خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم و سریال‌های جی چانگ ووک

بهترین فیلم های جی چانگ ووک چه هستند؟ جی چانگ ووک یک بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی است که در سال 1987 متولد شد.

این بازیگر با حضور در سریال I Like You در سال 2008 نخستین بار پا به عرصه تلویزیون گذاشت و شناخته شد و بدین ترتیب موفق شد در فیلم و سریال‌های مطرح کره‌ای به ایفای نقش بپردازد.

در این مطلب می‌خواهیم بهترین فیلم ها و سریال های جی چانگ ووک را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر سریال دلباخته در شهر

دلباخته در شهر

Lovestruk in the City
سازنده: Park Shin-woo
سال‌های انتشار:2020محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Ji Chang-wookJi Chang-wook
Kim Ji-wonKim Ji-won
Kim Min-seokKim Min-seok
So Joo-yeonSo Joo-yeon
Ryu Kyung-sooRyu Kyung-soo
Han Ji-eunHan Ji-eun

درباره سریال دلباخته در شهر


دلباخته در شهر (Lovestruck in the City) سریال جدید جی چانگ ووک است که پخش آن از سال 2020 توسط شبکه KakaoTV شروع شد. پارک شین وو به‌عنوان کارگردانی در این پروژه همکاری داشت. وظیفه نویسندگی این سریال نیز برعهده جئونگ هیون جئونگ و جونگ دا هیون قرار داشت.

سریال دلباخته در شهر مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و با تحسین منتقدان مواجه شد. این سریال به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و داستان جذابش نمرات خوبی را کسب کرد. جی چانگ ووک، کیم جی وون، کیم مین سئوک، مینهو و سو جوو یئان ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال دلباخته در شهر بدین شرح است: پارک جائه وون یک معمار 32 سال حرفه‌ای است که شخصیتی پرشور و صادق دارد. او قادر نیست زنی را که او «دزد دوربین» می‌خواند فراموش کند.




بنر سریال ملکه کی

ملکه کی

Empress Ki
سازنده: Han Hee
سال‌های انتشار:2013 - 2014محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Ha Ji-wonHa Ji-won
Joo Jin-moJoo Jin-mo
Ji Chang-wookJi Chang-wook
Jin Yi-hanJin Yi-han
Baek Jin-heeBaek Jin-hee
Jeon Kuk-hwanJeon Kuk-hwan

درباره سریال ملکه کی


ملکه کی (Empress Ki) یکی از بهترین سریال های جی چانگ ووک محسوب می‌شود که پخش آن از سال 2014 توسط شبکه ام بی سی کره آغاز شد و بعد از 51 قسمت به اتمام رسید. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده هان هی و لی سونگ جون قرار داشت. داستان سریال ملکه کی نیز توسط جانگ یونگ چول و جونگ کیون سون به رشته تحریر درآمد.

سریال ملکه کی با تحسین گسترده منتقدان و مخاطبان روبه‌رو شد و توانست به جوایز مخلفی دست پیدا کند. این سریال در زمینه‌های داستان، عملکرد گروه بازیگری و کارگردانی مورد تحسین قرار گرفت.

ها جی‌وون، هیونگ سونگ مین، جی چانگ ووک، جو جین مو، بائک جین هی، جین یی هان، لی وون جونگ، مو سئونگ چویی، لی مون سیک، جونگ وونگ این، جیون گوک هوان و لیم جو اون ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال ملکه کی بدین شرح است: داستان حول محور زندگی کی سونگ نیانگ که یک زن اهل گوریو است می‌چرخد. این مجموعه وقایع تاریخی و زندگی او را از زمان کودکی تا بزرگسالی و سختی‌ها تا ازدواج با امپراتور طغون تیمور از سلسله یوآن چین را نشان می‌دهد. داستان از جایی شروع می‌شود که در دوران باستان و هنگامی که مغول‌ها در اوج قدرت خود بودند و توانستند بیشتر کشورهای آسیایی را به تصرف خود درآورند، کی سونگ نیانگ اولین عشقش را با پادشاه گوریو، وانگ یو، تجربه می‌کند.




بنر سریال کی دو
پوستر سریال کی دو

کی دو

The K2
سازنده: Kwak Jung-hwan
سال‌های انتشار:2016 - 2016محصول: کره جنوبی
Ji Chang-wookJi Chang-wook
Song Yun-ahSong Yun-ah
YoonaYoona
Cho Seong-haCho Seong-ha
Lee Jung-JinLee Jung-Jin
Shin Dong-miShin Dong-mi

درباره سریال کی دو


کی 2 (The K2) سریالی اکشن و ملودرام به کارگردانی کواک جونگ هوان است که پخش آن از سال 2016 توسط شبکه تی وی ان آغاز شد و پس از 16 قسمت به پایان رسید. وظیفه نویسندگی این سریال برعهده جانگ هیوک رین قرار داشت.

سریال کی 2 پس از آغاز پخشش با نمرات متوسط منتقدان روبه‌رو شد. منتقدان بازی گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند، اما اعتقاد داشتند که ممکن است داستان طی نقاطی منجر به سردرگمی مخاطبان شود.

ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جی چانگ ووک، یونا، سونگ یان آه، جو سونگ ها و لی جونگ جین اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال کی 2 بدین شرح است: داستان این مجموعه راجع‌به یک محافظ میهن‌پرست است که از سوی کشور و همکارانش رها شده و حس کینه و انتقام درونش رشد کرده ‌است. از طرفی داستان برمبنای عشق و انتقام نیز می‌چرخد. عشقی که میان دختر نامزد ریاست جمهوری و بادیگارد شکل می‌گیرد.




بنر سریال شفا دهنده

شفا دهنده

Healer
سازنده: Song Ji-na
سال‌های انتشار:2014 - 2015محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Woo Hee-jinWoo Hee-jin
Oh Jong-hyukOh Jong-hyuk
Ji Chang-wookJi Chang-wook
Park Min YoungPark Min Young
Yoo Ji-taeYoo Ji-tae
Jung Hye-inJung Hye-in

درباره سریال شفا دهنده


سریال شفادهنده (Healer) را نیز می‌توان جزو بهترین سریال های جی چانگ ووک دانست که به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. لی جونگ ساب و کیم جین وو وظیفه کارگردانی این سریال را برعهده داشتند. داستان این سریال نیز توسط سونگ جی نا به رشته تحریر درآمد. سریال شفادهنده کار خود را از سال 2014 توسط شبکه کی بی اس آغاز کرد و بعد از 20 قسمت به پایان رسید.

این سریال توانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و با واکنش‌های مثبت آن‌ها مواجه شود. سریال شفادهنده در بین مخاطبان نیز به محبوبیت بالایی رسید و توانست به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های سال کشور کره تبدیل شود.

در این سریال جی چانگ ووک، پارک مین یونگ، یو جی تائه، کیم می کیونگ و دو جی وون به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال شفادهنده بدین شرح است: هیلر فردی است که در ازای دریافت پول هرکاری به جز قتل را انجام می‌دهد. او در این راه به کسی آسیب نمی‌رساند و چهره‌اش از دیگران پوشانده است. یک هکر ماهر او را در این راه کمک می‌کند. هیلر زندگی سرد و عجیبی دارد. داستان از آنجا آغاز می‌شود که کیم مون هو خبرنگاری معروف از هیلر نمونه موی دختری به نام چه یونگ شین که خبرنگار یکی از سایت‌های خبری سرگرمی است را برای آزمایش DNA می‌خواهد. این دختر همبازی کودکی هیلر است. هیلر جهت کشف برخی حقایق وارد زندگی دختر می‌شود.




بنر سریال شریک مشکوک
پوستر سریال شریک مشکوک

شریک مشکوک

Suspicious Partner
سازنده: Park Sun-ho
سال‌های انتشار:2017محصول: کره جنوبی
Ji Chang-wookJi Chang-wook
Nam Ji-hyunNam Ji-hyun
Choi Tae-joonChoi Tae-joon
Kwon Na-raKwon Na-ra
Lee Deok-hwaLee Deok-hwa
Nam Gi-AeNam Gi-Ae

درباره سریال شریک مشکوک


شریک مشکوک (Suspicious Partner) نام سریالی عاشقانه و جنایی است که پخش آن از سال 2017 توسط شبکه اس بی اس آغاز شد و بعد از 40 قسمت به پایان رسید. پارک سون هو کارگردان و کیون کی یونگ نویسنده این سریال تماشایی بودند.

سریال شریک مشکوک استقبال منتقدان را به همراه داشت و در جلب نظر مخاطبان نیز موفق عمل کرد. مننقدان این سریال را در زمینه‌های داستان، شخصیت‌پردازی‌ها و عملکرد گروه بازیگری تحسین کردند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال شریک مشکوک به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جی چانگ ووک، نام جی هیون، چویی ته جون، کوآن نارآ و کیم هیونگ کیو اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال شریک مشکوک بدین شرح است: این مجموعه در مورد نوه جی ووک دادستان و یون بونگ هی کارآموز دادستان است و اینکه چگونه آن‌ها در یک پرونده مرموز مربوط به یک قاتل روانی حیله‌گر با هم کار می‌کنند. آن‌ها پی می‌برند که گذشته آن‌ها تا چه اندازه با هم ارتباط عمیقی دارد.




بنر سریال فروشگاه ست بیول تازه کار
پوستر سریال فروشگاه ست بیول تازه کار

فروشگاه ست بیول تازه کار

Backstreet Rookie
سازنده: Myoungwoo Lee
سال‌های انتشار:2020محصول: کره جنوبی
Ji Chang-wookJi Chang-wook
Kim Yoo-jungKim Yoo-jung
Do Sang-wooDo Sang-woo
Han Sun-hwaHan Sun-hwa
Ahn Sol-BinAhn Sol-Bin
Kim Min-kyuKim Min-kyu

درباره سریال فروشگاه ست بیول تازه کار


فروشگاه ست بیول (Backstreet Rookie) نیز شایستگی حضور در لیست بهترین سریال های جی چانگ ووک را داراست. مایونگ وو لی کارگردان و سان جئون جوو نویسنده سریال فروشگاه ست بیول بودند. این سریال کار خود را از سال 2020 توسط شبکه اس بی اس آغاز کرد و بعد از گذشت 16 قسمت به کار خود پایان داد.

سریال فروشگاه ست بیول در طول پخش خود واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت. برخی منتقدان داستان این سریال را آبکی و سطحی دانسته و از آن انتقاد کردند؛ اما برخی دیگر از منتقدان داستان سریال را سرگرم‌کننده دانسته و از عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند.

کیم یو جونگ، جی چانگ ووک، کیم مین کیو، آن سول بین و هان سان هوا مهم‌ترین بازیگرانی بودند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان سریال فروشگاه ست بیول بدین شرح است: دائه هیون به دلیل عدم درآمد کافی از فروشگاهش و همچنین خانواده غیرقابل اطمینانش سختی زیادی را تحمل می‌کند. او در ادامه برای استخدام یک کارگر شیفت شب آگهی می‌زند. سائت بیول این آگهی را دیده و برای رسیدن به این شغل نزد دائه می‌آید.




بنر فیلم شهر ساختگی
پوستر فیلم شهر ساختگی

شهر ساختگی

Fabricated City
کارگردان: Bae Jong نویسنده: Bae Jong
سال انتشار:2017محصول: کره جنوبی
Ji Chang-wookJi Chang-wook
Shim Eun-kyungShim Eun-kyung
Oh Jung-seOh Jung-se
Ahn Jae-hongAhn Jae-hong
Kim Sang-hoKim Sang-ho
Kim Ki-chunKim Ki-chun

درباره فیلم شهر ساختگی


شهر ساختگی (Fabricated City) فیلمی اکشن و جنایی به کارگردانی و نویسندگی پارک کوانگ هیون است که یکی از بهترین فیلم های جی چانگ ووک به شمار می‌آید. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کیم هیون چئول و جانگ یئونگ هوان قرار داشت.

فیلم شهر ساختگی چندان نتوانست رضایت منتقدان را به سمت خود جلب کند و نمرات پایینی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را به دلیل ایرادات فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار دادند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جی چانگ ووک، شیم یون کیانگ، آن جائه هونگ، اوه جونگ سه و کیم سانگ هو اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم شهر ساختگی بدین شرح است: کوون یو که قبلا قهرمان ملی تکواندو بود، بیشتر روز خود را با بازی در یک کافی‌نت سپری می‌کند. در یک بازی تیرانداز اول شخص، شخصیت وی «کاپیتان» بسیار ماهر است و دارای گروهی از دوستان و هم تیمی‌های نزدیک است که خود را رستاخیز می‌نامند. پس از یک جلسه بازی، او یک گوشی هوشمند پیدا می‌کند و برای بازگرداندن آن به آپارتمان صاحب خانه می‌رود.




بنر سریال ذوبم کن
پوستر سریال ذوبم کن

ذوبم کن

Melting Me Softly
سازنده: Shin Woo-chul
سال‌های انتشار:2019محصول: کره جنوبی
Ji Chang-wookJi Chang-wook
Won Jin-aWon Jin-a
Yoon Se-ahYoon Se-ah
Im Won-heeIm Won-hee
Kim Won-haeKim Won-hae
Kil Hae-yeonKil Hae-yeon

درباره سریال ذوبم کن


به آرامی ذوبم کن (Melting Me Softly) را نیز می‌توان جزو بهترین سریال های جی چانگ ووک دانست که پخش آن از سال 2019 توسط شبکه tvN شروع شد و بعد از 16 قسمت به اتمام رسید. شین وو چول وظیفه کارگردانی این سریال را برعهده داشت. بائک می کیونگ نیز نویسنده این سریال بود.

سریال به آرامی ذوبم کن نتوانست نظرات مثبت منتقدان را جلب کند و نمرات چندان بالایی دریافت نکرد. این سریال به دلیل شخصیت‌پردازی‌های نه‌چندان قدرتمند مورد انتقاد گرفت. سریال به آرامی ذوبم کن با وجود اینکه نقدهای خوبی دریافت نکرد، اما توانست مورد توجه مخاطبین قرار بگیرد و به محبوبیت بالایی برسد.

جی چانگ ووک، وون جین آه، چوی بو مین، سونگ جی ایون و پارک جین یانگ ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال به آرامی ذوبم کن بدین شرح است: ما دونگ چان و کو می ران در یک آزمایش 24 ساعته شرکت می‌کنند که هر دو در آن یخ زده‌اند. اوضاع مطابق انتظار پیش نمی‌رود و آن‌ها به جای 24 ساعت 20 سال بعد از کپسول منجمد بیدار می‌شوند.




بنر سریال هفت بوسه اول
پوستر سریال هفت بوسه اول

هفت بوسه اول

Seven First Kisses
سازنده: Jung Jung-hwa
سال‌های انتشار:2016 - 2017محصول: کره جنوبی
Lee Cho-heeLee Cho-hee
Lee Joon-giLee Joon-gi
Park Hae-jinPark Hae-jin
Ji Chang-wookJi Chang-wook
KaiKai
Ok Taec-yeonOk Taec-yeon

درباره سریال هفت بوسه اول


هفت بوسه اول (7 First Kisses) یک سریال عاشقانه و کمدی به کارگردانی جونگ جونگ هوا است که پخش آن از سال 2016 آغاز شد و تنها پس از 8 قسمت به پایان رسید.

این سریال به هیچ وجه نتوانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد و نمرات بسیار پایینی را دریافت کرد. منتقدان سریال هفت بوسه اول را به دلیل داستان بسیار ضعیف و شخصیت‌پردازی‌های نه چندان قدرتمند مورد انتقاد قرار دادند.

سریال هفت بوسه اول مورد توجه مخاطبان نیز قرار نگرفت و نتوانست به محبوبیت بالایی برسد. ازجمله بازیگرانی که در سریال هفت بوسه اول به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جی چانگ ووک، وون جین آه، چوی بو مین، سونگ جی ایون و پارک جین یانگ اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال هفت بوسه اول بدین شرح است: مین سو جین کارمند یک فروشگاه بزرگ است که هرگز رابطه‌ای نداشته است. او روزی با الهه قرارهای عاشقانه ملاقات می‌کند و زندگی‌اش کاملا دچار تغییر می‌شود.




بنر سریال جنگجو بائک دونگ سو
پوستر سریال جنگجو بائک دونگ سو

جنگجو بائک دونگ سو

Warrior Baek Dong Soo
سازنده: Lee Hyun-jik , Kim Hong-sun
سال‌های انتشار:2011محصول: کره جنوبی
Ji Chang-wookJi Chang-wook
Yeo Jin-gooYeo Jin-goo
Yoo Seung-hoYoo Seung-ho
Park Gun-taePark Gun-tae
Yoon SoyYoon Soy
Lee Hye-inLee Hye-in

درباره سریال جنگجو بائک دونگ سو


بک دونگ سو دلاور (Warrior Baek Dong-soo) سریالی تاریخی و اکشن به کارگردانی لی هیون جیک و کیم هونگ سان است به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. این سریال کار خود را از سال 2011 توسط شبکه اس بی اس آغاز کرد و پس از 29 قسمت به پایان رسید. داستان سریال بک دونگ سو دلاور توسط کیون سون کیو نوشته شد.

سریال بک دونگ سو دلاور نمرات خوبی را دریافت کرد و به دلیل بازی عالی گروه بازیگری، صحنه‌های اکشن مهیج و داستان جذابش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این سریال همچنین به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های سال کشور کره تبدیل شد.

ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به یو سئونگ هو، جی چانگ ووک، شین هیون بین، چوی مین سو و یئو جین گو اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال بک دونگ سو دلاور بدین شرح است: داستان این سریال در زمان سلسله چوسان و دوران پادشاهی جه اونگ جو جریان دارد و روی مسائل سیاسی و حوادث آن دوران تمرکز دارد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم و سریال‌های جی چانگ ووک

عکس پروفایل

شما