خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم و سریال‌های کیم سو هیون [ دختر ]

بهترین فیلم های کیم سو هیون چه هستند؟ کیم سو هیون از بازیگران زن جوان کشور کره به حساب می‌آید که از محبوبیت بالایی برخوردار است.

کیم سو هیون متولد سال 1999 در سئول کره جنوبی است که با حضور در سریال‌هایی چون وقتی تو خواب بودی و افسانه نوکدو به محبوبیت زیادی رسید و بدین ترتیب توانست در محبوب‌ترین فیلم و سریال‌های کره‌ای به ایفای نقش بپردازد.

در این مطلب قصد داریم بهترین سریال های کیم سو هیون را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر سریال گابلین

گابلین

Goblin
سازنده: Kim Eun-sook , Lee Eung-bok
سال‌های انتشار:2016 - 2017محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Gong YooGong Yoo
Kim Go-eunKim Go-eun
Lee Dong-wookLee Dong-wook
You In-naYou In-na
Yook Sung-jaeYook Sung-jae
Lee ElLee El

درباره سریال گابلین


گابلین (Goblin) سریالی فانتزی و رمانتیک به کارگردانی لی ایونگ بوک است که کار خود را از سال 2016 توسط شبکه تی وی ان آغاز کرد و پس از 16 قسمت به پایان رسید. داستان این سریال توسط کیم ایون سوک نوشته شد.

سریال گابلین با واکنش‌های مثبت گسترده منتقدان مواجه شد و نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد. منتقدان سریال گابلین را به دلیل داستان جذاب، بازی محشر گروه بازیگری و شخصیت‌پردازی‌های عالی مورد تحسین قرار دادند. این سریال به محبوبیت بالایی نیز دست پیدا کرد و به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کشور کره تبدیل شد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به گونگ یو، کیم سو هیون، کیم گو ایون، لی دونگ ووک، یو این نا و یوک سونگجه اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال گابلین بدین شرح است: کیم شین، ژنرال نظامی پیراسته از سلسله گوریو، به عنوان یک خائن محکوم شده و توسط پادشاه جوان کشته می‎شود. سال‌ها پس از مرگش، او مورد لعنت قرار گرفته تا برای همیشه جاودان بماند و درد دیدن عزیزانش را به عنوان مجازات سربازانی که برای حفاظت از کشورش کشته شدند، تحمل کند.




بنر سریال وقتی تو خواب بودی
پوستر سریال وقتی تو خواب بودی

وقتی تو خواب بودی

While You Were Sleeping
سازنده: Park Hye-ryun , Oh Choong-hwan
سال‌های انتشار:2017محصول: کره جنوبی
Lee Jong-sukLee Jong-suk
Bae SuzyBae Suzy
Lee Sang-yeobLee Sang-yeob
Ko Sung-heeKo Sung-hee
Jung Hae-inJung Hae-in
Kim Won-haeKim Won-hae

درباره سریال وقتی تو خواب بودی


وقتی تو خواب بودی (While You Were Sleeping) یکی از بهترین سریال های کیم سو هیون محسوب می‌شود که پخش آن از سال 2017 توسط شبکه اس بی اس کره شروع شد و پس از 32 قسمت به پایان رسید. اوه چونگ هوان کارگردانی و پارک هی ریون نویسنده این سریال بودند.

سریال وقتی تو خواب بودی پس از آغاز پخشش مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و نمرات خوبی را دریافت کرد. این سریال در زمینه‌های داستان، شخصیت‌پردازی‌ها و بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. سریال وقتی تو خواب بودی به محبوبیت بسیار بالایی رسید و مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد.

لی جونگ سوک، بائه سوزی، کیم سوی هیون، جانگ هه این، لی سانگ یوب و کو سونگ هی ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: این سریال داستان سه جوان که توانایی دیدن آینده را از طریق رویاهای خود دارند، نشان می‌دهد. هونگ جو یک گزارشگر میدانی، جونگ جه چان دادستانی تازه‌کار و وو تاک یک افسر پلیس است. برخی از این رویا‌ها جنایاتی را نشان می‌دهند که جه چان باید راجع‌به آن تحقیق کند و برخی دیگر وقایع فاجعه‌آمیزی را نشان می‌دهد که یک یا چند نفر از آن‌ها باید تحمل کنند. این سه نفر با همکاری یکدیگر تلاش می‌کنند تا رویاهای شوم‌شان به واقعیت تبدیل نشود.




بنر سریال صدای تو رو می‌شنوم
پوستر سریال صدای تو رو می‌شنوم

صدای تو رو می‌شنوم

I Hear Your Voice
سازنده: Park Lee Hoon
سال‌های انتشار:2013محصول: کره جنوبی
Lee Bo-youngLee Bo-young
Lee Jong-sukLee Jong-suk
Yoon Sang-hyunYoon Sang-hyun
Lee Da-heeLee Da-hee
Jung Woong-inJung Woong-in
Kim Hae-sookKim Hae-sook

درباره سریال صدای تو رو می‌شنوم


صدایت را می‌شنوم (I Hear Your Voice) سریالی درام و عاشقانه به کارگردانی جو سو ون است که جزو بهترین سریال های کیم سو هیون محسوب می‌شود. این سریال که از سال 2013 توسط شبکه اس بی اس کار خود را آغاز کرده بود، پس از 18 قسمت به پایان رسید. داستان این سریال توسط پارک هایه ریون نوشته شد.

سریال صدایت را می‌شنوم تحسین منتقدان را به همراه داشت و با دیدگاه‌های مثبت آنان مواجه شد. این سریال در جلب نظر مخاطبان نیز بسیار موفق بود و طرفداران زیادی پیدا کرد. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی جونگ سوک، لی بو یونگ، یون سانگ هیون، لی دا هی و کیم سو هیون اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: بعد از غلبه بر فقر و کودکی دشوار، جانگ هی سونگ یک وکیل می شود. او فردی عمل‌گرا و محافظه‌کار است. زندگی او بعد از آشنایی با پارک سو ها، یک دانش آموز دبیرستانی با توانایی فوق العاده خواندن افکار دیگران با نگاه کردن به چشمان آن‌ها، تغییر می‌کند.




بنر سریال آیریس
پوستر سریال آیریس

آیریس

Iris
سازنده: Choi Hyo-eun
سال‌های انتشار:2009 - 2010محصول: کره جنوبی
Lee Byung-hunLee Byung-hun
Kim So-yeonKim So-yeon
Jung Joon-hoJung Joon-ho
Kim Tae-heeKim Tae-hee
Kim Yeong-cheolKim Yeong-cheol
Yoon Joo-sangYoon Joo-sang

درباره سریال آیریس


آیریس (Iris) یک سریال اکشن و عاشقانه به کارگردانی کیم کیو تائه و یانگ یون هو است که پخش آن از سال 2009 توسط شبکه کی بی اس 2 آغاز شد و بعد از 20 قسمت به کار خود پایان داد. داستان سریال آیریس توسط چوی وان کیو، کیم هیون جون، جو گیو ون و کیم جه اون نوشته شد.

سریال آیریس با داستان جذاب و صحنه‌های اکشن مهیجش توانست نقدهای خوبی از جانب منتقدان دریافت کند. این سریال با استقبال مخاطبان نیز مواجه شد. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیم ته هی، لی بیونگ هان، کیم سو یئون، کیم سونگ وو و کیم سو هیون اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال آیریس بدین شرح است: کیم هیون جون و جین سا وو دو دوست هستند که برای یکدیگر به مانند برادر هستند. آن‌ها تحت فرماندهی گردان 707 مأموریت ویژه ارتش کره جنوبی آموزش می‌بینند، تا اینکه توسط NSS (سرویس امنیت ملی) ردیابی می‌شوند. این دو نفر به طور مستقل توسط مأمور زیبای NSS، چوی سئونگ هی ردیابی شدند.




بنر سریال افسانه نوکدو
پوستر سریال افسانه نوکدو

افسانه نوکدو

조선로코 - 녹두전
سازنده: Hye Jin-yang
سال‌های انتشار:2019محصول: کره جنوبی
Jang Dong-yoonJang Dong-yoon
Kim So-hyunKim So-hyun
Kang Tae-ohKang Tae-oh
Jeong Jun-hoJeong Jun-ho

درباره سریال افسانه نوکدو


افسانه نوکدو (The Tale of Nokdu) نیز شایستگی حضور در لیست بهترین سریال های کیم سو هیون را داراست. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده کیم دونگ هو قرار داشت. پخش این سریال از سال 2019 توسط شبکه کی بی اس 2 آغاز شد و بعد از 32 قسمت به پایان رسید.

این سریال نمرات خوبی را از جانب منتقدان دریافت کرد و مورد تحسین مخاطبان قرار گرفت. جانگ دونگ یون، کیم سو هیون، کانگ تای اوه و جانگ جون ازجمله بازیگرانی هستند که در سریال افسانه نوکدو به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: جون نوک دو فرزند یک نجیب زاده‌ است که به دلایلی نامعلومی مجبور است به شکل مخفی زندگی ‌کند و همیشه از مکانی به مکان دیگر نقل مکان ‌کند. بعد از هجوم ناگهانی به او و خانواده‌اش، نوکدو تصمیم می‌گیرد به علت حمله و دشمنی با خانواده‌اش پی ببرد. در این راه او به روستایی می‌رسد که تنها مختص زنان بیوه است. حال او مجبور است برای پی بردن به پاسخ سوالاتش هویت خود را پنهان کرده و به عنوان یک زن وارد روستا شود.




بنر سریال صفحه ترنر
پوستر سریال صفحه ترنر

صفحه ترنر

Page Turner
سازنده: Choi Hyo-eun
سال‌های انتشار:2016محصول: کره جنوبی
Kim So-hyunKim So-hyun
Ji SooJi Soo
Shin Jae-HaShin Jae-Ha
Ye Ji-wonYe Ji-won

درباره سریال صفحه ترنر


ورق برگردان (Page Turner) نام یکی مینی‌سریال سه قسمتی است که پخش آن از سال 2016 توسط شبکه کی بی اس 2 شروع شد. وظیفه کارگردانی این مینی‌سریال برعهده لی جائه هون قرار داشت. هی یون سوک و پارک هیون نیز نویسندگان مینی‌سریال ورق برگردان بودند.

سریال ورق برگردان واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت و نمرات متوسطی را دریافت کرد. این سریال در جلب نظرات مخاطبان نسبتا موفق عمل کرد. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان کیم سو هیون، جی سو، شین جائه ها، یه جی وون و هوانگ یونگ هی اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال ورق برگردان بدین شرح است: این سریال داستان یک اعجوبه پیانو به نام یون یو سول را نشان می‌دهد که پس از یک تصادف رانندگی نابینا می‌شود و تلاش می‌کند با کمک یونگ چا سیک، پیانیست همکار و سئو جین موک، رقیب سابق خود که بعدا یک حامی می‌شود، به زندگی بازگردد.




بنر سریال شبح، اونو بیارش
پوستر سریال شبح، اونو بیارش

شبح، اونو بیارش

Bring It On, Ghost
سازنده: Choi Hyo-eun
سال‌های انتشار:2016محصول: کره جنوبی
Kim So-hyunKim So-hyun
Ok Taec-yeonOk Taec-yeon
Kwon YulKwon Yul
Kim Sang-hoKim Sang-ho
Lee Da-witLee Da-wit
Kang Ki-youngKang Ki-young

درباره سریال شبح، اونو بیارش


هی روح، بیا بجنگیم (Hey Ghost, Let's Fight) سریالی ترسناک و کمدی است که پخش آن از سال 2016 توسط شبکه تی وی ان آغاز شد. پارک جون هوا و میونگ هیون وو کارگردانان این سریال بودند. داستان این سریال نیز توسط لی دائه ایل نوشته شد.

سریال هی روح، بیا بجنگیم به دلیل داستان سرگرم‌کننده و روند جذابش توانست تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد و همچنین مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد. کیم سو هیون، اوک تک یون، کوان یول، کانگ کی یانگ و لی دیوید بازیگران این سریال بودند.

خلاصه داستان سریال هی روح، بیا بجنگیم بدین شرح است: کیم هیون جی یک دانش‌آموز مدرسه‌ای است که ۵ سال قبل طی تصادف کشته شده و اکنون روحش در این دنیا سرگردان است. او با پارک بونگ پال، دانشجویی که می‌تواند روح‌ها را ببیند ملاقات می‌کند. وی برای مخارج زندگی‌اش روح‌ها را به دنیای دیگر می‌فرستد. پس از آن هیون جی و بونگ پال تصمیم می‌گیرند باهم این کار را انجام دهند و در این بین رابطه‌شان نزدیک‌تر می‌شود.




بنر سریال تو کی هستی: مدرسه 2015
پوستر سریال تو کی هستی: مدرسه 2015

تو کی هستی: مدرسه 2015

Who Are You: School 2015
سازنده: Kim Seong-yoon
سال‌های انتشار:2015محصول: کره جنوبی
Kim So-hyunKim So-hyun
Nam Joo-hyukNam Joo-hyuk
Yook Sung-jaeYook Sung-jae
Lee Cho-heeLee Cho-hee
Jeon No-minJeon No-min
Lee Da-witLee Da-wit

درباره سریال تو کی هستی: مدرسه 2015


تو کیستی: مدرسه 2015 (Who Are You: School 2015) یکی از بهترین سریال های کیم سو هیون به حساب می‌آید که در سال 2015 توسط شبکه کی بی اس 2 پخش شد. باک سنگ هون و کیم سونگ یون کارگردانان این سریال بودند. وظیفه نویسندگی این سریال نیز برعهده ایم یه جین و کیم مین جونگ قرار داشت.

سریال تو کیستی: مدرسه به دلیل پیام‌های آموزنده و داستان جذابش مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و توجه سیل زیادی از مخاطبان نوجوان را به سمت خود جلب کرد. کیم سو هیون، نام جو هیوک، یوک سونگجه، چو سو هیانگ و جئون می سئونگ از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: گو یون بیول و لی یون بی دوقلوهایی یکسان هستند و پس از فرزندخواندگی در سن 5 سالگی از یکدیگر جدا می‌شوند. یون بی در خانه عشق، یتیم خانه‌ای در تونگ یونگ، استان گیونگسانگ جنوبی زندگی می‌کند؛ جایی که افراد جوان‌تر به عنوان مادر به او نگاه می‌کنند. گو یون بیول در دبیرستان Sekang، معتبرترین دبیرستان خصوصی در منطقه گانگنام سئول تحصیل می‌کند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم و سریال‌های کیم سو هیون [ دختر ]

عکس پروفایل

شما