خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم و سریال‌های سون یه جین

بهترین فیلم های سون یه جین چه هستند؟ یون یه جین یک بازیگر زن اهل کشور کره جنوبی است که در سال 1982 متولد شد و فعالیت خود را در عرصه بازیگری در سال 2000 با فیلم اشک‌های مخفی آغاز کرد.

این بازیگر با نقش‌آفرینی در سریال‌های معروف عاشقانه مانند سقوط بر روی تو و تنها در عشق به محبوبیت بالایی رسید.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های سون یه جین را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر سریال تنها در عشق
پوستر سریال تنها در عشق

تنها در عشق

Alone in Love
سازنده: Jung Ae-yeon , Jung Ae-yeon
سال‌های انتشار:2006محصول: کره جنوبی
Son Ye-jinSon Ye-jin
Kam Woo-sungKam Woo-sung
Lee Ha-naLee Ha-na
Lee Jin-wookLee Jin-wook
Kim Gab-SooKim Gab-Soo
Oh Yoon-ahOh Yoon-ah

درباره سریال تنها در عشق


سریال تنها در عشق (Alone in Love) کار خود را از سال 2006 توسط شبکه اس بی اس آغاز کرد و پس از 16 قسمت به اتمام رسید. این سریال پس از آغاز پخشش خیلی زود مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و توانست به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کشور کره تبدیل شود.

وظیفه کارگردانی سریال تنها در عشق برعهده هان جی سئونگ قرار داشت. داستان این سریال نیز توسط پارک یئون سئون نوشته شد. سریال تنها در عشق استقبال گسترده منتقدان را نیز در پی داشت و توانست نمرات بسیار خوبی را ازجانب آن‌ها دریافت کند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سون یه جین، کم وو سونگ، لی ها نا و ها جائه سوک اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال تنها در عشق بدین شرح است: یو یون هو و لی دونگ جین روزی در کتابفروشی با یکدیگر مواجه شده و بلافاصله به سمت یکدیگر جذب می‌شوند. آن‌ها عاشق یکدیگر شده و با هم ازدواج می‌کنند. دو سال بعد و طی اتفاقاتی آن‌ها از هم جدا می‌شوند.




بنر سریال سقوط روی شما
پوستر سریال سقوط روی شما

سقوط روی شما

Crash Landing on You
سازنده: Park Ji-eun
سال‌های انتشار:2019 - 2020محصول: کره جنوبی
Son Ye-jinSon Ye-jin
Hyun BinHyun Bin
Seo Ji-hyeSeo Ji-hye
Kim Jung-hyunKim Jung-hyun
Oh Man-seokOh Man-seok
Kim Young-minKim Young-min

درباره سریال سقوط روی شما


سقوط بر روی تو (Crash Landing on You) جزو بهترین سریال های سون یه جین به حساب می‌آید که از سال 2019 توسط شبکه tvN شروع به پخش کرد و پس از 16 قسمت به پایان رسید. لی جئونگ هیو کارگردان این سریال بود و وظیفه نویسندگی آن برعهده پارک جی ایون قرار داشت.

سریال سقوط بر روی تو موفق شد نمرات خوبی را دریافت کند. منتقدان از این سریال را در زمینه‌های داستان، شخصیت‌پردازی‌ها و بازی بازیگران تمجید کردند. هیون بین، سون یه جین، کیم سو هیون، سئو جی های و کیم جونگ هیون ازجمله بازیگرانی بودند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: یون سیری یک کارآفرین موفق کره جنوبی و یک وارث چایبول است. یک روز هنگام پرواز با پاراگلایدر در سئول، یک طوفان او را از مسیر خارج می‌کند. در نتیجه، او به قسمت کره شمالی DMZ سقوط می‌کند.

لازم به ذکر است که این سریال، به عنوان یکی از بهترین سریال های کره ای شناخته می‌شود و شما می‌توانید از تماشای آن ساعت‌ها لذت ببرید.




بنر سریال باغ مخفی
پوستر سریال باغ مخفی

باغ مخفی

Secret Garden
سازنده: Kim Eun-sook
سال‌های انتشار:2010 - 2011محصول: کره جنوبی
Hyun BinHyun Bin
Ha Ji-wonHa Ji-won
Yoon Sang-hyunYoon Sang-hyun
Kim Sa-rangKim Sa-rang
Lee PhilipLee Philip
You In-naYou In-na

درباره سریال باغ مخفی


باغ مخفی (Secret Garden) سریالی عاشقانه و کمدی به کارگردانی شین وو چول و کوآن هیوک-چان است که در سال 2010 شروع به پخش کرد و پس از 20 قسمت به پایان رسید. وظیفه نویسندگی این سریال برعهده کیم ایون سوک قرار داشت.

سریال باغ مخفی موفق شد تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد و مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد. منتقدان از این سریال به دلیل داستان تاثیرگذار، بازی عالی بازیگران و شخصیت‌پردازی‌های محشر تحسین کردند. ها جی-وون، هیون بین، یون سانگ-هیون، سون یه جین و کیم سارانگ ازجمله بازیگرانی هستند که در سریال باغ مخفی حضور داشتند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: این سریال داستان دسته‌ای از افراد را نشان می‌دهد که حاضرند برای حفظ ظاهر خود دست به هر کاری بزنند تا فقط بتوانند تصویر زیبایی از خود را به مردم و اطرافیان و در نهایت جامعه ارائه دهند. آن‌ها در نهایت تمام هدف زندگی خود را بر این اساس می‌گذارند که تمام سعی خود را انجام دهند تا این که بتوانند در چشم مردم خوب به نظر برسند.




بنر فیلم لحظه‌ای برای یادآوری
پوستر فیلم لحظه‌ای برای یادآوری

لحظه‌ای برای یادآوری

A Moment to Remember
کارگردان: John H. Lee نویسنده: John H. Lee , Kim Yeong-ha
سال انتشار:2004محصول: کره جنوبی
Jung Woo-sungJung Woo-sung
Son Ye-jinSon Ye-jin
Baek Jong-hakBaek Jong-hak
Lee Sun-jinLee Sun-jin
Shin Cheol-jinShin Cheol-jin
Hyun YoungHyun Young

درباره فیلم لحظه‌ای برای یادآوری


فرصتی برای به یاد آوردن (A Moment to Remember) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی لی جه هان است که برپایه یک سریال ژاپنی به نام روح ناب ساخته شد. کیم یونگ ها در امر نویسندگی به جه هان کمک کرد. چا سونگ جه نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم فرصتی برای به یاد آوردن با تحسین گسترده منتقدان روبه‌رو شد و نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد. منتقدان فیلم‌نامه این اثر را بسیار قدرتمند توصیف کرده و از عملکرد درخشان گروه بازیگری تمجید کردند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سون یه جین، جونگ وو سونگ، جانگ هاک بائک و سون جین لی اشاره کرد. فیلم فرصتی برای به یاد آوردن توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند و فروش بسیار خوبی داشته باشد. این فیلم چیزی در حدود 20 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در ابتدا فیلم ما را با شخصیت‌های اصلی داستان یعنی زنی به نام سو جین و مردی به نام چول سو را آشنا می‌کند. این فیلم دیدار اتفاقی آن‌ها و به دنبال آن ملاقات بعدی آن‌ها علی‌رغم تفاوت در موقعیت اجتماعی را نشان می‌دهد که باید آن‌ها را از هم دور نگه می‌داشت.




بنر سریال چیزی در باران
پوستر سریال چیزی در باران

چیزی در باران

Something in the Rain
سازنده: Kim Eun , JTBC
سال‌های انتشار:2018محصول: کره جنوبی
Son Ye-jinSon Ye-jin
Jung Hae-inJung Hae-in
Jang So-yeonJang So-yeon
Jung Yoo-jinJung Yoo-jin
Joo Min-kyungJoo Min-kyung
Lee Joo-youngLee Joo-young

درباره سریال چیزی در باران


ماجرایی زیر باران (Something in the Rain) نیز جزو بهترین سریال های سون یه جین محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی آن برعهده آن پان سوک قرار داشت. داستان این سریال توسط کیم ان نوشته شد. سریال ماجرایی زیر باران از سال 2018 توسط شبکه JTBC شروع به پخش کرد و پس از 16 قسمت به پایان رسید.

سریال ماجرایی زیر باران تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و نمرات بالایی را دریافت کرد. منتقدان این سریال را به دلیل داستان تاثیرگذار، شخصیت‌پردازی‌های عالی و بازی محشر گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند.

جانگ هه جین، سون یه جین، جو مین گیونگ و آن جانگ سو ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال ماجرایی زیر باران بدین شرح است: یون جین آه زنی مجرد و سی ساله است. او به عنوان سرپرست و راهنما در یک شرکت قهوه کار می‌کند. او آدم بی‌خیالی است ولی از درون احساس تهی بودن می‌کند. زمانی که سئو جون هی برادر کوچک‌تر بهترین دوستش سئوکیونگ سانه پس از تمام کردن کارش در خارج ازکشور به کره بازمی‌گردد همه چیز تغییر می‌کند.




بنر فیلم کلاسیک
پوستر فیلم کلاسیک

کلاسیک

The Classic
کارگردان: Kwak Jae-yong نویسنده: Kwak Jae-yong
سال انتشار:2003محصول: کره جنوبی
Son Ye-jinSon Ye-jin
Cho Seung-wooCho Seung-woo
Jo In-sungJo In-sung
Lee Ki-wooLee Ki-woo
Seo Young-heeSeo Young-hee
Lee Sang-InLee Sang-In

درباره فیلم کلاسیک


کلاسیک (The Classic) یکی از بهترین فیلم های سون یه جین به شمار می‌آید که در سال 2003 اکران شد. کواک جائه یونگ وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. جی یونگ جون نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم کلاسیک با دلیل داستان جالب و عملکرد عالی گروه بازیگری توانست نمرات بالایی را دریافت کند و مورد تحسین قرار بگیرد. این فیلم چیزی در حدود 6.9 میلیون دلار در گیشه فروخت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم کلاسیک به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سون یه جین، جو این سونگ، چو سونگ وو و لی کی وو اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم داستان‌های عاشقانه یک مادر و دختر را به شکل موازی روایت می‌کند. فیلم ابتدا در زمان حال آغاز می‌شود. دختر، جی هی در حال تمیز کردن خانه‌اش است که با جعبه‌ای پر از نامه‌های قدیمی و یک دفتر خاطرات روبه‌رو می‌شود که جزئیات داستان مادرش، جو هی را روایت می‌کند.




بنر فیلم با تو بودن
پوستر فیلم با تو بودن

با تو بودن

Be with You
کارگردان: Lee Jang-hoon نویسنده: Kang Su-jin , Lee Jang-hoon
سال انتشار:2018محصول: کره جنوبی
So Ji-subSo Ji-sub
Son Ye-jinSon Ye-jin
Kim Ji-hwanKim Ji-hwan
Ko Chang-seokKo Chang-seok
Lee Joon-hyukLee Joon-hyuk
Son Yeo-eunSon Yeo-eun

درباره فیلم با تو بودن


با تو بودن (Be with You) فیلمی در ژانر عاشقانه است که در سال 2018 اکران شد. لی جانگ هون به‌عنوان نویسنده و کارگردان در این فیلم همکاری داشت. البته امر نویسندگی کانگ سو جین به جانگ هون کمک کرد.

فیلم با تو بودن نقدهای گوناگونی را از سوی منتقدان دریافت کرد و با نمرات متوسط آن‌ها مواجه شد. سون یه جین، سو جی سوب، پارک سئو جون و کیم هیون سو ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند. فیلم با تو بودن در جلب نظر مخاطبان نیز موفق بود و چیزی در حدود 19 میلیون دلار در گیشه فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سو آه پیش از اینکه فوت شود، به شوهرش، ووجین، قول باورنکردنی می‌دهد که یک سال بعد در شروع فصل بارانی بازگردد. به شکل معجزه‌آسایی، او به قول خود عمل می‌کند و بار دیگر ظاهر می‌شود، اما خاطره‌ای ندارد.




بنر سریال به گذشته نگاه نکن: افسانه اورفئوس
پوستر سریال به گذشته نگاه نکن: افسانه اورفئوس

به گذشته نگاه نکن: افسانه اورفئوس

Don't Look Back: The Legend of Orpheus
سازنده: Jung Ae-yeon
سال‌های انتشار:2013محصول: کره جنوبی
Son Ye-jinSon Ye-jin
Kim Nam-gilKim Nam-gil
Yeon Jun-seokYeon Jun-seok
Kyung Soo-jinKyung Soo-jin
Lee Soo-hyukLee Soo-hyuk
Nam Bo-raNam Bo-ra

درباره سریال به گذشته نگاه نکن: افسانه اورفئوس


به گذشته نگاه نکن: افسانه اورفئوس (Don't Look Back: The Legend of Orpheus) یک سریال مهیج و درام به کارگردانی پارک چان هونگ و چا یونگ هون است که از سال 2013 توسط شبکه کی بی اس شروع به پخش کرد و پس از 20 قسمت به پایان رسید. وظیفه نویسندگی این سریال برعهده کیم جی وو قرار داشت.

سریال به گذشته نگاه نکن: افسانه اورفئوس با واکنش‌های مختلف منتقدان روبه‌رو شد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به کیم نم گیل، سون یه جین، ها سیوک جین و لی هانوی اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: هان یی سو پدر خود را از دست می‌دهد و به سختی از مرگ نجات می‌یابد. یک تاجر ثروتمند و بانفوذ ژاپنی او را به فرزندی قبول می‌کند و 12 سال بعد با هویت جدیدی به عنوان تاجر ژاپنی-کره‌ای یوشیمورا جون به کره برمی‌گردد تا انتقام مرگ پدرش را بگیرد.




بنر سریال ذائقه شخصی
پوستر سریال ذائقه شخصی

ذائقه شخصی

Personal Taste
سازنده: No Jongchan
سال‌های انتشار:2010محصول: کره جنوبی
Son Ye-jinSon Ye-jin
Lee Min-ho Lee Min-ho 
Ahn Suk-hwanAhn Suk-hwan
Ryu Seung-ryongRyu Seung-ryong
Im Seul-ongIm Seul-ong
Park Hae-miPark Hae-mi

درباره سریال ذائقه شخصی


ذائقه شخصی (personal taste) جزو بهترین سریال‌ های سون یه جین به شمار می‌آید که طرفداران زیادی پیدا کرد. سون هیونگ سوک و نوه جونگ چان کارگردانان این سریال بودند. کیم هی جو نیز داستان سریال ذائقه شخصی را به رشته تحریر درآورد.

سریال ذائقه شخصی نمرات بالایی را دریافت کرد و با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد. منتقدان این سریال را به دلیل داستان سرگرم‌کننده و بازی درخشان گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند.

سریال ذائقه شخصی برپایه رمانی به همین نام اثر لی سی-این تولید شد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی مین هو، سون یه جین، وانگ جی های و کیم جی سئوک اشاره کرد. این سریال از سال 2010 شروع به پخش کرد و پس از 16 قسمت به اتمام رسید.

خلاصه داستان سریال ذائقه شخصی بدین شرح است: داستان این سریال در مورد یک رئیس شرکت به نام جون جین هو است که وارد بحران ورشکستگی شده و برای جبران این ضرر، مجبور می‌شود پروژه بزرگی را به دست بگیرد. این پروژه گرفتن الگو از خانه‌ای قدیمی به نام سانگوجه است که یک دختر شلخته و تقریبا سن بالا به نام پارک در آن زندگی می‌کند. پارک قسمتی از خانه را به جون اجاره می‌دهد و به تدریج عاشق او می‌شود. پس از مدتی جون به او کمک می‌کند تا تبدیل زنی شود که مردان او را دوست داشته باشند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم و سریال‌های سون یه جین

عکس پروفایل

شما