خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم و سریال‌های هیون بین

بهترین فیلم های هیون بین چه هستند؟ هیون بین یکی از بازیگران مطرح کشور کره است که با ایفای نقش‌های جذابش به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد.

این بازیگر در فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای گوناگونی به ایفای نقش پرداخته و توانسته با درخشش در آن‌ها نام خود را به‌عنوان یکی از بهترین بازیگران کره ای مطرح کند.

طی مطلب قصد داریم بهترین فیلم های هیون بین را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنید. با ما همراه باشید.




بنر سریال سقوط روی شما
پوستر سریال سقوط روی شما

سقوط روی شما

Crash Landing on You
سازنده: Park Ji-eun
سال‌های انتشار:2019 - 2020محصول: کره جنوبی
Son Ye-jinSon Ye-jin
Hyun BinHyun Bin
Seo Ji-hyeSeo Ji-hye
Kim Jung-hyunKim Jung-hyun
Oh Man-seokOh Man-seok
Kim Young-minKim Young-min

درباره سریال سقوط روی شما


سقوط بر روی تو (Crash Landing on You) یکی از بهترین سریال های هیون بین است که توسط لی جئونگ هیو کارگردانی شد. این سریال کار خود را از سال 2019 توسط شبکه tvN آغاز کرد و پس از 16 قسمت به اتمام رسید.

سریال سقوط بر روی در جلب نظر منتقدان موفق بود و تحسین آن‌ها را به همراه داشت. منتقدان این سریال را به دلیل داستان زیبا، شخصیت‌پردازی‌های عالی و بازی جذاب بازیگران مورد تحسین قرار دادند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به هیون بین، سون یه‑جین، کیم سو هیون، سئو جی های و کیم جونگ هیون اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال سقوط بر روی تو بدین شرح است: یون سیری یک کارآفرین موفق کره جنوبی و یک وارث چایبول است. یک روز هنگام پرواز با پاراگلایدر در سئول، یک طوفان او را از مسیر خارج می‌کند. در نتیجه، او به قسمت کره شمالی DMZ سقوط می‌کند.




بنر فیلم مذاکره
پوستر فیلم مذاکره

مذاکره

The Negotiation
کارگردان: Lee Jong-suk نویسنده: Choi Sung-hyun
سال انتشار:2018محصول: کره جنوبی
Son Ye-jinSon Ye-jin
Hyun BinHyun Bin
Kim Sang-hoKim Sang-ho
Jang Young-namJang Young-nam
Jang GwangJang Gwang
Jo Young-jinJo Young-jin

درباره فیلم مذاکره


مذاکره (The Negotiation) یکی از بهترین فیلم های هیون بین محسوب می‌شود که در سال 2018 اکران شد. این فیلم توانست مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد و چیزی در حدود 15.6 میلیون دلار در گیشه فروش کند.

فیلم مذاکره پس از اکران نقدهای مختلفی از سوی منتقدان دریافت کرد. منتقدان از بازی عالی گروه بازیگری تمجید کرده، اما اعتقاد داشتند که این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها دارای ایرادات مختلفی است.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم مذاکره به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سون یه جین، هیون بین، لی جو یونگ، کیم سانگ هو و یانگ نام جانگ اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم مذاکره بدین شرح است: دو مرد انگلیسی زبان یک زن و مرد را می‌ربایند و آن‌ها را در خانه‌ای در یانگجا دونگ، سئول گروگان می‌گیرند. بازرسان مذاکره‌کننده، هئه چائه جوان از اداره پلیس کلان شهر سئول، با وجود اعتراض شدید رئیسش، کاپیتان یونگ جون گو، برای رسیدگی به این وضعیت وارد عمل می‌شود.




بنر سریال خاطرات الحمرا
پوستر سریال خاطرات الحمرا

خاطرات الحمرا

알함브라 궁전의 추억
سازنده: Ahn Gil-ho
سال‌های انتشار:2018 - 2019محصول: کره جنوبی
Hyun BinHyun Bin
Park Shin-HyePark Shin-Hye
Park Chan-yeolPark Chan-yeol
Han Bo-reumHan Bo-reum
Park HoonPark Hoon
Lee Hak-jooLee Hak-joo

درباره سریال خاطرات الحمرا


خاطرات الحمرا (Memories of the Alhambra) جزو سریال‌ها موفق کارنامه هیون بین محسوب می‌شود که مورد استقبال طرفداران قرار گرفت. آن جیل هو وظیفه کارگردانی این سریال را برعهده داشت.

این سریال در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق عمل کرد و نمرات خوبی را از جانب آن‌ها دریافت کرد. منتقدان این سریال را به دلیل داستان زیبا، گروه بازیگری عالی و درون‌مایه تاثیرگذارش مورد تمجید قرار دادند.

هیون بین، پارک شین-هه، پارک چانیول، لی جی ووک و پارک هون ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در سریال خاطرات الحمرا به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: یو جین وو که مدیرعامل یک شرکت متخصص در زمینه دستگاه‌های بصری است، پس از دریافت ایمیلی مربوط به یک بازی واقعیت افزوده که حوادث آن در دوران نبردهای قرون وسطایی الحمرا جریان دارد، تصمیم می‌گیرد تا به گرانادا، اسپانیا سفر کرده و با خالق این بازی جونگ سی جوو ملاقات کند.




بنر سریال باغ مخفی
پوستر سریال باغ مخفی

باغ مخفی

Secret Garden
سازنده: Kim Eun-sook
سال‌های انتشار:2010 - 2011محصول: کره جنوبی
Hyun BinHyun Bin
Ha Ji-wonHa Ji-won
Yoon Sang-hyunYoon Sang-hyun
Kim Sa-rangKim Sa-rang
Lee PhilipLee Philip
You In-naYou In-na

درباره سریال باغ مخفی


باغ مخفی (Secret Garden) یکی دیگر از بهترین سریال های هیون بین است که وظیفه کارگردانی آن برعهده شین وو چول و کوآن هیوک-چان قرار داشت. داستان این سریال توسط کیم ایون سوک به رشته تحریر درآمد.

سریال باغ مخفی با استقبال مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شد و توانست نظرات مثبت آن‌ها را به سمت خود جلب کند. این سریال به دلیل بار احساسی داستانش، بازی زیبای بازیگران و شخصیت‌پردازی‌های عالی با تحسین منتقدان مواجه شد.

سریال باغ مخفی کار خود را از سال 2010 توسط شبکه اس بی اس آغاز کرد و بعد از 20 قسمت به اتمام رسید. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ها جی-وون، هیون بین، یون سانگ-هیون و کیم سارانگ اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال باغ مخفی بدین شرح است: این سریال داستان دسته‌ای از افراد را نشان می‌دهد که حاضرند برای حفظ ظاهر خود دست به هر کاری بزنند تا فقط بتوانند تصویر زیبایی از خود را به مردم و اطرافیان و در نهایت جامعه ارائه دهند. آن‌ها در نهایت تمام هدف زندگی خود را بر این اساس می‌گذارند که تمام سعی خود را انجام دهند تا این که بتوانند در چشم مردم خوب به نظر برسند.




بنر فیلم بیداد
پوستر فیلم بیداد

بیداد

Rampant
کارگردان: Kim Sung-hoon نویسنده: Hwang Jo-yoon , Won Shin-yeon
سال انتشار:2018محصول: کره جنوبی
Hyun BinHyun Bin
Jang Dong-gunJang Dong-gun
Jo Woo-jinJo Woo-jin
Jeong Man-sikJeong Man-sik
Lee Sun-binLee Sun-bin
Kim Eui-sungKim Eui-sung

درباره فیلم بیداد


شیوع (Rampant) نیز جزو بهترین فیلم های هیون بین محسوب می‌شود که در سال 2018 اکران شد. کیم سونگ هون وظیفه کارگردانی این پروژه را برعهده داشت. هوانگ جو یون نویسنده و کیم نام سو تهیه‌کننده فیلم شیوع بودند.

فیلم شیوع نتوانست نمرات خوبی را از سوی منتقدان دریافت کند و با نقدهای منفی آن‌ها مواجه شد. منتقدان فیلم‌نامه این فیلم را دارای ایردات مختلف دانسته و اعتقاد داشتند شخصیت‌پردازی‌ها بسیار ضعیف انجام گرفته است.

این فیلم در گیشه نیز نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازند و مورد استقبال مخاطبان قرار نگرفت. فیلم شیوع که با بودجه 15 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 11.8 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به هیون بین، جانگ دونگ گان،لی سون بین، سئو جی های و جو وو جین اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم شیوع بدین شرح است: در پادشاهی چوسان، پادشاه لی جو بیش از حد برای سلسله چینگ احترام قائل می‌شود. پسرش، ولیعهد لی یونگ، نقشه‌ای برای خرید تجهیزات نظامی اروپایی جهت بیرون راندن چینگ دارد. این نقشه توسط وزیر جنگ، کیم جا جون که نفوذ زیادی بر پادشاه دارد، آشکار می‌شود.




بنر فیلم تکلیف محرمانه
پوستر فیلم تکلیف محرمانه

تکلیف محرمانه

Confidential Assignment
کارگردان: Kim Sung-hoon نویسنده: Yoon Hyun-ho
سال انتشار:2017محصول: کره جنوبی
Hyun BinHyun Bin
Yoo Hae-jinYoo Hae-jin
Kim Joo-hyukKim Joo-hyuk
Jang Young-namJang Young-nam
Lee Dong-hwiLee Dong-hwi
YoonaYoona

درباره فیلم تکلیف محرمانه


ماموریت محرمانه (Confidential Assignment) یک فیلم اکشن کره‌ای به کارگردانی کیم سونگ هون است که در سال 2017 اکران شد. یون جی کیون تهیه‌کننده و یون هیون هو نویسنده این فیلم بودند.

فیلم ماموریت محرمانه در جلب نظر منتقدان چندان موفق ظاهر نشد و نمرات بالایی دریافت نکرد. منتقدان به روند داستان این فیلم ایراد گرفته و آن را دارای نقص‌ها مختلفی دانستند؛ البته آن‌ها درمجموع فیلم ماموریت محرمانه را با صحنه‌های اکشن جذابش سرگرم‌کننده توصیف کردند.

این فیلم با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد و توانست طرفداران زیادی را به سمت سالن‌ها سینما جذب کند. فیلم ماموریت محرمانه که با بودجه 5.5 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 58 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. در این فیلم هیون بین، یونا، یو هائه جین، کیم جو هیوک و یانگ نام جانگ اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم ماموریت محرمانه بدین شرح است: ایم چئول ریونگ افسر یک تیم تحقیق ویژه در کره شمالی است. تیم او جهت سرکشی به یک انبار می‌روند که در آن پول تقلبی چاپ می‌کنند. مافوق ایم چئول، چا کی سونگ و تیمش در آنجا هستند تا صفحات اصلی برای چاپ پول‌های تقلبی را بدزدند.




بنر فیلم کلاهبرداران
پوستر فیلم کلاهبرداران

کلاهبرداران

The Swindlers
کارگردان: Jang Chang-won نویسنده: Jang Chang-won
سال انتشار:2017محصول: کره جنوبی
Hyun BinHyun Bin
Yoo Ji-taeYoo Ji-tae
Bae Sung-wooBae Sung-woo
Park Sung-woongPark Sung-woong
NanaNana
Ahn Se-haAhn Se-ha

درباره فیلم کلاهبرداران


کلاهبرداران (The Swindlers) یک فیلم اکشن و جنایی به کارگردانی و نویسندگی جانگ چانگ ون است که شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های هیون بین را داراست. سونگ چانگ یئون نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.

فیلم کلاهبرداران توانست مورد توجه منتقدان و مخاطبان قرار بگیرد. منتقدان فیلم کلاهبرداران را جذاب دانسته و از عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند. این فیلم در گیشه نیز عملکرد خوبی داشت و حدود 28 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به هیون بین، نانا، یو جی تائه، پارک سونگ وونگ و بائه سیانگ وو اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم کلاهبرداران بدین شرح است: یک هنرمند فریبکار که گزارش شده بود بعد از یک کلاهبرداری بزرگ جان خود را از دست داده است، شایعه شده که زنده است. یک دادستان به نام پارک که با شخص متهم در تبانی بود، جهت جلوگیری از رسوایی و فساد باید او را از بین ببرد. هنگام ردیابی مرد متهم، پارک با یک متقلب دیگر به نام جی سونگ آشنا می‌شود که برای انتقام شخصی به دنبال همان مرد است. آن‌ها بعد از پی بردن به هدف مشترکشان، تصمیم می‌گیرد با یکدیگر متحد شوند.




بنر سریال هاید، جکیل، من
پوستر سریال هاید، جکیل، من

هاید، جکیل، من

Hyde, Jekyll, Me
سازنده: Park Sang-yeon , Jo Young Kwang
سال‌های انتشار:2015محصول: کره جنوبی
Hyun BinHyun Bin
Han Ji-minHan Ji-min
Sung-JoonSung-Joon
Lee Hye-riLee Hye-ri
Han Sang-jinHan Sang-jin
Lee Won-keunLee Won-keun

درباره سریال هاید، جکیل، من


یکی دیگر از بهترین سریال های هیون بین که در جلب نظر طرفداران سریال های کره‌ای بسیار موفق عمل کرد، سریال هاید، جکیل و من (Hyde Jekyll, Me) بود. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده جو یونگ کوانگ قرار داشت. داستان سریال هاید، جکیل و من نیز توسط کیم جی وون نوشته شد.

پخش سریال هاید جکیل و من از سال 2015 توسط شبکه اس بی اس آغاز شد و پس از 20 قسمت به اتمام رسید. این سریال از نگاه منتقدان سرگرم‌کننده توصیف شد؛ اما آن‌ها طی برخی از لحظات به داستان و شخصیت‌پردازی‌ها ایراداتی وارد کردند. سریال هاید، جکیل و من مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفت و به یکی از سریال‌های پرطرفدار کشور کره تبدیل شد.

در این سریال هیون بین، هان جی مین، سونگ جون، هایری و جون سونگ لی به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال هایدف جکیل و من بدین شرح است: گو سئو جین سومین نسل از یک خانواده ثروتمند کره‌ای است که یک پارک تفریحی بزرگ را اداره می‌کند. او ظاهر همه‌چیز دارد: ظاهر، پول و هوش. او همچنین در صف رقابت برای رسیدن به پست مدیرعاملی گروه واندر قرار دارد؛ البته در این راه پسرعمویش ریو سئونگ یئون نیز با او رقابت می‌کند.




بنر فیلم اواخر پاییز
پوستر فیلم اواخر پاییز

اواخر پاییز

Late Autumn
کارگردان: Kim Tae-yong نویسنده: Kim Tae-yong
سال انتشار:2010محصول: چین , ایالات متحده , کره جنوبی , Hong Kong
Hyun BinHyun Bin
Tang WeiTang Wei
Jun KimJun Kim
John WuJohn Wu
Danni LangDanni Lang
Katarina ChoiKatarina Choi

درباره فیلم اواخر پاییز


اواخر پاییز (Late Autumn) فیلمی به کارگردانی کیم تائه یونگ است که در سال 2010 اکران شد. فیلم اوخر پاییز درواقع چهارمین عنوان بازسازی شده از فیلمی به همین نام است که در سال 1960 تولید شده بود.

این فیلم نقدهای متوسطی را دریافت کند و واکنش‌های گوناگون منتقدان را در پی داشت. منتقدان از عملکرد عالی گروه بازیگری فیلم تمجید کردند، اما شخصیت‌پردازی‌ها و فیلم‌نامه این اثر را دارای نقص‌های مختلفی دانستند.

فیلم اوخر پاییز چیزی در حدود 5.9 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروخت. تانگ وی، هیون بین، جون سیانگ کیم، کاتارینا چوی و دنی لنگ ازجمله بازیگرانی بودند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان سریال اواخر پاییز بدین شرح است: داستان در زمان حال و در ایالت واشنگتن آمریکا آغاز می‌شود. آنا یک مهاجر چینی است که به دلیل کشتن شوهرش به هفت سال زندان محکوم شده بود؛ شوهر او به دلیل ملاقات آنا با معشوقه سابقش وانگ چین، عصبانی شده و با آنا دچار مشکل شده بود. آنا پس از شنیدن اینکه مادرش فوت کرده، با قید وثیقه به مدت 72 ساعت آزاد می‌شود تا به دیدار خانواده‌اش در سیاتل برود. او در مسیر با یک مرد کره‌ای به نام هون آشنا می‌شود و حوادث مختلفی برایش رخ می‌دهد.




بنر سریال سام دوست داشتنی من
پوستر سریال سام دوست داشتنی من

سام دوست داشتنی من

My Lovely Sam-Soon
سازنده: Kim Yoon-cheol
سال‌های انتشار:2005محصول: کره جنوبی
Kim Sun-aKim Sun-a
Hyun BinHyun Bin
Jung Ryeo-wonJung Ryeo-won
Daniel HenneyDaniel Henney
Kwon Hae-hyoKwon Hae-hyo
Na Moon-heeNa Moon-hee

درباره سریال سام دوست داشتنی من


نام من کیم سام سون است (My Lovely Sam Soon) نیز جزو بهترین سریال های هیون بین محسوب می‌شود که به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. وظیفه کارگردانی این سریال کمدی و عاشقانه برعهده کیم یون چئول قرار داشت. کیم دو وو نیز نویسنده این سریال جذاب بود.

سریال نام من کیم سام سون است از سال 2005 کار خود را توسط شبکه ام بی سی کره آغاز کرد و بعد از 16 قسمت به پایان رسید. منتقدان از مضامین طنز و همچنین بار احساسی داستان این سریال تمجید کرده و نمرات خوبی را به آن اعطا کردند. سریال نام من کیم سام سون است در جلب نظر طرفداران موفق بود و به شهرت بالایی رسید.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیم سون آه، هیون بین، جونگ ریو وون، دنیل هنی و لی آه هیون اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال نام من کیم سام سون است بدین شرح است: کیم سام سون فردی بلندپرواز و سرسخت است که نسبت به وزن خود نامطمئن است. او همیشه از اسم کوچک و قدیمی خود خجالت کشیده و نزدیک به سی سالگی‌اش آرزوی تغییر آن را دارد. او یک نانوا عالی است و علاقه زیادی به تهیه دسر دارد. در شب کریسمس، سام سون توسط معشوقه خیانتکار خود رها می‌شود و کار خود را از دست می‌دهد. یکی از شاهدان تحقیر عمومی وی، هیون جین هون، صاحب رستوران لوکس فرانسوی Bon Appetit است. جین هون پس از شناخت استعداد سام سون، او را به عنوان سرآشپز جدید رستورانش استخدام می‌کند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم و سریال‌های هیون بین

عکس پروفایل

شما