خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین انیمه‌های سینمایی و سریالی

بهترین انیمه‌های سینمایی جهان کدام هستند؟ انیمه یکی از لذت بخش‌ترین تجربیاتی است که هر کس می‌تواند داشته باشد. اگر به دنیای این سبک وارد شوید، تقریبا غیر ممکن است که بتوانید از آن خارج شوید.

ما در ادامه‌ی مقاله قصد داریم لیستی از بهترین انیمه‌های سریالی، و بهترین انیمه‌های سینمایی به صورت مجزا را به شما همراهان ملوفیلم ارائه دهیم.

توجه داشته باشید که انتخاب گزینه‌های لیست تحت تأثیر سلیقه گردهم آورنده مقاله بوده و به معنای واقعی کلمه نمی‌توان لیستی از بهترین انیمه‌ها را تهیه کرد. لذا ما سعی کرده‌ایم لیستی از برترین و جذاب‌ترین آثار سینمایی ژاپن را در قالب یک مقاله جمع کنیم تا اگر نیاز به معرفی و انتخاب انیمه داشتید، بتوانید از آن استفاده کنید.

همچنین لازم به ذکر است که شما کاربران عزیز می‌توانید در تکمیل این لیست با ما همراه باشید. تنها کافی است نام انیمه محبوبتان را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا در بروزرسانی‌های آینده مقاله از آن استفاده کنیم.

با ما همراه باشید.

بهترین انیمه‌های سریالی

همانطور که در بالا اشاره کردیم، ما قصد داریم در 2 لیست مجزا انیمه‌ها را به شما معرفی کنیم.

در ادامه و ابتدا به سراغ بهترین انیمه‌های سریالی می‌رویم و سپس در بخش پایینیه مقاله به معرفی بهترین انیمه‌های سینمایی خواهیم پرداخت.




بنر سریال دفترچه مرگ
پوستر سریال دفترچه مرگ

دفترچه مرگ

DEATH NOTE
سازنده: Josh Botana
سال‌های انتشار:2006 - 2007محصول: ژاپن
Mamoru MiyanoMamoru Miyano
Noriko HidakaNoriko Hidaka
Nozomu SasakiNozomu Sasaki

درباره سریال دفترچه مرگ


دفترچه مرگ (Death Note) یکی از بهترین انیمه‌ های جهان محسوب می‌شود که در یک فصل 37 قسمتی به پایان می‌رسد. داستان این انیمه به حدی روی شما تاثیر می‌گذارد که بعد از تماشایش، به‌احتمال زیاد در صدر لیست شما جهت معرفی به دیگران قرار می‌گیرد.

این انیمه با استقبال گسترده منتقدان و مخاطبان مواجه شد و نمرات بسیار خوبی را سوی آن‌ها دریافت کرد. منتقدان اعتقاد داشتند انیمه دفترچه مرگ با وجود مدت زمات کوتاهش دارای شخصیت‌پردازی‌هایی خارق‌العاده و طراحی بصری محشر است که هر بیننده‌ای را به سمت خود جلب می‌کند.

خلاصه داستان انیمه دفترچه مرگ بدین شرح است: یک دانش‌آموز بسیار باهوش دفترچه‌ای عجیب را پیدا می‌کند که اگر نام شخصی را در آن بنویسد، آن فرد جان خود را از دست می‌دهد. درواقع این دانش‌آموز معتقد است افراد خاصی در دنیا وجود دارند که کاملا بی‌مصرف بوده و باید بمیرند. در طرف دیگر بازرسی به نام ال قصد دارد با پیدا کردن مقصر این کشتار آن را متوقف کند. کل داستان 37 قسمتی این انیمه حول محور رقابت این دو شخصیت باهوش جهت کنارزدن یکدیگر می‌چرخد.




بنر سریال حمله به تایتان‌

حمله به تایتان‌

Attack on Titan
سازنده: 進撃の巨
سال‌های انتشار:2013 - 2021محصول: ژاپن
تماشای آنلاین سریال
進撃の巨進撃の巨

درباره سریال حمله به تایتان‌


در همین ابتدای کار و قبل از بررسی جزئیات این انیمه جذاب، باید نکته‌ای را گوشزد کنیم؛ نام اصلی این انیمه تایتان مهاجم است و نه حمله به تایتان؛ نام این انیمه حتی به انگلیسی نیز اشتباه ترجمه شده است (Attack on Titan). اگر نام ژاپنی این انیمیشن یعنی Shingeki no Kyojin را مبنا قرار دهیم، باید نام اصلی این انیمه را تایتان مهاجم بدانیم.

انیمه تایتان مهاجم به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌های انیمه لیست از همان ابتدای کار با اتفاقات هیجان‌انگیز و شوکه‌کننده‌اش عقل را از سر مخاطبانش می‌پراند. به شما قول می‌دهیم که حتی قادر نیستید ثانیه‌ای از داستان جذاب این انیمه را پیش‌بینی کنید. درواقع همین غیرقابل‌پیشی‌بینی بودن یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت انیمه تایتان مهاجم به حساب می‌آید.

یکی دیگر از دلایل موفقیت این انیمه مربوط به مفهوم عمیق داستانی و شخصیت‌پردازی‌های خارق‌العاده‌اش‌ می‌شود؛ درواقع مخاطبان حتی با کاراکتری که مدت زمان بسیار کوتاهی در روند داستان این انیمه حضور داشته کاملا همذات‌پنداری می‌کنند و از گذشته او آگاه هستند. درواقع این موضوع هنر سازندگان را نشان می‌دهد که با وجود تعدد شخصیت‌ها از شخصیت‌پردازی‌ها غافل نشده‌اند.

به دلیل غیرقابل‌پیش‌بینی بودن داستان این انیمه و شجاعت سازندگان در کشتن شخصیت‌های مهم، بسیاری از مخاطبان انیمه تایتان مهاجم را با سریال بازی تاج‌وتخت مقایسه کرده‌اند؛ این مقایسه تا حد زیادی نیز منطقی است. درواقع طی روند داستان این اثر مخاطب پیوسته با مرگ‌های عجیب و غیرقابل‌پیش‌بینی مواجه می‌شود که باعث شگفتی‌اش می‌شود.

پخش فصل چهارم و نهایی این انیمه اکشن از پاییز سال 2020 آغاز خواهد شد؛ بسیاری از طرفداران امیدوارند پایان‌بندی این انیمه جذاب و تماشایی به سرنوشت پایان‌بندی سریال بازی تاج‌وتخت دچار نشود و بتواند آن‌ها را راضی کند. توجه داشته باشید تماشای این انیمه به دلیل صحنه‌های بسیار خشونت‌آمیز به‌هیچ‌وجه به کودکان توصیه نمی‌شود.

خلاصه داستان انیمه تایتان مهاجم بدین شرح است: داستان از منطقه شیگانشینا در دیوار ماریا آغاز می‌شود. پسری به نام ارن یگر همراه با پدرش گریشا یگر، مادرش کارلا یگر و خواهر ناتنی‌اش میکاسا آکرمن با آرامش مشغول زندگی خود هستند. اما روزی با ظاهر شدن غولی عظیم‌الجثه آرامش زندگی آن‌ها نابود می‌شود. این غولی که اندازه اش 60 متر است با پای خود دروازه شیگانشینا را سوراخ می‌کند. و باعث می‌شود تایتان‌های عادی به درون منطقه شیگانشینا هجوم بیاورند. طی این حمله مادر ارن به دست یکی از تایتان‌ها خورده می‌شود؛ ولی ارن و دوستانش موفق به فرار می‌شوند.

به جرأت می‌توان گفت انیمه تایتان مهاجم یکی از بهترین سریال های جهان است. چه آن را انیمه حساب کنیم، چه سریال؛ در هر 2 صورت این عنوان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.




بنر سریال ناروتو
پوستر سریال ناروتو

ناروتو

ナルト
سازنده: 進撃の巨
سال‌های انتشار:2002 - 2007محصول: ژاپن
Junko TakeuchiJunko Takeuchi
Noriaki SugiyamaNoriaki Sugiyama
Chie NakamuraChie Nakamura
Kazuhiko InoueKazuhiko Inoue
Hidekatsu ShibataHidekatsu Shibata
Kōichi TōchikaKōichi Tōchika

درباره سریال ناروتو


این دو انیمه درواقع دارای یک خط داستانی هستند؛ ناروتو نام بخش اول و ناروتو شیپودن نام بخش دوم به حساب می‌آید. درنظر داشته باشید اگر قصد دارید به تماشای این دو انیمه مشغول شوید، باید صبر زیادی داشته باشید؛ این دو انیمه در مجموع از حدود 700 قسمت تشکیل شده‌اند.

پخش انیمه ناروتو از سال 2002 آغاز شد و بعد از 220 قسمت در سال 2007 به اتمام رسید؛ پخش بخش دوم این انیمه نیز با نام ناروتو شیپودن از سال 2007 آغاز شد و بعد از 500 قسمت در سال 2017 به اتمام رسید.

به‌هیچ وجه تصور نکنید که ممکن است تعداد قسمت‌های زیاد این دو انیمه شما را خسته کند؛ این دو انیمه دارای داستانی جذاب، پیام‌های عمیق و مفهومی و شخصیت‌پردازی‌های خارق‌العاده هستند که در هر لحظه می‌توانند مخاطب را جذب خود کرده و به هیجان وادارند.

خلاصه داستان این دو انیمه بدین شرح است: بچه‌ای کم سن و سال و یتیم به نام ایت آرزو دارد تا به بهترین مبارز و رئیس دهکده خود تبدیل شود. اما بسیاری از اهالی دهکده از این پسر متنفر هستند، زیرا هیولایی بزرگ در بدن این پسر قرار دارد که باعث ترس و وحشت مردم می‌شود. در ادامه داستان شکلی جذاب‌تر به خود گرفته و مخاطب را به اوج هیجان می‌رساند.




بنر سریال جن گیر آبی
پوستر سریال جن گیر آبی

جن گیر آبی

Blue Exorcist
سازنده: Tensai Okamura , Ryota Yamaguchi
سال‌های انتشار:2011 - 2017محصول: ژاپن
Jun FukuyamaJun Fukuyama
Keiji FujiwaraKeiji Fujiwara
Hiroshi KamiyaHiroshi Kamiya
Akeno WatanabeAkeno Watanabe

درباره سریال جن گیر آبی


جنگیر آبی (Blue Exorcist) یکی از جذاب‌ترین انیمه‌ های دنیا محسوب می‌شود که پس از آغاز پخش مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد.

این انیمه نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد و توانست با تحسین منتقدان روبه‌رو شود. منتقدان از این انیمه در زمینه‌های داستان و عملکرد گروه صداپیشگی تمجید کردند.

خلاصه داستان این انیمه بدین شرح است: در این انیمه شیاطین زیادی وجود دارند. دنیای شیاطین و تمامی انسان‌ها از یکدیگر جدا هستند؛ دنیای آن‌ها به وسیله‌ دروازه‌ای به هم متصل هستند. هیچ موجودی قادر نیست تا از دنیایی به دنیای دیگر سفر کند؛ ولی تمامی شیاطین به وسیله‌ تسخیر انسان‌ها، اشیاء و سایر موجودات می‌توانند به دنیای انسان‌ها راه پیدا کنند. هر کدام از دنیاها هم اسم خاص خودش را دارد. شیطان جهت اینکه در دنیای انسان‌ها از خودش نماینده داشته باشد از یک زن انسان دو تا بچه به اسم یوکی و رین خلق می‌کند.




بنر سریال توکیو غول
پوستر سریال توکیو غول

توکیو غول

Tokyo Ghoul
سازنده: Shuhei Morita , Chuuji Mikasano
سال‌های انتشار:2014 - 2018محصول: ژاپن
Natsuki HanaeNatsuki Hanae
Sora AmamiyaSora Amamiya
Shintaro AsanumaShintaro Asanuma
Takahiro SakuraiTakahiro Sakurai
Sumire MorohoshiSumire Morohoshi
Yuuya UchidaYuuya Uchida

درباره سریال توکیو غول


توکیو غول (Tokyo Ghoul) یکی دیگر از بهترین انیمه های دنیا محسوب می‌شود که با داستان عمیق و خارق‌العاده‌اش هوش را از سر مخاطبانش می‌پرداند. پخش این انیمه از سال 2014 آغاز شد و بعد از چهار فصل در سال 2018 خاتمه یافت. برخی طرفداران اعتقاد دارند انیمه توکیو غول برای فصل پنجم نیز بازخواهد گشت؛ البته این خبر هنوز به شکل رسمی تایید نشده است.

قول می‌دهیم که با دانلود انیمه توکیو غول لحظات جذاب و پرهیجانی را برای خود به ارمغان خواهید آورد؛ لحظاتی که هیچ‌گاه آن را فراموش نخواهید کرد. برخی از صحنه‌های جذاب و نقطه داستانی‌های این انیمه تا ابد در ذهن طرفداران دنیای انیمه ماندگار خواهد بود.

این انیمه بعد از آغاز پخشش خیلی زود با استقبال گسترده منتقدان مواجه شد و نمرات بسیار خوبی را از سوی آن‌ها دریافت کرد. منتقدان انیمه توکیو غول را به دلیل مفاهیم عمیق داستانی‌اش، موسیقی بسیار جذابش و ریتم تندش مورد تحسین قرار دادند.

خلاصه داستان انیمه توکیو غول بدین شرح است: پسری به نام کن کانکی با دختری به نام ریزه آشنا شده و با او بیرون می‌رود. کانکی غافل از اینکه این دختر یک غول (موجودات عجیب شبیه به انسان که تمایل زیادی به شکار و خوردن گوشت انسان‌ها دارند) است مورد هجوم او قرار می‌گیرد. در کمال ناباوری او از این حمله جان سالم بدر برده، ولی به شدت مجروح می‌شود. پس از این اتفاق کانکی به بیمارستان منتقل شده و از آن غول روی او پیوند اعضا انجام می‌گیرد. بعد از پیوند عضور و به‌هوش آمدن، کانکی پی می‌برد که به یک نیمه انسان/ نیمه غول تبدیل شده است.




بنر سریال حماسه وینلند

حماسه وینلند

Vinland Saga
سازنده:
سال‌های انتشار:2019محصول: ژاپن
تماشای آنلاین سریال
Yūto UemuraYūto Uemura
Naoya UchidaNaoya Uchida
Kenshō OnoKenshō Ono
Hiroki YasumotoHiroki Yasumoto
Akio OtsukaAkio Otsuka

درباره سریال حماسه وینلند


حماسه وینلند (Vinland Saga) نیز جزو بهترین انیمه‌ های جهان محسوب می‌شود که براساس مجموعه مانگایی به همین نام اثر ماکوتو یوکیمورا ساخته شد. این انیمه کار خود را از سال 2019 آغاز کرد و پس از 24 قسمت به پایان رسید.

انیمه حماسه وینلند با استقبال منتقدان روبه‌رو شد و نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد. منتقدان این انیمه را به دلیل داستان جذاب، شخصیت‌پردازی‌های عالی و درون‌مایه عمیق مورد تحسین قرار دادند.

خلاصه داستان انیمه حماسه وینلند بدین شرح است: این انیمه داستان حماسه وینلند در سال ۱۰۱۳ میلادی در انگلستان را به تصویر می‌کشد. زمانی که انگلستان توسط پادشاه دانمارک سوئین تسخیر شده ‌است. هنگامی که پادشاه سوئین به پایان زندگی‌اش نزدیک می‌شود، فرزندانش، شاهزاده هارالد و پرنس کانوت، برایجانشینی او وارد اختلاف می‌شوند.




بنر سریال شیطان کش: کیمتسو نو یائیبا

شیطان کش: کیمتسو نو یائیبا

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba
سازنده:
سال‌های انتشار:2019محصول: ژاپن
تماشای آنلاین سریال
Natsuki HanaeNatsuki Hanae
Akari KitōAkari Kitō
Hiro ShimonoHiro Shimono
Yoshitsugu MatsuokaYoshitsugu Matsuoka

درباره سریال شیطان کش: کیمتسو نو یائیبا


شیطان‌کش: کیمتسو نو یائیبا (Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba) انیمه‌ای به کارگردانی هاروئو سوتوزاکی است که از سال 2019 شروع به پخش کرد و پس از 26 قسمت به اتمام رسید.

انیمه شیطان‌کش: کیمتسو نو یائیبا واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشت و به دلیل داستان جذاب و شخصیت‌پردازی‌های عالی مورد تحسین قرار گرفت.

خلاصه داستان این انیمه بدین شرح است: در عصر تایشو ژاپن، تانجیرو کامادو پسری باهوش و مهربان است که همراه با خانواده‌اش در کوه‌ها زندگی می‌کند و از طریق فروش زغال چوب امرار معاش می‌کند. اما همه چیز زمانی که خانواده‌اش توسط شیطان‌ها مورد حمله قرار می‌گیرد، تغییر می‌کند. تانجیرو و خواهر کوچکترش نزوکو تنها بازماندگان این حادثه هستند. در این بین نزوکو تبدیل به شیطان می‌شود، اما به‌طور غیرمنتظره نشانه‌هایی از احساسات و تفکر انسانی از خود نشان می‌دهد.




بنر سریال پادشاهی

پادشاهی

Kingdom
سازنده:
سال‌های انتشار:2012 - 2020محصول: ژاپن
تماشای آنلاین سریال
Yutaka NakanoYutaka Nakano
Rie KugimiyaRie Kugimiya
Masakazu MoritaMasakazu Morita
Jun FukuyamaJun Fukuyama
Yoko HikasaYoko Hikasa
Toshiyuki MorikawaToshiyuki Morikawa

درباره سریال پادشاهی


پادشاهی (kingdom) یکی از بهترین گزینه‌های انیمه لیست به شمار می‌آید که از سال 2012 شروع به پخش کرد و توانست مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

انیمه پادشاهی نمرات بسیار خوبی دریافت کرد و توانست با تحسین منتقدان روبه‌رو شود. این انیمه در زمینه‌های داستان و شخصیت‌پردازی‌ها مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله صداپیشگانی که در این انیمه حضور داشتند می‌توان به آکیو کاتو، یوتاکا ناکانو، ماساکازو موریتا و جون فوکویاما اشاره کرد.

خلاصه داستان انیمه پادشاهی بدین شرح است: داستان این انیمه راجع‌به دو پسر یتیم به نام‌های شین و هیائو است که به عنوان برده در یک روستا زندگی می‌کنند. آرزوی این دو پسر آن است به بزرگترین ژنرال‌های دنیا تبدیل شوند. روزی کالسکه‌ای که از نزدیک روستای آن‌ها رد می‌شد تمرین‌های هیائو و شین رو مشاهده کرد و از هیائو درخواست کرد تا با او به قصر برود. هیائو پیشنهاد را پذیرفت.




بنر سریال کد گیاس
پوستر سریال کد گیاس

کد گیاس

Code Geass
سازنده: Hajime Yatate
سال‌های انتشار:2006 - 2008محصول: ژاپن
Jun FukuyamaJun Fukuyama
Takahiro SakuraiTakahiro Sakurai
YukanaYukana
Ami KoshimizuAmi Koshimizu

درباره سریال کد گیاس


کد گیاس (Code Geass) یکی دیگر از گزینه‌های محبوب پایگاه انیمه لیست محسوب می‌شود که توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد. پخش این مجموعه از سال 2006 توسط شبکه ام‌بی‌اس ژاپن آغاز شد و بعد از دو فصل و 50 قسمت در سال 2008 به اتمام رسید.

داستان این انیمه توسط ایچیرو اوکوچی نوشته شد و وظیفه کارگردانی آن برعهده گورو تانیگوچی قرار داشت. این انیمه به دلیل داستان زیبا، ریتم جذاب و شخصیت‌پردازی‌های عالی توانست نمرات بسیار خوبی را از سوی منتقدان دریافت کند.

خلاصه داستان انیمه کد گیاس بدین شرح است: داستان این انیمه سریالی راجع‌به ولیعهد سابق بریتانیا به نام لولوش لامپروژ است که صاحب قدرتی عجیب به نام گیاس (قدرت شاهی) می‌شود و تصمیم می‌گیرد از این نیرو جهت از بین بردن امپراتوری بریتانیا و پایان دادن به ظلم و ستم استفاده کند.




بنر سریال مرد تک مشتی
پوستر سریال مرد تک مشتی

مرد تک مشتی

ワンパンマン
سازنده: 進撃の巨
سال‌های انتشار:2015 - 2019محصول: ژاپن
Makoto FurukawaMakoto Furukawa
Kaito IshikawaKaito Ishikawa
Hikaru MidorikawaHikaru Midorikawa

درباره سریال مرد تک مشتی


مرد تک مشتی (One Punch Man) یکی دیگر از گزینه‌های محبوب سایت انیمه لیست محسوب می‌شود که توجه بسیاری از طرفداران دنیای انیمه را به سمت خود جلب کرده است. این انیمه سریالی با سبک داستان منحصربه‌فردش موفق شد نظرات مثبت بسیاری از طرفداران را به سمت خود جلب کند.

پخش این انیمه از سال 2015 توسط شبکه تی‌وی توکیو آغاز شد و بعد از 36 قسمت در سال 2019 خاتمه پیدا کرد. یکی از ویژگی‌های این انیمه اکشن و کمدی آن است که دارای داستانی یکپارچه نیست و به نوعی باید آن را انیمه‌ای قسمتی دانست؛ البته لازم به ذکر است که انیمه مرد تک مشتی دارای یک طرح داستانی کل نیز است، اما در هر قسمت آن شاهد ماجرایی جدید و متنوع هستیم.

با دانلود انیمه مرد تک مشتی از تک تک لحظات جذاب و تماشایی آن لذت ببرید. خلاصه داستان این انیمه بدین شرح است: داستان این راجع‌به شخصی است که به دلیل تمرینات زیاد بسیار قدرتمند شده و تنها با یک مشت حریفان خود را شکست می‌دهد. همانگونه‌ که ذکر کردیم داستان این انیمه قسمتی بوده و نمی‌توان به شکل جزئی داستان آن را شرح داد.




بنر سریال وان پیس
پوستر سریال وان پیس

وان پیس

ワンピース
سازنده: 進撃の巨
سال‌های انتشار:1999 - 2020محصول: ژاپن
Mayumi TanakaMayumi Tanaka
Kazuya NakaiKazuya Nakai
Akemi OkamuraAkemi Okamura
Kappei YamaguchiKappei Yamaguchi
Hiroaki HirataHiroaki Hirata
Yuriko YamaguchiYuriko Yamaguchi

درباره سریال وان پیس


وان پیس (One Piece) یکی دیگر از بهترین گزینه‌های سایت انیمه لیست محسوب می‌شود که با وجود تعداد قسمت‌های زیادش هنوز طرفداران زیادی دارد. این انیمه طولانی‌ترین انیمه موجود در این لیست است که پخش آن از سال 1999 آغاز شد و بعد از گذشت 20 فصل و 949 قسمت هنوز ادامه دارد.

نمی‌توان انیمه وان پیس را در ژانر مشخصی قرار داد؛ نمی‌توان گفت این اثر یک انیمه اکشن است یا یک انیمه عاشقانه و یا هر ژانر دیگری. درواقع انیمه وان پیس ترکیبی از ژانرهای مختلف را دربرمی‌گیرد.

یکی از بزرگ‌ترین نقطه قوت‌های انیمه وان پیس مربوط به مضامین طنز آن می‌شود که توانسته به‌واسطه آن طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند. اگر قصد دارید برای اولین بار به تماشای یک انیمه بنشینید، انیمه وان پیس به دلیل مدت زمان طولانی‌اش چندان برای‌تان مناسب نیست؛ به همین دلیل نیز توصیه می‌کنیم در تجربه‌های نخست خود به تماشای انیمه‌های کوتاه‌تر بپردازید.

اما اگر از طرفداران پروپاقرص دنیای انیمه هستید و وقت کافی نیز دارید، این انیمه می‌‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. خلاصه داستان انیمه وان پیس بدین شرح است: شخصیت اصلی این انیمه فردی به نا لوفی است که قصد دارد به پادشاه دزدان دریایی تبدیل شود. او برای رسیدن به هدفش تصمیم می‌گیرد شروع به جمع کردن خدمه کند. هر کدام از خدمه‌های انتخاب شده توسط لوفی دارای داستان خاصی خودشان هستند. لوفی با خوردن یک میوه شیطانی به قدرتی عجیب دست پیدا می‌کند که به‌واسطه آن می‌تواند بدن خود را کش دهد. او از این قدرت جهت مبارزه با دشمنانش استفاده می‌کند.




بنر سریال ناکجاآباد موعود

ناکجاآباد موعود

The Promised Neverland
سازنده:
سال‌های انتشار:2019 - 2021محصول: ژاپن
تماشای آنلاین سریال
Sumire MorohoshiSumire Morohoshi
Mariya IseMariya Ise
LynnLynn
Shinei UekiShinei Ueki
Erisa KuonErisa Kuon
Ai KayanoAi Kayano

درباره سریال ناکجاآباد موعود


ناکجاآباد موعود (The Promised Neverland) یکی از بهترین انیمه ها به کارگردانی مامورو کانبه است که از سال 2019 شروع به پخش کرد و پس از دو فصل در سال 2021 به اتمام رسید. وظیفه نویسندگی این انیمه برعهده توشیا اونو قرار داشت.

انیمه ناکجاآباد موعود تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و نمرات بسیار بالایی دریافت کرد. این انیمه به دلیل داستان جذاب و تاثیرگذارش مورد تحسین قرار گرفت.

خلاصه داستان این انیمه بدین شرح است: در یتیم‌خانه گریس فیلد، زندگی بهتری برای بچه‌های یتیم مهیا نمی‌شود. اگرچه آن‌ها هیچ پدر و مادری ندارند، همراه با بچه‌های دیگر و یک مادر مهربان که مراقب آنهاست، یک خانواده بزرگ و شاد را تشکیل می‌دهند. هیچ‌کدام از کودکان هرگز نادیده گرفته نمی‌شوند. زندگی روزمره آن‌ها با آزمون‌های خیلی سخت سپری می‌شود. اما بعد از آن، آن‌ها مجاز به بازی در خارج از خانه هستند. تنها یک قانون است که باید اطاعت کنند و آن این است که یتیم‌خانه را ترک نکنند.




بنر سریال جوجوتسو کایسن

جوجوتسو کایسن

Jujutsu Kaisen
سازنده:
سال‌های انتشار:2020 - 2021محصول: ژاپن
تماشای آنلاین سریال
Junya EnokiJunya Enoki
Yuma UchidaYuma Uchida
Asami SetoAsami Seto
Yuichi NakamuraYuichi Nakamura

درباره سریال جوجوتسو کایسن


جوجوتسو کایسن (Jujutsu Kaisen) یک انیمه به کارگردانی سانگهو پارک است که در سال 2020 شروع به پخش کرد و به محبوبیت بالایی رسید. این انیمه نمرات بسیار خوبی دریافت کرد و به دلیل داستان جذاب و شخصیت‌پردازی‌های فوق‌العاده‌اش مورد تحسین قرار گرفت.

خلاصه داستان این انیمه بدین شرح است: یوجی ایتادوری یک دانش آموز دبیرستانی معمولی، با تناسب اندام عالی است که با پدربزرگش در سندای زندگی می‌کند و قدرت بدنی بالایی دارد. او برخلاف استعداد ذاتی‌اش در ورزش، به دلیل بیزاری از دو و میدانی مرتبا از پیوستن به تیم مدرسه‌اش اجتناب می‌کند. درعوض، او تصمیم می‌گیرد تا به کلوپ تحقیقات مخفی بپیوندد، جایی که می‌تواند آرام شود و با سال بالایی‌های خود معاشرت کند.




بنر سریال ایپو
پوستر سریال ایپو

ایپو

はじめの一歩
سازنده: Satoshi Nishimura
سال‌های انتشار:2000 - 2014محصول: ژاپن
Rikiya KoyamaRikiya Koyama
Kohei KiyasuKohei Kiyasu
Wataru TakagiWataru Takagi
Keiji FujiwaraKeiji Fujiwara
Jūrōta KosugiJūrōta Kosugi
Hidenobu KiuchiHidenobu Kiuchi

درباره سریال ایپو


بدون شک انیمه هاجیمه نو ایپو (Hajime no Ippo) به‌عنوان یکی از بهترین انیمه‌ها شایستگی حضور در این لیست را دارد. این انیمه از سه فصل تشکیل شده که پخش آن از سال 2000 توسط شبکه نیپون تلویژن آغاز شد. برخی از گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن دارد که این انیمه برای فصل چهارم نیز تمدید خواهد شد؛ البته این خبر هنوز به شکل رسمی تایید نشده است.

هاجیمه نو ایپو یک انیمه ورزشی است که مخاطب بعد از تماشایش بدون شک علاقه خاصی به ورزش بوکس پیدا می‌کند. این فیلم در قالب داستان ورزشی‌اش، دارای لحظات طنز مختلفی است که می‌تواند اوقات مفرحی را برای مخاطبانش به ارمغان بیاورد.

خلاصه داستان انیمه هاجیمه نو ایپو بدین شرح است: داستان این فیلم راجع به پسری است که بسیار از افراد به او زور می‌گویند و اذیتش می‌کنند. این پسر در ادامه به بوکسوری حرفه‌ای تبدیل شده و به شخصیتی قدرتمند دست پیدا می‌کند.




بنر سریال نوراگامی
پوستر سریال نوراگامی

نوراگامی

Noragami
سازنده: Koutarou Tamura
سال‌های انتشار:2014 - 2015محصول: ژاپن
Hiroshi KamiyaHiroshi Kamiya
Maaya UchidaMaaya Uchida
Yūki KajiYūki Kaji
Miyuki SawashiroMiyuki Sawashiro
Aki ToyosakiAki Toyosaki
Jun FukuyamaJun Fukuyama

درباره سریال نوراگامی


نوراگامی (Noragami) جزو بهترین انیمه‌ های انیمه لیست است که از سال 2014 شروع به پخش کرد و در سال 2015 پس از 25 قسمت به پایان رسید. تامورا کوتارو وظیفه کارگردانی این انیمه را برعهده داشت. دکو آکائو وظیفه نویسندگی این انیمه را برعهده داشت.

انیمه نوراگامی نمرات بسیار بالایی دریافت کرد و توجه منتقدان زیادی را به سمت خود جلب کرد. منتقدان از این انیمه در زمینه‌های داستان و شخصیت‌پردازی‌ها تحسین کردند.

خلاصه داستان انیمه نوراگامی بدین شرح است: در دنیایی مابین این جهان و جهانی دیگر، هشت میلیون ارواح مرده وجود دارند که به خدایان خدمت کرده و تلاش در کمک کردن در زندگی انسان‌ها دارند. یاتو خدایی کوچک است که حتی فاقد یک زیارتگاه است. برای ساختن معبدی مختص به خود، او شماره تلفن همراه خود را بر روی دیوار، سرویس بهداشتی یا حمام و محل های عمومی می‌نویسد.




بنر سریال هنر شمشیرزنی آنلاین
پوستر سریال هنر شمشیرزنی آنلاین

هنر شمشیرزنی آنلاین

ソードアート・オンライン
سازنده: 進撃の巨
سال‌های انتشار:2012 - 2020محصول: ژاپن
Yoshitsugu MatsuokaYoshitsugu Matsuoka
Haruka TomatsuHaruka Tomatsu
Ai KayanoAi Kayano
Maaya SakamotoMaaya Sakamoto
Junichi SuwabeJunichi Suwabe
Sakura TangeSakura Tange

درباره سریال هنر شمشیرزنی آنلاین


سورت آرت آنلاین (Sword Art Online) نیز به‌عنوان یکی از بهترین انیمه‌ها شناخته می‌شود از همان ابتدا می‌تواند مخاطب را در داستان جذاب و عمیقش غرق کند. پخش این انیمه از سال 2012 توسط شبکه توکیو ام‌ایکس آغاز شد و خیلی زود توانست مورد استقبال طرفداران دنیای انیمه قرار بگیرد.

منتقدان انیمه سورت آرت آنلاین را به دلیل موسیقی متن جذاب، ریتم تند داستانی و درون‌مایه عمیق و مفهومی‌اش مورد تحسین قرار دادند و نمره خوبی را به آن اعطا کردند.

خلاصه داستان این انیمه بدین شرح است: حوادث انیمه در سال ۲۰۲۲ جریان دارد؛ یک بازی واقعیت مجازی با نام هنر شمشیرزنی آنلاین معرفی می‌شود که بازیکنان آن با گذاشتن کلاهی بر سر که با عصب‌های گردن ارتباط برقرار می‌کند می‌توانند به دنیای مجازی بازی که آینکرد نامیده می‌شود منتقل شوند. آینکرد، یک قلعه فلزی بزرگ است که در میان آسمان شناور بوده و دارای صد طبقه است. هر یک از طبقه‌های آن ممکن است دارای جنگل‌ها، کوه‌ها، دریاچه‌ها، زیرزمین‌ها و مراحل پنهانی مختلف باشند. در این طبقه‌ها جانوران و دیوهایی هستند که بازیکن با نابود کردن آن‌ها تجربه و امتیاز به‌دست می‌آورند. برای رفتن به طبقه بالاتر باید غول آخر مرحله را شکست داد که در آخرین مکان طبقه حضور دارد.




بنر سریال کیمیاگر تمام فلزی: انجمن برادری
پوستر سریال کیمیاگر تمام فلزی: انجمن برادری

کیمیاگر تمام فلزی: انجمن برادری

鋼の錬金術師
سازنده: 進撃の巨
سال‌های انتشار:2009 - 2010محصول: ژاپن
Romi ParkRomi Park
Rie KugimiyaRie Kugimiya
Shin-ichiro MikiShin-ichiro Miki
Kenta MiyakeKenta Miyake
Fumiko OrikasaFumiko Orikasa
Megumi TakamotoMegumi Takamoto

درباره سریال کیمیاگر تمام فلزی: انجمن برادری


کیمیاگر تمام فلزی: انجمن برادری (Fullmetal Alchemist: Brotherhood) یکی از بهترین انیمه‌های تاریخ به حساب می‌آید که نمرات فوق‌العاده‌ای را از سوی منتقدان و وب‌سایت‌های معتبر دریافت کرده است. این انیمه با نمره 9.24 در رتبه نخست لیست برترین انیمه‌های تاریخ ‎‌وب‌سایت معتبر MyAnimeList قرار دارد.

انیمه تمام فلزی: انجمن برادری 64 قسمتی بوده و درواقع نسخه بازسازی شده Fullmetal Alchemist است که در سال 2003 پخش شده بود. منتقدان این انیمه را به دلیل پیچش داستانی جذاب، شخصیت‌پردازی‌های خارق‌العاده و موسیقی زیبیش مورد تحسین قرار داده و از آن تمجید کردند.

خلاصه داستان این انیمه بدین شرح است: داستان درمورد دو برادر به نام‌های ادوارد و آلفونسو الریک است که در یک حادثه مادر خود را از دست می‌دهند؛ این دو برادر سعی می‌کنند از روش‌های کیمیاگری مادر خود را به زندگی برگردانند اما اوضاع مطابق میلشان پیش نمی‌رود و به دلیل استفاده از طلسم‌های ممنوعه آلفونسو بدن خود را به طور کامل از دست می‌دهد و برادرش ادوارد روح او را در یک زره فلزی می‌دمد، خود ادوارد هم طی این حادثه دست راست و پای چپش را از دست می‌دهد؛ در ادامه این دو برادر تمام تلاش خود را می‌کنند تا طلسم‌ها را از بین ببرند و بدن آلفونسو را به او بازگردانند.




بنر سریال بی : آغاز
پوستر سریال بی : آغاز

بی : آغاز

B: The Beginning
سازنده:
سال‌های انتشار:2018 - 2021محصول: ژاپن

درباره سریال بی : آغاز


بی آغاز (b the beginning) را می‌توان یکی از بهترین انیمه های جهان به شمار آورد که توانست توجه طرفداران را به سمت خود جلب کند. انیمه بی آغاز به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد.

انیمه بی آغاز پس از اکران توانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و مورد تحسین آن‌ها قرار بگیرد.

خلاصه داستان انیمه بی آغاز بدین شرح است: دانشمندان امید دارند که نسل جدیدی از بشریت بتواند صلح را در جهان برقرار کند. اما در ماجراهایی که رخ می‌دهد، این افراد توسط گروهی از خلافکاران دزدیده می‌شوند. عملیات کاملا برنامه‌ریزی شده بوده است و حال باید دید که این گروه چه کارهایی می‌توانند برای نجات خود و رسیدن به صلح جهانی داشته باشند. شخصیت شرور و قاتل این سری به اسم بی قصد طرح‌ریزی دوباره خرابکاری‌هایش را دارد و باید دید محقق ویژه به اسم کیت فلیک چه کارهایی می‌تواند رودررو با وی انجام دهد.




بنر سریال مدرسه قهرمانانه من
پوستر سریال مدرسه قهرمانانه من

مدرسه قهرمانانه من

僕のヒーローアカデミア
سازنده: 進撃の巨
سال‌های انتشار:2016 - 2020محصول: ژاپن
Daiki YamashitaDaiki Yamashita
Nobuhiko OkamotoNobuhiko Okamoto
Kenta MiyakeKenta Miyake
Ayane SakuraAyane Sakura
Kaito IshikawaKaito Ishikawa
Yūki KajiYūki Kaji

درباره سریال مدرسه قهرمانانه من


مدرسه قهرمانانه من (Boku No Hero Academia) جزو آن دسته از انیمه‌های فانتزی است که از تک تک لحظات آن لذت خواهید برد و اصلا دوست ندارید تا به اتمام برسد. این انیمه به‌عنوان یکی از گزینه‌های محبوب انیمه لیست می‌تواند لحظات هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده‌ای را برای شما به ارمغان بیاورد.

انیمه مدرسه قهرمانانه من دارای نقاط قوت زیادی است؛ اما دو مورد از مهم‌ترین آن‌ها که این انیمه را از آثار دیگر جدا می‌کند مربوطه چند لایه بودن داستان و شخصیت‌پردازی‌های خاص آن می‌شود. این انیمه در کنار خط داستان اصلی‌اش، چندین داستان فرعی جذاب را پوشش می‌دهد؛ اما این داستان‌های فرعی چیز از داستان اصلی کم ندارند و دارای جذابیت‌های خاص خودشان هستند.

شخصیت‌پردازی انیمه مدرسه قهرمانانه من خارق‌العاده است. سازندگان به‌هیچ‌وجه برای پیش بردن داستانشان عجله نکرده‌اند و تمام تلاش خود را انجام دادند تا مخاطب به بهترین شکل ممکن با شخصیت‌های داستان آشنا شده و با آن‌ها همذات‌پنداری کنند. باید اعتراف کنیم سازندگان به بهترین شکل ممکن موفق به انجام این کار شدند.

خلاصه داستان انیمه مدرسه قهرمانانه من بدین شرح است: داستان حول محور پسری به نام میدوریا می‌چرخد؛ این پسر در دنیایی زندگی می‌کند که همه قدرت‌های عجیب و جادویی دارند و در سنین پایین قدرت خود را که به آن کوسِی می‌گویند کشف می‌کنند؛ اما میدوریا که آرزوی قهرمان شدن دارد به دلایل نامشخصی هیچ قدرت خاصی درونش پیدا نمی‌شود و در واقع اصلا کوسی ندارد. با این شرایط میدوریا تلاش می‌کند که بزرگترین قهرمان جهان شود و ناامید نمی‌شود.




بنر سریال هانتر × هانتر
پوستر سریال هانتر × هانتر

هانتر × هانتر

Hunter X Hunter
سازنده: Yoshihiro Togashi
سال‌های انتشار:2011 - 2014محصول: ژاپن
Chisa YokoyamaChisa Yokoyama
Megumi HanMegumi Han
Keiji FujiwaraKeiji Fujiwara
Mariya IseMariya Ise
Daisuke NamikawaDaisuke Namikawa
Miyuki SawashiroMiyuki Sawashiro

درباره سریال هانتر × هانتر


هانتر × هانتر (Hunter × Hunter) نیز جزو انیمه‌های محبوب انیمه لیست است که مورد توجه بسیار از دوست‌داران دنیای انیمه قرار گرفت. این انیمه بعد از 148 قسمت به کار خود پایان داد و توانست نقدهای نسبتا خوبی را از سوی منتقدان دریافت کند.

انیمه هانتر × هانتر در ابتدا کار خود را با قدرت آغاز کرد و موفق شد مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند؛ این انیمه در میانه راه با افت شدید داستانی مواجه شد و اعتراض بسیاری از طرفداران خود را برانگیخت. اما طی اواخر روند داستان سازندگان به خود آمده و بار دیگر این انیمه سریالی را به دوران باشکوه خود بازگرداندند.

اگر به دنباله یک انیمه با داستانی عمیق و سنگین هستید، انیمه هانتر × هانتر می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. خلاصه داستان این انیمه بدین شرح است. حوادث این انیمه در جهانی جریان دارد که در آن هانترها دارای مزایای زیادی هستند؛ هر شخصی که قصد هانتر شدن داشته باشد باید در یک آزمون شرکت کرده و در آن پیروز شود. این شخص در صورت قبولی می‌تواند مدرک هانتری خود را دریافت کند. در بطن این انیمه داستان عمیق‌تر شده و مخاطب را درگیر خود می‌کند.




بنر سریال اسرافیل پایانی
پوستر سریال اسرافیل پایانی

اسرافیل پایانی

Seraph of the End
سازنده: Daisuke Tokudo , Kagami Takaya
سال‌های انتشار:2015محصول: ژاپن
Miyu IrinoMiyu Irino
Kenshō OnoKenshō Ono
Yuichi NakamuraYuichi Nakamura
Takahiro SakuraiTakahiro Sakurai
Saori HayamiSaori Hayami
Nobuhiko OkamotoNobuhiko Okamoto

درباره سریال اسرافیل پایانی


اسرافیل پایانی (Seraph of the End) را می‌توان تا حدی یک انیمه ترسناک دانست که با داستان جذاب و شخصیت‎پردازی‌های عالی‌اش شایستگی حضور در لیست بهترین انیمه های دنیا را داراست. وظیفه کارگردانی این انیمه برعهده دایسوکه توکودو قرار داشت و هیروشی سکو نیز نویسنده آن بود.

این انیمه که درمجموع دارای دو فصل است، بعد از 24 قسمت به پایان رسید؛ بسیاری از منتقدان و مخاطبان انیمه اوواری نو سراف را به دلیل موسیقی متن جذاب، داستان خاص و شخصیت‌های فوق‌العاده‌اش مورد تحسین قرار دادند. این انیمه در ایران طرفداران زیادی دارد. این درحالی است که پایگاه مای انیمه لیست در رتبه 84 محبوب‌ترین انیمه‌ها قرار دارد.

خلاصه داستان انیمه اوواری نو سراف بدین شرح است: در سال 2012 یک ویروسی کشنده مردم زمین را نابود کرد و تنها کودکانی که زیر سیزده سال سن داشتند تحت تأثیر این ویروس مرموز قرار نگرفتند. این اتفاق باعث شد تا خون‌آشام‌ها در زمین ظاهر شده و باقی مانده نسل بشر را به بردگی خود بگیرند. به مدت چهار سال یوئیچیرو هیاکویا در کنار اعضای پرورشگاهش تحت خدمت خون‌آشام‌ها بودند؛ آن‌ها تنها به واسطه خونی که در رگ‌هایشان جریان داشت حق زندگی داشتند. در ادامه او و یکی از دوستانش به نام میکائلا، نقشه‌ای را برای تغییر این وضعیت طراحی می‌کنند.




بنر سریال دروازه اشتاینز
پوستر سریال دروازه اشتاینز

دروازه اشتاینز

Steins Gate
سازنده: Kanji Wakabayashi
سال‌های انتشار:2014محصول: ژاپن
Kana HanazawaKana Hanazawa
Mamoru MiyanoMamoru Miyano
Asami ImaiAsami Imai
Tomokazu SekiTomokazu Seki
Ayano YamamotoAyano Yamamoto

درباره سریال دروازه اشتاینز


دروازه اشتاینز (Steins;Gate) جزو بهترین انیمه‌ها در سایت انیمه لیست محسوب می‌شود که می‌تواند تا حد زیادی مخاطبانش را با داستان فوق‌العاده خود سرگرم نگه دارد. این انیمه یک اثر 25 قسمتی است که به دلیل مدت زمان کوتاهش می‌تواند تجربه خوبی برای افرادی باشد که به تازگی به تماشای انیمه روی آورده‌اند.

انیمه علمی تخیلی دروازه اشتاینز بعد از عرضه توانست با استقبال گسترده منتقدان مواجه شود و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. داستان این انیمه سرشار از مفاهیم عمیق است که مخاطبان را به فکر فرو می‌برد. یکی دیگر از عواملی که باعث محبوبیت انیمه دروازه اشتاینز شد مربوط به شخصیت‌پردازی‌های فوق‌العاده آن می‌شود. البته از پایان‌بندی محشر این انیمه نیز نباید غافل شد؛ این پایان‌بندی قدرتمند بدون شک می‌تواند رضایت مخاطبان را برانگیزد.

خلاصه داستان انیمه دروازه اشتاینز بدین شرح است: دانشمندی جوان قصد دارد یک ماشین سفر در زمان را با ابزارهای دم دستی طراحی کند؛ هنگامی که او موفق به انجام این کار می‌شود اتفاقی برایش رخ می‌دهد که ناگوار است. او سعی می‌کند این اتفاق را تغییر دهد؛ ولی درون‌مایه و عمق سفر در زمان با چیزی که همیشه تصور می‌کرده فرق دارد. او پیوسته تلاش می‌کند با تغییر اتفاقات حال، آینده را تغییر دهد؛ ولی این کار او باعث ایجاد یک ایراد اساسی می‌شود.




بنر سریال وایولت اِوِرگاردن
پوستر سریال وایولت اِوِرگاردن

وایولت اِوِرگاردن

ヴァイオレット・エヴァーガーデン
سازنده: Kana Akatsuki , 進撃の巨
سال‌های انتشار:2018محصول: ژاپن
Yui IshikawaYui Ishikawa
Daisuke NamikawaDaisuke Namikawa
Takehito KoyasuTakehito Koyasu
Koki UchiyamaKoki Uchiyama
Aya EndoAya Endo
Haruka TomatsuHaruka Tomatsu

درباره سریال وایولت اِوِرگاردن


وایولت اورگاردن (Violet Evergarden) یک انیمه عاشقانه جذاب است که می‌تواند به‌راحتی احساسات مخاطبانش را قلقلک داده و روی آن‌ها تاثیر بگذارد. این انیمه تماشایی دارای ظاهر ساده‌ای است؛ اما داستان عمیق این اثر می‌توان تا مدت‌ها ذهن بیننده را مشغول کند.

منتقدان نمرات بسیار خوبی را به این انیمه اعطا کردند و اعتقاد داشتند بزرگ‌ترین نقطه قوت آن مربوط به پیچش داستانی جالب و تاثیرگذار آن می‌شود. درواقع داستان عاشقانه و درام این انیمه بسیار خاص بوده که به‌ندرت می‌توان مانند آن را در دیگر انیمه‌ها مشاهده کرد. اگر از طرفداران ژانر عاشقانه هستید، با دانلود انیمه وایولت اورگاردن اوقات فوق‌العاده‌ای را برای خود به ارمغان خواهید آورد.

خلاصه داستان انیمه وایولت اورگاردن بدین شرح است: وایولت اورگاردن داستان دختری به نام وایولت را روایت می‌کند که از دوران کودکی در جنگ حضور داشته و به همین خاطر از سنین کم مهارت بسیار بالایی در کشتن دیگران پیدا کرده است؛ این مهارت به حدی بالا بود که از او فقط به عنوان یک ماشین جنگی استفاده می‌شد. از آنجا که وایولت پیوسته در جنگ و خونریزی حضور داشته هیچ تعریف مشخصی از احساسات و عواطف ندارد. دوست داشتن یک تجربه است، یک احساس است که نمی‌توان آن را توصیف کرد؛ حتی خود وایولت هم نمی‌داند که این احساس را تجربه کرده یا خیر، اما چیزی از درونش به او الهام می‌کند که باید دوست داشتن را درک کند و اینجاست که داستان زیبای وایولت شروع می‌شود.




بنر سریال آبشار سرنوشت
پوستر سریال آبشار سرنوشت

آبشار سرنوشت

ハイキュー!!
سازنده: 進撃の巨
سال‌های انتشار:2014 - 2020محصول: ژاپن
Ayumu MuraseAyumu Murase
Kaito IshikawaKaito Ishikawa
Daisuke NamikawaDaisuke Namikawa
Nobuhiko OkamotoNobuhiko Okamoto
Koki UchiyamaKoki Uchiyama
Yuichi NakamuraYuichi Nakamura

درباره سریال آبشار سرنوشت


آبشار سرنوشت (Haikyuu) یک انیمه ورزشی راجع به رشته والیبال است که مورد توجه بسیاری از طرفداران دنیای انیمه قرار گرفته است. به شما قول می‌دهیم حتی اگر از طرفداران رشته ورزشی والیبال نیز نباشید، از تماشای این انیمه جذاب لذت خواهید برد.

درواقع انیمه ابشار سرنوشت تنها یک انیمه ساده با تمرکز سطحی روی یک ورزش نیست؛ درواقع ورزش والیبال بهانه‌ای برای این انیمه محسوب می‌شود تا به‌واسطه آن بتواند روی سیاه بدذاتی، خشونت و دشمنی را به مخاطب نشان داده و ارزش دوستی، مهربانی و پشتکار را برایش آشکار کند. باید اعتراف کنیم که سازندگان به‌خوبی توانسته‌اند این مفاهیم را در عمق وجود مخاطبانشان قرار داده و آن‌ها را به‌تصویر بکشند.

برای مدت زمان زیادی ایپو به‌عنوان بهترین انیمه ژانر ورزشی شناخته می‌شد؛ اما انیمه آبشار سرنوشت با داستان قدرتمند و تاثیرگذار خود توانست ایپو را کنار بگذارد و نام خود را به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌های انیمه لیست ثبت کند.

خبر خوب برای مخاطبان انیمه در کشورمان این است که این انیمه به شکل حرفه‌ای به زبان فارسی دوبله شده است. ازجمله مهم‌ترین صداپیشگانی که در این انیمه به ایفای نقش پرداختند می‌توان به مریم جلینی، بهروز علی‌محمدی، شهراد بانکی، خشایار شمشیرگران، غلامرضا الماسی، امیر منوچهری، صنم نکو‌اقبال، حسین سرآبادانی، شیلا آژیر، پویا فهیمی، امیر حکیمی و آرزو روشناس اشاره کرد.

خلاصه داستان انیمه آبشار سرنوشت بدین شرح است: داستان آبشار سرنوشت درباره هیناتا شویو است که آرزو دارد در زمین والیبال برای خودش کسی شود؛ او اولین تیم والیبالش را با چندتا از دوستانش تشکیل می‌دهد و با امید اینکه نیروی دوستی و همدلی می‌تواند آن‌ها را در مسابقات پیش ببرد وارد زمین می‌شوند. ولی آن‌ها در همان بازی اول به یکی از قدرتمندترین تیم‌های مسابقات با حضور فردی به نام کاگیاما توبیو که به پادشاه میدان بازی معروف است برخورد می‌کنند و در همان بازی اول با شکستی سنگین مواجه می‌شوند.




بنر سریال نمایش مرگ
پوستر سریال نمایش مرگ

نمایش مرگ

Death Parade
سازنده:
سال‌های انتشار:2015 - 2015محصول: ژاپن
Asami SetoAsami Seto
Tomoaki MaenoTomoaki Maeno
Misa KatoMisa Kato
Yuna TaniguchiYuna Taniguchi
Atsumi TanezakiAtsumi Tanezaki
Koki UchiyamaKoki Uchiyama

درباره سریال نمایش مرگ


نمایش مرگ (Death Parade) انیمه‌ای به کارگردانی و نویسندگی یوزورو تاچیکاوا است که توانست توجه بسیاری از طرفداران دنیای انیمه را به سمت خود جلب کند. این انیمه که از سال 2015 شروع به پخش کرد، پس از 15 قسمت به اتمام رسید.

انیمه نمایش مرگ توانست پس از پخش واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشته باشد. منتقدان از این انیمه به دلیل داستان جذاب و شخصیت‌پردازی‌های عالی تمجید کردند.

خلاصه داستان این انیمه بدین شرح است: دو انسان روی زمین به شکل همزمان جان خود را از دست می‌دهند، یا به ناحیه پوچ ابدی یا تناسخ نقل مکان می‌کنند. برخی افراد که هنوز تردیدی در محل ارسال روحشان وجود دارد، بلافاصله بعد از مرگ به باری با عنوان کویین‌دکیم در طبقه پانزدهم فرستاده می‌شوند که توسط نوشیاری مرموز با موهای سفید به نام دکیم اداره می‌شود.




بنر سریال آکامه گا کیل!
پوستر سریال آکامه گا کیل!

آکامه گا کیل!

! Akame ga Kill
سازنده: Tetsuya Tashiro , Takahiro
سال‌های انتشار:2014 - 2014محصول: ژاپن
Yukari TamuraYukari Tamura
Sora AmamiyaSora Amamiya
Sōma SaitōSōma Saitō
Yuu AsakawaYuu Asakawa
Anri KatsuAnri Katsu
Ayaka OhashiAyaka Ohashi

درباره سریال آکامه گا کیل!


آکامه گا کیل! (Akame ga Kill!) یکی از بهترین انیمه‌ های جهان محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی آن برعهده توموکی کوبایاشی قرار داشت. فیلم‌نامه این انیمه توسط ماکوتو اوئزو به رشته تحریر درآمد.

انیمه آکامه گا کیل! پخش خود را از سال 2014 آغاز کرد و پس از 24 قسمت به اتمام رسید. این انیمه واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشت و توانست نمرات بسیار خوبی از سوی‌ آن‌ها دریافت کند.

خلاصه داستان این انیمه بدین شرح است: تاتسومی یک پسر روستایی احمق، خوش‌قلب است که با این وجود جنگجویی آموزش دیده به حساب می‌آید. او همراه با دو تن از دوستان دوران کودکی‌اش، روستای خود را با هدف کسب درآمد و اعتبار برای کمک به پرداخت مالیات روستایش که به وسیله مسئولین عالی‌رتبه اعمال شده بود، به مقصد شهر امپراتوری ترک کردند. در بین راه تاتسومی بعد از حمله راهزن‌ها از دوستان خود جدا می‌شود و بلافاصله پس از رسیدن به شهر توسط کلاهبرداری تمام پول‌های خود را از دست می‌دهد.




بنر سریال خادم سیاه
پوستر سریال خادم سیاه

خادم سیاه

黒執事
سازنده: 進撃の巨
سال‌های انتشار:2008 - 2014محصول: ژاپن
Maaya SakamotoMaaya Sakamoto
Daisuke OnoDaisuke Ono
Jun FukuyamaJun Fukuyama
Junichi SuwabeJunichi Suwabe
Yukari TamuraYukari Tamura
Yūki KajiYūki Kaji

درباره سریال خادم سیاه


انیمه خادم سیاه (Black Butler) نیز جزو بهترین انیمه‌ های دنیا محسوب می‌شود که می‌تواند مخاطبانش را به اوج هیجان برساند و به بهترین شکل ممکن آن‌ها را سرگرم کند. خادم سیاه جزو آن دسته از انیمه‌هایی است که داستانی یکپارچه ندارد؛ یعنی این انیمه با وجود داشتن یک داستان کلی، در هر قسمت داستانی جدید را آغاز کرده و در پایان همان قسمت به آن داستان خاتمه می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث برانگیخته شدن نظرات مثبت منتقدان نسبت به این انیمه شد، شخصیت‌پردازی‌های فوق‌العاده آن بود؛ البته نباید از موسیقی متن جذاب انیمه خادم سیاه غافل شویم. در این اثر موسیقی کلاسیک و مدرن با یکدیگر ترکیب شده و به‌زیبایی هرچه تمام‌تر باعث جذب مخاطب می‌شود.

خلاصه داستان انیمه خادم سیاه بدین شرح است: انیمه خادم سیاه داستان غم‌انگیز خانواده فانتوم‌هایو را روایت می‌کند که در شب تولد پسر خانواده، آتش سوزی بزرگی اتفاق افتاد و تمام خانه و خانواده فانتوم‌هایو از بین می‌روند. خانواده فانتوم‌هایو چندین نسل برای خاندان سلطنتی انگلستان خدمت می‌کردند و مسئول رسیدگی به پرونده‌های عجیب و مرموز کشور بودند. طی شبی که آتش سوزی رخ داده بود پسر خانواده که شیل نام دارد دزدیده می‌شود. آن‌ها تلاش دارند که شیطانی را با استفاده از مراسم مذهبی احضار کنند و شیل را به عنوان قربانی او معرفی کرده و او را به قتل برسانند. شیل که مطمئن بود مرگ و آتش سوزی خانواده‌اش تصادفی نبوده، سوگند یاد می‌کند که انتقام خانواده‌اش را بگیرد و به همین علت در لحظه احضار شیطان با او قراردادی می‌بندد که با دادن روح خود به شیطان کنترل او را تحت اختیار بگیرد.




بنر سریال دروغ آوریل
پوستر سریال دروغ آوریل

دروغ آوریل

四月は君の嘘
سازنده: 進撃の巨
سال‌های انتشار:2014 - 2015محصول: ژاپن
Saori HayamiSaori Hayami
Ai KayanoAi Kayano
Risa TanedaRisa Taneda
Ayane SakuraAyane Sakura
Natsuki HanaeNatsuki Hanae
Ryota OhsakaRyota Ohsaka

درباره سریال دروغ آوریل


انیمه موزیکال و عاشقانه دروغ آوریل (Your Lie in April) یکی دیگر از بهترین گزینه‌های سایت انیمه لیست است که پخش آن از سال 2015 آغاز شد و خیلی زود توانست مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار بگیرد.

این انیمه به دلیل داستان تاثیرگذار و ظاهر زیبایش توانست نمرات نسبتا خوبی را از سوی منتقدان دریافت کند. البته برخی از منتقدان نسبت به طراحی کاراکترها و گرافیک تصویری این انیمه انتقاد داشتند و آن را ضعیف توصیف کردند. اما اگر بخواهیم منطقی باشیم، این نقد و دیدگاه کمی سخت‌گیرانه به‌نظر می‌رسد. با وجود اینکه در برخی از لحظات ظاهر کاراکترها کمی کودکانه می‌شود، ولی انیمه درمجموع توانسته در بخش چهره‌پردازی خوب عمل کند.

انیمه دروغ آوریل 22 قسمتی بوده و از همان ابتدا می‌تواند مخاطب را جذب داستان زیبا و تاثیرگذار خود کند. همانگونه که ذکر کردیم این انیمه اثری موزیکال بوده که موسیقی در بند بند عمق داستانی‌اش جریان دارد و مخاطب را به سمت خود جذب می‌کند. یکی دیگر از مهم‌ترین نقطه‌قوت‌های این انیمه روابط فوق‌العاده کاراکترهای اصلی آن با یکدیگر است؛ این روابط تاثیرات مثبت زیادی روی مخاطب گذاشته و باعث جذب او به داستان می‌شود.

خلاصه داستان انیمه دروغ آوریل بدین شرح است: داستان راجع‌به پسری است که از دوران کودکی به شکل شگفت‌انگیزی در نواختن پیانو با استعداد بوده ولی به دلایلی در بزرگسالی قادر نیست از تمام استعداد خودش استفاده کند و مشکلات شخصی باعث می‌شود اجرای خوبی نداشته باشد. او با دختری که ویولون می‌نوازد آشنا می‌شود.




بنر سریال آواتار: آخرین باد افزار
پوستر سریال آواتار: آخرین باد افزار

آواتار: آخرین باد افزار

Avatar: The Last Airbender
سازنده: Michael Dante DiMartino , Bryan Konietzko
سال‌های انتشار:2005 - 2008محصول: ژاپن
Olivia HackOlivia Hack
Zach TylerZach Tyler
Mae WhitmanMae Whitman
Jack De SenaJack De Sena
Dante BascoDante Basco
Jessie FlowerJessie Flower

درباره سریال آواتار: آخرین باد افزار


دو دسته عجیبی در بین طرفداران دنیای انیمه بر سر انیمه آوتار: آخرین بدافزار (Avatar: The Last Airbender) وجود دارد؛ برخی از طرفداران انیمه معتقد این اثر به‌هیچ وجه یک انیمه محسوب نمی‌شود، زیرا که توسط کشور ژاپن ساخته نشده است. درواقع این افراد اعتقاد دارند انیمیشن سینمایی یا تلویزیونی که محصول کشور ژاپن باشد می‌توان انیمه نام بگیرد.

اما برخی دیگر از طرفداران این دسته‌بندی را بی‌مورد دانسته و اعتقاد دارند آواتار: آخرین بادافزار حتی اگر به زبان انگلیسی ساخته شده باشد، باز هم با توجه به نوع ساختارش جزو آثار انیمه‌ای به حساب می‌آید. مهم نیست که این اثر یک انیمه باشد یا خیر، مهم این است که آواتار: آخرین بادافزار نسبت به بسیاری از انیمه‌های ساخته شده عملکرد بهتری داشته و توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

منتقدان این انیمه اکشن را به دلیل ریتم تند و جذاب داستانش و همچنین شخصیت‌های فوق‌العاده‌اش مورد تحسین قرار دادند. آواتار توانست نمره 9.2 را از وب‌سایت IMDbدریافت کند. تمام این‌ها حکایت از آن دارد که آواتار از بسیاری از آثار انیمه‌ای ساخته شده بهتر و موفق‌تر بوده است.

خلاصه داستان این عنوان بدین شرح است: در زمان‌های گذشته دنیا به چهار نیروی آب، خاک، آتش و باد تقسیم شده بود. در هر کدام از این سرزمین ها افرادی وجود داشتند که قادر بودند فقط نیروی مربوط به سرزمین خود را تحت اختیار و کنترل داشته باشند. این چهار قلمرو به مدت هزار سال در صلح بودند تا اینکه پادشاه قلمرو آتش سوزین تصمیم گرفت تا جهت تصرف کل دنیا، جنگی را به راه اندازد. در این میان فقط یک نفر که آواتار نام دارد می‌تواند مانع از او هدف‌های شوم او شود. آواتار شخصی برگزیده است که می‌تواند هر چهار نیرو را تحت کنترل داشته باشد؛ نام آواتاری که در این زمان ظهور کرده آنگ است. اما آواتار آنگ هنوز برای کنترل کامل چهار قدرت آماده نشده است؛ زیرا او فقط 12 سال داشته و مسیری طولانی را برای برقراری صلح در پیش دارد.




بنر سریال ضربان فرشته
پوستر سریال ضربان فرشته

ضربان فرشته

Angel Beats!
سازنده: Jun Maeda
سال‌های انتشار:2010محصول: ژاپن
Miyuki SawashiroMiyuki Sawashiro
Emiri KatoEmiri Kato
Kana AsumiKana Asumi
Hiroshi KamiyaHiroshi Kamiya
Kana HanazawaKana Hanazawa
Eri KitamuraEri Kitamura

درباره سریال ضربان فرشته


انجیل بیتز (Angel Beats!) را نیز می‌توان در لیست بهترین انیمه‌ های جهان قرار داد که از سال 2010 شروع به پخش کرد و پس از 13 قسمت به پایان رسید. داستان این انیمه توسط جون مائدا به رشته تحریر درآمد.

انیمه انجل بیتز موفق شد نمرات بالایی را کسب کند و با تحسین منتقدان مواجه شود. منتقدان ریتم داستان این انیمه را جذاب توصیف کرده و از شخصیت‌پردازی‌های آن تمجید کردند. این انیمه همچنین موفق شد توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و به محبوبیت بالایی برسد.

خلاصه داستان انیمه انجل بیتز بدین شرح است: داستان انیمه انجل بیتز در یک دبیرستان در برزخ رخ می‌دهد. در آنجا دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که کارهایی را که در دنیا ناتمام گذاشته‌اند به پایان برسانند. اتوناشی یوزورو پسری که به تازگی مرده است، وارد برزخ شده و با دختری به نام یوری ناکامورا که گروهی به نام خط مقدم برزخ را مدیریت می‌کند آشنا می‌شود. یوری از وی دعوت می‌کند تا به گروه به پیوندد و با تنشی که قصد فرستادن آن‌ها را به دنیای دیگر دارد مبارزه کند.




بنر سریال شبدر سیاه
پوستر سریال شبدر سیاه

شبدر سیاه

ブラッククローバー
سازنده: 進撃の巨
سال‌های انتشار:2017 - 2020محصول: ژاپن
Gakuto KajiwaraGakuto Kajiwara
Nobunaga ShimazakiNobunaga Shimazaki
Kana YuukiKana Yuuki
Junichi SuwabeJunichi Suwabe
Asuka NishiAsuka Nishi
Aya UchidaAya Uchida

درباره سریال شبدر سیاه


شاید اگر داستان جذاب انیمه شبدر سیاه (Black Clover) نبود، به‌هیچ‌وجه این اثر را در لیست بهترین انیمه‌ های دنیا قرار نمی‌دادیم. درواقع با وجود خلاقیت داستانی، این انیمه دارای ایراداتی اساسی است که امکان دارد بسیاری از طرفداران دنیای انیمه را از همان ابتدا ناامید کند.

ایراد نخست این انیمه مربوط به صداپیشگی کاراکترهای آن می‌شود؛ حتی صداپیشه کاراکتر اصلی انیمه شبدر سیاه با وجود استعداد فراوانش، نتوانسته مطابق انتظارات قدرتمند عمل کند و گاهی اوقات صدای بلندش باعث آزار مخاطب می‌شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم این انیمه را با دوبله انگلیسی تماشا کنید. با اینکه اساس اصلی انیمه‌ها مربوط به دوبله زیبای ژاپنی آن‌ها می‌شود، این مورد راجع‌به انیمه شبدر سیاه صدق نمی‌کند.

یکی دیگر از ایرادات اساسی این انیمه مربوط به طراحی بصری بی‌روح کاراکترهای آن می‌شود. درواقع چهره کاراکترها به حدی بی‌روح و سرد است که نمی‌تواند تاثیر خاصی روی مخاطبان بگذارد. در کنار این ایرادات، انیمه شبدر سیاه در بخش داستان و شخصیت‌پردازی فوق‌العاده کار کرده و به همین دلیل نیز می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین انیمه‌ها شناخته شود.




بنر سریال اوباش روانی 100

اوباش روانی 100

Mob Psycho 100
سازنده: ONE
سال‌های انتشار:2016 - 2019محصول: ژاپن
تماشای آنلاین سریال
Setsuo ItōSetsuo Itō
Takahiro SakuraiTakahiro Sakurai
Miyu IrinoMiyu Irino
Akio OtsukaAkio Otsuka
Yoshitsugu MatsuokaYoshitsugu Matsuoka

درباره سریال اوباش روانی 100


موب سایکو 100 (Mob Psycho 100) یکی دیگر از انیمه‌های جذاب است که خیلی زود توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. پخش این انیمه از سال 2016 آغاز شد و پس از 25 قسمت به اتمام رسید.

انیمه موب سایکو 100 در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر شد و نقدهای بسیار خوبی دریافت کرد. منتقدان این انیمه را در زمینه‌های داستان و پیام داستانی مورد تحسین قرار دادند.

خلاصه داستان این انیمه بدین شرح است: شیگئو کاگیاما یک پسر دبیرستانی است که با لقب موب شناخته می‌شود. موب دارای یک قدرت روانی خارق‌العاده‌ است که او را از دیگران متمایز می‌کند.




بنر سریال روان پریش
پوستر سریال روان پریش

روان پریش

Psycho Pass
سازنده: Katsuyuki Motohiro , Naoyoshi Shiotani , Gen Urobuchi
سال‌های انتشار:2012 - 2019محصول: ژاپن
Miyuki SawashiroMiyuki Sawashiro
Kana HanazawaKana Hanazawa
Ayane SakuraAyane Sakura
Takahiro SakuraiTakahiro Sakurai
Yūki KajiYūki Kaji
Yuichi NakamuraYuichi Nakamura

درباره سریال روان پریش


سایکو پاس (Saiko Pasu) یکی دیگر از بهترین گزینه‌های انیمه لیست است که از سال 2012 شروع به پخش کرد و پس از 22 قسمت به اتمام رسید. نائویوشی شیوتانی وظیفه کارگردانی این انیمه را برعهده داشت. داستان این انیمه نیز توسط گن اوروبوچی نوشته شد.

انیمه سایکو پاس به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. این انیمه به دلیل داستان جذاب و شخصیت‌های گیرایش مورد تحسین قرار گرفت و نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد.

خلاصه داستان این انیمه بدین شرح است: داستان این انیمه در زمان آینده جریان دارد؛ جایی که امکان اندازه‌گیری حالت روحی و شخصیتی انسان‌ها و همچنین احتمال ارتکاب جرم روا برای هر فرد فقط با استفاده از تصویربرداری از مغز او و پردازش آن تصویر در قالب اعداد و ارقام تعیین می‌کند. این بدین معنی است که فکر کردن به ارتکاب جرم، فرد را مجرم تلقی کرده در نتیجه مجرم قبل از ارتکاب جرم شناخته شده و به وسیله سلاحی ویژه به نام دومینیتور که طوری طراحی شده که فقط به مجرمینی با ضریب جرم بالاتر از حد مجاز شلیک کرده و آن‌ها را مجازات می‌کند. کسانی که ضریب جرم بالاتر از حد مجاز داشته باشند در جامعه جایی ندارند و باید از بین بروند.




بنر سریال گینتاما
پوستر سریال گینتاما

گینتاما

GinTama
سازنده: Hideaki Sorachi
سال‌های انتشار:2006 - 2018محصول: ژاپن
Yuko KaidaYuko Kaida
Daisuke SakaguchiDaisuke Sakaguchi
Tomokazu SugitaTomokazu Sugita
Satoshi HinoSatoshi Hino
Takehito KoyasuTakehito Koyasu
Akira IshidaAkira Ishida

درباره سریال گینتاما


گینتاما (Gintama) یکی دیگر از بهترین گزینه‌های انیمه لیست است که به زبانی ساده به بررسی مسائل روز می‌پردازد و در لحظاتی نیز انیمه‌های دیگر را به سخره می‌گیرد. گینتاما انیمه‌ای است که در هر قسمت داستان جدیدی را روایت می‌کند؛ البته این انیمه یک داستان اصلی نیز دارد.

مضامین طنز و سرگرم‌کننده و همچنین صحنه‌های اکشن جذاب این انیمه باعث محبوبیت آن در بین طرفداران و همچنین منتقدان شده است.

خلاصه داستان انیمه گینتاما بدین شرح است: داستان در زمانی جریان دارد که فضایی‌ها به زمین هجوم برده‌اند و ژاپن را به تسخیر خود درآورنده‌اند. این انیمه در هر قسمت چیزهای جذابی را برای مخاطبانش به‌تصویر می‌کشد که باعث جلب نظر آن‌ها می‌شود.




بنر سریال نئون جنسیس اونگلیون
پوستر سریال نئون جنسیس اونگلیون

نئون جنسیس اونگلیون

Neon Genesis Evangelion
سازنده:
سال‌های انتشار:1995 - 1996محصول: ژاپن
Megumi OgataMegumi Ogata
Kotono MitsuishiKotono Mitsuishi
Megumi HayashibaraMegumi Hayashibara
Yuko MiyamuraYuko Miyamura
Yuriko YamaguchiYuriko Yamaguchi
Fumihiko TachikiFumihiko Tachiki

درباره سریال نئون جنسیس اونگلیون


نئون جنسیس اونگلیون (Shin Seiki Evangerion) یکی دیگر از بهترین گزینه‌های انیمه لیست محسوب می‌شود که از سال 1995 شروع به پخش کرد و پس از 26 قسمت به پایان رسید. وظیفه کارگردانی این انیمه برعهده هیدئاکی آنو قرار داشت.

انیمه نئون جنسیس اونگلیون توانست نمرات بسیار بالایی را دریافت کند و با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شود. منتقدان از این انیمه در زمینه‌های داستان، شخصیت‌پردازی‌ها و فضای منحصربه‌فردش تحسین کردند.

خلاصه داستان انیمه نئون جنسیس اونگلیون بدین شرح است: در سال ۲۰۰۰ پس از مسیح، یک برخورد بین یک هیئت اعزامی و موجودیت ناشناخته‌ای به نام فرشته باعث یک فاجعه در کره زمین می‌شود. حال در سال ۲۰۱۵، فرشته‌ها برگشته‌اند. شینجی ایکاری، پسری ۱۴ ساله در این دنیای جدید، توسط پدری که با او روابط سردی دارد به شهری زیرزمینی واقع در زیر شهر توکیو که توکیو-۳ خوانده شده تا در NERV که یک آزمایشگاه پشتیبانی شده از سوی سازمان ملل متحد است حضور پیدا کند. برای مقاومت در برابر قدرت خارق‌العاده فرشته‌ها، NERV یک اسلحه نیمه-مکانیکی به شکل یک روبات طراحی کرده که تقدیر شینجی کنترل کردن این هیولای وحشتناک است.




بنر سریال سامورایی چَمپلو
پوستر سریال سامورایی چَمپلو

سامورایی چَمپلو

Samurai Champloo
سازنده: Shinichiro Watanabe
سال‌های انتشار:2004 - 2005محصول: ژاپن
Ayako KawasumiAyako Kawasumi
Kazuya NakaiKazuya Nakai
Ginpei SatoGinpei Sato
Akio OtsukaAkio Otsuka
Eiji MaruyamaEiji Maruyama
Keiichi NanbaKeiichi Nanba

درباره سریال سامورایی چَمپلو


سامورایی چامپلو (Samurai Champloo) یک انیمه محصول سال 2004 است که با توجه به کیفیت بالای تصویر و مبارزاتش می‌توان آن را با بهترین انیمه‌های سینمایی امروزی مقایسه کرد. این انیمه 26 قسمتی دارای ژانرهای اکشن و کمدی است و توانسته در هر دو این ژانرها به بهترین شکل ممکن عمل کند.

محال است مخاطب با تماشای صحنه‌های کمدی این انیمه نخندد؛ همچنین محال است که صحنه‌های اکشن انیمه سامورایی چامپلو هیجان را در وجود مخاطبانش به اوج نرساند. منتقدان نمرات بسیار خوبی را به این انیمه اعطا کرده و تماشای آن را به مخاطبان توصیه کردند.

خلاصه داستان انیمه سامورایی چامپلو بدین شرح است: داستان درمورد سه شخصیت دوست‌داشتنی به نام‌های موگن، جین و فوو است که طی اتفاقاتی باهم آشنا شده و سفری را در کنار هم آغاز می‌کنند تا مردی که «بوی گل آفتابگردان می‌دهد» را پیدا کنند؛ البته همانطور که از خلاصه مشخص است داستان اصلی فقط یک موضوع کلی است که اتفاقات کوچک در قسمت‌های مختلف در آن قرار می‌گیرند.




بنر سریال تاج گناهکار
پوستر سریال تاج گناهکار

تاج گناهکار

Guilty Crown
سازنده:
سال‌های انتشار:2011 - 2012محصول: ژاپن
Ai KayanoAi Kayano
Daisuke SakaguchiDaisuke Sakaguchi
Minako KotobukiMinako Kotobuki
Koki UchiyamaKoki Uchiyama
Ayana TaketatsuAyana Taketatsu
Kana HanazawaKana Hanazawa

درباره سریال تاج گناهکار


گیلتی کراون (Giruti Kuraun) را نیز می‌توان جزو بهترین انیمه‌ های جهان دانست که از سال 2011 شروع به پخش کرد و پس از 22 قسمت به اتمام رسید. تتسورو آراکی وظیفه کارگردانی این انیمه را برعهده داشت. داستان انیمه گیلتی کراون نیز توسط هیرویوکی یوشینو به رشته تحریر درآمد.

انیمه گیلتی کراون واکنش‌های مختلف منتقدان را در پی داشت و نمرات متوسطی را دریافت کرد. منتقدان اعتقاد داشتند داستان این انیمه طی نقاطی باعث سردرگمی مخاطبان می‌شود؛ اما آن‌ها درمجموع شخصیت‌پردازی‌های این اثر را قدرتمند دانسته و آن را مورد تحسین قرار دادند.

خلاصه داستان انیمه گیلتی کراون بدین شرح است: داستان مجموعه راجع‌به پسری ۱۷ ساله به نام اوما شو است که به شکل اتفاقی به قابلیتی به نام قدرت پادشاهان دست پیدا می‌کند. این قابلیت به او اجازه می‌دهد تا اجسامی به نام وید را از درون افراد بیرون بکشد. او سپس به شکلی ناخواسته درگیر نزاعی بین سازمان دولتی جی‌اچ‌کیو و یک گروه مقاومتی به نام Funeral Parlor شد که هدفشان بازگرداندن استقلال ژاپن از دست سازمان جی‌اچ‌کیو بود.




بنر سریال دفتر خاطرات آینده
پوستر سریال دفتر خاطرات آینده

دفتر خاطرات آینده

The Future Diary
سازنده:
سال‌های انتشار:2011 - 2012محصول: ژاپن

درباره سریال دفتر خاطرات آینده


میرای نیکی (Future Diary) یک انیمه ژاپنی در سبک اکشن به کارگردانی نائوتو هوسودا که از سال 2011 کار خود را آغاز کرد و پس از 26 قسمت در سال 2012 به پایان رسید. کاتسوهیکو تاکایاما وظیفه نویسندگی انیمه میرای نیکی را برعهده داشت.

انیمه میرای نیکی تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و موفق به کسب نمرات بالایی شد. این انیمه به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد و توانست مورد توجه مخاطبان زیادی قرار بگیرد.

خلاصه داستان این انیمه بدین شرح است: داستان میرای نیکی راجع‌به یک پسر دبیرستانی به اسم آمانو یوکیترو است. او پسری تنهاست که دوستان زیادی ندارد و تنها سرگرمی او نوشتن تمام وقایع زندگی روزمره در داخل تلفن همراه خود و حرف زدن با دوستانی خیالی به نام‌های دئوس که خدای زمان و مکان و مورمور خدمتگزارش است. در یکی از روزها دئوس یک دفتر خاطرات ویژه در اختیار او قرار داده و از او برای شرکت در یک بازی دعوت می‌کند.




بنر سریال بلیچ
پوستر سریال بلیچ

بلیچ

ブリーチ
سازنده: 進撃の巨
سال‌های انتشار:2004 - 2012محصول: ژاپن
Masakazu MoritaMasakazu Morita
Fumiko OrikasaFumiko Orikasa
Hiroki YasumotoHiroki Yasumoto
Yuki MatsuokaYuki Matsuoka
Noriaki SugiyamaNoriaki Sugiyama
Kentaro ItoKentaro Ito

درباره سریال بلیچ


انیمه اکشن بلیچ (Bleach) یکی دیگر از گزینه‌های محبوب سایت انیمه لیست است که طرفداران پروپاقرص و خاص خود را دارد. این انیمه به دلیل ریتم داستان جذاب و فضای تاریکیش نمرات بسیار خوبی را از جانب منتقدان دریافت کرد و توانست به‌عنوان یکی از بهترین انیمه‌ها خود را مطرح کند.

این انیمه تنها یک نقطه ضعف اساسی دارد و آن پیشرفت ناگهانی شخصیت اصلی داستان یعنی ایچیگو کوروساکی است؛ این کاراکتر خیلی سریع به قدرت بالایی دست پیدا می‌کند که بسیار عجیب است. درواقع سازندگان باید نسبت به شخصیت‌پردازی کاراکتر اصلی داستانشان محتاط‌تر عمل می‌کردند تا مخاطب بتواند ارتباط بهتری با او برقرار کند.

البته نکات مثبت این انیمه سریال آنقدر زیاد است که این مورد چندان به چشم نمی‌آید. پخش نیمه بلیچ از سال 2004 آغاز شد و بعد از 366 قسمت در سال 2012 به اتمام رسید.

خلاصه داستان انیمه بلیچ بدین شرح است: داستان بلیچ در یک شهر معمولی و با یک پسر عادی شروع می‌شود؛ ولی داستان همینطور باقی نماند و به سرعت اوج گرفته و پیشرفت می‌کند. هنگامی که این پسرِعادی با موهای نارنجی رنگ وارد دنیای مردگان یا بهتر است بگوییم دنیای فرا زمینی می‌شود، با موجودات و شخصیت‌های تازه‌ای آشنا می‌شود که مانند انسان‌ها قادر هستند نیت خیر داشته باشند یا خبیث باشند.

بهترین انیمه‌های سینمایی




بنر فیلم نام تو
پوستر فیلم نام تو

نام تو

君の名は。
کارگردان: Makoto Shinkai نویسنده: Makoto Shinkai
سال انتشار:2016محصول: ژاپن
Ryunosuke KamikiRyunosuke Kamiki
Mone KamishiraishiMone Kamishiraishi
Ryō NaritaRyō Narita
Aoi YukiAoi Yuki
Nobunaga ShimazakiNobunaga Shimazaki
Kaito IshikawaKaito Ishikawa

درباره فیلم نام تو


نام تو (Your Name) نه‌تنها یکی از بهترین، بلکه یکی از موفق‌ترین انیمه‌های تاریخ سینما ژاپن به حساب می‌آید. انیمه نام تو براساس رمانی به همین نام اثر شینکای ساخته شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این انیمه برعهده ماکوتو شینکای قرار داشت. گنکی کاوامورا، کاتسوهیرو تاکئی و نوریتاکا کاواگوچی نیز تهیه‌کنندگان انیمه نام تو هستند.

انیمه نام تو با استقبال بی‌نظیر منتقدان مواجه شد و نمراتی فوق‌العاده را از سوی آن‌ها دریافت کرد. منتقدان این انیمه را به دلیل داستان احساسی، فیلم‌نامه قدرتمند و شخصیت‌پردازی‌های خارق‌العاده‌اش مورد تحسین قرار دادند و از آن به‌عنوان یکی از بهترین انیمه های سینمایی جهان یاد کردند.

این انیمه فروشی فوق‌العاده را در باکس‌افیس تجربه کرد و توانست موفقیت عظیمی را برای سازندگانش رقم بزند. انیمه نام تو با فروش 359 میلیون دلاری خود توانست به چهارمین فیلم پرفروش تاریخ در کشور ژاپن و همچنین پرفروش‌ترین انیمه تاریخ تبدیل شود. ریونوسوکه کامیکی، مونه کامیشیرایشی، ماسامی ناگاساوا، اتسوکو ایچی‌هارا، ریو ناریتا و آئویی یوکی ازجمله صداپیشگانی هستند که در این انیمه به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان انیمه نام تو بدین شرح است: دانش‌آموزی دبیرستانی به نام میتسوها میامیزو از زندگی در روستا خسته شده و آرزو دارد در زندگی بعدی خود به پسری خوش‌سیما در شهر توکیو تبدیل شود. تاکی تاچیبانا نیز پسری نوجوان اهل شهر توکیو است که مشغله‌های خاص خود را در زندگی دارد. هنگامی که یک ستاره دنباله‌دار به زمین نزدیک می‌شود، آرزوها و زندگی این دو دستخوش تغییر می‌شود. در یکی از روزها میتسوها در قالب جسم تاکی و تاکی در قالب جسم میتسوها از خواب بیدار می‌شوند. تاکی و میتسوها پی می‌برند که بدنشان با یکدیگر جایگزین شده‌ است. برای چند روز بدن‌ این دو به شکل ناگهانی با یکدیگر عوض می‌شد.

به سادگی می‌توان انیمه نام تو را در میان بهترین فیلم‌های جهان معرفی کرد. داستان قوی و تحسین برانگیز این انیمه جایی برای بحث باقی نمی‌گذارد.




بنر فیلم گور کرم شب تاب
پوستر فیلم گور کرم شب تاب

گور کرم شب تاب

火垂るの墓
کارگردان: Isao Takahata نویسنده: Isao Takahata
سال انتشار:1988محصول: ژاپن
Tsutomu TatsumiTsutomu Tatsumi
Ayano ShiraishiAyano Shiraishi
Yoshiko ShinoharaYoshiko Shinohara
Akemi YamaguchiAkemi Yamaguchi

درباره فیلم گور کرم شب تاب


مدفن کرم‌های شب تاب (Grave of the Fireflies) انیمه‌ای جذاب به کارگردانی و نویسندگی ایسائو تاکاهاتا است که براساس داستانی کوتاه به همین نام اثر آکیوکی نوساکا ساخته شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این انیمه برعهده تورو هارا قرار داشت.

این انیمه به دلیل مضمون ضدجنگش موفق شد مورد توجه منتقدان قرار بگیرد. برخی از منتقدان انیمه مدفن کرم‌های شب تاب را به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین و بهترین فیلم‌های ضدجنگ تاریخ توصیف کردند. تسوتومو تاتسومی، آیانو شیرائیشی، یوشیکو شینوهارا و آکمی یاماگوچی ازجمله صداپیشگانی هستند که در این انیمه به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان انیمه مدفن کرم‌های شب تاب بدین شرح است: حوادث این انیمه در دوران جنگ جهانی دوم جریان دارد. پسری جوان به نام سیتا قصد دارد تا بعد از مرگ مادرش از خواهر کوچک خود ستسوکو مراقبت کند.




بنر فیلم پرنسس مونونوکه
پوستر فیلم پرنسس مونونوکه

پرنسس مونونوکه

もののけ姫
کارگردان: Hayao Miyazaki نویسنده: Hayao Miyazaki
سال انتشار:1997محصول: ژاپن
Yōji MatsudaYōji Matsuda
Yuriko IshidaYuriko Ishida
Yūko TanakaYūko Tanaka
Kaoru KobayashiKaoru Kobayashi
Masahiko NishimuraMasahiko Nishimura
Tsunehiko KamijôTsunehiko Kamijô

درباره فیلم پرنسس مونونوکه


یکی دیگر از بهترین انیمه های جهان که شایستگی حضور در این لیست را دارد انیمه پرنسس مونونوکه (Princess Mononoke) است که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده هایائو میازاکی قرار داشت. توشیو سوزوکی به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.

انیمه پرنسس مونونوکه به دلیل جهان خیالی خلاقانه و داستان جذابش موفق شد نمراتی عالی را از جانب منتقدان دریافت کند. این انیمه همچنین موفق شد موفقیتی فراتر از حد تصور را برای سازندگانش ارمغان بیاورد.

این انیمه با فروش 159 میلیون دلاری توانست به پرفروش‌ترین فیلم سینمای ژاپن در سال 1997 تبدیل شود. این انیمه همچنین یکی از پرفروش‌ترین انیمه‌های تاریخ سینما به حساب می‌آید. ازجمله مهم‌ترین صداپیشگانی که در انیمه پرنسس مونونوکه به ایفای نقش پرداختند می‌توان به یوجی ماتسودا، یوریکو ایشیدا، یوکو تاناکا، کائورو کوبایاشی، ماساهیکو نیشیمورا و هیسایا موریشیگو اشاره کرد.

خلاصه داستان انیمه پرنسس مونونوکه بدین شرح است: اواخر دوره‌ موروماچی ژاپن، یک روستای امیشی مورد هجوم یک گراز اهریمنی قرار می‌گیرد. آشیتاکا به‌عنوان آخرین شاهزاده امیشی هنگام جنگ با این موجود شیطانی جهت نجات روستایش به او برخورد کرده و بر اثر تماس با آن به نفرین مرگباری مبتلا می‌شود. این نفرین که به آشیتاکا توانایی مبارزه به شکلی فراطبیعی می‌داد، اما سرانجام باعث مرگ او می‌شد. آشیتاکا برای یافتن پادزهر مجبور می‌شود، روستای خود را ترک کند و به سمت سرزمین‌های شرقی برود.




بنر فیلم شهر اشباح
پوستر فیلم شهر اشباح

شهر اشباح

千と千尋の神隠し
کارگردان: Hayao Miyazaki نویسنده: Hayao Miyazaki
سال انتشار:2001محصول: ژاپن
Rumi HiiragiRumi Hiiragi
Miyu IrinoMiyu Irino
Mari NatsukiMari Natsuki
Takashi NaitōTakashi Naitō
Yasuko SawaguchiYasuko Sawaguchi
Tatsuya GashûinTatsuya Gashûin

درباره فیلم شهر اشباح


شهر اشباح (Spirited Away) یکی دیگر از بهترین گزینه‌های سایت انیمه لیست است که توانست به افتخارات زیادی دست پیدا کند. هایائو میازاکی وظیفه کارگردانی و نویسندگی این انیمه را برعهده داشت. توشیو سوزوکی نیز تهیه‌کننده این انیمه بود.

انیمه شهر اشباح یکی از تحسین‌شده‌ترین انیمه‌های تاریخ سینما است که نمراتی عالی را از جانب منتقدان دریافت کرد. منتقدان انیمه شهر اشباح را جلوتر از زمان خود توصیف کرده و اعتقاد داشتند این انیمه با داستان جذاب و شخصیت‌پردازی خارق‌العاده خود می‌تواند هر مخاطبی را تحت تاثیر قرار دهد.

انیمه شهر اشباح در کسب جوایز معتبر سینمایی نیز بسیار موفق بود. این انیمه طی مراسم اسکار سال 2003 موفق به کسب جایزه بهترین فیلم پویانمایی شد. در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین سال ۲۰۰۲ نیز انیمه شهر اشباح توانست برنده جایزه خرس طلایی شود.

انیمه شهر اشباح علاوه‌بر جلب نظر مثبت منتقدان، توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کند. این انیمه که با بودجه 19 میلیون دلاری تولید شده بود، توانست حدود 347 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. تا پیش از اکران انیمه نام تو، این انیمه پرفروش‌ترین انیمه تاریخ بود. ازجمله مهم‌ترین صداپیشگانی که در انیمه شهر اشباح به ایفای نقش پرداختند می‌توان به رومی هیراگی، ماری ناتسوکی، میو ایرینو و بونتا سوگاوارا اشاره کرد.

خلاصه داستان این انیمه درام جذاب بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به دختری ده ساله به نام چیهیرو اوگینو است که با والدینش آکیو و یوکو به شهری جدید نقل مکان کرده‌اند. چیهیرو از این جابجایی رضایت ندارد و بسیار است. آن‌ها که در ماشین هستند، راه خانه جدید را گم کرده و سر از تونلی در جنگل در می‌آورند. بعد از پیاده شدن و عبور از این تونل، آن‌ها وارد مکانی سرسبز و زیبا می‌شوند که درواقع گرمابه و استراحتگاه خدایان و ارواح دین ژاپنی شینتو است.




بنر فیلم قلعه متحرک هاول

قلعه متحرک هاول

Howl's Moving Castle
کارگردان: Hayao Miyazaki نویسنده: Hayao Miyazaki
سال انتشار:2004محصول: ژاپن
تماشای آنلاین فیلم
Chieko BaishoChieko Baisho
Takuya KimuraTakuya Kimura
Akihiro MiwaAkihiro Miwa
Tatsuya GashûinTatsuya Gashûin
Ryunosuke KamikiRyunosuke Kamiki
Haruko KatoHaruko Kato

درباره فیلم قلعه متحرک هاول


قصر متحرک هاول (Howl's Moving Castle) یکی از بهترین انیمه های سینمایی به حساب می‌آید که براساس رمانی به همین نام اثر دایانا واین جونز ساخته شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این انیمه سینمایی برعهده هایائو میازاکی قرار داشت. توشیو سوزوکی نیز تهیه‌کننده انیمه قصر متحرک هاول بود.

این انیمه توانست با تحسین گسترده منتقدان مواجه شود و نمراتی عالی را از جانب آن‌ها دریافت کند. منتقدان اعتقاد داشتند درون‌مایه داستانی انیمه قصر متحرک هاول بسیار غنی و عمیق بوده و می‌تواند به راحتی مخاطبانش را تحت تاثیر قرار دهد. عملکرد انیمه قصر متحرک هاول به حدی عالی بود که توانست طی مراسم اسکار سال 2006 برنده جایزه بهترین فیلم پویانمایی شود.

این انیمه به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کرد و توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند. انیمه قصر متحرک هاول با بودجه 24 میلیون دلاری تولید شد و حدود 236 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. چیکو بایشو، تاکویا کیمورا و آکیهیرو میوا ازجمله مهم‌ترین صداپیشگانی هستند که در انیمه قصر متحرک هاول به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان انیمه قصر متحرک هاول بدین شرح است: جنگ بزرگی رخ می‌دهد؛ پادشاه به تمام جادوگران دستور می‌دهد که در این جنگ همراه او باشند. اما جادوگری به نام هاول از این دستور سرپیچی کرده و به مبارزه با بمب افکن‌های جنگی بر می‌آید. در همین حین دختری که به او علاقه دارد تلاش می‌کند طلسم هاول که همان قلب هاول است باطل کند.




بنر فیلم به سوی جنگل کرم‌های شب تاب
پوستر فیلم به سوی جنگل کرم‌های شب تاب

به سوی جنگل کرم‌های شب تاب

蛍火の杜へ
کارگردان: Takahiro Omori نویسنده: Takahiro Omori
سال انتشار:2011محصول: ژاپن
Ayane SakuraAyane Sakura
Koki UchiyamaKoki Uchiyama
Shinpachi TsujiShinpachi Tsuji
Hayato TayaHayato Taya
Izumi SawadaIzumi Sawada
Kanehira YamamotoKanehira Yamamoto

درباره فیلم به سوی جنگل کرم‌های شب تاب


به سوی جنگل کرم‌های شب تاب (Hotarubi No Mori E) یک انیمه سینمایی کوتاه و البته جذاب است که توسط تاکوهیرو اوموری کارگردانی و در سال 2011 اکران شد. این انیمه جذاب توانست نمرات بسیار خوبی را از جانب منتقدان دریافت کند و مورد توجه طرفداران دنیای انیمه قرار بگیرد.

منتقدان انیمه به سوی جنگل کرم‌های شب تاب را به دلیل عمق داستانی فوق‌العاده، شخصیت‌پردازی‌های محشر و ایده‌های جذابش مورد تحسین قرار دادند. درواقع منتقدان از اینکه این انیمه طی مدت زمان کوتاهش توانسته تا بدین حد مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهد متعجب شده بودند. در این مورد به‌خصوص ما از تشریح داستان خودداری می‌کنیم؛ زیرا این انیمه مدت زمان کوتاهی دارد و صحبت راجع‌به خط داستانی آن می‌تواند هیجان و زیبایی آن را خدشه‌دار کند.




بنر فیلم صدای خاموش
پوستر فیلم صدای خاموش

صدای خاموش

聲の形
کارگردان: Naoko Yamada نویسنده: Reiko Yoshida
سال انتشار:2016محصول: ژاپن
Miyu IrinoMiyu Irino
Saori HayamiSaori Hayami
Aoi YukiAoi Yuki
Kenshō OnoKenshō Ono
Yuki KanekoYuki Kaneko
Yui IshikawaYui Ishikawa

درباره فیلم صدای خاموش


صدای خاموش (Koe No Katachi) نیز جزو بهترین انیمه‌ های جهان به حساب می‌آید که براساس مانگایی به همین نام اثر یوشیتوکی اویما ساخته شد. وظیقه کارگردانی این انیمه نوجوانانه برعهده نائوکو یامادا قرار داشت. فیلم‌نامه انیمه صدای خاموش نیز توسط ریکو یوشیدا به رشته تحریر درآمد.

صدای خاموش نمرات بسیاری بالایی دریافت کرد و توانست با استقبال عظیم مخاطبان همراه شود. این انیمه از همان ابتدا با فضای خاص و زیبای خود مخاطب را جذب داستانش می‌کند. زیبایی‌های تصویری و صداگذاری‌های فوق‌العاده دو عامل مهم دیگری هستند که مورد توجه منتقدان قرار گرفتند. داستان فیلم سرشار از مفاهیم آموزنده و تاثیرگذار است که مخاطب را غرق خود می‌کند.

خلاصه داستان انیمه صدای خاموش بدین شرح است: داستان از یک مدرسه و کلاسی شروع می‌شود که شخصیت اصلی ایشیدا شویا در آن درس می‌خواند. او دانش‌آموزی نچسب است که رفتار خوبی ندارد. روزی معلم شاگردی جدید به نام نیشیما شوکو را که دختری ناشنوا و بسیار مهربان است به بچه‌ها معرفی می‌کند. او با دفتر خود پیامی به دیگر شاگردان نشان می‌دهد که حاوی مفاهیم دوستانه‌ای است. اینکه ایشیدا مانند همیشه شروع به اذیت و آزار نیشیما می‌کند.




بنر فیلم کابانری از قلعه آهنی
پوستر فیلم کابانری از قلعه آهنی

کابانری از قلعه آهنی

Kabaneri of the Iron Fortress
کارگردان: Tetsuro Araki نویسنده: Ichirō Ōkouchi
سال انتشار:2019محصول: ژاپن
Sayaka SenbongiSayaka Senbongi
Maaya UchidaMaaya Uchida
Toshiki MasudaToshiki Masuda
Kanae OkiKanae Oki
Ryota OsakaRyota Osaka
Tasuku HatanakaTasuku Hatanaka

درباره فیلم کابانری از قلعه آهنی


کابانری از قلعه آهنی (Kōtetsujō no Kabaneri) انیمه‌ای به کارگردانی تتسورو آراکی که در سال 2016 شروع به پخش کرد و پس از 12 قسمت به پایان رسید. داستان این انیمه توسط ایچیرو اوکوئوچی به رشته تحریر درآمد.

انیمه کابانری از قلعه آهنی موفق شد نمرات خوبی را دریافت کرد و پس از آغاز پخشش استقبال منتقدان را به همراه داشته باشد. این انیمه در جلب نظر مخاطبان نیز موفق بود و توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد.

خلاصه داستان این انیمه بدین شرح است: داستان در جزیره هینوموتو واقع در شرق دور جریان دارد؛ جایی که انسان‌ها خود را در قلعه‌هایی به نام ایستگاه‌ها مخفی کرده‌اند تا به وسیله آن‌ها از خود در برابر حمله موجوداتی شبیه به زامبی، دارای قلبی از جنس آهن، که با عنوان کابانه شناخته می‌شوند، محافظت کنند. مردم این جزیره تنها به‌وسیله لوکوموتیوهای بزرگ و زرهی با نام هایاجیرو که با بخار کار می‌کنند، قادر به عبور و مرور بین این ایستگاه‌ها هستند. ایکوما پسری جوان است که در ایستگاه آراگانه زندگی می‌کند و به ساخت موتورهای آهنی و بخار مشغول است. او و بهترین دوستش تاکومی برای شکست کابانه‌ها، موفق به توسعه سلاحی به نام سورانوکی زتسو می‌شوند. پس از این ماجرا همه به او امیدوار می‌شوند، اما ایکوما تنها به روزی فکر می‌کند که در آن پیروز خواهد شد.




بنر فیلم شیطان کش: قطار بی‌انتها

شیطان کش: قطار بی‌انتها

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba
کارگردان: Haruo Sotozaki نویسنده:
سال انتشار:2020محصول: ژاپن
تماشای آنلاین فیلم
Natsuki HanaeNatsuki Hanae
Akari KitōAkari Kitō
Hiro ShimonoHiro Shimono
Yoshitsugu MatsuokaYoshitsugu Matsuoka
Satoshi HinoSatoshi Hino
Takahiro SakuraiTakahiro Sakurai

درباره فیلم شیطان کش: قطار بی‌انتها


شیطان‌کش: فیلم کیمتسو نو یائیبا: قطار موگن (Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba the Movie: Mugen Train) یک انیمه سینمایی به کارگردانی هاروئو سوتوزاکی است که به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرد. وظیفه نویسندگی انیمه قطار موگن برعهده یوفوتبل قرار داشت.

انیمه شیطان‌کش: فیلم کیمتسو نو یائیبا: قطار موگن نمرات بسیار بالایی دریافت کرد و توانست تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشته باشد. ازجمله صداپیشگانی که در این انیمه به ایفای نقش پرداختند می‎توان به ناتسوکی هانائه، آکاری کیتو، هیرو شیمونو، یوشیتسوگو ماتسوئوکا، ساتوشی هینو و دایسوکه هیراکاوا اشاره کرد.

این انیمه به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کرد و توانست سود بزرگی را برای سازندگانش به ارمغان بیاورد. انیمه شیطان‌کش: فیلم کیمتسو نو یائیبا: قطار موگن که با بودجه 15 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 500 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این انیمه بدین شرح است: انجیرو کامادو و دوستانش از سپاه دیوکش، کیوجورو رنگوکو، هاشیرای شعله را برای بررسی در مورد یک سری از اتفاقات مرموز درباره ناپدید شدن افراد در داخل قطاری ظاهراً دارای بی‌نهایت واگن همراهی می‌کنند. اما آن‌ها از این قضیه بی‌خبر هستند که انمو، آخرین لاور مون در بین دوازده کیزوکی نیز سوار قطار است و تله‌ای برای آن‌ها آماده کرده است.




بنر فیلم میرای

میرای

Mirai
کارگردان: Mamoru Hosoda نویسنده: Mamoru Hosoda
سال انتشار:2018محصول: ژاپن
تماشای آنلاین فیلم
Moka KamishiraishiMoka Kamishiraishi
Haru KurokiHaru Kuroki
Gen HoshinoGen Hoshino
Kumiko AsoKumiko Aso
Mitsuo YoshiharaMitsuo Yoshihara
Yoshiko MiyazakiYoshiko Miyazaki

درباره فیلم میرای


میرای (Mirai) انیمه‌ای به کارگردانی و نویسندگی مامورو هوسودا است که در سال 2018 اکران شد. نازومو تاکاهاشی، یوشیرو ساتیو و تاکویا ایتو تهیه‌کنندگان این انیمه بودند. این انیمه حدود 28 میلیون دلار فروش کرد.

انیمه میرای مورد توجه منتقدان قرار گرفت و به دلیل داستان خاص و جذابش مورد تحسین قرار گرفت. این انیمه طی مراسم گلدن گلوب در بخش بهترین انیمیشن نامزد دریافت جایزه شد که نتوانست آن را کسب کند. ازجمله صداپیشگانی که در این انیمه حضور داشتند می‌توان به موکا کامیشیرایشی، هارو کوروکی، گن هوشینو، کومیکو آسو، میتسو یوشیهارا، یوشیکو میازاکی و کوجی یاکوشو اشاره کرد.

خلاصه داستان این انیمه بدین شرح است: داستان راجع‌به پسر بچه‌ای است که به خواهر کوچکترش میرای حسادت می‌کند و تصور می‌کند توجه والدینش فقط به اوست و تلاش دارد با خرابکاری توجه جلب کند که روزی در باغشان دریچه‌ای پیدا می‌کند و در زمان سفر می‌کند.




بنر فیلم پاپریکا

پاپریکا

Paprika
کارگردان: Satoshi Kon نویسنده: Satoshi Kon , Seishi Minakami
سال انتشار:2006محصول: ژاپن
تماشای آنلاین فیلم
Megumi HayashibaraMegumi Hayashibara
Tōru FuruyaTōru Furuya
Kouichi YamaderaKouichi Yamadera
Katsunosuke HoriKatsunosuke Hori
Toru EmoriToru Emori
Daisuke SakaguchiDaisuke Sakaguchi

درباره فیلم پاپریکا


پاپریکا (Paprika) انیمه‌ی سینمایی به کارگردانی و نویسندگی ساتوشی کن است که در سال 2006 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این انیمه برعهده جونگو ماروتا و ماسائو تاکیاما قرار داشت.

انیمه پاپریکا واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشت و توانست تحسین آنان را برانگیزد. مگومی هایاشی‌بارا، تورو اموری، کاتسونوسوکه هوری، تورو فورویا، آکیدو اوتسوکا و کوئیچی یامادرا ازجمله صداپیشگانی هستند که در این انیمه به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان انیمه پاپریکا بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به خانم محقق روان‌شناسی است که با استفاده از یک دستگاه به‌خصوص به پزشکان اجازه می‌دهد تا با ورود به رویاهای بیمارانشان به ایشان کمک کنند؛ ولی این دستگاه دزدیده می‌شود و باعث توهم، ناگواری‌ها و اتفاقات بدی می‌شود. پاپریکا باید برای درست کردن این مشکلات دست به کار شود.

نظرات در مورد پست بهترین انیمه‌های سینمایی و سریالی

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_78997

چهارشنبه، 04 مرداد 1402، 11:43

Oسلام‌ خوبین خسته نباشین واقعا من سایت شمارو دپست میدارم ولی میشه بگین چرا اینجاهم بیشتر انیمه ها پخش انلاین ندارن!؟قرار بود تو‌بخشه فیلمهای اخرالزمانیتونم درست کنید که تا حالا نکردین امیدوارم اینجاروهم درست کنید ممنون ❤️❤️


عکس پروفایل

سینا

پنج‌شنبه، 05 مرداد 1402، 16:45

سلام و روز بخیر . این محتوی نیاز به تامین و بررسی دارند دوست عزیز . هربار که درخواست یا گزارش از سمت دوست عزیزی مثل شما میاد . ما برای بررسی به تیم محتوی ارسال میکنیم . رسیدگی میشه و در بین کارهای روزمون اضافه میشوند به سایت . ممنون از شما که همراهمون هستید

عکس پروفایل

u_63017

شنبه، 17 اردیبهشت 1401، 14:50

سلام سایت خوب و عالی ای دارید اگر انیمه پادشاه اواتار هم اضافه کنید خیلی بهتر میشه

عکس پروفایل

u_20315

شنبه، 01 خرداد 1400، 21:01

سلام اگه میشه انیمه نوراگامی هم قرار بدین چون انیمه خیلی قشنگیه


عکس پروفایل

پوریا

شنبه، 01 خرداد 1400، 22:10

سلام ممنون از پیشنهادتون باید بررسی کنیم اگه شدنی باشه حتما قرار می‌دیم.

عکس پروفایل

u_18586

جمعه، 17 اردیبهشت 1400، 08:22

حیف این لیست نیست که انیمه b the beginning قاتل بی رو کم داشته باشه


عکس پروفایل

مصطفی

جمعه، 17 اردیبهشت 1400، 14:24

چرا واقعا .. اضافه‌اش میکنیم :) چه مشکلی داره اصلا xD مرسی که پیشنهاد دادید، توی بروزرسانی‌های بعدی حتما اضافه‌اش میکنیم.

عکس پروفایل

u_16150

پنج‌شنبه، 02 اردیبهشت 1400، 15:10

خیلی سایت عالی دارین اگه میشه انیمه های بیشتر قرار بدین مثل همین انیمه ها


عکس پروفایل

پوریا

پنج‌شنبه، 02 اردیبهشت 1400، 15:44

خوشحالم که سایت رو دوست داشتید تلاش می‌کنیم حتما انیمه‌های بیشتری رو پوشش بدیم.