خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های آل پاچینو

بهترین فیلم های آل پاچینو کدام هستند؟ آل پاچینو به‌عنوان یکی از بهترین بازیگران تاریخ سینمای جهان شناخته می‌شود که با نقش‌آفرینی‌های ماندگارش نام خود را در تاریخ سینما جاودان کرد.

این بازیگر طی سال‌ها فعالیت خویش در سینما به جوایز مختلفی همچون اسکار و گلدن گلوب دست پیدا کرد.

طی این مطلب قصد داریم بهترین فیلم های آل پاچینو را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم صورت زخمی

صورت زخمی

Scarface
کارگردان: Brian De Palma نویسنده: Oliver Stone
سال انتشار:1983محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Al PacinoAl Pacino
Steven BauerSteven Bauer
Michelle PfeifferMichelle Pfeiffer
Mary Elizabeth MastrantonioMary Elizabeth Mastrantonio
Robert LoggiaRobert Loggia
Miriam ColónMiriam Colón

درباره فیلم صورت زخمی


صورت زخمی (Scarface) یکی از بهترین فیلم های جهان محسوب می‌شود که بدون شک شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های آل پاچینو را داراست. فیلم صورت زخمی درواقع نسخه بازسازی شده از فیلمی به همین نام است که در سال 1932 ساخته شده بود.

وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده برایان دی پالما قرار داشت. داستان فیلم صورت زخمی نیز توسط الیور استون و هاوارد هاکس نوشته شد. مارتین برگمن نیز تهیه‌کننده این فیلم جذاب و تماشایی بود.

فیلم صورت زخمی توانست با تحسین گسترده منتقدان مواجه شود و نمرات خارق‌العاده‌ای را دریافت کند. منتقدان این فیلم را در زمینه‌های فیلم‌نامه، عملکرد گروه بازیگری و کارگردانی مورد تحسین قرار دادند.

فیلم صورت زخمی طی مراسم گلدن گلوب نیز در سه بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین موسیقی متن نامزد دریافت جایزه شده بود که از کسب آن‌ها بازماند.

این فیلم فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت و توانست تحسین مخاطبان را نیز به همراه داشته باشد. فیلم صورت زخمی با بودجه تولید 37 میلیون دلاری خود توانست حدود 66 میلیون دلار فروش کند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آل پاچینو، میشل فایفر، استیون باوئر، ماری الیزابت ماسترانتینایو، رابرت لوگیا، فهرید موری آبراهام، مارک مارگولیس، ریچارد بلزر و هریس یولین اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم صورت زخمی بدین شرح است: فیلم با سخنرانی فیدل کاسترو شروع می‌شود. در این سخنرانی کاسترو اجازه بازشدن دروازه‌های بندر ماریل و بیرون رفتن هزاران پناهنده کوبایی به سمت فلوریدا را می‌دهد. برخی از این پناهندگان بعد از رسیدن به آمریکا رو به کارهای گانگستری آوردند. سکانس آغازین یکی از این پناهندگان یعنی تونی مونتانا را که جزو ۱۲۵۰۰۰ پناهنده کوبایی و یکی از دست کم ۲۵۰۰۰ کوبایی دارای پیشینه جنایی را نشان می‌دهد.




بنر فیلم مرد ایرلندی
پوستر فیلم مرد ایرلندی
دو زبانه

مرد ایرلندی

The Irishman
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: Steven Zaillian
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert De NiroRobert De Niro
Al PacinoAl Pacino
Joe PesciJoe Pesci
Stephen GrahamStephen Graham
Ray RomanoRay Romano
Harvey KeitelHarvey Keitel

درباره فیلم مرد ایرلندی


مرد ایرلندی (The Irishman‎) نیز بدون شک استحقاق آن را داراست که در این لیست حضور داشته باشد. این فیلم با الهام از رمانی به نام شنیده‌ام خانه‌ها را رنگ می‌کنی اثر چارلز برنت ساخته شد. وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده مارتین اسکورسیزی قرار داشت. افرادی چون رابرت دنیرو، جین رزنتال، گاستون پاولوویچ و اما تیلینگر کاسکاف نیز در امر تهیه‌کنندگی اسکورسیزی را همراهی کردند. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط استیون زایلیان نوشته شد.

این فیلم جدید با تحسین منتقدان مواجه شد و مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های بازیگری، شخصیت‌پردازی‌ و کارگردانی تمجید کردند.

این فیلم در مراسم اسکار در ده بخش (ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی) نامزد جایزه شده بود که در هیچ رشته‌ای موفق نشد جایزه اسکار را کسب کند. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در پنج رشته نامزد بود که در هیچ‌ رشته‌ای موفق به کسب جایزه گلدن گلوب نشد.

فیلم مرد ایرلندی با بودجه عظیم 159 میلیون دلاری ساخته شد. از آنجایی که این فیلم توسط سرویس نت‌فلیکس عرضه شد، نمی‌توان میزان درآمد حاصل از آن را تخمین زد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی، بابی کاناوله، آنا پاکوین، هاروی کایتل و ری رومانو اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم مرد ایرلندی بدین شرح است: حوادث فیلم از دهه 1950 میلادی آغاز می‌شود؛ یک راننده کامیون به نام فرانک شیرن با راسل بوفالینو، یکی از روسای مافیا آشنا می‌شود. شیران با بالا رفتن مقامش و تبدیل شدن به یک قاتل قراردادی حرفه‌ای، شروع به کار برای جیمی هوفا می‌کند. هوفا از رهبران اتحادیه کارگران در آمریکا بود که با مافیا و جرائم سازمان یافته ارتباط داشت.




بنر فیلم پدرخوانده

پدرخوانده

The Godfather
کارگردان: Francis Ford Coppola نویسنده: Francis Ford Coppola , Mario Puzo
سال انتشار:1972محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Marlon BrandoMarlon Brando
Al PacinoAl Pacino
James CaanJames Caan
Richard S. CastellanoRichard S. Castellano
Robert DuvallRobert Duvall
Sterling HaydenSterling Hayden

درباره فیلم پدرخوانده


پدرخوانده (The Godfather) یکی دیگر از بهترین فیلم های آل پاچینو محسوب می‌شود که جزو ماندگارترین آثار تاریخ سینما به‌حساب می‌آید. فیلم پدرخوانده براساس رمانی به همین نام اثر ماریو پوزو تولید شد. فرانسیس فورد کوپولا کارگردان و نویسنده و آلبر اس. رودی نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

بسیاری از منتقدان فیلم پدرخوانده را به‌عنوان بهترین فیلم تاریخ سینما معرفی کردند. این فیلم به دلیل بازی محشر گروه بازیگری، موسیقی متن شنیدنی، کارگردانی عالی و شخصیت‌پردازی‌های قدرتمند با تحسین منتقدان مواجه شد.

فیلم پدرخوانده در مراسم اسکار سال 1973 در 11 رشته نامزد جایزه بود که در چهار رشته بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد (برای بازی مارلون براندو)، بهترین فیلم‌نامه اقتباسی و بهترین موسیقی فیلم موفق به کسب جایزه اسکار شد.

این فیلم طی مراسم گلدن گلوب در شش رشته نامزد دریافت شده بود و در پنج رشته بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد فیلم درام، بهترین فیلم‌نامه و بهترین موسیقی توانست جایزه گلدن گلوب را کسب کند.

موفقیت اصلی فیلم پدرخوانده در گیشه رخ داد؛ این فیلم استقبال گسترده مخاطبان را به همراه داشت. فیلم پدرخوانده که با بودجه 7 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 287 میلیون دلار فروش کرد.

مارلون براندو، آل پاچینو، جیمز کان، رابرت دووال، ریچارد کاستلانو، استرلینگ هایدن، جان مارلی، ریچارد کونته، دایان کیتن، جان کازال، سوفیا کوپولا و تالیا شایر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم پدرخوانده بدین شرح است: فیلم با جشن عروسی کانی، دختر دون ویتو کورلئونه با کارلو ریزی در لانگ بیچ نیویورک در اواخر تابستان ۱۹۴۵ آغاز می‌شود. وقت پدرخوانده جهت شنیدن خواهش‌های دوستان و زیردستان چاپلوس پر شده ‌است. یکی از این خواهش‌ها را پسر او، جانی فونتن خواننده مطرح می‌کند. او به نفوذ کورلئونه جهت به‌دست آوردن یک نقش در فیلمی که توسط جک ولتز تهیه می‌شود، احتیاج دارد. دون کورلئونه به او اطمینان می‌دهد که همه چیز را درست کند. در ادامه فیلم روی تاریک خود را نشان داده و زندگی دنیای تبه‌کاری را به‌تصویر می‌کشد.




بنر فیلم پدرخوانده: قسمت دوم

پدرخوانده: قسمت دوم

The Godfather: Part II
کارگردان: Francis Ford Coppola نویسنده: Francis Ford Coppola
سال انتشار:1974محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Al PacinoAl Pacino
Robert De NiroRobert De Niro
Robert DuvallRobert Duvall
Diane KeatonDiane Keaton
John CazaleJohn Cazale
Talia ShireTalia Shire

درباره فیلم پدرخوانده: قسمت دوم


پس از موفقیت‌های فیلم نخست پدرخوانده، سازندگان تصمیم به تولید دنباله این فیلم با نام پدرخوانده: قسمت دوم (The Godfather Part II) گرفتند. وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده فرانسیس فورد کاپولا قرار داشت. در امر تهیه‌کنندگی گری فردیکسون و فرد راث و در امر نویسندگی ماریو پوزو به کاپولا کمک کردند.

ابتدا کاپولا در پی اختلافاتش با کمپانی پارامونت پیکچرز تمایل نداشت تا قسمت دوم را تولید کند؛ اما در ادامه به شرط جلوگیری از دخالت‌های کمپانی حاضر به تولید دنباله شد. البته بعد این فیلم‌ساز اعتراف کرد که باید تنها فیلم نخست را می‌ساخت.

با وجود حاشیه‌های فراوان در تولید، فیلم پدرخوانده: قسمت دوم به موفقیت‌های فیلم قبلی ادامه داده و تحسین گسترده آن‌ها را به همراه داشت. برخی از منتقدان این فیلم را از فیلم نخست قدرتمند‌تر می‌دانند. فیلم دوم پدرخوانده نیز در زمینه‌های فیلم‌نامه، کارگردانی و عملکرد گروه بازیگری تمجید منتقدان را به همراه داشت.

فیلم دوم پدرخوانده طی مراسم اسکار در نه بخش نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت در شش بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین فیلم‌نامه اقتباسی، بهترین کارگردانی هنری و بهترین موسیقی توانست این جایزه را کسب کند.

فیلم پدرخوانده: قسمت دوم در مراسم گلدن گلوب عملکرد قدرتمندانه‌ای نداشت. این فیلم طی این مراسم در شش بخش ازجمله بهترین فیلم درام و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شده بود که موفق به کسب آن‌ها نشد.

فیلم دوم پدرخوانده در بخش فروش نتوانست به اندازه فیلم نخست قدرتمند ظاهر شود؛ اما این اثر با این‌حال فروش بسیار خوبی را در گیشه تجربه کرد. این فیلم که با بودجه 13 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 88 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آل پاچینو، رابرت دنیرو، رابرت دووال، دایان کیتن، جان کازال، تالیا شایر، لی استراسبرگ، مایکل وی. گازو، مرگانا کینگ، اریکا یون، اورسته بالدینی، تام روسکوئی و فرانچسکا د ساپیو اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال 1901 خانواده ویتو آندولینی 9 ساله پس از توهین پدرش به دون چیچو، رئیس محلی مافیا در کورلئونه، سیسیل کشته می‌شوند. ویتو به شهر نیویورک فرار می‌کند و به عنوان ویتو کورلئونه در جزیره الیس مشغول به کار می‌شود. در سال 1958 مایکل کورلئونه در جریان نخستین مهمانی عشای ربانی پسر خود در دریاچه تاهو، به عنوان دون جدید خانواده کورلئونه جلساتی را برگزار می‌کند.




بنر فیلم پدرخوانده: قسمت سوم

پدرخوانده: قسمت سوم

The Godfather: Part III
کارگردان: Francis Ford Coppola نویسنده: Francis Ford Coppola , Mario Puzo
سال انتشار:1990محصول: ایتالیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Al PacinoAl Pacino
Diane KeatonDiane Keaton
Talia ShireTalia Shire
Andy GarcíaAndy García
Eli WallachEli Wallach
Joe MantegnaJoe Mantegna

درباره فیلم پدرخوانده: قسمت سوم


پدرخوانده: قسمت سوم (The Godfather: Part III) نام سومین وآخرین فیلم مجموعه پدرخوانده است که در سال 1990 اکران شد. به مانند فیلم‌های قبلی، وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده فرانسیس فورد کاپولا قرار داشت. ماریو پوزو و وینسنت پاتریک نیز در امر نویسندگی کاپولا را همراهی کردند.

این فیلم به اندازه دو فیلم قبلی نتوانست با تحسین گسترده منتقدان مواجه شود. البته فیلم پدرخوانده: قسمت سوم در بخش‌های فیلم‌نامه، عملکرد گروه بازیگری و کارگردانی درمجموع نقدهای مثبتی را دریافت کرد.

این فیلم یکی از بزرگ‌ترین ناکامان مراسم‌های معتبر سینمایی محسوب می‌شود. فیلم پدرخوانده: قسمت سوم طی مراسم اسکار در هفت بخش (ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی) نامزد دریافت جایزه شده بود که در هیچ بخشی موفق به کسب جایزه نشد.

فیلم پدرخوانده: قسمت سوم طی مراسم گلدن گلوب در هفت بخش (ازجمله بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه) نامزد دریافت جایزه بود که نتوانست هیچ جایزه‌ای را کسب کند.

این فیلم فروشی خوبی در باکس‌آفیس داشت و توانست مورد توجه مخاطبین قرار بگیرد. فیلم پدرخوانده: قسمت سوم که با بودجه 54 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 136 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آل پاچینو، دایان کیتن، اندی گارسیا، تالیا شایر، سوفیا کوپولا، جو مانتگنا، الی والاش، جرج همیلتون، ریچارد برایت، بریجیت فوندا، جسیکا دی‌چیکو، انتسو روبوتی، والریا سابل، ویتو آنتوئوفرمو، آلساندرو روسپولی، رمو رموتی، انریکو لوتسی و ماریو دوناتونه اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال ۱۹۷۹ مایکل کورلئونه که در آستانه ۶۰ سالگی‌ قرار دارد با احساس گناه ناشی از شیوه‌های بی‌رحمانه‌اش حهت رسیدن به قدرت و به خصوص دادن دستور قتل فردو، برادرش، رو به روست. مایکل بخش بزرگی از ثروت عظیمش را وقف خیریه می‌کند. مایکل و کی از همدیگر طلاق گرفته‌اند. فرزندانش آنتونی و مری با کی زندگی می‌کنند.




بنر فیلم سرپیکو
پوستر فیلم سرپیکو

سرپیکو

Serpico
کارگردان: Sidney Lumet نویسنده: Waldo Salt , Norman Wexler
سال انتشار:1973محصول: ایتالیا , ایالات متحده
Al PacinoAl Pacino
Jack KehoeJack Kehoe
Biff McGuireBiff McGuire
Cornelia SharpeCornelia Sharpe
James TolkanJames Tolkan
M. Emmet WalshM. Emmet Walsh

درباره فیلم سرپیکو


سرپیکو (Serpico) جزو بهترین فیلم های آل پاچینو محسوب می‌شود که در سال 1973 اکران شد. این فیلم به کارگردانی سیدنی لومت، تهیه‌کنندگی دینو دلارنتیس و نویسندگی پیتر ماس و والدو سالت ساخته شد. از فیلم سرپیکو به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌ها دهه 70 میلادی یاد می‌شود.

فیلم سرپیکو نقدهای مثبتی را دریافت کرد و با تمجید منتقدان مواجه شد. منتقدان فیلم سرپیکو را به دلیل عملکرد محشر بازیگران، شخصیت‌پردازی‌های عالی و کارگردانی قدرتمند مورد تحسین قرار دادند.

فیلم سرپیکو در مراسم اسکار در دو بخش بهترین بازیگر مرد برای بازی آل پاچینو و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی نامزد دریافت جایزه شده بود که در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را کسب کند. این فیلم در مراسم گلدن گلوب نیز در دو بخش بهترین فیلم درام و بهترین بازیگر مرد فیلم درام نامزد دریافت جایزه بود که درنهایت موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم درام برای بازی آل پاچینو شد.

در این فیلم آل پاچینو، جان رندولف، جک کهو، تونی رابرتس، الن ریچ، جیمز تولکان، آلبرت هندرسون، هایمه سانچز و استیون پرلمن به ایفای نقش پرداختند. فیلم سرپیکو در گیشه عملکرد بسیار خوبی داشت و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کرد. این فیلم با بودجه تولید 3.3 میلیون دلاری خود، چیزی درحدود 23 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم سرپیکو بدین شرح است: فرانک سرپیکو به نیروی پلیس منطقه ۸۲ نیویورک می‌پیوندد و به عنوان پلیسی تازه‌کار مشغول به فعالیت می‌شود. او چون آرزوی کارآگاه شدن در سر دارد، به دایره جنایی منتقل می‌شود و هم‌زمان در دانشگاه نیویورک به تحصیل می‌پردازد. سرپیکو با مقام ارشد خود کنار نمی‌آید و از بازرس مکلین می‌خواهد که او را به منطقه بیست و یکم منتقل کند. در نخستین روز فعالیت خود در این منطقه، می‌خواهند به او باج بدهند.




بنر فیلم وکیل مدافع شیطان
پوستر فیلم وکیل مدافع شیطان

وکیل مدافع شیطان

The Devil's Advocate
کارگردان: Taylor Hackford نویسنده: Jonathan Lemkin , Tony Gilroy
سال انتشار:1997محصول: آلمان , ایالات متحده
Keanu ReevesKeanu Reeves
Al PacinoAl Pacino
Charlize TheronCharlize Theron
Jeffrey JonesJeffrey Jones
Judith IveyJudith Ivey
Connie NielsenConnie Nielsen

درباره فیلم وکیل مدافع شیطان


وکیل مدافع شیطان (The Devil's Advocate) یک فیلم معمایی به کارگردانی تیلور هاکفورد است که براساس رمانی به همین نام اثر اندرو نیدرمن ساخته شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده آرنولد کوپلسون و آرنان میلشان قرار داشت. داستان این فیلم نیز توسط جاناتان لیمکین و تونی گیلروی به رشته تحریر درآمد.

این فیلم عمدتا با نقدهای مثبت منتقدان روبه‌رو شد و تحسین آن‌ها را به همراه داشت. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری (به‌خصوص بازی آل پاچینو)، فیلم‌نامه و کارگردانی تمجید کردند.

فیلم وکیل مدافع شیطان با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شد و فروش بسیار خوبی را در گیشه تجربه کرد. این فیلم که با بودجه 57 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 153 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. آل پاچینو، کیانو ریوز، شارلیز ترون، جفری جونز، کانی نیلسن، کریگ تی. نلسن و جودیت ایوی ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم وکیل مدافع شیطان بدین شرح است: کوین لومکس یک وکیل بسیار موفق در شهر جکسون ویلایالت فلوریدا است که تاکنون در تمام پرونده‌هایش به پیروزی رسیده است. او طی یکی از مراحل دفاع از موکلش که یک معلم مدرسه است و به جرم کودک آزاری دستگیر شده در سالن دادگاه پی می‌برد که موکلش گناه‌کار است. کوین به دلیل صرفاً برنده شدن کیس دادگاهی به دفاع از حقوق مرد گناه‌کار می‌پردازد و درنهایت پیروز می‌شود. درجشن پیروزی وی، جان میلتون به کوین پیشنهاد کار با حقوق بسیار عالی را در شهر نیویورک می‌دهد. مادر کوین نیز که یک راهبه است، به وی هشدار می‌دهد که زندگی در شهرهای بزرگ، همراه با آلوده شدن به گناه است؛ اما کوین به حرف مادرش توجه نمی‌کند و به همراه همسرش مری به منهتن نقل مکان می‌کند.




بنر فیلم مخمصه

مخمصه

Heat
کارگردان: Michael Mann نویسنده: Michael Mann
سال انتشار:1995محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Al PacinoAl Pacino
Robert De NiroRobert De Niro
Val KilmerVal Kilmer
Jon VoightJon Voight
Tom SizemoreTom Sizemore
Diane VenoraDiane Venora

درباره فیلم مخمصه


مخمصه (Heat) را نیز می‌توان یکی از بهترین فیلم های آل پاچینو توصیف کرد که توجه بسیاری از منتقدان و مخاطبان را به سمت خود جلب کرد. مایکل مان به‌عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده در این فیلم همکاری داشت. آرت لینسون نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم جنایی مخمصه تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد. این فیلم در زمینه‌های بازیگری، فیلم‌نامه و کارگردانی مورد تحسین قرار گرفت. فیلم مخمصه در بخش فروش موفق ظاهر شد و توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کند. این فیلم که با بودجه 60 میلیون دلاری خود، حدود 187 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم مخمصه به ایفای نقش پرداختند می‌توان به رابرت دنیرو، آل پاچینو، وال کیلمر، تام سایزمور، ناتالی پورتمن، اشلی جاد، جان وویت و هیزل گودمن اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک دزد حرفه‌ای به نام نیل مک‌کالی دزدی همراه با دستیار قماربازش کریس شیهرلیس و مایکل کریتو و دو دستیار دیگرش دست به دزدی خطرناکی در یک ماشین حمل پول می‌زنند و با ۱٫۶ میلیون دلار فرار می‌کند؛ اما یکی از نگهبانان در این جریان به دست وینگرو کشته می‌شود. آن‌ها خیلی زود محل را ترک می‌کنند. نیل که از قتل نگهبان‌ها عصبانی است تصمیم می گیرد وینگرو را بکشد، اما وینگرو فرار می‌کند. پس از سرقت صاحبکار نیل به او می‌گوید که این پول برای شخصی به نام رابرت بن زنت است و اگر پول را به او بدهند، جایزه‌ای نصیبشان خواهد شد.




بنر فیلم راه کارلیتو
پوستر فیلم راه کارلیتو

راه کارلیتو

Carlito's Way
کارگردان: Brian De Palma نویسنده: David Koepp
سال انتشار:1993محصول: ایالات متحده
Al PacinoAl Pacino
Sean PennSean Penn
Penelope Ann MillerPenelope Ann Miller
Luis GuzmánLuis Guzmán
James RebhornJames Rebhorn
Viggo MortensenViggo Mortensen

درباره فیلم راه کارلیتو


راه کارلیتو (Carlito’s way) یک فیلم جنایی و درام به کارگردانی برایان دی پالما است که در سال 1993 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده مارتین برگمن، مایکل اسکات برگمن و ویلی بار قرار داشت. فیلم‌نامه فیلم راه کارلیتو توسط دیوید کپ به رشته تحریر درآمد. این فیلم برپایه رمان راه کارلیتو و بعد از ساعت‌ها اثر ادوین تورز ساخته شد.

فیلم راه کارلیتو با نقدهای مختلفی مواجه شد و نمرات متوسط را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را در زمینه‌های بازیگری و شخصیت‌پردازی‌ها مورد تحسین قرار دادند؛ اما اعتقاد داشتند فیلم‌نامه این اثر حفرات زیادی دارد که نمی‌تواند مخاطب راضی کند.

فیلم راه کارلیتو فروش چندان قدرتمندانه‌ای در گیشه نداشت و تنها کمی بیشتر از بودجه تولیدش فروش کرد. این فیلم که با بودجه 30 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 37 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروخت.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای می‌توان به آل پاچینو، شان پن، پنلوپه آن میلر، لوئیس گازمن، جان لگویزمائو، ساندرا سانتیاگو و ویگو مورتنسن اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم راه کارلیتو بدین شرح است: کارلیتو بعد از ۵ سال زندان نزد معشوق قدیم خود، گیل بازمی‌گردد تا او را ملاقات کند. رابطه آن‌ها به زیبایی از نو شروع می‌شود و پله به پله جلو می رود. کارلیتو خلافکاران معروفی را می‌شناسد اما به علت علاقه به معشوقه‌اش نمی‌خواهد هرگز به زندان بیفتد و از کارهای خلاف کناره‌گیری می‌کند؛ اما دیوید جهت رفع مشکلاتش او را گرفتار می‌کند.




بنر فیلم بوی خوش زن
پوستر فیلم بوی خوش زن

بوی خوش زن

Scent of a Woman
کارگردان: Martin Brest نویسنده: Bo Goldman
سال انتشار:1992محصول: ایالات متحده
Al PacinoAl Pacino
Chris O'DonnellChris O'Donnell
James RebhornJames Rebhorn
Gabrielle AnwarGabrielle Anwar
Philip Seymour HoffmanPhilip Seymour Hoffman
Bradley WhitfordBradley Whitford

درباره فیلم بوی خوش زن


بوی خوش یک زن (Scent of a Woman) جزو فیلم های موفق کارنامه آل پاچینو محسوب می‌شود که افتخارات زیادی را برای این بازیگر به ارمغان آورد. این فیلم درواقع اثری بازسازی شده از یک فیلم ایتالیایی است. مارتن برست به‌عنوان تهیه‌کننده و کارگردانی این پروژه همکاری داشت. بو گلدمن نیز فیلم‌نامه این فیلم را نوشت.

فیلم عاشقانه بوی خوش یک زن پس از اکران با تحسین گسترده منتقدان مواجه شد و نمرات خارق‌العاده‌ای را دریافت کرد. منتقدان در درجه نخست بازی عالی گروه بازیگری، به‌خصوص ایفای نقش آل پاچینو را مورد تحسین قرار دادند. بسیاری از منتقدان از بازی فوق‌العاده آل پاچینو در این فیلم به‌عنوان یکی از ماندگارترین نقش‌آفرینی‌های تاریخ سینما یاد کردند.

منتقدان همچنین این فیلم را در زمینه‌های کارگردانی و فیلم‌نامه مورد تحسین قرار دادند. فیلم بوی خوش یک زن طی مراسم اسکار دربخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه اقتباسی و بهترین بازیگر مرد نامزد دریافت جایزه بود که درنهایت موفق شد جایزه بهترین بازیگر مرد را برای بازی آل پاچینو کسب کند.

این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز موفق شد مهم‌ترین جوایز مراسم یعنی بهترین فیلم‌نامه، بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلم درام را کسب کند. آل پاچینو، کریس اودانل، جیمز ربهورن، گابریله انور، فیلیپ سیمور هافمن، آن دوانگ و فرانسی سوئیفت ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم بوی خوش یک زن عملکرد قدرتمندانه در گیشه داشت و در جلب نظر مخاطبان بسیار موفق بود. این فیلم که با بودجه 31 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 134 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک دانشجوی کالج به اسم چارلز سیمس جهت تامین هزینه تحصیل خود به دنبال کار می‌گردد و سرانجام شغل پرستاری آخر هفته از یک افسر نابینای ارتش آمریکا به نام سرهنگ فرانک اسلید را به دست می‌آورد. چارلز در مدرسه خود دچار مشکلی شده که اگر حل نشود باعث به اخراج او از مدرسه می‌شود. سرانجام چارلز به کلنل اسلید کمک میکند تا از خودکشی رهایی یابد و کلنل نیز جهت کمک به چارلز در مراسم کمیته انضباطی و بدون اطلاع قبلی حاضر می‌شود و سخنرانی افتخارآمیز او که شاید نقطه اوج داستان نیز باشد، باعث می‌شود که کمیته انضباطی به نفع چارلز رای دهد.




بنر فیلم بعدازظهر سگی
پوستر فیلم بعدازظهر سگی

بعدازظهر سگی

Dog Day Afternoon
کارگردان: Sidney Lumet نویسنده: Frank Pierson
سال انتشار:1975محصول: ایالات متحده
Al PacinoAl Pacino
John CazaleJohn Cazale
Charles DurningCharles Durning
Chris SarandonChris Sarandon
James BroderickJames Broderick
William BogertWilliam Bogert

درباره فیلم بعدازظهر سگی


بعدازظهر سگی (Dog Day Afternoon) فیلمی به کارگردانی سیدنی لومت است که براساس مقاله پسران در بانک اثر پی. اف. کلوگ ساخته شد؛ این مقاله در مجله لایف به چاپ رسیده بود. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده مارتین برگمن و مارتین الفاند قرار داشت. داستان فیلم بعدازظهر سگی توسط فرانک پیرسون به رشته تحریر درآمد.

فیلم بعدازظهر سگی نقدهای مثبتی از جانب منتقدان دریافت کرد و با تحسین آن‌ها مواجه گشت. منتقدان این فیلم را در زمینه‌های کارگردانی، عملکرد گروه بازیگری و شخصیت‌پردازی‌ها مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم طی مراسم اسکار در شش بخش (ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی) نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت تنها موفق به کسب جایزه بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی شد. فیلم بعدازظهر سگی در مراسم گلدن گلوب نیز در شش رشته ازجمله بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه بود که درنهایت در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را کسب کند.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم بعدازظهر سگی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آل پاچینو، جان کازال، کریس ساراندون، جیمز برودریک، کریسس ساراندون، مارشا هاف‌رکت و چارلز دارنینگ اشاره کرد.

فیلم بعد از ظهر سگی فروش خارق‌العاده‌ای در گیشه داست و توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کند. این فیلم که تنها با بودجه 1.8 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 50 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بعد از ظهر سگی داستان مردی به نام سانی را به تصویر می‌کشد که جهت تامین هزینه عمل معشوقه‌اش، به کمک دوستش ساول دست به سرقت بانک می‌زند که به گروگان‌گیری و توجه پلیس اف‌بی‌آی، رسانه‌ها و مردم می‌انجامد.




بنر فیلم بی خوابی
پوستر فیلم بی خوابی

بی خوابی

Insomnia
کارگردان: Christopher Nolan نویسنده: Hillary Seitz
سال انتشار:2002محصول: ایالات متحده
Al PacinoAl Pacino
Robin WilliamsRobin Williams
Hilary SwankHilary Swank
Maura TierneyMaura Tierney
Martin DonovanMartin Donovan
Nicky KattNicky Katt

درباره فیلم بی خوابی


بی‌خوابی (Insomnia) یکی دیگر از آثاری است که شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های آل پاچینو را داراست. وظیفه کارگردانی فیلم بی‌خوابی برعهده کریستوفر نولان قرار داشت. پال یونگر ویت، ادوارد ال. مک‌دانل، برودریک جانسون و اندرو کوزوه نیز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه فیلم بی‌خوابی نیز توسط هیلاری سیتز نوشته شد.

فیلم بی‌خوابی دیدگاه‌های مثبت منتقدان را به همراه داشت و توجه آن‌ها را به سمت خود جلب کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه، فیلم‌برداری، کارگردانی و عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند.

فیلم بی‌خوابی فروش بسیار خوبی در گیشه داشت و در جلب نظر مخاطبان نیز بسیار موفق بود. این فیلم که با بودجه 46 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 113 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروخت.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آل پاچینو، رابین ویلیامز، هیلاری سوانک، مورا تیرنی، مارتین دونوان، نیکی کت، پال دولی و لورن کاردینال اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم بی‌خوبی بدین شرح است: داستان در منطقه‌ای در آلاسکا اتفاق می‌افتد، محلی که شش ماه شب و شش ماه روز است. این فیلم راجع به یک افسر اداره آگاهی است که در منطقه بالای خط قطب شمال در تابستان، که همیشه روز است، به پیگرد قانونی یک قتل می پردازد. جنازه دختر ۱۷ ساله‌ای که توسط شخصی ، برهنه پیدا می‌شود و آن پلیس به آن محل برای تحقیق احضار می‌شود که به دلیل همان عوامل محیطی دچار بی‌خوابی می‌شود.




بنر فیلم مامور اعدام
پوستر فیلم مامور اعدام

مامور اعدام

Hangman
کارگردان: Johnny Martin نویسنده: Michael Caissie , Charles Huttinger
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
Al PacinoAl Pacino
Karl UrbanKarl Urban
Brittany SnowBrittany Snow
Joe AndersonJoe Anderson
Sarah ShahiSarah Shahi
Sloane WarrenSloane Warren

درباره فیلم مامور اعدام


دارزن (Hangman) فیلمی به کارگردانی جانی مارتین است که در سال 2017 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده مایکل مندلسون و آرنولد ریفکین قرار داشت. داستان فیلم دارزن نیز توسط چارلز هاتینگر و مایکل کسی به رشته تحریر درآمد.

این فیلم به‌هیچ وجه در جلب نظر منتقدان موفق نبود و نمرات بسیار پایینی را دریافت کرد. منتقدان به فیلم‌نامه این اثر ایراد وارد کرده و اعتقاد داشتند که داستان آن کاملا باعث سردرگمی مخاطبان می‌شود. فیلم دارزن فروش خوبی نیز نداشت و نتوانست توجه مخاطبان را جلب کند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آل پاچینو، کارل اربن، بریتنی اسنو، سارا شاهی و جو اندرسون اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم دارزن بدین شرح است: فیلم داستان دو کارآگاه پلیس را نشان می‌دهد که در جستجوی یک قاتل سریالی‌اند.




بنر فیلم سوء رفتار
پوستر فیلم سوء رفتار

سوء رفتار

Misconduct
کارگردان: Shintaro Shimosawa نویسنده: Adam Mason , Simon Boyes
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Josh DuhamelJosh Duhamel
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Al PacinoAl Pacino
Glen PowellGlen Powell
Alice EveAlice Eve
Malin ÅkermanMalin Åkerman

درباره فیلم سوء رفتار


سو رفتار (Misconduct) فیلمی به کارگردانی شینتارو شیموساوا است که در سال 2016 اکران شد. الن واندر تهیه‌کننده و سایمون بویس و آدام میسون نویسندگان این پروژه بودند.

فیلم سو رفتار نتوانست تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد و نمرات بسیار پایینی را دریافت کرد. منتقدان فیلم سو رفتار را به دلیل شخصیت‌پردازی‌های ضعیف و فیلم‌نامه متناقص مورد انتقاد قرار دادند.

این فیلم در گیشه نیز بسیار ضعیف ظاهر شد و شکست بزرگی را در گیشه تجربه کرد. این فیلم که با بودجه 11 میلیون دلاری تولید شده بود، تنها حدود 2 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروخت. ازجمله بازیگرانی که در فیلم سو رفتار به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جاش دوهامل، آلیس ایو، مالین اکرمان، لی بیونگ-هان، جولیا استایلز، گلن پاول، آل پاچینو، آنتونی هاپکینز، گرگوری آلن ویلیامز، و کریس مارکت اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: آرتور دنینگ صاحب یک شرکت بزرگ دارویی است. او بسیار معشوقه خود را کنترل می‌کند. در ادامه معشوقه آرتور ربوده شده و عکس‌هایی از صورت کبودش برای آرتور ارسال می‌گردد. آرتور جهت نجات معشوقه‌اش باید کاری را انجام دهد که تمایلی به آن ندارد.




بنر فیلم درست کُشتن
پوستر فیلم درست کُشتن

درست کُشتن

Righteous Kill
کارگردان: Jon Avnet نویسنده: Russell Gewirtz
سال انتشار:2008محصول: ایالات متحده
Robert De NiroRobert De Niro
Carla GuginoCarla Gugino
50 Cent50 Cent
Al PacinoAl Pacino
Donnie WahlbergDonnie Wahlberg
Brian DennehyBrian Dennehy

درباره فیلم درست کُشتن


قتل عادلانه (Righteous Kill) فیلمی جنایی است که توسط جان اونت کارگردانی شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده آوی لرنر، دنیل ام. روزنبرگ، لاتی بروگمن و رندل امت قرار داشت. فیلم‌نامه فیلم قتل عادلانه توسط راسل گویرتز نوشته شد.

فیلم قتل عادلانه نقدهای مثبتی دریافت نکرد و واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت. منتقدان به فیلم‌نامه این اثر انتقاد داشتند و شخصیت‌پردازی‌های را بسیار ضعیف دانستند؛ آن‌ها تنها نکته مثبت فیلم را بازی محشر گروه بازیگری می‌دانستند.

فیلم قتل عادلانه در مقایسه با بودجه تولیدش فروش خوبی در گیشه نداشت و نتوانست سازندگانش را راضی کند. این فیلم که با بودجه 60 میلیون دلاری تولید شده بود، تنها حدود 78 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. رابرت دنیرو، آل پاچینو، دانی والبرگ، جان لگویزمائو، فیفتی سنت، کارلا گوجینو و برایان دنهی ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم قتل عادلانه بدین شرح است: تورک و روستر دو کارگاه مسن پلیس نیویورک که ۳۰ سال است با یکدیگر همکار هستند، در آستانه بازنشستگی به یک مورد جنایت برخورد می‌کنند که شباهت‌های زیادی به سری قتل‌های مجرمی که مدت‌ها پیش آن‌ها دستگیرش کرده بودند و به زندان انداخته بودند دارد و به این ترتیب آن‌ها فکر می‌کنند که این قتل‌ها توسط همان فرد صورت گرفته‌است؛ اما با ادامه قتل‌ها و مدارکی که در صحنه‌های جرم پیدا می‌شود به نتایج جدیدی دست پیدا می‌کنند.




بنر فیلم رفقای استوار
پوستر فیلم رفقای استوار

رفقای استوار

Stand Up Guys
کارگردان: Fisher Stevens نویسنده: Noah Haidle
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Christopher WalkenChristopher Walken
Al PacinoAl Pacino
Alan ArkinAlan Arkin
Julianna MarguliesJulianna Margulies
Addison TimlinAddison Timlin
Vanessa FerlitoVanessa Ferlito

درباره فیلم رفقای استوار


رفقای استوار (Stand Up Guys) نیز جزو بهترین فیلم های آل پاچینو محسوب می‌شود که این بازیگر در آن حضور درخشانی داشت. درواقع بازی عالی آل پاچینو دلیل اصلی حضور این فیلم در این لیست بود.

وظیفه کارگردانی فیلم رفقای استوار برعهده فیشر استیونس قرار داشت. سیدنی کیمل، تام روزنبرگ، گری لوکسی و جیم تابر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. داستان فیلم رفقای استوار نیز توسط نوآ هیدل نوشته شد.

فیلم رفقای استوار با نقدهای منفی منتقدان را در پی داشت و نمرات پایینی را دریافت کرد. منتقدان به فیلم‌نامه، داستان و کارگردانی این فیلم ایرادات متعددی وارد کرده و فیلم را ضعیف توصیف کردند.

فیلم رفقای استوار در گیشه نیز شکست خورد و مورد استقبال مخاطبان قرار نگرفت. این فیلم که با بودجه 15 میلیون دلاری تولید شده بود، تنها حدود 5 میلیون دلار فروش کرد. در این فیلم آل پاچینو، کریستوفر واکن و آلن آرکین به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم رفقای استوار بدین شرح است: گانگستری پیر به نام ول پس از ۲۸ سال از زندان آزاد می‌شود و با همکاران قدیمی‌اش داک و هرش همراه می‌شود.




بنر فیلم دو برای پول
پوستر فیلم دو برای پول

دو برای پول

Two for the Money
کارگردان: D.J. Caruso نویسنده: Dan Gilroy
سال انتشار:2005محصول: ایالات متحده
Al PacinoAl Pacino
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Rene RussoRene Russo
Armand AssanteArmand Assante
Jeremy PivenJeremy Piven
Jaime KingJaime King

درباره فیلم دو برای پول


دو نفر برای پول (Two for the Money) فیلمی درام و جنایی به کارگردانی دی جی کاروسو است که در سال 2005 اکران شد. جیمز جی. روبینسون تهیه‌کننده و دن گیلروی نویسنده این فیلم بودند.

فیلم دو نفر برای پول نقدهای متوسطی را دریافت کرد و واکنش‌های گوناگون منتقدان را در پی داشت. منتقدان نسبت به شخصیت‌پردازی‌ها و فیلم‌نامه انتقاد داشتند، اما عملکرد عالی گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم در گیشه عملکرد بسیار بدی داشت و حتی نتوانست هزینه تولید خود را جبران کند. فیلم دونفر برای پول که با بودجه 35 میلیون دلاری تولید شده بود، تنها حدود 30 میلیون دلاری فروش کرد. آل پاچینو، متیو مک‌کانهی، رنه روسو، آرماند آسانته، جرمی پیون، جایمی کینگ، کارلی پوپ، جیمز کرک، کوین چاپمن و سوزان وارد ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم دو نفر برای پول بدین شرح است: براندون یک بازیکن معروف فوتبال آمریکایی طی یکی از مسابقات با مصدومیت شدیدی مواجه می‌شود و مجبور به خانه‌نشینی می‌گردد. براندون تصمیم می‌گیرد که در بنگاه شرط‌بندی مشغول به کار شود. از آنجا که او خود یک ورزشکار تمام‌عیار بوده ‌است، بیشتر پیش‌بینی‌هایش درست از آب درمی‌آید، تا جایی که نظر والتر، رئیس یکی از بزرگترین بنگاه‌های شرط‌بندی را در نیویورک به خود جلب می‌کند و آینده جدیدی را پیش روی خود می‌بیند.




بنر فیلم دانی کالینز
پوستر فیلم دانی کالینز

دانی کالینز

Danny Collins
کارگردان: Dan Fogelman نویسنده: Dan Fogelman
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
Al PacinoAl Pacino
Jennifer GarnerJennifer Garner
Annette BeningAnnette Bening
Bobby CannavaleBobby Cannavale
Melissa BenoistMelissa Benoist
Christopher PlummerChristopher Plummer

درباره فیلم دانی کالینز


از دنی کالینز (Danny Collins) نیز می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین فیلم های آل پاچینو یاد کرد که در سال 2014 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده دن فوگلمن قرار داشت. نیمیت منکاد و جسی نلسون نیز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم دنی کالینز نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد و با واکنش‌های مثبت منتقدان روبه‌رو شد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری و کارگردانی تمجید کردند. آل پاچینو برای حضور در این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی شده بود که موفق به کسب آن نشد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم دنی کالینز حضور داشتند می‌توان به آل پاچینو، جنیفر گارنر، آنت بنینگ و بابی کاناواله اشاره کرد. این فیلم در گیشه نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. فیلم دنی کالینز که با بودجه 10 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 10 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم دنی کالینز بدین شرح است: داستان فیلم برگرفته از یک داستان واقعی راجع‌به یک ستاره راک به اسم دنی کالینز در دهه ۱۹۷۰ میلادی است که زندگی‌اش دچار ناملایماتی شده و او را خسته و ناامید کرده است، اما مدیر برنامه‌هایش نامه‌ای را رو می‌کند که چهل سال قبل از جانب جان لنون برای او نگاشته شده بود، ولی هرگز به دست او نرسیده بود که همین باعث دگرگونی در نحوه زندگی این ستاره سالخورده می‌شود.




بنر فیلم پسر هیچکس
پوستر فیلم پسر هیچکس

پسر هیچکس

The Son of No One
کارگردان: Dito Montiel نویسنده: Dito Montiel
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Channing TatumChanning Tatum
Al PacinoAl Pacino
Juliette BinocheJuliette Binoche
Katie HolmesKatie Holmes
James RansoneJames Ransone
Ray LiottaRay Liotta

درباره فیلم پسر هیچکس


پسر هیچکس (The Son of No One) اثری به کارگردانی و نویسندگی دیتو مونتیل است که در سال 2011 اکران شد. فیلم پسر هیچکس برپایه کتابی به همین نام ساخته شد.

فیلم پسر هیچکس به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و در جلب نظر منتقدان موفق نبود. در این فیلم بازیگرانی همچون چانینگ تاتوم، آل پاچینو، ژولیت بینوش، کتی هولمز، تریسی مورگان، ری لیوتا، پت کی‌یرنان و جیزلا مارنگو به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم در گیشه نیز شکست خورد و نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. فیلم پسر هیچکس که با بودجه 15 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 1.1 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال 2002 پلیس تازه‌کار جوانی به اسم جاناتان وایت، زیر نظر کاپیتان ماریون مترز در محله کوئینز در نیویورک، جایی که بزرگ شده بود انجام وظیفه می‌کرد. او برای ثابت کردن خود به همسرش کری و دختر جوان بیمارش، به سختی کار می‌کند تا زندگی معمول خود را حفظ کند؛ اما، یک منبع ناشناس اطلاعات جدیدی را راجع‌به دو قتل حل نشده در 16 سال پیش آشکار می‌کند.




بنر فیلم مردمی که می‌شناسم

مردمی که می‌شناسم

People I Know
کارگردان: Daniel Algrant نویسنده: Jon Robin Baitz
سال انتشار:2002محصول: آلمان , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Al PacinoAl Pacino
Kim BasingerKim Basinger
Ryan O'NealRyan O'Neal
Téa LeoniTéa Leoni
Jonathan WalkerJonathan Walker
Richard SchiffRichard Schiff

درباره فیلم مردمی که می‌شناسم


مردمی که من می‌شناسم (People I Know) یک فیلم در ژانر درام و جنایی است که توسط دانیل آلگرانت کارگردانی شد. وظیفه نویسندگی این فیلم نیز برعهده جان روبین بیتز قرار داشت.

فیلم مردمی که من می‌شناسم به‌هیچ‌وجه نتوانست تحسین منتقدان را برانگیزد و نمرات بسیار پایینی دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به آل پاچینو، کیم بسینگر، رایان اونیل، تیا لئونی، ریچارد شیف، بیل نون، رابرت کلاین و مارک وبر اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک کارگزار مطبوعاتی نیویورک وقتی مشتری اصلی او درگیر یک رسوایی بزرگ می‌شود، باید تلاش خود را آغاز کند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های آل پاچینو

عکس پروفایل

شما