خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های جنیفر لارنس

بهترین فیلم های جنیفر لارنس چه هستند؟ جنیفر لارنس بازیگر مطرح اهل آمریکا است که به موفقیت‌های زیادی در سینما دست پیدا کرد.

او با درخشش در آثار سینمایی مختلف نام خود را به‌عنوان یکی از بهترین بازیگران زن هالیوود مطرح کرد و سرانجام در سال 2012 موفق به کسب جایزه اسکار شد.

طی این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین فیلم های جنیفر لارنس بپردازیم. با ملوفیلم همراه باشید.




بنر فیلم دفترچه‌ی امیدبخش
پوستر فیلم دفترچه‌ی امیدبخش

دفترچه‌ی امیدبخش

Silver Linings Playbook
کارگردان: David O. Russell نویسنده: David O. Russell
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Bradley CooperBradley Cooper
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Robert De NiroRobert De Niro
Jacki WeaverJacki Weaver
Chris TuckerChris Tucker
Julia StilesJulia Stiles

درباره فیلم دفترچه‌ی امیدبخش


دفترچه امیدبخش (Silver Linings Playbook) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی دیوید او. راسل است که در سال 2012 اکران شد. این فیلم براساس رمانی به همین نام اثر متیو کوئیک ساخته شد. کوئیک در کنار دیوید او راسل به‌عنوان نویسنده در این پروژه همکاری داشت. بروس کوهن نیز تهیه‌کننده فیلم دفترچه امیدبخش بود.

فیلم دفترچه امیدبخش با نقدهای مثبت منتقدان مواجه شد و توانست تحسین گسترده آن‌ها را به همراه داشته باشد. منتقدان اعتقاد داشتند این فیلم در قالب طنز خود توانسته پیام‌هایی جذاب و تاثیرگذار را به مخاطبان القا کند؛ آن‌ها همچنین از عملکرد درخشان گروه بازیگری و کارگردانی فیلم تحسین کردند.

فیلم دفترچه امیدبخش طی مراسم اسکار در هشت رشته (ازجمله بهترین کارگردانی و بهترین فیلم) نامزد دریافت جایزه بود که موفق شد تنها جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی جنیفر لارنس را کسب کند. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در چهار بخش (ازجمله بهترین فیلم موزیکال یا کمدی) نامزد دریافت جایزه بود که درنهایت جایزه بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی برای بازی جنیفر لارنس را به دست آورد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم دفترچه امیدبخش به ایفای نقش پرداختند می‌توان به بردلی کوپر، جنیفر لارنس، رابرت دنیرو، جکی ویور و کریس تاکر اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم دفترچه امیدبخش بدین شرح است: مردی به نام پاترویزو سولیتانو پس از گذراندن مدت زمانی در یک آسایشگاه روانی به دلیل بیماری دوقطبی، بار دیگر به خانه خود بازمی‌گردد. پاترویزو تصمیم می‌گیرد سبک زندگی خود را تغییر داده و هر آنچه که در گذشته رخ داده است فراموش کند. پاترویزو در اولین اقدامش تصمیم می‌گیرد تا بار دیگر دل همسر سابق را به دست آورده و از او دلجویی کند. در همین حین او با دختری به نام تیفانی مواجه می‌شود که اخیرا همسرش را طی یک حادثه از دست داده است. در ادامه رابطه‌ای دوستانه مابین این دو نفر شکل می‌گیرد که در نوع خود جالب توجه است.




بنر فیلم مسافران
پوستر فیلم مسافران

مسافران

Passengers
کارگردان: Morten Tyldum نویسنده: Jon Spaihts
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Chris PrattChris Pratt
Michael SheenMichael Sheen
Laurence FishburneLaurence Fishburne
Andy GarcíaAndy García
Aurora PerrineauAurora Perrineau

درباره فیلم مسافران


مسافران (passengers) یکی از بهترین فیلم های جنیفر لارنس محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی آن برعهده مورتن تیلدام قرار داشت. داستان این فیلم توسط جان اسپیتز به رشته تحریر درآمد. برعهده نیل اچ. موریتز و استیون هامل نیز تهیه‌کنندگان فیلم مسافران بودند.

فیلم مسافران پس از اکران مورد تمجید منتقدان قرار گرفت و دیدگاه‌های مثبتی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را به دلیل بازی عملکرد قدرتمندانه گروه بازیگری، موسیقی جذاب و کارگردانی عالی تحسین کردند. این فیلم طی مراسم اسکار نیز در دو رشته بهترین موسیقی متن و بهترین طراحی صحنه نامزد دریافت جایزه بود که در هیچکدام از این دو بخش نتوانست جایزه اسکار را کسب کند.

فیلم مسافران در جلب نظر مخاطبان نیز موفق ظاهر شد و توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند. این فیلم با بودجه 110 میلیون دلاری خود حدود 303 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. کریس پرت، جنیفر لارنس، مایکل شین و لارنس فیشبرن ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم راجع‌به ستاره‌پیمایی به نام آوالون است که باید طی سفری ۱۲۰ ساله، پنج هزار مسافر و ۲۵۸ خدمه سفینه را به سیاره‌ای دوردست، اما قابل سکونت به نام هوم‌استد۲ منتقل کند. جهت جلوگیری از بالا رفتن سن سرنشینان و پیرشدن آن‌ها، مسافران با فناوری خواب مصنوعی سفر می‌کنند که قرار است به صورت خودکار چهار ماه قبل از رسیدن به مقصد آن‌ها را بیدار کند. این ستاره‌پیما دارای سامانه خودکار دفع شهاب‌سنگ است که به صورت سپری مغناطیسی عمل می‌کند؛ ولی بر اثر برخورد یک شهاب‌سنگ خیلی بزرگ، سفینه دوام نمی‌آورد و دچار نقص فنی می‌شود.




بنر فیلم حقه باز آمریکایی
پوستر فیلم حقه باز آمریکایی

حقه باز آمریکایی

American Hustle
کارگردان: David O. Russell نویسنده: David O. Russell , Eric Warren Singer
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Christian BaleChristian Bale
Bradley CooperBradley Cooper
Jeremy RennerJeremy Renner
Amy AdamsAmy Adams
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Louis C. K.Louis C. K.

درباره فیلم حقه باز آمریکایی


حقه‌بازی آمریکایی (American Hustle) فیلمی کمدی و جنایی به کارگردانی و نویسندگی دیوید او. راسل است که در سال 2013 اکران شد. راسل در امر نویسندگی تنها نبود و اریک وارن سینگر نیز او را همراهی کرد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم تماشایی نیز برعهده مگان الیسون، چارلز رون، ریچارد ساکل و جاناتان گوردون قرار داشت.

فیلم حقه‌بازی آمریکایی در جلب نظر منتقدان موفق بود و نمرات نسبتا خوبی را دریافت کرد. این فیلم در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری، شخصیت‌پردازی‌های و فیلم‌نامه با تمجید منتقدان روبه‌رو شد.

فیلم حقه‌بازی آمریکایی یکی از ناکامان بزرگ مراسم اسکار بود. این فیلم در ده رشته ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت در هیچ رشته‌ای نتوانست جایزه اسکار را کسب کند.

این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در هفت بخش ازجمله بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت توانست در سه بخش بهترین فیلم موزیکال یا کمدی، بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن (برای بازی جنیفر لارنس) این جایزه را کسب کند.

فیلم حقه‌بازی آمریکایی در گیشه نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست سود زیادی را برای سازندگانش به ارمغان بیاورد. این فیلم که با بودجه 40 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 251 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. در این فیلم جنیفر لارنس، امی آدامز، کریستین بیل، بردلی کوپر و جرمی رنر به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم حقه‌بازی آمریکایی بدین شرح است: فیلم داستان دو شیاد ایروینگ روزنفیلد و معشوقه دلفریبش سیدنی پروسر را به تصویر می‌کشد که در دام مأمور اف‌بی‌آی، ریچی دی مازو گیر افتاده‌ و در ازای آزادی خودشان در دستگیری سیاست‌مداران رشوه‌خوار با او همکاری می‌کنند. ریچی این دو شیاد را وادار می‌کند تا در درون مافیای پولشویی صاحبان قدرت و سیاستمداران نیوجرسی وارد شوند. از جمله این سیاستمداران می‌توان به شهردار کارمین پولیتو ایتالیایی اصل اشاره کرد که ایروینگ از راه جلب اعتماد و دوستی با وی به درون سیستم مافیایی راه می‌یابد.




بنر فیلم جوی
پوستر فیلم جوی

جوی

Joy
کارگردان: David O. Russell نویسنده: David O. Russell
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Bradley CooperBradley Cooper
Robert De NiroRobert De Niro
Dascha PolancoDascha Polanco
Edgar RamírezEdgar Ramírez
Elisabeth RöhmElisabeth Röhm

درباره فیلم جوی


جوی (Joy‎) یکی دیگر از بهترین فیلم های جنیفر لارنس محسوب می‌شود که شایستگی حضور در این لیست را داراست. وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده دیوید او. راسل قرار داشت. جان دیویس، مگان الیسون، جاناتان گوردون و کن ماک نیز در امر تهیه‌کنندگی راسل را همراهی کردند.

فیلم جوی با استقبال منتقدان مواجه نشد و نمرات ضعیفی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را در زمینه‌های فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها به باد نقد گرفتند. آن‌ها مهم‌ترین نکته مثبت فیلم را بازی عالی گروه بازیگری (مخصوصا جنیفر لارنس) توصیف کردند.

فیلم جوی طی مراسم اسکار تنها در رشته بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای بازی جنیفر لارنس نامزد دریافت جایزه بود که نتوانست آن را کسب کند. این فیلم در مراسم گلدن گلوب نیز در دو رشته بهترین فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی نامزد دریافت جایزه بود که تنها موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی را کسب کند.

فیلم جوی در گیشه عملکرد خوبی داشت و توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کرد. این فیلم که با بودجه 60 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 101 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جنیفر لارنس، رابرت دنیرو، ادگار رامیرز، داین لد، ویرجینیا مادسن، ایزابلا روسلینی و بردلی کوپر اشاره کرد.

خلاصه فیلم جوی بدین شرح است: فیلم داستان یک خانواده در طول ۴ نسل را به‌تصویر می‌کشد. زنی به اسم جوی یکی از اعضای این خانواده است که سعی می‌کند بنیان‌گذار یک کسب و کار عظیم خانوادگی باشد.




بنر فیلم گنجشک قرمز
پوستر فیلم گنجشک قرمز

گنجشک قرمز

Red Sparrow
کارگردان: Francis Lawrence نویسنده: Justin Haythe
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Joel EdgertonJoel Edgerton
Matthias SchoenaertsMatthias Schoenaerts
Charlotte RamplingCharlotte Rampling
Jeremy IronsJeremy Irons
Ciarán HindsCiarán Hinds

درباره فیلم گنجشک قرمز


گنجشک سرخ (Red Sparrow‎) فیلمی مهیج و جاسوسی به کارگردانی فرانسیس لارنس است که در سال 2018 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده پیتر چرنین و استیون زایلیان قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط جاستین هیث نوشته شد. فیلم گنجشک سرخ برپایه رمانی به همین نام اثر جیسون متئوس تولید شد.

این فیلم نقدهای مختلفی دریافت کرد و با نمرات متوسط منتقدان مواجه شد. منتقدان از عملکرد گروه بازیگری و داستان فیلم تمجید کرده، اما اعتقاد داشتند که این اثر در زمینه فیلم‌نامه ایرادات مختلفی دارد.

فیلم گنجشک سرخ با فروش بسیار خوبی در گیشه مواجه شد و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این فیلم که با بودجه 69 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 151 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جنیفر لارنس، جوئل اجرتون، جرمی آیرونز، ماتیاس اسخونارتس، سرگئی پلونین، کیران هایندز، جولی ریچاردسون، مری-لوئیز پارکر، شارلوت رمپلینگ، یولیا اوبرانکوویچ و کریستوف کونراد اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم گنجشک سرخ بدین شرح است: دومینیکا بالرینی مشهور است که از مادر بیمارش مراقبت می‌کند و به سرویس جاسوسی روسیه ملحق می‌شود و ماموریت‌هایی را برای اهداف گوناگون آغاز می‌کند.




بنر فیلم زمستان استخوان سوز
پوستر فیلم زمستان استخوان سوز

زمستان استخوان سوز

Winter's Bone
کارگردان: Debra Granik نویسنده: Debra Granik , Anne Rosellini
سال انتشار:2010محصول: ایالات متحده
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
John HawkesJohn Hawkes
Kevin BreznahanKevin Breznahan
Dale DickeyDale Dickey
Garret DillahuntGarret Dillahunt
Sheryl LeeSheryl Lee

درباره فیلم زمستان استخوان سوز


زمستان استخوان‌سوز (Winter's Bone) نیز جزو بهترین فیلم های جنیفر لارنس محسوب می‌شود که در سال 2010 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده دبرا گرانیک قرار داشت. روسلین در امر نویسندگی گرانیک را همراهی کرد. فیلم زمستان استخوان‌سوز براساس رمانی به همین نام اثر دنیل وودلر ساخته شد.

این فیلم موفق شد دیدگاه‌های مثبت منتقدان را به همراه داشته باشد و نمرات خوبی را دریافت کند. منتقدان فیلم زمستان استخوان‌سوز را به دلیل عملکرد درخشان گروه بازیگری، فیلم‌نامه قدرتمند و شخصیت‌پردازی‌های عالی مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم نسبت به بودجه تولیدش فروش خوبی در باکس‌آفیس داشت. فیلم زمستان استخوان‌سوز که با بودجه 2 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 16 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جنیفر لارنس، جان هاکس، لورن سویتسر، گرت دیلاهانت و دیل دیکی اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم زمستان اسخوان‌سوز بدین شرح است: این فیلم روایتگر سختی‌های دختری ۱۷ ساله به نام ری دالی است که به اجبار، قصد یافتن پدر فراری‌اش در کوه‌های اوزارکس را دارد. پدر خانواده که به دلیل جرائم مواد مخدر پیش‌تر دستگیر شده بود، با گرو گذاشتن تنها خانه‌شان به طور موقت آزاد و سپس فراری شده ‌است. بنابراین ری مجبور است پدرش را بیابد تا خانواده‌اش را از آوارگی در زمستان سخت آن منطقه نجات بدهد.




بنر فیلم بازی‌های گرسنگی
پوستر فیلم بازی‌های گرسنگی

بازی‌های گرسنگی

The Hunger Games
کارگردان: Gary Ross نویسنده: Billy Ray , Gary Ross , Suzanne Collins
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Josh HutchersonJosh Hutcherson
Liam HemsworthLiam Hemsworth
Woody HarrelsonWoody Harrelson
Elizabeth BanksElizabeth Banks
Lenny KravitzLenny Kravitz

درباره فیلم بازی‌های گرسنگی


بازی‌های گرسنگی (The Hunger Games) فیلمی به کارگردانی گری راس است که براساس رمانی به همین نام اثر سوزان کالینز ساخته شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده سوزان کالینز، جان کیلیک و نینا جاکوبسن قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط بیلی ری، گری راس و سوزان کالینز نوشته شد.

فیلم بازی‌های گرسنگی واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت و نمرات متوسطی را دریافت کرد. منتقدان داستان فیلم را سرگرم کننده دانسته و از عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند؛ البته آن‌ها به فیلم‌نامه این اثر ایراد گرفته و شخصیت‌پردازی‌ها را ضعیف توصیف کردند.

فیلم بازی‌های گرسنگی فروش فوق‌العاده‌ای در گیشه داشت و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. این فیلم که با بودجه 78 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 694 میلیون دلار فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جنیفر لارنس، جاش هاچرسون، وودی هرلسون، لیام همسورث، استنلی توچی، الکساندر لودویگ، الیزابت بنکس، دونالد ساترلند، ردا گریفیس، مکنزی لینتز و دونالد ساترلند اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم بازی‌های گرسنگی بدین شرح است: داستان این فیلم در آینده‌ای نامشخص و در کشوری به نام پانم رخ می‌دهد. این کشور دارای یک پایتخت بسیار ثروتمند و ۱۲ ایالت بسیار فقیر است. سال‌ها قبل، ایالت‌های پانم در یک اقدام هماهنگ ضد حکومت مرکزی شورش کردند که برخلاف درگیری سنگینی که به وجود آمد، همگی ایالت‌ها شکست خوردند و مجبور به تن دادن به یک معاهده صلح با شرایط وحشتناک شدند. یکی از بندهای این قرارداد به این شکل بود که هر کدام از ایالت‌های ۱۲ گانه باید در هر سال، یک پسر و دختر بین ۱۲ تا ۱۸ سال را برای برگزاری مسابقاتی تحت عنوان بازی‌های گرسنگی به پایتخت بفرستند. شرایط این مسابقه به این شکل است که تمام ۲۴ شرکت‌کننده باید یکدیگر را قتل‌عام کنند و هرکس که در نهایت باقی بماند، برنده اصلی خواهد بود.




بنر فیلم بازی های مرگبار: قسمت دوم
پوستر فیلم بازی های مرگبار: قسمت دوم

بازی های مرگبار: قسمت دوم

The Hunger Games: Catching Fire
کارگردان: Francis Lawrence نویسنده: Michael Arndt , Simon Beaufoy
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Josh HutchersonJosh Hutcherson
Liam HemsworthLiam Hemsworth
Woody HarrelsonWoody Harrelson
Elizabeth BanksElizabeth Banks
Donald SutherlandDonald Sutherland

درباره فیلم بازی های مرگبار: قسمت دوم


فرنچایز بازی‌های گرسنگی با فیلم بازی‌های گرسنگی: اشتعال (The Hunger Games: Catching Fire) به راه موفقیت‌آمیز خود ادامه داد و توانست توجه مخاطبان بیشتر را به سمت خود جلب کند.

فرانسیس لارنس وظیفه کارگردانی فیلم دوم را برعهده داشت. نینا جاکوبسن و جان کیلیک تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط سایمن بوفوی و مایکل آرندت به رشته تحریر درآمد.

فیلم بازی‌های گرسنگی: اشتعال موفق شد مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند و فروش بسیار خوبی داشته باشد. این فیلم با بودجه تولید 130 میلیون دلاری خود، چیزی در حدود 865 میلیون دلار فروش کرد.

در این فیلم جنیفر لارنس، جاش هاچرسون، لیام همسورث، وودی هرلسون، الیزابت بنکس، لنی کراویتز، فیلیپ سیمور هافمن، جفری رایت، استنلی توچی و دونالد ساترلند به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم بازی‌های گرسنگی: اشتعال بدین شرح است: مدتی بعد از بازگشت کاتنیس اورودین و پیتا ملارک به منطقه 12 پس از پیروزی در هفتاد و چهارمین دوره مسابقات بازی گرسنگی، رئیس جمهور اسنو از کاتنیس دیدار می‌کند و توضیح می‌دهد که اقدامات او در این بازی‌ها باعث ایجاد قیام‌هایی شده است. رئیس‌جمهور به او دستور می دهد تا از تور پیروزی پیش رو استفاده کند تا او را متقاعد کند که اقدامات او از روی عشق بوده و از کاپیتول سرپیچی نکرده و به او هشدار داده می‌دهد که در غیر این صورت دوستان، خانواده و منطقه 12 آسیب خواهند دید.




بنر فیلم بازی‌های گرسنگی: زاغ مقلد - بخش ۱
پوستر فیلم بازی‌های گرسنگی: زاغ مقلد - بخش ۱

بازی‌های گرسنگی: زاغ مقلد - بخش ۱

The Hunger Games: Mockingjay - Part 1
کارگردان: Francis Lawrence نویسنده: Danny Strong , Peter Craig
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Josh HutchersonJosh Hutcherson
Liam HemsworthLiam Hemsworth
Woody HarrelsonWoody Harrelson
Elizabeth BanksElizabeth Banks
Julianne MooreJulianne Moore

درباره فیلم بازی‌های گرسنگی: زاغ مقلد - بخش ۱


بازی‌های گرسنگی زاغ مقلد بخش 1 (The Hunger Games: Mockingjay – Part 1) نام سومین فیلم فرنچایز بازی‌های گرسنگی است که در سال 2014 اکران شد. وظیفه کارگردانی این فیلم مانند قسمت قبلی برعهده فرانسیس لارنس قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط دنی استرانگ و پیتر کریگ به رشته تحریر درآمد.

این فیلم به موفقیت‌های فرنچایز بازی‌های گرسنگی در گیشه ادامه داد و طرفداران زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد. فیلم بازی‌های گرسنگی زاغ مقلد بخش 1 با بودجه 140 میلیون دلاری تولید شده بود و حدود 755 میلیون دلار فروش کرد.

جنیفر لارنس، جاش هاچرسون، وودی هرلسون، الیزابت بنکس، لیام همسورث، استنلی توچی، جولیان مور و پتینا میلر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پس از فرار از میدان مسابقه و فهمیدن نابودی منطقه ۱۲، کتنیس، گیل، همیچ و باقی همراهان کتنیس به منطقه ۱۳ می‌روند. منطقه‌ایی که بارها کاپیتول اظهار داشت نابود شده است. گیل خانواده خود و کتنیس را نجات داده‌ است اما خانواده پیتا همگی در بمباران جان خود را از دست دادند. زندگی مردم در منطقه ۱۳ کاملا برنامه‌ریزی شده و مانند ربات است. کتنیس در آن‌جا مورد آموزش‌های خاصی قرار می‌گیرد. آن‌ها تلاش می‌کنند که دیگر به صورت رسمی او را به عنوان سمبل و رهبر انقلاب در تلویزیون به نمایش قرار دهند. در این میان کتنیس مدام نگران پیتا است و فنیک هم اوضاع روانی خوبی ندارد. در مقابل حملات تلویزیونی منطقه ۱۳، کاپیتول پیتا را در مقابل دوربین قرار می‌دهد و او از کتنیس می‌خواهد دست از جنگیدن بردارد. کل مردم به او بدبین می‌شوند و اینجاست که کار برای کتنیس سخت می‌شود.




بنر فیلم مسابقات عطش: زاغ مقلد - بخش 2
پوستر فیلم مسابقات عطش: زاغ مقلد - بخش 2

مسابقات عطش: زاغ مقلد - بخش 2

The Hunger Games: Mockingjay - Part 2
کارگردان: Francis Lawrence نویسنده: Danny Strong , Peter Craig
سال انتشار:2015محصول: آلمان , ایالات متحده
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Liam HemsworthLiam Hemsworth
Woody HarrelsonWoody Harrelson
Elizabeth BanksElizabeth Banks
Julianne MooreJulianne Moore
Josh HutchersonJosh Hutcherson

درباره فیلم مسابقات عطش: زاغ مقلد - بخش 2


بازی‌های گرسنگی: زاغ مقلد بخش 2 (The Hunger Games: Mockingjay – Part 2) نام آخرین فیلم فرنچایز بازی‌های گرسنگی است که توسط فرانسیس لارنس کارگردانی شد. وظیفه‌ تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده نینا جاکوبسن و جان کیلیک قرار داشت. فیلم‌نامه فیلم چهارم توسط پیتر کریگ و دنی استرانگ نوشته شد.

فیلم آخر بازی‌های گرسنگی به مانند فیلم‌های قبلی در گیشه قدرتمند ظاهر شد و مورد استقبال قرار گرفت. این فیلم که با بودجه عظیم 160 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 658 میلیون دلار فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جنیفر لارنس، جاش هاچرسون، لیام همسورث، وودی هرلسون، الیزابت بنکس، جولیان مور، فیلیپ سیمور هافمن، جفری رایت، استنلی توچی و دونالد ساترلند اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پس از حمله توسط پتا ملارک، کتنیس به زره‌پوش‌های کاپیتول در منطقه 2 می‌پیوندد. یک غیرنظامی خشمگین به نام پوگناکس به او شلیک می‌کند، اما او با لباس ضدگلوله Mockingjay نجات می‌یابد.

گالری فیلم مسابقات عطش: زاغ مقلد - بخش 2





بنر فیلم مردان ایکس: ققنوس تاریک
پوستر فیلم مردان ایکس: ققنوس تاریک
دو زبانه

مردان ایکس: ققنوس تاریک

X-Men: Dark Phoenix
کارگردان: Simon Kinberg نویسنده: Simon Kinberg
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Sophie TurnerSophie Turner
James McAvoyJames McAvoy
Nicholas HoultNicholas Hoult
Tye SheridanTye Sheridan
Michael FassbenderMichael Fassbender
Alexandra ShippAlexandra Shipp

درباره فیلم مردان ایکس: ققنوس تاریک


مجموعه فیلم‌های مردان ایکس (X-Men Collection) نیز جزو بهترین فیلم‌های جنیفر لارنس محسوب می‌شوند که به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده‌اند. این مجموعه فیلم‌ها با شخصیت‌های جذاب و دوست‌داشتنی خودشان تا ابد در یاد طرفداران جاودان می‌مانند.

با احتساب اسپین‌آف‌ها و فیلم‌های فرعی، تاکنون 13 فیلم از این مجموعه تولید شده است که همگی به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده‌اند.

مجموعه‌ فیلم‌های مردان ایکس همیشه در گیشه قدرتمند ظاهر شده و توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده‌اند. این فیلم‌ها درمجموع با بودجه 1.7 میلیارد دلاری تولید شده و حدود 6 میلیارد دلار فروش کردند.




بنر فیلم سرنا

سرنا

Serena
کارگردان: Susanne Bier نویسنده: Christopher Kyle
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Bradley CooperBradley Cooper
Rhys IfansRhys Ifans
Toby JonesToby Jones
Blake RitsonBlake Ritson
Sean HarrisSean Harris

درباره فیلم سرنا


مطمئنا اگر بازی عالی جنیفر لارنس نبود، فیلم سرنا (Serena‎) هیچ‌گاه در این لیست قرار نمی‌گرفت. این فیلم‌ به‌هیچ وجه نتوانست مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار بگیرد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده سوزان بیر قرار داشت. بن کاسگروو، مارک کیوبن، استیو شوارتز، پائولا شوارتز، تاد واگنر و نیک وکسلر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط کریستوفر کایل به رشته تحریر درآمد.

فیلم سرنا به‌شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و نمرات بسیار پایینی را دریافت کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‎های کارگردانی، فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها نقد کردند و درمجموع این فیلم را بسیار ضعیف توصیف کردند.

فیلم سرنا در گیشه نیز عملکرد بسیار بدی داشت و موفق به جلب نظر مخاطبان نشد. این فیلم که با بودجه 30 میلیون دلاری تولید شده بود، تنها حدود 3.7 میلیون دلار فروش کرد. در این فیلم جنیفر لارنس، بردلی کوپر، بلیک ریتسون، چریتی ویکفیلد، دیوید دنسیک، کیم بودنیا، ریس آیفنز، سام رید، شان هریس، توبی جونز و هلنا دووژاکووا به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم سرنا بدین شرح است: داستان فیلم در دوران رکود اقتصادی آمریکا در دهه ۱۹۳۰ جریان دارد. جرج پمبرتن همراه سرنا، همسر جوان خود که تازه با او ازدواج کرده به کارولینای شمالی می‌رود تا یک امپراتوری الوار راه بیندازد. حاکمیت موفق و بی‌رحمانه آن‌ها در کوهستان زمانی پیچیده می‌شود که سرنا پی می‌برد نمی‌تواند بچه‌دار شود.




بنر فیلم مادر!
پوستر فیلم مادر!

مادر!

mother!
کارگردان: Darren Aronofsky نویسنده: Darren Aronofsky
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Javier BardemJavier Bardem
Ed HarrisEd Harris
Michelle PfeifferMichelle Pfeiffer
Brian GleesonBrian Gleeson
Domhnall GleesonDomhnall Gleeson

درباره فیلم مادر!


مادر (Mother!‎) نیز یکی از بهترین فیلم های جنیفر لارنس به‌حساب می‌آید که در سال 2017 اکران شد. دارن آرنوفسکی وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. آرنوفسکی در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و افرادی چون اسکات فرانکلین و آری هندل نیز او راه همراهی کردند.

فیلم مادر واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت و نمرات متوسطی را دریافت کرد. برخی از منتقدان داستان فیلم مادر را پیچیده و گنگ دانسته و اعتقاد داشتند که مخاطبان نمی‌توانند به خوبی با آن ارتباط برقرار کنند. اما برخی دیگر از منتقدان داستان این فیلم را سرشار از مفاهیم عمیق دانسته که می‌تواند مخاطب را به فکر فرو ببرد.

فیلم مادر توانست کمی بیشتر از بودجه تولیدش بفروشد. این فیلم که با بودجه 30 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 44 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در فیلم مادر به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جنیفر لارنس، خاویر باردم، میشل فایفر، دامنل گلیسون، اد هریس و جوان آدپو اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم مادر بدین شرح است: یک زن و شوهر در خانه خود باهم زندگی می‌کنند. غریبه‌ای از راه می رسد و درب منزل آنان را می‌زند. او فکر می‌کند که خانه مذکور در واقع محلی برای استراحت است و نمی‌داند که ملک شخصی زن و شوهر است. با این‌حال شاعر، او را در کمال تعجب همسرش به خانه دعوت می‌کند و سپس نوبت به ورود همسر مرد غریبه می‌رسد که او نیز به خانه وارد شود.




بنر فیلم سگ آبی
پوستر فیلم سگ آبی

سگ آبی

The Beaver
کارگردان: Jodie Foster نویسنده: Kyle Killen
سال انتشار:2011محصول: امارات , ایالات متحده
Mel GibsonMel Gibson
Jodie FosterJodie Foster
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Anton YelchinAnton Yelchin
Zachary BoothZachary Booth
Riley Thomas StewartRiley Thomas Stewart

درباره فیلم سگ آبی


سگ آبی (The Beaver) یک فیلم کمدی درام به کارگردانی جودی فاستر است که در سال 2011 اکران شد. استیو گولین، کیت ردمون، آن روارک تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه فیلم سگ آبی نیز توسط کایل کیلن نوشته شد.

فیلم سگ آبی نتوانست توجه منتقدان را به سمت خود جلب کند و نمرات پایینی را دریافت کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه، کارگردانی و شخصیت‌پردازی نقد کردند. فیلم سگ آبی در گیشه نیز متحمل شکست بزرگی شد و مورد استقبال مخاطبان قرار نگرفت.

این فیلم که با بودجه 21 میلیون دلاری تولید شده بود، تنها حدود 7 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم سگ آبی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جودی فاستر، مل گیبسون، جنیفر لارنس، آنتون یلچین و ریلی توماس استوارت اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: والتر بلک مدیر عامل افسرده شرکت جری، یک شرکت اسباب بازی در حال ورشکستگی است. والتر زندگی خوبی ندارد و توسط همسرش طرد شده است. والتر به هتلی رفته و پس از چندین اقدام به خودکشی به شخصیت متناوبی می‌رسد که توسط یک عروسک سگ آبی موجود در سطل آشغال نشان داده می‌شود.




بنر فیلم دیوانه وار
پوستر فیلم دیوانه وار

دیوانه وار

Like Crazy
کارگردان: Drake Doremus نویسنده: Ben York Jones , Drake Doremus
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Anton YelchinAnton Yelchin
Felicity JonesFelicity Jones
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Charlie BewleyCharlie Bewley
Alex KingstonAlex Kingston
Oliver MuirheadOliver Muirhead

درباره فیلم دیوانه وار


دیوانه‌وار (Like Crazy‎) جزو بهترین فیلم های جنیفر لارنس محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده دریک دورمس قرار داشت. دورمس در امر نویسندگی تنها نبود و بن یورک جونز نیز او را همراهی کرد. آندره‌آ اسپرلینگ وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم‌ دیوانه‌وار نقدهای مختلفی را از سوی منتقدان دریافت کرد و با نمرات متوسط آن‌ها مواجه شد. این فیلم در زمینه‌ عملکرد گروه بازیگری مورد تحسین منتقدان قرار گرفت؛ اما آن‌ها فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌های این اثر را ضعیف توصیف کردند.

فیلم دیوانه‌وار در گیشه عملکرد قدرتمندانه‌ای نداش، اما توانست با توجه به بودجه تولید کم خود، برای سازندگانش سوددهی داشته باشد. این فیلم که تنها با بودجه 250 هزار دلاری تولید شده بود، حدود 3.7 میلیون دلار فروش کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آنتون یلچین، فلیسیتی جونز، جنیفر لارنس، الکس کینگستون، چارلی بیولی، فینولا هیوز، کریس مسینا و جیمی توماس کینگ اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم دیوانه‌وار بدین شرح است: آنا گاردنر، یک دانشجوی انگلیسی است که در کالجی در لس آنجلس حضور دارد؛ او در این کالج با یک دانسجوی آمریکایی به نام جیکوب هلم آشنا می‌شود؛ این دو به یکدیگر علاقه‌مند شده و عاشق می‌شوند. پس از فارغ‌التحصیلی، آنا تصمیم می‌گیرد به جای بازگشت به انگلیس، تابستان را با جیکوب بگذراند؛ اما او اطلاع ندارد که مهلت ویزای تحصیلی او به پایان رسیده و باید بازگردد.




بنر فیلم دشت درحال سوختن
پوستر فیلم دشت درحال سوختن

دشت درحال سوختن

The Burning Plain
کارگردان: Guillermo Arriaga نویسنده: Guillermo Arriaga
سال انتشار:2008محصول: ایالات متحده
Charlize TheronCharlize Theron
Kim BasingerKim Basinger
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Joaquim de AlmeidaJoaquim de Almeida
John CorbettJohn Corbett
Robin TunneyRobin Tunney

درباره فیلم دشت درحال سوختن


دشت سوزان (The Burning Plain) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی گی‌یرمو آریاگا است که در سال 2008 اکران شد. والتر اف.پارکر، لورا مک دونالد و شارلیز ترون تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم دشت سوزان نتوانست توجه منتقدان را به سمت خود جلب کند و نمرات پایینی را دریافت کرد. منتقدان به فیلم‌نامه این اثر ایراد گرفته و اعتقاد داشتند که مخاطبان قادر نیستند به‌خوبی با شخصیت‌ها ارتباط برقرار کنند؛ البته آن‌ها از بازی گروه بازیگری تمجید کردند.

فیلم دشت سوزان فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. این فیلم که با بودجه 20 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 52 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شارلیز ترون، جنیفر لارنس، کیم باسینگر و ریچل تیکوتین اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان ابتدا در اواخر سال‌های ۱۹۹۰ میلادی جریان دارد. زنی به نام جینا علاوه بر همسر، ۴ فرزند هم دارد و در شهر کوچیکی در نیومکزیکو زندگی می‌کند. او درآنجا با مردی دیگر که وی نیز زن و بچه دارد، وارد رابطه می‌شود. این دو با هم رابطه‌ای مخفیانه دارند، اما دختر جینا متوجه این رابطه مخفیانه می‌شود.




بنر فیلم خانه پوکر
پوستر فیلم خانه پوکر

خانه پوکر

The Poker House
کارگردان: Lori Petty نویسنده: Lori Petty , David Alan Grier
سال انتشار:2008محصول: ایالات متحده
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Selma BlairSelma Blair
Bokeem WoodbineBokeem Woodbine
Chloë Grace MoretzChloë Grace Moretz
Sophia BairleySophia Bairley
Casey TuttonCasey Tutton

درباره فیلم خانه پوکر


خانه پوکر (The Poker House‎) یک فیلم در ژانر درام به کارگردانی و نویسندگی لوری پتی است که در سال 2008 اکران شد. استیون جی. کنل تهیه‌کننده این فیلم بود. لازم به ذکر است که دیوید آلن گرایر در امر نویسندگی پتی را همراهی کرد.

این فیلم با واکنش‌های منفی منتقدان مواجه شد و نمرات پایینی دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در فیلم خانه پوکر به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سلما بلر، جنیفر لارنس، بوکیم وودبین، دیوید آلن گرایر، کلویی گریس مورتس و اندرو روتنبرگ اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم خانه پوکر بدین شرح است: داستان این فیلم بر پایه زندگی خود پتی در اواسط دهه ۱۹۷۰ است. این فیلم زندگی یک دختر نوجوان را نشان می‌دهد که دو خواهر کوچکتر خود را در روسپی‌خانه مادرشان بزرگ می‌کند.




بنر فیلم مردان ایکس: کلاس اول
پوستر فیلم مردان ایکس: کلاس اول

مردان ایکس: کلاس اول

X-Men: First Class
کارگردان: Matthew Vaughn نویسنده: Matthew Vaughn , Jane Goldman , Ashley Edward Miller , Zack Stentz
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
James McAvoyJames McAvoy
Michael FassbenderMichael Fassbender
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Rose ByrneRose Byrne
Kevin BaconKevin Bacon
Oliver PlattOliver Platt

درباره فیلم مردان ایکس: کلاس اول


مردان ایکس: کلاس اول (X-Men: First Class) فیلمی ابرقهرمانی و اکشن به کارگردانی و نویسندگی متیو وان است که در سال 2011 اکران شد. اشلی میلر، زک استنتز و جین گولدمن در امر نویسندگی متیو وان را همراهی کردند. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده گرگوری گودمن، سیمون کینبرگ، لورن شولر دانر و برایان سینگر قرار داشت.

فیلم مران ایکس: کلاس اول نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد و در زمینه‌های جلوه‌های ویژه و بازی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، کوین بیکن، جنیوری جونز، رز بیرن، نیکلاس هولت، جنیفر لارنس، اولیور پلات، زوئی کراویتز، جیسون فلمینگ، بیل میلنر، لودگر پیستور و بث گدارد ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم مردان ایکس: کلاس اول مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد و فروش بالایی داشت. این فیلم با بودجه تولید 160 میلیون دلاری خود، حدود 353 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم داستان کودکی چارلز اگزیویر ملقب به پروفسور ایکس را نشان می‌دهد که بعد از آشنایی با ریون دارکهولم، زندگی‌اش تغییر کرده و متوجه می‌شود که تنها جهش‌یافته دنیا نیست. در ادامه و در بزرگسالی وی با مردی به اسم اریک لنشر آشنا شده و گروهی از جهش‌یافتگان بااستعداد را جمع آوری می‌کند که این شروعی برای فعالیت‌های مدرسه پروفسور و گروه مردان ایکس است.




بنر فیلم بالا رو نگاه نکن

بالا رو نگاه نکن

Don't Look Up
کارگردان: Adam McKay نویسنده: Adam McKay
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Meryl StreepMeryl Streep
Cate BlanchettCate Blanchett
Rob MorganRob Morgan
Ariana GrandeAriana Grande

درباره فیلم بالا رو نگاه نکن


فیلم بالا رو نگاه نکن (Don't Look Up) جزو بهترین فیلم های جنیفر لارنس است که آدام مک‌کی کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آن بود. کوین مسیک، اسکات استیوبر، بتسی کاک و تاد شولمن نیز در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی به مک‌کی کمک کردند.

لئوناردو دی‌کاپریو، جنیفر لارنس، راب مورگان، جونا هیل، مارک رایلنس، تایلر پری، ران پرلمن، تیموتی شالامی، آریانا گرانده، کید کادی، کیت بلانشت و مریل استریپ ازجمله بازیگرانی بودند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم بالا رو نگاه نکن بدین شرح است: این فیلم داستان دو ستاره‌شناس سطح پایین را نشان می‌دهد که یک تور مطبوعاتی برگزار می‌کنند تا به بشر هشدار دهند یک سیارک در حال نزدیک شدن به زمین است و می‌تواند موجب نابودی آن شود.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های جنیفر لارنس

عکس پروفایل

شما