خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های لی مین هو

بهترین فیلم‌های لی مین هو کدام هستند؟ لی مین هو یکی از محبوب‌ترین بازیگران کره‌ای است که تاکنون توانسته در فیلم و سریال‌های کره‌ای زیادی نقش آفرینی کند.

مسلما Lee Min-Ho را می‌توان از موفق‌ترین چهره‌های KPop دانست. در ادامه‌ی این مقاله ما قصد داریم نگاهی به بهترین آثار لی مین هو داشته باشیم. با ملوفیلم همراه باشید.




بنر سریال پسران برتر از گل

پسران برتر از گل

Boys Over Flowers
سازنده: Yoko Kamio
سال‌های انتشار:2009محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Koo Hye-sunKoo Hye-sun
Lee Min-ho Lee Min-ho 
Kim Hyun-joongKim Hyun-joong
Kim BumKim Bum
Kim JoonKim Joon
Kim So-eunKim So-eun

درباره سریال پسران برتر از گل


پسران برتر از گل (Boys Over Flowers) یکی از بهترین سریال های لی مین هو محسوب می‌شود که بعد از آغاز پخشش در سال 2009 توانست به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. این این سریا چهارمین سری از مجموعه پسران برتر از گل محسوب می‌شود.

سریال نخست به صورت انیمه، سریال دوم توسط کشور تایوان و سریال سوم نیز توسط کشور ژاپن ساخته شد؛ اما این سریال کره‌ای بود که درنهایت توانست به موفقیت بین‌المللی بزرگی دست پیدا کند. بعد از نسخه‌ کره‌ای کشورهای دیگر نیز اقدام به ساخت این سریال کردند؛ اما هیچ‌کدام نتوانستند به موفقیت نسخه کره‌ای دست پیدا کنند.

سریال برتر از گل بعد از آغاز پخشش توانست با تحسین گسترده منتقدان مواجه شود و نمرات خوبی را از سوی آن‌ها دریافت کند. منتقدان این سریال را به دلیل داستان زیبا، بازی عالی گروه بازیگران و فضای منحصربه‌فردش مورد تحسین قرار دادند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال پسران برتر از گل به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کو هائه سان، لی مین هو، کیم هیون-جونگ، کیم بوم، کیم جون و کیم سو ایون اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال پسران فراتر از گل بدین شرح است: داستان این سریال راجع به یک دختر دبیرستانی و پرتلاش به نام گوم جاندی است که در خشک‌شویی به والدینش کمک می‌کند. آن‌ها وضعیت مالی نسبتاً ضعیفی دارند. گوم روزی جهت تحویل یک سفارش به مدرسه شینهوا (که مخصوص افراد پولدار است) می‌رود و صاحب سفارش را درحالی پیدا می‌کند که بالای پشت بام قصد خودکشی دارد. گوم در لحظه آخر او را نجات می‌دهد و تصاویر این صحنه خیلی زود در اینترنت پخش می‌شود و به او لقب دختر اعجوبه را می‌دهند. همسر رئیس شینهوا جهت اینکه به حاشیه‌ها خاتمه کوم را عضو افتخاری مدرسه می‌کند.




بنر سریال ذائقه شخصی
پوستر سریال ذائقه شخصی

ذائقه شخصی

Personal Taste
سازنده: No Jongchan
سال‌های انتشار:2010محصول: کره جنوبی
Son Ye-jinSon Ye-jin
Lee Min-ho Lee Min-ho 
Ahn Suk-hwanAhn Suk-hwan
Ryu Seung-ryongRyu Seung-ryong
Im Seul-ongIm Seul-ong
Park Hae-miPark Hae-mi

درباره سریال ذائقه شخصی


ذائقه شخصی (personal taste) یکی دیگر از سریال های لی مین هو است که توانست با استقبال گسترده مخاطبان همراه شود. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده سون هیونگ سوک و نوه جونگ چان قرار داشت. داستان سریال ذائقه شخصی نیز توسط کیم هی جو نوشته شد.

سریال ذائقه شخصی در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق بود و مورد تحسین آن‌ها قرار گرفت. منتقدان داستان این سریال لی مین هو را زیبا توصیف کرده و اعتقاد داشتند عملکرد عالی گروه بازیگران نقش مهمی را در موفقیت این سریال ایفا کرد.

سریال ذائقه شخصی براساس رمانی به همین نام اثر لی سی-این ساخته شد. لی مین هو و سون یه-جین دو بازیگر مهمی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند. پخش این سریال از سال 2010 آغاز شد و بعد از 16 قسمت به پایان رسید.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان این سریال راجع به یک رئیس شرکت به نام جون جین هو است که وارد بحران ورشکستگی شده و جبران جبران این ضرر، مجبور می‌شود پروژه بزرگی را به دست بگیرد. این پروژه گرفتن الگو از خانه‌ای قدیمی به نام سانگوجه است که یک دختر شلخته و تقریبا سن بالا به نام پارک در آن زندگی می‌کند. پارک قسمتی از خانه را به جون اجاره می‌دهد و به تدریج عاشق او می‌شود. پس از مدتی جون به او کمک می‌کند تا تبدیل زنی شود که مردان او را دوست داشته باشند.




بنر سریال افسانه دریای آبی
پوستر سریال افسانه دریای آبی

افسانه دریای آبی

The Legend of the Blue Sea
سازنده: Park Ji-eun
سال‌های انتشار:2016محصول: کره جنوبی
Jun Ji-hyunJun Ji-hyun
Lee Min-ho Lee Min-ho 
Lee Hee-junLee Hee-jun
Shin Won-hoShin Won-ho
Lee Ji-hoonLee Ji-hoon
Hwang Shin-hyeHwang Shin-hye

درباره سریال افسانه دریای آبی


یکی دیگر از سریال های لی مین هو که توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد سریال افسانه دریای آبی (Legend of the Blue Sea) بود. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده جین هیوک و پارک سئون-هو قرار داشت. داستان سریال افسانه دریای آبی نیز توسط پارک جی-ایئون نوشته شد. لی مین هو و جون جی-هیون دو بازیگر اصلی این سریال تماشایی هستند.

پخش سریال افسانه دریای آبی از سال 2016 توسط شبکه اس‌بی‌اس آغاز شد و بعد از 21 قسمت به پایان رسید. طبق گزارش‌های گوناگون هزینه تولید این سریال چیزی در حدود 19 میلیون دلار بود.

سریال افسانه دریای آبی به دلیل جلوه‌های زیبای بصری و بازی عالی گروه بازیگران با تمجید فراوان منتقدان همراه شد و نمرات بالایی را از جانب آن‌ها دریافت کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان این سریال راجع‌به یک ماهیگیر است که یک پری دریایی را پیدا می‌کند. طی این داستان پری دریایی جهت یافتن عشقش در اقیانوس‌ها سفر می‌کند.




بنر سریال وارثان

وارثان

The Heirs
سازنده: Kim Eun-sook
سال‌های انتشار:2013محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Lee Min-ho Lee Min-ho 
Park Shin-HyePark Shin-Hye
Kim Woo-binKim Woo-bin
Choi Jin-hyukChoi Jin-hyuk
Kim Ji-wonKim Ji-won
Krystal JungKrystal Jung

درباره سریال وارثان


وارثان (The Heirs) سریالی عاشقانه و کمدی به کارگردانی کانگ شین هیو است که پخش آن از سال 2013 توسط شبکه اس‌بی‌اس آغاز شد و بعد از 20 قسمت به پایان رسید. داستان این سریال تماشایی نیز توسط کیم ایون سوک نوشته شد.

سریال وارثان بعد از آغاز پخشش توانست به محبوبیت بالایی در کشوره کره جنوبی دست پیدا کند؛ اما موفقیت‌های این سریال تماشایی تنها در کشور کره خلاصه نمی‌شود. این سریال موفق شد توجه مخاطبان زیادی را در کشورهای خاورمیانه به سمت خود جلب کند و موفقیت بین‌المللی بزرگی را برای سازندگانش به ارمغان بیاورد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال وراثان به ایفای نقش پرداختند می‌توان به پارک شین-هه، لی مین-هو، کیم ووبین، کانگ‌ها نئول و چوی جین هایوک اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: یک پسر که دارای خانواده ثروتمندی است، برای تحصیل به آمریکا نقل مکان می‌کند؛ اما این پسر به جای درس خواندن، در آمریکا به دنبال خوش‌گذرانی می‌رود. در طرف دیگر داستان دختری از خانواده‌ای فقیر که وضعیت چندان خوبی ندارند، تصمیم می‌گیرد به دنبال خواهرش به آمریکا مهاجرت کرده و در آنجا به زندگی خود ادامه دهد. این پسر ثروتمند و دختر فقیر در آمریکا با یکدیگر روبه‌رو شده و اتفاقات جالبی برایشان رقم می‌خورد.




بنر سریال خط عاشقی
پوستر سریال خط عاشقی

خط عاشقی

一線鍾情
سازنده: Choi Jong-soo
سال‌های انتشار:2014محصول: کره جنوبی
Kim Bo MiKim Bo Mi
Lee Min-ho Lee Min-ho 
Kim Kang-hyunKim Kang-hyun
Bea Hayden KuoBea Hayden Kuo

درباره سریال خط عاشقی


خط عشق (Line Romance) یکی از بهترین سریال های لی مین هو محسوب می‌شود که تنها دارای 3 قسمت بود. این مینی‌سریال طی همان داستان کوتاه خود موفق شد تاثیری زیادی بر مخاطبان خود بگذارد و به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال خط عشق به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی مین هو، بی هایدن، بو-می کیم و کیم کنگ هاین اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال خط عشق بدین شرح است: داستان حول محور یک آهنگساز می‌چرخد که قادر به تولید آهنگ جدیدی نیست. بعد از این اتفاق مدیربرنامه‌هایش به او می‌گوید که جهت نوشتن یک آهنگ با حس خوب باید عاشق شود. او در ادامه با یک راهنمای گردشگران که چینی هم هست را مواجه می‌شود و با وجود اینکه آن‌ها به دشواری می‌توانند با زبان‌های متفاوتی که دارند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند به این رابطه ادامه می‌دهند.




بنر سریال شکارچی شهر
پوستر سریال شکارچی شهر

شکارچی شهر

City Hunter
سازنده: Tsukasa Hojo
سال‌های انتشار:2011 - 2011محصول: کره جنوبی
Lee Min-ho Lee Min-ho 
Park Min YoungPark Min Young
Lee Jun-hyukLee Jun-hyuk
Kim Sang-joongKim Sang-joong
Cheon Ho-jinCheon Ho-jin
Yang Jin-sungYang Jin-sung

درباره سریال شکارچی شهر


شکارچی شهر (City Hunter) یکی از بهترین سریال‌های محصول کشور کره محسوب می‌شود که توسط تسوکاسا هوجو ساخته شد. داستان این سریال توسط هوانگ یون کیونگ و چوئی سو جین به رشته تحریر در آمد و وظیفه کارگردانی آن نیز برعهده جین هیوک قرار داشت.

پخش این سریال از سال 2011 توسط شبکه اس‌بی‌اس آغاز شد و خیلی زود مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. منتقدان سریال شکارچی شهر را به دلیل داستان جذاب، صحنه‌های اکشن نفس‌گیر و بازی عالی گروه بازیگران مورد تحسین قرار دادند. این سریال براساس یک مجموعه مانگا ژاپنی اثر هوجو تسوکاسا ساخته شد.

در این سریال لی مین هو ایفاگر نقش اصلی بود؛ ازجمله بازیگران دیگری که در سریال شکارچی شهر به ایفای نقش پرداختند می‌توان به پارک مین یونگ، لی جون هیوک، کیم سانگ جونگ، کیم سانگ هو، هوانگ سان هی، گو هارا، چان هو جین و لی کونگ سو اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال شکارچی شهر بدین شرح است: حوادث سریال از سال 1983 آغاز می‌شود. هنگامی که رئیس جمهور کره جنوبی همراه با افرادش در حال بازدید از میانمار بودند در اثر انفجاری که توسط کره شمالی انجام شد تعدادی از مقامات عالی رتبه کشته می‌شوند. برای تلافی این اقدام پنج تن از مقامات عالی رتبه کره جنوبی تصمیم می‌گیرند تا عملیاتی مخفیانه را جهت نابودی سران کره شمالی ترتیب دهند. بدون اطلاع رئیس‌جمهور، لی جین پیو و پارک مویول دو تن از محافظان ساختمان ریاست جمهوری کره جنوبی، گروهی متشکل از ۲۱ نیروی ویژه را جهت اجرای این نقشه سازماندهی می‌کنند.




بنر سریال ایمان

ایمان

Faith
سازنده: Kim Jong-hak
سال‌های انتشار:2012 - 2012محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Lee Min-ho Lee Min-ho 
Kim Hee-seonKim Hee-seon
Yu Oh-seongYu Oh-seong
Sung HoonSung Hoon
Ryu Deok-hwanRyu Deok-hwan
Park Se-youngPark Se-young

درباره سریال ایمان


ایمان (Faith) یک سریال تاریخی و عاشقانه به کارگردانی کیم جونگ هاک و شین یونگ هوای است که پخش آن از سال 2012 توسط شبکه اس بی اس آغاز شد و بعد از 24 قسمت به پایان رسید. این سریال که در ایران با نام سرنوشت شناخته می‌شود توسط شبکه نمایش صداوسیما نیز پخش شد.

سریال ایمان علاوه‌بر کشور کره، به شکل بین‌المللی نیز به موفقیت‌های گسترده‌ای دست پیدا کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال جذاب به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی مین هو، کیم هی سان، پارک سه یونگ، یو اوه سانگ، فیلیپ لی و کیم سو یون اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: فرمانده چوی یانگ بادیگارد امپراتور گنگ مین از سلسله گوریو است. هنگامی که ملکه از ناحیه گردن دچار آسیب شدید می‌شود، امپراطور گنگ مین به چوی یانگ فرمان می‌دهد از یک دریچه مرموز عبور کرده و پزشک زنی به نام یو اون سو را جهت نجات جان ملکه با خودش به گذشته ببرد. چوی یانگ به اون سو قول می‌دهد که او را به زمان خودش برگرداند و تا پای جان از او محافظت کند.




بنر سریال عشق تابستانی
پوستر سریال عشق تابستانی

عشق تابستانی

썸머 러브
سازنده: No Jongchan
سال‌های انتشار:2015محصول: کره جنوبی
Lee Min-ho Lee Min-ho 
YoonaYoona

درباره سریال عشق تابستانی


سریال عشق تابستانی (Summer Love) یکی دیگر از بهترین سریال های لی مین هو محسوب می‌شود که به موفقیت زیادی در جلب نظر مخاطبان دست پیدا کرد. پخش این سریال لی مین هو از سال 2015 آغاز شد.

سریال عشق تابستانی به صورت بین‌المللی نیز به موفقیت‌های گسترده‌ای دست پیدا کرد و مورد تحسین منتقدان نیز قرار گرفت. لی مین هو و ایم یون آه دو بازیگر نقش اصلی سریال عشق تابستانی محسوب می‌شوند.

خلاصه داستان سریال عشق تابستانی بدین شرح است: داستان این سریال راجع‌به دو دوست قدیمی به نام‌های یونا و مینهو است. در ادامه سریال خیلی زود وارد فاز عشقی می‌شود و مخاطب را جذب خود می‌کند.




بنر سریال ماهی خال خالی
پوستر سریال ماهی خال خالی

ماهی خال خالی

달려라 고등어
سازنده: Kim Yong-jae
سال‌های انتشار:2007محصول: کره جنوبی
Lee Min-ho Lee Min-ho 
Moon Chae-wonMoon Chae-won
Kwon YulKwon Yul
Lee Byung-joonLee Byung-joon
Park Bo-youngPark Bo-young

درباره سریال ماهی خال خالی


ماهی خال خالی (Mackerel Run) جزو سریال‌های جذاب محصول کشور کره جنوبی است که پخش آن از سال 2007 توسط شبکه SBS آغاز شد و تنها بعد از 8 قسمت به پایان رسید. ابتدا قرار بود این سریال 24 قسمتی باشد؛ اما به دلیل تعداد پایین بیننده، سازندگان تصمیم گرفتند تنها بعد از 8 قسمت به این سریال پایان دهند.

این فیلم با وجود اینکه در کشور کره چندان به محبوبیت نرسید، اما توانست در عرصه بین‌المللی بسیار موفق ظاهر شود و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم ماهی خال خالی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی مین هو، مون چائه-وون، پارک بو-یونگ و جانگ یون-جو اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال ماهی خال خالی بدین شرح است: چا گونگ چان به دلیل مهارت بالایش در ورزش فوتبال توانست وارد یک دبیرستان خصوصی رده بالا در منطقه مرفه گانگنام شود؛ اما هنگامی که او ورزش را رها می‌کند، وارد یک تنهایی بزرگ شده و کلاس‌های مدرسه‌اش را کنار می‌گذارد. روزی یک دختر زیبا به مدرسه منتقل می‌شود و هنگامی که وارد کلاس او می‌شود، گونگ چان فوراً به دنبال او می‌رود. بعد از این اتفاق گونگ به مدرسه علاقه‌مند شده و مشتاقانه سر کلاس‌هایش حاضر می‌شود؛ از طرف دیگر مدیر مدرسه به گونگ اعلام می‌کند که اگر یک بار دیگر سر کلاس‌هایش حاضر نشود، از مدرسه اخراج خواهد شد.




بنر فیلم دشمن عمومی برمیگردد
پوستر فیلم دشمن عمومی برمیگردد

دشمن عمومی برمیگردد

Publin Enemy Returns
کارگردان: Kang Woo-suk نویسنده: Jang Jin
سال انتشار:2008محصول: کره جنوبی
Sol Kyung-guSol Kyung-gu
Bae Joong-sikBae Joong-sik
Kang Shin-ilKang Shin-il
Kim Jung-hakKim Jung-hak
Kim Nam-gilKim Nam-gil
Jung Jae-youngJung Jae-young

درباره فیلم دشمن عمومی برمیگردد


دشمن عمومی برمی‌گردد (Public Enemy Returns) فیلم اکشن و مهیج به کارگردانی کنگ وو-سوک است که در سال 2008 اکران شد. این درواقع دنباله فیلم‌های دشمن عمومی (Public Enemy) و دشمن عمومی دیگر (Another Public Enemy) است که به ترتیب در سال‌های 2002 و 2005 اکران شده بودند.

فیلم دشمن عمومی برمی‌گردد توانست در جلب نظر مخاطبان موفق عمل کند و فروش موفقیت‌آمیزی در گیشه داشته باشد. این فیلم حدود 27.2 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم دشمن عمومی برمی‌گردد به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی مین هو، سول کیونگ-گو، کانگ شین ایل و جونگ جی یونگ اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که در این فیلم لی مین هو نقش چندان پررنگی نداشت.

خلاصه داستان فیلم دشمن عمومی برمی‌گردد بدین شرح است: با توجه به میزان بالای بدهی و نیازمندی زیاد، کانگ چول جونگ از پلیس بودن خسته شده و تصمیم به بازنشستگی می‌گیرد؛ اما رئیس کانگ به‌عنوان مورد نهایی یک پرونده دیگر به او می‌دهد. کانگ در این پرونده باید راجع به رئیس شرکت Geo Seong Enterprises و قتل‌های رخ داده اخیر تحقیق کند.




بنر فیلم جایزه بگیرها
پوستر فیلم جایزه بگیرها

جایزه بگیرها

Bounty Hunters
کارگردان: Shin Tae-Ra نویسنده: Edmond Wong
سال انتشار:2016محصول: Hong Kong , چین , کره جنوبی
Lee Min-ho Lee Min-ho 
Wallace ChungWallace Chung
Tang YanTang Yan
Karena NgKarena Ng
Fan Siu-WongFan Siu-Wong
Xu ZhengxiXu Zhengxi

درباره فیلم جایزه بگیرها


جایزه بگیرها (Bounty Hunters) جزو بهترین فیلم های لی مین هو محسوب می‌شود که بعد از اکران در سال 2016 توانست با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شود. وظیفه کارگردانی این فیلم کره‌ای جذاب برعهده شین ترا قرار داشت.

فیلم جایزه‌ بگیرها حضور قدرتمندانه‌ای را در گیشه تجربه کرد و چیز در حدود 31 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروخت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی مین هو، والاس چانگ، تیفانی تنگ، کارنا ان جی و لوییس فن اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم جایزه بگیرها بدین شرح است: داستان این فیلم راجع به استادهای هنرهای رزمی به نام سان و یو است که به‌عنوان محافظ برای افراد مختلف کار می‌کنند؛ این دو از زمان اخراجشان از پلیس بین‌الملل نتوانستند به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنند. در ادامه طی حوادث مختلف این دو وارد بحرانی بزرگ شده و به‌عنوان مظنونین اصلی یک حمله تروریستی تحت تعقیب قرار می‌گیرند.




بنر فیلم گنگنام بلوز
پوستر فیلم گنگنام بلوز

گنگنام بلوز

Gangnam Blues
کارگردان: Yoo Ha نویسنده: Yoo Ha
سال انتشار:2015محصول: کره جنوبی
Lee Min-ho Lee Min-ho 
Kim Rae-wonKim Rae-won
Jung Jin-youngJung Jin-young
Kim Ji-sooKim Ji-soo
Kim Seol-hyunKim Seol-hyun
Yoo Seung-mokYoo Seung-mok

درباره فیلم گنگنام بلوز


گنگام بلوز (Gangnam Blues) فیلمی اکشن به کارگردانی یو ها است که موفق شد طرفداران زیاد را جذب داستان جذاب خود کند. این فیلم بعد از اکران در سال 2015 توانست با استقبال گسترده منتقدان مواجه شود و نمراتی عالی را از جانب آن‌ها دریافت کند. لی مین هو با بازی در این فیلم توانست به جوایز مختلفی دست پیدا کند.

لی مین هو و کیم رائه وون دو بازیگر نقش اصلی فیلم گنگام بلوز هستند. این فیلم با موفقیت بزرگی در گیشه مواجه شد و با بودجه تولید 9 میلیون دلاری خود چیزی در حدود 20 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم گنگام بلوز بدین شرح است: در دهه 1970 و در اوج فساد سیاسی، گانگنام، قسمت جنوبی سئول، در حال تبدیل شدن به منطقه‌ای توسعه یافته است.جونگ دائه و یونگ-کی دو دوست دوران بچگی هستند که برای گذران زندگی بسیار تلاش می‌کنند. روزی گروهی از اراذل و اوباش محلی خانه آن‌ها را تخریب می‌کنند. آن‌ها که از کسب پول نقد ناامید شده بودند، تصمیم می‌گیرند وارد درگیری‌های شدید سیاسی شوند. طی این درگیری‌های سیاسی این دو از یکدیگر جدا می‌شوند.




بنر فیلم مدرسه ما ای.تی
پوستر فیلم مدرسه ما ای.تی

مدرسه ما ای.تی

Our School E.T
کارگردان: Park Gwang-chun نویسنده: Choi Jin-Won
سال انتشار:2008محصول: کره جنوبی
Kim Su-roKim Su-ro
Lee Chan-hoLee Chan-ho
Kim Hyeong-beomKim Hyeong-beom
Kim Gi-bangKim Gi-bang
Park Jin-TaekPark Jin-Taek
Kim Young-okKim Young-ok

درباره فیلم مدرسه ما ای.تی


مدرسه ما ای.تی (Our School's E.T) فیلمی کمدی به کارگردانی پارک کوان-چونگ است که در سال 2008 اکران شد. این فیلم آنطور که انتظار می‌رفت در جلب نظرات منتقدین و مخاطبان موفق عمل نکرد و تنها چیزی در حدود 3 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

در این فیلم لی مین هو، کیم سو-رو، لی هان-وی، پارک بو-یونگ، مون چائه وون، لی چان-هو و کیم سونگ-ریونگ به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم مدرسه ما ای.تی بدین شرح است: چون سونگ گون معلم ورزش یک دبیرستان خصوصی در یک منطقه مجلل است که در آن رقابت بین دانش‌آموزان جهت ورود به کالج های برتر داغ است. چون به دلیل ظاهر و رفتار عجیبش از سوی دانش آموزان خود با نام ای.تی شناخته می‌شود؛ او معلمی است که سال‌ها بدون هیچ‌گونه نگرانی زندگی خود را به بطالت سپری کرد. اما او در ادامه وارد بحرانی بزرگ می‌شود؛ طی جلسه‌ای یکی از والدین درخواست می‌کند تا مدرسه از شر کلاس‌های بی فایده ورزشی خلاص شود و ساعت‌های کلاس‌های انگلیسی را افزایش دهد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های لی مین هو

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_14595

جمعه، 20 فروردین 1400، 16:51

افسانہ جومونگ بہترین فیلم کرہ ای بودہ است وخواھد بود


عکس پروفایل

پوریا

جمعه، 20 فروردین 1400، 16:54

ممنون این پست بهترین فیلم‌های «لی مین هو» بازیگر محبوب کره‌ای هست، پست بهترین سریال‌های کره‌ای جداست که جومونگ هم توش قرار گرفته.