خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین سریال‌های کره‌ای

بهترین سریال‌های کره‌ای کدام هستند؟ سینمای کره همواره یکی از محبوب‌ترین سینماهای جهان بوده و جالب است بدانید که فیلم و سریال‌های کره‌ای، در کشور ما نیز طرفداران بسیار زیادی دارند. دلیل بسیار ساده‌ای پشت این توجهات وجود دارد: فرهنگ کره نسبت به فرهنگ کشورهای غربی، به ما نزدیک‌تر است و شباهت‌های بیشتری به آئین و فرهنگ ما دارد.

علاوه براین، سریال‌های خارجی بسیار زیادی وجود دارد که نسخه‌ی بازسازی شده آثار کره‌ای است و همین امر نشان از قدرت بالای تولید کنندگان و فیلم سازان کره‌ای می‌دهد.

در ادامه‌ی مطلب ما قصد داریم نگاهی به «بهترین فیلم و سریال‌های کره‌ای» داشته باشیم.

در تهیه این لیست سعی شده برای تمام سلیقه‌های مختلف عناوینی معرفی شود و ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم که لیستی کامل از بهترین‌های سینمای کره را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

توجه داشته باشید که شما عزیزان نیز می‌توانید در کامل کردن این لیست ما را همراهی کنید. تنها کافی است نام فیلم یا سریال کره‌ای محبوبتان را که فکر می‌کنید شایسته حضور در لیست بهترین سریال‌های کره‌ای است را با ما به اشتراک بگذارید تا در بروزرسانی‌های مقاله از آن استفاده شود.

لازم به ذکر است که این مقاله در بخش‌های:

- سریال‌های کره‌ای جدید ( شامل آثار 2020 و 2021 )
- سریال‌های کره‌ای تاریخی
- سریال‌های کره‌ای اکشن
- سریال‌های کره‌ای عاشقانه
- سریال‌های کره‌ای درام
- و فیلم‌های سینمایی کشور کره

تهیه شده است. هر بخش با تفکیک آثار مربوط به ژانر خود بخش بندی شده و شما می‌توانید راحت‌تر گزینه‌های موجود در ژانر و سبک مورد علاقه‌ی خود را مشاهد هنمایید.

با ملوفیلم همراه باشید.

بهترین سریال‌های کره‌ای جدید

در ادامه‌ی این بخش، بهترین سریال‌های کره‌ای جدید که به تازگی منتشر شده‌اند را مشاهده می‌کنید.

عموم این سریال‌ها در سال‌های 2020 و 2021 کار خود را شروع کرده‌اند.




بنر سریال بازی مرکب
دو زیرنویس

بازی مرکب

Squid Game
سازنده:
سال‌های انتشار:2021محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال

درباره سریال بازی مرکب


بازی مرکب (Squid Game) یکی از بهترین سریال های کره‌ای به شمار می‌آید که هوانگ دونگ هیوک کارگردان و سازنده آن بود. این سریال در سال 2021 توسط نت‌فلیکس عرضه شد و شهرت بالایی کسب کرد.

سریال بازی مرکب به دلیل داستان عمیق، بازی فوق‌العاده گروه بازیگری و شخصیت‌پردازی‌های عالی‌اش مورد تحسین قرار گرفت. این سریال همچنین به شهرت بالایی رسید و توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد. ازجمله بازیگرانی که در سریال بازی مرکب به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی جونگ جه، پارک هه سو، وی ها جون، جونگ هو یون، او یونگ سو، هو سونگ ته، انوپام تریپاتی و کیم جو ریونگ اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: گروهی متشکل از 456 نفر با تجربیات متفاوت از زندگی، برای برد جایزه 45.6 میلیارد وونی (38.7 میلیون دلاری)، به شرکت در مجموعه‌ای از بازی‌های کودکانه با عواقبی ناگوار دعوت می‌شوند.




بنر سریال ماموران مخفی

ماموران مخفی

Undercover
سازنده:
سال‌های انتشار:2021محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Ji Jin-heeJi Jin-hee
Kim Hyun-jooKim Hyun-joo
Yeon Woo-jinYeon Woo-jin
Han Sun-hwaHan Sun-hwa
Heo Joon-hoHeo Joon-ho
Jeong Man-sikJeong Man-sik

درباره سریال ماموران مخفی


مخفی (Undercover) سریال کره‌ای درام به کارگردانی سونگ هیون ووک است که از سال 2021 توسط شبکه JTBC شروع به پخش کرد و پس از 16 قسمت به پایان رسید. باک چئول هیون، یونگ هی یون و سونگ جا هون نویسندگان این سریال بودند.

سریال مخفی واکنش‌های مختلف منتقدان را در پی داشت و نمرات متوسطی دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیم هیون جو، جی جین هی، یو سون هو و هان سان هوا اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: هان جئونگ هیون نماینده سرویس اطلاعات ملی است که در 30 سال گذشته به عنوان پدر و صاحب مغازه تعمیرات دوچرخه هویت خود را پنهان کرده است.




بنر سریال بهار جوانی

بهار جوانی

Youth of May
سازنده: Lee Kang
سال‌های انتشار:2021محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Lee Do-hyunLee Do-hyun
Go Min-siGo Min-si
Lee Sang-yiLee Sang-yi
Geum Sae-rokGeum Sae-rok
Oh Man-seokOh Man-seok
Kim Won-haeKim Won-hae

درباره سریال بهار جوانی


بهار جوانی (Youth of May) نام یکی از بهترین سریال های کره‌ای است از سال 2021 توسط شبکه KBS2 شروع به پخش کرد و پس از 12 قسمت به اتمام رسید. سونگ مین یئوب کارگردان این سریال بود. فیلم‌نامه سریال بهار جوانی توسط لی کنگ نوشته شد.

سریال بهار جوانی پس از پخش با تحسین گسترده منتقدان مواجه شد و استقبال آن‌ها را به همراه داشت. منتقدان از این سریال به دلیل داستان جذاب، بازی عالی گروه بازیگری و شخصیت‌پردازی‌های محشر تمجید کردند. لی دو هیون، گو مین شی و لی سانگ یی ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان سریال در 1980 و زمان قیام گوانجو جریان دارد. بهار جوانی داستان دانشجوی پزشکی هوانگ هی تی و پرستار کیم میونگ هی را روایت می‌کند که به نظر می‌رسد عشق آن‌ها سرنوشت خاصی دارد.




بنر سریال جن گیری املاک

جن گیری املاک

Sell Your Haunted House
سازنده: Ha Soo-jin
سال‌های انتشار:2021محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Jang Na-raJang Na-ra
Jung Yong-hwaJung Yong-hwa
Kang Mal-geumKang Mal-geum
Kang Hong-sukKang Hong-suk
Ahn Kil-KangAhn Kil-Kang
Heo Dong-wonHeo Dong-won

درباره سریال جن گیری املاک


جن گیری املاک (Sell Your Haunted House) یک سریال کره‌ای در ژانر کمدی و ماورائی است که در سال 2021 توسط شبکه KBS2 پخش شد و پس از 16 قسمت به پایان رسید. پارک جین سئوک کارگردان این سریال بود. داستان این سریال نیز توسط ها سو جین، جونگ یئون سئو و لی یونگ هوا نوشته شد.

سریال جن گیری املاک توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد و توانست نمرات خوبی را از سوی منتقدان دریافت کند. جانگ نارا، جونگ یونگ هوآ، کانگ مال گیوم و کانگ هونگ سیوک ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: هونگ جی آه یک دلال املاک و مستغلات است. او صاحب املاک و مستغلات Daebak است که خدمات تمیز کردن ساختمان‌هایی را که ارواح در آن‌ها بوده و افراد در آن مرده‌اند، ارائه می‌دهد.




بنر سریال راننده تاکسی

راننده تاکسی

Taxi Driver
سازنده:
سال‌های انتشار:2021محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Lee Je-hoonLee Je-hoon
EsomEsom
Pyo Ye-JinPyo Ye-Jin
Kim Eui-sungKim Eui-sung
Cha Ji-yeonCha Ji-yeon
Lee Yoo-junLee Yoo-jun

درباره سریال راننده تاکسی


راننده تاکسی (Taxi Driver) نیز شایستگی حضور در لیست بهترین سریال های کره‌ای را داراست. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده پارک جون وو قرار داشت. او سانگ هو و لی جی هیون نویسندگان سریال راننده تاکسی بودند. این سریال از سال 2021 توسط شبکه اس بی اس شروع به پخش کرد و بعد از 16 قسمت به اتمام رسید.

سریال راننده تاکسی پس از پخش تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و داستان جذاب مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی جه هون، پیو یه جین، ایسوم و چا جی یئون اشاره کرد.

خلاصه داسات سریال راننده تاکسی بدین شرح است: کیم دو گی فارغ‌التحصیل آکادمی نظامی کره است که مادرش در جوانی کشته شد. او اکنون به عنوان راننده تاکسی در شرکتی کار می‌کند که خدمات انتقام جویی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.




بنر سریال گودال تاریک

گودال تاریک

Dark Hole
سازنده: Jung Yi-do
سال‌های انتشار:2021محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Kim Ok-vinKim Ok-vin
Lee Jun-hyukLee Jun-hyuk
Yoon Jung-hoonYoon Jung-hoon
Park Keun-rokPark Keun-rok
Jang Sung-wonJang Sung-won
Lee Ha-eunLee Ha-eun

درباره سریال گودال تاریک


سوراخ تاریک (Dark Hole) یک سریال کره‌ای در ژانر معمایی و فانتزی است که در سال 2021 توسط شبکه OCN شروع به پخش کرد و پس 12 قسمت به اتمام رسید.کیم بونگ جو کارگردان این سریال بود. فیلم‌نامه سریال سوراخ تاریک توسط جونگ یی دو نوشته شد.

سریال سوراخ تاریک مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و نتوانست نمرات خوبی از سوی آن‌ها دریافت کند. لی جون هیوک، کیم اوک بین، دو هون کیم و اوه یو جین بازیگران این سریال بودند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان در مورد گروهی از بازماندگان است که باید برای زندگی خود با جهش‌یافته‌هایی که هنگام تنفس دود تاریک و مرموز توسط انسان خلق شدند، مبارزه کنند.




بنر سریال همسر خطرناک من

همسر خطرناک من

My Dangerous Wife
سازنده:
سال‌های انتشار:2020محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Kim Jung-eunKim Jung-eun
Choi Won-youngChoi Won-young
Choi Yu-hwaChoi Yu-hwa
Yun Jong-seokYun Jong-seok
Shim Hye-jinShim Hye-jin
Lee Joon-hyukLee Joon-hyuk

درباره سریال همسر خطرناک من


همسر خطرناک من (My Dangerous Wife) یکی از بهترین سریال کره‌ای 2021 محسوب می‌شود که پخش آن از سال 2020 توسط شبکه MBN آغاز شد و پس از 16 قسمت به اتمام رسید. لی هیونگ مین وظیفه ساخت این سریال را برعهده داشت.

این سریال در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق بود و توانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. ازجمله بازیگرانی که در سریال همسر خطرناک من به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیم جون ایون، چوی وون یانگ، چوی یو هوا و جانگ می کوان اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان درباره زوجی است که جنگ را در خانه آغاز می‌کنند.




بنر سریال بیدار

بیدار

Awaken
سازنده:
سال‌های انتشار:2020محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال

درباره سریال بیدار


بیدار یک سریال کره‌ ای اکشن و رازآلود به کارگردانی کیم جونگ هیون است که از سال 2020 توسط شبکه تی وی ان کار خود را آغاز کرد و پس از 16 قسمت به پایان رسید. داستان سریال بیدار توسط شین یو دام نوشته شد.

سریال بیدار دیدگاه‌های مختلفی را از جانب منتقدان دریافت کرد و با نمرات متوسط آن‌ها مواجه شد. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به نام گونگ مین، کیم سئول هیون، لی چونگ آه و یون سون وو اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال بیدار بدین شرح است: دو جونگ وو، رهبر یک گروه ویژه در آژانس پلیس ملی، تحقیقاتی را درمورد یک‌سری قتل‌های مرموز انجام می‌دهد. او به همراه تیمش که شامل افسر گونگ هی وون و یک کارآگاه از FBI می‌شود، سرنخ هایی را کشف می‌کنند که طبق آن این جنایات به نوعی مربوط به یک واقعه غم انگیز است که 28 سال پیش در روستایی به نام شب سفید رخ داده است.




بنر سریال گل شیطان

گل شیطان

Flower of Evil
سازنده:
سال‌های انتشار:2020محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Lee Joon-giLee Joon-gi
Moon Chae-wonMoon Chae-won
Jang Hee-jinJang Hee-jin
Seo Hyun-wooSeo Hyun-woo
Yoon Byung-HeeYoon Byung-Hee
Choi Young-JoonChoi Young-Joon

درباره سریال گل شیطان


گل شیطان (The Flower of Evil) یکی از بهترین سریال های کره ای به حساب می‌آید که توسط کیم چئول کیو کارگردانی و داستان آن توسط یو جونگ هی نوشته شد. این سریال از سال 2020 توسط شبکه تی وی ان شروع به پخش کرد و بعد از 16 قسمت به اتمام رسید.

سریال گل شیطان پس از آغاز پخشش به شدت مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نمرات بسیار بالایی را دریافت کرد. این سریال به موفقیت تجاری بزرگی دست یافت و در عرصه بین‌المللی نیز به شهرت بالایی دست پیدا کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال گل شیطان به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی جون کی، مون چائه ون، جانگ هی جین و سو هیون وو اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: بک هی سونگ شوهری ایده‌آل و پرتلاش و همچنین پدری مهربان است. او یک صنعتگر است که تلاش‌های زیادش باعث شد تا استودیوی فلزکاری‌اش با موفقیت بسیار بالایی روبه‌رو شود. بک هی سونگ تمام هدفش ساختن یک زندگی خوب برای همسر و دخترش است. او درواقع نمونه‌ای از یک همسر و پدر ایده‌آل است.




بنر سریال افسانه سیزیف

افسانه سیزیف

Sisyphus: The Myth
سازنده: Jin Hyuk
سال‌های انتشار:2021محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Cho Seung-wooCho Seung-woo
Park Shin-HyePark Shin-Hye
Sung Dong-ilSung Dong-il
Tae In-hoTae In-ho
Chae Jong-hyeopChae Jong-hyeop
Tae Won-seokTae Won-seok

درباره سریال افسانه سیزیف


افسانه: سیزف (Sisyphus: The Myth) یک سریال کره ای فانتزی و درام به کارگردانی جین هیوک است که پخشش از سال 2021 توسط شبکه جی‌تی‌بی‌سی آغاز شد و بعد از 16 قسمت به پایان رسید. لی جی این و جئون چان هو داستان این سریال را نوشتند.

سریال افسانه: سیزف مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار گرفت و واکنش‌های مثبت آن‌ها را به همراه داشت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به پارک شین هه، چو سونگ وو، چائه جانگ هیوپ و لی سو وو اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: سریال افسانه سیزیف راجع‌به مهندسی نابغه به نام هان ته سول است که بنیان‌گذار شرکت Quantum and Time است. با کمک تلاش‌هایی که هان ته سول می‌کند شرکت کوانتوم تایم به یک شرکت در سطح جهانی تبدیل می‌شود. او در کره به عنوان یک معجزه‌گر و یک قهرمان ملی شهرت دارد، اما واقعیت کمی متفاوت است. در حقیقت او بعد از مرگ برادرش که ۱۰ سال قبل اتفاق افتاده، رفتارهای عجیبی از خودش نشان می‌دهد.




بنر سریال کلاس آیته وون

کلاس آیته وون

Itaewon Class
سازنده: Gwang Jin
سال‌های انتشار:2020محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Park Seo-junPark Seo-jun
Kim Da-miKim Da-mi
Kwon Na-raKwon Na-ra
Yoo Jae-myungYoo Jae-myung
Ahn Bo-hyunAhn Bo-hyun
Kim Dong-heeKim Dong-hee

درباره سریال کلاس آیته وون


کلاس ایته وان (Itaewon Class) یک سریال کره ای تماشایی است که از سال 2020 توسط شبکه JTBC پخش شد و پس از 16 قسمت به پایان رسید. کیم سونگ یونگ وظیفه کارگردانی و گوان جین وظیفه نویسندگی این سریال را برعهده داشتند.

سریال کلاس ایته وان واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشت و نمرات بسیار خوبی دریافت کرد. این سریال توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد و به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کشور کره تبدیل شد. پارک سئو جون، کیم دا می، کوان نارا و پارک بو ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: به دلیل تصادفی که پدر وی را به کام مرگ کشاند، پارک سع رویی تلاش کرد جانگ گئون وون، پسر بنیانگذار گروه Jangga، را به قتل برساند.




بنر سریال فراتر از شیطان

فراتر از شیطان

Beyond Evil
سازنده: Na-Yeon Shim
سال‌های انتشار:2021محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Shin Ha-kyunShin Ha-kyun
Yeo Jin-gooYeo Jin-goo
Choi Dae-HoonChoi Dae-Hoon
Choi Sung-eunChoi Sung-eun
Cheon Ho-jinCheon Ho-jin
Choi Jin-hoChoi Jin-ho

درباره سریال فراتر از شیطان


فراتر از شر (Beyond Evil) نیز استحقاق حضور در لیست بهترین سریال های کره‌ای را داراست. این سریال از سال 2021 کار خود را توسط شبکه JTBC آغاز کرد و پس از 16 قسمت به پایان رسید. شیم نا یئون کارگردان سریال فراتر از شیطان بود.

سریال فراتر از شیطان در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر شد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به یئو جین گو، شین ها کیون، چوی سونگ یون و کانگ مین اه اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان سریال راجع‌به دو مرد شجاع به نام‌های لی دونگ سیک و هان جو وون است که برای گرفتن یک قاتل زنجیره‌ای قانون‌شکنی می‌کنند.




بنر سریال او هرگز نخواهد فهمید
پوستر سریال او هرگز نخواهد فهمید

او هرگز نخواهد فهمید

She Would Never Know
سازنده:
سال‌های انتشار:2021محصول: کره جنوبی
Won Jin-aWon Jin-a
Ro WoonRo Woon
Lee Hyun-wookLee Hyun-wook
Lee Joo-binLee Joo-bin
Lee Kyu-hanLee Kyu-han
Wang Bit-naWang Bit-na

درباره سریال او هرگز نخواهد فهمید


او هرگز نخواهد فهمید (She Would Never Know) یک سریال کره ‌ای عاشقانه جدید به کارگردانی لی دونگ یون و را ها نا است که پخش آن از سال از سال 2021 توسط شبکه JTBC آغاز شد و بعد از گذشت 16 قسمت به اتمام رسید. داستان این سریال توسط چائه یون به رشته تحریر درآمد.

منتقدان داستان سریال او هرگز نخواهد فهمید را تاثیرگذار توصیف کرده و به تمجید از عملکرد گروه بازیگری پرداختند. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان کیم سئوک وو، وون جین آه، لی هیون ووک و لی جو بین اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: این مجموعه داستان افرادی را نشان می‌دهد که در تیم بازاریابی یک مارک لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند.




بنر سریال خانه شیرین

خانه شیرین

Sweet Home
سازنده: Sohyun Park
سال‌های انتشار:2020محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Song KangSong Kang
Lee Jin-wookLee Jin-wook
Lee Si-youngLee Si-young
Lee Do-hyunLee Do-hyun
Kim Gab-SooKim Gab-Soo
Go Min-siGo Min-si

درباره سریال خانه شیرین


خانه شیرین سریالی کره‌ای جدید محصول سرویس نت‌فلیکس است که در سال 2020 طی 20 قسمت توسط این غول دنیای نمایش عرضه شد. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده لی یونگ بوک، جانگ یانگ وو و پارک سو هیون قرار داشت. هونگ سو-ری، کیم هیونگ مین و پارک سو جونگ نویسندگان این سریال جذاب بودند.

خانه شیرین پس از عرضه واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت؛ منتقدان از ریتم داستانی این سریال تمجید کردند، اما اعتقاد داشتند که مخاطب طی نقاطی از داستان گیج شده و نمی‌تواند به خوبی با شخصیت‌ها ارتباط برقرار کند.

سنگ کنگ، لی دو هیون، لی سی یانگ و گو مین سی ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی بودند که در سریال خانه شیرین به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال خانه شیرین بدین شرح است: پس از یک فاجعه غیرمنتظره خانوادگی، چا هیون سو تصمیم می‌گیرد خانه خود را ترک کند و به آپارتمانی نقل مکان کند که هیولاها در آن تلاش دارند بشریت را از بین ببرند. هیون سو و دیگر ساکنان تلاش دارند تا جان خود را نجات دهند.




بنر سریال استارت آپ

استارت آپ

Start-Up
سازنده: Park Hye-ryun
سال‌های انتشار:2020محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Bae SuzyBae Suzy
Nam Joo-hyukNam Joo-hyuk
Kim Seon-hoKim Seon-ho
Kang Han-naKang Han-na
Kim Hae-sookKim Hae-sook
Kim Do-wanKim Do-wan

درباره سریال استارت آپ


استارت آپ (Start-Up) یکی از بهترین سریال های کره ای جدید به حساب می‌آید که از سال 2020 توسط شبکه تی‌وی‌ان شروع به پخش کرد و بعد از 16 قسمت به پایان رسید. اوه چونگ هوان کارگردان و پارک هی ریون نویسنده این سریال تماشایی بودند. وظیفه تهیه‌کنندگی این سریال نیز برعهده هوانگ کی یونگ قرار داشت.

سریال استارت آپ موفق شد تحسین منتقدان را برانگیزد و به یکی از سریال‌های محبوب کشور کره تبدیل شود. منتقدان این سریال را به دلیل داستان سرگرم‌کننده و شخصیت‌پردازی‌های عالی مورد تحسین قرار دادند. بائه سوزی، نام جو هیوک، کیم سون هو و کانگ هانا ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در سریال استارت آپ به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: این سریال زندگی یک دختر سخت‌کوش و پرتلاش به نام سو دال می را به تصویر می‌کشد که پس از جدایی والدینش تصمیم می‌گیرد با پدرش زندگی کند. او در رقابت با خواهر ثروتمندش وون این جه بسیار تلاش می‌کند تا استارت آپ خود را ایجاد کند. از سوی دیگر نام دو سان موسس شرکت سامسان تک، فرد زیرکی است که سو دال می از او الهام می‌گیرد. نام دوسان به همراه هان جی پیونگ که سرمایه‌گذار موفقی است به سو دال می کمک می‌کنند تا به رویای خود برسد.




بنر سریال آلیس در سرزمین مرزی
دو زبانه

آلیس در سرزمین مرزی

Alice in Borderland
سازنده: Yoshiki Watabe , Kuramitsu Yasuko
سال‌های انتشار:2020محصول: ژاپن
تماشای آنلاین سریال
Kento YamazakiKento Yamazaki
Tao TsuchiyaTao Tsuchiya
Nijiro MurakamiNijiro Murakami
Yuki MorinagaYuki Morinaga
Keita MachidaKeita Machida
Ayame MisakiAyame Misaki

درباره سریال آلیس در سرزمین مرزی


آلیس در سرزمین مرزی (Alice in Borderland) سریال کره‌ای علمی تخیلی به کارگردانی و نویسندگی شینسوکه ساتو است که در سال 2020 طی هشت قسمت توسط سرویس نت‌فلیکس عرضه شد. نویسندگانی چون یوشیکی واتابه و یاسوکو کورامیتسو در امر نویسندگی ساتو را همراهی کردند.

آلیس در سرزمین مرزی نقدهای گوناگونی را از سوی منتقدان دریافت کرد و واکنش‌های مختلف آن‌ها را در پی داشت. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کنتو یامازاکی، آیا آساهینا، تئو تسوچیا و دوری ساکورادا اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: تعدادی از بزهکاران بی‌حوصله به عنوان قسمتی از یک بازی برای زنده ماندن به یک زمین بایر موازی منتقل می‌شوند.




بنر سریال کایروس (نامعلوم)
دوبله

کایروس (نامعلوم)

Kairos
سازنده: Lee Soo-Hyun
سال‌های انتشار:2020محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Shin Sung-rokShin Sung-rok
Lee Se-youngLee Se-young
Ahn Bo-hyunAhn Bo-hyun
Nam Gyu-riNam Gyu-ri
Kang Seung-yoonKang Seung-yoon
Hwang Jeong-minHwang Jeong-min

درباره سریال کایروس (نامعلوم)


کایروس (Kairos) یک سریال کره ای فانتزی به کارگردانی پارک سونگ وو است که می‌تواند در لیست بهترین سریال های کره ای قرار بگیرد. داستان این سریال توسط لی سو هیون نوشته شد.

سریال کایروس پس از آغاز پخشش از سال 2020 توسط شبکه ام بی سی، توانست توجه بسیاری از منتقدان و مخاطبان را به سمت خود جلب کند و با نقدهای مثبت آن‌ها مواجه شود. منتقدان از این سریال در زمینه‌های کارگردانی، عملکرد گروه بازیگری و داستان تمجید کردند.

لی سه یونگ، شین سونگ روک، نام گیو ری و آن بو هیون ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال کایروس بدین شرح است: کیم سئو جین یک مدیر ساخت و ساز موفق و معتاد به کار است. روزی دختر سئو جین بدون هیچ اثری مفقود می‌شود. اندکی بعد همسرش کانگ هیون چای به دلیل شوک خودکشی کرد.




بنر سریال مشکلی نیست که خوب نباشی

مشکلی نیست که خوب نباشی

It's Okay to Not Be Okay
سازنده: Park Shin-woo , Jo Yong
سال‌های انتشار:2020 - 2020محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Kim Soo-hyunKim Soo-hyun
Seo Ye-jiSeo Ye-ji
Park Gyu-youngPark Gyu-young
Oh Jung-seOh Jung-se
Park Jin-jooPark Jin-joo
Kim Chang-wanKim Chang-wan

درباره سریال مشکلی نیست که خوب نباشی


مشکلی نیست که خوب نباشی (It's Okay to Not Be Okay) نیز جز بهترین سریال های کره ای جدید محسوب می‌شود که از سال 2020 توسط شبکه tvN شروع به پخش کرد و پس از 16 قسمت به اتمام رسید. پارک شین-وو کارگردانی این سریال بود. جو یونگ نویسنده سریال مشکلی نیست که خوب نباشی بود.

این سریال موفق شد تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد و نمرات بالایی را دریافت کند. این سریال در زمینه‌های گروه بازیگری، شخصیت‌پردازی‌ها و فضای منحصربه‌فرد مورد تحسین قرار گرفت.

کیم سو هیون، سو یه‌جی، اوه جونگ-سی و پارک کیو-یونگ ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال مشکلی نیست که خوب باشی بدین شرح است: مون گنگ-تائه با برادر خیال‌پرداز بزرگ‌تر خود مون سانگ-تائه زندگی می‌کند؛ آن‌ها از زمانی که سانگ شاهد قتل مادرشان بوده است، اغلب از شهری به شهر دیگر نقل مکان می‌کنند. گنگ به هر جایی که می‌رود در مرکز روانپزشکی‌اش به‌عنوان سرپرست مشغول کار می‌شود. هنگام کار در بیمارستان، او با یک نویسنده مشهور کتاب کودک به نان کو مون یونگ آشنا می‌شود، که به عقیده برخی از افراد دارای اختلال شخصیت ضداجتماعی است.




بنر سریال ماه در رودخانه

ماه در رودخانه

River Where the Moon Rises
سازنده: Yoon Sang-ho
سال‌های انتشار:2021محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Kim So-hyunKim So-hyun
Lee Ji-hoonLee Ji-hoon
Choi Yu-hwaChoi Yu-hwa
Wang Bit-naWang Bit-na
Kang Ha-neulKang Ha-neul
Kim Hee-jungKim Hee-jung

درباره سریال ماه در رودخانه


طلوع ماه در رودخانه (River Where the Moon Rises) یک سریال کره ای تاریخی به کارگردانی یون سانگ هو است که از سال 2021 توسط شبکه KBS شروع به پخش کرد. داستان این سریال نیز توسط هان جی وون نوشته شد.

سریال طلوع ماه در رودخانه با استقبال مخاطبان و منتقدان مواجه شد و نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیم سو هیون، جی سو، کانگ ها نئول و چوی یو هوا اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: این مجموعه داستان عاشقانه شاهزاده خانم پیونگگانگ و اون دال را بازگو می‌کند که شخصیت‌های داستان عامیانه کلاسیک گوگوریو هستند.




بنر سریال وقتی هوا خوبه

وقتی هوا خوبه

When the Weather is Fine
سازنده: Jung Won-Chang
سال‌های انتشار:2020محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Seo Kang-joonSeo Kang-joon
Park Min YoungPark Min Young
Moon Jeong-heeMoon Jeong-hee
Lee Jae-wookLee Jae-wook
Im Se-miIm Se-mi
Kim Hwan-heeKim Hwan-hee

درباره سریال وقتی هوا خوبه


وقتی هوا خوبه (When the Weather is Fine) برپایه رمانی به همین نام ساخته شد. وظیفه ساخت این سریال کره‌ای برعهده هان جی سئونگ قرار داشت. هان گا رم نیز فیلم‌نامه این سریال را نوشت.

سریال هوا خوبه با تحسین منتقدان مواجه شد. سئو کانگ جو، پارک مین یونگ، لی جائه ووک و کیم یونگ ده بازیگرانی این سریال بودند.

خلاصه داستان این سریال کره‌ای بدین شرح است: بعد از یکسری اتفاقات ناگوار، نوازنده ویولنسل موک هه وون کار خود را در سئول رها می‌کند و به دهکده بوک‌هیون، در استان گانگوون بازمی‌گردد. او زمانی که در دبیرستان تحصیل می‌کرد، مدت کوتاهی در آنجا زندگی می‌کرد. در آنجا او دوباره با همکلاسی سابق و همسایه‌اش، ایم اون سئوب که اکنون یک کتاب‌فروشی دارد ملاقات می‌کند؛ مردی که زندگی کاملا ساده‌ای دارد و توجه موک هه وون را به خود جلب می‌کند.




بنر سریال سلام منم!

سلام منم!

Hello, Me!
سازنده: Lee Hyun-seok
سال‌های انتشار:2021محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Choi Kang-heeChoi Kang-hee
Kim Young-kwangKim Young-kwang
Lee ReLee Re
Eum Moon-sukEum Moon-suk
Kim Yu-miKim Yu-mi
Ji Seung-hyunJi Seung-hyun

درباره سریال سلام منم!


سلام منم (Hello, Me!) نیز یکی از بهترین سریال های کره ای جدید به حساب می‌آید که براساس رمانی به نام Fantastic Girl ساخته شد. لی هیون سئوک وظیفه کارگردانی این سریال را برعهده داشت. داستان این سریال توسط یو سونگ یی نوشته شد. پخش سریال سلام منم از سال 2021 توسط شبکه کی بی اس آغاز شد و پس از 16 قسمت به پایان رسید.

سریال سلام منم واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داست و نمرات متوسطی را دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به چوی کانگ هی، کیم یونگ کوانگ، ایوم مون سوک و کیم یومی اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: سلام، من! داستان بان ها نی را روایت می‌کند که روزی با خود جوان 17 ساله، مشتاق، پرشور و نترسش مواجه می‌شود. او با خود جوان‌ترش زخم‌های خود را التیام می‌بخشد و یاد می‌گیرد چگونه دوباره عشق بورزد.




بنر سریال زمان ها

زمان ها

Times
سازنده: Yoon Jong-ho
سال‌های انتشار:2021محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Lee Seo-jinLee Seo-jin
Lee Joo-youngLee Joo-young
Kim Yeong-cheolKim Yeong-cheol
Moon Jeong-heeMoon Jeong-hee
Kim In-kwonKim In-kwon
Bae Woo-heeBae Woo-hee

درباره سریال زمان ها


زمان‌ها (Times) یک سریال جنایی و علمی تخیلی به کارگردانی یون جونگ هو است که از سال 2021 توسط شبکه OCN شروع به پخش کرد و پس از 12 قسمت به اتمام رسید. داستان این سریال توسط لی سای بوم و اه هی جین به رشته تحریر درآمد.

سریال زمان‌ها نمرات مختلفی را از سوی منتقدان دریافت کرد؛ این سریال در جلب نظر مخاطبان موفق بود و به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. لی جو یونگ، لی سئو جین، مون جنگ هی و کیم یونگ چول ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان سریال زمان‌ها بدین شرح است: لی جین وو و سئو جونگ این هر دو خبرنگار هستند، گرچه اولی در سال 2015 و دومی در سال 2020 زندگی می‌کند. روزی آن‌ها متوجه می‌شوند که می‌توانند از طریق یک تماس تلفنی با یکدیگر تماس بگیرند. آن‌ها برای جلوگیری از قتل پدر یونگ این که رئیس جمهور فعلی کره جنوبی است، با هم کار می‌کنند.




بنر سریال زیبایی حقیقی

زیبایی حقیقی

True Beauty
سازنده: Kim Sang-hyeop
سال‌های انتشار:2020محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Moon Ga-youngMoon Ga-young
Cha Eun-wooCha Eun-woo
Hwang In-yeobHwang In-yeob
Park Yu-naPark Yu-na
Im Se-miIm Se-mi
Park Ho-sanPark Ho-san

درباره سریال زیبایی حقیقی


زیبای حقیقی (True Beauty) یک سریال کره‌ای جدید است که از سال 2020 توسط شبکه tvN شروع به پخش کرد. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده کیم سنگ هایئوپ قرار داشت و داستان آن نیز توسط لی سی-ایون نوشته شد.

سریال زیبای حقیقی توانست توجه منتقدان را به سمت خود جلب کند و با استقبال آن‌ها مواجه شود. این سریال از سوی مخاطبان نیز مورد تحسین قرار گرفت و به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های سال تبدیل شد. چا اون وو، مون گا-یانگ، هوانگ این‑یئوپ، یونا پارک و کنگ مین آ ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال زیبای حقیقی بدین شرح است: یک دانش‌آموز دبیرستانی 18 ساله به نام ایم جو کیونگ پیوسته از لحاظ ظاهری مورد تمسخر همسالان خود قرار می‌گیرد. او شروع به یادگیری نحوه استفاده از آرایش با تماشای فیلم‌های آموزشی آرایش در اینترنت می‌کند. او خیلی زود به مهارت بالایی در این زمینه دست پیدا می‌کند و با ورود به مدرسه جدید با لقب الهه شناخته می‌شود.




بنر سریال دلباخته در شهر

دلباخته در شهر

Lovestruk in the City
سازنده: Park Shin-woo
سال‌های انتشار:2020محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Ji Chang-wookJi Chang-wook
Kim Ji-wonKim Ji-won
Kim Min-seokKim Min-seok
So Joo-yeonSo Joo-yeon
Ryu Kyung-sooRyu Kyung-soo
Han Ji-eunHan Ji-eun

درباره سریال دلباخته در شهر


دلباخته در شهر (Lovestruck in the City) یکی دیگر از سریال‌های کره‌ای جدید است که پخش آن از سال 2020 توسط شبکه KakaoTV آغاز شد. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده پارک شین وو قرار داشت. داستان سریال دلباخته در شهر نیز توسط جئونگ هیون جئونگ و جونگ دا هیون به رشته تحریر درآمد.

سریال دلباخته در شهر با دیدگاه‌های مثبت منتقدان مواجه شد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. این سریال در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری و داستان با تحسین منتقدان روبه‌رو شد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال دلباخته در شهر به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جی چانگ ووک، کیم جی‑وون، کیم مین‑سئوک، مینهو و سو جوو یئان اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال تماشایی بدین شرح است: پارک جائه وون یک معمار 32 سال حرفه‌ای است که شخصیتی پرشور و صادق دارد. او قادر نیست زنی را که او «دزد دوربین» می‌خواند فراموش کند.




بنر سریال آقای ملکه

آقای ملکه

Mr. Queen
سازنده: Park Kye-ok , Choi A-Il
سال‌های انتشار:2020محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Shin Hye-sunShin Hye-sun
Kim Jung-hyunKim Jung-hyun
Bae Jong-okBae Jong-ok
Kim Tae-wooKim Tae-woo
Seol In-ahSeol In-ah
Kim In-kwonKim In-kwon

درباره سریال آقای ملکه


مستر. کوئین (Mr. Queen) نیز یکی دیگر از سریال‌های جذاب محصول کشور کره است که شایستگی حضور در لیست بهترین سریال‌های کره‌ای جدید را داراست. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده یوون سونگ سیک قرار داشت. داستان سریال مستر. کوئین نیز توسط پارک جای اوک و چوی آه ایل نوشته شد.

سریال مستر. کوئین پخش خود را از سال 2020 توسط شبکه tvN آغاز کرد و خیلی زود توانست توجه مخاطبان و منتقدان را به سمت خود جلب کند و با نقدهای مثبت آن‌ها مواجه شود. شین هه‑سان، کیم جونگ هیون، سئول این‑آه، نا این وو و چوی جین هایوک ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال مستر.کوئین بدین شرح است: در دوران مدرن، جانگ بونگ هوان یک آشپز است که برای بزرگ‌ترین سیاستمداران کشور در کاخ آبی کار می‌کند. او روحیه‌ای آزاد دارد، اما روزی خود را در بدن ملکه چئورین در دوره جوزون می‌یابد. پادشاه چئولژونگ، پادشاه در حال سلطنت، شخصی ملایم و آرام است.




بنر سریال لیست پخش بیمارستان

لیست پخش بیمارستان

Hospital Playlist
سازنده: Lee Woo-jung
سال‌های انتشار:2020محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Cho Jung-seokCho Jung-seok
Kim Dae-myungKim Dae-myung
Jung Kyung-hoJung Kyung-ho
Yoo Yeon-seokYoo Yeon-seok
Jeon Mi-doJeon Mi-do
Kim Hae-sookKim Hae-sook

درباره سریال لیست پخش بیمارستان


پلی‌لیست بیمارستان (Hospital Playlist) نیز جزو بهترین سریال های کره‌ای 2020 محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی آن برعهده شین ون هو است قرار داشت. داستان این سریال تماشایی توسط لی وو جونگ نوشته شد. پخش سریال پلی‌لیست بیمارستان از سال 2020 توسط شبکه tvN آغاز شد.

سریال پلی‌لیست بیمارستان در جلب نظر منتقدان بسیار موفق بود و توانست نمرات خوبی را از جانب آن‌ها دریافت کند. منتقدان این سریال را در زمینه‌های بازیگری، شخصیت‌پردازی و داستان مورد تحسین قرار دادند. این سریال جزو سریال‌های محبوب کشور کره به حساب می‌آید که پتانسیل موفقیت‌های بین‌المللی را نیز داراست.

جو جونگ‑سوک، یو یئون سئوک، جونگ کیونگ هو، جیان می دوو و شین هاین بین ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال شرح است: این سریال داستان پزشکان و پرستاران شاغل در مرکز پزشکی یولجه را به‌تصویر می‌کشد. درواقع داستان روی پنج پزشک تمرکز دارد که از زمان ورود به دانشکده پزشکی در سال 1999 با یکدیگر دوست هستند.

بهترین سریال‌های کره‌ای تاریخی

در ادامه‌ی این بخش، بهترین سریال‌های کره‌ای تاریخی را مشاهده می‌کنید.

سریال‌های کره‌ای تاریخی یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای علاقه مندان به سینمای کره جنوبی محسوب می‌شوند.

و ما نیز تصمیم گرفتیم با جدا کردن سریال‌های کره‌ای تاریخی و پشت سر هم قرار دادن آن‌ها انتخاب را برای شما ساده‌تر کنیم.




بنر سریال پادشاهی

پادشاهی

Kingdom
سازنده: Kim Eun-hee
سال‌های انتشار:2019 - 2020محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Ju Ji-hoonJu Ji-hoon
Ryu Seung-ryongRyu Seung-ryong
Bae Doo-naBae Doo-na
Kim Sang-hoKim Sang-ho
Kim Sung-kyuKim Sung-kyu
Jun Suk-hoJun Suk-ho

درباره سریال پادشاهی


پادشاهی (Kingdom) یک سریال کره ای تاریخی است که توسط کیم سئونگ‌هون کارگردانی و در سال 2019 توسط سرویس نت‌فلیکس عرضه شد. داستان این سریال توسط کیم ایون‌هی نوشته شد.

سریال پادشاهی توانست دیدگاه‌های مثبت منتقدان را به سمت خود جلب و نمرات فوق‌العاده‌ای را دریافت کند. این سریال در زمینه‌های بازیگری، داستان و صحنه‌های مهیجش مورد تحسین قرار گرفت.

جو جیهون، ریو سئونگ ریونگ، بائه دونا، پارک بیونگ اون و کیم سونگ کیو ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: سریال در دوره پادشاهی چوسان و چند سال بعد از حمله ژاپن به کره جریان دارد. فصل اول داستان ولیعهد لی چانگ را نشان می‌دهد که درگیر یک کودتا و توطئه سیاسی شده و مجبور می‌شود ماموریتی را شروع کند تا راجع‌به شیوع بیماری مرموزی که پادشاه فعلی و استان‌های جنوبی را دربرگرفته تحقیق کند؛ این بیماری باعث می‌شود قربانیان به صورت مرده متحرک احیا شوند.




بنر سریال تاریخ آرتدال

تاریخ آرتدال

Arthdal Chronicles
سازنده: Kim Won-seok , Kim Young-hyun , Park Sang-yeon
سال‌های انتشار:2019محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Song Joong-kiSong Joong-ki
Jang Dong-gunJang Dong-gun
Kim Ji-wonKim Ji-won
Kim Ok-binKim Ok-bin
Cho Seong-haCho Seong-ha
Park Hae-joonPark Hae-joon

درباره سریال تاریخ آرتدال


تاریخ آرتدال (Arthdal Chronicles) سریالی عاشقانه، تاریخی و دراماتیک است که یکی از بهترین سریال های کره ای تاریخی محسوب می‌شود. این سریال متفاوت که دارای قیمت بسیار بالایی نیز است با استقبال گسترده مخاطبان و منتقدان مواجه شد. آخرین قسمت سریال تاریخ آرتدال درتاریخ 22 سپتامبر سال 2019 توسط سرویس استریم نت‌‍فلیکس عرضه شد.

این سریال موفق به کسب نمرات بسیاری خوبی از وب‌سایت‌های مختلف شد؛ سریال تاریخ آرتدال در IMDb نمره 8.1 و در MyDramaList نمره 8.7 را کسب کرده است.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیم جی-وون، کیم اوک-بین، یانگ دونگ-گان، سونگ جونگ-کی و تئو یو اشاره کرد. داستان این سریال در سرزمینی افسانه‌ای به نام آرت و مناطق اطراف آن جریان دارد.




بنر سریال عاشقان ماه

عاشقان ماه

Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo
سازنده: Tong Hua
سال‌های انتشار:2016محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Lee Joon-giLee Joon-gi
IUIU
Kang Ha-neulKang Ha-neul
Hong Jong-hyunHong Jong-hyun
Kim San-HoKim San-Ho
Yoon Sun-WooYoon Sun-Woo

درباره سریال عاشقان ماه


عاشقان ماه (Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo) یک سریال کره‌ای تاریخی و محبوب است که پخش آن از سال 2016 توسط شبکه ای بی اس کره آغاز شد و بعد از 20 قسمت به پایان رسید.

این سریال زیبا بلافاصله به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد و موفق شد مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال عاشقانه ماه به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی جون کی، آی یو، کانگ ها نئول، هونگ جونگ هیون، کانگ هان نا، بک هیون، نام جو هیوک و جی سو اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان حول محور شاه چهارم گوریو شاه کوانگ جونگ و برادرانش می‌چرخد. لی جی ایون در نقش یک دختر معمولی‌ست که از زمان حال به آن تاریخ منتقل می‌شود و شاهزادگان را مورد تأثیر قرار می‌دهد.




بنر سریال آقای آفتاب

آقای آفتاب

Mr. Sunshine
سازنده: Lee Eung-bok
سال‌های انتشار:2018محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Lee Byung-hunLee Byung-hun
Kim Tae-riKim Tae-ri
Yoo Yeon-seokYoo Yeon-seok
Heo Jung-EunHeo Jung-Eun
Byun Yo-hanByun Yo-han
Jo Woo-jinJo Woo-jin

درباره سریال آقای آفتاب


آقای آفتاب (Mr. Sunshine) یکی دیگر از بهترین سریال های کره ای تاریخی محسوب می‌شود که داستان آن در قرن 19 میلادی جریان دارد و سازندگان برای ساخت آن بودجه بسیار زیادی خرج کردند.

این سریال با استقبال گسترده مخاطبان و منتقدان مواجه شد؛ منتقدان سریال آقای آفتاب را به دلیل شخصیت‌پردازی فوق‌العاده، موسیقی متن جذاب و زیبایی‌های بصری زیبایش مورد تحسین قرار دادند.

خلاصه داستان سریال آقای آفتاب بدین شرح است: یک بچه یتیم به آمریکا برده می‌شود و پس از چند سال به ارتش می‌پیوندد و دوباره به کشور خود بازمی‌گردد. او پی می‌برد که کشورهای دیگر می‌خواهند کشور او را مورد استعمار قرار دادند؛ در همین حین او با یک دختر اشراف‌زاده روبه‌رو شده و عاشقش می‌شود.




بنر سریال افسانه جومونگ
پوستر سریال افسانه جومونگ

افسانه جومونگ

Jumong
سازنده: Lee Joo-hwan
سال‌های انتشار:2006 - 2007محصول: کره جنوبی
Song Il-gookSong Il-gook
Jin Hee-kyungJin Hee-kyung
Song Ji-hyoSong Ji-hyo
Han Hye-jinHan Hye-jin
Song Ok-sukSong Ok-suk
Kim Yong-heeKim Yong-hee

درباره سریال افسانه جومونگ


جومونگ (Jumong) یکی دیگر از بهترین سریال‌ های کره‌ای تاریخی است که بدون شک اکثر طرفداران سریال در ایران نام آن را حداقل یک بار نیز که شده شنیده‌اند. این سریال بعد از عرضه با استقبال گسترده مردم کره و همچنین با موفقیت‌ بین‌المللی بزرگی مواجه شد. بدون شک سریال جومونگ در ایران بیشتر از هر جایی در دنیا مورد استقبال قرار گرفت.

در این سریال جذاب و تماشایی بازیگرانی همچون سونگ ایل گوک، وون کی جوون، هان‌های جین، سونگ جی هیو و کیم سونگ سو به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال جومونگ بدین شرح است: امپراطوری هان به دلیل بهره‌ بردن از سلاح‌های فولادی قدرتمند موفق می‌شود در حدود 108 سال قبل از میلاد، گوجوسان را شکست دهد؛ بعد از این شکست بزرگ مردم بی‌خانمان شده و توسط سواره نظام آهنین شکنجه و کشته می‌شوند. در حین همین فضای تاریک، فردی به نام هموسو رهبری گروهی محلی به نام دامول را برعهده گرفته و به کمک سربازان گوجوسان و با حمایت شاهزاده کشور بویو یعنی گوموآ سعی دارد تا مردمان آوارده گوجوسان را از دست نیروهای هان نجات دهد.




بنر سریال ملکه کی

ملکه کی

Empress Ki
سازنده: Han Hee
سال‌های انتشار:2013 - 2014محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Ha Ji-wonHa Ji-won
Joo Jin-moJoo Jin-mo
Ji Chang-wookJi Chang-wook
Jin Yi-hanJin Yi-han
Baek Jin-heeBaek Jin-hee
Jeon Kuk-hwanJeon Kuk-hwan

درباره سریال ملکه کی


ملکه کی (Empress Ki) سریال تاریخی کره‌ای به کارگردانی هان هی و لی سونگ جون است که پخش آن از سال 2013 آغاز شد و بعد از 51 قسمت در سال 2014 پایان یافت.

این سریال سریعا با استقبال مخاطبان مواجه شد و توانست جوایز زیادی را به دست بیاورد. سریال ملکه با تحسین گسترده منتقدان روبه‌رو شد و اکنون نمره 8.5 را در سایت IMDb به خود اختصاص داده است.

ازجمله بازیگرانی که در سریال ملکه کی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ها جی‌وون، هیونگ سونگ مین، جی چانگ-ووک، جو جین مو، بائک جین هی، جین یی هان، لی وون جونگ، مو-سئونگ چویی، لی مون سیک، جونگ وونگ این، جیون گوک هوان و لیم جو-اون اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال ملکه کی بدین شرح است: داستان حول محور زندگی کی سونگ نیانگ (ملکه کی) که یک زن اهل گوریو است می‌گذرد. این مجموعه وقایع تاریخی و زندگی او را از دوران کودکی تا بزرگسالی و سختی‌ها تا ازدواج با امپراتور طغون تیمور از سلسله یوآن چین را به تصویر می‌کشد. داستان از جایی آغاز می‌شود که در دوران باستان و زمانی که مغول‌ها در اوج قدرت خود بودند و توانستند بیشتر کشورهای آسیایی را به تصرف خود درآورند، کی سونگ نیانگ اولین عشقش را با پادشاه گوریو، وانگ یو، تجربه می‌کند.




بنر سریال پادشاه: صاحب ماسک

پادشاه: صاحب ماسک

The Emperor: Owner of the Mask
سازنده: Kim Kyung-hee
سال‌های انتشار:2017محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Yoo Seung-hoYoo Seung-ho
Kim So-hyunKim So-hyun
Yoon So-heeYoon So-hee
Heo Joon-hoHeo Joon-ho
Shin Hyun-sooShin Hyun-soo
Park Chul-minPark Chul-min

درباره سریال پادشاه: صاحب ماسک


پادشاه صاحب ماسک (Ruler Master of the Mask) یکی دیگر از سریال‌های خوب تلویزیونی کره است که پخش آن از سال 2017 آغاز شد. در این سریال ستارگانی چون یو سئونگ هو و کیم سو هیون به ایفای نقش پرداختند. سریال پادشاه صاحب ماسک در 40 قسمت 30 دقیقه‌ای توسط شبکه MBC کره پخش شد. وظیفه کارگردانی این سریال جذاب برعهده پارک وون گوک قرار داشت.

خلاصه داستان سریال پادشاه صاحب ماسیک بدین شرح است: حدود سال‌های 1700 میلادی شاهزاده در مقابل پینسوهو قرار می‌گیرد. پینسوهو یک حزب و ائتلاف بود که قدرت خود رو به‌واسطه به‌دست گرفتن قدرت مالکیت آب‌های چوسان به‌دست آورده بود. اکنون شاهزاده تاج‌دار به امید مردم زجر کشیده تبدیل شده است. گایون زنی است که شاهزاده عاشق او بود و به پیشرفتش کمک کرد تا به یک حاکم بزرگ تبدیل بشود.




بنر سریال ایمان

ایمان

Faith
سازنده: Kim Jong-hak
سال‌های انتشار:2012 - 2012محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Lee Min-ho Lee Min-ho 
Kim Hee-seonKim Hee-seon
Yu Oh-seongYu Oh-seong
Sung HoonSung Hoon
Ryu Deok-hwanRyu Deok-hwan
Park Se-youngPark Se-young

درباره سریال ایمان


سریال ایمان (Faith) که در ایران با نام سرنوشت شناخته می‌شود، یکی دیگر از بهترین سریال‌ های کره ای تاریخی است که به زبان فارسی نیز دوبله و توسط شبکه نمایش پخش شد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی مین هو، کیم هی سان، یو اوه سانگ، ریو دوک هوان و پارک سه یونگ اشاره کرد. وظیفه دوبله و صداپیشگی سریال ایمان برعهده منوچهر والی‌زاده، زهره شکوفنده، افشین زی‌نوری، مینو غزنوی، علیرضا باشکندی، غلامرضا صادقی، مجتبی فتح‌اللهی و همت مومنی‌وند قرار داشت.

خلاصه داستان سریال ایمان بدین شرح است: فرمانده چوی یانگ بادیگارد امپراتور گنگ مین از سلسله گوریو است. هنگامی که ملکه از ناحیه گردن دچار آسیب می‌شود امپراطور گنگ مین به چوی یانگ ماموریت می‌دهد وارد یک دریچه سری شده و پزشک زنی به نام یو ایون سو را جهت نجات جان ملکه با خودش به گذشته (۶۶۲ سال قبل) بیاورد. چوی یانگ به ایون سو عهد می‌بنند که او را به زمان خودش برگرداند و تا پای جان از او محافظت کند. از یک سو شایعاتی مبنی بر این که پزشک زنی با مهارت‌های فوق‌العاده از سرزمینی مخفی به گوریو آمده و می‌تواند آینده را بخواند، بر سر زبان‌ها جاری می‌شود و جان ایون سو در خطر قرار می‌گیرد.




بنر سریال کشور من

کشور من

My Country
سازنده: Chae Seung-dae
سال‌های انتشار:2019محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Yang Se-jongYang Se-jong
Woo Do-hwanWoo Do-hwan
Kim Seol-hyunKim Seol-hyun
Jang HyukJang Hyuk
Kim Yeong-cheolKim Yeong-cheol
Park Ye-jinPark Ye-jin

درباره سریال کشور من


یکی دیگر از سریال های کره‌ای تاریخی که پس از آغاز پخش با استقبال عظیم مخاطبان مواجه شد سریال کشور من: دوران جدید بود. پخش این سریال از سال 2019 توسط سرویس استریم نت‌فلیکس و همچنین شبکه JTBC آغاز شد و پس از 16 قسمت به پایان رسید.

سریال کشور من: دوران جدید در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق شود و مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به یانگ سه جونگ، وو دو-هوان، جانگ هیوک، کیم سئول هیون و هونگ جی یون اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: طی اواخر دوران سلسله گوریو و آغاز سلسله چوسان دو دوست در پی یک سوتفاهم با یکدیگر دشمن می‌شوند. آنها سعی می‌کنند از کشور خود و از مردمی که دوست دارند، به روش خود محافظت کنند.




بنر سریال پادشاه 100 روزه
پوستر سریال پادشاه 100 روزه

پادشاه 100 روزه

백일의 낭군님
سازنده: Lee Jong-jae , So Jae-hyun
سال‌های انتشار:2018محصول: کره جنوبی
Doh Kyung-sooDoh Kyung-soo
Nam Ji-hyeonNam Ji-hyeon
Cho Seong-haCho Seong-ha
Jo Han-chulJo Han-chul
Oh Yeon-ahOh Yeon-ah
Ji Min-hyukJi Min-hyuk

درباره سریال پادشاه 100 روزه


شاهزاده صد روزه من (100 Days My Prince) یک سریال کره‌ای تاریخی به کارگردانی لی جونگ جه و نویسندگی نو جی سول است که پخش آن از سال 2018 آغاز شد و پس از 15 قسمت به پایان رسید.

این سریال با واکنش مثبت منتقدان همراه شد و توانست به محبوبیت زیادی در بین مخاطبان دست پیدا کند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال شاهزاده صد روزه من به ایفای نقش پرداختند می‌توان به دو کیونگ سو، نام جی هیون، کیم سئون هو، هان سو هی و کیم جی یونگ اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال شاهزاده صد روزه من بدین شرح است: لی یول یک شاهزاده است. لی که نزدیک بود توسط آدم‌کش ها کشته شود، از یک صخره به پایین سقوط می‌کند. او به‌واسطه همین اتفاق حافظه خود را از دست می‌دهد و به مدت ۱۰۰ روز با اسم و شخصیت جدیدی به نام وون دوک زندگی می‌کند. در این ۱۰۰ روز شاهزاده با هونگ شیم سردسته گماشتگان بازرس در چوسان دیدار می‌کند.




بنر سریال افسانه نوکدو
پوستر سریال افسانه نوکدو

افسانه نوکدو

조선로코 - 녹두전
سازنده: Hye Jin-yang
سال‌های انتشار:2019محصول: کره جنوبی
Jang Dong-yoonJang Dong-yoon
Kim So-hyunKim So-hyun
Kang Tae-ohKang Tae-oh
Jeong Jun-hoJeong Jun-ho

درباره سریال افسانه نوکدو


افسانه نوکدو (The Tale of Nokdu) یکی دیگر از سریال های کره‌ای تاریخی است که طی 32 قسمت توسط شبکه KBS2 پخش شد. این سریال در جلب نظر منتقدان بسیار موفق بود و توانست مورد تحسین آن‌ها قرار بگیرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال افسانه نوکدو به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جانگ دونگ یون، کیم سو-هیون، کانگ تای اوه و جانگ جون هو اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال افسانه نوکدو بدین شرح است: جون نوک دو فرزند نجیب زاده‌ای است که به دلایلی نامشخص مجبور است به شکل پنهانی زندگی ‌کند و پیوسته از مکانی به مکان دیگر نقل مکان ‌کند. بعد از هجوم ناگهانی به او و خانواده‌اش، نوکدو تصمیم می‌گیرد به علت حمله و دشمنی با خانواده‌اش پی ببرد. در این راه او به روستایی بر می‌رسد که تنها مختص زنان بیوه است. حال او مجبور است جهت پی بردن به پاسخ سوالاتش هویت خود را پنهان کرده و به عنوان یک زن وارد روستا شود.




بنر سریال آخرین ملکه
پوستر سریال آخرین ملکه

آخرین ملکه

황후의 품격
سازنده: Park Young-soo
سال‌های انتشار:2018 - 2019محصول: کره جنوبی
Jang Na-raJang Na-ra
Choi Jin-hyukChoi Jin-hyuk
Shin Sung-rokShin Sung-rok
Lee ElijahLee Elijah
Shin Eun-kyungShin Eun-kyung
Oh Seung-yoonOh Seung-yoon

درباره سریال آخرین ملکه


آخرین ملکه (The Last Empress) یک سریال کره ‌ای تاریخی رازآلود و تماشایی به کارگردانی جو دانگ مین است که پخش آن از سال 2018 توسط شبکه اس‌بی‌اس آغاز شد و پس از 52 قسمت به پایان رسید. داستان این سریال توسط کیم سون اوک نوشته شد.

سریال آخرین ملکه توانست عملکرد خوبی در جلب نظر منتقدان داشته باشد و مورد تحسین آن‌ها قرار بگیرد. منتقدان این سریال را در زمینه‌های داستان، بازیگری و شخصیت‌پردازی تحسین کردند و نمرات خوبی به آن دادند. سریال آخرین ملکه توانست توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند و در این زمینه نیز به موفقیت بزرگی برسد.

ازجمله بازیگرانی که در سریال آخرین ملکه به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جانگ نارا، چوی جین هایوک، شین سونگ‑روک، لی الیجا و شین ایون کیانگ اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال آخرین ملکه بدین شرح است: این سریال یک سلطنت فرضی را در سال 2018 را به‌تصویر می‌کشد و داستان بازیگری موزیکال را نشان می‌دهد که با پادشاه امپراطوری کره ازدواج می‌کند. او در حالی که با زندگی در کاخ دست‌وپنجه نرم می‌کند، به‌دنبال عشق و خوشبختی حقیقی است.




بنر سریال افسانه اوک نیو
پوستر سریال افسانه اوک نیو

افسانه اوک نیو

The Flower in Prison
سازنده: Kim Ho-young
سال‌های انتشار:2016 - 2016محصول: کره جنوبی
Jin Se-yeonJin Se-yeon
Go SooGo Soo
Kim Mi-SookKim Mi-Sook
Jeong Jun-hoJeong Jun-ho
Park Joo-miPark Joo-mi
Yoon Joo-heeYoon Joo-hee

درباره سریال افسانه اوک نیو


گل‌های زندان (Flowers of the Prison) یک سریال تاریخی کره ای است که توسط شبکه سوم صدا و سیما نیز تحت عنوان افسانه اوک نیو پخش شد. این سریال بعد از آغاز پخشش در سال 2016 خیلی سریع مورد استقبال قرار گرفت و توانست در جشنواره‌های گوناگون جوایز مختلفی را به‌دست بیاورد.

ازجمله گویندگان که در روند دوبله این سریال نقش داشتند می‌توان به منوچهر والی زاده، زهره شکوفنده، سارا جعفری، رضا الماسی، محمدبهاریان، ابوالفضل شاه بهرامی، مهناز آبادیان، نغمه عزیزی پور، شهروز ملک آرایی، فرزانه شجاعی، جواد پزشکیان، علیرضا منصوری، تورج نصر، رهبر نوربخش، لادن سلطان پناه، ژیلا اشکان، زویا خلیل آذر و مریم شاهرودی اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال گل‌های زندان بدین شرح است: دختری به نام اوک نیو در زندان متولد شده و بعدها با نام لی سو وون شناخته می‌شود. هنگامی که اوک نیو به فردی بالغ تبدیل می‌شود، به کمک سیستم قضایی امپراطوری چوسان به زندانیان کمک می‌کنند.




بنر سریال هوارنگ: جوانان سلحشور شاعر

هوارنگ: جوانان سلحشور شاعر

Hwarang: The Poet Warrior Youth
سازنده: Yun Seong-sik , Yoon Sung Shik
سال‌های انتشار:2016 - 2017محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Park Seo-junPark Seo-jun
Go Ah-raGo Ah-ra
Park Hyung-sikPark Hyung-sik
Choi Min-hoChoi Min-ho
Do Ji-hanDo Ji-han
Jo Yoon-wooJo Yoon-woo

درباره سریال هوارنگ: جوانان سلحشور شاعر


هوارنگ: جوانان سلحشور شاعر (Hwarang: The Poet Warrior Youth) سریال کره‌ای جدید به نویسندگی پارک ایون یئونگ است که از سال 2016 توسط شبکه KBS2 شروع به پخش کرد و پس از 20 قسمت به پایان رسید. یون سونگ سیک و کیم یئونگ جو وظیفه کارگردانی این سریال را برعهده داشتند.

سریال هوارنگ: جوانان سلحشور شاعر موفق شد نقدهای مثبت منتقدان را برانگیزد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به پارک هیونگ سیک، پارک سئو جون و گو آرا اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: ملکه جی سو از زمان درگذشت پادشاه بیوفئونگ، امپراطوری سیلا را به عنوان نایب‌السلطنه اداره می‌کند. او جهت محافظت از پسر کوچکش سام مایک جونگ در مقابل دشمنان و قاتلان، او را در خارج از پایتخت پنهان نگه داشته است.

بهترین سریال‌های کره‌ای اکشن

در این بخش، محبوب‌ترین سریال های کره ای اکشن را مشاهده می‌نمایید.

توجه داشته باشید که شما عزیزان می‌توانید در کامل کردن گزینه‌های هر بخش از لیست ما را همراهی کنید.

تنها کافی است نام سریال مورد نظرتان را، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.




بنر سریال نقاب

نقاب

The Veil
سازنده: Park Seok Ho
سال‌های انتشار:2021محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Namkoong MinNamkoong Min
Park Ha-sunPark Ha-sun
Kim Ji-EunKim Ji-Eun
Jang Young-namJang Young-nam
Kim Jong-taeKim Jong-tae
Lee Kyung-youngLee Kyung-young

درباره سریال نقاب


نقاب (The Veil) یک سریال کره‌ای در ژانر جاسوسی و اکشن است که در سال 2021 توسط شبکه MBC شروع به پخش کرد. هنگ سئوک وو وظیفه ساخت این سریال را برعهده داشت. کیم سونگ یونگ نیز کارگردان این سریال بود.

این سریال استقبال گسترده مخاطبان را به همراه داشت و به محبوبیت بالایی رسید. ازجمله بازیگرانی که در سریال نقاب به ایفای نقش پرداختند می‌توان به نامکونگ مین، پارک ها سون و کیم جی یون اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال نقاب بدین شرح است: داستان درمورد یک مامور میدانی برتر در سرویس اطلاعات ملی (NIS) است. وی پس از مفقود شدن یک سال پیش، به سازمان باز می‌گردد تا یک خائن داخلی را بیابد که او را به ورطه سقوط انداخته است.




بنر سریال شکارچی شهر
پوستر سریال شکارچی شهر

شکارچی شهر

City Hunter
سازنده: Tsukasa Hojo
سال‌های انتشار:2011 - 2011محصول: کره جنوبی
Lee Min-ho Lee Min-ho 
Park Min YoungPark Min Young
Lee Jun-hyukLee Jun-hyuk
Kim Sang-joongKim Sang-joong
Cheon Ho-jinCheon Ho-jin
Yang Jin-sungYang Jin-sung

درباره سریال شکارچی شهر


سریال شکارچی شهر (City Hunter) تقریبا اثری متفاوت نسبت به دیگر سریال‌های محبوب کره‌ای است که ریتمی بسیار جدی دارد؛ درواقع در این سریال مضامین عاشقانه در قالب طنز برای مخاطب به تصویر کشیده نمی‌شوند. سریال شکارچی شهر از ژانر عاشقانه به‌عنوان چاشنی در بخش‌های اکشن و جنایی خود استفاده کرده است. این سریال که دارای 20 قسمت است توانست به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کند.

خلاصه داستان سریال شکارچی شهر بدین شرح است: فردی به نام لی یونگ سو برای تیم بین‌المللی شکه ارتباطات کاخ آب کار می‌کند. لی دارای مدرک دکتری از دانشگاه M.I.T استو در طرف دیگر داستان فردی به نام کیک نانا که قهرمانان ورزشی رشته جودو است، به‌عنوان محافظ در محل سکونت رئیس جمهور فعالیت می‌کند. در ادامه داستان این دو فرد وارد یک رابطه عاشقانه یک‌طرفه می‌شوند.




بنر سریال شفا دهنده

شفا دهنده

Healer
سازنده: Song Ji-na
سال‌های انتشار:2014 - 2015محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Woo Hee-jinWoo Hee-jin
Oh Jong-hyukOh Jong-hyuk
Ji Chang-wookJi Chang-wook
Park Min YoungPark Min Young
Yoo Ji-taeYoo Ji-tae
Jung Hye-inJung Hye-in

درباره سریال شفا دهنده


سریال شفا دهنده (Healer) یکی از بهترین سریال های کره‌ ای اکشن است که پخش آن در سال 2014 آغاز شد. سازندگان برای ساخت این سریال ژانرهای مختلف را با یکدیگر ترکیب کردند؛ این سریال دارای ژانرهای عاشقانه، کمدی، هیجان‌انگیز و اکشن است. سریال شفادهنده در 20 قسمت یک ساعته توسط شبکه KBS2 تولید شد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‎‌توان به جی چانگ ووک، پارک مین یانگ و یو جی تائه اشاره کرد. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده لی جونگ ساب قرار داشت و داستان آن نیز توسط سونگ جی نوشته شد. این سریال طی جشنواره‌های مختلف در سال 2014 توانست 3 جایزه را کسب کند.

خلاصه داستان سریال شفادهنده بدین شرح است: یک خبرنگار به نام کیم مون هو که برای یکی از شبکه‌های معروف تلویزیونی کار می‌کند، به شکلی تصادفی به حقیقت یکی از پرونده‌های چند سال گذشته پی می‌برد. مون هو تلاش می‌کند تا با نزدیک شدن به قربانیان این پرونده به آن‌ها کمک کند. در همین حین خبرنگارانی اینترنتی به نام چا یونگ شین و سه جونگ هو (معروف به شفادهنده) به کمک کیم مون هو قدم به دنیای حقیقی خبرنگاری می‌گذارند.




بنر سریال کی دو
پوستر سریال کی دو

کی دو

The K2
سازنده: Kwak Jung-hwan
سال‌های انتشار:2016 - 2016محصول: کره جنوبی
Ji Chang-wookJi Chang-wook
Song Yun-ahSong Yun-ah
YoonaYoona
Cho Seong-haCho Seong-ha
Lee Jung-JinLee Jung-Jin
Shin Dong-miShin Dong-mi

درباره سریال کی دو


سریال کی دو (k2) اثری اکشن و درام است که با داستان جذاب و صحنه‌های نفس‌گیرش به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. هرچقدر که این سریال در بخش اکشن و روایت داستانی عالی عمل کرد، در بعد عاشقانه چندان قدرتمند ظاهر نشد و نتوانست در این بخش مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد.

خلاصه داستان سریال کی دو بدین شرح است: سربازی مزدور که از دست دولت‌ها فراری است، به کره بازگشته و به کارهای دیگری مشغول می‌شود. او در ادامه فعالیت‌هایش شبی با یک موضوع پیچیده مواجه می‌شود و به همین دلیل نیز یکی از نمایندگان مردم تلاش می‌کند تا با کشتن او تمام اطلاعاتش را از بین ببرد.




بنر سریال سیاه

سیاه

Black
سازنده: Kim Hong-sun
سال‌های انتشار:2017محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Song Seung-heonSong Seung-heon
Go Ah-raGo Ah-ra
Lee ElLee El
Kim Dong-junKim Dong-jun
Kim Won-haeKim Won-hae
Park Doo-sikPark Doo-sik

درباره سریال سیاه


بلک (Black) نام یک سریال در ژانر فانتزی و مهیج است که از سال 2017 توسط شبکه OCN شروع به پخش کرد و پس از 18 قسمت به پایان رسید. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده کیم هونگ سان قرار داشت. فیلم‌نامه آن نیز توسط چوی ران نوشته شد.

سریال بلک نمرات خوبی از سوی منتقدان دریافت کرد و واکنش‌های مثبت آنان را در پی داشت. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سونگ سئونگ هیون، گو آرا، کیم جائه یونگ و کیم دونگ جون اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان این سریال راجع‌به یک فرشته مرگ است که روی زمین در کالبد یک کارآگاه مرد قرار دارد و به زنی فانی که سایه مرگ را می‌بیند علاقه‌مند می‌شود.




بنر سریال بی‌خانمان

بی‌خانمان

vagabond
سازنده: Yu In-sik , Jang Yeong-cheol
سال‌های انتشار:2019محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Lee Seung-giLee Seung-gi
Bae SuzyBae Suzy
Shin Sung-rokShin Sung-rok
Baek Yoon-sikBaek Yoon-sik
Moon Sung-keunMoon Sung-keun
Kim Min-jongKim Min-jong

درباره سریال بی‌خانمان


بی‌خانمان (Vagabond) یکی دیگر از سریال‌های جذاب کره ای اکشن به حساب می‌آید که توانست با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شود. این سریال کار خود را از سال 2019 توسط شبکه اس‌بی‌اس آغاز کرد و بعد از 16 قسمت به پایان رسید.

وظیفه کارگردانی این سریال کره ای جذاب برعهده یو این شیک قرار داشت؛ داستان این سریال نیز توسط جانگ یونگ چول و جونگ کیونگ سون نوشته شد. سریال بی‌خانمان به دلیل بازی عالی گروه بازیگران و ریتم جذاب داستانی‌اش توانست مورد استقبال منتقدان قرار بگیرد و نمرات بسیار خوبی را از سوی آن‌ها دریافت کند.

لی سونگ گی، بائه سوزی و شین سونگ روک ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در فیلم بی‌خانمان به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال بی‌خانمان بدین شرح است: طی سقوط مرموز یک هواپیما بیش از 211 فرد غیرنظامی ازجمله برادرزاده چا دال گون کشته می‌شوند. چا دال گون یک بدلکار است که آرزو داشت به یک بازیگر اکشن شناخته‌شده در جهان تبدیل شود. او به دلیل این که تنها سرپرست برادرزاده خود بود شغل پرچالش خویش را رها می‌کند. چا پس از واقعه سقوط هواپیما مصمم می‌شود تا حقیقت پشت این فاجعه را مشخص کند. او به همین دلیل تحقیقات گسترده خورد را آغاز می‌کند. چا در مراکش شخصی را می‌بیند که یکی از مسافران پرواز اینچئون به مراکش بود و متوجه می‌شود که سقوط هواپیما یک حمله تروریستی بوده است.

بهترین سریال‌های کره‌ای عاشقانه

سریال‌های کره‌ای عاشقانه که همواره از محبوب‌ترین عناوین بین المللی محسوب می‌شوند و طرفداران زیادی را در سرتاسر جهان به خود اختصاص داده‌اند.

در ادامه قصد داریم تعدادی از برترین سریال های عاشقانه کره‌ای را به شما عزیزان پیشنهاد دهیم.




بنر سریال تو که از ستاره‌ها اومدی

تو که از ستاره‌ها اومدی

My Love From Another Star
سازنده: Park Ji-eun
سال‌های انتشار:2013 - 2014محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Jun Ji-hyunJun Ji-hyun
Kim Soo-hyunKim Soo-hyun
Park Hae-jinPark Hae-jin
You In-naYou In-na
Shin Sung-rokShin Sung-rok
Na Young-heeNa Young-hee

درباره سریال تو که از ستاره‌ها اومدی


تو که از ستاره‌ها اومدی (You Who Came from the Stars) جزو بهترین سریال‌ های کره‌ای است که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این سریال نه‌تنها در کشور کره، بلکه به صورت بین‌المللی نیز مورد استقبال قرار گرفت.

کیم سو هیون برای بازی در این سریال موفق به کسب جایزه Daesang یا Grand Prize شد. این جایزه درواقع مهم‌ترین جایزه‌ای است که یک بازیگر می‌تواند در تلویزیون کره دریافت کند. درواقع موفقیت سریال باعث شد تا کیم سو هیون به محبوبیت بالایی دست پیدا کند و به یکی از گران‌ترین بازیگران کشور کره تبدیل شود.

خلاصه داستان سریال تو که از ستاره‌های اومدی بدین شرح است: حدود 400 سال پیش دو مین جون از فضا به زمین سفر می‌کند؛ او که دارای برتری خاصی (سرعت، قدرت دید بالا و ...) نسبت به انسان‌هاست، به شدت نسبت به آن بدبین است.




بنر سریال وارثان

وارثان

The Heirs
سازنده: Kim Eun-sook
سال‌های انتشار:2013محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Lee Min-ho Lee Min-ho 
Park Shin-HyePark Shin-Hye
Kim Woo-binKim Woo-bin
Choi Jin-hyukChoi Jin-hyuk
Kim Ji-wonKim Ji-won
Krystal JungKrystal Jung

درباره سریال وارثان


در اواخر سال 2013 بود که سریال وارثان (The Heirs) کار خود را در تلویزیون کره آغاز کرد؛ این سریال خیلی سریع توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند به یکی از محبوب‌ترین سریال‌ها در کره و حتی قاره آسیا تبدیل شود. این سریال یک اثر کمدی، عاشقانه و نوجوانانه است که موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است.

در نگاه اول شاید با خواند خلاصه داستان این سریال تصور کنید که موضوع آن بسیار کلیشه‌ای و تکراری است؛ اما سازندگان با اضافه کردن جزئیات خاصی و داستان‌های فرعی جذاب توانستند به بهترین شکل ممکن مخاطب را سرگرم کرده و جذب خود کنند.

خلاصه داستان سریال وارثان بدین شرح است: پسری از یک خانواده ثروتمند جهت تحصیل به آمریکا مهاجرت می‌کند؛ اما این پسر در آمریکا پی خوش‌گذرانی می‌رود و دست به هر کاری می‌زند جز درس خواندن. از طرف دیگر یک دختر از خانواده‌ای فقیر که اوضاع چندان خوبی ندارند، تصمیم می‌گیرد به دنبال خواهرش به آمریکا مهاجرت کرده و در آنجا به زندگی خود ادامه دهد. این پسر ثروتمند و دختر فقیر در آمریکا با یکدیگر مواجه شده و اتفاقات جالبی برایشان رخ می‌دهد.




بنر سریال آخرین مأموریت فرشته: عشق
پوستر سریال آخرین مأموریت فرشته: عشق

آخرین مأموریت فرشته: عشق

단, 하나의 사랑
سازنده: Choi Yoon-Kyo
سال‌های انتشار:2019محصول: کره جنوبی
Shin Hye-sunShin Hye-sun
LL
Lee Dong-gunLee Dong-gun
Kim Bo-miKim Bo-mi
Do Ji-wonDo Ji-won
Kim In-kwonKim In-kwon

درباره سریال آخرین مأموریت فرشته: عشق


آخرین ماموریت فرشته: عشق (Angel's Last Mission: Love) یک سریال کره‌ای عاشقانه تماشایی به کارگردانی لی جونگ ساب است که پخش آن از سال 2019 توسط شبکه KBS2 آغاز شد و پس از 32 قسمت به اتمام رسید.

سریال آخرین ماموریت فرشته: عشق خیلی زود توانست توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند و به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کره تبدیل شود. این سریال به موفقیت خود در عرصه بین‌المللی نیز ادامه داد و توانست مورد استقبال مخاطبان جهانی نیز قرار بگیرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال آخرین ماموریت فرشته: عشق به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شین هه سان، ال، لی دانگ گان، بو می کیم، جیل یون های اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: لی یئون سئو یک بالرین بااستعداد و موفق است که در شرکت باله خانوادگی خود نیز فعالیت دارد. او طی یک حادثه ویرانگر بینایی خود را از دست می‌دهد. او نسبت به کارمندان (ازجمله منشی وفادارش) و خانواده مهربان خود تلخ و بددهان است. دن فرشته‌ای خوش‌بین و بی‌خیال است که همیشه دچار مشکل می‌شود. به منظور بازگشت به بهشت، ماموریت غیرممکنی برای یافتن عشق واقعی به یئون سئو به او داده می شود، اما سرانجام خودش به دام او می‌افتد.




بنر سریال ذوبم کن
پوستر سریال ذوبم کن

ذوبم کن

Melting Me Softly
سازنده: Shin Woo-chul
سال‌های انتشار:2019محصول: کره جنوبی
Ji Chang-wookJi Chang-wook
Won Jin-aWon Jin-a
Yoon Se-ahYoon Se-ah
Im Won-heeIm Won-hee
Kim Won-haeKim Won-hae
Kil Hae-yeonKil Hae-yeon

درباره سریال ذوبم کن


یکی دیگر از سریال های کره‌ای جذاب که می‌تواند در لیست تماشای شما حضور داشته باشد سریال به آرامی ذوبم کن (Melting Me Softly) است. این سریال کار خود را از سال 2019 توسط شبکه tvN آغاز کرد و پس از 16 قسمت به پایان رسید.

سریال به آرامی ذوبم کن در جلب نظر منتقدان چندان موفق عمل نکرد و نمرات متوسطی را از سوی آن‌ها دریافت کرد. این سریال با وجود دریافت نقدهای مختلف، توانست با استقبال مخاطبان زیادی مواجه شود.

ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جی چانگ ووک، وون جین آه، چوی بو مین، سونگ جی ایون و پارک جین یانگ اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: ما دونگ چان و کو می ران در یک آزمایش 24 ساعته شرکت می‌کنند که هر دو در آن یخ زده‌اند. اوضاع مطابق انتظار پیش نمی‌رود و آن‌ها به جای 24 ساعت 20 سال بعد از کپسول منجمد بیدار می‌شوند.




بنر سریال پینوکیو
پوستر سریال پینوکیو

پینوکیو

Pinocchio
سازنده: Jo Soo-won
سال‌های انتشار:2014 - 2015محصول: کره جنوبی
Yoon Kyun-sangYoon Kyun-sang
Min Sung-wookMin Sung-wook
Lee Yu-biLee Yu-bi
Kim Young-kwangKim Young-kwang
Lee Jong-sukLee Jong-suk
Park Shin-HyePark Shin-Hye

درباره سریال پینوکیو


پینوکیو (Pinocchio) یکی از آموزنده‌ترین و بهترین سریال های کره ای است که با داستان جذابش توانست مورد استقبال بینندگان قرار بگیرد و تبدیل به یکی از سریال‌های محبوب کره‌ای شود. درون‌مایه داستان این سریال شاید کمی تکراری باشد، اما سازندگان با اضافه کردن جزئیات زیبا و خاص توانسته‌اند خلاقیت جالبی را به داستا اضافه کنند.

خلاصه داستان سریال پینوکیو بدین شرح است: چند جوان دارای ویژگی‌های خاصی هستند که آن را از دیگران متمایز می‌کند؛ مثلا زمانی که آن‌ها دروغ بگویند دماغشان مانند پینوکیو دراز شده و همه پی دروغ آن‌ها می‌برند. اکنون این جوانان وارد رشته خبرنگاری شده و تصمیم می‌گیرد هیچ‌گاه دروغ نگویند.




بنر سریال تو فوق العاده‌ای
پوستر سریال تو فوق العاده‌ای

تو فوق العاده‌ای

어쩌다 발견한 하루
سازنده:
سال‌های انتشار:2019محصول: کره جنوبی
Kim Hye-yoonKim Hye-yoon
Ro WoonRo Woon
Lee Jae-wookLee Jae-wook
Lee Na-eunLee Na-eun
Jung Gun-jooJung Gun-joo
Lee Tae-riLee Tae-ri

درباره سریال تو فوق العاده‌ای


تو فوق‌العاده‌ای (Extraordinary You) یک سریال کره‌ای عاشقانه به کارگردانی کیم سنگ-هایئوپ است. پخش این سریال از سال 2019 توسط شبکه MBC آغاز شد و پس از 32 قسمت به پایان رسید.

این سریال نمرات خوبی را از جانب منتقدان دریافت کرد. منتقدان داستان این سریال را سرگرم‌کننده و تاثیرگذار توصیف کرده و اعتقاد داشتند سریال در زمینه بازیگری و فضاسازی خارق‌العاده کار کرده است. سریال تو فوق‌العاده به محبوبیت زیادی در کشور کره دست پیدا کرد و خیلی زود توانست این محبوبیت را در عرصه بین‌المللی گسترش دهد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال تو فوق‌العاده‌ای به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیم هی یون، روون، لی جه ووک، لی نا-اون، جونگ تفنگ-جو، کیم یانگ دایی و لی تائه ری اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال تو فوق‌العاده‌ای بدین شرح است: این سریال داستان دختری دبیرستانی به نام یون دان اوه را که دانشجوی یک آکادمی معتبر است روایت می‌کند. روزی به شکلی تصادفی او متوجه می‌شود دنیایی که در آن زندگی می‌کند، دنیای خیالی کمیک است. او و دیگران صرفا شخصیت‌های یک کتاب کمیک به نام راز هستند که کاملا تحت اختیار نویسنده قرار دارند.

بهترین سریال‌های درام کره‌ای

بهترین سریال‌های درام کره‌ای را می‌توانید در ادامه این بخش مشاهده نمایید.

چنانچه فکر می‌کنید عنوانی شایسته حضور در لیست بهترین سریال‌های کره‌ای است و در این بخش حضور ندارد، می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا در بروزرسانی‌های بعدی به مقاله اضافه شود.




بنر سریال به وایکیکی خوش آمدید
پوستر سریال به وایکیکی خوش آمدید

به وایکیکی خوش آمدید

Welcome to Waikiki
سازنده: Song Ji-eun
سال‌های انتشار:2018 - 2019محصول: کره جنوبی
Lee Yi-kyungLee Yi-kyung
Kim Sun-hoKim Sun-ho
Shin Hyun-sooShin Hyun-soo
Moon Ga-youngMoon Ga-young
Ahn So-heeAhn So-hee
Kim Ye-wonKim Ye-won

درباره سریال به وایکیکی خوش آمدید


خنده در وایکیکی (Laughter in Waikiki) که با نام «به وایکیکی خوش آمدید» نیز شناخته می‌شود، جزو پرطرفدارترین سریال‌های کره‌ای است که با گذشت زمان محوبیتش بیشتر نیز شد. پخش این سریال از سال 2018 آغاز و فصل دوم آن نیز در سال 2019 منتشر شد؛ این سریال درمجموعه دارای 36 قسمت است که 20 قسمت آن به فصل نخست و 16 قسمت به فصل دوم مربوط می‌شود.

خلاصه داستان سریال خنده در وایکیکی بدین شرح است: سه شخصیت به نام‌های کانگ، چون و بون دارایی هدف خاصی برای زندگی خود هستند که تاکنون موفق به دستیابی به آن‌ها نشدند. یکی از آن‌ها قصد دارد تا قدم در راه بازیگری بگذارد و به بازیگری مشهور تبدیل شود اما تاکنون در این راه موفق نبوده (با اینکه پدرش بازیگری مشهور است)، دیگری می‌خواهد تا به‌عنوان کارگردان خود را در سینما مطرح کند که با بدشانسی‌های گوناگون مواجه می‌شود و بون نیز قصد دارد فیلم‌نامه‌نویسی موفق شود که تاکنون شرایط برایش مهیا نشده است.




بنر سریال آیا توهم انسانی ؟
پوستر سریال آیا توهم انسانی ؟

آیا توهم انسانی ؟

Are You Human ?
سازنده: Jo Jung Joo
سال‌های انتشار:2018محصول: کره جنوبی
Seo Kang-joonSeo Kang-joon
Gong Seung-yeonGong Seung-yeon
Lee Jun-hyukLee Jun-hyuk
Park Hwan-HeePark Hwan-Hee
Kim Sung-ryungKim Sung-ryung
Yu Oh-seongYu Oh-seong

درباره سریال آیا توهم انسانی ؟


آیا تو هم انسانی؟ (Are You Human Too) سریالی علمی-تخیلی، عاشقانه و معمایی محسوب می‌شود که توانست با کیفیت فوق‌العاده خود فراتر از انتظارات ظاهر شود و مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند. این سریال به حدی در جذب بیننده موفق عمل کرد که به‌عنوان پربیننده‌ترین سریال سال 2018 در کره جنوبی انتخاب شد.

خلاصه داستان این مجموعه 36 قسمتی بدین شرح است: نام شین پسری از یک خانواده بسیار ثروتمند است که شرکت بزرگی را رهبری می‌کند؛ نام شین در یک تصادف رانندگی دچار آسیب شدیدی شده و وارد کما می‌شود. مادر نام شین بعد از این اتفاق تصمیم می‌گیرد رباتی انسان‌نما و با هوش مصنوعی خارق‌العاده را تولید و به جای پسرش وارد جامعه کند. این ربات که تظاهر می‌کند نام شین واقعی است، یک محافظ نیز دارد.




بنر سریال پسران برتر از گل

پسران برتر از گل

Boys Over Flowers
سازنده: Yoko Kamio
سال‌های انتشار:2009محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Koo Hye-sunKoo Hye-sun
Lee Min-ho Lee Min-ho 
Kim Hyun-joongKim Hyun-joong
Kim BumKim Bum
Kim JoonKim Joon
Kim So-eunKim So-eun

درباره سریال پسران برتر از گل


سریال پسران فراتر از گل (Boys Over Flowers) که از شبکه‌هایی همچون Wiki، Netflixو hulu پخش شده است، جزو بهترین سریال های کره‌ ای محسوب می‌شود؛ این سریال نمره 8.1 را از وب‌سایت IMDbدریافت کرده است.

بعد از موفقیت عظیم سریال پسران فراتر از گل، اقتباس‌های زیادی براساس آن در کشورهایی نظیر چین، آمریکا و هند ساخته شد که هیچ‌کدام از آن‌ها نتوانستند به اندازه نسخه کره‌ای موفق ظاهر شوند.

خلاصه داستان سریال پسران فراتر از گل بدین شرح است: دختری دبیرستانی از یک خانواده با وضعیت مالی نه‌چندان خوب، به‌عنوان عضوی افتخاری به یک مدرسه بزرگ که مخصوص خانواده‌های ثروتمند است وارد می‌شود. او پی می‌برد در این مدرسه گروهی به نام f4 وجود دارد که اعضای آن را چهار پسر ثروتمند و خوشتیپ تشکیل می‌دهند. این چهار پسر رفتار بسیار بدی با دیگران دارند و خود را برتر از بقیه می‌دانند. یکی از این پسران گو جونپیو نام دارد که پسر رئیس مدرسه بوده و رفتاری بسیار سرد با دیگران دارد.




بنر سریال تو زیبایی
پوستر سریال تو زیبایی

تو زیبایی

You're Beautiful
سازنده: Hong Sung-chang
سال‌های انتشار:2009 - 2009محصول: کره جنوبی
Park Shin-HyePark Shin-Hye
Jang Keun-sukJang Keun-suk
Jung Yong-hwaJung Yong-hwa
Lee Hong-giLee Hong-gi
UeeUee
Kang Soo HanKang Soo Han

درباره سریال تو زیبایی


تو زیبایی (You're Beautiful) جزو سریال‌های محبوب کره‌ای است که در سال 2006 به‌عنوان بهترین سریال شناخته شد و توانست چهار جایزه را از جشنواره کشور کره دریافت کند. این سریال با داستان جذاب و بازی زیبای گروه بازیگری پرطرفدارش توانست توجه مخاطبین زیادی را به سمت خود جلب کند.

ازجمله بازیگران محبوبی که در سریال تو زیبایی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جانگ گیون سوک، پارک شین-هه و لی هونگ-کی اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال تو زیبایی بدین شرح است: دختری کره‌ای قصد دارد که تبدیل به یک راهبه شده و به آفریفا سفر کند؛ اما این دختر ناگهان مجبور می‌شود به جای برادر دوقلوی خود وارد یک گروه موسیقی شود تا امیدهای برادرش را جهت تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ زنده نگه دارد. او به خوبی به تقلید از برادر خود ادامه می‌دهد، تا اینکه یکی از اعضای گروه به دروغ او پی می‌برد.




بنر سریال روحو بگیر
پوستر سریال روحو بگیر

روحو بگیر

유령을 잡아라
سازنده: So Won , Lee Young-Joo
سال‌های انتشار:2019محصول: کره جنوبی
Moon Geun-youngMoon Geun-young
Kim Sun-hoKim Sun-ho
Jung Yoo-jinJung Yoo-jin
Jo Jae-yoonJo Jae-yoon
Ahn Seung-gyunAhn Seung-gyun
Han Ji-SangHan Ji-Sang

درباره سریال روحو بگیر


روح را بگیر (Catch The Ghost) جزو بهترین سریال های کره‌ای به‌حساب می‌آید که پخش آن از سال 2019 توسط شبکه tvN آغاز شد و پس از 16 قسمت به پایان رسید. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده سین یون سئوب قرار داشت. داستان آن نیز توسط سو وون و لی یونگ جو به رشته تحریر درآمد.

این سریال توانست به محبوبیت زیادی در بین مخاطبان دست کند و مورد توجه منتقدان قرار بگیرد. منتقدان سریال روح را بگیر را به دلیل داستان زیبا، عملکرد عالی گروه بازیگری و شخصیت‌های جذابش مورد تحسین قرار دادند و نمرات خوبی را به آن اعطا کردند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیم سئون‑هو، مون گیون یانگ، کی دوو هون، جونگ یو‑جین و کیم گان وو اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال روح را بگیر بدین شرح است: یو ریونگ جهت یافتن خواهر دوقلوی گمشده خود بازپرس پلیس شد. او به دلیل آنکه گزارش گم شدن خواهرش توسط ها ماری، افسر پلیس در آن زمان نادیده گرفته شد، بسیار نامید شد. او فکر می‌کند خواهرش قربانی قتل‌های زنجیره‌ای توسط شبح مترو شده است.




بنر سریال رویای بلند
پوستر سریال رویای بلند

رویای بلند

Dream High
سازنده: Bae Yong-joon
سال‌های انتشار:2011 - 2011محصول: کره جنوبی
Kang So-raKang So-ra
Jeong Jin-woonJeong Jin-woon
Park Seo-junPark Seo-jun
Im Jae-beomIm Jae-beom
Kim Soo-hyunKim Soo-hyun
HyolynHyolyn

درباره سریال رویای بلند


رویای بلند (Dream High) سریالی انگیزشی است که جزو بهترین سریال های کره ای محسوب می‌شود. این سریال با داستان جذابش اثری فوق‌العاده جهت ایجاد انگیزه برای جوانان محسوب می‌شود. جوانی دوره‌ای است که در آن معمولا افراد به دنبال رویاهایی بزرگ هستند. و در این راه با مشکلات گوناگونی مواجه می‌شوند؛ ایجاد انگیزه برای جوانان می‌تواند کمک زیادی برای آن‌ها باشد.

خلاصه داستان سریال رویای بلند بدین شرح است: شش دانشجوی رشته موسیقی که هرکدام هدف خاصی خود را دارند، برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. اما این افراد در راه رسیدن به هدفشان با مشکلات مختلفی روبه‌رو می‌شوند که مانع از پیشرفت آن‌ها می‌شود. بعد از این مشکلان آن‌ها باید برای رسیدن به هدف خود همه‌چیز را تجربه کنند.




بنر سریال آقای من
پوستر سریال آقای من

آقای من

나의 아저씨
سازنده: Park Hae-young , Studio Dragon
سال‌های انتشار:2018محصول: کره جنوبی
Lee Sun-kyunLee Sun-kyun
IUIU
Song Sae-byukSong Sae-byuk
Park Ho-sanPark Ho-san
Goh Doo-shimGoh Doo-shim
Lee Ji-ahLee Ji-ah

درباره سریال آقای من


آقای من (My mister) جزو بهترین سریال های کره‌ای است که پخشش از سال 2018 توسط شبکه tvN آغاز شد و پس از 16 قسمت به پایان رسید. این سریال توسط کیم وون-سئوک کارگردانی شد. وظیفه نویسندگی سریال آقای من نیز برعهده پاک هائه-یونگ قرار داشت.

سریال آقای من پس از پخش توانست تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشته باشد و نمراتی عالی را ازجانب آن‌ها دریافت کند. منتقدان داستان این سریال کره‌ای را جذاب توصیف کرده و اعتقاد داشتند که شخصیت‌پردازی‌های این سریال به بهترین شکل ممکن انجام شده و مخاطب می‌تواند به راحتی با شخصیت‌های داستان ارتباط برقرار کند.

این سریال یکی از محبوب‌ترین سریال های کشور کره است که توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال آقای من به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آی یو، لی سون-کیون، جانگ کی-یونگ، پارک هوو سن و کیم یئونگ مین اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال آقای من بدین شرح است: سریال آقای من داستان سه برادر میانسال که زیر بار سنگین زندگی قرار دارند و یک زن قوی و سرد را که زندگی سختی دارد، به مخاطبان نشان می‌دهد. آن‌ها دور یکدیگر جمع شده‌اند و زخم‌های گذشته یکدیگر را بهبود می‌بخشند.




بنر سریال هتل دل لونا

هتل دل لونا

Hotel Del Luna
سازنده: Oh Choong-hwan , Oh Choong-hwan
سال‌های انتشار:2019محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
IUIU
Yeo Jin-gooYeo Jin-goo
Jung Dong-HwanJung Dong-Hwan
Shin Jung-geunShin Jung-geun
Bae Hae-sunBae Hae-sun
Pyo Ji-hoonPyo Ji-hoon

درباره سریال هتل دل لونا


هتل ماه (Hotel del Luna) یکی از بهترین سریال های کره‌ای است که در سال 2019 توسط شبکه tvN پخش شد و پس از 16 قسمت به پایان رسید. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده اوه چونگ-هوان قرار داشت.

این سریال به‌واسطه داستان منحصربه‌فردش توانست با دیدگاه‌های مثبت منتقدان مواجه شود و مورد تحسین آن‌ها قرار بگیرد. سریال هتل ماه در جلب نظر مخاطبان نیز نسبتا خوب کار کرد و با استقبال آن‌ها مواجه شد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال هتل ماه به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آی یو، یو جین-گو، بائه هه سان، شین جونگ گیون و سئو یی سوک اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال هتل ماه بدین شرح است: داستان حول محور زنی به نام جانگ مان وون می‌چرخد. جانگ به دلیل گناهان زیادی که مرتکب شده حدود 1000 سال است که مجبور به مدیریت هتلی شده است که مسافران آن تنها ارواح هستند. جالب این است که او هیچ‌کدام از گناهانش را به یاد ندارد.




بنر سریال خاطرات الحمرا
پوستر سریال خاطرات الحمرا

خاطرات الحمرا

알함브라 궁전의 추억
سازنده: Ahn Gil-ho
سال‌های انتشار:2018 - 2019محصول: کره جنوبی
Hyun BinHyun Bin
Park Shin-HyePark Shin-Hye
Park Chan-yeolPark Chan-yeol
Han Bo-reumHan Bo-reum
Park HoonPark Hoon
Lee Hak-jooLee Hak-joo

درباره سریال خاطرات الحمرا


خاطرات الحمرا (Memories of the Alhambra) یکی از بهترین سریال های کره‌ای است که به موفقیت‌های بین‌المللی بزرگی دست پیدا کرد. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده آن جیل هو قرار داشت.

این سریال پس از آغاز پخشش در سال 2018 با واکنش مثبت منتقدان مواجه شد و نمرات خوبی را از سوی آن‌ها دریافت کرد. منتقدان سریال خاطرات الحمرا را به دلیل داستان زیبا، گروه بازیگری عالی و درون‌مایه تاثیرگذارش مورد تحسین قرار دادند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال کره‌ای به ایفای نقش پرداختند می‌توان به هیون بین، پارک شین-هه، پارک چانیول، لی جی ووک و پارک هون اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال خاطرات الحمرا بدین شرح است: یو جین وو که مدیرعامل یک شرکت متخصص در زمینه دستگاه‌های بصری است، پس از دریافت ایمیلی مربوط به یک بازی واقعیت افزوده که حوادث آن در دوران نبردهای قرون وسطایی الحمرا جریان دارد، تصمیم می‌گیرد تا به گرانادا، اسپانیا سفر کرده و با خالق این بازی جونگ سی جوو ملاقات کند.




بنر سریال دکتر جان
پوستر سریال دکتر جان

دکتر جان

의사요한
سازنده: Jo Soo-won
سال‌های انتشار:2019محصول: کره جنوبی
Ji SungJi Sung
Lee Se-youngLee Se-young
Lee Kyoo-hyungLee Kyoo-hyung
Kim Hye-eunKim Hye-eun
Shin Dong-miShin Dong-mi
Jeon No-minJeon No-min

درباره سریال دکتر جان


دکتر جان (Doctor John) یکی دیگر از سریال‌های جذاب محصول کشور کره است که شایستگی حضور در این لیست را داراست. وظیفه کارگردانی سریال دکتر جان برعهده جو سو وون، کیم یونگ هوان و لی جایه جون قرار داشت.

سریال دکتر جان هم در جلب نظر منتقدان و هم در جلب نظر مخاطبان موفق بود و توانست عملکرد درخشانی را از خود برجای بگذارد. پخش سریال دکتر جان از سال 2019 توسط شبکه SBS آغاز شد و پس از 32 قسمت به پایان رسید.

ازجمله بازیگرانی که در سریال دکتر جان به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جی سانگ، لی سه یونگ، لی کیو هانگ، هوانگ هی و کیم های-اون اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال دکتر جان بدین شرح است: چا یو هان یک دکتر بیهوشی مغرور، اما در نابغه در کار خود است. کانگ سی یانگ یکی از کارکنان بخش بیهوشی است که با چا یو هان کار می‌کند. او باهوش و خونگرم بوده و با دقت به صحبت‌های بیماران خود گوش می‌دهد. افرادی که دارای درد حاد یا عجیبی هستند به بیمارستان می‌آیند. در آنجا چا یو هان و کانگ شی یانگ تلاش می‌کنند تا دلایل درد را پیدا کنند.




بنر سریال پسر روان سنج
پوستر سریال پسر روان سنج

پسر روان سنج

사이코메트리 그녀석
سازنده: Kim Byung Soo
سال‌های انتشار:2019محصول: کره جنوبی
Park Jin-youngPark Jin-young
Shin Ye-eunShin Ye-eun
Kim Da-somKim Da-som
Kim KwonKim Kwon
Cho Byeong-kyuCho Byeong-kyu
Jeon Mi-seonJeon Mi-seon

درباره سریال پسر روان سنج


پسر روان‌سنج (He is Psychometric) را نیز با داستان جذابش می‌توان در لیست بهترین سریال های کره‌ای درام قرار داد. وظیفه کارگردانی این سریال جذاب برعهده کیم بیونگ سو قرار داشت.

پخش این سریال از سال 2019 توسط شبکه tvN آغاز شد و پس از 16 قسمت به اتمام رسید. سریال پسر روان‌سنج توانست استقبال مخاطبان را به همراه داشته باشد و به یکی از سریال‌های محبوب کشور کره تبدیل شود.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شین یه یون، پارک جین یانگ، کوان کیم، کیم دا سوم و نو جانگ هاین اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال پسر روان‌سنج بدین شرح است: لی آهن پس از ازدست‌دادن پدر و مادرش در یک آتش‌سوزی، قدرت روان‌سنجی، توانایی خواندن گذشته شخص یا شی را از طریق تماس بدنی به‌دست می‌آورد و تصمیم می‌گیرد با استفاده از آن انسان‌های بد را زمین‌گیر کند. در حالی که او هنوز نمی‌داند چگونه قدرت خود را کنترل کند، با یون جه این ملاقات می‌کند که تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا اسرار دردناک خود را پنهان کند.




بنر سریال کشیش بی اعصاب
پوستر سریال کشیش بی اعصاب

کشیش بی اعصاب

열혈사제
سازنده: Lee Myung Woo
سال‌های انتشار:2019محصول: کره جنوبی
Kim Nam-gilKim Nam-gil
Kim Sung-kyunKim Sung-kyun
Lee Ha-neeLee Ha-nee
Go JoonGo Joon
Geum Sae-rokGeum Sae-rok
Jeong In-giJeong In-gi

درباره سریال کشیش بی اعصاب


کشیش بی‌اعصاب (the fiery priest) یک سریال کره‌ای کمدی و اکشن به کارگردانی میونگو وو لی است که پخش آن از سال 2019 توسط شبکه SBS آغاز شد و پس از 20 قسمت به پایان رسید.

این سریال به دلیل ریتم تند و جذاب داستانی، بازی عالی گروه بازیگری و شخصیت‌پردازی‌های خوبش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. سریال کشیش بی‌اعصاب یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های سال 2019 در کشور کره بود که به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد.

کیم نم گیل، کیم سونگ کیون، گو جون و سانگ وو جیان ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال کشیش بی‌اعصاب بدین شرح است: به دنبال مرگ مرموز یک کشیش سالخورده، یک مأمور تبدیل به کشیش می‌شود تا مقصرانی را که درگیر این قانون هستند معرفی کند. اینگونه سفر خنده‌دار این مامور جهت سرنگونی گانگسترها و مقامات فاسد شهر آغاز می‌شود. وقتی دادستان فاسد شهر از همکاری امتناع می ورزد، این سفر به مشکلی بزرگ برمی‌خورد.

بهترین فیلم‌های سینمایی کره‌ای

در بخش زیر، می‌توانید لیست بهترین فیلم‌های سینمایی کشور کره را مشاهده نمایید.




بنر فیلم پنی پنچر
پوستر فیلم پنی پنچر

پنی پنچر

Penny Pinchers
کارگردان: Kim Jeong-hwan نویسنده: Kim Jeong-hwan
سال انتشار:2011محصول: کره جنوبی
Han Ye-seulHan Ye-seul
Song Joong-kiSong Joong-ki
Lee Sang-yeobLee Sang-yeob
Shin So-yulShin So-yul
Ra Mi-ranRa Mi-ran

درباره فیلم پنی پنچر


پنی پینچرز (Penny Pinchers) یکی از بهترین فیلم های کره‌ای محسوب می‌شود که در سال 2011 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده کیم جونگ هوان قرار داشت. استنلی کواک و جونگ هون تام تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم پنی پینچرز واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت و نمرات متوسطی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را به دلیل صحنه‌های کمدی خنده‌دار و بازی جذاب گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند؛ اما آن‌ها اعتقاد داشتند فیلم دارای ضعف‌های متعددی در فیلم‌نامه خود است. فیلم پنی پینچرز فروش نسبتا خوبی داشت و حدود 2.7 میلیون دلار در گیشه فروخت.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم کره‌ای به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سونگ جونگ‑کی، هان یه سول، لی سانگ یووب، شین سو‑یول و لی جی وان اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم پنی پینچرز بدین شرح است: چون جی وونگ یک فارغ‌التحصیل دانشگاهی بیکار است که پیوسته در مصاحبه‌های شغلی رد می‌شود و از طریق کمک هزینه مادرش که یک رستوران کوچک در حومه شهر را اداره می‌کند، زندگی می‌کند.




بنر فیلم انگل

انگل

Parasite
کارگردان: Bong Joon-ho نویسنده: Bong Joon-ho , Han Jin-won
سال انتشار:2019محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین فیلم
Song Kang-hoSong Kang-ho
Lee Sun-kyunLee Sun-kyun
Cho Yeo-jeongCho Yeo-jeong
Choi Woo-shikChoi Woo-shik
Park So-damPark So-dam
Lee Jung-eunLee Jung-eun

درباره فیلم انگل


انگل (Parasite) یک فیلم کره‌ای در ژانر کمدی سیاه و دلهره‌آور است که موفقیت‌هایش پس از اکران فراتر از تصورات سازندگانش بود. وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی فیلم انگل برعهده بونگ جون هو قرار داشت. کواک سین-آئه، مون یانگ کوون و جانگ یانگ هوان در امر تهیه‌کنندگی و هان جین وون در امر نویسندگی جون هو را همراهی کردند.

فیلم انگل پس از اکران در سال 2019 به‌عنوان یک شاهکار سینمایی از سوی منتقدان توصیف شد. منتقدان اعتقاد داشتند سازندگان در این فیلم به‌زیبایی هرچه‌تمام‌تر ژانرهای مختلف را با یکدیگر ترکیب کردند. آن‌ها فیلم انگل را در زمینه‌های بازیگری، کارگردانی و فیلم‌نامه مورد تحسین قرار دادند.

فیلم انگل موفق شد به کسب معتبرترین جوایز بین‌المللی سال شد. این فیلم طی مراسم اسکار سال 2020 در شش رشته نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت موفق شد در چهار رشته بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان و بهترین فیلم‌نامه اورجینال این جایزه را به‌دست بیاورد. این فیلم‌ به‌عنوان نخستین فیلم غیرانگلیسی زبان که موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم شد، تاریخ‌سازی کرد. فیلم انگل در مراسم گلدن گلوب 2020 نیز موفق به کسب جایزه بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان شد.

سونگ کانگ-هو، لی سون-کیون، چو یئو جئونگ، چوی وو-شیک، پارک سو-دام، جانگ زیسو، لی جانگ-ایان، جانگ هیه-جین و پارک سئو-جون ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در فیلم انگل به ایفای نقش پرداختند.

فیلم انگل توانست موفقیت تجاری بزرگی را برای سازندگانش رقم بزند و مورد استقبال گسترده مخاطبان قرار بگیرد. این فیلم که با بودجه 11.4 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 269 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک خانواده که دارای وضعیت مالی ضعیفی دارند، توسط یکی از دوستان خود با فریب و حیله‌گری جهت انجام شغل‌های مختلف وارد خانه و زندگی خانواده‌ای ثروتمند به نام پارک می‌شوند. آن‌ها برای استخدام در شغل‌های مورد نظر خود تصمیم می‌گیرند برای خدمتکاران خانواده پارک پاپوش درست کرده و باعث اخراج آن‌ها شوند. وضعیت این خانواده پس از کسب شغل کاملا دگرگون می‌شود؛ اما آرامش آن‌ها برای مدت زمان زیادی ادامه پیدا نمی‌کند و این خانواده به سرعت وارد دردسری عظیم می‌شوند.




بنر فیلم بادگیر
پوستر فیلم بادگیر

بادگیر

Windstruck
کارگردان: Kwak Jae-yong نویسنده:
سال انتشار:2004محصول: کره جنوبی
Jun Ji-hyunJun Ji-hyun
Jang HyukJang Hyuk
Kim Jung-taeKim Jung-tae
Kim Su-roKim Su-ro
Lee Ki-wooLee Ki-woo
Kim Chang-wanKim Chang-wan

درباره فیلم بادگیر


بادگیر (Windstruck) یکی از فیلم های کره‌ای جذاب است که توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. کواک جائه-یونگ وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. جئون هون تاک نیز تهیه‌کننده فیلم بادگیر بود.

فیلم بادگیر واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت و نمرات متوسطی را از جانب آن‌ها دریافت کرد. منتقدان این فیلم را به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و داستان جذاب مورد تحسین قرار دادند؛ اما آن‌ها اعتقاد داشتند که فیلم بادگیر در بخش‌ شخصیت‌پردازی‌ها کمی گنگ بوده و باعث سردرگمی مخاطبان می‌شود.

این فیلم توانست فروش خوبی را در گیشه داشته باشد و مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد. فیلم بادگیر حدود 25 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروخت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جون جی‑هیون، جانگ هیوک، کیم جونگ تای، کیم شنگ وان و جونگ هو‑بین اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم بادگیر بدین شرح است: افسر یئو کیونگ جین یک پلیس زن جوان جاه‌طلب است که در اداره پلیس سئول خدمت می‌کند. یک روز هنگام تعقیب کیف قاپی، او به طور تصادفی گو میونگ وو، معلم فیزیک در یک مدرسه دخترانه را که درواقع تلاش در گرفتن دزد داشت، دستگیر می‌کند.




بنر فیلم خاطرات قتل
پوستر فیلم خاطرات قتل

خاطرات قتل

살인의 추억
کارگردان: Bong Joon-ho نویسنده: Bong Joon-ho , Shim Sung-bo
سال انتشار:2003محصول: کره جنوبی
Song Kang-hoSong Kang-ho
Kim Sang-kyungKim Sang-kyung
Kim Roe-haKim Roe-ha
Song Jae-hoSong Jae-ho
Park Hae-ilPark Hae-il
Go Seo-heeGo Seo-hee

درباره فیلم خاطرات قتل


خاطرات قاتل (Memories of Murder) به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شاهکارهای تاریخ سینمای کره شناخته می‌شود که به محبوبیت بین‌المللی بزرگی دست پیدا کرد. این فیلم‌ کره‌ای براساس حوادث واقعی ساخته شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده بونگ جون-هو قرار داشت. شیم سونگ بو نیز در امر نویسندگی جون-هو را همراهی کرد. چا سونگ جه تهیه‌کننده این پروژه موفق بود.

فیلم خاطرات قاتل پس از اکران در سال 2003 با استقبال گسترده منتقدان مواجه شد و نمرات فوق‌العاده‌ای را کسب کرد. منتقدان این فیلم را به دلیل فیلم‌نامه قدرتمند، کارگردانی عالی و بازی فوق‌العاده گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند. لازم به ذکر است که کوئنتین تارانتینو فیلم خاطرات قاتل را جزو 20 فیلم برتر خود از سال 1992 معرفی کرده است.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم خاطرات قاتل به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سونگ کانگ‌هو، کیم سانگ‌کیونگ، کیم روی‌ها، پارک هائه‌ایل و بیونگ هی بونگ اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم خاطرات قاتل بدین شرح است: داستان فیلم در سال ۱۹۸۶ در کرۀ جنوبی شروع می‌شود. جایی که برای دومین بار جسد دختری با دست و پای بسته و در حالی که مورد تجاوز قرار گرفته پیدا می‌شود. دو کارآگاه پلیس محلی خشن و جوان، مأمور رسیدگی به این پرونده شده و بدون هیچ ترفند خاصی، تنها با شکنجه و بازجویی مظنونین، در کارشان جلو می‌روند. تا اینکه یک کارآگاه حرفه‌ای از سئول می‌آید تا به آن دو در تحقیقات کمک کند. بعد از پیدا شدن سومین جسد زن، آن‌ها سرنخ‌هایی از این قاتل سریالی به دست می‌آورند.




بنر فیلم طلسم شده
پوستر فیلم طلسم شده

طلسم شده

Spellbount
کارگردان: Hwang In-ho نویسنده: Hwang In-ho
سال انتشار:2011محصول: کره جنوبی
Son Ye-jinSon Ye-jin
Lee Min-kiLee Min-ki
Park Chul-minPark Chul-min
Hwang Seung-eonHwang Seung-eon
Kim Hyun-sookKim Hyun-sook
Yoon Ji-minYoon Ji-min

درباره فیلم طلسم شده


یکی دیگر از بهترین فیلم های کره‌ای که به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد فیلم طلسم‌شده (Spellbound) بود. هوانگ این هوو وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. آن یونگ جین نیز تهیه‌کننده فیلم طلسم‌شده بود.

منتقدان فیلم طلسم‌شده را به دلیل خلاقیت داستانی خاصش مورد تحسین قرار دادند. سازندگان در این فیلم با ترکیب ژانرهای مختلف سعی کردند تا توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کنند. این فیلم در زمینه عملکرد گروه بازیگری نیز با تحسین منتقدان مواجه شد.

فیلم طلسم‌شده فروش خوبی را نیز در گیشه تجربه کرد. این فیلم حدود 18 میلیون دلار در گیشه فروش داشت. لی مین کی، سون یه-جین، هونگ سونگ-آن، پارک چول مین و کیم هیون سوک ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم طلسم‌شده بدین شرح است: جو گو یک جادوگر خیابانی است که در یکی از اجراهای خود متوجه یک دختر بدبخت به نام یئو ری در تماشاگران می شود. یئو الهام‌بخش جو برای اجرای یک نمایش جادویی ترسناک می‌شود. این نمایش یک شبه به موفقیت بزرگی دست پیدا می‌کند و باعث مشهور شدن جو می‌شود.




بنر فیلم اولدبوی

اولدبوی

Oldboy
کارگردان: Park Chan-wook نویسنده: Park Chan-wook , Hwang Jo-yoon , Lim Joon-hyung
سال انتشار:2003محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین فیلم
Choi Min-sikChoi Min-sik
Yoo Ji-taeYoo Ji-tae
Kang Hye-jungKang Hye-jung
Kim Byung-okKim Byung-ok
Ji Dae-hanJi Dae-han
Oh Dal-suOh Dal-su

درباره فیلم اولدبوی


فیلم اولدبوی (Oldboy) یکی از قدرتمند‌ترین آثار سینمای کره محسوب می‌شود که بدون شک استحقاق حضور در لیست بهترین فیلم‌ های کره‌ای را داراست. فیلم اولدبوی با اقتباس مجموعه مانگای ژاپنی به همین نام اثر گارون تسوچیا ساخته شد. پارک چان-ووک وظیفه کارگردانی و نویسندگی فیلم اولدبوی را برعهده داشت.

چان-ووک در امر نویسندگی تنها نبود و نویسندگانی چون هوانگ جو-یون و ایم جون-هیونگ نیز او را همراهی کردند. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم اولدبوی برعهده ایم سونگ-یونگ و کیم دونگ-جو قرار داشت.

فیلم اولدبوی توانست نمرات خوبی را از جانب منتقدان دریافت کند و با تمجید آن‌ها مواجه شود. منتقدان این فیلم را به دلیل عمق داستانی، فیلم‌نامه قدرتمند و بازی محشر گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند. چویی مین‑سیک، کانگ هیه‑جونگ، یو جی تای، گارون تسوچیا و یون جین سو ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم اولدبوی توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کند و سود بزرگی را برای سازندگانش رقم بزند. این فیلم که با بودجه 3 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 15 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم اولدبوی بدین شرح است: اوته سا یک مرد خوشگذران است که به دلیل قرار داشتن در حالت غیرعادی بازداشت شده است. او در روز تولد دخترش دزدیده می‌شود و برای مدت ۱۵ سال در یک اتاق زندانی می‌شود. در طول ۱۵ سال هیچ‌کس به سراغ او نمی‌آید و هر بار که اقدام به خودکشی می‌کند، توسط افراد ناشناس درمان شده و به اتاق قبلی برگردانده می‌شود. بعد از سپری شدن ۱۵ سال به همان مرموزی روز اول آزاد می‌شود.




بنر فیلم دختر سسی من
پوستر فیلم دختر سسی من

دختر سسی من

My Sassy Girl
کارگردان: Kwak Jae-yong نویسنده: Kwak Jae-yong
سال انتشار:2001محصول: کره جنوبی
Cha Tae-hyunCha Tae-hyun
Jun Ji-hyunJun Ji-hyun
Kim In-munKim In-mun
Song Ok-sukSong Ok-suk
Han Jin-heeHan Jin-hee
Yang Geum-seokYang Geum-seok

درباره فیلم دختر سسی من


دختر پرروی من (My Sassy Girl) فیلم کره‌ای به کارگردانی و نویسندگی کواک جائه-یونگ است که در سال 2001 اکران شد. جائه-یونگ در امر نویسندگی تنها نبود و کیم هو-سیک نیز او را همراهی کرد. شین چول نیز وظیفه تهیه‌‌کنندگی فیلم دختر پرروی من را برعهده داشت.

فیلم دختر پرروی من یا دیدگاه‌های مثبت منتقدان مواجه شد و نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را در زمینه‌های بازیگری، کارگردانی و شخصیت‌پردازی‌ها مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم در بخش فروش نیز بسیار موفق بود و فروش فوق‌العاده‌ای در گیشه داشت. فیلم دختر پرروی من حدود 32 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. جون جی‑هیون، چا تائه هیون، کواک جائه‑یونگ، سانگ اوکی سوک و هان جین هی ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی بودند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم دختر پرروی من بدین شرح است: این فیلم داستان عشق یک دانشجوی مهندسی مرد به نام گیون وو و یک دختر (که نام او در فیلم هرگز ذکر نشده است) را روایت می کند.




بنر فیلم تعقیب کننده
پوستر فیلم تعقیب کننده

تعقیب کننده

추격자
کارگردان: Na Hong-jin نویسنده: Na Hong-jin , Hong Won-chan , Lee Shin-Ho
سال انتشار:2008محصول: کره جنوبی
Kim Yoon-seokKim Yoon-seok
Ha Jung-wooHa Jung-woo
Seo Young-heeSeo Young-hee
Kim Yoo-jungKim Yoo-jung
Jeong In-giJeong In-gi
Park Hyo-jooPark Hyo-joo

درباره فیلم تعقیب کننده


تعقیب‌کننده (The Chaser) فیلم کره‌ای به کارگردانی و نویسندگی نا هانگ-جین است که در سال 2008 اکران شد. البته شینهو لی و هونگ وون-چان در امر نویسندگی هانگ-جین را همراهی کردند. فیلم تعقیب‌کننده براساس واقعیت ساخته شده است.

این فیلم توانست با استقبال منتقدان مواجه شود و نمرات خوبی را دریافت کند. منتقدان فیلم تعقیب‌کننده را به دلیل داستان مهیج و بازی جذاب گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم تعقیب‌کننده به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ها جونگ‑وو، کیم یون سئوک، سییو یونگ هی، پارک هایو جوو و کیم یو جونگ اشاره کرد.

تعقیب‌کننده یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سینما کره محسوب می‌شود که فروش بسیار بالایی در گیشه داشت. این فیلم که با بودجه 2.6 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 35.8 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم تعقیب‌کننده بدین شرح است: این فیلم داستان یک کارآگاه سابق را به تصویر می‌کشد که در ادامه مسیر زندگی‌اش کاملا تغییر می‌کند.




بنر فیلم من شیطان رو دیدم
پوستر فیلم من شیطان رو دیدم

من شیطان رو دیدم

I saw the devil
کارگردان: Kim Jee-woon نویسنده: Kim Jee-woon , Park Hoon-jung
سال انتشار:2010محصول: کره جنوبی
Lee Byung-hunLee Byung-hun
Choi Min-sikChoi Min-sik
Jeon Kuk-hwanJeon Kuk-hwan
Cheon Ho-jinCheon Ho-jin
Oh San-haOh San-ha
Kim Yoon-seoKim Yoon-seo

درباره فیلم من شیطان رو دیدم


من شیطان را دیدم (I Saw the Devil) نیز یکی از بهترین فیلم های کره‌ای به‌حساب می‌آید که وظیفه کارگردانی آن برعهده کیم جی-وون قرار داشت. داستان این فیلم توسط پارک هوون جونگ به رشته تحریر درآمد. کیم هیونگ‌وو، جو سونگ ون، کیم جایونگ و کیم جانگ هوا نیز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم من شیطان را دیدم با استقبال منتقدان روبه‌رو شد و دیدگاه‌های مثبتی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را به دلیل مضامین روانشناسانه و بازی‌های داستانی‌اش مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم در بخش فروش نیز قدرتمند ظاهر شد و توانست مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد. فیلم من شیطان را دیدم که با بودجه 6 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 12 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به چویی مین‑سیک، لی بیونگ‑هان، کیم جی‑وون، این سییو کیم و ا سن ها اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم من شیطان را دیدم بدین شرح است: کیم سو هیون یک افسر امنیتی جوان است که همسر باردارش توسط یک قاتل روانی به نام کیونگ چول به‌طرز وحشتناکی کشته و تکه‌تکه می‌شود. او تصمیم می‌گیرد خودش وارد عمل شود و به بدترین شکل ممکن از قاتل انتقام بگیرد.




بنر فیلم قطار بوسان
پوستر فیلم قطار بوسان

قطار بوسان

Train to Busan
کارگردان: Yeon Sang-ho نویسنده: Yeon Sang-ho , Park Joo-suk
سال انتشار:2016محصول: کره جنوبی
Gong YooGong Yoo
Ma Dong-seokMa Dong-seok
Jung Yu-miJung Yu-mi
Choi Woo-shikChoi Woo-shik
Ahn So-heeAhn So-hee
Kim Soo-ahnKim Soo-ahn

درباره فیلم قطار بوسان


قطار بوسان (Train to Busan) یک فیلم کره‌ای ترسناک و اکشن است که موفقیت بین‌المللی بزرگی را تجربه کرد. یان سنگ-هو وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. لی دانگ-ها تهیه‌کننده این فیلم بود. داستان فیلم قطار بوسان نیز توسط پارک جو-سوک به رشته تحریر درآمد.

منتقدان فیلم قطار بوسان را به دلیل داستان جذاب، فیلم‌نامه قدرتمند و کارگردانی عالی مورد تحسین قرار دادند. گونگ یو، ما دونگ-سیوک، جیونگ یو-می، کیم سو-آن، چوی وو-شیک، سوهی و کیم یو-سیونگ ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم قطار بوسان یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای کره محسوب می‌شود که توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند. این فیلم که با بودجه 8.5 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 99 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم قطار بوسان بدین شرح است: هنگامی که یک ویروس مرگبار زامبی در کره‌ جنوبی شیوع پیدا می‌کند، تعدادی از مسافران قطار سئول به بوسان، جهت زنده ماندن باید با موانع سر راهشان دست و پنجه نرم ‌کنند. آن‌ها باید تلاش کنند که زنده بمانند تا به بوسان که پاک سازی شده است برسند.




بنر فیلم تگوکی

تگوکی

Tae Guk Gi: The Brotherhood of War
کارگردان: Kang Je-gyu نویسنده: Kang Je-gyu , Han Ji-hoon , Kim Sang-don
سال انتشار:2004محصول: کره جنوبی , کره جنوبی
تماشای آنلاین فیلم
Jang Dong-gunJang Dong-gun
Won BinWon Bin
Lee Eun-juLee Eun-ju
Gong Hyung-jinGong Hyung-jin
Park Jeong-WooPark Jeong-Woo
Jo Yoon-heeJo Yoon-hee

درباره فیلم تگوکی


تگوکی (Taegukgi) یک فیلم کره‌ای به کارگردانی و نویسندگی کانگ جی گیو است که در سال 2004 اکران شد. کانگ جی گیو در امر نویسندگی تنها نبود و نویسندگانی چون هان جی هون و کیم سانگ دون نیز او را همراهی کردند. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم تگوکی برعهده لی سئونگ هون قرار داشت.

فیلم تگوکی در جلب نظر منتقدان بسیار موفق بود و با تمجید آن‌ها روبه‌رو شد. منتقدان این فیلم را به دلیل فیلم‌نامه قدرتمند، صحنه‌های جنگی جذاب و بازی عالی بازیگران مورد تحسین قرار دادند.

فیلم تگوکی مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کرد و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای کره تبدیل شد. این فیلم که با بودجه 12.8 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 69 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به وون بین، جانگ دانگ گان، لی ایون جو، گونگ هیونگ‑جین و آن گیل کانگ اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم تگوکی بدین شرح است: در سال 2003 یک گروه از ارتش کره به حفاری بقایای باقی مانده در میدان نبرد جنگ کره پرداختند تا یک مکان یادبود ایجاد کنند.




بنر فیلم به‌یاد آور

به‌یاد آور

Recalled
کارگردان: Seo Yu-min نویسنده: Seo Yu-min
سال انتشار:2021محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین فیلم
Kim Kang-wooKim Kang-woo
Seo Ye-jiSeo Ye-ji
Bae Yoo-ramBae Yoo-ram
Yeom Hye-ranYeom Hye-ran
Kim Kang-hoonKim Kang-hoon
Park Sang-wookPark Sang-wook

درباره فیلم به‌یاد آور


یادآوری (Recalled) یک فیلم کره‌ای به کارگردانی و نویسندگی سئو یو مین است که در سال 2021 اکران شد. جئونگ هایه اون تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم یادآوری نمرات نسبتا خوبی از سوی منتقدان دریافت کرد و در جلب نظر مخاطبان موفق بود. این فیلم حدود 2.71 میلیون دلار فروش کرد. سئو یه جین، کیم کانگ وو، کیم ووک و سانگ هیوک بازیگرانی فیلم یادآوری بودند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سو جین تصادف می‌کند و حافظه خود را از دست می‌دهد. او شروع به دیدن آینده می‌کند و هنگامی که توهمات شروع به واقعیت می‌کنند، خاطرات گیج‌کننده، او را با واقعیتی درمورد همسرش جی هون رودررو می‌کند.




بنر فیلم رفتگران فضایی

رفتگران فضایی

Space Sweepers
کارگردان: Jo Sung-hee نویسنده: Jo Sung-hee , Yoon Seung-min , Yoo-kang Seo-ae
سال انتشار:2021محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین فیلم
Song Joong-kiSong Joong-ki
Kim Tae-riKim Tae-ri
Yoo Hae-jinYoo Hae-jin
Jin Sun-kyuJin Sun-kyu
Richard ArmitageRichard Armitage
Kim Mu-yeolKim Mu-yeol

درباره فیلم رفتگران فضایی


رفتگرهای فضایی (Space Sweepers) یکی از بهترین فیلم های کره‌ای به کارگردانی و نویسندگی جو سونگ هی است که در سال 2021 توسط سرویس نت‌فلیکس عرضه شد. این فیلم با بودجه 20 میلیون دلاری ساخته شد.

فیلم رفتگرهای فضایی به دلیل ایرادات فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌های ضعیف مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله بازیگرهایی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سونگ جونگ کی، کیم تائه ری، جین سئون کیو و یو هی جین اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال 2092، زمین تقریبا غیرقابل سکونت شده است. UTS خانه جدیدی را برای گردش بشریت می‌سازد که فرایندهای طبیعی روی زمین را تقلید می‌کند. با این حال، تنها تعداد کمی از افراد مجاز به تبدیل شدن به شهروندان UTS هستند، در حالی که کسانی که روی زمین باقی مانده‌اند هوای آلوده تنفس می‌کنند.




بنر فیلم شب هشتم

شب هشتم

The 8th Night
کارگردان: Kim Tae-hyoung نویسنده: Kim Tae-hyoung
سال انتشار:2021محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین فیلم
Lee Sung-minLee Sung-min
Park Hae-junPark Hae-jun
Kim You-jungKim You-jung
Nam Da-reumNam Da-reum
Kim Dong-youngKim Dong-young
Lee EolLee Eol

درباره فیلم شب هشتم


شب هشتم (The 8th Night) یک فیلم کره ای به کارگردانی و نویسندگی کیم تائه هیونگ است که در سال 2021 توسط سرویس نت‌فلیکس عرضه شد. هیون کوانگ سئو وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم شب هشتم نمرات بسیار پایینی دریافت کرد و در جلب نظر مخاطبان نیز چندان موفق نبود. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی سونگ مین، پارک های جون، کیم یو جونگ و نام دا ریوم اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک راهب با مهره‌های نیایش در یک دست و تبر در دست دیگر، روح هزار ساله‌ای را شکار می‌کند که انسان‌ها را در اختیار دارد و جهنم را بر روی زمین راه می اندازد.




بنر فیلم شب در بهشت

شب در بهشت

Night in Paradise
کارگردان: Park Hoon-jung نویسنده: Park Hoon-jung
سال انتشار:2021محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین فیلم
Um Tae-gooUm Tae-goo
Jeon Yeo-beenJeon Yeo-been
Cha Seung-wonCha Seung-won
Lee Ki-youngLee Ki-young
Park Ho-sanPark Ho-san
Hyun Bong-sikHyun Bong-sik

درباره فیلم شب در بهشت


شب در بهشت (Night in Paradise) فیلمی جنایی و درام به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی پارک هون جونگ است که در سال 2020 توسط سرویس نت‌فلیکس عرضه شد.

فیلم شب در بهشت با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد. این فیلم در زمینه بازی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت؛ اما به دلیل روند داستانی گیج‌کننده‌اش مورد انتقاد قرار گرفت. اوم ته گو، جئون یو بین و چا سونگ وون ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: به یک تبهکار به نام ته گو فرصت داده می‌شود تا به باند رقیب خود بوکسونگ، به ریاست رئیس دوه بپیوندد. ته گو این پیشنهاد را که منجر به قتل خواهر و خواهرزاده‌اش می‌شود، رد می‌کند.




بنر فیلم پادشاهی آشین از شمال

پادشاهی آشین از شمال

Kingdom: Ashin of the North
کارگردان: Kim Seong-hun نویسنده: Kim Eun-hee
سال انتشار:2021محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین فیلم
Jun Ji-hyunJun Ji-hyun
Park Byung-eunPark Byung-eun
Kim Si-aKim Si-a
Kim Roi-haKim Roi-ha
Koo Kyo-hwanKoo Kyo-hwan
Jung Suk-wonJung Suk-won

درباره فیلم پادشاهی آشین از شمال


پادشاهی: آشین شمال (Kingdom: Ashin of the North) فیلمی به کارگردانی سئونگ هون کیم است. فیلم‌نامه این فیلم توسط ایون هی کیم نوشته شد.

این فیلم پس از اکران دیدگاه‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت. ازجمله بازیگرانی که در فیلم پادشاهی: آشین شمال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جون جی هیون، سیاه کیم و بیونگ ایون پارک اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: تراژدی، خیانت و یک کشف اسرارآمیز باعث انتقام یک زن، از دست دادن قبیله و خانواده‌اش در این قسمت ویژه پادشاهی می‌شود.




بنر سریال هم اتاقی من یه روباه نه دمه

هم اتاقی من یه روباه نه دمه

My Roommate Is a Gumiho
سازنده:
سال‌های انتشار:2021محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Jang Ki-yongJang Ki-yong
Lee Hye-riLee Hye-ri
Kang Han-naKang Han-na
Kim Do-wanKim Do-wan
Park Kyung-hyePark Kyung-hye
Bae In-hyukBae In-hyuk

درباره سریال هم اتاقی من یه روباه نه دمه


هم‌اتاقی من یک گومیهو است (My Roommate Is a Gumiho) یک سریال به کارگردانی نام سونگ وو و پارک جون هوا است که در سال 2021 پخش شد. وظیفه نویسندگی این سریال برعهده بیک سون وو و چوی بو ریم قرار داشت.

سریال هم‌اتاقی من یک گومیهو است توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد و استقبال گسترده آنان را در پی داشت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جانگ کی یونگ، لی هی ری و کانگ هان نا اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان راجع‌ به یک گومیهو است که صدها سال زندگی کرده تا انسان شود. گومیهو یک روباه نه دم است که در افسانه‌های عامیانه و افسانه‌های کره‌ای ظاهر می‌شود.




بنر سریال نقل مکان به بهشت

نقل مکان به بهشت

Move to Heaven
سازنده: Yoon Ji-ryeon
سال‌های انتشار:2021محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Lee Je-hoonLee Je-hoon
Tang Jun-sangTang Jun-sang
Hong Seung-heeHong Seung-hee
Ji Jin-heeJi Jin-hee
Jeong Seok-yongJeong Seok-yong
Jung Young-jooJung Young-joo

درباره سریال نقل مکان به بهشت


حرکت به بهشت (Move to Heaven) یک سریال کره ای جدید به کارگردانی کیم سونگ هو است که در سال 2021 اکران شد. فیلم‌نامه این سریال توسط یون جی ریون نوشته شد.

سریال حرکت به بهشت توانست در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر شود و تحسین آنان را برانگیزد. لی جی هون، تانگ جون سانگ، لی جائه ووک، جی جین هی و هونگ سونگ هی ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال حرکت به بهشت بدین شرح است: هان گو رو مبتلا به سندروم آسپرگر، به همراه پدرش در نقل مکان به بهشت کار می‌کند. کار آن‌ها تمیزکاری و مرتب کردن وسایل به جا مانده افراد متوفی است. وقتی پدر گو رو می‌میرد، عمویش سانگ گو که مردی سرد و یک رزمی‌کار سابق مسابقات زیر زمینی بوده، سرپرستی او را به عهده می‌گیرد.

نظرات در مورد پست بهترین سریال‌های کره‌ای

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_61529

پنج‌شنبه، 20 مرداد 1401، 15:44

سلام ممنون از سریال های عالی کره ای فقط سوال من این است که چرا درمجموعه بهترین های هند تعداد بسیاری کمی قابل پخش است ولی در کره ای همه قابل پخش ممنون


عکس پروفایل

پوریا

جمعه، 21 مرداد 1401، 14:48

سلام ما لیست‌ها رو آماده کردیم و کم کم فیلم و سریال‌های داخل لیست رو روی سایت برای پخش قرار می‌دیم.

عکس پروفایل

u_16541

چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401، 19:31

لطا خنده در وایکیکی و دو بونگ سون و پر وزنه بردار رو هم بزارید سریال های خیلی محبوب هستند لطفا لطفا لطا لطفا لطفا بزارید خیلی قشنگ هستند


عکس پروفایل

مصطفی

چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401، 22:47

سلام و عرض ادب .. بروی چشم .. تمام تلاشمون رو میکنیم که آرشیو کره‌ای سایت رو بهتر کنیم .. سریالایی که فرمودید رو برای تیم محتوامون میفرستم و در اسرع وقت قرارشون میدیم 💗💗

عکس پروفایل

u_10490

پنج‌شنبه، 31 تیر 1400، 14:12

سلام می خواستم بپرسم تو برنامتون هست که سریال های لیست بالا رو تو سایتتون قرار بدید؟


عکس پروفایل

مصطفی

پنج‌شنبه، 31 تیر 1400، 17:57

سلام. تمام تلاشمونو میکنیم که کامل کنیم سریالای این لیست رو .. خیلیاشو توی این چندماهه کار کردیم و توی سایت قرار دادیم، مابقی هم سعی میکنیم بزاریم.

عکس پروفایل

u_20842

پنج‌شنبه، 06 خرداد 1400، 23:43

سلام وینچنزو واقعا قشنگه

عکس پروفایل

u_20705

چهارشنبه، 05 خرداد 1400، 20:22

سلام و خسته نباشید حتما حتما حتما سریال ته جویونگ یا همون شاه دایه جویونگ رو در بخش بهترین سریال های تاریخی کره ای قرار بدید.خیلی ها از جمله من معتقدیم که این سریال بهترین سریال کره ایه که تا به حال تولید شده.و اگه امکانش هست خواهشا این سریال رو در ملو فیلم هم به صورت آنلاین قرار بدید. با تشکر فراوان


عکس پروفایل

مصطفی

پنج‌شنبه، 06 خرداد 1400، 09:50

سلام. خیلی خیلی ممنون از پیشنهادتون، حتما توی بروزرسانی‌های آینده مقاله از سریالی که فرمودید استفاده میکنیم .. راجع به قرار دادنش توی سایت هم در آینده قصد داریم سریال‌های کره‌ای تاریخی رو پوشش بدیم، چون هم سانسور به داستانشون آسیبی نمیزنه، و هم اینکه جذابیت بالایی دارند و خیلی خوب مخاطب رو مجذوب خودشون میکنن .. در آینده‌ای نه چندان دور حتما روی این مورد کار میکنیم. خیلی متشکرم از مشارکتتون.

عکس پروفایل

u_20546

سه‌شنبه، 04 خرداد 1400، 00:15

سریال پنت هاوس عاااالیه?

عکس پروفایل

u_18363

جمعه، 24 اردیبهشت 1400، 04:27

سلام خسته نباشید سریالهای کره ای پیشنهادی شما بسیار عالی هستن ولی سریالها نصفه هستن لطفا ادامه سریالها رو بگذارید مرسی


عکس پروفایل

مصطفی

جمعه، 24 اردیبهشت 1400، 10:27

سلام. خیلی خیلی ممنون خوشحالم که از پیشنهادها راضی هستید .. راجع به سریال‌های توی خود سایت هم ما تا جایی که بتونیم سعی میکنیم آرشیو کره‌ای رو تکمیل کنیم، اما خوب اولویت با فیلم و سریال‌های جدیده و عناوین قدیمی ممکنه طول بکشه تا بتونیم قرارشون بدیم توی سایت.

عکس پروفایل

u_15262

پنج‌شنبه، 16 اردیبهشت 1400، 19:04

سلام ی سایت برا تماشا فیلم بدون سانسور با زیرنویس بهم پیشنهاد کنید...از سایت شما هم زیاد استفاده میکنم..دست همگی درد نکنه


عکس پروفایل

مصطفی

پنج‌شنبه، 16 اردیبهشت 1400، 19:42

سلام. خواهش میکنم خوشحالیم که از ملوفیلم استفاده میکنید :) راستش سایت‌های دیگه رو نمیتونیم معرفی کنیم؛ خلاف قوانینه و ممکنه برامون بد شه .. چون سایتایی که سانسور نمیکنن طبق قوانین متخلف محسوب میشن و احتمال داره شر درست شه برامون xD

عکس پروفایل

u_17721

شنبه، 11 اردیبهشت 1400، 19:50

تاریخ آرتدال پیدانمیشه


عکس پروفایل

مصطفی

یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400، 08:16

چرا داریمش که توی لیست :) توی بخش سریال‌های تاریخی گزینه دومه.

عکس پروفایل

u_16993

دوشنبه، 06 اردیبهشت 1400، 01:40

پس پادشاه ابدی کو؟! دبلیو هم قشنگه قمارباز سلطنتی باران عشق اینا فوق العادست


عکس پروفایل

مصطفی

دوشنبه، 06 اردیبهشت 1400، 10:42

سلام. لیست در حال بروزرسانیه و کلی فیلم و سریال میذاریم xD اما خوب الانم فیلم و سریاله خوب کم نداره‌ها :)) ممنونم از پیشنهاد و مشارکتتون .. حتما توی بروزرسانی‌های آینده از عناوینی که فرمودید استفاده می‌کنیم.

عکس پروفایل

u_13573

سه‌شنبه، 10 فروردین 1400، 21:59

سلام امکانش هست سریال های چینی هم بزارید بعضی هاش خیلی قشنگن ... ممنون


عکس پروفایل

مصطفی

چهارشنبه، 11 فروردین 1400، 09:33

سلام. بله حتما توی برنامه‌هامون هست اتفاقا .. ولی خوب یه مقدار دوره از برنامه‌ی اصلیمون. اما در کل ممنونم از پیشنهاد و مشارکتتون. حتما در آینده کاری که گفتید رو انجام می‌دیم.

عکس پروفایل

u_9357

سه‌شنبه، 26 اسفند 1399، 11:55

هری پاتر فک کنم 3 یا 4 بار دیدم همهی قسمتاشو

عکس پروفایل

u_9357

یکشنبه، 24 اسفند 1399، 12:13

ممنون که سعیتونو میکنید هری پاتر کجایی بی من


عکس پروفایل

مصطفی

یکشنبه، 24 اسفند 1399، 18:31

خواهش میکنم xD هری پاتر الان یه گوشه کناری از تاریخ قایم شده xD چند ماه پیش یه شایعاتی منتشر شد که یکی از استریم‌ها قصد داره یه سریال با مضمون دنیای هری پاتر بسازه .. البته دیگه اخباره جدیدی ازش منتشر نشد :(

عکس پروفایل

u_9357

شنبه، 23 اسفند 1399، 16:58

میگ میشه سریای هری پاترم بزاریددد خواهش میکنم زیرنویسش هیجا نیس خواهشش بزارید البته باید ببینید میشه یانه درک میکنم


عکس پروفایل

پوریا

یکشنبه، 24 اسفند 1399، 02:58

حتماً نظرات شما برای ما مهمه و سعی میکنیم قرار بدیم

عکس پروفایل

u_9357

شنبه، 23 اسفند 1399، 16:54

فانتزی بزارید لطفا مث الیس در سرزمینن عجایب سیندرلا و اینا فیلامای دیزنی ممنون عاشق اینجام


عکس پروفایل

پوریا

یکشنبه، 24 اسفند 1399، 02:57

حتماً سعیمونو میکنیم

نظرات بیشتر