خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم و سریال‌های اسکارلت جوهانسون

بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون چه هستند؟ اسکارلت جوهانسون جزو محبوب‌ترین بازیگران زن هالیوود محسوب می‌شود که طی دهه اخیر در سینما بسیار خوش درخشید.

این بازیگر با ایفای نقش بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول نام خود را به‌عنوان ستاره در سطح بین‌المللی مطرح کرد.

در این مطلب قصد داریم بهترین فیلم های اسکارت جوهانسون را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت

انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت

Avengers: Infinity War
کارگردان: Anthony Russo , Joe Russo نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Chris HemsworthChris Hemsworth
Chris EvansChris Evans
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Tom HollandTom Holland

درباره فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت


انتقام‌جویان جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) یکی از بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون محسوب می‌شود که در سال 2018 اکران شد. برادران روسو وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. کوین فایگی تهیه‌کننده و کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نویسندگان این فیلم بودند.

این فیلم عمدتا با نقدهای مثبت منتقدان مواجه شد و مورد تحسین آن‌ها قرار گرفت. منتقدان فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت را به دلیل بازی فوق‌العاده گروه بازیگری، جلوه‌های بصری جذاب و صحنه‌های اکشن تماشایی تحسین کردند. البته برخی از منتقدان نسبت به زمان بسیار طولانی فیلم انتقاد داشتند.

فیلم جنگ ابدیت عملکرد درخشانی را از خود در گیشه برجای گذاشت و توانست به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما تبدیل شود. این فیلم با بودجه 400 میلیون دلاری تولید شد و حدود 2.048 میلیارد دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. این فروش عظیم باعث شد تا فیلم جنگ ابدیت به پرفروش‌ترین فیلم سال 2018، دومین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تاریخ و پنجمین فیلم پرفروش تمام تاریخ سینما تبدیل شود.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک رافلو، کریس ایوانز، اسکارلت جوهانسون، بندیکت کامبربچ، تام هالند، چادویک بوزمن، الیزابت اولسن، کریس پرت، زوئی سالدانیا و جاش برولین اشاره کرد.

انتقام جویان 3، یکی از بهترین آثاری است که جنگ‌های مدرن را به نمایش کشیده و سطح جدیدی از جلوه‌های بصری را در سینمای جهان به وجود آورده است.

خلاصه داستان فیلم جنگ ابدیت بدین شرح است: تانوس پس از به چنگ آوردن سنگ قدرت از سیاره زاندار، به همراه فرقه سیاه به سفینه بازماندگان آزگارد هجوم می‌برد. ثور، هایمدال، لوکی و هالک نمی‌توانند مانع تانوس شوند و او از طریق تسراکت به سنگ فضا نیز دست پیدا می‌کند. لوکی و هایمدال کشته می‌شوند، هالک شکست می‌خورد و ثور نیز بیهوش در فضا رها می‌شود. هایمدال طی آخرین لحظات هالک را به زمین می‌فرستد تا به انتقام جویان در زمین خبر دهد.

لازم به ذکر است که فیلم انتقام جویان 3، به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های اکشن شناخته می‌شود.

گالری فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت





بنر فیلم انتقام جویان: پایان بازی

انتقام جویان: پایان بازی

Avengers: Endgame
کارگردان: Anthony Russo , Joe Russo نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Chris EvansChris Evans
Mark RuffaloMark Ruffalo
Chris HemsworthChris Hemsworth
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Jeremy RennerJeremy Renner

درباره فیلم انتقام جویان: پایان بازی


فیلم‌ انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) با موفقیت‌های فوق‌العاده‌اش بدون شک شایستگی حضور در این لیست را داراست. برادران روسو وظیفه کارگردانی و کوین فایگی وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. فیلم‌نامه این اثر نیز توسط کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی به رشته تحریر درآمد.

فیلم پایان بازی پس از اکران واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشت و نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را در زمینه‌های بازیگری، کارگردانی و صحنه‌های اکشن مورد تحسین قرار داده و آن را سرگرم‌کننده توصیف کردند.

فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی حضور قدرتمندانه را در باکس‌آفیس تجربه کرد و توانست نام خود را به‌عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما جاودان کند. این فیلم با بودجه تولید 356 میلیون دلاری خود موفق شد چیزی در حدود 2.790 میلیارد دلار در گیشه بفروشد. این فروش باعث شد تا فیلم پایان بازی به پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۹، پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما جهان تبدیل شود.

رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافلو، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، دان چیدل، پل راد، بری لارسون، کارن گیلان، دانای گوریرا، بردلی کوپر و جاش برولین ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم پایان بازی بدین شرح است: نیمی از جمعیت دنیا توسط تانوس محو شدند، کاپیتان مارول، تونی استارک و نبیولا را که در فضا سرگردان شده‌اند نجات می‌دهد و آن‌ها را به زمین برمی‌گرداند. آن‌ها با انتقام‌جویان بازمانده دیدار می‌کنند. بروس بنر، استیو راجرز، راکت، ثور، ناتاشا رومانوف، جیمز رودز، کارول دنورز و نبیولا به فضا می‌روند و تانوس را در یک سیاره غیر مسکونی پیدا می‌کنند. آن‌ها قصد دارند تا دوباره از سنگ‌های ابدیت استفاده کنند تا ویرانی‌هایی را که تانوس به بار آورده را جبران کنند؛ ولی تانوس به آنها نشان می‌دهد که قبلاً سنگ‌ها را نابود کرده‌است تا از استفاده بیشتر آن‌ها جلوگیری کند.

لازم به ذکر است که فیلم انتقام جویان پایان بازی، به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های جهان شناخته می‌شود.

گالری فیلم انتقام جویان: پایان بازی





بنر فیلم لوسی

لوسی

Lucy
کارگردان: Luc Besson نویسنده: Luc Besson
سال انتشار:2014محصول: فرانسه
تماشای آنلاین فیلم
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Morgan FreemanMorgan Freeman
Choi Min-sikChoi Min-sik
Amr WakedAmr Waked
Julian Rhind-TuttJulian Rhind-Tutt
Pilou AsbækPilou Asbæk

درباره فیلم لوسی


لوسی (Lucy) نیز جزو بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون به حساب می‌آید که این بازیگر حضور درخشانی را در آن تجربه کرد. لوک بسون وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. ویرجینیا سیلا نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم لوسی نقدهای دوگانه‌ای را از سوی منتقدان دریافت کرد و واکنش‌های گوناگون آن‌ها را به همراه داشت. این فیلم در زمینه‌های داستان و عملکرد گروه بازیگری (به‌خصوص بازی اسکارلت جوهانسون) مورد تحسین قرار گرفت؛ برخی از منتقدان این فیلم را در زمینه‌های فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار دادند.

فیلم لوسی موفق شد مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کند و با استقبال آن‌ها مواجه شود. این فیلم با بودجه تولید 40 میلیون دلاری خود چیزی درحدود 463 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به اسکارلت جوهانسون، مورگان فریمن، عمرو واکد و چویی مین-سیک اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان حول محور زنی ۲۴ ساله به نام لوسی می‌چرخد که در تایپه تایوان زندگی و تحصیل می‌کند. معشوقه او قصد دارد تا یک محموله کیف را به‌دست مردی کره‌ای به نام آقای جانگ برساند؛ لوسی مقاومت می‌کند ولی معشوقه‌اش با دستبند دست او را به کیف می‌بندد و او را مجبور می‌کند تا آن را به آقای جانگ تحویل دهد. لوسی بعد از دیدن افراد جانگ پی می‌برد که آن‌ها یک باند خلافکار هستن. آن‌ها لوسی را وادار می‌کنند تا کیف را که درونش ۴ بسته مواد آبی رنگ است باز کند. جانگ به لوسی پیشنهاد کار می‌دهد و لوسی نمی‌پذیرد، سپس افراد جانگ او را با ضربه‌ای بیهوش می‌کنند. لوسی بعد از اینکه به هوش می‌آید با چالشی خطرناک مواجه می‌شود.

فیلم سینمایی Lucy به عنوان یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی جهان شناخته می‌شود و تماشای آن می‌تواند لحظات مفرحی را برایتان به ارمغان بیاورد.

گالری فیلم لوسی





بنر فیلم داستان ازدواج
پوستر فیلم داستان ازدواج
دو زبانه

داستان ازدواج

Marriage Story
کارگردان: Noah Baumbach نویسنده: Noah Baumbach
سال انتشار:2019محصول: بریتانیا
تماشای آنلاین فیلم
Adam DriverAdam Driver
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Laura DernLaura Dern
Alan AldaAlan Alda
Ray LiottaRay Liotta
Julie HagertyJulie Hagerty

درباره فیلم داستان ازدواج


یکی دیگر از فیلم های اسکارلت جوهانسون که با استقبال مخاطبان و منتقدان مواجه شد، فیلم داستان ازدواج (Marriage Story) بود. این فیلم در سال 2019 توسط سرویس نت‌فلیکس عرضه شد. نوآ بامباک به‌عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت؛ البته دیوید هیمن در امر تهیه‌کنندگی بامباک را همراهی کرد.

فیلم داستان ازدواج پس از عرضه توانست استقبال گسترده منتقدان را به همراه داشته باشد و با تحسین آن‌ها مواجه شود. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های کارگردانی، عملکرد گروه بازیگری و داستان تمجید کردند.

فیلم داستان ازدواج طی مراسم اسکار در شش رشته (ازجمله بهترین فیلم) نامزد دریافت جایزه شد که درنهایت تنها در بخش بازیگر نقش مکمل زن برای بازی لورا درن این جایزه را کسب کرد. داستان ازدواج طی مراسم گلدن گلوب نیز در شش بخش (ازجمله بهترین فیلم درام و بهترین فیلم‌نامه) نامزد دریافت جایزه بود که درنهایت تنها موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی لورا درن شد.

در این فیلم اسکارلت جوهانسون، آدام درایور، لورا درن، مریت ویور و ازی رابرتسون به ایفای نقش پرداختند. این فیلم توسط سرویس نت‌فلیکس عرضه شد، درنتیجه نمی‌توان به میزان سوددهی آن پی برد؛ اما طبق گزارش‌های اعلام شده فیلم داستان ازدواج خیلی سریع به یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های این سرویس تبدیل شد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان این فیلم حول محور یک زوج به نام‌های چارلی و نیکول می‌چرخد. چارلی یک کارگردان موفق تئاتر در نیویورک است. نیکول نیز بازیگری نه‌چندان مطرح است که گاهی به‌خاطر ایفای نقشش در یک فیلم نوجوانانه درجه دوم، توسط مردم شناخته می‌شود. این دو پس از گذشت مدت زمانی از آشنایی خود با یکدیگر ازدواج می‌کنند. بعد از گذشت چند سال اختلافات این زوج که دارای پسری هشت ساله نیز هستند، به اوج خود می‌رسد و آن‌ها تصمیم به طلاق می‌گیرند.




بنر فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان
پوستر فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان

کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان

Captain America: The Winter Soldier
کارگردان: Anthony Russo , Joe Russo نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
Chris EvansChris Evans
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Sebastian StanSebastian Stan
Anthony MackieAnthony Mackie
Cobie SmuldersCobie Smulders
Frank GrilloFrank Grillo

درباره فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان


کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier) فیلمی به کارگردانی برادران روسو است که یکی دیگر از آثار موفق دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود. کوین فایگی تهیه‌کننده این فیلم تماشایی بود. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نوشته شد.

فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان نقدهای بسیار خوبی از جانب منتقدان دریافت کرد و با استقبال آن‌ها مواجه شد. منتقدان این فیلم را در زمینه‌‌های عملکرد گروه بازیگری، جلوه‌های ویژه و صحنه‌های اکشن مورد تحسین قرار دادند. فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان طی مراسم اسکار در بخش بهترین جلوه‌های ویژه نامزد دریافت جایزه شده بود که البته موفق به کسب آن نشد.

موفقیت‌های فیلم سرباز زمستان در گیشه نیز خارق‌العاده بود و این فیلم توانست با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شود. فیلم سرباز زمستان که با بودجه عظیم 170 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 714 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

کریس ایوانز، اسکارلت جوهانسون، سباستین استن، آنتونی مکی، کوبی اسمالدرز، فرانک گریلو، امیلی ونکمپ، هایلی اتول، رابرت ردفورد و ساموئل ال. جکسون ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دو سال بعد از نبرد نیویورک، استیو راجرز در واشینگتن تحت نظر سازمان شیلد و مدیرش نیک فیوری کار می‌کند و تلاش می‌کند تا به زندگی مدرن عادت کند. راجرز و رومانوف به همراه تیم ویژه ضدتروریستی شیلد به سرپرستی راملو به مأموریتی فرستاده می‌شوند تا یک کشتی‌ که متعلق به شیلد است و خدمه‌اش به گروگان گرفته شده‌اند آزاد کنند.

چنانچه قصد تماشای مجموعه آثار مارول را دارید، پیشنهاد می‌کنم مقاله‌ی ملوفیلم راجع به ترتیب تماشای فیلم‌های مارول را مشاهده نمایید تا طبق تایم لاین اصلی که توسط کمپانی مارول اعلام شده است آثار را تماشا کنید.




بنر فیلم شبح درون پوسته
پوستر فیلم شبح درون پوسته

شبح درون پوسته

Ghost in the Shell
کارگردان: Rupert Sanders نویسنده: Ehren Kruger , Jamie Moss , Masamune Shirow , William Wheeler
سال انتشار:2017محصول: استرالیا , نیوزلند , ایالات متحده , بریتانیا , هندوستان , چین , کانادا , ژاپن , Hong Kong
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Takeshi KitanoTakeshi Kitano
Michael PittMichael Pitt
Pilou AsbækPilou Asbæk
Ng Chin HanNg Chin Han
Juliette BinocheJuliette Binoche

درباره فیلم شبح درون پوسته


شبح درون پوسته (Ghost in the Shell) را نیز می‌توان جزو بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون دانست که براساس مجموعه مانگایی به همین نام اثر ماسامونه شیرو ساخته شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده روپرت سندرز قرار داشت. آوی آراد و استیون پال تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. وظیفه نویسندگی فیلم شبح درون پوسته نیز برعهده ویلیام ویلر، جیمی موس و ایرن کروگر قرار داشت.

فیلم شبح درون پوسته با نقدهای متوسط منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را در زمینه‌های فیلم‌برداری، موسیقی و صحنه‌های اکشن مورد تحسین قرار دادند؛ اما آن‌ها داستان و شخصیت‌پردازی‌های این فیلم را ضعیف توصیف کردند.

این فیلم در گیشه عملکرد نسبتا خوبی داشت و توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند. فیلم شبح درون پوسته که با بودجه 110 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 169 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به اسکارلت جوهانسون، پیلو اسبک، تاکشی کیتانو، مایکل پیت و ژولیت بینوش اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم شبح درون پوسته بدین شرح است: در آینده‌ای نه چندان دور، انسان با پیشرفت‌های سایبرنتیک در ویژگی‌هایی مانند بینایی، قدرت و توانایی ذهنی تقویت می‌شود. در همین حین یک شرکت توسعه‌دهنده افزونه، به نام هانکا رباتیکس یک پروژه مخفی برای ایجاد یک بدن مصنوعی ایجاد می‌کند که قادر به ادغام مغز انسان در ازای یک هوش مصنوعی است. میرا کیلیان، تنها بازمانده از حمله سایبرتروریسم است که والدینش را به قتل رساند و پس از آسیب دیدن بدن وی، به عنوان نمونه آزمایشی انتخاب می‌شود. بر خلاف اعتراض طراحش دکتر آولت، مدیر عامل اجرایی شرکت هانکا رباتیکس، آقای کاتر، تصمیم به استفاده از کیلیان به عنوان یک عامل ضدتروریسم گرفت.




بنر فیلم بیوه سیاه

بیوه سیاه

Black Widow
کارگردان: Cate Shortland نویسنده: Eric Pearson
سال انتشار:2021محصول: مجارستان , نروژ , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Florence PughFlorence Pugh
David HarbourDavid Harbour
O.T. FagbenleO.T. Fagbenle
Rachel WeiszRachel Weisz
William HurtWilliam Hurt

درباره فیلم بیوه سیاه


محبوبیت بالای کاراکتر بیوه سیاه (Black Widow) باعث شد تا سرانجام مارول تصمیم به تولید فیلمی اختصاصی برپایه آن بگیرد. کیت شورتلند به‌عنوان کارگردان در این پروژه حضور داشت. کوین فایگی نیز تهیه‌کننده این فیلم بود. فیلم‌نامه این اثر نیز توسط اریک پیرسون به رشته تحریر درآمد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم بیوه سیاه به ایفای نقش پرداختند می‌توان به اسکارلت جوهانسون، فلورنس پیو، دیوید هاربر، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت، ری وینستون و ریچل وایس اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم بیوه سیاه بدین شرح است: داستان فیلم پس از حوادث فیلم جنگ داخلی و پیش از فیلم جنگ بی‌نهایت رخ می‌دهد. در پی وقایع کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، ناتاشا رومانوف در پی نافرمانی از توافقنامه سوکو ویا و کمک به استیو راجرز، تنها شده و تحت تعقیب دولت قرار گرفته است.

فیلم سینمایی بیوه سیاه، در سال 2021 اکران می‌شود و انتظار می‌رود که به یکی از بهترین فیلم های جدید 2021 تبدیل شود.




بنر فیلم خرگوش جوجو
پوستر فیلم خرگوش جوجو
دو زبانه

خرگوش جوجو

Jojo Rabbit
کارگردان: Taika Waititi نویسنده: Taika Waititi
سال انتشار:2019محصول: جمهوری چک , نیوزلند , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Roman Griffin DavisRoman Griffin Davis
Thomasin McKenzieThomasin McKenzie
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Taika WaititiTaika Waititi
Sam RockwellSam Rockwell
Rebel WilsonRebel Wilson

درباره فیلم خرگوش جوجو


جوجو خرگوشه (Jojo Rabbit) فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی تایکا وایتیتی است که در سال 2019 اکران شد. وایتیتی در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و افرادی چون کارتو نیول و چلسی وینستنلی نیز او را همراهی کردند.

این فیلم کمدی در جلب نظر منتقدان موفق ظاهر شد و نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد. منتقدان فیلم جوجو خرگوشه را در زمینه‌های کارگردانی، شخصیت‌پردازی‌های و عملکرد گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند.

فیلم جوجو خرگوشه طی مراسم اسکار در شش رشته (ازجمله بهترین فیلم) نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت تنها در رشته بهترین فیلم‌نامه اقتباسی توانست این جایزه را کسب کند. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در دو بخش بهترین فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی نامزد دریافت جایزه شده بود که نتوانست این جایزه را کسب کند.

فیلم جوجو خرگوشه فروش بسیار خوبی در گیشه داشت و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. این فیلم که با بودجه 14 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 86 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. اسکارلت جوهانسون، تایکا وایتیتی، ربل ویلسون و سم راکول ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم جوجو خرگوشه بدین شرح است: ماجرای فیلم در بازه زمانی جنگ جهانی دوم و در کشور آلمان رخ می‌دهد. یک پسر بچه‌ به نام جوجو که تحت تأثیر پیرامون خود قرار گرفته و عاشق آدولف هیتلر است، آرزویش عضو شدن در گروه محافظین شخصی هیتلر است. او وارد بخش آموزشی نظامی می‌شود اما برایش مشکلاتی به وجود می‌آید و از آموزش اخراج می‌شود. مادر جوجو به یک یهودی در خانه خود پناه می‌دهد. ظاهراً مادر جوجو مخالف عقاید هیتلر است.




بنر فیلم گمشده در ترجمه
پوستر فیلم گمشده در ترجمه

گمشده در ترجمه

Lost in Translation
کارگردان: Sofia Coppola نویسنده: Sofia Coppola
سال انتشار:2003محصول: ژاپن , ایالات متحده
Bill MurrayBill Murray
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Giovanni RibisiGiovanni Ribisi
Anna FarisAnna Faris
Akiko TakeshitaAkiko Takeshita
Fumihiro HayashiFumihiro Hayashi

درباره فیلم گمشده در ترجمه


یکی دیگر از بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون که به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرد، فیلم گمشده در ترجمه (Lost in Translation) بود. وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم برعهده سوفیا کوپولا قرار داشت. رز کتز نیز در امر تهیه‌کنندگی کوپولا را همراهی کرد.

فیلم گمشده در ترجمه با نقدهای مثبت منتقدان مواجه شد و توانست توجه آن‌ها را به سمت خود جلب کند. منتقدان اعتقاد داشتند داستان این فیلم به خوبی می‌تواند مخاطب را درگیر کند؛ آن‌ها همچنین از عملکرد گروه بازیگری و فیلم‌نامه این اثر تمجید کردند.

این فیلم طی مراسم اسکار در چهار بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اصلی مرد و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت تنها موفق به کسب جایزه بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی شد. فیلم گمشده در ترجمه در مراسم گلدن گلوب نیز در پنج بخش (ازجمله بهترین کارگردانی) نامزد دریافت جایزه بود که درنهایت در سه بخش بهترین فیلم موزیکال یا کمدی، بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین فیلم‌نامه توانست این جایزه را کسب کند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم گمشده در ترجمه به ایفای نقش پرداختند می‌توان به بیل مری، اسکارلت جوهانسون، جووانی ریبیسی و آنا فاریس اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: باب هریس ستاره محو سینمای آمریکا است که برای حضور در تبلیغات سودآور نوشیدنی وارد توکیو می‌شود. در ادامه اتفاقات جالبی برای او رخ می‌دهد که مسیر زندگی‌اش تغییر می‌کند.




بنر فیلم او
پوستر فیلم او

او

Her
کارگردان: Spike Jonze نویسنده: Spike Jonze
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Joaquin PhoenixJoaquin Phoenix
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Amy AdamsAmy Adams
Rooney MaraRooney Mara
Olivia WildeOlivia Wilde
Chris PrattChris Pratt

درباره فیلم او


او (Her) فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی اسپایک جونز است که در سال 2013 اکران شد. جونز در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و افرادی چون مگان الیسون و وینسنت لندی نیز در این راه او را همراهی کردند.

فیلم او پس از اکران با تحسین گسترده منتقدان مواجه گشت و نمرات خارق‌العاده‌ای را دریافت کرد. منتقدان داستان این فیلم را بسیار تاثیرگذار توصیف کرده و در نوع خود منحصربه‌فرد دانستند. آن‌ها همچنین از شخصیت‌پردازی‌ها و فیلم‌نامه قدرتمند این فیلم تمجید کردند.

فیلم او در مراسم اسکار در در پنج بخش (ازجمله بهترین فیلم) نامزد دریافت جایزه شده بود که تنها توانست جایزه بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی را دریافت کند. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب در سه بخش بهترین فیلم موزیکال یا کمدی، بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شد که درنهایت تنها توانست جایزه بهترین فیلم‌نامه را دریافت کند.

فیلم او فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. این فیلم با بودجه تولید 23 میلیون دلاری خود توانست چیزی در حدود 47 میلیون دلار فروش کند. واکین فینیکس، امی آدامز، رونی مارا، اولیویا وایلد و اسکارلت جوهانسون ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم او بدین شرح است: ماجرای فیلم در سال ۲۰۲۵ جریان دارد. تئودور توامبلی که یک مرد گوشه‌گیر است. او در شرکتی فعالیت دارد که نامه‌های زیبا و عاطفی برای متقاضی‌هایی که خود نمی‌توانند چنین نامه‌هایی بنویسند، می‌نویسد. او زیاد شادی ندارد زیرا در آستانه طلاق از همسرش کاترین قرار دارد. تئودور نرم‌افزاری گویا دارای هوش مصنوعی خریداری می‌کند. نرم‌افزار به شکلی طراحی شده تا با صاحب خود همگام شده و به روز شود.




بنر فیلم امتیاز نهایی
پوستر فیلم امتیاز نهایی

امتیاز نهایی

Match Point
کارگردان: Woody Allen نویسنده: Woody Allen
سال انتشار:2005محصول: فرانسه , بریتانیا , ایرلند , Luxembourg , ایالات متحده , فرانسه , ایرلند , Luxembourg , بریتانیا , ایالات متحده
Jonathan Rhys MeyersJonathan Rhys Meyers
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Emily MortimerEmily Mortimer
Brian CoxBrian Cox
Penelope WiltonPenelope Wilton
James NesbittJames Nesbitt

درباره فیلم امتیاز نهایی


امتیاز نهایی (Match Point) نیز جزو فیلم های برتر اسکارلت جوهانسون محسوب می‌شود که در سال 2005 اکران شد. وودی آلن به‌عنوان نویسنده و کارگردانی در این فیلم حضور داشت. لتی آرونسون، گرت ویلی، لوسی داروین و استیون تننبام نیز تهیه‌کنندگان فیلم امتیاز نهایی بودند.

فیلم امتیاز نهایی در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر شد و مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت. منتقدان فیلم امتیاز نهایی را در زمینه‌های کارگردانی، بازیگری و فیلم‌نامه تحسین کردند.

این فیلم طی مراسم اسکار تنها در بخش بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه شده بود که موفق به کسب آن نشد. فیلم امتیاز نهایی در مراسم گلدن گلوب نیز در چهار بخش بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی اسکارلت جوهانسون نامزد دریافت جایزه بود که در هیچ بخشی موفق به کسب آن نشد.

فیلم امتیاز نهایی نسبت به بودجه تولیدش فروش بسیار خوبی در گیشه داشت و توانست موفقیت تجاری بزرگی را برای سازندگانش رقم بزند. این فیلم که با بودجه 15 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 85 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جاناتان ریس میرز، اسکارلت جوهانسون، امیلی مورتیمر، ایون برمنر، متیو گود، برایان کاکس، پنه‌لوپه ویلتون، جیمز نسبیت و روپرت پنری-جونز اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم امتیاز نهایی بدین شرح است: کریس ویلتون یک تنیس‌باز ایرلندی است که به تازگی بازنشسته شده و جهت امرار معاش در لندن مربی تنیس است. کریس با یکی از شاگردانش که اشراف‌زاده‌ای به نام تام هویت است روابط دوستانه‌ای برقرار می‌کند. کلویی خواهر تام به کریس علاقه‌مند می‌شود و این دو با یکدیگر ازدواج می‌کنند و این ازدواج باعث می‌شود کریس به خانواده با نفوذ هویت وارد شود.




بنر فیلم جزیره
پوستر فیلم جزیره

جزیره

The Island
کارگردان: Michael Bay نویسنده: Alex Kurtzman , Roberto Orci , Caspian Tredwell-Owen
سال انتشار:2005محصول: ایالات متحده
Ewan McGregorEwan McGregor
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Djimon HounsouDjimon Hounsou
Sean BeanSean Bean
Steve BuscemiSteve Buscemi
Michael Clarke DuncanMichael Clarke Duncan

درباره فیلم جزیره


جزیره (The Island) فیلمی به کارگردانی مایکل بی است که در سال 2005 اکران شد. داستان فیلم جزیره توسط الکس کورتزمن و روبرتو ارسی به رشته تحریر درآمد.

این فیلم پس از اکران نقدهای متوسطی را دریافت کرد و با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد. منتقدان فیلم جزیره را در زمینه فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها دارای ضعف‌های متعددی دانسته و اعتقاد داشتند داستان فیلم نمی‌تواند به خوبی مخاطب را جذب کند. البته برخی از منتقدان از عملکرد گروه بازیگری و صحنه‌های اکشن فیلم تمجید کردند.

فیلم جزیره در بخش فروش مطابق انتظارات سازندگانش عمل نکرد و نتوانست نسبت به بودجه‌اش فروش خوبی را به نام خود ثبت کند. این فیلم که با بودجه عظیم 126 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 162 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

در این فیلم اسکارلت جوهانسون، ایوان مک‌گرگور، شون بین، استیو بوشمی، مایکل کلارک دانکن و کاتالین پرکینز به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم جزیره بدین شرح است: لینکن سیکس اکو جوانی است که در جامعه‌ای منزوی زندگی می‌کنند. ویژگی اصلی ساکنان این جامعه اطاعت محض و پرهیز از هرگونه کنجکاوی است. آنها بازمانده یک آلودگی جهانی هستند که حق خروج از این مکان را ندارند و تنها امیدشان زندگی در یک جزیره خوش آب و هوا است؛ ولی چون برای آن‌ها امکان ندارد که همگی به آنجا بروند، به طور شانسی هر هفته یک نفر انتخاب می‌شود به جزیره می‌رود.




بنر فیلم حیثیت

حیثیت

The Prestige
کارگردان: Christopher Nolan نویسنده: Christopher Nolan , Jonathan Nolan
سال انتشار:2006محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Christian BaleChristian Bale
Hugh JackmanHugh Jackman
Michael CaineMichael Caine
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Rebecca HallRebecca Hall
David BowieDavid Bowie

درباره فیلم حیثیت


پرستیژ (The Prestige) یکی از آثار برجسته سینما است که قطعا شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون را داراست. کریستوفر نولان به‌عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت. در امر تهیه‌کنندگی آرون رایدر و اما توماس و در امر نویسندگی جاناتان نولان به کریستوفر نولان کمک کردند.

فیلم معمایی پرستیژ توانست تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشته باشد و نمرات بسیار خوبی را دریافت کند. منتقدان از این فیلم به دلیل شخصیت‌پردازی‌های عالی، فیلم‌نامه قدرتمند، کارگردانی محشر و بازی فوق‌العاده گروه بازیگری تمجید کردند.

این فیلم در گیشه نیز عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و موفق شد توجه مخاطبان زیادی به سمت خود جلب کند. فیلم پرستیژ که با بودجه 40 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 109 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. هیو جکمن، کریستین بیل، مایکل کین، اسکارلت جوهانسون، ربکا هال، اندی سرکیس، دیوید بویی و کریستوفر نیم ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: آلفرد بوردن شعبده باز به جرم قتل رابرت انجییر محکوم می‌شود و در زندان تصمیم به خواندن خاطرات انجییر می‌کند. فیلم به گذشته بازمی‌گردد. هنگامی که هردو دستیاران میلتون شعبده باز با مبتکرش جان کاتر بودند، که در نمایشی جولیا همسر انجییر هنگام انجام حقه فرار از مخزن آب در مقابل چشمان تماشاگران خفه می‌شود و انجیر بوردن را مقصر می‌داند که او گره نامناسب بسته بود.




بنر فیلم کاپیتان مارول

کاپیتان مارول

Captain Marvel
کارگردان: Ryan Fleck , Anna Boden نویسنده: Ryan Fleck , Anna Boden , Geneva Robertson-Dworet
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Brie LarsonBrie Larson
Samuel L. JacksonSamuel L. Jackson
Ben MendelsohnBen Mendelsohn
Jude LawJude Law
Annette BeningAnnette Bening
Djimon HounsouDjimon Hounsou

درباره فیلم کاپیتان مارول


کاپیتان مارول (Captain Marvel‎) یکی از موفق‌ترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود که البته اسکارلت جوهانسون در آن نقش بسیار کوتاهی داشت. آنا بودن و رایان فلک وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشتند. جنوا رابرتسون-دووت فیلم‌نامه این اثر را نوشت و کوین فایگی نیز وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم فانتزی، اکشن کاپیتان مارول موفق شد مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد و نظرات مثبت آن‌ها را به سمت خود جلب کند. منتقدان از این فیلم به دلیل بازی عالی بازیگران، جلوه‌های ویژه جذاب و داستان هیجان‌انگیز تحسین کردند.

این فیلم فروش خارق‌العاده‌ای در باکس‌آفیس داشت و توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند. فیلم کاپیتان مارول با بودجه تولید 152 میلیون دلاری خود موفق شد حدود 1.128 میلیارد دلار فروش کند. این میزان فروش فیلم کاپیتان مارول را پنجمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۹، دهمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تاریخ و بیست‌وششمین فیلم پرفروش تمام ادوار تاریخ سینما تبدیل کرد.

بری لارسون، ساموئل ال. جکسون، بن مندلسون، جایمن هانسو، لی پیس، لاشانا لینچ، جما چان، الگنیس پرز سوتو، ران تمت، مکینا گریس، کلارک گرگ، جود لا و اسکارلت جوهانسون ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم کاپیتان مارول بدین شرح است: داستان فیلم با یک مقدمه شروع می‌شود که در آن دو گروه در فضا با یکدیگر درگیر هستند. گروهی به نام کری که به صلح و دوستی علاقه دارند و گروه مقابلشان یعنی اسکرول‌ها که عقل درستی ندارند و می‌خواهند همه چیز را نابود کنند. در این میان دختری در میان گروه کری حضور دارد که هیچ چیز به جز چند تصویر مبهم از گذشته‌اش را به خاطر ندارد. وی پس از یک درگیری ناموفق با اسکرول‌ها، برای فرار از مهلکه به زمین می‌آید و خیلی طول نمی‌کشد که فیوری با او مواجه شده و توضیحاتی را به او ارائه می‌دهد که باعث می‌شود کارول بداند در چه وضعیتی قرار دارد و چگونه باید به مبارزه با پلیدی‌ها برود.

گالری فیلم کاپیتان مارول





بنر فیلم شب سخت
پوستر فیلم شب سخت

شب سخت

Rough Night
کارگردان: Lucia Aniello نویسنده: Lucia Aniello , Paul W. Downs
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Jillian BellJillian Bell
Zoë KravitzZoë Kravitz
Kate McKinnonKate McKinnon
Ilana GlazerIlana Glazer
Ty BurrellTy Burrell

درباره فیلم شب سخت


شب سخت (Rough Night‎) یک فیلم کمدی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی لوشا انییلو است که در سال 2017 اکران شد. البته در امر نویسندگی پال دبلیو. داونز به انییلو کمک کرد.

فیلم شب سخت با نقدهای منفی منتقدان مواجه شد و در جلب نظرات مثبت آن‌ها موفق نبود. منتقدان اعتقاد داشتند فیلم‌نامه این فیلم دارای ضعف‌های متعددی بوده و سازندگان در زمینه‌ شخصیت‌پردازی‌ها به هیچ‌عنوان خوب عمل نکردند.

فیلم شب سخت با وجود دریافت نقدهای منفی، فروش نسبتا خوبی را در گیشه تجربه کرد. این فیلم که با بودجه 20 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 47 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروخت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم شب سخت به ایفای نقش پرداختند می‌توان به اسکارلت جوهانسون، زوئی کراویتز، کیت مک کینون، جیلیان بل و ایلانا گلیزر و دمی مور اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال ۲۰۰۶، چهار نفر به نام‌های جس، آلیس، فرانکی و بلر در نخستین سال تحصیلی دانشگاهی خود با یکدیگر دوستان صمیمی می‌شوند. یک دهه بعد، آن‌ها بار دیگر دور هم جمع می‌شوند؛ زیرا جس قصد دارد با نامزدش پیتر ازدواج کند. آلیس تصمیم می‌گیرد که چهار نفرشان آخر هفته را در یک مهمانی در میامی بگذرانند. آن‌ها همچنین از پیپا، دوست جس، می‌خواهند که به آن‌ها بپیوندد.




بنر فیلم دختر دیگر بولین
پوستر فیلم دختر دیگر بولین

دختر دیگر بولین

The Other Boleyn Girl
کارگردان: Justin Chadwick نویسنده:
سال انتشار:2008محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Natalie PortmanNatalie Portman
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Eric BanaEric Bana
Jim SturgessJim Sturgess
Mark RylanceMark Rylance
Kristin Scott ThomasKristin Scott Thomas

درباره فیلم دختر دیگر بولین


دختر دیگر بولین (The Other Boleyn Girl) نیز جزو بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون محسوب می‌شود که در سال 2008 اکران شد. فیلم دختر دیگر بولین برپایه کتابی به همین نام اثر فیلیپ گرگوری ساخته شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده جاستین چادویک قرار داشت. آلیسون آون تهیه‌کننده این فیلم بود. داستان فیلم دختر دیگر بولین نیز توسط پیتر مورگان به رشته تحریر درآمد.

این فیلم نمرات چندان خوبی از سوی منتقدان دریافت نکرد و با نقدهای منفی آن‌ها مواجه شد. منتقدان فیلم‌نامه این فیلم را دارای ایرادات متعدد دانسته و شخصیت‌پردازی‌ها را ضعیف توصیف کردند.

فیلم دختر دیگر بولین عملکرد نسبتا خوبی در گیشه داشت و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. این فیلم که با بودجه 35 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 77 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ناتالی پورتمن، اریک بانا، جیم استرجس، اسکارلت جوهانسون و بیل والیس اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: توماس بولین و الیزابت هاوارد صاحب دو دختر و یک پسر به نام‌های آن بولین، ماری بولین و جورج بولین می‌شوند. فرزندان اختلاف سنی کمی نسبت به یکدیگر دارند، از این رو رابطه نزدیکی بین آن‌ها برقرار است. وقتی فرزندان به سن جوانی می‌رسند، مری با ویلیم کری ازدواج می‌کند و زندگی شادی را آغاز می‌نماید. در حالیکه خواهر بزرگ‌تر همچنان مجرد باقی‌مانده ‌است.




بنر فیلم دختری با گوشواره مروارید
پوستر فیلم دختری با گوشواره مروارید

دختری با گوشواره مروارید

Girl with a Pearl Earring
کارگردان: Peter Webber نویسنده: Olivia Hetreed
سال انتشار:2003محصول: بریتانیا , Luxembourg
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Colin FirthColin Firth
Tom WilkinsonTom Wilkinson
Cillian MurphyCillian Murphy
Judy ParfittJudy Parfitt
Essie DavisEssie Davis

درباره فیلم دختری با گوشواره مروارید


فیلم دختری با گوشواره مروارید (Girl with a Pearl Earring) برپایه رمانی به همین نام اثر تریسی شوالیه ساخته شد. پیتر وبر به‌عنوان کارگردان در این پروژه همکاری داشت. اندی پترسون و آناند تاکر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. داستان این اثر نیز توسط اولویا هیترید به رشته تحریر درآمد.

این فیلم نقدهای دوگانه‌ای از جانب منتقدان دریافت کرد و با واکنش‌های مختلف آن‌ها مواجه شد. منتقدان فیلم دختری با گوشواره مروارید را در زمینه فیلم‌نامه و داستان ضعیف دانسته، اما فضای خاص فیلم و همچنین عملکرد گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند.

فیلم دختری با گوشواره مروارید طی مراسم اسکار در سه بخش بهترین کارگردانی هنری، بهترین فیلم‌برداری و بهترین طراحی لباس نامزد دریافت جایزه شده بود که موفق به کسب آن‌ها نشد. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در دو بخش بهترین بازیگر زن فیلم درام برای بازی اسکارلت جوهانسون و بهترین موسیقی نامزد دریافت جایزه شده بود که از کسب آن ناکام ماند.

فیلم دختری با گوشواره مروارید نسبت به بودجه تولیدش فروش خوبی را در گیشه تجربه کرد. این فیلم که با بودجه 10 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 31 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. اسکارلت جوهانسون، کالین فرث، تام ویلکینسون، کیلین مورفی و جودی پارفیت ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم دختری با گوشواره مروارید بدین شرح است: یک خدمتکار جوان که در خانه نقاشی به‌نام یوهانس ورمر کار می‌کند، با گذشت زمان به دستیار او و همچنین مدل یکی از نقاشی‌هایش تبدیل می‌شود.




بنر فیلم زن خوب
پوستر فیلم زن خوب

زن خوب

A Good Woman
کارگردان: نویسنده:
سال انتشار:2004محصول:

درباره فیلم زن خوب


یک زن خوب (A Good Woman) فیلمی به کارگردانی مایک بارکر است که در سال 2004 اکران شد. این فیلم نقدهای خوبی را دریافت نکرد و نتوانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند.

منتقدان از فیلم یک زن خوب در زمینه‌های کارگردانی، بازیگری و فیلم‌نامه ایراد گرفتند. این فیلم در گیشه نیز چندان عملکرد درخشانی نداشت و تنها حدود 6 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در فیلم یک زن خوب به ایفای نقش پرداختند می‌توان به هلن هانت، اسکارلت جوهانسون، تام ویلکینسون، مارک آمبرز، استیون کمپل مور، میلنا ووکوتیک، راجر هموند، جان استندینگ، دیانا هاردکستل و آگوستو زوکی اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم یک زن خوب بدین شرح است: حوادث فیلم در سال 1930 در شهر نیویورک آغاز می‌شود. زنی به نام ارلین پی می‌برد که دیگر توسط مردان بالارتبه پذیرفته نشده و مورد توجه آن‌ها قرار نمی‌گیرد.




بنر فیلم دان جان
پوستر فیلم دان جان

دان جان

Don Jon
کارگردان: Joseph Gordon-Levitt نویسنده: Joseph Gordon-Levitt
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Joseph Gordon-LevittJoseph Gordon-Levitt
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Julianne MooreJulianne Moore
Tony DanzaTony Danza
Glenne HeadlyGlenne Headly
Brie LarsonBrie Larson

درباره فیلم دان جان


دان جان (Don Jon) نیز یکی از بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون به‌حساب می‌آید که در سال 2013 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده جوزف گوردون-لویت قرار داشت. رام برگمن نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم دان جان پس از اکران واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت. برخی از منتقدان اعتقاد داشتند که سازندگان بیشتر از حد معمول از مضامین بزرگسالانه در داستان این فیلم استفاده کردند. برخی نیز عملکرد گروه بازیگری را مورد تحسین قرار داده و از پایان‌بندی آن تمجید کردند.

این فیلم در بخش فروش نیز عملکرد خوبی داشت و توانست مورد توجه مخاطبین قرار بگیرد. فیلم دان جان که با بودجه 3 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 30 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. جوزف گوردون-لویت، اسکارلت جوهانسون، جولیان مور، راب براون و گلن هدلی ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم دان جان به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم دان جان بدین شرح است: این فیلم داستان پسری را به تصویر می‌کشد که پیوسته به زندگی عیاشی مشغول است و خود را غرق در روابط مختلف کرده است.




بنر فیلم ما باغ وحش خریدیم
پوستر فیلم ما باغ وحش خریدیم

ما باغ وحش خریدیم

We Bought a Zoo
کارگردان: Cameron Crowe نویسنده: Aline Brosh McKenna , Cameron Crowe
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Matt DamonMatt Damon
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Thomas Haden ChurchThomas Haden Church
Colin FordColin Ford
Maggie Elizabeth JonesMaggie Elizabeth Jones
Angus MacfadyenAngus Macfadyen

درباره فیلم ما باغ وحش خریدیم


ما باغ وحش خریدیم (We bought a Zoo) فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی کامرون کرو است که در سال 2011 اکران شد. در امر تهیه‌کنندگی جولی بوم و مارک گوردون و در امر نویسندگی الین بروش مک کنا به کامرون کرو کمک کردند.

این فیلم با نقدهای مثبت منتقدان مواجه شد و مورد تحسین آن‌ها قرار گرفت. فیلم ما باغ وحش خریدیم در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری، داستان و شخصیت‌پردازی‌ها با تحسین منتقدان روبه‌رو شد.

این فیلم در بخش فروش نیز عملکرد درخشانی را از خود برجای گذاشت و با فروشی عالی در گیشه مواجه شد. فیلم ما باغ وحش خریدیم که با بودجه 50 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 120 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

مت دیمون، اسکارلت جوهانسون، توماس هیدن چرچ، کالین فورد، پاتریک فوگیت و ال فانینگ ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در فیلم ما باغ وحش خریدیم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بنجامین می همسرش را به تازگی از دست داده و مشکلات زیادی در زندگی دارد؛ از همین رو تصمیم می‌گیرد تا برای یک شروع جدید تلاش کند و خانه خود را عوض کند و همراه با پسر ۱۴ ساله و دختر ۷ ساله‌اش به آن جا نقل مکان کند.




بنر فیلم نجواگر اسب
پوستر فیلم نجواگر اسب

نجواگر اسب

The Horse Whisperer
کارگردان: Robert Redford نویسنده: Eric Roth , Richard LaGravenese
سال انتشار:1998محصول: ایالات متحده
Robert RedfordRobert Redford
Kristin Scott ThomasKristin Scott Thomas
Sam NeillSam Neill
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Dianne WiestDianne Wiest
Chris CooperChris Cooper

درباره فیلم نجواگر اسب


نجواگر اسب (The Horse Whisperer) فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رابرت ردفورد است که براساس رمانی به همین نام اثر نیکولاس ایوانز نوشته شد. ردفورد در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و پاتریک مارکی نیز او را همراهی کرد.

این فیلم با نقدهای نسبتا خوبی از جانب منتقدان مواجه شد و مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت. منتقدان داستان فیلم نجواگر اسب را سرگرم‌کننده دانسته و اعتقاد داشتند این فیلم به‌خوبی می‌تواند مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهد.

فیلم نجواگر اسب عملکرد درخشانی را از خود در گیشه برجای گذاشت و توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند. این فیلم که با بودجه 60 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 186 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

رابرت ردفورد، کریستین اسکات توماس، سام نیل، دایان ویست، اسکارلت جوهانسون، کریس کوپر، چری جونز، کیت باسورث، جسلین گیلسیگ، جانت نولان و آلیسون مورر ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم نجواگر اسب به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: گریس مک‌لین نوجوان و بهترین دوستش جودیت اوایل صبح یک زمستان برای سوار شدن بر اسب‌های خود، پیلگریم و گالیور بیرون می‌روند. در این سواری اتفاق وحشتناکی رخ می‌دهد.




بنر فیلم تنها در خانه 3
پوستر فیلم تنها در خانه 3

تنها در خانه 3

Home Alone 3
کارگردان: Raja Gosnell نویسنده: John Hughes
سال انتشار:1997محصول: ایالات متحده
Alex D. LinzAlex D. Linz
Olek KrupaOlek Krupa
Rya KihlstedtRya Kihlstedt
Lenny Von DohlenLenny Von Dohlen
David ThorntonDavid Thornton
Haviland MorrisHaviland Morris

درباره فیلم تنها در خانه 3


تنها در خانه 3 (Home Alone 3) جزو بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون محسوب می‌شود که در سال 1997 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم برعهده جان هیوز قرار داشت. هیلتون گرین نیز در امر تهیه‌کنندگی هیوز را همراهی کرد. راجا گاسنل نیز کارگردان فیلم تنها در خانه 3 بود.

فیلم تنها در خانه در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود و واکنش‌های منفی آنان را در پی داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به الکس لینز، ریا کایهلستد، لنی دو وهلن، الکساندر کروپا، دیوید تورتنتون، هویلند موریس، اسکارلت جوهانسون و ماریان سلدس اشاره کرد.

این فیلم فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. فیلم تنها در خانه 3 با بودجه تولید 32 میلیون دلاری‌اش، حدود 79 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم تنها در خانه 3 بدین شرح است: الکس ماشین کنترلی اسباب‌بازی هدیه می‌گیرد که حاوی یک تراشه نظامی بسیار مهم است. 4 دزد که برای یک باند تروریستی کار می‌کنند به دنبال این تراشه هستند. آن‌ها متوجه می‌شوند که تراشه پیش الکس است. او 8 سال بیشتر ندارد و به دلیل بیماری آبله مرغان مجبور است در خانه بماند.




بنر فیلم دنیای شبح
پوستر فیلم دنیای شبح

دنیای شبح

Ghost World
کارگردان: Terry Zwigoff نویسنده: Terry Zwigoff , Daniel Clowes
سال انتشار:2001محصول: آلمان , ایالات متحده , بریتانیا
Thora BirchThora Birch
Steve BuscemiSteve Buscemi
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Brad RenfroBrad Renfro
Illeana DouglasIlleana Douglas
Bob BalabanBob Balaban

درباره فیلم دنیای شبح


دنیای روح (Ghost World) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی تری زوئیگاف است که در سال 2011 اکران شد. لازم به ذکر است که دنیل کلوز نیز در امر نویسندگی زوئیگاف را همراهی کرد. لیان هلفان، جان مالکوویچ و راسل اسمیت تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم دنیای روح با استقبال منتقدان مواجه شد و نمرات بالایی کسب کرد. این فیلم طی مراسم اسکار نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم‌نامه اقتباسی شد که نتوانست آن را کسب کند. فیلم دنیای روح طی مراسم گلدن گلوب نیز در دو رشته بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر مرد نقش مکمل نامزد دریافت جایزه شد که نتوانست در هیچ‌کدام از این رشته‌ها این جایزه را کسب کند.

تورا بیرچ، اسکارلت جوهانسون، برد رنفرو، ایلیانا داگلاس، استیو بوشمی و اشلی پلدن ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با وجود نقدهای مثبتی که دریافت کرد، فروش چندان خوبی نداشت. فیلم دنیای روح که با بودجه 7 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 8 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: اینید و ربکا که بهترین دوستان هم هستند. آن‌ها در حال گذراندن تعطیلات تابستانی بعد از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان هستند. هر دو دختر از اجتماع رانده هستند، ولی ربکا با پسرها بهتر از اینید کنار می‌آید. مدرک دیپلم اینید به این شرط به او داده می‌شود که در یک دوره کلاس جبرانی هنر در طول تابستان شرکت کند. اگرچه او دانش‌آموز بااستعدادی‌ست، ولی معلم هنر او، روبرتا، اعتقاد دارد هنر باید از لحاظ اجتماعی بامعنا باشد و طرح‌های اینید را مایه سرگرمی می‌داند.




بنر فیلم آواز 2

آواز 2

Sing 2
کارگردان: Garth Jennings نویسنده:
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Reese WitherspoonReese Witherspoon
Seth MacFarlaneSeth MacFarlane
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
John C. ReillyJohn C. Reilly
Taron EgertonTaron Egerton

درباره فیلم آواز 2


آواز 2 (Sing 2) انیمیشنی به کارگردانی و نویسندگی گارت جنینگز است که در سال 2021 اکران شد. کریس ملداندری و جانت هیلی نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه با یکدیگر همکاری داشتند.

متیو مک‌کانهی، ریس ویترسپون، ست مک‌فارلن، اسکارلت جوهانسون، نیک کرول، تارون اجرتون و توری کلی ازجمله صداپیشگانی هستند که در این انیمیشن به ایفای نقش می‌پردازند.

خلاصه داستان انیمیشن آواز 2 بدین شرح است: باستر مون و دوستانش باید ستاره راک منزوی، کلی کالووی را متقاعد کنند تا برای افتتاحیه یک نمایش جدید به آن‌ها بپیوندد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم و سریال‌های اسکارلت جوهانسون

عکس پروفایل

شما