خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های آنجلینا جولی

بهترین فیلم‌های آنجلینا جولی کدام هستند؟ آنجلینا جولی سلبریتی جذاب و محبوب آمریکایی می‌باشد که به خاطر هنرنمایی‌های درجه یکش در آثار سینمایی ناب و تماشایی، امروزه در سراسر دنیا میلیون‌ها طرفدار دارد.

در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین فیلم‌ های آنجلینا جولی از نگاه تماشاگران و منقدین بپردازیم؛ با ملوفیلم همراه باشد.




بنر فیلم سرقت در 60 ثانیه
پوستر فیلم سرقت در 60 ثانیه

سرقت در 60 ثانیه

Gone in Sixty Seconds
کارگردان: Dominic Sena نویسنده: Scott Rosenberg
سال انتشار:2000محصول: ایالات متحده
Nicolas CageNicolas Cage
Giovanni RibisiGiovanni Ribisi
Angelina JolieAngelina Jolie
William Lee ScottWilliam Lee Scott
Scott CaanScott Caan
James DuvalJames Duval

درباره فیلم سرقت در 60 ثانیه


اگر به دنبال تماشای یکی از بهترین فیلم‌های آنجلینا جولی در ژانر اکشن هستید، تماشای فیلم پلیسی سرقت در 60 ثانیه را به کارگردانی دامینیک سینا و قلم جذاب و روان هنری هلیکی از دست‌ ندهید.

این فیلم سینمایی فوق‌العاده در سال 2000 تولید شد و با فروش گیشه بیش از 230 میلیون دلاری به یکی از پرفروش ترین فیلم‌های آنجلینا جولی تبدیل شد؛ در این فیلم سینمایی، پرطرفدار‌‌ترین بازیگر‌های دنیا نقش آفرینی کرده‌اند و همین موضوع موجب شده است که سرقت در 60 ثانیه به یک فیلم جذاب و تماشایی تبدیل شود.

کلاس کیج، آنجلینا جولی، جووانی ریبیسی، دلروی لیندو، رابرت دووال، تیموتی اولیفانت، ویل پاتون، شای مک‌براید، وینی جونزکریستوفر اکلستون، اسکات کان ویلیام لی اسکات، جیمز دووال، فرانسیس فیشر، گریس زابریسکی و مایکل پنیا تیم حرفه ای بازیگران فیلم جذاب سرقت در 60 ثانیه را تشکیل می‌دهند

فیلم سرقت در 60 ثانیه قصه ای جذاب و پرکشش دارد که احتمالا با تماشای آن ضربان قلبتان تند‌تر خواهد زد و نفستان در سینه حبس می‌شود.

شما در این فیلم سینمایی داستان زندگی یک دزد جوان حرفه ای به نام ممفیس را مشاهده می‌کنید که مهارت عجیب و خارق العاده‌ای در دزدیدن ماشین ها در زمان کمی دارد؛ ممفیس سال های طولانی با همین روش به زندگی خود ادامه داده و ثروتمند شده اما زمانی در زندگی احساس خلع پررنگی تمام وجودش را فرا می‌گیرد و تلاش می کند زندگی سالمی را در پیش بگیرد اما گذشته او رهایش نمی‌کند و در این مسیر اتفاقات تلخ و عجیبی را مثل گروگان گرفتن برادرش تجربه می کند...

فیلم سینمایی سرقت در 60 ثانیه یکی از بهترین فیلم‌های اکشن محسوب می‌شود و شما می‌توانید از تماشای آن لذت ببرید.




بنر فیلم تحت تعقیب
پوستر فیلم تحت تعقیب

تحت تعقیب

Wanted
کارگردان: Timur Bekmambetov نویسنده: Michael Brandt , Derek Haas , Chris Morgan
سال انتشار:2008محصول: آلمان , ایالات متحده
Angelina JolieAngelina Jolie
James McAvoyJames McAvoy
Morgan FreemanMorgan Freeman
Thomas KretschmannThomas Kretschmann
Terence StampTerence Stamp
CommonCommon

درباره فیلم تحت تعقیب


تحت تعقیب به کارگردانی تیموربکمامبتوف و قلم روان و گیرای سه نویسنده برتر فیلم‌های سینمایی اکشن به نام کریس مورگن، دارک هاس و مایکل برانت یکی از بهترین فیلم‌های آنجلینا جولی در ژانر اکشی و جنایی محسوب می‌شود.

این فیلم سینمایی پرطرفدار به خاطر داشتن قصه‌ای جذاب و قلمی پخته دوبار نامزد جایزه اسکار شد اما موفق به کسب جایزه نشد؛ فروش بیش از 350 میلیون دلاری تحت تعقیب در ماه های اولیه اکرانش نشان می‌دهد که تعریف و تمجید تماشاگران و منتقدین از این فیلم، بی دلیل نبوده است.

جیمز مک آووی، آنجلینا جولی، مورگان فریمن، کامن و کریس پرت جزو بهترین بازیگر‌هایی هستند که در این فیلم سینمایی اکشن و جذاب هنرنمایی کرده‌اند و موجب تماشایی‌تر شدن آن شده‌اند.

جنس قصه فیلم تحت تعقیب، حال و هوای خاصی دارد و احساسات شمارا به احساسات بازیگر نقش اول فیلم گره می‌زند؛ در این فیلم سینمایی شما با ماجراهای عجیب و دلهره آور زندگی یک پسر جوان همراه می‌شوید که به تازگی فهمیده است پدرش یک قاتل زنجیره ای خطرناک است و خودش نیز دست کمی از پدرش در کشتار و.. ندارد؛ فهمیدن این خبر در زندگی پسر جوان اتفاقات تازه و هیجان انگیزی را خلق می کند که تماشای آن خالی از لطف نیست.

فیلم سینمایی تحت تعقیب، همانند فیلم سینمایی INCEPTION یک فیلم علمی تخیلی - اکشن محسوب می‌شود و با جذابیت بالای خود می‌تواند در همان دقیقه‌های نخستین محاطب را میخکوب کند.




بنر فیلم پاندای کونگ‌فو کار
پوستر فیلم پاندای کونگ‌فو کار

پاندای کونگ‌فو کار

Kung Fu Panda
کارگردان: Mark Osborne , John Stevenson نویسنده: Glenn Berger , Jonathan Aibel
سال انتشار:2008محصول: ایالات متحده
Jack BlackJack Black
Dustin HoffmanDustin Hoffman
Angelina JolieAngelina Jolie
Jackie ChanJackie Chan
Lucy LiuLucy Liu
David CrossDavid Cross

درباره فیلم پاندای کونگ‌فو کار


انیمیشن پاندای کونگ‌فو‌‌کار به کارگردانی جان استیونسن و تهیه کنندگی ملیسا کاب یکی از بهترین فیلم‌های آنجلینا جولی در قالب انیمیشن می‌باشد که با فروش حدود 631 میلیون دلاری توجه بسیاری از منتقدین و تماشاگران را به سوی خود جلب کرده است.

نویسنده این پویانمایی‌ جذاب مارک آزبرن می‌باشد و قصه‌های شیرین و تماشایی را روایت کرده است، داوید کروس، راندال داک کیم،جک بلک، داستن هافمن، این مک‌شین، آنجلینا جولی، ست روگن، لوسی لیو و جکی جان هنرمندانی هستند که در این پویانمایی جذاب هنرنمایی کرده اند.

اگر دلتان می‌خواهد یکی از بهترین انیمیشن های جهان را با هنرنمایی آنجلینا جولی تماشا کنید تماشای پاندای‌کونگ‌فو‌کار را از دست ندهید.

در خلاصه داستان پاندای کونگ‌فو‌‌کار آمده است: در یک جشن بزرگ قرار است جنگجوی اژدها برگزیده شود تا به بهترین استاد کونگ‌فوی‌چین تبدیل شود؛ پو یک پاندای شیرین و خوش‌اخلاق است که رویای ممتاز شدن در بین جنگجو‌های چین را در قلب خود دارد؛ در این میان استاد شیفو بزرگ‌ترین استاد هنر‌های رزمی در چین با پو سر مسائلی درگیر می‌شود و تلاش‌های بی‌وقفه و جذاب پاندای قصه برای رسیدن به رویایش‌، داستان این فیلم پویا نمایی را جذاب‌تر کرده است.




بنر فیلم سالت

سالت

Salt
کارگردان: Phillip Noyce نویسنده: Kurt Wimmer
سال انتشار:2010محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Angelina JolieAngelina Jolie
Liev SchreiberLiev Schreiber
Chiwetel EjioforChiwetel Ejiofor
Daniel OlbrychskiDaniel Olbrychski
August DiehlAugust Diehl
Daniel PearceDaniel Pearce

درباره فیلم سالت


اگر به فیلم‌های معمایی و اکشنی که آنجلینا جولی در آن بازی کرده است علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌کنیم سالت را به کارگردانی فیلیپ نوس و قلم روان و شیوای کورت ویمر که توانست در همان روزهای اولیه اکران خود امتیاز بسیار بالایی از سخت‌گیر‌ترین منتقدان جهان دریافت کند، از دست ندهید.

این فیلم سینمایی در سال 2010 حدود 300 میلیون دلار فروش داشت وبه شدت در میان نسل جوان محبوب شد.

یارا شهیدی، آنجلینا جولی، لیو شرایبر، چیویتل اجیوفور، دانیل اولبریخسکی و آگوست دیل جزو تیم بازیگران فیلم سالت می‌باشند؛ ترکیب تیم بازیگران خارق العاده همراه قصه ناب و بی‌نظیر این فیلم سینمایی سالت را به یکی از بهترین فیلم‌های آنجلینا جولی تبدیل کرده است.

عنصر اصلی قصه فیلم سینمایی سالت را ماجراهای جاسوسی و عجیبی تشکیل داده اند که توسط یک زن جذاب به نام سالت به تصویر کشیده شده است.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی سالت آمده است: داستان از یک ازدواج عاشقانه و رمانتیک دختری به نام سالت با پسری آلمانی آغاز می‌شود و جنجال‌های سیاسی و ماجراهای جاسوسی در بستر فیلم نفوذ می‌کند و سالت به آهستگی به یک آدمکش نفوذی حرفه ای تبدیل می‌شود؛ اگر مدت‎هاست دنبال جذاب ترین فیلم آنجلینا جولی می‌گردید اما به نتیجه نرسیده‌اید، پیشنهاد می‌کنم تماشای سالت را دراولویت قرار دهید.

گالری فیلم سالت





بنر فیلم آقا و خانوم اسمیت
پوستر فیلم آقا و خانوم اسمیت

آقا و خانوم اسمیت

Mr. & Mrs. Smith
کارگردان: Doug Liman نویسنده: Simon Kinberg
سال انتشار:2005محصول: ایالات متحده
Brad PittBrad Pitt
Angelina JolieAngelina Jolie
Vince VaughnVince Vaughn
Adam BrodyAdam Brody
Kerry WashingtonKerry Washington
Keith DavidKeith David

درباره فیلم آقا و خانوم اسمیت


در میان بهترین فیلم‌های کمدی که آنجلینا جولی درآن بازی کرده است، آقا و خانوم اسمیت به کارگردانی داگ لیمان و قلم سیمون کینبرگ محصول سال 2005 حال و هوای دیگری دارد که تماشای آن را برای همه واجب می‌کند.

برد پیت، آنجلینا جولی، وینس وان، آدام برودی، پری ریوز، کری واشینگتن و جنیفر موریسون جزو ستاره‌های این فیلم سینمایی می‌باشند.

در خلاصه داستان فیلم رمانتیک آقا و خانم اسمیت آماده است: یک مرد و زن جوان به خاطر فرار از مجازات یک حادثه تروریستی بمب گذاری که به عنوان مضنونین اول آن شناخته شده‌اند مجبور می‌شوند علی‌رغم میل باطنی‌شان باهم ازدواج کنند؛ آقا و خانم اسمیت با جنجال و دعوای بسیار زندگی مشترک‌شان را شروع می‌کنند و روزبه روز رابطه عاطفی‌شان کمتر می‌شود؛ زمانی‌که این دونفر تصمیم می‌گیرند برای حل مشکلات و بهتر شدن اوضاع زندگی شان به یک مشاور خانواده مراجعه کنند، قصه‌های عاشقانه و رمانتیک جذاب این فیلم سینمایی آغاز می‌شود که احتمالا با تماشای آن‌ها از شدت خنده اشک از چشمانتان سرازیر می‌شود.

فیلم سینمایی آقا و خانوم اسمیت را می‌توانیم به عنوان یکی از خوش ساخت‌ترین و بهترین فیلم‌های جهان معرفی کنیم. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.




بنر فیلم توریست
پوستر فیلم توریست

توریست

The Tourist
کارگردان: Florian Henckel von Donnersmarck نویسنده: Florian Henckel von Donnersmarck , Christopher McQuarrie , Julian Fellowes
سال انتشار:2010محصول: فرانسه , ایتالیا , بریتانیا , ایالات متحده
Johnny DeppJohnny Depp
Angelina JolieAngelina Jolie
Paul BettanyPaul Bettany
Timothy DaltonTimothy Dalton
Steven BerkoffSteven Berkoff
Rufus SewellRufus Sewell

درباره فیلم توریست


توریست یکی دیگر از بهترین فیلم‌های آنجلینا جولی به قلم فلوریان هنکل فون دونرسمارک تهیه‌کنندگی گراهام کینگ می‌باشد که به خاطر داشتن جنس قصه جذاب و بازیگران فوق العاده اش در لیست بهترین فیلم‌های آنجلینا جولی قرار می‌گیرد.

فیلم توریست قصه ای خاص و تماشایی دارید احتمالا از بازی متفاوت آنجلینا جولی و سکانس های ناب با حضوری آنجلینا جولی پس از دیدن این فیلم سینمایی شگفت زده شوید؛ آنجلینا جولی، جانی دپ، پل بتانی، تیموتی دالتون، استیون برکوف، روفوس سیول، کریستین دسیکا، رائول بووا، کلمان سیبونی، نینو فراسیکا، دانیله پچی و مائوریتسیو کاساگرانده تیم بازیگران فیلم سینمایی توریسیت، یکی از بهترین فیلم‌های آنجلینا جولی را تشکیل می‌دهند.

قصه فیلم سینمایی توریست با هنرنمایی آنجلینا جولی کمی متفاوت تر از فیلم‌های پیشین این بازیگر جذاب و دوست‌داشتنی می‌باشد.

در این فیلم، آنجلینا جولی نقش بازیگر روبه‌رو و معشوقه جانی دپ را بازی می‌کند و هم‌بازی شدن این دوستاره باهم موجب تبدیل شدن توریست به یک شاهکار تماشایی شده است.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی توریست آورده شده است: آنجلینا جولی به علت رخ دادن بد شانسی و درگیر شدن با یک باند خلافکاری بزرگ دچار دردسر شد و برای نجات جان خودش و عشقشش مجبور به سفری دور و دراز و خیلی خطرناک به شهری دور می‌شود، طی سفر ماجراهای جالب و تماشایی برای آنجلینا جولی بازیگر نقش اول سریال و معشوقه اش رخ می‌‌دهد که تماشای آن خالی از لطف نیست؛ در قلب قصه فیلم توریست روایت‌‌های عاشاقانه و احساسی در هیاهوی ترس‌ها و اضطراب‌های زندگی ماشینی به زیبا‌ترین شکل ممکن به تصویر کشیده شده‌اند.




بنر فیلم افسون گر شرور و زیبای خفته
پوستر فیلم افسون گر شرور و زیبای خفته

افسون گر شرور و زیبای خفته

Maleficent
کارگردان: Robert Stromberg نویسنده: Linda Woolverton
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
Angelina JolieAngelina Jolie
Elle FanningElle Fanning
Sharlto CopleySharlto Copley
Lesley ManvilleLesley Manville
Juno TempleJuno Temple
Imelda StauntonImelda Staunton

درباره فیلم افسون گر شرور و زیبای خفته


مالفینست یکی دیگر از بهترین فیلم های آنجلینا جولی می باشد که توانست در سال 2014 با فروش فوق العاده گیشه نظر تماشاگران و منتقدین را سوی خود جلب کند.

در این فیلم فانتزی باحضور آنجلینا جولی، بازیگران مشهور و پرطرفدار بسیاری نقش آفرینی کرده اند که موجب بالارفتن عیار این فیلم فوق العاده و جذاب شده اند؛ آنجلینا جولی، ال فانینگ، چیویتل اجیوفور، سم رایلی، اد اسکرین، ایملدا استنتون، جونو تیمپل، لسلی منویل، میشل فایفر بهترین بازیگران مالفینست هستند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی مالفینست آمده است، یک آدمکش حرفه‌ای و بسیار خطرناک مشغول قتل‌های زنجیره‌ای خشن در سطح شهر می‌باشد؛ این قاتل پس از ارتکاب جرم از هر مقتول یک نشانه برای پلیس به یادگار می‌گذارد و علاوه بر سردرگرم کردن تیم پلیس‌ها برای پیدا کردن قاتل اصلی، مردم شهر را به وحشت می‌اندازد و آن‌هارا در خانه هایشان به خاطر ترس از یک قاتل زنجیره‌ ای روانی حبس می‌کند.؛ این فیلم سینمایی جذاب روایت‌گر زندگی پر از هیجان این قاتل حرفه ای و تلاش های موفق و ناموفق پلیس ها برای دستگیری او می‌باشد؛ اگر دوست دارید که یکی از بهترین فیلم های پلیسی آنجلینا جولی را تماشای کنید، به هیچ‌وجه تماشای مالفینست را از دست ندهید.




بنر فیلم بچه جایگزین

بچه جایگزین

Changeling
کارگردان: Clint Eastwood نویسنده: J. Michael Straczynski
سال انتشار:2008محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Angelina JolieAngelina Jolie
John MalkovichJohn Malkovich
Jeffrey DonovanJeffrey Donovan
Michael KellyMichael Kelly
Colm FeoreColm Feore
Jason Butler HarnerJason Butler Harner

درباره فیلم بچه جایگزین


یکی دیگر از بهترین فیلم‌های آنجلینا جولی، فیلم درام بچه جایگزین به تهیه کنندگی کلینت ایستوود می‌باشد؛ این فیلم با نام بچه بدلی یا همزاد نیز در بین مردم شناخته شده است و در آن، قصه‌ای برگرفته از ماجراهای دنیای واقعی روایت می‌شود.

فیلم بچه جایگزین با بازی آنجلینا جولی به علت داشتن پارامتر‌های یک فیلم سینمایی عالی و بدون نقص توانست در زمان اکران خود در فستیوال ‌های جهانی بسیاری بدرخشد، این فیلم نامزد جوایز مسابقات نخل طلای بهترین فیلم، اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین کارگردانی، برترین فیلمبرداری و فیلمنامه، بهترین صدا و تصویر شده است و شهرت جهانی پیدا کرده است.

جی‌مایکل استرکزینسکی نویسنده این فیلم سینمایی با الهام از روح هنری خود قصه‌ای جذاب و تماشایی را خلق کرده است که شما می‌توانید با تماشای بازی بی‌نظیر هنرمندان بچه جایگزین لذت ببرید؛ در ادامه بازیگران فیلم سینمایی بچه جایگزین خدمت شما عزیزان معرفی می‌شود.

آنجلینا جولی،جان مالکوویچ، جفری داناوان، ایمی رایان، جن لیلی و فرانک وود جزو بهترین هنرمندان این فیلم سینمایی فوق العاده هستند.

قصه فیلم سینمایی از حوالی سال 1928 در قلب لس‌آنجلس آغاز می‌شود که مادری کودکش را گم می‌کند و پس از جست‌و‌جو‌های فراوان نمی‌تواند فرزندش را پیدا کند؛ پس از گذشت 6 ماه به طرز عجیب و شگفت‌انگیزی کودکی پیدا می‌شود و خودش را به عنوان فرزند گم‌شده این خانواده جا می‌زند و پس از رخ دادن این ماجرا حوادث شگفت‌انگیزی در فیلم سینمایی رخ می‌دهد که تماشای آن را واجب می‌کند اگر مدت‌هاست در حال جستجوی بهترین فیلم‌هایی که آنجلینا جولی درآن بازی کرده است هستید و به نتیجه نرسیدید، تماشای بچه جایگزین را از دست ندهید.




بنر فیلم جمع کننده استخوان
پوستر فیلم جمع کننده استخوان

جمع کننده استخوان

The Bone Collector
کارگردان: Phillip Noyce نویسنده: Jeremy Iacone
سال انتشار:1999محصول: ایالات متحده
Denzel WashingtonDenzel Washington
Angelina JolieAngelina Jolie
Queen LatifahQueen Latifah
Michael RookerMichael Rooker
Michael McGloneMichael McGlone
Luis GuzmánLuis Guzmán

درباره فیلم جمع کننده استخوان


شکارچی استخوان یکی دیگر از بهترین فیلم‌های آنجلینا جولی در ژانر جنایی است که می‌توانید با تماشای آن ساعت‌ها غرق یک فیلم فوق العاده و تماشایی باشید.

فیلم جنایی شکارچی استخوان به کارگردانی فیلیپ نویس و تهیه‌کنندگی مارتین برگمن یک اثر ناب و جذاب با بازی آنجلینا جولی می‌باشد که در سال 1999 اکران شد و نظر منتقدین و تماشاگران را به سودی خودش جلب کرد، این فیلم زیبا در ژانر مهیج و جنایی حاصل قلم روان و گیرای نویسنده معروف اروپایی جرمی یاکون می‌باشد.

شکارچی استخوان با داشتن محدودیت سنی عدم تماشای زیر 17 سال سن هشدار می‌دهد که در طول قصه تصاویر ترسناک و خشن بسیاری نمایش داده خواهد شد، البته درست است که فیلم سینمایی شکارچی استخوان در قالب ترسناک و هیجانی ساخته شده است اما در لابه‌لای قصه شما صحنه‌های احساسی و رمانیتک بسیاری را تماشا خواهید کرد که آن‌ها با تمامی سکانس‌های هیجانی فیلم ترکیب شده‌اند و فیلمی ناب و تماشایی خلق کرده‌اند.

در فیلم سینمایی شکارچی استخوان علاوه بر آنجلینا جولی، بازیگران مطرح دیگری نیز نقش آفرینی کرده اند که عیار فیلم چکش استخوان را بالا برده اند.

دنزل واشنگتن، آنجلینا جولی، کویین لطیفه، مایکل روکر، لوئیس گازمن، لیلند ارسر، بابی کاناول، اد اونیل و جان بنجامین هیکی تیم حرف ای بازیگران فیلم سینمایی شکارچی استخوان را تشکیل می‌دهند؛.در ادامه خلاصه داستان یکی از جنایی ترین فیلم‌‌‌های آنجلینا جولی را بخوانید.

خلاصه داستان فیلم شکارچی استخوان به شرح زیر است:یک کارگاه پلیس‌ حرفه‌ای و باهوش در عملیاتی دچار حادثه می‌شود و از ناحیه کمر برای همیشه قطع نخاع ‌می‌شود اما ماجراهای پلییسی این کارآگاه به این جای داستان ختم نمی‌شود و زمانی که پرونده یک قاتل زنجیره ای برای بررسی به کلانتری باز می‌شود کارآگاه علاوه بر شرایط خاصش بیخیال نمی‌شود و ماجراجویی پلیسی و هیجان انگیز خودش را آغاز می‌کند.




بنر فیلم بیوولف
پوستر فیلم بیوولف

بیوولف

Beowulf
کارگردان: Robert Zemeckis نویسنده: Robert Zemeckis , Roger Avary , Neil Gaiman
سال انتشار:2007محصول: ایالات متحده
Ray WinstoneRay Winstone
Angelina JolieAngelina Jolie
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
John MalkovichJohn Malkovich
Robin WrightRobin Wright
Brendan GleesonBrendan Gleeson

درباره فیلم بیوولف


فیلم بئوولف به کارگردانی رابرت زیمکس و قلم نیل گیمن یکی از بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی می‌باشد که ایده تولید آن از یک رمان حماسی قدیمی ناب به نام بئوولف جرقه خورده است.

این فیلم در سال 2007 اکران شد و حدود 200 میلیون دلار در زمان اکران خود فروخت و جزو پرطرفدار ترین فیلم‌های سال شد.

در فیلم سینمایی بئوولف علاوه بر آنجلینا جولی، درخشان ترین ستاره های دنیای تصویر آمریکا نقش‌آفرینی کرده اند؛ ری وینستون، آنتونی هاپکینز، آنجلینا جولی، جان مالکوویچ، رابین رایت، کریسپین گلاور و کستاس مندیلر تیم بازیگران این فیلم سینمایی جذاب را تشکیل می‌دهند.

اصولا رابرت زمکیس را با فیلم‌های انیمیشنی جذاب و تماشایی اش به یاد می‌آوریم؛ این بار نیز رابریت با فیلم بئوولف ثابت کرده است که همیشه فیلم‌هایش خاص هستند و نمی‌توان از دیدن آن‌ها چشم پوشی کرد.

در فیلم سینمایی بئوولف، قصه‌ی پرتب‌و‌تاب زندگی یک جنگجوی جوان و تازه نفس روایت می‌شود که وظیفه سنگین شکست دادن هیولایی بزرگ و بی‌رحم که جان تمامی مردم شهر را تهدید می‌کند بر دوش اوست؛ این این غول وحشتناک و بی‌رحم که گرندل نام دارد با جنگوی جوان قصه وارد چالش‌های جذابی می‌شود که تماشای آن می‌تواند برای شما جذاب و خاطره ساز باشد.

اگر علاقه مندید یکی از فیلم‌های خون آشامی - فانتزی که آنجلینا جولی در آن بازی کرده را تماشا کنید، بئوولف را فراموش نکنید و همین حالا دیدنش را آغاز کنید.




بنر فیلم فراتر از مرزها
پوستر فیلم فراتر از مرزها

فراتر از مرزها

Beyond Borders
کارگردان: Martin Campbell نویسنده:
سال انتشار:2003محصول: آلمان , ایالات متحده
Angelina JolieAngelina Jolie
Clive OwenClive Owen
Teri PoloTeri Polo
Linus RoacheLinus Roache
Noah EmmerichNoah Emmerich
Yorick van WageningenYorick van Wageningen

درباره فیلم فراتر از مرزها


فیلم سینمایی فراتر از مرز‌ها به کارگردانی مارتین کمپبل و قلم کاسپین ترودول اوون یک فیلم زیبا الهام گرفته شده از سبک زندگی آنجلینا جولی و کمک‌های خیرانه او به فقیران در زندگی واقعی می‌باشد.

سبک قصه این فیلم سینمایی کمی متفاوت با دیگر آثار آنجلینا جولی می‌‎باشد؛ ماجراهای عاشقانه در بستر تلخی‌ها و گره خوردن اشک ها و لبخند‌ها در این فیلم سینمایی خلق شده اند.

لینوس روج، آنجلینا جولی، کلایو اوون، نوح امریچ، تری پلو، جاناتان هیگین، کاتی تروتر، جاه بورگیس و جاه گاسدنف جزو درخشان ترین بازیگران فیلم سینمایی فراتر از مرز ها هستند که با هنرنمایی طبیعی و فوق العاده شان در این فیلم جذاب، فراتر از مرز ها را به یکی سینمایی بی‌نظیر و تکرار نشدن تبدیل کرده اند.

شما در فراتر از مرز‌ها، یکی از بهترین فیلم‌های عاشقانه آنجلینا جولی، داستان زندگی زنی را مشاهده می‌کنید که در شب عروسی خود طی یک ماجرای کاملا اتفاقی و عجیب با پسربچه سیاهپوست فقیری آشنا می‌شود که مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد و وارد ماجراهای حمایت از کودکان و سازمان حقوق بشر و ... می‌‌شود؛ در میانه قصه، آشنایی زن جوان با جنتلمنی جذاب یک داستان عاشقانه را در قلب فیلم به جریان می‌انداز که جذابیت فراتر از مرز‌ها را دو چندان می‌کند.




بنر فیلم گناه اصلی
پوستر فیلم گناه اصلی

گناه اصلی

Original Sin
کارگردان: Michael Cristofer نویسنده: Cornell Woolrich , Michael Cristofer
سال انتشار:2001محصول: فرانسه , ایالات متحده
Angelina JolieAngelina Jolie
Antonio BanderasAntonio Banderas
Gregory ItzinGregory Itzin
Jack ThompsonJack Thompson
Allison MackieAllison Mackie
Joan PringleJoan Pringle

درباره فیلم گناه اصلی


فیلم گناه اصلی به کارگردانی وقلم مایکل کریستوفردر سال 2001 به عنوان اولین فیلم عاشقانه سینمای آمریکا اکران شد و با سیلی از نظرات مثبت و تمجید روبه رو شد.

گناه اصلی جزو بهترین فیلم‌های آنجلینا جولی در ژانر عاشقانه است که با فروش 35 میلیون دلاری‌اش در حدود 20 سال پیش لیاقت خودش را برای دیده‌ شدن در رسانه ها برای مخاطبین سراسر دنیا اعلام نمود.

موسیقی جذاب و شنیدنی این فیلم سینمایی اثر هنری ناب ترنس بلنچر محسوب می‌شود و یکی از مهم ترین نقاط قوت فیلم سینمایی گناه اصلی است که دیدن آن را واجب می‌کند؛ همچنین تیم حرفه ای بازیگران گناه اصلی عیار آن را بالا برده اند و گناه اصلی را به یک فیلم فوق العاده تبدیل کرده اند؛ جیمز هون،گریگوری ایتزین، جک تامپسون، آنجلینا جولی، آنتونیو باندراس، توماس جین اصلی ترین بازیگر های گناه اصلی هستند.

در خلاصه داستان هم گناه یکی از بهترین فیلم‌های آنجلیا جولی آمده است: بونی کسل دختری زیبا و جذاب بوده است که با به کاربردن ترفند‌های عحیبی مردان ثروتند را سوی خودش جذب می‌کرد و با هدف قرار دادن مال و دارایی آنها و کلاهبرداری رابطه اش را به پایان می‌رساند.

چالش‌های زندگی بونی زمانی که وار یک رابطه تعهد دار بلند مدت می‌شود افزایش پیدا می‌کند و به شدت از نظر روانی تحت فشار قرار می‌گیرد؛ شما در این فیلم سینمایی با احساسات و چالش‌های سخت زندگی بونی همراه می‌شوید وتک‌تک لحظات سخت او را تجربه خواهید کرد.




بنر فیلم داستان کوسه
پوستر فیلم داستان کوسه

داستان کوسه

Shark Tale
کارگردان: Vicky Jenson , Bibo Bergeron , Rob Letterman نویسنده: Michael J. Wilson , Lona Williams , Rob Letterman
سال انتشار:2004محصول: ایالات متحده
Will SmithWill Smith
Robert De NiroRobert De Niro
Renée ZellwegerRenée Zellweger
Jack BlackJack Black
Angelina JolieAngelina Jolie
Ziggy MarleyZiggy Marley

درباره فیلم داستان کوسه


اگر عاشق تماشای انیمشین هستید و آنجلینا جولی را نیز دوست می‌دارید به هیچ وجه تماشای پویانمایی داستان کوسه را از دست ندهید.

داستان کوسه علاوه بر دریافت امتیاز مثبت بسیار بالا از سوی منتقدین، نامزد جایزه اسکار بهترین انیمیشن در سال ۲۰۰۴ شد و توجه رسانه‌هارا به سوی خودش جلب کرد.

داستان کوسه یکی از بهترین فیلم‌های آنجلینا جولی می‌باشد که تماشاگران بسیاری در تمامی رده‌های سنی از گذشته تا امروزه داشته است؛ این پویانمایی جذاب در سال 2004 اکران شد اما هنوز هم قصه شیرینش مخاطبان زیادی دارد.

قصه روان و ساده اما جذاب داستان کوسه در کنار هنرمندان حرفه‌ای آن از داستان کوسه انیمیشنی جذاب ساخته است؛ ویل اسمیت، رابرت دنیرو، رنی زلوگر، جک بلکريال، آنجلینا جولی، مارتین اسکورسیزی، پیتر فالک، مایکل ایمپریولی، وینسنت پاستور،داگ ا. داگ، زیگی مارلی، کریستینا آگولرا، میسی الیوت تیم هنرمندان حاضر در پویا نمایی جذاب داستان کوسه را تشکیل می‌دهند.

خلاصه داستان انیمیشن داستان کوسه‌ها یکی از جذاب ترین انیمشین‌های آنجلینا جولی به شرح زیر است:

یک ماهی کوچک به نام اسکار از کودکی دوست داشته‌است که در رفاه زندگی کند و برای رسیدن به این هدف تلاش‌های زیاد اما بی‌فایده ای کرده است؛ روزی یک کوسه بی‌رحم که موجب عاصی شدن همه ماهی‌های شهر شده بود در محل زندگی اسکار می‌میرد و پیچیده شدن این خبر در شهر اقیانوسی، اسکار را به یک ابر قهرمان تبدیل می‌کند.




بنر فیلم بدخواه: معشوقه شر

بدخواه: معشوقه شر

Maleficent: Mistress of Evil
کارگردان: Joachim Rønning نویسنده: Linda Woolverton , Noah Harpster , Micah Fitzerman-Blue
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Angelina JolieAngelina Jolie
Elle FanningElle Fanning
Harris DickinsonHarris Dickinson
Michelle PfeifferMichelle Pfeiffer
Sam RileySam Riley
Chiwetel EjioforChiwetel Ejiofor

درباره فیلم بدخواه: معشوقه شر


بانوی اهریمنی یکی از بهترین فیلم‌های آنجلینا جولی به کارگردانی یواخیم رانینگ و قلم لیندا وولورتون، میکا فیتزمن-بلو و نوآ هارپستر در ژانر فانتزی تاریک می‌باشد.

فیلم بانوی اهریمنی در سال 2010 اکران شد حدود 500 میلیون نفر فروش گیشه داشت و نامش جزو موفق ترین فیلم‌های سینمایی آنجلینا جولی در تاریخ سینمای جهان ثبت شد.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این فیلم سینمایی بازی درخشان هنرمندان آن است که به طرز شگفت انگیزی سکانس‌به‌سکانس بیننده را با خود همراه می‌کنند؛ بازیگران فیلم مالفینست عبارتند از: شارل پرو، آنجلینا جولی، ال فانینگ، چیویتل اجیوفور، سم رایلی، اد اسکرین، ایملدا استنتون، جونو تیمپل، لسلی منویل، میشل فایفر.

موسیقی شگفت انگیز اثر جف زانلی همراه داستان و قصه ناب بانوی اهریمنی، آن را به یک فیلم فوق‌العاده و بی نقص تبدیل کرده است.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی سردسته اهریمنان آورده شده است که یک جادوگر شور با دخترخوانده اش مشکلات زیادی دارد و در این میان نیروهای پلیدی تاریکی روابط آن دورا با سحرو جادو بدتر می‌کنند و اضواع روز‌به‌روز آشفته تر می‌شود....




بنر فیلم لارا کرافت: مهاجم مقبره
پوستر فیلم لارا کرافت: مهاجم مقبره

لارا کرافت: مهاجم مقبره

Lara Croft: Tomb Raider
کارگردان: Simon West نویسنده: Patrick Massett , John Zinman
سال انتشار:2001محصول: Cambodia , ایالات متحده
Angelina JolieAngelina Jolie
Jon VoightJon Voight
Iain GlenIain Glen
Noah TaylorNoah Taylor
Daniel CraigDaniel Craig
Richard JohnsonRichard Johnson

درباره فیلم لارا کرافت: مهاجم مقبره


لارا کرافت یکی دیگر از بهترین فیلم‌های آنجلینا جولی می‌باشد، این فیلم به کارگردانی سایمون وست و قلم سارا بی کوپر، مایک ورب و مایکل کالری الهام گرفته شده از یک بازی جهانی پرطرفدار است.

نام دیگر این فیلم سینمایی توم رایدر است که این‌روزها نوجوانان در تلفن همراه خود باآن بازی می‌کنند اما سایمون وست با قدرت خارق العاده اش این بازی جهانی جذاب را به تصویر کشیده است و فیلم سینمایی جذاب و تماشایی لاراکرافت_ مهاجم مقبره را خلق نموده است.

آنجلینا جولی، دنیل کریگ، ایان گلن، نوآ تیلور تیم بازیگران این فیلم سینمایی اکشن و فانتزی را تشکیل می‌دهند.

در فیلم سینمایی لارا کرافت شما ماجراهای عجیب زندگی دختری به نام لارا را مشاهده می‌کنید که برای پیدا کردن پدرش راهی یک جزیره دورافتاده می‌شود و اتفاقات جذاب و هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کند؛ اگر طرفدار فیلم‌های ماجراجویی و هیجان انگیز هستید، پیشنهاد می‌شود تماشای لارا کرافت را از دست ندهید.




بنر فیلم پاندای کونگ‌فو کار ۳

پاندای کونگ‌فو کار ۳

Kung Fu Panda 3
کارگردان: Jennifer Yuh Nelson , Alessandro Carloni نویسنده: Glenn Berger , Jonathan Aibel
سال انتشار:2016محصول: چین , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jack BlackJack Black
Bryan CranstonBryan Cranston
Dustin HoffmanDustin Hoffman
Angelina JolieAngelina Jolie
J.K. SimmonsJ.K. Simmons
Jackie ChanJackie Chan

درباره فیلم پاندای کونگ‌فو کار ۳


پاندای کونگ‌فوکار 3 (Kung Fu Panda 3‎) یک انیمیشن به کارگردانی جنیفر یو نلسون و آلساندرو کارلونی است که در سال 2016 اکران شد. ملیسا کب تهیه‌کننده این انیمیشن بود. فیلم‌نامه انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار 3 توسط جاناتان آیبل و گلن برگر نوشته شد.

انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار 3 پس از اکران واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشت و با داستان سرگرم‌کننده‌اش توانست نمرات خوبی دریافت کند. ازجمله صداپیشگانی که در این انیمیشن حضور داشتند می‌توان به جک بلک، آنجلینا جولی، داستین هافمن، لوسی لیو، ست روگن، جکی چان، دیوید کراس، ربل ویلسون، برایان کرانستون و مدس میکلسن اشاره کرد.

انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار 3 فروش خارق‌العاده‌ای در گیشه داشت و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این انیمیشن با بودجه تولید 145 میلیون دلاری‌اش، حدود 521 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: پو که بعد از گذراندن تمرین‌های طاقت‌فرسای استاد شیفو توانسته به یک جنگجوی کامل تبدیل شود، در مسیر تبدیل شدنش به پاندای افسانه‌ای، به پاندای دیگری به اسم لی برمی‌خورد. پاندایی که به دنبال فرزند گمشده اش می‌گردد و این فرزند گمشده کسی نیست جز پو.




بنر فیلم جیا
پوستر فیلم جیا

جیا

Gia
کارگردان: Michael Cristofer نویسنده: Michael Cristofer , Jay McInerney
سال انتشار:1998محصول: ایالات متحده
Angelina JolieAngelina Jolie
Elizabeth MitchellElizabeth Mitchell
Eric Michael ColeEric Michael Cole
Kylie TravisKylie Travis
Mercedes RuehlMercedes Ruehl
Mila KunisMila Kunis

درباره فیلم جیا


جیا (Gia) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مایکل کریستوفر است که در سال 1998 توسط شبکه اچ بی او پخش شد. جی مک اینرنی در امر نویسندگی کریستوفر را همراهی کرد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده جیمز دی برابیکر قرار داشت.

فیلم جیا به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و داستان خاص مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به آنجلینا جولی، فی داناوی، مرسدس روحل و الیزابت میچل اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جیا کارنگی اصلیتی فیلادلفیایی دارد و به نیویورک مهاجرت می‌کند تا یک مانکن شو دو بلافاصله توجهش به وکیل قدرتمند، ویلهلمینا کوپر جلب می‌شود. طرز برخورد و زیبایی جیا به او کمک می‌کند به سرعت رشد کند و صنعت مدل مسلط می‌شود؛ اما تنهایی مداوم او پس از مرگ ویلهلمینا او را به داروی تغییر حالت دهنده مثل کوکائین می‌کشاند.




بنر فیلم جاودانه‌ها

جاودانه‌ها

Eternals
کارگردان: Chloé Zhao نویسنده: Ryan Firpo , Matthew K. Firpo
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Gemma ChanGemma Chan
Kit HaringtonKit Harington
Barry KeoghanBarry Keoghan
Angelina JolieAngelina Jolie
Richard MaddenRichard Madden
Kumail NanjianiKumail Nanjiani

درباره فیلم جاودانه‌ها


جاودانگان (Eternals) نام بیست و ششمین فیلم دنیای سینمایی مارول است که کلویی ژائو کارگردان و نویسنده آن بود. پاتریک بورلی، رایان فیرپو و کاز فیرپو در امر نویسندگی ژائو را همراهی کردند. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کوین فایگی و نیت مور قرار داشت.

جما چان، ریچارد مدن، کمیل نانجیانی، لیا مک‌هیو، برایان تایری هنری، لورن ریدلاف، بری کیوگن، ما دونگ-سئوک، هریش پتل، کیت هرینگتون، سلما هایک و آنجلینا جولی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: 5000 سال قبل از میلاد، ده ابرقدرت انسان‌نما، معروف به جاودانگان توسط سلستیال آریشم از سیاره خود المپیا جهت محافظت از بشریت در برابر همتایان شیطانی خود یعنی Deviants به زمین فرستاده می‌شوند. طی هزاران سال، آن‌ها از بشریت در برابر خطرات ناشی از این موجودات محافظت کرده‌اند، اما اجازه نداشتند در رشد جمعیت جهان مداخله کنند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های آنجلینا جولی

عکس پروفایل

شما