خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های متیو مک‌کانهی

بهترین فیلم های متیو مک‌کانهی – متیو مک‌کانهی جزو بهترین و محبوب‌ترین بازیگران جهان به شمار می‌آید که با ایفای نقش‌هایی خارق‌العاده توانایی‌های خود را به اثبات رساند.

او با بازی محشرش در فیلم باشگاه خریداران دالاس برای نخستین بار موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های متیو مک‌کانهی را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم آقایان

آقایان

The Gentlemen
کارگردان: Guy Ritchie نویسنده: Guy Ritchie
سال انتشار:2020محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Charlie HunnamCharlie Hunnam
Henry GoldingHenry Golding
Michelle DockeryMichelle Dockery
Jeremy StrongJeremy Strong
Colin FarrellColin Farrell

درباره فیلم آقایان


آقایان (The Gentlemen) یک فیلم اکشن و کمدی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی گای ریچی است که در سال 2020 اکران شد. ایوان اتکینسون و بیل بلوک در امر تهیه‌کنندگی ریچی را همراهی کردند.

فیلم آقایان پس از اکران استقبال منتقدان را در پی داشت و با واکنش‌های مثبت آن‌ها مواجه شد؛ منتقدان ضمن تمجید از صحنه‌های اکشن، داستان فیلم را نیز سرگرم‌کننده توصیف کردند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به متیو مک‌کانهی، کالین فارل، چارلی هونام، هنری گولدینگ، هیو گرانت و جری استرانگ اشاره کرد. فیلم آقایان حضور بسیار درخشانی در گیشه داشت و به موفقیت بزرگی رسید؛ این فیلم با بودجه تولید 22 میلیون دلاری‌اش حدود 115 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم داستان زندگی میکی پیرسون را به تصویر می‌شد. شخصی که یکی از بزرگترین خلافکاران بریتانیا محسوب می‌شود و باند بسیار قوی و بزرگی را رهبری می‌کند. میکی پیرسون تلاش می‌کند امپراتوری بزرگ ماریجوانای خود را به تعدادی از میلیاردرهای اوکلاهاما بفروشد؛ همین موضوع باعث می‌شود که برنامه‌ها، پاپوش‌ها، توطئه ها و خیانت‌هایی علیه او انجام شود.




بنر فیلم میان ستاره‌ای

میان ستاره‌ای

Interstellar
کارگردان: Christopher Nolan نویسنده: Christopher Nolan , Jonathan Nolan
سال انتشار:2014محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Jessica ChastainJessica Chastain
Anne HathawayAnne Hathaway
Michael CaineMichael Caine
Casey AffleckCasey Affleck
Mackenzie FoyMackenzie Foy

درباره فیلم میان ستاره‌ای


میان‌ستاره‌ای یک فیلم علمی تخیلی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کریستوفر نولان است که یکی از بهترین فیلم های متیو مک‌کانهی به شمار می‌آید. اما توماس و لیندا اوبست در امر تهیه‌کنندگی و جاناتان نولان در امر نویسندگی کریستوفر نولان را همراهی کردند.

فیلم میان‌ستاره‌ای پس از اکران تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد. این فیلم در زمینه‌های بازی گروه بازیگری، پیچش داستانی، فیلم‌نامه، جلوه‌های ویژه و کارگردانی مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم طی مراسم گلدن گلوب در پنج بخش بهترین جلوه‌های ویژه، بهترین طراحی صحنه، بهترین میکس صدا، بهترین تدوین صدا و بهترین موسیقی نامزد دریافت جایزه شد که تنها توانست جایزه اسکار بهترین جلوه‌های ویژه را کسب کند.

متیو مک‌کانهی، ان هتوی، جسیکا چستین، بیل ایروین، الن برستین، مایکل کین، مت دیمون و کیسی افلک ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند. فیلم میان‌ستاره‌ای توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد؛ فیلم میان‌ستاره‌ای با بودجه عظیم 165 میلیون دلاری‌اش، حدود 701 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: حوادث فیلم در زمان آینده جریان دارد؛ زمین به‌دلیل بادزدگی دچار بحران شده و محصولات کشاوری در حال نابودی هستند. مردی به نام کوپر که خلبان پیشین ناسا است، همراه با پدر زن، پسر جوان و دختر کوچکش در مزرعه‌ای زندگی می‌کنند. دختر کوپر که مورفی نام دارد ادعا می‌کند در اتاقش شبحی وجود دارد که می‌خواهد با او ارتباط برقرار کند. کوپر با بررسی اتاق پی می‌برد که هوشی ناشناخته قصد دارد با استفاده از اواج گرانشی پیامی را برای آن‌ها ارسال کند. این پیام در قالب اعداد دودویی که در گردوغبار اتاق برجای مانده به او منتقل می‌شود. این پیام شامل مختصاتی است که کوپر را به تاسیسات مخفی ناسا که توسط جان برند رهبری می‌شود، هدایت می‌کند.

فیلم سینمایی میان ستاره‌ای، یکی از بهترین فیلم‌های جهان شناخته می‌شود و تماشای آن برای هر سلیقه‌ای می‌تواند جذاب و لذت بخش باشد. امیدوارم از تماشای این اثر لذت ببرید.

گالری فیلم میان ستاره‌ای





بنر فیلم گرگ وال استریت
پوستر فیلم گرگ وال استریت

گرگ وال استریت

The Wolf of Wall Street
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: Terence Winter
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Jonah HillJonah Hill
Margot RobbieMargot Robbie
Rob ReinerRob Reiner
Kyle ChandlerKyle Chandler
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey

درباره فیلم گرگ وال استریت


گرگ وال‌استریت (The Wolf of Wall Street) یکی از بهترین فیلم‌های جهان به شمار می‌آید که در سال 2013 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی و کارگردانی این اثر برعهده مارتین اسکورسیزی قرار داشت. لئوناردو دی کاپریو، رایزا عزیز و جویی مک‌فارلند در امر تهیه‌کنندگی اسکورسیزی را همراهی کردند. فیلم‌نامه این فیلم توسط ترنس وینتر نوشته شد.

فیلم گرگ وال استریت برپایه کتابی به همین نام اثر جردن بلفورت تولید شد. این فیلم نمرات بسیار خوبی را از سوی منتقدان دریافت کرد و نمرات بالایی دریافت کرد. این فیلم به دلیل بازی عالی بازیگران، کارگردانی محشر ، فیلم‌نامه فوق‌العاده و فیلم‌برداری جذاب مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم در مراسم اسکار در پنج بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه و بهترین فیلم نامزد جایزه شده بود که در هیچ رشته‌ای موفق به کسب این جایزه نشد. فیلم گرگ وال استریت طی مراسم گلدن گلوب نیز در دو بخش بهترین فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر نقش اول مرد موزیکال یا کمدی برای بازی لئوناردو دی‌کاپریو نامزد دریافت جایزه بود که تنها موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد موزیکال یا کمدی شد.

این فیلم حضور درخشانی را گیشه تجربه کرد و تحسین مخاطبان را به همراه داشت. فیلم گرگ وال‌استریت با بودجه تولید 100 میلیون دلاری‌اش، حدود 392 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به لئوناردو دی کاپریو، مارگو رابی، ژان دوژاردن، کایل چندلر، متیو مک‌کانهی، جونا هیل، راب رینر و جان فاورو اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم گرگ وال‌استریت بدین شرح است: داستان این فیلم راجع‌به یک دلال پرتلاش به اسم جردن بلفورت است که در اواخر دهه 1980 وار بازار سهام شد. اما او از همان آغاز با یک ناکامی بزرگ مواجه شد؛ جردن بلافاصله در روزی که جواز دلالی خود را به دست می‌آورد، وارد گرداب سهمگین دوشنبه سیاه (بزرگترین سقوط اقتصادی بعد از دهه 1920) شده و بیکار می‌شود. اما او از تلاش دست برنمی‌دارد و کار خود را در بازار سهام کم‌ارزش ادامه می‌دهد. او در ادامه با انجام یکسری کارهای غیرقانونی به ثروت زیادی می‌رسد.




بنر فیلم باشگاه خریداران دالاس
پوستر فیلم باشگاه خریداران دالاس

باشگاه خریداران دالاس

Dallas Buyers Club
کارگردان: Jean-Marc Vallée نویسنده: Melisa Wallack , Craig Borten
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Jared LetoJared Leto
Jennifer GarnerJennifer Garner
Steve ZahnSteve Zahn
Denis O'HareDenis O'Hare
Dallas RobertsDallas Roberts

درباره فیلم باشگاه خریداران دالاس


باشگاه خریداران دالاس (Dallas Buyers Club) نیز شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های متیو مک‌کانهی را داراست. وظیفه کارگردانی این فیلم درام و زندگی‌نامه‌ای برعهده ژان-مارک ولی قرار داشت. رابی برنر، نیتان راس و ریچل رثمن تهیه‌کنندگان این اثر بودند. داستان این فیلم توسط کریگ بارتن و ملیسا والاک نوشته شد.

باشگاه خریداران دالاس پس از اکران واکنش‌های مثبت منتقدان را همراه داشت و نمرات بسیار خوبی دریافت کرد. این فیلم به دلیل عملکرد درخشان گروه بازیگری، کارگردانی قدرتمند و فیلم‌نامه محشر مورد تحسین قرار گرفت.

فیلم باشگاه خریداران دالاس در شش رشته ازجمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شد که درنهایت موفق شد در سه رشته بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی متیو مک کانهی، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی جرد لتو و بهترین چهره‌پردازی و آرایش مو این جایزه را کسب کند.

این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در دو بخش بهترین بازیگر مرد فیلم درام برای بازی متیو مک‌کانهی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی جرد لتو نامزد دریافت جایزه شد، که درنهایت موفق به کسب هردو جایزه شد.

این فیلم که با بودجه بسیار پایینی تولید شده بود، فروش بسیار خوبی داشت و سود بزرگی را برای سازندگانش به ارمغان آورد. فیلم باشگاه خریداران دالاس که با بودجه 5 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 55 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به متیو مک‌کانهی، جرد لتو، جنیفر گارنر، دنی اوهر و استیو زان اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم از سال 1985 در شهر دالاس آغاز می‌شود. ران وودروف یک گاوچران مبتلا به تخیلات هوموفوبیایی است که پی می‌برد به بیماری ایدز مبتلا است و تنها 30 روز تا پایان زندگی فرصت دارد. او در آغاز از پذیرش واقعیت ابتلا به بیماری سر باز می‌زند. او به سرعت از طرف خانواده و دوستانش طرد می‌شود. در بیمارستان او متوججه می‌شود که تنها داروی موثر روی ایدز زیدوودین است که برای آزمایش بر روی انسان از سازمان غذا و دارو مجوز دارد.




بنر فیلم دریای درختان
پوستر فیلم دریای درختان

دریای درختان

The Sea of Trees
کارگردان: Gus Van Sant نویسنده: Chris Sparling
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Ken WatanabeKen Watanabe
Naomi WattsNaomi Watts
Katie AseltonKatie Aselton
Jordan GavarisJordan Gavaris
James SaitoJames Saito

درباره فیلم دریای درختان


دریای درختان (The Sea of Trees) یک فیلم معمایی به کارگردانی گاس ون سنت است که در سال 2015 اکران شد. کوین هالورن، کن کائو، جیل نتر، کریس اسپارلینگ، اف. گری گری، برایان دوبینس و آلن فیشر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. وظیفه نویسندگی فیلم دریای درختان برعهده کریس اسپارلینگ قرار داشت.

فیلم دریای درختان پس از اکران واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت و نمرات متوسطی دریافت کرد. منتقدان به فیلم‌نامه این اثر ایراد گرفته، اما بازی گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به متیو مک‌کانهی، کن واتانابه، نائومی واتس، کیتی اسلتون و جوردن گاورایس اشاره کرد. فیلم دریای درختان شکست بزرگی را در گیشه تجربه کرد و نتوانست نظرات مثبت مخاطبان را به سمت خود جلب کند. این فیلم که با بودجه 25 میلیون دلاری تولید شده بود، تنها حدود 800 هزار دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: آرتور شهروندی آمریکایی است که قصد خودکشی دارد؛ او برای این کار به جنگل خودکشی، معروف به دریای درختان می‌رود که جنگلی اسرارآمیز در پایین کوه فوجی در ژاپن است. آرتور که فکر می‌کند بهترین مکان را برای خودکشی پیدا کرده است با مردی ژاپنی مواجه می‌شود که افسرده است و قصد خودکشی دارد.




بنر فیلم وکیل لینکلن
پوستر فیلم وکیل لینکلن

وکیل لینکلن

The Lincoln Lawyer
کارگردان: Brad Furman نویسنده: John Romano
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Marisa TomeiMarisa Tomei
Ryan PhillippeRyan Phillippe
William H. MacyWilliam H. Macy
Josh LucasJosh Lucas
John LeguizamoJohn Leguizamo

درباره فیلم وکیل لینکلن


وکیل لینکلن (The Lincoln Lawyer) نیز جزو بهترین فیلم های متیو مک‌کانهی به شمار می‌آید. فیلم وکیل لینکلن برپایه رمانی به همین نام اثر مایکل کونلی ساخته شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده گری لوکزی و استون ویلیج پیکچرز قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط جان رومانو به رشته تحریر درآمد.

فیلم وکیل لینکلن پس از اکران استقبال گسترده منتقدان را در پی داشت و نمرات بالایی دریافت کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه، بازی بازیگران و کارگردانی مورد تحسین قرار گرفت.

متیو مک‌کانهی، مریسا تومی، رایان فیلیپ، جاش لوکاس، جان لگویزمائو، مایکل پنیا، باب گانتون، برایان کرانستون، ویلیام اچ میسی، کاترین منیگ ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم وکیل لینکلن حضور قدرتمندانه‌ای در گیشه داشت و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد. این فیلم با بودجه تولید 40 میلیون دلاری حدود 87 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح: میکی‌هالر یک وکیل مدافع جنایی است که در اتوموبیل خود کارهای وکالت را برای افراد مختلف انجام می‌دهد. او در آخرین پرونده‌اش که مربوط به دفاع از یک متهم به قتل است، متوجه می‌شود که این یک پرونده ساده نیست و بازی‌های خطرناکی در پشت پرده آن قرار دارد؛ بازی‌هایی که جان موکل و خودش را تهدید می‌کند.




بنر فیلم زمانی برای کشتن
پوستر فیلم زمانی برای کشتن

زمانی برای کشتن

A Time to Kill
کارگردان: Joel Schumacher نویسنده: Akiva Goldsman
سال انتشار:1996محصول: ایالات متحده
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Sandra BullockSandra Bullock
Samuel L. JacksonSamuel L. Jackson
Kevin SpaceyKevin Spacey
Ashley JuddAshley Judd
Donald SutherlandDonald Sutherland

درباره فیلم زمانی برای کشتن


زمانی برای کشتن (A Time to Kill) یک فیلم جنایی - درام به کارگردانی جوئل شوماخر است که برپایه رمانی به همین نام اثر جان گریشام ساخته شد. آرنان میلشان و جان گریشام تهیه‌کنندگان این اثر بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط آکیوا گلدزمن نوشته شد.

این فیلم نمرات بالایی را دریافت کرد و با واکنش‌های مثبت آنان روبه‌رو شد. فیلم زمانی برای کشتن در زمینه‌های فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها مورد تمجید منتقدان قرار گرفت.

متیو مک‌کانهی، ساندرا بولاک، ساموئل ال. جکسون، کوین اسپیسی، اشلی جاد، برندا فریکر، دونالد ساترلند، چارلز اس.داتون، اولیور پلات، کیفر ساترلند، جان دیهل، دوگ هاتچیسون، نیکی کت، کریس کوپر، کرتوود اسمیت و ام امت والش ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم زمانی برای کشتن با استقبال گسترده مخاطبان روبه‌رو شد و در باکس‌آفیس موفق عمل کرد. این فیلم با بودجه تولید 40 میلیون دلاری‌اش حدود 152 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جیک بریگانس یک وکیل تازه‌کار است که دفاع از مردی سیاه‌پوست به اسم کارل لی هیلی را بر عهده می‌گیرد. کارل دو جوان سفیدپوست را به دلیل اذیت و آزار دختر ده ساله‌اش کشته و این در شرایطی است که کوکلوکس کلان‌های محلی به رهبری فردی لی باب محبوبیت دوباره‌ای پیدا کرده‌اند.




بنر فیلم سلطنت آتش
پوستر فیلم سلطنت آتش

سلطنت آتش

Reign of Fire
کارگردان: Rob Bowman نویسنده: Matt Greenberg , Gregg Shabot
سال انتشار:2002محصول: ایرلند , بریتانیا , ایالات متحده
Christian BaleChristian Bale
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Izabella ScorupcoIzabella Scorupco
Gerard ButlerGerard Butler
Alexander SiddigAlexander Siddig
Scott MoutterScott Moutter

درباره فیلم سلطنت آتش


سلطنت آتش (Reign of Fire) نیز یکی از بهترین فیلم های متیو مک‌کانهی محسوب می‌شود که در سال 2002 اکران شد. راب بومن وظیفه کارگردانی این اثر را برعهده داشت. ریچارد دی. زانوک، لیلی فینی زنوک، راجر بیرنباوم، گری باربر و دین زانوک تهیه‌کنندگان این اثر بودند. فیلم‌نامه این اثر توسط مت گرینبرگ، گریگ چابوت و کوین پیترکا نوشته شد.

فیلم سلطنت آتش به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و در جلب نظرات مثبت آن‌ها ناموفق بود. منتقدان شخصیت‌پردازی‌های این اثر را بسیار ضعیف دانسته و به فیلم‌نامه آن ایرادات مختلفی وارد کردند.

این فیلم فروش نسبتا خوبی داشت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. فیلم سلطنت آتش که با بودجه 60 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 82 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به متیو مک کانهی، کریستین بیل، ایزابلا اسکروپو، جرارد باتلر و لورا پایپر اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: کودکی به اسم کوین ناخواسته باعث بیداری اژدهایی مخوف می‌شود. اژدها باعث مرگ بسیاری از جمله مادر کوین شده و دیری نمی‌گذرد که سرتاسر دنیا به سلطه این اژدها و فرزندانش در می‌آید. بعد از گذشت سال‌ها کوین و تنها بازماندگان از نسل بشر که در یک قلعه قدیمی پنهان شده‌اند با یک غریبه و دارودسته‌اش مواجه می‌شوند که ادعا می‌کنند شکارچی اژدها هستند.




بنر فیلم دولت آزاد جونز
پوستر فیلم دولت آزاد جونز

دولت آزاد جونز

Free State of Jones
کارگردان: Gary Ross نویسنده: Gary Ross
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Gugu Mbatha-RawGugu Mbatha-Raw
Mahershala AliMahershala Ali
Keri RussellKeri Russell
Jacob LoflandJacob Lofland
Sean BridgersSean Bridgers

درباره فیلم دولت آزاد جونز


دولت آزاد جونز (The Free State of Jones‎) یک فیلم تاریخی و درام به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی گری راس است که در سال 2016 اکران شد. جون کیلیک و اسکات استیوبر در امر تهیه‌کنندگی راس را همراهی کرد.

فیلم دولت آزاد جونز پس از اکران نمرات پایینی دریافت کرد و مورد انتقاد آن‌ها قرار گرفت. منتقدان روند داستانی کند این اثر را مورد انتقاد قرار داده و از شخصیت‌پردازی‌های آن ایراد گرفتند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به متیو مک‌کانهی، گوگو امبتا را، ماهرشالا علی و کری راسل اشاره کرد. این فیلم در گیشه شکست خورد و نتوانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. فیلم دولت آزاد با بودجه تولید 65 میلیون دلاری‌اش، حدود 25 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: نایت یکی از جنگجویان جبهه جنوب بود که بعد از مدتی از این جبهه به دلایل نامشخص خارج شد. جونز بعد از بازگشت به زادگاهش در تصمیمی مخاطره آمیز، ارتشی با استفاده از شورشیان و بردگان آزاد شده پایه‌گذاری کرد و در منطقه‌ای در میسیسیپی به نام جونز کانتی، ایالتی مستقل تعریف نمود و قوانین خاص خود را در آن تعریف کرد.




بنر فیلم برج تاریک
پوستر فیلم برج تاریک

برج تاریک

The Dark Tower
کارگردان: Nikolaj Arcel نویسنده: Anders Thomas Jensen , Akiva Goldsman , Nikolaj Arcel , Jeff Pinkner
سال انتشار:2017محصول: South Africa , ایالات متحده
Idris ElbaIdris Elba
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Tom TaylorTom Taylor
Claudia KimClaudia Kim
Fran KranzFran Kranz
Abbey LeeAbbey Lee

درباره فیلم برج تاریک


برج تاریک (The Dark Tower) یک فیلم در ژانر وسترن و فانتزی است که جزو بهترین فیلم های متیو مک‌کانهی محسوب می‌شود. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده نیکولای آرسل قرار داشت. آکیوا گلدزمن نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت. فیلم برج تاریک برپایه رمانی به همین نام اثر استیون کینگ ساخته شد.

فیلم برج تاریک در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر شد و نمرات قابل قبولی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را به دلیل عملکرد درخشان گروه بازیگری و داستان جذاب مورد تحسین قرار دادند.

فیلم برج تاریک عملکرد نسبتا خوبی در گیشه داشت و در جلب نظر مخاطبان موفق ظاهر شد. این فیلم با بودجه تولید 60 میلیون دلاری‌اش حدود 110 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ادریس البا، متیو مک‌کانهی، کاترین وینیک، جکی ارل هیلی، فران کرانتس، ابی لی کرشاو، مایکل باربیری، کیم کلودیا و ژوزه زونیگا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جیک چمبرز جوانی یازده ساله ماجراجو و جستجوگر است. در حین این جستجوها او به سرنخی از یکی دیگر از ابعاد جهان پی می‌برد. پس از کشف این راز او وارد سفری به این بعد می‌شود. جایی که با شوالیه تنهای مرزنشینی به نام رولاند دسچین برخورد می‌کند. شوالیه در پی رسیدن به برج تاریک است. جایی‌که در آخر دنیا واقع شده است. او قصد دارد در فضازمان سفر کند و میدورلد را از انقراض نجات دهد.




بنر فیلم آرامش
پوستر فیلم آرامش

آرامش

Serenity
کارگردان: Steven Knight نویسنده: Steven Knight
سال انتشار:2019محصول: بریتانیا
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Anne HathawayAnne Hathaway
Jason ClarkeJason Clarke
Diane LaneDiane Lane
Djimon HounsouDjimon Hounsou
Jeremy StrongJeremy Strong

درباره فیلم آرامش


آرامش (Serenity‎) یک فیلم مهیج به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی استیون نایت است که در سال 2019 اکران شد. گرگ شاپیرو و گای هیلی در امر تهیه‌کنندگی نایت را همراهی کردند.

فیلم آرامش به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و نمرات بسیار پایینی را دریافت کرد. منتقدان فیلم‌نامه این اثر را ضعیف توصیف کرده و پایان‌بندی آن را بسیار گیج‌کننده دانستند.

فیلم آرامش در گیشه نیز شکست بزرگی را تجربه کرد و موفق نشد انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. این فیلم که با بودجه 25 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 10 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به متیو مک‌کانهی، ان هتوی، داین لین، جیسون کلارک، جایمن هانسو و جرمی استرانگ اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بیکر دیل ناخدای قایقی ماهیگیری به اسم سرنتی است که طی یکی از سفرهایش به جزیره‌ای آرام و گرمسیر به اسم پلیموث هدایت می‌شود. زندگی آرام او زمانی نابود می‌شود که در این موقعیت درخواست عجیبی را از کارن همسر خود دریافت می‌کند. کارن در نامه به دیل التماس می‌کند تا او و پسر کوچکشان را از شر شوهر جدید و جنایتکارش نجات دهد. کارن از دیل درخواست می‌کند تا شوهر جدیدش را به بهانه ماهیگیری به دریا ببرد و او را از قایق به پایین پرت کند تا خوراک کوسه‌ها شود. به نظر می‌آید که کارن می‌خواهد دیل را به زندگی برگرداند که او تلاش می‌کند آن را فراموش کند. دیل باید بین درست و غلط یکی را انتخاب کند. دنیای او در یک واقعیت جدید که ممکن است آن چیزی که به نظر می‌رسد، نباشد، غرق شده‌ است.




بنر فیلم ارواح دوست دخترهای سابق
پوستر فیلم ارواح دوست دخترهای سابق

ارواح دوست دخترهای سابق

Ghosts of Girlfriends Past
کارگردان: Mark Waters نویسنده: Jon Lucas , Scott Moore
سال انتشار:2009محصول: ایالات متحده
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Jennifer GarnerJennifer Garner
Michael DouglasMichael Douglas
Breckin MeyerBreckin Meyer
Lacey ChabertLacey Chabert
Robert ForsterRobert Forster

درباره فیلم ارواح دوست دخترهای سابق


ارواح دوست‌دخترهای سابق (Ghosts of Girlfriends Past) یک فیلم کمدی و عاشقانه است که می‌تواند در لیست بهترین فیلم های متیو مک‌کانهی قرار بگیرد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده مارک واترز قرار داشت. جاون لوکاس به‌عنوان نویسنده در این پروژه همکاری داشت.

ارواح دوست‌دخترهای سابق نمرات بالایی را دریافت نکرد؛ اما این اثر به‌عنوان یک فیلم کمدی اثری سرگرم‌کننده است و می‌تواند به خوبی مخاطبانش را سرگرم کند.

این فیلم مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد و فروش بسیار خوبی داشت. فیلم ارواح دوست‌دخترهای سابق که با بودجه 37 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 102 میلیون دلار فروش کرد. متیو مک‌کانهی، جنیفر گارنر، برکین میر، لیسی چابرت، رابرت فورستر، آن آرچر، اما استون، مایکل داگلاس و کریستینا میلان ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: کانر مید مرد خوشگذرانی است که با دختران زیادی رابطه داشته است. برادر او پل که قصد دارد ازدواج کند او را برای جشن عروسی خودش دعوت می‌کند. او که با ازدواج مخالف است تمام تلاش خود را برای برهم زدن ازدواج برادرش می‌کند.




بنر فیلم شکست در اجرا
پوستر فیلم شکست در اجرا

شکست در اجرا

Failure to Launch
کارگردان: Tom Dey نویسنده: Tom J. Astle , Matt Ember
سال انتشار:2006محصول: ایالات متحده
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Sarah Jessica ParkerSarah Jessica Parker
Zooey DeschanelZooey Deschanel
Justin BarthaJustin Bartha
Bradley CooperBradley Cooper
Terry BradshawTerry Bradshaw

درباره فیلم شکست در اجرا


شکست در اجرا (Failure to Launch‎) فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی تام دی است که در سال 2006 اکران شد. اسکات رودین تهیه‌کننده این اثر بود. وظیفه نویسندگی فیلم شکست در اجرا برعهده تام جی. استل و مت امبر قرار داشت.

فیلم شکست در اجرا به‌عنوان یک فیلم کمدی اثری سرگرم‌کننده بود و توانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند. متیو مک‌کانهی، سارا جسیکا پارکر، زویی دشانل، کتی بیتس، جاستین بارتا، بردلی کوپر، تری بردشا، کاترین وینیک، راب کوردری، آبری دالر، پتن اسوالت، تایلر جیمز ویلیامز و آدام آلکسی-ماله ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم شکست در اجرا فروش بسیار خوبی داشت و توانست مورد توجه مخاطبان زیادی قرار بگیرد. این فیلم که با بودجه 50 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 128 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: تریپ مرد سی و پنج ساله‌ای است که هنوز با پدر و مادرش زندگی می‌کند و تمایلی هم ندارد آن دو را ترک کند. ترفندش هم این است که وقتی نامزد می‌گیرد و نامزدی‌اش جدی می‌شود، او را برای معرفی به پدر و مادرش به خانه می‌برد و در پی واکنش منفی آن دو، نامزدی را بهم می‌زند.




بنر فیلم دو برای پول
پوستر فیلم دو برای پول

دو برای پول

Two for the Money
کارگردان: D.J. Caruso نویسنده: Dan Gilroy
سال انتشار:2005محصول: ایالات متحده
Al PacinoAl Pacino
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Rene RussoRene Russo
Armand AssanteArmand Assante
Jeremy PivenJeremy Piven
Jaime KingJaime King

درباره فیلم دو برای پول


دو نفر برای پول (Two for the Money) یک فیلم درام و جنایی به کارگردانی دی جی کاروسو است که در سال 2005 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این عنوان برعهده جیمز جی. روبینسون قرار داشت. دن گیلروی نیز نویسنده این فیلم بود.

فیلم دو نفر برای پول با دیدگاه‌های مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی دریافت کرد. منتقدان از شخصیت‌پردازی‌ها و فیلم‌نامه این اثر انتقاد کردند، اما عملکرد گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم موفق نشد در گیشه عملکرد قدرتمندانه‌ای داشته باشد و در جلب نظر مخاطبان موفق نبود. فیلم دو نفر برای پول که با بودجه 35 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 30 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آل پاچینو، متیو مک‌کانهی، رنه روسو، آرماند آسانته، جرمی پیون، جایمی کینگ، کارلی پوپ، جیمز کرک، کوین چاپمن و سوزان وارد اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم دو نفر برای پول بدین شرح است: براندون یک بازیکن معروف فوتبال آمریکایی است که در یکی از مسابقات دچار مصدومیت شدید شده و مجبور به خانه‌نشینی می‌گردد. براندون تصمیم می‌گیرد که در بنگاه شرط‌بندی مشغول به کار شود. از آنجا که او خود یک ورزشکار تمام‌عیار بوده ‌است، بیشتر پیش‌بینی‌هایش درست از آب درمی‌آید، تا جایی که نظر والتر، رئیس یکی از بزرگترین بنگاه‌های شرط‌بندی را در نیویورک به خود جلب می‌کند و آینده جدیدی را پیش روی خود می‌بیند.




بنر فیلم تماس
پوستر فیلم تماس

تماس

Contact
کارگردان: Robert Zemeckis نویسنده: James V. Hart , Michael Goldenberg
سال انتشار:1997محصول: ایالات متحده
Jodie FosterJodie Foster
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
James WoodsJames Woods
John HurtJohn Hurt
Tom SkerrittTom Skerritt
William FichtnerWilliam Fichtner

درباره فیلم تماس


تماس (Contact) فیلمی علمی تخیلی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رابرت زمکیس است که در سال 1997 اکران شد. استیو استارکی در امر تهیه‌کنندگی زمکیس را همراهی کرد. فیلم‌نامه این اثر نیز توسط کارل سیگن نوشته شد.

فیلم تماس نمرات نسبتا خوبی از جانب منتقدان دریافت کرد و واکنش‌های مثبت آنان را در پی داشت. این فیلم در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری، کارگردانی و داستان مورد تحسین قرار گرفت.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جودی فاستر، متیو مک‌کانهی، جیمز وودز، تام اسکریت و ویلیام فیکنر اشاره کرد. این فیلم فروش بالایی در گیشه داشت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت؛ فیلم تماس با بودجه تولید 90 میلیون دلاری‌اش حدود 171 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: الینور آرووی یک اخترشناس است که سال‌ها پیش پدرش را از دست داده‌ است و نمی‌تواند بپذیرد که بشر در کهکشان‌ها تنهاست. او تحت تأثیر خاطره پدر خود به دانشگاه رفته و مدارج عالی علمی را کسب می‌کند. او بعد از فارغ‌التحصیلی از ام آی تی، همراه گروه معدودی از همکارانش در مراکزی همچون رصدخانه آرسیبو و رصدخانه ملی رادیویی آمریکا به امواج رادیویی از اعماق فضا گوش فرا می‌دهد.




بنر فیلم آواز
پوستر فیلم آواز

آواز

Sing
کارگردان: Garth Jennings نویسنده: Garth Jennings
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Reese WitherspoonReese Witherspoon
Seth MacFarlaneSeth MacFarlane
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
John C. ReillyJohn C. Reilly
Taron EgertonTaron Egerton

درباره فیلم آواز


آواز (Sing‎) را نیز می‌توان در لیست بهترین فیلم های متیو مک‌کانهی قرار داد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده گارث جنینگز قرار داشت. کریس ملداندری و جانت هیلی نیز تهیه‌کنندگان فیلم آواز بودند.

فیلم آواز موفق شد واکنش‌های مثبت منتقدان را برانگیزد و با استقبال آن‌ها روبه‌رو شود. این انیمیشن به دلیل داستانی جذاب و سرگرم‌کننده‌اش نمرات بالایی دریافت کرد. ازجمله صداپیشگانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به متیو مک‌کانهی، ریس ویترسپون، ست مک‌فارلن، توری کلی، جان سی ریلی، تارون اگرتون و اسکارلت جوهانسون اشاره کرد.

فیلم آواز موفق شد توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و فروش بسیار بالایی داشته باشد. این فیلم با بودجه تولید 75 میلیون دلاری‌اش، حدود 634 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در جهان حیوانات انسان‌نما، یک کوالای خوش‌بین به نام باستر مون، صاحب یک سالن اجرای موسیقی است و در آرزوی این است که از این طریق صاحب درآمدی زیاد شود. زیرا اولین بار که در کودکی با پدرش به یک اجرای موسیقی رفته بودند، علاقه زیادی در او ایجاد شد.




بنر فیلم بزرگ‌تر از زندگی
پوستر فیلم بزرگ‌تر از زندگی

بزرگ‌تر از زندگی

Larger Than Life
کارگردان: Howard Franklin نویسنده: Roy Blount Jr.
سال انتشار:1996محصول: ایالات متحده
Bill MurrayBill Murray
Jeremy PivenJeremy Piven
Janeane GarofaloJaneane Garofalo
Pat HinglePat Hingle
Linda FiorentinoLinda Fiorentino
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey

درباره فیلم بزرگ‌تر از زندگی


بزرگ‌تر از زندگی (Larger than Life‎) یک فیلم کمدی به کارگردانی هاوارد فرانکلین است که در سال 1996 اکران شد. پن دنشام وظیفه نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم بزرگ‌تر از زندگی نمرات پایینی دریافت کرد و از جانب منتقدان به‌عنوان یک اثر مضحک توصیف شد. بیل مری، جرمی پیون، جانین گاروفالو، پت هینگل، لیندا فیورنتینو و متیو مک‌کانهی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم بزرگ‌تر از زندگی در گیشه شکست خورد و از سوی مخاطبان مورد استقبال قرار نگرفت. این فیلم با بودجه تولید 30 میلیون دلاری‌اش، حدود 8 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به یک گوینده باانگیزه استبعد که پس از مرگ پدرش متوجه می‌شود وی یک ارثیه بزرگ برای او به‌جا گذاشته و آن یک فیل است.




بنر فیلم کوبو و دو همراه

کوبو و دو همراه

Kubo and the Two Strings
کارگردان: Travis Knight نویسنده: Chris Butler , Marc Haimes
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Art ParkinsonArt Parkinson
Charlize TheronCharlize Theron
Rooney MaraRooney Mara
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Ralph FiennesRalph Fiennes
Brenda VaccaroBrenda Vaccaro

درباره فیلم کوبو و دو همراه


کوبو و دو تار (Kubo and the Two Strings) جزو انیمیشن‌های جذاب جهان است که در سال 2016 اکران شد. تراویس نایت کارگردان و تهیه‌کننده این عنوان بود. آریان سوتنر نیز در امر تهیه‌کنندگی نایت را همراهی کرد. فیلم‌نامه این انیمیشن توسط مارک هیمز و کریس باتلر به رشته تحریر درآمد.

این انیمیشن به‌واسطه داستان مهیج و جذابش موفق شد نمرات بسیار خوبی دریافت کند. در این انیمیشن صداپیشگانی همچون آرت پارکینسون، شارلیز ترون، متیو مک‌کانهی، رونی مارا، رالف فاینس و برندا واکارو به ایفای نقش پرداختند.

این انیمیشن در مقایسه با بودجه تولیدش، موفق نشد فروش بالایی داشته باشد و در باکس‌آفیس متحمل شکست بزرگی شد. انیمیشن کوبو و دو تار با بودجه تولید 60 میلیون دلاری خود، حدود 74 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان انیمیشن کوبو و دو تار بدین شرح است: داستان راجع‌به پسرکی به اسم کوبو است که در ژاپن باستان جریان دارد. او در دهکده‌ای از مادرش مراقبت می‌کند تا اینکه یک شبح از گذشته با احیا کردن انتقامی بسیار قدیمی زندگی وی را زیر و رو می‌کند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های متیو مک‌کانهی

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_6260

پنج‌شنبه، 10 تیر 1400، 15:08

یکی از محبوب‌ترین بازیگران هالیوود و یکی از بهترین بازیگر ها در کنار کریستین بیل


عکس پروفایل

سامان

پنج‌شنبه، 10 تیر 1400، 15:55

دقیقا