خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

ترتیب تماشای فیلم‌های مارول

ترتیب تماشای فیلم های مارول به چه شکل است؟ جهان سینمایی مارول بدون شک موفق‌ترین جهان سینمایی تاریخ سینما است که توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

فیلم‌های زیادی از این دنیای مهیج ساخته شده است؛ شاید اگر شخصی قرار باشد برای نخستین بار قدم در دنیای گسترده مارول بگذارد گیج شود.

حتی اگر از طرفداران پروپاقرص این جهان سینمایی باشید، ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که بهترین ترتیب تماشای فیلم های مارول چیست؟

طی این مطلب قصد داریم بهترین ترتیب تماشای فیلم‌های این جهان سینمایی را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

ترتیب تماشای فیلم‌های مارول در یک نگاه کوتاه

کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو
کاپیتان مارول
مرد آهنی
مرد آهنی ۲
هالک شگفت انگیز
ثور
انتقام جویان
مرد آهنی ۳
تور: جهان تاریک
کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان
نگهبانان کهکشان
نگهبانان كهكشان قسمت دوم
انتقام جویان: عصر آلترون
مرد مورچه‌ای
کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی
مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه
دکتر استرنج
پلنگ سیاه
ثور: رگنوراک
مرد مورچه‌ای و زنبور
انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت
انتقام جویان: پایان بازی




بنر فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو

کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو

Captain America: The First Avenger
کارگردان: Joe Johnston نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Chris EvansChris Evans
Hayley AtwellHayley Atwell
Sebastian StanSebastian Stan
Tommy Lee JonesTommy Lee Jones
Hugo WeavingHugo Weaving
Dominic CooperDominic Cooper

درباره فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو


کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو (Captain America: The First Avenger) نام پنجمین فیلم دنیای سینمایی مارول است که به لحاظ ترتیب تماشا باید آن را نخستین بدانیم. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده جو جانستون قرار داشت. کوین فایگی تهیه‌کننده این فیلم بود. فیلم‌نامه این اثر توسط کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نوشته شد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کریس ایوانز، تامی لی جونز، هوگو ویوینگ، هایلی اتول، سباستین استن، دومینیک کوپر، نیال مک‌دوناف، درک لوک و استنلی توچی اشاره کرد.

فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو فروش خوبی در گیشه داست و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. این فیلم که با بودجه 140 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 370 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در دوران مدرن، دانشمندان در قطب شمال، هواپیماهای قدیمی یخ‌زده را کشف می‌کنند. در مارس ۱۹۴۲، شهر تنسبرگ در اشغال آلمان قرار دارد. یوهان اشمیت، افسر نازی و نیروهایش جسمی مرموز به نام تسرکت را به سرقت می‌برند که دارای قدرت زیادی است. در نیویورک، استیو راجرز در استخدام ارتش برای جنگ جهانی دوم به دلایل گوناگون بهداشتی و مشکلات جسمی رد می‌شود. راجرز که به نمایشگاه فناوری‌های آینده به همراه دوست خود، گروهبان جیمز بارنز می‌رود، بار دیگر سعی می‌کند تا به ارتش بپیوندد. دکتر آبراهام ارسکین با شنیدن مکالمه راجرز با بارنز در مورد کمک او به جنگ، به راجرز این اجازه را می‌دهد تا به ارتش کمک کند.




بنر فیلم کاپیتان مارول

کاپیتان مارول

Captain Marvel
کارگردان: Ryan Fleck , Anna Boden نویسنده: Ryan Fleck , Anna Boden , Geneva Robertson-Dworet
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Brie LarsonBrie Larson
Samuel L. JacksonSamuel L. Jackson
Ben MendelsohnBen Mendelsohn
Jude LawJude Law
Annette BeningAnnette Bening
Djimon HounsouDjimon Hounsou

درباره فیلم کاپیتان مارول


کاپیتان مارول (Captain Marvel) نام بیست‌ویکمین فیلم دنیای سینمایی مارول است که در ترتیب تماشای فیلم های مارول باید دومین فیلم باشد. آنا بودن و رایان فلک به‌عنوان کارگردان در این پروژه همکاری داشتند. کوین فایکی به‌عنوان تهیه‌کننده و جنوا رابرتسون-دووت به‌عنوان فیلم‌نامه‌نویس در این فیلم حضور داشتند.

بری لارسون، ساموئل ال. جکسون، بن مندلسون، جایمن هانسو، لی پیس، لاشانا لینچ، جما چان، الگنیس پرز سوتو، ران تمت، مکینا گریس، کلارک گرگ و جود لا ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم کاپیتان مارول به ایفای نقش پرداختند.

حوادث فیلم کاپیتان مارول در سال 1995 جریان دارد؛ به همین دلیل نیز باید به‌عنوان دومین فیلم توسط مخاطبان تماشا شود. این فیلم موفق شد مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما بکشاند و فروش خارق‌العاده‌ای داشته باشد.

این فیلم فانتزی با بودجه تولید 152 میلیون‌ دلاری‌اش، حدود 1.128 میلیارد دلار فروش کرد. این فروش، فیلم کاپیتان مارول را به پنجمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۹، دهمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تاریخ و بیست‌وششمین فیلم پرفروش تمام ادوار تاریخ سینما تبدیل کرد.

خلاصه داستان فیلم کاپیتان مارول بدین شرح است: داستان فیلم با یک مقدمه شروع می‌شود که در آن دو گروه در فضا مشغول مبارزه با یکدیگر هستند. گروهی به نام کری علاقه‌مند به صلح و دوستی هستند و گروه مقابلشان به نام اسکرول‌ها قصد دارند تا همه چیز را نابود کنند. در این میان دختری در گروه کری حضوز دارد که چیزی جز چند تصویر مبهم از گذشته‌اش به یاد ندارد. وی بعد از یک تقابل ناموفق با اسکرول‌ها، برای فرار از مهلکه به زمین می‌آید و طولی نمی‌کشد که فیوری با او ملاقات می‌کند و به او توضیحاتی ارائه می‌دهد که باعث می‌شود کارول بداند که در چه وضعیتی قرار دارد و چگونه باید به مبارزه با پلیدی‌ها برود.

گالری فیلم کاپیتان مارول





بنر فیلم مرد آهنی
پوستر فیلم مرد آهنی

مرد آهنی

Iron Man
کارگردان: Jon Favreau نویسنده: Art Marcum , Matt Holloway , Mark Fergus , Hawk Ostby
سال انتشار:2008محصول: ایالات متحده
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Terrence HowardTerrence Howard
Jeff BridgesJeff Bridges
Gwyneth PaltrowGwyneth Paltrow
Leslie BibbLeslie Bibb
Bill SmitrovichBill Smitrovich

درباره فیلم مرد آهنی


مرد آهنی (Iron Man) در لیست ترتیب تماشای فیلم های مارول باید سومین فیلم باشد. این فیلم در سال 2008 اکران شد، اما حوادث داستانی آن در سال 2010 جریان دارد. جان فاورو کارگردان این فیلم جذاب بود. فیلم‌نامه این فیلم توسط مارک فرگس، هاوک اتسبی، آرت مارکوم و مت هالووی به رشته تحریر درآمد. آوی آراد و کوین فایگی تهیه‌کنندگان فیلم مرد آهنی بودند.

رابرت داونی جونیور،ترنس هاوارد،گوئینت پالترو،جف بریجز،شان توب و نازنین بنیادی ازجمله بازیگرانی بودند که در این فیلم حضور داشتند. فیلم مرد آهنی که با بودجه 140 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 585 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم مرد آهنی بدین شرح است: تونی استارک یک نابغه و مهندس است. او شرکت استارک را از پدرش به ارث برده است. تونی به همراه دوست خود کلنل جیمز رودس جهت نمایش موشک جدید خود با نام جریکو به مناطق جنگی در افغانستان سفر می‌کند. استارک طی کمینی در راه به شدت زخمی شده و توسط گروهکی تروریستی با نام ده حلقه در غاری زندانی شده و گروگان گرفته می‌شود. یک آهن‌ربای الکتریکی ساخته شده توسط یینسن، هم‌سلولی استارک، ترکش‌هایی که او را مجروح کرده‌اند را از قلب او دور نگه می‌دارد تا او زنده بماند. فرمانده گروهک ده حلقه رازا به استارک پیشنهاد آزادی در برابر ساخت موشک جریکو برای گروهک می‌دهد، اما تونی و یینسن مطمئن هستند که رازا بر قول خود وفادار نخواهد ماند.




بنر فیلم مرد آهنی ۲
پوستر فیلم مرد آهنی ۲

مرد آهنی ۲

Iron Man 2
کارگردان: Jon Favreau نویسنده: Justin Theroux
سال انتشار:2010محصول: ایالات متحده
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Gwyneth PaltrowGwyneth Paltrow
Don CheadleDon Cheadle
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Sam RockwellSam Rockwell
Mickey RourkeMickey Rourke

درباره فیلم مرد آهنی ۲


مرد آهنی 2 (Iron Man 2) فیلمی به کارگردانی جان فاورو است که در سال 2010 اکران شد. کوین فایگی به‌عنوان تهیه‌کننده و جاستین تروکس به‌عنوان فیلم‌نامه‌نویس در این فیلم همکاری داشتند.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم مرد آهنی 2 به ایفای نقش پرداختند می‌توان به رابرت داونی جونیور، گوینث پالترو، اسکارلت جوهانسون، دان چیدل، میکی رورک و ساموئل ال. جکسون اشاره کرد.

فیلم مرد آهنی 2 در گیشه عملکرد درخشانی را از خود برجای گذاشت و مورد توجه طرفداران قرار گرفت. این فیلم با بودجه عظیم 200 میلیون دلاری تولید شد و حدود 623 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم مرد آهنی 2 بدین شرح است: در اخبار روسیه ماجرای رئیس شرکت استارک، تونی استارک که هویت خود را به عنوان مرد آهنی آشکار می‌کند، پخش می‌شود. ایوان وانکو، شخصی که پدرش، آنتون وانکو، به تازگی فوت کرده ‌است اخبار را می‌بیند و تصمیم به ساخت آرکی شبیه به آرک استارک می‌گیرد. تا شش ماه بعد استارک از زره خود جهت برقراری صلحی جهانی استفاده می‌کند. تونی با برگزاری نمایشگاه استارک در فلاشینگ مدوز، تلاش دارد تا میراث پدرش هاوارد را زنده نگه دارد. سناتور سترن در تلاش است تا با محکوم کردن استارک در دادگاه، زره را از او بگیرد.




بنر فیلم هالک شگفت انگیز
پوستر فیلم هالک شگفت انگیز

هالک شگفت انگیز

The Incredible Hulk
کارگردان: Louis Leterrier نویسنده: Zak Penn
سال انتشار:2008محصول: ایالات متحده
Edward NortonEdward Norton
Liv TylerLiv Tyler
Tim RothTim Roth
William HurtWilliam Hurt
Tim Blake NelsonTim Blake Nelson
Ty BurrellTy Burrell

درباره فیلم هالک شگفت انگیز


هالک شگفت‌انگیز (The Incredible Hulk) در لیست تماشای فیلم های مارول به‌عنوان پنجمین فیلم معرفی می‌شود. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده لویی لتریر قرار داشت. آوی آراد، گیل آن هرد و کوین فایگی تهیه‌کنندگان فیلم هالک شگفت‌انگیز بودند. داستان این فیلم توسط زک پن نوشته شد.

ادوارد نورتون، لیو تایلر، تیم راث و ویلیام هرت ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی بودند که در فیلم هالک شگفت‌انگیز به ایفای نقش پرداختند. ادوارد نورتون نقش هالک را در این فیلم ایفا کرد؛ اما در سال 2012 مارک روفالو جایگزین او شد.

فیلم هالک شگفت‌انگیز در مقایسه با دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول فروش قدرتمندانه‌ای نداشت؛ البته این فیلم سود خوبی را برای سازندگانش به ارمغان آورد. این فیلم که با بودجه 150 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 263 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دکتر بروس بنر تحت تأثیر پرتو گاما در پروژه‌ای برای تولید ابرانسان به هالک تبدیل می‌شود. او حدود ۵ سال تحت تعقیب است و در ۵ ماه اخیر توانسته‌ خود را کنترل کند. بروس جهت درمان خود با دانشمندی به اسم مستعار دکتر آبی در ارتباط است تا اینکه در اثر یه اشتباه شناسایی می‌شود و ژنرال تاندربولت راس نیز هنگامی که از مکان او اطلاع پیدا می‌کند یک تیم از بهترین جنگجویان خود را به برزیل می‌فرستد. آن‌ها بنر را تعقیب می‌کنند و در یک کارخانه او را گیر می‌اندازند؛ ولی بروس خشمگین شده و به هالک تبدیل می‌شود و بسیاری از آن سربازان را می‌کشد و می‌گریزد.




بنر فیلم ثور
پوستر فیلم ثور

ثور

Thor
کارگردان: Kenneth Branagh نویسنده: Don Payne , Ashley Edward Miller , Zack Stentz
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Chris HemsworthChris Hemsworth
Natalie PortmanNatalie Portman
Tom HiddlestonTom Hiddleston
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Stellan SkarsgårdStellan Skarsgård
Kat DenningsKat Dennings

درباره فیلم ثور


ثور نام چهارمین فیلم دنیای سینمایی مارول است که در این لیست جایگاه ششم را به خود اختصاص می‌دهد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده کنت برانا قرار داشت. کوین فایگی به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت. داستان فیلم ثور توسط اشلی میلر، زک استنتز و دن پاین نوشته شد.

کریس همسورث، ناتالی پورتمن، تام هیدلستون، استلان اسکارشگورد، کلم فیور، ری استیونسون، ادریس البا، کت دنینگز، رنه روسو و آنتونی هاپکینز ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم ثور عملکرد درخشانی در گیشه داشت و موفق شد مورد استقبال طرفداران دنیای سینمایی مارول قرار بگیرد. فیلم ثور با بودجه تولید 150 میلیون دلاری خود موفق شد حدود 449 میلیون دلار فروش کند.

خلاصه داستان فیلم ثور بدین شرح است: در سال 965 میلادی، اودین، پادشاه آزگارد، در مقابل غول‌ها و رهبر آن‌ها قرار می‌گیرد تا از تسخیر 9 قلمرو جلوگیری کند.




بنر فیلم انتقام جویان

انتقام جویان

The Avengers
کارگردان: Joss Whedon نویسنده: Joss Whedon
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Chris EvansChris Evans
Mark RuffaloMark Ruffalo
Chris HemsworthChris Hemsworth
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Jeremy RennerJeremy Renner

درباره فیلم انتقام جویان


انتقام‌جویان (The Avengers) یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول است که در سال 2012 اکران شد. این فیلم در لیست ترتیب تماشای فیلم‌ های مارول جایگاه هفتم را به خود اختصاص می‌دهد.

وظیفه کارگردانی و نویسندگی فیلم انتقام‌جویان برعهده جاس ویدون قرار داشت. ویدون در امر نویسندگی تنها نبود و زک پن نیز او را همراهی کرد. کوین فایگی به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، مارک رافالو، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون، و ساموئل ال. جکسون اشاره کرد.

فیلم انتقام‌جویان در گیشه فروش بسیار خوبی داشت و توانست با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شود. این فیلم با بودجه عظیم 220 میلیون دلاری تولید شد و حدود 1.5 میلیارد دلار فروش کرد.

این فروش باعث شد تا فیلم انتقام‌جویان به پرفروش‌ترین فیلم ۲۰۱۲، سومین فیلم پرفروش ابرقهرمانی و هشتمین فیلم پرفروش تمام ادوار تاریخ سینما تبدیل شود.

خلاصه داستان فیلم انتقام‌جویان بدین شرح است: لوکی جهت راه اندازی حکومت یکپارچه خود در کهکشان درصدد تسخیر زمین برمی‌آید و یک منبع قوی انرژی با قدرتی ناشناخته به‌نام تسراکت را از شیلد به سرقت می‌برد تا بتواند به کمک آن ارتش سهمگینش را که چیتاوری نام دارد وارد زمین کند. تلاش‌های نیک فیوری، ماریا هیل و دیگر افراد شیلد فایده‌ای ندارد و لوکی به همراه مکعب ساختمان را ترک می‌کند و همچنین به کمک عصای جادویی خود، اریک سلویگ و چند مأمور از جمله کلینت بارتون را برده خود کرده و می‌گریزد. در راه فرار، نبرد سختی میان افراد شیلد و افراد لوکی سر می‌گیرد که به تخریب شدن کامل آزمایشگاه زیر زمینی شلید منجر می‌شود.




بنر فیلم مرد آهنی ۳
پوستر فیلم مرد آهنی ۳

مرد آهنی ۳

Iron Man 3
کارگردان: Shane Black نویسنده: Shane Black , Drew Pearce
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Gwyneth PaltrowGwyneth Paltrow
Guy PearceGuy Pearce
Don CheadleDon Cheadle
Rebecca HallRebecca Hall
Jon FavreauJon Favreau

درباره فیلم مرد آهنی ۳


مرد آهنی 3 (Iron Man 3) فیلمی به کارگردانی شین بلک است. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کوین فایگی قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط درو پی‌یرس و شن بلک به رشته تحریر درآمد.

گای پیرس، ربکا هال، استفانی اسزوستاک ،جیمز بج دیل و بن کینگزلی ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در فیلم مرد آهنی 3 به ایفای نقش پرداختند. این فیلم در باکس‌آفیس حضور قدرتمندانه‌ای داشت و توانست مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قرار بگیرد.

فیلم مرد آهنی 3 که با بودجه 200 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 1.2 میلیارد دلار فروش کرد. این فروش فیلم سوم مرد آهنی را به نوزدهمین فیلم پرفروش تاریخ، هفتمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی و دومین فیلم پرفروش ۲۰۱۳ تبدیل کرد.

خلاصه داستان فیلم مرد آهنی 3 بدین شرح است: حوادث این فیلم پس از وقایع فیلم انتقام‌جویان رخ می‌دهد. در این فیلم شاهد مبارزه مرد آهنی با یک گروه تروریستی به رهبری ماندارین هستیم.




بنر فیلم تور: جهان تاریک
پوستر فیلم تور: جهان تاریک

تور: جهان تاریک

Thor: The Dark World
کارگردان: Alan Taylor نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely , Christopher L. Yost
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Chris HemsworthChris Hemsworth
Natalie PortmanNatalie Portman
Tom HiddlestonTom Hiddleston
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Christopher EcclestonChristopher Eccleston
Jaimie AlexanderJaimie Alexander

درباره فیلم تور: جهان تاریک


ثور: دنیای تاریک (Thor: The Dark World) نام هشتمین فیلم دنیای سینمایی مارول است که وظیفه کارگردانی آن برعهده آلن تیلور قرار داشت. کوین فایگی تهیه‌کننده این فیلم تماشایی بود. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط کریستوفر یاست، کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی به رشته تحریر درآمد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به کریس همسورث، ناتالی پورتمن، تام هیدلستون، ادریس البا، جیمی الکساندر، استلان اسکاشگورد، رنه روسو و آنتونی هاپکینز اشاره کرد.

این فیلم توانست در گیشه حضور قدرتمندانه‌ای داشته باشد و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال تبدیل شود. فیلم ثور: دنیای تاریک با بودجه تولید 170 میلیون دلاری‌اش، حدود 644 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پس از اینکه جین فاستر مورد تهدید ساکنان دنیای تاریک سوارتالفیم قرار می‌گیرد، ثور آماده می‌شود تا به زمین بازگشته و به هر طریقی از جان او محافظت کند.




بنر فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان
پوستر فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان

کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان

Captain America: The Winter Soldier
کارگردان: Anthony Russo , Joe Russo نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
Chris EvansChris Evans
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Sebastian StanSebastian Stan
Anthony MackieAnthony Mackie
Cobie SmuldersCobie Smulders
Frank GrilloFrank Grillo

درباره فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان


کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier) می‌تواند به‌عنوان دهمین فیلم لیست ترتیب تماشای فیلم های مارول درنظر گرفته شود. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده برادران روسو قرار داشت. فیلم‌نامه این اثر توسط کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نوشته شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم نیز برعهده کوین فایگی قرار داشت.

کریس ایوانز، اسکارلت جوهانسون، سباستین استن، آنتونی مکی، کوبی اسمالدرز، فرانک گریلو، امیلی ونکمپ، هایلی اتول، رابرت ردفورد و ساموئل ال. جکسون ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان به مانند بسیاری از فیلم‌های مارول توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود در باکس‌آفیس برجای بگذارد. این فیلم که با بودجه 170 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 714 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دو سال بعد از نبرد نیویورک استیو راجرز در واشینگتن تحت نظر سازمان شیلد و مدیرش نیک فیوری فعالیت می‌کند و تلاش دارد تا به زندگی مدرن عادت کند. راجرز و رومانوف به همراه تیم ویژه ضدتروریستی شیلد به رهبری راملو به مأموریتی فرستاده می‌شوند تا یک کشتی که متعلق به شیلد است و خدمه‌اش به گروگان گرفته شده‌اند،آزاد کنند. در حین مأموریت، راجرز پی می‎‌برد رومانوف وظیفه دیگری در این مأموریت دارد؛ این ماموریت استخراج اطلاعات از کامپیوترهای کشتی و ارسال آن برای فیوری است. راجرز به مقر اصلی شیلد بازمی‍گردد و فیوری او را با پروژه اینسایت آشنا می‌کند.




بنر فیلم نگهبانان کهکشان
پوستر فیلم نگهبانان کهکشان

نگهبانان کهکشان

Guardians of the Galaxy
کارگردان: James Gunn نویسنده: James Gunn , Nicole Perlman
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
Chris PrattChris Pratt
Zoe SaldanaZoe Saldana
Dave BautistaDave Bautista
Vin DieselVin Diesel
Bradley CooperBradley Cooper
Lee PaceLee Pace

درباره فیلم نگهبانان کهکشان


فیلم نگهبانان کهکشان با حس‌وحال هیجان‌انگیزش موفق شد به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. جیمز گان به‌عنوان نویسنده و کارگردان در این فیلم همکاری داشت. گان در امر نویسندگی تنها نبود و نیکول پرلمن نیز او را همراهی کرد. کوین فایگی نیز تهیه‌کننده این پروژه بود.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به کریس پرت، زوئی سالدانیا، دیوید باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، لی پیس، مایکل روکر، کارن گیلان، جایمن هانسو، جان سی ریلی، گلن کلوز و بنیسیو دل تورو اشاره کرد.

فیلم نگهبانان کهکشان با بودجه تولید 195 میلیون دلاری خود، توانست چیز در حدود 773 میلیون دلار بفروشد. این فروش فیلم نگهبانان کهکشان را به سومین فیلم پرفروش ۲۰۱۴ و بیست‌وششمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تاریخ تبدیل کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال ۱۹۸۸، پسری کوچک به نام پیتر کوئیل بعد از مرگ مادرش، توسط دسته‌ای از دزدان فضایی به رهبری فردی شرور به نام یاندو، از سیاره زمین دزدیده شد. بعد از گذشت ۲۶ سال، پیتر با به سرقت بردن سنگ قدرت که درون گویی گذاشته شده بود، خود را وارد ماجرای جدیدی کرد. گروه دیگری نیز با رهبری رونان دنبال این گوی هستند که به تانوس خدمت می‌کنند.




بنر فیلم نگهبانان كهكشان قسمت دوم

نگهبانان كهكشان قسمت دوم

Guardians of the Galaxy Vol. 2
کارگردان: James Gunn نویسنده: James Gunn
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Chris PrattChris Pratt
Zoe SaldanaZoe Saldana
Dave BautistaDave Bautista
Vin DieselVin Diesel
Bradley CooperBradley Cooper
Michael RookerMichael Rooker

درباره فیلم نگهبانان كهكشان قسمت دوم


نگهبانان کهکشان 2 (Guardians of the Galaxy Vol 2) به راه موفقیت‌آمیز فیلم قبلی ادامه داد و مورد تحسین مخاطبان قرار گرفت. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم به مانند فیلم نخست برعهده جیمز گان قرار داشت. کوین فایگی نیز تهیه‌کننده این پروژه بود.

کریس پرت، زویی سالدانیا، دیوید باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، مایکل روکر، کارن گیلان، سین گان، الیزابت دبیکی، پام کلمنتیئف و کرت راسل ازجمله بازیگرانی بودند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

فیلم نگهبانان کهکشان 2 فروش موفقیت‌آمیز فیلم قبلی را تکرار کرد و توانست سود بزرگی را برای سازندگانش به ارمغان بیاورد. این فیلم با بودجه تولید 200 میلیون دلاری‌اش توانست حدود 863 میلیون دلار فروش کند. با این فروش فیلم نگهبانان کهکشان 2 به هشتمین فیلم پرفروش ۲۰۱۷ و هجدهمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تبدیل شد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال 2014 پیتر کوییل، گامورا، درکس، راکت و گروت به‌عنوان نگهبانان کهشکان شناخته می‌شوند. این گروه در ادامه وارد حوادثی می‌شوند که گذشته کوییل را یادآوری می‌کند.




بنر فیلم انتقام جویان: عصر آلترون

انتقام جویان: عصر آلترون

Avengers: Age of Ultron
کارگردان: Joss Whedon نویسنده: Joss Whedon
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Chris EvansChris Evans
Chris HemsworthChris Hemsworth
Mark RuffaloMark Ruffalo
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Jeremy RennerJeremy Renner

درباره فیلم انتقام جویان: عصر آلترون


انتقام‌جویان: عصر اولتران (The Avengers: Age of Ultron) می‌تواند به‌عنوان سیزدهمین فیلم لیست ترتیب تماشای فیلم های مارول درنظر گرفته شود. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده جاس ویدون قرار داشت. کوین فایگی نیز تهیه‌کننده این فیلم تماشایی بود.

رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافلو، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، کوبی اسمالدرز و ساموئل ال. جکسون مهم‌ترین بازیگران فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران بودند.

فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران موفقیت‌های تجاری قبلی فیلم‌های مارول را تکرار کرد و توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند. این فیلم با بودجه تولید 444 میلیون دلاری خود، حدود 1.400 میلیارد دلار فروش کرد. با این فروش فیلم عصر اولتران به چهارمین فیلم پرفروش ۲۰۱۵ ،چهارمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی و یازدهمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: انتقام‌جویان یعنی تونی استارک، استیو راجرز، ثور، بروس بنر، ناتاشا رومانوف و کلینت بارتون در کشور سوکوویا که در اروپای شرقی قرار دارد، به پایگاه هایدرا که توسط ولفگانگ فون استراکر اداره می‌شود، هجوم می‌برند. استراکر در این پایگاه با استفاده از عصای لوکی روی انسان‌ها به آزمایش می‌پردازد. آن‌ها با دو مورد از نمونه‌های آزمایشی استراکر یعنی دوقلوهای ماکسیموف روبه‌رو می‌شوند. پیترو با قابلیت سرعت ابرانسانی و واندا ماکسیموف که می‌تواند ذهن را بازی دهد و اشیا را از دور جابه‌جا کند.




بنر فیلم مرد مورچه‌ای
پوستر فیلم مرد مورچه‌ای

مرد مورچه‌ای

Ant-Man
کارگردان: Peyton Reed نویسنده: Paul Rudd , Edgar Wright , Adam McKay , Joe Cornish
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
Paul RuddPaul Rudd
Michael DouglasMichael Douglas
Evangeline LillyEvangeline Lilly
Bobby CannavaleBobby Cannavale
Corey StollCorey Stoll
Anthony MackieAnthony Mackie

درباره فیلم مرد مورچه‌ای


مرد مورچه‌ای (Ant-Man) نام دوازدهمین فیلم دنیای سینمایی مارول است که در سال 2015 اکران و توسط پیتون رید کارگردانی شد. کوین فایگی وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. فیلم‌نامه فیلم مرد مورچه‌ای نیز توسط ادگار رایت، آدام مک‌کی و پل راد نوشته شد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم مرد مورچه‌ای حضور داشتند می‌توان به پل راد، اوانجلین لیلی، کوری استول، بابی کاناوله، مایکل پنیا، جودی گریر، تی. آی.، دیوید دستمالچیان، وود هریس، جوردی مویا و مایکل داگلاس اشاره کرد.

فیلم علمی تخیلی مرد مورچه‌ای در گیشه عملکرد درخشانی داشت. این فیلم که با بودجه 130 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 519 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم مرد مورچه‌ای بدین شرح است: در سال 1989 دانشمند هنک پیم پس از تلاش‌های شیلد جهت توسعه فناوری کوچک‌نمایی مرد مورچه‌ای، استعفا داد. او اعتقاد داشت که اگر این فناوری توسعه پیدا کند پیامدهای خطرناکی دارد و پیم قول داد که آن را تا زمانی که زنده است پنهان نگه دارد.




بنر فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی
پوستر فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی

کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی

Captain America: Civil War
کارگردان: Anthony Russo , Joe Russo نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Chris EvansChris Evans
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Sebastian StanSebastian Stan
Anthony MackieAnthony Mackie
Don CheadleDon Cheadle

درباره فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی


کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) فیلمی به کارگردانی برادران روسو است که در سال 2016 اکران شد. کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی فیلم‌نامه‌نویس و کوین فایگی تهیه‌کننده این فیلم بودند.

کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، اسکارلت جوهانسون، سباستین استن، آنتونی مکی، امیلی ونکمپ، دان چیدل، جرمی رنر، چادویک بوزمن، پل بتانی، الیزابت اولسن، پل راد، فرانک گریلو، تام هالند، ویلیام هرت و دانیل برول بازیگران فیلم جنگ داخلی بودند.

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی هیاهوی زیادی در گیشه داشت و به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کرد. این فیلم که با بودجه 250 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 1.153 میلیارد دلار فروش کرد. فروش 1.1 میلیاردی، فیلم جنگ داخلی را به پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۶، بیست‌ویکمین فیلم پرفروش تاریخ و هشتمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تبدیل کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال۱۹۹۱، باکی بارنز که توسط هایدرا شستشوی مغزی شده، به یک عملیات اعزام می‌شود و از یک اتومبیل سرم ابرسرباز را به سرقت می‌برد. در زمان حال، حدودا یک سال بعد از نابودی اولتران در کشور سوکویا توسط انتقام‌جویان، آن‌ها به دنبال متوقف کردن راملو از دزدیدن یک سلاح بیوشیمیایی از آزمایشگاهی در لاگوس هستند. راملو برای کشتن کاپیتان آمریکا خودش را منفجر می‌کند، اما واندا مکسیموف انفجار را کنترل کرده و آن را به آسمان می‌برد که به ساختمان برخورد می‌کند و باعث کشته شدن چند فعال بشردوست واکاندایی می‌شود.




بنر فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه

مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه

Spider-Man: Homecoming
کارگردان: Jon Watts نویسنده: John Francis Daley , Christopher D. Ford , Jonathan M. Goldstein , Chris McKenna , Jon Watts , Erik Sommers
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Tom HollandTom Holland
Michael KeatonMichael Keaton
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Marisa TomeiMarisa Tomei
Jon FavreauJon Favreau
Gwyneth PaltrowGwyneth Paltrow

درباره فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه


مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider man: Homecoming) در جایگاه شانزدهم ترتیب دیدن فیلم های مارول قرار می‌گیرد. جان واتس کارگردان این فیلم بود. کوین فایگی و ایمی پاسکال به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند. فیلم‌نامه این اثر نیز توسط جاناتان گلدستاین، جان فرانسیس دالی، کریستوفر فورد، جان واتس، کریس مک‌کنا و اریک سامرز به رشته تحریر درآمد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم بازگشت به خانه به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تام هالند، مایکل کیتون، مریسا تومی، زندیا، لورا هری‌یر، تونی ریوولوری و رابرت داونی جونیور اشاره کرد.

فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه در باکس‌آفیس عملکرد خارق‌العاده‌ای داشت. این فیلم که با بودجه 175 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 880 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. این فروش فیلم بازگشت به خانه را به هشتمین فیلم پرفروش ۲۰۱۷ و چهاردهمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تاریخ تبدیل کرد.

خلاصه داستان فیلم بازگشت به خانه بدین شرح است: فیلم با به تصویر کشیدن صحنه‌هایی از خرابی‌های به جا مانده نبرد بزرگ نیویورک در فیلم انتقام‌جویان شروع می‌شود. مخترعی به نام ادرین تومز و گروهش در حال جمع‌آوری و آزمایش روی سلاح‌ها و وسایل فضایی‌ها هستند؛ اما دولت مانع از ادامه فعالیت‌های آن‌ها می‌شود. تومز که از این اتفاق خشمگین است مدتی بعد با تماشای اخبار متوجه می‌شود که تونی استارک پشت این ماجرا بوده ‌است. تومز تصمیم می‌گیرد از سلاح‌ها و وسایلی که توانسته آن‌ها را نگه دارد جهت پیشبرد اهدافش استفاده کند. هشت سال از این اتفاق می‌گذرد. پیتر پارکر که بعد از رخدادهای کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی امیدوار بود به انتقام جویان ملحق شود حس می‌کند که مدتی است از سوی تونی استارک رها شده ‌است.




بنر فیلم دکتر استرنج
پوستر فیلم دکتر استرنج

دکتر استرنج

Doctor Strange
کارگردان: Scott Derrickson نویسنده: Jon Spaihts , C. Robert Cargill
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Chiwetel EjioforChiwetel Ejiofor
Rachel McAdamsRachel McAdams
Benedict WongBenedict Wong
Mads MikkelsenMads Mikkelsen
Tilda SwintonTilda Swinton

درباره فیلم دکتر استرنج


دکتر استرنج (Doctor Strange) یکی دیگر از فیلم‌های موفق کمپانی ماورل است که توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد. اسکات دریکسون به‌عنوان کارگردان و نویسنده در این فیلم همکاری داشت. در امر نویسندگی رابرت کرگیل و جان اسپیتز به دریکسون کمک کردند. کوین فایگی نیز تهیه‎‌کننده فیلم دکتر استرنج بود.

بندیکت کامبربچ، ریچل مک‌آدامز، تیلدا سوینتن، چیویتل اجیوفور، مایکل استولبارگ، بندیکت وانگ، بنجامین برت، اسکات ادکینز و مدس میکلسن ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم دکتر استرنج به ایفای نقش پرداختند.

فیلم دکتر استرنج در گیشه حضور موفقیت‌آمیزی داشت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. این فیلم که با بودجه 236 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 677 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دکتر استیون استرنج یک جراح مغز و اعصاب است که به لطف مهارت‌های ویژه پزشکی‌اش به ثروت زیادی دست پیدا کرده است. اما با گذشت زمان غرور و طمع وجود استیون را فرا می‌گیرد. طی یک تصادف رانندگی، رشته‌های عصب استرنج در دستانش از بین می‌روند. او دچار تنگدستی شده و دیگر قادر به عمل جراحی نیز نیست.




بنر فیلم پلنگ سیاه

پلنگ سیاه

Black Panther
کارگردان: Ryan Coogler نویسنده: Ryan Coogler , Joe Robert Cole
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Chadwick BosemanChadwick Boseman
Michael B. JordanMichael B. Jordan
Lupita Nyong'oLupita Nyong'o
Danai GuriraDanai Gurira
Martin FreemanMartin Freeman
Daniel KaluuyaDaniel Kaluuya

درباره فیلم پلنگ سیاه


فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) یکی از موفق‌ترین آثار کمپانی مارول است که در سال 2018 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده رایان کوگلر قرار داشت. البته جو رابرت کول در امر نویسندگی کوگلر را همراهی کرد. کوین فایگی مانند بسیاری از دیگر فیلم‌های مارول، تهیه‌کننده این فیلم نیز بود.

چادویک بوزمن، مایکل بی.جردن، لوپیتا نیونگو، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دنیل کالویا، آنجلا باست، فارست ویتاکر و اندی سرکیس ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم پلنگ سیاه فروش بسیار خوبی در گیشه داشت. این فیلم که با بودجه 210 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 1.346 میلیارد دلار فروش کرد. این فیلم با این فروش به چهارمین فیلم پرفروش تاریخ ایالات متحده، دومین فیلم پرفروش سال ٢٠١٨، پنجمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی و یازدهمین فیلم پرفروش تمام ادوار تاریخ سینما تبدیل شد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پس از حوادث فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، پادشاه تی چالا به کشورش واکاندا بازمی‌گردد. اما در آن‌جا با دو دشمن قدرتمند که برای سرنگونی او متحد شده‌اند، مواجه می‌شود. تی چالا باید به عنوان پلنگ سیاه با مامور سی‌آی‌ای اورت کی. راس و نیروهای ویژه واکاندا متحد شود تا از وقوع یک جنگ جهانی جلوگیری کند.

فیلم سینمایی پلنگ سیاه، به عنوان یکی از فیلم‌های درام مجموعه مارول شناخته می‌شود و تماشای آن می‌تواند شما را برای اتفاقات آینده این دنیای سینمایی آماده کند.




بنر فیلم ثور: رگنوراک

ثور: رگنوراک

Thor: Ragnarok
کارگردان: Taika Waititi نویسنده: Craig Kyle , Christopher Yost , Eric Pearson
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Chris HemsworthChris Hemsworth
Tom HiddlestonTom Hiddleston
Cate BlanchettCate Blanchett
Tessa ThompsonTessa Thompson
Jeff GoldblumJeff Goldblum
Idris ElbaIdris Elba

درباره فیلم ثور: رگنوراک


در لیست ترتیب دیدن فیلم های مارول، فیلم ثور: رگناروک در جایگاه نوزدهم قرار می‌گیرد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده تایکا وایتیتی قرار داشت. اریک پیرسون، کریگ کایل و کریستوفر یاست نیز فیلم‌نامه‌نویس این پروژه بودند. کوین فایگی به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم ثور: رگناروک به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کریس همسورث، تام هیدلستون، کیت بلانشت، ادریس البا، جف گلدبلوم، تسا تامپسون، کارل اربن، مارک رافلو و آنتونی هاپکینز اشاره کرد.

این فیلم فروش بسیار خوبی در باکس‌آفیس داشت و توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کند. فیلم ثور: رگناروک که با بودجه 180 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 854 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دو سال بعد از نبرد سوکوویا، ثور به دنبال سنگ‌های ابدیت است و توسط سرتر در موسپل‌هایم زندانی شده ‌است. سرتر به اطلاع ثور می‌رساند که پدرش اودین دیگر در آزگارد نیست و پادشاهی او به زودی در آخرالزمانی موعود نابود می‌شود. ثور موفق می‌شود تا سرتر را شکست بدهد و تاج پادشاهی او را در اختیار می‌گیرد و تصور می‌کند که از وقوع رگناروک جلوگیری کرده ‌است.




بنر فیلم مرد مورچه‌ای و زنبور

مرد مورچه‌ای و زنبور

Ant-Man and the Wasp
کارگردان: Peyton Reed نویسنده: Paul Rudd , Andrew Barrer , Chris McKenna , Erik Sommers , Gabriel Ferrari
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Paul RuddPaul Rudd
Evangeline LillyEvangeline Lilly
Michael PeñaMichael Peña
Walton GogginsWalton Goggins
Bobby CannavaleBobby Cannavale
Judy GreerJudy Greer

درباره فیلم مرد مورچه‌ای و زنبور


پس از موفقیت فیلم مرد مورچه‌ای، سازندگان تصمیم به تولید دنباله‌ای از آن با نام مرد مورچه‌ای و زنبورک (Ant-Man and the Wasp) گرفتند. پیتون رید کارگردان و کوین فایگی تهیه‌کننده این فیلم بودند. فیلم‌نامه این اثر نیز توسط پل راد، اندرو بارر، گابریل فراری، کریس مک‌کنا و اریک سامرز به رشته تحریر درآمد.

پل راد، اوانجلین لیلی، مایکل پنیا، والتون گوگینس، بابی کاناوله، جودی گریر، هانا جان کامن و مایکل داگلاس ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فروش فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک در گیشه فوق‌العاده بود. این فیلم با بودجه تولید 162 میلیون دلاری خود توانست چیزی در حدود 622 میلیون دلار فروش کند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: اسکات رویایی درباره جنت ون داین می‌بیند؛ شخصی که مانند مرد مورچه‌ای از لباسی استفاده کرد که باعث کوچک سازی او شد و این در حالی است که برعکس اسکات، او هرگز موفق نشد به اندازه طبیعی‌اش بازگردد. در آن سو هنک و هوپ پیم، همسر و دختر جانت، در آزمایشگاه سعی می‌کنند تا بتوانند جانت را بازگردانند. هوپ میراث مادرش که تبدیل به زنبوری ریز شدن است، به‌دست می‌آورد. آن‌ها در این راه باید با سانی که دزدی فراری است و همچنین گوست که دلیل خودش را برای سرقت تکنولوژی هنری دارد مقابله کنند.




بنر فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت

انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت

Avengers: Infinity War
کارگردان: Anthony Russo , Joe Russo نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Chris HemsworthChris Hemsworth
Chris EvansChris Evans
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Tom HollandTom Holland

درباره فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت


برای به ترتیب دیدن فیلم های مارول، فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) در جایگاه بیست‌ویک قرار می‌گیرد. وظیفه کارگردانی این فیلم که در سال 2018 اکران شد، برعهده برادران روسو قرار داشت. کوین فایگی تهیه‌کننده این پروژه بود؛ داستان فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت توسط کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی به رشته تحریر درآمد.

رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک رافلو، کریس ایوانز، اسکارلت جوهانسون، بندیکت کامبربچ، تام هالند، چادویک بوزمن، الیزابت اولسن، کریس پرت، زوئی سالدانیا و جاش برولین مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت پس از اکران به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما تبدیل شد و توانست به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. این فیلم که با بودجه 400 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 2.048 میلیارد دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت با این فروش به پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۸، دومین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تاریخ، چهارمین فیلم پرفروش در داخل ایالات متحده و پنجمین فیلم پرفروش تمام تاریخ سینما تبدیل شد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: تانوس بعد از به چنگ آوردن سنگ قدرت از سیاره زاندار، به همراه فرقه سیاه به سفینه بازماندگان آزگارد حمله می‌کند. ثور، هایمدال، لوکی و هالک نمی‌توانند مانع تانوس شوند و او از طریق تسراکت به سنگ فضا نیز دست پیدا می‌کند. لوکی و هایمدال کشته می‌شوند، هالک شکست می‌خورد و ثور نیز بیهوش در فضا رها می‌شود. هایمدال طی آخرین لحظات هالک را به زمین می‌فرستد تا به انتقام جویان در زمین خبر دهد.

انتقام جویان 3، به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های جهان شناخته می‌شود.

گالری فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت





بنر فیلم انتقام جویان: پایان بازی

انتقام جویان: پایان بازی

Avengers: Endgame
کارگردان: Anthony Russo , Joe Russo نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Chris EvansChris Evans
Mark RuffaloMark Ruffalo
Chris HemsworthChris Hemsworth
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Jeremy RennerJeremy Renner

درباره فیلم انتقام جویان: پایان بازی


انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) به‌عنوان محبوب‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود که رکوردهای مختلفی را جابه‌جا کرد. برادران روسو به مانند فیلم قبلی به‌عنوان کارگردان در این پروژه همکاری داشتند. کوین فایگی وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. فیلم‌نامه این اثر نیز توسط کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نوشته شد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم پایان بازی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافلو، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، دان چیدل، پل راد، بری لارسون، کارن گیلان، دانای گوریرا، بردلی کوپر و جاش برولین اشاره کرد.

انتقام‌جویان: پایان بازی موفق‌ترین فیلم در بخش فروش محسوب می‌شود که توانست توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند. این فیلم با بودجه تولید 356 میلیون دلاری خود، توانست حدود 2.790 میلیارد دلاری فروش کند. فیلم پایان بازی با این فروش خارق‌العاده به پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۹، پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما جهان تبدیل شد.

خلاصه داستان این فیلم جدید بدین شرح است: سه هفته پس از آن که در جنگ ابدیت، نیمی از جمعیت دنیا به دست تانوس نابود شدند، کاپیتان مارول، تونی استارک و نبیولا را که در فضا سرگردان شده‌اند نجات می‌دهد و آن‌ها را به زمین برمی‌گرداند. آن‌ها با انتقام‌جویان بازمانده دیدار می‌کنند. بروس بنر، استیو راجرز، راکت، ثور، ناتاشا رومانوف، جیمز رودز، کارول دنورز و نبیولا به فضا می‌روند و تانوس را در یک سیاره غیر مسکونی پیدا می‌کنند. آن‌ها قصد دارند تا دوباره از سنگ‌های ابدیت استفاده کنند تا ویرانی‌هایی را که تانوس به بار آورده را جبران کنند؛ ولی تانوس به آن‌ها نشان می‌دهد که قبلا سنگ‌ها را نابود کرده ‌است تا از استفاده بیشتر آن‌ها جلوگیری کند. ثور سر تانوس را از بدنش جدا می‌کند و انتقام‌جویان به مقر خودشان بر می‌گردند. اما داستان به همینجا ختم نمی‌شود.

لازم به ذکر است که انتقام جویان پایان بازی، به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های اکشن سینما شناخته می‌شود.

گالری فیلم انتقام جویان: پایان بازی


نظرات در مورد پست ترتیب تماشای فیلم‌های مارول

عکس پروفایل

شما