خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های تام هاردی

بهترین فیلم های تام هاردی کدام هستند؟ تام هاردی [ Tom Hardy ] که به عنوان پسر بد سینما شناخته می‌شود، یکی از مجذوب کننده‌ترین بازیگران سینما است که در کشور ما نیز طرفداران بسیار زیادی دارد.

هنر اکتینگِ (Acting) تام هاردی او را به یکی از افسانه‌های جوان هالیوود بَدَل کرده است.

هنرنمایی او در آثاری همچون «از گور برخاسته»، «سریال پیکی بلایندرز» و «مدمکس» او را به یکی از برترین بازیگران هالیوودی تبدیل کرده است.

در ادامه‌ی این مقاله ما قصد داریم لیستی از بهترین فیلم و سریال‌هایی که تام هاردی در آن‌ها بازی کرده است را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

با ملوفیلم همراه باشید و دیدگاه ارزشمند خود را راجع به این لیست با ما به اشتراک بگذارید.




بنر فیلم از گور برخاسته

از گور برخاسته

The Revenant
کارگردان: Alejandro González Iñárritu نویسنده: Alejandro González Iñárritu , Mark L. Smith
سال انتشار:2015محصول: کانادا , Hong Kong , Taiwan , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Tom HardyTom Hardy
Domhnall GleesonDomhnall Gleeson
Will PoulterWill Poulter
Forrest GoodluckForrest Goodluck
Paul AndersonPaul Anderson

درباره فیلم از گور برخاسته


از گور برخاسته (The Revenant) را می‌توان یکی از بهترین فیلم های تام هاردی دانست که توجه مخاطبان و منتقدان زیادی را به سمت خود جلب کرد. وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم برعهده الخاندرو گونسالس اینیاریتو قرار داشت. اینیاریتو در امر تهیه‌کنندگی و نویسندگی تنها نبود؛ در امر تهیه‌کنندگی آرنان میلشان، استیو گولین، ماری پارنت، کیث ردمن و جیمز دبلیو اسکاتچداپل و در امر نویسندگی مارک ال. اسمیت او را همراهی کردند.

این فیلم پس از اکران با استقبال گسترده منتقدان مواجه شد و نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را به دلیل فیلم‌برداری زیبا، جلوه‌های بصری جذاب، عملکرد عالی گروه بازیگری، کارگردانی قدرتمند و فیلم‌نامه محشر تحسین کردند.

فیلم از گور برخاسته در مراسم اسکار سال 2016 در 12 رشته نامزد دریافت جایزه شد که سرانجام در سه رشته بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلم‌برداری توانست این جایزه را کسب کند. لئوناردو دی‌کاپریو با ایفای نقش در این فیلم توانست سرانجام نخستین جایزه اسکار خود را کسب کند.

این فیلم وسترن طی مراسم گلدن گلوب نیز در چهار رشته نامزد دریافت جایزه شده بود که سرانجام در سه رشته بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد فیلم درام و بهترین فیلم درام این جایزه را به دست آورد.

فیلم از گور برخاسته فروش بسیار خوبی را در گیشه تجربه کرد و با استقبال مخاطبان مواجه شد. این فیلم که با بودجه 135 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 533 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. لئوناردو دی‌کاپریو، تام هاردی، دامنل گلیسون، ویل پولتر، فرست گودلاک، پل اندرسون، ایشیا توتوسیس، آرتور ردکلاد، گریس داو، برندن فلچر و کریستوفر یونر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم ازگور برخاسته بدین شرح است: داستان این فیلم در مورد یک گروه شکارچی 42 نفره سفیدپوست است که به رهبری یک تاجر شکار می‌روند. حوادث فیلم در قرن نوزدهم رخ می‌دهد. به علت دزدیده شدن دختری سرخپوست توسط دو نفر از آن‌ها، سرخ‌پوست‌ها به سمتشان حمله می‌برند و 32 نفر از آن‌ها را به قتل می‌رسانند. در ادامه یک گروه 10 نفره سوار بر یک قایق بزرگ شده و از مهلکه می‌گریزند. اما سرخپوست‌ها جهت گرفتن انتقام خود دست به تعقیب آن‌ها می‌زنند. در این گروه یک راهنما به نام هیو گلاس حضور دارد که رهبر گروه اعتماد زیادی به او دارد. هیو می‌خواهد تا این گروه را در مسیری امن به خانه بازگرداند؛ اما در این راه هیو با مشکلی بزرگ مواجه می‌شود که او را تا پای گور می‌کشاند.




بنر فیلم بی قانون
پوستر فیلم بی قانون

بی قانون

Lawless
کارگردان: John Hillcoat نویسنده: Nick Cave
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Gary OldmanGary Oldman
Guy PearceGuy Pearce
Shia LaBeoufShia LaBeouf
Tom HardyTom Hardy
Jason ClarkeJason Clarke
Jessica ChastainJessica Chastain

درباره فیلم بی قانون


بی‌قانون (Lawless‎) یک فیلم به کارگردانی جان هیلکات است که در سال 2012 اکران شد. لوسی فیشر، داگلاس ویک، مگان الیسون و مایکل بنارویا وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. داستان این فیلم نیز توسط نیک کیو نوشته شد.

فیلم بی‌قانون مورد توجه منتقدان قرار گرفت و نمرات خوبی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را در زمینه‌های بازیگری، کارگردانی و شخصیت‌پردازی‌ها مورد تحسین قرار دادند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شایا لابوف، تام هاردی، گری اولدمن، میا واشیکوفسکا، جسیکا چستین، جیسون کلارک، گای پیرس، بیل کمپ و تام پراکتر اشاره کرد.

فیلم بی‌قانون نسبت به بودجه تولیدش فروش بسیار خوبی در گیشه داشت. این فیلم که با بودجه 26 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 53 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم بی‌قانون بدین شرح است: این فیلم داستان قاچاقچیانی را در ایالت ویرجینیا به‌تصویر می‌کشد که پول‌های بزرگی از معاملات غیرقانونی خود به جیب زده‌اند و در این راه بسیار موفق بوده‌اند. اما با ورود کلانتر جدید به شهر و اختلافاتی که پدیدار می‌شود، این گروه و منافعشان به خطر می‌افتد.




بنر فیلم کاپون
پوستر فیلم کاپون
دو زبانه

کاپون

Capone
کارگردان: Josh Trank نویسنده: Josh Trank
سال انتشار:2020محصول: کانادا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Tom HardyTom Hardy
Linda CardelliniLinda Cardellini
Matt DillonMatt Dillon
Kyle MacLachlanKyle MacLachlan
Kathrine NarducciKathrine Narducci
Jack LowdenJack Lowden

درباره فیلم کاپون


کاپون (Capone) یک فیلم جنایی و زندگی‌نامه‌ای است که در سال 2020 توسط نمایش‌های خانگی عرضه شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده جاش ترنک قرار داشت. راسل ایکرمن، لارنس بندر، آرون گیلبرت و جان شونفلدر نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند.

فیلم کاپون به‌هیچ‌وجه مورد استقبال منتقدان قرار نگرفت و نمرات بسیار پایینی را دریافت کرد. منتقدان در درجه اول از بازی زیبای تام هاردی در این فیلم تمجید کردند. در این فیلم تام هاردی نقش آل کاپون را ایفا کرد. منتقدان فیلم‌نامه ضعیف فیلم کاپون را بزرگ‌ترین نقطه ضعف این فیلم دانستند.

تام هاردی ، لیندا کاردلیانی، جک لودن، مت دیلون، نول فیشر، کایل مک‌لاکلن، کاترین ناردوچی و تیلدا دل تورو ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم کاپون بدین شرح است: آل کاپون یکی از مخوف‌ترین خلافکاران ایالات متحده آمریکا درنهایت به دلیل فرار مالیاتی به دام افتاد و دستگیر شد. او در سن 40 سالگی و بعد از یک دهه حضور در زندان، سرانجام به تصمیم دولت آزاد می‌شود؛ دولت پس از ابتلای کاپون به بیماری نوروسفیلیس (یک بیماری که با گذر زمان باعث زوال عقل می‌شود) پی می‌برد که او دیگر نمی‌تواند تهدیدی برای کشور باشد و او را آزاد می‌کند. کاپون اکنون باید باقی زندگی خود را در کنار خانواده‌اش بگذارند و با بیماری وحشتناکش دست‌وپنجه نرم کند.




بنر فیلم افسانه
پوستر فیلم افسانه

افسانه

Legend
کارگردان: Brian Helgeland نویسنده: Brian Helgeland
سال انتشار:2015محصول: بریتانیا , ایالات متحده , فرانسه
Tom HardyTom Hardy
Emily BrowningEmily Browning
Christopher EcclestonChristopher Eccleston
David ThewlisDavid Thewlis
Taron EgertonTaron Egerton
Chazz PalminteriChazz Palminteri

درباره فیلم افسانه


افسانه (Legend) فیلمی جنایی به کارگردانی و نویسندگی برایان هالگلند است که در سال 2015 اکران شد. تیم بوان، اریک فلنر، کریستوفر کلارک، کوانتین کورتیس و برایان آلیور تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم افسانه نمرات چندان خوبی از جانب منتقدان دریافت نکرد و مورد انتقاد آن‌ها قرار گرفت. منتقدان این فیلم را در زمینه‌های فیلم‌نامه و حتی بازیگری به باد نقد گرفتند. البته آن‌ها داستان فیلم را سرگرم‌کننده توصیف کردند.

این فیلم فروش نسبتا خوبی در باکس‌آفیس داشت و توانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. فیلم افسانه که با بودجه 25 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 43 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. تام هاردی، امیلی براونینگ، چاز پالمینتری، کریستوفر اکلستون، کالین مورگان، دیوید تیولیس، تارا فیتزجرالد، تارون اگرتون و آدام فوگرتی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم افسانه بدین شرح است: داستان این فیلم حول محور دو برادر خلافکار دوقلو می‌چرخد که قصد دارند کسب‌وکار خود را گسترش داده و به قدرت بالایی دست پیدا کنند.




بنر فیلم ونوم

ونوم

Venom
کارگردان: Ruben Fleischer نویسنده: Scott Rosenberg , Jeff Pinkner , Kelly Marcel
سال انتشار:2018محصول: چین , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Tom HardyTom Hardy
Michelle WilliamsMichelle Williams
Riz AhmedRiz Ahmed
Scott HazeScott Haze
Reid ScottReid Scott
Jenny SlateJenny Slate

درباره فیلم ونوم


ونوم (Venom) نیز یکی دیگر از بهترین فیلم های تام هاردی محسوب می‌شود که طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرد. فیلم ونوم براساس شخصیتی به همین نام از کمیک‌های مارول و به کارگردانی روبن فلیشر ساخته شد. اسکات روزنبرگ، جف پینکنر و کلی مارسل نویسندگان این اثر بودند. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم نیز برعهده آوی آراد و ایمی پاسکال قرار داشت.

(( اگر قصد تماشای فیلم‌های مارول را دارید، پیشنهاد می‌کنم در این مقاله ترتیب تماشای فیلم های مارول را ببینید و طبق تایم لاین اصلی جلو بروید. ))

این فیلم واکنش مختلف منتقدان را به همراه داشت. منتقدان به فیلم‌نامه فیلم ونوم ایراداتی وارد کرده و شخصیت‌پردازی‌های آن را کمی گنگ توصیف کردند؛ برخی دیگر از منتقدان به تحسین از فیلم پرداخته و بازی تام هاردی را مورد ستایش قرار دادند.

فیلم ونوم توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کند و موفقیت بزرگی را برای سازندگانش رقم بزند. این فیلم با بودجه تولید 100 میلیون دلاری خود چیز در حدود 856 میلیون دلار فروش کرد. این موفقیت تجاری بزرگ باعث شد تا سازندگان تصمیم به تولید دنباله این فیلم با نام ونوم: بگذارید کارنیج بیاید بگیرند.

تام هاردی، میشل ویلیامز، ریز احمد، اسکات هیز و رید اسکات ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلن ونوم بدین شرح است: یک سفینه فضایی مرموز در زمین سقوط می‌کند؛ این سفینه فضایی به شرکت بنیاد حیات تعلق دارد که توسط کارلتون دریک مدیریت می‌شود. این سفینه موجوداتی بیگانه به‌نام سمبیوت را حمل می‌کرد؛ پس از سقوط سفینه در منطقه‌ای از شرق آسیا، نیرو‌های دولتی دو سمبیوت را سالم خارج می‌کنند. یکی از این سمبیوت‌ها ونوم نام دارد. در ادامه ادی براک وارد روند داستان می‌شود. او به کمک رایانه همسرش که برای شرکت بنیاد حیات کار می‌کند، به برخی از اسرار عجیب این شرکت پی می‌برد.

فیلم جدید ونوم، یا همان ونوم 2 که آن را با نام انحصاری «ونوم: بگذارید کارنیج وارد شود» می‌شناسیم نیز در سال 2021 اکران می‌شود و انتظار می‌رود به یکی از بهترین فیلم‌های 2021 تبدیل شود.

گالری فیلم ونوم





بنر فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد

شوالیه تاریکی برمی‌خیزد

The Dark Knight Rises
کارگردان: Christopher Nolan نویسنده: Christopher Nolan , Jonathan Nolan
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Christian BaleChristian Bale
Michael CaineMichael Caine
Gary OldmanGary Oldman
Anne HathawayAnne Hathaway
Tom HardyTom Hardy
Marion CotillardMarion Cotillard

درباره فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد


شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (The Dark Knight Rises) نام سومین فیلم سه‌گانه بتمن نولان است که در سال 2012 اکران شد. این فیلم نه‌تنها یکی از بهترین فیلم های تام هاردی، بلکه به‌عنوان یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینما شناخته می‌شود.

وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد برعهده کریستوفر نولان قرار داشت. نولان در امر تهیه‌کنندگی و نویسندگی تنها نبود؛ در امر تهیه‌کنندگی اما توماس و چالرز روون و در امر نویسندگی جاناتان نولان او را همراهی کردند.

فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد توانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و از دید آن‌ها به‌عنوان یکی از بهترین فیلم تاریخ شناخته شود. منتقدان این فیلم را به دلیل پیچش داستانی عمیق، فیلم‌نامه قدرتمند، بازی محشر گروه بازیگری و کارگردانی عالی مورد تحسین قرار دادند.

فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد عملکرد درخشانی را از خود در گیشه برجای گذاشت. این فیلم که با بودجه 300 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 1.084 میلیارد دلار در باکس‌آفیس فروخت.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کریستین بیل، مایکل کین، گری الدمن، ان هتوی، تام هاردی، ماریون کوتیار، جوزف گوردون لویت، مورگان فریمن، تره‌ور وایت و مارک کیلین اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد بدین شرح است: هشت سال بعد از مرگ هاروی دنت، با اجرای قانون دنت، تقریباً تمامی جرایم سازمان‌یافته ازبین رفته است. جیمز گوردون که از اعلام نکردن حقیقت احساس گناه دارد، جریان واقعی رخ داده به همراه استعفایش را در یک نامه می‌نویسد تا در سال‌روز مرگ هاروی دنت، آن را بخواند؛ اما زمان را مناسب نمی‌بیند و تصمیم می‌گیرد این کار را نکند. بتمن هشت سال است ناپدید شده است. بروس وین گوشه‌نشین شده و جز آلفرد کسی او را نمی‌بیند.

لازم به ذکر است 3 گانه‌ی شوالیه تاریکی، از بهترین فیلم های جهان محسوب می‌شود و تماشای این آثار می‌تواند لحظات فرح بخشی را برایتان به ارمغان بیاورد.

گالری فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد





بنر فیلم کندو
پوستر فیلم کندو

کندو

The Drop
کارگردان: Michaël R. Roskam نویسنده: Dennis Lehane
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
Tom HardyTom Hardy
Noomi RapaceNoomi Rapace
James GandolfiniJames Gandolfini
Matthias SchoenaertsMatthias Schoenaerts
John OrtizJohn Ortiz
Elizabeth RodriguezElizabeth Rodriguez

درباره فیلم کندو


کندو (The Drop) فیلمی درام و جنایی به کارگردانی میکل آر. روسکم است که در سال 2014 اکران شد. در این فیلم تام هاردی عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشت. داستان فیلم کندو توسط دنیس لهان نوشته شد. پیتر چرنین، دیلن کلارک و مایک لاروکا نیز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم کندو نقدهای مثبتی را دریافت کرد و با استقبال منتقدان مواجه شد. منتقدان فیلم کندو را به دلیل فیلم‌نامه قدرتمند و بازی فوق‌العاده گروه بازیگری (به‌خصوص تام هاردی) مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم آنچنان که سازندگان انتظار داشتند نتوانست فروش بالایی در گیشه داشته باشد؛ اما موفق شد کمی بیشتر از بودجه تولید خود درآمدزایی کند. فیلم کندو که با بودجه 13 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 19 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تام هاردی، نومی راپاس، جیمز گاندولفینی و ماتیاس اسکونارتس اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم کندو بدین شرح است: باب ساگینوفسکی فردی پرتلاش و منظم است که تلاش می‌کند در زندگی تنها رو کار خودش تمرکز کند و از هر خطری اجتناب کند. باب برای عموزاده خود مارف کار می‌کند. مارف عضو سابق خلافکارهای بروکلین است که اکنون مشکلات مالی دارد. محل کار او کندوی جمع‌آوری پول‌های گانگسترهای چچنی است. یک شب محل کار او مورد سرقت قرار می‌گیرد و رؤسای مارف به او مشکوک می‌شوند و از او می‌خواهند تا پنج هزار دلار ربوده شده را پیدا کند و به او هشدار می‌دهند که اگر نتواند رد دزدها را پیدا کند خودش باید این پول را برگرداند و باب تصمیم دارد تا به مارف کمک کند.




بنر فیلم مبارز
پوستر فیلم مبارز

مبارز

Warrior
کارگردان: Gavin O'Connor نویسنده: Gavin O'Connor , Cliff Dorfman , Anthony Tambakis
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Joel EdgertonJoel Edgerton
Tom HardyTom Hardy
Jennifer MorrisonJennifer Morrison
Frank GrilloFrank Grillo
Nick NolteNick Nolte
Denzel WhitakerDenzel Whitaker

درباره فیلم مبارز


مبارز (Warrior‎) درواقع سکوی پرتاب تام هاردی در حرفه‌اش محسوب می‌شود که باعث شد او بیش از پیش در نزد مخاطبان سینما شناخته شود. وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم برعهده گوین اکونر قرار داشت. در امر تهیه‌کنندگی گرگ اکونر و در امر نویسندگی کلیف دورفمن به گوین اکونر کمک کردند.

فیلم مبارز یکی از تحسین‌شده‌ترین فیلم های تام هاردی محسوب می‌شود که نمرات خوبی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را در زمینه‌های فیلم‌نامه، داستان، عملکرد گروه بازیگری و کارگردانی مورد تحسین قرار دادند. این فیلم طی مراسم اسکار نیز تنها در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نامزد دریافت جایزه شده بود که از کسب آن ناکام ماند.

فیلم مبارز با وجود دریافت نقدهای مثبت، نتوانست فروش موفقیت‌آمیزی را در گیشه تجربه کند. این فیلم که با بودجه 25 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 23 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. تام هاردی، جوئل اجرتون، جنیفر موریسون، فرانک گریلو، نیک نولتی، کوین دان، برایان کالن، دنزل ویتاکر، نوآه امریش، کرت انگل و ماکسیمیلیانو هرناندز ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم مبارز به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم مبارز بدین شرح است: تامی که تفنگدار سابق نیروی دریایی است پس از مدت‌ها به کشورش برمی‌گردد و به خانه پدرش می‌رود که پیش‌تر مردی دائم‌الخمر بوده و اکنون توبه کرده و تبدیل به مردی مذهبی شده است. تامی از پدرش که در دوران جوانی مثل خودش عضو ارتش بوده تقاضا می‌کند که به او در تمرینات سختی که برای شرکت در مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی آغاز می‌کند کمک کند. در آنسو برندون که برادر تامی است و مدت‌هاست رابطه خود را با او قطع کرده، به‌خاطر حفظ خانه‌اش که رهن بانک بود، چاره‌ای نمی‌بیند جز اینکه دوباره به رینگ بازگردد.




بنر فیلم این یعنی جنگ
پوستر فیلم این یعنی جنگ

این یعنی جنگ

This Means War
کارگردان: McG نویسنده: Simon Kinberg , Timothy Dowling
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Reese WitherspoonReese Witherspoon
Chris PineChris Pine
Tom HardyTom Hardy
Laura VandervoortLaura Vandervoort
Angela BassettAngela Bassett
Kasey Ryne MazakKasey Ryne Mazak

درباره فیلم این یعنی جنگ


این یعنی جنگ (This Means War‎) یکی دیگر از بهترین فیلم های تام هاردی محسوب می‌شود که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده جوزف مک‌گینتی نیکول قرار داشت. رابرت سایموندز، ویل اسمیت، ریس ویترسپون، جنیفر سیمپسون، سیمون کینبرگ و جیمز لاسیتر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

این فیلم کمدی نقدهای مختلفی از سوی منتقدان دریافت کرد. منتقدان به فیلم‌نامه این اثر ایراد وارد کرده، اما اعتقاد داشتند که این فیلم با داستان جذاب و مضامین طنز خود می‌تواند مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

فیلم عاشقانه - کمدی این یعنی جنگ فروش بسیار خوبی در گیشه داشت و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد. این فیلم که با بودجه 65 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 156 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ریس ویترسپون، کریس پاین، تام هاردی، تیل شوایگر، چلسی هندلر، لورا وندرورت، آنجلا باست، ابیگیل اسپنسر، رزماری هریس، وارن کریستی، ناتاشا مالته، جنی سلیت و مایک دوپود اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم این یعنی جنگ بدین شرح است: دو مامور سازمان سیا به‌نام‌های فدر و تاک هانسن با یکدیگر دوستانی صمیمی هستند. آن‌ها در یک مأموریت ناکام می‌شوند و باعث مرگ یک خلافکار آلمانی می‌شوند. آن‌ها به‌طور موقت از پرونده کنار می‌روند. هردو آن‌ها در مدت تعطیلات به شکل اتفاقی عاشق دختری به نام لورن می‌شوند؛ رقابت سختی جهت به‌دست آوردن لورن بین آن‌ها ایجاد می‌شود. آن‌ها هر کاری می‌کنند تا در این رقابت پیروز شوند و حتی از امکانات جاسوسی و سازمانی برای غلبه بر حریف استفاده می‌کنند.




بنر فیلم لاک
پوستر فیلم لاک

لاک

Locke
کارگردان: Steven Knight نویسنده: Steven Knight
سال انتشار:2014محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Tom HardyTom Hardy
Ruth WilsonRuth Wilson
Andrew ScottAndrew Scott
Olivia ColmanOlivia Colman
Tom HollandTom Holland
Ben DanielsBen Daniels

درباره فیلم لاک


لاک (Locke) یک فیلم درام به کارگردانی و نویسندگی استیون نایت است که در سال 2013 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده پال وبستر و گای هیلی قرار داشت.

فیلم لاک نمرات خوبی از سوی منتقدان دریافت کرد و مورد توجه آن‌ها قرار گرفت. منتقدان ضمن تمجید از عملکرد گروه بازیگری (به‌خصوص تام هاردی)، داستان فیلم را نیز جذاب و قدرتمند توصیف کردند.

این فیلم با وجود دریافت نقدهای مثبت، نتوانست فروش قدرتمندانه‌ای را در گیشه تجربه کند. فیلم لاک که با بودجه 2 میلیون دلاری تولید شده بود، تنها حدود 4 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم لاک به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تام هاردی، الیویا کلمن، روث ویلسون، اندرو اسکات، بن دنیلز، تام هالند و بیل میلنر اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم لاک بدین شرح است: یک روز قبل از بتن‌ریزی بزرگ در بیرمنگام، به آیون لاک، یکی از مدیران پروژه، خبر می‌رسد که برای زایمان زودرس بتان، یکی از همکارانش که هفت ماه قبل شبی را با هم سر کرده بودند، باید به لندن برود. برخلاف مسئولیت شغلی‌اش و این‌که همسر و فرزندانش جهت دیدن مسابقه فوتبال مهمی منتظر رفتن آیون به خانه هستند، او تصمیم می‌گیرد برای زایمان بتان خودش را به لندن برساند.




بنر فیلم دانکرک

دانکرک

Dunkirk
کارگردان: Christopher Nolan نویسنده: Christopher Nolan
سال انتشار:2017محصول: فرانسه , Netherlands , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Fionn WhiteheadFionn Whitehead
Tom Glynn-CarneyTom Glynn-Carney
Aneurin BarnardAneurin Barnard
Jack LowdenJack Lowden
Harry StylesHarry Styles
James D'ArcyJames D'Arcy

درباره فیلم دانکرک


دانکرک (Dunkirk‎) یک فیلم جنگی به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی کریستوفر نولان است که پس از اکران به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرد. این فیلم براساس یک داستان واقعی در جنگ جهانی دوم ساخته شده است. اما توماس نیز در امر تهیه‌کنندگی نولان را همراهی کرد.

فیلم دانکرک پس از اکران با دیدگاه‌های مثبت منتقدان مواجه شد و مورد تحسین آن‌ها قرار گرفت. منتقدان این فیلم را به دلیل موسیقی جذاب، فیلم‌برداری عالی، کارگردانی قدرتمند، فیلم‌نامه محشر و عملکرد فوق‌العاده گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند.

فیلم دانکرک طی مراسم اسکار در هشت رشته (ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی) نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت در سه بخش بهترین تدوین صدا، بهترین تدوین و بهترین میکس صدا توانست این جایزه را کسب کند. فیلم دانکرک در مراسم گلدن گلوب نیز در سه رشته بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی و بهترین موسیقی متن نامزد دریافت جایزه شده بود که در هیچ بخشی موفق به کسب این جایزه نشد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم دانکرک به ایفای نقش پرداختند می‌توان به فیون وایتهد، تام گلین-کارنی، جک لودن، هری استایلز، آنورین برنارد، جیمز دارسی، بری کیوگن، کنت برانا، کیلین مورفی، مارک رایلنس و تام هاردی اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم دانکرک بدین شرح است: گروه بزرگی از سربازان متحد انگلیس، کانادا، بلژیک و فرانسه در سواحل دانکرک توسط نیروهای آلمانی محاصره شده‌اند؛ به همین دلیل نیز عملیاتی گسترده جهت نجات این سربازها از تاریخ 26 می تا 4 ژوئن 1940 انجام گرفت.




بنر فیلم مدمکس جاده خشم

مدمکس جاده خشم

Mad Max: Fury Road
کارگردان: George Miller نویسنده: George Miller , Nick Lathouris , Brendan McCarthy
سال انتشار:2015محصول: استرالیا , ایالات متحده , South Africa
تماشای آنلاین فیلم
Tom HardyTom Hardy
Charlize TheronCharlize Theron
Nicholas HoultNicholas Hoult
Hugh Keays-ByrneHugh Keays-Byrne
Josh HelmanJosh Helman
Nathan JonesNathan Jones

درباره فیلم مدمکس جاده خشم


مکس دیوانه: جاده خشم (Mad Max: Fury Road) جزو بهترین فیلم های تام هاردی به حساب می‌آید که بسیار مورد توجه منتقدان و مخاطبان قرار گرفت. این فیلم درواقع چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های مکس دیوانه محسوب می‌شود. وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم برعهده جرج میلر قرار داشت.

میلر در امر تهیه‌کنندگی و نویسندگی تنها نبود؛ در امر تهیه‌‌کنندگی داگ میتچل و پی.جی. ووتن و در امر نویسندگی برندن مک‌کارتی و نیکو لاتوریس او را همراهی کردند.

فیلم مکس دیوانه: جاده خشم نقدهای بسیار مثبتی از جانب منتقدان دریافت کرد و مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت. منتقدان این فیلم را به‌عنوان یکی از بهترین فیلم های اکشن تاریخ سینما توصیف کردند. آن‌ها فیلم مکس دیوانه: جاده خشم را به دلیل بازی عالی بازیگران، صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز و فیلم‌برداری فوق‌العاده مورد تحسین قرار دادند.

فیلم مکس دیوانه: جاده خشم در ده بخش (ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی) نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت در شش بخش بهترین تدوین صدا، بهترین صداگذاری، بهترین طراحی صحنه، بهترین تدوین، بهترین گریم و آرایش مو و بهترین طراحی لباس موفق به کسب این جایزه شد.

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به تام هاردی، شارلیز ترون، رُز هانینگتون، مِل گیبسون، زوئی کراویتز و نیکولاس هویت اشاره کرد. 

این فیلم طی مراسم گلدن گلوب در دو بخش بهترین فیلم درام و بهترین کارگردانی فیلم درام نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را کسب کند.

این فیلم عملکرد درخشانی را از خود در گیشه برجای گذاشت و به فروش خارق‌العاده‌ای دست پیدا کرد. فیلم مکس دیوانه: جاده خشم که با بودجه عظیم 150 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 377 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

گالری فیلم مدمکس جاده خشم





بنر فیلم تلقین

تلقین

Inception
کارگردان: Christopher Nolan نویسنده: Christopher Nolan
سال انتشار:2010محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Ken WatanabeKen Watanabe
Joseph Gordon-LevittJoseph Gordon-Levitt
Marion CotillardMarion Cotillard
Ellen PageEllen Page
Tom HardyTom Hardy

درباره فیلم تلقین


تلقین (Inception) یکی از شاهکارهای تاریخ سینما محسوب می‌شود که از دید بسیاری از طرفداران به‌عنوان یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینما شناخته می‌شود. کریستوفر نولان وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. نولان در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و اما توماس نیز او را در این کار همراهی کرد.

این فیلم علمی تخیلی، پس از اکران با تحسین گسترده منتقدان مواجه شد و نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد. منتقدان فیلم تلقین را به علت بازی محشر گروه بازیگری، فیلم‌نامه عمیق و عالی، کارگردانی قدرتمند و جلوه‌های بصری زیبا مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم طی مراسم اسکار سال در هشت رشته (ازجمله بهترین فیلم و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی) نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت در چهار رشته بهترین فیلم‌برداری، بهترین تدوین صدا، بهترین میکس صدا و بهترین جلوه‌های ویژه موفق به کسب این جایزه شد.

فیلم تلقین توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و با تحسین گسترده آن‌ها مواجه شود. این فیلم با بودجه عظیم 160 میلیون دلاری‌ خود توانست حدود 870 میلیون دلار در گیشه فروش کند.

لئوناردو دی‌کاپریو، الن پیج، جوزف گوردون لویت، ماریون کوتیار، کن واتانابه، تام هاردی، دیلیپ رائو، کیلین مورفی، تام برنگر و مایکل کین ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دام کاب یک دزد ماهر در کشف اسرار ارزشمند مورد نیاز برای سازمان‌های جاسوسی و شرکت‌های تجاری است. او می‌تواند زمانی که دیگران در خواب هستند، اسرار مهم آنان را از درون خواب‌هایشان به سرقت برده و در دنیای بیرون از خواب، این اسرار را به خریداران مورد نظرش بفروشد. داک یک گروه چیره‌دست از روان‌کاوان و معماران زبده دارد که به همراه او مخفیانه وارد خواب‌های دیگران شده و تلاش در کشف و ربودن اطلاعات دارند.

گالری فیلم تلقین





بنر فیلم سقوط شاهین سیاه

سقوط شاهین سیاه

Black Hawk Down
کارگردان: Ridley Scott نویسنده: Ken Nolan
سال انتشار:2001محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Josh HartnettJosh Hartnett
Ewan McGregorEwan McGregor
Jason IsaacsJason Isaacs
Tom SizemoreTom Sizemore
Orlando BloomOrlando Bloom
Eric BanaEric Bana

درباره فیلم سقوط شاهین سیاه


سقوط شاهین سیاه (Black Hawk Down) فیلمی به کارگردانی ریدلی اسکات است که براساس کتابی به همین نام اثر مارک بودن ساخته شد. جری بروکهایمر به‌عنوان تهیه‌کننده و کن نولان به‌عنوان نویسنده در این پروژه همکاری داشتند.

فیلم جنگی سقوط شاهین سیاه در جلب نظر منتقدان بسیار موفق بود و نمرات خوبی را از سوی آن‌ها دریافت کرد. منتقدان این فیلم به دلیل بازی عالی گروه بازیگری، فیلم‌نامه قدرتمند و صحنه‌های جنگی جذاب مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم طی مراسم اسکار سال 2002 در چهار بخش (ازجمله بهترین فیلم) نامزد دریافت جایزه شده که در دو بخش بهترین صداگذاری و بهترین تدوین توانست این جایزه را به‌دست بیاورد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جاش هارتنت، یوان مک‌گرگور، ویلیام فیکنر، سام شپارد، تام سایزمور و تام هاردی اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم سقوط شاهین سیاه بدین شرح است: بعد از نابودی دولت مرکزی در جنگ داخلی سومالی طی سال 1993، شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت برقراری صلح اجازه یک عملیات نظامی را به نیروهای ارتش می‌دهد. بعد از عقب‌نشینی نیروهای حافظ صلح، شبه ‌نظامیان زیر نظر محمد فرح عیدید در موگادیشو بر ضد کارکنان باقی‌مانده سازمان ملل متحد اعلان جنگ می‌کنند. در پاسخ به این اعلان جنگ، ارتش ایالات متحده آمریکا سه نیروی عملیات ویژه خود را جهت کنار زدن عیدید (که ادعای ریاست جمهوری داشت) به موگادیشو منتقل می‌کنند.




بنر فیلم کیک لایه‌ای
پوستر فیلم کیک لایه‌ای

کیک لایه‌ای

Layer Cake
کارگردان: Matthew Vaughn نویسنده: J.J. Connolly
سال انتشار:2004محصول: بریتانیا
Daniel CraigDaniel Craig
Tom HardyTom Hardy
Colm MeaneyColm Meaney
George HarrisGeorge Harris
Sally HawkinsSally Hawkins
Kenneth CranhamKenneth Cranham

درباره فیلم کیک لایه‌ای


کیک لایه‌ای (Layer Cake) فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی متیو وان است که در سال 2004 اکران شد. وان در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و افرادی چون استفن مارکس و دیوید رد نیز در این امر او را همراهی کردند. فیلم‌نامه این فیلم توسط جی.جی. کانلی نوشته شد.

فیلم کیک لایه‌ای در جلب نظر منتقدان نسبتا موفق عمل کرد و توانست مورد تحسین آن‌ها قرار بگیرد. منتقدان این فیلم را به دلیل داستان جذاب و هیجان‌انگیز و صحنه‌های اکشن زیبایش مورئ تحسین قرار دادند.

فیلم کیک لایه‌ای با وجود دریافت نقدهای مثبت، فروش چندان قدرتمندانه‌ای در گیشه نداشت؛ البته این فیلم با توجه به بودجه تولیدش توانست برای سازندگانش سوددهی داشته باشد. فیلم کیک لایه‌ای که با بودجه 6.5 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 11.9 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به دنیل کریگ، کالم مینی، سینا میلر، مایکل گمبون، تام هاردی، سالی هاوکینز، بن ویشاو، بورن گورمن، فرانسیس مگی، جیسون فلمینگ، جورج هریس و جیمی فورمن اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم کیک لایه‌ای بدین شرح است: قهرمان اصلی داستان شخصی بدون نام است که توزیع‌کننده کوکائین در لندن بوده و به شکل محافظه‌کارانه و حرفه‌ای به‌عنوان یک تاجر قانونی فعالیت می‌کند. همکاران اصلی وی مورتی و جن، رابط او با رئیس اوباش جیمی پرایس هستند. همانطور که او آماده می‌شود تا از زندگی جنایی بازنشسته شود، جیمی از او دو وظیفه می‌خواهد.




بنر سریال تابو
پوستر سریال تابو

تابو

Taboo
سازنده: Tom Hardy , Steven Knight , Chips Hardy
سال‌های انتشار:2017 - 2020محصول: بریتانیا
Tom HardyTom Hardy
Jonathan PryceJonathan Pryce
Jessie BuckleyJessie Buckley
Oona ChaplinOona Chaplin
Michael KellyMichael Kelly
David HaymanDavid Hayman

درباره سریال تابو


تابو (Taboo) یکی از سریال‌های جذاب جهان محسوب می‌شود که پخش آن از سال 2017 توسط شبکه‌های بی بی سی و اف ایکس آغاز شد. وظیفه ساخت این سریال تماشایی برعهده تام هاردی، ادوارد هاردی و استیون نایت قرار داشت. کریستوفر نایهولم و آندرس انگستروم کارگردانان سریال تابود بودند.

سریال تابو ابتدا قرار بود تا به‌عنوان یک مینی‌سریال هشت قسمتی به کار خود پایان دهد؛ اما استقبال عظیم مخاطبان و محبوبیت این سریال باعث شد تا سازندگان خبر از تولید فصل دوم این سریال بدهند. البته فصل دوم این سریال در حال ساخت بوده و هنوز پخش آن آغاز نشده است.

سریال تابو بعد از آغاز پخشش توانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و با نمرات بسیار خوب آن‌ها مواجه شود. منتقدان سریال تابو را بسیار خوش‌ساخت دانسته و این سریال را به دلیل بازی عالی گروه بازیگران و داستان جذابش مورد تحسین قرار دادند.

تام هاردی، اونا چاپلین، دیوید هایمن، مایکل کلی، جاناتان پرایس، جسی باکلی، ادوارد هاگ، جفرسون هال، تام هولندر و مارک گیتیس ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال تابو بدین شرح است: این سریال تاریخی، داستان شخصیتی به‌نام جیمز دلینی با بازی تام هاردی را به‌تصویر می‌کشد که پس از گذراندن ۱۰ سال زندگی در آفریقا، به همراه ۱۴ الماسی که به‌دست آورده ‌است به لندن بازمی‌گردد تا بیشتر درباره کسب و کار به ارث مانده از پدرش بداند و به دنبال انتقام قتل وی برود. او با ممانعت از فروش کسب و کار خانوادگی خودشان به کمپانی هند شرقی تصمیم می‌گیرد امپراتوری خرید و فروش خودش را بسازد.




بنر سریال پیکی بلایندرز

پیکی بلایندرز

Peaky Blinders
سازنده: Steven Knight
سال‌های انتشار:2013 - 2019محصول: بریتانیا
تماشای آنلاین سریال
Cillian MurphyCillian Murphy
Paul AndersonPaul Anderson
Sam ClaflinSam Claflin
Finn ColeFinn Cole
Anya Taylor-JoyAnya Taylor-Joy
Helen McCroryHelen McCrory

درباره سریال پیکی بلایندرز


پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) یکی از بهترین سریال‌های خارجی دهه اخیر محسوب می‌شود که به محبوبیت بسیار بالایی در بین طرفداران فیلم و سریال دست پیدا کرده است. پخش این سریال از سال 2013 توسط شبکه بی بی سی 2 آغاز شد و تاکنون پنج فصل از آن تولید شده است. وظیفه ساخت این سریال جذاب برعهده استیون نایت قرار داشت.

سریال پیکی بلایندرز در جلب نظر منتقدان و مخاطبان بسیار موفق ظاهر شد و نمرات فوق‌العاده‌ای را دریافت کرد. منتقدان این سریال را به دلیل داستان هیجان‌انگیز، شخصیت‌پردازی‌های خارق‌العاده و بازی محشر گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند.

ازجمله بازیگرانی که در سریال پیکی بلایندرز به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیلین مورفی، هلن مک‌کروری، پاول اندرسن، آنابل والیس، تام هاردی، سوفی راندل، جو کول، ند دونهی، شارلوت رایلی، نوآ تیلور، ایمی-فیون ادواردز، فین کول، آیدان گیلن، آنیا تیلور جوی و آدرین برودی اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال پیکی بلایندرز بدین شرح است: دساتان این سریال از سال ۱۹۱۹ و پس از جنگ جهانی اول آغاز می‌شود؛ پیکی بلایندرز یک گروه خانوادگی مستقر در بیرمنگام انگلستان است که قدرت زیادی در این شهر دارد. داستان روی گروه پیکی بلایندرز و بلندپروازی‌های رئیسشان، تامی شلبی تمرکز دارد. کارآگاه ویژه چستر کمپل به دستور نیروی شهربانی سلطنتی از بلفست به بیرمنگام فرستاده می‌شود تا شهر را از وجود ارتش جمهوری‌خواه ایرلند، کمونیست‌ها، گروه‌های خرابکار و جنایتکاران پاک کند.

گالری سریال پیکی بلایندرز





بنر فیلم جاده لندن
پوستر فیلم جاده لندن

جاده لندن

London Road
کارگردان: Rufus Norris نویسنده: Alecky Blythe
سال انتشار:2015محصول: بریتانیا
Olivia ColmanOlivia Colman
Clare BurtClare Burt
Rosalie CraigRosalie Craig
Anita DobsonAnita Dobson
James DohertyJames Doherty
Kate FleetwoodKate Fleetwood

درباره فیلم جاده لندن


جاده لندن (London Road) جزو آن دسته از محدود فیلم های تام هاردی است که در جلب نظر منتقدان چندان موفق نبود. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده روفس نوریس قرار داشت. داستان فیلم جاده لندن توسط الکی بلایت و آدام کرک به رشته تحریر درآمد. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم جاده لندن نیز برعهده دیکسی لیندر قرار داشت.

این فیلم به‌هیچ‌وجه نقدهای مثبتی از جانب منتقدان دریافت نکرد و با نمرات پایین آن‌ها مواجه شد. منتقدان اعتقاد داشتند که فیلم‌نامه فیلم جاده لندن سراسر ایراد بوده و باعث سردرگمی مخاطبان می‌شود. شخصیت‌پردازی‌های این فیلم نیز بسیار گنگ بوده و غیرقابل درک است.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم جاده لندن به ایفای نقش پرداختند می‌توان به الکی بلایسم، تام هاردی، الیویا کلمن، کیت فلیتوود و آنیتا دابسون اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم جاده لندن بدین شرح است: هنگامی که پنج زن در جامعه خود مرده پیدا می‌شوند، ساکنان جاده لندن در ایپسویچ، سافولک دور هم جمع شده تا رویدادها را پردازش کرده و جامعه را احیا کنند.




بنر فیلم بندزن، خیاط، سرباز، جاسوس
پوستر فیلم بندزن، خیاط، سرباز، جاسوس

بندزن، خیاط، سرباز، جاسوس

Tinker Tailor Soldier Spy
کارگردان: Tomas Alfredson نویسنده: Peter Straughan , Bridget O'Connor
سال انتشار:2011محصول: فرانسه , آلمان , بریتانیا
Gary OldmanGary Oldman
Colin FirthColin Firth
Tom HardyTom Hardy
John HurtJohn Hurt
Toby JonesToby Jones
Mark StrongMark Strong

درباره فیلم بندزن، خیاط، سرباز، جاسوس


بندزن خیاط سرباز جاسوس (Tinker Tailor Soldier Spy) یکی دیگر از بهترین فیلم های تام هاردی محسوب می‌شود که البته این بازیگر حضور چندان پررنگی در آن نداشت. فیلم بندزن خیاط سرباز جاسوس براساس رمانی به همین نام اثر ژان لو کره ساخته شد.

توماس آلفردسن وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. تیم بوان، اریک فلنر و رابین اسلوو نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند. فیلم بندزن خیاط سرباز جاسوس توانست نقدهای مثبتی از جانب منتقدان دریافت کند و مورد استقبال آن‌ها قرار بگیرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های بازیگری، کارگردانی و فیلم‌نامه تمجید کردند.

فیلم بندزن خیاط سرباز جاسوس فروش بسیار خوبی در باکس‌آفیس داشت و توانست عملکرد درخشانی را از خود در گیشه برجای بگذارد. این فیلم که با بودجه 21 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 80 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. گری الدمن، کالین فرث، تام هاردی و بندیکت کامبربچ ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم در سال ۱۹۷۳ جریان دارد. جنگ سرد باعث شده تا کشورها توجه زیادی به حرکات مشکوک و غیرمنتظره یکدیگر داشته باشند. کشورها مراقب هستند که اگر کشوری دست از پا خطا کرد، شعله جنگ را با آن روشن کنند. سرویس اطلاعات جاسوسی بریتانیا نیز به نوبه خود تلاش در کنترل اوضاع دارد و به دنبال راهی جهت کاهش تنش میان کشورهاست. در جدیدترین مأموریت این سازمان، یکی از افراد ارشد سازمان به نام کنترل تصمیم می‌گیرد جاسوسی را به شهر بوداپست مجارستان بفرستد تا اوضاع آنجا را بررسی کند.




بنر فیلم برونسون
پوستر فیلم برونسون

برونسون

Bronson
کارگردان: Nicolas Winding Refn نویسنده: Nicolas Winding Refn , Brock Norman Brock
سال انتشار:2008محصول: بریتانیا
Tom HardyTom Hardy
Matt KingMatt King
James LanceJames Lance
Kelly AdamsKelly Adams
Katy BarkerKaty Barker
Amanda BurtonAmanda Burton

درباره فیلم برونسون


برانسون (Bronson) نیز جزو بهترین فیلم های تام هاردی محسوب می‌شود که این بازیگر در آن عملکرد درخشانی را خود برجای گذاشت و یکی از به‌یادماندنی‌ترین نقش‌آفرینی‌هایش را رقم زد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده نیکولاس ویندینگ رفن قرار داشت. روبرت پرستون و دنی هانسفورد تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم برانسون توانست توجه منتقدان را به سمت خود جلب کند و عمدتا مورد تحسین آن‌ها قرار بگیرد. متتقدان کارگردانی فیلم برانسون را قدرتمند توصیف کرده و بازی فوق‌العاده تام هاردی را تحسین کردند. البته برخی از منتقدان اعتقاد داشتند که فیلم‌نامه این فیلم دارای ایراداتی است که ممکن است باعث گیج شدن مخاطبان شود.

فیلم برانسون سروصدای زیادی در گیشه نداشت و به شکل چراغ خاموش و با فروشی منطقی نسبت به بودجه تولیدش، به کار خود پایان داد. این فیلم که با بودجه 230 هزار دلاری تولید شده بود، حدود 2.3 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. تام هاردی، جولیت اولدفیلد، جیمز لانس، نت کینگ و آماندا برتون ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم برانسون بدین شرح است: مرد جوانی به‌نام مایکل پیترسون که به دلیل سرقت مسلحانه از اداره پست محکوم به گذراندن ۷ سال زندان می‌شود. به دنبال رفتار خشن مایکل با نگهبانان او ۳۰ سال در بخش انفرادی زندان می‌ماند.




بنر فیلم پیشتازان فضا: الهه‌ی انتقام
پوستر فیلم پیشتازان فضا: الهه‌ی انتقام

پیشتازان فضا: الهه‌ی انتقام

Star Trek: Nemesis
کارگردان: Stuart Baird نویسنده: John Logan
سال انتشار:2002محصول: ایالات متحده
Patrick StewartPatrick Stewart
Jonathan FrakesJonathan Frakes
Brent SpinerBrent Spiner
LeVar BurtonLeVar Burton
Michael DornMichael Dorn
Gates McFaddenGates McFadden

درباره فیلم پیشتازان فضا: الهه‌ی انتقام


پیشتازان فضا: نمسیس (Star Trek: Nemesis) یک فیلم در ژانر علمی تخیلی است که توسط استوارت برد کارگردانی شد. ریک برکمن به‌عنوان تهیه‌کننده و جان لوگان به‌عنوان نویسنده در این پروژه همکاری داشتند.

فیلم پیشتازان فضا: نمسیس نمرات پایینی از جانب منتقدان دریافت کرد. در این فیلم بازیگرانی همچون پاتریک استوارت، جاناتان فریکس، برنت اسپاینر، لوار بارتون، مایکل دورن، گیتس مک‌فدن و مارینا سرتیس به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم نتوانست فروش خوبی در گیشه داشته باشد و در جلب نظر مخاطبان موفق نبود. فیلم پیشتازان فضا: نمسیس در گیشه نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. این فیلم که با بودجه 60 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 67 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بعد از اینکه سفینه اینترپرایز به طرف سیاره رومولوس منحرف می‌شود، فدراسیون متوجه می‌شود که رومولان‌ها قصد حمله به زمین را دارند.




بنر فیلم ماری آنتوانت
پوستر فیلم ماری آنتوانت

ماری آنتوانت

Marie Antoinette
کارگردان: Sofia Coppola نویسنده: Sofia Coppola
سال انتشار:2006محصول: فرانسه , ایالات متحده , ژاپن
Kirsten DunstKirsten Dunst
Jason SchwartzmanJason Schwartzman
Judy DavisJudy Davis
Steve CooganSteve Coogan
Rip TornRip Torn
Rose ByrneRose Byrne

درباره فیلم ماری آنتوانت


ماری آنتوانت (Marie Antoinette) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های تام هاردی قرار بگیرد. وظیفه کارگردانی، تهیه‌‌کنندگی و نویسندگی این فیلم برعهده سوفیا کوپولا قرار داشت. رس کاتز و فرانسیس فورد کوپولا در امر تهیه‌کنندگی سوفیا کوپولا را همراهی کردند.

ماری آنتوانت نمرات متوسطی دریافت کرد و با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیرستن دانست، جیسون شوارتزمن، جودی دیویس، ریپ تورن، رز بیرن، آزیا آرجنتو، مالی شنون، شرلی هندرسون، دنی هوستون، مرین فیث‌فول، جیمی درنان، اورور کلمان، تام هاردی، استیو کوگان و متیو آمالریک اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم ماری آنتوانت بدین شرح است: این فیلم وقایع زندگی ملکه ماری آنتوانت، همسر لویی شانزدهم، پادشاه فرانسه را از زمان خواستگاری تا زمان عزیمت اجباری آن‌ها به پاریس، نشان می‌دهد. در این فیلم بیشتر به جنبه‌های شخصی زندگی او پرداخته شده و تجمل‌گرایی و اسراف‌های او در طی زندگی‌اش به‌تصویر کشیده می‌شود.




بنر فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید

ونوم: بگذارید کارنیج بیاید

Venom: Let There Be Carnage
کارگردان: Andy Serkis نویسنده: Kelly Marcel
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Tom HardyTom Hardy
Woody HarrelsonWoody Harrelson
Michelle WilliamsMichelle Williams
Reid ScottReid Scott
Naomie HarrisNaomie Harris
Stephen GrahamStephen Graham

درباره فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید


ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage) نام دنباله فیلم ونوم است که اندی سرکیس کارگردان آن بود. آوی آراد، مت تولماخ، ایمی پاسکال، کلی مارسل، تام هاردی و هاچ پارکر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط کلی مارسل نوشته شد.

فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید نمرات چندان بالایی کسب نکرد و به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به تام هاردی، میشل ویلیامز، نائومی هریس، رید اسکات، استیون گراهام و وودی هرلسون اشاره کرد.

این فیلم با اینکه در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود، توانست فروش بسیار خوبی را در گیشه تجربه کند. فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید که با بودجه 110 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 454 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سه سال بعد از داستان فیلم نخست، ادی براک در تلاش است تا با تهیه گزارشی راجع‌به قاتل زنجیره‌ای روانی به اسم کلتوس کسدی که در انتظار اعدام است، به حرفه روزنامه‌نگاری خود رونقی دوباره ببخشد. از آن‌جایی‌که کسدی ادی را بازتابی از درون خودش می‌داند، با هیچ‌کس غیر از او حاضر به صحبت کردن نیست.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های تام هاردی

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_46314

جمعه، 28 آبان 1400، 12:02

سریال تابو رو هم بزارید ممنونم


عکس پروفایل

مصطفی

جمعه، 28 آبان 1400، 16:32

بروی چشم 💗

عکس پروفایل

u_26147

شنبه، 19 تیر 1400، 12:47

تام هاردی خیلی خوبه لطفا همه فیلم هاش رو بزارین


عکس پروفایل

مصطفی

شنبه، 19 تیر 1400، 14:20

تام هاردی عشقه عششششق .. بروی چشم .. تا جایی که بتونیم سعی میکنیم فیلم‌های بازیگرای خوب رو پوشش بدیم .. ممنون از پیشنهاد و مشارکتتون :)