خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی

بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی کدام هستند؟ گلشیفته فراهانی یکی از ستاره‌های درخشان دنیای سینمای ایران است که امروزه در عرصه‌های بین المللی می‌درخشد؛ در این مطلب بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی خدمت شما عزیزان معرفی می‌شود.

با ملوفیلم همراه باشید.




بنر فیلم نیمه ماه
پوستر فیلم نیمه ماه

نیمه ماه

Half Moon
کارگردان: Bahman Ghobadi نویسنده: Bahman Ghobadi
سال انتشار:2007محصول: اتریش , Iraq , ایران , فرانسه
Golshifteh FarahaniGolshifteh Farahani
Ismail GhaffariIsmail Ghaffari
Allah-Morad RashtianAllah-Morad Rashtian
Farzin SabooniFarzin Sabooni
Kambiz ArshiKambiz Arshi
Mohamad NahidMohamad Nahid

درباره فیلم نیمه ماه


نیوه مانگ به کارگردانی، تهیه کنندگی و قلم بهمن قبادی یکی دیگر از بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی می‌باشد.

این فیلم در کشور ایران، اتریش و فرانسه به زبان های کردی و فارسی اکران شد وبا سیلی از نظرات مثبت و تشویق منتقدین و مخاطبان روبه‌رو شد.

نیوه‌مانگ، یکی از بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی، اثری درخشان و تماشایی بود که توانست جوایز زیادی را کسب کند و نام خودش را به عنوان یکی ازبهترین فیلم‌های سینمایی ایران ثبت نماید؛ این فیلم سینمایی فوق العاده تماشایی در فیلم سن باستین اسپانیا جازه بهترین فیلمبرداری و همچنین هدیه صدف طلایی را برنده شد.

یکی از مهم ترین نقاط قوت نیمه ماه، موسیقی رویایی فوق جذاب آن می‌باشد که توسط حسین علیزاده خلق شده است؛ این موسیقی، شما را در هر سکانس فیلم سینمایی غرق می‌کند و موجب هجوم آوردن احساسات بازیگران به سراپای وجودتان می‌شود.

ناب‌ترین بازیگران ایرانی و خارجی در این فیلم سینمایی جذاب نقش آفرینی کرده و نیمه ماه را به یکی از بهترین فیلم‌های سینمایی ایرانی تبدیل کرده اند؛ گلشیفته فراهانی، هدیه تهرانی، الله مراد راشتیان، ایسمیل غفاری، صدیق بهزاد پور، کامبیز عرشی، رضا حاج خسری، حسن پورشیرازی، فرزین صابونی و محمد ناهید؛ تیم بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

فیلم سینمایی نیمه‌ ماه قصه‌ای ساده با روایتی شیرین و فوق جذاب دارد، در ادامه خلاصه‌ داستان فیلم ماه نیمه خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود.

در این فیلم، قصه زندگی پیرمرد مهربانی به نام مامو در قلب کردستان روایت می‌شود که برای به حقیقت پیوستن رویای همیشگی‌اش یعنی اجرای کنسرت، راهی عراق می‌شود، در میانه این مسیر جذاب و پر پیچ و خم شخصیتی عجیبی به نام کاکو وارد داستان می‌شود و خودش را شیفته مامو معرفی می‌کند؛ ادامه قصه با همراهی مامو و کاکو پیش می‌رود تا اینکه یکی از پسرهای مامو برای ادامه مسیر سرباز می‌زند؛ ناساگاری‌های پسر مامو و دل‌بستن مامو به عشق زن خواننده جوان افسرده ای به نام هشو در قلب فیلمنامه، ماجراهای دیدنی و جذابی را رقم می‌زند.




بنر فیلم استخراج

استخراج

Extraction
کارگردان: Sam Hargrave نویسنده: Joe Russo
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Chris HemsworthChris Hemsworth
Rudhraksh JaiswalRudhraksh Jaiswal
Randeep HoodaRandeep Hooda
Golshifteh FarahaniGolshifteh Farahani
Pankaj TripathiPankaj Tripathi
David HarbourDavid Harbour

درباره فیلم استخراج


استخراج، یکی از بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی محصول سال 2020 به کارگردانی سم هارگریو و قلم جو روسو می‌باشد که با فروش 65 میلیون دلاری خود یکی از بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی محسوب می‌شود.

فیلم سینمایی استخراج در مقایسه با سایر آثار سینمایی گلشیفته فراهانی حال‌و‌هوای متفاوت‌تری دارد، شما می‌توانید با تماشای سکانس‌های اکشن و جذاب این فیلم لذت ببرید.

فیلم اکشن و هیجان انگیز استخراج، با بازی گلشیفته فراهانی مورد تشویق تمامی منتقدین و تماشاگران قرار گرفت؛ البته برخی از منتقدین نیز به این فیلم سینمایی، به خاطر وجود صحنه‌های اکشن و خشن زیاد امتیاز منفی دادند اما در کل استخراج، نظر مثبت اکثر منقدین را سوی خود جلب نمود.

کریس همسورث، دیوید هاربر، راندیپ هودا، گلشیفته فراهانی، درک لوک، مانوج باجپایی و پانکاج تریپاتی تیم بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

در ادامه خلاصه داستان استخراج، یکی از بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی برای شما عزیزان آورده شده است: در جهانی مخوف و پر از خطر زیر زمین، قاچاقچیان و آدم‌های خطرناک دور هم جمع شده اند و در حوزه قاچاق و تجارت پسران کار می‌کنند؛ در همین میان ناگهان، روزی پسر یکی از بزرگ ترین قاچاقچیان پسر این باند مخوف دزدیده می‌شود و استرس و هیجان به قلب فیلم تزریق می‌شود.

با استخدام یک زورگیر خطرناک به نام راک توسط پدر پسر گمشده، قصه فیلم استخراج وارد لحظات پرتب‌وتاب و هیجان انگیز خود می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه تماشای آن را از دست ندهید.




بنر فیلم میم مثل مادر
پوستر فیلم میم مثل مادر

میم مثل مادر

M for Mother
کارگردان: Rasool Mollagholi Poor نویسنده: Rasool Mollagholi Poor
سال انتشار:2006محصول: ایران
Golshifteh FarahaniGolshifteh Farahani
Hossein YariHossein Yari
Jamshid HashempourJamshid Hashempour
Sahar DolatshahiSahar Dolatshahi

درباره فیلم میم مثل مادر


میم مثل مادر، یکی دیگر از بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی در ژانر اجتماعی و درام می‌باشد؛ این فیلم به کارگردانی و قلم رسول ملاقلی پول و تهیه کنندگی منوچهر هادی جزو محبوب ترین‌ فیلم‌های ایرانی است.

فیلم سینمایی میم مثل مادر، یکی از بهترین فیلم‌های ایرانی است که شانس حضور در هشتادمین دوره جشنواره بزرگ جایزه اسکار در سال 2007 را به عنوان نماینده ایران داشت؛ فروش 535 میلیون تومانی میم مثل مادر در تهران و زمان اکرانش حاکی از استقبال بی‌سابقه مردم و منتقدین از یک فیلم سینمایی بود.

حضور ستاره‌های برتر دنیای سینمای و تلویزیون ایران در میم مثل مادر، آن را به یکی از درخشان‌ترین آثار سینمایی ایرانی در سال‌های اخیر تبدیل کرده است.

گلشیفته فراهانی، جمشید هاشم پور، حسین یاری، سحر دولتشاهی، شراره دولت‌آبادی، امیرحسین صدیق، رامین راستاد، علی شادمان، مارتیا آندریاسیان، نیلوفر اسفندیاری، مریم کاتوزی و مهیار فاضلی تیم بازیگران فیلم سینمایی میم مثل مادر را تشکیل می‌دهند.

قصه ناب و دسته اول فیلم میم مثل مادر، یکی از بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی همراه بازی اعجاب انگیز و زیر پوستی بازیگرانش، میم مثل مادر را به یکی از شاهکار‌های سینمایی ایران تبدیل کرده‌است.

شما در میم مثل مادر، داستان زندگی دختر جوان پرستاری به نام سپیده را مشاهده می‌کنید که در زمان جنگ و بمبباران‌های شیمایی دچار مشکلات هورمونی و ... می‌شود.

زمانی که سپیده با سهیل ازدواج می‌کند و نیت بچه‌دار شدن می‌کنند متوجه می‌شوند که به علت مشکلات سپیده که ناشی از عوارض بمب‌های شیمیایی دوران جنگ است، آنها شانس بچه‌دارشدن را ندارند و همین موضوع موجب جدایی و مشکلات جدی سپیده و سهیل می‌شود، شما می‌توانید با تماشای فیلم سینمایی میم مثل مادر تمامی احساسات و عواطف سخت و پراز چالش این دو جوان را احساس کنید و ساعاتی از دنیای واقعی تان جدا شوید و به جهان پر از پیچ‌وتاب زندگی سپیده و سهیل سفر کنید.




بنر فیلم پترسون
پوستر فیلم پترسون

پترسون

Paterson
کارگردان: Jim Jarmusch نویسنده: Jim Jarmusch
سال انتشار:2016محصول: فرانسه , آلمان , ایالات متحده
Adam DriverAdam Driver
Golshifteh FarahaniGolshifteh Farahani
Barry Shabaka HenleyBarry Shabaka Henley
Method ManMethod Man
Chasten HarmonChasten Harmon
William Jackson HarperWilliam Jackson Harper

درباره فیلم پترسون


فیلم سینمایی پترسو، یکی دیگر از بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی به کارگردانی و قلم جیم جارموش می‌باشد که حدود ده میلوبون دلار در سال 2016 در گیشه آمریکا فروخت و جز پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی گلشیفته فراهانی محسوب می‌شود.

فیلم پترسون،شانس حضور در بخش فیلم‌های جشنواره کن سال 2016 را داشت و همچنین امتیاز مثبت بسیار بالایی از منتقدین دریافت کرد.

آدام درایور، گلشیفته فراهانی، ویلیام جکسون، بری شاباکا، متد من، چستن هارمن، رضوان منجی، ماساتوشی ناگاسه، فرنک هارتس، حیدن مایکل، جرید گیلمان، کارا هیوارد، استرلینگ جرینز، برایان مک کارتی و جانی می؛ تیم بازیگران فیلم سینمایی پترسون را تشکیل می‌دهند.

شما در فیلم سینمایی پترسون، روایت عاشقانه و شیرین زندگی یک راننده اتوبوس را تماشا می‌کنید که روحیه بسیار لطیفی دارد و علاوه بر شغل رانندگی اش همیشه دفرچه یادداشت کوچکی همراه خود دارد و اشعار فی‌البداهه خودرا در آن یاد داشت می‌کند؛ دوست ‌دختر پترسون بارها به او اصرار می‌کند که شعرهایش را برایش بخواند اما پترسون قبول نمی‌کند؛ روزی پترسون متوجه می‌شود دفترچه اشعار عاشقانه‌اش به طرز عجیبی نابود شده و ...




بنر فیلم بدنه دروغ
پوستر فیلم بدنه دروغ

بدنه دروغ

Body of Lies
کارگردان: Ridley Scott نویسنده: William Monahan , David Ignatius
سال انتشار:2008محصول: ایالات متحده , بریتانیا
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Russell CroweRussell Crowe
Mark StrongMark Strong
Ali SulimanAli Suliman
Simon McBurneySimon McBurney
Michael GastonMichael Gaston

درباره فیلم بدنه دروغ


فیلم سینمایی یک مشت دروغ به کارگردانی ریدلی اسکات و قلم دیوید ایگناتیوس ویلیام موناهان تولید شده در سال 2018 در آمریکا، یکی دیگر از بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی می‌باشد.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این فیلم سینمایی، قصه جذاب و ناب آن بود که توانست نظر مثبت منتقدین و تماشاگران را به سوی خود جذب کند و به یکی از بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی تبدیل شود.

ستاره‌های دنیای تصویر اروپا در فیلم سینمایی یک مشت دروغ حضور دارند و آن را به یکی از ممتاز‌ترین آثار سینمایی دنیا تبدیل کرده‌اند؛ لئوناردو دی‌کاپریو، راسل کرو، گلشیفته فراهانی، مارک استرانگ و بیژن دانشمند، تیم بازیگران یک مشت دروغ، یکی از بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی را تشکیل می‌دهند.

در این فیلم سینمایی، شما ماجرای زندگی مرد جوانی را تماشا می‌کنید که برای انجام یک ماموریت سیاسی فوق سری، راهی سفری طولانی می‌شود؛ اما در این مسیر، کارشکنی های آمریکا و... او را به دردسر‌های عجیبی می‌اندازد؛ اگر دوست دارید یکی از بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی را تماشا کنید؛ پیشنهاد می‌شود این فیلم جذاب را از دست ندهید.




بنر فیلم وارونه
پوستر فیلم وارونه

وارونه

The Upside
کارگردان: Neil Burger نویسنده: Jon Hartmere
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
Kevin HartKevin Hart
Bryan CranstonBryan Cranston
Nicole KidmanNicole Kidman
Golshifteh FarahaniGolshifteh Farahani
Aja Naomi KingAja Naomi King
Tate DonovanTate Donovan

درباره فیلم وارونه


وارونه یا قسمت بالایی یکی از بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی در ژانر کمدی است و با فروش حدود 200 میلیون دلار خود در گیشه جزو بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی محسوب می‌شود.

وارونه به کارگردانی نیل برگر، تهیه کنندگی تاد بلک و قلم پال فیگکوین هارت، میزبان حرفه‌ای‌ترین بازیگران دنیای سینمای آمریکا بوده که توانست پس از پخش، واکنش‌های مثبت جذاب بسیاری را از سوی طرفداران دریافت کرد.

برایان کرانستون، نیکول کیدمن و گلشیفته فراهانی تیم بازیگران کوچک اما حرفه‌ای فیلم سینمایی وارونه را تشکیل می‌دهند.

در این فیلم سینمایی، شما داستان زندگی مرد جوان فلجی را مشاهده می‌کنید که برای برطرف کردن نیازهای روزانه اش، یک پرستار جوان را استخدام می‌کند تا مدت زمان کوتاهی همه چیز عادی پیش می‌رفت و پرستار تنها از مرد بیمار مراقبت می‌کرد تا اینکه مشخص شد پرستار کمی دروغگو گفته و خلافکار است؛ از میانه فیلم چالش‌های جذاب و دیدنی در فیلم وارونه رخ می‌دهد که می‌توانید با تماشای آنها لذت ببرید.




بنر فیلم سنتوری
پوستر فیلم سنتوری

سنتوری

The Music Man
کارگردان: Dariush Mehrjui نویسنده: Dariush Mehrjui , Vahidéa Mohammadi
سال انتشار:2007محصول: ایران
Bahram RadanBahram Radan
Golshifteh FarahaniGolshifteh Farahani
Masoud RayeganMasoud Rayegan
Roya TaymourianRoya Taymourian
Nader SoleymaniNader Soleymani
Maede TahmasbiMaede Tahmasbi

درباره فیلم سنتوری


سنتوری، یکی دیگر از بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی به کارگردانی داریوش مهرجویی، تهیه کنندگی فرامرز فرازمند و داریوش مهرجویی و قلم جذاب و تماشایی وحیده محمدی فر و داریوش، تولید شده در سال 89 در ژانر اجتماعی و درام می‌باشد.

فیلم سنتوری یکی از بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی می باشد که با حضور بهترین و حرفه‌ای ترین بازیگران ایرانی همراه فیلمنامه ای جذاب و بدون نقص توانست جوایز بسیار زیادی را دریافت کند و نظر مثبت سخت‌گیر‌ترین منتقدین فیلم‌های سینمایی دنیارا به سوی خودش جلب کرد.

برخی از جوایزی که فیلم سینمایی سنتوری برنده شده است عبارتند از : بهترین بازیگر نقش اول مرد توسط بهرام رادان، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران توسط داریوش مهرجویی، نامزد سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن توسط اردوان کامکار و ...

بهرام رادان، گلشیفته فراهانی، مسعود رایگان، رؤیا تیموریان، مائده طهماسبی، نادر سلیمانی، مهیار پورحسابی، سیامک خواهانی، محمد سلوکی، فحسن پورشیرازی و صدرالدین حجازی تیم بازیگران سنتوری، یکی از بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی را تشکیل می‌دهند.

در این فیلم سینمایی، داستان زندگی پسر جوان نوازنده‌ای به نام علی را تماشا می‌کنید که با عشق و ذوق فراوان برای رسیدن به رویاهایش در دنیای موسیقی، سنتور نوازی می‌کند و به‌تازگی موفقیت‌های چشمگیر جذابی را در جهان سنتور نوازی به‌دست آورده است.

اما رخ دادن حادثه‌ای عاشقانه در قلب پسرک جوان قصه، سرنوشت او را تغییر می‌دهد و داستان‌هایی تماشایی را در فیلم سینمایی سنتوری خلق می‌کند که تماشای آن می‌تواند برای شما لذت‌بخش باشد.




بنر فیلم درباره الی‎‎
پوستر فیلم درباره الی‎‎

درباره الی‎‎

About Elly
کارگردان: Asghar Farhadi نویسنده: Asghar Farhadi , Azad Jafarian
سال انتشار:2009محصول: ایران , فرانسه
Golshifteh FarahaniGolshifteh Farahani
Shahab HosseiniShahab Hosseini
Rastin SoleimaniRastin Soleimani
Tarane AlidoustiTarane Alidousti
Peyman MaadiPeyman Maadi
Mani HaghighiMani Haghighi

درباره فیلم درباره الی‎‎


بی‌شک اگر طرفدار فیلم‌های گلشیفته فراهانی باشید، باید نام فیلم سینمایی تماشایی درباره الی به گوشتان خورده است؛ درباره الی یکی از شاهکارهای سینمایی اصغر فرهادی با بازی گلشیفه فراهانی می‌باشد که با فروش 7 میلیون دلاری خود در سطح بین الملل ثابت کرد یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی است که ارزش وقت گذاشتن را دارد.

فیلم سینمایی درباره الی غیر از ایران، در آلمان، فرانسه، آمریکا، مجارستان، روانی، لهستان، اسپانیه، برزیل، بلژیک، قبرس، رومانی، یونان و دیگر کشور های اروپایی اکران شده و نظر مثبت تماشاگران را جلب کرده است.

این فلیم سینمایی به قلم سید محمود رضوی توانست در جشنواره بین المللی فیلم برلین در سال 2009 جایزه خرس نقره‌ای بهترین کارگردانی را دریافت کند و با طرح قصه‌ای جدید حال‌وهوایی تازه را به قلب سینمای ایران دعوت کند.

درباره الی رکورددار نامزد شدن و دریافت جایزه در معتبرترین جشنواره های سینمایی دنیاست و در جشنواره‌های داخلی و خارجی مثل اسکار، سانتو دومینگو، فیلم هنگ گنگ، آسیاتیکا، شیکاگو، پاسفیک، برلین، جشن خانه سینما جشواره فجر و .... ده ها جایزه معتبر و ارزشمند را برنده شده است؛ همچنین درباره الی در سال 2015 جزو ده فیلم سینمایی برتر دنیا شناخته شده است.

گلشیفته فراهانی، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مانی حقیقی، مریلا زارعی، پیمان معادی، احمد مهران‌فر، رعنا آزادی‌ و صابر ابر؛ تیم بازیگران درباره الی را تشکیل می‌دهند.

گلشیفته فراهانی در این فیلم، نقش الی بازیگر اصلی درباره الی را ایفا می‌کند؛ شما در فیلم سینمایی درباره الی یکی از بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی داستان سفر کوتاه چندروزه چند خانواده به شمال کشور را مشاهده می‌کنید که قصد دارند برای دوست جوان خوشتیپ تازه از خارج برگشته‌شان همسری مناسب پیدا کنند؛ الی مربی یک مهدکودک است که به اصرار دوستش سپیده به این سفر می‌آید تا به صورت غیر مستقیم با شهاب حسینی که نقش پسر از خارج برگشته‌را ایفا می‌کند آشنا شود.

همه چیز به خوبی پیش می‌رفت تا اینکه در یک حادثه غیر منتظره الی گم می‌شود و با ورود نامزد الی به شمال، ماجراهای جنجالی و چالش برانگیز قصه آغاز می‌شود....




بنر فیلم دختران خورشید
پوستر فیلم دختران خورشید

دختران خورشید

Girls of the Sun
کارگردان: Eva Husson نویسنده: Eva Husson
سال انتشار:2018محصول: فرانسه , سوئیس , بلژیک , Georgia
Golshifteh FarahaniGolshifteh Farahani
Emmanuelle BercotEmmanuelle Bercot
Zübeyde BulutZübeyde Bulut
Behi Djanati AtaiBehi Djanati Atai
Evin AhmadEvin Ahmad
Erol AfsinErol Afsin

درباره فیلم دختران خورشید


فیلم دختر خورشید به کارگردانی و قلم اوا حسون محصول سال 2018 یکی دیگر از بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی است که با داشتن تیم بازیگران درجه یک و فیلمنامه‌ای تماشایی مورد توجه مخاطبین و منتقدین در سراسر دنیا بوده است.

این فیلم سینمایی حدود 20 میلیون دلار در گیشه فروخت و به سه زبان فرانسوی، کردی، انگلیسی و وعربی در دنیا اکران شد و به یکی از محبوب ترین فیلم‌های گلشیفه فراهانی تبدیل شد.

فیلم سینمایی دختران خورشید با وجود داشتن فیلمنامه‌ای غنی و پربار، بازیگران کمی دارد و فیلم خلوتی به شمار می‌رود؛ گلشیفته فراهانی، امانوئل برکو و عربی غیب تیم بازیگران فیلم سینمایی دختر خورشید را تشکیل می‌دهند.

در این فیلم، روایت جذاب داستان مقاومت و جنگنده ای زنان غیور کرد به تصویر کشیده است؛ در خلاصه داستان فیلم سینمایی دختر خورشید آورده شده است:

بهار در راه بازگشت به روستای محل زندگی‌اش اسیر داعش شده و درگیر مشکلات بسیار سختی می‌شود؛ بهار با تلاش از دست داعش فرار می‌کند و به عنوان سرپرست دختران خورشید انتخاب می‌شود و تلاش های سخت و غیورانه خودش را برای رهایی دیگر زنان اسیر آغاز می‌کند و در این مسیر ماجراهای هیجان انگیزی را تجربه می‌کند و ....




بنر فیلم دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده قصه نمی‌گویند

دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده قصه نمی‌گویند

Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales
کارگردان: Joachim Rønning , Espen Sandberg نویسنده: Jeff Nathanson
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Johnny DeppJohnny Depp
Brenton ThwaitesBrenton Thwaites
Kaya ScodelarioKaya Scodelario
Javier BardemJavier Bardem
Geoffrey RushGeoffrey Rush
Kevin McNallyKevin McNally

درباره فیلم دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده قصه نمی‌گویند


مردان مرده قصه نمی‌گویند یکی دیگر از بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی می‌باشد،‌‌‌‌ این فیلم به کارگردانی گورویسنکی و تهیه کنندگی جری بروکهایمر در سال 2017 اکران شد و با فروش 1 میلیاردی خودش به یکی از پرفروش ترین فیلم های سینمایی تاریخ تبدیل شد.

بهترین بازیگران جهان در این فیلم سینمایی گردهم‌آمده‌اند تا یک اثر ناب و تماشایی را خلق کنند، جی ولپرت، جانی دپ، جفری راش، خاویر باردم، کوین مک‌نالی، برنتون توایتز، کیرا نایتلیف اورلاندو بلوم، کایا اسکودلاریو، گلشیفته فراهانی تیم بازیگران فیلم سینمایی مردان مرده قصه نمی‌گویند را تشکیل می‌دهند.

اگر دوست دارید یکی از بهترین فیلم‌های اکشن دنیارا با هنرنمایی گلشیفته فراهانی تماشاکنید، پیشنهاد می‌شود دزدان دریایی کارائیب را از دست ندهید.

در این فیلم سینمایی، ماجراهای جذاب قلب دریا و دزدان دریایی روایت می‌شود؛ در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آورده شده است: کاپیتان سالازار توانست، همراه تیم خودش از مثلث شیطان خطرناک فرار کند و جان خودشان را نجات دهد؛ در این میان جنگ سنگین و پر از چالشی برای تسخیر دریا رخ می‌دهد که سراسر هیجان و استرس است؛ اگر دوست دارید یکی از هیجانی‌ترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی را تماشا کنید که هر لحظه با دیدن آن، ضربان قلب‌تان تند تر شود؛ تماشای فیلم سینمایی دزدان دریایی کارائیب را از دست ندهید.




بنر فیلم درخت گلابی
پوستر فیلم درخت گلابی

درخت گلابی

The Pear Tree
کارگردان: Dariush Mehrjui نویسنده: Dariush Mehrjui , Goli Taraghi
سال انتشار:1998محصول: ایران
Golshifteh FarahaniGolshifteh Farahani
Homayoun ErshadiHomayoun Ershadi
Mohammad Reza Shaban-NooriMohammad Reza Shaban-Noori
Nematollah GorjiNematollah Gorji
Sasan BagherpourSasan Bagherpour
Jafar BozorgiJafar Bozorgi

درباره فیلم درخت گلابی


درخت گلابی، به کارگردانی داریوش مهرجویی و تهیه کنندگی فرامرز فرازمند، یکی دیگر از بهترین فیلم‌های گلشیفه فراهانی می باشد که در سال 1376 اکران شد و توجه منتقدین و مخاطبان را به سوی خودش جلب کرد.

یکی از نقاط قوت فیلم سینمایی گلابی، موسیقی جذاب و شنیدنی آن می‌باشد که حال و هوایی خاص و بی‌نظیری به این فیلم سینمایی بخشیده است؛ موسیقی فیلم درخت گلابی، ایده گرفته شده از یکی آثار موسیقی دان بزرگ، فیلیپ گلاس می‌باشد و در نوع خودش یک نوع شاهکار بی‌نظیر محسوب می‌شود.

همایون ارشادی، گلشیفته فراهانی، نعمت‌الله گرجی، عباس شادروان و شهرام حقیقت دوست؛ تیم بازیگران فیلم سینمایی درخت گلابی را تشکیل می‌دهند.

شما در فیلم سینمایی درخت گلابی، داستان زندگی نویسنده جوانی به نام محمود را تماشا می‌کنید که برای نوشتن کتاب خودش به باغ پدری‌اش در دماوند رفته است؛ محمود زمانی که مشغول نوشتن کتاب خود در خانه پدری اش بود به یاد خاطرات دوران نوجوانی و عاشق‌پیشگی‌هایش با دختر عمه‌اش می‌افتد؛ این تجدید خاطرات برای محمود اتفاقات جذابی را برای محمود رقم می‌زند.




بنر فیلم بوتیک
پوستر فیلم بوتیک

بوتیک

Boutique
کارگردان: Hamid Nematollah نویسنده: Hamid Nematollah
سال انتشار:2003محصول: ایران
Mohammadreza GolzarMohammadreza Golzar
Golshifteh FarahaniGolshifteh Farahani
Reza RouygariReza Rouygari
Hamed BehdadHamed Behdad
Ali AlaeiAli Alaei
Afsane ChehreazadAfsane Chehreazad

درباره فیلم بوتیک


بوتیک یکی دیگر از بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی می‌باشد، بوتیک فیلمی به کارگردانی حمید نعمت الله، تهیه کنندگی مرتضی شایسته و قلم حمید نعمت الله در سال 83 اکران شد.

فیلم سینمایی بوتیک با فروش حدود 200 میلیون در گیشه به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی گلشیفته فراهانی تبدیل شد. منتقدین و تماشاگران فیلم بوتیک را به خاطر داشتن قصه‌ای بین زیبا و جدید همراه نقش آفرینی طبیعی و جذاب بازیگران تحسین کرده اند.

ستاره‌های درخشان دنیای سینمای ایران در این فیلم جذاب و تماشایی نقش‌آفرینی کرده اند؛ محمدرضا گلزار، گلشیفته فراهانی، رضا رویگری، حامد بهدا، افسانه چهره‌آزاد، یوسف تیموری، افشین سنگ‌چاپ، صبا کمالی و اکبر معززی، تیم بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

یکی از مهم ترین نقاط قوت فیلم بوتیک که موجب شده است در بین بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی بگیرد، داستان جذاب و زیبای آن می‌باشد؛ در ادامه خلاصه داستان این فیلم سینمایی آورده شده است:

احترام، کرایه خانه‌ای را که با دوستانش در آن زندگی می‌کند را مدت‌هاست پرداخت نکرده‌است و به همین دلیل صاحب خانه قصد دارد او و دیگر دوستانش را از خانه بیرون کند؛ در این میان جهانگیر پسر جوانی که در بوتیک کار می‌کند به کمک آتیه می آید تا کرایه خانه عقب مانده اش را پرداخت کند اما آتیه تصمیم می‌گیرد با آن پول به جای پرداخت کرایه خانه عقب مانده به خارج برود؛ آتیه برای تهیه بقیه پول سفر خارجش وارد مسیر پرخطری می‌شود و .....




بنر فیلم اشک سرما
پوستر فیلم اشک سرما

اشک سرما

The Tear of the Cold
کارگردان: Azizollah Hamidnezhad نویسنده:
سال انتشار:2004محصول: ایران
Golshifteh FarahaniGolshifteh Farahani
Parsa PirouzfarParsa Pirouzfar

درباره فیلم اشک سرما


اشک سرما به کارگردانی وقلم عزیزالله حمیدنژاد و تهیه کنندگی امیر حسین شریفی یکی دیگر از بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی می‌باشد.

اشک سرما برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره فیلم‌های آسیایی دهلی نو و تندیس زرین هشتمین جشن خانه سینما شد؛این فیلم سینمایی پس از اکران مورد توجه منتقدین سخت‌گیر و تماشاگران بود وبه شدت مورد تحسین قرار گرفت و امتیاز بالایی از منتقدین دریافت کرد.

در فیلم سینمایی اشک سرما، بهترین بازیگران زن و مرد ایرانی نقش آفرینی کرده اند و اشک سرما را به فیلمی ناب و جذاب تبدیل کرده اند .

پارسا پیروزفر، گلشیفته فراهانی، علی روئیت تن، نورالدین گودرزی، مهرشاد کارخانی، کامران حمزه آقایی، حمید کارخانی، محمد پناهی، آذر خورشیدی، عباس شوقی، جلال ساعد پناه، ماهرخ رفیع زاده، خواجه عباسی نژاد و محمد رضوانی تیم بازیگران اشک سرما را تشکیل می دهند.

در این فیلم سینمایی، داستان زندگی سرباز جوانی به نام اورلاندو را تماشا می‌کنید ک برای انجام یک ماموریت نظامی مهم به منطقه‌ای در کردستان اعزام می‌شود؛ اورلاندو در این ماموریت، موفقیت‌های زیادی را به‌دست‌می‌آورد و در همین میان دختری زییبا به نام روناک مامور می‌شود که اورلاندو را به قتل برساند و در ادامه اتفاقات جذابی رخ می‌دهد ...




بنر فیلم ماهی‌ها عاشق می‌شوند
پوستر فیلم ماهی‌ها عاشق می‌شوند

ماهی‌ها عاشق می‌شوند

The Fish Fall in Love
کارگردان: Ali Rafie نویسنده: Ali Rafie
سال انتشار:2006محصول: ایران
Reza KianianReza Kianian
Roya NownahaliRoya Nownahali
Golshifteh FarahaniGolshifteh Farahani
Maede TahmasbiMaede Tahmasbi

درباره فیلم ماهی‌ها عاشق می‌شوند


فیلم ماهی ها عاشق می شوند به کارگردانی و قلم علی رفیعی و تهیه کنندگی حسن کلامی یکی دیگر از بهترین فیلم‌های گلشیفه فراهانی می‌باشد که توانست با فروش 160 میلیونی خود در گیشه به یکی از محبوب ترین فیلم های گلشیفه فراهانی تبدیل شود.

این فیلم سینمایی در سال 83 اکران شد و برای 6 سیمرغ بلورین در جشنواره فلیم فجر 36 کاندید شده و امتیاز بالایی از منتقدین دریافت کرد.

بازیگران فیلم سینمایی ماهی‌ها عاشق می‌شوند عبارتند از: رضا کیانیان، رؤیا نونهالی، گلشیفته فراهانی، مائده طهماسبی، مریم سعادت، فرخ نعمتی، سیامک صفری، مهدی پاکدل، علیرضا اولیایی، سینا رازانی و فرهاد آییشدر این دراین فیلم سنمایی، ماجرای زندگی مردی به نام عزیز را تماشا می‌کنید که برای خرید و فروش ارث پدری‌اش به وطن بازمی‌گردد؛ در این میان، عزیز با آتیه عشق جوانی‌اش روبه‌رو می‌شود و خاطرات دوران جوانی‌اش زنده می‌شود؛ این برخورد و زنده شدن یاد خاطرات عاشقی جوانی برای عزیز اتفاقات جذابی را رقم می‌زند.

ماهی‌ها عاشق می‌شوند، یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های عاشقانه ایرانی می‌باشد که می‌توانید در آن حوادث عاشقانه فوق‌العاده جذابی را تماشا کنید.




بنر فیلم نقطه کور
پوستر فیلم نقطه کور

نقطه کور

Blind Spot
کارگردان: Pierre Trividic , Patrick Mario Bernard نویسنده: Pierre Trividic , Patrick Mario Bernard
سال انتشار:2019محصول: فرانسه
Jean-Christophe FollyJean-Christophe Folly
Isabelle CarréIsabelle Carré
Golshifteh FarahaniGolshifteh Farahani
Le Comte de BouderbalaLe Comte de Bouderbala
Claudia TagboClaudia Tagbo
Tella KpomahouTella Kpomahou

درباره فیلم نقطه کور


اگر دوست دارید که یکی از بهترین سریال‌های جنایی که گلشیفته فراهانی درآن بازی کرده است را تماشا کنید پیشنهاد می‌شود تماشای سریال جذاب نقطه کور را از دست ندهید.

سریال نقطه کور در ژانر جنایی و اکشن به کارگردانی مارتینو گرو در 4 فصل و 100 قسمت تولید شده و یکی از جذاب ترین سریال‌های گلشیفته فراهانی می‌باشد، این سریال جذاب در سراسر دنیا طرفدران بسیاری داشته است و نظر مثبت منتقدین و تماشاگران را به سوی خود جلب نمود .

گلشیفته فراهانی، سالیوان استیپلتون، جیمی الکساندر، راب براون، اشلی جانسون و ماریان ژان باپتیست؛ تیم بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

در این سریال، ماجرای عجیب زندگی زنی را مشاهده می‌کنید که پس از بیدار شدن از یک بیهوشی سنگین به صورت کامل حافظه‌اش را از دست داده است و با کمک پلیس می‌خواهد هویت ناشناخته خویش را بیابد؛ در این مسیر، اتفاقات جنایی و هیجان انگیز بسیاری در طول سریال رخ می‌دهد؛ اگر طرفدار سریال‌های پرهیجان هستید و بازی گلشیفته فراهانی را نیز دوست دارید پیشنهاد می‌شود سریال نقطه کور را از دست ندهید.




بنر فیلم آواز عقرب‌ها
پوستر فیلم آواز عقرب‌ها

آواز عقرب‌ها

The Song of Scorpions
کارگردان: Anup Singh نویسنده: Anup Singh
سال انتشار:2017محصول: فرانسه , هندوستان , سنگاپور , سوئیس
Golshifteh FarahaniGolshifteh Farahani
Irrfan KhanIrrfan Khan
Waheeda RehmanWaheeda Rehman
Shashank AroraShashank Arora
Tillotama ShomeTillotama Shome
Shefali BhushanShefali Bhushan

درباره فیلم آواز عقرب‌ها


فیلم سینمایی آواز عقرب‌ها یکی دیگر از بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی به کارگردانی آنوپ سینگ و نویسندگی سینگ و جوهی چاتورودی می‌باشد.

فیلم آواز عقرب‌ها نسبت به سایر آثار گلشیفته فراهانی قصه متفاوت تری دارد و قصه‌ای هیجان انگیز و پر از غافلگیری دارد؛ شما در فیلم سینمایی آواز عقرب‌ها داستان زندگی گروهی را تاشا می‌کنید که در بیابانی بی آب و علف مملو از عقرب زندگی می ‌کنند؛ زمانی که یکی از افراد را عقرب بگزد، نغمه سرای عقرب می‌تواند جان او را نجات دهد.

این فیلم، تیم بازیگران خلوتی دارد؛ گلشیفته فراهانی و عرفان خان تیم بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

فیلم آواز عقرب‌ها، یکی از جذاب ترین فیلم‌های سینمایی گلشیفته فراهانی می‌باشد، اگر دوست دارید فیلمی جذاب با قصه‌ای ناب از گلشیفه فراهانی را تماشا کنید، آواز عقرب‌هارا از دست ندهید.




بنر فیلم آلتامیرا
پوستر فیلم آلتامیرا

آلتامیرا

Altamira
کارگردان: Hugh Hudson نویسنده: Olivia Hetreed , José Luis López-Linares
سال انتشار:2016محصول: فرانسه , اسپانیا , بریتانیا
Antonio BanderasAntonio Banderas
Golshifteh FarahaniGolshifteh Farahani
Rupert EverettRupert Everett
Pierre NineyPierre Niney
Henry GoodmanHenry Goodman
Tristán UlloaTristán Ulloa

درباره فیلم آلتامیرا


آلتامیرا (Altamira‎) یکی از بهترین فیلم های گلشیفته فراهانی محسوب می‌شود که در سال 2016 اکران شد. هیو هادسن وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. لوکرثیا بتین، آلوارو لونگوریا و اندی پترسون تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط خوزه لوئیس لوپس نوشته شد.

فیلم آلتامیرا نمرات پایینی دریافت کرد و واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به آنتونیو باندراس، آلگرا آلن، کلمان سیبونی، روپرت اورت، گلشیفته فراهانی و ایرنه اسکولار اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم بر پایه یک داستان واقعی ساخته شده و داستان باستان‌شناس آماتوری است که نقاشی‌های غار آلتامیرا را کشف می‌کند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های گلشیفته فراهانی

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_6260

جمعه، 13 فروردین 1400، 11:34

همش بده