خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم و سریال‌های هان گا این

بهترین فیلم های هان گا این چه هستند؟ هان گا این یکی از بازیگران زن مطرح کشور کره است که در سال 1982 متولد شد.

هان گا این با ایفای نقش در سریال افسانه ماه و خورشید نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد و توانست در بهترین سریال‌های کره‌ای به ایفای نقش بپردازد.

در ادامه بهترین فیلم های هان گا این را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.




بنر سریال معشوقه
پوستر سریال معشوقه

معشوقه

Mistress
سازنده: Lee Jang-woo
سال‌های انتشار:2018محصول: کره جنوبی
Goo Jae-YeeGoo Jae-Yee
Lee Hee-junLee Hee-jun
Park Byung-eunPark Byung-eun
Oh Jung-seOh Jung-se
Han Ga-inHan Ga-in
Jung Ga-ramJung Ga-ram

درباره سریال معشوقه


معشوقه (Mistress) یک سریال رازآلود و مهیج به کارگردانی هان جی سئونگ است که از سال 2018 توسط شبکه OCN شروع به پخش کرد و بعد از 12 قسمت به پایان رسید. داستان این سریال توسط گو جونگ وون و کیم جین ووک نوشته شد.

سریال معشوقه توانست نمرات بسیار خوبی را از جانب منتقدان دریافت کند و مورد تحسین آن‌ها قرار بگیرد. منتقدان این سریال را به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و درون‌مایه داستانی جذاب مورد تمجید قرار دادند.

ازجمله بازیگرانی که در سریال معشوقه به ایفای نقش پرداختند می‌توان به هان گا این، شین هیون بین، چوی هی سئو و گو جائه یی اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال معشوقه بدین شرح است: داستان حول محور چهار زن 30 ساله و روابط پیچیده آن‌ها می‌چرخد.




بنر سریال افسانه خورشید و ماه
پوستر سریال افسانه خورشید و ماه

افسانه خورشید و ماه

The Moon Embracing the Sun
سازنده:
سال‌های انتشار:2012 - 2012محصول: کره جنوبی
Kim Soo-hyunKim Soo-hyun
Yeo Jin-gooYeo Jin-goo
Han Ga-inHan Ga-in
Kim Yoo-jungKim Yoo-jung
Jung Il-wooJung Il-woo
Lee Tae-riLee Tae-ri

درباره سریال افسانه خورشید و ماه


افسانه ماه و خورشید (Moon Embracing the Sun) یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کشور کره به شمار می‌آید که در عرصه بین‌المللی نیز به موفقیت‌های مختلفی دست پیدا کرد. این سریال کار خود را از سال 2012 توسط شبکه ام بی سی آغاز کرد و پس از 20 قسمت به پایان رسید. وظیفه کارگردانی سریال افسانه ماه و خورشید برعهده کیم دو هون و لی سونگ جونس قرار داشت. داستان این سریال نیز توسط جین سو وان نوشته شد.

سریال افسانه ماه و خورشید پس از آغاز پخشش با استقبال منتقدان روبه‌رو شد و دیدگاه‌های مثبتی را دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیم سو هیون، هان گا این، جونگ ایل وو، کیم مین سئو و سونگ جائه ریم اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: این سریال داستان یک پادشاه و خانواده‌اش را نشان می‌دهد که برای حفظ امپراتوری سعی می‌کنند و درون‌مایه آن هم به احقاق حق و عدم تغییر سرنوشت ازلی انسان‌ها بازمی‌گردد. امپراتور پدر قصد دارد برای لی هون ولیعهد خود همسر انتخاب کند. او با دو گزینه مصاحبه می‌کند؛ ولیعهد لی هون، عاشق دختری به نام یئون وو می‌شود که دوست خواهرش، شاهزاده است. وی از پدرش درخواست می‌کند که آن‌ها را به ازدواج هم درآورد. یئون وو که دختری اشراف‌زاده است همسر ولیعهد می‌شود و همه از هوش و درایت او تعجب می‌کنند.




بنر سریال پسر بد
پوستر سریال پسر بد

پسر بد

Bad Guy
سازنده: Lee Jang-woo
سال‌های انتشار:2010محصول: کره جنوبی
Han Ga-inHan Ga-in
Kim Nam-gilKim Nam-gil
Kim Jae-wookKim Jae-wook
Moon Ga-youngMoon Ga-young
Jung So-minJung So-min
Park Joon MokPark Joon Mok

درباره سریال پسر بد


پسر بد (Bad Guy) یکی از بهترین سریال های هان گا این محسوب می‌شود که از سال 2010 شروع به پخش کرد و پس از 17 قسمت به اتمام رسید. لی هیونگ مین به‌عنوان کارگردان در این سریال همکاری داشت.

سریال پسر بد نقدهای مختلفی را دریافت کرد و با نمرات متوسط منتقدان مواجه شد. این سریال در جلب نظر مخاطبان موفق بود و توانست به محبوبیت نسبتا بالایی دست پیدا کند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال پسر بد به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیم نم گیل، هان گا این، کیم جائه ووک و اوه یون سو اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال پسر بد بدین شرح است: گان ووک به خاطر خانواده هونگ طی یک شب همه چیز را از دست می‌دهد. آن‌ها اعتقاد داشتند كه او پسر نامشروع رئیس جمهور هونگ تائه سونگ است و او را در خیابان‌ها انداختند كه معلوم شد اشتباه است.




بنر فیلم روزی روزگاری در دبیرستان
پوستر فیلم روزی روزگاری در دبیرستان

روزی روزگاری در دبیرستان

Once Upon a Time in High School
کارگردان: Yoo Ha نویسنده: Yoo Ha
سال انتشار:2004محصول: کره جنوبی
Kwon Sang-wooKwon Sang-woo
Lee Jung-JinLee Jung-Jin
Han Ga-inHan Ga-in
Lee Jong-hyukLee Jong-hyuk
Park Hyo-joonPark Hyo-joon
Seo Dong-wonSeo Dong-won

درباره فیلم روزی روزگاری در دبیرستان


روزی روزگاری در دبیرستان (Once Upon a Time in High School) یک فیلم کره‌ای در ژانر درام است که می‌تواند در لیست بهترین فیلم های هان گا این قرار بگیرد. یو ها وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. چا سونگ جه و نو جونگ یون تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم روزی روزگاری در دبیرستان نتوانست تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی انتقاد کردند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کئون سانگ وو، هان گا این، لی جونگ جین و لی جونگ هیوک اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم روزی روزگاری در دبیرستان بدین شرح است: هیون سو، به مدرسه‌ای منتقل می‌شود که به دلیل نتایج ضعیف و بی‌رحمی‌اش مشهور است. او به یک کلاس رده پایین پیوست و مورد خشونت گروهی به رهبری جونگ هون قرار گرفت.




بنر فیلم معماری 101
پوستر فیلم معماری 101

معماری 101

Architecture 101
کارگردان: Lee Yong-ju نویسنده: Lee Yong-ju
سال انتشار:2012محصول: کره جنوبی
Uhm Tae-woongUhm Tae-woong
Han Ga-inHan Ga-in
Lee Je-hoonLee Je-hoon
Bae SuzyBae Suzy
Cho Jung-seokCho Jung-seok
Yoo Yeon-seokYoo Yeon-seok

درباره فیلم معماری 101


معماری 101 (Architecture 101) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی لی یونگ جو است که در سال 2012 اکران شد. شیم جائه میونگ و لی ایون به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند.

فیلم معماری 101 مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و به جوایز گوناگونی دست پیدا کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های کارگردانی، داستان و بازی گروه بازیگری تمجید کردند. ازجمله بازیگرانی که در فیلم معماری 101 به ایفای نقش پرداختند می‌توان به اوم ته وونگ، هان گا این، لی جه هون و بائه سوزی اشاره کرد.

این فیلم عملکرد خوبی را از خود در گیشه برجای گذاشت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. فیلم معماری 101 حدود 26.7 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم داستان دو دانشجو را به تصویر می‌کشد که در یک کلاس معماری مقدماتی با یکدیگر آشنا شده و عاشق یکدیگر می‌شوند؛ اما برخی از سو تفاهم‌ها باعث می‌شود که آن‌ها از یکدیگر جدا شوند. پانزده سال بعد، سئو یون به دنبال سونگ مین است تا از او بخواهد که خانه‌اش را برای او از نو بسازد. اکنون سونگ مین که یک معمار سی و پنج ساله است در دفتر کار خود زنی را ملاقات می‌کند که در ابتدا برای او ناشناس است، اما خیلی زود پی می‌برد که او یانگ سئو یون، همان دختری است که اولین تجربه عشقی‌اش را در دوران کالج با او داشته است.




بنر سریال سرگرمی جادوگر
پوستر سریال سرگرمی جادوگر

سرگرمی جادوگر

Witch Amusement
سازنده: Lee Jang-woo
سال‌های انتشار:2007محصول: کره جنوبی
Han Ga-inHan Ga-in
Jae HeeJae Hee
Kim Jeong-hoonKim Jeong-hoon
Dennis OhDennis Oh
Jeon Hye-binJeon Hye-bin
Ahn Suk-hwanAhn Suk-hwan

درباره سریال سرگرمی جادوگر


یو هی افسونگر (Witch Amusement) نیز یکی از بهترین سریال های هان گا این به حساب می‌آید. پخش این سریال از سال 2007 توسط شبکه اس بی اس آغاز شد و پس از 16 قسمت به اتمام رسید. جون کی سانگ کارگردان این سریال بود. وظیفه نویسندگی این سریال نیز برعهده کیم وون جین و کیم مین جون قرار داشت.

یو هی افسونگر به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و نمرات بسیار پایینی را دریافت کرد. منتقدان اعتقاد داشتند که داستان این سریال بسیار سطحی بوده و مخاطبان نمی‌توانند با شخصیت‌های آن به خوبی ارتباط برقرار کنند. هان گا این، جائه هی، کیم جونگ هون و جئون هیه بین از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال یو هی افسونگر بدین شرح است: ما یو هی مدیر یک شرکت تبلیغاتی است. ظاهر او بسیار رسمی بوده و به‌نظر می‌رسد تنها لذت او در زندگی اوقاتی است که از همه انتقاد می‌کند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم و سریال‌های هان گا این

عکس پروفایل

شما