خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های کیم سو هیون

بهترین فیلم های کیم سو هیون کدام هستند؟ کیم سو هیون (Kim Soo-Hyun) یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازیگران مرد کره‌ای است که در کشور ما نیز طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

کیم سو هیون به رغم بازی دلنشین خود توانسته در فیلم و سریال‌های کره‌ای زیادی حضور داشته باشد.

از همین جهت ما قصد داریم نگاهی به بهترین فیلم های کیم سو هیون داشته باشیم.

با ملوفیلم همراه باشید.




بنر سریال تو که از ستاره‌ها اومدی
پوستر سریال تو که از ستاره‌ها اومدی

تو که از ستاره‌ها اومدی

My Love From Another Star
سازنده: Park Ji-eun
سال‌های انتشار:2013 - 2014محصول: کره جنوبی
Jun Ji-hyunJun Ji-hyun
Kim Soo-hyunKim Soo-hyun
Park Hae-jinPark Hae-jin
You In-naYou In-na
Shin Sung-rokShin Sung-rok
Na Young-heeNa Young-hee

درباره سریال تو که از ستاره‌ها اومدی


تو از ستاره‌ها اومدی (My Love from the Star) یکی از بهترین سریال های کیم سو هیون محسوب می‌شود که پخش آن از سال 2013 توسط شبکه اس بی اس آغاز شد و بعد از 21 قسمت در سال 2014 خاتمه یافت.

وظیفه کارگردانی سریال تو از ستاره‌ها اومدی برعهده جانگ تائه یو قرار داشت؛ داستان این سریال نیز توسط پارک جیون نوشته شد. این سریال فانتزی و عاشقانه بعد از پخش با استقبال عظیم مخاطبان و منتقدان مواجه شد و توانست به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

منتقدان داستان سریال تو از ستاره‌ها اومدی را جذاب توصیف کرده و اعتقاد داشتند این سریال می‌تواند لحظات بسیار سرگرم‌کننده‌ای را برای مخاطبانش به ارمغان بیاورد. این سریال همچنین موفق به کسب جوایز مختلفی شد و افتخارات زیادی را برای سازندگانش رقم زد.

در این سریال کیم سو هیون، جون جی هیون، پارک هه جین و یو این نا به ایفای نقش پرداختند. لازم به ذکر است که سریال تو از ستاره‌ها اومدی نخستین سریال جون جی هیون بعد از دوری 14 ساله او از سینما بود.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: یک موجود بیگانه به نام دو مین جون که در زمان سلسله چوسان از فضا به زمین آمده است، به دلیل نجات یک انسان از سفینه‌اش جا می‌ماند؛ او به مدت ۴ قرن مجبور می‌شود در زمین منتظر بماند. پس از گذشت 400 سال که تنها سه ماه بیشتر به بازگشتش نمانده است، او با چان سونگ یی آشنا می‌شود.




بنر سریال رویای بلند
پوستر سریال رویای بلند

رویای بلند

Dream High
سازنده: Bae Yong-joon
سال‌های انتشار:2011 - 2011محصول: کره جنوبی
Kang So-raKang So-ra
Jeong Jin-woonJeong Jin-woon
Park Seo-junPark Seo-jun
Im Jae-beomIm Jae-beom
Kim Soo-hyunKim Soo-hyun
HyolynHyolyn

درباره سریال رویای بلند


رویای بلند (Dream High) جزو محبوب‌ترین سریال های کیم سو هیون به حساب می‌آید که پخش آن از سال 2011 توسط شبکه کی بی اس 2 آغاز شد. این سریال تماشایی دارای 20 قسمت و یک قسمت ویژه بود.

وظیفه کارگردانی سریال رویای بلند برعهده لی یونگ بک قرار داشت؛ داستان این سریال نیز توسط پارک هی ریون نوشته شد. سریال رویای بلند توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و به یکی از پرطرفدارترین سریال‌های کشور کره تبدیل شود. بخش بزرگی از بینندگان این سریال را نوجوان تشکیل می‌دادند.

منتقدان سریال رویای بلند را به دلیل پیام‌های داستانی آموزنده و بازی عالی گروه بازیگرانش مورد تحسین قرار داده و نمرات بسیار خوبی را به آن اعطا کردند. بعد از موفقیت تجاری بزرگ این مجموعه، سازندگان نسخه دیگری از این سریال را با نام رویای بلند 2 در سال 2012 تولید کردند که گروه بازیگری آن کاملا تغییر کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سال رویای بلند به ایفای نقش پرداختند می‌توان به بائه سوزی، کیم سو هیون، اوک تکیون، هام ایون جونگ، جانگ وویونگ و آی یو اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: دختری به نام گو هه می که در رشته موسیقی کلاسیک تحصیل می‌کند، همیشه آرزو داشت تا یک خواننده اپرا برتر شود. اما او در نهایت جهت پرداخت بدهی‌های پدرش مجبور می‌شود هدف اصلی زندگی خود را به سمت خواننده پاپ شدن تغییر بدهد و به مدرسه موسیقی کیرین برود. او جهت وارد شدن به دبیرستان باید سونگ سم دونگ و جین گوک را متقاعد کند که به دبیرستان کیرین بیایند. سونگ سم دونگ پسری روستایی ساده است که استعداد خارق‌العاده‌ای در موسیقی دارد و جین گوک نیز پسری است که به هیچ وجه ارتباط خوبی با پدر سیاستمدار خود ندارد.




بنر سریال مشکلی نیست که خوب نباشی

مشکلی نیست که خوب نباشی

It's Okay to Not Be Okay
سازنده: Park Shin-woo , Jo Yong
سال‌های انتشار:2020 - 2020محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Kim Soo-hyunKim Soo-hyun
Seo Ye-jiSeo Ye-ji
Park Gyu-youngPark Gyu-young
Oh Jung-seOh Jung-se
Park Jin-jooPark Jin-joo
Kim Chang-wanKim Chang-wan

درباره سریال مشکلی نیست که خوب نباشی


اشکالی ندارد که خوب نباشید (It's Okay to Not Be Okay) سریال جدید کیم سو هیون محسوب می‌شود که پخش آن از سال 2020 توسط شبکه tvN آغاز شد و بعد از 16 قسمت به پایان رسید. این سریال توسط سرویس نت‌فلیکس به صورت جهانی عرضه شد.

وظیفه کارگردانی این سریال عاشقانه برعهده پارک شین-وو قرار داشت. داستان سریال اشکالی ندارد که خوب باشید نیز توسط جو یونگ نوشته شد. این سریال بعد از آغاز پخشش با استقبال گسترده منتقدان مواجه شد و نمرات خوبی را از جانب آن‌ها دریافت کرد. منتقدان این سریال را به دلیل عملکرد عالی گروه بازیگری، شخصیت‌پردازی‌ها و فضای زیبایش مورد تحسین قرار دادند.

سریال اشکالی ندارد که خوب باشید علاوه‌بر محبوبیت در کشور کره، به صورت بین‌المللی نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال تماشایی به ایفای پرداختند می‌توان به کیم سو هیون، سو یه‌جی، اوه جونگ-سی و پارک کیو-یونگ اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: مون گنگ-تائه با برادر خیال‌پرداز بزرگ‌تر خود مون سانگ-تائه زندگی می‌کند؛ آن‌ها از زمانی که سانگ شاهد قتل مادرشان بوده است، اغلب از شهری به شهر دیگر نقل مکان می‌کنند. گنگ به هر جایی که می‌رود در مرکز روانپزشکی‌اش به‌عنوان سرپرست مشغول کار می‌شود. هنگام کار در بیمارستان، او با یک نویسنده مشهور کتاب کودک به نان کو مون یونگ آشنا می‌شود، که به عقیده برخی از افراد دارای اختلال شخصیت ضداجتماعی است.




بنر سریال سقوط روی شما
پوستر سریال سقوط روی شما

سقوط روی شما

사랑의 불시착
سازنده: Park Ji-eun
سال‌های انتشار:2019 - 2020محصول: کره جنوبی
Son Ye-jinSon Ye-jin
Hyun BinHyun Bin
Seo Ji-hyeSeo Ji-hye
Kim Jung-hyunKim Jung-hyun
Oh Man-seokOh Man-seok
Kim Young-minKim Young-min

درباره سریال سقوط روی شما


سقوط روی شما (Crash Landing on You) یکی دیگر از بهترین سریال های کیم سون هیون محسوب می‌شود که البته این بازیگر در آن حضور بسیار کوتاهی داشت و تنها در یک قسمت به ایفای نقش پرداخت. پخش این سریال جذاب از سال 2019 توسط شبکه tvN آغاز شد و بعد از 16 قسمت در سال 2020 پایان یافت.

پخش سریال سقوط روی شما به شکل بین‌المللی توسط سرویس نت‌فلیکس انجام شد و این سریال به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرد. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده لی جیئونگ-هیو قرار داشت و داستان آن نیز توسط پارک جی-ایون نوشته شد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال سقوط روی شما به ایفای نقش پرداختند می‌توان به هیون بین، سون یه-جین، کیم جونگ-هیون، سئو جی های، لی مین یانگ و کیم سون هیون اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال سقوط روی شما بدین شرح است: سریال سقوط روی شما داستان دو عاشق بدشناس را به‌تصویر می‌کشد؛ یون سری یک کارآفرین اهل کشور جنوبی است که صاحب شرکتی به نام Se-ri's Choice است و در مقابل ری جئونگ-هایئوک نیز عضو نخبگان کره شمالی و یک کاپیتان در نیروهای ویژه پلیس کره شمالی است.




بنر سریال تهیه کنندگان
پوستر سریال تهیه کنندگان

تهیه کنندگان

The Producers
سازنده: Park Ji-eun , Hong Yoon-sung , Seo Min-soo
سال‌های انتشار:2015 - 2015محصول: کره جنوبی
Cha Tae-hyunCha Tae-hyun
Gong Hyo-jinGong Hyo-jin
Kim Soo-hyunKim Soo-hyun
IUIU
Im Ye-jinIm Ye-jin
Kim Hee-chanKim Hee-chan

درباره سریال تهیه کنندگان


تولیدکنندگان (The Producers) یک سریال کره ای جذاب به کارگردانی سئو سو-مین و پیو مین-سو است که پخش آن از سال 2015 توسط شبکه کی بی اس 2 آغاز شد و بعد از 12 قسمت پایان یافت. داستان این سریال تماشایی توسط پارک جی-ایون و کیم جی-سون نوشته شد.

سریال تولیدکنندگان به محبوبیت بالایی در سطح بین‌المللی دست پیدا کرد و توانست موفقیت تجاری بزرگی را برای سازندگانش به ارمغان بیاورد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سال تولیدکنندگان به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیم سو هیون، چا تائه-هیون، گونگ هیو-جین و آی یو اشاره کرد.

منتقدان نمرات نسبتا خوبی را به سریال تولیدکنندگان اعطا کردند و اعتقاد داشتند این سریال در زمینه جذابیت داستانی و شخصیت‌پردازی‌ها خارق العاده عمل کرده است.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: در مرکز Yeouido ساختمان KBS واقع شده است. در طبقه ششم آن دفاتر تقسیم شده‌ای وجود دارند که کارمندان آن در بخش‌ها متنوعی از آن کار می‌کنند. داستان سریال به مرور شکل جذابی به خود گرفته و مخاطب را غرق در خود می‌کند.




بنر سریال هتل دل لونا

هتل دل لونا

Hotel Del Luna
سازنده: Oh Choong-hwan , Oh Choong-hwan
سال‌های انتشار:2019محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
IUIU
Yeo Jin-gooYeo Jin-goo
Jung Dong-HwanJung Dong-Hwan
Shin Jung-geunShin Jung-geun
Bae Hae-sunBae Hae-sun
Pyo Ji-hoonPyo Ji-hoon

درباره سریال هتل دل لونا


هتل ماه جزو سریال‌ های کره‌ای جدید است که پخشش از سال 2019 توسط شبکه tvN آغاز شد و بعد از 16 قسمت خاتمه یافت. وظیفه کارگردانی این سریال تماشایی برعهده اوه چونگ-هوان قرار داشت. داستان این سریال نیز توسط هونگ جونگ-ایون و هونگ می-ران نوشته شد. لازم به ذکر است که در این سریال کیم سون هیون به‌عنوان بازیگر مهمان در قسمت 16 حضور پیدا کرد.

سریال هتل کاه بعد از عرضه توانست مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد و به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. این سریال در جلب نظرات مثبت منتقدان نیز موفق بود و نمراتی عالی را از جانب آن‌ها دریافت کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آی یو، یو جین-گو، بائه هه سان، شین جونگ گیون و کیم سون هیون اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال هتل ماه بدین شرح است: داستان این سریال راجع به زنی به نام جانگ مان وون است که به خاطر گناهان زیادی که مرتکب شده، هزار سال است او را مجبور به مدیریت هتل کرد‌ه‌اند. مسافران این هتل مرموز و ماوراطبیعی تنها ارواح هستند. جانگ مان وون هیچ یک از گناهان خود را به یاد نمی‌آورد.




بنر سریال خانه پدری من
پوستر سریال خانه پدری من

خانه پدری من

아버지의 집
سازنده: Kim Young Sup
سال‌های انتشار:2009 - 2009محصول: کره جنوبی
Choi Min-sooChoi Min-soo
Moon Jeong-heeMoon Jeong-hee
Kim Soo-hyunKim Soo-hyun
Park Chang-IkPark Chang-Ik
Baek Il-seobBaek Il-seob
Park Won-sookPark Won-sook

درباره سریال خانه پدری من


خانه پدری یک مجموعه دو قسمتی به کارگردانی کیم سو-ریونگ است که پخش آن در سال 2009 توسط شبکه اس بی اس انجام شد. داستان این سریال توسط لی سون-هی به رشته تحریر در آمد.

این سریال در جلب نظر مخاطبان موفق بود و توانست نمرات خوبی را نیز از جانب منتقدان دریاف کند. منتقدان سریال خانه پدری را در زمینه داستان، کارگردانی و بازیگری مورد تحسین قرار دادند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال خانه پدری به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیم سون هیون، چوی مین سو، موون جنگ هی، بائک ایل سه اوب و پارک وان سوک اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال خانه پدری بدین شرح است: داستان این سریال راجع به زندگی کانگ من هو است که رابطه کوتاه مدتی با یک پیانیست به نام لی هیون جائه داشت. در ادامه شاهد چالش‌های بزرگ زندگی کانگ هستیم.




بنر فیلم واقعی
پوستر فیلم واقعی

واقعی

리얼
کارگردان: Lee Sa-rang نویسنده: Lee Jeong-sub
سال انتشار:2017محصول: کره جنوبی
Kim Soo-hyunKim Soo-hyun
Sung Dong-ilSung Dong-il
Lee Sung-minLee Sung-min
SulliSulli
Jo Woo-jinJo Woo-jin
Kim Hong-paKim Hong-pa

درباره فیلم واقعی


واقعی (Real) فیلمی جنایی و معمایی به کارگردانی لی سارانگ است که فیلم‌نامه آن توسط لی جونگ ساب نوشته شد. این فیلم به‌هیچ وجه در جلب نظرات مثبت منتقدان و مخاطبان موفق عمل نکرد و شکستی بزرگ را برای سازندگانش رقم زد.

منتقدان ایرادت مختلفی به فیلم وارد کرده و نمرات بسیار پایینی را به آن اعطا کردند؛ آن‌ها صحنه‌های اکشن فیلم را کسل‌کننده دانسته و اعتقاد داشتند داستان فیلم بسیار گیج‌کننده و ناموزون است. این فیلم حضور قدرتمندانه در گیشه نداشت و تنها حدود 3 میلیون دلار فروش کرد.

تنها نکته مثبت فیلم را به می‌توان به بازی عالی کیم سون هیون نسبت داد؛ درواقع به همین دلیل بود که فیلم واقعی در لیست بهترین فیلم های کیم سون هیون قرار گرفت. در کنار کیم سون هیون، بازیگرانی همچون سونگ دونگ ایل، لی سونگ مین، سولی، جو وو چین و لی گیونگ یونگ در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم واقعی بدین شرح است: داستان این فیلم راجع‌به یک خلافکار حرفه‌ای و قدرتمند به نام جانگ تائه یونگ است که آرزوی احداث یک مکان تفریحی را دارد و شروع به راه‌اندازی آن می‌کند. اما با ورود یک خبرنگار همه چیز تغییر می‌کند.




بنر فیلم مخفیانه ، عالی
پوستر فیلم مخفیانه ، عالی

مخفیانه ، عالی

은밀하게 위대하게
کارگردان: Jang Cheol-soo نویسنده: Kim Bang-hyun , Yoon Hong-gi
سال انتشار:2013محصول: کره جنوبی
Kim Soo-hyunKim Soo-hyun
Park Ki-woongPark Ki-woong
Lee Hyun-wooLee Hyun-woo
Son Hyun-jooSon Hyun-joo
Ko Chang-seokKo Chang-seok
Kim Sung-kyunKim Sung-kyun

درباره فیلم مخفیانه ، عالی


مخفیانه، عالی (Secretly, Greatly) یکی دیگر از بهترین فیلم های کیم سون هیون به‌حساب می‌آید که در سال 2013 اکران شد و به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرد. وظیفه کارگردانی این فیلم تماشایی برعهده جانگ چول سو قرار داشت. داستان آن نیز توسط یون هونگ-جی و کیم بنگ-هیون به رشته تحریر در آمد.

این فیلم در جلب نظر منتقدان نسبتا خوب عمل کرد و نمرات تقریبا بالایی را از جانب آن‌ها دریافت کرد. منتقدان فیلم مخفیانه، عالی را سرگرم‌کننده توصیف کرده و آن را در زمینه‌های بازیگری و داستان مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم در جلب نظر مخاطبان فوق‌العاده کار کرد و توانست موفقیت تجاری عظیمی را برای سازندگانش رقم بزند؛ فیلم مخفیانه، عالی موفق شد چیز در حدود 42 میلیون دلار در باکس‌آفیس بفروشد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیم سون هیون، لی هیون-وو، پارک کی-وونگ، چوی وو-شیک و لی چای یونگ اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم مخفیانه، عالی بدین شرح است: گروهی از جاسوسان با نام دسته 5446 از همان دوران جوانی توسط نیروهای ویژه نخبه کره شمالی جهت هدف والای اتحاد کره آموزش دیدند. آن‌ها با هدف جاه‌طلبانه خود راهی کره جنوبی می‌شوند و خودشان را جای یک احمق، یک خواننده مشتاق و یک دانش‌آموز دبیرستانی جا می‌زنند. با گذر زمان و بدون دریافت هیچ ماموریتی از سمت کره شمالی، آن‌ها مشغول زندگی روزمره خود شده و در شهری کوچک در همسایگی یکدیگر زندگی خود را می‌گذراندند. اما روزی به شکل ناگهانی ماموریتی سری و مخفی به آن‌ها واگذار می‌شود که زندگی آن‌ها را زیرورو می‌کند.




بنر فیلم دزدها
پوستر فیلم دزدها

دزدها

도둑들
کارگردان: Choi Dong-hoon نویسنده: Choi Dong-hoon , Lee Ki-cheol
سال انتشار:2012محصول: کره جنوبی
Kim Yoon-seokKim Yoon-seok
Kim Hye-sooKim Hye-soo
Lee Jung-jaeLee Jung-jae
Jun Ji-hyunJun Ji-hyun
Simon YamSimon Yam
Angelica LeeAngelica Lee

درباره فیلم دزدها


دزدها (The Thieves) یکی از بهترین فیلم های کره ای محسوب می‌شود که جزو پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای کره است. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده چوی دانگ هون قرار داشت؛ البته هون در نویسندگی تنها نبود و لی کی-چئول نیز او را همراهی کرد.

فیلم دزدها بعد از اکران در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر شد و نمرات خوبی را از سوی آن‌ها دریافت کرد. منتقدان این فیلم را در زمینه‌های بازیگری، کارگردانی و شخصیت‌پردازی مورد تحسین قرار دادند.

فیلم دزدها موفقیت بزرگی را در گیشه به نام خود ثبت کرد و توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کند. این فیلم که با بودجه 14 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 86 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. این میزان از فروش فیلم دزدها را به هشتمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای کره تبدیل کرد.

در این فیلم کیم سون هیون، جون جی-هیون، کیم هی-سو، لی یونگ جائه و آنجلیکا لی به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم دزدها بدین شرح است: سارقی به نام ینیکال با اغوا کردن مالک یک گالری و به همراه سه سارق دیگر به نام‌های پاپی (رهبر گروه)، زامپانو (دستیار) و چویینگ گام (زنی میانسال) موفق می‌شوند یک شی قیمتی نادر را به سرقت ببرند. آن‌های پس از برخوردی کوتاه با یک کارآگاه، پی می‌برند که ماندن در کره برای آن‌ها بسیار خطرناک است.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های کیم سو هیون

عکس پروفایل

شما