خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم و سریال‌های پارک سئو جون

بهترین فیلم های پارک سئو جون چه هستند؟ پارک سئو جون را می‌توان یکی از بازیگران خوب کشور کره دانست که محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است.

او با ایفای نقش زیبایش در آثاری همچون انگل و او زیبا بود توانست نام خود را بر سر زبان‌های بیاندازد.

در ادامه می‌خواهیم بهترین فیلم های پارک سئو جون را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر سریال آشپزخانه یون
پوستر سریال آشپزخانه یون

آشپزخانه یون

Youn's Kitchen
سازنده: Na Young-seok
سال‌های انتشار:2017 - 2021محصول: کره جنوبی
Youn Yuh-jungYoun Yuh-jung
Lee Seo-jinLee Seo-jin
Jung Yu-miJung Yu-mi
Park Seo-junPark Seo-jun
Choi Woo-shikChoi Woo-shik

درباره سریال آشپزخانه یون


آشپرخانه یون (Youn's Kitchen) یک مجموعه تلویزیونی واقع‌نما است که پخش آن از سال 2017 توسط شبکه تی وی ان آغاز شد و پس از 20 قسمت به اتمام رسید.

در این مجموعه مخاطب با راه و روش رستوران‌داری آشنا می‌شود. اگر از علاقه‌مندان به دنیای آشپزی و غذا هستید، مجموعه آشپزخانه یون می‌تواند لحظات سرگرم‌کننده‌ای را برای شما رقم بزند.

این مجموعه با استقبال نسبتا خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و توانست طرفداران مخصوص به خودش را جذب کند.




بنر فیلم انگل

انگل

Parasite
کارگردان: Bong Joon-ho نویسنده: Bong Joon-ho , Han Jin-won
سال انتشار:2019محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین فیلم
Song Kang-hoSong Kang-ho
Lee Sun-kyunLee Sun-kyun
Cho Yeo-jeongCho Yeo-jeong
Choi Woo-shikChoi Woo-shik
Park So-damPark So-dam
Lee Jung-eunLee Jung-eun

درباره فیلم انگل


انگل (Parasite) نه تنها یکی از بهترین فیلم های پارک سئو جون محسوب می‌شود، بلکه می‌توان از آن به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینمای کره یاد کرد. این فیلم که در ژانر کمدی سیاه و دلهره‌آور ساخته شده بود توسط بونگ جون هو کارگردانی شد.

بونگ جون هو به‌عنوان تهیه‌کننده و نویسنده نیز در این فیلم همکاری داشت؛ کواک سین-آئه، مون یانگ کوون و جانگ یانگ هوان در امر تهیه‌کنندگی و هان جین وون در امر نویسندگی جون هو را همراهی کرد.

این فیلم با تحسین گسترده مننقدان روبه‌رو شد و نمرات بسیار بالایی را دریافت کرد. منتقدان از فیلم انگل به دلیل روایت داستانی خاص، عملکرد عالی گروه بازیگری و کارگردانی محشر تحسین کردند. در این فیلم سازندگان تلاش کردند تفاوت فرهنگی و رفتار دو سطح مختلف جامعه را به بهترین شکل ممکن به مخاطبان نشان دهند.

فیلم انگل بدون شک پرافتخارترین فیلم تاریخ سینما کره محسوب می‌شود؛ این فیلم طی مراسم اسکار سال 2020 در شش رشته نامزد دریافت جایزه بود که درنهایت موفق شد در چهار رشته بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان و بهترین فیلم‌نامه اورجینال این جایزه را کسب کند. فیلم انگل به‌عنوان نخستین فیلم غیرانگلیسی‌زبان تاریخ اسکار لقب گرفت توانست برنده جایزه بهترین فیلم بشود.

این فیلم طی مراسم گلدن گلوب 2020 نیز توانست جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی را کسب کند؛ سونگ کانگ-هو، لی سون-کیون، چو یئو جئونگ، چوی وو-شیک، پارک سو-دام، جانگ زیسو، لی جانگ-ایان، جانگ هیه-جین و پارک سئو-جون ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم انگل به ایفای نقش پرداختند.

فیلم انگل در گیشه نیز خارق‌العاده ظاهر شد و توانست موفقیت تجاری عظیمی را برای سازندگانش رقم بزند. این فیلم که بودجه 11.4 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 269 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک خانواده که دارای وضعیت مالی بسیار بدی هستند، به‌واسطه یکی از دوستان خود با مکر و حیله‌گری برای انجام شغل‌های مختلف وارد خانه و زندگی یک خانواده ثروتمند به نام پارک می‌شوند. درواقع آن‌ها جهت استخدام در شغل‌های مورد نظرشان تصمیم می‌گیرد برای خدمتکاران خانواده پارک پاپوش درست کرده و باعث اخراج آن‌ها شوند. اوضاع برای این خانواده ضعیف پس از کسب شغل به خوبی پیش می‌رود؛ اما آرامش آن‌ها برای مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد و این خانواده خیلی زود وارد دردسری بزرگ می‌شوند.

فیلم سینمایی انگل (Parasite) یکی از بهترین فیلم‌های کره‌ای محسوب می‌شود و شما می‌توانید از تماشای آن لذت ببرید.




بنر سریال منو بکش، منو شفا بده
پوستر سریال منو بکش، منو شفا بده

منو بکش، منو شفا بده

Kill Me, Heal Me
سازنده: Han Hee
سال‌های انتشار:2015محصول: کره جنوبی
Ji SungJi Sung
Hwang Jung-eumHwang Jung-eum
Park Seo-junPark Seo-jun
Kim Yoo-riKim Yoo-ri
Ahn Nae-sangAhn Nae-sang
Myung Se-binMyung Se-bin

درباره سریال منو بکش، منو شفا بده


بکش خلاصم کن (Kill Me, Heal Me) یک مجموعه تلویزیونی کمدی و عاشقانه است که از سال 2015 توسط شبکه ام بی سی شروع به پخش کرد و پس از 20 قسمت به اتمام رسید. کیم جین مان و کیم دائه هی کارگردانان این سریال بودند.

بکش خلاصم کن با استقبال گسترده منتقدان روبه‌رو شد و در جلب نظرات مثبت مخاطبان نیز موفق بود. منتقدان این سریال‌ را به دلیل شخصیت‌پردازی‌های عالی، بازی محشر گروه بازیگری و داستان جذاب مورد تحسین قرار دادند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال بکش خلاص کن به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جی سانگ، هوانگ جونگ ایوم، پارک سئو جون و او مین سوک اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: بدن انسان برای زنده ماندن در شرایط دشوار قادر به انجام انواع اقسام موارد است. چا دو هیون وارث یک شرکت تجاری است که پس از چندین واقعه آسیب‌زا در دوران کودکی، به اختلال تجزیه هویت مبتلا شده است. او تلاش می‌کند با کمک اوه ری جین، رزیدنت سال اول روانپزشکی که پنهانی به او کمک می‌کند، کنترل زندگی خود را به دست آورد. برادر دوقلوی او، اوه ری اون، نویسنده‌ای است که مصمم است حقایق زندگی ثروتمندان را کشف کند و شروع به تعقیب چا دو هیون در می‌کند.




بنر سریال کلاس آیته وون

کلاس آیته وون

Itaewon Class
سازنده: Gwang Jin
سال‌های انتشار:2020محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Park Seo-junPark Seo-jun
Kim Da-miKim Da-mi
Kwon Na-raKwon Na-ra
Yoo Jae-myungYoo Jae-myung
Ahn Bo-hyunAhn Bo-hyun
Kim Dong-heeKim Dong-hee

درباره سریال کلاس آیته وون


سریال کلاس ایته وان (Itaewon Class) یکی دیگر از بهترین سریال های پارک سئو جون محسوب می‌شود که از سال 2020 توسط شبکه JTBC شروع به پخش کرد و بعد از 16 قسمت به اتمام رسید. کیم سونگ یونگ کارگردان و گوان جین نویسنده این سریال بودند.

سریال کلاس ایته وان موفق شد با تحسین منتقدان مواجه شود و استقبال آن‌ها را به همراه داشته باشد. این سریال در بین مخاطبان نیز به محبوبیت بالایی دست یافت و طرفداران زیادی را جذب کرد. ازجمله بازیگرانی که در سریال کلاس ایته وان به ایفای نقش پرداختند می‌توان به پارک سئو جون، کیم دا می، کوان نارا و پارک بو گوم اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال کلاس ایته وان بدین شرح است: به دلیل تصادفی که پدر وی را به کام مرگ کشاند، پارک سع-رو-یی تلاش کرد جانگ گئون-وون، پسر بنیانگذار گروه Jangga، را بکشد.




بنر سریال منشی کیم چشه
پوستر سریال منشی کیم چشه

منشی کیم چشه

What's Wrong with Secretary Kim
سازنده: Jung Eun Young , Studio Dragon
سال‌های انتشار:2018محصول: کره جنوبی
Park Seo-junPark Seo-jun
Park Min YoungPark Min Young
Lee Tae HwanLee Tae Hwan
Pyo Ye-JinPyo Ye-Jin
Kim Hye-okKim Hye-ok
Kim Byung-okKim Byung-ok

درباره سریال منشی کیم چشه


منشی کیم چشه؟ (What's Wrong with Secretary Kim) سریالی در ژانر کمدی و رمانتیک است که توسط پارک جون هوا کارگردانی شد. وظیفه نویسندگی این سریال برعهده یونگ یون یانگ قرار داشت.

منشی کیم چشه؟ مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نمرات بالایی دریافت کرد. منتقدان داستان این سریال را سرگرم‌کننده دانسته و از عملکرد گروه بازیگری تحسین کردند. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به پارک سئو جون، پارک مین یونگ، لی ته هوان، هوانگ چان سونگ و هوانگ بو اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال منشی کیم چشه بدین شرح است: لی یانگ جون نایب رئیس یک شرکت بزرگ است. دنیای او وقتی ازهم می‌پاشد که روزی، کیم می سویی، منشی بسیار توانمند وی، اعلام کرد که او پس از 9 سال کار برای لی یانگ جون، از سمت خود استعفا خواهد داد.




بنر سریال در راه من بجنگ
پوستر سریال در راه من بجنگ

در راه من بجنگ

Fight For My Way
سازنده: Im Sang-choon , Kim Hyun-joong
سال‌های انتشار:2017محصول: کره جنوبی
Park Seo-junPark Seo-jun
Kim Ji-wonKim Ji-won
Ahn Jae-hongAhn Jae-hong
Song Ha-yoonSong Ha-yoon
Kim Sung-ohKim Sung-oh
Pyo Ye-JinPyo Ye-Jin

درباره سریال در راه من بجنگ


مبارزه برای راه من (Fight for My Way) نیز شایستگی حضور در لیست بهترین سریال های پارک سئو جون را داراست. لی نا جئونگ به‌عنوان کارگردان در این سریال حضور داشت. ایم سانگ چون نیز داستان این سریال تماشایی را نوشت.

مبارزه برای راه من در جلب نظرات مثبت منتقدان و مخاطبان موفق بود و توانست طرفداران زیادی پیدا کند. کیم جی وون، پارک سئو جون، سونگ ها یون و آن جائه هونگ ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال مبارزه برای راه من بدین شرح است: داستان در مورد افرادی با رویاهای بزرگ است که برای زنده ماندن و برای موفقیت در شغلی که شرایط لازم را ندارند، تلاش می‌کنند.




بنر سریال هوارنگ: جوانان سلحشور شاعر

هوارنگ: جوانان سلحشور شاعر

Hwarang: The Poet Warrior Youth
سازنده: Yun Seong-sik , Yoon Sung Shik
سال‌های انتشار:2016 - 2017محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Park Seo-junPark Seo-jun
Go Ah-raGo Ah-ra
Park Hyung-sikPark Hyung-sik
Choi Min-hoChoi Min-ho
Do Ji-hanDo Ji-han
Jo Yoon-wooJo Yoon-woo

درباره سریال هوارنگ: جوانان سلحشور شاعر


هوارانگ (Hwarang) سریالی تاریخی و عاشقانه است که پس از آغاز پخشش توانست توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند. این سریال کار خود را از سال 2016 توسط شبکه کی بی اس آغاز کرد و پس از 20 قسمت به اتمام رسید. یون سونگ سیک و کیم یونگ جو کارگردانان این سریال بودند. داستان سریال هوارانگ نیز توسط پارک یون یونگ به رشته تحریر درآمد.

سریال هوارانگ نمرات خوبی را از جانب منتقدان دریافت کرد و به دلیل داستان سرگرم‌کننده‌اش تحسین آن‌ها را به همراه داشت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به پارک هیونگ سیک، پارک سئو جون، گو آرا و مینهو اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: ملکه جی سو از زمان درگذشت پادشاه بیوفئونگ، امپراطوری سیلا را به عنوان پادشاه اداره می‌کند و پسر کوچکش سام مایک جونگ را در خارج از پایتخت سئورابئول از شر دشمنان و قاتلان در امان نگه می‌دارد.




بنر فیلم با تو بودن
پوستر فیلم با تو بودن

با تو بودن

Be with You
کارگردان: Lee Jang-hoon نویسنده: Kang Su-jin , Lee Jang-hoon
سال انتشار:2018محصول: کره جنوبی
So Ji-subSo Ji-sub
Son Ye-jinSon Ye-jin
Kim Ji-hwanKim Ji-hwan
Ko Chang-seokKo Chang-seok
Lee Joon-hyukLee Joon-hyuk
Son Yeo-eunSon Yeo-eun

درباره فیلم با تو بودن


با تو بودن (Be with You) جزو بهترین فیلم های پارک سئو جون به شمار می‌آید که در سال 2018 اکران شد. وظیفه نویسندگی و کارگردانی این فیلم برعهده لی جانگ هون قرار داشت. جانگ هون در امر نویسندگی تنها نبود و کانگ سو جین نیز در این راه او را همراهی کرد.

فیلم با تو بودن پس از اکران واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت و نمرات متوسطی را دریافت کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سون یه جین، سو جی سوب، پارک سئو جون و کیم هیون سو اشاره کرد. فیلم با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد و چیزی در حدود 19 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم با تو بودن بدین شرح است: سو آه قبل از اینکه فوت شود، به شوهرش، ووجین، قول باورنکردنی می‌دهد که یک سال بعد در آغاز فصل بارانی برگردد. به طور معجزه‌آسایی، او به قول خود عمل می‌کند و دوباره ظاهر می‌شود، اما خاطره‌ای ندارد.




بنر سریال او زیبا بود
پوستر سریال او زیبا بود

او زیبا بود

She Was Pretty
سازنده: Kim Hyun-joong
سال‌های انتشار:2015محصول: کره جنوبی
Hwang Jung-eumHwang Jung-eum
Park Seo-junPark Seo-jun
Choi Si-wonChoi Si-won
Go Joon-heeGo Joon-hee
Park Yu-hwanPark Yu-hwan
Lee Il-hwaLee Il-hwa

درباره سریال او زیبا بود


او زیبا بود (She Was Pretty) یکی دیگر از بهترین سریال های پارک سئو جون به شمار می‌آید که از سال 2015 شروع به پخش کرد و پس از 16 قسمت به اتمام رسید. وظیفه کارگردانی سریال او زیبا بود برعهده جانگ دائه یون قرار داشت. داستان این سریال نیز توسط جو سونگ هی نوشته شد.

سریال او زیبا بود با واکنش‌های گوناگون منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی را دریافت کرد. هوانگ جونگ ایوم، پارک سئو جون، چوی سی وان و گو جون هی ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: کیم هی جین یک دختر بسیار زیبا از یک خانواده ثروتمند بود. پس از اینکه شرکت چاپ و نشر خانواده‌اش ورشکست شد، او شرایط سختی را تجربه کرد و زیبایی اش را نیز از دست داد و شباهت به پدرش پیدا کرد. جی سونگ جون یک پسر غیرجذاب با عزت نفس پایین بود، اما وقتی بزرگ می‌شود تبدیل به یک ویرایشگر خوش‌تیپ و موفق می‌شود. این دو تصمیم می‌گیرند دوباره همدیگر را ملاقات کنند اما سونگ جون، هی جین را نمی‌شناسد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم و سریال‌های پارک سئو جون

عکس پروفایل

شما