خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های 2021

بهترین فیلم های 2021 کدام هستند؟ سال 2021 می‌تواند یکی از بهترین سال‌های اخیر برای علاقه مندان به سینما باشد. فیلم های جدید امسال می‌توانند تا مدت‌ها لیست تماشای ما را تأمین کنند و ما نیز در همین مقاله قصد داریم به برترین‌های آن‌ها اشاره کنیم.

به طور کلی در این مقاله شما لیستی از «فیلم های جدید 2021» را مشاهده خواهید کرد.

با ملوفیلم همراه باشید.

بهترین فیلم های 2021




بنر فیلم هیچکس

هیچکس

Nobody
کارگردان: Ilya Naishuller نویسنده: Derek Kolstad
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Bob OdenkirkBob Odenkirk
Christopher LloydChristopher Lloyd
Connie NielsenConnie Nielsen
J.P. ManouxJ.P. Manoux
Humberly GonzalezHumberly Gonzalez
Gage MunroeGage Munroe

درباره فیلم هیچکس


هیچ‌کس (Nobody) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های 2021 قرار بگیرد. ایلیا نایشولر وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. باب ادنکیرک، دیوید لیچ و کلی مک کورمیک به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور داشتند. فیلم‌نامه این فیلم توسط دریک کولستاد به رشته تحریر درآمد.

فیلم هیچ‌کس پس از اکران توانست نقدهای مثبت منتقدان را به همراه داشته باشد و مورد تحسین آن‌ها قرار بگیرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های کارگردانی، عملکرد گروه بازیگری و داستان تمجید کردند.

فیلم هیچ‌کس فروش خوبی در گیشه داشت و مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت. این فیلم با بودجه تولید 16 میلیون دلاری‌اش، حدود 49 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم هیچ‌کس به ایفای نقش پرداختند می‌توان به باب ادنکیرک، کانی نیلسن و کریستوفر لوید اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم راجع‌به پدری خونسرد به اسم هاچ است که در حومه شهر زندگی می‌کند. ناو شخصی معمولی است که البته خشمی شدید در باطن خود نهفته دارد. ناگهان روزی که دو دزد به خانه وی می‌آیند، این خشم فروخورده فوران می‌کند و داستانی بی‌رحمانه آغاز می‌شود و راه خونینی باز می‌شود که در نهایت وی را مجبور به مقابله با چیزهایی می‌کند که روزگاری پشت سر گذاشته بود.




بنر فیلم گودزیلا در برابر کونگ

گودزیلا در برابر کونگ

Godzilla vs. Kong
کارگردان: Adam Wingard نویسنده: Eric Pearson , Max Borenstein
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Alexander SkarsgårdAlexander Skarsgård
Millie Bobby BrownMillie Bobby Brown
Kyle ChandlerKyle Chandler
Rebecca HallRebecca Hall
Brian Tyree HenryBrian Tyree Henry
Shun OguriShun Oguri

درباره فیلم گودزیلا در برابر کونگ


گودزیلا در برابر کونگ (Godzilla vs. Kong‎) فیلم جدید 2021 به کارگردانی آدام وینگارد است که در سال 2021 اکران شد. توماس تال، جون جاشنی، برایان راجرز، ماری پارنت، الکس گارسیا و اریک مک‌لئود وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. فیلم‌نامه این فیلم توسط اریک پیرسون و مکس بورنستین به رشته تحریر درآمد.

فیلم گودزیلا در برابر کونگ نمرات متوسطی دریافت کرد. منتقدان از این فیلم به دلیل جلوه‌های بصری جذاب و صحنه‌های مهیجش تمجید کردند؛ اما آن‌ها فیلم‌نامه این اثر را دارای ایردات مختلفی دانستند.

الکساندر اسکاشگورد، میلی بابی براون، ربکا هال، برایان تایری هنری، شون اوگوری، ایزا گونزالس، لنس ردیک، جولین دنیسون، کایل چندلر و دمیان بیچیر ازجمله بازیگرانی بودند که در این فیلم حضور داشتند.

این فیلم فروش خارق‌العاده‌ای در گیشه داشت و موفقیت تجاری بزرگی را تجربه کرد. فیلم گودزیلا در برابر کونگ که با بودجه عظیم 200 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 406 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: کونگ توسط مونارک در گنبدی غول پیکر در جزیره جمجمه زیر نظر آلین اندروس و دختر بچه‌ای کر و لال که از طریق زبان اشاره با کونگ ارتباط برقرار می‌کند، کنترل می‌شود. در همین حین شرکتی به اسم ایپکس سایبرنتیک قصد دارد به زیست‌بومی باستانی در زیر زمین که به عنوان زمین تو خالی معرفی می‌شود، وارد شود. تلاش آن‌ها برای ورود به این مکان نتیجه‌ای نمی‌دهد و آن‌ها نمی‌توانند که از بعد میان زمین و زمین خالی عبور کنند.




بنر فیلم بیوه سیاه

بیوه سیاه

Black Widow
کارگردان: Cate Shortland نویسنده: Eric Pearson
سال انتشار:2021محصول: مجارستان , نروژ , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Florence PughFlorence Pugh
David HarbourDavid Harbour
O.T. FagbenleO.T. Fagbenle
Rachel WeiszRachel Weisz
William HurtWilliam Hurt

درباره فیلم بیوه سیاه


بیوه سیاه (Black Widow) یکی از بهترین فیلم های 2021 محسوب می‌شود که برپایه شخصیتی به همین نام از کمیک‌های مارول ساخته شد. این فیلم ابتدا قرار بود در سال 2020 اکران شود؛ اما به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا تاریخ اکران آن به سال 2021 موکول شد.

وظیفه کارگردانی فیلم بیوه سیاه برعهده کیت شورتلند قرار دارد. داستان این فیلم توسط ژاک شفر و ند بنسون به رشته تحریر در آمده است و فیلم‌نامه آن نیز توسط اریک پیرسون نوشته شده است. کوین فایگی به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم بیوه سیاه به ایفای نقش پرداختند می‌توان به اسکارلت جوهانسون، فلورنس پیو، دیوید هاربر، ویلیام هرت، او.تی. فاگبنلی، ری وینستون و ریچل وایس اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم جدید 2021 بدین شرح است: پس از حوادث فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) ناتاشا رومانوف خود را تنها می‌بیند؛ او باید به مقابله با توطئه‌ای که مربوط به گذشته‌اش است، بپردازد. رومانوف تحت تعقیب نیرویی قرار دارد که از هیچ کاری جهت متوقف کردن او دریغ نمی‌کنند. او همچنین در طول داستان مجبور است با گذشته‌ خود به‌عنوان یک جاسوس کنار بیاید.

چنانچه تمایل داشته باشید، می‌توانید مقاله ما راجع به ترتیب تماشای فیلم های مارول را نیز مشاهده کنید تا اگر قصد تماشای دیگر آثار این کمپانی را داشتید، طبق تایم لاین اصلی پیش بروید.




بنر فیلم زنی پشت پنجره

زنی پشت پنجره

The Woman in the Window
کارگردان: Joe Wright نویسنده: Tracy Letts
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Amy AdamsAmy Adams
Gary OldmanGary Oldman
Fred HechingerFred Hechinger
Julianne MooreJulianne Moore
Jennifer Jason LeighJennifer Jason Leigh
Wyatt RussellWyatt Russell

درباره فیلم زنی پشت پنجره


زنی پشت پنجره (The Woman in the Window) نیز جزو بهترین فیلم های 2021 محسوب می‌شود که توسط نت‌فلیکس عرضه شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده جو رایت قرار داشت. الی بوش و اسکات رودین تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه فیلم زنی پشت پنجره توسط تریسی لتس نوشته شد.

فیلم زنی پشت پرده با واکنش‌های منفی منتقدان مواجه شد و نمرات پایینی دریافت کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه، کارگردانی و شخصیت‌پردازی‌ها نقد کردند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم زنی پشت پنجره به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ایمی آدامز، جولیان مور، وایت راسل، آنتونی مکی و گری اولدمن اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: آنا فاکس یک روانشناس متخصص در حوزۀ کودکان و نوجوانان است. او بعد از جدا شدن از همسرش ادوارد، در طبقۀ دوم آپارتمانی در پوشیده از ماسه-سنگ در منهتن در نیویورک زندگی می‌کند و ادوارد نیز در کنار الیویا، فرزندی که از آنا دارد، زندگی می‌کند. او از بیماری آگورافوبیا رنج می‌برد و روزانه مقدار زیادی دارو مصرف می‌کند و از سوی دیگر، وابستگی بسیار زیادی به نوشیدن مشروبات الکلی دارد.




بنر فیلم حفاری

حفاری

The Dig
کارگردان: Simon Stone نویسنده: Moira Buffini
سال انتشار:2021محصول: بریتانیا
تماشای آنلاین فیلم
Carey MulliganCarey Mulligan
Ralph FiennesRalph Fiennes
Lily JamesLily James
Johnny FlynnJohnny Flynn
Ben ChaplinBen Chaplin
Ken StottKen Stott

درباره فیلم حفاری


حفاری (The Dig) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های 2021 قرار بگیرد. سایمون استون کارگردان این فیلم بود. گابریل تانا، کارولین مارکس، موری فرگوسن و الی وود وظیفه تهیه‌کنندگی این پروژه را برعهده داشتند. فیلم‌نامه این فیلم توسط مویرا بوفینی نوشته شد.

فیلم حفاری نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد و به دلیل بازی محشر گروه بازیگری و کارگردانی قدرتمند مورد تحسین قرار گرفت. کری مولیگان، رالف فاینس، لیلی جیمز، بن چاپلین، کن استات و مونیکا دولان ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم حفاری بدین شرح است: داستان این فیلم در سال ۱۹۳۸ جریان دارد و زندگی یک باستان‌شناس را نشان می‌دهد که شروع به حفاری مهم تاریخی در ساتن هو می‌کند.




بنر فیلم اکسیژن

اکسیژن

Oxygen
کارگردان: Alexandre Aja نویسنده: Christie LeBlanc
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده , فرانسه
تماشای آنلاین فیلم
Mélanie LaurentMélanie Laurent
Mathieu AmalricMathieu Amalric
Malik ZidiMalik Zidi
Laura BoujenahLaura Boujenah
Eric Herson-MacarelEric Herson-Macarel
Anie BalestraAnie Balestra

درباره فیلم اکسیژن


اکسیژن (Oxygen) یک فیلم جدید 2021 در ژانر علمی تخیلی است که وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن برعهده الکساندر آژا قرار داشت. گریگوری لواسور، ونسان ماراوال و براهیم چیوآ در امر تهیه‌کنندگی آژا را همراهی کردند. فیلم‌نامه این فیلم توسط کریستی له بلانک نوشته شد.

فیلم اکسیژن نتوانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و واکنش‌های منفی آنان را در پی داشت. منتقدان این فیلم را به دلیل ایرادات فیلم‌نامه، کارگردانی ضعیف و روند کند داستانی مورد انتقاد قرار دادند. ملانی لوران، ماتیو آمالریک و مالک زیدی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم اکسیژن بدین شرح است: یک زن در یک واحد برودتی پزشکی بیدار می‌شود و متوجه می‌شود که گیر افتاده و سطح اکسیژن این واحد به سرعت در حال کاهش است. او که با مشکل از دست دادن حافظه دست‌وپنجه نرم می‌کند، به یاد نمی‌آورد که کیست و چگونه به آن‌جا رسیده است.




بنر فیلم سریع و خشن 9

سریع و خشن 9

Fast & Furious 9
کارگردان: Justin Lin نویسنده: Daniel Casey
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Vin DieselVin Diesel
Michelle RodriguezMichelle Rodriguez
John CenaJohn Cena
Charlize TheronCharlize Theron
Jordana BrewsterJordana Brewster
Tyrese GibsonTyrese Gibson

درباره فیلم سریع و خشن 9


سریع و خشن یکی از محبوب‌ترین و بهترین فرنچایزهای تاریخ سینما به حساب می‌آید که با تکیه بر صحنه‌های اکشن منحصربه‌فرد، شخصیت‌های گیرا و ریتم هیجان‌انگیزش توجه بسیاری از طرفداران ژانر اکشن را به سمت خود جلب کرده است.

با توجه به موفقیت‌های تجاری رو به رشد فیلم‌های این فرنچایز، طبیعی بود که سازندگان به ساخت فیلم‌ های جدید این مجموعه ادامه دهند. بدون شک جدیدترین فیلم این فرنچایز یعنی سریع و خشن 9 (Fast & Furious 9) شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های اکشن 2021 را داراست.

وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده جاستین لین قرار دارد. وین دیزل، مایکل فوترل و کریس مورگان تهیه‌کنندگان فیلم سریع و خشن 9 هستند. داستان این فیلم تماشایی نیز توسط دنیل کیسی به رشته تحریر در آمد.

وین دیزل، ترسی گیبسون، میشل رودریگز، لوداکریس، جوردانا بروستر، جان سینا، لوکاس بلک و شارلیز ترون ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در فیلم سریع و خشن 9 به ایفای نقش می‌پردازند.

خلاصه داستان این فیلم اکشن تماشایی بدین شرح است: دام دارای یک زندگی آرامی با لین و پسرش برایان کوچک است؛ اما زندگی خیلی زود روی آرام خود را از آن‌ها پس می‌گیرد. دام جهت نجات عزیزان و همچنین دوستانش وارد خطری بزرگ شده و مجبور است تا با گذشته‌اش مواجه شود. یکی از حرفه‌ای‌ترین قاتل‌ها و بهترین راننده‌های جهان به نام جیکوب قصد دارد خطری بزرگ را برای دنیا ایجاد کند. جیکوب درواقع برادر واقعی دام است که در مقابل او و گروهش قرار می‌گیرد.

گالری فیلم سریع و خشن 9





بنر فیلم بحران

بحران

Crisis
کارگردان: Nicholas Jarecki نویسنده: Nicholas Jarecki
سال انتشار:2021محصول: بلژیک , کانادا
تماشای آنلاین فیلم
Gary OldmanGary Oldman
Armie HammerArmie Hammer
Evangeline LillyEvangeline Lilly
Greg KinnearGreg Kinnear
Michelle RodriguezMichelle Rodriguez
Luke EvansLuke Evans

درباره فیلم بحران


بحران (Crisis) جزو بهترین فیلم های 2021 محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن برعهده نیکلاس جارکی قرار داشت. جارکی در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و کاسیان الویس نیز در این راه او را همراهی کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آرمی همر، لیلی رز ملودی دپ، لوک ایوانز و اوانجلین لیلی اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم بحران بدین شرح است: یک قاچاقچی مواد مخدر یک عملیات قاچاق چند کارتلی فنتانیل را ترتیب می‌دهد. یک معمار در حال بهبودی از اعتیاد به اکسی‌کدون، حقیقت ناپدید شدن پسرش را کشف می‌کند. یک استاد دانشگاه با افشاگری‌های غیرمنتظره درباره‌ کارفرمای خود، با یک شرکت دارویی که یک داروی ضد درد غیر اعتیادآور به بازار عرضه می‌کند، می‌جنگد.




بنر فیلم سرزمین هیچکس

سرزمین هیچکس

No Man's Land
کارگردان: Conor Allyn نویسنده: Jake Allyn , David Barraza
سال انتشار:2021محصول: مکزیک
تماشای آنلاین فیلم
Jake AllynJake Allyn
Frank GrilloFrank Grillo
Jorge A. JimenezJorge A. Jimenez
Andie MacDowellAndie MacDowell
George LopezGeorge Lopez
Alex MacNicollAlex MacNicoll

درباره فیلم سرزمین هیچکس


سرزمین هیچ‌کس (No Man's Land) فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کانر آلین است که یکی از بهترین فیلم های 2021 محسوب می‌شود. جیک آلین، راب آلین و جوئل شاپیرو در امر تهیه‌کنندگی کانر آلین را همراه کردند. وظیفه نویسندگی این فیلم وسترن برعهده جیک آلین و دیوید باراز قرار داشت.

فیلم سرزمین هیچ‌کس نمرات بسیار پایینی را از سوی منتقدان دریافت کرد و در بخش‌های بازیگری، کارگردانی و شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت. جیک الین، اسمرالدا پیمنتل، فرانک گریلو و جرج لوپز بازیگرانی این فیلم هستند.

خلاصه داستان فیلم سرزمین هیچ‌کس بدین شرح است: یک پدر و پسر مشغول گشت و گذار مرزی بودند که جکسون به شکل تصادفی یک پسر مهاجر مکزیکی را می‌کشد. وقتی پدر جکسون تلاش می‌کند تقصیر را به گردن بگیرد، جکسون سوار بر اسب به جنوب فرار می‌کند و در مکزیک به یک بیگانه غیرقانونی تبدیل می‌شود. او تحت تعقیب رنجرهای تگزاس و فدرال‌های مکزیکی، قرار می‌گیرد. جکسون برای طلب بخشش از پدر پسر مرده در سراسر مکزیک سفر می‌کند و عاشق سرزمینی می‌شود که از آن متنفر بود.




بنر فیلم رایا و آخرین اژدها
پوستر فیلم رایا و آخرین اژدها
دو زبانه

رایا و آخرین اژدها

Raya and the Last Dragon
کارگردان: Don Hall , Carlos López Estrada نویسنده: Adele Lim , Qui Nguyen
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Kelly Marie TranKelly Marie Tran
AwkwafinaAwkwafina

درباره فیلم رایا و آخرین اژدها


رایا و آخرین اژدها (Raya and the Last Dragon) یکی از بهترین انیمیشن های 2021 به‌حساب می‌آید که کمپانی والت دیزنی آن را تولید کرده است. وظیفه کارگردانی این انیمیشن برعهده کارلوس لوپز استرادا و دان هال قرار دارد. فیلم‌نامه این انیمیشن توسط ادل لیم و کوی گویین نوشته شده است.

انسات شورر و پیتر دل وچو دو تهیه‌کننده این پروژه هستند. کسی استیل و آکوافینا نیز به‌عنوان صداپیشگان اصلی در انیمیشن رایا و آخرین اژدها به ایفای نقش می‌پردازند.

خلاصه داستان انیمیشن جذاب رایا و آخرین اژدها بدین شرح است: مدت‌ها پیش، در دنیای فانتزی کوماندرا، انسان‌ها و اژدهایان به شکل منظم در کنار هم زندگی می‌کردند؛ اما زمانی که هیولاهایی شوم به نام درون شروع به تهدید زمین کردند، اژدهایان جان خود را جهت نجات بشریت فدا کردند. اکنون 500 سال از آن واقعه گذشته و آن هیولاهای خطرناک بار دیگر بازگشته‌اند. به همین خاطر یک جنگجوی تنها به نام رایا قصد دارد آخرین اژدها را جهت شکست نهایی درون پیدا کند.

همچنین لازم به ذکر است که این انیمیشن اکنون به عنوان یکی از بهترین انیمیشن‌های جهان شناخته می‌شود.




بنر فیلم لوکا

لوکا

Luca
کارگردان: Enrico Casarosa نویسنده: Jesse Andrews , Mike Jones
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jacob TremblayJacob Tremblay
Jack Dylan GrazerJack Dylan Grazer
Emma BermanEmma Berman
Saverio RaimondoSaverio Raimondo
Maya RudolphMaya Rudolph
Marco BarricelliMarco Barricelli

درباره فیلم لوکا


لوکا (Luca) انیمیشنی به کارگردانی انریکو کازاروزا است که جزو بهترین فیلم های 2021 به شمار می‌آید. آندرا وارن وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. فیلم‌نامه انیمیشن لوکا توسط مایک جونز نوشته شد.

انیمیشن لوکا عمدتا نظرات مثبت منتقدان را به همراه داشت و نمرات بسیار خوبی دریافت کرد. این انیمیشن به دلیل درون‌مایه داستانی عمیقش و شخصیت‌پردازی‌های عالی مورد تحسین قرار گرفت. جیکوب ترمبلی، جک دیلن گریزر، مایا رودولف و جیم گافیگان ازجمله صداپیشگانی هستند که در این انیمیشن حضور داشتند.

خلاصه داستان انیمیشن لوکا بدین شرح است: یک هیولای دریایی ۱۳ ساله به نام لوکا پاگورو در مورد دنیای بالای دریا بسیار کنجکاو است. او در آب‌های کنار ساحل ایتالیا زندگی می‌کند.




بنر فیلم چیز های کوچک

چیز های کوچک

The Little Things
کارگردان: John Lee Hancock نویسنده: John Lee Hancock
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Denzel WashingtonDenzel Washington
Rami MalekRami Malek
Jared LetoJared Leto
Chris BauerChris Bauer
Michael HyattMichael Hyatt
Terry KinneyTerry Kinney

درباره فیلم چیز های کوچک


چیزهای کوچک (The Little Things) یکی ازفیلم‌های جدید به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی جان لی هنکوک است که در سال 2021 اکران شد. لازم به ذکر است که مارک جانسون در امر تهیه‌کنندگی به هنکوک کمک کرد.

فیلم چیزهای کوچک بعد از اکران واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت و نمرات متوسطی دریافت کرد. منتقدان از عملکرد گروه بازیگری تحسین کردند، اما از فیلم‌نامه و داستان خسته‌کننده فیلم انتقاد کردند.

فیلم چیزهای کوچک در گیشه شکست خود و نتوانست توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند. این فیلم با بودجه تولید 30 میلیون دلاری خود، حدود 7 میلیون دلار فروش کرد. دنزل واشینگتن، رامی ملک و جارد لتو ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم چیزهای کوچک بدین شرح است: جو دیک معاون کلانتر همراه با گروهبان جیم بکستر برای جمع‌آوری شواهد پرونده‌ای در رابطه با یک قاتل سریالی، به لس‌آنجلس اعزام می‌شود.




بنر فیلم من خیلی مراقبم

من خیلی مراقبم

I Care a Lot
کارگردان: J Blakeson نویسنده: J Blakeson
سال انتشار:2021محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Rosamund PikeRosamund Pike
Peter DinklagePeter Dinklage
Eiza GonzálezEiza González
Dianne WiestDianne Wiest
Chris MessinaChris Messina
Isiah Whitlock Jr.Isiah Whitlock Jr.

درباره فیلم من خیلی مراقبم


بسیار مراقبت می‌کنم (I Care a Lot) یک فیلم جدید در ژانر کمدی سیاه است که وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن برعهده جی بلاکسون قرار داشت. تدی شوارتزمن، بن استیلمن و مایکل هایملر در امر تهیه‌کنندگی بلاکسون را همراهی کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم بسیار مراقبت می‌کنم حضور داشتند می‌توان به رزمند پایک، پیتر دینکلیج، ایزا گونزالس، کریس مسینا و دایان ویست اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم بسیار مراقبت می‌کنم بدین شرح است: مارلا گریسون کلاهبرداری است که سیستم قانونی را راضی می‌کند تا سرپرستی افراد را به او بدهند. آن‌ها را به آسایشگاه می‌برد و با دادن آرام‌بخش، ارتباطشان را با دنیای بیرون قطع می‌کند. سپس خانه و اموالشان را می‌فروشد و پولش را به جیب می‌زند.




بنر فیلم دوستان تجدید دیدار

دوستان تجدید دیدار

Friends: The Reunion
کارگردان: Ben Winston نویسنده:
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jennifer AnistonJennifer Aniston
Courteney CoxCourteney Cox
Lisa KudrowLisa Kudrow
David SchwimmerDavid Schwimmer
Matt LeBlancMatt LeBlanc
Matthew PerryMatthew Perry

درباره فیلم دوستان تجدید دیدار


بدون شک اکثر طرفداران فیلم و سریال حداقل یک بار نام سریال دوستان را شنیده‌اند. این سریال از سال 1994 پخش خود را توسط شبکه ان‌بی‌سی آغاز کرد و در سال 2004 به اتمام رسید.

سریال دوستان تاثیرات زیادی روی فرهنگ عامه داشت و به موفقیت‌های بزرگی دست یافت. پس از اتمام این سریال در سال 2004، بسیاری از طرفداران تمایل داشتند تا بار دیگر کاراکترها و بازیگران مورد علاقه خود در این سریال را در قابی مشترک مشاهده کنند. سرانجام بازیگران اصلی سریال دوستان اعلام کردند که قرار است طی قسمتی ویژه در کنار یکدیگر حضور داشته باشند و نوعی تجدید دیدار را رقم بزنند.

در قسمت ویژه این سریال که با نام دوستان: تجدید دیدار شناخته می‌شود تمام بازیگران اصلی سریال یعنی جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت له بلانک، متیو پری و دیوید شویمر حضور داشتند.

علاوه‌بر بازیگران اصلی، ستارگانی همچون دیوید بکام، جاستین بیبر، گروه بی‌تی‌اس، جیمز کوردن، سیندی کرافورد، کارا دلوین، الیوت گولد، کیت هرینگتون، لیدی گاگا و لری هانکین نیز در این قسمت ویژه حضور داشتند.




بنر فیلم خشم مردانه

خشم مردانه

Wrath of Man
کارگردان: Guy Ritchie نویسنده: Guy Ritchie , Marn Davies , Ivan Atkinson
سال انتشار:2021محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jason StathamJason Statham
Holt McCallanyHolt McCallany
Eddie MarsanEddie Marsan
Josh HartnettJosh Hartnett
Scott EastwoodScott Eastwood
Jeffrey DonovanJeffrey Donovan

درباره فیلم خشم مردانه


یکی دیگر از بهترین فیلم‌های 2021، فیلم جدید خشم مردانه است که توسط گای ریچی، کارگردان موفق و نام آشنای سینمایی هالیوود تولید شده است.

این فیلم جدید، در ژانر اکشن - سرقت تولید شده و یکی از آثاری است که علاقه مندان به سینمای اکشن نباید آن را از دست بدهند.

از جمله مشهورترین بازیگران این فیلم می‌توان به چهره‌ی بزرگ سینمای اکشن، جیسون استاتهام اشاره کرد؛ همچنین در کنار استاتهام بازیگرانی نظیر هالت مک‌کلینی، جفری دانوان، اسکات ایستوود (فرزند کلینت ایستوود افسانه‌ای) و کریس رایلی نیز از جمله افرادی هستند که در این فیلم جدید 2021 به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این فیلم سینمایی جدید به 4 بخش تقسیم می‌شود. و هر قسمت یک روایت خطی را نشان می‌دهد که در نهایت به هم منتهی می‌شوند؛ اما شروع داستان در جایی آغاز می‌شود که یک کامیون حمل پول توسط گروهی از سارقین مورد حمله قرار می‌گیرد و 2 مأمور حمل پول، و افرادی دیگر کشته می‌شوند؛ 5 ماه پس از این حادثه پاتریک هیل (جیسون استاتهام) به عنوان یک مأمور حمل پول، به شرکتی که مورد سرقت واقع شده میپیوندد که ...

تماشای این فیلم می‌تواند لحظات خوب و سرگرم کننده‌ای را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

امیدوارم از تماشای این اثر لذت ببرید.




بنر فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر
پوستر فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر
دوبله

لیگ عدالت زک اسنایدر

Zack Snyder's Justice League
کارگردان: Zack Snyder نویسنده: Chris Terrio
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
Ben AffleckBen Affleck
Henry CavillHenry Cavill
Gal GadotGal Gadot
Jason MomoaJason Momoa
Ezra MillerEzra Miller
Ray FisherRay Fisher

درباره فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر


لیگ عدالت (Justice League) فیلم جدید 2021 به کارگردانی و نویسندگی زک اسنایدر است که درواقع نسخه بازسازی شده فیلم لیگ عدالت است که در سال 2017 اکران شده بود. برادران وارنر پس از اصرارهای طرفداران تصمیم گرفت نسخه فیلمی که توسط زک اسنایدر ساخته شده بود برای عرضه آماده کند.

زک اسنایدر در سال 2017 در میان راه وظیفه ساخت فیلم لیگ عدالت را به دلایل شخصی رها کرد. اکنون نسخه ساخته شده توسط اسنایدر در سرویس اچ بی او مکس عرضه شده است. اسنایدر در امر نویسندگی تنها نبود و کریس تریو او را همراهی کرد. چازلر روون و دبورا اسنایدر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم زک اسنایدر با بودجه 70 میلیون دلاری ساخته شد و مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت. بن افلک، هنری کویل، ایمی آدامز، گل گدوت، ازرا میلر، جیسون موموآ، ری فیشر، داین لین، جرمی آیرونز، کانی نیلسن، جرد لتو و جی. کی. سیمونز ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم لیگ عدالت با واکنش‌های مثبت منتقدان و طرفداران روبه‎رو شد و توانست استقبال آن‌ها را به همراه داشته باشد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های صحنه‌های اکشن و فیلم‌نامه تحسین کردند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بروس وین در تلاش است تا فداکاری سوپرمن را بی‌نتیجه نگذارد. او با همکاری دایانا پرینسس، در تلاش برای گردآوری تیمی از ابرانسان‌هاست تا از زمین در مقابل حمله‌ای فاجعه‌بار جلوگیری کنند. مأموریت سخت‌تر از آنچه بروس وین فکرش را می‌کرد، از آب در می‌آید؛ زیرا به منظور تشکیل این تیم هر کدام از اعضا باید با شیاطینی که آن‌ها را عقب می‌زنند، مقابله کنند.




بنر فیلم یهودا و مسیح سیاه

یهودا و مسیح سیاه

Judas and the Black Messiah
کارگردان: Shaka King نویسنده: Shaka King , Will Berson
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Lakeith StanfieldLakeith Stanfield
Daniel KaluuyaDaniel Kaluuya
Jesse PlemonsJesse Plemons
Dominique FishbackDominique Fishback
Ashton SandersAshton Sanders
Algee SmithAlgee Smith

درباره فیلم یهودا و مسیح سیاه


یهودا و مسیح سیاه (Judas and the Black Messiah‎) یک فیلم زندگی‌نامه‌ای و درام به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی شاکا کینگ است که جزو بهترین فیلم های 2021 محسوب می‌شود. چارلز د. کینگ و رایان کوگلر در امر تهیه‌کنندگی و ویل برسون در امر نویسندگی کینگ را همراهی کردند.

فیلم یهودا و مسیح سیاه در جلب نظرات مثبت منتقدان بسیار موفق ظاهر شد و نمرات بالایی را دریافت کرد. این فیلم با توجه به پاندمی ویروس کرونا فروش خوبی نداشت و در گیشه شکست خورد. فیلم یهودا و مسیح سیاه که با بودجه 26 میلیون دلاری تولید شده بود، تنها حدود 3.5 میلیون دلار فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به دنیل کالویا، کیت استنفیلد، جسی پلمونس، دومینیک فیش بک، اشتون ساندرس، دارل بریت-گیبسون، لیل رل هاوری، آلجی اسمیت و مارتین شین اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به خیانت به فرد همپتون رئیس بخش ایلینوی حزب پلنگ سیاه توسط خبرچین اداره تحقیقات فدرال ویلیام اونیل در دهه ۱۹۶۰ شیکاگو است.




بنر فیلم احضار 3:شیطان مرا وادار کرد

احضار 3:شیطان مرا وادار کرد

The Conjuring: The Devil Made Me Do It
کارگردان: Michael Chaves نویسنده: David Leslie Johnson-McGoldrick
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Patrick WilsonPatrick Wilson
Vera FarmigaVera Farmiga
Ruairi O'ConnorRuairi O'Connor
Sarah Catherine HookSarah Catherine Hook
Julian HilliardJulian Hilliard
John NobleJohn Noble

درباره فیلم احضار 3:شیطان مرا وادار کرد


احضار 3: شیطان مرا وادار کرد (The Conjuring 3: The Devil Made Me Do It) را بدون شک باید در لیست بهترین فیلم های 2021 قرار داد. این فیلم درواقع دنباله فیلم احضار 2 (محصول 2016) و درمجموع هشتمین فیلم جهان سینمایی احضار محسوب می‌شود.

فیلم احضار 3: شیطان مرا وادار کرد ابتدا قرار بود در سال 2020 اکران شود؛ اما به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا تاریخ اکران این فیلم به سال 2021 موکول شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده مایکل چاوز قرار دارد. پیتر سفر و جیمز وان تهیه‌کنندگان این فیلم ترسناک هستند. جیمز وان علاوه‌بر تهیه‌کنندگی، به‌عنوان نویسنده نیز در این پروژه حضور داشت؛ وان و دیوید لزلی جانسون با همکاری یکدیگر داستان این فیلم جذاب را به رشته تحریر در آوردند.

ورا فارمیگا، پاتریک ویلسون، روآیری اوکانر، سارا کاترین هوک، جولیان هیلیارد، شارلین آمویا، پل ویلسون، استرلینگ جرینز، شانون کوک و رونی جن ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم احضار 3: شیطان مرا وادار کرد به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم 2021 بدین شرح است: در این فیلم اد و لورین با موردی مواجه می‌شوند که آن‌ها را بسیار شگفت‌زده می‌کند. در این اثر یکی از پربحث‌ترین پرونده‌های این زوج به‌تصویر کشیده می‌شود. در این پرونده یک قاتل برای نخستین بار در تاریخ ایالات متحده ادعا می‌کند که تحت کنترل نیرویی شیطانی مرتکب قتل شده است.




بنر فیلم ارتش مردگان

ارتش مردگان

Army of the Dead
کارگردان: Zack Snyder نویسنده: Zack Snyder , Joby Harold , Shay Hatten
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Dave BautistaDave Bautista
Ella PurnellElla Purnell
Omari HardwickOmari Hardwick
Ana de la RegueraAna de la Reguera
Theo RossiTheo Rossi
Matthias SchweighöferMatthias Schweighöfer

درباره فیلم ارتش مردگان


یکی دیگر از بهترین فیلم های 2021، فیلم ارتش مردگان (Army of Dead) است که توسط زک اسنایدر تولید شد. فیلمی اکشن و هیجانی، که یکی از بهترین فیلم‌های نیمه‌ی نخست سال 2021 است.

این فیلم سینمایی، با بودجه‌ای بالغ بر 90 میلیون دلار ساخته شد و به صورت انحصاری، از سرویس NETFLIX مورد انتشار قرار گردید.

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به ستاره‌ی کشتی کج، دیو باتیستا، اِلا پارنِل، رائول کاستیلو و تئو روسی اشاره کرد.

داستان این فیلم در جایی آغاز می‌شود که طی یک تصادف جاده‌ای، موجودی اهریمنی از دنیای مردگان، از قفس مخصوص جابجایی خود آزاد می‌شود و خیلی زود ارتشی از مردگان تشکیل میدهد و بخش‌هایی از آمریکای مرکزی را به اشغال خود و ارتش خود در می‌آورد. پس از مبارزات دولت با این ارتش، دولت آمریکا تصمیم میگیرد با بمب اتم منطقه‌ی مردگان را پاکسازی کند. در همین حین یکی از افراد بانفوذ در دولت، نقشه‌ی گاو صندوقی را دارد که در مرکز قلمروی مردگان قرار گرفته و می‌خواهد پیش از پاکسازی پول‌های درون گاو صندوق را خارج کند که ...




بنر فیلم تپه
پوستر فیلم تپه
دو زیرنویس

تپه

Dune
کارگردان: Denis Villeneuve نویسنده: Eric Roth , Denis Villeneuve , Jon Spaihts
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Timothée ChalametTimothée Chalamet
Rebecca FergusonRebecca Ferguson
Oscar IsaacOscar Isaac
Josh BrolinJosh Brolin
Stellan SkarsgårdStellan Skarsgård
Dave BautistaDave Bautista

درباره فیلم تپه


فیلم جدید تپه (Dune‎) را می‌توان یکی از بهترین فیلم های 2021 دانست که توجه بسیاری از طرفداران سینما را به سمت خود جلب کرده است. وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده دنی ویلنوو قرار داشت. ویلنوو در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و افرادی چون توماس تال، ریچارد پی. روبینشتاین و ماری پارنت نیز او را همراهی کردند. در امر نویسندگی نیز نویسندگانی چون اریک راث و جان اسپیتز به ویلنوو کمک کردند.

موسیقی فیلم تپه توسط یکی از بهترین آهنگسازان هالیوود یعنی هانس زیمر ساخته شده است. زیمر به دلیل پیچیدگی ساخت موسیقی این پروژه، مجبور شد تا پیشنهاد همکاری نولان را برای فیلم انگاشته (Tenet) رد کند.

کمپانی برادران وارنر به‌عنوان توزیع‌کننده جهانی روی روند اکران این فیلم نظارت دارد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلمی علمی تخیلی 2021 به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان به تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، جاش برولین، اسکار آیزاک، جیسون موموآ، خاویر باردم، دیوید باتیستا، زندیا، استلان اسکارشگورد، شارلوت رمپلینگ و دیوید دستمالچیان اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم تپه بدین شرح است: حوادث این فیلم در آینده‌ای بسیار دور و در یک سیاره‌ به نام آراکیس رخ می‌دهد؛ این سیاره به علت ماهیت بیابانی خود با نام تل‌ماسه (تپه) شهرت دارد. آراکیس به‌عنوان تنها منبع یک ماده‌ ارزشمند، تبدیل به آوردگاهی جهت درگیری چندین گروه مختلف می‌شود.




بنر فیلم تام و جری

تام و جری

Tom and Jerry
کارگردان: Tim Story نویسنده: Kevin Costello
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
William HannaWilliam Hanna
Mel BlancMel Blanc
Chloë Grace MoretzChloë Grace Moretz
Michael PeñaMichael Peña
Jordan BolgerJordan Bolger
Rob DelaneyRob Delaney

درباره فیلم تام و جری


تام و جری (Tom & Jerry) اثری لایواکشن به کارگردانی تیم استوری است که در سال 2021 اکران شد. داستان این فیلم توسط کوین کاستلو به رشته تحریر درآمد. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم تام و جری برعهده کریس دی‌فاریا قرار داشت.

فیلم جدید تام و جری نقدهای خوبی از سوی منتقدان دریافت نکرد و با نمرات پایین آن‌ها مواجه شد. این فیلم در گیشه عملکرد خوبی نداشت و نتوانست سازندگانش را راضی کند. فیلم تام و جری که با بودجه 79 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 77.5 میلیون دلار فروش کرد. کلویی گریس مورتس، مایکل پنیا، کن جیونگ و راب دلینی ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم تام و جری بدین شرح است: در منهتن تام که آرزو دارد پیانیست شود در پارک مرکزی می‌نوازد؛ در همین حال رقیب دیرینه او جری در جستجوی خانه جدید است. طی یکی از اجراهای تام، جری با او درگیر می‌شود که با از بین رفتن پیانو تام پایان می‌یابد.




بنر فیلم تاپ گان: ماوریک

تاپ گان: ماوریک

Top Gun: Maverick
کارگردان: Joseph Kosinski نویسنده: Ehren Kruger , Christopher McQuarrie , Justin Marks , Peter Craig , Eric Warren Singer
سال انتشار:2022محصول: ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Tom CruiseTom Cruise
Val KilmerVal Kilmer
Miles TellerMiles Teller
Ed HarrisEd Harris
Jennifer ConnellyJennifer Connelly
Glen PowellGlen Powell

درباره فیلم تاپ گان: ماوریک


یکی دیگر از فیلم های جدید که مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفته فیلم تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick‎) است. این فیلم درواقع دنباله فیلم موفق تاپ گان محسوب می‌شود که در سال 1986 اکران شده بود.

وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده جوزف کوشینسکی قرار دارد؛ جری بروکهایمر، دیوید الیسون و تام کروز نیز تهیه‌کنندگان این اثر هستند. فیلم‌نامه فیلم تاپ گان: ماوریک نیز توسط پیتر کریگ، جاستین مارکس، کریستوفر مک‌کوری و اریک وارن سینگر به رشته تحریر در آمد.

این اثر به‌عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021 مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم جدید 2021 به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به تام کروز، مایلز تلر، وال کیلمر، جنیفر کانلی، گلن پاول، جان هم، اد هریس و پیتر مارک کندال اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ماوریک پس از 35 سال فعالیت در نیروی دریایی به‌عنوان یکی از بهترین خلبان‌ها نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است. ماوریک تلاش می‌کند تا در ماموریت‌های مختلف حضور پیدا کرده و مقام‌های مختلفی که به او پیشنهاد می‌شود را رد کند. او در ادامه باید دسته‌ای از فارغ‌التحصیلان تاپ‌گان را جهت انجام ماموریتی ویژه و خاص که دارای خطر بسیار بالایی است آماده کند.




بنر فیلم نگهبان

نگهبان

Sentinelle
کارگردان: Julien Leclercq نویسنده: Julien Leclercq , Matthieu Serveau
سال انتشار:2021محصول: فرانسه
تماشای آنلاین فیلم
Olga KurylenkoOlga Kurylenko
Marilyn LimaMarilyn Lima
Michel NabokoffMichel Nabokoff
Martin SwabeyMartin Swabey
Carole WeyersCarole Weyers
Andrey GorlenkoAndrey Gorlenko

درباره فیلم نگهبان


سنتینل (Sentinelle) یک فیلم جدید به کارگردانی و نویسندگی ژولین لکلرک است که در سال 2021 توسط سرویس نت‌فلیکس عرضه شد. ماتیو سروو در امر نویسندگی لکلرک را همراهی کرد. ژولین مادون نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

اولگا کوریلنکو، مریلین لیما، میشل بیل و کارل ویرز ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم سنتینل بدین شرح است: کلارا در سوریه در ارتش فرانسه به عنوان مفسر Opération Chammal خدمت می‌کند. بعد از دستگیری یک مظنون به تروریست، کلارا شاهد انفجار پسر کوچک مرد به دستور پدرش با مواد منفجره پنهان شده روی بدن وی است.




بنر فیلم دور برو

دور برو

Come Away
کارگردان: Brenda Chapman نویسنده: Marissa Kate Goodhill
سال انتشار:2020محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Angelina JolieAngelina Jolie
David OyelowoDavid Oyelowo
Jordan A. NashJordan A. Nash
Keira ChansaKeira Chansa
Michael CaineMichael Caine
Gugu Mbatha-RawGugu Mbatha-Raw

درباره فیلم دور برو


دور برو (Come Away) یکی دیگر از فیلمهای جدید که است که می‌تواند در این لیست حضور داشته باشد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده برندا چپمن قرار داشت؛ لسا کان، آندره کیر، دیوید اویلوو و جیمز اسپرینگ تهیه‌کنندگان این اثر بودند. داستان فیلم دور برو نیز توسط ماریسا کیت گودیل به رشته تحریر در آمد.

این فیلم که نخستین بار جشنواره فیلم ساندنس به نمایش در آمد نتوانست در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق عمل کند و نمرات بسیار پایینی را از جانب آن‌ها دریافت کرد. منتقدان فیلم دور برو را به دلیل نقص‌های داستان، ایرادات فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌های ضعیف مورد انتقاد قرار دادند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آنجلینا جولی، دیوید اویلوو، کیرا چانزا، جردن نش، آنا چنسلر، کلارک پیترس، گوگو امبتا-را، مایکل کین، دیوید گیسی، درک جاکوبی، جنی گلووی، راجر اشتون، دامیان اوهار، ریسه ییتس، جیمز پاوی، دانیل سوان، هری نیومن و الیور نیومن اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم دور برو بدین شرح است: این فیلم شخصیت‌های عنوان ماجراهای آلیس در سرزمین عجایب و پیتر پن را به عنوان خواهر و برادری به تصویر می‌کشد که در تلاش برای کمک به والدین خود هستند تا بر مرگ پسر بزرگشان غلبه کنند.




بنر فیلم موریتانی

موریتانی

The Mauritanian
کارگردان: Kevin Macdonald نویسنده: Michael Bronner
سال انتشار:2021محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jodie FosterJodie Foster
Tahar RahimTahar Rahim
Zachary LeviZachary Levi
Sammer UsmaniSammer Usmani
Shailene WoodleyShailene Woodley
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch

درباره فیلم موریتانی


موریتانی (The Mauritanian) فیلمی به کارگردانی کوین مک‌دانلد است که با بودجه 14 میلیون دلاری تولید شد و درنهایت حدود 3.3 میلیون دلار فروش کرد. ادم آکلند، مایکل برانر، بندیکت کامبربچ، کریستین هولدر، مارک هولدر، بیاتریز لوین و لوید لوین تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط م.ب. تراون، روری هاینس و سهراب نوشیروانی به رشته تحریر درآمد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم جدید موریتانی حضور داشتند می‌توان به جودی فاستر، طاهر رحیم، شیلین وودلی، بندیکت کامبربچ و زاخاری لوی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم داستان واقعی محمدو ولد الصلاحی را نشان می‌دهد که توسط دولت آمریکا دستگیر و بدون هیچ اتهام و برگزاری دادگاهی به مدت ۱۰ سال در بازداشتگاه گوانتانامو زندانی می‌شود. زمانی که او تمام امیدش را از دست می‌دهد، دو وکیل مدافع با او متحد می‌شوند که در جستجوی ناامیدانه برای عدالت با موانع زیادی مواجه می‌شوند. درنهایت دفاع جنجالی آن‌ها در کنار مدارکی که توسط یک دادستان نظامی آشکار می‌شود، منجر به افشای یه توطئه شوکه‌کننده می‌گردد.




بنر فیلم ببر سفید

ببر سفید

The White Tiger
کارگردان: Ramin Bahrani نویسنده: Ramin Bahrani
سال انتشار:2021محصول: سنگاپور , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Adarsh GouravAdarsh Gourav
Rajkummar RaoRajkummar Rao
Priyanka ChopraPriyanka Chopra
Mahesh ManjrekarMahesh Manjrekar
Vijay MauryaVijay Maurya
Mahesh PillaiMahesh Pillai

درباره فیلم ببر سفید


ببر سفید (The White Tiger) یک فیلم جدید به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی رامین بحرانی است که می‌تواند در لیست بهترین فیلم های 2021 قرار بگیرد. موکول دئورا در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی بحرانی را همراهی کرد.

پریانکا چوپرا، آدرش گوراو، راجکومار رائو و پری کاپرناروس ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم ببر سفید بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به سفر حماسی یک راننده فقیر هندی است که باید از هوش و زیرکی‌اش برای آزادی از رعیتی اربابان ثروتمندش استفاده کند و به مردی آزاد تبدیل شود.




بنر فیلم پینوکیو

پینوکیو

Pinocchio
کارگردان: Guillermo del Toro نویسنده: Guillermo del Toro , Patrick McHale
سال انتشار:2021محصول: فرانسه , ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Gregory MannGregory Mann
David BradleyDavid Bradley
Ron PerlmanRon Perlman
Tilda SwintonTilda Swinton
Ewan McGregorEwan McGregor
Christoph WaltzChristoph Waltz

درباره فیلم پینوکیو


پینوکیو یک فیلم جدید سینمایی 2021 است که براساس رمان ماجراهای پینوکیو اثر کارلو کولدی ساخته شده است. وظیفه کارگردانی این فیلم 2021 برعهده گیلرمو دل تورو و مارک گوستافسون قرار دارد. گیلرمو دل تورو علاوه‌بر کارگردانی، به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده نیز در این پروژه همکاری دارد.

البته در امر نویسندگی پاتریک مک‌هیل و در امر تهیه‌کنندگی لیزا هنسون، الکس بلکلی، کوری کامپودونیکو، گری اونگار و لیست بلانکا به دل تورو کمک می‌کنند. هزینه تولید فیلم پینوکیو چیزی در حدود 35 میلیون دلار است.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان به گریگوری مان، ایوان مک‌گریگور، دیوید بردلی، رون پرلمن، تیلدا سوینتون، کریستوف والتز، فین ولفهارد، کیت بلانشت، تیم بلیک نلسون، جان تورتورو و بورن گورمن اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم پینوکیو بدین شرح است: عروسکی چوبی زنده شده و آرزو می‌کند تا به یک پسر واقعی تبدیل شود. داستان فیلم در دهه 1930 میلادی در کشور ایتالیا فاشیست جریان دارد. زمانی که پینوکیو به زندگی واقعی دست پیدا می‌کند، مشخص می‌شود که پسر چندان خوبی نیست و کارهای شیطنت‌آمیزی انجام می‌دهد.




بنر فیلم اتاق فرار 2 مسابقات قهرمانان

اتاق فرار 2 مسابقات قهرمانان

Escape Room: Tournament of Champions
کارگردان: Adam Robitel نویسنده: Bragi Schut
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Isabelle FuhrmanIsabelle Fuhrman
Taylor RussellTaylor Russell
Logan MillerLogan Miller
Holland RodenHolland Roden
Indya MooreIndya Moore
Thomas CocquerelThomas Cocquerel

درباره فیلم اتاق فرار 2 مسابقات قهرمانان


یکی دیگر از فیلم های جدید که بسیاری از طرفداران سینما (به‌خصوص طرفداران ژانر ترسناک و دلهر‌ه‌آور) انتظار آن را می‌کشیدند، فیلم اتاق فرار 2 (Escape Room 2) بود. پس از موفقیت بزرگ فیلم نخست در جلب نظر مخاطبان، سازندگان خیلی زود خبر از تولید دنباله آن دادند.

فیلم اتاق فرار 2 جزو برترین فیلم های 2021 است که توسط آدام روبیتل کارگردانی شده و وظیفه تهیه‌کنندگی آن برعهده نیل اچ. موریتز و آوری مارمر قرار دارد. داستان این فیلم تماشایی نیز توسط برگی اف. شوت و ماریا ملنیک نوشته شده است.

تیلور راسل، لوگان میلر، ایزابل فورمن، توماس کوکرل، هالند رودن، کارلیتو الیوررو و ایندیا مور ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در فیلم اتاق فرار 2 به ایفای نقش پرداختند.




بنر فیلم نقطه قرمز

نقطه قرمز

Red Dot
کارگردان: Alain Darborg نویسنده: Alain Darborg , Per Dickson
سال انتشار:2021محصول: سوئد
تماشای آنلاین فیلم
Johannes Bah KuhnkeJohannes Bah Kuhnke
Nanna BlondellNanna Blondell
Anastasios SoulisAnastasios Soulis
Kalled MustonenKalled Mustonen
Thomas HanzonThomas Hanzon
Anna AzcárateAnna Azcárate

درباره فیلم نقطه قرمز


نقطه سرخ (Red Dot) فیلمی درام و مهیج به کارگردانی و نویسندگی آلن داربورگ است که در سال 2021 توسط سرویس نت‌فلیکس عرضه شد. پر دیکسون در امر نویسندگی داربورگ را همراهی کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به یوهانس کوهکه، نانا بلوندل، آناستازيوس سوليس، کالد موستونن و توماس برگستروم اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم نقطه سرخ بدین شرح است: بعد از مراسم فارغ التحصیلی از دانشگاه، دیوید علناً و به طرز عجیبی از معشوقه خود، نادجا خواستگاری می‌کند که او با خوشحالی قبول می‌پذیرد. با این حال یک سال و نیم بعد، آن‌ها به دلیل کار و مدرسه استرس دارند و در آپارتمان خود در استکهلم مرتباً درگیر می‌شوند.




بنر فیلم مورتال کامبت
پوستر فیلم مورتال کامبت
دوبله

مورتال کامبت

Mortal Kombat
کارگردان: Simon McQuoid نویسنده: Dave Callaham , Oren Uziel , Greg Russo
سال انتشار:2021محصول: استرالیا
Joe TaslimJoe Taslim
Ludi LinLudi Lin
Mehcad BrooksMehcad Brooks
Tadanobu AsanoTadanobu Asano
Sisi StringerSisi Stringer
Lewis TanLewis Tan

درباره فیلم مورتال کامبت


مورتال کامبت (Mortal Kombat) یکی از بهترین فیلم های 2021 محسوب می‌شود که توجه بسیاری از طرفداران دنیای بازی را به سمت خود جلب کرده است. این فیلم براساس مجموعه بازی‌های ویدیویی به همین نام اثر اد بون و جان توبایاس ساخته شده است.

سایمون مک‌کوید به‌عنوان کارگردان در این پروژه همکاری دارد؛ جیمز وان و تاد گارنر نیز تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. داستان فیل مورتال کامبت نیز توسط گرگ روسو نوشته شد. این فیلم درواقع نسخه بازسازی شده فیلم مورتال کامبت: نابودی به‌حساب می‌آید که در سال 1997 اکران شده بود.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم جدید به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جو تسلیم، لودی لین، جسیکا مک‌نامی، جاش لاوسون، تادانابو آسانو، مکاد بروکس و هیرویوکی سانادا اشاره کرد.




بنر فیلم کروئلا

کروئلا

Cruella
کارگردان: Craig Gillespie نویسنده: Jez Butterworth , Steve Zissis , Dana Fox , Aline Brosh McKenna
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Emma StoneEmma Stone
Emma ThompsonEmma Thompson
Paul Walter HauserPaul Walter Hauser
Joel FryJoel Fry
Emily BeechamEmily Beecham
Bern CollaçoBern Collaço

درباره فیلم کروئلا


کروئلا (cruella) نام شخصیت منفی اصلی انیمیشن صد و یک سگ خالدار است که در سال 1961 توسط دیزنی ساخته شده بود. این انیمیشن خود براساس رمانی به همین نام ساخته شد.

اکنون کمپانی دیزنی تصمیم گرفته شخصیت منفی داستان صد و یک سگ خالدار را محور اصلی فیلم جدید سینمایی 2021 خود قرار دهد و داستان منشا این کاراکتر را برای طرفدارانش به تصویر بکشد.

وظیفه کارگردانی فیلم کروئلا برعهده کریگ گیلسپی قرار دارد. داستان این فیلم جذاب توسط آلین بروش مک‌کنا و کلی مارسل نوشته شده است. مک‌کنا علاوه‌بر نویسندگی، به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه همکاری داشت؛ البته مک‌کنا در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و افرادی چون اندرو گان و مارک پلت نیز او را همراهی کردند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم فانتزی کروئلا به ایفای نقش پرداختند می‌توان به اما استون، اما تامپسون، مارک استرانگ، امیلی بیچام، پاول والتر هوزر، جیمی دیمتریو، جوئل فرای و کربی هوول اشاره کرد. اما استون ایفاگر نقش کروئلا در این فیلم است.

خلاصه داستان فیلم کروئلا بدین شرح است: داستان فیلم در دهه 1970 در لندن رخ می‌دهد؛ یک طراح مد جوان به نام کروئلا دویل علاقه‌ زیادی به پوست سگ‌ها (به‌خصوص سگ‌های سفید با خال‌های سیاه) دارد. در ادامه داستان متوجه می‌شود که چگونه این علاقه وسواسی از او فردی بی‌رحم و سنگدل می‌سازد.




بنر فیلم رامبل

رامبل

Rumble
کارگردان: Hamish Grieve نویسنده: Etan Cohen , Matt Lieberman
سال انتشار:2022محصول: ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Will ArnettWill Arnett
Geraldine ViswanathanGeraldine Viswanathan
Terry CrewsTerry Crews
Rebecca QuinRebecca Quin
Tony DanzaTony Danza
Stephen A. SmithStephen A. Smith

درباره فیلم رامبل


رامبل (Rumble) جزو بهترین انیمیشن‌ های 2021 محسوب می‌شود که توسط همیش گریو کارگردانی شده است. این انیمیشن براساس کتابی به نام Monster on the Hil تولید شده است. وظیفه نویسندگی انیمیشن رامبل برعهده متی لایبرمن و ایتان کوهن قرار داشت.

مارک باکشی و برد بوکر تهیه‌کنندگان این فیلم 2021 هستند. جرالدین ویسواناتان، ویل آرنت، تری کروس، فرد ملامد، بکی لینچ، رومن رینز، بن شوارتز، جیمی تاترو، تونی دانزا، سوزان کلچی واتسون و استفن ای. اسمیت ازجمله مهم‌ترین صداپیشگانی هستند که در انیمیشن رامبل به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این انیمیشن جذاب و تماشایی بدین شرح است: حوادث این انیمیشن در دنیای جریان دارد که در آن هیولاهای عظیم‌الجثه در کنار انسان‌ها زندگی می‌کنند و با آن‌ها در ارتباط هستند. هیولاها ورزشکارانی فوق‌العاده هستند که در یک مسابقه بزرگ جهانی کشتی به نام کشتی هیولا با یکدیگر رقابت می‌کنند. زنی جوان به نام وینی سعی می‌کند تا راه پدرش را در مربیگری ادامه دهد. او تلاش دارد هیولایی بی‌تجربه و آماتور را جهت رقابت‌های جهانی کشتی و قرارگیری در مقابل قهرمان این ورزش به نام تنتاکولار آماده کند.




بنر فیلم کینگز من

کینگز من

The King's Man
کارگردان: Matthew Vaughn نویسنده: Matthew Vaughn , Karl Gajdusek
سال انتشار:2021محصول: بریتانیا , ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Harris DickinsonHarris Dickinson
Ralph FiennesRalph Fiennes
Aaron Taylor-JohnsonAaron Taylor-Johnson
Gemma ArtertonGemma Arterton
Tom HollanderTom Hollander
Matthew GoodeMatthew Goode

درباره فیلم کینگز من


پس از موفقیت مجموعه فیلم‌های کینگز من، سازندگان تصمیم گرفتند با ساخت یک فیلم پیش‌درآمد جهان این مجموعه فیلم‌ها را گسترش داده و به مسیر موفقیت‌آمیز خود ادامه دهند. سازندگان این اثر پیش‌درآمد را که یکی از بهترین فیلم های اکشن 2021 محسوب می‌شود، کینگز من نام‌گذاری کردند.

البته این فیلم ابتدا قرار بود کینگز من: بازی بزرگ (Kingsman: The Great Game) نام‌گذاری شود که سازندگان نظر خود را در این‌باره تغییر دادند. وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی فیلم کینگز من برعهده متیو وان قرار دارد؛ البته در امر نویسندگی کارل گادوشک به وان کمک می‌کند.

این فیلم درواقع به داستان شکل‌گیری سازمان جاسوسی کینگز من اشاره می‌کند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به دانیل برول، لیام نیسون، چارلز دنس، ریس ایفانز، متیو گود، آرون تایلر-جانسون، جما آرترتون، تام هولندر، جایمن هانسو، استنلی توچی و رالف فاینز اشاره کرد.

در خلاصه داستان این فیلم جدید سینمایی 2021 آمده: درحالی‌که مجموعه‌ای از بدترین اشخاص ستمکار و جنایتکاران وحشتناک تاریخ برای برنامه‌ریزی یک جنگ جهت نابودی میلیون‌ها انسان با یکدیگر همکاری می‌کنند، یک مرد برای توقف آن‌ها باید با زمان مقابله کند. منشا نخستین آژانس اطلاعاتی مستقل را کشف کنید.




بنر فیلم تریفر 2

تریفر 2

Terrifier 2
کارگردان: Damien Leone نویسنده:
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
David Howard ThorntonDavid Howard Thornton
Lauren LaVeraLauren LaVera
Samantha ScaffidiSamantha Scaffidi
Casey HartnettCasey Hartnett
Griffin SantopietroGriffin Santopietro
Felissa RoseFelissa Rose

درباره فیلم تریفر 2


تریفر 2 یکی دیگر از فیلم های جدید در ژانر ترسناک محسوب می‌شود که توجه بسیاری از طرفداران این ژانر را به‌ سمت خود جلب کرده است؛ بعد از موفقیت نسبی فیلم نخست، انتظار می‌رود که فیلم دوم روند رو به جلویی را در پیش گرفته و به یکی از بهترین فیلم های ترسناک 2021 تبدیل شود.

وظیفه کارگردانی و نویسندگی فیلم تریفر 2 برعهده دامیان لئونه قرار دارد. دیوید هاوارد تورنتون، لارن لاورا، الیوت فولام، کیستی هارتنت، کایلی هایمن، تامارا گلین، جیسون لایولی، فلیسا رز و سامانتا اسکافیدی ازجمله مهم‌‌ترین بازیگرانی هستند که در فیلم تریفر 2 به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دلقک قاتل فیلم نخست پس از احیا شدن توسط موجودی مرموز بار دیگر به شهر مایلز بازمی‌گردد تا قربانیان جدیدی را اسیر خونخواهی خود کند. اکنون تمرکز او روی دختری جوان و برادر کوچکترش قرار دارد که زندگی آرامی دارند؛ بعد از افزایش تعداد قربانیان دلقک، این خواهر و برادر به ماهیت واقعی این قاتل پی برده و تلاش می‌کنند تا جان خود را نجات دهند.




بنر فیلم مهاجم مقبره 2

مهاجم مقبره 2

Tomb Raider 2
کارگردان: Ben Wheatley نویسنده: Amy Jump
سال انتشار:2022محصول: ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Alicia VikanderAlicia Vikander
Kristin Scott ThomasKristin Scott Thomas
Radhesh AriaRadhesh Aria

درباره فیلم مهاجم مقبره 2


مهاجم مقبره 2 (Tomb Raider 2) به‌عنوان یکی از برترین فیلم های 2021 شناخته می‌شود که بر اساس مجموعه بازی‌های ویدیویی به همین نام ساخته شده است.

وظیفه کارگردانی فیلم مهاجم مقبره 2 برعهده بن ویتلی قرار دارد. این فیلم درواقع دنباله فیلم مهاجم مقبره محسوب می‌شود که در سال 2016 اکران شده بود. پس از موفقیت تجاری فیلم نخست، سازندگان قصد دارد با فیلم دنباله راه موفقیت‌آمیز خود ادامه داده و توجه طرفداران بیشتر را به سمت خود جلب کنند.

در فیلم دوم نیز آلیسیا ویکاندر نقش لارا کرافت را بازی می‌کند. کریستین اسکات توماس دیگر بازیگر مهمی است که در فیلم دوم حضور دارد. لازم به ذکر است که داستان جذاب این فیلم توسط توبی گارد به رشته تحریر در آمده است.




بنر فیلم موربیوس

موربیوس

Morbius
کارگردان: Daniel Espinosa نویسنده: Art Marcum , Matt Holloway , Matt Sazama , Burk Sharpless
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Jared LetoJared Leto
Adria ArjonaAdria Arjona
Matt SmithMatt Smith
Jared HarrisJared Harris
Tyrese GibsonTyrese Gibson
Al MadrigalAl Madrigal

درباره فیلم موربیوس


موربیوس (Morbius‎) یکی از فیلم های خون آشامی 2021 است که توسط دنیل اسپینوزا کارگردانی شده است. این فیلم درواقع براساس شخصیت یک ضدقهرمان به همین نام از کمیک‌های مارول ساخته شده است.

فیلم‌نامه این فیلم توسط مت سازاما، برک شارپلس، آرت مارکوم و مت هالووی نوشته شده است. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم موربیوس نیز برعهده آوی آراد، مت تولماک و لوکاس فاستر قرار دارد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم موربیوس به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جرد لتو، آدریا آرجونا، مت اسمیت، جرد هریس، ترسی گیبسون و مایکل کیتون اشاره کرد. لازم به ذکر است که جرد لتو ایفاگر نقش موربیوس در این فیلم است.

خلاصه داستان فیلم موربیوس بدین شرح است: مایکل موربیوس از نوعی بیماری نادر خونی رنج می‌برد که هیچ راه درمان پزشکی برای آن وجود ندارد؛ او جهت درمان این بیماری روشی خطرناک را امتحان می‌کند که باعث می‌شود به نوعی خون‌آشام تبدیل شود.




بنر فیلم بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی

بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی

The Boss Baby: Family Business
کارگردان: Tom McGrath نویسنده: Marla Frazee
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Alec BaldwinAlec Baldwin
James MarsdenJames Marsden
Jeff GoldblumJeff Goldblum
Eva LongoriaEva Longoria
Lisa KudrowLisa Kudrow
Jimmy KimmelJimmy Kimmel

درباره فیلم بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی


بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی (The Boss Baby: Family Business) یکی دیگر از فیلم های جدید به حساب می‌آید که توجه بسیاری از طرفداران دنیای انیمیشن را به سمت خود جلب کرده است. این انیمیشن بر اساس کتابی به همین نام اثر مارلا فارزی نوشته شده است.

این انیمیشن دنباله انیمیشن بچه رئیس محسوب می‌شود که در سال 2017 اکران شده بود. وظیفه کارگردانی انیمیشن بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی برعهده تام مک‌گراث قرار دارد. جف هرمن به‌عنوان تهیه‌کننده و مایکل مک‌کولرز نیز به‌عنوان نویسنده در این پروژه همکاری داشتند.

ازجمله صداپیشگانی که در انیمیشن بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به الک بالدوین، جیمز مارسدن، ایمی سداریس، آریانا گرینبلت، اوا لونگوریا، جیمی کیمل، لیسا کودرو و جف گلدبلوم اشاره کرد.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: تیم و تد اکنون به افرادی بزرگسال تبدیل شده‌اند و هرکدام زندگی خود را دارند. تیم پدری متاهل و صاحب دو فرزند است؛ او یک دختر کوچک بسیار باهوش به نام تابیتا دارد که بهترین شاگرد مدرسه است و همچنین به تازگی صاحب یک نوزاد شیرین به نام تینا شده که در ادامه مشخص می‌شود نقش بچه رئیس را در این فیلم بازی می‌کند. تد نیز به‌عنوان مدیرعامل یک صندوق مالی زندگی خود را می‌گذراند؛ مشغله‌های زندگی باعث فاصله تد و تیم از یکدیگر شده است. حوادث داستان در ادامه به صورتی رقم می‌خورد که این دو برادر بار دیگر در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.




بنر فیلم زمانی برای مردن نیست
پوستر فیلم زمانی برای مردن نیست
دو زیرنویس

زمانی برای مردن نیست

No Time to Die
کارگردان: Cary Joji Fukunaga نویسنده: Robert Wade , Neal Purvis , Cary Joji Fukunaga , Phoebe Waller-Bridge
سال انتشار:2021محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Daniel CraigDaniel Craig
Rami MalekRami Malek
Léa SeydouxLéa Seydoux
Lashana LynchLashana Lynch
Ana de ArmasAna de Armas
Ben WhishawBen Whishaw

درباره فیلم زمانی برای مردن نیست


زمانی برای مردن نیست (No Time To Die‎) جزو بهترین فیلم های 2021 به‌حساب می‌آید که وظیفه کارگردانی آن برعهده کری فوکوناگا قرار دارد. فیلم‌نامه بیست‌وپنجمین فیلم جیمز باند توسط نیل پورویس، رابرت وید، کاری جوجی فوکوناگا و فیبی والر-بریج به رشته تحریر در آمده است. مایکل ویلسون و باربارا براکلی نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند.

دنیل کریگ اعلام کرد که این فیلم آخرین تجربه او در نقش جیمز باند است. ازجمله بازیگران دیگری که در کنار کریگ در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان به رامی ملک، آنا د آرماس، لئا سیدو، بن ویشاو، نائومی هریس، جفری رایت، کریستف والتس و ریف فاینز اشاره کرد. لازم به ذکر است که نقش شخصیت شرور اصلی این فیلم را رامی ملک ایفا خواهد کرد.

خلاصه داستان فیلم زمانی برای مردن نیست بدین شرح است: پس از وقایع فیلم اسپتکر جیمز باند از دنیای پرحادثه و خطرناک جاسوسی فاصله گرفته و زندگی آرامی را در جزایر جامائیکا برای خود ایجاد کرده است؛ اما زندگی روی آرام خود را زیاد به باند نشان نمی‌دهد؛ یکی از دوستان قدیمی او که در سی‌آی‌ای کار می‌کند نزد او می‌آید و طلب کمک می‌کند؛ باند مجبور می‌شود زندگی آرام خود را رها کرده و وارد حوادثی بسیار خطرناک شود.

لازم به ذکر است که قسمت‌های پیشین این مجموعه، از بهترین فیلم های جهان شناخته می‌شوند و تماشای هرکدام از این آثار، می‌تواند لذت بخش باشد.




بنر فیلم شب گذشته در سوهو

شب گذشته در سوهو

Last Night in Soho
کارگردان: Edgar Wright نویسنده: Edgar Wright , Krysty Wilson-Cairns
سال انتشار:2021محصول: بریتانیا
مشاهده صفحه فیلم
Thomasin McKenzieThomasin McKenzie
Anya Taylor-JoyAnya Taylor-Joy
Matt SmithMatt Smith
Terence StampTerence Stamp
Diana RiggDiana Rigg
James PhelpsJames Phelps

درباره فیلم شب گذشته در سوهو


یکی دیگر از فیلمهای جدید که در ژانر ترسناک تولید شده فیلم شب گذشته در سوهو (Last Night in Soho) است. وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم جدید سینمایی 2021 برعهده ادگار رایت قرار دارد. در امر نویسندگی کریستی ویلسون و در امر تهیه‌کنندگی نیز افرادی چون تیم بوان، اریک فلنر و نایرا پارک با رایت همکاری کردند.

آنیا تیلور جوی، مت اسمیت، دایانا ریگ، ترنس ترامپ، توماسین مک‌کنزی، جیمز فلپس، الیور فلپس، جسی مای لی، ریتا تاشینگهم، و کسیوس نلسون ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در فیلم شب گذشته در سوهو به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک دختر جوان که علاقه زیادی به طراحی مد دارد، به شکل مرموزی وارد دهه 1960 میلادی می‌شود؛ در آنجا او با الگوی خود که یک خواننده فوق‌العاده است مواجه می‌شود. اما دهه 1960 لندن آنگونه که به‌نظر می‌رسد نیست و گویا زمان با عواقب مشکوکش شروع به از هم پاشیدن می‌کند.




بنر فیلم شانگ چی و افسانه‌ی 10 حلقه
پوستر فیلم شانگ چی و افسانه‌ی 10 حلقه
دو زیرنویس

شانگ چی و افسانه‌ی 10 حلقه

Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings
کارگردان: Destin Daniel Cretton نویسنده: Dave Callaham
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Simu LiuSimu Liu
AwkwafinaAwkwafina
Tony Leung Chiu-WaiTony Leung Chiu-Wai
Michelle YeohMichelle Yeoh
Rosalind ChaoRosalind Chao
Florian MunteanuFlorian Munteanu

درباره فیلم شانگ چی و افسانه‌ی 10 حلقه


شانگ‌ چی و افسانه 10 حلقه (Shang-Chi and Legend of Ten Rings) نام بیست‌وششمین فیلم دنیای سینمایی مارول است که بسیاری از طرفداران این جهان سینمایی برای مدت زمان زیادی انتظار آن را می‌کشیدند.

وظیفه کارگردانی این فیلم ابرقهرمانی برعهده دستین دنیل کرتون قرار دارد. کوین فایگی به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکار دارد. داستان این فیلم 2021 نیز توسط دیوید کالاهام نوشته شده است.

فیلم شانگ‌ چی و افسانه 10 حلقه براساس یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای کمیک‌های مارول یعنی شانگ چی ساخته شده است. این ابرقهرمان جزو بهترین اساتید هنرهای رزمی در کمیک‌های مارول به حساب می‌آید.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم شانگ چی و افسانه‌ی 10 حلقه به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سیمو لیو، تونی لئونگ و آکوافینا اشاره کرد. سیمو لیو نقش کاراکتر شانگ چی را در این فیلم بازی می‌کند.




بنر فیلم اره : مارپیچ

اره : مارپیچ

Spiral: From The Book of Saw
کارگردان: Darren Lynn Bousman نویسنده: Josh Stolberg , Pete Goldfinger
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Chris RockChris Rock
Samuel L. JacksonSamuel L. Jackson
Max MinghellaMax Minghella
Marisol NicholsMarisol Nichols
Morgan David JonesMorgan David Jones
Frank LicariFrank Licari

درباره فیلم اره : مارپیچ


مارپیچ: روایتی از کتاب اره (Spiral: From The Book of Saw) جزو بهترین فیلم های 2021 محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی آن برعهده دارن لین بوسمن قرار داشت. داستان این فیلم جدید ترسناک توسط جاش استولبرگ و پیتر گولدفینگر به رشته تحریر در آمد. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم مارپیچ: روایتی از کتاب اره نیز برعهده مارک بورگ و اورن کولس قرار داشت.

این اثر نهمین فیلم مجموعه اره محسوب می‌شود که توجه بسیاری از طرفداران این مجموعه فیلم‌ها را به سمت خود جلب کرده است. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم جدید سینمایی 2021 به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کریس راک، ساموئل ال. جکسون، مکس مینگلا، زوئی پالمر، ماریسول نیکولز، نازنین کانتراکتور، جاش استولبرگ و دن پترونیویچ اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک کارآگاه عجول به نام ایزکیل تحت نظر پلیسی باتجربه به نام مارکوس فعالیت می‌کند؛ ایزکیل در کار خود تنها نیست و پلیسی تازه‌کار او را در انجام ماموریت‌هایش همراهی می‌کند. آن‌ها مامور بررسی قتل‌های وحشتناکی می‌شوند که ریشه در گذشته شهرشان دارد. در ادامه ایزکیل وارد یک بازی بسیار خطرناک می‌شود که ممکن است به قیمت از دست دادن جانش تمام شود.




بنر فیلم سامری

سامری

Samaritan
کارگردان: Julius Avery نویسنده: Zak Penn , Mark L. Smith , Bragi Schut , Chuck MacLean
سال انتشار:2022محصول: ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Sylvester StalloneSylvester Stallone
Javon 'Wanna' WaltonJavon 'Wanna' Walton
Martin StarrMartin Starr
Pilou AsbækPilou Asbæk
Dascha PolancoDascha Polanco
Moisés AriasMoisés Arias

درباره فیلم سامری


یکی دیگر از فیلم های جدید که توجه طرفداران سینما را به خود جلب کرده فیلم سامری (Samaritan) است. این اثر ابرقهرمانی به کارگردانی جولیوس ایوری ساخته شده است. وظیفه نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم جذاب نیز برعهده براگی اف. شوت قرار داشت؛ البته براگی اف. شوت در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و سیلوستر استالونه او را همراهی کرد.

استالونه علاوه‌بر تهیه‌کنندگی، به‌عنوان بازیگر نقش اصلی نیز در این پروژه حضور دارد. ازجمله بازیگران دیگری که در فیلم سامری به ایفای نقش پرداختند می‌توان به مارتین استار، مویسس آریاس، داشا پولانکو، پیلو اسبک، جاوان والتن، ناتاشا کرم، مایکل ارن میلیگان، جو کنزویک و جولی هات اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم درام سامری بدین شرح است: یک پسر جوان در جستجوی ابرقهرمانی اسطوره‌ای است که حدود بیست سال پیش طی حادثه‌ای مرموز ناپدید شد؛ این پسر قصد دارد تا پی ببرد این قهرمان زنده مانده یا جان خود را از دست داده است.




بنر فیلم شکارچیان روح 4: افترلایف

شکارچیان روح 4: افترلایف

Ghostbusters 4: Afterlife
کارگردان: Jason Reitman نویسنده: Jason Reitman , Gil Kenan
سال انتشار:2021محصول: کانادا , ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Finn WolfhardFinn Wolfhard
Mckenna GraceMckenna Grace
Paul RuddPaul Rudd
Carrie CoonCarrie Coon
Sigourney WeaverSigourney Weaver
Bill MurrayBill Murray

درباره فیلم شکارچیان روح 4: افترلایف


شکارچیان روح 4: افترلایف (Ghostbusters: Afterlife) را باید یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 دانست که خاطرت شیرینی را برای طرفداران این مجموعه فیلم‌ها زنده می‌کند. این فیلم جدید 2021 درواقع دنباله دو فیلم نخست این مجموعه به‌حساب می‌آید که در سال‌های 1984 و 1989 اکران شده بودند.

جیسون رایتمن به‌عنوان نویسنده و کارگردان در این پروژه همکاری دارد؛ البته در امر نویسندگی گیل کنان به رایتمن کمک می‌کند. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم نیز برعهده ایوان رایتمن قرار دارد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم شکارچیان روح 4: افترلایف به ایفای نقش پرداختند می‌توان به مکینا گریس، فین ولفهارد، کری کان، پل راد، لوگان کیم، سلستی اوکانور، بیل مری، دن اکروید، ارنی هادسون و آنی پاتس اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم کمدی بدین شرح است: یک خواهر و برادر به نام‌های فیبی و ترور به همراه مادر خود به خانه‌ پدربزرگشان نقل مکان می‌کنند. در ادامه مشخص می‌شود که این خانه به ایگون اسپنگلر تعلق دارد؛ پس از رخ دادن اتفاقاتی عجیب، این خانواده تصمیم می‌گیرند با تیم اصلی و قدیمی شکارچیان روح تماس بگیرند.




بنر فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید

ونوم: بگذارید کارنیج بیاید

Venom: Let There Be Carnage
کارگردان: Andy Serkis نویسنده: Kelly Marcel
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Tom HardyTom Hardy
Woody HarrelsonWoody Harrelson
Michelle WilliamsMichelle Williams
Reid ScottReid Scott
Naomie HarrisNaomie Harris
Stephen GrahamStephen Graham

درباره فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید


موفقیت‌های تجاری فیلم ونوم در سال 2018 باعث شد تا سازندگان خیلی زود خبر از تولید دنباله آن فیلم بدهند. دنباله فیلم ونوم که با نام ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom 2: Let There Be Carnage‎) شناخته می‌شود، ابتدا قرار بود در سال 2020 روی پرده سینماها برود؛ اما شیوع جهانی ویروس کرونا باعث شد تاریخ اکران این فیلم به سال 2021 موکول شود.

وظیفه کارگردانی این فیلم جدید 2021 برعهده اندی سرکیس قرار دارد. داستان این فیلم توسط کلی مارسل نوشته شد و وظیفه تهیه‌کنندگی آن نیز برعهده آوی آراد، مت تولماک، ایمی پاسکال و هوچ پارکر قرار دارد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تام هاردی، وودی هرلسون، میشل ویلیامز، رید اسکات و نائومی هریس اشاره کرد. لازم به ذکر است که تام هاردی مانند فیلم نخست نقش ونوم و وودی هرلسون نیز نقش کارنیج را در این فیلم بازی خواهند کرد.




بنر فیلم آنچارتد

آنچارتد

Uncharted
کارگردان: Ruben Fleischer نویسنده: Art Marcum , Matt Holloway
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Tom HollandTom Holland
Mark WahlbergMark Wahlberg
Antonio BanderasAntonio Banderas
Sophia Taylor AliSophia Taylor Ali
Tati GabrielleTati Gabrielle

درباره فیلم آنچارتد


آنچارتد یکی از موردانتظارترین فیلم های اکشن 2021 بود که براساس یک بازی ویدیویی به همین نام ساخته شده است. وظیفه کارگردانی این فیلم تماشایی برعهده روبن فلیشر قرار دارد.

داستان این فیلم توسط مت هالووی و آرت مارکوم نوشته شده است؛ آوی آراد، چارلز راون و آلکس گارتنر نیز تهیه‌کنندگان فیلم آنچارتد هستند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم آنچارتد به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان به تام هالند، مارک والبرگ، آنتونیو باندراس و سوفیا تیلور علی اشاره کرد. تام هالند نقش ناتان دریک و مارک والبرگ نقش ویکتور سالیوان را در این فیلم تماشایی ایفا می‌کنند.




بنر فیلم گشت‌وگذار در جنگل
پوستر فیلم گشت‌وگذار در جنگل
دو زیرنویس

گشت‌وگذار در جنگل

Jungle Cruise
کارگردان: Jaume Collet-Serra نویسنده: Michael Green , Patrick McKay , James D. Payne
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Dwayne JohnsonDwayne Johnson
Emily BluntEmily Blunt
Edgar RamírezEdgar Ramírez
Jack WhitehallJack Whitehall
Jesse PlemonsJesse Plemons
Paul GiamattiPaul Giamatti

درباره فیلم گشت‌وگذار در جنگل


یکی دیگر از فیلم های جدید که قربانی شیوع جهانی ویروس کرونا شد و تاریخ اکرانش به سال 2021 موکول شد، فیلم گشت‌وگذار در جنگل (Jungle Cruise) است. فیلم گشت‌وگذار در جنگل براساس یکی از جذابیت‌های پارک‌های دیزنی به همین نام ساخته شد.

وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده ژاومه کویت-سرا قرار داشت؛ بو فلین، هیرام گارسیا، دنی گارسیا، جان دیویس، جان فاکس و دواین جانسون تهیه‌کنندگان فیلم گشت‌وگذار در جنگل هستند. داستان این فیلم توسط نویسندگان همچون مایکل گرین، جان ریکوآ و گلن فیکارا نوشته شده است.

دواین جانسون، امیلی بلانت، جک وایتهال، ادگار رامیرز، جسی پلمونس، پل جیاماتی، اندی نیمن، ورونیکا فالکون و کیم گوتیه‌رس ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم گشت‌وگذار در جنگل به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم در اوایل قرن بیستم رخ می‌دهد؛ کاپیتان یک قایق رودخانه‌ای به نام فرانک طی ماموریتی قصد دارد به یک دانشمند و برادرش جهت یافتن درخت زندگی کمک کند. این اعتقاد وجود دارد که درخت زندگی دارای قدرت بهبوددهندگی است. در همین حال این سه نفر باید در مسیر خود با حیوانات وحشی مبارزه کرده و همچنین با یک مکتشف آلمانی رقابت کنند.




بنر فیلم جوخه انتحار 2
پوستر فیلم جوخه انتحار 2

جوخه انتحار 2

The Suicide Squad 2
کارگردان: James Gunn نویسنده: James Gunn
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
Margot RobbieMargot Robbie
Idris ElbaIdris Elba
John CenaJohn Cena
Michael RookerMichael Rooker
Viola DavisViola Davis
Joel KinnamanJoel Kinnaman

درباره فیلم جوخه انتحار 2


جوخه انتحار (The Suicide Squad) را باید یکی از بهترین فیلم های 2021 دانست که توجه بسیاری از طرفداران ژانر ابرقهرمانی را به سمت خود جلب کرده است. این فیلم براساس تیم ضدقهرمان جوخه انتحار از کمیک‌های دی سی ساخته شده است.

فیلم جوخه انتخار درواقع دنباله فیلم جوخه انتحار نسخه 2016 به‌حساب می‌آید. این فیلم ابتدا قرار بود جوخه انتحار 2 نام بگیرد؛ اما سازندگان در ادامه نام آن را به جوخه انتحار تغییر دادند.

وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده جیمز گان قرار دارد. چارلز روون و پیتر سفرن نیز تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم جوخه انتحار به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان به ادریس البا، مارگو رابی، وایولا دیویس، جان سینا، یوئل کینامان، جای کورتنی، ناتان فیلیون، مایکل روکر، دیوید دستمالچیان، آلیس براگا و تایکا وایتیتی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که شخصیت‌هایی چون ددشات با بازی ویل اسمیت و جوکر با بازی جرد لتو که در فیلم نخست حضور داشتند، در فیلم جدید حضور ندارند.




بنر فیلم مینیون‌ها: ظهور گرو

مینیون‌ها: ظهور گرو

Minions: The Rise of Gru
کارگردان: Kyle Balda نویسنده: Brian Lynch , Matt Fogel
سال انتشار:2021محصول: فرانسه , ژاپن , ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Steve CarellSteve Carell
Pierre CoffinPierre Coffin
Russell BrandRussell Brand
Alan ArkinAlan Arkin
Taraji P. HensonTaraji P. Henson
Jean-Claude Van DammeJean-Claude Van Damme

درباره فیلم مینیون‌ها: ظهور گرو


پس از موفقیت‌های بزرگ مجموعه انیمیشن‌های من نفرت‌انگیز، سازندگان تصمیم گرفتند با ساخت فیلم‌های فرعی براساس آن به موفقیت‌های خود ادامه دهند. فیلم مینیون‌ها: ظهور گرو (Minions: The Rise of Gru‎) درواقع دنباله فیلم مینیون‌ها محسوب می‌شود که در سال 2015 اکران شده بود.

کایل بالدا به‌عنوان کارگردان در این انیمیشن که یکی از برترین فیلم های 2021 محسوب می‌شود حضور دارد. داستان این انیمیشن تماشایی توسط برایان لینچ نوشته شده است. وظیفه‌ تهیه‌کنندگی این انیمیشن نیز برعهده جنت هیلی و کریس ملداندری قرار دارد.

ازجمله مهم‌ترین صداپیشگانی که در انیمیشن مینیون‌ها: ظهور گرو به ایفای نقش پرداختند می‌توان به پی‌یر کافین، استیو کارل، تراجی پی. هنسون، میشل یئو، رزا، ژان کلود ون دام، لوسی لاولس، دولف لاندگرن و دنی ترخو اشاره کرد.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: داستان این فیلم در دهه 1970 میلادی جریان دارد؛ یعنی هنگامی که گرو نوجوانی 12 ساله بوده و یکی از طرفداران بزرگ گروه ابرشرور Vicious 6 است. او سعی دارد تا با طرح نقشه‌هایی شرورانه، خود را ثابت کرده و وارد این گروه شیطانی شود. گرو جهت رسیده به هدف موردنظرش از دوستان مینیونی خودد یعنی کوین، استورات، باب و اوتو نیز کمک می‌گیرد. گروه Vicious 6 رهبر بزرگ خود، ناکلز وحشی را از گروه اخراج می‌کند. اخراج ناکلز فرصتی را برای گرو به وجود می‌آورد تا با گذراندن یک مصاحبه به عضویت تیم رویایی خود دربیاید. اما این مصاحبه مطابق میل گرو جلو نمی‌رود و حتی باعث می‌شود تا او به یکی از دشمنان این گروه شیطانی تبدیل شود. گرو در ادامه تصمیم می‌گیرد با همکاری ناکلز وحشی در مقابل گروه Vicious 6 قرار بگیرد.




بنر فیلم پالمر

پالمر

Palmer
کارگردان: Fisher Stevens نویسنده: Cheryl Guerriero
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Justin TimberlakeJustin Timberlake
Ryder AllenRyder Allen
Juno TempleJuno Temple
Alisha WainwrightAlisha Wainwright
June SquibbJune Squibb
Dean WintersDean Winters

درباره فیلم پالمر


پالمر (Palmer) یک فیلم درام به کارگردانی فیشر استیونز است که پس از اکران تحسین منتقدان را به همراه داشت و نمرات بالایی را دریافت کرد. چارلی کروین، دانیل نادلر، چارلز بی وسلر، سیدنی کیمل و جان پنوتی تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط شریل گوریرو نوشته شد.

جاستین تیمبرلیک، رایدر آلن، آلیشا وین‌رایت و جونو تیمپل ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم پالمر بدین شرح است: ادی پالمر ستاره سابق فوتبال دبیرستان و جنایتکار سابق است که پس از 12 سال از زندان بیرون آمد. او با مادربزرگش ویویان زندگی می‌کند که گاهی اوقات پسر جوان و پر زرق و برقی به نام سام را تحت نظر دارد.




بنر فیلم دوستِ ما

دوستِ ما

Our Friend
کارگردان: Gabriela Cowperthwaite نویسنده: Brad Ingelsby
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Casey AffleckCasey Affleck
Dakota JohnsonDakota Johnson
Jason SegelJason Segel
Gwendoline ChristieGwendoline Christie
Cherry JonesCherry Jones
Ahna O'ReillyAhna O'Reilly

درباره فیلم دوستِ ما


دوست ما اثری کمدی به کارگردانی گابریلا کوپرتهویت است که در سال 2019 تولید و در سال 2021 به شکل گسترده اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده مایکل پروس، تدی شوارتزمن، رایان استوول و کوین جی والش قرار داشت. برد اینگلسبی نیز نویسنده این فیلم بود.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم کمدی حضور داشتند می‌توان به داکوتا جانسون، جیسون سیگل، کیسی افلک و ایزابلا رایس اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم دوست ما بدین شرح است: یک زوج بعد از دریافت خبری که زندگی آن‌ها را تغییر می‌دهد، با حمایت بزرگ بهترین دوستشان مواجه شده و اتفاقات مختلفی برایشان رخ می‌دهد.




بنر فیلم رتبه رئیس

رتبه رئیس

Boss Level
کارگردان: Joe Carnahan نویسنده: Joe Carnahan , Eddie Borey , Chris Borey
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Frank GrilloFrank Grillo
Mel GibsonMel Gibson
Naomi WattsNaomi Watts
Will SassoWill Sasso
Annabelle WallisAnnabelle Wallis
Sheaun McKinneySheaun McKinney

درباره فیلم رتبه رئیس


رتبه رییس (Boss Level) فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی جو کارنهان است که با هزینه 45 میلیون دلاری تولید و توسط سرویس هولو عرضه شد. لورنزو دی بوناونتورا، رندال امت، جورج فارلا، فرانک گریلو و مارک وحدادیان در امر تهیه‌کنندگی کارنهان را همراهی کردند. در امر نویسندگی نیز کریس بوری و ادی بوری کانهان را همراهی کردند.

رتبه رییس به دلیل صحنه‌های اکشن مهیج و داستان جذابش توانست با تحسین منتقدان روبه‌رو شود. فرانک گریلو، مل گیبسون، نائومی واتس و آنابل والیس ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم رتبه رییس بدین شرح است: این فیلم داستان مردی به نام روی را به تصویر می‌کشد که بازنشسته نیروهای ویژه است و دقیقا در روز مرگش، به دام یک حلقه زمانی بی‌وقفه می‌افتد.




بنر فیلم پنگون بلوم

پنگون بلوم

Penguin Bloom
کارگردان: Glendyn Ivin نویسنده: Harry Cripps , Shaun Grant
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Naomi WattsNaomi Watts
Andrew LincolnAndrew Lincoln
Jacki WeaverJacki Weaver
Rachel HouseRachel House
Gia CaridesGia Carides
Leeanna WalsmanLeeanna Walsman

درباره فیلم پنگون بلوم


شکوفایی پنگوئن (Penguin Bloom) یک فیلم جدید درام به کارگردانی گلندین ایوین است که یکی از بهترین فیلم های 2021 به حساب می‌آید. استیو هوتنسکی، جودی ماترسون، برونا پاپاندریا و نائومی واتس تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. وظیفه نویسندگی فیلم شکوفایی پنگوئن نیز برعهده شان گرانت و هری کریپس قرار داشت.

فیلم شکوفایی پنگوئن براساس کتابی به همین نام اثر کامرون بلوم ساخته شد. این فیلم در زمینه‌ عملکرد گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. نائومی واتس، اندرو لینکلن، گریفن موری جانستن و جکی ویور ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم شکوفایی پنگوئن بدین شرح است: خانوادۀ آقای بلوم که به دلیل فلج شدن همسرش دچار بحران شده‌اند. آن‌ها امید و آرامش را در جوجه زاغی مجروح می‌بینند که نامش را پنگوئن گذاشته‌اند.




بنر فیلم نینیلا نینیلا

نینیلا نینیلا

Ninnila Ninnila
کارگردان: Ani I. V. Sasi نویسنده: Ani I. V. Sasi
سال انتشار:2021محصول: هندوستان
تماشای آنلاین فیلم
Ashok SelvanAshok Selvan
Ritu VarmaRitu Varma
Nithya MenenNithya Menen
NassarNassar
SatyaSatya
Kedar ShankaraKedar Shankara

درباره فیلم نینیلا نینیلا


نینیلا نینیلا (Ninnila Ninnila) یک اثر رمانتیک و کمدی به کارگردانی و نویسندگی آنی ساسی است. این فیلم به دلیل مضامین طنز سرگرم‌کننده و سرگرم‌کننده‌اش مورد تحسین قرار گرفت.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آشوک سلوان، نیتیا منن، ریتو وارما و دیو وانگ اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم نینیلا نینیلا بدین شرح است: دیو برای کار در یک رستوران به لندن می‌آید. رستورانی به نام Amara توسط یک سرآشپز اداره می‌شود که همه کسانی که در آنجا کار می‌کنند، احترام زیادی برای او قائل هستند. سرآشپز در طول 15 سال هرگز پخت و پز نکرده است و هر غذایی را فقط با توجه به بو قضاوت می‌کند.




بنر فیلم آشوب مداوم

آشوب مداوم

Choas Walking
کارگردان: Doug Liman نویسنده: Christopher D. Ford , Patrick Ness
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Daisy RidleyDaisy Ridley
Tom HollandTom Holland
Mads MikkelsenMads Mikkelsen
Demián BichirDemián Bichir
Cynthia ErivoCynthia Erivo
Nick JonasNick Jonas

درباره فیلم آشوب مداوم


آشوب مدام (Choas Walking) فیلمی به کارگردانی داگ لیمان است که در سال 2021 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده داگ دیویسن، آلیسون وینتر، رابرت زمکیس و اروین استاف قرار داشت. چارلی کافمن، جیمی لیندن، پاتریک نس، لیندزی بیر، گری اسپینلی و جان لی هنکاک نویسندگان این فیلم بودند.

فیلم آشوب مدام نتوانست تحسین منتقدان را برانگیزد و نمرات پایینی دریافت کرد. این فیلم به دلیل فیلم‌نامه متناقض و شخصیت‌پردازی‌های ضعیف مورد انتقاد قرار گرفت. تام هالند، دیزی ریدلی، مدس میکلسن، دمیان بیچیر، کورت ساتر، نیک جوناس، سینتیا اریوو و دیوید اویلوو ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقشش پرداختند.

فیلم آشوب مدام در جلب نظر مخاطبان موفق عمل نکرد و شکست بزرگی را تجربه کرد. این فیلم با بودجه عظیم 100 میلیون دلاری‌اش، حدود 21 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در آینده دنیایی وجود دارد که در آن تمام زنان و دختران ناپدید شده‌اند و همه چیزهای زنده می‌توانند از طریق تصاویر و صداهایی به اسم نویز وارد ذهن‌های یکدیگر شوند و ذهن‌های آن‌ها را بخوانند. در آینده‌ای نزدیک تاد هیوت پی برده است که نوعی ویروس باعث کشته شدن همه زنان جهان و پخش شدن صداهایی ناخوشایند به اسم نویز در جهان شده ‌است که توانایی ویژه‌ای برای شنیدن افکار انسان‌ها و حیوانات دارد.




بنر فیلم حقیقت پیوستن

حقیقت پیوستن

Come True
کارگردان: Anthony Scott Burns نویسنده: Anthony Scott Burns
سال انتشار:2021محصول: کانادا
تماشای آنلاین فیلم
Landon LiboironLandon Liboiron
Julia Sarah StoneJulia Sarah Stone
Tedra RogersTedra Rogers
Chantal PerronChantal Perron
Caroline BuzankoCaroline Buzanko
Orin McCuskerOrin McCusker

درباره فیلم حقیقت پیوستن


به حقیقت پیوستن (Come True) یک فیلم جدید در ژانر ترسناک و علمی تخیلی است که در سال 2021 اکران شد. آنتونی اسکات برنز وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. استیون هوبان، مارک اسمیت و برنت کاوچوک تهیه‌کنندگان این پروژه بودند.

فیلم به حقیقت پیوستن در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود و در زمینه‌های شخصیت‌پردازی‌ها و فیلم‌نامه مورد انتقاد قرار گرفت. لاندون لیبویرون، جولیا سارا استون، اسکایلر رادزیون و تیفانی هلم بازیگران این فیلم بودند.

خلاصه داستان فیلم به حقیقت پیوستن بدین شرح است: یک فراری نوجوان در یک مطالعه خواب شرکت می‌کند که به کابوسی در اعماق ذهن او تبدیل می‌شود.




بنر فیلم میچل‌‌ها در برابر ماشین‌‌ها
پوستر فیلم میچل‌‌ها در برابر ماشین‌‌ها
دو زبانه

میچل‌‌ها در برابر ماشین‌‌ها

The Mitchells vs. The Machines
کارگردان: Michael Rianda نویسنده: Jeff Rowe , Michael Rianda
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Abbi JacobsonAbbi Jacobson
Danny McBrideDanny McBride
Maya RudolphMaya Rudolph
Michael RiandaMichael Rianda
Doug the PugDoug the Pug
Eric AndréEric André

درباره فیلم میچل‌‌ها در برابر ماشین‌‌ها


میچل‌ها در برابر ماشین‌ها (The Mitchells vs. The Machines) یک انیمیشن به کارگردانی و نویسندگی مایک ریاندا است که در سال 2021 اکران شد. جف روو در امر نویسندگی ریاندا را همراهی کرد. فیل لرد، کریستوفر میلر و کورت آلبرشت تهیه‌کنندگان این انیمیشن بودند.

انیمیشن میچل‌ها در برابر ماشین‌ها نمرات بالایی دریافت کرد و واکنش‌های مثبت آن‌ها را به همراه داشت. ازجمله صداپیشگانی که در این انیمیشن حضور داشتند می‌توان به ابی جکوبسون، دنی مک‌براید، مایا رودولف، اریک آندره و الیویا کلمن اشاره کرد.

خلاصه داستان انیمیشن میچل‌ها در برابر ماشین‌ها بدین شرح است: داستان این انیمیشن راجع‌به خانواده میچل است که در خانواده آن‌ها مشکلات مختلفی وجود دارد. پس از رونمایی از ربات‌های پیشرفته شرکت پال و حمله آن‌ها به کره زمین، میچل‌ها تصمیم به نجات دنیا با همکاری با یکدیگر می‌گیرند.




بنر فیلم اژدهای آرزو

اژدهای آرزو

Wish Dragon
کارگردان: Chris Appelhans نویسنده: David Kendall , Amy Bloom , Jacquelyn Mitchard , Chris Appelhans
سال انتشار:2021محصول: چین , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jimmy WongJimmy Wong
John ChoJohn Cho
Constance WuConstance Wu
Natasha Liu BordizzoNatasha Liu Bordizzo
Jimmy O. YangJimmy O. Yang
Aaron YooAaron Yoo

درباره فیلم اژدهای آرزو


ویش دراگون (Wish Dragon) یک انیمیشن به کارگردانی و نویسندگی کریس اپلهانس است. جکلین میچارد، دیو کندال و ایمی بلوم در امر نویسندگی اپلهالنس را همراهی کردند. وظیفه تهیه‌کنندگی این انیمیشن برعهده کریس برمبل، آرون وارنر، جکی چان و چی جیانگ‌هونگ قرار داشت.

انیمیشن ویش دراگون توانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و در زمینه‌های داستان و شخصیت‌پردازی‌ها مورد تحسین قرار گرفت. این انیمشین با بودجه 21 میلیون دلاری ساخته و توسط سرویس نت‌فلیکس عرضه شد. جکی چان، سوشمیتا سن، کنستانس وو، جان چو، ویل یان لی، جیمی وانگ و بابی لی ازجمله صداپیشگانی هستند که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان انیمیشن ویش دراگون بدین شرح است: داستان جایی آغاز می‌شود که دین در پی دیدن دوباره دوست دوران کودکی خود لینا است که به دلیل منتقل شدن از محله، از هم جدا شده‌اند. دین و لینا در کودکی به یکدیگر قول می‌دهند که تا همیشه دوست بمانند، لذا دین تمام تلاش خود را برای عملی کردن قول خود می‌کند.




بنر فیلم بی‌ نهایت

بی‌ نهایت

Infinite
کارگردان: Antoine Fuqua نویسنده: Ian Shorr
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Mark WahlbergMark Wahlberg
Chiwetel EjioforChiwetel Ejiofor
Dylan O'BrienDylan O'Brien
Rupert FriendRupert Friend
Sophie CooksonSophie Cookson
Toby JonesToby Jones

درباره فیلم بی‌ نهایت


بی‌نهایت (Infinite) یک فیلم در ژانر علمی تخیلی و اکشن است که در سال 2021 اکران شد. وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده آنتوان فوکوا قرار داشت. رافی کرون، لورنزو دی بوناونتورا، مارک هافام، استفان لوینسون، مارک والبرگ، مارک وحدادیان و جان زوزیرنی در امر تهیه‌کنندگی فوکوا را همراهی کردند. فیلم‌نامه این فیلم توسط جان لی هنکاک و یان شور به رشته تحریر درآمد.

فیلم بی‌نهایت نمرات پایینی دریافت کرد و واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت. این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌های مورد انتقاد قرار گرفت. مارک والبرگ، چیویتل اجیوفور، دیلن اوبرایان، یوهانس هویکور یوهانسون، سوفی کوکسون، روپرت فرند، جیسون منتزوکس، کیت الکساندر، تام هیوز و توبی جونز ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم بی‌نهایت بدین شرح است: مردی به اسک ایوان مک کالی پی می‌برد که توهمات او درواقع چشم‌اندازهایی از زندگی گذشته‌اش است.




بنر فیلم به‌یاد آور

به‌یاد آور

Recalled
کارگردان: Seo Yu-min نویسنده: Seo Yu-min
سال انتشار:2021محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین فیلم
Kim Kang-wooKim Kang-woo
Seo Ye-jiSeo Ye-ji
Bae Yoo-ramBae Yoo-ram
Yeom Hye-ranYeom Hye-ran
Kim Kang-hoonKim Kang-hoon
Park Sang-wookPark Sang-wook

درباره فیلم به‌یاد آور


به یاد آور (Recalled) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های 2021 قرار بگیرد. این فیلم که محصول کشور کره است توسط سئو یو مین کارگردانی شد. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط یو مین نوشته شد. جئونگ های اون نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم به یاد آور نظرات مثبت منتقدان را به همراه داشت و به دلیل داستان مهیج و هیجان‌انگیزش مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سئو یه جین، کیم کانگ وو، یوم های ران و سانگ هیوک اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سو جین طی یک تصادف حافظه خود را از دست می‌دهد. او شروع به دیدن آینده می‌کند و در حالی که توهمات شروع به واقعیت می‌کنند، خاطرات گیج کننده او را با واقعیتی در مورد همسرش جی هون رو در رو می‌کنند.




بنر فیلم کارنان

کارنان

karnan
کارگردان: Mari Selvaraj نویسنده: Mari Selvaraj
سال انتشار:2021محصول: هندوستان
تماشای آنلاین فیلم
DhanushDhanush
Rajisha VijayanRajisha Vijayan
LalLal
Natarajan SubramaniamNatarajan Subramaniam
Yogi BabuYogi Babu
N. AzhagamperumalN. Azhagamperumal

درباره فیلم کارنان


کارنان (karnan) یک فیلم محصول کشور هندوستان است که در سال 2021 اکران شد. ماری سلواراج وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم کارنان با نقدهای مثبت منتقدان روبه‌رو شد و به شدت مورد تحسین آن‌ها قرار گرفت. این فیلم به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و داستان مهیجش با تحسین منتقدان مواجه شد. دانوش، راجیشا وجوین، آیشواریا لکشمی و لاکشمی پریا ازجمله بازیگرانی بودند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان این فیلم راجع‌به یک جوان روستایی شجاع به اسم کارنان است که به علت شکنجه‌های انجام شده توسط یک افسر پلیس قصد دارد برای حقوق مردم محافظه کار روستای خود مبارزه کند.




بنر فیلم با هم با هم

با هم با هم

Together Together
کارگردان: Nikole Beckwith نویسنده: Nikole Beckwith
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Ed HelmsEd Helms
Patti HarrisonPatti Harrison
Rosalind ChaoRosalind Chao
Anna KonkleAnna Konkle
Evan JonigkeitEvan Jonigkeit
Tig NotaroTig Notaro

درباره فیلم با هم با هم


باهم باهم (Together Together) یک فیلم در ژانر کمدی است که می‌تواند در لیست بهترین فیلم های 2021 جای بگیرد. نیکول بکویت نویسنده و کارگردان این فیلم بود. آنتونی براندونیسیو، دانیلا تاپلین لوندبرگ و تیم هدینگتون وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم باهم باهم را برعهده داشتند.

فیلم باهم باهم به دلیل مضامین کمدی جذابش و بازی عالی گروه بازیگری با تمجید منتقدان مواجه شد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به پتی هریسون، اد هلمز، تیگ نوتارو و آنا کونل اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم با مصاحبه گرفتن یک برنامه‌ساز موفق 40 ساله به نام مت، از فردی 20 ساله به نام آنا که در یک کافی شاپ کار می‌کند، آغاز می‌شود. در ادامه داستان شکل جذاب‌تری به خود می‌گیرد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های 2021

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_51682

چهارشنبه، 18 اسفند 1400، 07:01

سلام سایت مدام در حال پیشرفت کردنه ، مرسی ، میشه لطفاً( لیگ عدالت: زک اسنایدر ) رو بزارید خیلی ممنون.

عکس پروفایل

u_6260

پنج‌شنبه، 10 تیر 1400، 15:00

دیدم که فیلم های N/A هم گذاشتید اما Don't look up نیست😳😳

عکس پروفایل

u_10445

جمعه، 04 تیر 1400، 17:39

عالی واقعا ممنون ...من که خیلی این پستا رو دوست دارم ینی همیشه منتظرم که این پست بیاد 😍😍 و کلی فیلم نشان کنم😅😅😅 ممنون


عکس پروفایل

پوریا

جمعه، 04 تیر 1400، 18:42

سلام خوشحالم که دوست داشتی این پست رو و خواهش می‌کنم :)

عکس پروفایل

u_7753

جمعه، 04 تیر 1400، 12:17

مرسی ملوفیلم🙂♥️🤲🏻


عکس پروفایل

مصطفی

جمعه، 04 تیر 1400، 12:20

خواهش میکنم رفیق :) خوشحالم که دوست داشتی این مطلب رو.

عکس پروفایل

u_7753

جمعه، 04 تیر 1400، 00:34

ملوفیلم اپلیکیشن چیشد؟😔 اشتراک خیلی عالیه💎قیمتشم خیلی ارزونه🗽


عکس پروفایل

پوریا

جمعه، 04 تیر 1400، 11:20

سلام اپلیکیشن بیشتر از یه هفته‌اس که آماده شده ولی مرحله تست رو نمیشه پیشبینی کرد دائم مشکلاتی پیدا میشه که باید یکی دو روز عقب بیوفته؛ همین روزا آماده دانلود میشه، ببخشید خیلی منتظر گذاشتیم شما رو.