خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های رابرت دنیرو

بهترین فیلم های رابرت دنیرو کدام هستند؟ حتی اگر از طرفداران سینما نیز نباشید، بدون شک نام رابرت دنیرو را شنیده‌اید.

رابرت دنیرو یکی از بهترین بازیگران تاریخ سینما است که با نقش‌آفرینی‌های به‌یادماندنی خود به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد.

این بازیگر افسانه‌ای از همان آغاز دوران بازیگری‌اش نشان داد که استعداد بسیار بالایی دارد. او پله به پله راه موفقیت را طی کرده و اکنون توانسته نام خود را در تاریخ سینما جاودان کند.

طی این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین فیلم های رابرت دنیرو بپردازیم. با ملوفیلم همراه باشید.




بنر فیلم گاو خشمگین
پوستر فیلم گاو خشمگین

گاو خشمگین

Raging Bull
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: Paul Schrader , Mardik Martin
سال انتشار:1980محصول: ایالات متحده
Robert De NiroRobert De Niro
Joe PesciJoe Pesci
Cathy MoriartyCathy Moriarty
Frank VincentFrank Vincent
Nicholas ColasantoNicholas Colasanto
Theresa SaldanaTheresa Saldana

درباره فیلم گاو خشمگین


گاو خشمگین (Raging Bull) فیلمی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی است که به‌عنوان یکی از بهترین فیلم های سینما شناخته می‌شود. این فیلم برپایه کتاب گاو خشمگین: داستان من ساخته شد و داستان آن براساس واقعیت است. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم گاو خشمگین برعهده رابرت چارتوف و ایروین وینکلر قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط پل شریدر و ماردیک مارتین نوشته شد.

فیلم گاو خشمگین تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های کارگردانی، بازیگری و فیلم‌نامه تمجید کردند.

این فیلم در مراسم اسکار در هشت بخش ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت توانست در دو رشته بهترین بازیگر مرد برای بازی رابرت دنیرو و بهترین تدوین این جایزه را کسب کند. فیلم گاو خشمگین طی مراسم گلدن گلوب نیز در دو رشته بهترین فیلم درام و بهترین بازیگر مرد فیلم درام برای بازی رابرت دنیرو نامزد دریافت جایزه شد که توانست تنها جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت کند.

فیلم فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. البته ارزش واقعی فیلم گاو خشمگین چند سال پس از اکرانش آشکار گردید. این فیلم که با بودجه 18 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 23 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که فیلم گاو خشمگین به ایفای نقش پرداختند می‌توان به رابرت دنیرو، کتی موریارتی، جو پشی، فرانک وینسنت و نیکلاس کلسانتو اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جیک لاموتا قصد دارد که به اوج قله‌های بوکس حرفه‌ای برسد و از این راه به آرزوهایش برسد.




بنر فیلم راننده تاکسی
پوستر فیلم راننده تاکسی

راننده تاکسی

Taxi Driver
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: Paul Schrader
سال انتشار:1976محصول: ایالات متحده
Robert De NiroRobert De Niro
Jodie FosterJodie Foster
Albert BrooksAlbert Brooks
Harvey KeitelHarvey Keitel
Cybill ShepherdCybill Shepherd
Peter BoylePeter Boyle

درباره فیلم راننده تاکسی


راننده تاکسی (Taxi Driver) یکی از بهترین فیلم های رابرت دنیرو به‌حساب می‌آید که این بازیگر در آن یکی از به‌یادماندنی‌ترین نقش‌آفرینی‌های تاریخ سینما را رقم زد. مارتین اسکورسیزی وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. پل شریدر تهیه‌کننده و نویسنده این پروژه بود. شریدر در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و افرادی چون جولیا فیلیپس و مایکل فیلیپس نیز او را همراهی کردند.

فیلم راننده تاکسی پس از اکران جنجال‌های زیادی به کرد و توانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد. برخی از منتقدان از این فیلم به‌عنوان بهترین فیلم تاریخ سینما یاد کرده‌اند. منتقدان فیلم راننده تاکسی را به‌ علت بازی محشر رابرت دنیرو، کارگردانی قدرتمند و فیلم‌نامه عالی مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم با وجود نقدهای خوبی که دریافت کرد، در کسب جوایز سینمایی معتبر ناکام بود. فیلم راننده تاکسی طی مراسم اسکار در چهار بخش ازجمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شده بود که در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را کسب کند. این فیلم در مراسم گلدن گلوب نیز در دو بخش بهترین بازیگر مرد فیلم درام و بهترین بازیگر زن فیلم درام نامزد دریافت جایزه بود که در هیچکدام از این دو بخش نتوانست جایزه گلدن گلوب را کسب کند.

فیلم راننده تاکسی در گیشه نیز بسیار موفق بود و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد. این فیلم با بودجه تولید 1.3 میلیون دلاری‌اش، حدود 28 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به رابرت دنیرو، جودی فاستر، آلبرت بروکس، سیبل شفرد، هاروی کایتل، لئونارد هریس و پیتر بویل اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: تراویس بیکل شخصیت اصلی این فیلم یک جوان ۲۶ ساله تنها و افسرده و عضو سابق نیروی دریایی ایالت متحده است که به تنهایی در نیویورک زندگی می‌کند. وی از بی‌خوابی مزمن رنج می‌برد، جهت فرار از بی‌خوابی شغل تاکسی‌رانی در شب را انتخاب می‌کند و بیشتر با جنایت‌ها در سطح شهر نیویورک آشنا می‌گردد. در این میان تراویس شیفته بتسی که یکی از داوطلبان حاضر در دفتر انتخاباتی سناتور چالز پلنتاین، که نامزد انتخابات ریاست جمهوری است، می‌شود. پس از تماشا کردن تعاملات بتسی با همکارش تام از پنجره، تراویس به بهانه داوطلب شدن وارد می‌شود تا با بتسی گفتگو کند و او را به قهوه دعوت کند.




بنر فیلم پدرخوانده: قسمت دوم

پدرخوانده: قسمت دوم

The Godfather: Part II
کارگردان: Francis Ford Coppola نویسنده: Francis Ford Coppola
سال انتشار:1974محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Al PacinoAl Pacino
Robert De NiroRobert De Niro
Robert DuvallRobert Duvall
Diane KeatonDiane Keaton
John CazaleJohn Cazale
Talia ShireTalia Shire

درباره فیلم پدرخوانده: قسمت دوم


از مجموعه فیلم‌های پدرخوانده به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌‌های تاریخ سینما یاد می‌شود. رابرت دنیرو در دومین فیلم این مجموعه به ایفای نقش پرداخت و عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشت. فرانسیس فورد کاپولا وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. در امر تهیه‌کنندگی گری فردیکسون و فرد راث و در امر نویسندگی ماریو پوزو به کاپولا کمک کردند.

این فیلم پیش از ساخت گرفتار حواشی مختلفی شد؛ کاپولا به علت مشکلاتش با کمپانی پارامونت پیکچرز قصد نداشت تا قسمت دوم را بسازد؛ اما در ادامه به شرط عدم دخالت‌ کمپانی پذیرفت تا فیلم پدرخوانده: قسمت دوم را بسازد.

این فیلم موفقیت‌های فیلم قبلی ادامه داد و مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. منتقدان از فیلم دوم پدرخوانده در زمینه‌های فیلم‌نامه، کارگردانی و عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند.

فیلم پدرخوانده: قسمت دوم طی مراسم اسکار در نه رشته نامزد دریافت جایزه بود که درنهایت در شش رشته بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین فیلم‌نامه اقتباسی، بهترین کارگردانی هنری و بهترین موسیقی این جایزه را به‌دست آورد.

این فیلم در مراسم گلدن گلوب چندان قدرتمند ظاهر نشد. فیلم پدرخوانده: قسمت دوم طی این مراسم در شش رشته ازجمله بهترین فیلم درام و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه بود که در هیچ بخشی موفق به کسب آن‌ها نشد.

فیلم دوم پدرخوانده فروش خوبی در گیشه داشت و توجه مخاطبین زیادی را به سمت خود جلب کرد؛ این فیلم که با بودجه 13 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 88 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

آل پاچینو، رابرت دنیرو، رابرت دووال، دایان کیتن، جان کازال، تالیا شایر، لی استراسبرگ، مایکل وی. گازو، مرگانا کینگ، اریکا یون، اورسته بالدینی، تام روسکوئی و فرانچسکا د ساپیو ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم پدرخوانده: قسمت دوم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال 1901 خانواده ویتو آندولینی 9 ساله پس از توهین پدرش به دون چیچو، رئیس محلی مافیا در کورلئونه، سیسیل کشته می‌شوند. ویتو به شهر نیویورک فرار می‌کند و به عنوان ویتو کورلئونه در جزیره الیس مشغول به کار می‌شود. در سال 1958 مایکل کورلئونه در جریان نخستین مهمانی عشای ربانی پسر خود در دریاچه تاهو، به عنوان دون جدید خانواده کورلئونه جلساتی را برگزار می‌کند.




بنر فیلم رفقای خوب

رفقای خوب

GoodFellas
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: Martin Scorsese , Nicholas Pileggi
سال انتشار:1990محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Ray LiottaRay Liotta
Robert De NiroRobert De Niro
Joe PesciJoe Pesci
Lorraine BraccoLorraine Bracco
Paul SorvinoPaul Sorvino
Frank SiveroFrank Sivero

درباره فیلم رفقای خوب


رفقای خوب (Goodfellas) نیز جزو بهترین فیلم های رابرت دنیرو محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده مارتین اسکورسیزی قرار داشت. در امر نویسندگی نیکولاس پیلگی به اسکورسیزی کمک کرد. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم رفقای خوب برعهده اروین وینکلر قرار داشت.

فیلم رفقای خوب با تمجید منتقدان مواجه شد. منتقدان این فیلم را به دلیل بازی محشر گروه بازیگری، کارگردانی عالی و فیلم‌نامه قدرتمند مورد تحسین قرار دادند.

فیلم رفقای خوب در مراسم اسکار در شش بخش (ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی نامزد) دریافت جایزه بود که تنها در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی جو پشی این جایزه را به دست آورد.

این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در پنج رشته (ازجمله بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه) نامزد دریافت جایزه بود که در هیچ رشته‌ای موفق به کسب این جایزه نشد.

این فیلم با بودجه تولید 25 میلیون دلاری خود، حدود 46 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در فیلم رفقای خوب به ایفای نقش پرداختند می‌توان به رابرت دنیرو، ری لیوتا، جو پشی، لورین براکو، پل سوروینو و تونی دارو اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان بر اساس رویدادهای واقعی زندگی هنری هیل، گنگستر مخوف سابق به تصویر کشیده شده است. هنری از کودکی آرزو داشته یک گانگستر شود؛ به‌طوری‌که گانگستر شدن را از رئیس‌جمهور آمریکا شدن بهتر می‌دانست. هنری جوان به عنوان یک پیشخدمت و راننده برای سازمان جنایی نزدیک محله‌شان در بروکلین به نام دارودسته سیسرو، وارد گروه آن‌ها شده و با کمک دو تن از دوستانش به نام‌های جیمی و تامی به‌طور رسمی وارد گروه می‌شود.




بنر فیلم مرد ایرلندی
پوستر فیلم مرد ایرلندی
دو زبانه

مرد ایرلندی

The Irishman
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: Steven Zaillian
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert De NiroRobert De Niro
Al PacinoAl Pacino
Joe PesciJoe Pesci
Stephen GrahamStephen Graham
Ray RomanoRay Romano
Harvey KeitelHarvey Keitel

درباره فیلم مرد ایرلندی


مرد ایرلندی (The Irishman‎) جزو فیلم های جدید رابرت دنیرو محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن برعهده مارتین اسکورسیزی قرار داشت. این فیلم بر پایه رمانی به نام شنیده‌ام خانه‌ها را رنگ می‌کنی اثر چارلز برنت تولد شد. اسکورسیزی در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و افرادی چون رابرت دنیرو، جین رزنتال، گاستون پاولوویچ و اما تیلینگر کاسکاف نیز او را همراهی کردند. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط استیون زایلیان به رشته تحریر درآمد.

فیلم مرد ایرلندی استقبال گسترده منتقدان را به همراه داشت و توانست نمرات بسیار خوبی را دریافت کند. منتقدان فیلم مرد ایرلندی را به دلیل بازی عالی گروه بازیگری، چهره‌پردازی محشر، کارگردانی فوق‌العاده و فیلم‌نامه قدرتمند مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم طی مراسم اسکار در ده بخش (ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی) نامزد جایزه شده بود که در هیچ بخشی موفق به کسب این جایزه نشد. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در پنج رشته نامزد شده بود که در هیچ‌ رشته‌ای نتوانست جایزه گلدن گلوب را کسب کند.

فیلم مرد ایرلندی توسط سرویس نت‌فلیکس عرضه شد؛ درنتیجه نمی‌توان میزان دقیق سوددهی این فیلم را برآورد کرد. لازم به ذکر است که این فیلم با بودجه 159 میلیون دلاری تولید شده بود. در این فیلم رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی، بابی کاناوله، آنا پاکوین، هاروی کایتل و ری رومانو به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم مرد ایرلندی بدین شرح است: حوادث فیلم از دهه 1950 میلادی آغاز می‌شود؛ یک راننده کامیون به نام فرانک شیرن با راسل بوفالینو، یکی از روسای مافیا آشنا می‌شود. شیران با بالا رفتن مقامش و تبدیل شدن به یک قاتل قراردادی حرفه‌ای، شروع به کار برای جیمی هوفا می‌کند. هوفا از رهبران اتحادیه کارگران در آمریکا بود که با مافیا و جرائم سازمان یافته ارتباط داشت.




بنر فیلم مخمصه

مخمصه

Heat
کارگردان: Michael Mann نویسنده: Michael Mann
سال انتشار:1995محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Al PacinoAl Pacino
Robert De NiroRobert De Niro
Val KilmerVal Kilmer
Jon VoightJon Voight
Tom SizemoreTom Sizemore
Diane VenoraDiane Venora

درباره فیلم مخمصه


یکی دیگر از بهترین فیلم های رابرت دنیرو که به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد، فیلم مخمصه (Heat) بود. وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم برعهده مایکل مان قرار داشت. آرت لینسون نیز در امر تهیه‌کنندگی مان را همراهی کرد.

فیلم مخمصه نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد و یا تمجد منتقدان مواجه شد. منتقدان این فیلم را به دلیل بازی عالی گروه بازیگری، فیلم‌نامه عالی و کارگردانی قدرتمند مورد تحسین قرار دادند.

فیلم مخمصه فروش بسیار خوبی در گیشه داشت و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. این فیلم با بودجه 60 میلیون دلاری خود، حدود 187 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. رابرت دنیرو، آل پاچینو، وال کیلمر، تام سایزمور، ناتالی پورتمن، اشلی جاد، جان وویت و هیزل گودمن ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم مخمصه بدین شرح است: یک دزد حرفه‌ای به نام نیل مک‌کالی دزدی همراه با دستیار قماربازش کریس شیهرلیس و مایکل کریتو و دو دستیار دیگرش دست به دزدی خطرناکی در یک ماشین حمل پول می‌زنند و با ۱٫۶ میلیون دلار فرار می‌کند؛ اما یکی از نگهبانان در این جریان به دست وینگرو کشته می‌شود. آن‌ها خیلی زود محل را ترک می‌کنند. نیل که از قتل نگهبان‌ها عصبانی است تصمیم می گیرد وینگرو را بکشد، اما وینگرو فرار می‌کند. پس از سرقت صاحبکار نیل به او می‌گوید که این پول برای شخصی به نام رابرت بن زنت است و اگر پول را به او بدهند، جایزه‌ای نصیبشان خواهد شد.




بنر فیلم خیابان‌های متوسط
پوستر فیلم خیابان‌های متوسط

خیابان‌های متوسط

Mean Streets
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: Martin Scorsese , Mardik Martin
سال انتشار:1973محصول: ایالات متحده
Robert De NiroRobert De Niro
Harvey KeitelHarvey Keitel
David ProvalDavid Proval
Amy RobinsonAmy Robinson
Richard RomanusRichard Romanus
Cesare DanovaCesare Danova

درباره فیلم خیابان‌های متوسط


خیابان‌های پایین شهر (Mean Streets) یک فیلم جنایی به کارگردانی و نویسندگی مارتین اسکورسیزی است که در سال 1973 اکران شد. ماردیک مارتین نیز در امر نویسندگی اسکورسیزی را همراهی کرد. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم خیابان‌های پایین شهر برعهده جوناتان تی. تپلین قرار داشت.

این فیلم در جلب رضایت منتقدان موفق ظاهر شد و نقدهای مثبتی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را به دلیل عملکرد درخشان گروه بازیگری، کارگردانی قدرتمند و داستان جذاب مورد تحسین قرار دادند.

فیلم خیابان‌های پایین شهر نسبت به بودجه تولیدش فروش خوبی را در گیشه تجربه کرد. این فیلم که با بودجه 500 هزار دلاری تولید شده بود، حدود 3 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به رابرت د نیرو، هاروی کایتل، چه‌زاره دانووا، امی رابینسون دیوید و ریچارد رومانوس اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در محله ایتالیای کوچک نیویورک، سال 1973، چهار جوان آرزوی موفقیت در کسب و کار یا تبهکاری را در سر می‌پرورانند.




بنر فیلم شکارچی گوزن
پوستر فیلم شکارچی گوزن

شکارچی گوزن

The Deer Hunter
کارگردان: Michael Cimino نویسنده: Deric Washburn , Michael Cimino
سال انتشار:1978محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Robert De NiroRobert De Niro
Christopher WalkenChristopher Walken
John CazaleJohn Cazale
John SavageJohn Savage
Meryl StreepMeryl Streep
George DzundzaGeorge Dzundza

درباره فیلم شکارچی گوزن


فیلم شکارچی گوزن (The Deer Hunter) نیز شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های رابرت دنیرو را داراست. مایکل چیمینو به‌عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت. در امر تهیه‌کنندگی مایکل دیلی، بری سپیکینگز و جان پورال و در امر نویسندگی دریک واشبورن، لوییز گارفینکل و کویین ردکر به چیمینو کمک کردند.

این فیلم پس از اکران خیلی زود با استقبال منتقدان مواجه شد و نمرات بسیار خوبی را کسب کرد. منتقدان فیلم شکارچی گوزن را در زمینه‌های بازیگری، کارگردانی و فیلم‌نامه مورد تحسین قرار دادند.

فیلم شکارچی گوزن طی مراسم اسکار در نه بخش نامزد دریافت جایزه شده بود که در پنج بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اصلی مرد برای بازی رابرت دنیرو، بهترین تدوین و بهترین صدا توانست این جایزه را کسب کند.

این فیلم در مراسم گلدن گلوب نیز در شش بخش ازجمله بهترین فیلم درام و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت تنها در بخش بهترین کارگردانی توانست جایزه گلدن گلوب را کسب کند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم شکارچی گوزن به ایفای نقش پرداختند می‌توان به رابرت دنیرو، مریل استریپ، جان کازال، جان سویج، کریستوفر واکن و روتانیا آلدا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در هیاهو جنگ ویتنام مایکل ورونسکی در جستجوی دوست خود است تا او را به خانه‌اش بازگرداند.




بنر فیلم روزی روزگاری در آمریکا

روزی روزگاری در آمریکا

Once Upon a Time in America
کارگردان: Sergio Leone نویسنده: Sergio Leone , Franco Ferrini , Leonardo Benvenuti , Franco Arcalli , Enrico Medioli , Ernesto Gastaldi , Piero De Bernardi
سال انتشار:1984محصول: ایالات متحده , ایتالیا
تماشای آنلاین فیلم
Robert De NiroRobert De Niro
James WoodsJames Woods
Elizabeth McGovernElizabeth McGovern
Joe PesciJoe Pesci
Tuesday WeldTuesday Weld
Burt YoungBurt Young

درباره فیلم روزی روزگاری در آمریکا


روزی روزگاری در آمریکا (Once Upon a Time in America) یکی از فیلم‌های ماندگار کارنامه رابرت دنیرو محسوب می‌شود که در سال 1984 اکران شد. سرجو لئونه وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. البته نویسندگانی چون لئوناردو بنونوتی، پیرو دی‌برناردی، انریکو مدیولی، فرانکو آرکالی، فرانکو فرینی و استوارت ام. کامینسکی در امر فیلم‌نامه‌نویسی لئونه را همراهی کردند. آرنون میلچن نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم روزی روزگاری در آمریکا مورد توجه منتقدان قرار گرفت و توانست نظرات مثبت آن‌ها را به سمت خود جلب کند. منتقدان این فیلم را در زمینه‌های فیلم‌نامه، کارگردانی و عملکرد گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند.

فیلم روزی روزگاری در آمریکا جزو آن دسته از فیلم‌هایی است که در زمان اکران چندان مورد توجه مخاطبان قرار نگرفت و پس از چند سال توانست جایگاه خود را در بین مخاطبان پیدا کند. این فیلم که با بودجه 30 میلیون دلاری تولید شده بود، تنها حدود 5 میلیون دلار فروش کرد.

رابرت دنیرو، جیمز وودز، الیزابت مک‌گاورن، برت یانگ، تیوزدی ولد، جو پشی، تریت ویلیامز و دارلن فلوگل ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم روزی روزگاری در آمریکا بدین شرح است: فیلم در سه دوره زمانی مختلف روایت می‌شود: سال‌های کودکی شخصیت اول فیلم، دوران جوانی و دوران کهولت. فیلم با صحنه تعقیب گنگسترها به دنبال نودولس شروع می‌شود. آن‌ها زن نودولس اوو را به قتل می‌رسانند و به دنبال آن موو دوست صمیمی‌اش را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند تا مخفیگاه نودولس را به آن‌ها لو دهد.

ش




بنر فیلم تنگه وحشت
پوستر فیلم تنگه وحشت

تنگه وحشت

Cape Fear
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: John D. MacDonald , Wesley Strick
سال انتشار:1991محصول: ایالات متحده
Robert De NiroRobert De Niro
Nick NolteNick Nolte
Jessica LangeJessica Lange
Juliette LewisJuliette Lewis
Joe Don BakerJoe Don Baker
Robert MitchumRobert Mitchum

درباره فیلم تنگه وحشت


تنگه وحشت (Cape Fear) جزو بهترین فیلم های رابرت دنیرو است که توسط مارتین اسکورسیزی کارگردانی شد. فیلم تنگه وحشت درواقع نسخه بازسازی شده فیلمی به همین نام است که در سال 1962 اکران شد. کاتلین کندی تهیه‌کننده و وزلی استریک نویسنده این فیلم بودند.

این فیلم اکشن کلاسیک واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشت و توانست مورد توجه منتقدان قرار گرفت. منتقدان فیلم تنگه وحشت را در زمینه‌های بازیگری، کارگردانی و داستان مورد تحسین قرار دادند.

فیلم تنگه وحشت حضور موفقیت‌آمیزی در مراسم‌های اسکار و گلدن گلوب نداشت. این فیلم طی مراسم اسکار در دو بخش بهترین بازیگر نقش اصلی مرد برای بازی رابرت دنیرو و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی جولیت لوئیس نامزد دریافت جایزه شده بود که به این جایزه دست پیدا کند.

فیلم تنگه وحشت در مراسم گلدن گلوب نیز در رشته بهترین بازیگر مرد فیلم درام برای بازی رابرت دنیرو و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی جولیت لوئیس نامزد دریافت جایزه شده بود که در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را کسب کند.

فیلم تنگه وحشت در جلب نظر مخاطبان بسیار موفق ظاهر شد و توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کند. این فیلم که با بودجه 35 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 182 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

رابرت دنیرو، نیک نولتی، جسیکا لنگ، جولیت لوئیس، جو دان بیکر و رابرت میچام ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم تنگه وحشت بدین شرح است: این فیلم داستان زندگی یک وکیل تسخیری بازنشسته به نام سام را بازگو می‌کند که خانواده‌اش توسط یک مجرم به نام ماکس تهدید می‌شود. انگیزه ماکس برای تهدید خانواده سام این است که وی به جرم تجاوز به عنف ۱۴ سال زندانی شده بود و سام که وکیل او بوده به عمد از وی طوری دفاع کرده بود که محکوم شود.




بنر فیلم دفترچه‌ی امیدبخش
پوستر فیلم دفترچه‌ی امیدبخش

دفترچه‌ی امیدبخش

Silver Linings Playbook
کارگردان: David O. Russell نویسنده: David O. Russell
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Bradley CooperBradley Cooper
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Robert De NiroRobert De Niro
Jacki WeaverJacki Weaver
Chris TuckerChris Tucker
Julia StilesJulia Stiles

درباره فیلم دفترچه‌ی امیدبخش


دفترچه امیدبخش (Silver Linings Playbook) یک فیلم عاشقانه و کمدی به کارگردانی و نویسندگی دیوید او راسل است که در سال 2012 اکران شد. فیلم دفترچه امیدبخش براساس رمانی به همین نام اثر متیو کوئیک ساخته شد.

فیلم دفترچه امیدبخش در جلب نظر منتقدان موفق ظاهر شد و دیدگاه‌های مثبتی را دریافت کرد. منتقدان اعتقاد داشتند این فیلم موفق شده با چاشنی طنز پیام‌هایی مهم و تاثیرگذار را به مخاطب منتقل کند؛ آن‌ها همچنین بازی عالی گروه بازیگری و کارگردانی محشر این فیلم را تحسین کردند.

فیلم دفترچه امیدبخش طی مراسم اسکار در هشت رشته (ازجمله بهترین کارگردانی و بهترین فیلم) نامزد دریافت جایزه بود که تنها در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی جنیفر لارنس توانست این جایزه را به‌دست بیاورد.

این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در چهار بخش (ازجمله بهترین فیلم موزیکال یا کمدی) نامزد دریافت جایزه بود که تنها در بخش بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی برای بازی جنیفر لارنس این جایزه را کسب کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم دفترچه امیدبخش به ایفای نقش پرداختند می‌توان به بردلی کوپر، جنیفر لارنس، رابرت دنیرو، جکی ویور و کریس تاکر اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: مردی به نام پاترویزو سولیتانو پس از سپری کردن مدت زمانی در یک آسایشگاه روانی به دلیل بیماری دوقطبی، بار دیگر به خانه خود برمی‌گردد. پاترویزو تصمیم می‌گیرد سبک زندگی خود را تغییر داده و هر آنچه که در گذشته رخ داده است به فراموشی بسپارد. پاترویزو طی نخستین اقدامش تصمیم می‌گیرد تا بار دیگر دل همسر سابق را به دست آورده و از او دلجویی کند. در همین حین او با دختری به نام تیفانی مواجه می‌شود که اخیرا همسرش را طی یک حادثه از دست داده است. در ادامه رابطه‌ای دوستانه مابین این دو نفر شکل می‌گیرد که در نوع خود جالب توجه است.




بنر فیلم جکی براون
پوستر فیلم جکی براون

جکی براون

Jackie Brown
کارگردان: Quentin Tarantino نویسنده: Quentin Tarantino
سال انتشار:1997محصول: ایالات متحده
Pam GrierPam Grier
Samuel L. JacksonSamuel L. Jackson
Robert De NiroRobert De Niro
Bridget FondaBridget Fonda
Michael KeatonMichael Keaton
Robert ForsterRobert Forster

درباره فیلم جکی براون


جکی براون (Jackie Brown) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کوئنتین تارانتینو است که براساس رمانی اثر المور لئونارد ساخته شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده لرنس بندر قرار داشت.

فیلم جکی براون نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کرد و با تحسین آن‌ها مواجه شد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های کارگردانی، شخصیت‌پردازی‌ها و عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند.

این فیلم طی مراسم اسکار تنها در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی رابرت فورستر نامزد دریافت جایزه شده بود که موفق به کسب آن نشد.

فیلم جکی براون در مراسم گلدن گلوب نیز در دو بخش بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی نامزد دریافت جایزه شده بود که در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را کسب کند.

جکی براون در گیشه عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشت و توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند. این فیلم که با بودجه 12 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 74 میلیون دلار فروش کرد. در این فیلم رابرت دنیرو، پم گریر، ساموئل ال. جکسون، رابرت فورستر و بریجیت فوندا به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جکی براون، یک زن میانسال است که پس از مدت‌ها خدمت در خطوط معتبر بین‌المللی، کاری بهتر از مهمانداری در یکی از بدترین خط‌های هوائی مکزیک پیدا نکرد. حقوق کم، مزایای ناچیز و پیری که به‌زودی به سراغش خواهد آمد آنچنان او را از آینده می‌ترسانند که از روی ناچاری دست به همکاری با یک قاچاقچی اسلحه به‌نام اوردل زده و محموله‌های پول نقد او را به شکل غیرقانونی از مرز هوائی مکزیک وارد کشور می‌کند.




بنر فیلم دست نیافتنی‌ها
پوستر فیلم دست نیافتنی‌ها

دست نیافتنی‌ها

The Untouchables
کارگردان: Brian De Palma نویسنده: David Mamet
سال انتشار:1987محصول: ایالات متحده
Kevin CostnerKevin Costner
Sean ConnerySean Connery
Charles Martin SmithCharles Martin Smith
Andy GarcíaAndy García
Robert De NiroRobert De Niro
Richard BradfordRichard Bradford

درباره فیلم دست نیافتنی‌ها


تسخیرناپذیران (The Untouchables) جزو بهترین فیلم های رابرت دنیرو به حساب می‌آید که در سال 1987 اکران شد. برایان دی پالما به‌عنوان کارگردان و دیوید مامیت به‌عنوان نویسنده در این پروژه همکاری داشتند. آرت لینسون نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم تسخیرناپذیران در جلب نظر منتقدان بسیار موفق ظاهر شد و مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت. منتقدان داستان این فیلم را جذاب توصیف کرده و به تحسین از عملکرد گروه بازیگری و کارگردانی پرداختند.

این فیلم طی مراسم اسکار در چهار بخش بهترین موسیقی، بهترین طراحی صحنه، بهترین طراحی لباس و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی شان کانر نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت تنها موفق شد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را کسب کند.

فیلم تسخیرناپذیران طی مراسم گلدن گلوب در دو بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین موسیقی نامزد دریافت جایزه بود که تنها موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

این فیلم عملکرد قدرتمندانه‌ای را در گیشه از خود برجای گذاشت و فروش خوبی را تجربه کرد. فیلم تسخیرناپذیران با بودجه تولید 25 میلیون دلاری خود، چیزی در حدود 106 میلیون دلار فروش کرد. کوین کاستنر، رابرت دنیرو، شان کانری و اندی گارسیا ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم تسخیرناپذیران بدین شرح است: مأمور فدرال، الیوت نس یک تیم کوچک تشکیل می‌دهد تا سردسته خلافکاران شیکاگو، آل کاپون را پای میز محاکمه بیاورد.




بنر فیلم جوکر
پوستر فیلم جوکر
دو زبانه

جوکر

Joker
کارگردان: Todd Phillips نویسنده: Scott Silver , Todd Phillips
سال انتشار:2019محصول: کانادا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Joaquin PhoenixJoaquin Phoenix
Robert De NiroRobert De Niro
Zazie BeetzZazie Beetz
Frances ConroyFrances Conroy
Brett CullenBrett Cullen
Shea WhighamShea Whigham

درباره فیلم جوکر


جوکر (Joker) یکی از فیلم های جدید رابرت دنیرو است که به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرد؛ موفقیت‌هایی که حتی خود سازندگان نیز در خوشبینانه‌ترین حالت تصورش را نمی‌کردند. وظیفه تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده تاد فیلیپس قرار داشت. بردلی کوپر و اسکات سیلور نیز به‌ترتیب در وظایف تهیه‌کنندگی و نویسندگی با فیلیپس همکاری کردند.

این فیلم تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و نظرات مثبتی را دریافت کرد؛ منتقدان این فیلم به دلیل کارگردانی قدرتمند، فیلم‌نامه عالی و بازی فوق‌العاده واکین فینیکس مورد تحسین قرار دادند. البته برخی از منتقدان به صحنه‌های خشن درون فیلم ایراد گرفتند.

فیلم جوکر طی مراسم اسکار در 11 رشته (ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی) نامزد دریافت جایزه بود که درنهایت در دو بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی واکین فینیکس و بهترین موسیقی متن موفق شد جایزه اسکار را کسب کند.

این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در چهار رشته (ازجمله بهترین فیلم درام و بهترین کارگردانی) نامزد دریافت جایزه بود که درنهایت در دو بخش بهترین بازیگر مرد فیلم درام برای بازی واکین فینیکس و بهترین موسیقی متن موفق به کسب جایزه گلدن گلوب شد.

فیلم جوکر موفق شد مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کند و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال تبدیل شود. این فیلم با بودجه 77 میلیون دلاری خورد، حدود 1.074 میلیارد دلار در گیشه فروخت. این میزان فروش باعث شد تا فیلم جوکر به ششمین فیلم پرفروش سال 2019، سی‌ویکمین فیلم پرفروش تاریخ سینما و پرفروش‌ترین فیلم درجه آر تاریخ سینما تبدیل شود.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به واکین فینیکس، رابرت دنیرو، زازی بیتز، فرانسیس کانروی و برت کالن اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: حوادث فیلم در سال 1981 جریان دارد؛ مردی به نام آرتور فلک همراه با مادرش پنی در شهر گاتهام زندگی می‌کند. آرتور جهت گذران زندگی خود در مهمانی‌های مختلف در نقش دلقک ظاهر می‌شود. گاتهام شهری فاسد است که فقر و بیکاری در آن بیداد می‌کند؛ این وضعیت به شدت آرتور را آزار می‌دهد. آرتور دارای یک بیماری عصبی است که به‌واسطه آن تحت شرایط نامناسب به شکل عصبی و هیستری می‌خندد. بعد از گذراندن شرایطی سخت و متحمل شدن تحقیر از سوی افراد مختلف، آرتور تصمیم می‌گیرد زندگی خود را تغییر داده و شورش بزرگی را به‌پا کند.

گالری فیلم جوکر





بنر فیلم فرار نیمه شب
پوستر فیلم فرار نیمه شب

فرار نیمه شب

Midnight Run
کارگردان: Martin Brest نویسنده: George Gallo
سال انتشار:1988محصول: ایالات متحده
Robert De NiroRobert De Niro
Charles GrodinCharles Grodin
Yaphet KottoYaphet Kotto
John AshtonJohn Ashton
Dennis FarinaDennis Farina
Joe PantolianoJoe Pantoliano

درباره فیلم فرار نیمه شب


فرار نیمه شب (Midnight Run) یکی دیگر از فیلم‌های جذاب دنیرو است که می‌تواند در این لیست حضور داشته باشد. مارتن برست به‌عنوان کارگردان و تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت. برست در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و افرادی چون ویلیام گیلمور و دن بورک نیز او را همراهی کردند. فیلم‌نامه این فیلم توسط جورج گالو نوشته شد.

فیلم فرار نیمه شب با نقدهای مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی را دریافت کرد. منتقدان در درجه نخست عملکرد گروه بازیگری و شخصیت‌پردازی‌ها را قدرتمند توصیف کردند؛ اما اعتقاد داشتند که این فیلم دارای ایرادات مختلفی در زمینه فیلم‌نامه است.

فیلم فرار نیمه شب فروش خوبی در گیشه داشت و توانست سازندگان خود را راضی نگه دارد. این فیلم که با بودجه 30 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 81 میلیون دلار فروش کرد. در این فیلم رابرت دنیرو، چارلز گرودین، یافت کوتو، جان اشتون، دنیس فارینا، جو پانتولیانو، جک کهو، وندی فیلیپس، فیلیپ بیکر هال و تام مک‌کلیستر به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جک والش، پلیس سابق شیکاگو که اکنون به عنوان جایزه‌بگیر برای ادی مسکان کار می‌کند، مأموریت می‌یابد تا حسابداری به نام جاناتان دوک مردوکاس را بیابد. دوک پانزده میلیون دلار از جیمی سرانو، عضو اصلی مافیا، اختلاس کرده و بعدتر این پول را به یک سازمان خیریه بخشیده و فرار کرده است.




بنر فیلم جوی
پوستر فیلم جوی

جوی

Joy
کارگردان: David O. Russell نویسنده: David O. Russell
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Bradley CooperBradley Cooper
Robert De NiroRobert De Niro
Dascha PolancoDascha Polanco
Edgar RamírezEdgar Ramírez
Elisabeth RöhmElisabeth Röhm

درباره فیلم جوی


جوی (Joy‎) فیلمی زندگی‌نامه‌ای و درام به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی دیوید او. راسل است که در سال 2015 اکران شد. جان دیویس، مگان الیسون، جاناتان گوردون و کن ماک در امر تهیه‌کنندگی راسل را همراهی کردند.

فیلم جوی نقدهای چندان خوبی از سوی منتقدان دریافت نکرد و نتوانست مورد توجه آن‌ها قرار بگیرد. منتقدان نسبت به فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها انتقاد داشتند. آن‌ها بزرگ‌ترین نکته مثبت فیلم را بازی عالی گروه بازیگری (مخصوصا جنیفر لارنس) دانستند.

این فیلم طی مراسم اسکار تنها در بخش بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای بازی جنیفر لارنس نامزد دریافت جایزه شده بود که موفق به کسب آن نشد. فیلم جوی در مراسم گلدن گلوب نیز در دو بخش بهترین فیلم کمدی یا موزیکال و بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت توانست جایزه بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی را دریافت کند.

فیلم جوی فروش خوبی در گیشه داشت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. این فیلم که با بودجه 60 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 101 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. جنیفر لارنس، رابرت دنیرو، ادگار رامیرز، داین لد، ویرجینیا مادسن، ایزابلا روسلینی و بردلی کوپر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم داستان یک خانواده در طول ۴ نسل را به‌تصویر می‌کشد. زنی به اسم جوی یکی از اعضای این خانواده است که سعی می‌کند بنیان‌گذار یک کسب و کار عظیم خانوادگی باشد.




بنر فیلم درست کُشتن
پوستر فیلم درست کُشتن

درست کُشتن

Righteous Kill
کارگردان: Jon Avnet نویسنده: Russell Gewirtz
سال انتشار:2008محصول: ایالات متحده
Robert De NiroRobert De Niro
Carla GuginoCarla Gugino
50 Cent50 Cent
Al PacinoAl Pacino
Donnie WahlbergDonnie Wahlberg
Brian DennehyBrian Dennehy

درباره فیلم درست کُشتن


قتل عادلانه (Righteous Kill) یک جنایی به کارگردانی جان اونت است که در سال 2008 اکران شد. آوی لرنر، دنیل ام. روزنبرگ، لاتی بروگمن و رندل امت تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه اثر نیز توسط راسل گویرتز نوشته شد.

فیلم قتل عادلانه پس از اکران واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت و نمرات پایینی را دریافت کرد. منتقدان فیلم‌نامه این اثر را پر از نقص دانسته و شخصیت‌پردازی‌ها را ضعیف توصیف کردند؛ تنها نکته مثبت فیلم از سوی آن‌ها تنها بازی محشر گروه بازیگری معرفی شد.

این فیلم با توجه به بودجه تولیدش فروش خوبی را در باکس‌آفیس تجربه نکرد. این فیلم که با بودجه 60 میلیون دلاری ساخته شده بود، تنها حدود 78 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به رابرت دنیرو، آل پاچینو، دانی والبرگ، جان لگویزمائو، فیفتی سنت، کارلا گوجینو و برایان دنهی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: تورک و روستر دو کارگاه مسن پلیس نیویورک که ۳۰ سال است با یکدیگر همکار هستند، در آستانه بازنشستگی با یک مورد جنایت مواجه می‌شوند که شباهت‌های زیادی به سری قتل‌های مجرمی که مدت‌ها پیش آن‌ها دستگیرش کرده بودند و به زندان انداخته بودند دارد و به این ترتیب آن‌ها فکر می‌کنند که این قتل‌ها توسط همان فرد صورت گرفته‌است؛ اما با ادامه قتل‌ها و مدارکی که در صحنه‌های جرم پیدا می‌شود به نتایج جدیدی دست پیدا می‌کنند.




بنر فیلم زندگی این پسر
پوستر فیلم زندگی این پسر

زندگی این پسر

This Boy's Life
کارگردان: Michael Caton-Jones نویسنده: Robert Getchell
سال انتشار:1993محصول: ایالات متحده
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Robert De NiroRobert De Niro
Ellen BarkinEllen Barkin
Chris CooperChris Cooper
Jonah BlechmanJonah Blechman
Eliza DushkuEliza Dushku

درباره فیلم زندگی این پسر


زندگی این پسر (This Boy's Life) جزو بهترین فیلم های رابرت دنیرو محسوب می‌شود که در سال 1993 تولید شد شد. مایکل کیتن-جونز وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. اما توماس تهیه‌کننده و رابرت گچل نیز نویسنده فیلم زندگی این پسر بود.

فیلم زندگی این پسر مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و با تمجید آن‌ها مواجه شد. منتقدان داستان این فیلم را جذاب و تاثیرگذار توصیف کرده و عملکرد گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند.

لئوناردو دی‌کاپریو، رابرت دنیرو، الن بارکین، جونا بلکمن، الیزا دوشکوه، کریس کوپر و کارلا گوگینو ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم زندگی این پسر بدین شرح است: حوادث فیلم در یوتا، سال ۱۹۵۷ جریان دارد. کارولاین وولف زنی تنگدست و مطلقه همراه با پسرش، توبی برای امرار معاش آمریکا را زیر پا می‌گذارند. هنگامی تلاش‌هایش نتیجه‌ای نمی‌دهد با دوایت هنسن مردی به ظاهر مهربان و رمانتیک ازدواج می‌کند. اما دوایت مردی مستبد از کار در می‌آید که پیوسته با توبی دعوا دارد. در مدرسه جدید، توبی با مشکلاتی جدید مواجه می‌شود. او در ادامه با پسری به نام آرتور گیل آشنا می‌شود. توبی که از استبداد دوایت خسته شده است جهت فرار از دستش در یک مدرسه شبانه‌روزی اسم می‌نویسد.




بنر فیلم اتاق ماروین

اتاق ماروین

Marvin's Room
کارگردان: Jerry Zaks نویسنده: Scott McPherson
سال انتشار:1996محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Diane KeatonDiane Keaton
Meryl StreepMeryl Streep
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Robert De NiroRobert De Niro
Hume CronynHume Cronyn
Gwen VerdonGwen Verdon

درباره فیلم اتاق ماروین


اتاق ماروین (Marvin's Room) یک فیلم درام و روانشناسانه به کارگردانی جری زکس است که در سال 1996 اکران شد. سوزان دونی و ژول سیلور تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. داستان فیلم نیز توسط اسکات مک فرسون و جان گوار به رشته تحریر درآمد.

فیلم اتاق ماروین واکنش‌های متعدد منتقدان را به‌همراه داشت. منتقدان ضمن تمجید از عملکرد گروه بازیگری، اعتقاد داشتند داستان طی لحظاتی باعث سردرگمی مخاطبان شده و نمی‌تواند به خوبی با آن‌ها ارتباط برقرار گند.

این فیلم در گیشه به‌هیچ‌وجه موفق ظاهر نشد و نتوانست برای سازندگانش سوددهی داشته باشد. فیلم اتاق ماروین که با بودجه 23 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 12 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در فیلم اتاق ماروین به ایفای نقش پرداختند می‌توان به مریل استریپ، لئوناردو دیکاپریو، دایان کیتون، رابرت دنیرو و بیتی شرم اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دو خواهر با نام‌های بیسی و لی سال‌هاست با یکدیگر قهر کرده‌اند و ارتباطی با هم ندارند. وقتی هانک پسر لی طی ماجراهایی سر از یک مرکز روانکاوی درمی‌آورد، سروکله بیسی نیز پیدا می‌شود.




بنر فیلم سرقت
پوستر فیلم سرقت

سرقت

Heist
کارگردان: David Mamet نویسنده: David Mamet
سال انتشار:2001محصول: ایالات متحده
Gene HackmanGene Hackman
Danny DeVitoDanny DeVito
Delroy LindoDelroy Lindo
Sam RockwellSam Rockwell
Rebecca PidgeonRebecca Pidgeon
Ricky JayRicky Jay

درباره فیلم سرقت


سرقت (Heist) فیلمی به کارگردانی اسکات من است که در سال 2015 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده راندال امت، جورج فورلا، وین مارک گادفری، الكساندر تبریزی و استفان سیروس سفر قرار داشت. استفان سیروس سفر و مکس آدامز نویسندگان فیلم سرقت بودند.

فیلم سرقت نمرات چندان خوبی دریافت نکرد و با واکنش‌های منفی آنان مواجه شد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به رابرت دنیرو، جفری دین مورگان، کیت باسورث، موریس چسنات، دیوید باتیستا، جینا کارانو، مارک پل گوسالر، دی بی سویینی و تایسون سلیوان اشاره کرد.

این فیلم در گیشه شکست خورد و نتوانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. فیلم سرقت با بودجه تولید 8.9 میلیون دلاری خود، حدود 4.1 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم سرقت بدین شرح است: لوک وان، پدری است که توان پرداخت هزینه های درمان دخترش را ندارد. او به‌عنوان آخرین راه چاره، با یک همکار حریص، شریک می شود تا از کازینویی که هر دو در آن مشغول به کار هستند سرقت کنند. اما طی تعقیب و گریز با نیروهای امنیتی کازینو، مجبور به دزدیدن یک اتوبوس و گروگان گرفتن مسافران آن می‌شوند.




بنر فیلم قمارخانه
پوستر فیلم قمارخانه

قمارخانه

Casino
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: Martin Scorsese , Nicholas Pileggi
سال انتشار:1995محصول: فرانسه , ایالات متحده
Robert De NiroRobert De Niro
Sharon StoneSharon Stone
Joe PesciJoe Pesci
James WoodsJames Woods
Don RicklesDon Rickles
Alan KingAlan King

درباره فیلم قمارخانه


کازینو (Casino) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مارتین اسکورسیزی است که استحقاق حضور در این لیست را داراست. نیکولاس پیلگی نیز در امر نویسندگی به اسکورسیزی کمک کرد. این فیلم براساس کتاب کازینو: افتخار و عشق در لاس وگاس اثر پیلگی ساخته شد. باربارا دفینا نیز تهیه‌کننده فیلم کازینو بود.

فیلم کازینو واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشت و نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را یک اثر جنایی تماشایی توصیف کردند که با داستان جذاب و بازی عالی گروه بازیگری توانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

فیلم کازینو فروش بسیار خوبی در گیشه داشت و مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این فیلم که با بودجه 50 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 116 میلیون دلار فروش کرد. رابرت دنیرو، جو پشی و شارون استون ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم کازینو بدین شرح است: ماجرای کازینو در شهر لاس وگاس جریان دارد. سام راستین به‌عنوان یک قمارباز ماهر رهبری کازینو تنجیرز که یکی از کازینوهای برتر لاس وگاس است را برعهده میگیرد. کازینویی که مالکان آن از اعضای ایتالیایی‌ها یا سیسیلی‌ها هستند. سام راستین با توجه به تجربه فراوانی که در امر کازینو دارد سعی می‌کند وضیعت کازینو را سازمان‌دهی کند. اما موانع یکی پس از دیگری بر سر راه او سبز می‌شوند.




بنر فیلم هوادار
پوستر فیلم هوادار

هوادار

The Fan
کارگردان: Tony Scott نویسنده: Phoef Sutton
سال انتشار:1996محصول: ایالات متحده
Robert De NiroRobert De Niro
Wesley SnipesWesley Snipes
Ellen BarkinEllen Barkin
John LeguizamoJohn Leguizamo
Benicio del ToroBenicio del Toro
Patti D'ArbanvillePatti D'Arbanville

درباره فیلم هوادار


فن (The Fan) فیلمی به کارگردانی تونی اسکات است که برپایه رمانی به همین نام اثر پیتر آبراهام ساخته شد. فیلم‌نامه این اثر توسط فرانک دارابونت نوشته شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده وندی فینرمن قرار داشت.

فیلم فن نمرات بسیار پایینی دریافت کرد و در گیشه نیز متحمل شکست بزرگی شد. این فیلم که با بودجه 55 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 18 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به رابرت دنیرو، وسلی اسنایپس، بنیسیو دل تورو، جان لگویزمائو، پتی دی آبانویلی، الن بارکین و جان کارول لینچ اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: گیل رنارد یک فروشنده است که در زندگی خورد شکست خورده است؛ اما او عاشق بیس بال بوده و تمام وقت خود را صرف دنبال کردن بازیکن مورد علاقه‌اش بابی ریبرن می‌کند.




بنر فیلم دست‌های سنگی

دست‌های سنگی

Hands of Stone
کارگردان: Jonathan Jakubowicz نویسنده: Jonathan Jakubowicz
سال انتشار:2016محصول: Panama , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert De NiroRobert De Niro
Edgar RamírezEdgar Ramírez
Jurnee SmollettJurnee Smollett
Ellen BarkinEllen Barkin
Rubén BladesRubén Blades
UsherUsher

درباره فیلم دست‌های سنگی


دست‌های سنگی (Hands of Stone) نیز جزو بهترین فیلم های رابرت دنیرو محسوب می‌شود که در سال 2016 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده جاناتان جاکوبوویچ قرار داشت.

این فیلم پس از اکران با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد. رابرت دنیرو، ادگار رامیرز، آشر، الن بارکین و آنا د آرماس ازجمله بازیگرانی که بودند که در فیلم دست‌های سنگی به ایفای نقش پرداختند. این فیلم در حوزه فروش موفق ظاهر نشد و شکست خورد؛ فیلم دست‌های سنگی که با بودجه 20 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 5 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: روبرتو دوران افسانه‌ای و مربی به همان اندازه افسانه ای‌اش ری آرسل، زندگی یکدیگر را تغییر می‌دهند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های رابرت دنیرو

عکس پروفایل

شما