خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم و سریال‌های سونگ هی کیو

بهترین فیلم های سونگ هی کیو چه هستند؟ سونگ هی کیو یک بازیگر زن کره ای است که نخستین بار در سال 1995 قدم در عرصه بازیگری گذاشت.

این بازیگر که متولد سال 1981 است، با ایفای نقش در فیلم و سریال‌های پرطرفدار توانست نام خود را به‌عنوان یکی از بهترین بازیگران زن کشور کره مطرح کند.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های سونگ هی کیو را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر سریال فرزندان خورشید
پوستر سریال فرزندان خورشید

فرزندان خورشید

Descendants of the Sun
سازنده: Kim Eun-sook , Kim Won-suk
سال‌های انتشار:2016محصول: کره جنوبی
Song Joong-kiSong Joong-ki
Song Hye-kyoSong Hye-kyo
Kim Ji-wonKim Ji-won
Jin GooJin Goo
OnewOnew
Kang Shin-ilKang Shin-il

درباره سریال فرزندان خورشید


نسل خورشید (Descendants of the Sun) یکی از سریال قدرتمند و محبوب کشور کره محسوب می‌شود که پخش آن از سال 2016 توسط شبکه کی بی اس 2 آغاز شد و بعد از 16 قسمت به پایان رسید. وظیفه کارگردانی این سریال اکشن و عاشقانه برعهده لی ایونگ بوک و بک سانگ هون قرار داشت. کیم ایون سوک و کیم وون سوک نیز نویسندگان این سریال بودند.

سریال نسل خورشید نمرات بسیار خوبی را کسب کرد و توانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند. این سریال همچنین در عرصه بین‌المللی نیز موفق بود و در کشورهای آسیایی به محبوبیت بسیار بالایی رسید.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سونگ جونگ کی، سونگ هی کیو، جین گو، کیم جی وون و جو چه یون اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال نسل خورشید بدین شرح است: داستان سریال راجع‌به نیروهای کره‌ای حافظ صلح سازمان ملل است که جهت انجام مأموریت به منطقه اوراک منتقل می‌شوند. سروان یو شی جین فرمانده نیروی ویژه در زمان مأموریت با دکتر کانگ مو یون که از پزشکان بدون مرز است آشنا می‌شود. این دو وارد یک رابطه عاشقانه می‌شوند که ماجرای اصلی این سریال را شکل می‌دهد. در همین حال که کانگ مو یون در اوروک حضور دارد، فردی به نام کاپیتان یو شین جین به همراه دسته‌ای از ارتشی‌ها به این منطقه اعزام می شوند تا بتوانند اوضاع را سر و سامان بدهند. کاپیتان یو شین رهبر نیروهای ویژه است و زمانی که به اوروک می‌رسد با کانگ مو یون ملاقات کوتاهی دارد و در همین ملاقات کوتاه پی می‌برد که او شخصیتی بسیار لجباز و مغرور دارد که فقط به حرف خودش توجه می‌کند.




بنر سریال خانه کامل
پوستر سریال خانه کامل

خانه کامل

Full House
سازنده: Lee Jung-yong
سال‌های انتشار:2004محصول: کره جنوبی
RainRain
Song Hye-kyoSong Hye-kyo
Han Da-gamHan Da-gam
Sunwoo Eun-sookSunwoo Eun-sook
Kim Sung-suKim Sung-su
Kim Ji-youngKim Ji-young

درباره سریال خانه کامل


خانه کامل (Full House) یک سریال عاشقانه و کمدی به کارگردانی پیو مین سو است که می‌تواند در لیست بهترین سریال های سونگ هی کیو جای بگیرد. داستان این سریال توسط مین هیو جونگ به رشته تحریر درآمد.

سریال خانه کامل موفق شد تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سونگ هی کیو، رین، هان یون جونگ و کیم سونگ سو اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال خانه کامل بدین شرح است: هان جی یون یک فیلمنامه‌نویس مشتاق است که در خانه‌ای به نام خانه کامل که توسط پدر فقیدش ساخته شده است، زندگی می‌کند. یک روز دو تن از بهترین دوستان یون او را فریب می‌دهند که او یک سفر رایگان را برنده شده است. هنگامی که او دور می‌شود، آن‌ها خانه‌اش را می‌فروشند.




بنر سریال پاییز در قلب من
پوستر سریال پاییز در قلب من

پاییز در قلب من

Autumn in My Heart
سازنده: Oh Soo Yun
سال‌های انتشار:2000محصول: کره جنوبی
Song Seung-heonSong Seung-heon
Song Hye-kyoSong Hye-kyo
Won BinWon Bin
Han Chae-youngHan Chae-young
Moon Geun-youngMoon Geun-young
Lee Ae-jungLee Ae-jung

درباره سریال پاییز در قلب من


پاییز در قلب من (Autumn in My Heart) سریال در ژانر درام و عاشقانه است که از سال 2000 توسط شبکه کی بی اس 2 شروع به پخش کرد و پس از 16 قسمت به پایان رسید. یون سئوک هو کارگردان و اوه سو یئون نویسنده این سریال بودند.

سریال پاییز در قلب من پس از آغاز پخشش با واکنش‌های مختلف منتقدان روبه‌رو شد؛ اما این سریال در جلب نظر مخاطبان موفق بود و به محبوبیت بالایی رسید. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سونگ سئونگ هیون، سونگ هی کیو، وون بین و مون گیون یانگ اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال پاییز در قلب من بدین شرح است: داستان با کودکی به نام یون جون سو آغاز می‌شود. هنگامی که او کارت‌های نوزادان را روی زمین می‌انداز جای خواهر او با کودکی دیگر عوض می‌شود. پرستار نیز بعد از وارد شدن به اتاق بچه‌ها، کارت‌های نام را به اشتباه بازمی‌گرداند. داستان در ادامه با یک پرش به زمان حال می‌رود.




بنر سریال بادی که در آن زمستان وزید
پوستر سریال بادی که در آن زمستان وزید

بادی که در آن زمستان وزید

That Winter, the Wind Blows
سازنده: Lee Jung-yong
سال‌های انتشار:2013محصول: کره جنوبی
Jo In-sungJo In-sung
Song Hye-kyoSong Hye-kyo
Kim BumKim Bum
Jung Eun-jiJung Eun-ji
Bae Jong-okBae Jong-ok
Kim Tae-wooKim Tae-woo

درباره سریال بادی که در آن زمستان وزید


آن زمستان باد می‌وزد (That Winter, the Wind Blows) نیز جزو سریال های فیلم های سونگ هی کیو محسوب می‌شود. کیم کیو تائه کارگردان این اثر بود و نو هي كيونگ نیز وظیفه نوشتن داستان این سریال را برعهده داشت.

سریال آن زمستان، باد می‌وزد نمرات متوسطی را دریافت کرد و واکنش‌های گوناگون منتقدان را در پی داشت. جو این سونگ، سونگ هی کیو، کیم بوم و جونگ اون جی ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: این سریال در مورد یک مرد خوش‌تیپ و یک زن نابینای زیبا است که اعتقادی به عشق ندارد. اوه سو یتیمی است که پس از مرگ اولین عشقش قلبش شکسته است. او به عنوان یک قمارباز پرمخاطب با احتمال پیروزی 99.9٪ زندگی بدون هدفی دارد. اوه یانگ یک وارث تنها است که کم بینا بوده و بدون خانواده تنها زندگی می‌کند. این دو پس از ملاقات با یکدیگر معنای واقعی عشق را می‌آموزند.




بنر سریال جهانی که آنها در آن زندگی می کنند
پوستر سریال جهانی که آنها در آن زندگی می کنند

جهانی که آنها در آن زندگی می کنند

The World That They Live In
سازنده: Kim Kyu-Tae , Pyo Min-soo
سال‌های انتشار:2008محصول: کره جنوبی
Hyun BinHyun Bin
Song Hye-kyoSong Hye-kyo
Daniel ChoiDaniel Choi
Bae Jong-okBae Jong-ok
Woo Hyun-ZooWoo Hyun-Zoo
Na Moon-heeNa Moon-hee

درباره سریال جهانی که آنها در آن زندگی می کنند


جهانی که آن‌ها در آن زندگی می‌کنند (The World That They Live In) سریالی درام و عاشقانه به کارگردانی پیو مین سو و کیم کیو تائه است که از سال 2008 شروع به پخش کرد و پس از 16 قسمت به پایان رسید. داستان این سریال توسط نو هی کیونگ نوشته شد.

سریال جهانی که آن‌ها در آن زندگی می‌کنند واکنش‌های متوسط منتقدان را به همراه داشت؛ این سریال در جلب نظر مخاطبان موفق بود و طرفداران زیادی پیدا کرد. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سونگ هی کیو، هیون بین، چوی دانیل و کیم کپ سو اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال جهانی که آن‌ها در آن زندگی‌ می‌کنند بدین شرح است: جونگ جی او و جو جون یانگ دو نفری هستند که کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. جون یانگ دختری از یک خانواده ثروتمند است که با مشکلات عادت مادرش به قمار دست و پنجه نرم می‌کند. از طرف دیگر جی اوه پسری از خانواده فقیر کشاورزان است که مادرش را خیلی دوست دارد.




بنر سریال هتل دار
پوستر سریال هتل دار

هتل دار

Hotelier
سازنده: Lee Jung-yong
سال‌های انتشار:2001محصول: کره جنوبی
Song Yun-ahSong Yun-ah
Song Hye-kyoSong Hye-kyo
Kim Seung-wooKim Seung-woo
Choi Hwa-jeongChoi Hwa-jeong
Youn Yuh-jungYoun Yuh-jung
Park Jung-chulPark Jung-chul

درباره سریال هتل دار


هتلدار (Hotelier) یکی از بهترین سریال های سونگ هی کیو به شمار می‌آید که پخش آن از سال 2001 توسط شبکه ام بی سی آغاز شد و پس از 20 قسمت به پایان رسید. جانگ یونگ وو وظیفه کارگردانی این سریال را برعهده داشت. داستان سریال هتلدار نیز توسط کانگ ایون کیونگ نوشته شد.

سریال هتلدار نتوانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد و نمرات بسیار پایینی را دریافت کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به بائه یونگ جون، سونگ یان آه، سونگ هی کیو و کیم سونگ وو اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال هتلدار بدین شرح است: رئیس جمهور چوی، هتل دار هتل سئول، ساعاتی پس از آنکه دوست قدیمی‌اش کیم بوک من به وی اطلاع داد شرکتش Hankang Distribution در حال خرید سهام هتل سئول است، بر اثر حمله قلبی درگذشت. پس از چوی همسرش یون بونگ سوک جانشین وی می‌شود که پیش از این هرگز هیچ سمت مدیریتی در هتل را به عهده نگرفته بود.




بنر سریال هوانگ جین یی
پوستر سریال هوانگ جین یی

هوانگ جین یی

Hwang Jin Yi
سازنده: Ha-kyeong Kim
سال‌های انتشار:2006محصول: کره جنوبی
Ha Ji-wonHa Ji-won
Wang Bit-naWang Bit-na
Jang Keun-sukJang Keun-suk
Kim Jae-wonKim Jae-won
Shim Eun-kyungShim Eun-kyung
Kim Young-aeKim Young-ae

درباره سریال هوانگ جین یی


هوانگ جین یی (Hwang Jin Yi) یکی دیگر از بهترین فیلم های سونگ هی کیو به حساب می‌آید که در سال 2007 اکران شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده چانگ یون هیون قرار داشت. فیلم‌نامه فیلم هوانگ جین یی نیز توسط کیم هیون جونگ نوشته شد.

فیلم هوانگ جین یی نمرات بسیار پایینی را دریافت کرد و با واکنش‌های منفی منتقدان مواجه شد. منتقدان این فیلم را به دلیل فیلم‌نامه نه‌چندان قدرتمند و شخصیت‌پردازی‌های ضعیف مورد انتقاد قرار دادند. این فیلم چیزی در حدود 8.5 میلیون دلار در گیشه فروخت.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم هوانگ جین یی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سونگ هی کیو، ها جی وون، یو جی تائه و ریو سیونگ ریونگ اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم هوانگ جین یی بدین شرح است: هوانگ جین یی که در قرن شانزدهم پادشاهی چوسان به عنوان یک اشراف بزرگ شده ‌است. او یک راز تکان دهنده در مورد تولد خود را کشف می‌کند: او نامشروع متولد شد؛ بنابراین او به طبقه پایین تعلق دارد و راهی جز کنار گذاشتن موقعیت اشرافی خود ندارد. جین یی به عنوان یک گیسنگ به خاطر زیبایی افسانه‌ای، ذکاوت و استعداد خود در آواز، رقص و شعر مشهور می‌شود.

لازم به ذکر است که سریال هوانگ جین یی، به عنوان یکی از بهترین سریال‌های تاریخی کشور کره شناخته می‌شود.




بنر فیلم من و دخترم
پوستر فیلم من و دخترم

من و دخترم

My Girl and I
کارگردان: Jeon Yun-su نویسنده: Jeon Yun-su , Hwang Sung-goo
سال انتشار:2005محصول: کره جنوبی
Cha Tae-hyunCha Tae-hyun
Song Hye-kyoSong Hye-kyo
Lee Soon-jaeLee Soon-jae
Kim Hae-sookKim Hae-sook
Song Chang-euiSong Chang-eui
Moon Jeong-heeMoon Jeong-hee

درباره فیلم من و دخترم


دختر من و من (My Girl and I) یکی دیگر از فیلم‌هایی است که شایستگی حضور در این لیست را داراست. جئون یون سو وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. داستان این فیلم توسط کواک جه یونگ و هوانگ سئونگ گو نوشته شد.

فیلم دختر من و من نتوانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند؛ منتقدان از این فیلم در زمینه‌های داستان و شخصیت‌پردازی‌ها ایراد گرفتند. سونگ هی کیو، چا تائه هیون، سونگ چانگ یو و کیم هائه سوک ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. فیلم دختر من و من چیزی در حدود 2.3 میلیون دلار در گیشه فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم در کره امروزی آغاز می‌شود، جایی که کیم سو هو پس از ده سال به شهر خود بازمی‌گردد تا در یک دیدار با دوستان دبیرستانی شرکت کند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم و سریال‌های سونگ هی کیو

عکس پروفایل

شما