خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های برد پیت

بهترین فیلم های برد پیت چیست؟ برد پیت یکی از بهترین بازیگران هالیوود به شمار می‌آید که به افتخارات و محبوبیت بالایی دست پیدا کرد.

او با بازی ماندگارش در فیلم روزی روزگاری در هالیوود توانست به نخستین جایزه اسکار خود در عرصه بازیگری دست یابد.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های برد پیت را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم روزی روزگاری در هالیوود
پوستر فیلم روزی روزگاری در هالیوود
دو زبانه

روزی روزگاری در هالیوود

Once Upon a Time in Hollywood
کارگردان: Quentin Tarantino نویسنده: Quentin Tarantino
سال انتشار:2019محصول: چین , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Brad PittBrad Pitt
Margot RobbieMargot Robbie
Emile HirschEmile Hirsch
Margaret QualleyMargaret Qualley
Timothy OlyphantTimothy Olyphant

درباره فیلم روزی روزگاری در هالیوود


روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood‎) فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کوئنتین تارانتینو است که محبوبیت بالایی دست پیدا کرد و افتخارات بزرگی رسید؛ تارانتینو در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی تنها نبود و دیوید هیمن در این راه او را همراهی کرد.

فیلم جدید روزی روزگاری در هالیوود پس از اکران نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد و توانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه، کارگردانی، بازی گروه بازیگری تمجید کردند.

فیلم روزی روزگاری در هالیوود در مراسم اسکار در ده بخش ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه بود که موفق شد در دو بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی برد پیت و بهترین طراحی صحنه این جایزه را کسب کند.

این فیلم در مراسم گلدن گلوب در پنج بخش نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت در سه بخش بهترین فیلم موزیکال یا کمدی، بهترین فیلم‌نامه و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای برد پیت موفق به کسب این جایزه شد.

فیلم روزی روزگاری در هالیوود فروش بسیار خوبی در گیشه داشت و با استقبال مخاطبان مواجه شد. این فیلم با بودجه تولید 96 میلیون دلاری خود، حدود 389 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، کرت راسل، تیموتی اولفینت، داکوتا فانینگ، لوک پری، مارگارت کوالی، دیمین لوئیس، بروس درن، امیل هرش، آل پاچینو، دیمون هریمن، لورنزا ایزو ، آستین باتلر، لینا دانم، ویکتوریا پدرتی، مایا هاک و مدیسن بیتی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بازیگری به اسم ریک دالتون که حرفه خود را با حضور در آثار تلویزیونی آغاز کرده و بیشتر شهرتش را مدیون یک سریال وسترن است که از اواخر دهه ۵۰ تا اوایل دهه ۶۰ پخش می‌شد. ریک اکنون اوضاع خوبی ندارد؛ مدتی است ریک در حرفه بازیگری دچار بحران شده و به همین علت نیز به الکل پناه می‌برد. طی این موقعیت دشوار تنها رفیق صمیمی او یعنی کلیف از او حمایت می‌کند. کلیف به‌عنوان بدلکار همیشگی ریک در آثارش حضور داشت. او یک ارتشی سابق است که طبق شایعه‌ها همسر خود را به قتل رسانده است. ریک اعتقاد دارد دورانش به‌عنوان یک بازیگر به اتمام رسیده است. او به همین علت تلاش می‌کند در کارش مسیرهای جدیدی را در پی بگیرد.




بنر فیلم پست فطرت های لعنتی
پوستر فیلم پست فطرت های لعنتی

پست فطرت های لعنتی

Inglourious Basterds
کارگردان: Quentin Tarantino نویسنده: Quentin Tarantino
سال انتشار:2009محصول: آلمان , ایالات متحده
Brad PittBrad Pitt
Mélanie LaurentMélanie Laurent
Christoph WaltzChristoph Waltz
Eli RothEli Roth
Michael FassbenderMichael Fassbender
Diane KrugerDiane Kruger

درباره فیلم پست فطرت های لعنتی


حرامزاده‌های لعنتی (Inglourious Basterds) یک فیلم جنگی جذاب است که می‌تواند در لیست بهترین فیلم های برد پیت حضور داشته باشد. کوئنتین تارانتینو به‌عنوان کارگردان و نویسنده در این فیلم تماشایی همکاری داشت. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم حرامزاده‌های لعنتی برعهده لورنس بندر قرار داشت.

این فیلم موفق شد پس از اکرانش تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشته باشد و نمرات بالایی را دریافت کند. این فیلم به دلیل بازی محشر گروه بازیگری، کارگردانی قدرتمند و فیلم‌نامه عالی مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم طی مراسم اسکار در هشت رشته (ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی) نامزد دریافت جایزه بود که تنها در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی کریستوف والتز توانست این جایزه را به دست بیاورد.

فیلم حرامزاده‌های لعنتی طی مراسم گلدن گلوب در چهار رشته بهترین کارگردانی، بهترین فیلم درام، بهترین فیلم‌نامه و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نامزد دریافت جایزه بود که تنها موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

فیلم حرامزاده‌های لعنتی فروش بسیار خوبی را در تجربه کرد و به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. این فیلم با بودجه تولید 70 میلیون دلاری‌اش، حدود 321 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروخت

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به برد پیت، کریستوف والتس، مایکل فاسبندر، الی راث، بی. جی. نواک، تیل شوایگر، دیانه کروگر، دانیل برول، ملانی لوران، هاروی کایتل و لودگر پیستور اشاره کرد.

فیلم حرامزاده‌های لعنتی دارای پنج فصل است که خلاصه داستان فصل نخست آن بدین شرح است: در جنگ جهانی دوم، در یکی از مناطق مرزی فرانسه اشغال شده توسط نازی‌ها، روزی کلنل اس اس، هانس لاندا که به او لقب شکارچی یهودیان را داده‌اند به کلبه‌ای می‌آید و از مرد خانواده راجع‌به یهودیان اطراف می‌پرسد. کمی بعد آشکار می‌شود که یهودیان مورد نظر زیر کف خانه مخفی شده‌اند. به دستور کلنل، به زمین شلیک می‌کنند. تمامی اعضای خانواده از جمله پدر، مادر و برادر می‌میرند.




بنر فیلم باشگاه مشت زنی

باشگاه مشت زنی

Fight Club
کارگردان: David Fincher نویسنده: Jim Uhls
سال انتشار:1999محصول: آلمان , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Edward NortonEdward Norton
Brad PittBrad Pitt
Helena Bonham CarterHelena Bonham Carter
Meat LoafMeat Loaf
Jared LetoJared Leto
Zach GrenierZach Grenier

درباره فیلم باشگاه مشت زنی


باشگاه مشت‌زنی (Fight Club) جزو بهترین فیلم های درام سینما به شمار می‌آید که در آغاز اکرانش چندان نتوانست مورد توجه قرار بگیرد. این فیلم برپایه رمانی به همین نام اثر چاک پالنیک تولید شد. دیوید فینچر وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. جیم اوهلز فیلم‌نامه‌نویس این پروژه بود. آرت لینسون، سن شافین و راس گیسون بل نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم همکاری داشتند.

فیلم باشگاه مشت‌زنی در آغاز اکرانش موفق نشد با دیدگاه‌های مثبت منتقدان روبه‌رو شود. منتقدان در ابتدا داستان فیلم را نامشخص دانسته و فیلم‌نامه آن را دارای ایرادات زیادی دانستند؛ اما پس از عرضه نسخه دی‌وی‌دی، این فیلم پله به پله محبوب‌تر شد و توانست نام خود را در بین آثار ماندگار سینما جاودان کند.

فیلم باشگاه مشت‌زنی فروش متوسطی در گیشه داشت و آنچنان که انتظار می‌رفت با استقبال گسترده مخاطبان مواجه نشد. این فیلم با گذر زمان ارزش‌های حقیقی خود را آشکار کرد و توانست طرفداران زیادی پیدا کند. فیلم باشگاه مشت‌زنی با بودجه 63 میلیون دلاری ساخته شد و حدود 100 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ادوارد نورتون، برد پیت و هلنا بونهام ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: شخصیت اصلی این فیلم یک جوان بدون نام است که به‌عنوان راوی شناخته می‌شود. راوی زندگی غیرعادی و عجیبی دارد. او حدود شش ماه است که با بیماری بی‌خوابی دست‌وپنجه نرم می‌کند. زندگی این فرد تبدیل به لحظاتی تکراری و پوچ شده ‌است که دیگر ارزشی برای وی ندارد. راوی جهت درمان بی‌خوابی‌ خود به دکتر مراجعه می‌کند؛ اما دکتر برخلاف اصرار زیاد دارویی به او نمی‌دهد و به جای آن پیشنهاد می‌کند تا او به کلاس‌های شبانه برود. راوی در کلاس‌های شبانه که متعلق به افراد مبتلا به سرطان و بیماری‌های خاص است، شرکت می‌کند و به مرور با دیگران ارتباط برقرار می‌کند و از بی خوابی‌هایش کم می‌شود. او جهت ورود به این کلاس‌ها به ناچار دروغ می‌گوید که سرطان دارد.




بنر فیلم هفت
پوستر فیلم هفت
دو زبانه

هفت

Se7en
کارگردان: David Fincher نویسنده: Andrew Kevin Walker
سال انتشار:1995محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Brad PittBrad Pitt
Morgan FreemanMorgan Freeman
Gwyneth PaltrowGwyneth Paltrow
Kevin SpaceyKevin Spacey
R. Lee ErmeyR. Lee Ermey
John C. McGinleyJohn C. McGinley

درباره فیلم هفت


هفت (Seven) نیز یکی از بهترین فیلم های برد پیت به شمار می‌آید که در ژانر جنایی ساخته شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده دیوید فینچر قرار داشت. آرنولد کوپرسون تهیه‌کننده فیلم هفت بود. داستان این فیلم نیز توسط اندرو کوین واکر نوشته شد.

فیلم معمایی هفت در جلب نظرات مثبت منتقدان بسیار موفق بود و نمرات فوق‌العاده‌ای را کسب کرد. منتقدان از فیلم هفت در زمینه‌های داستان، فیلم‌نامه، عملکرد گروه بازیگری و کارگردانی تحسین کردند. این فیلم طی مراسم اسکار تنها در بخش بهترین تدوین فیلم نامزد دریافت جایزه بود که موفق به کسب آن نشد.

فیلم هفت توانست سود تجاری بزرگی را برای سازندگانش رقم بزند و فروش بسیار بالایی داشته باشد. این فیلم که با بودجه 30 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 327 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

برد پیت، مورگان فریمن، گوئینت پالترو، رونالد لی ارمی، جان کریستوفر مک‌گینلی و کوین اسپیسی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دیوید میلز که به تازگی انتقالی گرفته و ویلیام سامرست که به‌زودی بازنشسته می‌شود هر دو کارآگاه‌های جنایی هستند که عمیقاً درگیر پرونده یک قاتل سریالی دگرآزار می‌شوند. قاتلی که قتل‌های خود را با دقت بر طبق هفت گناه کبیره طرح‌ریزی کرده‌است: شکم‌پرستی، طمع، تنبلی، خشم، غرور، شهوت و حسادت.

لازم به ذکر است که این فیلم، به عنوان یکی از بهترین فیلم های جهان شناخته می‌شود و تماشای آن می‌تواند لحظات فرح بخشی را برایتان ایجاد کند.




بنر فیلم تروآ
پوستر فیلم تروآ

تروآ

Troy
کارگردان: Wolfgang Petersen نویسنده: David Benioff
سال انتشار:2004محصول: ایالات متحده , Malta , بریتانیا
Brad PittBrad Pitt
Orlando BloomOrlando Bloom
Eric BanaEric Bana
Brian CoxBrian Cox
Sean BeanSean Bean
Brendan GleesonBrendan Gleeson

درباره فیلم تروآ


فیلم تاریخی تروآ (Troy) نیز استحقاق حضور در این لیست را داراست. ولفگانگ پترسن وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت؛ دیانا راثبون و کالین ویسلون در امر تهیه‌کنندگی پترسن را همراهی کردند. فیلم تروآ برپایه داستانی به همین نام از کتاب ایلیاد اثر هومر ساخته شد. دیوید بنیاف فیلم‌‌نامه‌نویس این فیلم بود.

فیلم تروآ پس از اکران تحسین منتقدان را به همراه داشت و با استقبال آن‌ها مواجه شد؛ منتقدان این فیلم را به علت صحنه‌های مبارزه‌ای نفس‌گیر، بازی محشر گروه بازیگری و کارگردانی قدرتمند مورد تحسین قرار دادند.

فیلم تروآ در گیشه موفق عمل کرد و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. این فیلم با بودجه تولید 175 میلیون دلاری، حدود 497 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

برد پیت، اریک بانا، اورلاندو بلوم، برایان کاکس، دیانه کروگر، شان بین، رز بیرن، جولی کریستی، سافرون باروز و پیتر اوتول ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پادشاه یونان آگاممنون موفق می‌شود کشورهای مختلف را با یکدیگر متحد کند. این پادشاه حرص و طمع زیاد داشته و قصد دارد تا تمام دنیا را به تسخیر خود دربیاورد. آگامننون بیشتر پیروزی‌های خود را مدیون جنگجوی شجاعش آشیل بود؛ اما او رابطه چندان خوبی با آشیل نداشت و به همین دلیل نیز شاه ادیسیوس پیوسته واسطه بین آن‌ها می‌شد. در ادامه داستان شکل بسیار جالبی به خود گرفته و مخاطب را جذب خود می‌کند.




بنر فیلم قاپ زنی
پوستر فیلم قاپ زنی

قاپ زنی

Snatch
کارگردان: Guy Ritchie نویسنده: Guy Ritchie
سال انتشار:2000محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Jason StathamJason Statham
Brad PittBrad Pitt
Stephen GrahamStephen Graham
Vinnie JonesVinnie Jones
Benicio del ToroBenicio del Toro
Dennis FarinaDennis Farina

درباره فیلم قاپ زنی


قاپ‌زنی (Snatch) یک فیلم جنایی و کمدی به کارگردانی و نویسندگی گای ریچی جزو بهترین فیلم های برد پیت محسوب می‌شود. متیو وان تهیه‌کننده فیلم قاپ‌زنی بود.

فیلم قاپ‌زنی در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق بود و توانست با دیدگاه‌های مثبت آن‌ها مواجه شود. منتقدان این فیلم را به علت بازی درخشان گروه بازیگری، فیلم‌نامه خوب و داستان جذابش مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم توانست مورد تحسین مخاطبان نیز قرار بگیرد و فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کند. فیلم قاپ‌زنی با بودجه 10 میلیون دلاری تولید شد و حدود 83 میلیون دلار در گیشه فروخت.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیسون استاتهام، استیون گراهام، آلن فورد، دنیس فارینا، برد پیت، وینی جونز، رابی جی، لنی جیمز، بنیسیو دل تورو، آدی، آدام فوگرتی، ویلیام بک، اندی بک‌ویت، سم داگلاس، مایک رید، سراخا کیوسک، گولدی، جیسون فلمینگ، ولیبور توپیچ، ایون برمنر، دیو لجینو و راده شربه‌جیا اشاره کرد

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان از زبان مردی روایت می‌شود که در یک باند مافیایی فعالیت دارد. او برای خریدن یک کاروان از عده‌ای خانه به دوش باعث می‌شود که اتفاق بدی برای گروه مافیایی رخ بدهد.




بنر فیلم رکود بزرگ
پوستر فیلم رکود بزرگ

رکود بزرگ

The Big Short
کارگردان: Adam McKay نویسنده: Adam McKay , Charles Randolph
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
Christian BaleChristian Bale
Steve CarellSteve Carell
Ryan GoslingRyan Gosling
Brad PittBrad Pitt
Melissa LeoMelissa Leo
Hamish LinklaterHamish Linklater

درباره فیلم رکود بزرگ


فیلم رکورد بزرگ (The Big Short‎) یکی از بهترین فیلم های کمدی سینما به حساب می‌آید که براساس کتابی به همین نام اثر مایکل لوئیس ساخته شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده آدام مک‌کی قرار داشت. چارلز رندولف نیز در امر نویسندگی مک‌کی را همراهی کرد. دده گاردنر، جرمی کلاینر، آرنان میلشان و برد پیت تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم رکود بزرگ پس از اکران استقبال منتقدان را به همراه داشت و مورد تحسین آن‌ها قرار گرفت. منتقدان این فیلم را به دلیل بازی جذاب گروه بازیگری و کارگردانی قدرتمند مورد تحسین قرار دادند.

فیلم رکود بزرگ طی مراسم اسکار در چهار رشته از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شد که در نهایت توانست بهترین فیلم‌نامه اقتباسی را کسب کند. این فیلم در مراسم گلدن گلوب نیز در سه رشته بهترین فیلم موزیکال یا کمدی، بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شده بود که در هیچ رشته‌ای موفق به کسب این جایزه نشد.

فیلم رکود بزرگ پس از اکران استقبال مخاطبان را به همراه داشت و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما کشاند. این فیلم که با بودجه 28 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 133 میلیون دلار فروش کرد. کریستین بیل، استیو کارل، رایان گاسلینگ، برد پیت، کارن گیلان و مریسا تومی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: رکود بزرگ با دیدی طنز به بحران مالی ۲۰۰۸-۲۰۰۷ در آمریکا اشاره دارد و داستان معامله‌گرانی به نام «شورت» را بیان می‌کند که تنها طی دوره کوتاه، موقع بالا رفتن بهای سهام و اوراق قرضه سرمایه‌گذاری می‌کنند. این گروه منفور معامله‌گران دراز مدت هستند که بازار را تا بالاترین حد آن سوق می‌دهند. عملکرد دو گروه از معامله‌گران در ترقی انفجاری بازار مسکن آمریکا در سال ۲۰۰۰ تأثیر زیادی داشت.




بنر فیلم خشم
پوستر فیلم خشم

خشم

Fury
کارگردان: David Ayer نویسنده: David Ayer
سال انتشار:2014محصول: بریتانیا , ایالات متحده , چین
Brad PittBrad Pitt
Shia LaBeoufShia LaBeouf
Logan LermanLogan Lerman
Michael PeñaMichael Peña
Jon BernthalJon Bernthal
Jim ParrackJim Parrack

درباره فیلم خشم


خشم (Fury) یکی از بهترین فیلم های برد پیت محسوب می‌شود که در ژانر جنگی ساخته شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده دیوید آیر قرار داشت. بیل بلاک، جان لشر، الکس آت، ایتن اسمیت و برد پیت نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند.

فیلم خشم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نمرات بالایی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم‌ را به دلیل داستان جذاب، کارگردانی قدرتمند، عملکرد درخشان گروه بازیگری و صحنه‌های جنگی مهیج مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم فروش بسیار خوبی در گیشه داشت و توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کرد. این فیلم که با بودجه 65 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 211 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروخت.

برد پیت، جیسون ایساکس، مایکل پنیا، لوگن لرمان، شایا لابوف، جان برنثال و کایل سالر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: حوادث فیلم طی ماه‌های آخر جنگ جهانی دوم جریان دارد. متفقین آخرین حمله‌های خود به نیروهای آلمانی را در بخش‌های اروپایی جنگ وارد می‌کنند. یک گروهبان با تجربه به نام وارددی، یک تانک به همراه پنج فرد را رهبری می‌کند. آن‌ها باید جهت انجام ماموریتی مرگبار به خط مقدم دشمن هجوم بیاورند. وارددی که با کمبود مهمات و نیرو مواجه است باید با مشکلات بزرگی دست‌وپنجه نرم کند.




بنر فیلم دوازده میمون
پوستر فیلم دوازده میمون

دوازده میمون

Twelve Monkeys
کارگردان: Terry Gilliam نویسنده: Janet Peoples , David Webb Peoples
سال انتشار:1995محصول: ایالات متحده
Bruce WillisBruce Willis
Madeleine StoweMadeleine Stowe
Brad PittBrad Pitt
Christopher PlummerChristopher Plummer
David MorseDavid Morse
Jon SedaJon Seda

درباره فیلم دوازده میمون


12 میمون (12 Monkeys) فیلمی در ژانر علمی تخیلی است که سازندگان برای ساخت آن از فیلمی کوتاه به نام اسکله الهام گرفتند. تری گیلیام کارگردان این فیلم بود. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده چارلز روون قرار داشت. دیوید پیپلز و جنت پیپلز وظیفه نویسندگی فیلم 12 میمون را برعهده داشتند.

12 میمون توانست استقبال منتقدان را به همراه داشته باشد و نمرات خوبی را دریافت کند. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های کارگردانی و جلوه‌های بصری تمجید کردند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به بروس ویلیس، برد پیت، مادلین استو، کریستوفر پلامر و دیوید مورس اشاره کرد.

فیلم 12 میمون در جلب نظر مخاطبان نیز موفق بود. این فیلم که با بودجه 29 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 168 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال ۱۹۹۶ جهان به مکانی ناامن برای زندگی بشر تبدیل شده است؛ به طوری که بیش از ۵ میلیارد نفر بر اثر یک ویروس کشنده نابود شدند و یک درصد باقی‌مانده از انسان‌ها مجبورند برای در امان ماندن از مرگ در زیر زمین زندگی کنند. در سال ۲۰۳۵ گروهی از دانشمندان برای یافتن راه حلی برای درمان این ویروس، زندانیان را به زمان گذشته می‌فرستند تا از نوع غیرجهش‌یافته ویروس‌ها اطلاعاتی را پیدا کنند. یکی از آن زندانیان جیمز کول جهت انجام مأموریت در سال ۱۹۹۶ انتخاب می‌شود. او باید به جمع‌آوری اطلاعات درباره ویروس بپردازد؛ ویروسی که به عقیده دانشمندان توسط یک گروه تروریستی که به نام دوازده میمون شناخته می‌شوند، منتشر می‌شود.




بنر فیلم یازده یار اوشن
پوستر فیلم یازده یار اوشن

یازده یار اوشن

Ocean's Eleven
کارگردان: Steven Soderbergh نویسنده: Ted Griffin , Harry Brown , Charles Lederer
سال انتشار:2001محصول: ایالات متحده
George ClooneyGeorge Clooney
Brad PittBrad Pitt
Matt DamonMatt Damon
Andy GarcíaAndy García
Julia RobertsJulia Roberts
Bernie MacBernie Mac

درباره فیلم یازده یار اوشن


یازده یار اوشن (Ocean's Eleven) جزو بهترین فیلم های برد پیت محسوب می‌شود که در سال 2001 اکران شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده استیون سودربرگ قرار داشت. فیلم‌نامه فیلم یازده یار اوشن برعهده تد گریفین قرار داشت. جری وینتراب به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور داشت.

فیلم یازده یار اوشن در جلب نظرات مثبت منتقدان نسبتا موفق عمل کرد. منتقدان داستان این فیلم را سرگرم‌کننده دانسته و عملکرد گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جرج کلونی، برد پیت، مت دیمون، اندی گارسیا، جولیا رابرتس، برنی مک، دان چیدل، کیسی افلک، اسکات کان، الیوت گولد، کارل راینر، توفر گریس و ادی جمیسن اشاره کرد.

فیلم یازده یار اوشن عملکرد بسیار خوبی در گیشه داشت و با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. این فیلم که با بودجه 85 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 450 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دنیل اوشن بعد از آزاد شدن از زندان، با دوست قدیمی خود راستی رایان که به بازیگران قمار یاد می‌دهد، تصمیم می‌گیرد که تیمی یازده نفره جمع کند و دست به سرقت یکی از بزرگترین خزانه‌های کازینوهای لاس وگاس بزنند. صاحب این کازینوها تری بندیکت است که به تازگی با زن سابق دنیل یعنی تس رابطه برقرار کرده و اوشن با این سرقت می‌خواهد ۱۶۰ میلیون دلار و زن سابقش را به‌دست آورد.




بنر فیلم خفتگان
پوستر فیلم خفتگان

خفتگان

Sleepers
کارگردان: Barry Levinson نویسنده: Barry Levinson
سال انتشار:1996محصول: ایالات متحده
Brad PittBrad Pitt
Robert De NiroRobert De Niro
Kevin BaconKevin Bacon
Jason PatricJason Patric
Ron EldardRon Eldard
Billy CrudupBilly Crudup

درباره فیلم خفتگان


خفتگان (Sleepers) فیلم به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی بری لوینسون است که در سال 1996 اکران شد. استیو گولین در امر تهیه‌کنندگی به لوینسون کمک کرد.

سریال خفتگان با نظرات مثبت منتقدان مواجه شد و نمرات خوبی را دریافت کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری، موسیقی و کارگردانی تمجید کردند. فیلم خفتگان طی مراسم اسکار تنها در بخش بهترین موسیقی نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت موفق به کسب آن نشد.

فیلم خفتگان توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد و به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کرد. این فیلم که با بودجه 44 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 165 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در فیلم خفتگان به ایفای نقش پرداختند می‌توان به رابرت دنیرو، کوین بیکن، داستین هافمن، برد پیت، جیسون پاتریک و مینی درایور اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: لورنزو، مایکل، جان و تامی چهار دوست نوجوان ساکن محله هلز کیچن نیویورک که به شکل اتفاقی باعث آسیب دیدن یک پیرمرد شده‌اند، به دارالتأدیب فرستاده می‌شوند. نگهبانان دارالتأدیب، از جمله شان نوکز آنان را مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار می‌دهند. ۱۳ سال بعد آن‌ها فرصتی پیدا می‌کنند تا از این نگهبانان انتقام بگیرند.




بنر فیلم به‌سوی ستارگان
پوستر فیلم به‌سوی ستارگان
دو زبانه

به‌سوی ستارگان

Ad Astra
کارگردان: James Gray نویسنده: James Gray , Ethan Gross
سال انتشار:2019محصول: برزیل , چین , ایالات متحده , برزیل , چین , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Brad PittBrad Pitt
Tommy Lee JonesTommy Lee Jones
Ruth NeggaRuth Negga
John OrtizJohn Ortiz
Liv TylerLiv Tyler
Donald SutherlandDonald Sutherland

درباره فیلم به‌سوی ستارگان


به‌سوی ستارگان (Ad Astra) یکی دیگر از بهترین فیلم های برد پیت محسوب می‌شود که در ژانر علمی تخیلی ساخته شده است. وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده جیمز گری قرار داشت. در امر نویسندگی ایتن گروس و در امر تهیه‌کنندگی برد پیت، دده گاردنر، جرمی کلاینر، رودریگو تیشیرا، آنتونی کاتاگاس و آرنان میلشان به جیمز گری کمک کردند.

به‌سوی ستارگان توانست تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد و نمرات بالایی را دریافت کند. این فیلم به دلیل جلوه‌های ویژه جذاب، کارگردانی قدرتمند و بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم در مراسم اسکار تنها در بخش بهترین میکس صدا نامزد دریافت جایزه شد که در کسب آن ناکام بود. ازجمله بازیگرانی که در فیلم به‌سوی ستارگان به ایفای نقش پرداختند می‌توان به برد پیت، روث نگا، لیو تایلر، تامی لی جونز، دونالد ساترلند، کیمبرلی الیز و جان اورتیز اشاره کرد.

این فیلم در گیشه فروش نسبتا خوبی داشت و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما کشاند. فیلم به‌سوی ستارگان با بودجه تولید 88 میلیون دلاری‌اش حدود 132 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به فضانوردی به اسم روی مک‌براید است. روی مک‌براید قرار است در جستجوی پدر خود که حدود دو دهه پیش در مأموریتی یک‌طرفه به سیاره نپتون سفر کرده ‌بود تا نشانه‌هایی از حیات موجودات بیگانه بیابد، سفری دور و دراز را شروع کند. روی مک‌براید مأموریت خطرناک کاوش در منظومه شمسی را برای یافتن پدر و تیم نفرین‌شده همراهش سال‌ها بعد از اعزام آن‌ها بر عهده می‌گیرد؛ زیرا زمین با نوسانات ناگهانی و خطرناک انرژی روبه‌رو است که حیات ساکنان آن را تهدید می‌کند و دانشمندان منشأ این نوسانات را از سمت سیاره نپتون و پروژه موسوم به لیما به‌ سرپرستی پدر روی، کلیفورد مک‌براید تشخیص داده‌اند.




بنر فیلم بازی پولی
پوستر فیلم بازی پولی

بازی پولی

Moneyball
کارگردان: Bennett Miller نویسنده: Steven Zaillian , Aaron Sorkin
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Brad PittBrad Pitt
Jonah HillJonah Hill
Philip Seymour HoffmanPhilip Seymour Hoffman
Chris PrattChris Pratt
Robin WrightRobin Wright
Stephen BishopStephen Bishop

درباره فیلم بازی پولی


مانیبال (Moneyball) فیلمی در ژانر ورزشی است که در سال 2011 اکران شد. بنت میلر وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. مایکل د لوکا، ریچل هارویتز و برد پیت تهیه‌کنندگان این اثر بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط استیون زایلیان و آرون سورکین به رشته تحریر درآمد.

فیلم مانیبال پس از اکران تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و نمرات بسیار بالایی را دریافت کرد. این فیلم در زمینه‎‌های بازیگری، کارگردانی و فیلم‌نامه مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم طی مراسم اسکار در شش بخش (ازجمله بهترین فیلم و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی) نامزد دریافت جایزه شده بود که در هیچ بخشی موفق به کسب این جایزه نشد.

فیلم مانیبال طی مراسم گلدن گلوب نیز در چهار رشته (ازجمله بهترین فیلم درام و بهترین فیلم‌نامه) نامزد دریافت جایزه شده بود که در هیچ رشته‌ای موفق به کسب این جایزه نشد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به برد پیت، جونا هیل، فیلیپ سیمور هافمن و کریس پرت اشاره کرد.

فیلم مانیبال حضور درخشانی در گیشه داشت و سود خوبی را برای سازندگانش به ارمغان آورد. این فیلم که با بودجه 50 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 110 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: مانیبال داستانی واقعی از بیلی بین، مدیر ناموفق یک تیم بیسبال است. بیلی بین مدیر تیم بیسبال اوکلند اتلتیک است و تیمش نتایج بسیار بدی را کسب کرده‌ است و دو تن از بهترین بازیکنان خود را به دلیل همین مشکلات از دست می‌دهد. به خاطر همین موضوع تیم اوکلند اتلتیک در آستانه فروپاشی قرار گرفته ‌است؛ اما بیلی بین که در سن جوانی با یک اشتباه ورزش بیسبال را انتخاب کرده ‌است راه بازگشتی را نمی‌بیند و تصمیم می‌گیرد تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرد تا بتواند تیمش را از بحران نجات دهد. او با کمک فردی به نام پیتر براند دست به اقدام عجیبی می‌زند و براساس یک سری معادله‌های ریاضی برخی از بازیکنان را به خدمت می‌گیرد تا اینکه به خاطر همین تصمیم رفته رفته تیم نتایج بهتری می‌گیرد و موفقیتی تاریخی را رقم می‌زند.




بنر فیلم سرگذشت عجیب بنجامین باتن
پوستر فیلم سرگذشت عجیب بنجامین باتن

سرگذشت عجیب بنجامین باتن

The Curious Case of Benjamin Button
کارگردان: David Fincher نویسنده: Eric Roth
سال انتشار:2008محصول: ایالات متحده
Brad PittBrad Pitt
Cate BlanchettCate Blanchett
Julia OrmondJulia Ormond
Faune ChambersFaune Chambers
Elias KoteasElias Koteas
Donna DuPlantierDonna DuPlantier

درباره فیلم سرگذشت عجیب بنجامین باتن


مورد عجیب بنجامین باتن (The Curious Case of Benjamin Button) نیز استحقاق حضور در لیست بهترین فیلم های برد پیت را داراست. دیوید فینچر به‌عنوان کارگردان در این پروژه همکاری داشت. اریک راث و رابین سویکورد فیلم‌نامه این فیلم را نوشتند. کاتلین کندی و فرانک مارشال تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم مورد عجیب بنجامین باتن برپایه داستان کوتاهی اثر اف. اسکات فیتزجرالد ساخته شد و پس از اکران مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این فیلم طی مراسم اسکار در 13 بخش (ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی) نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت در سه بخش بهترین طراحی صحنه، بهترین گریم و بهترین جلوه‌های ویژه موفق به کسب این جایزه شد.

فیلم مورد عجیب بنجامین باتن طی مراسم گلدن گلوب نیز در در پنج بخش (ازجمله بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه) نامزد دریافت جایزه شده بود که موفق به کسب جایزه در هیچ بخشی نشد.

برد پیت، کیت بلانشت، تراجی پی. هنسون، جولیا اورموند، الیاس کوتیاس، جرد هریس، جیسون فلمینگ، تیلدا سوئینتن و ماهرشالا علی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم مورد عجیب بنجامین باتن در گیشه خارق‌العاده ظاهر شد و فروش بسیار بالایی در باکس‌آفیس داشت. این فیلم که با بودجه 160 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 332 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بنجامین در روز پایان جنگ جهانی اول و در سن ۸۰ سالگی به شکل یک پیرمرد به دنیا آمد و در حالی که دیگران پیرتر می‌شوند، او هر سال جوان‌تر می‌شود. او در میانسالی عاشق دختری می‌شود که در سنین کودکی با او هم بازی بود. آن‌ها با یکدیگر ازدواج کرده و صاحب یک فرزند می شوند؛ اما بعد از مدتی بنجامین همسر و فرزند خود را به دلیل شرایط خاصش ترک می‌کند.

فیلم سرگذشت عجیب بنجامین باتم، به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های عاشقانه محسوب می‌شود و تماشای آن می‌تواند احساسات شما را برانگیزد و لحظات دلنشینی را برایتان ایجاد کند.




بنر فیلم آقا و خانوم اسمیت
پوستر فیلم آقا و خانوم اسمیت

آقا و خانوم اسمیت

Mr. & Mrs. Smith
کارگردان: Doug Liman نویسنده: Simon Kinberg
سال انتشار:2005محصول: ایالات متحده
Brad PittBrad Pitt
Angelina JolieAngelina Jolie
Vince VaughnVince Vaughn
Adam BrodyAdam Brody
Kerry WashingtonKerry Washington
Keith DavidKeith David

درباره فیلم آقا و خانوم اسمیت


آقا و خانم اسمیت (Mr. & Mrs. Smith) فیلم اکشن و کمدی، به کارگردانی داگ لیمان است که در سال 2005 اکران شد. آکیوا گلدزمن، آرنان میلشان، لوکاس فاستر، پاتریک واکسبرگ و اریک مک‌لئود وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. فیلم‌نامه این فیلم توسط سیمون کینبرگ به رشته تحریر درآمد.

منتقدان فیلم آقا و خانم اسمیت را سرگرم‌کننده توصیف کرده و از صحنه‌های اکشن مهیج آن تمجید کردند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به برد پیت، آنجلینا جولی، وینس وان، آدام برودی، پری ریوز، کری واشینگتن و جنیفر موریسون اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جان و جین اسمیت جهت رد گم کردن و برای این‌که به‌عنوان مظنون در یک بمب‌گذاری در بوگوتای کلمبیا دستگیر نشوند به‌شکل مصلحتی با هم ازدواج می‌کنند و بعد تصمیم می‌گیرند با هم زندگی کنند؛ اما رابطه آن‌ها به‌زودی به سردی می‌گراید. آن‌ها در جلسات مشاوره خانواده شرکت می‌کنند اما نمی‌توانند دلیل مشکلاتشان را کشف کنند. در ادامه مخاطب پی می‌برد که جان و جین دو قاتل حرفه‌ای هستند و در استفاده از انواع سلاح‌ها مهارت دارند. سازمان‌هایی که هرکدام از آن دو را استخدام کرده‌اند رقیب و دشمن همدیگر هستند و جان و جین نیز از حرفه یکدیگر خبر ندارند. آن‌ها به شکل جداگانه مأمور می‌شوند تا یک شاهد را که مورد محافظت است به قتل برسانند.




بنر فیلم رودخانه‌ای از میان آن می‌گذرد
پوستر فیلم رودخانه‌ای از میان آن می‌گذرد

رودخانه‌ای از میان آن می‌گذرد

A River Runs Through It
کارگردان: Robert Redford نویسنده: Richard Friedenberg
سال انتشار:1992محصول: ایالات متحده
Brad PittBrad Pitt
Craig ShefferCraig Sheffer
Tom SkerrittTom Skerritt
Brenda BlethynBrenda Blethyn
Edie McClurgEdie McClurg
Stephen ShellenStephen Shellen

درباره فیلم رودخانه‌ای از میان آن می‌گذرد


رودخانه‌ای از میان آن می‌گذرد (A River Runs Through It) یکی از بهترین فیلم های برد پیت محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن برعهده رابرت ردفورد قرار داشت. جیک ابرتس و پاتریک مارکی در امر تهیه‌کنندگی ردفورد را همراهی کردند. نورمن مک‌لین و ریچارد فریدنبرگ نویسندگان این فیلم بودند.

فیلم رودخانه‌ای از میان آن می‌گذرد نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد و با واکنش‌های مثبت منتقدان روبه‌رو شد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به کریگ شفر، برد پیت، تام اسکریت، برندا بلتین، امیلی لوید، ادی مک‌کلرگ، مایکل کادلیتز، جوزف گوردون لویت، رابرت ردفورد، استیون شلن و ویلیام هوتکینز اشاره کرد.

فیلم رودخانه‌ای از میان آن می‌گذرد در مقایسه با بودجه تولیدش فروش بسیار خوبی داشت. این فیلم با بودجه تولید 12 میلیون دلاری خود، حدود 66 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: نورمن و پل، پسران نوجوان خانم و آقای مک لین بر طبق اصول و قوانین کلیسای پرسبیتری بزرگ شده‌اند. آنان ضمناً یادگرفته‌اند که عاشقانه، ماهیگیری با قلاب را دوست داشته باشند و در رودخانه محلی، ماهی بگیرند. سال‌ها بعد نورمن، برادر بزرگ‌تر جنگلداری می‌خواند و پل، نجات غریق می‌شود. با گذشت زمان بین دو برادر فاصله می‌افتد ولی عشق به ماهیگیری هراز گاهی آنان را به هم می‌رساند.




بنر فیلم کالیفرنیا
پوستر فیلم کالیفرنیا

کالیفرنیا

Kalifornia
کارگردان: Dominic Sena نویسنده: Stephen Levy , Tim Metcalfe
سال انتشار:1993محصول: ایالات متحده
Brad PittBrad Pitt
David DuchovnyDavid Duchovny
Juliette LewisJuliette Lewis
Michelle ForbesMichelle Forbes
Sierra PecheurSierra Pecheur
John DullaghanJohn Dullaghan

درباره فیلم کالیفرنیا


کالیفرنیا (Kalifornia) فیلمی به کارگردانی دامینیک سینا است که در سال 1993 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده استیو گولین، آرسیتدوس مکگاری و سیگوران سیگهواتسون قرار داشت.

فیلم کالیفرنیا نمرات متوسط منتقدان را به همراه داشت و با واکنش‌های مختلف آنان مواجه شد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به برد پیت، جولیت لوئیس، دیوید دوکاونی و میچل فوربز اشاره کرد.

فیلم کالیفرنیا نتوانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد و در گیشه متحمل شکست بزرگی شد. این فیلم که با بودجه 8.5 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 2 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: برایان کسلر نویسنده‌ای جوان است که برای نوشتن یک کتاب تصمیم می‌گیرد همراه دوستش کری لافلین که یک عکاس است، سفری را به سوی کالیفرنیا آغاز کنند و از محل وقوع چند قتل بازدید و عکاسی کند. در طی مسیر ارلی گریس و نامزدش آدل را هم سوار اتوموبیل می‌کنند.




بنر فیلم هفت سال در تبت

هفت سال در تبت

Seven Years in Tibet
کارگردان: Jean-Jacques Annaud نویسنده: Becky Johnston
سال انتشار:1997محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Brad PittBrad Pitt
Jamyang Jamtsho WangchukJamyang Jamtsho Wangchuk
David ThewlisDavid Thewlis
BD WongBD Wong
MakoMako
Ingeborga DapkūnaitėIngeborga Dapkūnaitė

درباره فیلم هفت سال در تبت


هفت سال در تبت (Seven Years in Tibet) یک فیلم به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ژان ژاک آنو است. ایا اسمیت و جان اچ. ویلیامز در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی آنو را همراهی کردند. بکی جانستون فیلم‌نامه این فیلم را نوشت.

هفت سال در تبت در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر شد و نمرات خوبی دریافت کرد. این فیلم نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین موسیقی شده بود که موفق به کسب آن نشد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به برد پیت، دیوید تیولیس، بی‌دی ونگ، دنی دنزونگپا، ماکو ایواماتسو، لهاکپا تسامچوئه و جتسون پما اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم براساس سفر هارر در میان سال‌های 1944 و 1951 و در زمان جنگ جهانی دوم به تبت است.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های برد پیت

عکس پروفایل

شما