خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم و سریال‌های الیزا تیلور

بهترین فیلم‌‌های الیزا تیلور کدامند؟ الیزا تیلور، بانوی هنرمند جذاب استرالیایی می‌باشد که با حضور درخشان خود در فیلم و سریال‌های جذاب با قصه‌های ناب و درجه یک، در سراسر دنیا میلیون‌ها طرفدار دارد.

در این مقاله قصد داریم نگاهی به بهترین فیلم و سریال‌های الیزابت تیلور بیاندازیم؛ با ملوفیلم همراه باشید.




بنر فیلم ارث کریسمس
پوستر فیلم ارث کریسمس

ارث کریسمس

Christmas Inheritance
کارگردان: Ernie Barbarash نویسنده: Dinah Eng
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
Eliza TaylorEliza Taylor
Andie MacDowellAndie MacDowell
Jake LacyJake Lacy
Ben RosenbaumBen Rosenbaum
Neil CroneNeil Crone
Michael XavierMichael Xavier

درباره فیلم ارث کریسمس


یکی از بهترین فیلم‌های الیزابت تیلور که می‌توانید با تماشای آن از یک قصه تماشایی و بازی هنرمندانه این بازیگر لذت ببرید، فیلم وارث کریسمس به کارگردانی امی بارباراش می‌باشد.

فیلم 124 دقیقه ای وارث کریسمس در ژانر عاشقانه - کمدی با حضور الیزابت تیلور، واکنش‌های مثبت زیادی از سوی تماشاگران دریافت کرد.

منتقدین و تماشاگران، فیلم سینمایی وارث کریسمس را خوب و جذاب ارزیابی کرده‌اند و از آن به عنوان یک فیلم کمدی عاشقانه شیرین یاد کرده‌اند.

این فیلم، گروه بازیگران خوب و درجه یکی دارد؛ اندی مک داول، جک لیسی، الیزابت تیلور، مایکل خاویر و نیل کرون از مهم ترین بازیگران این فیلم سینمایی جذاب هستند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی وارث کریسمس آمده است: یک وارث جوان در معرض آزمایش شدن توسط پدرش برای سنجیده شدن لیاقتش برای رسیدن به اموال و دارایی‌های او در آینده می باشد.

پدر، فرزندش را با اتوبوس و کمتر از 100 دلار راهی یک شهرغریبه می‌کند تا ببیند چیز جدیدی می‌تواند در این سفر بیاموزد و آیا لیاقت رسیدن به ثروت پدر را دارد یا نه.

فیلم وارث کریسمس، یکی از بهترین فیلم‌های الیزابت تیلور است که می‌توانید به راحتی با آن انس بگیرید و لحظات شاد و مفرحی را تجربه کنید.




بنر فیلم 6 قطعه
پوستر فیلم 6 قطعه

6 قطعه

6 Plots
کارگردان: Leigh Sheehan نویسنده: Tim C. Patterson
سال انتشار:2012محصول: استرالیا
Alice DarlingAlice Darling
Penelope MitchellPenelope Mitchell
Joey Coley-SowryJoey Coley-Sowry
Ryan CorrRyan Corr
Eliza TaylorEliza Taylor
Lucy SheehanLucy Sheehan

درباره فیلم 6 قطعه


اگر دوست‌دار الیزابت تیلور و طرفدار فیلم‌های ترسناک هستید، به هیچ وجه فیلم سینمایی 6 ترفند را به کارگردانی لگین شیهان و قلم تیم پاترسون از دست ندهید.

فیلم 6 ترفند جزو بهترین فیلم‌های الیزابت تیلور بازیگر محبوب اروپایی می باشد؛ این فیلم در ژانر وحشت برای تماشاگران +17 سال تولید شده است و قصه ای ترسناک و مخوف و البته سرشار از هیجان دارد.

اکثریت بازیگران این فیلم سینمایی را نوجوانان خوش انرژی و پرانگیزه تشکیل می دهند؛ ساسیککا همپل، الیزابت تیلور، آندر کلارک، آلیس دارلینگ، ریان کر، امیلی واتسون، جی کلی و دامین هاریسون جزو اصلی ترین بازیگران فیلم 6 ترفند می باشند.

در این فیلم، ماجراهای زندگی 7 نوجوان پراز شیطنت و سر زنده روایت می شود که با کنجکاوی‌های خودشان دردسر‌هایی زیادی درست می کنند و باعث وحشت خودشان و دیگران می شوند.

اگر علاقه مندید چند ساعتی را با تماشای یکی از بهترین فیلم‌های الیزابت تیلور وقت بگذرانید و قصه ای جذاب و پر از هیجان را تماشا کنید، پیشنهاد می‌شود به هیچ وجه فیلم جذاب 6 ترفند را از دست ندهید.




بنر فیلم پاتریک
پوستر فیلم پاتریک

پاتریک

Patrick
کارگردان: Mark Hartley نویسنده: Justin King
سال انتشار:2013محصول: استرالیا
Rachel GriffithsRachel Griffiths
Charles DanceCharles Dance
Sharni VinsonSharni Vinson
Jackson GallagherJackson Gallagher
Peta SergeantPeta Sergeant
Martin CrewesMartin Crewes

درباره فیلم پاتریک


فیلم سینمایی پاتریک به کارگردانی مارک هارتلی و قلم جاستین کینگ، یکی از بهترین فیلم‌های سینمایی الیزابت تیلور می‌باشد که شما می‌توانید با تماشای آن ساعات طولانی از دیدن یک فیلم سینمایی بی‌نظیر لذت ببرید.

این فیلم در تاریخ 14 مارچ سال 2014 اکران شد و با استقبال بی‌سابقه تماشاگران و منتقدین مواجه شد، پاتریک یک اثر ناب و بی نقص در ژآنر ترسناک و هیجانی می‌باشد که وحشت و تخیل در آن موج می‌زند و پاتریک را به یک فیلم بی‌نظیر تبدیل کرده است.

این فیلم سینمایی، ترکیبی از بازیگران باتجربه در کنار بازیگران جویای نام جوانی است که به تازگی وارد عرصه هنر و بازیگری شده اند؛ چارلی دنس، چارلی دنس، راچل گریفین، شارمی وینسون و الیزابت تیلور، تیم بازیگران این فیلم سینمایی جذاب را تشکیل می‌دهند.

شما در پاتریک، یکی از بهترین فیلم‌های سینمایی الیزابت تیلور ماجرای زندگی دختر جوانی را تماشا می‌کنید که به عنوان یک پرستار در یک بیمارستان روانی مشغول به کار است و به آهستگی دلش اسیر عشق یک بیمار روانی بستری در این بیمارستان می‌شود.

پرستار جوان قصه، در ابتدای داستان زندگی نرمال و معمولی دارد اما از زمانی که عشق جوان بیمار در قلب او جوانه می‌زند، اتفاقات وحشتناک و ترسناکی در فیلم سینمایی برای دختر پرستار رخ می‌دهد.

اگر عاشق تماشای فیلم‌های علمی تخیلی - ترسناک و بازی الیزابت تیلور هستید، به هیچ وجه تامپر را از دست ندهید، مطمئن باشید پس از تماشای این فیلم سینمایی جذاب یک خاطره شیرین و به یاد ماندنی از تماشای فیلمی فوق‌العاده در ذهنتان به یادگار خواهد ماند.




بنر سریال صد نفر

صد نفر

The 100
سازنده: Jason Rothenberg
سال‌های انتشار:2014 - 2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Eliza TaylorEliza Taylor
Marie AvgeropoulosMarie Avgeropoulos
Tasya TelesTasya Teles
Adina PorterAdina Porter
Lindsey MorganLindsey Morgan
Richard HarmonRichard Harmon

درباره سریال صد نفر


صد به قلم جیسون روتنبرگ در 7 فصل پخش و ساخته شد و تماشاگران زیادی را از سراسر دنیا به سوی خود جذب کرد و یکی از بهترین سریال‌های الیزا تیلور می‌باشد.

حدودا هر قسمت از سریال صد، 2 میلیون بیننده در سراسر دنیا داشت که می‌توان از این رقم به راحتی فهمید که چه ماجراهای جذابی در قلب سریال نهفته است.

برخی از منتقدین، صد را یک سریال تینیجری سطحی می دانستند که تماشای آن مناسب رنج سنی‌ 13 تا 18 سال است و برخی دیگر از منتقدین کاملا با این نگاه مخالف بودند و سریال صد را یک مجموعه ناب و بی نظیر، مناسب تمام رده‌های سنی به حساب می‌آوردند.

از تیم بازیگران نقش اول سریال صد که حدودا از فصل 1 تا پایان فصل 7 تماشاگران را یاری می کنند می توان به الیزا تیلور، پیچ تورکو، توماس مک دونل، باب مورلی، ماری اوجرو پولوس، کلی هو، کریستوفر لاکین، هنری ایان کوسیک، لیندزی مورگان، ریچارد هارمون و تاسیا تلس اشاره کرد.

به طور خلاصه می‌توان گفت که سریال صد روایت گر قصه زندگی آدم‌ها پس از نابودی کره زمین می‌باشد، زمین 100 سال پیش توسط بمب‌های هسته ای در یک جنگ تمام عیار نابود شده و در قسمت اول سریال صد شما گروهی بازمانده را معلق در قلب فضا، تماشا می کنید.

ایستگاه آرک، یک ایستگاه فضایی است که مردم در آن به خاطر وجود رادیو اکتیو در زمین زندگی می‌کنند و در قسمت‌های آغازین سریال با کمبود منابع مواجه می شوند، به همین علت سیاست مداران آرک تصمیم می‌گیرند 100 نوجوان زندانی را به زمین بفرستند تا متوجه بشوند زمین قابل سکونت هست یا خیر.

در ادامه مسیر سفر نوجوانان به سیاره، ماجراهای شگفت انگیز و چالش برانگیزی در سریال رخ می دهد که می‌توانید با تماشای آن ذهنتان را به بازی بگیرید و لحظات جذابی را تجربه کنید.

اگر مدت هاست در جستجوی یافتن یکی از بهترین سریال‌های الیزا تیلور هستید و به نتیجه نرسیدید، دانلود سریال فانتزی و جذاب صد را از دست ندهید.

لازم به ذکر است که به گفته‌ی بسیاری از کاربران سینمایی، سریال The 100 یکی از بهترین سریال‌های خارجی است. تماشای این اثر می‌تواند ساعت‌های زیادی شما را به سرگرمی بنشاند.




بنر فیلم متولد ماه مردگان
پوستر فیلم متولد ماه مردگان

متولد ماه مردگان

The November Man
کارگردان: Roger Donaldson نویسنده: Karl Gajdusek , Michael Finch
سال انتشار:2014محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Pierce BrosnanPierce Brosnan
Luke BraceyLuke Bracey
Olga KurylenkoOlga Kurylenko
Bill SmitrovichBill Smitrovich
Amila TerzimehicAmila Terzimehic
Lazar RistovskiLazar Ristovski

درباره فیلم متولد ماه مردگان


نمی‌توانیم درباره بهترین فیلم‌های الیزا تیلور صحبت کنیم اما از فیلم جذاب مرد نوامبر به کارگردانی راجر دونالدسون چشم پوشی کنیم.

این فیلم با حضور الیزا تیلور در سال 2014 تحسین تماشاگران و منتقدین را برانگیخت؛ داستان مهیج فیلم مرد نوامبر با چاشنی ماجراهای جنایی و حضور بازیگران حرفه ای درآن، موجب شده مرد نوامبر به اثری جذاب و بی‌نقص تبدیل شود.

کادر بازیگران فیلم مرد نوامبر ترکیبی هوشمندانه از کنارهم چیدن بازیگران و نا‌بازیگران تازه کاری است که در جستجوی نام و شهرت می‌باشند.

بازیگران نقش اصلی فیلم مرد نوامبر عبارتند از: پیرس برازنان، اولگا کوریلنکو، لوک بریسی، ویل پاتون، الیزا تیلور، بیل اسمیترویچ، مدیها موسلیوویچ و لازار ریستووسکی

شما در فیلم سینمایی مرد نوامبر داستان آشفته زندگی یک مامور آمریکایی را تماشا می کنید؛ این مامور در مسیر زندگی خود با چالش‌های زیادی مواجه می‌شود و به سختی درگیر جنگی سختی با مشکلات خودش می‌شود.

مرگ همسرش در یک ماموریت داوطلبانه برای او دری جدید به دوران زندگی تازه اش باز می‌کند و وارد اتفاقات عجیب و جالبی می شود.

با یک نگاه اجمالی به فیلم مرد نوامبر می‌توان فهمید که این فیلم دارای قصه ای جذاب و تماشایی با حضور بازیگران حرفه ای و با تجربه است که می‌توانید با تماشای آن ساعتی در دنیایی پر از استرس و هیجان غرق شوید و صدای ضربان قلب تان را بشنوید.

فیلم مرد نوامبر یکی از بهترین فیلم‌های الیزا تیلور در ژانر جنایی و داستانی می‌باشد که به خوبی در آن نقش آفرینی کرده و نظر منتقدین را سوی خود جلب کرده است.




بنر فیلم تامپر
پوستر فیلم تامپر

تامپر

Thumper
کارگردان: Jordan Ross نویسنده:
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
Eliza TaylorEliza Taylor
Pablo SchreiberPablo Schreiber
Lena HeadeyLena Headey
Ben FeldmanBen Feldman
Daniel WebberDaniel Webber
Brigitte Kali CanalesBrigitte Kali Canales

درباره فیلم تامپر


یکی دیگر از بهترین فیلم‌های الیزا تیلور که در نوع خودش شاهکاری تکرار‌نشدنی محسوب می شود، فیلم تامپر به قلم و کارگردانی جردن راس در ژانر مهیج و داستانی می باشد.

وجود سکانس‌های احساسی قوی و جذاب در قلب فیلم سینمایی تامپر با بازی الیزا تیلور از نگاه منتقدین و تماشاگران مهم ترین نقطه قوت این فیلم سینمایی جذاب می باشد.

فیلم زیبا و تماشایی تامپر برای شما لحظات زیبا و به یادماندنی را خلق خواهد کرد؛ سکانس های جذاب و دیالوگ‌های ناب بازیگران در فیلم تامپر در قلب فیلمنامه ی جذاب و پرکشش آن، از تامپر یک شاهکار ساخته است.

الیزا تیلور، پابلو شرایبر، لینا هیدی و بن فلدمن؛ 4 بازیگر اصلی فیلم سینمایی تامپر می‌باشند که در این مجموعه به طرز جذابی هنرنمایی کرده‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: چهار نوجوان بازیگوش در یک خیابان قدیمی در محله‌های پایین شهر به علت رفت آمد با دوستان ناباب در دام قاچاق مواد مخدر می افتند.

در میان تمامی چالش‌های زندگی جدید 4 نوجوان، ورود یک دختر به جمع آن ها اتفاقات جدیدی را خلق می‌کند و آنهارا به ماجراجویی‌های جدیدی دعوت می‌کند.

بی شک این فیلم سینمایی یکی از بهترین فیلم های سینمایی الیزا تیلور است که می‌توانید با دیدن آن لحظات شیرینی را تجربه کنید، پیشنهاد می کنم تماشای تامپر را از دست ندهید.




بنر سریال نیکیتا
پوستر سریال نیکیتا

نیکیتا

Nikita
سازنده: Craig Silverstein
سال‌های انتشار:2010 - 2013محصول: ایالات متحده
Maggie QMaggie Q
Shane WestShane West
Lyndsy FonsecaLyndsy Fonseca
Aaron StanfordAaron Stanford
Melinda ClarkeMelinda Clarke
Noah BeanNoah Bean

درباره سریال نیکیتا


اگرعلاقه مندید که یکی از بهترین سریال‌‌های الیزابت تیلور را تماشا کنید، به هیچ وجه نباید سریال نیکیتا را به کارگردانی اریگ سیلور و درخشش الیزابت تیور را از دست بدهید.

نیکیتا به علت داشتن فیلمنامه ای جذاب و قصه ایپرکشش مورد توجه تماشاگران و منتقدان قرار گرفت و امتیاز بسیار بالایی دریافت کرد.

مگی کیو، شین وست، لیندزی فونسکا، آروناستنفورد، اشتون هلمز، تیفانی هینس، ملیندا کلارک، زاندر برکلی و الیزابت تیلور جزو بهترین بازیگر‌های سریال نیکیتا می‌باشند که به خوبی در این مجموعه جذاب نقش آفرینی کرده اند.

سریال نیکیتا روایت‌گر زندگی دختر جوانی است که سال‌های کودکی و نوجوانی‌ اش را دریک سازمان مخوف گذرانده است و دست سرنوشت او را مجبور می‌کند که روزی از سازمانش جدا شود.

جدایی نیکیتا از سازمان جاسوسی او را مجبور به اقدامات عجیبی می‌کند و نیکیتای جدیدی متولد می‌شود که قصه‌های جذابی را درسریال نیکیتا خلق می‌کند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم و سریال‌های الیزا تیلور

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_23774

سه‌شنبه، 26 مرداد 1400، 23:07

دمتون گرم خیلی مقاله خوبی بود


عکس پروفایل

سامان

چهارشنبه، 27 مرداد 1400، 08:40

خوشحالیم که دوست داشتید