خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم و سریال‌های بائه سوزی

بهترین فیلم های بائه سوزی چه هستند؟ بائه سوزی یکی از بازیگران زن مطرح کشور کره است که با درخشش در فیلم و سریال‌های کره‌ای به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است.

این بازیگر متولد سال 1994 در شهر گوانگجو کره است که نخستین بار با شرکت در یک مسابقه استعدادیابی به نام ام‌نت سوپراستار کی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

در این مطلب می‌خواهیم بهترین فیلم های بائه سوزی را به شما مخاطبان ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر سریال وقتی تو خواب بودی
پوستر سریال وقتی تو خواب بودی

وقتی تو خواب بودی

While You Were Sleeping
سازنده: Park Hye-ryun , Oh Choong-hwan
سال‌های انتشار:2017محصول: کره جنوبی
Lee Jong-sukLee Jong-suk
Bae SuzyBae Suzy
Lee Sang-yeobLee Sang-yeob
Ko Sung-heeKo Sung-hee
Jung Hae-inJung Hae-in
Kim Won-haeKim Won-hae

درباره سریال وقتی تو خواب بودی


وقتی تو خواب بودی (While You Were Sleeping) یک سریال عاشقانه و فانتزی به کارگردانی اوه چونگ هوان است که کار خود را از سال 2017 توسط شبکه اس بی اس کره آغاز کرد و پس از 32 قسمت به اتمام رسید. داستان این سریال توسط پارک هی ریون به رشته تحریر درآمد.

سریال وقتی تو خواب بودی نمرات بسیار خوبی را از سوی منتقدان دریافت کرد و با تحسین آن‌ها مواجه شد. منتقدان این سریال به دلیل داستان زیبا، شخصیت‌پردازی‌های عالی و بازی محشر گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند. سریال وقتی تو خواب بودی توجه طرفداران زیادی را به سمت خود معطوف کرد و به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های کشور کره تبدیل شد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی جونگ سوک، بائه سوزی، جانگ هه این، لی سانگ یوب و کو سونگ هی اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال وقتی تو خواب بودی بدین شرح است: این سریال داستان سه جوان که توانایی دیدن آینده را از طریق رویاهای خود دارند، به تصویر می‌کشد. هونگ جو یک گزارشگر میدانی، جونگ جه چان دادستانی تازه‌کار و وو تاک یک افسر پلیس است. برخی از این رویا‌ها جنایاتی را نشان می‌دهند که جه چان باید آن را بررسی کند و برخی دیگر وقایع فاجعه‌آمیزی را نشان می‌دهد که یک یا چند نفر از آن‌ها باید تحمل کنند. این سه نفر با همکاری یکدیگر سعی می‌کنند تا رویاهای شوم‌شان به واقعیت تبدیل نشود.




بنر سریال بی‌خانمان

بی‌خانمان

vagabond
سازنده: Yu In-sik , Jang Yeong-cheol
سال‌های انتشار:2019محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Lee Seung-giLee Seung-gi
Bae SuzyBae Suzy
Shin Sung-rokShin Sung-rok
Baek Yoon-sikBaek Yoon-sik
Moon Sung-keunMoon Sung-keun
Kim Min-jongKim Min-jong

درباره سریال بی‌خانمان


بی‌خانمان (Vagabond) سریالی به کارگردانی یو این شیک است که جزو بهترین سریال های بائه سوزی محسوب می‌شود. پخش این سریال از سال 2019 توسط شبکه SBS آغاز شد و پس از 16 قسمت به اتمام رسید. جانگ یونگ چول و جونگ کیونگ سون نویسندگان سریال بی‌خانمان بودند.

سریال بی‌خانمان نمرات بسیار خوبی را از سوی منتقدان دریافت کرد و واکنش‌های مثبت آن‌ها را به همراه داشت. منتقدان ضمن تمجید از روند داستانی این سریال، اعتقاد داشتند که مخاطب قادر است به راحتی با شخصیت‌های این مجموعه ارتباط برقرار کند. لی سونگ گی، بائه سوزی و شین سونگ روک ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: بعد از سقوط مرموز یک هواپیما، بیش از ۲۱۱ نفر غیرنظامی از جمله برادرزاده چا دال گون جان خود را از دست می‌دهند. چا دال گون بدلکاری است که آرزو داشت به یک بازیگر اکشن مطرخ در جهان تبدیل شود. او به دلیل آنکه که تنها سرپرست برادرزاده خود بود شغل پیچیده خود را ترک می‌کند. او بعد از حادثه سقوط هواپیما مصمم جهت پی بردن به حقیقت پشت این حادثه می‌شود و شروع به تحقیق می‌کند. او در مراکش فردی را ملاقات می‌کند که یکی از مسافران پرواز اینچئون به مراکش بود و متوجه می‌شود که سقوط هواپیما یک حمله تروریستی بوده است. در این حین گو هه ری یک نماینده ان‌آی‌اس است و در سفارت کره در مراکش به‌عنوان جاسوس کار می‌کند. او از طرف سفارت وظیفه دارد تا به خانواده‌های داغ‌دیده از پرواز مرگبار کمک کند.




بنر سریال استارت آپ

استارت آپ

Start-Up
سازنده: Park Hye-ryun
سال‌های انتشار:2020محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Bae SuzyBae Suzy
Nam Joo-hyukNam Joo-hyuk
Kim Seon-hoKim Seon-ho
Kang Han-naKang Han-na
Kim Hae-sookKim Hae-sook
Kim Do-wanKim Do-wan

درباره سریال استارت آپ


استارت آپ (Start-Up) یک سریال کره‌ای جدید در ژانر درام و عاشقانه است که پخش آن از سال 2020 توسط شبکه تی‌وی‌ان آغاز شد و بعد از 16 قسمت به اتمام رسید. اوه چونگ هوان وظیفه کارگردانی این سریال را برعهده داشت و پارک هی ریون نیز نویسنده این مجموعه بود. هوانگ کی یونگ نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.

سریال استارت آپ هم در جلب نظر مثبت منتقدان و هم مخاطبان موفق عمل کرد و توانست به موفقیت‌های مختلفی دست پیدا کند. منتقدان خلاقیت داستانی این سریال را مورد تحسین قرار دادند و از بازی زیبای گروه بازیگری تمجید کردند. در این سریال جدید بائه سوزی، نام جو هیوک، کیم سون هو و کانگ هانا به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال استارت آپ بدین شرح است: این سریال زندگی یک دختر سخت‌کوش و پرتلاش به نام سو دال می را نشان می‌دهد که بعد از جدایی والدینش تصمیم می‌گیرد با پدرش زندگی کند. او در رقابت با خواهر پولدارش وون این جه بسیار تلاش می‌کند تا استارت آپ خود را ایجاد کند. از طرفی نام دو سان موسس شرکت سامسان تک، فرد باهوشی است که سو دال می از او الهام می‌گیرد. نام دوسان به همراه هان جی پیونگ که سرمایه‌گذار موفقی است به سو دال می کمک می‌کنند تا به رویای خود برسد.




بنر سریال تو که از ستاره‌ها اومدی
پوستر سریال تو که از ستاره‌ها اومدی

تو که از ستاره‌ها اومدی

My Love From Another Star
سازنده: Park Ji-eun
سال‌های انتشار:2013 - 2014محصول: کره جنوبی
Jun Ji-hyunJun Ji-hyun
Kim Soo-hyunKim Soo-hyun
Park Hae-jinPark Hae-jin
You In-naYou In-na
Shin Sung-rokShin Sung-rok
Na Young-heeNa Young-hee

درباره سریال تو که از ستاره‌ها اومدی


یکی دیگر از سریال‌هایی که می‌تواند در لیست بهترین سریال های بائه سوزی حضور داشته باشد، سریال تو از ستاره‌ها اومدی است. پخش این سریال از سال 2013 توسط شبکه اس بی اس آغار شد و بعد از گذشت 21 قسمت به پایان رسید. وظیفه کارگردانی این سریال عاشقانه و فانتزی برعهده جانگ تائه یو قرار داشت. داستان سریال تو از ستاره‌ها اومدی توسط پارک جیون نوشته شد.

سریال تو از ستاره‌ها اومدی به موفقیت‌های بین‌المللی بزرگی دست پیدا کرد و توانست به محبوبیت بالایی در کشورهای آسیایی برسد. منتقدان این سریال را در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری، داستان و شخصیت‌پردازی‌ها مورد تحسین قرار دادند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال تو از ستاره‌ها اومدی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جون جی هیون، کیم سو هیون، پارک هه جین و یو این اشاره کرد. لازم به ذکر است که بائه سوزی حضور کوتاهی در سریال تو از ستاره‌ها اومدی داشت و به‌عنوان بازیگر مهمان در این سریال به ایفای نقش پرداخت.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: دو مین جون یک موجود بیگانه است که در دوره سلسله چوسان از فضا به زمین آمده است و به دلیل نجات یک انسان از سفینه‌اش جا می‌ماند و برای ۴ قرن مجبور می‌شود در زمین منتظر بماند. بعد از گذشت ۴۰۰ سال که تنها سه ماه بیشتر به بازگشتش نمانده است او چان سونگ یی را ملاقات می‌کند.




بنر سریال کتاب خانواده ی گو
پوستر سریال کتاب خانواده ی گو

کتاب خانواده ی گو

Gu Family Book
سازنده:
سال‌های انتشار:2013محصول: کره جنوبی
Lee Seung-giLee Seung-gi
Bae SuzyBae Suzy
Lee Sung-jaeLee Sung-jae
Sung-JoonSung-Joon
Yoo Yeon-seokYoo Yeon-seok
Lee Yu-biLee Yu-bi

درباره سریال کتاب خانواده ی گو


کتاب خانواده گو (Gu Family Book) سریالی تاریخی، فانتزی و اکشن به کارگردانی شین وو چول و کیم جونگ هیون است که به دلیل گروه بازیگری مطرحش به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. داستان این سریال توسط کانگ ایون کیونگ به رشته تحریر درآمد.

سریال کتاب خانواده گو با نقدهای مثبت منتقدان مواجه شد و تمجید آن‌ها را به همراه داشت. منتقدان از این سریال در زمینه‌های کارگردانی، بازیگری و داستان تحسین کردند. سریال کتاب خانواده گو در جلب نظر مخاطبان نیز بسیار موفق بود و به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های کشور کره تبدیل شد.

در این سریال بائه سوزی، لی سونگ گی، سونگ جون، لی یو بی و یو یون سوک به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال کتاب خانواده گو بدین شرح است: این سریال مشکل بزرگ چوی کانگ چی را نشان می‌دهد. چویی کانگ چی، روباه نه دُمی است که نیمه انسان – نیمه روباه است. کانگ چی برخلاف نیمه حیوانی خود سعی می‌کند تا به عنوان یک انسان زندگی کند.




بنر سریال فوند غیرقابل کنترل
پوستر سریال فوند غیرقابل کنترل

فوند غیرقابل کنترل

Uncontrollably Fond
سازنده: Park Hyun-Suk
سال‌های انتشار:2016محصول: کره جنوبی
Kim Woo-binKim Woo-bin
Bae SuzyBae Suzy
Lim Ju-hwanLim Ju-hwan
Im Joo-eunIm Joo-eun
Jin KyungJin Kyung
Choi Moo-seongChoi Moo-seong

درباره سریال فوند غیرقابل کنترل


عشق بی‌پروا (Uncontrollably Fond) نیز جزو بهترین سریال های بائه سوزی به حساب می‌آید که درون‌مایه عاشقانه و درام خود توانست به محبوبیت بالایی برسد. پارک هیون سوک و چا یانگ هون کارگردانان این سریال بودند. وظیفه نویسندگی سریال عشق بی پروا نیز برعهده لی کیونگ هی قرار داشت.

پخش سریال عشق بی‌پروا از سال 2016 توسط شبکه کی بی اس 2 آغاز شد و پس از 20 قسمت به پایان رسید. منتقدان واکنش‌های متوسطی به این سریال نشان دادند؛ منتقدان از عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند، اما اعتقاد داشتند با وجود درخشش گروه بازیگری، این سریال در زمینه داستان ایرداتی دارد که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال عشق بی‌پروا به کیم وو بین، بائه سوزی، لیم جو هوان، لیم جو اون و جین کیونگ اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال عشق بی‌پروا بدین شرح است: شین جون یونگ و نوئول همکلاسی‌هایی بودند که در زمان نوجوانی به علت ناسازگاری از هم جدا شدند. آن‌ها سالیان بعد در بزرگسالی با یکدیگر را مواجه می‌شوند. مواجهه آن‌ها درست هنگامی است که شین جون یونگ اکنون به محبوب‌ترین خواننده و بازیگر کره تبدیل شده و نوئول یک مستندساز نه‌چندان مطرح است که جهت بدست آوردن پول به هرکاری دست می‌زند. نوئول دوران کودکی پرمشقتی داشت. او پدرش را در یک حادثه ناگهانی از دست می‌دهد؛ به همین دلیل نوئول مجبور می‌شود مدرسه را ترک کند و درآمد زندگی خودش و برادرش را تأمین کند. از طرف دیگر شین جون یونگ قرار بود طبق درخواست مادرش دادستان شود تا راه پدر ناشناس خود را طی کند، اما در یک حادثه وحشتناک او از دانشکده حقوق خارج شده و خواننده می‌شود. این دو درست زمانی یکدیگر را ملاقات می‌کنند که نوئول باید مستندی را با شین جون یونگ ضبط کند. شین جون یونگ در آغاز نوئول را جهت ضبط مستند بسیار اذیت می‌کند، ولی سرانجام می‌پذیرد که مستند را ضبط کنند و حتی تصمیم دارد دوباره قلب نوئول را بدست آورد.




بنر سریال رویای بلند
پوستر سریال رویای بلند

رویای بلند

Dream High
سازنده: Bae Yong-joon
سال‌های انتشار:2011 - 2011محصول: کره جنوبی
Kang So-raKang So-ra
Jeong Jin-woonJeong Jin-woon
Park Seo-junPark Seo-jun
Im Jae-beomIm Jae-beom
Kim Soo-hyunKim Soo-hyun
HyolynHyolyn

درباره سریال رویای بلند


رویای بلند (Dream High) یک سریال موزیکال و عاشقانه است که پس از آغاز پخشش از شبکه کی بی اس 2 توانست توجه نوجوانان زیادی را به سمت خود جلب کند. پخش این سریال از سال 2011 آغاز شد و بعد از 16 قسمت به اتمام رسید. لی یونگ بک کارگردان و پارک هی ریون نویسنده سریال رویای بلند بود.

سریال رویای بلند نمرات خوبی از جانب منتقدان دریافت کرد و توانست به محبوبیت زیادی در بین قشر نوجوان برسد. ازجمله بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به بائه سوزی، لی جو یون، کیم سو هیون، اوک تکیون، کانگ یی سوک و هاهم ایون جونگ اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال رویای بلند بدین شرح است: گو هه می دختری است که در زمینه موسیقی کلاسیک تحصیل می‌کند. او همیشه آرزو داشت به یک خواننده اپرا مطرح تبدیل بشود، اما سرانجام مجبور می‌شود جهت پرداخت بدهی‌های پدرش، هدف بزرگ زندگی خود را به سمت خواننده پاپ شدن تغییر بدهد و به مدرسه موسیقی کیرین برود. او جهت ورود به دبیرستان باید سونگ سم دونگ و جین گوک را راضی کند که به دبیرستان کیرین بیایند. سونگ سم دونگ یک پسر روستایی ساده و احمق است که یک اعجوبه موسیقی به حساب می‌آید و در یک روستای دور افتاده زندگی می‌کند و جین گوک پسری است که به هیچ وجه رابطه خوبی با پدر سیاستمدارش ندارد؛ او همچنین هه می را زمان فرار از دست طلبکاران پدرش نجات می‌دهد. اوضاع زمانی پیچیده‌تر می‌شود که یون بک هی، شخصی که مدت‌ها قبل صمیمی‌ترین دوست هه به حساب می‌آمد، در زمان تست خوانندگی مدرسه پشت دوستش هی می را از به دلیل خودخواهی خالی می‌کند و آن‌ها تبدیل به دشمن‌های سرسخت یکدیگر تبدیل می‌شوند.




بنر فیلم معماری 101
پوستر فیلم معماری 101

معماری 101

Architecture 101
کارگردان: Lee Yong-ju نویسنده: Lee Yong-ju
سال انتشار:2012محصول: کره جنوبی
Uhm Tae-woongUhm Tae-woong
Han Ga-inHan Ga-in
Lee Je-hoonLee Je-hoon
Bae SuzyBae Suzy
Cho Jung-seokCho Jung-seok
Yoo Yeon-seokYoo Yeon-seok

درباره فیلم معماری 101


معماری 101 (Architecture 101) نیز استحقاق حضور در لیست بهترین فیلم های بائه سوزی را داراست. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده لی یونگ جو قرار داشت. شیم جائه میونگ و لی ایون نیز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم معماری 101 با اسقبال گسترده منتقدان روبه‌رو شد و به جوایز مختلفی دست پیدا کرد. این فیلم به دلیل کارگردانی قدرتمند، داستان جذاب و بازی محشر گروه بازیگری توانست نمرات خوبی را کسب کند. اوم ته وونگ، هان گا این، لی جه هون و بائه سوزی مهم‌ترین بازیگرانی بودند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم در گیشه نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند. فیلم معماری 101 چیزی در حدود 26.7 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم معماری 101 بدین شرح است: این فیلم داستان دو دانشجو را نشان می‌دهد که در یک کلاس معماری مقدماتی همدیگر را ملاقات کرده و دلبسته یکدیگر می‌شوند؛ اما برخی از سو تفاهم‌ها باعث می‌شود که آن‌ها از یکدیگر جدا شوند. پانزده سال بعد، سئو یون به دنبال سونگ مین است تا از او درخواست کند که خانه‌اش را برای او از نو بسازد. اکنون سونگ مین که یک معمار سی و پنج ساله است در دفتر کار خود زنی را ملاقات می‌کند که در ابتدا برای او ناشناس است، اما خیلی زود متوجه می‌شود که او یانگ سئو یون همان دختری است که اولین تجربه عشقی‌اش را در دوران کالج با او داشته است.




بنر فیلم صدای یک گل
پوستر فیلم صدای یک گل

صدای یک گل

The Sound of a Flower
کارگردان: Lee Jong-pil نویسنده: Lee Jong-pil
سال انتشار:2015محصول: کره جنوبی
Ryu Seung-ryongRyu Seung-ryong
Bae SuzyBae Suzy
Kim Nam-gilKim Nam-gil
Noh Young-hakNoh Young-hak
Song Sae-byukSong Sae-byuk
Lee Dong-hwiLee Dong-hwi

درباره فیلم صدای یک گل


صدای یک گل (The Sound of a Flower) فیلمی تاریخی و زندگی‌نامه‌ای است که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده لی جونگ پیل قرار داشت؛ البته پیل در امر نویسندگی تنها نبود و کیم آه جون نیز او را همراهی کرد. کیم دائه سونگ نیز تهیه‌کننده فیلم صدای یک گل بود.

فیلم صدای یک گل توانست نمرات خوبی را دریافت کند و استقبال منتقدان را به همراه داشته باشد. منتقدان فیلم‌نامه این فیلم را قدرتمند توصیف کرده و بازی زیبای گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند. این فیلم با وجود دریافت نقدهای مثبت، فروش چندان خوبی در گیشه نداشت و تنها حدود 2 میلیون دلار فروش کرد.

در این فیلم بازیگرانی چون ریو سونگ ریونگ، بائه سوزی، کیم نام گیل، سونگ سبیوک، لی دونگ هوی و آن جائه هونگ به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم صدای یک گل بدین شرح است: جین چه سان یتیمی است که در زمان پادشاهی چوسان در سال ۱۸۶۷ توسط یک گیشا پرورش یافته است. او در حالی که از اجرای و گوش دادن به دروس پانسوری در مدرسه لذت می‌برد تنها و مخفیانه آواز می‌خواند. او از استاد پانسوری شین جه هیو درخواست می‌کند که به او آموزش دهد. شین جه هیو خیلی سریع درخواست او را رد می‌کند؛ زیرا زنان مجاز به یادگیری پانسوری و اجرای عمومی نیستند. او سپس با پوشیدن لباس مردانه، خود را مبدل می‌کند، اما دوباره رد می‌شود.




بنر فیلم سقوط
پوستر فیلم سقوط

سقوط

Ashfall
کارگردان: Lee Hae-jun , Kim Byung-seo نویسنده: Lee Hae-jun , Kim Byung-seo
سال انتشار:2019محصول: کره جنوبی
Lee Byung-hunLee Byung-hun
Ha Jung-wooHa Jung-woo
Ma Dong-seokMa Dong-seok
Jeon Hye-jinJeon Hye-jin
Bae SuzyBae Suzy
Lee Kyung-youngLee Kyung-young

درباره فیلم سقوط


فیلم ریزش خاکستر (Ashfall) یکی دیگر از بهترین فیلم های بائه سوزی محسوب می‌شود که از آن به‌عنوان یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های کشور کره نیز یاد می‌شود. وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم تماشایی برعهده لی هائه جون و کیم بیونگ سو قرار داشت.

فیلم ریزش خاکستر نقدهای مختلفی دریافت کرد و با واکنش‌های متوسط منتقدان مواجه شد. منتقدان ضمن تمجید از صحنه‌های اکشن جذاب و بازی عالی گروه بازیگری، اعتقاد داشتند که سازندگان تنها هزینه زیادی برای ساخت این فیلم خرج کرده‌اند، اما به‌خوبی روی داستان و شخصیت‌پردازی‌های آن کار نکرده‌اند.

فیلم ریزش خاکستر توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای کره تبدیل شود. این فیلم که با بودجه 26 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 61 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی بیونگ هان، ها جونگ وو، ما دونگ سوک، بائه سوزی و جئون هه جین اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم ریزش خاکستر بدین شرح است: کوه پکتو آتشفشانی فعال در مرزهای چین و کره شمالی است که به شکل ناگهانی فوران می‌کند و زمین لرزه‌های شدیدی را در کره شمالی و کره جنوبی ایجاد می‌کند و همه جا را به نابودی می‌کشاند. جون یو کیونگ جهت جلوگیری از فاجعه دیگر، عملیاتی را بر پایه نظریه‌ استاد کانگ بونگ ری برنامه‌ریزی می‌کند. داستان از جایی جذاب می‌شود که جو این چانگ همسر باردار خود چوی جی یونگ را که در تلاش برای زنده ماندن در برابر فاجعه است در سئول تنها می‌گذارد و به عنوان کاپیتان تیم نیروهای ویژه‌ی این عملیات انتخاب می‌شود. جو این چانگ به ناچار با لی جون پیونگ که بخشی از ارتش خلق کره در کره شمالی است همکاری می‌کند تا با خلافکارانی که از این فرصت استفاده می‌کنند تا به هدف خود برسند، مقابله کنند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم و سریال‌های بائه سوزی

عکس پروفایل

شما