خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های آنتونی هاپکینز

بهترین فیلم های آنتونی هاپکینز – آنتونی هاپکینز یکی از بازیگران کهنه‌کار و محبوب سینمای هالیوود است که به موفقیت‌های بزرگی در طول دوران بازیگری‌اش دست پیدا کرده است.

این بازیگر دو بار موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شده و پنج بار نیز نامزد دریافت این جایزه شده است.

در ادامه می‌خواهیم بهترین فیلم های آنتونی هاپکینز را به شما مخاطبان ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم پدر

پدر

The Father
کارگردان: Florian Zeller نویسنده: Christopher Hampton , Florian Zeller
سال انتشار:2020محصول: فرانسه , بریتانیا
تماشای آنلاین فیلم
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Olivia ColmanOlivia Colman
Mark GatissMark Gatiss
Olivia WilliamsOlivia Williams
Imogen PootsImogen Poots
Rufus SewellRufus Sewell

درباره فیلم پدر


پدر (The Father) یک فیلم درام به کارگردانی و نویسندگی فلوریان زلر است که برپایه نمایشنامه‌ای به همین نام ساخته شد. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم پدر برعهده دیوید پارفیت، ژان لوئیس لیوی، فیلیپ کارکاسون، کریستف اسپادون و سیمون فرند قرار داشت.

فیلم پدر موفق شد توجه منتقدان را به سمت خود جلب و نمرات بالایی را دریافت کند. منتقدان این فیلم را به دلیل فیلم‌نامه قدرتمند، کارگردانی عالی و بازی محشر گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند.

فیلم پدر طی مراسم اسکار در شش بخش ازجمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شده بود که در دو بخش بهترین فیلم‌نامه اقتباسی و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی آنتونی هاپکینز موفق به کسب این جایزه شد.

این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در چهار بخش ازجمله بهترین فیلم درام و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را کسب کند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم پدر به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آنتونی هاپکینز، الیویا کلمن، مارک گیتیس، ایموجن پوتس، روفس سوئل و اولیویا ویلیامز اشاره کرد.

فیلم پدر با توجه اینکه در دوران کرونا در سینماها اکران شد، نتوانست فروش خوبی را تجربه کند و در گیشه شکست خورد. این فیلم با بودجه تولید 20 میلیون دلاری‌اش تنها حدود 6 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم داستان مردی را به تصویر می‌کشد که با وجود بالا رفتن سنش، از درخواست کمک از دخترش اجتناب می‌کند. او تلاش دارد تا از شرایط متغیر خود سر در بیاورد، کمی بعد او به اشخاصی که دوستشان دارد، ذهن خود و حتی چهارچوب اصلی چیزهایی که باور دارد نیز شک می‌کند.

فیلم سینمایی پدر، به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های 2021 مورد ستایش بسیاری از منتقدین قرار گرفته و تماشای آن می‌تواند لذتی متفاوت را برایتان به ارمغان بیاورد.




بنر فیلم ثور: رگنوراک

ثور: رگنوراک

Thor: Ragnarok
کارگردان: Taika Waititi نویسنده: Craig Kyle , Christopher Yost , Eric Pearson
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Chris HemsworthChris Hemsworth
Tom HiddlestonTom Hiddleston
Cate BlanchettCate Blanchett
Tessa ThompsonTessa Thompson
Jeff GoldblumJeff Goldblum
Idris ElbaIdris Elba

درباره فیلم ثور: رگنوراک


ثور: رگنوراک (Thor: Ragnarok) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های آنتونی هاپکینز جای بگیرد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده تایکا وایتیتی قرار داشت. کوین فایگی تهیه‌کننده این فیلم تماشایی بود؛ فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط اریک پیرسون، کریگ کایل و کریستوفر یاست به رشته تحریر درآمد.

فیلم ثور: رگنوراک نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد و واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشت. این فیلم در زمینه‌های بازی گروه بازیگری، صحنه‌های اکشن و موسیقی مورد تحسین قرار گرفت.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به کریس همسورث، تام هیدلستون، کیت بلانشت، ادریس البا، جف گلدبلوم، تسا تامپسون، کارل اربن، مارک رافلو و آنتونی هاپکینز اشاره کرد.

فیلم رگنوراک فروش بسیار خوبی را در گیشه تجربه کرد و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما کشاند. این فیلم که با بودجه عظیم 180 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 854 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دو سال بعد از نبرد سوکوویا، ثور در جستجوی سنگ‌های ابدیت است و توسط سرتر در موسپل‌هایم زندانی شده ‌است. سرتر به اطلاع ثور می‌رساند که پدرش اودین دیگر در آزگارد حضور ندارد و پادشاهی او به زودی در آخرالزمانی موعود از بین می‌رود. ثور موفق می‌شود تا سرتر را شکست بدهد و تاج پادشاهی او را در اختیار می‌گیرد و تصور می‌کند که مانع از وقوع راگناروک شده است.

فیلم سینمایی تور: راگناروک، در ترتیب تماشای فیلم‌های مارول به عنوان نوزدهمین فیلم معرفی شده است و پیشنهاد می‌شود قبل از تماشای آن، سایر آثار مارول را ببینید تا از اتفاقات این فیلم به خوبی آگاه باشید.




بنر فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه
پوستر فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه

تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه

Transformers: The Last Knight
کارگردان: Michael Bay نویسنده: Ken Nolan , Art Marcum , Matt Holloway , Lindsey Beer
سال انتشار:2017محصول: کانادا , ایالات متحده
Mark WahlbergMark Wahlberg
Josh DuhamelJosh Duhamel
Stanley TucciStanley Tucci
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Laura HaddockLaura Haddock
Jerrod CarmichaelJerrod Carmichael

درباره فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه


تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) یک فیلم علمی تخیلی و اکشن به کارگردانی مایکل بی است که دنباله فیلم تبدیل‌شوندگان: عصر انقراض محسوب می‌شود. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده دن مورفی، تام دی‌سانتو، لورنزو دی بوناونتورا و یان برایس قرار داشت. ارت مارکوم، مت هالووی و کن نولان نویسندگان فیلم آخرین شوالیه بودند.

این فیلم نمرات بسیار پایینی را دریافت کرد و در زمینه‌های کارگردانی، فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت. مارک والبرگ، ایزابلا مونر، جاش دوهامل، استنلی توچی، آنتونی هاپکینز، لارا هادوک و جراد کارمایکل ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه با وجود دریافت نقدهای منفی، توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. این فیلم با بودجه تولید 217 میلیون دلار خود، حدود 605 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در این این فیلم آتوبات‌ها که به تازگی از شر هسته بزرگ و رئیس آن راحت شده بودند، اکنون دشمنان قدیمی خود از سیاره‌شان به زمین آمده‌اند تا این آتوبات‌های به ظاهر شورشی را بگیرند و آنان را به علت فرار از سیاره‌شان و آمدن به زمین طی میلیون‌ها سال مجازات کنند؛ ولی این بار جنگی بزرگ رخ می‌دهد که طی آن آپتیموس پرایم که از سیاره زمین خارج شده تا از خالق خود انتقام بگیرد توسط خالق خود دستکاری می‌شود تا برگردد به زمین و انسان‌ها را از بین ببرد.

این فیلم سینمایی، به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های اکشن و هیجانی شناخته می‌شود و اگر به صحنه‌های اکشن علاقه‌مند باشید، این گزینه یکی از سرگرم کننده‌ترین آثاری است که می‌توانید تماشا کنید.

گالری فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه





بنر فیلم سکوت بره ها

سکوت بره ها

The Silence of the Lambs
کارگردان: Jonathan Demme نویسنده: Ted Tally
سال انتشار:1991محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jodie FosterJodie Foster
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Scott GlennScott Glenn
Ted LevineTed Levine
Anthony HealdAnthony Heald
Brooke SmithBrooke Smith

درباره فیلم سکوت بره ها


سکوت بره‌ها (The Silence of the Lambs) یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک و دلهره‌آور به کارگردانی جاناتان دمی که جزو بهترین فیلم های آنتونی هاپکینز محسوب می‌شود. رون بزمن، ادوارد ساکسون و کنث اوت تهیه‌کنندگان این فیلم تماشایی بودند. فیلم‌نامه فیلم سکوت بره‌ها نیز توسط تد تلی نوشته شد.

فیلم سکوت بره‌ها نمرات بسیار بالایی را دریافت کرد و استقبال آن‌ها را به همراه داشت. این فیلم به دلیل پیچش داستانی، فیلم‌نامه عمیق و عملکرد درخشان گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت.

فیلم سکوت بره‌ها طی مراسم اسکار در هفت رشته نامزد دریافت جایزه شد که در پنج رشته بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین کارگردانی، و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی موفق به کسب این جایزه شد. فیلم سکوت بره‌ها طی مراسم گلدن گلوب نیز در پنج رشته نامزد دریافت جایزه شد که تنها موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن شد.

فیلم سکوت‌ بره‌ها در گیشه بسیار قدرتمند ظاهر شد و با استقبال گسترده آن‌‌ها مواجه شد. این فیلم با بودجه تولید 19 میلیون دلاری‌اش، حدود 272 میلیون دلار فروش کرد. جودی فاستر، آنتونی هاپکینز، اسکات گلن، تد لواین، آنتونی هیلد و بروک اسمیت ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی بودند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جک کرافورد به شخصی به اسم کلاریس استارلینگ که یک مامور تازه‎‌کار در آکادمی اف‌بی‌آی است دستور می‌دهد تا با یک روانشناس عجیب و قاتلی زنجیری به نام هانیبال لکتر گفتگو کرده تا با کمک او بتواند یک قاتل زنجیری دیگر به نام بیل بوفالو را پیدا کند. به استارلینگ هشدار داده می‌شود تا مراقب صحبت‌های لکتر باشد و تحت تاثیر او قرار نگیرد؛ او تنها وظیفه دارد از کمک لکتر جهت پیدا کردن بیل بوفالو استفاده کند.

فیلم سینمایی سکوت بره‌ها را می‌توان به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های جهان معرفی کرد و تماشای آن می‌تواند لحظات خارق‌العاده‌ای را برایتان ایجاد کند.




بنر فیلم شیر در زمستان
پوستر فیلم شیر در زمستان

شیر در زمستان

The Lion in Winter
کارگردان: Anthony Harvey نویسنده: James Goldman
سال انتشار:1968محصول: بریتانیا
Peter O'ToolePeter O'Toole
Katharine HepburnKatharine Hepburn
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
John CastleJohn Castle
Nigel TerryNigel Terry
Timothy DaltonTimothy Dalton

درباره فیلم شیر در زمستان


شیر در زمستان (The Lion in Winter) یک فیلم تاریخی به کارگردانی آنتونی هاروی است که در سال 1968 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده جوزف ئی. لوین قرار داشت و جیمز گولدمن نیز نویسنده این فیلم بود.

فیلم شیر در زمستان نمرات خوبی را دریافت کرد و به دلیل داستان جذاب، کارگردانی قدرتمند و بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم طی مراسم اسکار در هفت بخش ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شده بود که در سه رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی کاترین هپبورن، بهترین فیلم‌نامه و بهترین موسیقی موفق به کسب این جایزه شد.

این فیلم در مراسم گلدن گلوب نیز حضور درخشانی داشت و در هفت بخش ازجمله بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شده بود، که درنهایت در دو بخش بهترین فیلم درام و بهترین بازیگر مرد فیلم درام برای بازی پیتر اوتول موفق به کسب این جایزه شد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم شیر در زمستان به ایفای نقش پرداختند می‌توان به پیتر اوتول، کاترین هپبورن، آنتونی هاپکینز، جان کستل، نایجل تری، تیموتی دالتون و جین مرو اشاره کرد.

فیلم شیر در زمستان حضور قدرتمندانه‌ای در گیشه داشت و نسبت به بودجه تولیدش فروش بسیار خوبی را تجربه کرد. این فیلم که با بودجه 4 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 22 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: حوادث فیلم شیر در زمستان در کریسمس ۱۱۸۳ جریان دارد. هنری قصد دارد جوانترین پسر خود جان تاج و تختش را به ارث بگذارد، در حالی که همسرش ملکه الینور د آکیتن از بزرگترین فرزندش ریچارد به عنوان جانشین پشتیبانی می‌کند.




بنر فیلم ماموریت غیر ممکن 7
پوستر فیلم ماموریت غیر ممکن 7

ماموریت غیر ممکن 7

Mission: Impossible 7
کارگردان: نویسنده:
سال انتشار:2021محصول:

درباره فیلم ماموریت غیر ممکن 7


ماموریت: غیرممکن 2 (Mission: Impossible II) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های آنتونی هاپکینز قرار بگیرد. جان وو به‌عنوان کارگردان در این پروژه همکاری داشت. تام کروز و پائولا واگنر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این اثر توسط رابرت تاون نوشته شد.

این فیلم اکشن به دلیل داستان جذاب و سرگرم‌کننده‌اش توانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند. ازجمله بازیگرانی که در فیلم ماموریت: غیرممکن 2 به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تام کروز، ریچارد راکسبرا، دوگری اسکات، تندی نیوتون، وینگ ریمز، راده شربه‌جیا و آنتونی هاپکینز اشاره کرد.

فیلم ماموریت: غیرممکن 2 در گیشه بسیار خوب عمل کرد و فروش بسیار بالایی داست. این فیلم که با بودجه 125 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 546 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دکتر ولادمیر نیکو ویچ ویروس ناشناخته و جدیدی را ساخته و برای آن یک پادزهر هم درست کرده است. او قصد دارد این ویروس به همراه درمانش را به اتان هانت برساند؛ اما در هواپیما و در هنگام تحویل یک تبهکار به نام شان آبرامز با پوشیدن ماسک خود را به شکل اتان هانت درآورده و ویروس را به دست می‌آورد. اکنون اتان هانت مأمور می‌شود تا این ویروس را قبل از آلوده شدن مردم از چنگ ربایندگان درآورد.




بنر فیلم همه مردان پادشاه

همه مردان پادشاه

All the King's Men
کارگردان: Steven Zaillian نویسنده: Steven Zaillian
سال انتشار:2006محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Sean PennSean Penn
Jude LawJude Law
Kate WinsletKate Winslet
James GandolfiniJames Gandolfini
Patricia ClarksonPatricia Clarkson
Anthony HopkinsAnthony Hopkins

درباره فیلم همه مردان پادشاه


همه مردان پادشاه (All The King's Men) فیلمی در ژانر درام است که در سال 2006 اکران شد. وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم برعهده استیون زالیان قرار داشت. کن لمبرگر، مایک مدووی و آرنولد مسر در تهیه‌کنندگی زالیان را همراهی کردند.

فیلم همه مردان پادشاه پس از اکران واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت و نمرات متوسطی را دریافت کرد. این فیلم به دلیل بازی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت؛ اما منتقدان این فیلم را به دلیل فیلم‌نامه متناقص و روند داستانی کندش مورد انتقاد قرار دادند.

این فیلم در گیشه شکست بزرگی را متحمل شد و نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. فیلم همه مردان پادشاه که با بودجه 55 میلیون دلاری تولید شده بود، تنها حدود 10 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شان پن، جود لاو، آنتونی هاپکینز، کرولین لاگرفلت و کیت وینسلت اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم همه مردان پادشاه بدین شرح است: ویل استارک که در آغاز شهردار میسون است، موفق می‌شود به شکل مستقل و بدون اتکا به جریان‌های قدرت و ثروت، در انتخابات ایالتی پیروز شده و به مقام فرمانداری ایالت لوئیزیانا برسد. وی همانند تبلیغات انتخاباتی خود، همچنان به مافیای قدرت تاخته و با جلب حمایت مردمی جلو می‌رود. اما صاحبان قدرت و ثروت وجود چنین شخصی را نمی‌پذیرند و تلاش در حذف کردن او به هر شکل ممکن دارند. آن‌ها توسط قاضی ایروین به ویل استارک از طریق مطبوعات تهمت فساد مالی می‌زنند. با وجود اینکه پرونده مالی ویل پاک است، اما وی برای رام کردن دشمنان تصمیم می‌گیرد تا قاضی را مغلوب کند تا دیگران نیز دست از مخالفت با وی بردارند.




بنر فیلم شکست
پوستر فیلم شکست

شکست

Fracture
کارگردان: Gregory Hoblit نویسنده: Daniel Pyne , Glenn Gers
سال انتشار:2007محصول: آلمان , ایالات متحده
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Ryan GoslingRyan Gosling
David StrathairnDavid Strathairn
Rosamund PikeRosamund Pike
Embeth DavidtzEmbeth Davidtz
Billy BurkeBilly Burke

درباره فیلم شکست


شکست (Fracture) فیلم جنایی به کارگردانی گرگوری هابلیت است که جزو بهترین فیلم های آنتونی هاپکینز به شمار می‌آید. چارلز وینستاک تهیه‌کننده این فیلم تماشایی بود. فیلم‌نامه فیلم شکست نیز توسط دنیل پین و گلن گرز نوشته شد.

فیلم شکست نمرات متوسطی را دریافت کرد؛ منتقدان به فیلم‌نامه این اثر ایرداتی وارد کرده، اما از عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند. آنتونی هاپکینز، رایان گاسلینگ، دیوید استراترن، رزمند پایک، امبت دیویتس، بیلی برک، کلیف کرتیس، فیونا شو و باب گانتون ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم شکست مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت و سود خوبی را برای سازندگانش به ارمغان آورد. این فیلم با بودجه تولید 10 میلیون دلاری‌اش، حدود 92 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم شکست بدین شرح است: تئودور کرافورد یک مهندس هوافضای ایرلندی الاصل است که در لس آنجلس کالیفرنیا با همسرش زندگی می‌کند. او پی می‌برد که همسرش جنیفر به یک کارآگاه بخش جنایی پلیس به اسم رابرت نونالی رابطه دارد. کرافورد در همان شب به همسرش شلیک می‌کند. پلیس می‌آید و البته نونالی نیز با آن‌ها می‌آید. تد در مقابل نونالی اعتراف می‌کند که به همسرش شلیک کرده و تفنگ را هم به پلیس تحویل می‌دهد.




بنر فیلم گروه ناجور
پوستر فیلم گروه ناجور

گروه ناجور

Bad Company
کارگردان: Joel Schumacher نویسنده: Michael Browning , Jason Richman
سال انتشار:2002محصول: ایالات متحده
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Chris RockChris Rock
Gabriel MachtGabriel Macht
Peter StormarePeter Stormare
Kerry WashingtonKerry Washington
Brooke SmithBrooke Smith

درباره فیلم گروه ناجور


گروه ناجور (Bad Company) فیلمی به کارگردانی جوئل شوماخر است که در سال 2002 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده جری بروکهایمر، میخائیل براونینگ و مایک استنسون قرار داشت. گری ام. گودمن و دیوید هیمشتاین نویسندگان فیلم گروه ناجور بودند.

فیلم گروه ناجور به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و نمرات بسیار پایینی را دریافت کرد. منتقدان فیلم‌نامه این اثر را دارای ایرداتی بزرگ دانسته و روند داستانی آن را مورد انتقاد قرار دادند.

این فیلم در گیشه نیز نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد و شکست بزرگی را تجربه کرد. فیلم گروه ناجور که با بودجه 70 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 65 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آنتونی هاپکینز، کریس راک، کری واشینگتن، پیتر استرمر، گارسل بووی و پتر یاکل اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم گروه ناجور بدین شرح است: کوین پاپ، یک مأمور سیا است که در دانشگاه هاروارد تحصیل کرده ‌است. او تحت پوشش یک کارشناس بمب هسته‌ای به تروریست‌ها نزدیک شده، اما طی یک حادثه تیراندازی کشته می‌شود. سازمان تصمیم می‌گیرد به هر روش ممکن این مأموریت را کامل کند و تنها چاره آن‌ها جیک هایس برادر دوقلوی اوست که در کودکی در بیمارستان از هم جدا شده‌اند.




بنر فیلم ملاقات با جو بلک
پوستر فیلم ملاقات با جو بلک

ملاقات با جو بلک

Meet Joe Black
کارگردان: Martin Brest نویسنده: Ron Osborn , Jeff Reno , Kevin Wade , Bo Goldman
سال انتشار:1998محصول: ایالات متحده
Brad PittBrad Pitt
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Claire ForlaniClaire Forlani
Jake WeberJake Weber
Marcia Gay HardenMarcia Gay Harden
Jeffrey TamborJeffrey Tambor

درباره فیلم ملاقات با جو بلک


با جو بلک آشنا شوید (Meet Joe Black) یک فیلم فانتزی و عاشقانه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مارتن برست است که در سال 1998 اکران شد. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده بو گولدمن و کوین وید قرار داشت.

این فیلم نسبتا با واکنش‌های مثبتی مواجه شد و نمرات خوبی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را به علت بازی درخشان گروه بازیگری، داستان جذاب و شخصیت‌پردازی‌های عالی مورد تحسین قرار دادند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم با جو بلک آشنا شوید به ایفای نقش پرداختند می‌توان به برد پیت، آنتونی هاپکینز، کلر فورلانی، جیک وبر، مارسیا گی هاردن و جفری تامبر اشاره کرد. این فیلم فروش نسبتا خوبی را در گیشه تجربه کرد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت؛ فیلم با جو بلک آشنا شوید با بودجه تولید 90 میلیون دلاری‌اش حدود 142 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فرشته مرگ در قالب جسم مردی جوان به اسم جو بلک ظاهر می‌شود؛ او به مردی به اسم ویلیام پریش مواجه می‌شود و به او می‌گوید که مدت کوتاهی از زندگی او مانده ولی تا آن موقع جو بلک همراه او خواهد بود و این مدتی است که او در استراحت است و فرصت آموختن و آشنایی با ویلیام پریش را دارد.




بنر فیلم نقاب زورو
پوستر فیلم نقاب زورو

نقاب زورو

The Mask of Zorro
کارگردان: Martin Campbell نویسنده: Ted Elliott , Terry Rossio , John Eskow
سال انتشار:1998محصول: ایالات متحده
Antonio BanderasAntonio Banderas
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Catherine Zeta-JonesCatherine Zeta-Jones
Stuart WilsonStuart Wilson
Diego SieresDiego Sieres
José María de TaviraJosé María de Tavira

درباره فیلم نقاب زورو


نقاب زورو (The Mask of Zorro) فیلمی به کارگردانی مارتین کمپبل است که یکی از بهترین فیلم های آنتونی هاپکینز به شمار می‌آید. فیلم‌نامه این اثر توسط جان ایسکو، تد الیوت و تری روزیو نوشته شد.

فیلم نقاب زورو پس از اکران واکنش‌های مختلفی را در پی داشت؛ منتقدان از این فیلم در زمینه‌های بازی بازیگران و داستان تمجید کردند. این فیلم طی مراسم اسکار در دو بخش بهترین تدوین صدا و بهترین صداگذاری نامزد دریافت جایزه شده بود که در هیچ‌کدام از این دو بخش موفق به کسب این جایزه نشد.

فیلم نقاب زورو در مراسم گلدن گلوب نیز در دو رشته بهترین فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی نامزد دریافت جایزه شده بود که در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را کسب کند.

آنتونیو باندراس، آنتونی هاپکینز، کاترین زیتا جونز، استوارت ویلسون، تونی آمندولا، پدرو آرماندریاز جونیور و مائوری چایکین ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم نقاب زورو به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کرد و استقبال گسترده مخاطبان را به همراه داشت. این فیلم با بودجه تولید 96 میلیون دلاری‌اش حدود 250 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دیگو دلاوگا یا همان زورو مشغول مبارزه با فساد و بی‌عدالتی است. اما در مبارزه بارافائل مونترو شکست می‌خورد. مونترو همسر زورو را به قتل می‌رساند و فرزند نوزاد دیگو دلاوگا یعنی النا را با خود می‌برد. پس از بیست سال دیگو از تبعید در اسپانیا برمی‌گردد. در این مدت النا تبدیل به زنی زیبا شده و مونترو کالیفرنیا را به یک منطقه مستقل تبدیل کرده است. برای همین دیگو به دنبال نقشه‌ای برای انتقام است تا اینکه دیگو الخاندرو مریتا را پیدا می‌کند. اوکه در دوران کودکی زورو را الگو خود می‌دیده، تصمیم می‌گیرد که راه زورو را ادامه دهد.




بنر فیلم آمیستاد
پوستر فیلم آمیستاد

آمیستاد

Amistad
کارگردان: استیون اسپیلبرگ نویسنده: David Franzoni
سال انتشار:1997محصول: ایالات متحده
Djimon HounsouDjimon Hounsou
Morgan FreemanMorgan Freeman
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Nigel HawthorneNigel Hawthorne
Anna PaquinAnna Paquin

درباره فیلم آمیستاد


آمیستاد (Amistad) فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ است که در سال 1997 اکران شد. دبی آلن و کالین ویلسون در امر تهیه‌کنندگی اسپیلبرگ را همراهی کردند. فیلم‌نامه این فیلم توسط دیوید فرانزونی نوشته شد.

فیلم آمیستاد در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر شد و با تحسین آن‌ها مواجه شد. این فیلم در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری، فیلم‌نامه و کارگردانی مورد تحسین قرار گرفت.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به مورگان فریمن، آنتونی هاپکینز، جایمن هانسو، متیو مک‌کانهی، نایجل هاثورن، استلان اسکاشگورد، آنا پاکوین و چیویتل اجیوفور اشاره کرد. فیلم آمیستاد کمی بیشتر از بودجه تولیدش فروش کرد؛ این فیلم که با بودجه تولید 36 میلیون دلاری‌اش حدود 44 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم آمیستاد بدین شرح است: حوادث فیلم در کوبا سال 1839 جریان دارد. آفریقایی‌های به زنجیر کشیده شده در کشتی آمیستاد سر به شورش می‌گذارند و بسیاری از خدمه کشتی را به قتل می‌رسانند. یک کشتی آمریکایی، آمیستاد را متوقف می‌کند و سیاه پوستان را به زندانی در نیوهیون، کنتیکت می‌برند. در واکنش، مالکان کشتی، خریداران برده و پادشاهی اسپانیا ادعاهای جداگانه‌ای را در مورد مالکیت بردگان مطرح می‌کنند.




بنر فیلم اژدهای سرخ
پوستر فیلم اژدهای سرخ

اژدهای سرخ

Red Dragon
کارگردان: Brett Ratner نویسنده: Ted Tally
سال انتشار:2002محصول: آلمان , ایالات متحده
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Edward NortonEdward Norton
Ralph FiennesRalph Fiennes
Harvey KeitelHarvey Keitel
Emily WatsonEmily Watson
Mary-Louise ParkerMary-Louise Parker

درباره فیلم اژدهای سرخ


اژدهای سرخ (Red Dragon) اثری دلهره‌آور به کارگردانی برت راتنر است که می‌تواند در لیست بهترین فیلم های آنتونی هاپکینز قرار بگیرد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده دینو دلارنتیس قرار داشت. فیلم‌نامه این اثر نیز توسط تد تالی نوشته شد.

فیلم اژدهای سرخ نمرات نسبتا خوبی را دریافت کرد و استقبال آن‌ها را در پی داشت؛ منتقدان این فیلم را به دلیل شخصیت‌پردازی‌های قدرتمند و بازی درخشان گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کرد و سود خوبی را برای سازندگانش به ارمغان آورد. فیلم اژدهای سرخ که با بودجه 78 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 209 میلیون دلار فروش کرد. آنتونی هاپکینز، ادوارد نورتون، رالف فاینس، هاروی کایتل، امیلی واتسون، فیلیپ سیمور هافمن، مری لوئیس پارکر، مکس ثیر و تام وریکا ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم اژدهای سرخ بدین شرح است: داستان این فیلم ۲ سال پیش از حوادث فیلم سکوت بره‌ها رخ می‌دهد. در سال ۱۹۸۰ ویل گراهام که مأمور اف بی آی است و مهارت خاصی در شناسایی و دستگیری قاتلین زنجیره‌ای دارد، هانیبال لکتر را دستگیر می‌کند اما برخوردی بسیار خونین و خطرناک بین او و هانیبال رخ می دهد. از آن پس گراهام خود را بازنشسته می‌کند؛ اما یک قاتل حرفه‌ای دست به جنایاتی می‌زند و گراهام دوباره به خدمت فراخوانده می‌شود. گراهام جهت حل این پرونده با هانیبال دیدار می‌کند تا از او کمک بگیرد.




بنر فیلم نیکسون
پوستر فیلم نیکسون

نیکسون

Nixon
کارگردان: Oliver Stone نویسنده: Oliver Stone , Christopher Wilkinson , Stephen J. Rivele
سال انتشار:1995محصول: ایالات متحده
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Joan AllenJoan Allen
Powers BoothePowers Boothe
Ed HarrisEd Harris
Bob HoskinsBob Hoskins
E.G. MarshallE.G. Marshall

درباره فیلم نیکسون


نیکسون (Nixon) فیلمی به کارگردانی الیور استون است که در سال 1995 اکران شد. دن هالستد وظیفه تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده داشت. وظیفه نویسندگی فیلم نیکسون نیز برعهده استفان جی ریول قرار داشت.

فیلم نیکسون واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت؛ منتقدان فیلم‌نامه این اثر را دارای ایرادات مختلف دانسته، اما از بازی عالی گروه بازیگری تمجید کردند. این فیلم طی مراسم اسکار در چهار بخش بهترین موسیقی، بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین بازیگر نقش اول مرد نامزد دریافت جایزه شده بود که در هیچ بخشی موفق به کسب این جایزه نشد.

این فیلم در گیشه عملکرد خوبی نداشت و نتوانست توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند. فیلم نیکسون با بودجه تولید 44 میلیون دلاری‌اش حدود 13 میلیون دلار فروش کرد. آنتونی هاپکینز، جوآن آلن، پاورز بوث، لری هگمن، اد هریس، جوانا گوئینگ و میشل کروزیک ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم نیکسون بدین شرح است: فیلم داستان زندگی رئیس جمهور سابق ایالات متحده ریچارد نیکسون از دورانی که یک پسر جوان بود تا زمانی که ریاست جمهوری‌اش با شرمساری پایان یافت به تصویر کشید.




بنر فیلم افسانه‌های خزان
پوستر فیلم افسانه‌های خزان

افسانه‌های خزان

Legends of the Fall
کارگردان: Edward Zwick نویسنده: William D. Wittliff , Susan Shilliday
سال انتشار:1994محصول: ایالات متحده
Brad PittBrad Pitt
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Aidan QuinnAidan Quinn
Julia OrmondJulia Ormond
Henry ThomasHenry Thomas
Karina LombardKarina Lombard

درباره فیلم افسانه‌های خزان


افسانه‌های خزان (Legends of the Fall) یک فیلم درام و حماسی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ادوارد زوئیک است. مارشال هرسکوویتز و ویلیام دی. ویتلیف در امر تهیه‌کنندگی زوئیک را همراهی کردند. سوزان شیلدی و ویلیام دی. ویتلیف وظیفه نویسندگی این اثر را برعهده داشتند.

فیلم افسانه‌های خزان در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق بود و توانست نمرات خوبی را دریافت کند. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری، کارگردانی و فیلم‌نامه تمجید کردند.

این فیلم طی مراسم اسکار در سه بخش بهترین فیلم‌برداری، بهترین کارگردانی هنری و بهترین صداگذاری نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت تنها موفق به کسب جایزه بهترین فیلم‌برداری شد. فیلم افسانه‌های خزان در مراسم گلدن گلوب نیز در چهار رشته بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد فیلم درام و بهترین موسیقی نامزد دریافت جایزه شده بود که در هیچ رشته‌ای نتوانست این جایزه را کسب کند.

فیلم افسانه‌های خزان به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کرد و در جلب نظر مخاطبان بسیار موفق بود؛ این فیلم که با بودجه 30 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 160 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به برد پیت، آنتونی هاپکینز، آیدان کویین، جولیا اورموند، هنری توماس، گوردون توتوسیس و تانتو کاردینال اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به سه برادر و پدرشان است که در بیابان دوردست و در اوایل دهه ۱۹۰۰ میلادی زندگی می‌کنند و نشان می‌دهد چگونه زندگی آن‌ها تحت تاثیر طبیعت، تاریخ، جنگ و عشق قرار می‌گیرد.




بنر فیلم قرمز 2
پوستر فیلم قرمز 2

قرمز 2

RED 2
کارگردان: Dean Parisot نویسنده: Warren Ellis , Erich Hoeber , Jon Hoeber , Cully Hamner
سال انتشار:2013محصول: کانادا , فرانسه , ایالات متحده
Bruce WillisBruce Willis
John MalkovichJohn Malkovich
Mary-Louise ParkerMary-Louise Parker
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Helen MirrenHelen Mirren
Catherine Zeta-JonesCatherine Zeta-Jones

درباره فیلم قرمز 2


رد 2 (Red 2) یک فیلم در ژانر اکشن است که وظیفه کارگردانی آن برعهده دین پاریزو قرار داشت. لورنزو دی بوناونتورا وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. فیلم‌نامه فیلم رد 2 نیز توسط جون هوبر و اریش هوبر نوشته شد.

فیلم رد 2 پس از اکران واکنش‌های مختلف منتقدان را در پی داشت و نمرات متوسطی دریافت کرد. بروس ویلیس، مری لوئیز پارکر، جان مالکوویچ، هلن میرن و آنتونی هاپکینز ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم رد 2 مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کرد و فروش بسیار خوبی داشت. این فیلم با بودجه تولید 84 میلیون دلاری‌اش، حدود 142 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فرانک موزس با معشوقه‌اش قصد دارد زندگی آرام بعد از بازنشستگی را بگذراند. اما دوست قدیمی او ماروین باگز به او می‌گوید که اشخاصی به دنبال او هستند. ماجرا بر سر بمبی هسته‌ای است که سال‌ها قبل توسط سازمان اطلاعات امریکا در روسیه کار گذاشته شده و اکنون و بعد از نبود جنگ سرد باید از بین برود. در سفر به روسیه و بعد از پیدا کردن بمب راهی خانه می‌شوند.




بنر فیلم دراکولای برام استوکر
پوستر فیلم دراکولای برام استوکر

دراکولای برام استوکر

Bram Stoker's Dracula
کارگردان: Francis Ford Coppola نویسنده: James V. Hart
سال انتشار:1992محصول: ایالات متحده
Gary OldmanGary Oldman
Keanu ReevesKeanu Reeves
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Winona RyderWinona Ryder
Richard E. GrantRichard E. Grant
Cary ElwesCary Elwes

درباره فیلم دراکولای برام استوکر


دراکولای برام استوکر (Bram Stoker's Dracula) فیلمی ترسناک و عاشقانه است که فرانسیس فورد کوپولا کارگردان و تهیه‌کننده آن بود. فرد فوچس و چارلز مولویل در امر تهیه‌کنندگی کوپولا را همراهی کردند. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده جیمز وی هارت قرار داشت. این فیلم برپایه کتابی به نام دراکولا اثر برام استوکر ساخته شد.

فیلم دراکولای برام استوکر استقبال منتقدان را به همراه داشت و نمرات بسیار خوبی دریافت کرد. این فیلم در مراسم اسکار در چهار بخش نامزد دریافت جایزه شد که در سه بخش بهترین طراحی لباس، بهترین تدوین صدا و بهترین چهره‎‌‎پردازی و آرایش مو موفق به کسب این جایزه شد.

گری اولدمن، وینونا رایدر، آنتونی هاپکینز، کیانو ریوز و مونیکا بلوچی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند. این فیلم به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کرد و مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت. فیلم دراکولای برام استوکر با بودجه تولید 40 میلیون دلاری‌اش، حدود 215 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سلحشوری به اسم ولاد، معروف به دراکولا از نبرد با سپاهیان ترک بازمی‌گردد و پی می‌برد که همسرش، الیزابتا به تصور مرگ او خودکشی کرده‌ است. دراکولا ایمانش را رها می‌کند و خون‌آشام می‌شود.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های آنتونی هاپکینز

عکس پروفایل

شما