خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم و سریال‌های ها جی وون

بهترین فیلم های ها جی وون چه هستند؟ ها جی وون یک بازیگر زن کره‌ای متولد سال 1978 است که به‌عنوان یکی از توانمندترین بازیگران زن کشور کره شناخته می‌شود.

او در فیلم و سریال‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته و با بازی در نقش‌های مختلف و جذاب توانسته به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

ها جی وون با ایفای نقش در سریال‌هایی چون باغ مخفی و ملکه کی بیش از پیش نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

در ادامه می‌خواهیم بهترین فیلم های ها جی وون را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر سریال ملکه کی

ملکه کی

Empress Ki
سازنده: Han Hee
سال‌های انتشار:2013 - 2014محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Ha Ji-wonHa Ji-won
Joo Jin-moJoo Jin-mo
Ji Chang-wookJi Chang-wook
Jin Yi-hanJin Yi-han
Baek Jin-heeBaek Jin-hee
Jeon Kuk-hwanJeon Kuk-hwan

درباره سریال ملکه کی


ملکه کی (Empress Ki) یک سریال کره‌ای تاریخی است که از سال 2014 توسط شبکه ام بی سی شروع به پخش کرد و پس از 51 قسمت به پایان رسید. هان هی و لی سونگ جون کارگردانان این سریال تماشایی بودند. وظیفه نویسندگی این سریال نیز برعهده جانگ یونگ چول و جونگ کیون سون قرار داشت.

سریال ملکه کی توانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و نمرات بسیار خوبی را دریافت کند. منتقدان این سریال را به دلیل داستان جذاب، عملکرد درخشان گروه بازیگری و کارگردانی عالی مورد تحسین کردند.

لیست گروه بازیگری این سریال بدین شرح است: ها جی‌وون، هیونگ سونگ مین، جی چانگ ووک، جو جین مو، بائک جین هی، جین یی هان، لی وون جونگ، مو سئونگ چویی، لی مون سیک، جونگ وونگ این، جیون گوک هوان و لیم جو اون.

در خلاصه داستان سریال ملکه کی آمده: داستان حول محور زندگی کی سونگ نیانگ که یک زن اهل گوریو است می‌چرخد. این مجموعه وقایع تاریخی و زندگی او را از زمان کودکی تا بزرگسالی و سختی‌ها تا ازدواج با امپراتور طغون تیمور از سلسله یوآن چین را نشان می‌دهد. داستان از جایی شروع می‌شود که در دوران باستان و هنگامی که مغول‌ها در اوج قدرت خود بودند و توانستند بیشتر کشورهای آسیایی را به تصرف خود درآورند، کی سونگ نیانگ اولین عشقش را با پادشاه گوریو، وانگ یو، تجربه می‌کند.




بنر سریال باغ مخفی
پوستر سریال باغ مخفی

باغ مخفی

Secret Garden
سازنده: Kim Eun-sook
سال‌های انتشار:2010 - 2011محصول: کره جنوبی
Hyun BinHyun Bin
Ha Ji-wonHa Ji-won
Yoon Sang-hyunYoon Sang-hyun
Kim Sa-rangKim Sa-rang
Lee PhilipLee Philip
You In-naYou In-na

درباره سریال باغ مخفی


باغ مخفی (Secret Garden) را باید در لیست بهترین سریال های ها جی وون قرار داد که وو چول و کوآن هیوک-چان کارگردانان آن بودند. داستان این سریال توسط کیم ایون سوک به نوشته شد. سریال باغ مخفی از سال 2010 توسط شبکه اس بی اس شروع به پخش کرد و پس از 20 قسمت به پایان رسید.

سریال باغ مخفی استقبال منتقدان را به همراه داشت و نمرات بالایی را دریافت کرد. این سریال در زمینه‌های داستان، بازی بازیگران و شخصیت‌پردازی‌ها تحسین منتقدان را به همراه داشت. ها جی-وون، هیون بین، یون سانگ-هیون و کیم سارانگ مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان سریال باغ مخفی بدین شرح است: این سریال داستان دسته‌ای از افراد را نشان می‌دهد که حاضرند برای حفظ ظاهر خود دست به هر کاری بزنند تا فقط بتوانند تصویر زیبایی از خود را به مردم و اطرافیان و در نهایت جامعه ارائه دهند. آن‌ها در نهایت تمام هدف زندگی خود را بر این اساس می‌گذارند که تمام سعی خود را انجام دهند تا این که بتوانند در چشم مردم خوب به نظر برسند.




بنر سریال هوانگ جین یی
پوستر سریال هوانگ جین یی

هوانگ جین یی

Hwang Jin Yi
سازنده: Ha-kyeong Kim
سال‌های انتشار:2006محصول: کره جنوبی
Ha Ji-wonHa Ji-won
Wang Bit-naWang Bit-na
Jang Keun-sukJang Keun-suk
Kim Jae-wonKim Jae-won
Shim Eun-kyungShim Eun-kyung
Kim Young-aeKim Young-ae

درباره سریال هوانگ جین یی


هوانگ جین یی (Hwang Jin Yi‎) یکی از بهترین فیلم های ها جی وون به شمار می‌آید که در سال 2007 اکران شد. این فیلم زندگی‌نامه‌ای توسط چانگ یون هیون کارگردانی شد. فیلم‌نامه آن نیز توسط کیم هیون جونگ به رشته تحریر درآمد.

فیلم هوانگ جین یی نتوانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و با واکنش‌های منفی آنان مواجه شد. منتقدان از این فیلم‌ در زمینه‌های فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌های ایراد گرفتند.

این فیلم در گیشه نیز چندان موفق نبود و کمی بیشتر از بودجه تولیدش فروش کرد. فیلم هوانگ جین یی که با بودجه 7 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 8.5 میلیون دلار فروش کرد. سونگ هی کیو، یو جی تائه، ریو سیونگ ریونگ، تائه کیونگ اوه و ها جی وون ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم هوانگ جین یی بدین شرح است: هوانگ جین یی که در قرن شانزدهم پادشاهی چوسان به عنوان یک اشراف بزرگ شده ‌است، به یک راز بزرگ راجع‌به تولد خود پی می‌برد؛ او نامشروع متولد شد. بنابراین او به طبقه پایین تعلق دارد و راهی جز کنار گذاشتن موقعیت اشرافی خود ندارد. جین یی به عنوان یک گیسنگ به خاطر زیبایی افسانه‌ای، ذکاوت و استعداد خود در آواز، رقص و شعر مشهور می‌شود. او توسط اطرافیان نجیب‌زاده‌ای احاطه شده ‌است که او را با هدیه و تحسین تشویق می‌کنند؛ اما جین یی زندگی منزوی و غم‌انگیزی دارد.




بنر سریال مُد دهه 70
پوستر سریال مُد دهه 70

مُد دهه 70

Fashion 70's
سازنده: Choi Jung-won
سال‌های انتشار:2005محصول: کره جنوبی
Chun Jung-myungChun Jung-myung
Kim Min-jungKim Min-jung
Lee Yo-wonLee Yo-won
Eun Won-jaeEun Won-jae
Song Ok-sukSong Ok-suk
Lee Hye-youngLee Hye-young

درباره سریال مُد دهه 70


مد دهه 70 (Fashion 70s) نیز استحقاق حضور در لیست بهترین سریال های جی وون را داراست. وظیفه کارگردانی این سریال عاشقانه و درام برعهده لی جه کیو و لی یونگ هیو قرار داشت. داستان این سریال نیز توسط جونگ سونگ هی نوشته شد.

سریال مد دهه 70 نقدهای متوسطی را دریافت کرد و نمرات مختلفی را کسب کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به چونگ جونگ میونگ، ها جی وون، لی یو وون، سونگ اوک سوک و بیون چون کیم اشاره کرد. سریال مد دهه 70 از سال 2005 توسط شبکه اس بی اس شروع به پخش کرد و پس از 28 قسمت به اتمام رسید.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: جوان جون هی با کانگ هی کوچک دوست می‌شود؛ اما این دو دختر به دلیل مادر فقیر حریص کانگ هی به مشکل برمی‌خورند. جون هی همچنین با دو پسر به‌نام‌های کیم دونگ یانگ (پسر یک ژنرال نظامی) و جانگ بن (پسر یک طراح لباس) دوست می‌شود. اما وقتی نیروهای کره شمالی به شهر آن‌ها حمله می‌کنند، هر دو دختر از والدینشان جدا می‌شوند و مادر جون هی طی یک انفجار کشته می‌شود.




بنر سریال پادشاه قلب‌ها
پوستر سریال پادشاه قلب‌ها

پادشاه قلب‌ها

The King 2 Hearts
سازنده: Choi Jung-won
سال‌های انتشار:2012محصول: کره جنوبی
Ha Ji-wonHa Ji-won
Lee Seung-giLee Seung-gi
Lee Yoon-jiLee Yoon-ji
Cho Jung-seokCho Jung-seok
Yoon Je-moonYoon Je-moon
Youn Yuh-jungYoun Yuh-jung

درباره سریال پادشاه قلب‌ها


پادشاه دو دل (The King 2 Hearts) یک سریال درام و عاشقانه است که از سال 2012 توسط شبکه ام بی سی کره شروع به پخش کرد و بعد از 20 قسمت به اتمام رسید. لی جه کیو و جونگ دا یون کارگردانان این سریال بودند. داستان این سریال نیز توسط هونگ جین آه نوشته شد.

سریال پادشاه دو دل نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد و توانست با استقبال مخاطبان روبه‌رو شود. منتقدان از این سریال در زمینه‌های بازی بازیگران و داستان تحسین کردند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال پادشاه دو دل به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ها جی وون، لی سونگ گی، جو جونگ سوک و لی یون جی اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال پادشاه دو دل بدین شرح است: کره جنوبی امروزی توسط سلطنتی مشروطه برگرفته از سلسله چوسان اداره می‌شود. لی جائه ها ولیعهدی زیبا و در عین حال مادی است که به سیاست اهمیتی نمی‌دهد و نسبت به مقام دوم سلطنت احساس بی‌میلی می‌کند.




بنر سریال اتفاقی که در بالی افتاد
پوستر سریال اتفاقی که در بالی افتاد

اتفاقی که در بالی افتاد

Something Happened in Bali
سازنده: Choi Moon Suk
سال‌های انتشار:2004محصول: کره جنوبی
Ha Ji-wonHa Ji-won
Jo In-sungJo In-sung
So Ji-subSo Ji-sub
Park Ye-jinPark Ye-jin
Kim Ha-kyoonKim Ha-kyoon

درباره سریال اتفاقی که در بالی افتاد


اتفاقی که در بالی افتاد (Something Happened in Bali) را نیز باید در لیست بهترین سریال های ها جی وون قرار داد. چوی مون سوک کارگردان و کیم کی هو نویسنده این سریال بودند.

سریال اتفاقی که در بالی افتاد با استقبال مخاطبان مواجه شد و نمرات نسبتا خوبی از سوی منتقدان دریافت کرد. این سریال از سال 2004 توسط شبکه اس بی اس پخش شد و پس از 20 قسمت به پایان رسید.

ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جو این سونگ، سو جی سوب، ها جی وون و پارک یه جین اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: لی سو جونگ یتیمی است که به عنوان راهنمای تور در بالی کار می‌کند. او یک برادر بی‌فایده دارد که دائماً به دردسر می‌افتد و به او احتیاج دارد تا پیوسته او را نجات دهد. سو جونگ برای تامین مخارج زندگی خود تلاش می‌کند و آرزو دارد که توسط یک مرد ثروتمند از شرایط کنونی نجات یابد.




بنر سریال شکلات
پوستر سریال شکلات

شکلات

Chocolate
سازنده: Lee Kyoung-hee
سال‌های انتشار:2019 - 2020محصول: کره جنوبی
Yoon Kye-sangYoon Kye-sang
Ha Ji-wonHa Ji-won
Jang Seung-joJang Seung-jo
Min Jin-woongMin Jin-woong
Yoo TeoYoo Teo
Kim Won-haeKim Won-hae

درباره سریال شکلات


شکلات (Chocolate) نام یک سریال عاشقانه کره‌ای به کارگردانی لی هیونگ مین است که پخش آن از سال 2019 توسط شبکه JTBC آغاز شد و پس از 16 قسمت به اتمام رسید. داستان این سریال توسط لی کیونگ هی به رشته تحریر درآمد.

سریال شکلات مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ها جی وون، یون کای سنگ، جانگ سونگ جو و تئو یو اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال شکلات بدین شرح است: داستان مردی که جراح مغز و اعصاب شد گرچه آرزو داشت آشپز شود و زنی که به خاطر او آشپز شد.




بنر سریال دامو
پوستر سریال دامو

دامو

Damo
سازنده: Choi Jung-won
سال‌های انتشار:2003محصول: کره جنوبی
Ha Ji-wonHa Ji-won
Kim Min-junKim Min-jun
Lee Seo-jinLee Seo-jin
Lee Mun-sikLee Mun-sik
No Hyeon-HeeNo Hyeon-Hee
Park Young-kyuPark Young-kyu

درباره سریال دامو


دامو (Damo) یک سریال تاریخی و عاشقانه است که از سال 2003 شروع به پخش کرد و بعد از 14 قسمت به اتمام رسید. لی جائه کیو وظیفه کارگردانی و جونگ هیونگ سو وظیفه نویسندگی این پروژه را برعهده داشتند.

سریال دامو در زمان خود به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کرد و موفق شد نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند. منتقدان داستان این سریال را جذاب دانسته و از عملکرد گروه بازیگری تمجید کرد.

ها جی وون، لی سئو جین، مین جون کیم و لی مون سیک از جمله بازیگرانی هستند که در سریال دامو به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال دامو بدین شرح است: چائک اوک یک دختر نجیب‌زاده بود که دست به خودکشی زد. او پس از اسیر شدن توسط یک افسر، در سن 7 سالگی از برادرش جدا شد و به بردگی خانواده هوانگبو یون درآمد.




بنر سریال زمانی که عاشق نبودیم
پوستر سریال زمانی که عاشق نبودیم

زمانی که عاشق نبودیم

The Time We Were Not in Love
سازنده: Choi Jung-won
سال‌های انتشار:2015محصول: کره جنوبی
Ha Ji-wonHa Ji-won
Lee Jin-wookLee Jin-wook
Yoon Kyun-sangYoon Kyun-sang
Choo Soo-hyunChoo Soo-hyun
Shin Jung-geunShin Jung-geun
Seo Ju-heeSeo Ju-hee

درباره سریال زمانی که عاشق نبودیم


زمانی که عاشق نبودیم (The Time We Were Not in Love) نیز می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین سریال های ها جی وون لقب بگیرد. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده جو سو وون قرار داشت. جونگ دو یون و لی ها نا نویسندگان این سریال بودند.

سریال زمانی که عاشق نبودیم با دیدگاه‌های مختلف منتقدان مواجه شد؛ منتقدان از شخصیت‌پردازی‌های این سریال انتقاد کردند. آن‌ها داستان سریال را جذاب توصیف کرده و آن را عامه‌پسند دانستند.

ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی جین ووک، ها جی وون، یون کیونگ سانگ و چوو سو هیون اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال زمانی که عاشق نبودیم بدین شرح است: اوه ها نا و چوی وون هر دو 34 ساله هستند و از دوران دبیرستان بهترین دوستان یکدیگر بوده‌اند. طی هفده سال گذشته آن‌ها در هر نقطه عطفی در زندگی یکدیگر حضور داشته‌اند. اما با گذشت زمان، هیچ‌گاه یک رابطه عاشقانه بین آن‌ها شکل نگرفته است.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم و سریال‌های ها جی وون

عکس پروفایل

شما