خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های جیسون استاتهام

بهترین فیلم های جیسون استاتهام چه هستند؟ جیسون استاتهام یکی از مطرح‌ترین بازیگران هالیوود به حساب می‌آید که بیشتر طرفداران سینما او را به خاطر فیلم‌های اکشن و رزمی جذابش می‌شناسند.

جیسون استاتهام از سال 1998 کار خود را در عرصه بازیگری با فیلم قفل، انبار و دو بشکه باروت آغاز کرد و خیلی زود توانست توانایی‌های خود را به‌عنوان یک بازیگر عالی ثابت کند.

طی این مطلب قصد داریم برترین فیلم های جیسون استاتهام را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم مسابقه مرگ
پوستر فیلم مسابقه مرگ

مسابقه مرگ

Death Race
کارگردان: Paul W. S. Anderson نویسنده: Paul W. S. Anderson
سال انتشار:2008محصول: بریتانیا , ایالات متحده , آلمان
Jason StathamJason Statham
Joan AllenJoan Allen
Ian McShaneIan McShane
Tyrese GibsonTyrese Gibson
Natalie MartinezNatalie Martinez
Max RyanMax Ryan

درباره فیلم مسابقه مرگ


مسابقه مرگ (Death Race) را باید جزو آثار برتر کارنامه حرفه‌ای جیسون استاتهام به‌حساب آورد که در سال 2008 اکران شد. وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم برعهده پل دبلیو. اس. اندرسون قرار داشت. در امر تهیه‌کنندگی جرمی بولت، راجر کورمن و پائولا وگنر و در امر نویسندگی رابرت توم و چارلز گریفیت به اندرسون کمک کردند.

این فیلم به‌عنوان یک اثر اکشن و مهیج توانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و مورد تحسین آن‌ها قرار بگیرد. منتقدان فیلم مسابقه مرگ را سرگرم‌کننده توصیف کرده و اعتقاد داشتند این فیلم می‌تواند به‌خوبی مخاطب را جذب صحنه‌های هیجان‌انگیز خود کند.

فیلم علمی تخیلی - اکشنِ مسابقه مرگ فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت و توانست توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند. این فیلم که با بودجه 45 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 76 میلیون دلار در گشه فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم مسابقه مرگ به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیسون استاتهام، ترسی گیبسون، ناتالی مارتینز، رابین شو، جوآن آلن و ایان مک‌شین اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم مسابقه مرگ بدین شرح است: یک مجرم توسط رئیس یک زندان مجبور می‌شود تا در محبوب‌ترین مسابقه ورزشی شرکت کند. یک مسابقه اتومبیل‌رانی که در آن باید بی‌رحم‌ترین فرد بتواند بقیه را از دور مسابقات خارج کند و پیروز شود. حکم این پیروزی آزادی از زندان خواهد بود.




بنر فیلم سریع و خشن: هابز و شاو

سریع و خشن: هابز و شاو

Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw
کارگردان: David Leitch نویسنده: Chris Morgan , Drew Pearce
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Dwayne JohnsonDwayne Johnson
Jason StathamJason Statham
Idris ElbaIdris Elba
Vanessa KirbyVanessa Kirby
Helen MirrenHelen Mirren
Eiza GonzálezEiza González

درباره فیلم سریع و خشن: هابز و شاو


هابز و شاو (Hobbs & Shaw) یکی دیگر از بهترین فیلم های جیسون استاتهام به‌حساب می‌آید که به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. پس از موفقیت‌های تجاری عظیم مجموعه فیلم‌های سریع و خشن، سازندگان تصمیم به تولید یک فیلم فرعی براساس آن گرفتند. فیلم فرعی هابز و شاو دقیقا همان موفقیت‌هایی را کسب کرد که سازندگانش انتظارش را داشتند.

این فیلم اکشن به کارگردانی دیوید لیچ ساخته شد. نیل اچ. موریتز، هیرام گارسیا، کریس مورگان، جیسون استاتهام، دانی گارسیا و دواین جانسون تهیه‌کنندگان این اثر بودند. وظیفه نویسندگی فیلم هابز و شاو نیز برعهده کریس مورگان و درو پی‌یرس قرار داشت.

فیلم جدید هابز و شاو، با نقدهای مختلفی ازجانب منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی را دریافت کرد. منتقدان داستان فیلم‌ را سرگر‌م‌کننده و جذاب توصیف کرده و از صحنه‌های اکشن آن تمجید کردند. اما آن‌ها به فیلم‌نامه فیلم ایرادات مختلفی وارد کردند و اعتقاد داشتند که این اثر کمی از اصالت مجموعه فیلم‌های سریع و خشمگین فاصله گرفته است.

فیلم هابز و شاو با استقبال گسترده مخاطبان در گیشه مواجه شد و موفقیت تجاری بزرگی را برای سازندگانش رقم زد. این فیلم که با بودجه عظیم 200 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 760 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. در این فیلم جیسون استاتهام، دواین جانسون، ونسا کربی، هلن میرن، ایزا گونزالس، ادریس البا، رایان رینولدز و کوین هارت به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم هابز و شاو بدین شرح است: داستان این فیلم دو سال بعد از حوادث فیلم سرنوشت خشمگین جریان دارد. مأمور باتجربه لوک هابز تصمیم می‌گیرد تا با دوست و رقیب قدیمی‌اش دکارد شاو همکاری کند تا ماموریت یک خلافکار مخوف به نام بریکستون را متوقف کنند.




بنر فیلم مگ

مگ

The Meg
کارگردان: Jon Turteltaub نویسنده: James Vanderbilt , Belle Avery , Erich Hoeber , Jon Hoeber
سال انتشار:2018محصول: چین , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jason StathamJason Statham
Li BingbingLi Bingbing
Rainn WilsonRainn Wilson
Cliff CurtisCliff Curtis
Ruby RoseRuby Rose
Robert TaylorRobert Taylor

درباره فیلم مگ


مگ (The Meg) فیلمی به کارگردانی جان ترتل‌تاب است که براساس رمانی به نام مگ : رومانی از ترس عمیق اثر استیو آلتن ساخته شد. لورنزو دی بوناونتورا، کالین ویلسون و بل آوری وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. فیلم‌نامه فیلم مگ نیز توسط دن جورجاریس، جان هوبر، اریک هوبر و جیمز وندربیلت به رشته تحریر درآمد.

این فیلم در جلب نظر منتقدان به‌هیچ‌وجه موفق نبود و نتوانست با استقبال‌ آن‌ها روبه‌رو شود. منتقدان از فیلم مگ در زمینه‌های شخصیت‌پردازی‌ها و فیلم‌نامه ایراد گرفتند و اعتقاد داشتند که این فیلم سعی دارد تنها با صحنه‌های خشن و خونینش توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

فیلم مگ با وجود نقدهای منفی زیادی که دریافت کرد، عملکرد خارق‌العاده‌ای در گیشه داشت. این فیلم با بودجه تولید 130 میلیون دلاری خود توانست چیزی درحدود 530 میلیون دلار فروش کند. ازجمله بازیگرانی که در فیلم مگ به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیسون استاتهام، لی بینگ‌بینگ، رین ویلسون، روبی رز، وینستون چائو و کلیف کرتیس اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم مگ بدین شرح است: داستان فیلم بر محور دسته‌ای از دانشمندان می‌چرخد که در درازگودال ماریانا گونه‌های جدیدی را کشف می‌کنند که بوسیله پرده حرارتی سولفید هیدروژن پوشیده شده ‌است. در بین این موجودات، گونه‌ای از یک کوسه غول پیکر به نام مگالودون وجود دارد؛ موجودی که میلیون‌ها سال تصور می‌شد منقرض شده ‌است. جوناس تیلور کاپیتان نیروی دریایی برای کمک به ایستگاه تحقیقاتی فراخوانده می‌شود؛ اما خیلی زود هیولا فرار می‌کند و در مسیرش همه چیز را نابود می‌کند و به این ترتیب یک مسابقه با زمان برای متوقف کردن آن آغاز می‌شود.




بنر فیلم مکانیک 2
پوستر فیلم مکانیک 2

مکانیک 2

Mechanic: Resurrection
کارگردان: Dennis Gansel نویسنده: Brian Pittman , Philip Shelby , Tony Mosher , Rachel Long
سال انتشار:2016محصول: فرانسه , ایالات متحده , Thailand
Jason StathamJason Statham
Jessica AlbaJessica Alba
Tommy Lee JonesTommy Lee Jones
Michelle YeohMichelle Yeoh
Natalie BurnNatalie Burn
Rhatha PhongamRhatha Phongam

درباره فیلم مکانیک 2


مکانیک: رستاخیز (Mechanic: Resurrection) یک فیلم اکشن به کارگردانی دنیس گانزل است که در سال 2016 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده جان تامپسون، رابرت ارل، دیوید وینکلر و ویلیام چارتوف قرار داشت. داستان فیلم مکانیک: رستاخیز نیز توسط فیلیپ شلبی و تونی موشر به رشته تحریر درآمد.

این فیلم به‌عنوان یک اثر اکشن توانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و نمرات خوبی را دریافت کند. منتقدان ضمن تمجید از صحنه‌های هیجان‌انگیز این فیلم، از عملکرد گروه بازیگری نیز تحسین کردند.

فیلم مکانیک: رستاخیز موفق شد مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کند و فروش خوبی در باکس‌آفیس داشته باشد. این فیلم که با بودجه 40 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 125 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. جیسون استاتهام، تامی لی جونز، جسیکا آلبا، میشل یئو و سم هزلدین ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در فیلم مکانیک: رستاخیز به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: آرتور بیشاب جهت نجات معشوقه خود از دست ریان کرین، باید سه شخص را به قتل برساند.




بنر فیلم قاپ زنی
پوستر فیلم قاپ زنی

قاپ زنی

Snatch
کارگردان: Guy Ritchie نویسنده: Guy Ritchie
سال انتشار:2000محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Jason StathamJason Statham
Brad PittBrad Pitt
Stephen GrahamStephen Graham
Vinnie JonesVinnie Jones
Benicio del ToroBenicio del Toro
Dennis FarinaDennis Farina

درباره فیلم قاپ زنی


قاپ‌زنی (Snatch) نیز جزو بهترین فیلم های جیسون استاتهام به‌حساب می‌آید که در سال 2000 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم جنایی و کمدی برعهده گای ریچی قرار داشت. متیو وان نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.

فیلم قاپ‌زنی پس از اکران موفق شد نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و با استقبال آن‌ها مواجه شود. منتقدان این فیلم را به دلیل بازی محشر گروه بازیگری، فیلم‌نامه قدرتمند و کارگردانی عالی مورد تحسین قرار دادند.

فیلم قاپ‌زنی نسبت به بودجه تولید خود فروش فوق‌العاده‌ای را در گیشه تجربه کرد. این فیلم که با بودجه 10 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 83 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم قاپ‎‌زنی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیسون استاتهام، استیون گراهام، آلن فورد، دنیس فارینا، برد پیت، وینی جونز، رابی جی، لنی جیمز، بنیسیو دل تورو، آدی، آدام فوگرتی، ویلیام بک، اندی بک‌ویت، سم داگلاس، مایک رید، سراخا کیوسک، گولدی، جیسون فلمینگ، ولیبور توپیچ، ایون برمنر، دیو لجینو و راده شربه‌جیا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان از زبان مردی روایت می‌شود که در یک باند مافیایی فعالیت دارد. او برای خریدن یک کاروان از عده‌ای خانه به دوش باعث می‌شود که اتفاق بدی برای گروه مافیایی رخ بدهد.




بنر فیلم بی مصرف ها
پوستر فیلم بی مصرف ها

بی مصرف ها

The Expendables
کارگردان: Sylvester Stallone نویسنده: Sylvester Stallone , Dave Callaham
سال انتشار:2010محصول: ایالات متحده
Sylvester StalloneSylvester Stallone
Jason StathamJason Statham
Jet LiJet Li
Dolph LundgrenDolph Lundgren
Eric RobertsEric Roberts
Randy CoutureRandy Couture

درباره فیلم بی مصرف ها


بی‌مصرف‌ها (The Expendables) یکی از محبوب‌ترین فیلم های جیسون استاتهام محسوب می‌شود که با گروه بازیگری مطرحش توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. وظیفه کارگردانی این فیلم تماشایی برعهده سیلوستر استالونه قرار داشت. آوی لرنر نیز تهیه‌کننده این فیلم جذاب بود.

این فیلم نمرات متوسطی را دریافت کرد و واکنش‌های متعدد منتقدان را به همراه داشت. مننقدان ریتم داستانی جذاب و عملکرد گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند؛ اما آن‌ها اعتقاد داشتند که تعدد شخصیت‌های درون فیلم باعث شده تا مخاطبان نتوانند به‌خوبی با شخصیت‌ها ارتباط برقرار کنند.

فیلم بی‌مصرف‌ها در گیشه عملکرد درخشانی را از خود برجای گذاشت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. این فیلم با بودجه تولید 80 میلیون دلاری خود توانست حدود 274 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کند.

سیلوستر استالونه، دولف لاندگرن، جت لی، میکی رورک، بروس ویلیس، آرنولد شوارزنگر، جیسون استاتهام، استیو آستین، ژیزل ایچیه، اریک رابرتز و گری دنیلز ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم بی‌مصرف‌ها بدین شرح است: دسته‌ای از مزدوران حرفه‌ای جهت انجام مأموریتی به آمریکای جنوبی می‌روند تا یک ژنرال دیکتاتور به نام کازا را سرکوب کنند. رهبر گروه و متخصص اجرای استراتژی جنگی، بارنی روس است. گروه او را افراد ماهر در استفاده از سلاح‌های جنگی تشکیل می‌دهند که شامل لی کریسمس، یینگ یانگ، هال سزار و تول راود است.




بنر فیلم مأمور انتقال
پوستر فیلم مأمور انتقال

مأمور انتقال

The Transporter
کارگردان: Louis Leterrier , Corey Yuen نویسنده: Luc Besson , Robert Mark Kamen
سال انتشار:2002محصول: ایالات متحده , فرانسه
Jason StathamJason Statham
Shu QiShu Qi
François BerléandFrançois Berléand
Matt SchulzeMatt Schulze
Ric YoungRic Young
Doug RandDoug Rand

درباره فیلم مأمور انتقال


ترانسپورتر (The Transporter) جزو بهترین فیلم های جیسون استاتهام است که در سال 2002 اکران شد. کری یوئن و لویی لتریر کارگردانان این فیلم بودند. داستان این فیلم توسط لوک بسون نوشته شد. بسون همراه با استیون چسمن به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه همکاری داشت.

فیلم ترانسپورتر با صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز و بازی عالی جیسون استاتهام توانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و با استقبال آن‌ها مواجه شود. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیسون استاتهام، شو کی، مت شولز و فرانسوا برلیند اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فرانک مارتین یک سرباز سابق ارتش است که مهارت‌های زیادی دارد. او که یک مامور انتقال است و ماموریت می‌گیرد تا یک بسته را تحویل بدهد. او هیچوقت بسته‌هایی را که انتقال می‌دهد باز نمی‌کند، اما این‌بار کنجکاو می‌شود و بسته را باز می‌کند و می‌بیند که یک انسان در آن است و این‌گونه درگیر یکسری مسائل می‌شود.




بنر فیلم سرقت از بانک
پوستر فیلم سرقت از بانک

سرقت از بانک

The Bank Job
کارگردان: Roger Donaldson نویسنده: Dick Clement , Ian La Frenais
سال انتشار:2008محصول: استرالیا , بریتانیا , ایالات متحده
Jason StathamJason Statham
Saffron BurrowsSaffron Burrows
Stephen Campbell MooreStephen Campbell Moore
Daniel MaysDaniel Mays
James FaulknerJames Faulkner
Andrew BrookeAndrew Brooke

درباره فیلم سرقت از بانک


دزدی بانک (The Bank Job) فیلمی به کارگردانی راجر دونالدسون است که در سال 2008 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده چارلز روون و استیون چسمن قرار داشت. داستان فیلم دزدی بانک نیز توسط دیک کلمنت و یان لا فرنایس به رشته تحریر درآمد. این فیلم براساس داستان واقعی سرقت از یک بانک در سال 1971 ساخته شد.

فیلم دزدی بانک پس از اکران خیلی زود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و موفق شد نظرات مثبت آن‌ها را به سمت خود جلب کند. منتقدان فیلم دزدی بانک را در زمینه‌های شخصیت‌پردازی و فیلم‌نامه مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم در گیشه نیز عملکرد قابل‌قبولی داشت و توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند. فیلم دزدی بانک که با بودجه 20 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 64 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در فیلم دزدی بانک به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیسون استاتهام، سافرون باروز، دیوید سوشه، کیلی هاوس و پیتر بولز اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم دزدی بانک بدین شرح است: تری یک دلال اتومبیل است که زندگی آرامی دارد. او همیشه از گذشته‌اش در حال فرار بوده و از کلاه‌برداری‌های عمده دوری می‌جوید. اما در ادامه یک مدل زیبا به اسم مارتین که در گذشته همسایه آن‌ها بوده به سراغش می‌آید و به او پیشنهاد می‌دهد که رهبری عملیات سرقت از یک بانک در شهر لندن را به عهده بگیرد که در صورت موفق بودن، میلیون‌ها پوند پول نقد و جواهرات عاید آن‌ها می‌شود.




بنر فیلم خشن ۷
پوستر فیلم خشن ۷

خشن ۷

Furious 7
کارگردان: James Wan نویسنده: Chris Morgan
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
Vin DieselVin Diesel
Paul WalkerPaul Walker
Dwayne JohnsonDwayne Johnson
Michelle RodriguezMichelle Rodriguez
Tyrese GibsonTyrese Gibson
LudacrisLudacris

درباره فیلم خشن ۷


خشمگین 7 (Furious 7) همانطور که از عنوانش مشخص است، نام هفتمین فیلم مجموعه موفق سریع و خشمگین است که در سال 2015 اکران شد. جیمز وان وظیفه کارگردانی این فیلم اکشن تماشایی را برعهده داشت. داستان این فیلم توسط کریس مورگان به رشته تحریر درآمد. نیل اچ. موریتز و وین دیزل نیز تهیه‌کنندگان فیلم خشمگین 7 بودند.

فیلم خشمگین 7 نقدهای مثبتی را دریافت کرد و موفق شد با دیدگاه‌های مثبت منتقدان مواجه شود. منتقدان صحنه‌های اکشن این فیلم را نفس‌گیر توصیف کرده و اعتقاد داشتند شخصیت‌های محبوب این فیلم می‌توانند به‌خوبی مخاطبان را با ریتم داستانی جذاب فیلم همراه کنند.

فیلم خشمگین 7 سیل عظیمی از مخاطبان را به سمت سالن‌های سینما کشاند و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما تبدیل شد. این فیلم که با بودجه عظیم 190 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 1.5 میلیارد دلار در گیشه فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم خشمگین 7 به ایفای نقش پرداختند می‌توان به وین دیزل، جیسون استاتهام، پل واکر، میشل رودریگز، لوکاس بلک، جوردانا بوروستر، دواین جانسون، ترسی گیبسون، تونی جا و کرت راسل اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم بعد از حوادث فیلم قبلی جریان دارد. پس از سرنگونی اوون شاو و گروهش، دومینیک تورتو و دسته‌اش پس از دریافت حکم آزادی در حال تجربه یک زندگی معمولی هستند؛ اما برادر بزرگ‌تر اوون با نام دکارد شاو به دنبال دومینیک و گرفتن انتقام است. پس از اینکه گروه متوجه کشته شدن هان می‌شود، بار دیگر جمع می‌شوند تا فردی را که یکی از اعضای گروه آن‌ها را به قتل رسانده پیدا کنند.




بنر فیلم کرانک: ولتاژ بالا
پوستر فیلم کرانک: ولتاژ بالا

کرانک: ولتاژ بالا

Crank
کارگردان: Brian Taylor , Mark Neveldine نویسنده: Brian Taylor , Mark Neveldine
سال انتشار:2006محصول: ایالات متحده
Jason StathamJason Statham
Amy SmartAmy Smart
José Pablo CantilloJosé Pablo Cantillo
Efren RamirezEfren Ramirez
Dwight YoakamDwight Yoakam
Carlos SanzCarlos Sanz

درباره فیلم کرانک: ولتاژ بالا


فیلم کرانک (Crank) نیز شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های جیسون استاتهام را داراست. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده مارک نولدین و برایان تیلور قرار داشت. مایکل دیویس، تام رزنبرگ، مایکل اوهن، گری لوکچسی، دیوید رابین، اسکیپ ویلیامسن و ریچارد رایت تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم کرانک نقدهای مختلفی از سوی منتقدان دریافت کرد. منتقدان ضمن تمجید از صحنه‌های اکشن و ریتم هیجانی داستان، اعتقاد داشتند که سازندگان می‌توانستند در زمینه شخصیت‌پردازی‌ها و فیلم‌نامه بهتر عمل کنند.

فیلم کرانک فروش نسبتا خوبی را در گیشه تجربه کرد و توانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. این فیلم با بودجه تولید 12 میلیون دلاری خود موفق شد چیزی در حدود 42 میلیون دلار فروش داشته باشد.

ازجمله مهم‌‍‌ترین بازیگرانی که در فیلم کرانک به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیسون استاتهام، امی اسمارت، خوزه پابلو کانتیلو، افرن رامیرز و دوایت یوآکم اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به یک آدمکش حرفه‌ای به نام جو چلیوس است که یک نوع سم چینی به بدنش تزریق می‌شود. کار این نوع سم این‌گونه است که بدن فرد را به شکل آرام آرام به حالت کما می‌برد و برای جلوگیری از تأثیر این سم باید بسیار تحرک کند. او به دنبال ریکی ورونا یا همانی که به دستورش سم تزریق شد می‌گردد و به عنوان تلافی برادر او را پس از قطع کردن دستش می‌کشد.




بنر فیلم چخماق، قنداق و دو لوله پر از دود

چخماق، قنداق و دو لوله پر از دود

Lock, Stock and Two Smoking Barrels
کارگردان: Guy Ritchie نویسنده: Guy Ritchie
سال انتشار:1998محصول: بریتانیا
تماشای آنلاین فیلم
Jason FlemyngJason Flemyng
Dexter FletcherDexter Fletcher
Nick MoranNick Moran
Jason StathamJason Statham
Vinnie JonesVinnie Jones
StingSting

درباره فیلم چخماق، قنداق و دو لوله پر از دود


فیلم قفل، انبار و دو بشکه باروت (Lock, Stock and Two Smoking Barrels) نخستین تجربه جیسون استاتهام در عرصه بازیگری سینما بود. گای ریچی وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. متیو وان و استیو ویچ نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند.

این فیلم تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و نمرات خارق‌العاده‌ای را دریافت کرد. منتقدان فیلم قفل، انبار و دو بشکه باروت را به دلیل شخصیت‌پردازی‌های عالی، عملکرد فوق‌العاده گروه بازیگری و فیلم‌نامه قدرتمند مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم در گیشه نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. فیلم قفل، انبار و دو بشکه باروت با بودجه تولید 1.35 میلیون دلاری خود، حدود 28 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیسون فلمینگ، دکستر فلچر، نیک موران، جیسون استاتهام، استیون مکینتاش، وینی جونز و استینگ اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم داستان پسری با اعتماد به نفس بالا را نشان می‌دهد که قصد دارد با حیله‌های کارت بازی، شرط‌بندی پوکر را ببرد. اما او پانصد هزار پوند به رئیس یکی از بزرگترین خلافکاران شهر می‌بازد. برای اینکه این پسر و دوستانش بتوانند بدهی خود را پرداخت کنند تصمیم به سرقت از گروهی خلافکار دیگر می‌گیرند که در آپارتمان کناری آن‌ها زندگی می‌کنند.

لازم به ذکر است که از دیدگاه برخی کاربران، این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های جهان شناخته می‌شود.




بنر فیلم شغل ایتالیایی
پوستر فیلم شغل ایتالیایی

شغل ایتالیایی

The Italian Job
کارگردان: Peter Collinson نویسنده: Troy Kennedy Martin
سال انتشار:1969محصول: بریتانیا
Michael CaineMichael Caine
Noël CowardNoël Coward
Benny HillBenny Hill
Margaret BlyeMargaret Blye
Raf ValloneRaf Vallone
Tony BeckleyTony Beckley

درباره فیلم شغل ایتالیایی


یکی دیگر از بهترین فیلم های جیسون استاتهام که شایستگی حضور در این لیست را دارد، فیلم کسب‌وکار ایتالیایی (The Italian Job) است. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده اف گری گری قرار داشت. دونالد دی لاین نیز تهیه‌کننده فیلم کسب‌وکار ایتالیایی بود. فیلم‌نامه این فیلم تماشایی نیز توسط دانا پاورز و وین پاورز به رشته تحریر درآمد.

فیلم کسب‌وکار ایتالیایی واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشت و مورد تحسین آن‌ها قرار گرفت. این فیلم به دلیل بازی عالی گروه بازیگری، فیلم‌نامه قدرتمند و داستان جذاب با تمجید منتقدان مواجه شد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم کسب‌وکار ایتالیایی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به مارک والبرگ، شارلیز ترون، ادوارد نورتون، جیسون استاتهام، دونالد ساترلند، ست گرین و مس دف اشاره کرد.

فیلم کسب‌وکار ایتالیایی در جلب نظر مخاطبان بسیار موفق ظاهر شد و توانست عملکرد درخشانی را از خود در گیشه برجای بگذارد. این فیلم که با بودجه 60 میلیون دلاری تولید شده بود، فروشی 176 میلیون دلاری را در باکس‌آفیس تجربه کرد.

خلاصه داستان فیلم کسب‌وکار ایتالیایی بدین شرح است: چارلی مغز متفکر گروهی سارق است که گرد هم می‌آیند تا در نقشه‌ای انتقام جویانه، چنگ استیو (یکی از دوستان سابقشان که به آنان رودست زده) را از تمامی درآمدهای نامشروعش خالی کنند.




بنر فیلم جبهه خودی
پوستر فیلم جبهه خودی

جبهه خودی

Homefront
کارگردان: Gary Fleder نویسنده: Sylvester Stallone
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Jason StathamJason Statham
James FrancoJames Franco
Izabela VidovicIzabela Vidovic
Winona RyderWinona Ryder
Rachelle LefevreRachelle Lefevre
Kate BosworthKate Bosworth

درباره فیلم جبهه خودی


جبهه خودی (Homefront) یک فیلم اکشن به کارگردانی گری فلدر است که در سال 2013 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده آوی لرنر و سیلوستر استالونه قرار داشت. داستان فیلم جبهه خودی نیز توسط چاک لوگان به رشته تحریر درآمد.

فیلم جبهه خودی درمجموع توانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد. منتقدان داستان این فیلم را سرگرم‌کننده توصیف کرده و معتقد بودند که این فیلم می‌تواند توجه هر مخاطبی را به سمت خود جلب کند.

فیلم جبهه خودی فروش خوبی در گیشه داشت و با بودجه تولید 22 میلیون دلاری‌اش حدود 51 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروخت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیسون استاتهام، جیمز فرانکو، وینونا رایدر، کیت باسورث، فرانک گریلو، کلنسی براون و ایزابلا ویدوویچ اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم جبهه خود بدین شرح است: این فیلم راجع‌به یک مامور سابق سازمان DEA است که همراه با خانواده‌اش به یک محله آرام نقل مکان می‌کنند؛ اما آن‌ها خیلی زود با یک باند مواد مخدر درگیر می‌شوند.




بنر فیلم وایلد کارد
پوستر فیلم وایلد کارد

وایلد کارد

Wild Card
کارگردان: Simon West نویسنده: William Goldman
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
Jason StathamJason Statham
Michael AngaranoMichael Angarano
Milo VentimigliaMilo Ventimiglia
Dominik García-LoridoDominik García-Lorido
Anne HecheAnne Heche
Sofía VergaraSofía Vergara

درباره فیلم وایلد کارد


وایلد کارد (Wild Card) یک فیلم اکشن به کارگردانی سیمون وست است که آنچنان که انتظار می‌رفت مورد توجه منتقدان قرار نگرفت و در گیشه نیز عملکرد خوبی نداشت. جیسون استاتهام و استیون چسمن به‌عنوان تهیه‌کننده و ویلیام گلدمن نیز به‌عنوان نویسنده در این فیلم همکاری داشتند.

فیلم وایلد کارد با نقدهای منفی منتقدان مواجه شد و به شدت مورد انتقاد آن‌ها قرار گرفت. منتقدان به فیلم‌نامه و کارگردانی این فیلم ایرادات مختلفی وارد کردند و داستان آن را فاقد هرگونه جذابیت دانستند.

این فیلم در گیشه نیز به‌هیچ عنوان موفق نبود و شکست بزرگی را برای سازندگانش رقم زد. فیلم وایلد کارد که با بودجه 30 میلیون دلاری تولید شده بود، تنها حدود 6.7 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. مطمئنا اگر بازی زیبای جیسون استاتهام نبود، فیلم وایلد کارد را در لیست قرار نمی‌دادیم.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیسون استاتهام، استنلی توچی، دومنیک گارسیا-لوریدو، سوفیا ورگارا، میلو ونتیمیگلیا، مایکل آنگارانو، هوپ دیویس و جیسن الکساندر اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم وایلد کارد بدین شرح است: نیک وایلد علاقه زیادی به قمار دارد؛ او به دلیل اعتیادش به این کار در شهر لاس‌وگاس نقش مامور امنیتی را قبول می‌کند. او به یکی از مشتری‌هایش کمک می‌کند تا یک زن را گول بزند.




بنر فیلم مرغ مگس خوار
پوستر فیلم مرغ مگس خوار

مرغ مگس خوار

Hummingbird
کارگردان: Steven Knight نویسنده: Steven Knight
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده , بریتانیا
Jason StathamJason Statham
Agata BuzekAgata Buzek
Vicky McClureVicky McClure
Lee Asquith-CoeLee Asquith-Coe
Michelle LeeMichelle Lee
Benedict WongBenedict Wong

درباره فیلم مرغ مگس خوار


مرغ مگس (Hummingbird) یک فیلم اکشن به کارگردانی و نویسندگی استیون نایت است که در سال 2013 اکران شد. داستان این فیلم نیز توسط گای هیلی و پل وبستر به رشته تحریر درآمد.

فیلم مرغ مگس نقدهای گوناگونی از جانب منتقدان دریافت کرد و واکنش‌های مختلف آن‌ها را به همراه داشت. منتقدان در زمینه فیلم‌نامه به این فیلم ایراد گرفتند؛ اما عملکرد گروه بازیگری و صحنه‌های مهیج فیلم را مورد تحسین قرار دادند.

فیلم مرغ مگس در گیشه فروش خوبی نداشت و نتوانست برای سازندگانش درآمدزایی کند. این فیلم که با بودجه 20 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 12 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیسون استاتهام، آگاتا بوزک و بندیکت وانگ اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم مرغ مگس بدین شرح است: فیلم راجع به یک سرباز نیروهای ویژه کشور انگلستان به نام جویی جونز است که زمانی در افغانستان خدمت می‌کرد، تا اینکه پنج نفر از بهترین دوستانش توسط طالبان کشته می‌شوند و او نیز پنج نفر از مردم عادی را به قتل می‌رساند. جویی جونز اکنون تحت تعقیب پلیس انگلستان است و در خیابان‌های لندن زندگی می‌کند.




بنر فیلم نخبگان قاتل
پوستر فیلم نخبگان قاتل

نخبگان قاتل

Killer Elite
کارگردان: Gary McKendry نویسنده: Gary McKendry , Ranulph Fiennes
سال انتشار:2011محصول: استرالیا , ایالات متحده
Jason StathamJason Statham
Clive OwenClive Owen
Robert De NiroRobert De Niro
Dominic PurcellDominic Purcell
Yvonne StrahovskiYvonne Strahovski
Ben MendelsohnBen Mendelsohn

درباره فیلم نخبگان قاتل


نخبگان قاتل (Killer Elite) یکی دیگر از بهترین فیلم های جیسون استاتهام محسوب می‌شود که این بازیگر در آن حضور درخشانی داشت. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده گری مکندری قرار داشت. داستان آن نیز توسط مت شرینگ به رشته تحریر درآمد. مایکل بوگن، تونی وینلی و استیو چاسمن نیز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم نخبگان قاتل در جلب نظرات مثبت منتقدان چندان موفق نبود و نتوانست مورد تحسین آن‌ها قرار بگیرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها ایراد گرفتند. البته برخی از منتقدان از عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند.

فیلم نخبگان قاتل در امر فروش موفق ظاهر نشد و شکست بزرگی را برای سازندگانش رقم زد. این فیلم با بودجه تولید 70 میلیون دلاری‌اش تنها موفق شد حدود 56 میلیون دلار فروش داشته باشد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیسون استاتهام، رابرت دنیرو، کلایو اوون، دامینیک پرسل، ایوان استراوسکی و سایمون آرمسترانگ اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم در سال ۱۹۸۱ جریان دارد و راجع‌به ماجرای انتقام شیخی در عمان است که قاتلی حرفه‌ای به‌نام دنی را جهت کشتن افسرهای نیروی ویژه هوابرد بریتانیا که مسئول مرگ سه پسرش بوده‌اند، استخدام می‌کند. برای مجبور کردن دنی به این کار، شیخ دوست و همکار وی معروف به هانتر را به اسارت می‌گیرد و شرط آزادی‌اش را پایان مأموریت دنی یعنی کشتن هر سه افسر تعیین می‌کند؛ ولی در این بین یک مأمور ویژه هوابرد دیگر به نام اسمایکل لونگ به نقشه آن‌ها پی می‌برد.




بنر فیلم پارکر
پوستر فیلم پارکر

پارکر

Parker
کارگردان: Taylor Hackford نویسنده: John J. McLaughlin
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Jason StathamJason Statham
Jennifer LopezJennifer Lopez
Nick NolteNick Nolte
Michael ChiklisMichael Chiklis
Clifton Collins Jr.Clifton Collins Jr.
Sala BakerSala Baker

درباره فیلم پارکر


پارکر (Parker) یک فیلم اکشن و جنایی به کارگردانی تیلور هاکفورد است که در سال 2013 اکران شد. لس الکساندر، استیون چاسمن، سیدنی کیمل و جاناتان میشل وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. داستان فیلم پارکر توسط جان جی. مک‌لافلین نوشته شد.

فیلم پارکر نقدهای گوناگونی را از سوی منتقدان دریافت کرد؛ اما منتقدان درمجموع این فیلم را سرگرم‌کننده توصیف کرده و از صحنه‌های مهیج آن تمجید کردند. جیسون استاتهام، جنیفر لوپز، پتی لوپن و کرک بالتز ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم پارکر نسبت به بودجه تولیدش نتوانست فروش چشمگیری در گیشه داشته باشد و تنها توانست کمی بیشتر از بودجه تولیدش سوددهی داشته باشد. این فیلم که با بودجه 35 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 46 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بعد از یک سرقت بزرگ چند میلیون دلاری به رهبری پارکر که با موفقیت همراه می‌شود، پارکر با یک خیانت آشکار مواجه می‌شود؛ اما درست هنگامی که همگان احساس می‌کنند وی از دنیا رفته، سر و کله‌اش پیدا می‌شود و تصمیم به انتقام از گروه سابقش می‌گیرد که اکنون قصد انجام یک سرقت بزرگ دیگر را دارند. او جهت رسیدن به هدفش با یک خانم به نام لزلی آشنا می‌شود.




بنر فیلم گاوصندوق
پوستر فیلم گاوصندوق

گاوصندوق

Safe
کارگردان: Boaz Yakin نویسنده: Boaz Yakin
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Jason StathamJason Statham
Chris SarandonChris Sarandon
James HongJames Hong
Catherine ChanCatherine Chan
Robert John BurkeRobert John Burke
Anson MountAnson Mount

درباره فیلم گاوصندوق


گاو صندوق (Safe) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بوآز یاکین است که استحقاق حضور در این لیست را دارد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده لارنس بندر و دانا برونتی قرار داشت.

این فیلم در جلب نظر منتقدان موفق بود و منتقدان آن را یک اثر اکشن جذاب و تماشایی توصیف کردند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم گاو صندوق به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیسون استاتهام، رابرت جان بورک، کریس سارادن و جیمز هونگ اشاره کرد.

فیلم گاو صندوق آنچنان که باید در گیشه عملکرد درخشانی نداشت. این فیلم که با بودجه 30 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 40 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به یک افسر بازنشسته پلیس به نام لوک رایت است که به شکل اتفاقی با دختری آشنا می‌شود که دارای هوش بالایی است و رمز یک گاو صندوق را در ذهن خود دارد و مافیا چینی، روسی و پلیس‌ها به دنبال او هستند. لوک رایت قصد دارد هم از این دختر حفاظت کند و هم پول‌های گاو صندوق را برای خود بردارد؛ ولی او در این راه با موانع زیادی مواجه می‌شود.




بنر فیلم حمله سریع
پوستر فیلم حمله سریع

حمله سریع

Blitz
کارگردان: Elliott Lester نویسنده: Nathan Parker
سال انتشار:2011محصول: بریتانیا , ایالات متحده , فرانسه
Jason StathamJason Statham
Paddy ConsidinePaddy Considine
Aidan GillenAidan Gillen
Zawe AshtonZawe Ashton
Luke EvansLuke Evans
David MorrisseyDavid Morrissey

درباره فیلم حمله سریع


بلیتز (Blitz) فیلمی به کارگردانی است که در سال 2011 اکران شد. استیو چاسمن، زیگی کاماسا و ساموئل حدیدا به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند. کن برون و ناتان پارکر نیز نویسندگان این فیلم بودند.

فیلم بلیتز از سوی منتقدان یک فیلم اکشن معمولی توصیف شد که می‌تواند لحظات سرگرم‌کننده‌ای را برای مخاطبانش فراهم آورد. این فیلم در گیشه نیز چندان قدرتمند ظاهر نشد و تنها حدود 15 میلیون دلار فروش کرد. در این فیلم جیسون استاتهام، آیدان گیلن، ران دوناکی و زوی اشتن به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم بلیتز بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به یک افسر پلیس به نام تام برانت است که به دنبال شخصی به نام بری که افسران پلیس را به قتل می‌رساند، است.




بنر فیلم جنگ
پوستر فیلم جنگ

جنگ

War
کارگردان: Philip G. Atwell نویسنده: Lee Anthony Smith , Gregory J. Bradley
سال انتشار:2007محصول: ایالات متحده , کانادا
Jet LiJet Li
Jason StathamJason Statham
John LoneJohn Lone
Devon AokiDevon Aoki
Luis GuzmánLuis Guzmán
Saul RubinekSaul Rubinek

درباره فیلم جنگ


جنگ (War) را نیز می‌توان جزو بهترین فیلم های جیسون استاتهام دانست که توجه بسیاری از طرفداران ژانر اکشن را به سمت خود جلب کرد. وظیفه کارگردانی این فیلم تماشایی برعهده فیلیپ آتول قرار داشت.

منتقدان داستان فیلم جنگ را مهیج و جذاب توصیف کرده و از عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جت لی، جیسون استاتهام، نیدین ولاسکز و مارک چنگ اشاره کرد.

این فیلم جنگی در گیشه عملکرد خوبی داشت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. فیلم جنگ که با بودجه 25 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 40 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم جنگ بدین شرح است: جک کرافورد مأمور اف بی ای پس از کشته شدن همکارش تام و خانواده‌اش به دست یک قاتل به نام روگ، قسم می‌خورد تا انتقام بگیرد. اما روگ ناگهان ناپدید می‌شود. سه سال بعد نشانه‌هایی از بازگشت روگ در صحنه یک جنایت یافت می‌شود. بعد از به سرقت رفتن کاروانی متعلق به تبهکاران، جنگی خونین میان مافیای چین به سرکردگی چانگ و یاکوزاهای ژاپنی به ریاست شیرو شروع می‌شود. جک که تشنه انتقام است، یقین دارد که روگ نیز در این وقایع دست دارد.




بنر فیلم ماشین مین
پوستر فیلم ماشین مین

ماشین مین

Mean Machine
کارگردان: Barry Skolnick نویسنده:
سال انتشار:2001محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Vinnie JonesVinnie Jones
David KellyDavid Kelly
David HemmingsDavid Hemmings
Ralph BrownRalph Brown
Vas BlackwoodVas Blackwood
Robbie GeeRobbie Gee

درباره فیلم ماشین مین


وظیفه کارگردانی فیلم ماشین مین (Mean Machine) برعهده بری اسکلنیک قرار داشت. متیو وان تهیه‌کننده این فیلم بود. فیلم‌نامه این اثر توسط ترسی وین و چارلی فلچر نوشته شد.

فیلم ماشین مین نمرات پایینی دریافت کرد و نتوانست توجه منتقدان را به سمت خود جلب کند. در این فیلم بازیگرانی همچون وینی جونز، جیسون استاتهام، جیسون فلمینگ، امید جلیلی، رالف برون، رابی جی، آدام فوگرتی و جیمی سیوس به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم فروش بالایی را در باکس‌آفیس تجربه نکرد. فیلم ماشین مین که با بودجه 2.5 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 7 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم ماشین مین بدین شرح است: داستان راجع‌به یک فوتبالیست مشهور تیم ملی انگلیس است که از حضور در فوتبال منع و به سه سال زندان محکوم می‌شود. رئیس زندان به او پیشنهاد تشکیل یک تیم متشکل از زندانیان را می‌دهد تا با نگهبانان زندان مسابقه دهند که در صورتی پیروزی می‌توانند از زندان آزاد شوند.




بنر فیلم خشم مردانه

خشم مردانه

Wrath of Man
کارگردان: Guy Ritchie نویسنده: Guy Ritchie , Marn Davies , Ivan Atkinson
سال انتشار:2021محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jason StathamJason Statham
Holt McCallanyHolt McCallany
Eddie MarsanEddie Marsan
Josh HartnettJosh Hartnett
Scott EastwoodScott Eastwood
Jeffrey DonovanJeffrey Donovan

درباره فیلم خشم مردانه


خشم مردانه (Wrath of Man) یکی از بهترین فیلم های جیسون استاتهام در ژانر اکشن محسوب می‌شود که در سال 2021 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده گای ریچی قرار داشت. ایوان اتکینسون و بیل بلوک نیز تهیه‌کنندگان فیلم خشم مردانه بودند.

فیلم خشم مردانه نمرات بسیار خوبی دریافت کرد و واکنش‌های مثبت آنان را در پی داشت. این فیلم به دلیل صحنه‌های اکشن جذاب و بازی فوق‌العاده گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. فیلم خشم مردانه با بودجه عظیم 125 میلیون دلاری ساخته شد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که این فیلم حضور داشتند می‌توان به جیسون استاتهام، هولت مک‌کالانی و اسکات ایستوود اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم خشم مردانه بدین شرح است: این فیلم داستان مردی مرموز را دنبال می‌کند که در یک شرکت حمل پول کار می‌کند و هر هفته وظیفه دارد صدها میلیون دلار را با یک کامیون حمل پول، در سطح لس‌آنجلس جابه‌جا کند.




بنر فیلم بی مصرف ها
پوستر فیلم بی مصرف ها

بی مصرف ها

The Expendables
کارگردان: Sylvester Stallone نویسنده: Sylvester Stallone , Dave Callaham
سال انتشار:2010محصول: ایالات متحده
Sylvester StalloneSylvester Stallone
Jason StathamJason Statham
Jet LiJet Li
Dolph LundgrenDolph Lundgren
Eric RobertsEric Roberts
Randy CoutureRandy Couture

درباره فیلم بی مصرف ها


بی‌مصرف‌ها 3 (The Expendables 3) یکی دیگر از فیلم‌های شناخته‌شده در کارنامه جیسون استاتهام است که پاتریک هیوز وظیفه کارگردانی آن را برعهده داشت. اوی لرنر، کوین کینگ تمپلتون، لز ولدن و دنی لرنر وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. داستان این فیلم نیز توسط کریستن راتنبیگر، کاترین بندیکت و سیلوستر استالونه نوشته شد.

فیلم بی‌مصرف‌ها 3 به دلیل صحنه‌های اکشن مهیج و گروه بازیگری جذابش توانست مورد تحسین قرار بگیرد. سیلوستر استالونه، جیسون استاتهام، آنتونیو باندراس، جت لی، وسلی اسنایپس، دولف لاندگرن، کلسی گرامر، رندی کوچار، تری کروس، کلان لوتز، روندا روسی، گلن پاول، ویکتور اورتیز، مل گیبسون، هریسون فورد و آرنولد شوارتزنگر ازجمله بازیگرانی بودند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم بی‌مصرف‌ها 3 توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند و فروش محشری داشته باشد. این فیلم که با بودجه 90 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 214 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به مواجهه گروه بی‌مصرف‌ها به رهبری بارنی راس با بنیان‌گذار و رهبر اصلی گروه بی‌مصرف‌ها، به نام کنراد استونبنکس است. در گذشته بارنی مجبور شد استونبنکس را به دلیل فعالیت‌های ظالمانه‌اش نابود کند؛ ولی غافل از اینکه استونبنکس جان سالم به در برده و این بار آمده تا گروهی که خودش آن را بنیان نهاده بود را از بین ببرد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های جیسون استاتهام

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_213

سه‌شنبه، 11 خرداد 1400، 14:43

به نظر من جیسون استتهام به خاطر بازی در سری فیلم های مامور انتقال خیلی به چشم اومد و معروف شد ..مطالب خیلی خوب بودن ..خسته نباشید ....ممنون


عکس پروفایل

مصطفی

سه‌شنبه، 11 خرداد 1400، 23:51

ممنون از شما بابت مشارکتتون .. خوشحالم که دوست داشتید :)