خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های خون آشامی

بهترین فیلم‌های خون آشامی کدام هستند؟ فیلم‌های خون آشام یکی از محبوب‌ترین و مورد استقبال‌ترین سبک‌های سینما هستند که از گذشته تا به امروز، با ارائه داستان‌های جذاب و تماشایی توانسته‌اند مخاطبان خود را راضی نگه دارند.

در ادامه‌ی این مقاله ما قصد داریم لیستی از «بهترین فیلم های خون آشام» که اعم از [ فیلم های خون آشام عاشقانه ] - [ فیلم های گرگینه‌ای ] و ... است را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

با ملوفیلم همراه باشید تا لیست برترین فیلم و سریال های خون آشامی را مشاهده کنید.

بهترین فیلم‌های خون آشامی




بنر فیلم گرگ و میش
پوستر فیلم گرگ و میش

گرگ و میش

Twilight
کارگردان: Catherine Hardwicke نویسنده: Melissa Rosenberg
سال انتشار:2008محصول: ایالات متحده
Kristen StewartKristen Stewart
Robert PattinsonRobert Pattinson
Billy BurkeBilly Burke
Taylor LautnerTaylor Lautner
Ashley GreeneAshley Greene
Peter FacinelliPeter Facinelli

درباره فیلم گرگ و میش


گرگ‌ومیش (Twilight) را باید یک فیلم خون آشام عاشقانه دانست که جزو بهترین فیلم های خون آشامی تاریخ سینما محسوب می‌شود. این فیلم درواقع‌ آغازگر مسیر موفقیت مجموعه فیلم‌های گرگ‌ومیش بود. فیلم گرگ‌ومیش براساس یک رمان تخیلی و رمانتیک به نام سپیده‌دم ساخته شد.

وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده کاترین هاردویک قرار داشت؛ داستان فیلم گرگ‌ومیش توسط استفانی میر و ملیسا رزنبرگ نوشته شد. مارک مورگان نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.

این فیلم بعد از اکران در سال 2008 با نقدهای منفی منتقدان مواجه شد و نمرات بسیار پایینی را از سوی آن‌ها دریافت کرد. منتقدان فضای فیلم گرگ‌ومیش را گنگ دانسته و اعتقاد داشتند فیلم‌نامه این اثر سراسر ایراد است. آن‌ها همچنین شخصیت‌پردازی این فیلم را ضعیف توصیف کردند.

با وجود دریافت نقدهای منفی، این فیلم خون آشامی موفق شد مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کند و به فروش بسیار خوبی در گیشه دست یابد. فیلم گرگ‌ومیش که با بودجه 37 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 407 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کریستن استوارت، رابرت پتینسون، بیلی بروک، پیتر فاسینلی، تیلور لاتنر، الیزابت ریسر، اشلی گرین، جکسون رادبون، نیکی رید، کلان لاتز و کریستین سراتوس اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم گرگ‌ومیش بدین شرح است: یک دخترنوجوان به نام ایزابلا سوان تصمیم می‌گیرد از خانه مادرش در فینیکس در آریزونا به شهر کوچک فورکس در ایالت واشینگتن نقل مکان کرده و در کنار پدرش چارلی زندگی کند. او در مدرسه بلا با همکلاسی خود ادوارد کالن آشنا می‌شود. ادوارد درواقع خون‌آشامی ۱۰۹ ساله‌ است که ظاهری نوجوانانه دارد. البته ادوارد و خانواده‌اش فقط از خون حیوانات تغذیه می‌کنند. در ابتدا ادوارد تلاش داشت از این عشق فرار کند؛ ولی با این حال آن دو در ادامه دلبسته یکدیگر می‌شوند.




بنر فیلم دراکولای برام استوکر
پوستر فیلم دراکولای برام استوکر

دراکولای برام استوکر

Bram Stoker's Dracula
کارگردان: Francis Ford Coppola نویسنده: James V. Hart
سال انتشار:1992محصول: ایالات متحده
Gary OldmanGary Oldman
Keanu ReevesKeanu Reeves
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Winona RyderWinona Ryder
Richard E. GrantRichard E. Grant
Cary ElwesCary Elwes

درباره فیلم دراکولای برام استوکر


دراکولای برام استوکر (Bram Stoker's Dracula) جزو بهترین فیلم های خون آشامی تاریخ سینما محسوب می‌شود که براساس کتابی به نام دارکولا اثر برام استوکر ساخته شد. فیلم خون آشام دراکولای برام استوکر توسط فرانسیس فورد کوپولا یکی از فیلم‌سازان مطرح تاریخ سینما کارگردانی شد.

کوپولا به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه همکاری داشت؛ البته او در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و افرادی چون فرد فوچس و چارلز مولویل نیز او را همراهی کردند. داستان این فیلم توسط جیمز وی هارت به رشته تحریر درآمد.

این فیلم خون اشام جذاب بعد از اکران در سال 1992 با استقبال گسترده منتقدان روبه‌رو شد و نمرات بسیار خوبی را از سوی آن‌ها دریافت کرد. منتقدان فیلم دراکولای برام استوکر را به دلیل داستان جذاب، عملکرد عالی گروه بازیگری، کارگردانی فوق‌العاده و فیلم‌نامه قدرتمند مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم طی مراسم اسکار سال 1993 در چهار بخش نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت در سه بخش بهترین طراحی لباس، بهترین تدوین صدا و بهترین چهره‌پردازی و آرایش مو موفق به کسب این جایزه شد.

فیلم دراکولای برام استوکر توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد و توانست موفقیت تجاری بزرگی را برای سازندگانش به ارمغان بیاورد. این فیلم که با بودجه 40 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 215 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم دراکولای برام استوکر به ایفای نقش پرداختند می‌توان به گری اولدمن، وینونا رایدر، آنتونی هاپکینز، کیانو ریوز و مونیکا بلوچی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک سلحشور به نام ولاد، که به دراکولا شهرت دارد، از نبرد با سپاهیان ترک بازمی‌گردد و پی می‌برد که همسرش الیزابتا به تصور مرگ او خودکشی کرده‌ است. دراکولا ایمانش را رها می‌کند و خون‌آشام می‌شود.




بنر فیلم سایه‌های سیاه
پوستر فیلم سایه‌های سیاه

سایه‌های سیاه

Dark Shadows
کارگردان: Tim Burton نویسنده: Seth Grahame-Smith
سال انتشار:2012محصول: استرالیا , ایالات متحده
Johnny DeppJohnny Depp
Michelle PfeifferMichelle Pfeiffer
Helena Bonham CarterHelena Bonham Carter
Eva GreenEva Green
Jackie Earle HaleyJackie Earle Haley
Jonny Lee MillerJonny Lee Miller

درباره فیلم سایه‌های سیاه


سایه‌های سیاه (Dark Shadows) یکی دیگر از بهترین فیلم های خون آشامی تاریخ سینما محسوب می‌شود که توسط تیم برتون کارگردانی شد. تیم برتون به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه همکاری داشت؛ البته افرادی چون جانی دپ، دیوید کندی، ریچارد دی زانوک و کریستی دمبرووسکی نیز در امر تهیه‌کنندگی برتون را همراهی کردند.

داستان فیلم سایه‌های سیاه توسط ست گراهام اسمیت نوشته شد. فیلم سایه‌های سیاه بر اساس مجموعه‌ای گوتیک به همین نام ساخته شد. این فیلم خون آشام عاشقانه بعد از اکران نقدهای مختلفی را از سوی منتقدان دریافت کرد. منتقدان عملکرد گروه بازیگری (به خصوص جانی دپ) و فضای جذاب فیلم را مورد تحسین قرار دادند؛ اما اعتقاد داشتند این فیلم دارای ضعف‌های اساسی در فیلم‌نامه خود بوده و سازندگان در بخش شخصیت‌پردازی‌ها چندان قدرتمند عمل نکردند.

فیلم سایه‌های سیاه با وجود دریافت نقدهای مختلف، موفق شد فروش بسیار خوبی را در باکس‌آفیس به نام خود ثبت کند. این فیلم با بودجه 150 میلیون دلاری تولید شد و حدود 238 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

فیلم سایه‌های سیاه به زبان فارسی نیز دوبله شده و بینندگان می‌توانند از دوبله فارسی این فیلم جذاب نیز لذت ببرند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم خون آشام دوبله فارسی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جانی دپ، اوا گرین، میشل فایفر، جانی لی میلر، کلویی مورتز، گالیور مک گرث، هلنا بونهام کارتر، جکی ارل هالی، بلا هتکوت، ری شرلی، ایوان کی، کریستوفر لی و آلیس کوپر اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم سایه‌های سیاه بدین شرح است: حوادث فیلم در سال 1760 جریان دارد. جاشوا و نائومی کالینز از لیورپول انگلیس به آمریکای شمالی نقل مکان می‌کنند. آن‌ها به یک منطقه ماهی‌گیری در مین به نام کالینزپورت رفته و ملک بزرگ کالین وود را بنا می‌کنند. پسر خانواده، بارناباس قرار است تا به پسری ثروتمند و مالک کالین وود تبدیل شود. او قلب جادوگری به نام آنجلیک بوچرد را که برای آن‌ها خدمت می‌کرد می‌شکند. آن جادوگر با قدرت جادو، پدر و مادر او را می‌کشد و خانواده کالینز را طلسم می‌کند. بارناباس جادوی سیاه را فرا می‌گیرد تا ثابت کند که آنجلیک یک جادوگر است. او دلبسته جوزت دو پرس می‌شود. آنجلیک از حسادت جوزت را نفرین می‌کند و او تحت تاثیر این نفرین به سمت پرتگاه می‌رود تا خودش را از بالای آن پرت کند.




بنر فیلم کشیش

کشیش

Priest
کارگردان: Scott Stewart نویسنده: Min-Woo Hyung
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Paul BettanyPaul Bettany
Karl UrbanKarl Urban
Lily CollinsLily Collins
Maggie QMaggie Q
Stephen MoyerStephen Moyer
Cam GigandetCam Gigandet

درباره فیلم کشیش


فیلم کشیش (The Priest) را می‌توان اثری جذاب دانست که با ترکیب ژانرهای مختلف موفق شد مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. این فیلم خون‌آشام توسط اسکات استوارت کارگردانی شد. داستان فیلم کشیش توسط کوری گودمن به رشته تحریر درآمد. مایکل دی لویس، سم ریمی و جاش دنویل نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند.

فیلم کشیش در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود و نمرات بسیار پایینی را از جانب آن‌ها دریافت کرد؛ منتقدان اعتقاد داشتند این فیلم هیچ پیچش داستانی ندارد. آن‌ها همچنین شخصیت‌پردازی‌ها و فیلم‌نامه فیلم کشیش را ضعیف توصیف کردند.

فیلم کشیش با توجه به بودجه تولیدش فروش چندان خوبی را در گیشه تجربه نکرد و نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. این فیلم که بودجه 60 میلیون دلاری تولید و حدود 75 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به پل بتانی، کم گیگندت، مگی کیو، کارل آربان و لیلی کالینز اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم کشیش بدین شرح است: حوادث فیلم در دنیایی متعلق به آینده جریان دارد؛ قرن‌هاست که میان انسان‌ها و خون‌آشام‌ها جنگ وجود دارد و این خون‌آشام‌ها هستند که بیشتر اوقات پیروز می‌شوند. طی یکی از همین درگیری‌ها، خون‌آشام‌ها به خانواده‌ای هجوم برده و دختری را به اسیری می‌برند. کشیش که بین مردم و در شهری محصور شده زندگی می‌کند، پی می‌برد دختری که توسط خون‌آشام‌ها به دزیده شده، برادرزاده اوست. او همراه با دوست برادرزاده‌اش که کلانتر شهر به‌حساب می‌آید و به رغم مخالفت اصحاب کلیسا، تصمیم می‌گیرد جهت مقابله با خون‌آشام‌ها خود را آماده کند. او بعد از نزدیک شدن به مکان آن‌ها و یافتن ردی از برادرزاده‌اش، پی می‌برد این گروگان‌گیری درواقع یک تسویه حساب قدیمی است.




بنر فیلم گرگ‌ومیش: خسوف
پوستر فیلم گرگ‌ومیش: خسوف

گرگ‌ومیش: خسوف

The Twilight Saga: Eclipse
کارگردان: David Slade نویسنده: Melissa Rosenberg
سال انتشار:2010محصول: ایالات متحده
Kristen StewartKristen Stewart
Robert PattinsonRobert Pattinson
Taylor LautnerTaylor Lautner
Ashley GreeneAshley Greene
Peter FacinelliPeter Facinelli
Billy BurkeBilly Burke

درباره فیلم گرگ‌ومیش: خسوف


فیلم گرگ‌ومیش: خسوف (The Twilight Saga: Eclipse) موفقیت‌های تجاری دو فیلم قبلی را تکرار کرد و موفق شد طرفداران این فرنچایز را به اوج هیجان برساند. در این فیلم خون آشام عاشقانه دیوید اسلید بر صندلی کارگردانی نشست؛ ویک گادفری و کارن روزنفلد نیز تهیه‌کنندگان این پروژه بودند. مانند دو فیلم قبلی داستان این فیلم نیز توسط استفانی میر و ملیسا رزنبرگ نوشته شد.

فیلم گرگ‌ومیش: خسوف نیز مانند دو فیلم قبلی مجموعه گرگ‌ومیش با نقدهای منفی منتقدان مواجه شد. منتقدان اعتقاد داشتند این فیلم فاقد هرگونه پیچش داستانی است و سازندگان تنها آن را با تکیه بر گروه بازیگری جذاب و محبوبش ساخته‌اند. درواقع منتقدان دلیل اصلی موفقیت این مجموعه را به بازیگران محبوب آن نسبت دادند.

فیلم گرگ‌ومیش: خسوف با استقبال گسترده طرفداران فرنچایز گرگ‌ومیش مواجه شد و موفقیت تجاری بزرگی را برای سازندگانش به ارمغان آورد. این فیلم با بودجه 68 میلیون دلاری تولید شد و حدود 609 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

کریستن استوارت، رابرت پتینسون، تیلور لاتنر، برایس دالاس هاوارد، بیلی بروک، کریستین سراتوس، داکوتا فانینگ، الیزابت ریسر، کریستن پراوت، پیتر فاسینلی، تینسل کری و لیا گیبسن ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم گرگ‌ومیش: خسوف بدین شرح است: بلا بعد از فارغ‌التحصیلی در دبیرستان قصد ازدواج با ادوارد را دارد؛ اما خون‌آشامی به نام ویکتوریا که بلا سوان را دلیل اصلی مرگ نامزدش جیمز می‌داند بار دیگر بازگشته و قصد دارد با ایجاد ارتشی از تازه متولدشده‌ها (خون‌آشام‌هایی که به تازگی به خون‌آشام تبدیل شده‌اند) انتقامی سخت از بلا و خانواده کالن بگیرد. اما خواهر ادوارد، آلیس با قدرت آینده‌بینی خود می‌تواند زودتر به این موضوع می‌برد. ادوارد در پی یافتن راه حلی جهت نجات زندگی بلا است؛ از سوی دیگر بلا درگیر یک مثلث عشقی بین جیکوب و ادوارد شده است.




بنر فیلم از گرگ‌ومیش تا سحر
پوستر فیلم از گرگ‌ومیش تا سحر

از گرگ‌ومیش تا سحر

From Dusk Till Dawn
کارگردان: Robert Rodriguez نویسنده: Quentin Tarantino
سال انتشار:1996محصول: ایالات متحده
George ClooneyGeorge Clooney
Quentin TarantinoQuentin Tarantino
Harvey KeitelHarvey Keitel
Juliette LewisJuliette Lewis
Ernest LiuErnest Liu
Salma HayekSalma Hayek

درباره فیلم از گرگ‌ومیش تا سحر


از گرگ‌ومیش تا سحر (From Dusk till Dawn) یکی از فیلم های خون آشامی تماشایی تاریخ سینما است که توسط رابرت رودریگز کارگردانی شد. داستان این فیلم توسط کوئنتین تارانتینو و رابرت کورتزمن نوشته شد؛ وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم از گرگ‌ومیش تا سحر برعهده جانی نوناری و مئیر تیپر قرار داشت.

این فیلم عمدتا با نقدهای مثبت منتقدان مواجه شد و نمرات خوبی را از سوی آن‌ها دریافت کرد. منتقدان فیلم از گرگ‌ومیش تا سحر را به دلیل بازی عالی گروه بازیگری، فیلم‌نامه قدرتمند و کارگردانی عالی مورد تحسین قرار دادند. البته برخی از منتقدان اعتقاد داشتند فیلم دارای حفرات داستانی مختلفی است که امکان دارد برای مخاطبان گنگ باشد.

فیلم از گرگ و میش تا سحر نسبت به بودجه‌اش فروش خوبی را در گیشه تجربه کرد و توانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. این فیلم که با بودجه 19 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 59 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

کوئنتین تارانتینو، هاروی کایتل، جرج کلونی، جولیت لوئیس، سلما هایک، چیچ مارین و فرد ویلیامسون ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم از گرگ و میش تا سحر بدین شرح است: : داستان راجع‌به دو برادر است که دزدانی حرفه‌ای هستند؛ این دو در ابتدای فیلم مرتکب قتل می‌شوند. آن‌ها در مسیر رسیدن به مکزیک از تگزاس هستند و در مسیر برای رد شدن از مرز، یک خانواده سه نفری را با خود می‌برند و در پناه آن‌ها از مرز می‌گذرند. آن‌ها در ادمه به مکانی می‌رسند که قرار ملاقات با یک دوست دارند تا پول را تقسیم کنند.

فیلم جذاب از سحر تا غروب را می‌توان به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های جهان معرفی کرد. تماشای این اثر می‌تواند دقایق لذت بخشی را برایتان به ارمغان بیاورد.




بنر فیلم آبراهام لینکولن: شکارچی خون آشام
پوستر فیلم آبراهام لینکولن: شکارچی خون آشام

آبراهام لینکولن: شکارچی خون آشام

Abraham Lincoln: Vampire Hunter
کارگردان: Timur Bekmambetov نویسنده: Simon Kinberg , Seth Grahame-Smith
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Benjamin WalkerBenjamin Walker
Dominic CooperDominic Cooper
Anthony MackieAnthony Mackie
Mary Elizabeth WinsteadMary Elizabeth Winstead
Rufus SewellRufus Sewell
John RothmanJohn Rothman

درباره فیلم آبراهام لینکولن: شکارچی خون آشام


فیلم آبراهام لینکلن: شکارچی خون‌آشام (Abraham Lincoln: Vampire Hunter) یکی از فیلم های خون آشامی جذاب سینما به‌حساب می‌آید که توسط تیمور بکمامبتوف کارگردانی شد. فیلم آبراهام لینکلن: شکارچی خون‌آشام بر پایه رمانی به همین نام اثر سث گراهام-اسمیث ساخته شد. تیمور بکمامبتوف علاوه بر انجام وظیفه کارگردانی، به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم همکاری داشت.

بکمامبتوف در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و تیم برتون نیز او را همراهی کرد؛ داستان این فیلم خون اشامی تماشایی توسط سث گراهام-اسمیث و سیمون کینبرگ نوشته شد.

فیلم آبراهام لینکلن: شکارچی خون‌آشام بعد از اکران در جلب نظر مثبت منتقدان موفق نبود و نمرات پایینی را از سوی آن‌ها دریافت کرد. منتقدان این فیلم را در زمینه‌های شخصیت‌پردازی، فیلم‌نام و کارگردانی مورد انتقاد قرار دادند؛ البته برخی از منتقدان داستان فیلم را سرگر‌م‌کننده توصیف کرده و عملکرد گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به بنجامین واکر، دومینیک کوپر، آنتونی مکی، مری الیزابت وینستد، مارتون سوکاس، لورا کایوت و روفوس سیول اشاره کرد.

فیلم آبراهام لینکلن: شکارچی خون‌آشام فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت و توانست توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند. این فیلم که با بودجه 69 میلیون دلاری تولید شده بود، توانست بیش از 116 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کند.

خلاصه داستان فیلم آبراهام لینکلن: شکارچی خون‌آشام بدین شرح است: مادر آبراهام لینکلن (شانزدهمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا) در کودکی به شکل مرموزی کشته می‌شود. او که حالا بزرگ شده به فکر انتقام است؛ اما قاتل مادرش انسانی عادی نیست. او یک خون‌آشام است که به راحتی کشته نمی‌شود. لینکلن جوان در حین اینکه سعی می‌کند با خون‌آشام‌ها مبارزه کند، سعی دارد برده‌داری در آمریکا را نیز از بین ببرد.




بنر فیلم دنیای زیرین: تکامل
پوستر فیلم دنیای زیرین: تکامل

دنیای زیرین: تکامل

Underworld: Evolution
کارگردان: Len Wiseman نویسنده: Danny McBride
سال انتشار:2006محصول: ایالات متحده
Kate BeckinsaleKate Beckinsale
Scott SpeedmanScott Speedman
Tony CurranTony Curran
Shane BrollyShane Brolly
Derek JacobiDerek Jacobi
Bill NighyBill Nighy

درباره فیلم دنیای زیرین: تکامل


دنیای زیرین: تکامل (Underworld: Evolution) نام دومین فیلم مجموعه جهان زیرین است که به زیبایی‌ هرچه تمام‌تر به مسیر موفقیت‌آمیز این مجموعه ادامه داد. به مانند فیلم نخست، وظیفه نویسندگی و کارگردانی این فیلم نیز برعهده لن وایزمن قرار داشت؛ وایزمن به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه حضور داشت. در امر نویسندگی و تهیه‌کنندگی دنی مک‌براید به وایزمن کمک کرد. تام روزنبرگ نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه با این دو همکاری داشت.

فیلم دنیای زیرین: تکامل بعد از اکران در سال 2006 با نقدهای مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی را از سوی آن‌ها دریافت کرد؛ منتقدان اعتقاد داشتند فیلم در زمینه فیلم‌نامه با افت شدیدی نسبت به فیلم نخست مواجه شد. البته آن‌ها ریتم داستان این فیلم را جذاب توصیف کرده و از عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند.

این فیلم مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کرد و توانست موفقیت تجاری خوبی را برای سازندگانش رقم بزند. فیلم دنیای زیرین: تکامل با بودجه 45 میلیون دلاری تولید شد و حدود 111 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

کیت بکینسیل، اسکات اسپیدمن، تونی کورران، درک جاکوبی و استیون مکینتاش ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بعد از کشته شدن ویکتور، سیلین، یک خون‌آشامی متخصص کشتن گرگینه‌ها است و کینه عمیقی از آن‌ها به دل دارد، همراه با مایکل کوروین که موجودی دورگه است، در حال فرار از دست خون‌آشامان هستند. در طرف دیگر داستان تنها فرمانروای خون‌آشام‌ها یعنی مارکوس، که اکنون از خواب برخاسته و به هیولایی قدرتمند تبدیل شده است، قصد دارد برادر گرگینه‌اش ویلیام را از زندان همیشگی‌ خود رها کند. بنابراین سیلین و مایکل باید با یکدیگر متحد شده و اسرار ارتباطی را که بین نسل‌های آن دو وجود دارد کشف کنند تا موفق شوند قبل از آنکه دیر شود مارکوس را متوقف کنند.




بنر فیلم گرگ‌ومیش: ماه نو
پوستر فیلم گرگ‌ومیش: ماه نو

گرگ‌ومیش: ماه نو

The Twilight Saga: New Moon
کارگردان: Chris Weitz نویسنده: Melissa Rosenberg
سال انتشار:2009محصول: ایالات متحده
Kristen StewartKristen Stewart
Robert PattinsonRobert Pattinson
Taylor LautnerTaylor Lautner
Billy BurkeBilly Burke
Peter FacinelliPeter Facinelli
Ashley GreeneAshley Greene

درباره فیلم گرگ‌ومیش: ماه نو


فیلم خون آشام گرگ و میش: ماه نو (The Twilight Saga: New Moon) نام دومین فیلم مجموعه گرگ‌ومیش است که به بهترین شکل ممکن به مسیر موفقیت این فرنچایز ادامه داد. این فیلم براساس رمانی به همین نام و به کارگردانی کریس ویتز ساخته شد. مارک مورگان و ویک گادفری تهیه‌کنندگان این پروژه بودند. داستان فیلم گرگ‌ومیش: ماه نو نیز توسط استفانی میر و ملیسا رزنبرگ نوشته شد.

درکل مجموعه فیلم‌های گرگ‌ومیش در جلب رضایت منتقدان موفق عمل نکردند؛ فیلم گرگ‌ومیش: ماه نو نیز از این قاعده مستثنی نیست. این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه، کارگردانی و ریتم داستانی مورد انتقاد قرار رفت؛ البته برخی از منتقدان بازی عالی گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند.

موفقیت فیلم گرگ‌ومیش: ماه نو در جلب نظر مخاطبان باعث شد تا این اثر را یکی از بهترین فیلم های خون آشامی تاریخ سینما بدانیم. این فیلم که با بودجه 50 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 711 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروخت. دوبله فارسی این فیلم نیز دارای جذابیت‌های خاص خود است که تماشای آن را حتما به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم خون آشام دوبله فارسی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کریستن استوارت، رابرت پتینسون، تیلور لاتنر، اشلی گرین، ریچل لفیور، بیلی بروک، مایکل شین، داکوتا فانینگ، الیزابت ریسر، پیتر فاسینلی، کریستین سراتوسف تینسل کری و نوت سیئر اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بلا اکنون ۱۸ ساله است؛ او در تنهایی خویش نگران است در حالی‌که او سنش بالا می‌رود، ادوارد کماکان ۱۷ ساله خواهد ماند. عشق و علاقه این دو هر روز به هم شدیدتر می‌شود. بلا تمایل دارد به یک خون‌آشام تبدیل شده و تا ابد با ادوارد زندگی کند. از طرف دیگر ادوارد نمی‌خواهد شانس زندگی انسانی را از او بگیرد و به همین دلیل نیز از فرط عشق زیادش به بلا او را ترک می‌کند.




بنر فیلم حماسه گرگ و میش: سپیده دم - قسمت دوم
پوستر فیلم حماسه گرگ و میش: سپیده دم - قسمت دوم

حماسه گرگ و میش: سپیده دم - قسمت دوم

The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2
کارگردان: Bill Condon نویسنده: Melissa Rosenberg
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Kristen StewartKristen Stewart
Robert PattinsonRobert Pattinson
Taylor LautnerTaylor Lautner
Peter FacinelliPeter Facinelli
Elizabeth ReaserElizabeth Reaser
Ashley GreeneAshley Greene

درباره فیلم حماسه گرگ و میش: سپیده دم - قسمت دوم


فیلم خون آشام عاشقانه گرگ‌ومیش: سپیده‌دم - قسمت دوم (The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2) فیلم نهایی مجموعه فیلم‌های گرگ‌ومیش است که به مسیر طولانی این فرنچایز پایان داد. این فیلم توسط بیل کاندون کارگردانی شد و وظیفه نویسندگی آن برعهده استفانی میر و ملیسا رزنبرگ قرار داشت.

میر علاوه‌بر نویسندگی، به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه همکاری داشت؛ البته او در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و افرادی چون ویک گادفری و کارن روزنفلت نیز به او کمک کردند. فیلم دوم سپیده‌دم نیز مانند دیگر فیلم‌های این مجموعه نمرات پایینی را از سوی منتقدان دریافت کرد و با انتقاد گسترده آن‌ها مواجه شد.

با وجود دریافت نقدهای منفی، فیلم خون آشامی گرگ‌ومیش: سپیده‌دم - قسمت دوم فروش بسیار خوبی را تجربه کرد و به بهترین شکل ممکن به مسیر موفقیت‌آمیز فرنچایز گرگ‌ومیش پایان داد. این فیلم که با بودجه 136 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 829 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کریستن استوارت، رابرت پتینسون، تیلور لاتنر، مک‌کنزی فوی، پیتر فاسینلی، الیزابت ریسر، اشلی گرین، کلان لاتز، نیکی رید، جکسون رادبون و نوت سیئر اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بلا که به تازگی به دنیا آمده و از بند انسانی خود رها و به خون آشام تبدیل شده است، با دخترش رنسمی روبه‌رو می‌شود. در ادامه او و ادوارد باید جهت محافظت از دخترشان وار جنگی بزرگ شوند.




بنر فیلم دنیای زیرین
پوستر فیلم دنیای زیرین

دنیای زیرین

Underworld
کارگردان: Len Wiseman نویسنده: Danny McBride
سال انتشار:2003محصول: آلمان , مجارستان , بریتانیا , ایالات متحده
Kate BeckinsaleKate Beckinsale
Scott SpeedmanScott Speedman
Michael SheenMichael Sheen
Shane BrollyShane Brolly
Bill NighyBill Nighy
Erwin LederErwin Leder

درباره فیلم دنیای زیرین


دنیای زیرین یک فیلم خون آشام اکشن و ترسناک به کارگردانی و نویسندگی لن وایزمن است که در سال 2003 اکران شد. وایزمن در امر نویسندگی تنها نبود و دنی مک‌براید و کوین گرویوکس نیز او را همراهی کردند. رابرت برناچی، گری لوچسی و تام روزنبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند.

فیلم دنیای زیرین بعد از اکران موفق شد نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و با نمرات خوب آن‌ها مواجه شود. منتقدان این فیلم را به دلیل عملکرد عالی گروه بازیگری، داستان جذاب و منحصربه‌فرد و شخصیت‌پردازی‌های درست آن مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم در گیشه نیز فروش نسبتا خوبی داشت و توانست با استقبال طرفداران فیلم های ژانر خون آشام مواجه شود. فیلم دنیای زیرین که با بودجه 22 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 95.7 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیت بکینسیل، اسکات اسپیدمن، مایکل شین، بیل نای، شین برولی، سوفیا مایلز و رابی جی اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم دنیای زیرین بدین شرح است: حدود 600 سال است که خون‌آشام‌ها با گرگینه‌ها می‌جنگند. گرگینه‌ها که به تدریج در حال نابودی هستند، توسط رهبرشان لوسین با کشف یک ترکیب خونی مخصوص از خون‌آشام و گرگینه، موفق به ایجاد نسلی جدید از گرگینه می‌شوند.




بنر فیلم ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها
پوستر فیلم ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها

ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها

The Mortal Instruments: City of Bones
کارگردان: Harald Zwart نویسنده: I. Marlene King , Jessica Postigo
سال انتشار:2013محصول: کانادا , آلمان , بریتانیا , ایالات متحده
Lily CollinsLily Collins
Kevin ZegersKevin Zegers
Jemima WestJemima West
Lena HeadeyLena Headey
Kevin DurandKevin Durand
Jared HarrisJared Harris

درباره فیلم ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها


ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها (The Mortal Instruments: City of Bones) جزو فیلم های خون آشامی جذاب سینما است که توسط هارالد زوارت کارگردانی شد. داستان این فیلم توسط کاساندرا کلر نوشته شد و وظیفه تهیه‌کنندگی آن نیز برعهده دان کارمودی قرار داشت.

این فیلم فانتزی به‌هیچ وجه موفق به جلب نظرات مثبت منتقدان نشد و نمرات پایینی را از جانب آن‌ها دریافت کرد. منتقدان فیلم ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها را اثری با فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی ضعیف توصیف کردند که داستان کاملا بی‌محتوایی دارد.

این فیلم خون آشام در بخش فروش نتوانست مطابق انتظارات سازندگان عمل کند. فیلم ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها که با بودجه 60 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 90 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

لیلی کالینز، جیمی باور، رابرت شیهان، جمایما وست، کوین زگرز، کوین دوراند، رابرت مایلیت، لینا هیدی، جرید هاریس، آیدان تورنور، سی.سی.اچ. پاوندر، جاناتان ریس میرز، الیاس مبارک و گادفری گائو ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک نوجوان اهل شهر نیویورک به نام کلاری فری، شروع به دیدن و کشیدن نمادهایی عجیب می‌کند؛ این اتفاق باعث نگرانی مادرش جوسلین فری و دوست خانودگی‌اش لوک گرووی می‌شود. کلاری در ادامه همراه دوستش سیمون لوییس به یک کلوپ شبانه شلوغ می‌رود؛ در آنجا او تنها شخصی است که می‌تواند ببیند جیس ویلند و همدستانش یک مرد را به قتل می‌رسانند.




بنر فیلم دنیای زیرین: بیداری
پوستر فیلم دنیای زیرین: بیداری

دنیای زیرین: بیداری

Underworld: Awakening
کارگردان: Måns Mårlind , Björn Stein نویسنده: Len Wiseman , J. Michael Straczynski , Allison Burnett , John Hlavin
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Kate BeckinsaleKate Beckinsale
Stephen ReaStephen Rea
Michael EalyMichael Ealy
Theo JamesTheo James
India EisleyIndia Eisley
Charles DanceCharles Dance

درباره فیلم دنیای زیرین: بیداری


دنیای زیرین: بیداری (Underworld: Awakening) یکی دیگر از بهترین فیلم های خون آشامی سینما محسوب می‌شود که با استقبال طرفداران مواجه شد. وظیفه کارگردانی این فیلم خون اشام جذاب برعهده منس مارلیند و بیورن استین قرار داشت. تام روزنبرگ، گری لوچسی، لن وایزمن و ریچارد رایت تهیه‌کنندگان این پروژه بودند.

وایزمن علاوه‌بر تهیه‌کنندگی،‌ به‌عنوان نویسنده نیز در این فیلم همکاری داشت؛ البته نویسندگانی چون جان هلیوین، آلیسون برنت و جی. مایکل استراچینسکی در امر نویسندگی او را همراهی کردند.

فیلم دنیای زیرین: بیداری با نقدهای منفی منتقدان مواجه شد و نمرات پایینی را از سوی آن‌ها دریافت کرد. منتقدان اعتقاد داشتند این فیلم دارای حفرات داستانی زیادی است و فیلم‌نامه آن نقص‌های زیادی دارد. آن‌ها همچنین کارگردانی فیلم جهان زیرین: بیداری را ضعیف توصیف کردند.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم دنیای زیرین: بیداری به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیت بکینسیل، ساندریان هالت، تئو جیمز، مایکل ایلی، ایندیا آیسلی، استفن ری، چارلز دنس و کریس هلدن-رید اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بعد از اینکه انسان‌ها از وجود خون‌آشام‌ها و گرگینه‌ها آگاه می‌شوند، به مبارزه با آن‌ها برمی‌خیزند؛ به‌همین دلیل نیز سیلین به‌عنوان یک جنگجوی خون آشام تصمیم می‌گیرد هم‌نوعان خود را در جنگ علیه انسان‌ها رهبری کند.




بنر فیلم دنیای زیرین: جنگ‌های خونین
پوستر فیلم دنیای زیرین: جنگ‌های خونین

دنیای زیرین: جنگ‌های خونین

Underworld: Blood Wars
کارگردان: Anna Foerster نویسنده: Cory Goodman
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Kate BeckinsaleKate Beckinsale
Theo JamesTheo James
Tobias MenziesTobias Menzies
Lara PulverLara Pulver
Bradley JamesBradley James
Peter AnderssonPeter Andersson

درباره فیلم دنیای زیرین: جنگ‌های خونین


دنیای زیرین: جنگ‌های خونین (Underworld: Blood Wars) پنجمین فیلم مجموعه جهان زیرین محسوب می‌شود که با وجود دریافت نقدهای منفی، فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده آنا فورستر قرار داشت. داستان این فیلم نیز توسط کوری گودمن نوشته شد. دیوید کرن، تام روزنبرگ، ریچارد رایت و لن وایزمن تهیه‌کنندگان فیلم دنیای زیرین: جنگ‌های خونین بودند.

این فیلم با واکنش منفی منتقدان مواجه شد و نمرات بسیار پایینی را از سوی آن‌ها دریافت کرد. منتقدان فیلم دنیای زیرین: جنگ‌های خونین در زمینه‌های کارگردانی، فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار دادند و درمجموع این اثر را بسیار ضعیف دانستند.

فیلم دنیای زیرین: جنگ‌های خونین علی‌رغم نقدهای منفی که دریافت کرد، فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت. این فیلم که با بودجه 35 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 81 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

کیت بکینسیل، تئو جیمز، توبیاس منزیس، لارا پالور، چارلز دنس، برادلی جیمز و پتر اندرسون ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: خون آشام‌های باقی مانده در آستانه نابودی توسط گرگینه‌ها هستند؛ هر دو این گونه‌ها جهت رسیدن به هدف خود به‌دنبال سیلین هستند.




بنر فیلم ون هِلسینگ
پوستر فیلم ون هِلسینگ

ون هِلسینگ

Van Helsing
کارگردان: Stephen Sommers نویسنده: Stephen Sommers
سال انتشار:2004محصول: جمهوری چک , ایالات متحده
Hugh JackmanHugh Jackman
Kate BeckinsaleKate Beckinsale
Elena AnayaElena Anaya
Will KempWill Kemp
David WenhamDavid Wenham
Richard RoxburghRichard Roxburgh

درباره فیلم ون هِلسینگ


ون هلسینگ (Van Helsing) نیز یکی از بهترین فیلم های خون آشامی تاریخ سینما محسوب می‌شود که با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد. وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده استیون سامرز قرار داشت. البته باب دوسی در امر تهیه‌کنندگی سامرز را همراهی کرد.

این فیلم بعد از اکران در سال 2004 نتوانست مطابق انتظارات منتقدان ظاهر شود و نمرات پایینی را از سوی آن‌ها دریافت کرد. منتقدان فیلم‌نامه فیلم ون هلسینگ را سرشار از ایرادات اساسی دانسته و به کارگردانی آن انتقاد کردند؛ البته برخی از منتقدان از عملکرد گروه بازیگری تمجید و داستان فیلم را سرگرم‌کننده توصیف کردند.

فیلم ون هلسینگ فروش بسیار خوبی در گیشه داشت و موفق شد مورد استقبال طرفداران ژانر خون آشامی قرار بگیرد. این فیلم که با بودجه عظیم 160 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 300 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

هیو جکمن، کیت بکینسیل، ریچارد روکسبرگ، شولر هنسلی، دیوید ونهام، ویل کمپ و تام فیشر ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در فیلم ون هلسینگ به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک شکارچی هیولا به اسم ابراهام ون هلسینگ در اواخر سده 19 میلادی بعد از پایان نخستین ماموریت خود که تعقیب و نابودی مستر هاید است به واتیکان فراخوانده می‌شود. او از جانب واتیکان مامور می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن عازم ناحیه ترانسیلوانیا در کشور رومانی شود و در آنجا کنت دراکولا را پیدا کرده و نابود سازد تا مانع از جنایت‌های این هیولای خون‌خوار و همسرانش شود. ون هلسینگ با همراهی دستیارش کارل و با تجهیز به ابزارهای پیشرفته جهت شکار دراکولا عازم کشور رومانی می‌شود. او در آنجا با زنی زیبا به نام آنا آشنا می‌شود که آخرین فرد از خاندانی است که به داشتن زندگی جاودان طلسم شده‌اند و تنها با نابودی دراکولا قادر هستند به آرامش ابدی دست پیدا کنند.




بنر فیلم گرگ‌ومیش: سپیده‌دم - قسمت اول
پوستر فیلم گرگ‌ومیش: سپیده‌دم - قسمت اول

گرگ‌ومیش: سپیده‌دم - قسمت اول

The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1
کارگردان: Bill Condon نویسنده: Melissa Rosenberg , Stephenie Meyer
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Kristen StewartKristen Stewart
Robert PattinsonRobert Pattinson
Taylor LautnerTaylor Lautner
Ashley GreeneAshley Greene
Peter FacinelliPeter Facinelli
Elizabeth ReaserElizabeth Reaser

درباره فیلم گرگ‌ومیش: سپیده‌دم - قسمت اول


گرگ‌ومیش: سپیده‌دم - قسمت اول (The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 1) نام فیلم چهارم فرنچایز گرگ‌ومیش است که مقدمات پایان این مجموعه ‌فیلم‌ها را آماده کرد. بیل کاندون به‌عنوان کارگردان در این پروژه همکاری داشت. ویک گادفری، کارن روزنفلت و استفانی میر تهیه‌کنندگان این اثر بودند. وظیفه نویسندگی این فیلم نیز برعهده ملیسا روزنبرگ قرار داشت.

گرگ‌ومیش: سپیده‌دم - قسمت اول نمرات بسیار پایینی از سوی منتقدان دریافت کرد؛ منتقدان فیلم‌نامه این فیلم را بسیار ضعیف دانسته و درمجموع فیلم را بی‌اساس توصیف کردند. البته ریتم تند داستان یکی از مواردی بود که منتقدان آن را تحسین کردند.

این اثر به‌عنوان یکی از بهترین فیلم های خون آشامی مورد استقبال طرفداران فیلم خون اشامی قرار گرفت و فروش بسیار خوبی را در گیشه به نام خود ثبت کرد. فیلم گرگ‌ومیش: سپیده‌دم - قسمت اول با بودجه 110 میلیون دلاری تولید شد و حدود 654 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کریستن استوارت، رابرت پتینسون، تیلور لاتنر، پیتر فاسینلی، کریستین سراتوس، والری کری، می‌آنا بورینگ و تینسل کری اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بلا سوان در حال آماده شدن برای عروسی‌اش است؛ جیکوب بلک که با دریافت دعوت نامه عروسی بلا و ادوارد کالن به سرعت شهر را ترک کرده بود، هنگام مهمانی برمی‌گردد. بلا بعد از ملاقات با جیکوب و زمانی که با او تنها بود، گفت که قصد دارد تا زمانی که هنوز انسان است ماه عسل خود را به‌ دور از بقیه و تنها با ادوارد سپری کند. جیکوب پس از شنیدن سخنان بلا عصبانی شده و اعتقاد دارد که این کار می‌تواند به قیمت از دست رفتن جان بلا تمام شود.




بنر فیلم خون آشام‌ها
پوستر فیلم خون آشام‌ها

خون آشام‌ها

Vampires
کارگردان: John Carpenter نویسنده: Don Jakoby
سال انتشار:1998محصول: ایالات متحده
James WoodsJames Woods
Daniel BaldwinDaniel Baldwin
Sheryl LeeSheryl Lee
Thomas Ian GriffithThomas Ian Griffith
Maximilian SchellMaximilian Schell
Tim GuineeTim Guinee

درباره فیلم خون آشام‌ها


خون‌آشامان (Vampires‎) یکی دیگر از بهترین فیلم های خون‌ آشامی محسوب می‌شود که توانست توجه بسیاری از طرفداران این ژانر را به سمت خود جلب کند. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده جان کارپنتر قرار داشت. فیلم خون‌آشامان براساس رمانی به همین نام اثر جان استیکلی ساخته شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط دان جاکوبی به رشته تحریر در آمد. سندی کینگ نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.

فیلم خون‌آشامان به‌هیچ‌وجه در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق عمل نکرد و نمرات بسیار پایینی را از جانب آن‌ها دریافت کرد. منتقدان این فیلم را در زمینه‌های فیلم‌نامه، داستان و شخصیت‌پردازی مورد انتقاد قرار دادند.

این فیلم با وجود دریافت نقدهای منفی، نسبت به بودجه تولیدش فروش خوبی را در گیشه تجربه کرد. فیلم خون‌آشامان که با بودجه 20 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 51 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. جیمز وودز، دانیل بالدوین، شریل لی، توماس ایان گریفیت، ماکسیمیلیان شل، تیم گونی، مارک بون جونیور، کری هیرویوکی تاگاوا، فرانک دارابونت و گرگوری سیرا ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم خون‌آشامان به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم خون‌آشامان بدین شرح است: جک کرو رهبر سرسخت و خشن یک گروه حرفه‌ای خون‌آشام‌کش است که از سوی کلیسا حمایت می‌شود. بعد از شکار نه خون‌آشام به دست این گروه، سرکرده قدرتمند و بسیار خطرناک خون‌آشام‌ها به نام والک، به مهمانی شبانه خون‌آشام‌کش‌ها حمله کرده و معشوقه جک یعنی کاترینا را می‌گزد و تمام افرادش، جز دستیار او مونتویا را می‌کشد.




بنر فیلم نوسفراتو: شبح شب
پوستر فیلم نوسفراتو: شبح شب

نوسفراتو: شبح شب

Nosferatu - Phantom der Nacht
کارگردان: Werner Herzog نویسنده: Werner Herzog
سال انتشار:1979محصول: آلمان , فرانسه
Klaus KinskiKlaus Kinski
Isabelle AdjaniIsabelle Adjani
Bruno GanzBruno Ganz
Roland ToporRoland Topor
Walter LadengastWalter Ladengast
Martje GrohmannMartje Grohmann

درباره فیلم نوسفراتو: شبح شب


نوستفراتو، خون‌آشام (Nosferatu,The Vampyer) یک فیلم خون آشامی جذاب به کارگردانی و نویسندگی ورنر هرتسوک است که براساس کتابی به نام دراکولا اثر برام استوکر ساخته شد.

فیلم نوسفراتو، خون‌آشام نقدهای مثبتی از جانب منتقدان دریافت کرد و از سوی برخی از آن‌ها به‌عنوان بهترین فیلم خون آشامی تاریخ سینما لقب گرفت. منتقدان این فیلم را در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری، کارگردانی و فیلم‌نامه مورد تحسین قرار دادند. کلاوس کینسکی، ایزابل آجانی و برونو گانتس ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

لازم به ذکر است که این فیلم را باید درواقع نسخه بازسازی شده دو فیلم دراکولا و نوسفراتو دانست که به‌ترتیب در سال‌های 1931 و 1922 اکران شده بودند.

خلاصه داستان فیلم نوسفراتو، خون‌آشام بدین شرح است: جاناتان هارکر یک مامور املاک در ویسمار، آلمان است. کارفرمای او رنفیلد، به او اطلاع می‌دهد که نجیب زاده‌ای به نام کنت دراکولا قصد دارد ملکی را در ویسمار بخرد. او از هارکر می‌خواهد تا با وی ملاقات کند و این معامله سودآور را به انجام برساند.




بنر فیلم بگذار وارد شوم
پوستر فیلم بگذار وارد شوم

بگذار وارد شوم

Let Me In
کارگردان: Matt Reeves نویسنده: Matt Reeves , John Ajvide Lindqvist
سال انتشار:2010محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Kodi Smit-McPheeKodi Smit-McPhee
Chloë Grace MoretzChloë Grace Moretz
Richard JenkinsRichard Jenkins
Elias KoteasElias Koteas
Sasha BarreseSasha Barrese
Dylan KeninDylan Kenin

درباره فیلم بگذار وارد شوم


بگذار وارد شوم (Let Me In) جزو بهترین فیلم های خون آشامی به شمار می‌آید که در سال 2010 اکران شد. بگذار وارد شوم درواقع عنوانی بازسازی شده از فیلمی به همین نام است که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده مت ریوز قرار داشت. سیمون اوکس، گای ایست، نایجل سینکلیر، دونا جیگلیوتی، جان نوردلینگ و کارل مالیندر وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم بگذار وارد شوم نقدهای نسبتا خوبی دریافت کرد و مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. منتقدان این فیلم را در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری، کارگردانی و فیلم‌نامه مورد تحسین قرار دادند.

کدی اسمیت مک‌فی، کلویی مورتز، الیاس کوتیاس، ساشا باره‌سی، ریچارد جنکینز و دیلان مینت ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. این فیلم عملکرد چندان خوبی در گیشه نداشت و تنها کمی بیشتر از بودجه تولیدش فروش کرد؛ فیلم بگذار وارد شوم که با بودجه 20 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 24 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: اوون یک پسر ۱۲ساله تنها و غمگین است که هیچ دوستی ندارد. پدر و مادرش در حال جدایی‌اند و در مدرسه نیز وضعیت بدی دارد و مورد آزار قرار می‌گیرد. شبی او متوجه نقل مکان پدر و دختری به همسایگی‌شان می‌شود. به‌تدریج اوون و ابی، دخترک همسایه، به هم نزدیک‌تر می‌شوند و ابی مرموز به اوون می‌گوید که در مواقع آزار و تهدید دیگران می‌تواند به او کمک کند. پس از ناباوری ابتدایی اوون، ابی نشان می‌دهد که قدرتی فراتر از انتظار دارد.




بنر فیلم شب وحشت
پوستر فیلم شب وحشت

شب وحشت

Fright Night
کارگردان: Craig Gillespie نویسنده: Marti Noxon
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Anton YelchinAnton Yelchin
Imogen PootsImogen Poots
Colin FarrellColin Farrell
Toni ColletteToni Collette
David TennantDavid Tennant
Christopher Mintz-PlasseChristopher Mintz-Plasse

درباره فیلم شب وحشت


شب وحشت (Fright Night) فیلمی خون آشامی و کمدی به کارگردانی کریگ گیلسپی است که در سال 2011 اکران شد. فیلم شب وحشت درواقع اثری بازسازی شده از فیلمی به همین نام است که در سال 1985 اکران شده بود. مایکل دلوکا و آلیسون روزنزویگ تهیه‌کنندگان این اثر بودند. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط مارتی نوکسون نوشته شد.

فیلم شب وحشت نتوانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و واکنش‌های منفی آن‌ها را در پی داشت. منتقدان فیلم‌نامه این اثر را بسیار ضعیف توصیف کرده و شخصیت‌پردازی‌های آن را بی‌اساس دانستند.

این فیلم در گیشه توانست کمی بیشتر از بودجه تولیدش فروش کند و تاحدی برای سازندگانش سودآوری داشته باشد. فیلم شب وحشت با بودجه تولید 30 میلیون دلاری‌اش، حدود 41 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به آنتون یلچین، کالین فارل، کریستوفر مینتز پلاسه، دیوید تننت، ایموجن پوتس، تونی کولت و ساندرا ورگارا اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم شب وحشت بدین شرح است: چارلی بروستر نوجوانی ساکن در حومه شهر لاس وگاس ایالت نوادا است. او پی می‌برد که همسایه‌ای جدید که به نزدیک خانه‌شان نقل مکان کرده، یک خون‌آشام است. بهترین دوست قدیمی چارلی، ادوارد، متوجه می‌شود که بسیاری از دوستان دانش‌آموزشان گم شده‌اند؛ از جمله دیگر دوست قدیمی‌شان، آدام جانسون. یک روز بعد از بازگشت چارلی از مدرسه، مادرش او را به همسایه جدیدشان جری معرفی می‌کند.




بنر فیلم ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها
پوستر فیلم ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها

ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها

The Mortal Instruments: City of Bones
کارگردان: Harald Zwart نویسنده: I. Marlene King , Jessica Postigo
سال انتشار:2013محصول: کانادا , آلمان , بریتانیا , ایالات متحده
Lily CollinsLily Collins
Kevin ZegersKevin Zegers
Jemima WestJemima West
Lena HeadeyLena Headey
Kevin DurandKevin Durand
Jared HarrisJared Harris

درباره فیلم ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها


ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها (The Mortal Instruments: City of Bones) یکی دیگر از بهترین فیلم های خون آشامی است که در سال 2013 اکران شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده هارالد زوارت قرار داشت و دان کارمودی نیز تهیه‌کننده این پروژه بود.

فیلم ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود و نمرات بسیار پایینی را از جانب آن‌ها دریافت کرد. منتقدان داستان این فیلم را پر از حفرات مختلف دانسته و اعتقاد داشتند که سازندگان به‌هیچ‌وجه در بخش شخصیت‌پردازی‌ها خوب کار نکرده‌اند.

این فیلم با وجود نقدهای منفی، نسبت به بودجه تولیدش فروش خوبی را در گیشه تجربه کرد. فیلم ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها با بودجه 60 میلیون دلاری تولید شده بود و حدود 90 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لیلی کالینز، جیمی باور، رابرت شیهان، جمایما وست، کوین زگرز، کوین دوراند، رابرت مایلیت، لینا هیدی، جرید هاریس، آیدان تورنور، سی.سی.اچ. پاوندر، جاناتان ریس میرز، الیاس مبارک و گادفری گائو اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: کلاری فرای یک نوجوان اهل شهر نیویورک است که با دیدن و ترسیم نماد‌های عجیبی، مادر خود جوسلین فری و دوست خانوادگی‌اش، لوک گاروی را نگران می‌کند. در ادامه اتفاقات عجیبی برای این نوجوان رخ می‌دهد که باعث شگفتی مخاطب می‌شود.




بنر فیلم 30 روز از شب
پوستر فیلم 30 روز از شب

30 روز از شب

30 Days of Night
کارگردان: David Slade نویسنده: Stuart Beattie , Brian Nelson , Steve Niles
سال انتشار:2007محصول: نیوزلند , ایالات متحده
Josh HartnettJosh Hartnett
Melissa GeorgeMelissa George
Ben FosterBen Foster
Danny HustonDanny Huston
Mark Boone JuniorMark Boone Junior
Craig HallCraig Hall

درباره فیلم 30 روز از شب


30 روز شب (30 Days of Night) یک فیلم خون آشامی و ترسناک به کارگردانی دیوید اسلید است که در سال 2007 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده سام ریمی، تد آدامز و راب تاپرت قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط استیو نایلز، استوارت بیتی و برایان نلسون نوشته شد.

فیلم 30 روز شب در جلب نظر منتقدان موفق نبود و مورد انتقاد آن‌ها قرار گرفت. منتقدان این فیلم را به دلیل داستان نه چندان جذاب و فیلم‌نامه ضعیف مورد انتقاد قرار دادند. جاش هارتنت، ملیسا جرج، دنی هوستون، بن فاستر، مانو بنت، مارک بون جونیور و مارک رندال ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم 30 روز شب بدین شرح است: شهر بارو در آلاسکا هر سال 30 روز در تاریکی فرو می‌رود. دوره‌ای در زمستان که در تاریکی به سر میبرد و روز نمی‌شود. بعد از آماده شدن شهر برای یک ماه تاریکی، یک غریبه از یک کشتی بزرگ در ساحل وارد شهر می‌شود و ارتباطات و حمل و نقل شهر را با دنیای بیرون خراب می‌کند. کلانتر بارو، ابن اولسون پی می‌برد که همسرش، استلا، آخرین پرواز به دنیای بیرون را از دست داده و باید 30 روز در این شهر مخوف بماند. در آن شب، گروهی از خون آشام‌ها، به رهبری مارلو، به اکثر شهرها حمله کرده و مردم را به قتل می رسانند. استلا و چند بازمانده دیگر مجبور می شوند تا در یک خانه مسکونی با یک اتاق زیر شیروانی پنهان شوند.




بنر فیلم ون هِلسینگ
پوستر فیلم ون هِلسینگ

ون هِلسینگ

Van Helsing
کارگردان: Stephen Sommers نویسنده: Stephen Sommers
سال انتشار:2004محصول: جمهوری چک , ایالات متحده
Hugh JackmanHugh Jackman
Kate BeckinsaleKate Beckinsale
Elena AnayaElena Anaya
Will KempWill Kemp
David WenhamDavid Wenham
Richard RoxburghRichard Roxburgh

درباره فیلم ون هِلسینگ


ون هلسینگ (Van Helsing) جزو بهترین فیلم های خون آشامی به شمار می‌آید که وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی آن برعهده استیون سامرز قرار داشت. باب دوسی نیز در امر تهیه‌کنندگی استیون سامرز را برعهده داشت.

فیلم ون هلسینگ نتوانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. هیو جکمن، کیت بکینسیل، ریچارد روکسبرگ، شولر هنسلی، دیوید ونهام، ویل کمپ و تام فیشر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

این فیلم به موفقیت تجاری بزرگی دست یافت و توانست فروش بسیار خوبی را تجربه کند. فیلم ون هلسینگ که با بودجه عظیم 160 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 300 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم ون هلسینگ بدین شرح است: یک شکارچی هیولا به نام ابراهام ون هلسینگ در اواخر سده ۱۹ بعد از پایان اولین مأموریتش که تعقیب و نابودی مستر هاید است به واتیکان فراخوانده می‌شود. او از جانب واتیکان ماموریت پیدا می‌کند هرچه زودتر عازم ناحیه ترانسیلوانیا در کشور رومانی شود و در آنجا کنت دراکولا را بیابد و نابود سازد تا جلوی جنایت‌های این هیولا خون‌خوار و همسرانش را بگیرد.




بنر فیلم تنها عاشقان زنده ماندند
پوستر فیلم تنها عاشقان زنده ماندند

تنها عاشقان زنده ماندند

Only Lovers Left Alive
کارگردان: Jim Jarmusch نویسنده: Jim Jarmusch
سال انتشار:2013محصول: فرانسه , آلمان , Greece , بریتانیا
Tom HiddlestonTom Hiddleston
Tilda SwintonTilda Swinton
Mia WasikowskaMia Wasikowska
John HurtJohn Hurt
Anton YelchinAnton Yelchin
Slimane DaziSlimane Dazi

درباره فیلم تنها عاشقان زنده ماندند


تنها عاشقان زنده ماندند (Only Lovers Left Alive) نیز جزو بهترین فیلم های خون آشامی محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده جیم جارموش قرار داشت.

فیلم تنها عاشقان زنده ماندند نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد و با تحسین گسترده منتقدان روبه‌رو شد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های کارگردانی، فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها تمجید کردند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به تام هیدلستون، تیلدا سوئینتن، میا واشیکوفسکا، جان هرت و جفری رایت اشاره کرد. فیلم تنها عاشقان زنده ماندند با وجود نمرات بسیار خوبی که دریافت کرد، در گیشه موفق ظاهر نشد. این فیلم که با بودجه 7 میلیون دلاری تولید شده بود، تنها حدود 4 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: آدام یک موزیسین گوشه‌گیر و خون‌آشام است که قرن‌ها زندگی کرده و بر زندگی تعداد غیرقابل شماری موزیسین و دانشمند تاثیر گذاشته است. او باور دارد در دنیای مدرن انسانیت از بین رفته است و در فیلم بارها به انسان با عنوان زامبی ارجاع می‌دهد. آدام از طریق دکتر واتسون به بانک اهدایی خون دسترسی دارد و از آن طریق غذای خود را تهیه می‌کند. او تصمیم به خودکشی می‌گیرد اما همسرش، ایو، او را منصرف می‌کند.

بهترین سریال‌های خون آشامی




بنر سریال خاطرات خون‌آشام
پوستر سریال خاطرات خون‌آشام

خاطرات خون‌آشام

The Vampire Diaries
سازنده: Kevin Williamson , Julie Plec
سال‌های انتشار:2009 - 2017محصول: ایالات متحده
Paul WesleyPaul Wesley
Ian SomerhalderIan Somerhalder
Kat GrahamKat Graham
Candice KingCandice King
Zach RoerigZach Roerig
Matthew DavisMatthew Davis

درباره سریال خاطرات خون‌آشام


خاطرات خون آشام (The Vampire Diaries) یک سریال خون آشامی است که پخش آن از سال 2009 توسط شبکه The CW آغاز شد. این سریال که براساس مجموعه کتاب‌هایی به همین نام اثر ال. جی. اسمیت ساخته شده بود، بعد از پخش 8 فصل و 171 قسمت در سال 2017 به اتمام رسید.

سریال خاطرات خون آشام از همان آغاز پخشش موفق شد مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی شبکه The CW تبدیل شود؛ البته تعداد مخاطبان این سریال با گذر زمان و طی فصل‌های بعدی ریزش کرد و سریال با افت شدیدی مواجه شد.

منتقدان طی فصول ابتدایی به تمجید از عملکرد گروه بازیگری پرداخته و ریتم جذاب داستان سریال خاطرات خون آشام را مورد تحسین قرار دادند؛ اما در ادامه نظرات مثبت منتقدان تغییر کرد و آن‌ها اعتقاد داشتند که این سریال با گذشت زمان خلاقیت داستانی تازه‌ای را به بطن خود اضافه نکرد و دارای ریتمی یکنواخت شد.

ریتم یکنواخت داستانی سریال خاطرات خون آشام باعث شد تا تعداد بینندگان این سریال از متوسط 3.60 میلیون نفر در فصل اول تا 1.71 میلیون نفر تا فصل هشتم ریزش کند؛ درنهایت نیز سازندگان در پی افت شدید تعداد بیننده، تصمیم به پایان این سریال ژانر خون آشام گرفتند.

ازجمله بازیگرانی که در سریال خاطرات خون آشام به ایفای نقش پرداختند می‌توان به نینا دوبرو، پل ویسلی، ایان سامرهلدر، استیون آر. مک‌کوئین، کاترینا گراهام، کندیس آکولا، زک روئریک، مایکل تروینو، متیو دیویس و مایکل مالارکی اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: حوادث این سریال در شهر خیالی میستیک فالز رخ می‌دهد؛ دختری نوجوان به نام الینا گیلبرت که طی یک تصادف رانندگی هر دو والدین خود را از دست داده، عاشق یک خون آشام 162 ساله به نام استفان سالواتوره می‌شود. رابطه این دو بعد از بازگشت برادر بزرگ‌تر مرموز استفان به نام دیمون بغرنج می‌شود. دیمون بعد از بازگشتش طی نقشه‌ای، عشق قدیمی آن‌ها به نام کاترین پیرس را که یک خون آشام دقیقا شبیه به الینا است بازمی‌گرداند.

لازم به ذکر است به عقیده بسیاری از کاربران، سریال خاطرات خون آشام یکی از بهترین سریال های خارجی است.




بنر سریال اصیل ها
پوستر سریال اصیل ها

اصیل ها

The Originals
سازنده: Julie Plec
سال‌های انتشار:2013 - 2018محصول: ایالات متحده
Joseph MorganJoseph Morgan
Daniel GilliesDaniel Gillies
Phoebe TonkinPhoebe Tonkin
Charles Michael DavisCharles Michael Davis
Riley VoelkelRiley Voelkel
Yusuf GatewoodYusuf Gatewood

درباره سریال اصیل ها


اصیل‌ها (The Originals) درواقع سریال فرعی خاطرات خون آشام محسوب می‌شود که پخش آن از سال 2013 توسط شبکه The CW آغاز شد. این سریال بعد از 5 فصل و 92 قسمت در سال 2018 به کار خود پایان داد. سریال اصیل‌ها هیچ‌گاه موفق نشد در میزان جذب مخاطب به سریال خاطرات خون آشام برسد.

درواقع بیشترین تعداد مخاطبان این سریال با متوسط 2.6 میلیون مربوط به فصل نخست می‌شود؛ این میزان در فصل آخر تا 1.36 میلیون نفر افت کرد. سریال اصیل‌ها نیز در ابتدای کار توانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد؛ اما در ادامه با افت شدید داستانی خود مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال اصیل‌ها به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جوزف مورگان، دنیل گیلیز، کلر هولت، فیبی تانکین، چارلز مایکل دیویس، لیه پایپس و دانیل کمبل اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان این سریال حول محور یک خانواده خون آشام به نام خانواد مایکلسون می‌چرخد که نخستین خون آشام‌های تاریخ محسوب می‌شوند. داستان از جایی آغاز می‌شود که کلاوس مایکلسون به محله فرانسوی‌های نیواورلینز، شهری که خانواده مایکلسون 300 سال قبل آن را بنا کرده‌اند و به شهر نیروهای ماوراءالطبیعه معروف است بازمی‌گردد.




بنر سریال گرگ نوجوان
پوستر سریال گرگ نوجوان

گرگ نوجوان

Teen Wolf
سازنده: Jeff Davis
سال‌های انتشار:2011 - 2017محصول: ایالات متحده
Tyler PoseyTyler Posey
Dylan O'BrienDylan O'Brien
Holland RodenHolland Roden
Shelley HennigShelley Hennig
Dylan SprayberryDylan Sprayberry
Linden AshbyLinden Ashby

درباره سریال گرگ نوجوان


سریال خون آشامی گرگ نوجوان (Teen wolf) بعد از آغاز پخشش در سال 2011 خیلی زود مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. پخش این سریال بعد از 6 فصل و 100 قسمت در سال 2017 به اتمام رسید. شبکه ام‌تی‌وی به دلیل افت شدید تعداد مخاطبان تصمیم به پایان این سریال گرفت. این سریال براساس فیلمی به همین نام که در سال 1985 اکران شده بود ساخته شد.

تعداد مخاطبان سریال گرگ نوجوان در فصل اول به طور متوسط حدود 2.08 میلیون نفر بود که در در فصل ششم تا 0.68 میلیون نفر افت کرد. منتقدان اعتقاد داشتند داستان این سریال با گذشت زمان جذابیت خود را از دست می‌دهد و باعث خستگی مخاطبان می‌شود.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال گرگ نوجوان به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تایلر پوزی، کریستال رید، دیلن اوبرایان، تایلر هوچلین، هالند رودن، کالتن هاینز، شلی هنیگ، آردن چو، دیلان اسپریبری، لیندن اشبی و جی آر بورن اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: شخصیت اصلی اسکات مک‌کال، یک دانش‌آموز و فردی رانده شده از اجتماع است که توسط یک گرگینه گاز گرفته شده‌است. اسکات سعی می‌کند جهت حفظ یک زندگی عادی، راز گرگینه شدن خود را نزد خود پنهان نگه دارد. در این راه، بهترین دوستش، استایلز استیلینسکی و یک گرگینه مرموز دیگر با نام درک هیل او را یاری می‌کند.




بنر سریال میراث‌
پوستر سریال میراث‌

میراث‌

Legacies
سازنده: Julie Plec
سال‌های انتشار:2018 - 2020محصول: ایالات متحده
Danielle Rose RussellDanielle Rose Russell
Aria ShahghasemiAria Shahghasemi
Matthew DavisMatthew Davis
Kaylee BryantKaylee Bryant
Jenny BoydJenny Boyd
Quincy FouseQuincy Fouse

درباره سریال میراث‌


میراث (Legacies) را می‌توان یکی از بهترین سریال های خون آشامی دانست که درواقع یکی دیگر از اسپین‌آف‌های سریال خاطرات خون آشام به حساب می‌آید. پخش این سریال از سال 2018 توسط شبکه The CW آغاز شد و اکنون بعد از دو فصل هنوز به اتمام نرسیده است.

تعداد مخاطبان این سریال در فصل نخست به طور متوسط حدود 1.52 میلیون نفر بود؛ این تعداد در فصل دوم دچار تغییر چندانی نشد و به همان شکل ادامه یافت. سریال میراث موفق به جلب نظرات مثبت منتقدان نشد و نمرات پایینی را از سوی آن‌ها دریافت کرد. منتقدان داستان این فیلم را بی‌محتوا دانسته و اعتقاد داشتند که سریال تنها برپایه شهرت سریال خاطرات خون آشام می‌چرخد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال میراث به ایفای نقش پرداختند می‌توان به دنیل رز راسل، متیو دیویس، آریا شاه قاسمی، کیلی برایانت، جنی بوید، توماس دورتی و پیتون الکس اسمیت اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: حوادث سریال میراث در ادامه سریال اصیل‌ها جریان دارد. هوپ مایکلسون ، دختر کلاوس مایکلسون و هیلی مارشال که یک سه رگه‌ای قدرتمند است؛ به‌خاطر موهبت و استعدادش به همراه دوقلوهای سالتزمن یعنی لیزی و جوزی وارد مدرسه سالواتوره می‌شوند. این مدرسه در واقع یک پناهگاه امن را برای افراد فراطبیعی و مکانی است که موجوداتی مانند خون‌آشام‌ها، گرگینه‌ها و جادوگران می‌توانند انگیزه‌ها و توانایی‌های فراطبیعی خود را کنترل کنند.




بنر سریال شکارچیان سایه:ابزار مرگبار
پوستر سریال شکارچیان سایه:ابزار مرگبار

شکارچیان سایه:ابزار مرگبار

Shadowhunters
سازنده: Ed Decter
سال‌های انتشار:2016 - 2019محصول: ایالات متحده
Katherine McNamaraKatherine McNamara
Dominic SherwoodDominic Sherwood
Alberto RosendeAlberto Rosende
Matthew DaddarioMatthew Daddario
Emeraude ToubiaEmeraude Toubia
Isaiah MustafaIsaiah Mustafa

درباره سریال شکارچیان سایه:ابزار مرگبار


شکارچیان سایه (Shadowhunters) یک سریال خون آشامی تماشایی است که براساس مجموعه رمان‌های شش‌گانه اشیای فانی اثر کاساندرا کلر ساخته شد.

این سریال پس از آغاز پخشش در سال 2016 خیلی زود توانست مورد استقبال منتقدان قرار بگیرد. متتقدان سریال شکارچیان سایه را به دلیل داستان مهیج و شخصیت‌پردازی‌های عالی‌اش مورد تحسین قرار دادند. این سریال بعد از سه فصل در سال 2018 به اتمام رسید.

پخش سریال شکارچیان سایه توسط شبکه فری‌فرم انجام گرفت. این سریال در طول زمان پخشش یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های این شبکه تلویزیونی بود. کاترین مک‌نامارا، دومینیک شروود، متیو دداریو، آلبرت روسنده، هری شام جونیور، اشعیا مصطفی و امراود توبیا ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال شکارچیان سایه بدین شرح است: کلاری فریچالد یک نوجوان اهل نیویورک است که در روز تولد هجده سالگی‌اش و در پی گم شدن مادرش، جاسلین فریچالد، وارد دنیای سایه‌ها می‌شود. او پی می‌برد که یک شکارچی سایه است و در کنار اتحاد با خون‌آشام‌ها، سیلی‌ها، گرگینه‌ها و ورلاک‌ها و تحت فرماندهی کلیو، وظیفه حفاظت از دنیای انسان‌ها را دارد.




بنر سریال مهتاب
پوستر سریال مهتاب

مهتاب

Moonlight
سازنده: Trevor Munson , Ron Koslow
سال‌های انتشار:2007 - 2008محصول: ایالات متحده
Alex O'LoughlinAlex O'Loughlin
Sophia MylesSophia Myles
Jason DohringJason Dohring
Shannyn SossamonShannyn Sossamon

درباره سریال مهتاب


مهتاب (Moonlight) یک سریال تلویزیونی تماشایی است که پخش آن از سال 2007 توسط شبکه سی‌بی‌اس آغاز شد و بعد از یک فصل به اتمام رسید. وظیفه ساخت این سریال خون آشامی برعهده رون کاسلو و ترور مونسون قرار داشت.

سریال مهتاب در جلب نظرات منتقدان موفق نبود و با نقدهای منفی گسترده آن‌ها مواجه شد. منتقدان داستان این سریال را پر از ایردات اساسی و موضوعات گنگ دانسته و اعتقاد داشتند که مخاطب با تماشای آن احساس سردرگمی خواهد کرد.

این سریال در جلب نظر مخاطبان بسیار موفق بود و مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت؛ اما در عین تعجب همگان شبکه سی‌بی‌اس تنها پس از یک فصل خبر از کنسل شدن این سریال داد. ازجمله بازیگرانی که در سریال مهتاب به ایفای نقش پرداختند می‌توان به الکس الاکلین، جیسون دوهرینگ، تمی رومن، کوین وایسمن و اریک وینتر اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال مهتاب بدین شرح است: در ابتدای سریال ما با خلبانی به نام میک سنت جان آشنا می‌شویم. او یک محقق خصوصی است که بیش از پنجاه سال خون آشام بوده است. وی در صحنه قتل یک زن جوان با بت ترنر، خبرنگار روزنامه آنلاین BuzzWire آشنا می‌شود. میک و بث در کنار هم شروع به تحقیق در مورد جنایت کرده و به همدیگر کمک می‌کنند تا قاتل را دستگیر کنند.




بنر سریال فشار
پوستر سریال فشار

فشار

The Strain
سازنده: Guillermo del Toro , Carlton Cuse
سال‌های انتشار:2014 - 2017محصول: کانادا , ایالات متحده
Corey StollCorey Stoll
Kevin DurandKevin Durand
Miguel GomezMiguel Gomez
David BradleyDavid Bradley
Jonathan HydeJonathan Hyde
Richard SammelRichard Sammel

درباره سریال فشار


دگردیسی (The Strain) یک سریال خون آشامی جذاب است که براساس رمانی به همین نام اثر گی‌یرمو دل تورو و چاک هوگان ساخته شد. دل تورو و هوگان وظیفه ساخت این سریال را نیز برعهده داشتند. پخش سریال دگردیسی از سال 2014 توسط شبکه اف اکس آغاز شد و پس از چهار فصل در سال 2017 به اتمام رسید.

سریال دگردیسی در جلب نظر منتقدان موفق بود و نمرات خوبی را دریافت کرد. منتقدان داستان این سریال را سرگرم‌کننده دانسته و اعتقاد داشتند که شخصیت‌های جذاب آن می‌تواند به خوبی مخاطبان را جذب سریال کند.

کوری استول، دیوید بردلی، کوین دورند، شان آستین، میا مایسترو، جاناتان هاید، ریچارد زامل، خاویر بوتت، میگل گومز، ماکس چارلز، نتالی برون، جک کزی، روپرت پنری-جونز، فرانسیس کاپرا، روتا گدمینتاس و بن هایلند ازجمله بازیگرانی هستند که در سریال دگردیسی به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: یک هواپیما درحالی‌که چراغ‌هایش خاموش و درهایش بسته است در فرودگاه جی‌اف‌کی فرود می‌آید. دکتر افریم گودوذر که یک اپیدمیولوژیست است همراه با تیمش مأمور رسیدگی به وضعیت افراد درون هواپیما می‌شود. آن‌ها وقتی وارد هواپیما می‌شوند با دویست جسد و چهار نفر که هنوز زنده هستند مواجه می‌شوند. اوضاع با ناپدید شدن اجساد از سردخانه وخیم‌تر می‌شود. گودوذر و افراد کمی از کمک‌کنندگان اکنون خود را در شرایطی می‌بینند که باید نه تنها از خانواده خود بلکه از کل شهر در برابر یک تهدید باستانی ضدبشریت دفاع کنند.




بنر سریال واعظ
پوستر سریال واعظ

واعظ

Preacher
سازنده: Seth Rogen , Evan Goldberg , Sam Catlin
سال‌های انتشار:2016 - 2019محصول: بریتانیا
Dominic CooperDominic Cooper
Ruth NeggaRuth Negga
Joseph GilgunJoseph Gilgun
Ian CollettiIan Colletti
Graham McTavishGraham McTavish
Pip TorrensPip Torrens

درباره سریال واعظ


واعظ (Preacher) نیز جزو بهترین آثار خون آشامی به حساب می‌آید که براساس مجموعه کتاب‌های کمیکی به همین نام اثر گارث انیس ساخته شد. پخش سریال واعظ از سال 2016 توسط شبکه ای‌ام‌سی آغاز شد و پس از چهار فصل در سال 2019 به اتمام رسید.

سریال واعظ به دلیل درون‌مایه جذاب و داستان گیرای خود خیلی زود در دل مخاطبان جا باز کرد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. اما این سریال طی فصول انتهایی در بخش داستانی با افت شدیدی مواجه شد و همین موضوع باعث شد تا با کاهش تعداد بیننده این سریال کار خود را پس از چهار فصل به اتمام برساند.

دومینیک کوپر، جو گیلگان، روث نگا، لوسی گریفیتس، دبلیو ارل براون، درک ویلسون، ایان کالتای، تام بروک، آناتول یوسف، گراهام مک‌تاویش، پیپ تورنس، نوآ تیلور، جولی آن امری، مالکوم برت، کالین کانینگهام و بتی باکلی ازجمله بازیگرانی هستند که در سریال واعظ به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال واعظ بدین شرح است: جسی کاستر یک واعظ الکلی و سیگاری است که با تحمل بحران ایمان، با قدرت فوق العاده‌ای تزریق می‌شود. او در تلاش است در کنار معشوقه سابق خود تولیپ و دوست جدید خون آشامی‌اش کسیدی، موهبت تازه خود را بهتر درک کرده و به معنای واقعی کلمه خدا را پیدا کند.




بنر سریال خون واقعی
پوستر سریال خون واقعی

خون واقعی

True Blood
سازنده: Alan Ball
سال‌های انتشار:2008 - 2014محصول: ایالات متحده
Anna PaquinAnna Paquin
Stephen MoyerStephen Moyer
Alexander SkarsgårdAlexander Skarsgård
Sam TrammellSam Trammell
Ryan KwantenRyan Kwanten
Kristin Bauer van StratenKristin Bauer van Straten

درباره سریال خون واقعی


خون حقیقی (True Blood) یکی از سریال‌های محبوب تلویزیون بود که پخشش از سال 2008 توسط شبکه اچ بی او آغاز شد و پس از هفت فصل در سال 2014 به اتمام رسید. داستان این سریال درواقع برداشتی آزاد از رمان اسرار خون‌آشام جنوب اثر شارلین هریس است. وظیفه ساخت سریال خون حقیقی برعهده آلن بال قرار داشت.

این سریال واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت و نمرات متوسطی را دریافت کرد. منتقدان اعتقاد داشتند سریال خون حقیقی با داستان عامه‌پسند خود می‌توان مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند. اما این سریال با شخصیت‌پردازی‌های ضعیفش باعث سردرگمی مخاطبان می‌شود.

آنا پاکوین، استیون مویر، سام ترمل، رایان کوانتن، روتینا وسلی، کریستین باور وان استراتن، مکد بروکس، انا کمپ، لیزی کاپلان، لین کولینز، نلسون الیس، میچل فوربز، ماریانا کلاونو، تاو لو و مایکل مک‌میلین ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال خون حقیقی بدین شرح است: رمز و راز اصلی فصل اول مربوط به قتل زنانی است که با برادر سوکی یعنی جیسون مرتبط بودند. مودت پیكنز و داون گرین هر دو اندكی پس از تنها ماندن با او خفه شدند. اگرچه كاراگاه بلفلور به قاتل بودن جیسون مشکوک است، اما كلانتر شهر به او شکی ندارد.




بنر سریال فرشته
پوستر سریال فرشته

فرشته

Angel
سازنده: Joss Whedon , David Greenwalt
سال‌های انتشار:1999 - 2004محصول: ایالات متحده
David BoreanazDavid Boreanaz
Amy AckerAmy Acker
Alexis DenisofAlexis Denisof
J. August RichardsJ. August Richards
James MarstersJames Marsters
Andy HallettAndy Hallett

درباره سریال فرشته


یکی دیگر از برترین سریال های خون آشامی که می‌تواند در این حضور داشته باشد سریال بافی قاتل خون‌آشام‌ها (Buffy the Vampire Slayer) است. وظیفه ساخت این سریال برعهده جاس ویدون قرار داشت. پخش سریال بافی قاتل خون‌آشام‌ها از سال 1997 توسط شبکه دابلیو بی آغاز شد و پس از هفت فصل در سال 2003 کار خود را در شبکه یو‌پی‌ان خاتمه داد.

سریال بافی قاتل خون‌آشام‌ها با استقبال منتقدان روبه‌رو شد و دیدگاه‌های مثبتی را دریافت کرد. منتقدان از شخصیت‌پردازی‌ها، داستان و صحنه‌های هیجان‌انگیز این سریال تمجید کرده و اعتقاد داشتند که سریال می‌تواند به‌راحتی با مخاطبان ارتباط برقرار کند.

سارا میشل گلر، نیکولاس براندن، آلیسون هانیگان، کاریزما کارپنتر، آنتونی استوورت هد، دیوید بورناز، ست گرین، جیمز مارسترز، مارک بلوکاس، اما کالفیلد، میشل تراختنبرگ، آمبر بنسون و ئیاری لیمون ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال بافی قاتل خون‌آشام‌ها بدین شرح است: داستان این سریال حول محور آخرین زن جوان خون‌آشام به نام بافی سامرز می‌چرخد. خون‌آشام‌کش‌ها فراخوانده می‌شوند تا علیه خون‌آشام‌ها، دیوها و دیگر نیروهای شر و تاریکی بجنگند.




بنر سریال جنگ های وی
پوستر سریال جنگ های وی

جنگ های وی

V Wars
سازنده: Glenn Davis , William Laurin
سال‌های انتشار:2019 - 2019محصول: ایالات متحده
Ian SomerhalderIan Somerhalder
Adrian HolmesAdrian Holmes
Jacky LaiJacky Lai
Kimberly-Sue MurrayKimberly-Sue Murray
Kyle BreitkopfKyle Breitkopf

درباره سریال جنگ های وی


وی وارز (V Wars) یک سریال خون آشامی است که در سال 2019 توسط سرویس نت‌فلیکس شروع به پخش کرد. این سریال نمرات متوسطی دریافت کرد و با واکنش‌های مختلف آنان مواجه شد.

ایان سامرهلدر، آدریان هولمز، جکی لای و کایل هریسون برایتکوف ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند. منتقدان نسبت به روند داستانی و شخصیت‌پردازی‌ها انتقاد داشتند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: دکتر لوتر سوان با آزاد شدن ویروسی از ذوب شدن یخ به دلیل تغییر اقلیم، وارد دنیای وحشت می‌شود.




بنر سریال بافی قاتل خون آشام
پوستر سریال بافی قاتل خون آشام

بافی قاتل خون آشام

Buffy the Vampire Slayer
سازنده: Joss Whedon
سال‌های انتشار:1997 - 2003محصول: ایالات متحده
Sarah Michelle GellarSarah Michelle Gellar
Alyson HanniganAlyson Hannigan
Nicholas BrendonNicholas Brendon
Anthony Stewart HeadAnthony Stewart Head
Michelle TrachtenbergMichelle Trachtenberg
Emma CaulfieldEmma Caulfield

درباره سریال بافی قاتل خون آشام


یکی دیگر از برترین سریال های خون آشامی که می‌تواند در این حضور داشته باشد سریال بافی قاتل خون‌آشام‌ها (Buffy the Vampire Slayer) است. وظیفه ساخت این سریال برعهده جاس ویدون قرار داشت. پخش سریال بافی قاتل خون‌آشام‌ها از سال 1997 توسط شبکه دابلیو بی آغاز شد و پس از هفت فصل در سال 2003 کار خود را در شبکه یو‌پی‌ان خاتمه داد.

سریال بافی قاتل خون‌آشام‌ها با استقبال منتقدان روبه‌رو شد و دیدگاه‌های مثبتی را دریافت کرد. منتقدان از شخصیت‌پردازی‌ها، داستان و صحنه‌های هیجان‌انگیز این سریال تمجید کرده و اعتقاد داشتند که سریال می‌تواند به‌راحتی با مخاطبان ارتباط برقرار کند.

سارا میشل گلر، نیکولاس براندن، آلیسون هانیگان، کاریزما کارپنتر، آنتونی استوورت هد، دیوید بورناز، ست گرین، جیمز مارسترز، مارک بلوکاس، اما کالفیلد، میشل تراختنبرگ، آمبر بنسون و ئیاری لیمون ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال بافی قاتل خون‌آشام‌ها بدین شرح است: داستان این سریال حول محور آخرین زن جوان خون‌آشام به نام بافی سامرز می‌چرخد. خون‌آشام‌کش‌ها فراخوانده می‌شوند تا علیه خون‌آشام‌ها، دیوها و دیگر نیروهای شر و تاریکی بجنگند.




بنر سریال بیشه شوکران
پوستر سریال بیشه شوکران

بیشه شوکران

Hemlock Grove
سازنده: Brian McGreevy
سال‌های انتشار:2013 - 2015محصول: ایالات متحده
Landon LiboironLandon Liboiron
Bill SkarsgårdBill Skarsgård
Famke JanssenFamke Janssen
Madeleine MartinMadeleine Martin
Camille De PazzisCamille De Pazzis

درباره سریال بیشه شوکران


هملوک گرو (Hemlock Grove) جزو بهترین سریال های خون آشامی است که توسط مک‌گریوی ساخته شد. این سریال کار خود را از سال 2013 آغاز کرد و بعد از 3 فصل به اتمام رسید.

سریال هملوک گرو با واکنش‌های مختلف منتقدان روبه‌رو شد. این سریال به دلیل بازی محشر تحسین مننقدان را برانگیخت. اما منتقدان از شخصیت‌پردازی‌های ضعیف و روند داستانی متناقص انتقاد داشتند. بیل اسکاشگورد، فامکه یانسن، لاندون لیبویرون و گانیهدیو هورن ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان سریال هملوک گرو بدین شرح است: اسرار تنها بخشی از زندگی روزمره در شهر کوچک هملوک گرو است؛ جایی که تاریک‌ترین بدی‌ها در دید ساده پنهان می‌شوند.




بنر سریال گزیده
پوستر سریال گزیده

گزیده

Bitten
سازنده: Daegan Fryklind
سال‌های انتشار:2014 - 2016محصول: کانادا
Laura VandervoortLaura Vandervoort
Greyston HoltGreyston Holt
Greg BrykGreg Bryk
Steve LundSteve Lund
Genelle WilliamsGenelle Williams
Alex OzerovAlex Ozerov

درباره سریال گزیده


بیتن (Bitten) یک سریال خون آشامی است برپایه رمانی به نام زنان در سرزمینی دیگر اثر کلی آرمسترانگ ساخته شد. وظیفه ساخت این سریال برعهده دیگان فراکلیند قرار داشت. این سریال از سال 2014 توسط شبکه اسپیس شروع به پخش کرد و پس از 3 فصل به اتمام رسید.

سریال بیتن نظرات مختلف منتقدان را به همراه داشت و نمرات گوناگونی دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به لورا وندرورت، گریستون هالت، استیو لوند و گرگ بریک اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: النا زندگی خود را بین جهان بشر و جهان گرگینه به عنوان تنها ماده از این گونه موجودات می‌گذراند. در ادامه اتفاقات عجیبی برای او رخ می‌دهد.




بنر سریال شکارچیان سایه:ابزار مرگبار
پوستر سریال شکارچیان سایه:ابزار مرگبار

شکارچیان سایه:ابزار مرگبار

Shadowhunters
سازنده: Ed Decter
سال‌های انتشار:2016 - 2019محصول: ایالات متحده
Katherine McNamaraKatherine McNamara
Dominic SherwoodDominic Sherwood
Alberto RosendeAlberto Rosende
Matthew DaddarioMatthew Daddario
Emeraude ToubiaEmeraude Toubia
Isaiah MustafaIsaiah Mustafa

درباره سریال شکارچیان سایه:ابزار مرگبار


سریال شکارچیان سایه (Shadowhunters) برپایه مجموعه رمان‌هایی به نام اشیای فانی اثر کاساندرا کلر ساخته شد. این سریال کار خود را از سال 2016 توسط شبکه فری‌فرم آغاز کرد و پس از سه فصل در سال 2018 به پایان رسید.

سریال شکارچیان سایه موفق نشد تحسین منتقدان را برانگیزد و واکنش‌های منفی آنان را در پی داشت. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کاترین مک‌نامارا، دومینیک شروود، متیو دداریو، آلبرت روسنده، هری جونیور، اشعیا مصطفی و امراود توبیا اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: کلاری فریچالد نوجوان اهل نیویورک، در روز تولد هجده سالگی‌اش و در پی گم شدن مادرش، جاسلین فریچالد وارد دنیای سایه‌ها می‌شود. او متوجه می‌شود که یک شکارچی سایه است و در کنار اتحاد با خون‌آشام‌ها، سیلی‌ها، گرگینه‌ها،و ورلاک‌ها، و تحت فرماندهی کلیو، وظیفه حفاظت از دنیای انسان‌ها را دارد.




بنر سریال کسلوانیا
پوستر سریال کسلوانیا

کسلوانیا

Castlevania
سازنده:
سال‌های انتشار:2017 - 2021محصول: ایالات متحده

درباره سریال کسلوانیا


کسلوانیا (Castlevania) نام یک سریال پویانمایی خون آشامی است که برپایه مجموعه بازی‌های ویدیویی به همین نام اثر کونامی ساخته شد. این سریال از سال 2017 توسط سرویس نت‌فلیکس شروع به پخش کرد و پس از 4 فصل به اتمام رسید.

سریال کسلوانیا موفق شد مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد و نمرات بالایی دریافت کند. منتقدان از این سریال در زمینه‌های داستان و شخصیت‌پردازی‌ها تمجید کردند. ریچارد آرمیتاژ، جیمز کالیس، گراهام مک‌تاویش، آلهاندرا رینوسو، تونی آمندولا، مت فروئر، امیلی اسوالو، تئو جیمز، آدتوکومبوه مکورمک، جیمی موری، پیتر استورماره و جسیکا براون فیندلی ازجمله صداپیشگانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان سریال کسلوانیا بدین شرح است: داستان راجع‌به ترور بلمونت، آلوکارد و سایفا بلنادس است که به دفاع از شهر والاچیا در مقابل دراکولا و افراد زیر دست وی می‌پردازند.




بنر سریال کشف جادوگران
پوستر سریال کشف جادوگران

کشف جادوگران

A Discovery of Witches
سازنده:
سال‌های انتشار:2018 - 2021محصول: ایتالیا

درباره سریال کشف جادوگران


کشف جادوگران (A Discovery of Witches) سریالی خون آشامی است که وظیفه کارگردانی آن برعهده خوان کارلوس مدینا، آلیس تروتون و سارا والکر قرار داشت. کیت بروک، تام فاره‌لی، چارلن جیمز و سارا دولارد نویسندگان این سریال بودند. سریال کشف جادوگران از سال 2018 توسط شبکه اسکای 1 شروع به پخش کرد.

این سریال نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد و توانست به محبوبیت بالایی در بین طرفداران فیلم و سریال دست پیدا کند. ترزا پالمر، متیو گود، ادوارد بلومل، لوئیز بریلی، مالین بوسکا، آیشا هارت، اوون تیال، الکس کینگستون، والری پتیفورد، تره‌ور ایو و لینزی دانکن ازجمله بازیگرانی هستند که در سریال کشف جادوگران به ایفای نقش پرداختد.

خلاصه داستان سریال کشف جادوگران بدین شرح است: دیانا بیشاپ، مورخ و جادوگر، به طور غیر منتظره‌ای نسخه خطی جادوی را در کتابخانه Bodleian آکسفورد کشف می‌کند. این کشف او را مجبور می‌کند به دنیای جادو برگردد تا از اسرار موجود درمورد موجودات جادویی آگاه شود.




بنر سریال فشار
پوستر سریال فشار

فشار

The Strain
سازنده: Guillermo del Toro , Carlton Cuse
سال‌های انتشار:2014 - 2017محصول: کانادا , ایالات متحده
Corey StollCorey Stoll
Kevin DurandKevin Durand
Miguel GomezMiguel Gomez
David BradleyDavid Bradley
Jonathan HydeJonathan Hyde
Richard SammelRichard Sammel

درباره سریال فشار


دگردیسی (The Strain) یک سریال خون آشامی است که وظیفه ساخت آن برعهده گی‌یرمو دل تورو و چاک هوگان قرار داشت. سریال دگردیسی براساس رمانی به همین نام اثر دل تورو ساخته شد. این سریال کار خود را از سال 2014 توسط شبکه اف ایکس آغاز کرد و پس از چهار فصل به اتمام رسید.

سریال دگردیسی پس از پخش نظرات مختلف منتقدان را به همراه داشت. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کوری استول، دیوید بردلی، کوین دورند، شان آستین، میا مایسترو، جاناتان هاید، ریچارد زامل، خاویر بوتت، میگل گومز، ماکس چارلز و نتالی برون اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال دگردیسی بدین شرح است: هواپیمایی درحالی‌که چراغ‌هایش خاموش و درهایش بسته است در فرودگاه جی‌اف‌کی فرود می‌آید. دکتر افریم گودوذر که یک اپیدمیولوژیست است به همراه تیمش مأمور رسیدگی به وضعیت افراد درون هواپیما می‌شود. آن‌ها وقتی وارد هواپیما می‌شوند با دویست جسد و چهار نفر که هنوز زنده هستند روبه‌رو می‌شوند. اوضاع با ناپدید شدن اجساد از سردخانه وخیم‌تر می‌شود.




بنر سریال تیغه
پوستر سریال تیغه

تیغه

Blade: The Series
سازنده: David S. Goyer
سال‌های انتشار:2006 - 2006محصول: ایالات متحده
Sticky FingazSticky Fingaz
Jill WagnerJill Wagner
Nelson LeeNelson Lee
Jessica GowerJessica Gower
Neil JacksonNeil Jackson

درباره سریال تیغه


بلید (Blade) نام سریالی خون آشامی است که وظیفه ساخت آن برعهده دیوید اس. گویر قرار داشت. این سریال طی 13 قسمت و در سال 2006 توسط شبکه اسپایک پخش شد.

سریال بلید نتوانست در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق باشد و به دلیل روند داستانی متناقص و شخصیت‌پردازی‌های ضعیف مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به استیکی فینگاز، جیل واگنر، جسیکا گاور و نیل جکسون اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: کریستا استار از خدمت سربازی در عراق بازمی‌گردد و می‌فهمئ برادر دوقلوی او، زاک، تحت شرایط مرموزی درگذشته است.




بنر سریال از هنگام غروب تا طلوع آفتاب
پوستر سریال از هنگام غروب تا طلوع آفتاب

از هنگام غروب تا طلوع آفتاب

From Dusk Till Dawn: The Series
سازنده: Robert Rodriguez
سال‌های انتشار:2014 - 2016محصول: ایالات متحده
D.J. CotronaD.J. Cotrona
Zane HoltzZane Holtz
Eiza GonzálezEiza González
Jamie TisdaleJamie Tisdale
Wilmer ValderramaWilmer Valderrama
Brandon Soo HooBrandon Soo Hoo

درباره سریال از هنگام غروب تا طلوع آفتاب


از گرگ‌ومیش تا سحر (From Dusk till Dawn: The Series) یکی از بهترین سریال‌های خون آشامی است که توسط رابرت رودریگز ساخته شد. پخش این سریال از سال 2014 آغاز شد و پس از سه فصل به اتمام رسید.

سریال از گر‌گ‌ومیش تا سحر نمرات بسیار پایینی دریافت کرد؛ اما با این وجود توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. ایزا گونزالس، زین هولتز، دی. جی. کوترانا و مدیسون دونپورت ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستندکه در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: یک تکاور تگزاسی در تعقیب برادران بدنام گکو و گروگان‌های آن‌ها است. سرانجام همه آن‌ها در یک بار بیابانی محبوس شدند که مخفیانه توسط خون آشام‌ها اداره می‌شود و یک توطئه خون آشام را کشف می‌کنند.




بنر سریال دروازه ها
پوستر سریال دروازه ها

دروازه ها

The Gates
سازنده: Richard Hatem
سال‌های انتشار:2010 - 2010محصول: ایالات متحده
Frank GrilloFrank Grillo
Marisol NicholsMarisol Nichols
Rhona MitraRhona Mitra
Luke MablyLuke Mably
Chandra WestChandra West
Janina GavankarJanina Gavankar

درباره سریال دروازه ها


گیتس (The Gates) یک سریال خون آشامی در ژانر درام است که طی یک فصل و 13 قسمت توسط شبکه ای بی سی در سال 2010 پخش شد. ریچارد هاتم و گرنت اسکاربو وظیفه ساخت این سریال را برعهده داشتند.

سریال گیتس نمرات بسیار پایینی از جانب منتقدان دریافت کرد و به همین دلیل پس از یک فصل به کار خود پایان داد. ازجمله بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به نیک مونوهان، دیلان رادکلیف و اندی بیتس اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: یک افسر پلیس شهری در یک محله که خون آشام‌ها، گرگ‌ها، جادوگران و دیگر موجودات مافوق طبیعی در آن زندگی می‌کنند، رئیس پلیس می‌شود.




بنر سریال انسان بودن
پوستر سریال انسان بودن

انسان بودن

Being Human
سازنده: Toby Whithouse
سال‌های انتشار:2009 - 2013محصول: بریتانیا
Jason WatkinsJason Watkins
Sinead KeenanSinead Keenan
Amy MansonAmy Manson
Annabel ScholeyAnnabel Scholey
Michael SochaMichael Socha
Damien MolonyDamien Molony

درباره سریال انسان بودن


انسان بودن (Being Human) یکی از بهترین سریال های خون آشامی به شمار می‌آید که از سال 2008 شروع به پخش کرد و پس از پنج فصل به اتمام رسید. توبی ویتهاوس وظیفه ساخت این سریال را برعهده داشت.

سریال انسان بودن پس از اکران با نظرات مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی دریافت کرد. ایدن ترنر، راسل تووی، لنورا کریکلو، توبی ویتهاوس ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: یک گرگینه، یک خون آشام و شبح تلاش می‌کنند با یکدیگر زندگی کنند و با هم کنار بیایند.




بنر سریال روابط خون
پوستر سریال روابط خون

روابط خون

Blood Ties
سازنده: Tanya Huff , Peter Mohan
سال‌های انتشار:2007 - 2007محصول: کانادا
Christina CoxChristina Cox
Dylan NealDylan Neal
Kyle SchmidKyle Schmid
Gina HoldenGina Holden
Françoise YipFrançoise Yip
Nimet KanjiNimet Kanji

درباره سریال روابط خون


پیوندهای خونی (Blood Ties) فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی گیوم کنه است که در سال 2013 اکران شد. در امر تهیه‌کنندگی کریستوفر وودرو و در امر نویسندگی جیمز گری به کنه کمک کردند.

فیلم پیوندهای خونی نمرات پایینی دریافت کرد و با واکنش‌های منفی آنان مواجه شد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه و کارگردانی انتقاد کردند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به کلایو اوون، بیلی کروداپ، ماریون کوتیار، میلا کونیس، ماتیاس اسچوئنائرتس، زویی سالدانیا، جیمز کان، نوآه امریش، لیلی تیلور، جان وینتیمیلیا، دومنیک لامباردوتزی، گریفین دان و چارلی تاهان اشاره کرد.

فیلم پیوندهای خونی در گیشه متحمل شکست بزرگی شد و نتوانست برای سازندگانش سوددهی داشته باشد. این فیلم که با بودجه 25 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 2.4 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دو برادر، در دو طرف قانون، به دلیل جرایم سازمان یافته در بروکلین طی دهه 1970 با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.




بنر سریال برای همیشه شوالیه
پوستر سریال برای همیشه شوالیه

برای همیشه شوالیه

Forever Knight
سازنده: Barney Cohen , James D. Parriott
سال‌های انتشار:1992 - 1996محصول: ایالات متحده
Geraint Wyn DaviesGeraint Wyn Davies
Nigel BennettNigel Bennett
Catherine DisherCatherine Disher
Ben BassBen Bass
John KapelosJohn Kapelos
Blu MankumaBlu Mankuma

درباره سریال برای همیشه شوالیه


برای همیشه شوالیه (Forever Knight) یک سریال خون آشامی است که توسط بارنی کوهن و جیمز دی. پریوت ساخته شد. این سریال از سال 1992 شروع به پخش کرد و پس از سه فصل در سال 1996 به پایان رسید.

سریال برای همیشه شوالیه موفق نشد تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جرینت وین دیویس، کاترین دیشر، نایجل بنت و دبورا دوشین اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: نیک نایت خون آشام 800 ساله به عنوان پلیس در تورنتو خواستار رستگاری شد و تلاش کرد ماهیت خون آشام خود را از بقیه جهان پنهان کند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های خون آشامی

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_78997

جمعه، 16 تیر 1402، 15:44

اینجام سلام و‌خسته نباشین اینجام که کلا دو‌تا دونه بیشتر پخشانااین نداره بقیه اشون کلا پخش انلاین نذاشتین ،پیشنهاد سی روز شب دو و شیفت شب هم‌میتونین بزارید ممنون میشم پخش انلاین هارودرست کنید🙏🏻🙏🏻


عکس پروفایل

علیرضا

جمعه، 16 تیر 1402، 17:57

سلام ممنون از همراهی شما پیگیری می کنیم تا پخش آنلاین ها اضافه بشه حتما و تشکر میکنیم بابت پیشنهادتون.

عکس پروفایل

u_23271

یکشنبه، 30 خرداد 1400، 20:44

خاطرات خوناشام ، اصیل ها معرکس ،خیلی خوبه، عالیه

عکس پروفایل

u_9357

سه‌شنبه، 26 اسفند 1399، 22:03

بله

عکس پروفایل

u_9357

سه‌شنبه، 26 اسفند 1399، 12:36

فیلم عالی شنل قرمزی هم زیباست البته اون گرگینه ایه


عکس پروفایل

مصطفی

سه‌شنبه، 26 اسفند 1399، 17:32

اونم توی همین ژانر طبقه بندی میشه .. ممنون از پیشنهادتون .. حتما توی بروزرسانی‌های آینده مقاله از فیلمی که معرفی کردید استفاده می‌کنیم.

عکس پروفایل

u_12216

سه‌شنبه، 26 اسفند 1399، 12:31

لطفا فيلم هايي كه معرفي مي كنيد رو تو سايت بزارين تا بتونيم ببينيمشون. ممنون


عکس پروفایل

مصطفی

سه‌شنبه، 26 اسفند 1399، 17:30

سلام. تا جایی که بتونیم سعی می‌کنیم لیست‌ها رو کامل کنیم، ولی خوب گاهی اوغات از پس تمام آثار برنمیایم. اما خوب اولویتمون اینه که لیست‌های خودمون رو قرار بدیم توی سایت.

عکس پروفایل

u_8564

چهارشنبه، 15 بهمن 1399، 14:41

بدونه شک گرگ میش