خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های 2020

بهترین فیلم های 2020 کدام هستند؟ سال 2020 یکی از غیرمعمول‌ترین سال‌های اخیر در دنیا بود. چرا که ویروس کرونا تمامی معادلات را بهم ریخت و باعث ایجاد خسارت‌های جبران نشدنی شد.

یکی از بخش‌هایی که دچار خسارت‌های مالی زیادی شد، صنعت سینما و هالیوود بود. خیلی از فیلم‌های سینمایی 2020 که می‌توانستند فروش‌های میلیون دلاری داشته باشند، با بسته بودن گیشه‌ها مواجه شدند. بخشی از آن‌ها با پلتفرم‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال همکاری کردند و برخی دیگر اکران فیلم‌های خود را به سال 2021 موکول کردند.

اما در این بین برخی از فیلم‌های سینمایی 2020 توانستند با وجود تمام سختی‌ها موفقیتی را برای خود ایجاد کنند.

در ادامه‌ی مقاله ما قصد داریم لیستی از «بهترین فیلم‌های 2020» را به شما عزیزان و همراهان ملوفیلم ارائه دهیم. شاید بتوان گفت این لیست شامل بهترین گزینه‌هایی است که در این سال کذایی به نمایش گذاشته شده‌اند.

با ما همراه باشید.




بنر فیلم اصول
پوستر فیلم اصول
دو زبانه

اصول

Tenet
کارگردان: Christopher Nolan نویسنده: Christopher Nolan
سال انتشار:2020محصول: Estonia , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
John David WashingtonJohn David Washington
Robert PattinsonRobert Pattinson
Elizabeth DebickiElizabeth Debicki
Kenneth BranaghKenneth Branagh
Dimple KapadiaDimple Kapadia
Himesh PatelHimesh Patel

درباره فیلم اصول


انتظارات برای بازگشت کریستوفر نولان به سینما در سال 2020 به پایان رسید. فیلم تنت (Tenet) با نویسندگی و کارگردانی نولان در ژانر اکشن دلهره‌آور و با حال و هوایی علمی تخیلی یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2020 بود.

فهرست بازیگران فیلم تنت شامل نام‌های مشهوری همچون جان دیوید واشینگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، دیمپل کاپادیا، مایکل کین و کنت برانا می‌شود. خلاصه داستان فیلم تنت به زبان ساده به این صورت است که یک مامور مخفی برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم باید از خمیدگی زمان استفاده کند.

کریستوفر نولان ایده اولیه تنت را بیش از یک دهه در سر می‌پروراند و برای نوشتن فیلمنامه آن بیشتر از پنج سال زمان صرف کرد. فیلمبرداری تنت در کشورهای دانمارک، استونی، هند، ایتالیا، نروژ، آمریکا و بریتانیا انجام شده است.

اکران جهانی فیلم تنت به خاطر بروز بیماری همه‌گیر کرونا سه‌بار با تاخیر مواجه شد اما در نهایت در آگوست 2020 برای اولین‌بار در بریتانیا و یک ماه بعد از آن در آمریکا به نمایش درآمد. تنت با فروش 350 میلیون دلاری چهارمین فیلم پرفروش سال 2020 لقب گرفت. با وجود ستایش منتقدان از فیلم تعدادی از آنها پیچیدگی داستان و صداگذاری آن را مورد انتقاد قرار داده‌اند. تنت در imdb نمره 7.8 را به خود اختصاص داده است.

گالری فیلم اصول





بنر فیلم پسران بد برای زندگی

پسران بد برای زندگی

Bad Boys for Life
کارگردان: Adil El Arbi , Bilall Fallah نویسنده: Joe Carnahan , Peter Craig , Chris Bremner
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Will SmithWill Smith
Martin LawrenceMartin Lawrence
Paola NuñezPaola Nuñez
Vanessa HudgensVanessa Hudgens
Alexander LudwigAlexander Ludwig
Charles MeltonCharles Melton

درباره فیلم پسران بد برای زندگی


فیلم پسران بد تا ابد (Bad Boys for Life) آخرین عنوان از سه‌گانه معروف پسران بد است که در سال 2020 به نمایش درآمده است و یک‌بار دیگر ماجراهای بامزه دو کارآگاه اهل میامی را به تصویر می‌کشد تا ویل اسمیت در یکی از بهترین فیلم های 2020 نقشی پررنگ داشته باشد.

کارگردانی فیلم پسران بد تا ابد بر عهده عادل فلاح و بلال العربی، دو کارگردان جوان بلژیکی-مراکشی بوده است. همچنین نویسندگی این فیلم سینمایی اکشن توسط کریس برمنر، پیتر کریگ و جو کارناهان انجام شده است.

درست مثل دو فیلم قبلی مجموعه پسران بد، ویل اسمیت و مارتین لارنس این‌بار هم نقش اصلی را ایفا می‌کنند. از سایر بازیگران فیلم می‌توان به پائولا نونز، ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ، چارلز ملتون، کیت دل کاستیلو، نیکی جم و جو پانتولیانو اشاره کرد.

سومین فیلم پسران بد برای ساخت پروسه‌ای طولانی را طی کرد. ساخت این عنوان از زمان اکران فیلم پسران بد 2 مدنظر بوده است اما محدود بودن بودجه کار را برای فیلمبرداری سخت کرد به‌طوریکه در یک دهه اخیر، تلاش‌های متعددی برای تولید آن صورت گرفت و نویسندگان و کارگردان‌های متعددی برای شماره سوم پیشنهاد شدند تا آنکه در اکتبر سال 2018 روند رسمی ساخت فیلم آغاز و فیلمبرداری آن در ژوئن 2019 به پایان رسید. نمره imdb پسران بد تا ابد 6.6 است.

خلاصه داستان فیلم پسران بد تا ابد بدین صورت است که دو کارآگاه اهل میامی یعنی مایک لوری و مارکوس برنت به بررسی پرونده‌ای از مجموعه قتل‌ها می‌پردازند که به گذشته پرماجرای لوری مربوط می‌شوند. این فیلم با واکنش‌های مثبت از جانب منتقدان روبه‌رو شد و همچنین فروشی معادل 426.5 میلیون دلار را تجربه کرد تا به سومین فیلم پرفروش سال 2020 تبدیل شود. پسران بد تا ابد همچنین پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه نیز محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است که مجموعه فیلم‌های پسران بد، از بهترین فیلم های اکشن سینما محسوب می‌شوند.

گالری فیلم پسران بد برای زندگی





بنر فیلم مولان
پوستر فیلم مولان
دو زبانه

مولان

Mulan
کارگردان: Niki Caro نویسنده: Rick Jaffa , Amanda Silver , Lauren Hynek , Elizabeth Martin
سال انتشار:2020محصول: چین , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Liu YifeiLiu Yifei
Jet LiJet Li
Tzi MaTzi Ma
Donnie YenDonnie Yen
Gong LiGong Li
Jason Scott LeeJason Scott Lee

درباره فیلم مولان


اگر اهل انیمیشن باشید و در دهه 70 به‌دنیا آمده باشید احتمالا انیمیشن فوق‌العاده زیبای مولان که در سال 1998 توسط دیزنی ساخته شد را به‌یاد دارید. حالا در سال 2020، کمپانی والت دیزنی آن انیمیشن جذاب را در قالب یک فیلم لایو اکشن و در ژانر درام اکشن عرضه کرده است تا این انیمیشن زیبا به یکی از بهترین فیلم های سال 2020 تبدیل شود.

در فیلم مولان (Mulan)، ییفی لیو نقش اصلی را ایفا می‌کند و در کنار او بازیگرانی همچون دانی ین، زی ما، جیسون اسکات لی، یوسون آن، ران یوآن، گونگ لی و همچنین جت لی بازی می‌کنند. کارگردانی فیلم مولان برعهده نیکی کارو بوده است.

داستان فیلم مولان به این صورت است که دختری در یکی از روستاهای چین، پس از ناامید کردن پدر و مادرش برای ازدواج و تشکیل خانواده در هنگام وقوع یک جنگ به‌جای پدرش و به‌عنوان یک سرباز وارد نبرد می‌شود.

برنامه‌های اولیه برای ساخت یک فیلم لایو اکشن از روی ماجراهای انیمیشن مولان به سال 2010 بازمی‌گردد اما همه‌چیز به حالت تعلیق درآمد تا آنکه از ماه آگوست سال 2018، فیلمبرداری این عنوان در کشورهای نیوزیلند و سپس چین انجام شد. در پروسه تولید فیلم مسائلی همچون کشتار مسلمانان اویغور و درگیری‌هایی که در اردوگاه‌های شین‌جیانگ رخ داد باعث شد تا روند تولید با مشکلاتی روبه‌رو شود.

همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا در سال 2020، پس از آنکه اکران فیلم مولان در کشور آمریکا با چندبار تأخیر روبه‌رو شد در نهایت به‌طور کلی لغو گردید تا دیزنی آن را در سرویس دیزنی پلاس به نمایش دربیاورد. این عنوان که با بودجه 200 میلیون دلاری ساخته شد در نهایت فروش 70 میلیون دلاری را تجربه کرد اما از جانب منتقدان نمرات خوبی دریافت کرد. نمره imdb فیلم مولان از دید مخاطبان 4.3 شد.

گالری فیلم مولان





بنر فیلم کاپون
پوستر فیلم کاپون
دو زبانه

کاپون

Capone
کارگردان: Josh Trank نویسنده: Josh Trank
سال انتشار:2020محصول: کانادا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Tom HardyTom Hardy
Linda CardelliniLinda Cardellini
Matt DillonMatt Dillon
Kyle MacLachlanKyle MacLachlan
Kathrine NarducciKathrine Narducci
Jack LowdenJack Lowden

درباره فیلم کاپون


احتمالا بسیاری از شما با آل کاپون، گنگستر معروف آمریکایی که در ابتدای قرن نوزدهم میلادی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت آشنایی دارید. زندگی این خلافکار بزرگ همواره سوژه محبوبی برای کارگردان‌های هالیوود بوده است بنابراین تعجبی ندارد که یک فیلم گانگستری در میان بهترین فیلم های سال 2020 حضور داشته باشد.

در سال 2020 و با کارگردانی جاش ترانک و نقش‌آفرینی دیدنی تام هاردی، فیلم کاپون (Capon) در ژانر درام بیوگرافی به نمایش درآمد. علاوه بر تام هاردی، در این فیلم بازیگرانی همچون لیندا کاردلینی، جک لودن، نوئل فیشر، کایل مک‌لاکلان و مت دیلن ایفای نقش می‌کنند.

فیلم کاپون بر روی وقایع زندگی آل کاپون پس از سپری شدن 11 سال محکومیت وی در زندان آتلانتا را روایت می‌کند. او در این دوره از زندگی خود از بیماری‌های همچون زوال عقل و سفلیس اعصاب رنج می‌برد و دیگر قادر نیست مثل گذشته تصمیمات درستی بگیرد. با وجود معرفی فیلم در سال 2016، فیلمبرداری آن تا قبل از مارس 2018 آغاز نشده بود.

ابتدا قرار بود فیلم کاپون برای اولین‌بار در سینماها اکران شود اما با بسته شدن سینماها در اواسط ماه مارس به‌علت همه‌گیر شدن ویروس کووید-19، به‌صورت یک VOD منتشر شد. پس از آنکه کاپون در کشورهایی مثل ایسلند، لیتوانی و پرتغال اکران سینمایی را نیز تجربه کرد در نهایت 112 میلیون دلار فروش به‌دست آورد. منتقدان نیز با وجود ستایش بازی تام هاردی، از روند کلی فیلم راضی نبودند. در وبسایت imdb نمره 4.7 به این فیلم اختصاص داده شده است.




بنر فیلم روح
پوستر فیلم روح
دو زبانه

روح

Soul
کارگردان: Pete Docter نویسنده: Pete Docter , Kemp Powers , Mike Jones
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jamie FoxxJamie Foxx
Tina FeyTina Fey
Ahmir-Khalib ThompsonAhmir-Khalib Thompson
Phylicia RashādPhylicia Rashād
Daveed DiggsDaveed Diggs
John RatzenbergerJohn Ratzenberger

درباره فیلم روح


روح (Soul) انیمیشنی به کارگردانی و نویسندگی پیت داکتر است که توسط سرویس دیزنی پلاس عرضه شد. البته اکران اولیه این فیلم در جشنواره فیلم لندن صورت گرفت که با استقبال مخاطبان همراه شد. دانا مورای به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.

انیمیشن روح پس از اکران اولیته در جشنواره فیلم لندن توانست با تحسین گسترده منتقدان مواجه شود و نمراتی عالی را از جانب آن‌ها دریافت کند. منتقدان این انیمیشن را به دلیل خلاقیت داستانی، درون‌مایه زیبا و عملکرد عالی گروه صداپیشگان مورد تحسین قرار دادند.

انیمیشن روح با بودجه حدودا 150 میلیون دلاری تولید شد. همانگونه که در ابتدا نیز ذکر کردیم، این انیمیشن توسط سرویس استریم دیزنی پلاس عرضه شده است و به همین دلیل نیز نمی‌توان میزان دقیق درآمد حاصل از عرضه آن را برآورد کرد. اما طبق شناختی که ما از دیزنی و طرفداران آن داریم، می‌توان تا حد زیادی موفقیت این اثر را تضمین‌شده دانست.

جیمی فاکس، تینا فی، فیلیسیا رشاد و داوید دیگز ازجمله مهم‌ترین صداپیشگانی هستند که در انیمیشن روح به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: داستان این انیمیشن حول محور یک معلم نوازنده به نام جو گاردنر می‌چرخد که در یک گروه موسیقی دبیرستانی تدریس می‌کند. جو همیشه آرزو داشت تا به اجرای موسیقی جاز روی صحنه بپردازد؛ او موفق می‌شود با جلب توجه دیگر موسیقی‌دانان جاز فرصتی جهت اجرای روی صحنه پیدا کند. اما در طی یک حادثه روح گاردنر از جسمش جدا شده و به سمیناری به نام You منتقل می‌شود.

لازم به ذکر است که انیمیشن Soul به عنوان یکی از بهترین انیمیشن‌های جهان شناخته می‌شود.




بنر فیلم سگ تازی

سگ تازی

Greyhound
کارگردان: Aaron Schneider نویسنده: تام هنکس
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
تام هنکستام هنکس
Elisabeth ShueElisabeth Shue
Stephen GrahamStephen Graham
Matt HelmMatt Helm
Craig TateCraig Tate
Rob MorganRob Morgan

درباره فیلم سگ تازی


سگ تازی (Greyhound) یک فیلم جنگی آمریکایی است که با کارگردانی آرون اشنایدر و نقش‌آفرینی تام هنکس در سال 2020 به نمایش درآمد. تام هنکس همچنین نویسندگی این فیلم را برعهده داشته و تهیه‌کنندگی سگ تازی نیز بر عهده این ستاره سینما بوده است.

فیلم سگ تازی با الهام از رمان چوپان خوب که در سال 1955 توسط سی.اس فارستر نوشته شد ساخته شده است. به غیر از تام هنکس که دیگر باید به حضور او در فهرست بهترین فیلم های سال عادت کنیم، در این فیلم بازیگرانی همچون استیفن گراهام، راب مورگان و الیزابت شو ایفا نقش کرده‌اند.

ابتدا قرار بود فیلم سگ تازی در تاریخ 12 ژوئن توسط کمپانی سونی پیکچرز در سینماها آمریکا اکران شود اما پس از چندبار تاخیر در اکران به‌خاطر بیماری کرونا، اکران سینمایی آن لغو شد. سپس اپل تی وی پلاس حق پخش این فیلم را خرید و آن را در تاریخ 10 جولای 2020 اکران کرد که با اقبال مثبت منتقدان روبه‌رو شد.

داستان فیلم سگ تازی روایتگر بزرگترین و پیچیده‌ترین نبرد آبی تاریخ یعنی نبرد آتلانتیک است. یک فرمانده نیروی دریایی ارتش آمریکا یعنی ارنست کراوس که ماموریت دارد تا در جریان جنگ جهانی دوم گروهی از کشتی‌ها را در اقیانوس آتلانتیک اسکورت کند اما این کاروان توسط قایق‌های جنگی آلمانی تعقیب می‌شود و کراوز در این میان با ماموریتی جدی دست و پنجه نرم خواهد کرد. فیلم گری‌هوند در وبسایت imdb نمره 7 را کسب کرده است.

گالری فیلم سگ تازی





بنر فیلم پیشتاز

پیشتاز

Vanguard
کارگردان: Stanley Tong , Stanley Tong نویسنده: Stanley Tong
سال انتشار:2020محصول: چین
تماشای آنلاین فیلم
Jackie ChanJackie Chan
Yang YangYang Yang
Allen Ai LunAllen Ai Lun
Miya MuqiMiya Muqi
Zhu ZhengtingZhu Zhengting
Can AydinCan Aydin

درباره فیلم پیشتاز


پیشتاز (Vanguard) یکی دیگر از فیلم های جدید است که می‌تواند در لیست بهترین فیلم های 2020 جای بگیرد. وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی فیلم پیشتاز برعهده استنلی تانگ قرار داشت. باری تونگ در امر تهیه‌کنندگی تانگ را همراهی کرد.

این فیلم بعد از اکرن نمرات بسیار پایینی را از سوی منتقدان دریافت کرد؛ اما با وجود دریافت نقدهای منفی، فروشی نسبتا خوبی در گیشه داشت. بودجه فیلم پیشتاز به طور دقیق مشخص نیست؛ اما طبق گزارش‌های مختلف باکس‌آفیس این فیلم چینی موفق شد چیز در حدود 50 میلیون دلار در گیشه فروش کند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم پیشتاز به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جکی چان، میا موچی، یانگ یانگ، آی لون و فدی زاکی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک حسابدار توسط خطرناک‌ترین سازمان مزدور جهان مورد تهدید قرار می‌گیرد. تنها امید این حسابدار جهت زنده ماندن این است که تحت مراقبت سازمان حفاظتی پیشتاز قرار بگیرد.




بنر فیلم استخراج

استخراج

Extraction
کارگردان: Sam Hargrave نویسنده: Joe Russo
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Chris HemsworthChris Hemsworth
Rudhraksh JaiswalRudhraksh Jaiswal
Randeep HoodaRandeep Hooda
Golshifteh FarahaniGolshifteh Farahani
Pankaj TripathiPankaj Tripathi
David HarbourDavid Harbour

درباره فیلم استخراج


استخراج (Extraction) یا نقشه خروج یکی از فیلم‌های جذاب سال 2020 در ژانر اکشن محسوب می‌شود. این فیلم که در نتفلیکس عرضه شد با کارگردانی سم هارگریو ساخته شده است و نویسندگی آن نیز بر عهد جو روسو بوده است. استخراج یکی از عناوین بسیار هیجان‌انگیز فهرست فیلم های برتر سال 2020 به حساب می‌آید.

نقش اصلی فیلم استخراج را کریس همسورث ایفا می‌کند و علاوه بر او شاهد نقش‌آفرینی رودراک جیزوال، رندیپ هودا، گلشیفته فراهانی، پنکاج تریپاتی و دیوید هاربور هستیم. نتفلیکس این فیلم را در تاریخ 24 آوریل 2020 به نمایش درآورد. استخراج با واکنش‌های مختلفی از جانب منتقدان روبه‌رو شده است. آنها نقش‌آفرینی بازیگران و سکانس‌های اکشن را تحسین کردند اما روایت فیلم را زیر سوال برده‌اند.

داستان فیلم استخراج به این صورت است که یک سرباز سابق استرالیایی حالا به‌عنوان یک مزدور زندگی‌اش را می‌گذارند تا آنکه برای نجات پسر یکی از خلافکاران بزرگ هندی استخدام می‌شود اما این ماموریت آنطور که تصور می‌شد پیش نمی‌رود. فیلم استخراج در وبسایت imdb نمره 6.7 را کسب کرده و ساخت شماره بعدی آن در دستور کار نتفلیکس قرار دارد.




بنر فیلم نگهبانان قدیمی

نگهبانان قدیمی

The Old Guard
کارگردان: Gina Prince-Bythewood نویسنده: Greg Rucka
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Charlize TheronCharlize Theron
KiKi LayneKiKi Layne
Matthias SchoenaertsMatthias Schoenaerts
Marwan KenzariMarwan Kenzari
Luca MarinelliLuca Marinelli
Chiwetel EjioforChiwetel Ejiofor

درباره فیلم نگهبانان قدیمی


فیلم نگهبان قدیمی (The Old Guard) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس یک کتاب کمیک با همین اسم ساخته شده است. جینا پرینس بایدوود کارگردان این فیلم بوده و نویسندگی آن را نیز گرگ روکا انجام داده است.

در فیلم نگهبان قدیمی بازیگران مطرحی همچون شارلیز ترون، کیکی لین، متیاس شونارتس، مروان کنزاری، لوکا مارینلی، هری ملینگ، ون ورونیکا انگو و چیوتل اجیوفور بازی می‌کنند.

فیلم نگهبان قدیمی از دیرباز که در ماه جولای سال 2020 بر روی شبکه نتفلیکس به نمایش درآمد درباره گروهی جنگجوی باستانی است که جاودان هستند و می‌توانند خودشان را درمان کنند. این گروه متوجه می‌شوند افرادی به‌دنبال راز جاودانگی‌شان هستند و حالا باید برای کسب آزادی خود مبارزه کنند. بازی شارلیز ترون در این فیلم مورد ستایش منتقدان قرار گرفت. نمره imdb نگهبانانی از دیرباز 6.6 است.




بنر فیلم پرندگان شکاری
پوستر فیلم پرندگان شکاری

پرندگان شکاری

Birds of Prey
کارگردان: Cathy Yan نویسنده: Bruce Timm , Paul Dini , Christina Hodson
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
Margot RobbieMargot Robbie
Ewan McGregorEwan McGregor
Mary Elizabeth WinsteadMary Elizabeth Winstead
Jurnee SmollettJurnee Smollett
Rosie PerezRosie Perez
Chris MessinaChris Messina

درباره فیلم پرندگان شکاری


پرندگان شکاری (Birds of Prey) یکی دیگر از فیلم‌های ابرقهرمانی برتر سال 2020 است که داستانی به همین اسم از کمپانی دی سی ساخته شده است. فیلم پرندگان شکاری هشتمین فیلم از جهان کمیک دی سی است که توسط کتی ین کارگردانی شده است.

ستاره اصلی فیلم پرندگان شکاری مارگو رابی است و در کنار او بازیگرانی همچون مری الیزابت وینستد، جرنی اسمالت بل، روزی پرز، کریس مسینا، الا جی باسکو، الی وانگ و ایوان مک‌گرگور ایفای نقش کرده‌اند.

مارگو رابی که یکی از تهیه‌کنندگان این عنوان است ایده اصلی ساخت فیلم پرندگان شکاری را در سال 2015 به کمپانی برادران وارنر ارائه کرد. پرندگان شکاری به فروش 201 میلیون دلاری دست یافت اما نتوانست به هدف خود که درآمد 250 تا 300 میلیون دلاری بود برسد. منتقدان از بازی رابی و کارگردانی ین تجلیل کردند اما فیلمنامه پرندگان شکاری برایشان چندان خوشایند نبوده است.

داستان فیلم زندگی هارلی کویین را پس از جدایی او از جوکر روایت می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود تا هارلی کویین در گاتهام مورد تعقیب بسیاری از افراد شرور شهر قرار می‌گیرد اما متحد شدن او با سه زن مرگبار دیگر باعث می‌شود تا مبارزه با دشمنان برای او راحت‌تر شود. پرندگان شکاری در imdb نمره 6.1 را کسب کرده است.




بنر فیلم شکار

شکار

The Hunt
کارگردان: Craig Zobel نویسنده: Damon Lindelof , Nick Cuse
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Betty GilpinBetty Gilpin
Hilary SwankHilary Swank
Ethan SupleeEthan Suplee
Teri WybleTeri Wyble
Ike BarinholtzIke Barinholtz
Wayne DuvallWayne Duvall

درباره فیلم شکار


در فهرست بهترین فیلم های 2020 نوبت به اثری می‌رسد که حال و هوای سیاسی آمریکا را دست‌مایه خود قرار داده است. فیلم شکار (The Hunt) یک عنوان دلهره‌آور و هیجانی است که در سال 2020 با کارگردانی کریگ زوبل و نویسندگی نیک کیوز و دیمون لیندلوف به نمایش درآمد. سازندگان این فیلم اعلام کرده‌اند فیلم سینمایی شکار نگاهی طنز به اختلافات سیاسی بین دو حزب چپ و راست آمریکا دارد.

بازیگران فیلم شکار عبارت‌اند از بتی گیلپین، آیکی بارینهولتز، ایمی مدیگان، اما رابرتز، ایتان ساپلی و هیلاری سوانک. اکران عمومی فیلم در ابتدای ماه آگوست 2019 به‌ خاطر تیراندازی در شهرهای دیتون و ال پاسو به تاخیر افتاد. همچنین چهره‌هایی از هردو جناح سیاسی آمریکا اعم از دونالد ترامپ، رییس جمهور این کشور انتقاداتی به فیلم شکار داشته‌اند.

داستان فیلم شکار روایت دوازده غریبه را روایت می‌کند که پس از بیدار شدن از خوابی عمیق نمی‌دانند در چه مکانی قرار دارند، غافل از آنکه عده‌ای نخبه‌گرا این افراد را برای تفریح، سوژه شکار خود کرده‌اند. این فیلم با واکنش‌های مختلفی از جانب منتقدان روبه‌رو شد و فروشی معادل 15 میلیون دلار را تجربه کرد و نمره imdb فیلم نیز 6.5 است.




بنر فیلم بلادشات

بلادشات

Bloodshot
کارگردان: Dave Wilson نویسنده: Jeff Wadlow , Eric Heisserer
سال انتشار:2020محصول: چین , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Vin DieselVin Diesel
Eiza GonzálezEiza González
Sam HeughanSam Heughan
Toby KebbellToby Kebbell
Talulah RileyTalulah Riley
Lamorne MorrisLamorne Morris

درباره فیلم بلادشات


ما در دوران اوج فیلم‌های ابرقهرمانی زندگی می‌کنیم و این عناوین با وجود موفقیت چشمگیر در سال‌های اخیر، همیشه از کیفیت چندان بالایی برخوردار نیستند. فیلم سینمایی بلادشات (Bloodshot) یکی از جدیدترین عناوین ابرقهرمانی است که بر اساس داستانی از کمپانی Valiant Comics ساخته شده و کارگردانی آن بر عهده دیوید اس.اف ویلسون بوده است.

در فیلم بلادشات بازیگران معروفی بازی می‌کنند که در این میان، وین دیزل که با حضور در فیلم‌های ابرقهرمانی بیگانه نیست نقش اصلی را بازی می‌کند. جدا از وین دیزل، بازیگرانی همچون ایزا گونزالز، سم هیوگان، توبی کبل و گای پیرس نیز ایفای نقش کرده‌اند.

داستان فیلم بلادشات درباره ری گریسون است. او یک سرباز نخبه و توانمند بود که در جریان نبرد کشته می‌شود و حالا توسط یک سازمان مجددا زنده شده و توانایی‌های فرابشری کسب می‌کند. گریسون پس از بازگشت از مرگ اسرار زندگی خود و افرادی که در ظاهر قصد کمک به او را دارند کشف می‌کند. بلادشات به‌خاطر تعطیلی سینماها در زمان کرونا فروش خوبی تجربه نکرد و نمره‌اش در وبسایت imdb برابر با 5.7 است.




بنر فیلم سونیک خارپشت
پوستر فیلم سونیک خارپشت
دو زبانه

سونیک خارپشت

Sonic the Hedgehog
کارگردان: Jeff Fowler نویسنده: Josh Miller , Patrick Casey
سال انتشار:2020محصول: کانادا , ژاپن , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Ben SchwartzBen Schwartz
James MarsdenJames Marsden
Jim CarreyJim Carrey
Tika SumpterTika Sumpter
Natasha RothwellNatasha Rothwell
Adam PallyAdam Pally

درباره فیلم سونیک خارپشت


ماجراهای خارپشت سریع و بامزه‌ آبی‌رنگ دنیای بازی‌هایی ویدیویی را تقریبا همه به‌یاد داریم. فیلم سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog) که در سال 2020 تولید شده بر اساس داستان همین بازی و به کارگردانی جف فاولر ساخته شده است و حالا نماینده‌ای از دنیای بازی‌های ویدیویی در فهرست بهترین فیلم های 2020 قرار گرفته است.

در فیلم سونیک خارپشت، بن شوارتز صداپیشگی سونیک را بر عهده دارد و جیم کری در نقش دشمن اصلی سونیک یعنی دکتر روباتنیک بازی می‌‌کند. همچنین در این عنوان شاهد نقش‌آفرینی جیمز مارسدن، تیکا سامپتر، ناتاشا راثول، آدام پالی و نیل مک‌دونا هستیم. این فیلم در وبسایت imdb نمره خوب 6.5 را کسب کرده است.

در فیلم سونیک خارپشت، یک موجود که از سرعت مافوق صوت برخوردار است در همکاری با یک کلانتر محلی به‌نام تام واچوفسکی در تلاش است تا حلقه‌های گمشده خود را پیدا کند و در نهایت از دست دکتر رباتنیک که قصد دارد از قدرت‌هایش سواستفاده کند بگریزد. سونیک خارپشت هم در گیشه و هم نزد منتقدان عملکرد بسیار خوبی داشت و با فروش 308 میلیون دلاری، پنجمین فیلم پرفروش سال 2020 بود. قسمت بعدی این فیلم برای اکران در سال 2022 ساخته می‌شود.




بنر فیلم ساخت ایتالیا
پوستر فیلم ساخت ایتالیا
دو زبانه

ساخت ایتالیا

Made in Italy
کارگردان: James D'Arcy نویسنده: James D'Arcy
سال انتشار:2020محصول: ایتالیا , بریتانیا
تماشای آنلاین فیلم
Liam NeesonLiam Neeson
Micheál RichardsonMicheál Richardson
Valeria BilelloValeria Bilello
Lindsay DuncanLindsay Duncan
Marco QuagliaMarco Quaglia
Gian Marco TavaniGian Marco Tavani

درباره فیلم ساخت ایتالیا


ساخت ایتالیا (Made in Italy) یک فیلم درام و کمدی است که کارگردانی و نویسندگی آن بر عهده جیمز دارسی بوده است. در فیلم ساخت ایتالیا لیام نیسون به همراه پسرش مایکل ریچاردسون و همچنین بازیگرانی همچون والریا بیللو و لیندسی دانکن ایفای نقش کرده‌اند.

داستان فیلم ساخت ایتالیا درباره یک هنرمند است که پس از مرگ همسرش در یک سانحه رانندگی وحشتناک قصد دارد یک ویلای ایتالیایی را بازسازی کند و در این راه پسرش که حالا دیگر رابطه چندان خوبی با یکدیگر ندارند نیز او را همراهی می‌کند.

فیلم ساخت ایتالیا در هفته اول اکرانش فروش خوبی را تجربه کرد و در همان دوره در اپل تی وی نیز کاربران بسیاری را به خود جلب نمود. ساخت ایتالیا در وبسایت imdb نمره 5.7 را از جانب مردم کسب کرده است.




بنر فیلم تسلا
پوستر فیلم تسلا
دو زبانه

تسلا

Tesla
کارگردان: Michael Almereyda نویسنده: Michael Almereyda
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Ethan HawkeEthan Hawke
Kyle MacLachlanKyle MacLachlan
Hannah GrossHannah Gross
Josh HamiltonJosh Hamilton
Eve HewsonEve Hewson
Jim GaffiganJim Gaffigan

درباره فیلم تسلا


تسلا (Tesla) یک فیلم آمریکایی در ژانر بیوگرافی و درام است که توسط مایکل آلمریدا کارگردانی شده و فیلمنامه آن نیز توسط همین کارگردان تهیه شده است.

همانطور که از اسم این عنوان مشخص است، فیلم تسلا درباره نیکولا تسلا، مخترع و فیزیکدان برزگ قرن اخیر است. در این فیلم تلاش‌های تسلا برای معرفی سیستم الکتریکی انقلابی‌اش به جهان و همچنین چالش‌های شخصی این مخترع به چشم می‌خورد. ایتن هاک در نقش تسلا بازی می‌کند و ایو هیوسون، ابون ماس باکراک، جیم گافیگان و کایل مک‌لاکلان از دیگر بازیگران فیلم تسلا هستند.

اکران جهانی فیلم تسلا با نمایش آن در فستیوال فیلم ساندنس کلید خورد و توانست در همان جشنواره جایزه آلفرد پی. اسلون را کسب کند. فیلم در هفته اول اکرانش در اپل تی وی دومین عنوان پربیننده بود. بازی هاک در نقش تسلا مورد ستایش منتقدان قرار گرفته و نمره imdb فیلم 5 است.




بنر فیلم فرار از پرتوریا

فرار از پرتوریا

Escape from Pretoria
کارگردان: Francis Annan نویسنده: L. H. Adams , Francis Annan
سال انتشار:2020محصول: استرالیا , کانادا , South Africa , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Daniel RadcliffeDaniel Radcliffe
Daniel WebberDaniel Webber
Ian HartIan Hart
Mark Leonard WinterMark Leonard Winter
Nathan PageNathan Page
Grant PiroGrant Piro

درباره فیلم فرار از پرتوریا


فرار از پرتوریا (Escape from Pretoria) یکی از فیلم‌های تریلر سال 2020 است که با کارگردانی فرانسیس آنان ساخته شده است. آنان همچنین یکی از نویسندگان این فیلم نیز بوده است.

فیلم فرار از پرتوریا با الهام از فرار سه زندانی سیاسی در آفریقای جنوبی در سال 1979 ساخته شده است. این افراد به جرم تهیه و پخش جزوات سیاسی در کشور به زندان افتاده بودند. همچنین کتاب زیر و بم فرار از زندان پرتوریا که توسط یکی از زندانی‌ها نوشته شده نیز الهام‌بخش ساخت این فیلم بوده است.

دنیل رادکلیف و دنیل وبر از ستارگان این فیلم هستند. فیلمبرداری فرار از پرتوریا در شهر آدلاید استرالیا انجام شده است. نکته جالب آنکه در موسیقی فیلم فرار از پرتوریا از دو قطعه موسیقدان اتریشی یعنی ولفگانگ آمادئوس موتزارت استفاده شده است. این فیلم در دوران کرونا پس از بازگشایی مجدد سینماهای شهر آدلاید در 11 جولای 2020 به نمایش درآمد. مخاطبان وبسایت imdb نمره 6.8 را به این فیلم داده‌اند.




بنر فیلم آقایان

آقایان

The Gentlemen
کارگردان: Guy Ritchie نویسنده: Guy Ritchie
سال انتشار:2020محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Charlie HunnamCharlie Hunnam
Henry GoldingHenry Golding
Michelle DockeryMichelle Dockery
Jeremy StrongJeremy Strong
Colin FarrellColin Farrell

درباره فیلم آقایان


آقایان (The Gentlemen) یک فیلم بریتانیایی آمریکایی در ژانر کمدی اکشن است. نویسندگی، کارگردانی و همچنین تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده گای ریچی بوده است.

در فیلم آقایان ستارگانی همچون متیو مک‌کانهی، چارلی هونام، هنری گولدینگ، میشل داکری، جرمی استرانگ، ادی مارسان، کالین فارل و هیو گرانت ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم آقایان در ژانویه 2020 در سینماهای برتیانیا به اکران درآمد و واکنش مثبت منتقدان را به خود جلب کرد. همچنین با توجه به بودجه 22 میلیون دلاری، فروش 115 میلیون دلاری فیلم یک موفقیت تجاری محسوب می‌شود.

داستان فیلم بدین شرح است: مایکی پیرسون یک دلال بزرگ مواد مخدر است که امپراطوری بزرگی در لندن به راه انداخته است. زمانی که پیرسون تصمیم می‌گیرد کسب‌وکار خود را به فروش برساند با دردسرها و کارشکنی‌هایی از جانب سایر رقبا روبه‌رو می‌شود. این فیلم در وبسایت imdb نمره خوب 7.8 را به خود اختصاص داده است.




بنر فیلم به پیش
پوستر فیلم به پیش
دو زبانه

به پیش

Onward
کارگردان: Dan Scanlon نویسنده: Dan Scanlon , Keith Bunin , Jason Headley
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Tom HollandTom Holland
Chris PrattChris Pratt
Julia Louis-DreyfusJulia Louis-Dreyfus
Octavia SpencerOctavia Spencer
Mel RodriguezMel Rodriguez
Kyle BornheimerKyle Bornheimer

درباره فیلم به پیش


فیلم به پیش (Onward) یک انیمیشن کامپیوتری در ژانر فانتزی-ماجراجویی است که با همکاری دو شرکت والت دیزنی و پیکسار ساخته شده است. کارگردانی این انیمیشن بر عهده دن اسکانلون بوده است.

در فهرست صداپیشگان انیمیشن به پیش نام‌های بزرگی به چشم می‌خورند که عبارت‌اند از تام هالند، کریس پرت، جولیا لوییس دریفوس و اوکتاویا اسپنسر. به پیش در هفتادمین فستیوال فیلم برلین اکران شد و مارس 2020 به نمایش عمومی رسید. این انیمیشن واکنش مثبتی از جانب منتقدان دریافت کرد و با فروش 141 میلیون دلاری، نهمین فیلم پرفروش سال 2020 شد.

داستان انیمیشن به پیش ماجرا دو برادر نوجوان الف را روایت می‌کند که که در سفری سحرآمیز به‌دنبال آن هستند که یک روز دیگر را با پدر تازه از دست‌رفته‌شان سپری کنند. آنها در این سفر با موانع متعددی روبه‌رو می‌شوند و مادرشان برای بازگرداندن آنها دست به‌کار می‌شود. انیمیشن به پیش در وبسایت imdb نمره خوب 7.4 را دریافت کرد.




بنر فیلم دولیتل

دولیتل

Dolittle
کارگردان: Stephen Gaghan نویسنده: Stephen Gaghan , Chris McKay , Thomas Shepherd
سال انتشار:2020محصول: بریتانیا , چین , ایالات متحده , ژاپن
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Antonio BanderasAntonio Banderas
Michael SheenMichael Sheen
Jim BroadbentJim Broadbent
Jessie BuckleyJessie Buckley
Harry CollettHarry Collett

درباره فیلم دولیتل


دولیتل (Dolittle) یک فیلم فانتزی ماجراجویانه است که با کارگردانی و نویسندگی استیفن گاگان ساخته شده است. فیلم دولیتل نسخه بازسازی شده فیلم دکتر دولیتل است که در سال 1967 به اکران درآمده بود.

رابرت داونی جونیور در این فیلم نقش شخصیت اصلی را ایفا می‌کند و در کنار او بازیگران مشهور دیگری همچون آنتونیو باندراس و مایکل شین به‌صورت لایو اکشن ایفای نقش کرده‌اند و همچنین بازیگران مشهوری همچون اما تامپسن، رمی مالک، جان سینا، کمیل نانجیانی، اکتاویا اسپنسر، تام هالند، کریگ رابینسون، رالف فاینس، سلنا گومز و ماریون کوتیار صداپیشگی موجودات مختلفی در این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

کمپانی یونیورسال در 17 ژانویه 2020 فیلم دولیتل را در سینماها آمریکا اکران کرد. این فیلم که با بودجه 170 میلیون دلاری ساخته شده بود در نهایت به فروش جهانی 250 میلیون دلاری دست یافت و ششمین فیلم پرفروش سال 2020 لقب گرفت.

داستان فیلم دولیتل درباره دکتر جان دولیتل است که پشت دیوارهای بزرگ ملک بزرگی در انگلستان قرن نوزدهم به تنهایی زندگی می‌کند. تنها همراهان او حیواناتی هستند که در طول روز با دکتر دولیتل صحبت می‌کنند. پس از بیمار شدن ملکه ویکتوریای جوان، دکتر دولیتل برای پیدا کردن علاج بیماری او راهی سفری پرماجرا می‌شود. نمره فیلم دولیتل در وبسایت imdn از دید مخاطبان 5.6 است.




بنر فیلم بیل و تد رو در رویی با موسیقی

بیل و تد رو در رویی با موسیقی

Bill and Ted Face the Music
کارگردان: Dean Parisot نویسنده: Ed Solomon , Chris Matheson
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Keanu ReevesKeanu Reeves
Alex WinterAlex Winter
Kristen SchaalKristen Schaal
Samara WeavingSamara Weaving
Brigette Lundy-PaineBrigette Lundy-Paine
William SadlerWilliam Sadler

درباره فیلم بیل و تد رو در رویی با موسیقی


بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند (Bill & Ted Face the Music) یک فیلم علمی تخیلی و کمدی است که سومین عنوان از مجموعه فیلم‌های بیل و تد به حساب می‌آید. کارگردان فیلم دین پریسوت است و نویسندگی آن بر عهده کریس میتسون و اد سولومون بوده است.

این فیلم دنباله‌ای برای فیلم ماجراجویی دیوانه‌وار بیل و تد است که در سال 1991 اکران شد. الکس وینتر، کیانو ریوز و ویلیام سدلر نقش‌های خود در دو فیلم قبلی یعنی به ترتیب بیل، تد و گریم ریپر را در فیلم بیل و تد 3 نیز ایفا کرده‌اند.

طرح اولیه فیلمنامه در سال 2010 نوشته شده بود اما تولید فیلم در سال 2018 تایید شد. فیلم بیل و تد در وبسایت imdb نمره 6.1 را دریافت کرده و با بودجه 25 میلیون دلاری تنها 6.1 میلیون دلار فروش داشته است.

فیلم بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند واکنش مثبتی از منتقدان به همراه داشت. خلاصه داستان فیلم بیل و تد 3 بدین صورت است: بیل و تد که بهترین دوستان هم هستند متوجه می‌شوند برای نجات زندگی آینده بشر باید یک آهنگ جدید تهیه کنند اما این دو به جای نوشتن آهنگ تصمیم می‌گیرند به آینده سفر کنند تا آهنگ را از شخصیت‌های پیرشده خود بدزدند.




بنر فیلم مرد نامرئی
پوستر فیلم مرد نامرئی

مرد نامرئی

The Invisible Man
کارگردان: Leigh Whannell نویسنده: Leigh Whannell
سال انتشار:2020محصول: استرالیا , کانادا , ایالات متحده
Elisabeth MossElisabeth Moss
Aldis HodgeAldis Hodge
Storm ReidStorm Reid
Michael DormanMichael Dorman
Harriet DyerHarriet Dyer
Oliver Jackson-CohenOliver Jackson-Cohen

درباره فیلم مرد نامرئی


مرد نامرئی (The Invisible Man‎) یکی از بهترین فیلم های 2020 است که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده لی ونل قرار داشت. جیسون بلوم و کایلی دو فرنسن نیز تهیه‌کنندگان فیلم مرد نامرئی بودند. فیلم مرد نامرئی با اقتباس از رمانی به همین نام اثر اچ.جی. ولز ساخته شد. این فیلم جدید درواقع عنوانی بازسازی شده از فیلم مرد نامرئی محصول سال 1937 است.

فیلم مرد نامرئی با واکنش مثبت منتقدان همراه شد و نمرات نسبتا خوبی را از جانب آن‌ها دریافت کرد. منتقدان این فیلم را در زمینه‌های بازیگری، کارگردانی و داستان مورد تحسین قرار دادند. برخی از منتقدان اعتقاد داشتند فیلم‌نامه این فیلم دارای ایراداتی است که باعث سردرگمی مخاطبان می‌شود.

این فیلم مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد و موفقیت تجاری بزرگی را برای سازندگانش رقم زد. فیلم مرد نامرئی که با بودجه 7 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 130 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم مرد نامرئی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به الیزابت ماس، الیور جکسون-کوهن، آلدیس هاج، استورم رید، هریت دایر، مایکل دورمن، بندیکت هاردی و سم اسمیت اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم مرد نامرئی بدین شرح است: زنی به نام سیسیلیا کاس دارای رابطه‌ای خشن با شوهر فیزیکدان خود به نام آدریان گریفین است. او جهت فرار از این وضعیت تصمیم می‌گیرد شوهرش را با دیازپام بیهوش کند. سیسیلیا پس از بیهوشی شوهرش با کمک خواهر خود امیلی فرار می‌کند. سیسیلیا نزد دوست دوران کودکی خود، کارآگاه جیمز لنیز و دختر نوجوانش سیدنی پنهان می‌شود.




بنر فیلم دزد راستگو

دزد راستگو

Honest Thief
کارگردان: Mark Williams نویسنده: Mark Williams , Steve Allrich
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Liam NeesonLiam Neeson
Kate WalshKate Walsh
Jai CourtneyJai Courtney
Jeffrey DonovanJeffrey Donovan
Anthony RamosAnthony Ramos
Robert PatrickRobert Patrick

درباره فیلم دزد راستگو


دزد صادق (Honest Thief) یک فیلم جدید اکشن به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی مارک ویلیامز است که نتوانست انتظارات سازندگانش را در بخش فروش برآورده کند. کریگ چاپمن، چارلز دورفمن، تای دانکن، جونا لوپ و مایلز نستل در امر تهیه‌کنندگی و استیو آلیچ در امر نویسندگی ویلیامز را همراهی کردند.

این فیلم نقدهای چندان خوبی را از جانب منتقدان دریافت نکرد و با نقدهای منفی آن‌ها مواجه شد. منتقدان اعتقاد داشتند فیلم دزد صادق تنها قصد دارد با صحنه‌های اکشن و مبارزه‌ای خود نقص‌های داستانی و مشکلات فیلم‌نامه را از دید مخاطبان پنهان کند؛ اما این مشکلات به حدی آشکار هستند که مخاطب نمی‌تواند به‌هیچ وجه از آن‌ها چشم‌پوشی کند.

فیلم دزد صادق در جلب نظر مخاطبان چندان موفق عمل نکرد؛ این فیلم چیزی در حدود 26 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. جزئیات دقیقی از میزان بودجه فیلم دزد صادق در دست نیست؛ اما طبق گزارش‌های مختلف این فیلم شکست تجاری بزرگی را سازندگانش رقم زد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم دزد صادق به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لیام نیسون، کیت والش، جای کورتنی، جفری داناوان، جفری رایت، آنتونی راموس و رابرت پاتریک اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: تام دولان پس از سال‌ها دزدی در نقاط مختلف بوستون، به دزدی بسیار ماهر تبدیل شده است. زندگی تام پس از آشنایی با زنی به نام آنی ویلکینز که دانشجوی تحصیلات تکمیلی روانشناسی است و در یک واحد ذخیره سازی کار می‌کند، کاملا تغییر می‌کند. تام تصمیم می‌گیرد تا گذشته خود را پاک کرده و دزدی را برای همیشه کنار بگذارد.

گالری فیلم دزد راستگو





بنر فیلم زندگی پیش رو

زندگی پیش رو

The Life Ahead
کارگردان: Edoardo Ponti نویسنده: Ugo Chiti , Edoardo Ponti , Fabio Natale
سال انتشار:2020محصول: ایتالیا
تماشای آنلاین فیلم
Sophia LorenSophia Loren
Ibrahima GueyeIbrahima Gueye
Renato CarpentieriRenato Carpentieri
Diego Iosif PirvuDiego Iosif Pirvu
Massimiliano RossiMassimiliano Rossi
Abril ZamoraAbril Zamora

درباره فیلم زندگی پیش رو


زندگی پیش رو (The Life Ahead) را نیز می‌توان یکی از بهترین فیلم های 2020 دانست که توسط سرویس استریم نت‌فلیکس عرضه شد. ادواردو پونتی به‌عنوان کارگردان و نویسنده در این پروژه همکاری داشت؛ البته اوگو چیتی در امر نویسندگی پونتی را همراهی کرد. کارلو دگلی اسپوستی، نیکولا سرا، رجینا اسکالی و جیمی ولف نیز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم زندگی پیش رو نقدهای مختلفی از سوی منتقدان دریافت کرد. منتقدان ضمن تمجید از عملکرد گروه بازیگری، نسبت به شخصیت‌پردازی‌های درون فیلم انتقاد داشتند و داستان آن را برای مخاطب کمی گنگ و نامشخص توصیف کردند.

فیلم زندگی پیش رو براساس رمانی به همین نام اثر رومن گاری ساخته شد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سوفیا لورن، ابراهیما گوئی، ابریل زامورا، رناتو کارپنتری، بابک کریمی و ماسیمیلیانو روسی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بعد از اینکه یک کودک ۱۲ ساله سنگالی در خیابان تلاش داشت از یک زن سالخورده دزدی کند، او با اکراه می‌پذیرد تا او را به خانه ببرد. بین این دو پیوند عمیقی ایجاد شده و زن سعی می‌کند تا به او کمک کند که راه خود را در زندگی بیابد کند.




بنر فیلم اخبار جهان

اخبار جهان

News of the World
کارگردان: Paul Greengrass نویسنده: Paul Greengrass , Luke Davies
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
تام هنکستام هنکس
Helena ZengelHelena Zengel
Fred HechingerFred Hechinger
Michael Angelo CovinoMichael Angelo Covino
Thomas Francis MurphyThomas Francis Murphy
Elizabeth MarvelElizabeth Marvel

درباره فیلم اخبار جهان


اخبار جهان (News of the World‎) یک فیلم جدید به کارگردانی و نویسندگی پل گرینگرس است. پل گرینگرس در امر نویسندگی تنها نبود و لوک دیویس او را همراهی کرد. وظیفه تهیه‌کنندگی این پروژه برعهده الیزابت گیبلر، گری گوتزمن، گرگوری گودمن، تام هنکس و گیل موتراکس قرار داشت.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم اخبار جهان به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تام هنکس، هلنا زنگل، نیل سندیلندز، میر وینینگهم و توماس فرانسیس مورفی اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم اخبار جهان بدین شرح است: داستان این فیلم حول محور یک گوینده خبر می‌چرخد که پس از جنگ داخلی آمریکا باید دختر یتیمی را نزد بستگانش برساند.




بنر فیلم کینه

کینه

The Grudge
کارگردان: Nicolas Pesce نویسنده: Jeff Buhler , Nicolas Pesce
سال انتشار:2020محصول: کانادا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Andrea RiseboroughAndrea Riseborough
Demián BichirDemián Bichir
John ChoJohn Cho
Lin ShayeLin Shaye
Jacki WeaverJacki Weaver
Betty GilpinBetty Gilpin

درباره فیلم کینه


احتمالا بسیاری از شما با فیلم ترسناک ژاپنی معروف یعنی کینه آشنایی دارید. این فیلم در سال 2004 یک بازسازی آمریکایی را تجربه کرد و حالا هالیوود یک‌بار دیگر سراغ این عنوان هیجان‌انگیز رفته است. فیلم سینمایی کینه (The Grudge 2020) یک فیلم ترسناک آمریکایی است که به‌طور دقیق در ژانر وحشت ماوراءالطبیعه ساخته شده است.

این فیلم ابتدا به‌عنوان یک نسخه ریبوت یا بازسازی در ماه مارس سال 2014 معرفی شد. در ماه جولای سال 2017 نیکولاس پسکی به‌عنوان کارگردان فیلم انتخاب شد. همچنین نویسندگی این فیلم برعهده جف بالر بوده است.

فیلم کینه 2020 در واقع یک عنوان فرعی در این سری محسوب می‌شود که وقایع آن قبل و در طول کینه 2004 رخ می‌دهند و چهارمین عنوان از مجموعه فیلم‌های آمریکایی کینه است. بودجه ساخت فیلم بین 10 تا 14 میلیون دلار بود و فروشی معادل 49.5 میلیون دلار را در سراسر جهان تجربه کرد.

بازیگران فیلم کینه عبارت‌اند از آندریا رایزبورو، دیمین بچیر، جان چو، بتی گیپلین، لین شی و جکی ویور. خلاصه داستان فیلم کینه 2020 به این صورت است که یک افسر پلیس شروع به بررسی قتل‌های متعددی می‌کند که به‌نظر منشاء همه آنها یک خانه عجیب و غریب است. منتقدان به‌طور کلی واکنش مثبتی به این فیلم دلهره‌آور نشان ندادند. نمره فیلم کینه در وبسایت imdb  از دید کاربران 4.3 است.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های 2020

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_18914

یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400، 17:50

فیلم مرد نامرئی رو دو بار گذاشتین


عکس پروفایل

مصطفی

دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400، 09:32

سلام. ممنون که اطلاع دادید .. الان اصلاح میکنم.