خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم و سریال‌های پارک مین یانگ

بهترین فیلم های پارک مین یونگ چه هستند؟ پارک مین یونگ یک بازیگر و مدل متولد سال 1984 در سئول کره جنوبی است.

این بازیگر با ایفای نقش در سریال شکارچی شهر نام خود را مطرح کرد و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و در تعدادی از بهترین سریال‌های کره‌ای حضور پیدا کند.

در ادامه قصد داریم بهترین سریال های پارک مین یونگ را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر سریال شفا دهنده

شفا دهنده

Healer
سازنده: Song Ji-na
سال‌های انتشار:2014 - 2015محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Woo Hee-jinWoo Hee-jin
Oh Jong-hyukOh Jong-hyuk
Ji Chang-wookJi Chang-wook
Park Min YoungPark Min Young
Yoo Ji-taeYoo Ji-tae
Jung Hye-inJung Hye-in

درباره سریال شفا دهنده


سریال شفادهنده (Healer) یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کشور کره محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی آن برعهده لی جونگ ساب و کیم جین وو قرار داشت. داستان این سریال توسط سونگ جی نا نوشته شد. پخش سریال شفادهنده از سال 2014 توسط شبکه کی بی اس شروع شد و پس از 20 قسمت به اتمام رسید.

این سریال توانست مورد تحسین مننقدان قرار بگیرد و نمرات خوبی را از جانب آن‌ها دریافت کند. سریال شفادهنده همچنین توانست طرفداران زیادی پیدا کند و به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های کشور کره تبدیل شود.

جی چانگ ووک، پارک مین یونگ، یو جی تائه، کیم می کیونگ و دو جی وون ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: هیلر شخصی است که در ازای دریافت پول هرکاری به جز قتل را انجام می‌دهد. او در این راه به کسی آسیب نمی‌رساند و چهره‌اش از دیگران پوشانده است. یک هکر ماهر او را در این راه کمک می‌کند. هیلر زندگی سرد و عجیبی دارد. داستان از آنجا آغاز می‌شود که کیم مون هو خبرنگاری معروف از هیلر نمونه موی دختری به نام چه یونگ شین که خبرنگار یکی از سایت‌های خبری سرگرمی است را برای آزمایش DNA می‌خواهد. این دختر همبازی کودکی هیلر است. هیلر جهت کشف برخی حقایق وارد زندگی دختر می‌شود.




بنر سریال لگد زدن
پوستر سریال لگد زدن

لگد زدن

High Kick!
سازنده: Kim Byeong-wook , Kim Chang-dong , Kim Young-ki
سال‌های انتشار:2006 - 2007محصول: کره جنوبی
Park Hae-miPark Hae-mi
Jeong Jun-haJeong Jun-ha
Kim Hye-seongKim Hye-seong
Jung Il-wooJung Il-woo
Lee Soon-jaeLee Soon-jae
Choi Min YoungChoi Min Young

درباره سریال لگد زدن


ضربه عالی (High Kick) یکی از بهترین سریال های پارک مین یونگ به حساب می‌آید که در ژانر کمدی موقعیت ساخته شد و وظیفه کارگردانی آن برعهده کیم بیونگ ووک، پارک سون تائه، جو چان جو و کیم یونگ گی قرار داشت. سون وو، جانگ جین آه و لی یانگ چول نویسندگان این سریال بودند.

سریال ضربه عالی با تحسین منتقدان روبه‌رو شد و نمرات خوبی را دریافت کند. منتقدان از این سریال به دلیل مضامین طنز جذاب و بازی عالی گروه بازیگری تمجید کردند. پخش این سریال از سال 2011 توسط شبکه ام بی سی شروع شد و پس از 123 قسمت به پایان رسید.

لی جونگ سوک، پارک ها سان، یون کای سنگ، پارک مین یونگ، کیم جی وون و آن نائه سانگ ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در سریال ضربه عالی به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان این سریال از جایی شروع می‌شود که شریک تجاری نئه سانگ، که بودجه شرکت را اختلاس کرده است، از کشور فرار می‌کند و کوهی از بدهی‌ها و انبوهی از طلبکاران خشمگین را برجای می‌گذارد. نئه سانگ که با خطر رفتن به زندان روبه‌رو است، خانواده خود را جمع کرده و به یک مکان روستایی فرار می‌کند.




بنر سریال شکارچی شهر
پوستر سریال شکارچی شهر

شکارچی شهر

City Hunter
سازنده: Tsukasa Hojo
سال‌های انتشار:2011 - 2011محصول: کره جنوبی
Lee Min-ho Lee Min-ho 
Park Min YoungPark Min Young
Lee Jun-hyukLee Jun-hyuk
Kim Sang-joongKim Sang-joong
Cheon Ho-jinCheon Ho-jin
Yang Jin-sungYang Jin-sung

درباره سریال شکارچی شهر


شکارچی شهر (City Hunter) سریالی اکشن و رمانتیک به کارگردانی جین هیوک است که پخش آن از سال 2011 توسط شبکه اس بی اس شروع و بعد از 20 قسمت به پایان رسید. وظیفه نویسندگی این سریال برعهده هوانگ یون کیونگ و چوئی سو جین قرار داشت.

سریال شکارچی شهر پس از آغاز پخشش با استقبال منتقدان مواجه شد و توانست نظرات مثبت آن‌ها را به سمت خود جلب کند. این سریال در زمینه‌های داستان، شخصیت‌پردازی‌ها و صحنه‌های اکشن با تحسین منتقدان روبه‌رو شد.

ازجمله بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به لی مین هو، پارک مین یونگ، لی جون هیوک، کیم سانگ جونگ، کیم سانگ هو، هوانگ سان هی، گو هارا، چان هو جین و لی کونگ سو اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان از سال ۱۹۸۳ آغاز می‌شود. زمانی که رئیس جمهور کره جنوبی به همراه هیئت همراه در حال بازدید از میانمار بودند در اثر انفجاری که توسط کره شمالی صورت گرفت تعدادی از مقامات عالی رتبه کشته می‌شوند. این رویداد تاریخی، بمب‌گذاری در رانگون نامیده می‌شود. به منظور عملیات تلافی جویانه پنج تن از مقامات عالی رتبه کره جنوبی تصمیم می‌گیرند تا عملیاتی مخفیانه برای از بین بردن سران کره شمالی ترتیب دهند.




بنر سریال منشی کیم چشه
پوستر سریال منشی کیم چشه

منشی کیم چشه

What's Wrong with Secretary Kim
سازنده: Jung Eun Young , Studio Dragon
سال‌های انتشار:2018محصول: کره جنوبی
Park Seo-junPark Seo-jun
Park Min YoungPark Min Young
Lee Tae HwanLee Tae Hwan
Pyo Ye-JinPyo Ye-Jin
Kim Hye-okKim Hye-ok
Kim Byung-okKim Byung-ok

درباره سریال منشی کیم چشه


منشی کیم چشه؟ (What's Wrong with Secretary Kim) سریالی کمدی و رمانتیک به کارگردانی پارک جون هوا است که یکی از بهترین سریال های پارک مین یونگ به حساب می‌آید. داستان این سریال توسط یونگ یون یانگ نوشته شد.

منشی کیم چشه؟ با داستان سرگرم‌کننده و درون‌مایه طنز خود موفق شد نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کشور کره تبدیل شود.

پارک سئو جون، پارک مین یونگ، لی ته هوان، هوانگ چان سونگ و هوانگ بو را ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: لی یانگ جون نایب رئیس یک شرکت بزرگ است. دنیای او وقتی ازهم می‌پاشد که روزی، کیم می سویی، منشی بسیار توانمند وی، اعلام کرد که او پس از 9 سال کار برای لی یانگ جون، از سمت خود استعفا خواهد داد.




بنر سریال وقتی هوا خوبه

وقتی هوا خوبه

When the Weather is Fine
سازنده: Jung Won-Chang
سال‌های انتشار:2020محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Seo Kang-joonSeo Kang-joon
Park Min YoungPark Min Young
Moon Jeong-heeMoon Jeong-hee
Lee Jae-wookLee Jae-wook
Im Se-miIm Se-mi
Kim Hwan-heeKim Hwan-hee

درباره سریال وقتی هوا خوبه


وقتی هوا خوبه (When the Weather Is Fine) سریالی درام به کارگردانی هان جی سونگ است که پخش آن از سال 2020 توسط شبکه JTBC شروع شد و بعد از 16 قسمت به پایان رسید. هان گا رم وظیفه نویسندگی این سریال را برعهده داشت.

سریال وقتی هوا خوبه تحسین منتقدان را به همراه داشت و نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد. منتقدان از این سریال در زمینه‌های بازیگری و داستان تمجید کردند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سئو کانگ جون، پارک مین یونگ، لی جائه ووک، کیم یونگ دائه و ایم سه می اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال هوا خوبه بدین شرح است: پس از یکسری اتفاقات ناگوار، موک هه وون، کار خود در سئول را ترک کرده و به روستای بوکی هیون، در استان گنگوون، برمی‌گردد؛ جایی که او مدت کوتاهی در دوران دبیرستان در آنجا زندگی می‌کرد.




بنر سریال یادآوردن
پوستر سریال یادآوردن

یادآوردن

Remember
سازنده: Jung Won-Chang
سال‌های انتشار:2015 - 2016محصول: کره جنوبی
Yoo Seung-hoYoo Seung-ho
Park Min YoungPark Min Young
Park Sung-woongPark Sung-woong
Namkoong MinNamkoong Min
Jung Hye-sungJung Hye-sung
Han Jin-heeHan Jin-hee

درباره سریال یادآوردن


به یاد داشته باش (Remember) جزو بهترین سریال های پارک مین یونگ محسوب می‌شود که در ژانر درام و جنایی ساخته شد. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده لی چانگ مین قرار داشت. داستان سریال به یاد داشته باش نیز توسط یون هیون هو نوشته شد.

سریال به یاد داشته باش نمرات خوبی را از سوی منتقدان دریافت کرد و توانست به محبوبیت بالایی در بین طرفداران برسد. این سریال کار خود را از سال 2015 توسط شبکه اس بی اس آغاز کرد و پس از 20 قسمت به پایان رسید.

یو سئونگ هو، پایک مین یونگ، نام گونگ مین، پارک سونگ وونگ و جونگ های سونگ ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال به یاد داشته باش بدین شرح است: سئو جین وو یک بیماری خاص به نام هایپرتیمیزیا دارد که به او این امکان را می‌دهد تا تقریبا هر روز را با جزئیات کامل به‌ خاطر بسپارد. از طرف دیگر پدرش سئو جائه هیوک به بیماری آلزایمر مبتلا شد و باعث شد خاطرات خود را از دست بدهد.




بنر سریال رسوایی سونگ کیون کوان
پوستر سریال رسوایی سونگ کیون کوان

رسوایی سونگ کیون کوان

Sungkyunkwan Scandal
سازنده: Kim Tae-hee , Kim Won-seok
سال‌های انتشار:2010محصول: کره جنوبی
Park Min YoungPark Min Young
Park Yoo-chunPark Yoo-chun
Yoo Ah-inYoo Ah-in
Song Joong-kiSong Joong-ki
Kim Gab-SooKim Gab-Soo
Lee Jae-yongLee Jae-yong

درباره سریال رسوایی سونگ کیون کوان


رسوایی سونگ کیون کوان (Sungkyunkwan Scandal) یک سریال تاریخی و رمانتیک به کارگردانی کیم وون سوک و هوانگ این هیوک است که کار خود را از سال 2010 توسط شبکه کی بی اس 2 آغاز کرد و بعد از 20 قسمت به پایان رسید. داستان این سریال توسط کیم تائه هی نوشته شد.

سریال رسوایی سونگ کیون کوان با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد. منتقدان داستان سریال را آبکی دانسته، اما اعتقاد داشتند که شخصیت‌‌های این سریال می‌توانند مخاطبان جوان را تحت تاثیر قرار دهند.

سونگ جونگ کی، پارک مین یونگ، پارک یوچان، یو آه این و جون تائه سو ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان سریال رسوایی سونگ کیون کوان بدین شرح است: در دوره‌ای که جامعه اجازه تحصیل و اشتغال زنان را نمی‌دهد، کیم یون هی برای تأمین مخارج زندگی خانواده، خود را به عنوان برادرش، کیم یون شیک درآورده است.




بنر سریال ملکه 7 روزه
پوستر سریال ملکه 7 روزه

ملکه 7 روزه

Queen For Seven Days
سازنده: Jung Won-Chang
سال‌های انتشار:2017محصول: کره جنوبی
Park Min YoungPark Min Young
Yeon Woo-jinYeon Woo-jin
Lee Dong-gunLee Dong-gun
Jang Hyun-sungJang Hyun-sung
Kang Shin-ilKang Shin-il
Son Eun-seoSon Eun-seo

درباره سریال ملکه 7 روزه


ملکه هفت روزه (Queen for seven days) را نیز می‌توان در لیست بهترین سریال پارک مین یونگ قرار داد که وظیفه کارگردانی آن برعهده لی یونگ ساب قرار داشت. داستان این سریال نیز توسط چوی جین-جوان به رشته تحریر درآمد.

سریال ملکه هفت روزه از سال 2017 توسط شبکه کی بی اس 2 شروع به پخش کرد و بعد از 20 قسمت به پایان رسید. این سریال توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و به یکی از سریال‌های محبوب کشور کره تبدیل شود.

یون وو جین، پارک مین یونگ، لی دانگ گان، بائک سونگ هوان و هوانگ چانگ سونگ ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: این مجموعه بر پایه یک افسانه غم‌انگیز در سلسله چوسان تولید شده ‌است. داستان از دوران سلطنت یئونسانگون دهمین پادشاه چوسان آغاز می‌شود. پادشاه یئونسانگون و برادرش شاهزاده لی یوک مشکلات زیادی با یکدیگر دارند. یئونسانگون در جستجوی راهی برای کشتن برادرش است زیرا پدرش هنگام مرگ به او می‌گوید هنگامی که لی یوک بزرگ شد از مقامش به نفع او کناره‌گیری کند. مادر پادشاه یئونسانگون ملکه معزول یون بود که به دلیل حسادت به بانوان قصر از مقامش عزل و سپس به قتل رسید. پادشاه به مادر لی یوک ملکه جونگ هیون بیشتر از مادر یئونسانگون علاقه داشت و به همین دلیل یئونسانگون از برادرش تنفر داشت. در همین حین شین چه کیونگ که دختر نخست‌وزیر شین سو گیون است وارد داستان می‌شود. چه کیونگ دختری زیبا و مهربان است که به دنبال عشق و محبت حقیقی است. پادشاه و برادرش لی یوک هر دو طی اتفاقاتی دلبسته چه کیونگ می‌شوند؛ ولی چه کیونگ عاشق شاهزاده یوک است و همین مسئله درگیری بین آن دو را تشدید می‌کند.




بنر سریال پرنسس جا میونگ
پوستر سریال پرنسس جا میونگ

پرنسس جا میونگ

Princess Ja Myung
سازنده: Jung Won-Chang
سال‌های انتشار:2009محصول: کره جنوبی
Jung Ryeo-wonJung Ryeo-won
Jung Kyung-hoJung Kyung-ho
Park Min YoungPark Min Young
Yeo Jin-gooYeo Jin-goo
Jin Ji-heeJin Ji-hee
Kim Sung-ryungKim Sung-ryung

درباره سریال پرنسس جا میونگ


جا میونگ گو (Ja Myung Go) سریالی درام و تاریخی به کارگردانی میونگ وو لی است که پخش آن از سال 2009 توسط شبکه اس بی اس آغاز شد و پس از 39 قسمت به اتمام رسید. وظیفه نویسندگی این سریال برعهده جونگ سونگ هی قرار داشت.

سریال جای میونگ گو موفق شد نمرات خوبی را دریافت کند و مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جونگ ریو وون، پارک مین یونگ، جونگ کیونگ هو، مون سونگ کئون و لی می لوک اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: این سریال ادامه دوران حکمرانی موهیول، نوه جومونگ را نشان می‌دهد؛ البته شخصیت اصلی داستان پسر او شاهزاده هودونگ است. موهیول در این سریال پیرمردی جاه‌طلب است. داستان راجع‌به تسخیر امپراطوری ناکرانگ به دست گوگوریو است. امپراطوری ناکرانگ طبلی مقدس داشت که از پوست گاو ساخته شده بود و این طبل در زمان حمله دشمن خود به خود به صدا درمی‌آمد و همگان را مطلع می‌کرد تا گرفتار شبیخون نشوند. طبل به احتمال زیاد توسط راهب اعظم که دختر امپراتور بود به صدا درمی‌آمد.




بنر سریال زندگی شخصی او
پوستر سریال زندگی شخصی او

زندگی شخصی او

Her Private Life
سازنده: Jung Won-Chang
سال‌های انتشار:2019محصول: کره جنوبی
Park Min YoungPark Min Young
Kim Jae-wookKim Jae-wook
Ahn Bo-hyunAhn Bo-hyun
Park Jin-jooPark Jin-joo
ONEONE
Lee Il-hwaLee Il-hwa

درباره سریال زندگی شخصی او


زندگی خصوص او (Her Private Life) نیز می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین سریال های پارک مین یونگ شناخته شود که از سال 2019 توسط شبکه تی وی ان شروع به پخش کرد و پس از 16 قسمت به اتمام رسید. هونگ جونگ چان کارگردان و کیم هی یونگ نویسنده این سریال بودند.

سریال زندگی خصوصی او از دیدگاه منتقدان سرگرم‌کننده توصیف شد و به دلیل درون‌مایه کمدی جذابش مورد تحسین قرار گرفت. این سریال در جلب نظر مخاطبان نیز موفق بود و توانست توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند.

کیم جائه ووک، پارک مین یونگ، جونگ چی وون، آن بو هیون و کیم بو را ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی بودند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان سریال زندگی خصوصی او بدین شرح است: سونگ دیوک می مدیر ارشد بااستعداد موزه هنر Cheum است که یک راز در سینه خود دارد. داستان این سریال حول اتفاقات جالب رخ داده برای این شخصیت می‌چرخد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم و سریال‌های پارک مین یانگ

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_16584

جمعه، 03 اردیبهشت 1400، 03:24

میشه منشی کیم چشه رو بزارید؟؟:(


عکس پروفایل

مصطفی

جمعه، 03 اردیبهشت 1400، 10:22

سلام. یه مقدار قدیمیه سریالش و فکر نمیکنم جزء برنامه‌های تیم محتوا باشه متاسفانه .. سریالای جدید خیلی خوبی داره ساخته و منتشر می‌شه بیشتر رو اونا متمرکزن :(