خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های الیزابت اولسِن

بهترین فیلم های الیزابت اولسن کدام هستند؟ الیزایت اولسن با حضور در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول نام خود را بر سر زبان‌ها قرار داد.

این بازیگر متولد 13 فوریه سال 1989 بود و در شهر لس‌آنجلس آمریکا به‌دنیا آمد؛ این بازیگر با درخشش در مجموعه فیلم‌های مارول به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کرد.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های الیزابت اولسن را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر سریال وانداویژن

وانداویژن

WandaVision
سازنده: Jac Schaeffer
سال‌های انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Elizabeth OlsenElizabeth Olsen
Paul BettanyPaul Bettany
Kathryn HahnKathryn Hahn
Teyonah ParrisTeyonah Parris
Randall ParkRandall Park
Kat DenningsKat Dennings

درباره سریال وانداویژن


وانداویژن (WandaVision‎) یکی از بهترین آثار کارنامه الیزابت اولسن محسوب می‌شود. در این سریال الیزابت اولسن ایفاگر نقش اصلی، یعنی اسکارلت ویچ، است. سریال وانداویژن، که یکی از بهترین سریال‌های خارجی 2021 محسوب می‌شود، توسط سرویس دیزنی پلاس عرضه شد و خیلی زود به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. وظیفه ساخت این سریال برعهده جک شفر قرار داشت. مت شکمن نیز کارگردان این سریال بود.

سریال وانداویژن پس از عرضه نقدهای مختلفی را دریافت کرد و واکنش‌های گوناگون منتقدان را به همراه داشت. منتقدان داستان سریال را سرگرم‌کننده دانسته و از عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند. البته آن‌ها شخصیت‌پردازی‌ها را ضعیف دانسته و اعتقاد داشتند که ممکن است داستان در برخی بخش‌ها مخاطب را سردرگم کند.

ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به الیزابت اولسن، پل بتانی، دبرا جو روپ، فرد ملامد، کاترین هان، تیونا پریس، کت دنینگز و رندل پارک اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال وانداویژن بدین شرح است: پس از اتفاقات انتقام جویان: پایان بازی، واندا مکسیموف و ویژن یک زندگی آرمانی را در شهر وست ویو شروع می‌کنند و تلاش دارند قدرت های خود را مخفی کنند. وقتی با دهه‌های جدید و استعاره‌های تلویزیونی مواجه می شوند، حس می‌کنند اوضاع آن طور که به نظر می‌رسد، نیست.




بنر فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت

انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت

Avengers: Infinity War
کارگردان: Anthony Russo , Joe Russo نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Chris HemsworthChris Hemsworth
Chris EvansChris Evans
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Tom HollandTom Holland

درباره فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت


انتقام‌جویان جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) جزو بهترین فیلم های الیزابت اولسن است که موفقیت‌های بزرگی را تجربه کرد. وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده برادران روسو قرار داشت. کوین فایگی به‌عنوان تهیه‌کننده و کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی به‌عنوان نویسنده در این پروژه همکاری داشتند.

این فیلم در جلب رضایت منتقدان موفق بود و با تمجید آن‌ها مواجه شدو. منتقدان فیلم را به علت بازی محشر گروه بازیگری، جلوه‌های بصری جذاب و صحنه‌های اکشن نفس‌گیر مورد تحسین قرار دادند. البته گروهی از منتقدان زمان بسیار طولانی فیلم را نقطه ضعف آن دانستند.

فیلم انتقام‌جویان جنگ ابدیت مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌ها سینما روانه کرد و فروشی عالی را در گیشه تجربه کرد. این فیلم با بودجه 400 میلیون خود چیزی در حدود 2.048 میلیارد دلار فروخت. این فروش فیلم جنگ ابدیت را به پرفروش‌ترین فیلم سال 2018، دومین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تاریخ و پنجمین فیلم پرفروش تمام تاریخ سینما تبدیل کرد.

رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک رافلو، کریس ایوانز، اسکارلت جوهانسون، بندیکت کامبربچ، تام هالند، چادویک بوزمن، الیزابت اولسن، کریس پرت، زوئی سالدانیا و جاش برولین ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: تانوس پس از به چنگ آوردن سنگ قدرت از سیاره زاندار، به همراه فرقه سیاه به سفینه بازماندگان آزگارد هجوم می‌برد. ثور، هایمدال، لوکی و هالک نمی‌توانند مانع تانوس شوند و او از طریق تسراکت به سنگ فضا نیز دست پیدا می‌کند. لوکی و هایمدال کشته می‌شوند، هالک شکست می‌خورد و ثور نیز بیهوش در فضا رها می‌شود. هایمدال طی آخرین لحظات هالک را به زمین می‌فرستد تا به انتقامجویان در زمین خبر دهد.

فیلم سینمایی انتقام جویان 3، به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های اکشن شناخته می‌شود. تماشای آن می‌تواند نقطه‌ی عطفی در آثار اکشن برای شما عزیزان باشد.

گالری فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت





بنر فیلم رودخانه ویند

رودخانه ویند

Wind River
کارگردان: Taylor Sheridan نویسنده: Taylor Sheridan
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jeremy RennerJeremy Renner
Elizabeth OlsenElizabeth Olsen
Gil BirminghamGil Birmingham
Kelsey AsbilleKelsey Asbille
Teo BrionesTeo Briones
Tantoo CardinalTantoo Cardinal

درباره فیلم رودخانه ویند


رودخانه ویند (Wind River) یکی دیگر از بهترین فیلم های الیزابت اولسن محسوب می‌شود که بدون شک استحقاق حضور در این لیست را داراست. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده تیلور شریدان قرار داشت. الیزابت ای. بل، پیتر برگ، متیو جورج، باسیل ایوانیک و وین راجرز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم رودخانه ویند با نقدهای مثبت منتقدان مواجه شد و توانست نظرات مثبت آن‌ها را به سمت خود جلب کند. منتقدان این فیلم را به علت عملکرد درخشان گروه بازیگری، فیلم‌نامه قدرتمند و کارگردانی عالی مورد تحسین قرار دادند.

فیلم درام رودخانه ویند در گیشه عملکرد قدرتمندانه‌ای داشت و نسبت به بودجه‌اش توانست درآمد خوبی را برای سازندگانش به ارمغان بیاورد. این فیلم که با بودجه 11 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 45 میلیون دلار فروش کرد. جرمی رنر، الیزابت اولسن، جان برنثال و کلسی چو ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: زمستان در منطقه اختصاصی سرخپوستی ویند ریور در وایومینگ آغاز شده‌ است. کوری لامبرت جسد یخ زده ناتالی هانسن ۱۸ ساله را پیدا می‌کند که بدون کفش یا لباس مناسب زمستانی و با رانی خون آلود افتاده ‌است. مأمور ویژه اف‌بی‌آی، جین بنر، جهت تشخیص و تأیید وقوع قتل وارد ماجرا می‌شود. روز بعد جین از طریق مصاحبه با پدر ناتالی پی می‌برد که او در حال ملاقات با معشوقه جدیدی بود؛ ولی او از نام و نشان مرد جدید بی‌خبر است. نتیجه تشریح جسد حکایت از ترومای غیرنافذ، تجاوز جنسی دارد و نظریه کوری مبنی بر مرگ در اثر در معرض قرار گرفتن و به ویژه تنفس سریع هوای زیر صفر مورد تأیید قرار می‌گیرد. با این حال پزشکی قانونی از تأیید یا تکذیب قتل سر باز می‌زند که این کار مانع از آن می‌شود تا جین درخواست بازرس بیشتر از اف‌بی‌آی نماید.




بنر فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی
پوستر فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی

کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی

Captain America: Civil War
کارگردان: Anthony Russo , Joe Russo نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Chris EvansChris Evans
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Sebastian StanSebastian Stan
Anthony MackieAnthony Mackie
Don CheadleDon Cheadle

درباره فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی


کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War‎) را نیز می‌توان یکی دیگر از بهترین فیلم های الیزابت اولسن دانست که در سال 2016 اکران شد. این فیلم درواقع دنباله دو فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو و کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان محسوب می‌شود که به‌ترتیب در سال‌های 2011 و 2014 اکران شده بود.

برادران روسو وظیفه کارگردانی فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی را برعهده داشتند. فیلم‌نامه این فیلم توسط کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی به رشته تحریر درآمد. کوین فایگی نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.

این فیلم فانتزی پس از اکران با دیدگاه‌های مثبت منتقدان مواجه شد و توانست تحسین آن‌ها را به همراه داشته باشد. منتقدان فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی را در زمینه‌های بازیگری، صحنه‌های اکشن و داستان مورد تحسین قرار دادند.

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگی داخلی در جلب نظر مخاطبان نیز بسیار موفق بود و توانست فروش خارق‌العاده‌ای را در گیشه تجربه کند. این فیلم که با بودجه 250 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 1.153 میلیارد دلار فروش کرد. این فروش باعث شد تا فیلم جنگ داخلی به پرفروش ترین فیلم سال ۲۰۱۶ ، بیست‌ویکمین فیلم پرفروش تاریخ و هشتمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تبدیل شود.

کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، اسکارلت جوهانسون، سباستین استن، آنتونی مکی، امیلی ونکمپ، دان چیدل، جرمی رنر، چادویک بوزمن، پل بتانی، الیزابت اولسن، پل راد، فرانک گریلو، تام هالند، ویلیام هرت و دانیل برول ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال۱۹۹۱، باکی بارنز که توسط هایدرا شستشوی مغزی شده، به یک عملیات اعزام می‌شود و از یک اتومبیل سرم ابرسرباز را به سرقت می‌برد. در زمان حال، تقریبا یک سال بعد از نابودی اولتران در کشور سوکویا توسط انتقام‌جویان، آن‌ها به دنبال متوقف کردن راملو از دزدیدن یک سلاح بیوشیمیایی از آزمایشگاهی در لاگوس هستند. راملو جهت کشتن کاپیتان آمریکا خودش را منفجر می‌کند، اما واندا مکسیموف انفجار را کنترل کرده و آن را به آسمان می‌برد که به ساختمان برخورد می‌کند و باعث کشته شدن چند فعال بشردوست واکاندایی می‌شود.




بنر فیلم انتقام جویان: پایان بازی

انتقام جویان: پایان بازی

Avengers: Endgame
کارگردان: Anthony Russo , Joe Russo نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Chris EvansChris Evans
Mark RuffaloMark Ruffalo
Chris HemsworthChris Hemsworth
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Jeremy RennerJeremy Renner

درباره فیلم انتقام جویان: پایان بازی


فیلم‌ انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) به‌عنوان یکی از بهترین فیلم های جهان می‌تواند در این لیست حضور داشته باشد. برادران روسو به‌عنوان کارگردان و کوین فایگی به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم همکاری داشتند. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نوشته شد.

فیلم پایان بازی مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و با دیدگاه‌های مثبت آن‌ها مواجه شد. منتقدان این فیلم را به علت بازی درخشان گروه بازیگری، کارگردانی قدرتمند و صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز مورد تحسین قرار دادند.

فیلم علمی تخیلی انتقام‌جویان: پایان بازی موفقیت بی‌نظیری را در گیشه تجربه کرد و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شد. این فیلم با بودجه تولید 356 میلیون دلاری چیزی در حدود 2.790 میلیارد دلار فروش کرد. این فروش فیلم پایان بازی را به پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۹، پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما جهان تبدیل کرد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافلو، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، دان چیدل، پل راد، بری لارسون، کارن گیلان، دانای گوریرا، بردلی کوپر، الیزابت اولسن و جاش برولین اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: نیمی از جمعیت دنیا توسط تانوس محو شدند، کاپیتان مارول، تونی استارک و نبیولا را که در فضا سرگردان شده‌اند نجات می‌دهد و آن‌ها را به زمین برمی‌گرداند. آن‌ها با انتقام‌جویان بازمانده دیدار می‌کنند. بروس بنر، استیو راجرز، راکت، ثور، ناتاشا رومانوف، جیمز رودز، کارول دنورز و نبیولا به فضا می‌روند و تانوس را در یک سیاره غیر مسکونی پیدا می‌کنند. آن‌ها قصد دارند تا دوباره از سنگ‌های ابدیت استفاده کنند تا ویرانی‌هایی را که تانوس به بار آورده را جبران کنند؛ ولی تانوس به آنها نشان می‌دهد که قبلاً سنگ‌ها را نابود کرده‌است تا از استفاده بیشتر آن‌ها جلوگیری کند.

گالری فیلم انتقام جویان: پایان بازی





بنر فیلم هنرهای لیبرال
پوستر فیلم هنرهای لیبرال

هنرهای لیبرال

Liberal Arts
کارگردان: Josh Radnor نویسنده: Josh Radnor
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Josh RadnorJosh Radnor
Elizabeth OlsenElizabeth Olsen
Richard JenkinsRichard Jenkins
Allison JanneyAllison Janney
Elizabeth ReaserElizabeth Reaser
John MagaroJohn Magaro

درباره فیلم هنرهای لیبرال


لیبرال آرتس (Liberal Arts) یک فیلم کمدی و عاشقانه به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی جاش ردنر است که در سال 2012 اکران شد. البته در امر تهیه‌کنندگی افرادی چون برایس دال فارا، کلود دال فارا، جس هارا و لورن مونش به ردنر کمک کردند.

فیلم لیبرال آرتس نتوانست توجه منتقدان را به سمت خود جلب کند و نمرات پایینی را دریافت کرد. منتقدان فیلم‌نامه این اثر را سراسر ایراد دانسته و شخصیت‌پردازی‌ها را گنگ و نامفهوم توصیف کردند. منتقدان تنها نکته مثبت فیلم را به بازی عالی گروه بازیگری نسبت دادند.

این فیلم عاشقانه در جلب نظر مخاطبان نیز موفق ظاهر نشد و تنها حدود 1.1 میلیوت دلار در گیشه فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم لیبرال آرتس به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جاش ردنر، الیزابت اولسن، ریچارد جنکینز، آلیسون جانی، جان ماگارو، الیزابت ریزر و زک افران اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم لیبرال آرتس بدین شرح است: جسی فیشر 35 ساله مامور پذیرش دانشکده در شهر نیویورک است که عاشق ادبیات و زبان است؛ او مجرد بوده و از زندگی و حرفه خود راضی نیست.




بنر فیلم انتقام جویان: عصر آلترون

انتقام جویان: عصر آلترون

Avengers: Age of Ultron
کارگردان: Joss Whedon نویسنده: Joss Whedon
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Chris EvansChris Evans
Chris HemsworthChris Hemsworth
Mark RuffaloMark Ruffalo
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Jeremy RennerJeremy Renner

درباره فیلم انتقام جویان: عصر آلترون


انتقام‌جویان: عصر اولتران (The Avengers: Age of Ultron) را می‌توان جزو بهترین فیلم های الیزابت اولسن دانست که موفقیت‌های زیادی را کسب کرد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده جاس ویدون قرار داشت. کوین فایگی نیز تهیه‌کننده این پروژه عظیم بود.

فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران درمجموع با واکنش‌های مثبت منتقدان همراه بود و نمرات خوبی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را به دلیل عملکرد عالی گروه بازیگری، جلوه‌های ویژه جذاب و داستان هیجان‌انگیز مورد تحسین قرار دادند؛ البته برخی از منتقدان ایراداتی را به فیلم‌نامه این اثر وارد کردند.

فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران فروش خارق‌العاده‌ای در گیشه داشت و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. این فیلم که با بودجه عظیم 400 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 1.4 میلیارد دلار فروش کرد. این فروش فیلم عصر اولتران را به چهارمین فیلم پرفروش ۲۰۱۵ ،چهارمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی و یازدهمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل کرد.

رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافلو، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، کوبی اسمالدرز، ساموئل ال. جکسون، جیمز اسپیدر، الیزابت اولسن، آرون تیلور-جانسون و توماس کرتشمن ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: انتقام‌جویان یعنی تونی استارک، استیو راجرز، ثور، بروس بنر، ناتاشا رومانوف و کلینت بارتون در کشور سوکوویا که در اروپای شرقی قرار دارد، به پایگاه هایدرا که توسط ولفگانگ فون استراکر اداره می‌شود، هجوم می‌برند. استراکر در این پایگاه با استفاده از عصای لوکی روی انسان‌ها به آزمایش می‌پردازد. آن‌ها با دو نمونه آزمایشی استراکر روبه‌رو می‌شوند: دوقلوهای ماکسیموف. پیترو با قابلیت سرعت ابرانسانی و و واندا ماکسیموف که می‌تواند ذهن را بازی دهد و اشیا را از دور جابه‌جا کند.




بنر فیلم گودزیلا
پوستر فیلم گودزیلا

گودزیلا

Godzilla
کارگردان: Gareth Edwards نویسنده: Max Borenstein
سال انتشار:2014محصول: ژاپن , ایالات متحده
Aaron Taylor-JohnsonAaron Taylor-Johnson
Elizabeth OlsenElizabeth Olsen
Bryan CranstonBryan Cranston
Ken WatanabeKen Watanabe
Sally HawkinsSally Hawkins
Al SapienzaAl Sapienza

درباره فیلم گودزیلا


گودزیلا (Godzilla) فیلمی به کارگردانی گرث ادواردز است که در سال 2014 اکران شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط مکس بورنشتاین نوشته شد. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم گودزیلا نیز برعهده جون جاشنی، مری پرنت، برین راجرز و توماس تول قرار داشت.

فیلم گودزیلا نقدهای مثبتی دریافت نکرد و نتوانست مورد استقبال منتقدان قرار بگیرد. منتقدان در درجه نخست شخصیت‌پردازی‌ها را ضعیف دانسته و به روند داستان فیلم ایرادات مختلفی وارد کردند.

فیلم گودزیلا برخلاف دریافت نقدهای منفی، فروش خوبی را در گیشه تجربه کرد و با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. این فیلم که با بودجه 160 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 525 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آرون تایلر-جانسون، برایان کرانستون، الیزابت اولسن، کن واتانابه، ژولیت بینوش، دیوید استراترن، سالی هاوکینز و سی جی آدامز اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم گودزیلا بدین شرح است: دکتر سریزاوا دانشمند مونارک، در زیر زمین دو تخم پیدا می‌کند که متعلق به هیولایی باستانی به نام موتو است که از تشعشعات هسته‌ای تغذیه می‌کند. یک هیولا پیش از این از تخم خود خارج شده و هیولای بالدار دوم نیز از تخم بیرون آمده و با نابودی یک تأسیسات مخفی که در آن نگهداری می‌شد فرار می‌کند. گودزیلا با این مهمان ناخوانده وارد جنگی می‌شود که نتیجه‌اش نابودی تکنولوژی‌های انسانی و تخریب بخش بزرگی از شهرهای آمریکاست.




بنر فیلم عزیزانت را بکش
پوستر فیلم عزیزانت را بکش

عزیزانت را بکش

Kill Your Darlings
کارگردان: John Krokidas نویسنده: John Krokidas , Austin Bunn
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Daniel RadcliffeDaniel Radcliffe
Leslie MeiselLeslie Meisel
Dane DeHaanDane DeHaan
Michael C. HallMichael C. Hall
Jack HustonJack Huston
Ben FosterBen Foster

درباره فیلم عزیزانت را بکش


عزیزانت را بکش (Kill Your Darlings) فیلمی زندگی‌نامه‌ای به کارگردانی جان کروکیداس است که براساس داستانی از آستنین بان ساخته شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده مایکل برانویا قرار داشت.

این فیلم به‌هیچ وجه نمرات خوبی را دریافت نکرد و به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت. منتقدان از فیلم عزیزانت را بکش در زمینه‌های فیلم‌نامه، داستان و کارگردانی ایراد گرفتند؛ البته برخی از منتقدان از عملکرد خوب گروه بازیگری تمجید کردند.

فیلم عزیزانت را بکش در گیشه نیز عملکرد خوبی نداشت و نتوانست توجه مخاطبان را جذب کند. این فیلم که با بودجه 5 میلیون دلاری تولید شده بود، تنها حدود 1 میلیون دلار فروش کرد و بدین ترتیب شکست بزرگی را برای سازندگانش رقم زد.

دنیل رادکلیف، دین دی‌هان، مایکل سی هال، جک هیوستون، بن فاستر، جنیفر جیسن لی و الیزابت اولسن ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال 1944 ، شاعر آلن گینزبرگ جایگاهی را در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک کسب می‌کند. او به‌عنوان یک دانشجوی تازه‌کار بسیار بی‌تجربه وارد می‌شود، اما خیلی زود با لوسین کار که بسیار گستاخ است مواجه می‌شود.




بنر فیلم اینگرید به غرب می‌رود
پوستر فیلم اینگرید به غرب می‌رود

اینگرید به غرب می‌رود

Ingrid Goes West
کارگردان: Matt Spicer نویسنده: Matt Spicer , David Branson Smith
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
Aubrey PlazaAubrey Plaza
Elizabeth OlsenElizabeth Olsen
O'Shea Jackson Jr.O'Shea Jackson Jr.
Wyatt RussellWyatt Russell
Billy MagnussenBilly Magnussen
Pom KlementieffPom Klementieff

درباره فیلم اینگرید به غرب می‌رود


اینگرید به‌فنا می‌رود (Ingrid Goes West) فیلمی کمدی و درام به کارگردانی و نویسندگی مت اسپایسر است که در سال 2017 اکران شد. اسپایسر در امر نویسندگی تنها نبود و دیوید برانسون اسمیث نیز او را همراهی کرد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده ترور وایت، آبری پلازا و تیم وایت قرار داشت.

فیلم اینگرید به‌فنا می‌رود نتوانست تحسین منتقدان را به همراه داشت باشد و با انتقاد آن‌ها مواجه شد. منتقدان این فیلم را در زمینه‌های فیلم‌نامه، شخصیت‌پردازی‌ها و داستان مورد انتقاد قرار دادند.

این فیلم فروش خوبی را در گیشه تجربه نکرد و نتوانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. فیلم اینگرید به‌فنا رفت تنها حدود 3 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آبری پلازا، الیزابت اولسن، بیلی مگنوسن، وایت راسل و پام کلمنتیئف اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم یک خانم جوان به نام اینگرید را در پنسیلوانیا نشان می‌دهد که مشکل روانی و ناپایداری دارد. او بعد از آنکه در صفحه اینستاگرام پی می‌برد یکی از دوستانش به نام شارلوت ازدواج کرده و او را به عروسی خود دعوت نکرده‌ است مکدر می‌شود. او اسپری و هدیه‌ها را به صورت شارلوت می‌زند و این اتفاق باعث می‌شود که او مدتی را در بیمارستان روانپزشکی بگذراند. بعد از این اتفاق او برای شارلوت پیوسته نامه می‌نویسد و می‌گوید که این اتفاق‌ها به دلیل از دست دادن مادرش بوده و هیچ قصدی نداشته ‌است و در نهایت او از تیمارستان مرخص می‌شود.




بنر فیلم مارتا مارسی می مارلین
پوستر فیلم مارتا مارسی می مارلین

مارتا مارسی می مارلین

Martha Marcy May Marlene
کارگردان: Sean Durkin نویسنده: Sean Durkin
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Elizabeth OlsenElizabeth Olsen
John HawkesJohn Hawkes
Sarah PaulsonSarah Paulson
Hugh DancyHugh Dancy
Brady CorbetBrady Corbet
Maria DizziaMaria Dizzia

درباره فیلم مارتا مارسی می مارلین


مارتا مارسی می مارلین (Martha Marcy May Marlene) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی شان درکین است که در سال 2011 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده انتونیو کمپوس و پاتریک اس. کانینگهام قرار داشت.

فیلم مارتا مارسی می مارلین نقدهای خوبی از جانب منتقدان دریافت نکرد و نتوانست تحسین آن‌ها را به همراه داشته باشد. منتقدان این فیلم را در زمینه‌های فیلم‌نامه، شخصیت‌پردازی‌های و کارگردانی مورد انتقاد قرار دادند.

فیلم مارتا مارسی می مارلین فروش فوق‌العاده‌ای در گیشه نداشت و اما با توجه به بودجه پایینش توانست برای سازندگانش سوددهی داشته باشد. این فیلم که تنها با بودجه 600 هزار دلاری تولید شده بود، حدود 5.4 میلیون دلار فروش کرد. الیزابت اولسن، جان هاکس، سارا پولسن و هیو دنسی ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به دختر جوانی مبتلا به توهم و پارانویا است که مدتی عضو یکی از فرقه‌های ساکن در کوه‌های کت‌اسکیل، بوده ‌است.




بنر فیلم کداکُروم
پوستر فیلم کداکُروم

کداکُروم

Kodachrome
کارگردان: Mark Raso نویسنده: Jonathan Tropper
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
Jason SudeikisJason Sudeikis
Ed HarrisEd Harris
Elizabeth OlsenElizabeth Olsen
Gethin AnthonyGethin Anthony
Bruce GreenwoodBruce Greenwood
Dennis HaysbertDennis Haysbert

درباره فیلم کداکُروم


کوداکروم (Kodachrome) یک فیلم درام به کارگردانی مارک راسو و نویسندگی جاناتان تروپر است که در سال 2017 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده الن گلداسمیت وین، اریک رابینسون، جاناتان تروپر، شاون لوی، دن لوین و لئون کلارنس قرار داشت.

فیلم کوداکروم با نقدهای منفی منتقدان مواجه شد و نمرات ضعیفی را دریافت کرد. این فیلم در زمینه‌های کارگردانی، فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌های مورد انتقاد قرار گرفت. این فیلم در جلب نظر مخاطبان نیز موفق ظاهر نشد و نتوانست توجه آن‌ها را به سمت خود جلب کند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم کوداکروم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به الیزابت اولسن، جیسون سودیکیس، اد هریس، بروس گرینوود و وندی کروسون اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم کوداکروم بدین شرح است: مت رایدر نماینده شرکت ضبط A&R است که پس از امضای بزرگترین مشتری شرکت خود با شرکتی دیگر، در خطر از دست دادن شغل خود است. دستیار و پرستار پدرش زوئی به او اطلاع می‌دهد که پدرش بن، یک عکاس مشهور، به بیماری مرگباری مبتلا شده است. این دو حدود ده سال است که با یکدیگر صحبت نکرده‌اند.




بنر فیلم من روشنایی را دیدم
پوستر فیلم من روشنایی را دیدم

من روشنایی را دیدم

I Saw the Light
کارگردان: Marc Abraham نویسنده: Marc Abraham
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Tom HiddlestonTom Hiddleston
Elizabeth OlsenElizabeth Olsen
David KrumholtzDavid Krumholtz
Bradley WhitfordBradley Whitford
Maddie HassonMaddie Hasson
Josh PaisJosh Pais

درباره فیلم من روشنایی را دیدم


من نور را دیدم (I Saw the Light‎) یک فیلم در ژانر زندگی‌نامه‌ای به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مارک آبراهام است که در سال 2015 اکران شد. لازم به ذکر است که آرون ال. گیلبرت، برت راتنر و گیلبرت راسول در امر تهیه‌کنندگی آبراهام را همراهی کردند.

فیلم من نور را دیدم واکنش‌های منفی منتقدان را به همراه داشت و نمرات پایینی دریافت کرد. تام هیدلستون، الیزابت اولسن، برادلی وایتفورد و مدی هسن ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

این فیلم در گیشه شکست خورد و در جلب نظر مخاطبان موفق نبود. فیلم من نور را دیدم که با بودجه 13 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 1.8 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم راجع‌به شهرت خواننده موزیک کانتری هنک ویلیامز و مرگ ناگهانی او در ۲۹سالگی است. از طرفی هم به ازدواج پرتلاطم و طلاق آدری شپرد به خاطر مصرف افراطی الکل و خیانت ویلیامز می‌پردازد.




بنر فیلم اولدبوی

اولدبوی

Oldboy
کارگردان: Park Chan-wook نویسنده: Park Chan-wook , Hwang Jo-yoon , Lim Joon-hyung
سال انتشار:2003محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین فیلم
Choi Min-sikChoi Min-sik
Yoo Ji-taeYoo Ji-tae
Kang Hye-jungKang Hye-jung
Kim Byung-okKim Byung-ok
Ji Dae-hanJi Dae-han
Oh Dal-suOh Dal-su

درباره فیلم اولدبوی


اولدبوی (Oldboy) فیلمی درام، معمایی و اکشن است که اسپایک لی کارگردان آن بود. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده روی لی قرار داشت و داستان آن توسط مارک پروتوسویچ نوشته شد.

این فیلم نظرات منفی منتقدان را در پی داشت و در زمینه‌های کارگردانی، بازی گروه بازیگری و فیلم‌نامه مورد انتقاد قرار گرفت. جاش برولین، الیزابت اولسن، شارلتو کوپلی، ساموئل ال. جکسون، لنس ردیک، مایکل امپریولی، ریچارد پورتنو، تارین ترل و لیندا ایمند ازجمله بازیگرانی بودند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم اولدبوی در باکس‌آفیس شکست خورد و موفق نشد فروش بالایی داشته باشد. این فیلم که با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 4.7 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فردی به مدت طولانی در اتاقی زندانی می‌شود و تلاش‌هایش برای خودکشی توسط افرادی ناشناس، نافرجام می‌ماند. وی بعد از مدتی آزاد شده و به دنبال کسی که پشت ماجراست و علت این کار می‌گردد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های الیزابت اولسِن

عکس پروفایل

شما