خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین سریال‌های خارجی

بهترین سریال های خارجی کدام هستند؟ تماشای سریال های خارجی، این روزها به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های سرگرمی تبدیل شده است.

در میان انبوهی از سریال‌های جدید و قدیمی، انتخاب گزینه‌های باکیفیت و جذاب، کاری است که بدون تحقیق تقریبا غیر ممکن به نظر می‌رسد. از همین رو و با توجه به همین دیدگاه، ما قصد داریم لیستی از «بهترین سریال‌های خارجی جهان» را برای شما همراهان ملوفیلم تهیه کنیم.

در ادامه‌ی مقاله ما سعی کرده‌ایم بهترین گزینه‌های هر ژانر را به شما عزیزان پیشنهاد دهیم. همچنین لازم به ذکر است که گزینه‌های لیست بهترین سریال‌های خارجی بدون هیچ گونه رتبه بندی تهیه شده‌اند و صرفا به معرفی بهترین آثار پرداخته شده است.

همانند همیشه به خاطر داشته باشید که شما عزیزان می‌توانید در تکمیل این لیست ما را همراهی کنید. جهت این کار تنها کافی است نام سریال محبوبتان را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا در بروزرسانی‌های مقاله، از گزینه‌ی شما استفاده کنیم.

با ملوفیلم همراه باشید.

بهترین سریال های خارجی جهان




بنر سریال بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت

Game of Thrones
سازنده: David Benioff , D. B. Weiss
سال‌های انتشار:2011 - 2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Liam CunninghamLiam Cunningham
Joe DempsieJoe Dempsie
Emilia ClarkeEmilia Clarke
John BradleyJohn Bradley
Peter DinklagePeter Dinklage
Nikolaj Coster-WaldauNikolaj Coster-Waldau

درباره سریال بازی تاج و تخت


سریال بازی تاج و تخت یک اثر حماسی با جزئیات فانتزی است که دقیقا سریالی را به شما نمایش می‌دهد که اگر دوست داشتید ارباب حلقه‌ها به سریال تبدیل شود به شما نمایش می‌داد. همه‌چیز در این سریال به طرز باورنکردنی عالی ساخته شده است و تقریبا سریالی است که بزرگترین بحث‌ها و پیش‌بینی‌ها را در شروع فصل آخر خود تجربه کرده است.

سریال Game of Thrones یک تجربه بی‌نظیر برای دوست‌داران سریال‌های حماسی و تاریخی است و از آن دسته آثاری است که برای اسپویل هر یک از سکانس‌های آن دست به چاقو خواهید شد. شما بیننده‌ی اثری جذاب خواهید بود که شبکه HBO برای ساخت آن در ابتدا دچار تردید شد و تردید آن فقط برای عدم توان تهیه بودجه لازم برای ساخت تمام سریال بود.

داستان سریال یک جهان وسیع را به نمایش می‌گذارد که در آن چندین کشور یا قبیله با فرهنگ و نژاد خاص خود در آن زندگی می‌کنند ولی صلح این جهان به خاطر طمع و حرص پادشاهانش خیلی پایدار نمی‌ماند و حالا نوبت آن است که ببینیم کدام خاندان بازی تاج و تخت را پیروز می‌شود.

گالری سریال بازی تاج و تخت





بنر سریال افسار گسیخته

افسار گسیخته

Breaking Bad
سازنده: Vince Gilligan
سال‌های انتشار:2008 - 2013محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Bryan CranstonBryan Cranston
Aaron PaulAaron Paul
Anna GunnAnna Gunn
Dean NorrisDean Norris
Betsy BrandtBetsy Brandt
RJ MitteRJ Mitte

درباره سریال افسار گسیخته


سریال افسارگسیخته یا بریکینگ بد یک اثر جنایی جذاب با ابعاد گسترده‌ای از فرهنگ خانواده تا اتفاقاتی است که هر روز در خیابان‌های نزدیک به محله‌های خلافکارها اتفاق می‌افتد را به طرز فوق‌العاده‌ای بازتاب می‌دهد. این سریال آدرنالین را به شما فصل به فصل تزریق می‌کند و در انتهاست که به خود می‌آیید و می‌بینید که معتاد این سریال پیچیده و پربرخورد شده‌اید.

سریال Breaking Bad بدون شک یکی از بهترین سریال‌های خارجی است که تا به حال ساخته شده است. این سریال جدا از هیجان و ماجراجویی که در بطن خود دارد تا حدودی هم دیالوگ محور است و هم ذات درام خود را حفظ کرده است ولی این درام از احساسات تا نحوه برخورد خانواده با انواع موضوعات را در خود جا داده است. یعنی برخلاف اعتقاد برخی از منتقدان نه تنها ارزش این اثر را پایین نمی‌آورد بلکه دید بهتری به بینندهای که دوست دارند رشد خلاف را در درون یک شخصیت احساس کنند می‌دهد.

داستان سریال در مورد یک دبیر شیمی بسیار باهوش و قانون‌مدار است که برای تامین خانواده خودش قبل از مرگ بر اثر سرطان ریه شروع به تولید مواد مخدر می‌کند ولی برای رشد کردن در دنیای خلاف باید بیشتر از یک تولیدکننده معمولی باشید و این موضوعی است که این شخصیت باید با آن دست و پنجه نرم کند.

گالری سریال افسار گسیخته





بنر سریال پیکی بلایندرز

پیکی بلایندرز

Peaky Blinders
سازنده: Steven Knight
سال‌های انتشار:2013 - 2022محصول: بریتانیا
تماشای آنلاین سریال
Cillian MurphyCillian Murphy
Paul AndersonPaul Anderson
Sam ClaflinSam Claflin
Finn ColeFinn Cole
Anya Taylor-JoyAnya Taylor-Joy
Helen McCroryHelen McCrory

درباره سریال پیکی بلایندرز


سریال پیکی بلایندرز بدون شک یکی از بهترین سریال‌های خارجی است که در چند سال اخیر شاهد پخش فصل‌های آن بوده‌ایم. این سریال به سراغ داستانی رفته است که شخصا به آن علاقه دارم یعنی داستان‌ گروه‌های مافیایی کلاسیک که سال‌ها با دیدن آثار سینمایی پیرامون آن‌ها سرگرم شده‌ایم. سریال پیکی بلایندرز با ساختار به شدت دقیق و باکیفیت همراه با شخصیت‌های جذاب منتظر شما خواهد بود. بیایید باهم یه نگاهی به فضای دهه 20 بیرمنگام بندازیم.

سازنده‌های سریال همراه با درگیری‌های گروهک‌های مافیایی و نمایش کسب وکارهای پر سود و خلاف هیچوقت داستان را در این مجموعه از دست نداده‌اند و تمرکز خودرا برای شوکه‌کردن شما نیز به کار برده‌اند. این سریال نقضی را به نمایش نمی‌گذارد و با تیم بازیگری فوق‌العاده با حضور ستارگان بزرگ و شناخته شده‌ای همچون تام هاردی و کیلین مورفی یک مجموعه انگلیسی باکلاس را به بیننده نمایش می‌دهد.

در بیرمنگام یک گروه به نام پیکی بلایندرز قدرت را به دست آورده است و یکی از اعضای این خانواده به نام تامی شلبی همراه با جاه‌طلبی سعی می‌کند خانواده خود را از خطرات محافظت کند ولی رشد در دنیای خلاف نیازمند چیزهایی بیشتری است که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت.

گالری سریال پیکی بلایندرز





بنر سریال فرار از زندان

فرار از زندان

Prison Break
سازنده: Paul Scheuring
سال‌های انتشار:2005 - 2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Rockmond DunbarRockmond Dunbar
Wentworth MillerWentworth Miller
Dominic PurcellDominic Purcell
Sarah Wayne CalliesSarah Wayne Callies
Robert KnepperRobert Knepper
Paul AdelsteinPaul Adelstein

درباره سریال فرار از زندان


فرار از زندان بدون شک یکی از شناخته‌شده‌ترین آثاری است که در ایران پخش شده است و جزء اولین آثاری لقب گرفت که در بین ایرانیان بسیار محبوب شد. سریال فرار از زندان به وسیله دیسک‌های دی وی دی در فروشگاه فروخته می‌شد و حتی به سرعت دوبله آن وارد بازار شد. این سریال شروع موج ورود آثار خارجی به ایران بود و خانواده‌ها را بسیار به این محتواهای پر هیجان علاقه‌مند کرد.

سریال فرار از زندان با ترکیب هیجان و درام توانست هواداران بسیار زیادی را جذب کند به طوری که بعد از پایان سریال و بعد از گذشت چند سال دوباره شبکه Fox تصمیم گرفت که فصل جدیدی از این سریال را راهی بازار کند. شخصیت مایکل در سریال فرار از زندان با هوش و ذکاوت بسیار بالا یکی از نقاط کلیدی سریال بود و همیشه درگیری او و برادرش با فسادهای سازمانی و پاپوش‌ها در طول مجموعه داستان را جلو می‌برد.

لینکلن باروز در یک صحنه قتل ساختگی متهم می‌شود و به سرعت به وسیله پلیس دستگیر می‌شود این در حالتی است که او حتی با اسلحه‌اش شلیک نکرده است و همه مدارک بر علیه اوست. مایکل بعد از فهمیدن این موضوع تصمیم می‌گیرد با پیاده‌سازی یک نقشه دقیق به زندان انتقال پیدا کند و برادرش را نجات دهد.




بنر سریال جوخه برادران

جوخه برادران

Band of Brothers
سازنده: استیون اسپیلبرگ
سال‌های انتشار:2001محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Neal McDonoughNeal McDonough
Damian LewisDamian Lewis
Donnie WahlbergDonnie Wahlberg
Eion BaileyEion Bailey
Ron LivingstonRon Livingston
Matthew SettleMatthew Settle

درباره سریال جوخه برادران


سریال چوخه برادران با تم جنگی روایتی تلخ از جنگ جهانی را طی ده قسمت برای بیننده بازگو می‌کند. شاید برای نشان دادن و احساس کردن ثانیه‌های از جنگ بهترین ساخته‌ی است که تا به حال دیده باشید. این سریال تماما براساس وقایع تاریخی ساخته شده است و به قدری خوش‌ساخت است که حتی یک قسمت آن نیز تحسین بیننده را در پیش خواهد داشت. این مجموعه قطعا جز یکی از بی همتاترین نمایشهای تلویزیونی hbo می‌باشد.

سریال Band of Brothers بهترین مینی سریالی است که تا به حال ساخته شده است و روایتی را به نمایش می‌گذارد که از نظر ساختاری بهترین است. این سریال از همه لحاظ نمره عالی را دریافت می‌کند. بهترین بازی‌ها در کنار فیلمنامه قوی و فضاسازی فوق‌العاده که در کنار حیرت بیننده از این سریال شاید حسرت دیدن تبعات جنگ را نیز به همراه داشته باشد.

داستان سریال روایت یک گروه چترباز است که از شروع آموزش نظامی تا پایان جنگ با سرآشیبی بسیار زیادی مواجه می‌شوند و باید ماموریت‌های خود را به انجام برسانند. در طول سریال توضیحاتی پیرامون وقایع را از زبان شخصیت‌های واقعی نیز می‌شنویم.

گالری سریال جوخه برادران





بنر سریال تاریک

تاریک

Dark
سازنده: Baran bo Odar , Jantje Friese
سال‌های انتشار:2017 - 2020محصول: آلمان
تماشای آنلاین سریال
Louis HofmannLouis Hofmann
Karoline EichhornKaroline Eichhorn

درباره سریال تاریک


سریال تاریک یا دارک مجموعه‌ای آلمانی به سفارش شبکه نت‌فلیکس است که نگاهی بسیار سیاه به جهانی دارد که در آن جهان‌های موازی حضور دارند و این حضور همراه با ژانری جنایی شما را سوق می‌دهد تا برای روشن شدن تمام سوالات ذهنیتان از قسمت‌های این سریال، به دنبال کردن آن ادامه دهید و در این بین با شوکه‌کردن بیننده شما را به تجربه یک چیز جدید دعوت می‌کند.

سریال Dark یکی از بهترین سریال‌های خارجی شبکه نت‌فلیکس است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این سریال برای علاقمندان به آثار گیج‌کننده و پر رمز و راز می‌تواند بهترین تجربه باشد. در کل این سریال را حتما تماشا کنید زیرا بعد از چند مدت با اصرار اطرافیانتان مجبور خواهید شد به سراغ آن بروید و مطمئن باشید که با دیدن آن پشیمان نخواهید شد.

در یک شهر کوچک در آلمان چندین خانواده درگیر پیدا کردن دو فرزند می‌شوند که به یک‌باره ناپدید شده‌اند. در پی گشتن برای پیدا کردن این دو بچه موضوعات ماورالطبیعه عجیبی شروع به رخ دادن می‌کند تا جایی که ارتباط بین این اتفاقات و گم‌شدن دو بچه بسیار نزدیک به هم دیده می‌شود و افرادی که با آن درگیر هستند باید برای آن پاسخ پیدا کنند.

گالری سریال تاریک





بنر سریال چیزهای عجیب
پوستر سریال چیزهای عجیب

چیزهای عجیب

Stranger Things
سازنده: Matt Duffer , Ross Duffer
سال‌های انتشار:2016 - 2022محصول: ایالات متحده
Winona RyderWinona Ryder
David HarbourDavid Harbour
Finn WolfhardFinn Wolfhard
Millie Bobby BrownMillie Bobby Brown
Gaten MatarazzoGaten Matarazzo
Caleb McLaughlinCaleb McLaughlin

درباره سریال چیزهای عجیب


سریال چیزهای عجیب یک اثر متفاوت و بسیار زیباست که ارتباط بسیار خوبی را با بیننده برقرار می‌کند. این سریال یک تم دهه 80 را به نمایش می‌گذارد که همراه با داستان فانتزی و ماجراجویی خود کمدی را نیز اضافه کرده است و همین موضوع برخلاف تصور به بهترین نحوه ممکن از کار درآمده است. این سریال را نمی‌توان دوست نداشت و آن را دنبال نکرد. پس پیشنهاد می‌کنم قضاوت اولیه را کنار بگذارید و سه قسمت از این سریال را به تماشا بنشینید تا بفهمید که دروغ نمی‌گویم.

موضوعی که کاملا آشکار است کم سن و سال بودن بازیگران اصلی این سریال است که شاید بیننده را برای دیدن این مجموعه کاملا منصرف کند ولی داستان‌ پیرامون این مجموعه و نیز بازی این بازیگران کم سن و سال کاملا شما را شوکه خواهد کرد و با جلو رفتن فصل‌ها خواهید دید که روایت یک داستان علمی-تخیلی با تم کمدی چقدر زیبا ممکن است از آب دربیاید.

سازمان اطلاعات آمریکا برای ارتباط با دنیاهای موازی دست به کار می‌شود و برای این کار از یک دختر که قدرت فرابشری دارد استفاده می‌کند ولی بعد از این اتفاق دختر و یک هیولا از دنیای دیگر به زمین بازمی‌گردند و حالا باید مردم جان خود را در برابر هجوم این هیولا نجات دهند.

گالری سریال چیزهای عجیب





بنر سریال ویچر
دو زبانه

ویچر

The Witcher
سازنده: Lauren Schmidt
سال‌های انتشار:2019محصول: لهستان , ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Henry CavillHenry Cavill
Freya AllanFreya Allan
Anya ChalotraAnya Chalotra
Mimi NdiweniMimi Ndiweni

درباره سریال ویچر


جادوگر یا ویچر را می‌توان به عنوان یکی از بهترین نمونه‌هایی دانست که از داستان آن برای ساختن سری بازی استفاده شده است و محبوبیت وصف‌ناپذیری را در بین مخاطبین به دست آورده است. ویچر را آندژی ساپکوفسکی در قالب چند رمان به رشته تحریر درآورده است و نت‌فلیکس به عنوان یکی از شرکت‌های پیش‌رو حق‌پخش ساخت یک سریال از روی داستان‌های جذاب این رمان را توانسته به دست بیاورد که بسیاری از بینندگان را خوشحال کرد.

سریال ویچر طوفانی آغاز نکرد و خیلی معمولی جلوه داده شد و با نقدهای بسیار سنگین از سوی منتقدین رو به رو شد تا جایی که برای ادامه سریال برخی از سازندگان تغییر پیدا کردند. در کل سریال ویچر با تغییرات خود می‌تواند امیدوار کننده‌ترین مجموعه سریالی برای سال‌های آینده باشد به شرطی که بتوانند سریال را بهتر از آب دربیاورند هرچند که داستان جذاب این مجموعه باز هم ما را وادار کرد که آن را در بین بهترین سریال‌های خارجی قرار دهیم.

گرالت ریویایی که به عنوان یک شکارچی شناخته شده است بدون هدف خاصی در حال کشتن موجودات بسیار خطرناک است که با موضوعات سیاسی و سران حکومت در جهان خود وارد یک جنگ می‌شود و حالا او باید هدف خود را برای ساختن جهانی بهتر دنبال کند هرچند که راه بسیار زیادی جلوی پای اوست.

گالری سریال ویچر





بنر سریال دِز
پوستر سریال دِز

دِز

Des
سازنده: Luke Neal , Lewis Arnold
سال‌های انتشار:2020محصول: بریتانیا
David TennantDavid Tennant
Daniel MaysDaniel Mays
Jason WatkinsJason Watkins
Ron CookRon Cook
Barry WardBarry Ward
Ben Bailey-SmithBen Bailey-Smith

درباره سریال دِز


مینی سریال 3 قسمتی دز، یک مینی سریال جنایی با تجربه‌ای جذاب و وصف نشدنی که می‌تواند یکی از بهترین سریال‌های خارجی قلمداد شود.

این سریال در سال 2020 توسط لوئیس آرنولد و لوک نِیل به سفارش شبکه تلویزیونی ITV ساخته شد و ماجرای آن یک روایت جنایی را به نمایش می‌کشد.

داستان سریال در مورد دنیس نیلسن، قاتل سریالی اسکاتلندی است که در سال 1983 توسط پلیس بریتانیا دستگیر می‌شود و خیلی سریع به جنایاتی که مرتکب شده اعتراف می‌کند.

 جذابیت سریال را، واقعی بودن داستان، و درخشش ستاره‌ای آن یعنی دیوید تِنَنت تشکیل می‌دهند. خون سردی منزجر کننده‌ی دز (نام مستعاری که دنیس نیلسن برای خود انتخاب کرده بود) در حین روایت جنایاتش یکی از مواردی است که می‌تواند بیننده را حیرت زده کند.

سخن نویسنده: این مینی سریال یکی از خفن‌ترین مواردی بود که طی چند ماهه گذشته دیدم و پیشنهاد می‌کنم حتما ببینیدش. خیلی هم سریع تموم میشه و کلا میتونید توی 1 روز تماشاش کنید.

امیدوارم که از دیدنش لذت ببرید .. مُصی xD




بنر سریال چرنوبیل

چرنوبیل

Chernobyl
سازنده: Craig Mazin
سال‌های انتشار:2019محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Jared HarrisJared Harris
Stellan SkarsgårdStellan Skarsgård
Emily WatsonEmily Watson
Paul RitterPaul Ritter
Jessie BuckleyJessie Buckley
Adam NagaitisAdam Nagaitis

درباره سریال چرنوبیل


چرنوبیل یک فاجعه یا یک اتفاق کوچک نبود که به راحتی بتوان از کنار آن گذشت. اگر فداکاری برخی از مردم نبود شاید حالا قاره‌ی اروپا یک متروکه‌ای بیش نبود متروکه‌ای که باید صدها سال برای قابل زیست شدن آن صبر می‌کردیم. عمق فاجعه زمانی مشخص می‌شود که سریال را نگاه می‌کنیم. مجموعه‌ای پر از تعصب مخرب که ممکن است گریبان هر کشوری را بگیرد و جامعه را به سمت یک مرگ خاموش هدایت کند.

فاجعه اتمی یا هسته‌ای چه تبعاتی دارد؟! این سوالی است که با دیدن هر سکانس از سریال Chernobyl متوجه آن خواهید شد. این سریال ساختار و روایتی جالب از چند قشر مرتبط به فاجعه اتمی را به تصویر کشیده است و وحشت خاموش را به بیننده انتقال خواهد داد. جدا از داستان این مجموعه تیم ناشناس بازیگری این سریال بدون اغراق یکی از بهترین‌هاست با دیدن این مینی سریال جذاب سریعا متوجه آن خواهید شد.

داستان سریال چرنوبیل چگونگی رخ‌دادن فاجعه نیروگاه هسته‌ای همین شهر را به نمایش می‌گذارد که چند دهه قبل در حکومیت شوروی رخ داد. در این سریال شاهد تلاش افرادی هستیم که برای جلوگیری از نابودی یک قاره جان خود را فدا کرده‌اند.

گالری سریال چرنوبیل





بنر سریال دیدن
دو زبانه

دیدن

See
سازنده: Steven Knight
سال‌های انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Jason MomoaJason Momoa
Nesta CooperNesta Cooper
Archie MadekweArchie Madekwe
Hera HilmarHera Hilmar
Sylvia HoeksSylvia Hoeks
Christian CamargoChristian Camargo

درباره سریال دیدن


سریال دیدن یا See مصداق بارز برای ساختن یک مجموعه با ایده‌ای بسیار بزرگ است که با شنیدن فقط داستان آن برای دیدن آن راغب خواهید شد و حتی سریال را برای چند فصل ساخت تضمین خواهد کرد. رمان کوری شاید یکی از تاثیرگذارترین رمان‌هایی باشد که بتوان آن را خواند و به موضوعات بسیار زیادی دست پیدا کرد و ایده سریال See نیز چیزی در همان حوالی است ولی با چند تغییر متفاوت که باید آن را خودتان مشاهده کنید.

سریال دیدن محتوایی زیبا دارد و حضور بازیگر توانمندی مانند جیسون موموآ شما را برای دیدن یک سریال فوق‌العاده آماده خواهد کرد ولی با دیدن سریال با ضعف‌های داستانی رو به رو خواهید شد که می‌توان از آن‌ها  به راحتی گذشت و نوید چند فصل سریال جذاب را به شما بدهد که امیدواریم این روند با بهبودی فصل دوم این سریال کار خود را آغاز کند.

بعد از گذشت بیش از 500 سال از زمین کنونی مردم بر اساس یک بیماری بینایی خود را از دست داده‌اند و زمین و شرایط آن تکنولوژی را فراموش کرده است و زندگی بسیار ساده دوباره بر جهان حکم‌فرماست تا اینکه یک شخص بینا به دنیا می‌آید و قصد دارد در جهان تغییر ایجاد کند که با او مخالفت صورت می‌گیرد.

گالری سریال دیدن





بنر سریال ماندالوریان

ماندالوریان

The Mandalorian
سازنده: Jon Favreau
سال‌های انتشار:2019 - 2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Pedro PascalPedro Pascal

درباره سریال ماندالوریان


مجموعه جنگ ستارگان به قدری بزرگ است که برای ساخت اقتباس از روی آن می‌توان چندین دهه دیگر آثار متداول تولید کرد و خلاقیت‌های بسیار جالب به خرج داد. ماندالوریان بدون شک یکی از بهترین سریال‌های تاریخ این مجموعه است که با داستان فوق‌العاده خود شما را راضی نگه خواهد داشت. ماندالوریان یک مجموعه بسیار سرگرم‌کننده است که شخصیت‌های بسیار کاریزماتیک مجموعه جنگ ستارگان را در خود جا داده است.

سریال Mandalorian یک مجموعه متفاوت است که با هر سلیقه‌ای سر سازگاری دارد و می‌تواند برای چندین ساعت شما را سرگرم کند. سریال ماندالوریان ترکیب داستان‌های شخصیت‌های جایزه بگیر را با مجموعه جنگ ستارگان درهم آمیخته است و سعی کرده که تم تاریک را در دستور کار خود قرار ندهد و همین موضوع با توجه به عصر حاضر سریال‌سازی که همه‌چیز را باید با روی تاریک آن دید یک نعمت برای بینندگان است.

یک فرد از فرقه ماندالوریان که بهترین جنگجویان بین کهکشان‌ها هستند برای پول افراد را به قتل می‌رساند و به صورت ماموریتی پول دریافت می‌کند تا جایی که در یک ماموریت یک بچه را نجات می‌دهد ولی بعد از تحویل دادن آن یک کشش خاصی را بین خودش و بچه را احساس می‌کند و همین موضوع راه او برای زندگی تغییر می‌دهد.

سریال ماندالوریان، یکی از بهترین سریال‌های خارجی سال 2020 است که فصل جدید آن در اواخر سال 2021 منتشر می‌شود.

گالری سریال ماندالوریان





بنر سریال وانداویژن

وانداویژن

WandaVision
سازنده: Jac Schaeffer
سال‌های انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Elizabeth OlsenElizabeth Olsen
Paul BettanyPaul Bettany
Kathryn HahnKathryn Hahn
Teyonah ParrisTeyonah Parris
Randall ParkRandall Park
Kat DenningsKat Dennings

درباره سریال وانداویژن


مینی سریال وانداویژن، یکی از بهترین سریال‌های خارجی 2021 می‌باشد که توسط استریم دیزنی پلاس منتشر شد. وظیفه کارگردانی این اثر به عهده مت شکمن بود و شو رانر (ShowRunner) مجموعه نیز جک شفر بود. بازیگران اصلی سریال الیزابت اولسن و پل بتانی بودند که در دنیای سینمایی مارول به ترتیب نقش کاراکترهای واندا و ویژن را ایفا می‌کنند.

سریال واندا ویژن را شاید بتوان یکی از جالب‌ترین سریال‌های 2021 و البته سال‌های گذشته دانست. سریالی که با سبک سیت کام آغاز می‌شود و رفته رفته به دنیای عظیم و گسترده مارول متصل می‌شود.

وانداویژن به نوعی آغازگر فاز جدید سینمای مارول است. این مینی سریال وقایع پس از انتقام جویان پایان بازی را نشان می‌دهد. واندا که از مرگ معشوقه‌ی خود ناراحت است تصمیم به ساخت دنیای کوچکی می‌گیرد که در آن، به همراه عشق خود زندگی شادی را سپری می‌کنند.

اما این دنیای کوچک از مردمانی تشکیل شده که ...

همانطور که در بالا اشاره کردیم، وانداویژن یکی از بهترین سریال‌های خارجی 2021 است و تماشای آن می‌تواند برای شما عزیزان لذت بخش باشد. کماکه اگر به دنیای مارول علاقه‌مند باشید، پیش از شروع فاز جدید مارول که با فیلم سینمایی اترنالز آغاز می‌شود باید این مینی سریال را دیده باشید.




بنر سریال وایکینگ‌ها

وایکینگ‌ها

Vikings
سازنده: Michael Hirst
سال‌های انتشار:2013 - 2020محصول: کانادا , ایرلند
تماشای آنلاین سریال
Alexander LudwigAlexander Ludwig
Jordan Patrick SmithJordan Patrick Smith
Marco IlsøMarco Ilsø
Katheryn WinnickKatheryn Winnick
Peter FranzénPeter Franzén
John KavanaghJohn Kavanagh

درباره سریال وایکینگ‌ها


یکی دیگر از بهترین سریال‌های خارجی، سریال وایکینگ‌ها است. این سریال که توسط شبکه تلویزیونی History ساخته شد، توانست به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.

سریال وایکینگ‌ها نگاه عمیقی به دنیای باستانی و عقاید وایکینگی، فتوحات و غارت‌های آن‌ها می‌اندازد و جنگاوری رهبران و جنگجویان بزرگ وایکینگ را به خوبی به نمایش می‌کشد.

داستان سریال حول محور شخصیتی به نام راگنار لاثبروگ جلو می‌رود. یکی از بزرگترین رهبران وایکینگ‌ها که نخستین حمله‌ها به انگلستان را رهبری می‌کند و به نوعی پای وایکینگ‌ها را به دیگر قسمت‌های اروپا باز می‌کند.

از جمله بازیگران این سریال می‌توان به تراویس فیلم، کاترین وینیک، الکساندر لودویگ، گوستاف اسکارزگاد و کلیو استاندن اشاره کرد.

سریال وایکینگز در 89 قسمت، و 6 فصل کار خود را پایان داد و نام خود را به عنوان یکی از بهترین سریال‌های خارجی جهان به ثبت رساند. البته فراز و نشیب‌هایی در داستان سریال بوجود آمد که به گفتی بسیاری از بینندگان این سریال، لذت و هیجان آن را از بین بردند، اما در نگاه کلی، سریال VIkings یک اثر جاودانه و تماشایی است.

اگر به آثار تاریخی علاقه مند باشید، سریال وایکینگز می‌تواند یک گزینه بسیار جذاب برای شما باشد.

امیدوارم از تماشای این اثر لذت ببرید.




بنر سریال مر از ایست‌تون

مر از ایست‌تون

Mare of Easttown
سازنده: Brad Ingelsby
سال‌های انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Kate WinsletKate Winslet
Julianne NicholsonJulianne Nicholson
Jean SmartJean Smart
Angourie RiceAngourie Rice
Evan PetersEvan Peters
Sosie BaconSosie Bacon

درباره سریال مر از ایست‌تون


میر شهرک شرقی (Mare of Easttown) یک مینی‌سریال جنایی و درام هفت قسمته است که از سال 2021 توسط شبکه اچ بی او شروع به پخش کرد. برد اینگلسبی وظیفه ساخت این مینی‌سریال جذاب را برعهده داشت.

سریال میر شهرک شرقی موفق شد واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشته باشد و نمرات بسیار خوبی دریافت کند. این سریال به دلیل داستان مهیج و بازی فوق‌العاده گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. کیت وینسلت، جولیان نیکلسون، جین اسمارت، انگوری رایس، ایوان پیترز، کیلی اسپینی و دیوید دنمان ازجمله بازیگرانی هستند که در این مینی‌سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این مینی‌سریال بدین شرح است: یک کارآگاه در یک شهر کوچک پنسیلوانیا روی قتل محلی تحقیق می‌کند، در حالی که سعی می‌کند زندگی‌اش از هم نپاشد.

لازم به ذکر است که با توجه به استقبال بینظیر کاربران از این مینی‌سریال، احتمال ساخت فصل دوم وجود دارد و سازندگان نیز به این موضوع اشاره کرده‌اند. باید منتظر ماند و دید که تولیدکنندگان چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد.




بنر سریال لوکی

لوکی

Loki
سازنده: Michael Waldron
سال‌های انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Tom HiddlestonTom Hiddleston
Owen WilsonOwen Wilson
Gugu Mbatha-RawGugu Mbatha-Raw
Wunmi MosakuWunmi Mosaku
Eugene CorderoEugene Cordero
Tara StrongTara Strong

درباره سریال لوکی


لوکی (Loki‎) جزو بهترین سریال های خارجی شمار می‎آید که پخش آن از سال 2021 توسط سرویس دیزنی پلاس آغاز شد و به محبوبیت بالایی دست یافت. وظیفه ساخت این سریال برعهده مایکل والدرون قرار داشت.

این سریال نمرات بسیار خوبی دریافت کرد و به دلیل پیچش داستانی جالب و بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در سریال لوکی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تام هیدلستون، گوگو امبتا را، وونمی موساکو، یوجین کوردرو، تارا استرانگ، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو و ساشا لین اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان این مجموعه بعد از وقایع فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی جریان دارد که در آن نسخه جایگزین لوکی یک زمان‌بندی جدید را ایجاد می‌کند.




بنر سریال سایه و استخوان
دو زبانه

سایه و استخوان

Shadow and Bone
سازنده: Eric Heisserer
سال‌های انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Jessie Mei LiJessie Mei Li
Archie RenauxArchie Renaux
Freddy CarterFreddy Carter
Amita SumanAmita Suman
Kit YoungKit Young
Ben BarnesBen Barnes

درباره سریال سایه و استخوان


سایه و استخوان (Shadow And Bone) یکی از بهترین سریال‌های خارجی جدید محسوب می‌شود که برپایه رمانی به همین نام ساخته شد. وظیفه ساخت این سریال برعهده اریک هیزرر قرار داشت. این سریال کار خود را از سال 2021 توسط سرویس نت‌فلیکس آغاز کرد.

سریال سایه و استخوان پس از عرضه با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد. این سریال در جلب نظر مخاطبان موفق عمل کرد و خیلی زود به محبوبیت بالایی رسید. بن بارنز، جسی می لی، آرچی رینو و فردی کارتر ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان سریال سایه و استخوان بدین شرح است: در یک جهان جنگ‌زده، زمانی که سرباز فرومایه و یتیم متوجه قدرتی خارق‌العاده می‌شود که می‌تواند کلید آزادی کشورش باشد، از تمام چیزهایی که می‌شناسد جدا می‌شود تا در ارتش گریشا آموزش ببیند. وقتی در تلاش است که بر قدرت خود مسلط شود، پی می‌برد که متحدان و دشمنان می‌توانند یکسان باشند و هیچ چیز در این دنیای مجلل آن چیزی نیست که به نظر می‌رسد.




بنر سریال آخرین پادشاهی

آخرین پادشاهی

The Last Kingdom
سازنده: Stephen Butchard
سال‌های انتشار:2015 - 2020محصول: بریتانیا
تماشای آنلاین سریال
Emily CoxEmily Cox
Ian HartIan Hart
Eliza ButterworthEliza Butterworth
Eva BirthistleEva Birthistle
Alexander DreymonAlexander Dreymon
Jeppe Beck LaursenJeppe Beck Laursen

درباره سریال آخرین پادشاهی


ساختن سریال‌های تاریخی با تم جنگ و نشان دادن فرهنگ‌ها در زمان پخش سریال اسپارتاکوس بسیار در بین طرفداران سینما محبوب شده بود و از همان زمان این محبوبیت و علاقه به این سبک مجموعه در بین بیننده‌ها دیده می‌شد. سریال آخرین فرمانروایی نگاهی به تاریخ هجوم وایکینگ‌ها به انگلستان و غارت آن‌ها دارد ولی برخلاف سریال Vikings در این مجموعه زاویه دید 180 درجه چرخیده است و سریال از نگاه بریتانیایی‌ها روایت می‌شود.

سریال The Last Kingdom شاید از نظر ساختار با وایکینگ‌ها در تضاد باشد ولی برای کسانی که به مجموعه Vikings علاقه دارند به شدت توصیه می‌شود. سریال تم زیبایی دارد و شما را درگیر داستان خود می‌کند. قبل از دیدن این سریال بهتر است مجموعه وایکینگ‌ها را تماشا کنید زیرا در آن سریال به فرهنگ‌ها و اعتقادات قبیله وایکینگ‌ها نگاه ویژه‌ای شده است.

بعد از درگیری بین وایکینگ‌ها و انگلیسی‌ها یک پسر انگلیسی به وسیله وایکینگ‌ها اسیر می‌شود ولی بعد از گذشت مدتی او به سبک زندگی و ارتباط آن‌ها با یکدیگر علاقمند می‌شود و همین موضوع او را به وایکینگ‌ها هر روز نزدیکتر می‌کند در حالی که پدرش به وسیله آن‌ها کشته شده است.

گالری سریال آخرین پادشاهی





بنر سریال خانه کاغذی

خانه کاغذی

(Money Heist (La casa de papel
سازنده: Álex Pina
سال‌های انتشار:2017 - 2020محصول: اسپانیا
تماشای آنلاین سریال
Úrsula CorberóÚrsula Corberó
Itziar ItuñoItziar Ituño
Miguel HerránMiguel Herrán
Enrique ArceEnrique Arce
Jaime LorenteJaime Lorente
Esther AceboEsther Acebo

درباره سریال خانه کاغذی


آدرنالین خالص شاید عناوینی بهتر برای سریال سراسر هیجان سرقت پول باشد که به طرز عجیبی و سریعی در جهان محبوب شد و نت‌فلیکس برای ادامه ساخت و پخش جهانی آن پیش‌قدم شد. سریال سرقت پول سبک اسپانیایی از سرقت‌های بزرگ با برنامه‌ریزی دقیق را به نمایش گذاشته است و شما را در هر دقیقه شوکه خواهد کرد و در کنار آن با هر یک از شخصیت‌های این سریال ارتباط خوبی برقرار خواهید کرد.

سریال Money Heist داستان سرقتی که سال‌ها در فیلم و سریال‌های مختلف شاهد آن بودیم را دوباره برای ما بازسازی کرده است. این سریال مانند سریال فرار از زندان یک شخصیت خاص دارد که مغز متفکر داستان است و باید سعی کند که بر احساسات خود همواره غلبه کند. سریال سرقت پول را برای دوست‌داران هیجان و اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی به شدت توصیه می‌کنم.

پروفسور جمعی از افراد متخصص در حوزه‌های مختلف را به دور هم جمع می‌کند و طی چند ماه برنامه‌ی دقیق خود را از یک سرقت بسیار منظم برای آنها توضیح می‌دهد ولی بعد از شروع سرقت همه‌چیز آنطور که انتظار دارد پیش نمی‌رود.




بنر سریال ورود به سرزمین های بد

ورود به سرزمین های بد

Into the Badlands
سازنده: Miles Millar , Alfred Gough
سال‌های انتشار:2015 - 2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Daniel WuDaniel Wu
Emily BeechamEmily Beecham
Nick FrostNick Frost
Orla BradyOrla Brady
Alexia IoannidesAlexia Ioannides
Aramis KnightAramis Knight

درباره سریال ورود به سرزمین های بد


دربدلندز (Into the Badlands) یک سریال خارجی در ژانر اکشن و رزمی است که آلفرد گاف و مایلز میلار وظیفه ساخت آن را برعهده داشتند. این سریال از سال 2015 کار خود را توسط شبکه ای ام سی آغاز کرد و بعد از 3 فصل به اتمام رسید.

این سریال نمرات خوبی دریافت کرد و با نقدهای مثبت منتقدان مواجه شد. در سریال بدلندز بازیگرانی همچون دانیل وو، ارلا بریدی، سارا بولگر، آرامیس نایت، امیلی بیچام، الیور استارک، مدلین منتاک، الی آیونایدیس، مارتون چوکاش، نیک فراست، لورین توسان، بابو سیسی، شرمن اوگاستس و الن هولمن به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال در بدلندز بدین شرح است: در فصل اول قرن‌ها بعد در آینده، در نتیجه نابودی دنیای متمدن در سرزمینی که بدلندز نامیده می‌شود، جامعه ارباب رعیتی شکل گرفته ‌است که سرزمین‌های آن در رقابتی دائمی بین هفت بارون که برای حکومت بر قلمروشان از سیاست مشت آهنین و جنگجویان خاصی به نام کلیپرها استفاده می‌کنند تقسیم شده ‌است. داستان سریال حول شخصیت یکی از ماهرترین و تواناترین این جنگجویان ویژه به نام سانی که تحت امر بارون قدرتمندی به نام کوئین خدمت می‌کند، می‌چرخد.




بنر سریال فالکون و سرباز زمستان

فالکون و سرباز زمستان

The Falcon and the Winter Soldier
سازنده: Malcolm Spellman
سال‌های انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Anthony MackieAnthony Mackie
Sebastian StanSebastian Stan
Daniel BrühlDaniel Brühl
Wyatt RussellWyatt Russell
Erin KellymanErin Kellyman
Danny RamirezDanny Ramirez

درباره سریال فالکون و سرباز زمستان


یکی دیگر از بهترین سریال‌های خارجی جدید، سریال فالکون و سرباز زمستان، مینی سریال جدید کمپانی مارول است.

دنیای سینمایی مارول که پیش از شروع فاز چهارم، با عناوینی همچون وانداویژن، فالکون، بیوه سیاه و دیگر عناوین قصد دارد دنیای جدیدی را معرفی کند، در این مینی سریال تکلیف کاراکتر دراماتیکِ کاپیتان آمریکا را مشخص می‌کند.

اسپویل !!! در سکانس پایانی فیلم سینمایی انتقام جویان 4، دیدیم که استیو (کاپیتان آمریکا) بازنشستگی خود را اعلام کرد و از نقش خود کنار رفت.

اما مارول قصد حذف این کاراکتر را ندارد و تصمیم گرفته بازی گردانی این کاراکتر را به بازیگری جدید اعمال کند.

خلاصه داستان فیلم سینمایی فالکون و سرباز زمستان بدین گونه است:

پس از بازگشت محو شدگان به زمین، هرج و مرجی ایجاد شده و عده‌ای معتقدند که دنیای پس از بشکن تانوس، زمین را به جای بهتری تبدیل کرده بود و پیرو عقاید تانوس هستند. حال این پیروان گروهی جدید را تشکیل داده‌اند و با استفاده از داروهای مخصوصی، ابر سربازهایی به وجود آورده‌اند که قادر به رویارویی با ابرقهرمان‌ها هستند.

حال سم ویلسون (فالکون) و باکی (وینتر سولجر) قصد دارند جلوی این گروه را بگیرند و این هرج و مرج را از بین ببرند، اما در طرف دیگر باید مقابل اقدامات کاپیتان آمریکای جدید نیز از خود دفاع کنند.

اگر به دنیای سینمایی مارول علاقه‌مند باشید، این سریال جدید می‌توان لحظات شادی را برای شما به ارمغان بیاورد.

همچنین تماشای این مینی سریال، پیش از شروع فاز چهارم مارول ضروری است. چرا که اتفاقات آینده این دنیای سینمایی، از ادامه‌ی همین مینی سریال پیش می‌رود.




بنر سریال گومورا
پوستر سریال گومورا

گومورا

Gomorra - La serie
سازنده: Roberto Saviano
سال‌های انتشار:2014 - 2019محصول: ایتالیا
Salvatore EspositoSalvatore Esposito
Marco D'AmoreMarco D'Amore

درباره سریال گومورا


گومورا (Gomorra‎) سریالی خارجی جنایی و درام است که توسط روبرتو ساویانو ساخته شد. این سریال از سال 2014 شروع به پخش کرد و توسط استفانو سولیما کارگردانی شد. ازجمله بازیگرانی که در سریال گومورا به ایفای نقش پرداختند می‌توان به مارکو داموره، فورتوناتو چرلینو، سالواتوره اسپوزیتو، ماریا پیا کالتسونه، مارکو پالوتی و کریستیانا دل‌آنا اشاره کرد.

سریال گومورا برپایه رمانی تحقیقی به همین نام ساخته شد. این سریال مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت و در جلب نظرات مثبت آنان موفق ظاهر شد. خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: این سریال داستان مافیای ناپل ایتالیا و درگیری‌های آنان را به تصویر می‌کشد.




بنر سریال جهان غرب

جهان غرب

Westworld
سازنده: Jonathan Nolan , Lisa Joy
سال‌های انتشار:2016 - 2022محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Evan Rachel WoodEvan Rachel Wood
Thandie NewtonThandie Newton
Jeffrey WrightJeffrey Wright
Tessa ThompsonTessa Thompson
Ed HarrisEd Harris
Aaron PaulAaron Paul

درباره سریال جهان غرب


وست ورلد یا دنیای غرب یک سریال‌های آمریکایی خوش‌ساخت و بسیار پر هزینه است که وظیفه ساخت آن را جاناتان نولان برعهده داشته است. این سریال با الگو گرفتن از یک فیلم سینمایی به همین نام ساخته شده است و با توجه به شناختی که از آثار قبلی جاناتان داریم باید خود را برای ورود به یک هزارتوی عجیب و غریب و پر رمز و راز آماده کنید.

سریال West World به سراغ مسائل بسیار جالبی می‌رود و پیش‌بینی‌های قابل باوری از آینده تکنولوژی و افکار پیرامون آن به بیننده خود می‌دهد. جاه‌طلبی و به دنبال اهداف بسیار بزرگ بودن همیشه در انسان‌ها وجود داشته است ولی هیچکس به بهای آن توجهی نخواهد کرد. سریال دنیای غرب فلسفه زیبایی از دید آینده دارد پس اگر به تکنولوژی و آثار پیچیده علاقه دارید این سریال بهترین انتخاب خواهد بود.

یک شرکت بزرگ برای افراد پولدار یک پارک تفریحی را به وجود می‌آورد که در آن ربات‌های بسیار شبیه به انسان با خط داستانی منحصر به فرد در حال زندگی هستند در این بین افراد بسیار پولدار برای انجام‌ کارهای غیرقانونی خود که از لحاظ انسانی و قانونی مشکل دارند پا به این پارک تفریحی ‌می‌گذارند.

سریال دنیای غرب، یکی از بهترین عناوین وسترن محسوب می‌شود و با وجود مُدرن بودن، می‌تواند برای علاقه مندان به این سبک از سینما جذاب باشد.

گالری سریال جهان غرب





بنر سریال گامبی وزیر
پوستر سریال گامبی وزیر

گامبی وزیر

The Queen's Gambit
سازنده: Scott Frank , Allan Scott
سال‌های انتشار:2020محصول: ایالات متحده
Anya Taylor-JoyAnya Taylor-Joy

درباره سریال گامبی وزیر


گامبی وزیر (The Queen's Gambit) یکی از بهترین سریال‌های خارجی 2020، محصول سرویس نتفلیکس است که در سال 2020 عرضه شد و خیلی سریع توانست مورد استقبال طرفداران فیلم و سریال قرار بگیرد. این سریال براساس رمانی به همین نام اثر والتر تویس تولید شد. اسکات فرانک وظیفه کارگردانی این سریال را برعهده داشت.

سریال گامبی وزیر موفق شد تحسین منتقدان را برانگیزد و مورد استقبال آن‌ها قرار بگیرد. منتقدان این سریال را به دلیل داستان جذاب و سرگرم‌کننده‌اش و همچنین بازی محشر گروه بازیگرانش تحسین کردند. آنیا تیلور جوی، بیل کمپ، موزز اینگرام، کریستین سایدل، ریکا روت، کلوئی پیرری، آکمنجی اندیفورنین و ماریل هلر ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: گامبی وزیر داستانی خیالی راجع‌به زندگی یک نابغه شطرنج یتیم به نام بث هارمون از سن نه تا بیست و دو سالگی است. او در تلاش جهت تبدیل شدن به بزرگترین شطرنج باز جهان است؛ او در همین حال با مشکلات عاطفی و وابستگی به مواد مخدر و الکل دست و پنجه نرم می‌کند. داستان از اواسط دهه ۱۹۵۰ آغاز شده و تا دهه ۱۹۶۰ ادامه دارد.




بنر سریال راچد

راچد

Ratched
سازنده: Evan Romansky
سال‌های انتشار:2020محصول: United States Minor Outlying Islands
تماشای آنلاین سریال
Sarah PaulsonSarah Paulson
Corey StollCorey Stoll
Finn WittrockFinn Wittrock
Sharon StoneSharon Stone
Amanda PlummerAmanda Plummer
Jon Jon BrionesJon Jon Briones

درباره سریال راچد


سریال راچد (Ratched) یکی از بهترین سریال‌ های خارجی 2020 محسوب می‌شود که کار خود را از سال 2020 توسط سرویس نت‌فلیکس آغاز کرد. این سریال جدید در ژانر روانشناختی تولید شده و وظیفه ساخت آن برعهده ایوان رومانسکی قرار داشت.

سریال راچد در جلب نظر مخاطبان بسیار موفق ظاهر شد و توانست خیلی زود توجه بسیاری از طرفداران فیلم و سریال را به سمت خود جلب کند. این سریال نقدهای مختلفی را از جانب منتقدان دریافت کرد و واکنش‌های گوناگون آن‌ها را به همراه داشت.

منتقدان به داستان و شخصیت‌پردازی‌های سریال ایراد وارد کرده، اما از عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند. سارا پلسون، فین ویتراک، شارون استون، سینتیا نیکسون و جودی دیویس ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در سریال راچد به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: در سال 1947 پرستاری به نام میلدرد راچد جهت استخدام در یک بیمارستان روانی برجسته به کالیفرنیای شمالی می‌رود؛ در این بیمارستان آزمایش‌های مشکوک و مرموزی روی ذهن انسان انجام می‌شود. طی یک ماموریت مخفی میلدر تصویر کاملی از یک پرستار فداکار را از خود نشان می‌دهد؛ اما خیلی زود ظاهر و روح مهربان او دچار تغییر شده و شاهد روی تاریک و عجیبی از او هستیم.




بنر سریال نیروهای اهریمنی او

نیروهای اهریمنی او

His Dark Materials
سازنده: Philip Pullman
سال‌های انتشار:2019 - 2020محصول: بریتانیا
تماشای آنلاین سریال
Dafne KeenDafne Keen
Ruth WilsonRuth Wilson
Ariyon BakareAriyon Bakare
Will KeenWill Keen
Andrew ScottAndrew Scott
Ruta GedmintasRuta Gedmintas

درباره سریال نیروهای اهریمنی او


نیروی اهریمنی‌اش (His Dark Materials) نیز جزو بهترین سریال های جهان محسوب می‌شود که کار خود را از سال 2019 توسط شبکه بی بی سی وان آغاز کرد و تاکنون دو فصل از آن تولید شده است. سریال نیروی اهریمنی‌اش برپایه مجموعه رمان‌های به همین نام اثر فیلیپ پولمن ساخته شد.

این سریال با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد. منتقدان اعتقاد داشتند ممکن است جهان این سریال در ابتدا باعث سردرگمی مخاطبان شود و آن‌ها نتوانند به‌خوبی آن را درک کنند. اما آن‌ها داستان جذاب و بازی عالی گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند. ازجمله بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به دافنه کین، لین-منیول میراندا، جیمز مک‌آووی، روث ویلسون و کلارک پیترس اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال نیروی اهریمنی‌اش بدین شرح است: این سریال در چند جهان جریان دارد و پیوسته از جهانی به جهان دیگر حرکت می‌کند. داستان سریال ابتدا جهانی متناوب را به‌تصویر می‌کشد که در آن انسان‌ها حیواناتی به‌نام دیمون دارند که مظاهر روح آن‌هاست.




بنر سریال نگهبانان
دوبله

نگهبانان

Watchmen
سازنده: Damon Lindelof
سال‌های انتشار:2019 - 2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Regina KingRegina King
Yahya Abdul-Mateen IIYahya Abdul-Mateen II
Jeremy IronsJeremy Irons
Tom MisonTom Mison
Sara VickersSara Vickers

درباره سریال نگهبانان


نگهبانان (Watchmen) یک سریال در ژانر ابرقهرمانی و درام است که براساس کمیکی به همین نام اثر آلن مور نوشته شد. وظیفه ساخت این سریال نیز برعهده دیمون لیندلوف قرار داشت.

این سریال کار خود را از سال 2019 توسط شبکه اچ بی او آغاز کرد. سریال نگهبانان با تحسین گسترده منتقدان مواجه شد و نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد. منتقدان این سریال را به دلیل بازی محشر گروه بازیگری و داستان جذابش مورد تحسین قرار دادند.

سریال نگهبانان موفق شد مورد توجه مخاطبین نیز قرار بگیرد و به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. ازجمله بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به رجینا کینگ، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، یحیی عبدالمتین دوم، تام میسون، ندرو هاوارد و جرمی آیرونز اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: این سریال در جهانی جریان دارد که گروهی تحت عنوان قهرمانان نقابدار به فعالیت می‌پردازند؛ اما پس از مدتی سناتور کین قانونی را به تصویب می‌رساند که طبق آن فعالیت این گروه ممنوع شده و گروه از هم می‌پاشد. با این وجود هنوز یکی از اعضای گروه به شکل مخفیانه به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.




بنر سریال پسرها
دوبله
پوستر سریال پسرها

پسرها

The Boys
سازنده: Eric Kripke
سال‌های انتشار:2018 - 2020محصول: ایالات متحده
Karl UrbanKarl Urban
Jack QuaidJack Quaid
Antony StarrAntony Starr
Erin MoriartyErin Moriarty
Dominique McElligottDominique McElligott
Jessie T. UsherJessie T. Usher

درباره سریال پسرها


پسرها (The Boys) یکی از بهترین سریال های خارجی جدید محسوب می‌شود که بلافاصله پس از عرضه توسط سرویس آمازون پرایم در سال 2019 توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. وظیفه ساخت این سریال ابرقهرمانی جذاب برعهده اریک کریپک قرار داشت.

سریال پسرها براساس یک کتاب مصور به همین نام اثر گارت انیس و داریک رابرتسون ساخته شد. این سریال به دلیل خلاقیت داستانی و شخصیت‌های جذابش توانست تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشته باشد و نمرات خوبی را از سوی آن‌ها دریافت کند. منتقدان سریال پسرها را در زمینه عملکرد گروه بازیگری نیز تحسین کردند.

ازجمله بازیگرانی که در سریال پسرها به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کارل اربن، جک کواید، آنتونی استار، ارین موریارتی، دومینیک مک الیگوت، جسی آشر، لاز آلونسو، چیس کرافورد، کارن فوکوهارا و الیزابت شو اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان سریال پسرها در جهانی جریان دارد که در آن افراد ابرقدرت توسط عموم مردم به عنوان قهرمان شناخته می‌شوند و تحت نظر شرکتی قدرتمند به نام وات اینترنشنال فعالیت دارند. این شرکت وظیفه دارد از ابرقهرمانان بازاریابی و درآمدزایی ‌کند. ابرقهرمان‌ها در پشت ظاهر قهرمانانه خود درواقع افرادس متکبر و فاسد هستند. در ادامه گروهی دور یکدیگر جمع می‌شوند تا روی واقعی ابرقهرمانان را آشکار کرده و به مقابله با آن‌ها بپردازند.




بنر سریال کاراگاه حقیقی

کاراگاه حقیقی

True Detective
سازنده: Nic Pizzolatto
سال‌های انتشار:2014 - 2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Ray FisherRay Fisher
Stephen DorffStephen Dorff
Carmen EjogoCarmen Ejogo
Scoot McNairyScoot McNairy
Mahershala AliMahershala Ali

درباره سریال کاراگاه حقیقی


سریال کارآگاه حقیقی یک اثر بسیار زیبا با تمی تاریک است که دوست‌داران ژانر جنایی با دیدن یک قسمت از آن به سمت آن کشیده می‌شوند. این سریال از نظر روانشناسی به مسائل شخصی و بسیار متفاوتی ورود می‌کند. هر فصل از این سریال خط داستانی و بازیگران متفاوتی دارد که شاید بیننده را برای دیدن سریال زیاد ترغیب نکند ولی در کل برای دیدن یک سریال جنایی تمام‌عیار خود را آماده کنید.

سریال True detective برای شما یک سوپرایز بزرگ خواهد بود مخصوصا فصل اول آن که نقش اصلی سریال برعهده متیو مک‌کانهی بازیگر سرشناس سینمای هالیوود است کسی که با بازی او اغوا خواهید شد و حرکات و دیالوگ‌هایش در فصل اول بیننده را به خود جلب می‌کند. در دیدن این سریال لحظه‌ای تردید نکنید زیرا یکی از بهترین آثار جنایی تاریخ سینما را از دست داده‌اید.

دو پلیس برای یافتن یک قاتل سریالی وارد عمل می‌شوند ولی پرونده به شکل عجیبی پیچیده است و تحقیقات ماموران قانون 17 سال به طول می‌انجامد. فصل اول سریال در چند بازه زمانی مختلف روایت می‌شود و ماجرای کارآگاه راست و همکارش را بازگو می‌کند.

گالری سریال کاراگاه حقیقی





بنر سریال آقای ربات
پوستر سریال آقای ربات

آقای ربات

Mr. Robot
سازنده: Sam Esmail
سال‌های انتشار:2015 - 2019محصول: ایالات متحده
Rami MalekRami Malek
Christian SlaterChristian Slater
Carly ChaikinCarly Chaikin
Martin WallströmMartin Wallström
Michael CristoferMichael Cristofer
Elliot VillarElliot Villar

درباره سریال آقای ربات


یکی دیگر از بهترین سریال‌های خارجی جهان، سریال آقای روبات (Mr. Robot) است. این سریال که نخستین بار در تاریخ 24 ژوئن 2015 پا به تلویزیون گذاشت، خیلی زود در جلب نظر منتقدین موفق شد.

سریال آقای روبوت یک سریال درام است که بازیگرانی همچون رامی مالک، کارلی چالکین، مارتین وال-استروم، گریس گامر و مایکل کریستوفر در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Mr. Robot در جشنواره‌های تلویزیونی نیز موفق بوده و توانسته چند جایزه را به خود اختصاص دهد.

داستان این سریال در مورد یک هکر ماهر و حرفه‌ای به نام الیوت آلدرسون است که در کمپانی امنیتی آل.سیف (Allsafe) مشغول به کار است و از اختلال پارانویا رنج می‌برد. او از طریق هک کردن مردم با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کند و در مناظر عمومی، خیلی کم حرف ظاهر می‌شود. طی یک حادثه الیوت پس از خنثی کردن یک حمله‌ی سایبری به یکی از شرکت‌های کارفرما به نام E-Corp، با گروهی از هکرهای قدرتمند آشنا می‌شود و بدین ترتیب داستان اصلی سریال آغاز می‌شود.

سریال خارجی آقای روبات در 4 فصل، و 45 قسمت کار خود را پایان داد و توانست رضایت کامل کاربران را دریافت نماید. به گفته‌ی بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای فیلم و سریال، آقای روبات یکی از بی‌ نقص‌ترین و تماشایی‌ترین پایان بندی‌ها را داشته است. اتفاقی که این روزها خیلی کم شاهد و آن هستیم و می‌بینیم سریال‌هایی پس از 8 فصل خارق‌العاده، به طرز فجیعی کار خود را پایان می‌دهند :)

امیدوارم از تماشای این سریال لذت ببرید.




بنر سریال هانیبال

هانیبال

Hannibal
سازنده: Bryan Fuller
سال‌های انتشار:2013 - 2015محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Hugh DancyHugh Dancy
Mads MikkelsenMads Mikkelsen
Laurence FishburneLaurence Fishburne
Gillian AndersonGillian Anderson
Fortunato CerlinoFortunato Cerlino

درباره سریال هانیبال


هانیبال (Hannibal) یکی از بهترین سریال‌های خارجی جهان به‌شمار می‌آید که پخش آن از سال 2013 توسط شبکه ان بی سی آغاز شد و بعد از سه فصل در سال 2015 به اتمام رسید. برایان فولر وظیفه ساخت این سریال را برعهده داشت.

سریال هانیبال به شدت مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار گرفت. منتقدان این سریال را در زمینه‌های داستان، شخصیت‌پردازی‌ها و عملکرد گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند. هیو دنسی، مدس میکلسن، کارولین داویرناس، جیلین اندرسون و لارنس فیشبرن ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در سریال هانیبال حضور داشتند.

خلاصه داستان سریال هانیبال بدین شرح است: یک مأمور اف بی ای به اسم ویل گراهام روش خاصی در گرفتن قاتلان دارد. روش او به این صورت است که با تمرکزی که دارد خود را به جای قاتل قرار می‌دهد و به جای قاتل فکر می‌کند. او پس از مدتی با یک روانپزشک ماهر به اسم هانیبال لکتر آشنا می‌شود. این دو با یکدیگر در پرونده‌های مختلف قتل کار می‌کنند و در این کار بسیار موفق هستند و توانستد چند قاتل را گیر بیندازند. ولی چیز مهمی که ویل گراهام نمی‌داند این است که همکارش هانیبال لکتر خود یک قاتل زنجیره‌ای و حرفه‌ای است.




بنر سریال شرلوک

شرلوک

Sherlock
سازنده: Mark Gatiss , Steven Moffat
سال‌های انتشار:2010 - 2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Mark GatissMark Gatiss
Una StubbsUna Stubbs
Jonathan ArisJonathan Aris
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Rupert GravesRupert Graves
Amanda AbbingtonAmanda Abbington

درباره سریال شرلوک


سریال شرلوک یک اثر زیبا و بسیار قابل احترام است که به راحتی می‌توان آن را در لیست بهترین سریال‌های انگلیسی تاریخ سینما قرار داد. شرلوک هلمز را همه می‌شناسیم و تقریبا در تمام عناوین هنری اقتباسی پیرامون رمان‌های معروف این کاراکتر خیالی ساخته شده است. سریال شرلوک ولی در رده بالاتری نسبت به آثار پیشین مربوط به این کاراکتر قرار گرفته است سریالی که همچنان با فصل‌های کوتاه به دل بینندگان نشسته است.

سریال Shelock خاص بودن خود را مدیون نویسنده‌های خود است که با ریسک بالا این سریال را از حالت کلاسیک درآورده و به آن تم مدرن را افزوده‌اند ولی این ریسک برخلاف نظر بسیاری از منتقدان به خوبی جواب داد. Benedict Cumberbatch قطعا همان بازیگری است که سال‌ها شخصیت شرلوک برای شکوفایی به آن احتیاج داشت.

داستان سریال در مورد دو کارآگاه پلیس است که برای حل پرونده‌های جنایی دست به کار می‌شوند ولی پرونده‌ها به حدی دقیق هستند که تنها شرلوک با استدلال‌های دقیقش می‌تواند از پس حل آن‌ها بر بیاید.

گالری سریال شرلوک





بنر سریال دوستان
پوستر سریال دوستان

دوستان

Friends
سازنده: Marta Kauffman , David Crane
سال‌های انتشار:1994 - 2004محصول: ایالات متحده
Matthew PerryMatthew Perry
Matt LeBlancMatt LeBlanc
Courteney CoxCourteney Cox
David SchwimmerDavid Schwimmer
Jennifer AnistonJennifer Aniston
Lisa KudrowLisa Kudrow

درباره سریال دوستان


سریال دوستان به عنوان بهترین سریال کمدی تاریخ از بسیاری از مجلات تاییدیه دریافت کرده است. سریال دوستان یک مجموعه بلند که 10 سال از زندگی 6 دوست را به نمایش می‌گذارد و دقیقا در زمانی که آن‌ها دوران جوانی خود را طی می‌کنند و باید با موضوعات مختلفی رو به‌رو بشوند و واکنش‌های متفاوتی را به نمایش بگذارند سریال داستان خود را آغاز می‌کند. این سریال نمونه کامل یک اثر برای فرهنگ‌سازی است که در آمریکا آن را به وسیله رسانه به مردم آموزش داده‌اند.

سریال Friends با فرهنگ ما زیاد نزدیکی ندارد ولی درس‌های بزرگی را درون خود پنهان کرده است. این سریال یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های تاریخ کشور آمریکاست به‌گونه‌ای که بعد از گذشت 16 سال از پایان این سریال هنوز هم بیننده‌های بسیار زیادی این سریال را به تماشا می‌نشینند. 6 کاراکتر اصلی این سریال هرکدام تیپ شخصیتی متفاوتی دارند که به راحتی با آن‌ها ارتباط خواهید گرفت.

در منطقه منهتن نیویورک 6 دوست با یکدیگر در قالب دو خانه آپارتمانی زندگی می‌‍‌کنند و همواره با مسائل روزانه پیرو روابط اجتماعی درگیر هستند و سعی می‌کنند با یکدیگر این مسائل را حل کنند.




بنر سریال شیرینی خور

شیرینی خور

Sweet Tooth
سازنده: Jim Mickle , Beth Schwartz
سال‌های انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Christian ConveryChristian Convery
Nonso AnozieNonso Anozie
Adeel AkhtarAdeel Akhtar
Stefania LaVie OwenStefania LaVie Owen
Dania RamirezDania Ramirez
Aliza VellaniAliza Vellani

درباره سریال شیرینی خور


شیرینی خور (Sweet Tooth) یک سریال جدید خارجی در ژانرهای درام و فانتزی است پخش آن از سال 2021 توسط سرویس نت‌فلیکس آغاز شد. وظیفه ساخت این سریال برعهده جف لمیر قرار داشت.

این سریال به دلیل خلاقیت داستانی و بازی عالی گروه بازیگری با نقدهای مثبت منتقدان روبه‌رو شد و نمرات بالایی دریافت کرد. نونسو آنوزی، کیریستین کانوری، ادیل اختر، استفانیا لاوی اوون، دانیا رامیرز، آلیزا ولانی، جیمز برولین و ویل فورته ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان سریال دندان شیرین (یا همان شیرینی خور) بدین شرح است: ده سال قبل یک ویروس مرموز باعث کشته شدن بسیاری از مردم جهان و تولد نوزادان هیبریدی شد که بخشی از آن‌ها انسان و بخشی حیوان بودند.




بنر سریال بهتره با ساول تماس بگیری

بهتره با ساول تماس بگیری

Better Call Saul
سازنده: Peter Gould , Vince Gilligan
سال‌های انتشار:2015 - 2022محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Bob OdenkirkBob Odenkirk
Jonathan BanksJonathan Banks
Rhea SeehornRhea Seehorn
Patrick FabianPatrick Fabian
Michael MandoMichael Mando
Giancarlo EspositoGiancarlo Esposito

درباره سریال بهتره با ساول تماس بگیری


مجموعه بریکینگ بد به حدی خاطرانگیز و برای طرفدارنش زیبا بود که ساختن اسپین آف از روی آن پیش‌بینی می‌شد ولی از آن کسی انتظار موفقیت را نداشت و همه می‌خواستند که دوباره شخصیت‌های عجیب این سریال را در کنار یکدیگر ببینند. برخلاف چیزی که تصور می‌شد سریال بهتره با ساول تماس بگیری یک شاهکار با ساختاری مشابه سریال افسارگسیخته را به نمایش گذاشت و حتی در بعضی از موضوعات از سریال اصلی پیشی گرفت.

سریال Better Call Saul قطعا بهترین اسپین آف ساخته شده در تاریخ شبکه‌های تلویزیونی است. این سریال هیجانی را به شما انتقال می‌دهد که در هیچ جایی نمی‌توانید آن را پیدا کنید و این مجموعه و ساختار را نیز دوباره مدیون وینس گیلیگان هستیم. با ساول همراه شوید و ببینید که این شخصیت محبوب چه سرگذشتی را دنبال کرده است.

ساول گودمن که گذشته‌ای بسیار سیاهی را پشت سر گذاشته است حالا در حال ورشکستی قرار دارد که دوباره کار خود را از سر می‌گیرد و با ورود به انواع پرونده‌های جنایی و کمک به افراد بسیار خطرناک همیشه سعی دارد که پول بیشتری را به دست بیاورد.

گالری سریال بهتره با ساول تماس بگیری





بنر سریال سوپرانو
پوستر سریال سوپرانو

سوپرانو

The Sopranos
سازنده: David Chase
سال‌های انتشار:1999 - 2007محصول: ایالات متحده
James GandolfiniJames Gandolfini
Edie FalcoEdie Falco
Jamie-Lynn SiglerJamie-Lynn Sigler
Robert IlerRobert Iler
Lorraine BraccoLorraine Bracco
Michael ImperioliMichael Imperioli

درباره سریال سوپرانو


سریال سوپرانو یک دوز واقعی از فرم اصلی سریال‌های دهه قبلی شبکه‌های تلویزیونی جهان است. یک درام کامل که عاشق تمام داستان آن خواهید شد و قطعا مانند برخی سریال‌های جنایی یا مافیایی از قسمت درام آن فرار نخواهید کرد. دیوید چیس سریال Sopranos را براساس تجربه خود از زندگی در نیوجرسی و ارتباطات خود با خانواده و حتی روانشناسش نوشته است تا ساختاری بی‌نظیر از واقعیت را در ذهن بیننده به جا بگذارد.

سریال سوپرانو پر از شخصیت‌های جذاب و دیدنی است که برای هرکدام از آن‌ها تیپ‌های مختلف شخصیتی تعریف شده است. شخصیت آنتونی سوپرانو با بازی زیبای جیمز گاندولفینی بیشترین بار داستان را به دوش می‌کشد و محو بازی فوق‌العاده گاندولفینی در نقش یکی از رییس‌های مافیا خواهید شد. رییس مافیایی که در خانه یک پدر شوخ‌طبع است.

آنتونی سوپرانو در نقش یک پادو وارد دنیای مافیایی می‌شود و مسیر خود را تا ریاست خانواده ایتالیایی در ایالت‌های نیوجرسی و نیویورک ادامه می‌دهد و در کنار آن باید به مشغله‌های خانوادگی و روانی خود نیز نگاهی داشته باشد.




بنر سریال دکستر
پوستر سریال دکستر

دکستر

Dexter
سازنده: James Manos, Jr.
سال‌های انتشار:2006 - 2013محصول: ایالات متحده
Michael C. HallMichael C. Hall
Jennifer CarpenterJennifer Carpenter
C.S. LeeC.S. Lee
James RemarJames Remar
David ZayasDavid Zayas
Geoff PiersonGeoff Pierson

درباره سریال دکستر


علاقه به کشتن یا آسیب‌زدن به افراد یا حیوانات شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی وجود دارد. سریال دکستر با مفاهیمی عجیب و غریب در قالب یک فصل منتشر شد و واکنش‌ها به این مجموعه غیر منتظره بود و به سرعت داستان این سریال مشهور شد و طرفداران بی‌شماری را توانست به دور خود جمع کند. دکستر دیوانه‌وار است ولی خیلی ساده موضوع را برای بیننده شرح می‌دهد و بدون شک علاقمندان به این سریال آن را یک مجموعه بی‌همتا می‌دانند که نمونه‌ای مشابه آن وجود ندارد.

سریال Dexter کشتن و دیدن جنازه را برای بیننده عادی می‌کند و کافی است چند قسمت با قهرمان داستان ارتباط برقرار کنید تا ببینید نمی‌توانید از او دل بکنید. مایکل سی هال با چهره‌ای سرد و بدون احساس یک بازی فوق‌العاده را در طول سریال به نمایش گذاشته است که برای همین نقش انواع جوایز معتبر هنری را نیز توانست دریافت کند.

بعد از قتل مادر دکستر که در کودکی اتفاق افتاد او را با بیماری عجیبی رو به رو کرد که موجب شد علاقه او به کشتن چندین برابر شود در همین راستا پدرخوانده او که از این موضوع باخبر می‌شود سعی می‌کند که علاقه دکستر به کشتن را سمت و سو بدهد.




بنر سریال بانشی
پوستر سریال بانشی

بانشی

Banshee
سازنده: David Schickler , Jonathan Tropper
سال‌های انتشار:2013 - 2016محصول: ایالات متحده
Antony StarrAntony Starr
Ivana MiličevićIvana Miličević
Ulrich ThomsenUlrich Thomsen
Frankie FaisonFrankie Faison
Hoon LeeHoon Lee
Matthew RauchMatthew Rauch

درباره سریال بانشی


سریال بانشی بهترین سریال خارجی است که در آن درگیری خیابانی و مبارزه‌های تن به تن به شکل بسیار واقعی و جذاب ساخته شده است. سریال بانشی خشن است ولی داستانی را روایت می‌کند که در کنار الگوهای فیلمبرداری و بازی بازیگران آن فوق‌العاده از کار درآمده است. سریال بانشی شاید یکی از معدود آثار این لیست باشد که نمونه مشابه آن از نظر روایت داستانی تقریبا وجود ندارد.

تیپ‌های شخصیتی سریال Banshee موضوعی است که از آن لذت خواهید برد و با هر شخصیت آن چه منفی و چه مثبت ارتباط برقرار خواهید کرد مخصوصا شخصیت اصلی داستان که از بازی زیبا او نهایت لذت را خواهید برد. بانشی داستان ثابتی دارد و نوسان آن خیلی کم می‌باشد پس بهتر است بعد از دیدن یک فصل از این سریال در مورد آن نظر بدهید.

فردی بعد از چند سال حضور در زندان به دنبال پیدا کردن دختر مورد علاقه‌اش وارد یک شهر می‌شود ولی بر حسب اتفاق کلانتر تازه وارد شهر بدون معرفی به مردم بعد از ورود به شهر کشته می‌شود و فرد زندانی تصمیم می‌گیرد تا با دزدین مقام کلانتر در شهر زندگی جدیدی را آغاز کند.




بنر سریال مردگان متحرک

مردگان متحرک

The Walking Dead
سازنده: Frank Darabont
سال‌های انتشار:2010 - 2022محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Ross MarquandRoss Marquand
Danai GuriraDanai Gurira
Melissa McBrideMelissa McBride
Jeffrey Dean MorganJeffrey Dean Morgan
Norman ReedusNorman Reedus
Christian SerratosChristian Serratos

درباره سریال مردگان متحرک


در طول تاریخ همیشه موضوعات مربوط به زامبی‌ها یا انسان‌هایی که به وسیله یک بیماری دچار جنون می‌شوند برای اقتباس الگو قرار داده شده‌اند ولی ساختن سریال و به تصویر کشیدن سرگذشت انسان‌ها بعد از به وجود آمدن زامبی‌ها برای یک مدت زمان طولانی کاری بود که به وسیله شبکه AMC انجام شد. سریال مردگان متحرک در آغاز به طرز باورنکردنی موفق عمل کرد و به سرعت طرفداران بی‌شماری را توانست در سراسر دنیا به خود جذب کند.

سریال Walking Dead همراه با جزئیات زیبا نگاهی به داستان یک جهان مسموم به زامبی انداخته است و برای دوست‌داران این‌چنین سبک از مجموعه‌ها به شدت توصیه می‌شود هر چند که اشکالاتی بر این سریال وارد است ولی این مجموعه توانسته نمره قابل قبولی را با توجه به داشتن فصل‌های طولانی به دست آورد.

بعد از چند ماه پلیسی که بر اثر تیر خوردن به کما رفته بود از کما بیرون می‌آید و متوجه می‌شود که شهرش به یک ویرانه تبدیل شده است تا اینکه با گروهی از زامبی‌ها رو به رو می‌شود و مجبور می‌شود با فرار کردن از شهر جان خود را نجات دهد.




بنر سریال خاطرات خون‌آشام
پوستر سریال خاطرات خون‌آشام

خاطرات خون‌آشام

The Vampire Diaries
سازنده: Kevin Williamson , Julie Plec
سال‌های انتشار:2009 - 2017محصول: ایالات متحده
Paul WesleyPaul Wesley
Ian SomerhalderIan Somerhalder
Kat GrahamKat Graham
Candice KingCandice King
Zach RoerigZach Roerig
Matthew DavisMatthew Davis

درباره سریال خاطرات خون‌آشام


خاطرات خون آشام (The Vampire Diaries) سریالی خون آشامی است که پخش خود را از سال 2009 توسط شبکه The CW شروع کرد. سریال خاطرات خون‌آشام که برپایه مجموعه کتاب‌هایی به همین نام اثر ال. جی. اسمیت تولید شد؛ این سریال پس از پخش 8 فصل و 171 قسمت در سال 2017 به اتمام رسید.

سریال خاطرات خون آشام خیلی زود با استقبال عظیم مخاطبان مواجه شد و توانست به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی شبکه The CW تبدیل شود؛ اما با گذشت زمان تعداد مخاطبان این سریال افت کرد.

منتقدان در فصل‌های ابتدایی از عملکرد گروه بازیگری و ریتم جذاب داستانی سریال خاطرات خون آشام تحسین کردند؛ اما در ادامه این دیدگاه‌های مثبت کاملا تغییر کرد. آن‌ها اعتقاد داشتند که این سریال با گذشت زمان خلاقیت داستانی خود را از دست داد و چیز جدیدی را به مخاطب ارائه نداد.

افت سریال خاطرات خون‌آشام در داستان باعث شد تا تعداد بینندگان این سریال از متوسط 3.60 میلیون نفر در فصل اول تا 1.71 میلیون نفر تا فصل هشتم ریزش کند؛ درنهایت نیز به دلیل افت تعداد مخاطبان، پخش این سریال متوقف شد.

نینا دوبرو، پل ویسلی، ایان سامرهلدر، استیون آر. مک‌کوئین، کاترینا گراهام، کندیس آکولا، زک روئریک، مایکل تروینو، متیو دیویس و مایکل مالارکی ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال خاطرات خون‌آشام بدین شرح است: حوادث این سریال در شهر خیالی میستیک فالز جریان دارد؛ یک دختر نوجوان به اسم الینا گیلبرت که طی یک تصادف رانندگی هر دو والدین خود را از دست داده، عاشق یک خون آشام 162 ساله به نام استفان سالواتوره می‌شود. رابطه این دو پس از برگشتن برادر بزرگ‌تر مرموز استفان به نام دیمون بغرنج می‌شود. دیمون پس از بازگشتش طی نقشه‌ای، عشق قدیمی آن‌ها به نام کاترین پیرس را که یک خون آشام دقیقا شبیه به الینا است بازمی‌گرداند.




بنر سریال میراث‌
پوستر سریال میراث‌

میراث‌

Legacies
سازنده: Julie Plec
سال‌های انتشار:2018 - 2020محصول: ایالات متحده
Danielle Rose RussellDanielle Rose Russell
Aria ShahghasemiAria Shahghasemi
Matthew DavisMatthew Davis
Kaylee BryantKaylee Bryant
Jenny BoydJenny Boyd
Quincy FouseQuincy Fouse

درباره سریال میراث‌


میراث (Legacies) درواقع یکی از اسپین‌آف‌های سریال خاطرات خون آشام محسوب می‌شود. این سریال کار خود را از سال 2018 توسط شبکه The CW آغاز کرد؛ پخش سریال میراث اکنون پس از دو فصل هنوز به اتمام نرسیده است.

تعداد بینندگان این سریال در فصل اول به طور متوسط حدود 1.52 میلیون نفر بود؛ این تعداد در فصل دوم تغییر زیادی نکرد و همانگونه ادامه پیدا کرد. سریال میراث نتوانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و با نقدهای تند آن‌ها مواجه شد. منتقدان داستان این سریال را ضعیف توصیف کرده و معتقد بودند که سریال فقط برپایه شهرت سریال خاطرات خون آشام به کار خود ادامه می‌دهد.

دنیل رز راسل، متیو دیویس، آریا شاه قاسمی، کیلی برایانت، جنی بوید، توماس دورتی و پیتون الکس اسمیت ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان سریال میراث بدین شرح است: حوادث سریال میراث در ادامه سریال اصیل‌ها جریان دارد. هوپ مایکلسون ، دختر کلاوس مایکلسون و هیلی مارشال که یک سه رگه‌ای قدرتمند است؛ به‌خاطر موهبت و استعدادش به همراه دوقلوهای سالتزمن یعنی لیزی و جوزی وارد مدرسه سالواتوره می‌شوند. این مدرسه در واقع یک پناهگاه امن را برای افراد فراطبیعی و مکانی است که موجوداتی مانند خون‌آشام‌ها، گرگینه‌ها و جادوگران می‌توانند انگیزه‌ها و توانایی‌های فراطبیعی خود را کنترل کنند.




بنر سریال گمشدگان
پوستر سریال گمشدگان

گمشدگان

Lost
سازنده: J.J. Abrams , Damon Lindelof , Jeffrey Lieber
سال‌های انتشار:2004 - 2010محصول: ایالات متحده
Naveen AndrewsNaveen Andrews
Nestor CarbonellNestor Carbonell
Henry Ian CusickHenry Ian Cusick
Emilie de RavinEmilie de Ravin
Michael EmersonMichael Emerson
Matthew FoxMatthew Fox

درباره سریال گمشدگان


سریال گمشدگان یکی از عجیب‌ترین سریال‌های ساخته شده در این لیست می‌باشد که در زمان پخش دائما تئوری‌های مختلف برای داستان سریال به وسیله منتقدان و طرفداران ساخته می‌شد و همین موضوع باعث شد که تا انتهای سریال طرفداران آن تحمل کنند و داستان پیچیده آن را همواره دنبال کنند. سریال گمشدگان به شدت پیچیده است و با به تصویر کشیدن شخصیت‌های مختلف ذهن شما را بسیار مشغول خود می‌کند.

سریال Lost یک مجموعه بی‌نظیر با ساختاری بسیار منظم می‌باشد که روایتی عجیب را برای بینندگان خود تعریف می‌کند که در هر سکانس آن در کنار داستان پیچیده‌اش تیپ‌های شخصیتی مختلف را واکاوی می‌کند و نشان می‌دهد داستانی فراتر از سرگرمی را برای ارائه انتخاب کرده است. سریال گمشدگان برای علاقمندان به تم رازآلود و درام ساخته شده است هرچند که با داستان آن در همان ابتدای سریال ارتباط برقرار خواهید کرد.

بعد از سقوط هواپیما به یک جزیره ناشناخته افراد داخل این پرواز در ابتدا سعی می‌کنند که همدیگر را نجات دهند و در ادامه برای بقا در جزیره تلاش می‌کنند آن‌ها پی می‌برند که در یک جزیره ناشناخته حضور دارند و تقریبا کمکی به آن‌ها نخواهد شد و این درحالی است که در ادامه متوجه می‌شوند که این جزیره برای انجام برخی اقدامات حکومتی استفاده ‌شده است.




بنر سریال اصیل ها
پوستر سریال اصیل ها

اصیل ها

The Originals
سازنده: Julie Plec
سال‌های انتشار:2013 - 2018محصول: ایالات متحده
Joseph MorganJoseph Morgan
Daniel GilliesDaniel Gillies
Phoebe TonkinPhoebe Tonkin
Charles Michael DavisCharles Michael Davis
Riley VoelkelRiley Voelkel
Yusuf GatewoodYusuf Gatewood

درباره سریال اصیل ها


اصیل‌ها (The Originals) نیز یکی از سریال‌های فرعی خاطرات خون آشام استکه پخش آن از سال 2013 توسط شبکه The CW شروع شد. این سریال پس از 5 فصل و 92 قسمت در سال 2018 به پایان رسید. سریال اصیل‌ها نتوانست به‌اندازه سریال خاطرات خون‌آشام در جلب نظر مخاطبان موفق عمل کند.

تعداد بینندگان فصل نخست این سریال به‌طور متوسط حدود 2.6 میلیون بود که این میزان در فصل آخر تا 1.36 میلیون نفر افت کرد. سریال اصیل‌ها نیز درآغاز راهش موفق شد تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد؛ اما در ادامه با افت شدید جذابیت داستانش با نقدهای منفی منتقدان مواجه شد.

جوزف مورگان، دنیل گیلیز، کلر هولت، فیبی تانکین، چارلز مایکل دیویس، لیه پایپس و دانیل کمبل ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال اصیل‌ها بدین شرح است: داستان این سریال حول محور یک خانواده خون آشام به نام خانواد مایکلسون می‌چرخد که نخستین خون آشام‌های تاریخ محسوب می‌شوند. داستان از جایی آغاز می‌شود که کلاوس مایکلسون به محله فرانسوی‌های نیواورلینز، شهری که خانواده مایکلسون 300 سال قبل آن را بنا کرده‌اند و به شهر نیروهای ماوراءالطبیعه معروف است بازمی‌گردد.




بنر سریال پسران آشوب
پوستر سریال پسران آشوب

پسران آشوب

Sons of Anarchy
سازنده: Kurt Sutter
سال‌های انتشار:2008 - 2014محصول: ایالات متحده
Charlie HunnamCharlie Hunnam
Katey SagalKatey Sagal
Theo RossiTheo Rossi
Tommy FlanaganTommy Flanagan
Mark Boone JuniorMark Boone Junior
Kim CoatesKim Coates

درباره سریال پسران آشوب


مجموعه فرزندان هرج و مرج یک سریال عجیب و با شخصیت‌های بسیار زیاد است که دنیایی از خلاف‌های ریز و درشت را برای ما ترسیم می‌کند. سریال به شدت در شخصیت‌پردازی قوی عمل کرده است و ارتباط بیننده با شخصیت‌ها بعد از دیدن چند فصل بسیار نزدیک می‌شود. این مجموعه رقابت در دنیایی خلاف را به زبان ساده و از نگاهی مدرن‌تر برای بیننده ترسیم می‌کند.این سریال را با نام فرزندان آشوب نیز می‌شناسند.

سریال Sons of Anarchy برای همه سلیقه‌ای ساخته نشده است ولی اگر در داستان آن غرق شوید دیگر تا پایان سریال راه نجاتی وجود ندارد و مثل یک قایق بیننده را با مسیر خود جا به جا می‌کند. شاید از معدود مجموعه‌های تلویزیونی باشد که در آن شخصیت‌های فرعی نیز برای بیننده بسیار جذاب به تصویر کشیده شده است. یادتان نرود که برای علاقمندان به استایل گروه‌های موتورسواری و و دیدن هارلی دیویدسون‌های دیوانه‌وار این سریال بهترین گزینه است.

فرزندان آشوب برای کسب درآمد کار قاچاق و خرید و فروش اسلحه را در یک شهر کوچک انجام می‌دهند ولی برای اینکار باید رقابت کنند و با گروه‌های دیگر دائما درگیر هستند. این گروه در کنار انجام انواع کارهای خلاف در امور خیریه نیز شرکت می‌کنند.




بنر سریال خانه پوشالی
پوستر سریال خانه پوشالی

خانه پوشالی

House of Cards
سازنده: Beau Willimon
سال‌های انتشار:2013 - 2018محصول: ایالات متحده
Robin WrightRobin Wright
Michael KellyMichael Kelly
Constance ZimmerConstance Zimmer
Patricia ClarksonPatricia Clarkson
Derek CecilDerek Cecil
Boris McGiverBoris McGiver

درباره سریال خانه پوشالی


سریال خانه پوشالی یک اثر سیاسی که سعی کرده است سیاست حزب‌ها و وزرای داخلی آمریکا در برخورد با انواع اتفاقات برای بیننده به نمایش بگذارد. سریال از روابط سیاه تا تصمیم‌گیری برای رسیدن به منافع جمعی و ملی را به نمایش گذاشته است و به شما نشان می‌دهد که موضع افراد سیاسی با مردم چگونه است و سخنرانی‌ها تا چه حد شامل صداقت می‌شود. این سریال یک مجموعه کامل فوق‌العاده است که پیشنهاد می‌کنیم به صورت کامل آن را به تماشا بنشینید.

کوین اسپیسی ستاره بی‌چون و چرای این مجموعه است و حرص و طمع و مراحل رشد در دستگاه‌های سیاسی و تغییر رفتار یک سیاست‌مدار را کامل به نمایش می‌گذارد. این سریال یک پکیج تمام کمال درام است که پیشنهاد می‌کنم برای دیدن آن اصلا شک نکنید.

داستان سریال پیرامون شخصیت فرانک آندروود می‌باشد که سعی دارد به مقام معاونت ریاست جمهوری آمریکا دست پیدا کند و با همین هدف وارد جنگ سیاست با مهره‌های داخلی و خارجی بازی حکومت می‌شود.




بنر سریال اداره
پوستر سریال اداره

اداره

The Office
سازنده: Ricky Gervais , Stephen Merchant , Greg Daniels
سال‌های انتشار:2005 - 2013محصول: ایالات متحده
Rainn WilsonRainn Wilson
Jenna FischerJenna Fischer
John KrasinskiJohn Krasinski
Ed HelmsEd Helms

درباره سریال اداره


سیت‌کام مانند یک بمب در جهان منفجر شد و دهه‌های بسیار طلایی را توانست پشت سر بگذارد. سریال اداره یک سیت‌کام زیبا و بسیار هوشمندانه است که برای دیدن آن حتی یک لحظه را نیز نباید از دست داد. سریال Office براساس یک مجموعه تلویزیونی بریتانیایی به همین سبک ساخته شده است. این سریال در ابتدا زیاد نتوانست موفق باشد ولی با ادامه چند فصل به محبوبیتی بی‌سابقه دست یافت.

سریال Office طنز جذابی دارد و با آثار دیگری که تا به حال دیده‌ای تفاوت بنیادی دارد زیرا سریال حس یک مستند را به بیننده می‌دهد و کمتر درگیر جزئیات زندگی می‌شود. در این سریال شخصیت‌های عجیب و دوست‌داشتنی به وفور یافت می‌شود و با آن‌ها ساعت‌ها خاطره‌سازی خواهید کرد. در کل طرفداران سیت‌کام و بینندگانی که به دنبال یک مجموعه طنز خاص هستند حتما این سریال را در الویت خود قرار دهند.

سریال اداره حول‌محور یک دفتر فروش کاغذ روایت می‌شود که در آن چند شخصیت به صورت روزانه کار می‌کنند. سریال زندگی این افراد در ارتباط با یکدیگر و نحوه زندگی آن‌ها را به طرز ماهرانه‌ای به تصویر می‌کشد.




بنر سریال ترور

ترور

The Terror
سازنده: Edward Berger
سال‌های انتشار:2018 - 2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
George TakeiGeorge Takei
Kiki SukezaneKiki Sukezane
Shingo UsamiShingo Usami
Naoko MoriNaoko Mori
Miki IshikawaMiki Ishikawa
Derek MioDerek Mio

درباره سریال ترور


سریال ترور یا ترس مجموعه‌ای انگلیسی با ژانر تریلر روانشناختی می‌باشد که در زیرمجموعه ژانر ترسناک قرار می‌گیرد. این سریال با ترکیب افسانه‌های محلی و قرار دادن آن رو به روی شخصیت‌های واقعی تاریخ یک مجموعه جذاب را برای بیننده به نمایش می‌گذارد. سریال ترور یکی از باکیفیت‌ترین مجموعه‌هایی است که در شبکه AMC ساخته شده است.

سریال The Terror در فصل ابتدایی خود به سراغ سفرهای تاریخی به قطب جنوب که توسط انگلیسی‌ها برای کشف دنیاهای دیگر انجام شد می‌رود و سرگذشت افراد و خدمه دو کشتی بسیار پیشرفته در زمان خودش را به نمایش می‌گذارد. شخصیت تاریخی سر جان فرانکلین به عنوان یکی از کاشفان مشهور و دریانورد در این سریال حضور دارد.

بعد از سفر دو کشتی انگلیسی برای کشف و تحقیقات در قطب جنوب آن‌ها به یکباره با موجودی بسیار عجیب و خطرناک رو به‌رو می‌شوند که سعی دارد آن‌ها را شکار کند و در کنار آن باید در برابر سرما و گرسنگی نیز دوام بیاورند و سعی کنند برای این وضعیت یک راه حل پیدا کنند.

گالری سریال ترور





بنر سریال نابغه
پوستر سریال نابغه

نابغه

Genius
سازنده: Kenneth Biller , Noah Pink
سال‌های انتشار:2017 - 2018محصول: ایالات متحده
Antonio BanderasAntonio Banderas
Clémence PoésyClémence Poésy
Alex RichAlex Rich
Samantha ColleySamantha Colley
Michael McElhattonMichael McElhatton
Geoffrey RushGeoffrey Rush

درباره سریال نابغه


در طول تاریخ همیشه افرادی هستند که از آن‌ها بت ساخته می‌شود و بسیار مشهور می‌شوند البته بیشتر این افراد شهرت خود را مدیون خلاقیت و نبوغ خود بوده‌اند تا تبلیغ که امروزه متاسفانه شاهد آن هستیم. سریال نابغه یک بیوگرافی کامل از زندگی نوابغی است که به تاریخ یک تکان داده‌اند و توانسته‌اند در پیشرفت هنر یا علم بسیار تاثیرگذار باشند.

اگر طرفدار ژانر بیوگرافی هستید حتما این سریال خوش‌ساخت از شبکه نشنال جئوگرافیک را به تماشا بنشینید مخصوصا فصل اول آن را که به نابغه قرن یعنی انیشتین اختصاص داده شده است. سریال کامل روایی است و داستان خود را از کودکی این اشخاص به صورت کامل و در طول یک فصل روایت می‌کند.

فصل اول این سریال به شخصیت انیشتین یکی از نوابغ تاریخ بشر کسی که با تئوری‌های خود دنیای فیزیک را متحول کرد اختصاص داده شده است. وی نشان داد که حتما برای اثبات یک موضوع نیاز به آزمایش فیزیکی نیست و می‌توان با فرمول‌های مختلف محاسبات بسیار دقیقی را به دست آورد. ولی در کنار تمام این موارد انیشتین چگونه شخصیتی در خانه و در رفتار با همسرش داشت برای پی بردن به این موضوعات حتما این سریال را به تماشا بنشینید.




بنر سریال پیکان
پوستر سریال پیکان

پیکان

Arrow
سازنده: Greg Berlanti , Marc Guggenheim , Andrew Kreisberg
سال‌های انتشار:2012 - 2020محصول: ایالات متحده
Stephen AmellStephen Amell
David RamseyDavid Ramsey
Katie CassidyKatie Cassidy
Rick GonzalezRick Gonzalez
Juliana HarkavyJuliana Harkavy
Katherine McNamaraKatherine McNamara

درباره سریال پیکان


کماندار (Arrow) یکی دیگر از بهترین سریال های خارجی جهان محسوب می‌شود که توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد. این سریال توسط گرگ برلانتی، مارک گوگنهایم و اندرو کریسبرگ ساخته شد و پخش خود را از سال 2012 توسط شبکه سی دابلیو آغاز کرد. سریال کماندار پس از هشت فصل در سال 2020 به پایان رسید.

سریال کماندار طی هشت سال پخش خود نقدهای مختلفی را از جانب منتقدان دریافت کرد. گروهی از منتقدان داستان جذاب و بازی عالی گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند. اما برخی نیز اعتقاد داشتند شخصیت‌پردازی‌ها در این سریال به خوبی انجام نگرفته و داستان طی فصل‌های بعد برای مخاطبان تکراری می‌شود.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به دیوید رمزی، امیلی بت ریچاردز، کیتی کسیدی، ویلا هلند، پل بلکتورن، کالتن هاینز، کیتی لاتز، جان بارومن و بکس تیلور-کلاوس اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال کماندار بدین شرح است: الیور کویین، پسر یک ولخرج عیاش است که بعد از پنج سال زندگی در جزیره‌ای دور افتاده به نام لیان یو به خانه‌اش یعنی استارلینگ سیتی بازمی‌گردد. مادر او بعد از مرگ پدرش، رابرت کویین، با دوست صمیمی رابرت یعنی والتر استیل ازدواج کرده و خواهرش، تیا کویین یک معتاد مواد مخدر شده است. لورل لنس معشوقه سابق الیور، بعد از اینکه الیور خواهرش سارا لنس را به کشتی خانوادگی خودشان می‌برد و بعد از غرق شدن کشتی سارا می‌میرد، با او میانه خوبی ندارد.




بنر سریال فلش

فلش

The Flash
سازنده: Greg Berlanti , Geoff Johns , Andrew Kreisberg
سال‌های انتشار:2014 - 2022محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Grant GustinGrant Gustin
Candice PattonCandice Patton
Carlos ValdesCarlos Valdes
Danielle NicoletDanielle Nicolet
Kayla ComptonKayla Compton
Brandon McKnightBrandon McKnight

درباره سریال فلش


یکی دیگر از سریال‌های ساخت شبکه سی دابلیو که موفق شد به محبوبیت بالایی دست پیدا کند، سریال فلش (The Flash) است. این سریال توسط دیوید ناتر، گرگ برلانتی و اندرو کریزبرگ ساخته شد.

سریال فلش نقدهای گوناگون منتقدان را به همراه داشت و نمرات متوسطی را دریافت کرد. منتقدان ضمن تمجید از عملکرد گروه بازیگری و داستان مهیج سریال، اعتقاد داشتند که شخصیت‌پردازی‌های این سریال دارای ایرداتی است که منجر به گیج شدن مخاطبان می‌شود.

کندیس پتن، کارلوس والدس، دانیل پانابیکر، جسی ال مارتین، تام کاوانا، تدی سیرس، ونتورت میلر، ریک کازنت، کینان لانسدیل و بریتنی اولدفورد ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در سریال فلش به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال فلش بدین شرح است: بری آلن جوانی دانشمند است که هنگام یازده سالگی، مادرش توسط موجودی باورنکردنی به قتل می‌رسد. پلیس سنترال سیتی، به اشتباه پدر بری را به عنوان مظنون شناخته و دستگیر می‌کند؛ اما بری که می‌داند پدرش بی‌گناه است متخصص بررسی صحنه جرم پلیس می‌شود تا قاتل مادرش را پیدا و پدرش را از زندان آزاد کند. در شبی که قرار بود آزمایشگاه استار از شتاب‌دهنده ذرات رونمایی کند، با روشن شدن آن یک انفجار رخ داد که به همراه آن صاعقه هم اتفاق افتاد و بری آلن که در آزمایشگاه خود بود بر اثر برخورد صاعقه بیهوش شده و چندین محلول شیمیایی آزمایشگاهش روی او می‌ریزد. پس از ناکام ماندن پزشکان در درمان بری و رضایت جو وست، هریسون ولز بری را به آزمایشگاه استار می‌برد.




بنر سریال سوپرنچرال
پوستر سریال سوپرنچرال

سوپرنچرال

Supernatural
سازنده: Eric Kripke
سال‌های انتشار:2005 - 2020محصول: کانادا , ایالات متحده
Jensen AcklesJensen Ackles
Jared PadaleckiJared Padalecki

درباره سریال سوپرنچرال


سوپرنچرال یکی از قدیمی‌ترین سریال‌های این لیست می‌باشد که همواره در حال پخش است و فصل 15 آخرین فصلی است که طی اخبار این مجموعه برای آن دوباره تمدید شده است. سریال یک تم فراطبیعی عجیب با بازیگران ثابت و بسیار کاربلد دارد که برای علاقمندان به این ژانر یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن است. سریال سوپرنچرال در خوش‌بینانه‌‌ترین حالت برای 3 فصل خود را آماده می‌کرد ولی حضور بیننده‌های میلیونی سازندگان را به ادامه علاقه‌مند کرد.

سریال Supernatural یکی از بهترین سریال‌های خارجی در ژانر تخیلی می‌باشد و برای توضیح بیشتر داستان باید بگویم که سریال خیلی نزدیک به روایت ون هل سینگ شکارچی معروف شیاطین است ولی با داستانی متفاوت‌تر و شخصیت‌های بسیار بیشتر که با آن‌ها آشنا خواهید شد.

بردران وینچستر برای انتقام مرگ مادر خود به دست یک شیطان دست به کار می‌شوند و همواره به دنبال رد پای قاتل مادر خود هستند که در این بین با شیاطین دیگر برخورد می‌کنند و همین موضوع آن‌ها را برای نبرد با این هیولاها آماده می‌کند ولی داستان سریال بسیار پیچیده‌تر از یک روایت ساده است.




بنر سریال صد نفر

صد نفر

The 100
سازنده: Jason Rothenberg
سال‌های انتشار:2014 - 2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Eliza TaylorEliza Taylor
Marie AvgeropoulosMarie Avgeropoulos
Tasya TelesTasya Teles
Adina PorterAdina Porter
Lindsey MorganLindsey Morgan
Richard HarmonRichard Harmon

درباره سریال صد نفر


100 نفر (The 100) یکی دیگر از سریال‌های موفق شبکه سی دابلیو است که شایستگی حضور در این لیست را داراست. سریال 100 نفر از سال 2014 کار خود را از شبکه سی دابلیو آغاز کرد و درنهایت پس از هفت فصل در سال 2020 به اتمام رسید. وظیفه ساخت این سریال تماشایی برعهده جیسون روتنبرگ قرار داشت.

سریال 100 واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت و نمرات متوسطی را دریافت کرد. منتقدان در ابتدا داستان این سریال را جذاب دانسته و به تحسین از عملکرد گروه بازیگری پرداختند؛ اما در ادامه داستان دچار افت شده و سریال مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت.

ازجمله بازیگرانی که در سریال 100 به ایفای نقش پرداختند می‌توان به الیزا تیلور، پیج تورکو، لیندزی مورگان، هنری یان کوسیک، ماری اوجروپولوس، بابی مورلی، آیزیا واشینگتن، دوون بوستیک، توماس مک دونل، الی گوری، کریستوفر لارکین، الیسیا دبنم کری، ریچارد هارمون، ریکی ویتل، تاسیا تلس و جسیکا هارمون اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال 100 بدین شرح است: این سریال داستان گروهی از بازماندگان پساآخرالزمانی را دنبال می‌کند که بیشتر آن‌ها گروهی از نوجوانان جنایتکار هستند. آن‌ها جزو نخستین افرادی هستند که از یک ایستگاه فضایی پساآخرالزمانی، به زمین بازگشتند.




بنر سریال لوسیفر
پوستر سریال لوسیفر

لوسیفر

Lucifer
سازنده: Tom Kapinos
سال‌های انتشار:2016 - 2020محصول: ایالات متحده
Tom EllisTom Ellis
Lauren GermanLauren German
Kevin AlejandroKevin Alejandro
D.B. WoodsideD.B. Woodside
Lesley-Ann BrandtLesley-Ann Brandt
Aimee GarciaAimee Garcia

درباره سریال لوسیفر


لوسیفر (Lucifer) جزو بهترین سریال های جهان محسوب می‌شود که کار خود را از سال 2016 توسط شبکه فاکس آغاز کرد. وظیفه ساخت این سریال برعهده تام کاپینوس قرار داشت. بعد از گذشت سه فصل فاکس اعلام کرد که ساخت این سریال را متوقف کرده است. پس از اعتراضات فراوان طرفداران، اعلام شد که این سریال از فصل چهارم کار خود را از سرویس نت‌فلیکس دنبال می‌کند.

سریال لوسیفر خیلی زود به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این سریال تحسین منتقدان را نیز به همراه داشت و توانست نمرات بسیار خوبی را دریافت کند. منتقدان سریال لوسیفر را در زمینه‌های داستان، شخصیت‌پردازی‌ها و عملکرد گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند.

ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تام الیس، لورن جرمن، کوین آلخاندرو، دی. بی. وودساید، لزلی-ان برنت، راچل هاریس، تریشا هلفر، ایمی گارسیا و تام ولینگ اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال لوسیفر بدین شرح است: داستان این مجموعه راجع‌به لوسیفر مورنینگ‌استار است که خسته و ناراضی به عنوان ارباب جهنم از تاج و تخت خود استعفا داده و پادشاهی خود را برای زیبایی لس آنجلس رها می‌کند، که در آنجا او قدرت خود را برای کمک به پلیس لس آنجلس و مجازات جنایتکاران به کار می‌گیرد.




بنر سریال مردی در بلندای قلعه
پوستر سریال مردی در بلندای قلعه

مردی در بلندای قلعه

The Man in the High Castle
سازنده: Frank Spotnitz
سال‌های انتشار:2015 - 2019محصول: بریتانیا
Alexa DavalosAlexa Davalos
Joel de la FuenteJoel de la Fuente
Jason O'MaraJason O'Mara
Brennan BrownBrennan Brown
Chelah HorsdalChelah Horsdal
Frances TurnerFrances Turner

درباره سریال مردی در بلندای قلعه


ساکن برج بلند (The man in The High castle) یکی از بهترین سریال های خارجی جهان محسوب می‌شود که از سال 2015 شروع به پخش کرد و پس از چهار فصل در سال 2019 به اتمام رسید. پخش این سریال از سال 2015 توسط سرویس آمازون پرایم آغاز شد و پس از چهار فصل در سال 2019 به اتمام رسید.

این سریال پس از آغاز پخشش با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد؛ منتقدان این سریال را منحصربه‌فرد و جذاب دانسته، اما اعتقاد داشتند که سریال طی نقاطی وارد افت شدیدی در داستانش می‌شود. لازم به ذکر است که سریال ساکن برج بلند برپایه رمانی به همین نام اثر فیلیپ کی. دیک ساخته شد.

ازجمله بازیگرانی که در سریال ساکن برج بلند به ایفای نقش پرداختند می‌توان به الکسا داوالس، روپرت اوانس، لوک کلینتنک، دی‌جی کوالز، جوئل دی لا فونته، کری هیرویوکی تاگاوا، روفس سوئل، برنان بران، کلوم کیت رنی و بلا هیتکوت اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال ساکن برج بلند بدین شرح است: داستان این مجوعه در سبک تاریخ جایگزین است که در آن متحدین برنده جنگ جهانی دوم هستند و ایالات متحده در پایان جنگ به سه قسمت تقسیم شده ‌است؛ کشور دست نشانده ژاپن در غرب قاره با نام کشور پسیفیک آمریکا، کشور دست‌نشانده نازی که از قسمت‌های شرقی ایالات متحده تشکیل شده ‌است و محدوده حایل بین این دو که منطقه بی‌طرف کوه های راکی خوانده می‌شود.




بنر سریال بدون شرم
پوستر سریال بدون شرم

بدون شرم

Shameless
سازنده: Paul Abbott
سال‌های انتشار:2004 - 2013محصول: ایالات متحده
David ThrelfallDavid Threlfall
Rebecca AtkinsonRebecca Atkinson
Alice BarryAlice Barry
Nicky EvansNicky Evans
Tina MaloneTina Malone
Aaron McCuskerAaron McCusker

درباره سریال بدون شرم


بی‌شرم (Shameless) یک سریال درام و کمدی سیاه است که از سال 2011 توسط شبکه شوتایم شروع به پخش کرد و پس از 11 فصل در سال 2021 به اتمام رسید. لازم به ذکر است که سریال بی‌شرم برپایه سریالی بریتانیایی به همین نام ساخته شد.

این سریال با واکنش‌های مثبت منتقدان مواجه شد و توانست نمرات بسیار خوبی را از سوی آن‌ها دریافت کند. سریال بی‌شرم به دلیل داستان تاثیرگذار، بازی عالی گروه بازیگری و درون‌مایه جذابش مورد تحسین قرار گرفت.

ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ویلیام اچ میسی، امی رسوم، جاستین چتوین، اتان کوتکوسکی، شانولا همتون، استیو هووی، اما کنی، کامرون مانهن، جرملی آلن وایت، لورا اسلید ویگینز، جون کیوسک، اما گرینول، زاک مک‌گاون، نول فیشر، جک مک‌دورمن، امیلی برگل، لوئیز فلچر و جوهانا بردی اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال بی‌شرم بدین شرح است: این سریال داستان خانواده‌ای از طبقه کارگر آمریکایی را نشان می‌دهد. فرانک گلکر که صاحب ۶ فرزند است، فردی دائم‌الخمر است و فرزندانش را کاملا رها کرده‌ است. در این سریال تلاش شده تا نشان دهد چگونه اعتیاد به الکل می‌تواند یک خانواده را تحت تأثیر قرار دهد.




بنر سریال ساینفلد
پوستر سریال ساینفلد

ساینفلد

Seinfeld
سازنده: Jerry Seinfeld , Larry David
سال‌های انتشار:1989 - 1998محصول: ایالات متحده
Jerry SeinfeldJerry Seinfeld
Jason AlexanderJason Alexander
Michael RichardsMichael Richards
Julia Louis-DreyfusJulia Louis-Dreyfus

درباره سریال ساینفلد


ساینفلد (Seinfeld) یک سریال کمدی سیتکام است که بدون شک شایستگی حضور در لیست بهترین سریال های خارجی را داراست. پخش این سریال از سال 1989 آغاز شد و پس از نه فصل در سال 1998 به پایان رسید.

سریال ساینفلد پس از پخش توانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و با واکنش‌های مثبت مخاطبان مواجه شود. منتقدان از این سریال در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری و مضامین طنز تمجید کردند. جولیا لوئیس دریفوس، مایکل ریچاردز، جیسن الکساندر، هایدی سوئدبرگ و آنی کرزن ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال ساینفلد بدین شرح است: این سریال راجع‌به ساینفلد و دوستان و آشنایانش به‌ویژه جرج کاستانزا، دوست دختر سابق الین بنس و همسایه روبه‌رویش کازمو کریمر است.




بنر سریال ریک و مورتی
پوستر سریال ریک و مورتی

ریک و مورتی

Rick and Morty
سازنده: Dan Harmon , Justin Roiland
سال‌های انتشار:2013 - 2020محصول: ایالات متحده
Justin RoilandJustin Roiland
Chris ParnellChris Parnell
Spencer GrammerSpencer Grammer
Sarah ChalkeSarah Chalke

درباره سریال ریک و مورتی


ریک و مورتی (Rick and Morty) یک سریال پویانمایی است که توسط جاستین رویلند و دان هارمون ساخته شد. پخش این سریال پویانمایی از سال 2013 توسط شبکه ادالت سویم آغاز شد.

سریال ریک و مورتی در جلب نظرات مثبت منتقدان و مخاطبان موفق بود و توانست به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کند. این سریال به دلیل پیچش داستانی جذاب و شخصیت‌پردازی‌های خارق‌العاده مورد تحسین قرار گرفت. جاستین رویلند، کریس پارنل، اسپنسر گرمر و سارا چالک ازجمله مهم‌ترین صداپیشگانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: ریک سانچز یک دانشمند نابغه الکلی است که در خانه دخترش، بث که یک دامپزشک و جراح قلب اسب است، ساکن شده است. او اوقاتش را حول کار روی پروژه‌های محرمانه علمی بی‌شمارش و ماجراجویی‌های خطرناک در کهکشان‌ها به همراه نوه نوجوانش، مورتی می‌گذراند. درآمیختن این اتفاقات با کشمکش‌های خانوادگی، باعث پریشانی و اضطراب بیشتر مورتی در مدرسه و خانه شده‌ است.




بنر سریال دروغ گوهای کوچک زیبا
پوستر سریال دروغ گوهای کوچک زیبا

دروغ گوهای کوچک زیبا

Big Little Lies
سازنده: David E. Kelley
سال‌های انتشار:2017 - 2019محصول: ایالات متحده
Nicole KidmanNicole Kidman
Reese WitherspoonReese Witherspoon
Shailene WoodleyShailene Woodley
Laura DernLaura Dern
Adam ScottAdam Scott
Alexander SkarsgårdAlexander Skarsgård

درباره سریال دروغ گوهای کوچک زیبا


سریال دروغ‌های کوچک و بزرگ (Big Little Lies) نیز استحقاق حضور در لیست بهترین سریال های خارجی را داراست. وظیفه ساخت این سریال برعهده دیوید ای کلی قرار داشت. این سریال از سال 2017 توسط شبکه اچ بی او شروع به پخش کرد و پس از دو فصل به پایان رسید. لازم به ذکر است که سریال دروغ‌های کوچک و بزرگ برپایه رمانی به همین نام اثر لیان موریارتی ساخته شد.

این سریال در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق بود و مورد توجه مخاطبان نیز قرار گرفت. ریس ویترسپون، نیکول کیدمن، شیلین وودلی، الکساندر اسکارشگرد، ادام اسکات، زوئی کراویتز، جیمز توپر، جفری نردلینگ، لورا درن، لری سالیوان، سارا برنز، هانگ چائو و ایان آرمیتیج ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان سریال دروغ‌های کوچک و بزرگ بدین شرح است: داستان بر محور زندگی سه زن می‌چرخد که بعد از وقوع مرگی مرموز در یک مراسم جمع‌آوری کمک‌های مالی برای مدرسه ابتدایی، تمام توجهات به سمتشان جلب می‌شود.




بنر سریال بازماندگان
پوستر سریال بازماندگان

بازماندگان

The Leftovers
سازنده: Tom Perrotta , Damon Lindelof
سال‌های انتشار:2014 - 2017محصول: ایالات متحده
Justin TherouxJustin Theroux
Amy BrennemanAmy Brenneman
Christopher EcclestonChristopher Eccleston
Margaret QualleyMargaret Qualley
Chris ZylkaChris Zylka
Carrie CoonCarrie Coon

درباره سریال بازماندگان


بازماندگان (The Leftovers) نام یک سریال خارجی درام است که توسط دیمون لیندلوف و تام پروتا ساخته شد. این سریال کار خود را از سال 2014 توسط شبکه اچ بی او آغاز کرد و پس از سه فصل در سال 2017 به پایان رسید.

سریال بازماندگان پس از آغاز پخش توانست نمرات بسیار خوبی دریافت کند و نظرات مثبت منتقدان مواجه شود. ازجمله بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به جاستین ثرو، ایمی برنمن، کریستوفر اکلستون،کریس زیلکا، مارگارت کوالی، رجینا کینگ و اَن دود اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان این سریال راجع‌به اتفاقات بعد از یک واقعه رستاخیز مانند است؛ تمرکز داستان روی افرادیست که منتقل نشده‌اند و در زمین رها شده‌اند.




بنر سریال کشتن حوا
پوستر سریال کشتن حوا

کشتن حوا

Killing Eve
سازنده:
سال‌های انتشار:2018 - 2020محصول: بریتانیا , ایتالیا , ایالات متحده
Sandra OhSandra Oh
Jodie ComerJodie Comer
Fiona ShawFiona Shaw
Kim BodniaKim Bodnia

درباره سریال کشتن حوا


کشتن ایو یک سریال خارجی در ژانر کمدی سیاه و درام است که از سال 2018 توسط شبکه بی بی سی وان شروع به پخش کرد. این سریال برپایه رمان ویلانل اثر لوک جنینگز ساخته شد.

سریال کشتن ایو نمرات خوبی دریافت کرد و در زمینه‌های داستان، بازی گروه بازیگری و شخصیت‌پردازی‌های مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ساندرا اوه، جودی کومر، فیونا شو و دارن بوید اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال کشتن ایو بدین شرح است: ایو پولاستری که از نقش حمایتی خود در سازمان‌های اطلاعاتی انگلیس دلزده شده است، بیش از حد به قاتلان زن، روانشناسی آن‌ها و روش‌های کشتار آن‌ها علاقه‌مند است.




بنر سریال ریوردیل
پوستر سریال ریوردیل

ریوردیل

Riverdale
سازنده: Roberto Aguirre-Sacasa
سال‌های انتشار:2017 - 2021محصول: ایالات متحده
K.J. ApaK.J. Apa
Lili ReinhartLili Reinhart
Cole SprouseCole Sprouse
Camila MendesCamila Mendes
Madelaine PetschMadelaine Petsch
Casey CottCasey Cott

درباره سریال ریوردیل


ریوردیل (Riverdale) را نیز می‌توان جزو بهترین سریال های خارجی دانست که از سال 2017 توسط شبکه سی دابلیو شروع به پخش کرد.

این سریال در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود و نمرات پایینی دریافت کرد. سریال ریوردیل با وجود دریافت نقدهای منفی، به محبوبیت بالایی در بین مخاطبان دست یافت. ازجمله بازیگرانی که در سریال ریوردیل به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کول اسپراوس، لی لی راینهارت، کامیلا مندس و کی جی آپا اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال ریوردیل بدین شرح است: داستان راجع‌به ماجراهای یک پسر جوان به اسم آرچی و دوستانش است که در شهر کوچکی به نام ریوردیل زندگی می‌کنند. این شهر دارای ظاهری فانتزی و پر زرق و برق است، اما اسرار تاریکی در زیر آن نهفته‌است که عده‌ای به دنبال کشف آن‌ها هستند.




بنر سریال بیگانه
پوستر سریال بیگانه

بیگانه

Outlander
سازنده: Ronald D. Moore
سال‌های انتشار:2014 - 2020محصول: ایالات متحده
Caitriona BalfeCaitriona Balfe
Sam HeughanSam Heughan
Richard RankinRichard Rankin
Sophie SkeltonSophie Skelton

درباره سریال بیگانه


غریبه (Outlander) یکی از بهترین سریال های خارجی به شمار می‌آید که برپایه رمانی به همین نام اثر دایانا گابالدون ساخته شد. وظیفه ساخت این سریال برعهده رونالد دی مور قرار داشت. پخش این سریال از سال 2014 توسط شبکه استارز آغاز شد.

سریال غریبه موفق شد به محبوبیت بالایی برسد و با نمرات خوب منتقدان مواجه شود. کترینا بلف، سم هیوین، گراهام مک‌تاویش و توبیاس منزیس ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال غریبه بدین شرح است: داستان سریال با پایان جنگ جهانی دوم در بریتانیا شروع می‌شود؛ جایی که یک پرستار جنگ به اسم کلیر رندال فریزر به همراه همسرش فرانک توبیاس منزیس که استاد تاریخ دانشگاه آکسفورد است و در طول جنگ به عنوان جاسوس در سازمان ام آی ۶ مشغول به خدمت بوده است، تصمیم می‌گیرند تا پس از مدت‌ها جدایی بر اثر جنگ به عنوان دومین ماه عسل خود به اینورنس اسکاتلند بروند.




بنر سریال 13 دلیل برای اینکه
پوستر سریال 13 دلیل برای اینکه

13 دلیل برای اینکه

13 Reasons Why
سازنده: Brian Yorkey
سال‌های انتشار:2017 - 2020محصول: ایالات متحده
Dylan MinnetteDylan Minnette
Grace SaifGrace Saif
Christian NavarroChristian Navarro
Alisha BoeAlisha Boe
Brandon FlynnBrandon Flynn
Justin PrenticeJustin Prentice

درباره سریال 13 دلیل برای اینکه


سریال 13 دلیل برای اینکه (13 Reasons Why) را می‌توان یکی از بهترین سریال های خارجی جهان توصیف کرد. این سریال کار خود را از سال 2017 توسط سرویس نت‌فلیکس آغاز کرد و پس از چهار فصل به پایان رسید.

سریال 13 دلیل برای اینکه خیلی زود با استقبال گسترده منتقدان و مخاطبان مواجه شد و توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد. دیلان مینت، کاترین لانگفورد، کریستیان ناوارو، آلیشا بو، برندون فلین، ایمی هارگریوس، درک لوک، مایلز هایزر و راس باتلر ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: دو هفته از خودکشی هانا بیکر می‌گذرد. خودکشی او باعث به وجود آمدن جو عجیبی در دبیرستانی که او در آن تحصیل می‌کرد می‌شود و اکثر بچه‌ها را درگیر خود می‌کنند. دوستان هانا روی کمد او گل و یادگاری آویزان می‌کنند و یادش را گرامی می‌دارند. در این میان اما درباره دلایل خودکشی هانا نظرات مختلفی مطرح می‌شود اما هیچ‌کس از انگیزه او برای این کار آگاه نمی‌شود.




بنر سریال اوزارک
پوستر سریال اوزارک

اوزارک

Ozark
سازنده: Mark Williams , Bill Dubuque
سال‌های انتشار:2017 - 2020محصول: ایالات متحده
Jason BatemanJason Bateman
Laura LinneyLaura Linney
Sofia HublitzSofia Hublitz
Skylar GaertnerSkylar Gaertner
Julia GarnerJulia Garner
Charlie TahanCharlie Tahan

درباره سریال اوزارک


اوزارک (Ozark‎) یک سریال خارجی در ژانر جنایی است که وظیفه ساخت آن برعهده بیل دوبوک و مارک ویلیامز قرار داشت. این سریال از سال 2017 کار خود را توسط سرویس نت‌فلیکس آغاز کرد.

سریال اوزارک با نمرات خوب منتقدان مواجه شد و توانست توجه بسیاری از طرفداران فیلم و سریال را به سمت خود جلب کند. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیسون بیتمن، لورا لینی، سوفیا هابلیتس، اسکایلر گیرتنر، جولیا گارنر، جوردانا اسپیرو، جیسون باتلر هارنر، آسای مورالس و پیتر مولان اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: مارتی بعد از به مشکل خوردن برنامه پول‌شویی برای کارتل مواد مخدر مکزیک به سرعت خانواده‌اش را از حومه شیکاگو به محلی برای تفریحات تابستانی در اوزارکس میزوری منتقل می‌کند و باید بدهی‌اش را به رئیس کارتل بپردازد.




بنر سریال چه کسی سارا را کشت ؟
پوستر سریال چه کسی سارا را کشت ؟

چه کسی سارا را کشت ؟

Who Killed Sara ?
سازنده: José Ignacio Valenzuela
سال‌های انتشار:2021محصول: Portugal
Manolo CardonaManolo Cardona
Carolina MirandaCarolina Miranda
Ginés García MillánGinés García Millán
Claudia RamírezClaudia Ramírez
Eugenio SillerEugenio Siller
Alejandro NonesAlejandro Nones

درباره سریال چه کسی سارا را کشت ؟


چه کسی سارا را کشت؟ (Who Killed Sara?) یک سریال خارجی مهیج و معمایی است که پخش آن از سال 2021 توسط شبکه نت‌فلیکس آغاز شد و خیلی زود به محبوبیت بالایی رسید.

این سریال پس از آغاز پخش نمرات متوسطی دریافت کرد و با واکنش‌های مختلف منتقدان روبه‌رو شد. در سریال چه کسی سارا را کشت بازیگرانی همچون کارولینا میراندا، مانولو کاردونا، اوژنیو سیلر و خیمنا لامادرید به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال جدید بدین شرح است: این سریال راجع‌به الکس گوزمان است که پس از گذراندن 18 سال در زندان به دلیل جنایتی که مرتکب نشده است، به دنبال این است که بفهمد چه کسی خواهرش سارا را کشت و از خانواده لازکانو که به او ظلم کردند انتقام بگیرد.




بنر سریال جوانان سلطنتی
پوستر سریال جوانان سلطنتی

جوانان سلطنتی

Young Royals
سازنده: Lisa Ambjörn
سال‌های انتشار:2021محصول: اسپانیا , ایالات متحده
Edvin RydingEdvin Ryding
Omar RudbergOmar Rudberg
Malte GårdingerMalte Gårdinger
Nikita UgglaNikita Uggla
Frida ArgentoFrida Argento
Pernilla AugustPernilla August

درباره سریال جوانان سلطنتی


جوان سلنطتی (Young Royals) یکی از بهترین سریال‌ های خارجی محسوب می‌شود که توسط سرویس نت‌فلیکس در سال 2021 عرضه شد. این سریال محصول کشور سوئد بوده و خیلی زود توانست توجه بسیاری از طرفداران فیلم و سریال را به سمت خود جلب کند.

این سریال توانست نمرات بسیار بالایی از جانب منتقدان دریافت کند و واکنش‌های مثبت آنان را به همراه داشته باشد. ادوین رایدینگ، عمر رودبرگ و نکیتا اوگلا ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال جوان سلطنتی بدین شرح است: داستان با ثبت نام شاهزاده ویلهلم در یک مدرسه شبانه‌روزی پس از افشای رسوایی درباره او برای عموم، آغاز می‌شود




بنر سریال کسلوانیا
پوستر سریال کسلوانیا

کسلوانیا

Castlevania
سازنده:
سال‌های انتشار:2017 - 2021محصول: ایالات متحده

درباره سریال کسلوانیا


کسلوانیا (Castlevania‎) یک سریال پویانمایی است که پخش آن از سال 2017 توسط سرویس نت‌فلیکس آغاز شد و پس از چهار فصل در سال 2021 به اتمام رسید.

سریال کسلوانیا نمرات بسیار خوبی دریافت کرد و با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد. ازجمله صداپیشگانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به ریچارد آرمیتاژ، جیمز کالیس، گراهام مک‌تاویش، آلهاندرا رینوسو، تونی آمندولا، مت فروئر، امیلی اسوالو، تئو جیمز، آدتوکومبوه مکورمک، جیمی موری و پیتر استورماره اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان سریال راجع‌به ترور بلمونت، آلوکارد و سایفا بلنادس است که به دفاع از شهر والاچیا در مقابل دراکولا و افراد زیر دست وی می‌پردازند.




بنر سریال غیرمعمولی
پوستر سریال غیرمعمولی

غیرمعمولی

Atypical
سازنده: Robia Rashid
سال‌های انتشار:2017 - 2021محصول: ایالات متحده
Jennifer Jason LeighJennifer Jason Leigh
Keir GilchristKeir Gilchrist
Brigette Lundy-PaineBrigette Lundy-Paine
Michael RapaportMichael Rapaport

درباره سریال غیرمعمولی


غیرمعمولی (Atypical) یکی دیگر از بهترین سریال های خارجی به شمار می‌آید که از سال 2017 کار خود را توسط سرویس نت‌فلیکس آغاز کرد و بعد از 4 فصل به پایان رسید.

این سریال موفق شد با تحسین منتقدان روبه‌رو شود و در زمینه‌های بازی گروه بازیگری و داستان مورد تحسین قرار بگیرد. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جنیفر جیسن لی، برجیت لاندی پین، امی اوکودا و رائول کاستیلو اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال غیرمعمولی بدین شرح است: داستان راجع‌به نوجوانی ۱۸ ساله به اسم سم است که مبتلا به اختلال اوتیسم است.




بنر سریال باران
پوستر سریال باران

باران

The Rain
سازنده: Jannik Tai Mosholt , Christian Potalivo , Esben Toft Jacobsen
سال‌های انتشار:2018 - 2020محصول: دانمارک , ایالات متحده
Alba AugustAlba August
Lucas Lynggaard TønnesenLucas Lynggaard Tønnesen
Mikkel Boe FølsgaardMikkel Boe Følsgaard
Lukas LøkkenLukas Løkken
Sonny LindbergSonny Lindberg
Johannes Bah KuhnkeJohannes Bah Kuhnke

درباره سریال باران


باران (The Rain) نام یک سریال محصول کشور دانمارک است که از سال 2018 شروع به پخش کرد و پس از 3 فصل در سال 2020 به پایان رسید.وظیفه ساخت این سریال برعهده جاننیک تای موشولت، اسبن تافت جاکوبسن و کریستین پوتالیوو قرار داشت.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آلبا آگوست، لوکاس لینگگارد تونسن، میکل فولسگارد، لوکاس لوکن، جسیکا دیناژ، سانی لیندبرگ، آنجلا بوندالوویچ، ناتالی مادونئو، کلارا روزاگر، اوین احمد، یوهانس باه کوهنکه و رکس لئونارد اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال باران بدین شرح است: داستان سریال راجع‌به بارش یک سری از ابرها ناقل ویروس بسیار کشنده‌ای است که نصف جمعیت کشورهای حوزه اسکاندیناوی را از بین می‌برد. دو نوجوان، پنج سال بعد از این حادثه برای نخستین بار از پناهگاهشان که یک انبار است پا به دنیای بیرون می‌گذارند و در مسیری برای یافتن پدرشان حرکت می‌کنند. این دو بچه بعد از یافتن گروهی کوچک از نجات یافتگان پی می‌برند با وجود اینکه تمام خیابان‌ها، مدرسه‌ها و سوپرمارکت‌ها متروکه شده‌اند، اما خطر پس از بیرون رانده شدن ویروس مهلک رفع نشده ‌است.




بنر سریال نارنجی مد جدید است
پوستر سریال نارنجی مد جدید است

نارنجی مد جدید است

Orange Is the New Black
سازنده:
سال‌های انتشار:2013 - 2019محصول:

درباره سریال نارنجی مد جدید است


نارنجی مد جدید است (Orange Is the New Black) یک سریال خارجی در ژانرهای کمدی و درام است که وظیفه ساخت آن برعهده جنجی کوهان قرار دارد. این سریال از سال 2013 شروع به پخش کرد و پس از 7 فصل به پایان رسید.

نارنجی مد جدید است در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق بود و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تیلور شیلینگ، لورا پرپون، اوزو ادوبا، دانیل بروکس، مایکل هارنی، میشل هرست، ناتاشا لیون، تارین منینگ، لاورن کاکس، کیت مولگرو، جیسن بیگز، روبی رز، کیمیکو گلن، سلنیس لیوا، بث فاولر و دایان گررو اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان حول محور پایپر چپمن شروع می‌شود، زنی سی ساله که در شهر نیویورک زندگی می‌کند و به 15 ماه زندان در لیچفیل ، زندان فدرال زنان با حداقل امنیت در حومه نیویورک محکوم شده است.




بنر سریال شیاطین داوینچی
پوستر سریال شیاطین داوینچی

شیاطین داوینچی

Da Vinci's Demons
سازنده: David S. Goyer
سال‌های انتشار:2013 - 2015محصول: ایالات متحده
Tom RileyTom Riley
Laura HaddockLaura Haddock
Elliot CowanElliot Cowan
Gregg ChillinGregg Chillin
Eros VlahosEros Vlahos
Blake RitsonBlake Ritson

درباره سریال شیاطین داوینچی


پلیدی‌های دا وینچی (Da Vinci's Demons) یک سریال فانتزی و درام است که توسط دیوید اس. گویر ساخته شد. این سریال کار خود را از سال 2013 آغاز کرد و پس از سه فصل به پایان رسید.

سریال پلیدی‌های دا وینچی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نظرات مثبت آنان را برانگیخت. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تام رایلی، لارا هادوک، بلیک ریتسون، الیوت کووان، لارا پالور، وینسنت ریوتا و هرا هیلمار اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: این سریال داستان خیالی اوایل زندگی لئوناردو داوینچی را در دوره رنسانس ایتالیا نشان می‌دهد. او نابغه‌ای نامتعارف با توانایی‌هایی باورنکردنی است که او را به کشمکش و ستیز با پلیدی‌های درونی و افکار متلاطم خویش وامی‌دارد؛ آن هم زمانی که مشتاق پذیرش پدرش است که او را از خود دور کرده ‌است.




بنر سریال پس از مرگ
پوستر سریال پس از مرگ

پس از مرگ

After Life
سازنده: Ricky Gervais
سال‌های انتشار:2019 - 2020محصول: ایالات متحده
Ricky GervaisRicky Gervais
Tom BasdenTom Basden
Kerry GodlimanKerry Godliman
David BradleyDavid Bradley
Joe WilkinsonJoe Wilkinson
Roisin ConatyRoisin Conaty

درباره سریال پس از مرگ


زندگی پس از مرگ (After Life) یک سریال خارجی تماشایی است که وظیفه ساخت آن برعهده ریکی جرویز قرار داشت. این سریال از سال 2019 توسط سرویس نت‌فلیکس شروع به پخش کرد.

سریال زندگی پس از مرگ واکنش‌های مثبت منتقدان را برانگیخت و در زمینه‌های داستان و بازی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. در این سریال بازیگرانی همچون ریکی جرویز، تام بسدن، تونی وی، دایان مورگان، مندیپ دیلون، اشلی جنسن، دیوید بردلی، کری گادلیمن و پنلوپه ویلتون به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان راجع‌به تونی است که بعد از مرگ همسرش بر اثر سرطان سینه، زندگی‌اش بهم ریخته ‌است. او به خودکشی فکر می‌کند، اما در عوض تصمیم می‌گیرد به اندازه کافی زندگی کند تا با گفتن و انجام هر چه می‌خواهد دنیا را برای مرگ همسرش مجازات کند.




بنر سریال دار و دسته‌های لندن
پوستر سریال دار و دسته‌های لندن

دار و دسته‌های لندن

Gangs of London
سازنده: Gareth Evans , Matt Flannery
سال‌های انتشار:2020محصول: بریتانیا

درباره سریال دار و دسته‌های لندن


خلافکاران لندن (Gangs of London) یکی از بهترین سریال های خارجی است که توسط گارث اونس ساخته شد. این سریال از سال 2020 شروع به پخش کرد.

سریال خلافکاران لندن نمرات بسیار خوبی از جانب منتقدان دریافت کرد و در زمینه‌های روند داستانی و بازی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. جو کول، سوپ دیریسو، لوسین مساماتی، میشل فرلی، مارک لویس جونز، نرگس رشیدی، پارت تاکرار، آصف رضا میر، ولین کین، برایان ورنل و جینگ لوسی ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال خلافکاران لندن بدین شرح است: داستان واقع در قلب لندن، یکی از پویاترین و چند فرهنگی‌ترین شهرها جریان دارد. به مدت 20 سال، فین والاس قدرتمندترین جنایتکار لندن بود. میلیاردها پوند در سازمان او هر سال جریان می‌یافت. اما اکنون او مرده ‌است و هیچ‌کس نمی‌داند چه کسی این قتل را ترتیب داده ‌است.




بنر سریال عشق، مرگ و ربات‌ها
پوستر سریال عشق، مرگ و ربات‌ها

عشق، مرگ و ربات‌ها

Love, Death & Robots
سازنده: Tim Miller
سال‌های انتشار:2019 - 2021محصول: ایالات متحده

درباره سریال عشق، مرگ و ربات‌ها


عشق، مرگ و ربات‌ها (Love, Death & Robots) سریالی انیمیشنی است که توسط تیم میلر ساخته شد. این سریال در سال 2019 توسط سرویس نت‌فلیکس شروع به پخش کرد و به محبوبیت بالایی رسید.

سریال عشق، مرگ و ربات از سوی منتقدان مورد تحسین قرار گرفت و با واکنش‌های مثبت آنان روبه‌رو شد. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به مری الیزابت وینستد، توفر گریس، گری کول، سمیرا وایلی و استیفن کاپیچی اشاره کرد. در قسمت از این سریال داستان خاصی را مشاهده می‌کنیم که با قالب انیمیشنی منحصربه‌فردی به نمایش در می‌آید.




بنر سریال بادبان‌های سیاه
پوستر سریال بادبان‌های سیاه

بادبان‌های سیاه

Black Sails
سازنده: Jonathan E. Steinberg , Robert Levine
سال‌های انتشار:2014 - 2017محصول: ایالات متحده
Toby StephensToby Stephens
Luke ArnoldLuke Arnold
Hannah NewHannah New
Jessica Parker KennedyJessica Parker Kennedy
Toby SchmitzToby Schmitz
Tom HopperTom Hopper

درباره سریال بادبان‌های سیاه


بادبان‌های سیاه (Black Sails) سریال خارجی جذاب، در ژانر اکشن و ماجراجویی است که توسط جاناتان استاینبرگ و رابرت لوین ساخته شد. نیل مارشال، سام میلر، مارک موندن و تی. جی اسکات کارگردانان این سریال هستند. این سریال در سال 2014 شروع به پخش کرد و بعد از چهار فصل به اتمام رسید.

سریال بادبان‌ها سیاه نمرات بسیار خوبی دریافت کرد. این سریال به دلیل بازی محشر گروه بازیگر و داستان جذاب تحسین مخاطبان را به همراه داشت. توبی استفنز، ری استیونسون، هنا نیو، لوک آرنولد، جسیکا پارکر کندی، تام هاپر، زاک مک‌گاون، توبی اشمیت، کلارا پاژت، مارک رایان، حکیم کی کاظم، شان کامرون مایکل، لوئیس بارنز و روپرت پنری جونز ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: سال 1715 میلادی است و در دوران طلایی دزدان دریایی قرار داریم. مستعمره سابق بریتانیا که اکنون جزیره‌ای بی‌قانون است، به دست یکی از بدنام‌ترین ناخدایان دزدان دریایی، ناخدا فلینت، اداره می‌شود. هم‌زمان با تهدیدهای ناوهای بریتانیایی که برای پس گرفتن سرزمین‌های خود به آب‌های آن مناطق برگشته‌اند، چهره جدیدی از ناخدا فلینت پدیدار می‌شود.




بنر سریال سرنوشت: حماسه وینکس
دو زبانه

سرنوشت: حماسه وینکس

Fate: The Winx Saga
سازنده: Brian Young
سال‌های انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Abigail CowenAbigail Cowen
Hannah van der WesthuysenHannah van der Westhuysen
Precious MustaphaPrecious Mustapha
Elisha ApplebaumElisha Applebaum
Eliot SaltEliot Salt
Danny GriffinDanny Griffin

درباره سریال سرنوشت: حماسه وینکس


سرنوشت: حماسه وینکس (Fate: The Winx Saga) نام یکی از بهترین سریال‌های خارجی در سبک اکشن و درام است که در سال 2021 توسط سرویس نت‌فلیکس عرضه شد. این سریال در جلب نظر منتقدان موفق نبود و نمرات پایینی دریافت کرد. در این سریال بازیگرانی همچون ابیگیل کوون، دنی گریفین، الیشا اپلبام و سیدی سوورال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان راجع‌به دختری به اسم بلوم است که سعی دارد با زندگی در جهان دیگر سازگار شود؛ جایی که او باید یاد بگیرد قدرت‌های جادویی خطرناک خود را کنترل کند.




بنر سریال خدمتکار

خدمتکار

Servant
سازنده: Tony Basgallop
سال‌های انتشار:2019 - 2022محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Lauren AmbroseLauren Ambrose
Toby KebbellToby Kebbell
Rupert GrintRupert Grint
Nell Tiger FreeNell Tiger Free

درباره سریال خدمتکار


خدمتکار (Servant) را نیز می‌توان یکی از بهترین سریال های خارجی دانست که تونی باگالوپ سازنده آن بود. پخش این سریال از سال 2019 توسط سرویس اپل‌ تی‌وی پلاس آغاز شد.

سریال خدمتکار با اینکه موفق به کسب نمرات خوبی از جانب منتقدان نشد، توانست استقبال گسترده مخاطبان را به همراه داشته باشد. توبی کبل، لورن آمبروز، نل تایگر فری و روپرت گرینت ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: سریال والدینی به اسم دوروتی و شان ترنر را نشان می‌دهد که یک پرستار جوان به اسم لین را برای فرزند خود استخدام می‌کنند تا مراقبت از فرزند تازه متولد شده آن‌ها را که جریکو نام دارد، بر عهده بگیرد. با گذشت زمان، آشکار می‌شود که همه چیز آن‌طور که به نظر می‌رسد نیست.

نظرات در مورد پست بهترین سریال‌های خارجی

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_53452

شنبه، 03 اردیبهشت 1401، 06:28

لطفا سریال هوملند رو هم بذارید.میشه؟


عکس پروفایل

مصطفی

دوشنبه، 05 اردیبهشت 1401، 18:25

سلام و عرض ادب .. بله حتما .. اضافه میکنیم 💗

عکس پروفایل

u_50821

پنج‌شنبه، 23 دی 1400، 18:49

سلام خسته نباشید.من الان سریان وایکینگز رو تموم کردم،خواستم بدونم بین سریال ویچر و اخرین پادشاهی کدوم رو شروع کنم؟میشه ی راهنمایی کنید؟ممنون

عکس پروفایل

u_6260

سه‌شنبه، 18 آبان 1400، 16:58

مصطفی برادر یه زحمتی داشتم ... میشه چندتا سریال TOP که حدودا تو 10 قسمت تموم میشه رو معرفی کنی :))


عکس پروفایل

مصطفی

چهارشنبه، 19 آبان 1400، 09:22

سلام .. مینی سریال میخوای در واقع .. When They See Us .. این مینی سریاله خوبیه .. the Night of هم خوبه .. Mare of Easttown, The Queen's Gambit هم اگه ندیدی خیلی خوبن .. بزار از رفیقم آمار میگیرم بهت میگم .. اون رفیقم خیلی مینی سریال نگاه میکنه و خوباشو میشناسه.

عکس پروفایل

u_18238

پنج‌شنبه، 08 مهر 1400، 02:04

سلام لطفا سریال گمشدگان رو زیرنویس بدید چرا این سریال جذاب و معروف پخش انلاین داره داخل سایت ملوفیلم؟


عکس پروفایل

مصطفی

پنج‌شنبه، 08 مهر 1400، 07:59

سلام .. راستش سریال طوریه که سانسورش خیلی خیلی زیاده و اگه بخوایم طبق استانداردهایی که برامون توسط وزارت ارشاد تعریف شده سریال رو سانسور کنیم، محتوا کاملا نابود میشه و تجربه‌ی تماشاتون داغون میشه :) .. به نظرم اگه مایلید ببینید این سریال رو حتما نسخه‌ی سانسور نشده‌اش رو ببینید ..

عکس پروفایل

u_38642

شنبه، 13 شهریور 1400، 19:00

عالی همه اونایی هستن که مس خواستم

عکس پروفایل

u_21152

دوشنبه، 01 شهریور 1400، 21:53

سلام سایتتون فوق العاده است سریال فرندز رو کی اپلود میفرمایید؟


عکس پروفایل

سامان

سه‌شنبه، 02 شهریور 1400، 07:26

سلام سریال فرندز چون در زیرنویس هم سانسور خیلی زیادی انجام میشه متاسفانه امکانش نیست

عکس پروفایل

u_6260

سه‌شنبه، 19 مرداد 1400، 13:45

بعد گات چی ببینم ؟


عکس پروفایل

مصطفی

سه‌شنبه، 19 مرداد 1400، 14:18

یکی از سریال‌های همین لیست رو انتخاب کنید و ببینید :) کلی گزینه خوب اینجا معرفی شده که همشون ارزش دیدن دارن.

عکس پروفایل

u_6260

دوشنبه، 18 مرداد 1400، 17:58

zhanr seryal the boys chie? khoobe?? bar fani film dar che hadi hast??


عکس پروفایل

مصطفی

سه‌شنبه، 19 مرداد 1400، 09:35

والا باره فنی رو نمیدونم یعنی چی xD ولی خوب درکل سریال خیلی خفنیه .. ابر قهرمانی - علمی تخیلیه، ولی خوب کاملا متفاوته با سایر ابر قهرمانیا .. کلا یه سبک جدیدیه برای خودش .. اگه خواستی ببینیش حتما سانسور نشده‌اش رو نگاه کن.

عکس پروفایل

u_6260

شنبه، 16 مرداد 1400، 13:34

سلام ببخشید من الان سریال گات رو تمام کردم ؛ الان بین بریکینگ بد پیکی بلایندرز چیزهای عجیب شرلوک مردگان متحرک جهان غرب پسرها موندم کدوم رو شروع کنم ... ازتون میخوام راهنماییم کنید چون گات رو خودتون به من پیشنهاد دادید و من دیدمش و ازتون هزار بار سپاسگزارم که همچین شاهکاری رو بهم گفتید


عکس پروفایل

پوریا

یکشنبه، 17 مرداد 1400، 20:57

سلام خیلی خوشحالم که دوست داشتید، همه سریال‌هایی که گفتید شاهکارن بستگی به سلیقه شما داره، سلیقه منو بخواید به نظرم پیکی بلایندرز بعد پسرها البته پسرها رو اینجا نبینید بهتره، باید سانسور نشده ببینید حس سریالش خراب میشه با سانسور و بعد هم جهان غرب، بریکینگ بد هم شاهکاره ولی باید صبور باشید تا بجای خوبش برسه، حالا فرار از زندان بین گزینه‌ها نبود ولی اگه ندیدید این رو همه باید ببینن بی نظیره.

عکس پروفایل

u_6260

پنج‌شنبه، 10 تیر 1400، 15:02

بعضی فیلم و سریال ها رو نمیشه توصیف کرد مثل GOT 🥰😉


عکس پروفایل

سامان

پنج‌شنبه، 10 تیر 1400، 15:59

۶فصل اول گات در تاریخ بدون رقیب بوده و به نظرم خواهد بود مگر اینکه سریال ارباب حلقه ها یه کارایی کنه!

عکس پروفایل

u_6260

سه‌شنبه، 08 تیر 1400، 14:54

😁😁😘😉

عکس پروفایل

u_7753

سه‌شنبه، 01 تیر 1400، 12:11

سلام اگر میشه ارشیو سریال هاتون رو قوی تر کنید ممنون


عکس پروفایل

مصطفی

سه‌شنبه، 01 تیر 1400، 13:22

بروی چشم .. حتما همین کارو میکنیم .. کلی برنامه‌های خفن داریم برای بهتر شدن ملوفیلم .. که آرشیو هم یه بخشیشه :) تو هفته‌های آینده مطمئنا پیشرفت خفنی میکنیم :) خوشحالیم که کنارمون هستید.

عکس پروفایل

u_17816

سه‌شنبه، 01 تیر 1400، 09:06

سلام خیلی خوبه فقط بیشتر از سریال هایی که معرفی شده مثل «The 100» یا «Lucifer» یا «Friends» و... توی سایت نیست. اینا رو قرار میدید یا از لیست حذف شدن؟؟؟


عکس پروفایل

مصطفی

سه‌شنبه، 01 تیر 1400، 09:11

سلام. سعی میکنیم تا جایی که میتونیم از سریالای این لیست توی سایت قرار بدیم، ولی خوب یه سریا مثل همین Friends رو واقعا نمیشه گذاشت .. یعنی میشه سانسورش کرد و گذاشتش، ولی خوب مطمئنا افتضاح‌ترین تجربه‌ی تماشا رو ایجاد میکنه xD بعضی سریالا رو حقیقتا نباید سانسور شده نگاه کرد و ماهم سعی میکنیم چنین مواردی رو داخل سایت قرار ندیم .. توی لیست‌هامون پیشنهادش میکنیم که دوستان اگه خواستن جایی دیگه ببینن، ولی خوب توی سایت خودمون نباید ببیننشون چون به معنای واقعی اعصاب خورد میکنن :))

عکس پروفایل

u_6260

پنج‌شنبه، 06 خرداد 1400، 15:00

برای اعضای قدیمی و فعال تخفیفی در نظر می گیرید؟ :)


عکس پروفایل

مصطفی

پنج‌شنبه، 06 خرداد 1400، 21:53

تخفیف برای همه کاربرا یکیه :) کاربرای قدیمی باید هوای مارو بیشتر داشته باشن که اتفاقا :)) میخوایم یه طرحی بزاریم کاربرای قدیمی 3-4 برابر بیشتر هزینه کنن برای اشتراک :)) شوخی میکنم xD اشتراکا تخفیفای خیلی خفنی دارن و اینطور بگم که هررررر کسی خیلی خیلی راحت میتونه تهیه‌اش کنه.

عکس پروفایل

u_6260

پنج‌شنبه، 06 خرداد 1400، 14:06

حتی اگر تو ملوفیلم وارد نشده باشه؟

نظرات بیشتر