خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم و سریال‌های پارک شین هه

بهترین فیلم های پارک شین هه چه هستند؟ پارک شین هه یک بازیگر زن کره‌ای متولد سال 1990 است که فعالیت خود در عرصه بازیگری را از سال 2003 آغاز کرد.

او با ایفای نقش در سریال‌های تو زیبایی و وارثان نام خود را مطرح کرد و به یکی از بازیگران پرطرفدار کشور کره تبدیل شد.

در ادامه قصد داریم بهترین سریال های پارک شین هه را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم معجزه در سلول شماره 7
پوستر فیلم معجزه در سلول شماره 7

معجزه در سلول شماره 7

Miracle in Cell No. 7
کارگردان: Lee Hwan-kyung نویسنده: Kim Hwang-seong , Lee Hwan-kyung , Kim Yeong-seok
سال انتشار:2013محصول: کره جنوبی
Ryu Seung-ryongRyu Seung-ryong
Park Shin-HyePark Shin-Hye
Kal So-wonKal So-won
Oh Dal-suOh Dal-su
Park Won-sangPark Won-sang
Jeong Man-sikJeong Man-sik

درباره فیلم معجزه در سلول شماره 7


معجزه در سلول شماره 7 (Miracle in Cell No. 7) یک فیلم کمدی و درام به کارگردانی لی هوان کیونگ است که در سال 2013 اکران شد و به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کرد. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده لی هوان کیونگ، یو یانگ، کیم هوانگ سونگ و کیم یونگ سوک قرار داشت.

فیلم معجزه در سلول شماره هفت با تحسین گسترده منتقدان مواجه شد و نمرات بسیار بالایی را دریافت کرد. این فیلم به دلیل داستان جذاب، بازی محشر گروه بازیگری و شخصیت‌پردازی‌های عالی مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم در گیشه عملکرد درخشانی داشت و سود سرشاری را برای مخاطبانش به ارمغان آورد. فیلم معجزه در سلول شماره هفت حدود 80 میلیون دلار در گیشه فروخت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ریو سیونگ ریونگ، کال سو وون، پارک شین هه، اوه دال سو و جونگ مان سیک اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یه سونگ وکیلی است که از پدر مرحومش به دلیل جرمی که مرتکب نشده دفاع می‌کند. یونگ سونگ پس از موفقیت، هنگام ترک دادگاه، متوجه می‌شود که یک بالون در سیم خاردار گیر کرده و به گذشته فکر می‌کند. (فلاش بک) در سال 1997، یونگ 6 ساله و پدرش یونگ گو مایل به خرید کوله پشتی Sailor Moon بودند.




بنر سریال پینوکیو
پوستر سریال پینوکیو

پینوکیو

Pinocchio
سازنده: Jo Soo-won
سال‌های انتشار:2014 - 2015محصول: کره جنوبی
Yoon Kyun-sangYoon Kyun-sang
Min Sung-wookMin Sung-wook
Lee Yu-biLee Yu-bi
Kim Young-kwangKim Young-kwang
Lee Jong-sukLee Jong-suk
Park Shin-HyePark Shin-Hye

درباره سریال پینوکیو


پینوکیو (Pinocchio) یکی از بهترین سریال های پارک شین هه محسوب می‌شود که از سال 2014 توسط شبکه اس بی اس کار خود را آغاز کرد و بعد از 20 قسمت به اتمام رسید. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده جو سو وو و شین سونگ وو قرار داشت. پارک هیون نیز نویسنده سریال پینوکیو بود.

سریال پینوکیو در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق بود و نمرات بالایی را دریافت کرد. منتقدان از این در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری، داستان و شخصیت‌پردازی‌ها تمجید کردند.

لی جونگ سوک، پارک شین-هه، کیم یانگ-کوانگ و لی یو بی ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: در سال ۲۰۰۰ کی‌ها میونگ با خانواده‌اش زندگی خوبی داشتند. پدر او کی هو سانگ کارمند اداره آتش‌نشانی در حال انجام وظیفه به همراه ۹ تن از همکارانش کشته می‌شود و خبرنگاران وی را که کاپیتان این گروه آتش‌نشانی بود را مقصر جلوه می‌دهند. اینگونه می‌شود که کی‌ها میونگ و برادر بزرگترش کی جه میونگ با مرگ مادرشان از هم جدا می‌شوند.




بنر سریال خاطرات الحمرا
پوستر سریال خاطرات الحمرا

خاطرات الحمرا

알함브라 궁전의 추억
سازنده: Ahn Gil-ho
سال‌های انتشار:2018 - 2019محصول: کره جنوبی
Hyun BinHyun Bin
Park Shin-HyePark Shin-Hye
Park Chan-yeolPark Chan-yeol
Han Bo-reumHan Bo-reum
Park HoonPark Hoon
Lee Hak-jooLee Hak-joo

درباره سریال خاطرات الحمرا


خاطرات الحمرا (Memories of the Alhambra) یک سریال فانتزی و اکشن به کارگردانی آن جیل هو است که پخش آن از سال 2018 توسط شبکه تی وی ان آغاز شد و پس از 16 قسمت به پایان رسید. داستان این سریال توسط سونگ جائه یونگ نوشته شد.

سریال خاطرات الحمرا مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نمرات بالایی را دریافت کرد. این سریال در زمینه‌های داستان و بازی بازیگران با تمجید منتقدان مواجه شد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به هیون بین، پارک شین-هه، پارک چانیول، لی جی ووک و پارک هون اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال خاطرات الحمرا بدین شرح است: یو جین وو که مدیرعامل یک شرکت متخصص در زمینه دستگاه‌های بصری است، پس از دریافت ایمیلی مربوط به یک بازی واقعیت افزوده که حوادث آن در دوران نبردهای قرون وسطایی الحمرا جریان دارد، تصمیم می‌گیرد تا به گرانادا، اسپانیا سفر کرده و با خالق این بازی جونگ سی جوو ملاقات کند.




بنر سریال دکترها
پوستر سریال دکترها

دکترها

Doctors
سازنده: Kang Seung-wan
سال‌های انتشار:2016محصول: کره جنوبی
Kim Rae-wonKim Rae-won
Park Shin-HyePark Shin-Hye
Yoon Kyun-sangYoon Kyun-sang
Lee Sung-kyoungLee Sung-kyoung
Kim Min-seokKim Min-seok
Jang Hyun-sungJang Hyun-sung

درباره سریال دکترها


پزشکان (The Doctors) یکی دیگر از آثاری است که می‌تواند در لیست بهترین سریال های پارک شین هه قرار بگیرد. اوه چونگ هوان کارگردان و ها میونگ هی نویسنده این سریال بودند. سریال پزشکان از سال 2016 توسط شبکه اس بی اس شروع به پخش کرد و بعد از 20 قسمت به اتمام رسید.

سریال پزشکان با نقدهای مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی را دریافت کرد. کیم ری وون، پارک شین-هه، یون کیون سانگ و لی سانگ-کیونگ ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال پزشکان بدین شرح است: هه جونگ در دوران جوانی زندگی سختی داشت. او در دعوا بسیار خوب بود و همچنین هوش بسیار بالایی داشت. به مرور زمان و با پشت سر گذاشتن تمام اتفاقات، اکنون به یک دکتر خوب تبدیل شده است.




بنر سریال تو زیبایی
پوستر سریال تو زیبایی

تو زیبایی

You're Beautiful
سازنده: Hong Sung-chang
سال‌های انتشار:2009 - 2009محصول: کره جنوبی
Park Shin-HyePark Shin-Hye
Jang Keun-sukJang Keun-suk
Jung Yong-hwaJung Yong-hwa
Lee Hong-giLee Hong-gi
UeeUee
Kang Soo HanKang Soo Han

درباره سریال تو زیبایی


تو زیبایی (You're Beautiful) سریالی عاشقانه و کمدی به کارگردانی هونگ سونگ چانگ است که کار خود را در سال 2009 توسط شبکه اس بی اس آغاز کرد. وظیفه نویسندگی این سریال برعهده هونگ جونگ ایون و هونگ نا میران قرار داشت.

سریال تو زیبایی با تحسین منتقدان روبه‌رو شد و در زمینه‌های داستان و بازی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. جانگ گیون سوک، پارک شین هه، لی هونگ کی و جونگ یونگ هوآ ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: این مجموعه در مورد دختری به نام گو می نیو است که در کلیسا درس راهبگی می‌خواند. سریال از جایی شروع می‌شود که برادر گومی نیو که یک خواننده است جهت جراحی چشم به آمریکا سفر می‌کند، درحالیکه دعوت‌نامه‌ای از یک گروه خوانندگی خیلی معروف به نام A.N.JELL دریافت می‌کند و به درخواست مدیر اجرایی این گروه از خواهر گومی نام، گومی نیو مجبور می‌شود تا برای از دست نرفتن این فرصت خودش را بدون آنکه کسی متوجه شود جای برادر دوقلویش، گومی نام معرفی کند. حال دختری که تمام عمرش را در کلیسا زندگی کرده باید نقش یک خواننده پرطرفدار را اجرا و با سه پسر خواننده معروف زندگی کند. گومی نام تقلبی رفته رفته رابطه‌اش با اعضای گروه ای. ان. جل صمیمی می‌شود.




بنر سریال درخت بهشت
پوستر سریال درخت بهشت

درخت بهشت

Tree of Heaven
سازنده: Lee Jang-Soo
سال‌های انتشار:2006محصول: کره جنوبی
Jung Dong-HwanJung Dong-Hwan
Lee WanLee Wan
Park Shin-HyePark Shin-Hye
Asahi UchidaAsahi Uchida
Kim ChungKim Chung

درباره سریال درخت بهشت


درخت بهشت (Tree of Heaven) یک سریال عاشقانه و ملودرام به کارگردانی لی جانگ سو است که در سال 2006 توسط شبکه اس بی اس شروع به پخش کرد. داستان این سریال توسط مون هی جونگ و کیم نام هی نوشته شد.

سریال درخت بهشت با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی را دریافت کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی وان، پارک شین هه، آساهی اوچیدا، رینا آسامی و کیم چونگ اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: یک نوجوان خوش‌بین کره‌ای به نام هانا در مسافرخانه کوچک چشمه‌های آب گرم متعلق به مادرش زندگی می‌کند. در ادامه مادر هانا تصمیم به ازدواج با یک مرد کره‌ای گرفته و بدین ترتیب زندگی او کاملا تغییر می‌کند.




بنر سریال وارثان

وارثان

The Heirs
سازنده: Kim Eun-sook
سال‌های انتشار:2013محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Lee Min-ho Lee Min-ho 
Park Shin-HyePark Shin-Hye
Kim Woo-binKim Woo-bin
Choi Jin-hyukChoi Jin-hyuk
Kim Ji-wonKim Ji-won
Krystal JungKrystal Jung

درباره سریال وارثان


وارثان (The Heirs) یکی دیگر از بهترین سریال های پارک شین هه محسوب می‌شود که توسط کانگ شین هیو کارگردانی شد. داستان این سریال توسط کیم ایون سوک به رشته تحریر درآمد. پخش سریال وارثان از سال 2013 آغاز شد و پس از 20 قسمت به پایان رسید.

این سریال نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کرد و نمرات خوبی را دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در سریال وارثان به ایفای نقش پرداختند می‌توان به پارک شین هه، لی مین هو، کیم ووبین، کانگ‌ ها نئول و چوی جین هایوک اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال وارثان بدین شرح است: داستان این سریال راجع به کیم) پسر دوم رئیس گروه ثروتمند امپراتوری است. او پیوسته به دلیل اینکه فرزند زن دوم پدرش است توسط دیگران تحقیر شده و تلاش دارد مادر حقیقی‌اش را از دیگران مخفی کند و خودش را پسر همسر رسمی پدرش معرفی کند. او و برادرش باید بر سر قدرت با یکدیگر رقابت کنند اما کیم تان چنین چیزی را نمی‌خواهد. پدرش او را مجبور کرده که برای رسیدن به قدرت با دختری به نام یو راچل که کیم تان هیچ علاقه‌ای به او ندارد نامزد کند. اما کیم تان عاشق دختر فقیری به نام چا ایون سانگ می‌شود. او با چا ایون سانگ وارد دبیرستان امپراتوری می‌شود و در آنجا با رقیب دیرینه‌اش و یونگ دو مواجه می‌شود که به خاطر یک کینه قدیمی دشمن هم هستند.

لازم به ذکر است که سریال وارثان یکی از بهترین سریال های کره ای محسوب میشود.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم و سریال‌های پارک شین هه

عکس پروفایل

شما