خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های مارگو رابی

بهترین فیلم های مارگو رابی چه هستند؟ مارگو رابی یک بازیگر استرالیایی متولد سال 1990 است که از محبوبیت بالایی در بین طرفداران سینما برخوردار است.

این بازیگر طی دهه اخیر با نقش‌آفرینی‌‌های خارق‌العاده‌اش توانست تحسین گسترده منتقدان را برانگیزد و همچنین به جوایز مختلفی دست پیدا کند.

در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین فیلم های مارگو رابی بپردازیم. با ملوفیلم همراه باشید.




بنر فیلم روزی روزگاری در هالیوود
پوستر فیلم روزی روزگاری در هالیوود
دو زبانه

روزی روزگاری در هالیوود

Once Upon a Time in Hollywood
کارگردان: Quentin Tarantino نویسنده: Quentin Tarantino
سال انتشار:2019محصول: چین , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Brad PittBrad Pitt
Margot RobbieMargot Robbie
Emile HirschEmile Hirsch
Margaret QualleyMargaret Qualley
Timothy OlyphantTimothy Olyphant

درباره فیلم روزی روزگاری در هالیوود


روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood‎) نیز جزو بهترین فیلم های مارگو رابی محسوب می‌شود که مورد توجه علاقه‌مندان سینما قرار گرفت. کوئنتین تارانتینو وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت؛ تارانتینو در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و دیوید هیمن نیز او را همراهی کرد.

فیلم روزی روزگاری در هالیوود مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و نمراتی خوبی را دریافت کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‎‌های فیلم‌نامه، کارگردانی، عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند.

فیلم روزی روزگاری در هالیوود طی مراسم اسکار 2020 در ده بخش ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه بود که درنهایت در دو بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای برد پیت و بهترین طراحی صحنه این جایزه را کسب کرد.

این فیلم در مراسم گلدن گلوب نیز در پنج بخش نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بود که درنهایت در سه بخش بهترین فیلم موزیکال یا کمدی، بهترین فیلم‌نامه و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای برد پیت موفق شد این جایزه را به‌دست بیاورد.

فیلم روزی روزگاری در هالیوود موفق شد مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند. این فیلم با بودجه تولید 96 میلیون دلاری خود، حدود 389 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، کرت راسل، تیموتی اولفینت، داکوتا فانینگ، لوک پری، مارگارت کوالی، دیمین لوئیس، بروس درن، امیل هرش، آل پاچینو، دیمون هریمن، لورنزا ایزو، آستین باتلر، لینا دانم، ویکتوریا پدرتی، مایا هاک و مدیسن بیتی اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم روزی روزگاری در هالیوود بدین شرح است: بازیگری به نام ریک دالتون که شغل خود را با حضور در آثار تلویزیونی شروع کرده و بیشتر شهرتش را مدیون یک سریال وسترن است که از اواخر دهه ۵۰ تا اوایل دهه ۶۰ پخش می‌شد، اکنون اوضاع خوبی ندارد. مدتی است ریک در عرصه بازیگری دچار بحران شده و به همین دلیل نیز به الکل پناه می‌برد. طی این موقعیت دشوار تنها دوست صمیمی او یعنی کلیف از او پشتیبانی می‌کند. کلیف به‌عنوان بدلکار همیشگی ریک در آثارش حضور داشت. او یک ارتشی سابق است که طبق شایعه‌ها همسر خود را کشته است. ریک اعتقاد دارد دورانش به‌عنوان یک بازیگر به اتمام رسیده است. او به همین دلیل سعی می‌کند در کارش مسیرهای جدیدی را در پی بگیرد.




بنر فیلم من تونیا هستم
پوستر فیلم من تونیا هستم

من تونیا هستم

I, Tonya
کارگردان: Craig Gillespie نویسنده: Steven Rogers
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
Margot RobbieMargot Robbie
Sebastian StanSebastian Stan
Julianne NicholsonJulianne Nicholson
Paul Walter HauserPaul Walter Hauser
Bobby CannavaleBobby Cannavale
Allison JanneyAllison Janney

درباره فیلم من تونیا هستم


من تونیا هستم (I, Tonya) فیلمی کمدی به کارگردانی کریگ گیلسپی است که مارگو رابی در آن عملکرد درخشانی را از خود برجای گذاشت. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده تام آکرلی، مارگو رابی و استیون راجرز قرار داشت. فیلم‌نامه این اثر نیز توسط استیون راجرز به رشته تحریر درآمد.

فیلم من تونیا هستم با تحسین گسترده منتقدان مواجه شد و نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را به دلیل عملکرد فوق‌العاده گروه بازیگری (به‌خصوص مارگو رابی)، شخصیت‌پردازی قدرتمند و فیلم‌نامه عالی مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم طی مراسم اسکار در سه بخش بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای بازی مارگو رابی، بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی آلیسون جانی و بهترین تدوین نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت تنها جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را کسب کرد.

فیلم من تونیا هستم در مراسم گلدن گلوب نیز حضور داشت و در سه بخش بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی برای بازی مارگو رابی، بهترین فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی آلیسون جانی نامزد دریافت جایزه شده بود که تنها موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

فیلم من تونیا هستم در گیشه نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. این فیلم با هزینه تولید 11 میلیون دلاری‌اش، حدود 54 میلیون دلار فروش کرد. در این فیلم مارگو رابی، سباستین استن، جولیان نیکلسون، بابی کاناوله و آلیسون جانی به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: تونیا هاردینگ دختر اسکیت‌بازی است که مادرش از کودکی مربی‌اش بوده ولی با تمسخر کردن و آزار و اذیت او وادارش کرده است به این رشته ورزشی علاقه پیدا کند؛ هنگامی که او با پسری که در حال تماشای بازی‌اش بود آشنا می‌شود و با او ازدواج می‌کند، تازه پی می‌برد چه کار مزخرفی انجام داده است. بنابراین تصمیم می‌گیرد که دوباره و دوباره در مسابقات اسکیتی که بازنده می‌شد شرکت کند.




بنر فیلم جوخه انتحار

جوخه انتحار

Suicide Squad
کارگردان: David Ayer نویسنده: David Ayer
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Will SmithWill Smith
Margot RobbieMargot Robbie
Jared LetoJared Leto
Joel KinnamanJoel Kinnaman
Viola DavisViola Davis
Jay HernandezJay Hernandez

درباره فیلم جوخه انتحار


جوخه انتحار (Suicide Squad) یکی دیگر از بهترین فیلم های مارگو رابی محسوب می‌شود که در سال 2016 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده دیوید آیر قرار داشت. ریچارد ساکل و چارلز روون تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم جوخه انتحار چندان در جلب نظر منتقدان موفق نبود و نمرات مختلفی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را در زمینه‌ فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها ضعیف توصیف کرده و اعتقاد داشتند که تعدد شخصیت‌ها باعث شده تا مخاطب نتواند به‌خوبی با آن‌ها ارتباط برقرار کند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ویل اسمیت، جرد لتو، مارگو رابی، یوئل کینامان، وایولا دیویس، جای کورتنی، جی هرناندس، کارن فوکوهارا، آدواله آکینویه آگباجه، اسکات ایستوود و کارا دلوین اشاره کرد.

این فیلم در گیشه عملکرد بسیار خوبی داشت و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد. فیلم جوخه انتحار که با بودجه 175 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 746 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پس از مرگ سوپرمن، مأمور اطلاعات، آماندا والر تیمی از جنایتکاران خطرناک تشکیل می‌دهد: هارلی کویین دیوانه، قاتل نخبه ددشات، گنگستر سابق ال دیابلو، دزد فرصت طلب کاپیتان بومرنگ، کانیبال کیلر کراک هیولا و متخصص مزدور اسلیپ‌نات. او آن‌ها را در بازداشتگاه بل رو تحت فرمان سرهنگ ریک فلگ مستقر می‌کند تا در مأموریت‌های پرخطر آمریکا مورد استفاده قرار گیرند. هر عضو بمب کوچکی در گردن دارد تا درصورت شورش یا تلاش برای فرار، منفجر شود.

گالری فیلم جوخه انتحار





بنر فیلم خداحافظ کریستوفر رابین

خداحافظ کریستوفر رابین

Goodbye Christopher Robin
کارگردان: Simon Curtis نویسنده: Frank Cottrell Boyce , Simon Vaughan
سال انتشار:2017محصول: بریتانیا
تماشای آنلاین فیلم
Domhnall GleesonDomhnall Gleeson
Margot RobbieMargot Robbie
Kelly MacdonaldKelly Macdonald
Will TilstonWill Tilston
Alex LawtherAlex Lawther
Nico MirallegroNico Mirallegro

درباره فیلم خداحافظ کریستوفر رابین


خداحافظ کریستوفر رابین (Goodbye Christopher Robin) یک فیلم زندگی‌نامه‌ای و درام به کارگردانی سیمون کورتیس است که در سال 2017 اکران شد. استیو کریستین و دامیان جونز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این اثر نیز توسط فرانک کوترل بویس و سیمون وان نوشته شد.

فیلم خداحافظ کریستوفر رابین درمجموع با استقبال منتقدان روبه‌رو شد و نمرات خوبی را دریافت کرد. منتقدان داستان این فیلم را تاثیرگذار توصیف کرده و از بازی محشر گروه بازیگری تمجید کردند.

این فیلم نسبت به بودجه تولیدش، توانست فروش نسبتا خوبی داشته باشد. فیلم خداحافظ کریستوفر رابین که با بودجه 3 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 7 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به دامنل گلیسون، مارگو رابی و کلی مک‌دونالد اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم در طول جنگ جهانی دوم در سال 1941 آغاز می‌شود. آلن الكساندر میلن و همسرش دافنه تلگرافی ناراحت‌كننده در خانه خود دریافت می‌كنند. سپس داستان جهشی به زمان جنگ جهانی اول در سال 1916 می‌زند.




بنر فیلم بامب ‌شل

بامب ‌شل

Bombshell
کارگردان: Jay Roach نویسنده: Charles Randolph
سال انتشار:2019محصول: کانادا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Charlize TheronCharlize Theron
Nicole KidmanNicole Kidman
Margot RobbieMargot Robbie
John LithgowJohn Lithgow
Allison JanneyAllison Janney
Malcolm McDowellMalcolm McDowell

درباره فیلم بامب ‌شل


فیلم بامب‌شل (Bombshell) را نیز می‌توان یکی دیگر از بهترین فیلم های مارگو رابی دانست که توانست مورد توجه علاقه‌مندان سینما قرار بگیرد. وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده جی روچ قرار داشت. روچ در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و افرادی چون آرون گیلبرت، چارلز راندولف، شارلیز ترون و مارگارت رایلی نیز او را همراهی کردند. فیلم‌نامه این فیلم توسط چارلز راندولف نوشته شد.

این فیلم توانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و نمرات خوبی را دریافت کند. منتقدان فیلم بامب‌شل را در زمینه‌های داستان و عملکرد گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم طی مراسم اسکار در سه بخش بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای بازی شارلیز ترون، بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی مارگو رابی و بهترین چهره‌پردازی و آرایش مو نامزد دریافت جایزه شده بود که تنها توانست جایزه بهترین چهره‌پردازی و آرایش مو را دریافت کند.

فیلم بامب‌شل در مراسم گلدن گلوب نیز در دو بخش بهترین بازیگر زن فیلم درام برای بازی شارلیز ترون و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی مارگو رابی نامزد دریافت جایزه بود که در هیچ‌کدام از این دو بخش نتوانست جایزه گلدن گلوب را کسب کند.

این فیلم در گیشه نیز عملکرد نسبتا خوبی داشت و توانست مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد. فیلم بامب‌شل که با بودجه 32 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 59 میلیون دلار فروش کرد. در این فیلم جدید مارگو رابی، شارلیز ترون، نیکول کیدمن، جان لیسگو، کیت مک‌کینون، نازنین بنیادی، الیسون جنی، آلیس ایو و مالکوم مک‌داول به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم بامب‌شل بدین شرح است: در سال ۲۰۱۶، یکی از مجریان شبکه فاکس نیوز به نام گرچن کارلسون که از کارها و پیشنهادهای بی‌شرمانه مدیرعامل شبکه راجر ایلز خسته شده ‌است، پیش از به پایان رسیدن مهلت قرارداد خود با وکلای خود در خصوص شکایت از مدیرعامل صحبت می‌کند و زمینه ای برای شکایت از وی فراهم می‌آورد. پس از شکایت وی در نیوجرسی، موجی از شکایات و فشارها علیه راجر ایلز به شبکه فاکس نیوز وارد شد و در این بین یکی از مجریان باسابقه و بلندپایه شبکه به نام مگین کلی نیز وارد این داستان می‌شود و پرده از یک‌سری حقایق برمی‌دارد.




بنر فیلم تمرکز
پوستر فیلم تمرکز

تمرکز

Focus
کارگردان: Glenn Ficarra , John Requa نویسنده: Glenn Ficarra , John Requa
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
Will SmithWill Smith
Margot RobbieMargot Robbie
Rodrigo SantoroRodrigo Santoro
Gerald McRaneyGerald McRaney
Robert TaylorRobert Taylor
Billy SlaughterBilly Slaughter

درباره فیلم تمرکز


فیلم تمرکز (Focus) نیز شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های مارگو رابی را داراست. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده گلن فیکارا و جان ریکوا قرار داشت. دنیس دی نوووی نیز تهیه‌کننده فیلم تمرکز بود.

این فیلم در جلب نظر منتقدان موفق نبود و نتوانست تحسین آن‌ها را به همراه داشته باشد. منتقدان فیلم‌نامه فیلم تمرکز را دارای نقص‌های مختلف دانسته و آن را گنگ توصیف کردند. البته آن‌ها بازی عالی گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند.

فیلم تمرکز با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد و توانست سود خوبی را برای سازندگانش به ارمغان بیاورد. این فیلم که با بودجه 50 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 159 میلیون دلار فروش کرد. ویل اسمیت، مارگو رابی، رودریگو سانتورو، جرالد مک‌رینی، بیلی اسلاتر، خوان مینوخین، گریف فرست و توماس فرانسیس مورفی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم تمرکز بدین شرح است: نیکی اسپرگن یک کلاهبردار است که به یک کلاب شبانه می‌رود. در آنجا یک جیب‌بر بی تجربه به نام جس برت تلاش می‌کند وانمود کند شوهرش آن‌ها را دیده و به این ترتیب نیکی را اغواء کند. نیکی متوجه می‌شود و به آن‌ها پیشنهاد می‌کند هرگز موقع رویارویی با موقعیتی غیرمنتظره، تمرکز خود را ازدست ندهند. چند روز بعد، جس او را در کلابی دیگر پیدا می‌کند و او را قانع می‌کند تا مربی او شود.




بنر فیلم ز مثل زکریا
پوستر فیلم ز مثل زکریا

ز مثل زکریا

Z for Zachariah
کارگردان: Craig Zobel نویسنده: Nissar Modi
سال انتشار:2015محصول: ایسلند , نیوزلند , سوئیس , ایالات متحده
Margot RobbieMargot Robbie
Chiwetel EjioforChiwetel Ejiofor
Chris PineChris Pine

درباره فیلم ز مثل زکریا


ز مثل زکریا (Z for Zachariah) فیلمی به کارگردانی کراگ زوبل است که براساس رمانی به همین نام اثر روبرت سی. اوبراین ساخته شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط نیسار مودی نوشته شد. توبی مگوایر، استیون جانسون و سوفیا لین تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم ز مثل زکریا نقدهای مثبتی دریافت کرد و توانست تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد. منتقدان این فیلم را در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری، داستان و فیلم‌نامه تمجید کردند.

فیلم ز مثل زکریا با وجود دریافت نقدهای مثبت، با شکست بزرگی در گیشه مواجه شد و تنها حدود 121 هزار دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به مارگو رابی، چیویتل اجیوفور و کریس پاین اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان این فیلم در مورد جهانی است که پس از جنگ هسته‌ای به‌طور کامل نابود شده و تنها دختری با نام آن بوردن که در یک مزرعه زندگی می‌کند توانسته به دلیل موقعیت مکانی مزرعه‌اش در امنیت به سر ببرد و از بین نرود. او تصور می‌کند که تنها آدم باقی مانده از زمین است اما متوجه می‌شود افراد دیگری نیز زنده‌اند.




بنر فیلم گرگ وال استریت
پوستر فیلم گرگ وال استریت

گرگ وال استریت

The Wolf of Wall Street
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: Terence Winter
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Jonah HillJonah Hill
Margot RobbieMargot Robbie
Rob ReinerRob Reiner
Kyle ChandlerKyle Chandler
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey

درباره فیلم گرگ وال استریت


گرگ وال استریت فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی مارتین اسکورسیزی است که براساس کتابی به همین نام اثر جردن بلفورت ساخته شد. اسکورسیزی در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و افرادی چون لئوناردو دی کاپریو، رایزا عزیز و جویی مک‌فارلند او را همراهی کردند. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط ترنس وینتر به رشته تحریر درآمد.

این فیلم تحسین منتقدان را به همراه داشت و با تمجید آن‌ها روبه‌رو شد. منتقدان فیلم گرگ وال استریت را به دلیل بازی محشر بازیگران، کارگردانی عالی ، فیلم‌نامه قدرتمند و فیلم‌برداری فوق‌العاده مورد تحسین قرار دادند. البته برخی از منتقدان اعتقاد داشتند سازندگان بیش از اندازه از مضامین بزرگسالانه در این فیلم استفاده کردند.

این فیلم در مراسم اسکار در پنج رشته بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه و بهترین فیلم نامزد جایزه بود که در عین تعجب نتوانست در هیچ رشته‌ای این جایزه را کسب کند.

این فیلم در مراسم گلدن گلوب نیز در دو بخش بهترین فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر نقش اول مرد موزیکال یا کمدی برای بازی لئوناردو دی‌کاپریو نامزد دریافت جایزه بود که تنها در رشته بهترین بازیگر نقش اول مرد موزیکال یا کمدی موفق شد این جایزه را کسب کند.

فیلم گرگ وال استریت استقبال عظیم مخاطبان را نیز به همراه داشت و توجه بینندگان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این فیلم با بودجه 100 میلیون دلاری خود، حدود 392 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به لئوناردو دی کاپریو، مارگو رابی، ژان دوژاردن، کایل چندلر، متیو مک‌کانهی، جونا هیل، راب رینر و جان فاورو اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان این فیلم حول محور یک دلال پرتلاش به نان جردن بلفورت می‌چرخد که در اواخر دهه 1980 وار بازار سهام شد. اما او از همان ابتدا با یک ناکامی بزرگ مواجه شد؛ جردن بلافاصله در روزی که جواز دلالی خود را به دست می‌آورد، وارد گرداب سهمگین دوشنبه سیاه (بزرگترین سقوط اقتصادی بعد از دهه 1920) شده و بیکار می‌شود. اما او از تلاش دست برنمی‌دارد و کار خود را در بازار سهام کم‌ارزش ادامه می‌دهد. او در ادامه با انجام یکسری کارهای غیرقانونی به ثروت زیادی می‌رسد. لازم به ذکر است که در این فیلم دی کاپریو نقش جردن بلفورت را بازی می‌کند.




بنر فیلم ماری ملکه اسکاتلند
پوستر فیلم ماری ملکه اسکاتلند

ماری ملکه اسکاتلند

Mary Queen of Scots
کارگردان: Josie Rourke نویسنده: Beau Willimon
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده , بریتانیا
Saoirse RonanSaoirse Ronan
Margot RobbieMargot Robbie
Jack LowdenJack Lowden
Joe AlwynJoe Alwyn
David TennantDavid Tennant
Guy PearceGuy Pearce

درباره فیلم ماری ملکه اسکاتلند


ماری ملکه اسکاتلند (Mary Queen of Scots) نیز جزو بهترین فیلم های مارگو رابی محسوب می‌شود که در سال 2018 اکران شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده جوزی رورک قرار داشت. بو ویلیمن نویسنده این فیلم بود. تیم بوان، اریک فلنر و دبرا هیوارد نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند.

این فیلم در جلب نظر منتقدان موفق ظاهر نشد و نمرات خوبی دریافت نکرد. منتقدان داستان فیلم را دارای ایرادات مختلفی دانسته و فیلم‌نامه آن را ضعیف توصیف کردند. فیلم ماری ملکه اسکاتلند طی مراسم اسکار در سه بخش بهترین طراحی لباس، بهترین چهره‌پردازی و آرایش مو و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی مارگو رابی نامزد دریافت جایزه شده بود که در هیچ بخشی موفق به کسب این جایزه نشد.

فیلم ماری ملکه اسکاتلند در گیشه نسبتا خوب ظاهر شد و توانست برای سازندگانش سوددهی داشته باشد. این فیلم که با بودجه 25 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 45 میلیون دلار فروش کرد. سیرشا رونان، مارگو رابی، دیوید تننت، جک لودن، جو آلوین، برندن کویل و گای پیرس ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم ماری ملکه اسکاتلند بدین شرح است: در سال 1561، ماری استوارت نوزده ساله، ملکه کاتولیک اسکاتلند، پس از مرگ فرانسیس دوم، جهت به دست گرفتن تاج و تخت از فرانسه به کشور خود بازمی‌گردد و در آنجا توسط برادر ناتنی خود، جیمز استوارت مورد استقبال قرار می‌گیرد.




بنر فیلم افسانه تارزان
پوستر فیلم افسانه تارزان

افسانه تارزان

The Legend of Tarzan
کارگردان: David Yates نویسنده: Stuart Beattie , Craig Brewer , John Collee , Adam Cozad
سال انتشار:2016محصول: کانادا , بریتانیا , ایالات متحده
Alexander SkarsgårdAlexander Skarsgård
Christoph WaltzChristoph Waltz
Samuel L. JacksonSamuel L. Jackson
Margot RobbieMargot Robbie
Djimon HounsouDjimon Hounsou
Jim BroadbentJim Broadbent

درباره فیلم افسانه تارزان


افسانه تارزان (The Legend of Tarzan) فیلمی اکشن و ماجراجویی به کارگردانی دیوید یتس است. فیلم‌نامه این فیلم توسط کریگ برو و آدام کوزاد به رشته تحریر درآمد. دیوید بارون، مایک ریچاردسون، آلن ریشه، جری وینتراب و دیوید یتس نیز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم افسانه تارزان مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و در جلب دیدگاه‌ها مثبت آن‌ها موفق نبود. منتقدان این فیلم را در زمینه‌های فیلم‌نامه، کارگردانی و شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار دادند.

این فیلم با وجود دریافت نقدهای منفی، موفق شد استقبال مخاطبان را به همراه داشته باشد. این فیلم که با بودجه عظیم 180 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 355 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم افسانه تارزان به ایفای نقش پرداختند می‌توان به الکساندر اسکاشگورد، مارگو رابی، کریستف والتس، ساموئل ال. جکسون، جایمن هانسو و جان هرت اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: تارزان، در زمان نوزادی خانواده‌اش را به دلیل حمله گونه‌ای از میمون‌های در جنگل‌های آفریقا از دست داده و خود در کنار گوریل‌ها و دیگر حیوانات وحشی آفریقا بزرگ شده و سال‌ها بعد از آن به زندگی شهری در لندن روی آورده است. تارزان در شهر لندن زندگی می‌کند و با زنی زیبا به نام جین ازدواج کرده‌ است. کمی بعد تارزان توسط یک شکارچی به‌نام جورج واشینگتن ویلیامز آگاه می‌شود که فرد شروری به‌نام لئون روم می‌خواهد تا با گروهی که تشکیل داده در جنگل‌های آفریقا به انجام عملیاتی شوم بپردازد.




بنر فیلم ترمینال
پوستر فیلم ترمینال

ترمینال

Terminal
کارگردان: Vaughn Stein نویسنده: Vaughn Stein
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده , بریتانیا , Hong Kong , ایرلند , مجارستان
Margot RobbieMargot Robbie
Simon PeggSimon Pegg
Dexter FletcherDexter Fletcher
Max IronsMax Irons
Mike MyersMike Myers
Katarina ČasKatarina Čas

درباره فیلم ترمینال


یکی دیگر از بهترین فیلم های مارگو رابی که شایستگی حضور در این لیست را دارد، فیلم ترمینال (Terminal) است. شاید اگر بازی محشر مارگو رابی نبود، این فیلم هیچ‌گاه در این لیست قرار نمی‌گرفت. وان اشتاین وظیفه کارگردانی و نویسندگی فیلم ترمینال را برعهده داشت. دیوید بارون، مالی هاسل، مارگوت رابی و سوفیا کر نیز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم ترمینال نتوانست دیدگاه‌ها مثبت منتقدان را به همراه داشته باشد و توجه آن‌ها را به سمت خود جلب کند. منتقدان شخصیت‌پردازی‌های این فیلم را بسیار ضعیف دانسته و اعتقاد داشتند که سازندگان می‌توانستند بیشتر روی فیلم‌نامه کار کنند. این فیلم در گیشه نیز با شکست بزرگی مواجه شد و تنها حدود 840 هزار دلار فروش کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم ترمینال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به مارگو رابی، سیمون پگ، دکستر فلچر، مکس آیرونز و مایک مایرز اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم ترمینال بدین شرح است: زن جوانی در اتاقک اعتراف با یک کارفرمای مرموز آشنا می شود و از او می‌خواهد که او را به‌عنوان تنها قاتل قراردادی خود استخدام کند. این زن برای اثبات ارزش خود، پیشنهاد می‌دهد تا سایر پیمانکاران وی را از بین ببرد.




بنر فیلم ویسکی تانگو فاکسترات
پوستر فیلم ویسکی تانگو فاکسترات

ویسکی تانگو فاکسترات

Whiskey Tango Foxtrot
کارگردان: Glenn Ficarra , John Requa نویسنده: Robert Carlock
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Tina FeyTina Fey
Margot RobbieMargot Robbie
Billy Bob ThorntonBilly Bob Thornton
Martin FreemanMartin Freeman
Josh CharlesJosh Charles
Alfred MolinaAlfred Molina

درباره فیلم ویسکی تانگو فاکسترات


ویسکی تانگو فاکسترات (Whiskey Tango Foxtrot‎) یک فیلم کمدی درام به کارگردانی گلن فیکارا است که در سال 2016 اکران شد. داستان این فیلم توسط رابرت کارلوک نوشته شد و لورن مایکلز، تینا فی و یان برایس نیز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم ویسکی تانگو فاکسترات نتوانست نمرات خوبی را از سوی منتقدان دریافت کند و واکنش مثبت آن‌ها را به همراه داشته باشد. منتقدان بزرگ‌ترین نقطه قوت این فیلم را به بازی محشر گروه بازیگری نسبت دادند. در این فیلم مارگو رابی، تینا فی، مارتین فریمن، آلفرد مولینا، کریستوفر ابوت، بیلی باب تورنتون، اسکات تاکه‌دا و اون جان‌آکایت به ایفای نقش پرداختند.

فیلم ویسکی تانگو فاکسترات در گیشه با شکست روبه‌رو شد و نتوانست حتی به اندازه بودجه تولیدش فروش کند. این فیلم که با بودجه 35 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 24 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال ۲۰۰۲، کیم بارکر در طی یک انتساب جدید باید به افغانستان برود و اخبار جنگ را تهیه کند. او با این انتساب موافقت می‌کند و زندگی راحتش را در آمریکا رها می‌کند و به افغانستان می‌رود. حال او خود را در وسط جنگی خارج از کنترل می‌بیند و هر لحظه امکان دارد اتفاقی برایش رخ دهد. خوشبختانه او با یک روزنامه‌نگار به نام تیا آشنا می‌شود. در ادامه او در بین شبه نظامیان، جنگ سالاران و افراد دیگر راز تبدیل شدن به یک خبرنگار موفق را کشف می‌کند.




بنر فیلم سوئیت فرانسوی
پوستر فیلم سوئیت فرانسوی

سوئیت فرانسوی

Suite Française
کارگردان: Saul Dibb نویسنده: Saul Dibb , Matt Charman
سال انتشار:2015محصول: بلژیک , کانادا , فرانسه
Michelle WilliamsMichelle Williams
Kristin Scott ThomasKristin Scott Thomas
Matthias SchoenaertsMatthias Schoenaerts
Sam RileySam Riley
Ruth WilsonRuth Wilson
Heino FerchHeino Ferch

درباره فیلم سوئیت فرانسوی


سوئیت فرانسوی (Suite Française) نیز جزو بهترین فیلم های مارگو رابی به‌حساب می‌آید که در سال 2015 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده سال دیب قرار داشت. دیب در امر نویسندگی تنها نبود و مت چارمن نیز او را همراهی کرد. مایکل کیون نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.

فیلم سوئیت فرانسوی توانست با دیدگاه‌های مثبت منتقدان مواجه شود و نمرات خوبی را دریافت کند. منتقدان ضمن تمجید از عملکرد گروه بازیگری، اعتقاد داشتند داستان این فیلم بسیار زیبا بوده و می‌توان به‌راحتی مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد.

این فیلم با وجود نقدهای مثبتی که دریافت کرد، در گیشه شکست خود و نتوانست فروش خوبی داشته باشد. فیلم سوئیت فرانسوی که با بودجه 15 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 7 میلیون دلار فروش کرد.

میشل ویلیامز، ماتیاس اسچوئنائرتس، کریستین اسکات توماس، آیلین اتکینز، لمبرت ویلسون، مارگو رابی، روث ویلسون و سام رایلی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم بر رابطه عاطفی یک زن روستایی فرانسوی و یک سرباز آلمانی در طول سال‌های اولیه اشغال فرانسه توسط آلمان متمرکز است.




بنر فیلم پیتر خرگوشه

پیتر خرگوشه

Peter Rabbit
کارگردان: Will Gluck نویسنده: Will Gluck , Rob Lieber
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
James CordenJames Corden
Rose ByrneRose Byrne
Margot RobbieMargot Robbie
Sam NeillSam Neill
Domhnall GleesonDomhnall Gleeson
Daisy RidleyDaisy Ridley

درباره فیلم پیتر خرگوشه


پیتر خرگوشه (Peter Rabbit) فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی ویل گلوک است. زارع نبلندیان در امر تهیه‌کنندگی و راب لیبر در امر نویسندگی گلوک را همراهی کردند.

این فیلم به دلیل داستان جذاب و سرگرم‌کننده‌اش مورد تحسین قرار گرفت. در فیلم پیتر خرگوشه بازیگرانی همچون دیسی ریدلی، الیزابت دبیکی، سیا، مارگو رابی و جیمز کوردن به ایفای نقش پرداختند.

فیلم پیتر خرگوشه فروش بسیار خوبی در باکس‌آفیس داشت و توانست سازندگانش را راضی نگه دارد. این فیلم که با بودجه 50 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 228 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دشمنی پیتر خرگوشه با آقای مک گریگور به اوج خود می‌رسد؛ زیرا هر دو برای عواطف یک حیوان مهربان و عاشق که در کنار آنها زندگی می‌کند، رقابت می‌کنند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های مارگو رابی

عکس پروفایل

شما