خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های آنیا تیلور جوی

بهترین فیلم‌های آنیا تیلور جوی کدام هستند؟ Anya Taylor Joy یکی از جذاب‌ترین بازیگران زن هالیوود است که طی سالیان گذشته توانسته محبوبیت زیادی کسب کند و به لطف همین محبوبیت، در فیلم و سریال‌های مطرحی به ایفای نقش بپردازد.

در ادامه‌ی این مقاله ما قصد داریم به بررسی بهترین فیلم و سریال‌هایی که آنیا تیلور جوی در آن‌ها حضور داشته است بپردازیم.

با ملوفیلم همراه باشید.




بنر سریال گامبی وزیر

گامبی وزیر

The Queen's Gambit
سازنده: Scott Frank , Allan Scott
سال‌های انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Anya Taylor-JoyAnya Taylor-Joy

درباره سریال گامبی وزیر


گامبی وزیر (The Queen's Gambit) یکی از سریال های جدید خارجی سرویس نت‌فلیکس است که پس از عرضه در سال 2020 توانست توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند. این سریال براساس رمانی به همین نام اثر والتر تویس ساخته شد. وظیفه کارگردانی این سریال تماشایی برعهده اسکات فرانک قرار داشت.

سریال گامبی وزیر خیلی سریع نظرات مثبت منتقدین را به سمت خود جلب کرد و به یکی از بهترین سریال های 2020 تبدیل شد. منتقدان این سریال را به دلیل داستان جذاب و سرگرم‌کننده‌اش و همچنین بازی محشر گروه بازیگرانش مورد تحسین قرار دادند.

در این سریال آنیا تیلور جوی به‌عنوان نقش اصلی حضور پیدا کرد. ازجمله بازیگرانی دیگری که در سریال گامبی وزیر به ایفای نقش پرداختند می‌توان به بیل کمپ، موزز اینگرام، کریستین سایدل، ریکا روت، کلوئی پیرری، آکمنجی اندیفورنین و ماریل هلر اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال گامبی وزیر بدین شرح است: گامبی وزیر داستانی خیالی راجع‌به زندگی یک نابغه شطرنج یتیم به نام بث هارمون از سن نه تا بیست و دو سالگی است. او در تلاش جهت تبدیل شدن به بزرگترین شطرنج باز جهان است؛ او در همین حال با مشکلات عاطفی و وابستگی به مواد مخدر و الکل دست و پنجه نرم می‌کند. داستان از اواسط دهه ۱۹۵۰ آغاز شده و تا دهه ۱۹۶۰ ادامه دارد.




بنر فیلم شکاف
پوستر فیلم شکاف

شکاف

Split
کارگردان: M. Night Shyamalan نویسنده: M. Night Shyamalan
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
James McAvoyJames McAvoy
Anya Taylor-JoyAnya Taylor-Joy
Betty BuckleyBetty Buckley
Haley Lu RichardsonHaley Lu Richardson
Jessica SulaJessica Sula
Brad William HenkeBrad William Henke

درباره فیلم شکاف


شکاف (Split) یکی از بهترین فیلم های آنیا تیلور جوی محسوب می‌شود که بعد از اکران به موفقیت‌های تجاری عظیمی دست پیدا کرد. وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم تماشایی برعهده ام. نایت شیامالان قرار داشت؛ البته شیامالان در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و افرادی چون مارک بینستاک و جیسون بلوم نیز او را همراهی کردند.

این فیلم درواقع دنباله فیلم آسیب‌ناپذیر محسوب می‌شود که در سال 2000 اکران شده بود؛ فیلم شکاف بعد از اکران با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد و نمراتی عالی را از سوی آن‌ها دریافت کرد. مخاطبان این فیلم را به دلیل فیلم‌نامه قدرتمند، داستان جذاب و عملکرد عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند.

فیلم شکاف مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کرد و موفقیت عظیمی را برای سازندگانش به ارمغان آورد. این فیلم که با بودجه 9 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 276 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

جیمز مک‌آووی، آنیا تیلور-جوی، جسیکا سولا، هیلی لو ریچاردسون و بتی باکلی ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در فیلم شکاف به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم شکاف بدین شرح است: سه نوجوان به نام‌های کلر، مارسیا و کیسی توسط دنیس دزدیده می‌شوند و در یک سرداب حبس می‌شوند. دنیس یکی از ۲۳ شخصیت مجزای کوین وندل کرامب است. او قربانی آزار و اذیت دوران کودکی است و از اختلال تجزیه هویت رنج می‌برد. روانپزشک کوین، دکتر کرن فلچر، اعتقاد دارد در چنین مواردی عدم تعادل روانی می‌تواند منجر به تغییرات فیزیولوژیکی شود. فلچر ایمیلی از شخصیت مسلط کوین به نام بری دریافت می‌کند که از او خواسته با یکدیگر ملاقات کنند.

لازم به ذکر است که فیلم سینمایی Split به عنوان یکی از بهترین فیلم های جهان شناخته می‌شود و تماشای آن می‌تواند اوقات لذت بخشی را برایتان ایجاد کند.

در تماشای این اثر دِرَنگ نکنید :)




بنر سریال پیکی بلایندرز

پیکی بلایندرز

Peaky Blinders
سازنده: Steven Knight
سال‌های انتشار:2013 - 2019محصول: بریتانیا
تماشای آنلاین سریال
Cillian MurphyCillian Murphy
Paul AndersonPaul Anderson
Sam ClaflinSam Claflin
Finn ColeFinn Cole
Anya Taylor-JoyAnya Taylor-Joy
Helen McCroryHelen McCrory

درباره سریال پیکی بلایندرز


پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) یکی دیگر از آثار برتر کارنامه آنیا تیلور جوی محسوب می‌شود که او از فصل پنجم به آن اضافه شد. وظیفه ساخت سریال پیکی بلایندرز برعهده اسیتون نایت قرار دارد. این سریال بعد از آغاز پخشش از سال 2013 توسط شبکه بی بی سی 2، خیلی زود توانست به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی تبدیل شود.

این سریال به مرور زمان و با تولید هر فصل توانست توجه منتقدان بیشتری را به سمت خود جلب کند و نمراتی عالی را از جانب آن‌ها دریافت کند. منتقدان سریال پیکی بلایندرز را در زمینه‌های شخصیت‌پردازی، داستان و فضای منحصربه‌فردش مورد تحسین قرار دادند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال پیکی بلایندرز به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیلین مورفی، هلن مک‌کروری، پاول اندرسن، آنابل والیس، تام هاردی، سوفی راندل، جو کول و آنیا تیلور جوی اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: در سال ۱۹۱۹ و پس از جنگ جهانی اول، پیکی بلایندرز یک گروه خانوادگی مستقر در بیرمنگام انگلستان است. داستان روی گروه پیکی بلایندرز و نقشه‌های رئیسشان، تامی شلبی تمرکز دارد. یک کارآگاه ویژه به نام چستر کمپل به دستور نیروی شهربانی سلطنتی از بلفست به بیرمنگام منتقل می‌شود تا شهر را از وجود ارتش جمهوری‌خواه ایرلند، کمونیست‌ها، گروه‌های خرابکار و جنایتکاران پاک کند. در این مسیر او با گروه پیکی بلایندرز مواجه شده و در مقابل آن‌ها قرار می‌گیرد.

گالری سریال پیکی بلایندرز





بنر فیلم شیشه
پوستر فیلم شیشه

شیشه

Glass
کارگردان: M. Night Shyamalan نویسنده: M. Night Shyamalan
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
James McAvoyJames McAvoy
Bruce WillisBruce Willis
Anya Taylor-JoyAnya Taylor-Joy
Sarah PaulsonSarah Paulson
Samuel L. JacksonSamuel L. Jackson
William TurnerWilliam Turner

درباره فیلم شیشه


شیشه (Glass) یکی دیگر از بهترین فیلم های آنیا تیلور جوی است که درواقع دنباله فیلم شکافته محسوب می‌شود. ام. نایت شیامالان در این فیلم به‌عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده حضور داشت؛ البته جیسون بلوم و آشوین راجن در امر تهیه‌کنندگی شیامالان را همراهی کردند.

این فیلم جدید به هیچ وجه در جلب نظرات مثبت منتقدان موافق نبود و نمرات پایینی را از جانب آن‌ها دریافت کرد. منتقدان داستان فیلم شیشه را گیج‌کننده توصیف کردند و اعتقاد داشتند فیلم در زمینه فیلم‌نامه دارای ایراداتی اساسی است. البته برخی از منتقدان از عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند.

فیلم شیشه با وجود دریافت نقدهای منفی، فروش خوبی را در گیشه تجربه کرد؛ این فیلم که با بودجه 20 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 247 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

بروس ویلیس، جیمز مک‌آووی، ساموئل ال. جکسون، آنیا تیلور-جوی، سارا پلسون و اسپنسر تریت کلارک ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در فیلم شیشه به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: چهار سال از فرار کیسی کوک از هورد گذشته است. یک نام مستعار به مردی به نام کوین وندل کرامب داده شده ‌است که دارای اختلال تجزیه هویت است و ۲۳ شخصیت مجزا از جمله یک ابرقهرمان جانور، دارد. از طرف دیگر دیوید دان که هوش و قدرت زیادی دارد همراه با پسرش جوزف، کوین را به سمت یک انبار متروکه تعقیب می‌کنند. در آنجا دیوید چهار نفر را که توسط کوین دزدیده شده بودند، آزاد می‌کند. کوین و دیوید توسط افسران پلیس فیلادلفیا که زیر نظر یک موسسه ذهنی هستند، دستگیر می‌شوند.




بنر فیلم مورگان
پوستر فیلم مورگان

مورگان

Morgan
کارگردان: Luke Scott نویسنده: Seth W. Owen
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Kate MaraKate Mara
Anya Taylor-JoyAnya Taylor-Joy
Rose LeslieRose Leslie
Toby JonesToby Jones
Boyd HolbrookBoyd Holbrook
Jennifer Jason LeighJennifer Jason Leigh

درباره فیلم مورگان


فیلم مورگان (Morgan‎) پس از اکران به هیچ‌وجه در جلب نظرات مثبت منتقدین موفق عمل نکرد؛ درواقع تنها بازی عالی آنیا تیلور جوی باعث شد تا فیلم مورگان را در این لیست قرار دهیم.

وظیفه کارگردانی این فیلم تماشایی برعهده لوک اسکات قرار داشت. ریدلی اسکات و مارک هافمن نیز تهیه‌کنندگان فیلم مورگان بودند. ست اوون نیز داستان ترسناک و معمایی این فیلم را به رشته تحریر در آورد.

فیلم مورگان پس از اکران با نقدهای منفی منتقدان مواجه شد و نمرات بسیار پایینی را از سوی آن‌ها دریافت کرد. منتقدان اعتقاد داشتند داستان فیلم مورگان کاملا بی‌محتوا بوده و فیلم‌نامه آن سراسر ایراد است. منتقدان همچنین شخصیت‌پردازی‌های فیلم مورگان را ضعیف توصیف کردند.

از سوی دیگر برخی از منتقدان اعتقاد داشتند بازی محشر آنیا تیلور جوی را می‌توان تنها نکته مثبت فیلم مورگان دانست. فیلم مورگان در بخش فروش به‌هیچ وجه خوب کار نکرد و نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. این فیلم که با بودجه 8 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 8.8 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

در کنار آنیا تیلور جوی بازیگرانی همچون کیت مارا، آنیا تیلور-جوی، توبی جونز، رز لزلی، بوید هالبروک، میشل یئو، جنیفر جیسن لی و پل جیاماتی نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم مورگان بدین شرح است: لی ودرز یک متخصص مدیریت ریسک در شرکت مهندسی ژنتیک SynSect است. او در ادامه روی موجودی مصنوعی با DNA تزریق شده مصنوعی به نام مورگان کار می‌کند. مورگان ارگانیسم ترکیبی بیولوژیکی با توانایی تصمیم‌گیری خودمختار و واکنش‌های احساسی پیچیده و باهوش‌تر از انسان است و به سرعت بالغ می‌شود. این موجود در عرض یک ماه راه می‌رود، صحبت می‌کند و از نظر جسمی مانند یک نوجوان با پنج سال سن است.




بنر فیلم باری
پوستر فیلم باری

باری

Barry
کارگردان: Vikram Gandhi نویسنده: Adam Mansbach
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Devon TerrellDevon Terrell
Anya Taylor-JoyAnya Taylor-Joy
Ashley JuddAshley Judd
Jenna ElfmanJenna Elfman
Jason MitchellJason Mitchell
Ellar ColtraneEllar Coltrane

درباره فیلم باری


باری (Barry) نیز یکی از بهترین فیلم های آنیا تیلور جوی محسوب می‌شود که زندگی باراک اوباما را در سال 1981 و دانشگاه کلمبیا به‌تصویر می‌کشد. وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده ویکرم گاندهی قرار داشت؛ البته گاندهی در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و افرادی چون دانا اوکافی، تدی شوارزمن و بن استیلمن نیز به او کمک کردند. داستان فیلم بری نیز توسط آدام مانسباچ نوشته شد.

این فیلم توانست نظرات مثبت منتقدین را به سمت خود جلب کند و نمرات خوبی را از سوی آن‌ها دریافت کند. منتقدان فیلم بری را به دلیل بازی محشر گروه بازیگری، فیلم‌نامه قدرتمند و کارگردانی عالی مورد تحسین قرار دادند.

از آنجایی که فیلم بری در سال 2016 توسط سرویس نت‌فلیکس عرضه شد، نمی‌توان میزان سوددهی آن را تخمین زد؛ اما طبق گزارش‌های مختلف این فیلم در جلب نظر مخاطبان موفق عمل کرد و با استقبال آن‌ها مواجه شد.

در این فیلم آنیا تیلور-جوی، دوون ترل، جیسون میچل، اشلی جاد، جنا الفمن و الار کولترین به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم بری بدین شرح است: در سال 1981 باراک اوباما 20 ساله، معروف به باری، وارد شهر نیویورک می‌شود تا به‌عنوان دانشجوی انتقالی از کالج اوکسیدنتال در دانشگاه کلمبیا حضور پیدا کند. از آنجایی که باری موفق نمی‌شود با هم‌اتاقی‌اش ویل تماس بگیرد، مجبور می‌شود شب را در خیابان‌ها بگذراند. روز بعد باری موفق می‌شود با سلیم، مردی که چند ماه قبل در یک مهمانی با او آشنا شده بود، تماس بگیرد؛ سلیم از حضور او در آپارتمان خود استقبال می‌کند.




بنر فیلم مینیاتوریست
پوستر فیلم مینیاتوریست

مینیاتوریست

The Miniaturist
کارگردان: Guillem Morales نویسنده: John Brownlow , Jessie Burton
سال انتشار:2017محصول: بریتانیا
Anya Taylor-JoyAnya Taylor-Joy
Romola GaraiRomola Garai
Alex HassellAlex Hassell
Paapa EssieduPaapa Essiedu
Hayley SquiresHayley Squires
Caolan ByrneCaolan Byrne

درباره فیلم مینیاتوریست


مینیاتوریست (The Miniaturist) یکی مینی‌سریال 2 قسمتی است که براساس رمانی به همین نام اثر جسی بورتون ساخته شد. وظیفه کارگردانی این مینی‌سریال برعهده گی‌یم مورالس قراد داشت و داستان آن نیز توسط جان براون‌لو به رشته تحریر در آمد.

این مینی‌سریال بعد از آغاز پخشش در سال 2017 توسط شبکه بی بی سی با واکنش مختلف منتقدان مواجه شد. برخی از منتقدان اعتقاد داشتند داستان مینیاتوریست و شخصیت‌پردازی‌های آن به شکلی است که نمی‌تواند تاثیر عمیقی برمخاطبانش بگذارد؛ اما از سوی دیگر برخی از منتقدان داستان فیلم را زیبا دانسته و عملکرد گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این مینی‌سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آنیا تیلور جوی، الکس هاسل، رامالا گری و کولان بیرن اشاره کرد.

خلاصه داستان این مینی‌سریال بدین شرح است: حوادث سریال در هلند قرن 17 جریان دارد. پترونلا اورتمن به خانه‌ای در آمستردام نقل مکان می‌کند که علاوه‌بر شوهرش جوهانز، افرادی دیگر نیز در آن زندگی می‌کنند؛ این افراد درواقع خواهر شوهرش مارین و دو خدمتکار آن‌ها هستند. پترونلا به محض ورود به خانه با واکنش سرد مارین و همچنین بی‌تفاوتی شوهرش مواجه می‌شود.




بنر سریال بلور تاریک: عصر مقاومت

بلور تاریک: عصر مقاومت

The Dark Crystal: Age of Resistance
سازنده: Jim Henson
سال‌های انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Anya Taylor-JoyAnya Taylor-Joy
Nathalie EmmanuelNathalie Emmanuel
Taron EgertonTaron Egerton
Mark HamillMark Hamill
Natalie DormerNatalie Dormer
Caitriona BalfeCaitriona Balfe

درباره سریال بلور تاریک: عصر مقاومت


بلور تاریک: دوران مقاومت (The Dark Crystal: Age of Resistance‎) یک سریال فانتزی است که در سال 2019 توسط سرویس استریم نت‌فلیکس عرضه شد. این سریال درواقع اثری پیش‌درآمد از فیلم بلور تاریک به کارگردانی جیم هنسن محسوب می‌شود که در سال 1982 اکران شده بود.

وظیفه کارگردانی سریال بلور تاریک: دوران مقاومت برعهده لویی لتریر قرار داشت. این سریال پس از عرضه توانست با استقبال گسترده منتقدان و مخاطبان مواجه شود و نمراتی خوبی را از سوی آن‌ها دریافت کند. منتقدان داستان سریال بلور تاریک: دوران مقاومت را سرگرم‌کننده دانسته و دنیای فانتزی درون سریال را زیبا توصیف کردند.

سریال بلور تاریک: دوران مقاومت تنها دارای یک فصل و 10 قسمت بود. تارون اجرتون، آنیا تیلور جوی، ناتالی امانوئل، هریس دیکینسون، سایمون پگ، مارک همیل، جیسون آیزکس و بندیکت وانگ ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: سریال داستان سه گلفلینگ به‌نام‌های رین، دیت و برئا را به‌تصویر می‌کشد که می‌خواهند با متحدکردن قبایل گلفلینگ در مقابل اسکسیس‌های ظالم ایستادگی کنند و سیاره خود «ترا» را از خطر بزرگی که با نام تاریک‌شدگی (Darkening) شناخته می‌شود، نجات دهند.




بنر فیلم اِما

اِما

Emma
کارگردان: Autumn de Wilde نویسنده: Eleanor Catton
سال انتشار:2020محصول: بریتانیا
تماشای آنلاین فیلم
Anya Taylor-JoyAnya Taylor-Joy
Johnny FlynnJohnny Flynn
Josh O'ConnorJosh O'Connor
Callum TurnerCallum Turner
Mia GothMia Goth
Miranda HartMiranda Hart

درباره فیلم اِما


اما (Emma) را باید یکی دیگر از بهترین فیلم های آنیا تیلور جوی دانست که این بازیگر در آن عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشت. فیلم اما با اقتباس از رمانی به همین نام اثر جین آستین ساخته شد. وظیفه کارگردانی این فیلم کمدی درام برعهده آتمن دا وایلد قرار داشت. فیلم‌نامه فیلم اما توسط النور کاتن نوشته شد. تیم بوان، اریک فلنر و گراهام برودبنت نیز تهیه‌کنندگان فیلم اما بودند.

فیلم اما بعد از اکران در سال 2020 با واکنش‌های مختلف منتقدان روبه‌رو شد. منتقدان داستان این فیلم را که با چاشنی کمدی ترکیب شده بود، سرگرم‌کننده توصیف کرده و از عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند. البته منتقدان اعتقاد داشتند داستان در لحظاتی دارای حفراتی است که ممکن است مخاطب را وارد سردرگمی کند.

اما را باید یکی از بدشانس‌ترین فیلم‌های سال 2020 دانست که قربانی شیوع جهانی ویروس کرونا شد. این فیلم نسبت به بودجه‌اش فروش بسیار خوبی را در گیشه تجربه می‌کرد؛ اما پاندمی ویروس کرونا و تعطیلی سینماها باعث شد تا روند اکران این فیلم متوقف شود. فیلم اما که با بودجه 10 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود25 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

در این فیلم جدید آنیا تیلور جوی، بیل نای، میا گاث، میراندا هارت، و کلوم ترنر به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال اما بدین شرح است: حوادث فیلم در دوران ریجنسی انگلستان جریان دارد. بعد از ازدواج خانم تیلور که یکی از هم‌نشینان اما بود، اما تصمیم می‌گیرد هم‌صحبت جدیدی پیدا کند. اما در ادامه با دختری جوان‌تر از خود به نام هریت اسمیت جور می‌شود. در ادامه اما پی می‌برد که مردی خواستگار هریت است.




بنر سریال آتلانتیس
پوستر سریال آتلانتیس

آتلانتیس

Atlantis
سازنده: Howard Overman
سال‌های انتشار:2013 - 2015محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Jack DonnellyJack Donnelly
Mark AddyMark Addy
Robert EmmsRobert Emms
Jemima RooperJemima Rooper
Aiysha HartAiysha Hart
Amy MansonAmy Manson

درباره سریال آتلانتیس


آتلانتیس سریالی فانتزی و ماجراجویانه است که توسط جانی کپس، جولیان مورفی و هاوارد اورمن ساخته و پخش آن از سال 2013 توسط شبکه بی بی سی وان آغاز شد. این سریال بعد از 25 قسمت و 2 فصل در سال 2015 به اتمام رسید.

سریال آتلانتیس به‌هیچ‌وجه نتوانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و به موفقیت برسد. منتقدان اعتقاد داشتند داستان این سریال فاقد هرگونه پیچش خاصی جهت درگیر کردن ذهن مخاطب است؛ درواقع سریال آتلانتیس به هیچ وجه ذهن مخاطبانش را به چالش نمی‌کشد و به همین دلیل نیز بعد از مدتی ممکن است برای مخاطب خسته‌کننده شود.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سال آتلانتیس به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جک دانلی، مارک ادی، رابرت ایمز، آیشه هارت، سارا پریش و آنیا تیلور جوی اشاره کرد. لازم به ذکر است که در این سریال آنیا تیلور جوی حضور نسبتا کوتاهی داشت.

خلاصه داستان سریال آتلانتیس بدین شرح است: در روزگار مدرن ملوان یک زیردریایی تک‌نفره به نام جیسون، تصمیم می‌گیرد به بررسی یک اغتشاش در اعماق دریا بپردازد که در دوران کودکی‌اش منجر به ناپدید شدن پدرش شده بود. هنگامی که جیسون به محل مورد نظر رسید، زیردریایی شروع به شکستن کرد و او به سمت نور سفیدی کشیده شد. بعد از این حادثه او در سواحل پادشاهی آتلانتیس که تحت سلطه یک پادشاه سنت‌گرا به نام مینوس و همسر قدرت‌طلبش ملکه پسیفا قرار دارد، بیدار می‌شود. جیسون وارد جهانی می‌شود که در آن موجودات افسانه‌ای از نفرین‌های خطرناک محافظت می‌کنند، جهانی که زندگی در آن عادلانه نیست و هر شخص به فکر منفعت خودش است؛ اما با این‌حال هنوز این احتمال برای قهرمانان وجود دارد که عدالت را برقرار کنند.




بنر فیلم تروبردز
پوستر فیلم تروبردز

تروبردز

Thoroughbreds
کارگردان: Cory Finley نویسنده: Cory Finley
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
Olivia CookeOlivia Cooke
Anya Taylor-JoyAnya Taylor-Joy
Anton YelchinAnton Yelchin
Paul SparksPaul Sparks
Francie SwiftFrancie Swift
Kaili VernoffKaili Vernoff

درباره فیلم تروبردز


یکی دیگر از برترین فیلم های آنیا تیلور جوی که او در آن بازی خوبی را از خود بر جای گذاشت فیلم تروبردز (Thoroughbreds) بود. کوری فینلی وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم کمدی سیاه را برعهده داشت. اندرو دانکن، کوین والش، نت فکسون، جیم رش و رایان استوول نیز تهیه‌کنندگان فیلم تروبردز بودند.

فیلم تروبردز بعد از اکران با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی را از سوی آن‌ها دریافت کرد. منتقدان از خلاقیت داستانی این فیلم تمجید کرده و عملکرد گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند؛ اما آن‌ها اعتقاد داشتند سازندگان در بخش شخصیت‌پردازی‌ها بسیار ضعیف عمل کردند. منتقدین همچنین برخی از اتفاقات درون فیلم را بی‌معنی توصیف کردند.

این فیلم در بخش فروش با شکستی بزرگ مواجه شد و نتوانست نظرات مخاطبان را به سمت خود جلب کند. فیلم تروبردز که با بودجه 5 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 3 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم تروبردز بدین شرح است: یک دانش‌آموز دبیرستانی به نام آماندا اسب چلاقش را از روی ترحم با یک چاقو راحت می‌کند. به دلیل این کار آماندا متهم به حیوان‌آزاری می‌شود. بعد از مدتی آماندا با یکی از دوستان قدیمی‌اش به نام لیلی ملاقات می‌کند. این دو قبلا بهترین دوستان یکدیگر بودند، اما به دلیل مرگ پدر لیلی از یکدیگر جدا شده بودند. لیلی اوضاع درسی خوبی دارد و همین دلیل نیز طی ملاقات‌های گاه به گاه خود به آماندا تدریس می‌کند. از طرف دیگر آماندا می‌داند که مادرش جهت این ملاقات‌ها به لیلی پول داده است. لیلی پرداخت هرگونه پول را از سوی مادر آماندا انکار می‌کند. در ادامه این دو بار دیگر به مانند قدیم با یکدیگر صمیمی شده و آماندا برای انجام کاری خطرناک به لیلی کمک می‌کند.




بنر فیلم مغز استخوان
پوستر فیلم مغز استخوان

مغز استخوان

Marrowbone
کارگردان: Sergio G. Sánchez نویسنده: Sergio G. Sánchez
سال انتشار:2017محصول: اسپانیا
George MacKayGeorge MacKay
Anya Taylor-JoyAnya Taylor-Joy
Charlie HeatonCharlie Heaton
Mia GothMia Goth
Matthew StaggMatthew Stagg
Kyle SollerKyle Soller

درباره فیلم مغز استخوان


مغز استخوان (Marrowbone) یک فیلم ترسناک و روانشناختی محصول کشور اسپانیا است که در سال 2017 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده سرجیو جی. سانچز قرار داشت. بلن آتینزا، آلوارو آگوستین و گیسلین باروئیس تهیه‌کنندگان فیلم مغز استخوان بودند.

منتقدان اعتقاد داشتند فیلم‌نامه این اثر سراسر ایراد بوده و باعث سردرگمی مخاطبان می‌شود؛ آن‌ها همچنین اعتقاد داشتند فیلم طی لحظاتی ریتم بسیار کندی به خود گرفته و برای مخاطب کسل‌کننده می‌شود. از سوی دیگر برخی از منتقدان به تمجید از صحنه‌های ترسناک فیلم‌ پرداخته و عملکرد گروه بازیگری را تحسین کردند.

فیلم مغز استخوان فروش چندان خوبی را در گیشه تجربه نکرد و در جلب نظر مخاطبان موفق نبود. این فیلم با بودجه 9.9 میلیون دلاری تولید شد و حدود 12.2 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

جرج مکای، آنیا تیلور جوی، چارلی هیتون، میا گاث و مسیو استگگ ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در فیلم مغز استخوان به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم مغز استخوان بدین شرح است: در سال 1968 میلادی زنی به نام رز، چهار فرزندش را از انگلستان به خانه دوران بچگی خود در یک ناحیه روستایی و در اقامتگاه «مغز استخوان» می‌آورد. رز از فرزندان خود می‌خواهد تا گذشته را کاملا فراموش کرده و خاطرات جدیدی برای خود بسازند. همه چیز به خوبی شروع می‌شود و آن‌ها با دختری به نام آلی دوست می‌شوند. در ادامه وضعیت سلامتی رز بحرانی شده و او می‌میرد. با مرگ رز چهار فرزندش جک، جین، بیلی و سم بی‌سرپرست می‌شوند.




بنر فیلم پلی‌موبیل

پلی‌موبیل

Playmobil: The Movie
کارگردان: Lino DiSalvo نویسنده: Greg Erb , Jason Oremland , Blaise Hemingway
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده , فرانسه
تماشای آنلاین فیلم
Anya Taylor-JoyAnya Taylor-Joy
Gabriel BatemanGabriel Bateman
Jim GaffiganJim Gaffigan
Daniel RadcliffeDaniel Radcliffe
Meghan TrainorMeghan Trainor
Adam LambertAdam Lambert

درباره فیلم پلی‌موبیل


پلی‌موبیل (Playmobil: The Movie) انیمیشنی به کارگردانی لینو دیسالوو است که در سال 2019 اکران شد. آتون سوماچه، دیمیتری رسام، موریتس بورمن، الکسیس ونارب و اکسل ون میدل تهیه‌کنندگان این اثر هستند. گرگ ارب و جیسون ارملند وظیفه نویسندگی این فیلم را برعهده داشتند.

انیمیشن پلی‌موبیل به هیچ وجه موفق نشد مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و نمرات بسیار پایینی دریافت کرد. ازجمله صداپیشگانی که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آنیا تیلور جوی، گابریل بیتمن، جیم گافیگان، دنیل ردکلیف، مگان ترینر، آدام لمبرت، وندی مک‌لندن کاوی، کینن تامسون، اسپایک اسپنسر و لینو دیسالو اشاره کرد.

انیمیشن پلی موبیل در گیشه شکست خورد و نتوانست توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند. این انیمیشن که با بودجه 75 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 16 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: این فیلم راجع‌به یک دختر است که به دلیل فوت پدر و مادرش با داداش کوچکش چارلی زندگی می‌کند. چارلی با دوستش دنی تماس گرفته و قرار می‌گذارد تا به خانه آن‌ها برود. در میان راه با یک موزه اسباب بازی مواجه می‌شود. مارلا به دنبال چارلی رفته و او را پیدا می‌کند. آنها دعوا کرده و به شکل ناگهانی به داخل بازی پلی موبیل کشیده می‌شوند. چارلی گم شده و مارلا تصمیم به پیدا کردنش می‌گیرد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های آنیا تیلور جوی

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_14471

شنبه، 04 اردیبهشت 1400، 08:50

فیلم سینمایی مغز استخوان را ندارین

عکس پروفایل

u_9357

سه‌شنبه، 26 اسفند 1399، 22:04

ارح ارح ارح عخشه عخش

عکس پروفایل

u_9357

سه‌شنبه، 26 اسفند 1399، 12:31

اما خوشگله فیلمش بازیش عالی بود


عکس پروفایل

مصطفی

سه‌شنبه، 26 اسفند 1399، 17:30

خیلی خوبه آنیا .. همیشه خوب بازی می‌کنه xD توی سال‌های آینده چندتا فیلم و سریال خیلی خفن بازی می‌کنه.