خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های کمدی

بهترین فیلم های کمدی کدام هستند؟ اگر شما به دنبال فیلم کمدی باشید بدون شک دنبال گزینه‌هایی هستید که بتواند بیشترین خنده و شادی را برای شما ایجاد کند.

ما اینکار را برای شما انجام می‌دهیم.

در ادامه‌ی مقاله لیستی از برترین فیلم‌های کمدی را مشاهده می‌نمایید که هرکدام از آن‌ها می‌تواند روز شما را بسازد و به معنای واقعی کلمه حالتان را خوب کند.

فیلم های کمدی که در این لیست حضور دارند بهترین و خنده‌دار ترین آثار سینمایی سال‌های اخیر است. امیدواریم از پیشنهاد و معرفی این آثار لذت ببرید.

لازم به ذکر است چنانچه احساس کردید فیلم کمدی محبوبتان در لیست حضور ندارد، آن را با ما به اشتراک بگذارید تا در بروزرسانی‌های مقاله آن را به لیست اضافه نماییم.

با ملوفیلم همراه باشید.

بهترین فیلم و سریال‌های کمدی




بنر فیلم بورات: قسمت 1
پوستر فیلم بورات: قسمت 1

بورات: قسمت 1

Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan
کارگردان: Larry Charles نویسنده: Sacha Baron Cohen , Anthony Hines , Peter Baynham , Dan Mazer
سال انتشار:2006محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Sacha Baron CohenSacha Baron Cohen
Ken DavitianKen Davitian
LuenellLuenell
Pamela AndersonPamela Anderson
Bob BarrBob Barr
Alan KeyesAlan Keyes

درباره فیلم بورات: قسمت 1


یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی که مورد استقبال طرفداران قرار گرفت، فیلم بورات (Borat) بود. لری چارلز وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. ساشا بارون کوهن و جی روچ تهیه‌کنندگان این اثر بودند. ساشا بارون کوهن در کنار پیتر بینهم، آنتونی هاینس و دن میزر به‌عنوان نویسنده نیز در این پروژه همکاری داشتند.

این فیلم با نقدهای مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی را دریافت کرد. برخی از منتقدان اعتقاد داشتند این فیلم مفهومی یهودی‌ستیزانه دارد؛ اما برخی دیگر از منتقدان جنبه طنز فیلم بورات را مورد تحسین قرار دادند.

فیلم بورات طی مراسم اسکار در بخش بهترین فیلم‌نامه اقتباسی نامزد دریافت جایزه شده بود که نتوانست آن را کسب کند. این فیلم همچنین در مراسم گلدن گلوب در دو بخش بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی برای بازی ساشا بارون کوهن و بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شد که درنهایت توانست جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال را کسب کند.

فیلم بورات با وجود جنجال‌هایی که پس از اکرانش آفرید، توانست فروش بسیار خوبی در گیشه داشته باشد. این فیلم که با بودجه 18 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 261 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ساشا بارون کوهن، کن داویتیان، پاملا اندرسون و لونل کمپبل اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم بورات بدین شرح است: بورات ساگدیف شخصیت مشهور تلویزیونی قزاقستان کشورش را به مقصد ایالات متحده و آمریکا به منظور ساخت فیلم مستندی راجع‌به زندگی واقعی مردم آمریکا و به دستور وزارت اطلاعات قزاقستان ترک می‌کند. اکثر صحنه‌های این فیلم مستند باید مربوط به گفتگوهای بورات با مردم آمریکا و رفتار متقابل آمریکائیان با بورات می‌شد. زمانی که بورات در نیویورک ساکن می‌شود با دیدن قسمتی از سریال تلویزیونی بی‌واچ بلافاصله عاشق یکی از بازیگران این سریال می‌شود. او در زمان مصاحبه با یک گروه تبلیغاتی فمینیست‌ها نام و نشانی کامل پاملا اندرسون در شهر لس آنجلس را پیدا می‌کند.




بنر فیلم دیکتاتور
پوستر فیلم دیکتاتور

دیکتاتور

The Dictator
کارگردان: Larry Charles نویسنده: Sacha Baron Cohen , Jeff Schaffer , Alec Berg , David Mandel
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Sacha Baron CohenSacha Baron Cohen
Sayed BadreyaSayed Badreya
Rocky CitronRocky Citron
Liam CamporaLiam Campora
Aasif MandviAasif Mandvi
Rizwan ManjiRizwan Manji

درباره فیلم دیکتاتور


یکی از بهترین فیلم های کمدی، فیلم سینمایی دیکتاتور (Dictator) است.

دیکتاتور فیلمی به کارگردانی لری چالرز است که بعد از اکران در سال 2012 توانست مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده افرادی چون ساشا بارون کوهن، الک برگ، آنتونی هاینز، دیوید مندل، اسکات رودین، جف شفر و تاد شلمن قرار داشت. کوهن، برگ، مندل و شفر به‌عنوان نویسنده نیز در این پروژه با یکدیگر همکاری داشتند.

فیلم دیکتاتور بعد از اکران با واکنش مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی را از سوی‌ آن‌ها دریافت کرد. برخی از منتقدان مضامین کمدی درون فیلم را بی‌معنی توصیف کرده و داستان فیلم را آبکی دانستند؛ اما برخی دیگر از منتقدان بازی عالی ساشا بارون کوهن را مورد تحسین قرار دادند و از شخصیت‌پردازی کاراکتر اصلی فیلم تمجید کردند.

این فیلم در جلب نظر مخاطبان نیز موفق ظاهر شد و توانست توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند؛ فیلم دیکتاتور با بودجه 65 میلیون دلاری تولید شد و حدود 179 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم دیکتاتور به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ساشا بارون کوهن، آنا فاریس ، بن کینگزلی ، جیسون مانتوزوکاس و جان سی ریلی اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم دیکتاتور بدین شرح است: یک دیکتاتور تمام عیار به نام علاءالدین در کشور کوچک وادیه در شمال آفریقا حکومت می‌کند. خانواده او برای مدت زمان چهل سال قدرت مطلق این کشور را در دست داشتند. خود علاءالدین از سن هفت سالگی و بعد از مرگ پدرش جانشین او شد و کشور را به صورتی کاملاً استبدادی اداره کرد. در زندگی شخصی نیز وی ابایی از ولخرجی و ریخت و پاش ندارد. همچنین یکی از نقاط قابل توجه در مورد او داشتن محافظان زن زیبا رو می‌باشد. در ادامه داستان وی برای شرکت در اجلاس سران کشورها در سازمان ملل به نیویورک می‌رود.




بنر فیلم ملاقات با اسپارتی‌ها
پوستر فیلم ملاقات با اسپارتی‌ها

ملاقات با اسپارتی‌ها

Meet the Spartans
کارگردان: Jason Friedberg , Aaron Seltzer نویسنده: Jason Friedberg , Aaron Seltzer
سال انتشار:2008محصول: ایالات متحده
Sean MaguireSean Maguire
Carmen ElectraCarmen Electra
Ken DavitianKen Davitian
Kevin SorboKevin Sorbo
Diedrich BaderDiedrich Bader
Method ManMethod Man

درباره فیلم ملاقات با اسپارتی‌ها


ملاقات با اسپارتی‌ها (Meet the Spartans) فیلمی در ژانر نقیضه است؛ فیلم‌های نقیضه معمولا آثار ساخته شده در ژانرهای مختلف را هجو می‌کنند.

فیلم ملاقات با اسپارتی‌ها نیز دقیقا همین کار را با فیلم ضد ایرانی 300 انجام داده است؛ این فیلم به‌زیبایی هرچه‌تمام‌تر حوادث و داستان‌های بی‌اساس فیلم 300 را با چاشنی طنز به تمسخر گرفته و آن را بی‌ارزش جلوه داده است.

وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده جیسون فریدبرگ و آرون سلتزر قرار داشت. ازجمله بازیگرانی که در فیلم ملاقات با اسپارتی‌ها به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شان مگوایر، کوین سوربو، کارمن الکترا، کن داویتیان، دایدریچ بیدر، تراویز وان وینکل، آیک بارینهولتز، نیکول پارکر، متد من، فیل موریس، نیکول آری پارکر و رابین اتکین داونز اشاره کرد.

فیلم ملاقات با اسپارتی‌ها مورد تحسین مخاطبان قرار گرفت و فروش خوبی را در گیشه تجربه کرد؛ این فیلم با بودجه تولید 30 میلیون دلاری خود توانست چیزی در حدود 84 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کند.




بنر فیلم خنگ و خنگ‌تر
پوستر فیلم خنگ و خنگ‌تر

خنگ و خنگ‌تر

Dumb and Dumber
کارگردان: Peter Farrelly نویسنده: Bobby Farrelly , Peter Farrelly , Bennett Yellin
سال انتشار:1994محصول: ایالات متحده
Jim CarreyJim Carrey
Jeff DanielsJeff Daniels
Lauren HollyLauren Holly
Teri GarrTeri Garr
Mike StarrMike Starr
Felton PerryFelton Perry

درباره فیلم خنگ و خنگ‌تر


خنگ و خنگ‌تر یکی از ماندگارترین فیلم‌های کمدی تاریخ سینما است که توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. وظیفه کارگردانی این فیلم کمدی جذاب برعهده برادران فارلی قرار داشت. بنت یلین و پیتر فارلی داستان فیلم خنگ و خنگ‌تر را نوشتند و براد کراووی نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

این فیلم بعد از اکران خیلی زود نظرات مثبت منتقدین را به سمت خود جلب کرد و توانست نمرات بسیار خوبی را از جانب آن‌ها دریافت کند. منتقدان فیلم خنگ و خنگ‌تر را در زمینه‌های بازیگری، کارگردانی، شخصیت‌پردازی و داستان مورد تحسین قرار دادند و اعتقاد داشتند این اثر یک شاهکار در تاریخ کمدی سینما به‌حساب می‌آید.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیم کری، جف دانیلز، لورن هالی، چارلز راکت، لین شی، ویکتوریا راول، کانی سایر و کم نیلی اشاره کرد.

این فیلم توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کرد و طرفداران زیادی را به سمت سالن‌های سینما کشاند. فیلم خنگ‌ و خنگ‌تر که با بودجه 17 میلیون دلاری تولید شده بود، با فروش 247 میلیون دلاری خود به پدیده گیشه تبدیل شد.

خلاصه داستان فیلم خنگ و خنگ‌تر بدین شرح است: لوید کریسمس و هری دون دو مرد مهربان اما کودن هستند که بهترین دوستان یکدیگر به‌حساب می‌آیند و در یک خانه با هم زندگی می‌کنند. لوید که یک راننده لیموزین است بعد از ملاقات با زنی به نام مری سوانسون و رساندن او به فرودگاه سریعا عاشقش می‌شود.

لازم به ذکر است که فیلم خنگ و خنگ‌تر، به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های جهان شناخته می‌شود.




بنر فیلم خنگ و خنگ‌تر 2
پوستر فیلم خنگ و خنگ‌تر 2

خنگ و خنگ‌تر 2

Dumb and Dumber To
کارگردان: Bobby Farrelly , Peter Farrelly نویسنده: Bobby Farrelly , Peter Farrelly , Mike Cerrone , Bennett Yellin , Sean Anders , John Morris
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
Jim CarreyJim Carrey
Jeff DanielsJeff Daniels
Rachel MelvinRachel Melvin
Kathleen TurnerKathleen Turner
Rob RiggleRob Riggle
Laurie HoldenLaurie Holden

درباره فیلم خنگ و خنگ‌تر 2


خنگ و خنگ‌تر 2 (Dumb and Dumber 2) دنباله موفق فیلم خنگ‌ و خنگ‌تر محسوب می‌شود که کاملا شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های کمدی را داراست. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم کمدی مانند فیلم نخست برعهده برادران فارلی قرار داشت. نویسندگانی چون شان آندرس، جان موریس، بنت یلین و مایک سرون نیز در امر نویسندگی برادران فارلی را همراهی کردند.

وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم خنگ و خنگ‌تر 2 برعهده چارلز بی. وسلر، رضا عزیز، جویی مک‌فارلند و بردلی تامس قرار داشت. فیلم دوم در جلب نظر منتقدان نتوانست مانند فیلم قبلی موفق عمل کند و نمرات بسیار پایینی را از جانب منتقدان دریافت کرد. منتقدان اعتقاد داشتند این فیلم داستان خاصی نداشت و تنها حول محور توانایی‌های بازیگری جیم کری و جف دانیلز پیش می‌رفت.

فیلم خنگ و خنگ‌ 2 با وجود دریافت نقدهای منفی، توانست فروشی بسیار خوبی را در گیشه به نام خود ثبت کند. این فیلم با بودجه 40 میلیون دلاری تولید شد و حدود 169 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیم کری، جف دانیلز، لوری هولدن، کاتلین ترنر، دان لیک و کم نیلی اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم خنگ‌ و خنگ‌تر 2 بدین شرح است: بیست سال پس از فیلم نخست، لوید کریسمس که از ازدواج مری سوانسون ضربه بزرگی خورده است، جهت درمان به موسسه روانی رجوع کرده و عضو آن می‌شود. هری دون طی ملاقات اخیرش با بهترین دوست خود لوید پی می‌برد که لوید کاری کرده تا او فکر کند افسرده شده است. آن‌ها به آپارتمان خود می‌روند؛ جایی که هری متوجه می‌شود به پیوند کلیه نیاز دارد.




بنر فیلم خماری
پوستر فیلم خماری

خماری

The Hangover
کارگردان: Todd Phillips نویسنده: Jon Lucas , Scott Moore
سال انتشار:2009محصول: آلمان , ایالات متحده
Bradley CooperBradley Cooper
Ed HelmsEd Helms
Zach GalifianakisZach Galifianakis
Justin BarthaJustin Bartha
Heather GrahamHeather Graham
Sasha BarreseSasha Barrese

درباره فیلم خماری


بدون شک فیلم خماری (The Hangover) یکی از بهترین فیلم های کمدی تاریخ سینما محسوب می‌شود که توسط تاد فیلیپس کارگردانی شده است؛ این فیلم بعد از اکران در سال 2009 توانست توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند و به یکی از محبوب‌ترین آثار سینمایی سال تبدیل شود.

داستان این فیلم تماشایی توسط جان لوکاس نوشته شد؛ وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم خماری نیز برعهده تاد فیلیپس و دنیل گولدبرگ قرار داشت. خماری پس از اکرانش خیلی سریع تحسین گسترده منتقدان را برانگیخت و نمرات بسیاری خوبی را از سوی آن‌ها دریافت کرد. منتقدان این فیلم را به دلیل شخصیت‌پردازی‌های عالی، داستان جذاب، کمدی بسیار خنده‌دار و عملکرد فوق‌العاده گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند.

موفقیت فیلم خماری تنها در جلب نظرات مثبت منتقدان خلاصه نمی‌شود؛ این فیلم توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب و فروشی عالی را در گیشه تجربه کرد. فیلم خماری که با بودجه 35 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 467 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروخت و موفقیت عظیمی را برای سازندگانش ارمغان آورد.

لازم ذکر است که این فیلم طی مراسم گلدن گلوب 2010 توانست جایزه بهترین فیلم موزیکال یا کمدی را به‌دست بیاورد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم خماری به ایفای نقش پرداختند می‌توان به بردلی کوپر، اد هلمز، زک گالیفیاناکیس، جاستین بارتا، جیلیان ویگمن، ساشا باره‌سی و ساندرا کری اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم خماری بدین شرح است: در ابتدای فیلم مشاهده می‌کنیم که قرار است به‌زودی یک مراسم عروسی برگزار شود. داگ که داماد این مراسم عروسی است، علاقه زیادی به همسر آینده خود و زندگی متاهلی دارد. داگ برای گذراندن آخرین شب مجردی‌اش تصمیم می‌گیرد همراه با سه دوست خود (که یکی از آن‌ها برادرزنش است) به لاس‌وگاس برود و خوش بگذراند. او و دوستانس به هتلی رفته و بعد از اقامت در آنجا تصمیم می‌گیرند به پشت بام هتل رفته و در آنجا نوشیدنی بنوشند. فیلم ناگهان به صبح روز بعد می‎‌رود. آن‌ها بعد از به‌هوش آمدن مشاهده می‌کنند که کلی خرابکاری کرده‌اند و چیزی از شب گذشته به یاد ندارد؛ از همه مهم‌ترین اینکه آن‌ها داگ را گم کرده و قادر به پیدا کردن او نیستند.




بنر فیلم پاین‌اپل اکسپرس
پوستر فیلم پاین‌اپل اکسپرس

پاین‌اپل اکسپرس

Pineapple Express
کارگردان: David Gordon Green نویسنده: Seth Rogen , Evan Goldberg
سال انتشار:2008محصول: ایالات متحده
Seth RogenSeth Rogen
James FrancoJames Franco
Gary ColeGary Cole
Danny McBrideDanny McBride
Rosie PerezRosie Perez
Kevin CorriganKevin Corrigan

درباره فیلم پاین‌اپل اکسپرس


پاین‌اپل اکسپرس (Pineapple Express) یک فیلم اکشن و کمدی به کارگردانی دیوید گوردون گرین است که در سال 2008 اکران شد. داستان این فیلم توسط ست روگن و اوان گلدبرگ نوشته شد و وظیفه تهیه‌کنندگی آن نیز برعهده جاد اپتاو و شانا رابرتسون قرار داشت.

این فیلم با نقدهای مختلفی مواجه شد و نمرات متوسطی را از سوی منتقدان دریافت کرد. منتقدان این فیلم را فاقد هرگونه پیچش داستانی دانسته و نسبت به فیلم‌نامه آن انتقادات داشتند؛ اما در عین حال آن‌ها مضامین طنز و بازی زیبای گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند.

فیلم پاین‌اپل اکسپرس توانست مورد توجه مخاطبین قرار بگیرد و توجه طرفداران ژانر کمدی را به سمت خود جلب کند. این فیلم با بودجه 27 میلیون دلاری تولید شد و حدود 101 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به امبر هرد، ست روگن، جیمز فرانکو، دنی مک‌براید، رزی پرز و کانی سایر اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم پاین‌اپل اکسپرس بدین شرح است:

در سال 1937 یک سرباز در ارتش در حالی که بدون آگاهی در پشت یک آینه دودی دوطرفه قرار دارد، شروع به مصرف ماری‌جوانا می‌کند و در حالت غیرعادی خود سخنانی را در مورد تنفرش از ارتش به زبان می‌آورد. بعد از این اتفاقا یک افسر عالی‌رتبه پرونده را بسته و مصرف ماری‌جوانا را غیرقانونی اعلام می‌کند. داستان در ادامه به 70 سال بعد و در سال 2007 می‌رود؛ جایی که فردی به نام دیل دنتون نزد یک فروشنده مواد مخدر به نام ساول سیلور رفته و از او تقاضای ماری‌جوانا می‌کند.




بنر فیلم جک و جیل
پوستر فیلم جک و جیل

جک و جیل

Jack and Jill
کارگردان: Dennis Dugan نویسنده: Steve Koren , Adam Sandler
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Adam SandlerAdam Sandler
Katie HolmesKatie Holmes
Al PacinoAl Pacino
Eugenio DerbezEugenio Derbez
Tim MeadowsTim Meadows
Nick SwardsonNick Swardson

درباره فیلم جک و جیل


جک و جیل (Jack and Jill) فیلمی به کارگردانی دنیس دوگان است که در سال 2011 اکران شد. داستان این فیلم توسط آدام سندلر، بن زوک، استیو کورن و رابرت اسمیگل نوشته شد. سندلر علاوه‌بر نویسندگی، همراه با تاد گارنر و جک جیاراپوتو به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.

فیلم جک و جیل از دید منتقدان فیلمی بسیار ضعیف بود که نمرات بسیار پایینی را نیز دریافت کرد. منتقدان این فیلم را اثری با داستان آبکی و کمدی پیش‌پا‌افتاده توصیف کردند که هیچ نقطه قوتی در آن وجود ندارد. این فیلم حتی جایزه تمشک طلایی بدترین فیلم سال را نیز دریافت کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم کمدی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آدام سندلر، بن زوک، استیو کورن و رابرت اسمیگل اشاره کرد.

فیلم جک و جیل با وجود دریافت نقدهای بسیار منفی و وحشتناک، فروش خوبی را در گیشه تجربه کرد؛ این فیلم که با بودجه 79 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 147 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم جک و جیل بدین شرح است: فیلم در ابتدا داستان کودکی دو برادر دوقلو به نام جک و جیل را در شهر نیویورک نشان می‌دهد. جک یک دوقلوی با استعداد است و جیل نیز تلاش می‌کند با آسیب زدن به او و دور کردن دیگران از جک، توجه او را به سمت خود جلب کند. در ادامه فیلم با یک پرش زمانی به دوران حال می‌آید.




بنر فیلم جانی انگلیش
پوستر فیلم جانی انگلیش

جانی انگلیش

Johnny English
کارگردان: Peter Howitt نویسنده: Peter Howitt
سال انتشار:2003محصول: بریتانیا
Rowan AtkinsonRowan Atkinson
Natalie ImbrugliaNatalie Imbruglia
Ben MillerBen Miller
John MalkovichJohn Malkovich
Greg WiseGreg Wise
Tasha de VasconcelosTasha de Vasconcelos

درباره فیلم جانی انگلیش


جانی انگلیش (Johnny English) نیز جزو بهترین فیلم های کمدی تاریخ سینما محسوب می‌شود که به‌نوعی در هجو مجموعه فیلم‌های جیمز باند ساخته شد. این فیلم کمدی و جاسوسی توسط پیتر هاویت کارگردانی شد و وظیفه نوشتن داستان آن نیز برعهده نیل پورویس و ویلیام دیویس قرار داشت. تیم بوان و اریک فلنز تهیه‌کنندگان فیلم جانی انگیلش بودند.

این فیلم در جلب نظرات مثبت منتقدان چندان موفق نبود و نمرات بالایی را از سوی آن‌ها کسب نکرد. منتقدان این فیلم را اثری با فیلم‌نامه ضعیف توصیف کردند که درون‌مایه خاصی ندارد. البته برخی از منتقدان از بازی زیبای روآن اتکینسون تمجید کرده و آن را یکی بزرگ‌ترین نقطه‌ قوت‌های این فیلم دانستند.

فیلم جانی انگلیش برخلاف دریافت نقدهای منفی، توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند. این فیلم با بودجه 40 میلیون دلاری تولید شد و حدود 160 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروخت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به روآن اتکینسون، بن میلر، جان مالکوویچ، ناتالی ایمبرولیا، تاشا دو واسکونسلوس، کریس ترنت، تره‌ور مک‌دانلد، سم بیزلی و جنی گلووی اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم جانی انگلیش بدین شرح است: جانی انگلیش فردی مهربان و خوش‌قلب است که به‌عنوان یک کارمند در MI7 کار می‌کند. او آرزو دارد روزی به یکی از بهترین مامورهای این سازمان تبدیل شود. در ادامه طی اتفاقاتی عجیب، جانی وارد حوادث خطرناکی می‌شود که ممکن است جان خود را به‌واسطه آن از دست بدهد.




بنر فیلم خماری: پارت 2
پوستر فیلم خماری: پارت 2

خماری: پارت 2

The Hangover Part II
کارگردان: Todd Phillips نویسنده: Craig Mazin , Scot Armstrong
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Bradley CooperBradley Cooper
Ed HelmsEd Helms
Zach GalifianakisZach Galifianakis
Justin BarthaJustin Bartha
Ken JeongKen Jeong
Paul GiamattiPaul Giamatti

درباره فیلم خماری: پارت 2


بعد از موفقیت تجاری عظیم فیلم نخست، سازندگان تصمیم گرفتند با ساخت دنباله‌ای از آن به نام خماری: پارت 2 (The Hangover Part II) به مسیر موفقیت‌آمیز خود ادامه دهند. وظیفه کارگردانی قسمت دوم نیز برعهده تاد فیلیپس قرار داشت. فیلیپس در کنار دنیل گولدبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه همکاری داشت. داستان قسمت دوم توسط اسکات آرمسترانگ و کریگ مازن نوشته شد.

فیلم خماری: پارت 2 برخلاف فیلم نخست در جلب نظر منتقدان به‌هیچ وجه موفق نبود و نمرات چندان خوبی را از سوی آن‌ها دریافت نکرد. درواقع منتقدان اعتقاد داشتند داستان فیلم دوم کاملا تکراری بود و سازندگان خلاقیت خاصی در بطن فیلم ایجاد نکردند. آن‌ها تنها از بازی عالی گروه بازیگری تمجید کرده و آن را تنها نکته مثبت فیلم دانستند.

با وجود دریافت نقدهای منفی، فیلم دوم نیز توانست موفقیت تجاری بزرگی را برای سازندگانش به ارمغان بیاورد و آن‌ها را راضی نگه دارد. این فیلم که با بودجه 80 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 581 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در خماری: پارت 2 به ایفای نقش پرداختند می‌توان به بردلی کوپر، اد هلمز، زک گالیفیاناکیس، کن جیونگ، جفری تامبر، جاستین بارتا، پل جیاماتی، جیلیان ویگمن، ساشا باره‌سی، نیروت سیریجانیا و ساندرا کری اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم دوم خماری بدین شرح است: بعد از حوادث فیلم نخست، استو با یک دختر آسیایی آشنا شده و قصد دارد جهت برگزاری مراسم عروسی خود به زادگاه این دختر در تایلند سفر کند. او از دوستان خود یعنی فیل، آلن و داگ نیز دعوت می‌کند تا در این عروسی او را همراهی کرده و به تایلند بیایند. این بار خبری از جشن مجردی شب ازدواج نیست و آن‌ها نمی‌خواهند بار دیگر با موضوعات قدیمی دست‌وپنجه نرم می‌کند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند به مدت یک ساعت در کنار ساحل نزدیک به هتلشان اوقات خود را بگذرانند و به هتل بازگردند؛ اما اوضاع مطابق میل آن‌ها پیش نمی‌رود و این افراد بار دیگر با مشکلاتی بزرگ مواجه می‌شوند.




بنر فیلم کله خرها
پوستر فیلم کله خرها

کله خرها

Jackass 3D
کارگردان: Jeff Tremaine نویسنده: Spike Jonze , Johnny Knoxville , Preston Lacy
سال انتشار:2010محصول: ایالات متحده
Johnny KnoxvilleJohnny Knoxville
Bam MargeraBam Margera
Ryan DunnRyan Dunn
Steve-OSteve-O
Chris PontiusChris Pontius
Jason AcuñaJason Acuña

درباره فیلم کله خرها


کله‌خر سه‌بعدی (Jackass 3D) یکی از عجیب‌ترین و همچنین چندش‌آورترین فیلم ‌های کمدی تاریخ سینما است که طرفداران خاص خود را دارد. در این فیلم که بیشتر شبیه به مستند است، گروهی از افراد جسور و کله‌خر دور یکدیگر جمع شده و شوخی‌های خطرناکی را انجام می‌دهند. آن‌ها در کنار شوخی با یکدیگر، یکسری کارهای خطرناک دیگر نیز انجام می‌دهند که باعث صدماتی جدی به خودشان می‌شود.

وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم واقعی برعهده جف ترماین قرار دارد. لازم به ذکر است که ترماین در امر تهیه‌کنندگی و نویسندگی تنها نبود؛ در امر تهیه‌کنندگی اسپایک جونز و جانی ناکسویل و در نویسندگی کریس پونتیوس، راین دان، دیو انگلند، جیسون اکونیا، پرستون لیسی و هریسون استون به ترماین کمک کردند.

این فیلم با واکنش منفی منتقدان مواجه شد. درواقع منتقدان شوخی‌ها و حرکات درون فیلم کله‌خر سه‌بعدی را بسیار زننده دانسته و اعتقاد داشتند که سازندگان تنها جهت جذب مخاطب دست به چنین کارهایی زدند. آن‌ها اعتقاد داشتند این فیلم فاقد هرگونه مضمون و یا پیام داستانی بوده و هیچ ارزشی برای تماشا کردن ندارد.

با وجود دریافت نقدهای منفی، فیلم کله‌خر سه‌بعدی در جلب نظرات مخاطبان بسیار موفق بود و با استقبال عظیم آن‌ها در گیشه مواجه شد. این فیلم که با بودجه 20 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 171 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جانی ناکسویل، راین دان، جیسون اکونیا، کریس پونتیوس، دیو انگلند، تونی هاک و پرستون لیسی اشاره کرد.




بنر سریال مستر بین
پوستر سریال مستر بین

مستر بین

Mr. Bean
سازنده: Richard Curtis , Rowan Atkinson
سال‌های انتشار:1990 - 1995محصول: بریتانیا
Rowan AtkinsonRowan Atkinson

درباره سریال مستر بین


مستر بین (Mr. Bean) یکی از بهترین سریال های کمدی تاریخ محسوب می‌شود که پخش آن از سال 1990 توسط شبکه آی‌تی‌وی آغاز شد و بعد از 15 قسمت به پایان رسید. وظیفه ساخت این سریال جذاب و تماشایی برعهده روآن اتکینسون و ریچارد کرتیس قرار داشت. روآن اتکینسون به‌عنوان نویسنده و بازیگری نقش اصلی نیز در این پروژه همکاری کرد. جان بیرکین و پل ویل نیز کارگردانان سریال مستر بین بودند.

سریال مستر بین به موفقیت‌های بین‌المللی گسترده‌ای دست پیدا کرد و توانست توجه مخاطبان زیادی را در سراسر دنیا به سمت خود جلب کند. این سریال همچنین به دلیل بازی عالی روآن اتکینسون و کمدی ساده و خلاقانه‌اش نمراتی عالی را از سوی منتقدان دریافت کرد.

خلاصه داستان سریال مستر بین بدین شرح است: داستان این سریال راجع‌به اتفاقات زندگی شخصیتی به نام مستر بین است. اتکینسون گفت که این شخصیت را در دانشگاه طراحی کرد و خودش آن را یک کودک در بدن یک مرد بالغ توصیف می‌کند. او در زندگی عادی و روزانه خود دچار مشکلاتی می‌شود.




بنر فیلم تعطیلات مستر بین
پوستر فیلم تعطیلات مستر بین

تعطیلات مستر بین

Mr. Bean's Holiday
کارگردان: Steve Bendelack نویسنده: Robin Driscoll , Hamish McColl
سال انتشار:2007محصول: بریتانیا , ایالات متحده , فرانسه , آلمان
Rowan AtkinsonRowan Atkinson
Steve PembertonSteve Pemberton
Maxim BaldryMaxim Baldry
Emma de CaunesEmma de Caunes
Willem DafoeWillem Dafoe
Karel RodenKarel Roden

درباره فیلم تعطیلات مستر بین


تعطیلات مستر بین (Mr. Bean's Holiday) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های کمدی قرار بگیرد. استیو بندلاک به‌عنوان کارگردانی در این پروژه همکاری داشت. روآن اتکینسون، همیش مک‌کول و رابین دریسکول فیلم‌نامه این اثر را نوشتند. اریک فلنر، پیتر بنت جونز و تیم بوان تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم تعطیلات مستر بین با صحنه‌های خنده‌دار محشر و بازی فوق‌العاده روآن اتکینسون توانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به روآن اتکینسون، مکس بالدری، ایما دو کون، آنتوان دو کون و ویلم دفو اشاره کرد.

فیلم تعطیلات مستر بین مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت و توانست فروش بسیار بالایی داشته باشد. این فیلم که با بودجه 25 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 229 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: مستر بین با برنده‌شدن در یک قرعه‌کشی، از لندن به کن در کشور فرانسه سفر می‌کند. در راه به شکل ناخواسته موجب می‌شود تا پسرکی به اسم استیفان پدرش را گم کند. با این وجود او و آن پسر با هم دوست شده، راهی کن می‌شوند تا پدر او را بیابند و بین هم به ساحل زیبای کن برسد. در راه همدیگر را گم کرده و بین با دختری به اسم سابین آشنا می‌شود.




بنر فیلم بزرگ شده‌ها 2
پوستر فیلم بزرگ شده‌ها 2

بزرگ شده‌ها 2

Grown Ups 2
کارگردان: Dennis Dugan نویسنده: Adam Sandler , Tim Herlihy , Fred Wolf
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Adam SandlerAdam Sandler
Kevin JamesKevin James
Chris RockChris Rock
David SpadeDavid Spade
Salma HayekSalma Hayek
Maya RudolphMaya Rudolph

درباره فیلم بزرگ شده‌ها 2


بزرگ‌شده‌ها 2 (Grown Ups 2‎) را نیز می‌توان یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی دانست که درواقع دنباله فیلم بزرگ‌شده‌ها محسوب می‌شود که در سال 2010 اکران شده بود. وظیفه کارگردانی قسمت دوم فیلم بزرگ‌شده‌ها برعهده دنیس دوگان قرار داشت. داستان این فیلم نیز توسط آدام سندلر، فرد ولف و تیم هنرلی نوشته شد. سندلر در کنار جک جیاراپیتو به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه همکاری داشت.

این فیلم نمرات پایینی را از سوی منتقدان دریافت کرد و مورد انتقاد آن‌ها قرار گرفت. منتقدان داستان فیلم بزرگ‌شده‌ها 2 را بسیار ضعیف دانسته و اعتقاد داشتند شوخی‌های این فیلم بیشتر از آنکه خنده‌دار باشند، مضحک هستند.

فیلم بزرگ‌شده‌ها 2 با وجود دریافت نقدهای منفی، توانست در جلب نظر مخاطبان بسیار موفق باشد. این فیلم با بودجه 80 میلیون دلاری تولید شد و حدود 246 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. آدام سندلر، کوین جیمز، کریس راک، سلما هایک، مایا رودلف، ماریا بلو و هالستون سیج ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.




بنر فیلم طولانی‌ترین حیات
پوستر فیلم طولانی‌ترین حیات

طولانی‌ترین حیات

The Longest Yard
کارگردان: Peter Segal نویسنده: Sheldon Turner
سال انتشار:2005محصول: ایالات متحده
Adam SandlerAdam Sandler
Chris RockChris Rock
Burt ReynoldsBurt Reynolds
William FichtnerWilliam Fichtner
Terry CrewsTerry Crews
Bill GoldbergBill Goldberg

درباره فیلم طولانی‌ترین حیات


طولانی‌ترین فاصله (The Longest Yard) فیلمی به کارگردانی پیتر سگال است که در سال 2005 اکران شد. جک جیاراپوتو تهیه‌کننده این فیلم بود. داستان فیلم طولانی‌ترین فاصله نیز توسط شلدن ترنر به رشته تحریر درآمد.

این فیلم نقدهای مختلفی از جانب منتقدان دریافت کرد. منتقدان مضامین کمدی و عملکرد گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند. اما آن‌ها فیلم طولانی‌ترین فاصله را در زمینه داستان و فیلم‌نامه مورد انتقاد قرار داده و آن را ضعیف دانستند.

فیلم طولانی‌ترین فاصله توانست فروش خوبی را در گیشه تجربه کند و مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد. این فیلم که با بودجه 82 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 190 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم طولانی‌ترین فاصله به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آدام سندلر، کریس راک، برت رینولدز، نلی، بیل گلدبرگ، تری کروس، باب ساپ، نیکولاس تورتورو، ویلیام فیکنر، جیمز کرامول، دیوید پاتریک کلی، کوین نش، کورتنی کاکس، راب اشنایدر، استیو آستین و گریت کالی اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم طولانی‌ترین فاصله بدین شرح است: پاول کرو یک مدافع سابق NFL است که به تقلب در رشته ورزشی خود متهم شده است؛ هرچند این اتهام هرگز اثبات نشد. در یک شب که او حالت عادی ندارد باعث وقوع دردسری بزرگ می‌شود که برایش گران تمام می‌شود.




بنر فیلم خماری: پارت 3
پوستر فیلم خماری: پارت 3

خماری: پارت 3

The Hangover Part III
کارگردان: Todd Phillips نویسنده: Craig Mazin , Todd Phillips
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Bradley CooperBradley Cooper
Ed HelmsEd Helms
Zach GalifianakisZach Galifianakis
Justin BarthaJustin Bartha
Ken JeongKen Jeong
John GoodmanJohn Goodman

درباره فیلم خماری: پارت 3


با توجه به موفقیت دو فیلم قبلی، سازندگان دست‌‌بردار نبودند و تصمیم به تولید فیلم سوم این مجموعه با نام خماری: پارت 3 (The Hangover Part III) گرفتند. وظیفه کارگردانی این قسمت نیز مانند دو فیلم قبلی برعهده تاد فیلیپس قرار داشت؛ فیلیپس علاوه‌بر کارگردانی، به‌عنوان تهیه‌کننده و نویسنده نیز در این پروژه همکاری داشت.

البته در امر تهیه‌کنندگی دنیل گولدبرگ و در امر نویسندگی کریگ مازن، فیلیپس را همراهی است. فیلم خماری: پارت 3 با وجود اینکه یکی از بهترین فیلم های کمدی تاریخ سینما محسوب می‌شود، نتوانست مورد استقبال منتقدان قرار بگیرد. منتقدان داستان فیلم سوم را حتی از فیلم دوم نیز ضعیف‌تر دانسته و اعتقاد داشتند سازندگان تنها جهت کسب سود بیشتر و بدون هیچ هدف ارزشمندی دیگری دست به تولید این فیلم زدند.

قسمت سوم فیلم خماری نیز معادلات منتقدان و کارشناسان را در بخش فروش برهم زد و توانست موفقیت تجاری دیگری را برای سازندگانش کسب کند. این فیلم که با بودجه 103 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 351 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

بردلی کوپر، اد هلمز، زک گالیفیاناکیس، کن جیونگ، جفری تامبر، هدر گراهام، جاستین بارتا، جمی چونگ، جان گودمن، جیلیان ویگمن، ساشا باره‌سی و ساندرا کری ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم خماری: پارت 3 به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم سوم خماری بدین شرح است: بعد از حوادث فیلم قبلی، لزلی چاو موفق می‌شود از یکی از امنیتی‌ترین زندان‌‌های جهان فرار کند. در همین حین آلن که پدرش را به تازگی از دست داده است، با یک ناهنجاری رفتاری مواجه شده که باعث آزار اطرافیانش می‌شود. به همین دلیل داگ، استو و فیل سعی می‌کنند به او کمک کرده و آلن را راضی کنند تا به یک مرکز پزشکی در آریزونا برود. آن‌ها در حین مسیر آریزونا توسط گروهی مورد حمله قرار گرفته و با اتفاقات وحشناکی روبه‌رو می‌شوند.




بنر فیلم فیلم ترسناک
پوستر فیلم فیلم ترسناک

فیلم ترسناک

Scary Movie
کارگردان: Keenen Ivory Wayans نویسنده: Marlon Wayans , Shawn Wayans , Buddy Johnson , Phil Beauman , Jason Friedberg , Aaron Seltzer
سال انتشار:2000محصول: ایالات متحده
Anna FarisAnna Faris
Carmen ElectraCarmen Electra
Dave SheridanDave Sheridan
Shannon ElizabethShannon Elizabeth
Jon AbrahamsJon Abrahams
Regina HallRegina Hall

درباره فیلم فیلم ترسناک


فیلم ترسناک (Scary Movie) اثری در ژانر کمدی سیاه و نقیضه است که در سال 2000 اکران شد. ازجمله فیلم‌هایی که این اثر به شوخی با آن‌ها پرداخته می‌توان به سه‌گانه جیغ، می‌دانم تابستان پیش چه کردی، جمعه سیزدهم، جن‌گیر، درخشش، ماتریکس، پروژه جادوگر بلر، حس ششم، مظنونین همیشگی و بافی قاتل خون‌آشام‌ها اشاره کرد.

وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده کینن آیوری وینز قرار داشت. داستان فیلم ترسناک توسط شون وینس، مارلون وینس، فیل بیومن، بادی جانسون، جیسون فریدبرگ و آرون سلتزر اشاره کرد. اریک ال. گلد و لی آر. مایز نیز تهیه‌کنندگان این پروژه بودند.

این فیلم پس از اکران با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد. برخی از منتقدان این اثر را سرگرم‌کننده دانسته و شوخی‌های آن را خلاقانه توصیف کردند. از سوی دیگر برخی از منتقدان این اثر را کاملا بی‌محتوا دانسته و آن را به سخره گرفتند.

فیلم ترسناک در جلب نظر مخاطبان خارق‌العاده کار کرد و توانست به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. این فیلم که با بودجه 19 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 278 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در این اثر به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آنا فاریس، رجینا هال، شون وینس، مارلون وینس، جون آبراهامز، کارمن الکترا، شانون الیزابت، کرت فولر، ماریسا جرت وینوکر و لاکلین مونرو اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: شخصیت اصلی فیلم دختر جوانی به نام سیندی کمپل است. یک شب هنگامی که او با معشوقه‌اش، بابی و دوستانش برندا، ری و گرگ با اتومبیل در حال تفریح هستند ناخواسته با یک پیرمرد تصادف می‌کنند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند او را در بارانداز به آب بیندازند و قسم می‌خورند که با کسی در مورد آن صحبت نکنند. یک سال بعد، در شب هالووین یک دختر ۱۸ ساله به نام درو دکر توسط قاتل شبح نما به قتل می‌رسد. فردای آن روز وقتی تیم خبری برای تحقیق در مورد قتل به مدرسه آمده‌اند، سیندی با دوستانش ملاقات می‌کند و یادآور می‌شود که این قتل دقیقا یک سال پس از ماجرای کشته شدن پیرمرد رخ داده‌است.




بنر فیلم ما مایلرها هستیم
پوستر فیلم ما مایلرها هستیم

ما مایلرها هستیم

We're the Millers
کارگردان: Rawson Marshall Thurber نویسنده: Steve Faber , Bob Fisher , Sean Anders , John Morris
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Jennifer AnistonJennifer Aniston
Jason SudeikisJason Sudeikis
Emma RobertsEmma Roberts
Will PoulterWill Poulter
Kathryn HahnKathryn Hahn
Nick OffermanNick Offerman

درباره فیلم ما مایلرها هستیم


ما میلرها هستیم (We're The Millers) فیلمی به کارگردانی راوسون مارشال تربر است که در سال 2013 اکران شد. کریس بندر، وینسنت نیومن، توکر تولی و هپی والترز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. داستان فیلم ما میلرها هستیم توسط باب فیشر، استیو فیشر، شان آندرس و جون موریس نوشته شد.

این فیلم با نقدهای مثبت منتقدان مواجه شد و مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت. منتقدان فیلم ما میلرها هستیم را به دلیل بازی عالی گروه بازیگران، داستان جذاب و صحنه‌های خنده‌دارش مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم کمدی توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و با فروش فوق‌العاده‌ای در گیشه مواجه شود. فیلم ما میلرها هستیم با بودجه 37 میلیون دلاری تولید شد و حدود 270 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جنیفر آنیستون، جیسون سودیکیس، اما رابرتس، ویل پولتر، نیک آفرمن، کاترین هان و اد هلمز اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم ما میلرها هستیم بدین شرح است: مواد فروشی به نام دیوید با به سرقت رفتن پول و جنس‌هایش در شرایطی بحرانی قرار می‌گیرد. با توجه به این سرقت، دیوید حدود 40 هزار دلار به رئیسش بدهکار می‌شود. او جهت پرداخت بدهی خود تنها یک راه دارد و آن این است که وارد مرز مکزیک شده و یک محموله ماری‌جوآنا را با خود بازگرداند.




بنر فیلم فیلم ترسناک 2
پوستر فیلم فیلم ترسناک 2

فیلم ترسناک 2

Scary Movie 2
کارگردان: Keenen Ivory Wayans نویسنده: Marlon Wayans , Shawn Wayans , Alyson Fouse , Greg Grabianski , Dave Polsky , Michael Anthony Snowden , Craig Wayans
سال انتشار:2001محصول: کانادا , ایالات متحده
Anna FarisAnna Faris
Regina HallRegina Hall
Shawn WayansShawn Wayans
Marlon WayansMarlon Wayans
Christopher MastersonChristopher Masterson
Kathleen RobertsonKathleen Robertson

درباره فیلم فیلم ترسناک 2


موفقیت‌های فیلم نخست باعث شد تا سازندگان خیلی زود دنباله آن را با نام فیلم ترسناک 2 (Scary Movies 2) بسازند. وظیفه کارگردانی این فیلم کمدی برعهده کینن آیوری وایانس قرار داشت. اریک ال. گلد، شون وینس، مارلون وینس و باب واینستین تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. وظیفه نویسندگی فیلم ترسناک 2 نیز برعهده شون وینس، مارلون وینس، دیو پالسکی و مایکل آنتونی قرار داشت.

طبق شواهد درون فیلم، این اثر با فیلم‌های جن‌گیر، فراموش نشدنی، آنچه در زیر است، پولترگایست، مرد توخالی و هانیبال شوخی کرده است. فیلم ترسناک 2 به هیچ وجه موفق به جلب نظر مخاطبان نشد و نمراتی پایینی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را بسیار آبکی دانسته و شوخی‌های آن را مضحک توصیف کردند.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم ترسناک 2 به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آنا فاریس، رجینا هال، شون وینس، مارلون وینس، کریستوفر مسترسن، کاتلین رابرتسون، دیوید کراس، جیمز وودز، تیم کوری و توری اسپلینگ اشاره کرد.

فیلم ترسناک 2 به مانند فیلم نخست در جلب نظر مخاطبان بسیار موفق عمل کرد. این فیلم با بودجه تولید 45 میلیون دلاری خود توانست چیزی در حدود 141 میلیون دلار فروش داشته باشد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دختری نوجوان به نام مگان وورهیز تحت تأثیر روح هیو کین، صاحب قبلی خانه قرار می‌گیرد. در ادامه حوادث جالبی برای این دختر رخ می‌دهد که تماشای آن خارج از لطف نیست.




بنر فیلم حیوان
پوستر فیلم حیوان

حیوان

The Animal
کارگردان: Luke Greenfield نویسنده: Tom Brady
سال انتشار:2001محصول: ایالات متحده
Rob SchneiderRob Schneider
Colleen HaskellColleen Haskell
John C. McGinleyJohn C. McGinley
Edward AsnerEdward Asner
Guy TorryGuy Torry
Adam SandlerAdam Sandler

درباره فیلم حیوان


شاید اگر برخی از صحنه‌های جالب و خنده‌دار فیلم حیوان (The Animal) نبود، به‌هیچ‌وجه این فیلم کمدی را در لیست بهترین فیلم های کمدی جهان قرار نمی‌دادیم. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده لوک گرینفیلد قرار داشت. راب اشنایدر، تام بردی و آدام سندلر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. داستان فیلم حیوان نیز توسط تام بردی و راب اشنایدر نوشته شد.

فیلم حیوان با نقدهای منفی منتقدان مواجه شد و در تمامی سایت‌های معتبر سینما نمراتی پایین را دریافت کرد. منتقدان داستان این فیلم را فاجعه دانسته و حتی مضامین کمدی این اثر را نیز کاملا مضحک توصیف کردند. درواقع آن‌ها هیچ نکته مثبتی از این فیلم یافت نکردند تا به آن اشاره کنند.

این فیلم با وجود اینکه در جلب نظر منتقدان موفق نبود، توانست در بخش فروش نسبت به بودجه‌اش خوب ظاهر شود. فیلم حیوان که با بودجه 47 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 84 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم حیوان به ایفای نقش پرداختند می‌توان به راب اشنایدر، جان کریستوفر مک‌گینلی، اد اسنر، لوئیس لومباردی، گای توری، اسکات ویلسون، آدام سندلر و کولن هسکل اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم حیوان بدین شرح است: در شهر الکرتون، ماروین مانژ پسری خوب و دست و پا چلفتی است که آرزو دارد مانند پدرش افسر پلیس شود. او به طور مداوم سعی می‌کند آزمون فیزیکی را پشت سر بگذارد تا به یک افسر پلیس تمام عیار تبدیل شود؛ اما با وجود تلاش‌های مکرر، قادر به پایان دوره نیست.




بنر فیلم بزرگ شده‌ها
پوستر فیلم بزرگ شده‌ها

بزرگ شده‌ها

Grown Ups
کارگردان: Dennis Dugan نویسنده: Adam Sandler , Fred Wolf
سال انتشار:2010محصول: ایالات متحده
Adam SandlerAdam Sandler
Kevin JamesKevin James
Chris RockChris Rock
David SpadeDavid Spade
Rob SchneiderRob Schneider
Salma HayekSalma Hayek

درباره فیلم بزرگ شده‌ها


بزرگ‌شده‌ها جزو بهترین فیلم های کمدی سینما محسوب می‌شود که توسط دنیس دوگان کارگردانی شد. وظیفه تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم کمدی برعهده آدام سندلر قرار داشت. در امر تهیه‌کنندگی جک جیاراپوتو و در امر نویسندگی فرد ولف به سندلر کمک کردند.

این فیلم بعد از اکران موفق به جلب نظرات مثبت منتقدان نشد و نمرات پایینی را از جانب آن‌ها دریافت کرد. منتقدان داستان فیلم بزرگ‌شده‌ها را بی‌محتوا دانسته و اعتقاد داشتند که سازندگان تنها سعی کردند با تکیه بر توانایی بالای بازیگران این فیلم را به موفقیت برسانند.

این فیلم طنز خارجی با وجود دریافت نقدهای منفی، موفق شد مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کند. فیلم بزرگ‌شده‌ها که با بودجه 80 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 271 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

آدام سندلر، کوین جیمز، کریس راک، دیوید اسپید، راب اشنایدر و استیو بوشمی ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در فیلم بزرگ‌شده‌ها به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان این فیلم راجع‌به پنج دوست دیرینه است که در سال 1987 عضو یک تیم بسکتبال بودند. آن‌ها به مربیگری فردی به نام بارز موفق به قهرمانی در مسابقات بسکتبال می‌شوند؛ هرکدام از این دوستان چیزهای زیادی از بارز می‌آموزند و به سراغ زندگی خود می‌روند. در سال 2010 با شنیدن خبر مرگ این مربی، این دوستان قدیمی جهت مراسم تدفین بار دیگر گرد هم جمع می‌شوند و تصمیم می‌گیرند برای تعطیلات چهارم ژوئیه به استراحتگاه زیبایی در کنار دریاچه‌ای در نیوانگلند بروند. طی این سفر اتفاقات جالبی برای این افراد رخ می‌دهد.




بنر فیلم فیلم ترسناک 3
پوستر فیلم فیلم ترسناک 3

فیلم ترسناک 3

Scary Movie 3
کارگردان: David Zucker نویسنده: Craig Mazin , Pat Proft
سال انتشار:2003محصول: ایالات متحده
Anna FarisAnna Faris
Pamela AndersonPamela Anderson
Jenny McCarthyJenny McCarthy
Marny EngMarny Eng
Charlie SheenCharlie Sheen
Simon RexSimon Rex

درباره فیلم فیلم ترسناک 3


موفقیت‌های دو فیلم قبلی بار دیگر سازندگان را مجاب کرد تا به مسیر موفقیت‌آمیز مجموعه فیلم‌ ترسناک ادامه دهند. دیوید زاکر وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم ترسناک 3 (Scary Movie 3) را برعهده داشت. داستان این فیلم نیز توسط کریگ مازن و پات پرافت به رشته تحریر در آمد.

سازندگان در فیلم سوم خود با فیلم‌های حلقه، نشانه‌ها، ماتریکس: بارگذاری مجدد و ۸ مایل شوخی کردند. این فیلم نیز موفق به دریافت نقدهای مثبت منتقدان نشد و نمراتی پایینی را دریافت کرد.

فیلم ترسناک 3 با وجود دریافت نقدهای منفی، فروش بسیار خوبی در گیشه داشت و توانست مورد استقبال طرفداران فیلم های کمدی قرار بگیرد. این فیلم با بودجه 48 میلیون دلاری تولید شد و حدود 220 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

آنا فاریس، آنتونی اندرسون، لسلی نیلسن، چارلی شین، سایمون رکس، رجینا هال، کوین هارت، جنی مک‌کارتی و جرج کارلین ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم ترسناک 3 بدین شرح است: دو دختر به‌نام‌های کیتی و بکا به طرز عجیبی می‌میرند. در همین حال، در مزرعه‌ای خارج از واشنگتن دی سی، کشاورز بیوه تام لوگان و برادرش جورج با اتفاقات عجیبی روبه‌رو می‌شوند.




بنر فیلم فقط باهاش کنار بیا
پوستر فیلم فقط باهاش کنار بیا

فقط باهاش کنار بیا

Just Go with It
کارگردان: Dennis Dugan نویسنده: Allan Loeb , Timothy Dowling
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Adam SandlerAdam Sandler
Jennifer AnistonJennifer Aniston
Nicole KidmanNicole Kidman
Nick SwardsonNick Swardson
Brooklyn DeckerBrooklyn Decker
Bailee MadisonBailee Madison

درباره فیلم فقط باهاش کنار بیا


فقط باهاش کنار بیا (Just Go with It‎) نیز جزو بهترین فیلم های کمدی محسوب می‌شود که توسط دنیس داگن کارگردانی شد. داستان این فیلم توسط آلن لوئب نوشته شد؛ وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم فقط باهاش کنار بیا نیز برعهده آدام سندلر، جک جیاراپوتو و هیتر پری قرار داشت.

این فیلم بعد از اکران با نقدهای مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی را از سوی آن‌ها دریافت کرد. برخی از منتقدان داستان فیلم را مضحک توصیف کردند و اعتقاد داشتند فیلم درون‌مایه خاصی ندارد؛ اما برخی دیگر از منتقدان صحنه‌های کمدی این فیلم را جذاب توصیف کرده و این فیلم را سرگرم‌کننده دانستند.

فیلم فقط باهاش کنار بیا در حوزه فروش بسیار عالی عمل کرد و مورد توجه مخاطبین قرار گرفت. این فیلم که با بودجه 80 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 214 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم فقط باهاش کنار بیا به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جنیفر آنیستون، آدام سندلر، بروکلین دکر، نیکول کیدمن، نیک اسواردسون، دیو متیوس، بیلی مدیسن، ریچل درچ، کوین نیلن، مینکا کلی، هایدی مونتاگ، جکی سندلر، کارول سوزی و لری هیورینگ اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم فقط باهاش کنار بیا بدین شرح است: در سال 1988 مردی 22 ساله به نام دنیل مکابی بعد از پی بردن به خیانت نامزدش به او، تصمیم می‌گیرد درست پیش از برگزاری عروسی مراسم را ترک کند. درواقع نامزد دنیل به دلیل آنکه او قرار بود پزشک شود به دنیل نزدیک شده بود. او ناامیدانه به یک بار رفته و در آنجا با زنی جوان و زیبا روبه‌رو می‌شود.




بنر فیلم جانی انگلیش دوباره باز می‌گردد
پوستر فیلم جانی انگلیش دوباره باز می‌گردد

جانی انگلیش دوباره باز می‌گردد

Johnny English Reborn
کارگردان: Oliver Parker نویسنده: Hamish McColl , William Davies
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده , فرانسه , بریتانیا
Rowan AtkinsonRowan Atkinson
Eric CarteEric Carte
Roger BarclayRoger Barclay
Togo IgawaTogo Igawa
Rosamund PikeRosamund Pike
Gillian AndersonGillian Anderson

درباره فیلم جانی انگلیش دوباره باز می‌گردد


بعد از موفقیت تجاری فیلم جانی انگلیش، سازندگان دنباله‌ای از این فیلم را با نام جانی انگلیش دوباره متولد می‌شود (Johnny English Reborn) تولید کردند. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده الیور پارک قرار داشت. داستان این فیلم توسط ویلیام دیویس و فیلم‌نامه آن توسط همیش مک‌کول نوشته شد. تیم بوان و اریک فلنر نیز تهیه‌کنندگان این اثر بودند.

این فیلم نیز مانند فیلم نخست نتوانست نظرات مثبت منتقدین را به سمت خود جلب کند؛ منتقدان فیلم جانی انگلیش دوباره متولد می‌شود را مانند فیلم نخست اثری با داستان ناموزون توصیف کردند که تنها با تکیه بر صحنه‌های کمدی خود پیش می‌رود.

فیلم دوم نیز توانست با استقبال عظیم مخاطبان مواجه شود و فروش خوبی را در گیشه تجربه کند. این فیلم که با بودجه 45 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 160 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم جانی انگلیش دوباره متولد می‌شود به ایفای نقش پرداختند می‌توان به روآن اتکینسون، رزمند پایک، جیلین اندرسون، دومینیک وست، دنیل کالویا، ریچارد شیف، تیم مک‌اینرنی، بورن گورمن، روپرت وانسیتارت، استفن کامپل مور، توگو ایگاوا، مارک ایوانیر، لوبو چان، الن تامس، ژوزفین دو لا بوم و مایلز جاپ اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بعد از کوتاهی‌کردن طی مأموریتی در موزامبیک، جانی انگلیش از سازمان ام‌آی‌سون اخراج شده و درجه شوالیه از او گرفته می‌شود. وی جهت فراموشی و التیام ناکامی حاصل از این اتفاق تصمیم می‌گیرد تا در یک معبد بودایی در کوه‌های تبت به یادگیری فنون رزمی مشغول می‌شود. پس از گذشت مدت زمانی، رئیس جدید ام‌آی‌سون که با نام مستعار پگاسوس شناخته می‌شود، از جانی دعوت می‌کند تا بار دیگر با این سازمان همکاری کند.




بنر فیلم فیلم ترسناک 4
پوستر فیلم فیلم ترسناک 4

فیلم ترسناک 4

Scary Movie 4
کارگردان: David Zucker نویسنده: Jim Abrahams , Craig Mazin , Pat Proft
سال انتشار:2006محصول: ایالات متحده
Anna FarisAnna Faris
Regina HallRegina Hall
Craig BierkoCraig Bierko
Bill PullmanBill Pullman
Anthony AndersonAnthony Anderson
Leslie NielsenLeslie Nielsen

درباره فیلم فیلم ترسناک 4


سازندگان مجموعه فیلم ترسناک قصد نداشتند تا ساخت فیلم‌های جدید این مجموعه را تمام کنند. فیلم ترسناک 4 (Scary Movies 4) را نیز می‌توان یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی دانست که در جلب نظر طرفداران ژانر کمدی بسیار موفق ظاهر شد.

وظیفه کارگردانی فیلم چهارم برعهده دیوید زاکر قرار داشت. داستان این فیلم توسط جیم آبراهامز، پت پرافت و کریگ مازن به رشته تحریر درآمد. کریگ مازن و رابرت وایز تهیه‌کنندگان فیلم ترسناک 4 بودند.

فیلم چهارم نیز موفق به دریافت نقدهای مثبت منتقدان نشد و مورد انتقاد آن‌ها قرار گرفت. این فیلم عملکرد خوبی از خود در گیشه برجای گذاشت و بار دیگر موفقیت تجاری بزرگی را برای سازندگانش رقم زد. این فیلم که با بودجه 40 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 178 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آنا فاریس، رجینا هال، کریگ برکو، بیل پولمن، آنتونی اندرسون، کارمن الکترا، کریس الیوت، کوین هارت، کلوریس لیچمن، مایکل مدسن، فیل مک‌گراو، لسلی نیلسن، شکیل اونیل، مالی شنون، کنچیتا کمپ‌بل، کریگ مازن، دبرا ویلسون، چارلی شین، سایمون رکس، چینگی، فیل مک‌گراو و جیمز ارل جونز اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم ترسناک 4 بدین شرح است: شکیل اونیل و دکتر فیل از خواب بیدار شده و خود را زنجیر بسته به لوله‌های دستشویی دیدند. میزبان آنها، بیلی عروسک، به آن‌ها می‌گوید که اتاق به آرامی از گاز عصبی پر می‌شود و تنها راه نجات ساخت یک سبد و استفاده از اره است.




بنر فیلم هارولد و کومار: کریسمس
پوستر فیلم هارولد و کومار: کریسمس

هارولد و کومار: کریسمس

A Very Harold & Kumar Christmas
کارگردان: Todd Strauss-Schulson نویسنده: Jon Hurwitz , Hayden Schlossberg
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
John ChoJohn Cho
Kal PennKal Penn
Paula GarcésPaula Garcés
Neil Patrick HarrisNeil Patrick Harris
Elias KoteasElias Koteas
Danneel AcklesDanneel Ackles

درباره فیلم هارولد و کومار: کریسمس


کریسمس استثنایی هارولد و کومار (A Very Harold & Kumar 3D Christmas‎) نام سومین فیلم مجموعه هارولد و کومار است که در سال 2011 اکران شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده تاد استرائوس قرار داشت. گرگ شاپیرو تهیه‌کننده این فیلم کمدی بود. داستان این اثر نیز توسط جان هورویتس و هایدن اسکلوسبرگ نوشته شد.

فیلم کریسمس استثنایی هارولد و کومار بعد از اکران نقدهای متوسطی را از جانب منتقدان دریافت کرد. منتقدان این فیلم را در زمینه عملکرد گروه بازیگری و خلق صحنه‌های کمدی مورد تحسین قرار دادند؛ اما آن‌ها داستان فیلم را ضعیف دانسته و فیلم‌نامه آن را متناقص توصیف کردند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جان چو، کل پن، پاولا گراچس، نیل پاتریک هریس، دیوید کرامهولتز، ادی کی توماس، الیاس کوتیاس، پتن اسوالت، توماس لنون، دانیل هاریس، دنی ترخو، دیوید برتکا، جیک جانسون، جردن هینسن و رزا اشاره کرد.

فیلم کریسمس استثنایی هارولد و کومار نسبت به بودجه تولیدش فروش خوبی را در باکس‌آفیس تجربه کرد. این فیلم که با بودجه 19 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 36 میلیون دلار در گیشه فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: هارولد لی و کومار پاتل هفت سال پس از فرار از خلیج گوانتانامو و دو سال پس از آخرین صحبتشان، راه های جداگانه خود را طی کرده‌اند. هارولد کشیدن حشیش را رها کرد، به یک مرد موفق در وال استریت تبدیل شد و با معشوقه لاتین خود ماریا ازدواج کرد. از طرف دیگر، کومار فقیر است و هنوز در آپارتمان آشفته‌ای که زمانی با هارولد در آن حضور داشت، زندگی می‌کند.




بنر فیلم شبی در موزه
پوستر فیلم شبی در موزه

شبی در موزه

Night at the Museum
کارگردان: Shawn Levy نویسنده: Thomas Lennon , Ben Garant
سال انتشار:2006محصول: ایالات متحده , بریتانیا
Ben StillerBen Stiller
Carla GuginoCarla Gugino
Dick Van DykeDick Van Dyke
Mickey RooneyMickey Rooney
Bill CobbsBill Cobbs
Jake CherryJake Cherry

درباره فیلم شبی در موزه


شب در موزه (Night at the Museum) یک فیلم کمدی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی شاون لوی است که در سال 2006 اکران شد و به محبوبیت زیادی دست پیدا کردند. لوی در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و کریس کلمبوس نیز او را در این راه همراهی کرد. داستان این فیلم نیز توسط بن گارانت و تامس لنون به رشته تحریر درآمد.

فیلم شب در موزه نقدهای مختلفی از سوی منتقدان دریافت کرد؛ منتقدان داستان فیلم را جذاب دانسته و صحنه‌های خنده‌دار آن را مورد تحسین قرار دادند. برخی از منتقدان نیز فیلم‌نامه این فیلم را دارای نقص‌های گوناگون دانسته و از آن انتقاد کردند.

فیلم شب در موزه موفقیت بزرگی را در گیشه تجربه کرد و توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کند. این فیلم که با بودجه 110 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 574 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به بن استیلر، کارلا گوجینو، بیل کوبس، رابین ویلیامز، دیک ون دایک، میکی رونی، جیک چری، ریکی جرویس، اوون ویلسون، استیو کوگان، کیم راور، پاتریک گلگر، رامی ملک، شارلی مورفی، میزوئو پک و پت کی‌یرنان اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم شب در موزه بدین شرح است: لری دیلی مرد بیکاری است که به‌عنوان نگهبان شب در یک موزه فعالیت می‌کند؛ اما اشیا و مجسمه‌های موزه طی یک شب توسط لوحی که در آن قدرتی جادویی قرار دارد بیدار می‌شوند و تمام مجسمه‌های مومی شروع به حرکت می‌کنند. وظیفه او این است که مانع از خروج حیوانات شود؛ زیرا اگر اشیا از موزه خارج شوند، با طلوع خورشید از بین رفته و به خاکستر تبدیل می‌شوند. لری با سه نفر که نگهبانان قدیمی موزه بودند آشنا می‌شود، ولی آن‌ها در اصل دزدانی بودند که سعی در دزدیدن وسایل و اشیا موزه، ازجمله لوح، داشتند.




بنر فیلم فیلم ترسناک 5
پوستر فیلم فیلم ترسناک 5

فیلم ترسناک 5

Scary Movie 5
کارگردان: Malcolm D. Lee نویسنده: David Zucker , Pat Proft
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Ashley TisdaleAshley Tisdale
Simon RexSimon Rex
Gracie WhittonGracie Whitton
Ava KolkerAva Kolker
Molly ShannonMolly Shannon
Josh Robert ThompsonJosh Robert Thompson

درباره فیلم فیلم ترسناک 5


فیلم ترسناک 5 (Scary Movie 5) آخرین فیلم مجموعه فیلم ترسناک محسوب می‌شود که در سال 2013 اکران شد. این فیلم به‌طور مستقیم با فیلم‌های فعالیت فراطبیعی، قوی سیاه، ماما، ظهور سیاره میمون‌ها، شوم، تلقین، کلبه‌ای در جنگل و خدمتکاران شوخی کرد.

وظیفه کارگردانی فیلم پنجم برعهده مالکوم دی. لی قرار داشت. دیوید زاکر نیز تهیه‌‌کننده و نویسنده فیلم ترسناک 5 بود. البته پت پرافت در امر نویسندگی زاکر را همراهی کرد.

این فیلم از دید منتقدان به‌عنوان یک فاجعه تمام‌عیار معرفی شد و با نقدهای گسترده‌ آنان مواجه شد. فیلم ترسناک 5 در بخش فروش نیز نتوانست به اندازه فیلم‌های قبلی این مجموعه قدرتمند عمل کند. این فیلم که با بودجه 20 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 78 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به اشلی تیزدیل، سایمون رکس، اریکا اش، مالی شنون، جری اوکانل، هتر لوکلیر، چارلی شین، کیت والش و لیندزی لوهان اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم ترسناک 5 بدین شرح است: در این فیلم برخی از صحنه‌های معروف فیلم‌ها در قالب کمدی برای مخاطبان بازسازی شده است.




بنر فیلم جانی اینگلیش دوباره حمله می‌کند

جانی اینگلیش دوباره حمله می‌کند

Johnny English Strikes Again
کارگردان: David Kerr نویسنده: William Davies
سال انتشار:2018محصول: فرانسه , ایالات متحده , بریتانیا
تماشای آنلاین فیلم
Rowan AtkinsonRowan Atkinson
Emma ThompsonEmma Thompson
Olga KurylenkoOlga Kurylenko
Ben MillerBen Miller
Adam Greaves-NealAdam Greaves-Neal
Charles DanceCharles Dance

درباره فیلم جانی اینگلیش دوباره حمله می‌کند


سازندگان تصمیم گرفتند با ساخت فیلم سوم جانی اینگلیش به راه موفقیت‌آمیز این مجموعه ادامه دهند. جانی اینگلیش دوباره حمله می‌کند (Johnny English Strikes Again‎) نام فیلم سوم این مجموعه است که توسط دیوید کر کارگردانی شد. داستان این فیلم توسط رابرت وید نوشته شد و وظیفه تهیه‌کنندگی این پروژ نیز برعهده کریس کلارک، تیم بوان، اریک فلنر و روآن اتکینسون قرار داشت.

فیلم سوم جانی اینگلیش نیز موفق به جلب نظر منتقدان نشد و نمرات پایینی را از جانب آن‌ها دریافت کرد؛ منتقدان به فیلم‌نامه این اثر ایراداتی اساسی وارد کرده و داستان آن را بی‌پایه توصیف کردند.

فیلم جانی اینگلیش دوباره حمله می‌کند مانند دو فیلم قبلی فروشی عالی در گیشه داشت و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد. این فیلم که با بودجه 25 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 157 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

روآن اتکینسون، اولگا کوریلنکو، بن میلر، جیک لیسی و اما تامپسون ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در فیلم جانی اینگلیش دوباره حمله می‌کند به ایفای نقشش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک حمله سایبری باعث می‌شود تا سازمان MI7 مجبور شود ماموران قدیمی و بازنشسته خود، ازجمله جانی اینگلیش را بار دیگر به سازمان بازگرداند. جانی که اکنون یک معلم جغرافیا است، به شکل پنهانی موضوعات جاسوسی را به دانش‌آموزانش آموزش می‌دهد.




بنر فیلم برادران ناتنی
پوستر فیلم برادران ناتنی

برادران ناتنی

Step Brothers
کارگردان: Adam McKay نویسنده: Will Ferrell , Adam McKay
سال انتشار:2008محصول: ایالات متحده
Will FerrellWill Ferrell
John C. ReillyJohn C. Reilly
Mary SteenburgenMary Steenburgen
Richard JenkinsRichard Jenkins
Kathryn HahnKathryn Hahn
Andrea SavageAndrea Savage

درباره فیلم برادران ناتنی


برادران نانتی (Step Brothers) نیز جزو بهترین فیلم های کمدی هستند که در جلب نظر مخاطبان موفق بودند. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده آدام مک‌کی قرار داشت. ویل فرل و جان سی ریلی نیز در امر نویسندگی مک‌کی را همراهی کردند. جیمی میلر و جاد اپتاو نیز نویسندگان فیلم برادران ناتنی بودند.

فیلم برادران ناتنی نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرد. منتقدان این فیلم را به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و مضامین طنز خنده‌دارش مورد تحسین قرار دادند. ویل فرل، جان سی ریلی، ریچارد جنکینز، مری استینبورگن، آدام اسکات، کاترین هان، آندرئا سوج، راب ریگل، کن جیونگ، فیل لامار، مت والش، ست روگنجیلیان ویگمن و هوریشیو سنز ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم فروش بسیار خوبی در باکس‌آفیس داشت و توانست مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد. فیلم برادران ناتنی که با بودجه 65 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 128 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم برادران ناتنی بدین شرح است: برنان هاف و دیل دوباک بزرگسالان نابالغی هستند که هنوز در خانه والدین خود زندگی می‌کنند. برنان با مادر طلاق گرفته‌اش و دیل با پدرش که همسرش را از دست داده، زندگی می‌کنند. مادر برنان، نانسی، با پدر دیل، رابرت، آشنا شده و عاشق یکدیگر می‌شوند. این دو با یکدیگر ازدواج کرده و این اتفاق باعث می‌شود که برنان و دیل به‌عنوان برادران نانتی در یک خانه با هم زندگی کنند.




بنر فیلم مرد کوچک
پوستر فیلم مرد کوچک

مرد کوچک

Little Man
کارگردان: Keenen Ivory Wayans نویسنده: Marlon Wayans , Keenen Ivory Wayans , Shawn Wayans
سال انتشار:2006محصول: ایالات متحده
Marlon WayansMarlon Wayans
Shawn WayansShawn Wayans
Kerry WashingtonKerry Washington
John WitherspoonJohn Witherspoon
Tracy MorganTracy Morgan
Lochlyn MunroLochlyn Munro

درباره فیلم مرد کوچک


مرد کوچک (Little Man) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کینن آیوری وینز است که در سال 2006 اکران شد. مارلون وینز و شان وینز نیز در امر نویسندگی آیوری وینز را همراهی کردند. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم نیز برعهده لی مایس، ریک آلوارز، مارلون وینز و شان وینز قرار داشت.

فیلم مرد کوچک به‌هیچ‌وجه در جلب نظر منتقدان موفق ظاهر نشد و نمرات بسیار پایینی را دریافت کرد. مارلون وینز، شان وینز، کری واشینگتن، تریسی مورگان و لاکلین مونرو ازجمله‌ مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم مرد کوچک با اینکه نتوانست نقدهای خوبی از جانب منتقدان دریافت کند، اما فروش بسیار خوبی در گیشه داشت. این فیلم که با بودجه 64 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 101 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به یک مرد جنایتکار قد کوتاه و کوچکی است که به تازگی از زندان آزاد شده ‌است و قصد دارد الماسی با ارزش بسیار زیاد را بدزدد. او موفق به این کار می‌شود؛ اما تحت شرایط سخت و تحت تقیب پلیس است و مجبور می‌شود آن را در کیف زنی به نام ونسا که با همسرش داریل زندگی خوبی دارد بگذارد. او در ادامه سعی می‌کند تا الماسی را که به سرقت برده است نزد خود بازگرداند. با توجه به اینکه کالوین قد کوتاه و هیکل کوچکی دارد، خود را به جای نوزادی جا می‌زند و به خانه‌ آن‌ها وارد می‌شود.




بنر فیلم تنها در خانه
پوستر فیلم تنها در خانه

تنها در خانه

Home Alone
کارگردان: Chris Columbus نویسنده: John Hughes
سال انتشار:1990محصول: ایالات متحده
Macaulay CulkinMacaulay Culkin
Joe PesciJoe Pesci
Daniel SternDaniel Stern
John HeardJohn Heard
Catherine O'HaraCatherine O'Hara
Roberts BlossomRoberts Blossom

درباره فیلم تنها در خانه


مجموعه فیلم‌های تنها در خانه (Home Alone Collection) نیز بدون شک شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های کمدی را داراست. مجموعه فیلم‌های تنها در خانه شامل پنج فیلم هستند که به‌ترتیب در سال‌های 1990، 1992، 1997، 2002 و 2012 اکران شدند.

اکثر فیلم‌های این مجموعه با استقبال منتقدان مواجه شدند و نمرات خوبی را دریافت کردند. درواقع دلیل اصلی موفقیت فیلم‌های تنها در خانه را می‌توان به شوخی‌های ساده و در عین حال خنده‌دار آن نسبت داد که توجه طیف وسیعی از مخاطبان را به سمت خود جلب می‌کند.

سه فیلم نخست این مجموعه که در سینماها اکران شدند، توانستند توجه مخاطبان گسترده‌ای را به سمت خود جلب کنند. این سه فیلم درمجموع با بودجه 70 میلیون دلاری تولید شدند و توانستند حدود 914 میلیون دلار بفروشند. دو فیلم بعدی این مجموعه به‌صورت فیلم تلویزیونی ساخته و توسط شبکه ABC پخش شدند.

خلاصه داستان فیلم نخست مجموعه فیلم‌های تنها در خانه بدین شرح است: خانواده مک‌کالیستر قصد دارند جهت گذراندن تعطیلات کریسمس خود به پاریس سفر کنند. شب قبل از سفر بین کوین و بچه‌های دیگر مشکلی پیش می‌آید. پدر و مادر کوین برای تنبیه او را به اتاق شیروانی طبقه سوم می‌فرستند. او که بسیار عصبانی است آرزو می‌کند تا خانواده‌اش ناپدید بشوند. صبح روز بعد همه با زنگ ساعت بیدار می‌شوند و به دلیل این که دیرشان شده سریع آماده می‌شوند و خانه را به سمت فرودگاه ترک می‌کنند. آن‌ها کوین را فراموش می‌کنند. کوین از خواب بیدار می شود و متوجه می‌شود که خانه خالی است.




بنر فیلم بورات و عواقب بعد از فیلم سازی
پوستر فیلم بورات و عواقب بعد از فیلم سازی

بورات و عواقب بعد از فیلم سازی

Borat Subsequent Moviefilm
کارگردان: Jason Woliner نویسنده: Sacha Baron Cohen , Anthony Hines , Peter Baynham , Dan Mazer , Erica Rivinoja , Dan Swimer , Jena Friedman , Lee Kern
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
Sacha Baron CohenSacha Baron Cohen
Maria BakalovaMaria Bakalova
تام هنکستام هنکس
Mike PenceMike Pence
Rudolph GiulianiRudolph Giuliani
Judith Dim EvansJudith Dim Evans

درباره فیلم بورات و عواقب بعد از فیلم سازی


موفقیت‌های عظیم فیلم نخست بورات در گیشه باعث شد تا سازندگان دنباله این فیلم را با نام بورات 2 (Borat 2) تولید کنند. وظیفه کارگردانی این قسمت برعهده جیسون ولینر قرار داشت. داستان این فیلم نیز توسط ساشا بارون کوهن، آنتونی هاینز، دن سویمر، پیتر بینهام، اریکا ریوینوجا، دن مازر، ینا فریدمن و لی کرن نوشته شد.

این فیلم نیز مانند فیلم نخست واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت و نمرات متوسطی را از جانب آن‌ها دریافت کردند. منتقدان فیلم بورات 2 را در زمینه‌های صحنه‌های خنده‌دار و عملکرد گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند. البته برخی از منتقدان درون‌مایه فیلم را مضحک دانسته و اعتقاد داشتند این فیلم در مقایسه با فیلم نخست با افت شدیدی مواجه شد.

فیلم بورات 2 در سال 2020 توسط سرویس آمازون پرایم عرضه شد؛ درنتیجه نمی‌توان میزان سوددهی این فیلم را مشخص کرد. اما طبق‌ گزارش‌های مختلف این فیلم که با بودجه 20 میلیون دلاری تولید شده بود، توانست مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و به یکی از فیلم‌های محبوب سرویس پرایم تبدیل شود.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم بورات 2 به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ساشا بارون کوهن، ماریا باکالوا و تام هنکس اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم کمدی بدین شرح است: پس از چهارده سال کار اجباری در گولاک به دلیل بی‌حرمتی به فرهنگ کشورش، سرانجام روزنامه‌نگار قزاقستانی، بورات، توسط رئیس جمهور کشورش آزاد شده و برای انجام ماموریت بزرگی انتخاب می‌شود.




بنر فیلم ماسک
پوستر فیلم ماسک

ماسک

The Mask
کارگردان: Chuck Russell نویسنده: Mike Werb
سال انتشار:1994محصول: ایالات متحده
Jim CarreyJim Carrey
Cameron DiazCameron Diaz
Nancy FishNancy Fish
Tim BagleyTim Bagley
Peter GreenePeter Greene
Johnny WilliamsJohnny Williams

درباره فیلم ماسک


فیلم ماسک (The Mask) بدون شک لیاقت حضور در لیست بهترین فیلم های کمدی را داراست. وظیفه کارگردانی این فیلم جذاب برعهده چاک راسل قرار داشت. رابرت انگلمن تهیه‌کننده فیلم ماسک بود. داستان این فیلم نیز توسط مایک ورب به رشته تحریر درآمد. فیلم ماسک براساس کمیکی به همین نام ساخته شد.

این فیلم در جلب نظر منتقدان بسیار موفق بود و با تحسین گسترده آن‌ها مواجه شد. منتقدان فیلم ماسک را به دلیل بازی فوق‌العاده گروه بازیگری، صحنه‌های طنز خلاقانه و جلوه‌های بصری جذاب مورد تحسین قرار دادند.

فیلم ماسک طی مراسم اسکار در بخش بهترین جلوه‌های بصری نامزد دریافت جایزه شده بود که این جایزه را به فیلم فارست گامپ واگذار کرد. جیم کری نیز برای ایفای نقش در این فیلم نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده بود که موفق به کسب آن نشد.

فیلم ماسک فروش خارق‌العاده‌ای در گیشه داشت و موفق شد مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما بکشاند. این فیلم که با بودجه 23 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 351 میلیون دلاری در گیشه فروش کرد. جیم کری، کامرون دیاز، پیتر ریجرت، ریچارد جنی، پیتر گرین، امی یاسبک، تیم بگلی، جولی فیشر و بن استاین ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم ماسک بدین شرح است: استنلی ایپکیس یک کارمند ساده بانک است که در آپارتمانی با صاحب خانه خود زندگی می‌کند. داستان از جایی آغاز می‌شود که او از زندگی کنونی خود خسته شده و پیوسته بدشانسی می‌آورد. او روی یک پل به دلیل خراب شدن ماشینش توقف می‌کند و روی آب مردی معلق می‌بیند و برای کمک به او به کنار آب می‌رود. پس از رسیدن پی می‌برد که آن مرد توده‌ای آشغال بیشتر نبوده و در همان موقع ماسکی به دست او می‌چسبد و بعدتر متوجه می‌شود که این ماسک قدرت خارق‌العاده‌ای به او می‌دهد و او توسط این ماسک زندگی‌اش متحول می‌شود.




بنر سریال دوستان
پوستر سریال دوستان

دوستان

Friends
سازنده: Marta Kauffman , David Crane
سال‌های انتشار:1994 - 2004محصول: ایالات متحده
Matthew PerryMatthew Perry
Matt LeBlancMatt LeBlanc
Courteney CoxCourteney Cox
David SchwimmerDavid Schwimmer
Jennifer AnistonJennifer Aniston
Lisa KudrowLisa Kudrow

درباره سریال دوستان


از سریال دوستان (Friends) می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین سریال های کمدی تاریخ یاد کرد که به موفقیت‌های بزرگی رسید. وظیفه ساخت این سریال برعهده دیوید کرین و مارتا کافمن قرار داشت. پخش سریال دوستان از سال 1994 توسط شبکه ان‌بی‌سی آغاز شد و پس از ده فصل در سال 2004 به اتمام رسید.

سریال دوستان توانست نمرات بسیار خوبی دریافت کند و مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد. منتقدان از این سریال به‌عنوان یکی از بهترین سریال‌ های تاریخ یاد کردند. سریال دوستان در زمینه‌های بازی بازیگران، شخصیت‌پردازی‌ها و مضامین طنز موفق شد با تحسین منتقدان روبه‌رو شود. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت له بلانک، متیو پری و دیوید شویمر اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: ریچل گرین از عروسی‌اش فرار می‌کند و به دنبال دوست دوران کودکی‌اش، مانیکا گلر، سرآشپزی که در نیویورک زندگی می‌کند، می‌رود. آن‌ها هم‌اتاقی یکدیگر می‌شوند و ریچل به گروه دوستان مانیکا می‌پیوندد که همگی در دهه سوم زندگی‌شان هستند. جویی تریبیانی بازیگر، چندلر بینگ که شغل اولش کارمندیست، فیبی بوفی که موسیقیدان و ماساژور است و راس گلر برادر بزرگ‌تر مانیکا که دیرینه‌شناسی است که به تازگی طلاق گرفته ‌است.




بنر سریال بدون شرم
پوستر سریال بدون شرم

بدون شرم

Shameless
سازنده: Paul Abbott
سال‌های انتشار:2004 - 2013محصول: ایالات متحده
David ThrelfallDavid Threlfall
Rebecca AtkinsonRebecca Atkinson
Alice BarryAlice Barry
Nicky EvansNicky Evans
Tina MaloneTina Malone
Aaron McCuskerAaron McCusker

درباره سریال بدون شرم


بی‌شرم (Shameless) سریالی درام و کمدی سیاه است که در سال 2011 کار خود را از شبکه شوتایم آغاز کرد و بعد از 11 فصل در سال 2021 به پایان رسید. سریال بی‌شرم براساس سریالی بریتانیایی به همین نام تولید شد.

این سریال در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق بود و نمرات بسیار خوبی دریافت کرد. این سریال در زمینه‌های داستان، بازی گروه بازیگری و درون‌مایه داستانی مورد تحسین قرار گرفت.

ویلیام اچ میسی، امی رسوم، جاستین چتوین، اتان کوتکوسکی، شانولا همتون، استیو هووی، اما کنی، کامرون مانهن، جرملی آلن وایت، لورا اسلید ویگینز، جون کیوسک، اما گرینول، زاک مک‌گاون، نول فیشر، جک مک‌دورمن، امیلی برگل، لوئیز فلچر و جوهانا بردی ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: این سریال داستان خانواده‌ای از طبقه کارگر آمریکایی را نشان می‌دهد. فرانک گلکر که صاحب ۶ فرزند است، فردی دائم‌الخمر است و فرزندانش را کاملا رها کرده‌ است. در این سریال تلاش شده تا نشان دهد چگونه اعتیاد به الکل می‌تواند یک خانواده را تحت تأثیر قرار دهد.




بنر سریال ریک و مورتی
پوستر سریال ریک و مورتی

ریک و مورتی

Rick and Morty
سازنده: Dan Harmon , Justin Roiland
سال‌های انتشار:2013 - 2020محصول: ایالات متحده
Justin RoilandJustin Roiland
Chris ParnellChris Parnell
Spencer GrammerSpencer Grammer
Sarah ChalkeSarah Chalke

درباره سریال ریک و مورتی


ریک و مورتی (Rick and Morty) یک سریال کمدی است که وظیفه ساخت آن برعهده جاستین رویلند و دان هارمون قرار داشت. این سریال از سال 2013 توسط شبکه ادالت سویم کار خود را آغاز کرد.

سریال ریک و مورتی نمرات بسیار خوبی دریافت کرد و موفق شد توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. این سریال در زمینه‌های پیچش داستانی و شخصیت‌پردازی‌ها مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله مهم‌ترین صداپیشگانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به جاستین رویلند، کریس پارنل، اسپنسر گرمر و سارا چالک اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال ریک و مورتی بدین شرح است: ریک سانچز یک دانشمند نابغه الکلی است که در خانه دخترش، بث که یک دامپزشک و جراح قلب اسب است، ساکن شده است. او اوقاتش را حول کار روی پروژه‌های محرمانه علمی بی‌شمارش و ماجراجویی‌های خطرناک در کهکشان‌ها به همراه نوه نوجوانش، مورتی می‌گذراند. درآمیختن این اتفاقات با کشمکش‌های خانوادگی، باعث پریشانی و اضطراب بیشتر مورتی در مدرسه و خانه شده‌ است.




بنر سریال مخالفان خورشیدی
پوستر سریال مخالفان خورشیدی

مخالفان خورشیدی

Solar Opposites
سازنده: Justin Roiland , Mike McMahan
سال‌های انتشار:2020 - 2021محصول: ایالات متحده

درباره سریال مخالفان خورشیدی


مخالفان خورشیدی (Solar Opposites) یک سریال پویانمایی کمدی تماشایی است که وظیفه ساخت آن برعهده جاستین رویلند و مایک مک‌ماهان قرار داشت. این سریال از سال 2020 توسط سرویس هولو شروع به پخش کرد.

سریال مخالفان خورشیدی در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق بود و نمرات خوبی دریافت کرد. منتقدان این سریال را به دلیل خلاقیت داستانی و شخصیت‌پردازی‌های عالی‌اش مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله مهم‌ترین صداپیشگانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جاستین رویلند، شان جیامبرونی، توماس میدلتیچ و ماری مک اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان راجع‌به یک خانواده فضایی است که بعد از تخریب سیاره‌شان، شلورپ، به زمین پناهنده شده‌اند تا بقای گونه خود را حفظ کنند؛ درباره خوب یا بد بودن کره زمین و انسان‌های آن بین اعضای این خانواده اختلاف نظرهایی وجود دارد.




بنر سریال بوجک هورسمن
پوستر سریال بوجک هورسمن

بوجک هورسمن

BoJack Horseman
سازنده: Raphael Bob-Waksberg
سال‌های انتشار:2014 - 2020محصول: ایالات متحده
Will ArnettWill Arnett
Aaron PaulAaron Paul
Alison BrieAlison Brie
Amy SedarisAmy Sedaris
Paul F. TompkinsPaul F. Tompkins

درباره سریال بوجک هورسمن


بوجک هورسمن (BoJack Horseman) یک سریال در ژانر کمدی سیاه و درام است که توسط رافائل باب وکسبرگ ساخته شد. پخش این سریال از سال 2014 آغاز شد و پس از شش فصل در سال 2021 به اتمام رسید.

سریال بوجک هورسمن نمرات بسیار خوبی دریافت کرد و با واکنش‌های مثبت آنان مواجه شد. این سریال به دلیل درون‌مایه داستانی عمیق، شخصیت‌پردازی‌های خارق‌العاده و عملکرد محشر گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله مهم‌ترین صداپیشگانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به الیسون بری، آرون پال، ویل آرنت و ایمی سداریس اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان سریال حول انسانی اسب‌نما به اسم بوجک هورسمن می‌چرخد که در دهه هشتاد و نود میلادی ستاره سیتکام محبوبی به نام Horsin' Around بوده ‌است. اما هجده سال بعد از کنسل‌شدن سریال، او زمان خود را بطالت و بیهودگی گذرانده‌ است. با این حال اکنون تصمیم گرفته تا با نوشتن و انتشار زندگی‌نامه‌اش با کمک نویسنده جوانی به نام دایان نگوین به آن دوران باشکوه بازگردد. اما در این میان مصرف بیش از حد نوشیدنی‌های الکلی، عدم تمرکز، مسئولیت ناپذیری و روابط پیچیده و عجیب با اطرافیانش رسیدن به این هدف را دشوار کرده ‌است.




بنر فیلم رئیس‌های وحشتناک
پوستر فیلم رئیس‌های وحشتناک

رئیس‌های وحشتناک

Horrible Bosses
کارگردان: Seth Gordon نویسنده: John Francis Daley , Michael Markowitz , Jonathan M. Goldstein
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Jason BatemanJason Bateman
Charlie DayCharlie Day
Jason SudeikisJason Sudeikis
Kevin SpaceyKevin Spacey
Jennifer AnistonJennifer Aniston
Colin FarrellColin Farrell

درباره فیلم رئیس‌های وحشتناک


رئیس‌های وحشتناک (Horrible Bosses) یک فیلم کمدی به کارگردانی ست گوردون است که در سال 2011 اکران شد. برت راتنر و جی استرن تهیه‌کنندگان این اثر بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط مایکل مارکوویتز، جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستاین به رشته تحریر درآمد.

فیلم رئیس‌های وحشتناک به‌عنوان یک اثر کمدی از سوی منتقدان مورد تحسین قرار گرفت. جیسون بیتمن، جنیفر آنیستون، کالین فارل، کوین اسپیسی، جیمی فاکس و چارلی دی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

این فیلم به موفقیت تجاری بزرگی دست یافت و فروش بسیار بالایی داشت. فیلم رئیس‌های وحشتناک که با بودجه 37 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 209 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم رئیس‌های وحشتناک بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به سه دوست است که هر یک در محیط کار با یک رئیس وحشتناک سر و کار دارند. نیک هندریکس کارمند منضبط و وظیفه‌شناسی است که رئیس سخت‌گیرش دیوید هارکن ماه‌ها با وعده ارتقا به سختی از او کار می‌کشد و در نهایت به او می‌گوید که این وعده فقط برای این بوده که نیک بیشتر تلاش کند.




بنر فیلم دریلبیت تیلور
پوستر فیلم دریلبیت تیلور

دریلبیت تیلور

Drillbit Taylor
کارگردان: Steven Brill نویسنده: Seth Rogen , Kristofor Brown
سال انتشار:2008محصول: ایالات متحده
Owen WilsonOwen Wilson
Leslie MannLeslie Mann
Nate HartleyNate Hartley
Troy GentileTroy Gentile
David DorfmanDavid Dorfman
Alex FrostAlex Frost

درباره فیلم دریلبیت تیلور


دریبلیت تیلور (Drillbit Taylor) جزو بهترین فیلم های کمدی به شمار می‌آید که استیون بریل کارگردان آن بود. داستان این اثر توسط کریستوفر براون و ست روگن نوشته شد. جاد اپتاو، سوزان آرنولد و دونا آرکوف روث تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم دریلبیت تیلور از سوی منتقدان به عنوان یک فیلم مضحک معرفی شد و مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این اثر به ایفای نقش پرداختند می‌توان به اوون ویلسون، تروی جنتیله، نیت هارتلی، دیوید دورفمن، جاش پک، الکس فراست، لزلی من و بث لیتلفورد اشاره کرد.

این فیلم فروش چندان قابل قبولی نداشت و تنها کمی بیشتر از بودجه تولیدش فروخت. فیلم دریلبیت تیلور که با بودجه 40 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 49 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم دریلبیت تیلور بدین شرح است: چند کودک که مورد تهدید یکی از همکلاسیان خود قرار گرفتند، تصمیم به استخدام یک فرد جهت آموزش فنون رزمی به خودشان می‌گیرند و دریلبیت تیلور را استخدام می‌کنند. او برای محافظت از بچه‌ها وارد مدرسه شده و خود را معلم معرفی می‌کند؛ اما بهد از مدتی همه به هویت واقعی او پی می‌برند.




بنر فیلم معلم بد
پوستر فیلم معلم بد

معلم بد

Bad Teacher
کارگردان: Jake Kasdan نویسنده: Gene Stupnitsky , Lee Eisenberg
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Cameron DiazCameron Diaz
Jason SegelJason Segel
Justin TimberlakeJustin Timberlake
Lucy PunchLucy Punch
Phyllis SmithPhyllis Smith
John Michael HigginsJohn Michael Higgins

درباره فیلم معلم بد


معلم بد (Bad Teacher) فیلمی کمدی به کارگردانی جیک کاسدان است که به محبوبیت بالایی رسید. جیمی میلر و دیوید هاوسهولتر وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم معلم بد نمرات پایین منتقدان را در پی داشت و با واکنش‌های منفی آنان روبه‌رو شد. کامرون دیاز، جاستین تیمبرلیک، جیسون سیگل، لوسی پانچ، فیلیس اسمیت، دات جونز، آلانا اوباک، جان مایکل هاینس و کیتلین دیور ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم معلم بد مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت و با استقبال گسترده آنان مواجه شد. این فیلم که با بودجه 20 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 186 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: الیزابت هالسی یک معلم دبیرستان است که توجه زیادی به کارش ندارد. او الکل زیاد مصرف می‌کند و در کلاس همیشه خواب است. او قصد دارد تا کارش را کنار بگذارد و با نامزد ثروتمندش ازدواج کند، اما نامزدش با او به هم می‌زند و او مجبور می‌شود به کار معلمی ادامه دهد. همچنین او برای عمل جراحی زیبایی نیاز به پول دارد.




بنر فیلم آن یکی‌ها
پوستر فیلم آن یکی‌ها

آن یکی‌ها

The Other Guys
کارگردان: Adam McKay نویسنده: Adam McKay , Chris Henchy
سال انتشار:2010محصول: ایالات متحده
Will FerrellWill Ferrell
Mark WahlbergMark Wahlberg
Eva MendesEva Mendes
Michael KeatonMichael Keaton
Steve CooganSteve Coogan
Ray StevensonRay Stevenson

درباره فیلم آن یکی‌ها


اون یکی‌ها (The Other Guys) یک فیلم کمدی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آدام مک کی است. ویل فرل در امر تهیه‌کنندگی به مک‌کی کمک کرد. ادام مکوی و کریس هنچی نیز نویسندگان این فیلم بودند.

فیلم اون یکی‌ها به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و مضامین طنزش مورد تحسین قرار گرفت. ویل فرل، مارک والبرگ، مایکل کیتون، ساموئل ال. جکسون، دواین جانسون، اوا مندس، استیو کوگان، ری استیونسون، راب ریگل و دامون وینس جونیور ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم اون یکی‌ها مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما کشاند و در باکس‌آفیس قدرتمند ظاهر شد. این فیلم با بودجه تولید 100 میلیون دلاری‌اش، حدود 170 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: تری و آلن دو کارآگاه در پلیس نیویورک هستند که هیچ‌کس در اداره به آن‌ها اهمیت نمی‌دهد و اکثر اوقات آن‌ها صرف نگاه کردن به یکدیگر و پشت میز نشینی می‌گذرد. تا اینکه تری از این وضعیت خسته شده و تصمیم می‌گیرد کاری کند که همه به آن‌ها افتخار کنند؛ بنابراین این دو پلیس بی‌تجربه تلاش می‌کنند تا مأموریت‌هایی را به عهده بگیرند که خطر و هیجان بیشتری در آن وجود دارد.




بنر فیلم پروژه ایکس
پوستر فیلم پروژه ایکس

پروژه ایکس

Project X
کارگردان: Nima Nourizadeh نویسنده: Michael Bacall , Matt Drake
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Thomas MannThomas Mann
Oliver CooperOliver Cooper
Jonathan Daniel BrownJonathan Daniel Brown
Dax FlameDax Flame
Kirby Bliss BlantonKirby Bliss Blanton
Miles TellerMiles Teller

درباره فیلم پروژه ایکس


پروژه ایکس (Project X) فیلم کمدی به کارگردانی نیما نوری زاده است که در سال 2012 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده تاد فلیپس قرار داشت. مت دریک و مایکل باکال فیلم‌نامه این اثر را نوشتند.

فیلم پروژه ایکس نمرات متوسطی دریافت کرد و واکنش‌های مختلف منتقدان را در پی داشت. توماس من، الیور کوپر، جاناتان دانیل براون، کیربی بلیس بلنتون، آلکسیس کناپ و جاناتان دانیل براون ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم پروژه ایکس فروش بسیار بالایی داشت و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این فیلم با بودجه تولید 12 میلیون دلاری‌اش، حدود 102 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به سه پسر نوجوان دبیرستانی به نام‌های توماس، کاستا و جی بی است که در مدرسه‌شان محبوبیتی ندارند و همیشه توسری‌خور بوده‌اند. این سه نفر هر کاری می‌کنند تا بتوانند کمی بر محبوبیتشان بیفزایند. آن‌ها با یک مانع مواجه می‌شوند تا اینکه پدر و مادر توماس به او اعلام می‌کنند قصد دارند تا آخر هفته را در خارج از خانه بگذرانند.




بنر فیلم زنبور سبز
پوستر فیلم زنبور سبز

زنبور سبز

The Green Hornet
کارگردان: Michel Gondry نویسنده: Seth Rogen , Evan Goldberg
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Seth RogenSeth Rogen
Jay ChouJay Chou
Cameron DiazCameron Diaz
Tom WilkinsonTom Wilkinson
Christoph WaltzChristoph Waltz
Edward James OlmosEdward James Olmos

درباره فیلم زنبور سبز


زنبور سبز (The Green Hornet) فیلم کمدی به کارگردانی میشل گوندری است که برپایه یک برنامه رادیویی به همین نام ساخته شد. نیل اچ موریتز وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. فیلم‌نامه این اثر توسط ست روگن و ایوان گولدبرگ نوشته شد.

فیلم زنبور سبز با واکنش‌های منفی منتقدان روبه‌رو شد و نمرات بسیار پایینی دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ست روگن، جی چو، کامرون دیاز، تام ویلکینسون، ادوارد جیمز آلموس، ادوارد فرلانگ، آنالی تیپتن، دیوید هاربر و کریستف والتس اشاره کرد.

این فیلم با اینکه نمرات بسیار پایینی دریافت کرد، فروش خوبی در گیشه داشت و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. فیلم زنبور سبز با بودجه تولید 120 میلیون دلاری خود، حدود 227 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم زنبور سبز بدین شرح است: برت رید در ظاهر یک روزنامه‌نگار است اما گاهی نقاب به چهره می‌زند و به مبارزه با افراد شرور شهر می‌پردازد و مردم این ابرقهرمان را زنبور سبز می‌نامند. کاراته کاری به اسم کاتو نیز در این راه به او کمک می‌کند.




بنر فیلم این آخرشه
پوستر فیلم این آخرشه

این آخرشه

This Is the End
کارگردان: Seth Rogen , Evan Goldberg نویسنده: Seth Rogen , Evan Goldberg
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
James FrancoJames Franco
Jonah HillJonah Hill
Seth RogenSeth Rogen
Jay BaruchelJay Baruchel
Danny McBrideDanny McBride
Craig RobinsonCraig Robinson

درباره فیلم این آخرشه


این آخرشه (This Is the End) یکی از بهترین فیلم های کمدی است که ست روگن و اون گلدبرگ کارگردانان، تهیه‌کنندگان و نویسندگان آن بودند. البته جیمز ویور نیز در امر تهیه‌کنندگی روگن و گلدبرگ را همراهی کرد.

این آخرشه نمرات متوسطی دریافت کرد و در جلب نظرات مثبت منتقدان چندان موفق نبود. ست روگن، جونا هیل، جیمز فرانکو، جی باروشل، دنی مک‌براید، مایکل سرا، کریگ رابینسون، اما واتسون، ریانا و چنینگ تیتوم ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

این فیلم فروش خارق‌العاده‌ای در گیشه داشت و مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت. فیلم این آخرشه که با بودجه 32 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 125 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم این آخرشه بدین شرح است: جی باروچل از نیویورک برای دیدن دوستش ست روگن به لس آنجلس می‌رود. او به‌همراه ست روگن به خانه جیمز فرانکو می‌رود که جشنی برپا کرده ‌است؛ اما ناگهان آخرالزمان اتفاق می‌افتد و همه‌چیز از هم می‌پاشد و جیمز و سث و جی و کریگ و جونا و دنی برای حفظ جانشان باید در خانه جیمز خود را زندانی کنند.




بنر فیلم این یعنی جنگ
پوستر فیلم این یعنی جنگ

این یعنی جنگ

This Means War
کارگردان: McG نویسنده: Simon Kinberg , Timothy Dowling
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Reese WitherspoonReese Witherspoon
Chris PineChris Pine
Tom HardyTom Hardy
Laura VandervoortLaura Vandervoort
Angela BassettAngela Bassett
Kasey Ryne MazakKasey Ryne Mazak

درباره فیلم این یعنی جنگ


این یعنی جنگ (This Means War‎) یک فیلم کمدی اکشن است که وظیفه کارگردانی آن برعهده جوزف مک‌گینتی نیکول قرار داشت. رابرت سایموندز، ویل اسمیت، ریس ویترسپون، جنیفر سیمپسون، سیمون کینبرگ و جیمز لاسیتر نیز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم این یعنی جنگ مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و به‌عنوان یک فیلم سرگرم‌کننده توصیف شد. در این فیلم بازیگرانی همچون ریس ویترسپون، کریس پاین، تام هاردی، تیل شوایگر، چلسی هندلر، لورا وندرورت، آنجلا باست، ابیگیل اسپنسر، رزماری هریس، وارن کریستی، ناتاشا مالته، جنی سلیت و مایک دوپود به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم در گیشه خارق‌العاده ظاهر شد و فروش بسیار بالایی داشت. فیلم این یعنی جنگ با بودجه تولید 65 میلیون دلاری خود، حدود 156 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم این یعنی جنگ بدین شرح است: فدر و تاک هانسن دو مامور سازمان سیا بوده و با یکدیگر دوست صمیمی هستند. آن‌ها در یک مأموریت شکست خورده و موجب مرگ یک فرد خلافکار آلمانی می‌شوند. آن‌ها به شکل موقت از پرونده کنار می‌روند. هر دوی آن‌ها در مدت تعطیلات به صورت اتفاقی عاشق دختری به اسم لورن می‌شوند؛ رقابت سختی بین آن‌ها برای به دست آوردن لورن ایجاد می‌شود و هر کاری می‌کنند تا در این رقابت پیروز شوند و حتی از امکانات جاسوسی و سازمانی برای غلبه بر حریف استفاده می‌کنند.




بنر فیلم خانه مامان بزرگ
پوستر فیلم خانه مامان بزرگ

خانه مامان بزرگ

Big Momma's House
کارگردان: Raja Gosnell نویسنده: Don Rhymer , Darryl Quarles
سال انتشار:2000محصول: آلمان , ایالات متحده
Martin LawrenceMartin Lawrence
Nia LongNia Long
Paul GiamattiPaul Giamatti
Jascha WashingtonJascha Washington
Terrence HowardTerrence Howard
Anthony AndersonAnthony Anderson

درباره فیلم خانه مامان بزرگ


خانه مامان بزرگ (Big Momma's House) فیلمی به کارگردانی راجا گاسنل است که در سال 2000 اکران شد. داریل کوارلز و دان ریمر نویسندگان این فیلم بودند. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده دیوید تی. فرندلی و مایکل گرین قرار داشت.

فیلم خانه مامان بزرگ نمرات چندان بالایی دریافت نکرد. مارتین لارنس، نیا لانگ، پل جیاماتی، جاشا واشینگتن، اکتاویا اسپنسر، ترنس هاوارد و تچیدا آرنولد ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم در باکس‌آفیس عالی ظاهر شد و فروش بالایی داشت. فیلم خانه مامان بزرگ که با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 173 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: مالکوم ترنر یک مأمور اف‌بی‌آی است او برای پیدا کردن سرنخ یک ماجرا و کشف یک مسئله پلیسی مجبور است با پوشیدن لباس مبدل خودش را به شکل مادری چاق و بزرگ درآورد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های کمدی

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_25581

دوشنبه، 18 مرداد 1400، 03:05

فیلم هندی برفی رو پیشنهاد میکنم

عکس پروفایل

u_6260

چهارشنبه، 29 بهمن 1399، 09:00

بهترینش؟