خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم و سریال‌های جون جی هیون

بهترین فیلم های جون جی هیون چه هستند؟ جون جی هیون جزو بازیگران زن محبوب کشور کره محسوب می‌شود که در سال 1981 متولد شد.

این بازیگر با ایفای نقش در آثاری همچون تو از ستاره‌ها اومدی و امپراطوری به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد و توانست در بهترین فیلم و سریال های کره ای حضور پیدا کند.

در ادامه بهترین فیلم های جون جی هیون را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.




بنر سریال پادشاهی

پادشاهی

Kingdom
سازنده: Kim Eun-hee
سال‌های انتشار:2019 - 2020محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Ju Ji-hoonJu Ji-hoon
Ryu Seung-ryongRyu Seung-ryong
Bae Doo-naBae Doo-na
Kim Sang-hoKim Sang-ho
Kim Sung-kyuKim Sung-kyu
Jun Suk-hoJun Suk-ho

درباره سریال پادشاهی


پادشاهی (Kingdom) سریالی تاریخی به کارگردانی کیم سئونگ‌هون است که در سال 2019 توسط سرویس نت‌فلیکس عرضه شد و به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. داستان این سریال توسط کیم ایون‌هی به رشته تحریر درآمد.

سریال پادشاهی با تحسین گسترده منتقدان مواجه شد و نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد. منتقدان سریال پادشاهی را به دلیل بازی محشر گروه بازیگری، داستان جذاب و صحنه‌های هیجان‌انگیزش مورد تحسین قرار دادند.

ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جو جیهون، ریو سئونگ ریونگ، بائه دونا، پارک بیونگ اون و کیم سونگ کیو اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال پادشاهی بدین شرح است: سریال در دوره پادشاهی چوسان و چند سال بعد از حمله ژاپن به کره جریان دارد. فصل اول داستان ولیعهد لی چانگ را نشان می‌دهد که درگیر یک کودتا و توطئه سیاسی شده و مجبور می‌شود ماموریتی را شروع کند تا راجع‌به شیوع بیماری مرموزی که پادشاه فعلی و استان‌های جنوبی را دربرگرفته تحقیق کند؛ این بیماری باعث می‌شود قربانیان به صورت مرده متحرک احیا شوند.




بنر سریال تو که از ستاره‌ها اومدی
پوستر سریال تو که از ستاره‌ها اومدی

تو که از ستاره‌ها اومدی

My Love From Another Star
سازنده: Park Ji-eun
سال‌های انتشار:2013 - 2014محصول: کره جنوبی
Jun Ji-hyunJun Ji-hyun
Kim Soo-hyunKim Soo-hyun
Park Hae-jinPark Hae-jin
You In-naYou In-na
Shin Sung-rokShin Sung-rok
Na Young-heeNa Young-hee

درباره سریال تو که از ستاره‌ها اومدی


سریال تو از ستاره‌ها اومدی (My Love from the Star) را می‌توان یکی از بهترین سریال های جون جی هیون دانست که از سال 2013 توسط شبکه اس بی اس شروع به پخش کرد و پس از 21 قسمت در سال 2014 به پایان رسید.

جانگ تائه یو وظیفه کارگردانی این سریال جذاب را برعهده داشت؛ وظیفه نویسندگی این سریال نیز برعهده پارک جیون قرار داشت. سریال تو که از ستاره‌ها اومدی توانست دیدگاه‌های مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و به محبوبیت بالایی برسد. منتقدان از داستان و شخصیت‌پردازی‌های این سریال تمجید کرده و آن را سرگرم‌کننده توصیف کردند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیم سو هیون، جون جی هیون، پارک هه جین و یو این نا اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال تو که از ستاره‌های اومدی بدین شرح است: یک موجود بیگانه به نام دو مین جون که در زمان سلسله چوسان از فضا به زمین آمده است، به دلیل نجات یک انسان از سفینه‌اش جا می‌ماند؛ او به مدت ۴ قرن مجبور می‌شود در زمین منتظر بماند. پس از گذشت 400 سال که تنها سه ماه بیشتر به بازگشتش نمانده است، او با چان سونگ یی آشنا می‌شود.




بنر سریال افسانه دریای آبی
پوستر سریال افسانه دریای آبی

افسانه دریای آبی

The Legend of the Blue Sea
سازنده: Park Ji-eun
سال‌های انتشار:2016محصول: کره جنوبی
Jun Ji-hyunJun Ji-hyun
Lee Min-ho Lee Min-ho 
Lee Hee-junLee Hee-jun
Shin Won-hoShin Won-ho
Lee Ji-hoonLee Ji-hoon
Hwang Shin-hyeHwang Shin-hye

درباره سریال افسانه دریای آبی


افسانه دریای آبی (Legend of the Blue Sea) سریالی فانتزی و عاشقانه به کارگردانی جین هیوک و پارک سون هو است از سال 2016 توسط شبکه اس بی اس شروع به پخش کرد و پس از 20 قسمت به اتمام رسید. داستان این سریال توسط پارک جی ایون نوشته شد.

سریال افسانه دریای آبی با دیدگاه‌های مثبت منتقدان روبه‌رو شد و مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت. این سریال در زمینه‌های کارگردانی، داستان و بازیگری مورد تحسین قرارگرفت. ازجمله بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به لی مین هو، جون جی هیون، شین وون هو و شین هه سان اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: این مجموعه روی محور عشق شیم چونگ، یک عروس دریایی و هئو جون جائه می‌چرخد.




بنر فیلم دختر سسی من
پوستر فیلم دختر سسی من

دختر سسی من

My Sassy Girl
کارگردان: Kwak Jae-yong نویسنده: Kwak Jae-yong
سال انتشار:2001محصول: کره جنوبی
Cha Tae-hyunCha Tae-hyun
Jun Ji-hyunJun Ji-hyun
Kim In-munKim In-mun
Song Ok-sukSong Ok-suk
Han Jin-heeHan Jin-hee
Yang Geum-seokYang Geum-seok

درباره فیلم دختر سسی من


دختر پرروی من (My Sassy Girl) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کواک جائه یونگ است که در سال 2001 اکران شد. جائه یونگ در امر نویسندگی تنها نبود و کیم هو سیک نیز او را همراهی کرد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده شین چول قرار داشت.

فیلم دختر پرروی من توانست نقدهای مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و تحسین آن‌ها را به همراه داشته باشد. منتقدان این فیلم را بسیار سرگرم‌کننده و جذاب دانسته و مضامین طنز آن تمجید کردند.

این فیلم در گیشه نیز مورد استقبال قرار گرفت و حدود 32 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم دختر پرروی من به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جون جی هیون، چا تائه هیون، کواک جائه یونگ و سونگ اوک سوک اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم دختر پرروی من بدین شرح است: این فیلم داستان عشق یک دانشجوی مهندسی به نام گیون وو و یک دختر (که نام او در فیلم هرگز ذکر نشده است) را روایت می‌کند.




بنر فیلم ایل ماره
پوستر فیلم ایل ماره

ایل ماره

Il Mare
کارگردان: Hyun-seung Lee نویسنده: Kim Eun-jeong , Yeo Ji-na , Won Tae-yeon , Kim Mi-yeong
سال انتشار:2000محصول: کره جنوبی
Lee Jung-jaeLee Jung-jae
Jun Ji-hyunJun Ji-hyun
Kim Mu-saengKim Mu-saeng
Jo Seung-yeonJo Seung-yeon
Min Yun-jaeMin Yun-jae
Choe Yun-yeongChoe Yun-yeong

درباره فیلم ایل ماره


ایل مار (Il Mare) را نیز می‌توان در لیست بهترین فیلم های جون جی هیون قرار داد که در سال 2000 اکران شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده لی هیون سونگ قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط یو جی نا، کیم یونگ جونگ، کیم می یونگ و وون ته یون نوشته شد.

فیلم ایل مار نقدهای گوناگونی را از جانب منتقدان دریافت کرد و با نمرات متوسط آن‌ها مواجه شد. منتقدان از عملکرد گروه بازیگری تمجید کرده، اما نسبت به فیلم‌نامه این اثر انتقاد داشتند. جون جی هیون، لی یونگ جائه، کیم مو سنگ و چو سونگ یئون ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم ایل مار به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان با رفتن یون جو از خانه‌ای کنار دریا به نام ایل ماره آغاز می‌شود. هنگام عزیمت، او یک کارت کریسمس را در صندوق پستی می‌گذارد و از ساکن بعدی می‌خواهد نامه خود را برای او ارسال کند.




بنر فیلم دایسی
پوستر فیلم دایسی

دایسی

Daisy
کارگردان: Andrew Lau نویسنده: Kwak Jae-yong , Felix Chong
سال انتشار:2006محصول: کره جنوبی , Hong Kong
Jun Ji-hyunJun Ji-hyun
Jung Woo-sungJung Woo-sung
Lee Sung-jaeLee Sung-jae
Cheon Ho-jinCheon Ho-jin
David ChiangDavid Chiang
Dion LamDion Lam

درباره فیلم دایسی


دیزی (Deiji) یکی دیگر از فیلم‌هایی است که شایستگی حضور در این لیست را داراست. آندرو لو به‌عنوان کارگردان در این پروژه همکاری داشت. کواک جه یونگ، گوردون چان و فلیکس چونگ نویسندگان این فیلم بودند. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم دیزی برعهده تدی یونگ قرار داشت.

فیلم دیزی نمرات متوسطی را دریافت کرد و واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به جون جی هیون، جونگ وو سونگ، لی سونگ جه و دیوید چیانگ اشاره کرد. این فیلم در گیشه حضور درخشانی نداشت و به اندازه بودجه تولیدش فروش کرد. این فیلم که با بودجه 10 میلیون دلاری تولید شده بود به همین میزان فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم دیزی بدین شرح است: هی یانگ هنرمندی است که با ترسیم پرتره از افراد با دریافت 30 یورو برای هر پرتره، زندگی خود را تأمین می‌کند. مردی به نام پارک یی بعد از مواجهه با هی یانگ که مشعول کشیدن کوه بود، بلافاصله عاشق او می‌شود.




بنر فیلم مردی که سوپرمن بود
پوستر فیلم مردی که سوپرمن بود

مردی که سوپرمن بود

A Man Who Was Superman
کارگردان: Jeong Yoon-cheol نویسنده: Jeong Yoon-cheol , Yoon Jin-Ho
سال انتشار:2008محصول: کره جنوبی
Jun Ji-hyunJun Ji-hyun
Hwang Jung-minHwang Jung-min
Park Yong-SooPark Yong-Soo
Lee Sang-yeobLee Sang-yeob
Jin Ji-heeJin Ji-hee
Woo Ki-HongWoo Ki-Hong

درباره فیلم مردی که سوپرمن بود


مردی که سوپرمن بود (A Man Who Was Superman) نیز جزو بهترین فیلم های جون جی هیون محسوب می‌شود که در سال 2008 اکران شد. جئونگ یون چول کارگردان این فیلم بود. فیلم‌نامه این فیلم توسط کیم با دا، جون جین هو و جئونگ یون چول به رشته تحریر درآمد. یول ایل هان به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور داشت.

مردی که سوپرمن بود با واکنش‌های مختلف منتقدان همراه شد و نمرات متوسطی را دریافت کرد. این فیلم حدود 3.9 میلیون دلار در گیشه فروخت. جون جی هیون، هوانگ جونگ مین، جین جی هی و سائوو سون ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم مردی که سوپرمن بود بدین شرح است: سانگ سو جونگ تهیه‌کننده‌ای است که سومین سال حضور خود را در یک شرکت کوچک می‌گذراند. تخصص وی فیلمبرداری از داستان‌های موردعلاقه بشری است. او به‌خاطر آرزویش که تبدیل شدن به اپرا وینفری کره است، مجبور به تولید این داستان‌ها می‌شود.




بنر سریال خوشحال کنار هم
پوستر سریال خوشحال کنار هم

خوشحال کنار هم

Happy Together
سازنده: Han Go-eun
سال‌های انتشار:1999محصول: کره جنوبی
Lee Byung-hunLee Byung-hun
Song Seung-heonSong Seung-heon
Kim Ha-neulKim Ha-neul
Cho Min-sooCho Min-soo
Jun Ji-hyunJun Ji-hyun
Kang Sung-yeonKang Sung-yeon

درباره سریال خوشحال کنار هم


شاد در کنار هم (Happy Together) یکی از سریال‌های قدیمی کشور کره است که توسط اوه جونگ روک کارگردانی شد. داستان این سریال توسط باه یو می به رشته تحریر درآمد.

این سریال درام واکنش‌های مختلف منتقدان را در پی داشت و نمرات متوسطی را دریافت کرد. پخش سریال شاد در کنار هم از سال 1999 توسط شبکه اس بی اس شروع شد و پس از 16 قسمت به پایان رسید. چا تائه هیون، کیم ها نئول، جون جی هیون، لی بیونگ هان و چو جائه هیون اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال شاد در کنار هم بدین شرح است: زندگی پنج خواهر و بردار پس از مرگ والدینشان کاملا تغییر کرده و به جدایی می‌انجامد. سئو تائه پونگ که اکنون بزرگ شده، به یک بازیکن بیس‌بال‌حرفه‌ای تبدیل شده است.




بنر فیلم ترور
پوستر فیلم ترور

ترور

Assassination
کارگردان: Choi Dong-hoon نویسنده: Choi Dong-hoon , Lee Ki-cheol
سال انتشار:2015محصول: کره جنوبی
Jun Ji-hyunJun Ji-hyun
Ha Jung-wooHa Jung-woo
Lee Jung-jaeLee Jung-jae
Oh Dal-suOh Dal-su
Cho Jin-woongCho Jin-woong
Lee Kyung-youngLee Kyung-young

درباره فیلم ترور


ترور (Assassination) یک فیلم اکشن به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی چوی دونگ هون است که در سال 2015 اکران شد. در امر تهیه‌کنندگی اه سو هیون و در امر نویسندگی لی کی چول به دونگ هون کمک کردند.

فیلم ترور به دلیل صحنه‌های اکشن و مهیج با تحسین منتقدان مواجه شد؛ اما برخی از منتقدان به فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌های این فیلم ایراد گرفتند. فیلم ترور در گیشه فوق‌العاده ظاهر شد و به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کرد.

این فیلم که با بودجه 16 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 90 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در فیلم ترور به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جون جی هیون، لی یونگ جائه، ها جونگ وو و اوه دال سو اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم ترور بدین شرح است: در سال 1911، در زمان حاکمیت ژاپن بر کره، یک مبارز مقاومت به نام یم سک جین تلاش می‌کند تا فرماندار کل را به همراه یک تاجر ژاپنی به نام کانگ این گوک به قتل برساند، اما موفق به انجام این کار نمی‌شود.




بنر فیلم بادگیر
پوستر فیلم بادگیر

بادگیر

Windstruck
کارگردان: Kwak Jae-yong نویسنده:
سال انتشار:2004محصول: کره جنوبی
Jun Ji-hyunJun Ji-hyun
Jang HyukJang Hyuk
Kim Jung-taeKim Jung-tae
Kim Su-roKim Su-ro
Lee Ki-wooLee Ki-woo
Kim Chang-wanKim Chang-wan

درباره فیلم بادگیر


نوازش باد (Windstruck) یکی از بهترین فیلم های جون جی هیون به شمار می‌آید که در سال 2004 اکران شد و توسط کواک جه یونگ کارگردانی شد. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم نوازش باد برعهده جئونگ هون تاک قرار داشت.

این فیلم با واکنش‌های متوسط منتقدان روبه‌رو شد و دیدگاه‌های مختلفی را دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در فیلم نوازش باد به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جون جی هیون، جانگ هیوک، کیم جونگ تای و اوه جونگ سه اشاره کرد. فیلم نوازش باد حدود 25 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم نوازش باد بدین شرح است: افسر یئو کیونگ جین، یک زن پلیس جوان جاه‌طلب است که در اداره پلیس سئول خدمت می‌کند. روزی هنگام تعقیب یک کیف‌قاپ، او به طور تصادفی گو میونگ وو، معلم فیزیک در یک مدرسه کاملا دخترانه را که درواقع قصد داشت دزد را بگیرد، دستگیر می‌کند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم و سریال‌های جون جی هیون

عکس پروفایل

شما