خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم و سریال‌های جانگ گیون سوک

بهترین فیلم های جانگ گیون سوک چه هستند؟ جان گیون سوک یک بازیگر و مدل اهل کشور کره جنوبی است که در سال 1987 متولد شده و توانسته در فیلم و سریال‌های کره ای زیادی ایفای نقش کند.

او کار خود را در عرصه بازیگری با حضور در سریال Hug آغاز کرد و در ادامه پله به پله مسیر موفقیت و محبوبیت را طی کرد.

در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین سریال های جانگ گیون سوک بپردازیم. با ملوفیلم همراه باشید.




بنر سریال هوانگ جین یی
پوستر سریال هوانگ جین یی

هوانگ جین یی

Hwang Jin Yi
سازنده: Ha-kyeong Kim
سال‌های انتشار:2006محصول: کره جنوبی
Ha Ji-wonHa Ji-won
Wang Bit-naWang Bit-na
Jang Keun-sukJang Keun-suk
Kim Jae-wonKim Jae-won
Shim Eun-kyungShim Eun-kyung
Kim Young-aeKim Young-ae

درباره سریال هوانگ جین یی


هوانگ جینی (Hwang Jini) سریالی درام و تاریخی به کارگردانی کیم چول کیو و نویسندگی یون سون جو است که کار خود را از سال 2006 توسط شبکه کی بی اس آغاز کرد و پس از 24 قسمت به پایان رسید.

سریال هوانگ جینی تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و توانست نظرات مثبت آن‌ها به سمت خود جلب کند. منتقدان این سریال‌ را در زمینه‌های داستان و عملکرد گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند. سریال هوانگ جینی با استقبال مخاطبان نیز مواجه شد و به محبوبیت بالایی رسید.

ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ها جی وون، کیم جه وون، ریو تائه جون، ونگ بیت نا، جئون می سئون و جانگ گیون سوک اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال هوانگ جینی بدین شرح است: هوانگ جینی فرزند نامشروع یک نجیب‌زاده و هیون گوم، یک گیسنگ کور است. گیسنگ خواننده، رقصنده و میزبانی است که زندگی خود را با پذیرایی از هوی و هوس طبقه نخبگان می‌گذراند. هیون گوم از واهمه اینکه دختر کوچکش قدم‌های او را در پیش بگیرد، مصمم شد که وی را طوری بار بیاورد که چیزی بیش از یک بازیچه برای مردان باشد. او جینی را به یک معبد کوهستانی دورافتاده فرستاد تا توسط یک راهب پیر مراقبت شود. اما یک روز، جینی هفت ساله از معبد دور می‌شود و با یک اجرای گیسنگ مواجه می‌شود و به سرنوشت خود کشیده می‌شود.




بنر سریال ادیسه‌ی کره‌ای
پوستر سریال ادیسه‌ی کره‌ای

ادیسه‌ی کره‌ای

A Korean Odyssey
سازنده: Kim Byung-soo
سال‌های انتشار:2017 - 2018محصول: کره جنوبی
Lee Seung-giLee Seung-gi
Cha Seung-wonCha Seung-won
Oh Yeon-seoOh Yeon-seo
Lee Hong-giLee Hong-gi
Jang GwangJang Gwang
Song Jong-hoSong Jong-ho

درباره سریال ادیسه‌ی کره‌ای


ادیسه کره‌ای (A Korean Odyssey) را می‌توان یکی از بهترین سریال های جانگ گیون سوک دانست. پخش این سریال از سال 2017 توسط شبکه تی وی ان آغاز شد و پس از 20 قسمت به اتمام رسید. وظیفه کارگردانی سریال ادیسه کره‌ای برعهده پارک هونگ کیون، کیم جونگ هیون و کیم بیونگ سو قرار داشت. هونگ جونگ ایئون و هونگ می ران نویسنده سریال ادیسه کره‌ای بودند.

سریال ادیسه کره‌ای استقبال منتقدان را به همراه داشت و مورد تحسین آن‌ها قرار گرفت. این سریال در زمینه جذب مخاطب نیز موفق عمل کرده و به محبوبیت بالایی رسید. ازجمله بازیگرانی که در سریال ادیسه کره‌ای به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی سونگ گی، اوه یئون سئو، چا سئونگ وون، لی هونگ کی، لی سه یونگ و جانگ گیون سوک اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال ادیسه کره‌ای بدین شرح است: سئون می دختر جوانی است که دارای توانایی دیدن ارواح است. رفتار به ظاهر غیرمنطقی، او را از خانواده و همسالانش جدا کرده است. تنها محافظ او مادربزرگ و یک چتر کوچک زرد با طلسم‌های محافظتی است که توسط یک راهب بودایی نوشته شده است. یک روز وقتی او از مدرسه به خانه می‌رود، شبحی او را دنبال می‌کند و یک مرد مرموز با لباس و کلاه مشکی شاهد این اتفاق است.




بنر سریال تو زیبایی
پوستر سریال تو زیبایی

تو زیبایی

You're Beautiful
سازنده: Hong Sung-chang
سال‌های انتشار:2009 - 2009محصول: کره جنوبی
Park Shin-HyePark Shin-Hye
Jang Keun-sukJang Keun-suk
Jung Yong-hwaJung Yong-hwa
Lee Hong-giLee Hong-gi
UeeUee
Kang Soo HanKang Soo Han

درباره سریال تو زیبایی


تو زیبایی (You're Beautiful) نام یک سریال عاشقانه و کمدی به کارگردانی هونگ سونگ چانگ است که پس از آغاز پخشش در سال 2009 توسط شبکه اس بی اس، به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کرد. داستان این سریال تماشایی توسط هونگ جونگ ایون و هونگ نا میران به رشته تحریر درآمد.

سریال تو زیبایی به دلیل خلاقیت داستانی و همچنین بازی زیبای گروه بازیگری توانست تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد و نمرات بالایی را دریافت کند. این سریال همچنین به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های سال کشور کره تبدیل شد و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جانگ گیون سوک، پارک شین هه، لی هونگ کی و جونگ یونگ هوآ اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال تو زیبایی بدین شرح است: این مجموعه راجع‌به دختری به نام گو می نیو است که در کلیسا درس راهبگی می‌خواند. سریال از جایی آغاز می‌شود که برادر گومی نیو که یک خواننده است جهت جراحی چشم به آمریکا سفر می‌کند، درحالیکه دعوت نامه‌ای از یک گروه خوانندگی خیلی معروف به نام A.N.JELL دریافت می‌کند و به درخواست مدیر اجرایی این گروه از خواهر گومی نام، گومی نیو مجبور می‌شود تا برای از دست نرفتن این فرصت خودش را بدون آنکه کسی متوجه شود جای برادر دوقلویش، گومی نام معرفی کند. حال دختری که تمام عمرش را در کلیسا زندگی کرده باید نقش یک خواننده پرطرفدار را اجرا و با سه پسر خواننده معروف زندگی کند. گومی نام تقلبی رفته رفته رابطه‌اش با اعضای گروه ای. ان. جل صمیمی می‌شود.




بنر سریال هونگ گیل دونگ ، قهرمان
پوستر سریال هونگ گیل دونگ ، قهرمان

هونگ گیل دونگ ، قهرمان

Hong Gil-Dong, The Hero
سازنده: Hong Mi-ran , Hong Jeong-eun
سال‌های انتشار:2008محصول: کره جنوبی
Sung Yu-riSung Yu-ri
Jang Keun-sukJang Keun-suk
Kang Ji-hwanKang Ji-hwan
Ahn Suk-hwanAhn Suk-hwan
Jang Ah-youngJang Ah-young
Jo Hee-BongJo Hee-Bong

درباره سریال هونگ گیل دونگ ، قهرمان


هونگ گیل دونگ (Hong Gil-dong) یک سریال تاریخی و کمدی به کارگردانی لی جونگ ساب است که در ایران با نام قهرمان نیز شناخته می‌شود. داستان این سریال توسط هونگ جونگ

ایئون و هونگ می ران نوشته شد. این سریال طی 24 قسمت توسط شبکه کی بی اس کره پخش شد.

سریال هونگ گیل دونگ توانست با دیدگاه‌های مثبت منتقدان مواجه شود و مورد استقبال مخاطبان نیز قرار بگیرد. این سریال در زمینه‌های بازی بازیگران، داستان و شخصیت‌پردازی‌ها مورد تحسین قرار گرفت.

سونگ یو ری، جانگ گیون سوک، کانگ جی هوان و کیم ری نا ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال هونگ گیل دونگ بدین شرح است: هونگ گیل دونگ فرزند نامشروع یک وزیر است. او بسیار باهوش و متفکر است. با توجه به وضعیت نامشروع خود او قادر نیست هر کاری را در این دنیا انجام دهد؛ بنابراین او بخش زیادی از زمان خود را صرف تنبل بودن و ایجاد مشکل برای مردم در اطراف خود می‌کند. با این حال، یک راهب محلی فکر می‌کند او به مقصد خیلی بیشتر می‌رسد و به تدریس هنرهای رزمی به گیل دونگ می‌پردازد. گیل دونگ متوجه شدت بی عدالتی‌های جهان شده و شروع به مبارزه با این بی عدالتی‌ها، دزدی از ثروتمندان و دادن به فقرا می‌کند.




بنر سریال ویروس بتهوون
پوستر سریال ویروس بتهوون

ویروس بتهوون

Beethoven Virus
سازنده: Kim Myung-min
سال‌های انتشار:2008محصول: کره جنوبی
Kim Myung-minKim Myung-min
Lee Ji-ahLee Ji-ah
Jang Keun-sukJang Keun-suk
Lee Soon-jaeLee Soon-jae
Hyun Jyu-niHyun Jyu-ni
Song Ok-sukSong Ok-suk

درباره سریال ویروس بتهوون


ویروس بتهون (Beethoven Virus) یکی دیگر از آثاری است که می‌تواند در لیست بهترین سریال های جانگ گیون سوک حضور داشته باشد. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده لی جائه کیو قرار داشت و داستان آن نیز توسط هونگ جین آه و هونگ جا رم به رشته تحریر درآمد.

سریال ویروس بتهون نتوانست تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد و نمرات پایینی را دریافت کرد. البته برخی از منتقدان از خلاقیت داستانی این سریال تمجید کردند، اما اعتقاد داشتند که این داستان چندان برای مخاطبان جذاب نبوده و نمی‌تواند توجه آن‌ها را به سمت خود جلب کند.

لی جی آه، جانگ گیون سوک، کیم میونگ مین، لی سون جه و سونگ اوک سوک ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال ویروس بتهون بدین شرح است: کانگ گون وو یک استاد بزرگ ارکستر مشهور در جهان است که در کار خود کمال‌گرا است. کار با او به هیچ وجه ساده نیست و تمام نوازندگانش از او می‌ترسند. به طور تصادفی، او با زنی به نام دو رو می که ویولن می‌نوازد و همچنین یک پلیس جوان به نام کانگ گون وو که یک نابغه موسیقی بدون آموزش رسمی است، روبه‌رو می‌شود.




بنر سریال عاشقان در پراگ
پوستر سریال عاشقان در پراگ

عاشقان در پراگ

Lovers in Prague
سازنده: Kim Eun-sook
سال‌های انتشار:2005محصول: کره جنوبی
Jeon Do-yeonJeon Do-yeon
Kim Joo-hyukKim Joo-hyuk
Kwak Ji-minKwak Ji-min
Ha Jung-wooHa Jung-woo
Jung Dong-HwanJung Dong-Hwan
Jang Keun-sukJang Keun-suk

درباره سریال عاشقان در پراگ


عشاق در پراگ (Lovers in Prague) سریالی به کارگردانی شین وو چول و کیم هیونگ شیک است که پخش آن از سال 2005 توسط شبکه اس بی اس آغاز شد و بعد از 18 قسمت به اتمام رسید. داستان این سریال توسط کیم ایون سوک نوشته شد.

سریال عشاق در پراگ نمرات متوسطی دریافت کرد و واکنش‌های مختلف منتقدان را در پی داشت. منتقدان داستان این سریال را بسیار تاثیرگذار توصیف کرده، اما معتقد بودند که شخصیت‌پردازی‌های این سریال به خوبی انجام نگرفته است و مخاطبان نمی‌توانند به خوبی با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیم جو هیوک، جیون دو یون، یون سه آه، کیم مین جون و جانگ گیون سوک اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال عشاق در پراگ بدین شرح است: دختر رئیس جمهور، یون جه هی یک دیپلمات کره‌ای در پراگ، جمهوری چک است. او به تازگی از جدایی ویرانگر پنج سال قبل با جی یانگ وو، پسر یک تاجر برجسته کره‌ای، بهبود یافته است. چوی سانگ هیون کارآگاهی است که به جستجوی معشوقه سابقش هی جو به پراگ می‌رود. هی جو از طریق تلفن از پراگ از سانگ هیون جدا شد و سانگ هیون نمی‌تواند آن را بپذیرد.  




بنر سریال برنده تمام پول‌ها
پوستر سریال برنده تمام پول‌ها

برنده تمام پول‌ها

Jackpot
سازنده: Nam Geon
سال‌های انتشار:2016محصول:

درباره سریال برنده تمام پول‌ها


قمارباز سلطنتی (Jackpot) یکی دیگر از بهترین سریال های جانگ گیون سوک به حساب می‌آید که کار خود را از سال 2016 توسط شبکه اس بی اس شروع کرد و بعد از گذشت 24 قسمت به اتمام رسید. نام جئون کارگردان و کیون سون جیو نویسنده این سریال بودند.

قمارباز سلطنتی (Jackpot) یکی دیگر از بهترین سریال های جانگ گیون سوک به حساب می‌آید که کار خود را از سال 2016 توسط شبکه اس بی اس شروع کرد و بعد از گذشت 24 قسمت به اتمام رسید. نام جئون کارگردان و کیون سون جیو نویسنده این سریال بودند.

سریال قمارباز سلطنتی واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت و نمرات متوسطی دریافت کرد. این در جلب نظر مخاطبان موفق عمل کرد و به یکی از سریال‌های محبوب کره‌ای تبدیل شد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جانگ گیون سوک، یئو جین گو، جان کوانگ ریول، هیون وو و جیان سو جین اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال قمارباز سلطنتی بدین شرح است: این درام درباره شاهزاده‌ای است که مجبور می‌شود به عنوان یک فرد معمولی زندگی کند و از مهارت‌های قمار خود برای انتقام از پادشاه استفاده کند. دائه گیل و پادشاه یئونجو وارد مسابقه می‌شوند. دائه گیل زندگی خود را شرط‌بندی می‌کند و پادشاه یونگجو کل پادشاهی چوسان را روی نتیجه شرط می‌بندد.




بنر سریال باران عشق
پوستر سریال باران عشق

باران عشق

Love Rain
سازنده: Yoon Seok-ho
سال‌های انتشار:2012محصول: کره جنوبی
Jang Keun-sukJang Keun-suk
YoonaYoona
Son Eun-seoSon Eun-seo
Seo In-gukSeo In-guk
Hwang Bo-raHwang Bo-ra
Kim Shi-hooKim Shi-hoo

درباره سریال باران عشق


باران عشق (Love Rain) نیز جزو بهترین سریال های جانگ گیون سوک محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی آن برعهده یون سئوک هو قرار داشت. اوه سو یئون نیز نویسنده این سریال تماشایی بود. سریال باران عشق کار خود را از سال 2012 توسط شبکه کی بی اس شروع کرد و پس از 20 قسمت به اتمام رسید.

این سریال با نقدهای دوگانه منتقدان مواجه شد. برخی از منتقدان داستان سریال باران عشق را سرگرم‌کننده دانسته و بازی درخشان گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند؛ اما برخی دیگر از منتقدان اعتقاد داشتند که داستان این سریال عمق زیادی ندارد و نمی‌تواند به خوبی مخاطبان را تحت‌تاثیر قرار دهد.

ازجمله بازیگرانی که در سریال باران عشق به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جانگ گیون سوک، یونا، کیم شی هو، سئو این گوک و کیم یونگ کوانگ اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال باران عشق بدین شرح است: وقتی سئو این ها و کیم یون هی در دهه هفتاد در دانشگاه یکدیگر را می‌بینند، عشق در نگاه اول رخ می‌دهد. زمان زیادی طول می‌کشد تا این زوج مردد سرانجام احساسات خود را بیان کنند؛ اما شرایط خارج از کنترل، آن‌ها را در مسیرهای مختلف قرار می‌دهد.  

نظرات در مورد پست بهترین فیلم و سریال‌های جانگ گیون سوک

عکس پروفایل

شما