خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های کیانو ریوز

بهترین فیلم های کیانو ریوز – کیانو ریوز را باید یکی از بهترین بازیگران مرد جهان دانست که دارای طرفداران زیادی است.

او با حضور در مجموعه فیلم‌های ماتریکس به شهرت جهانی رسید و توانست توجه بسیاری از علاقه‌مندان سینما را به سمت خود جلب کند.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های کیانو ریوز را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم ماتریکس

ماتریکس

The Matrix
کارگردان: Lilly Wachowski , Lana Wachowski نویسنده: Lilly Wachowski , Lana Wachowski
سال انتشار:1999محصول: استرالیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Keanu ReevesKeanu Reeves
Laurence FishburneLaurence Fishburne
Carrie-Anne MossCarrie-Anne Moss
Hugo WeavingHugo Weaving
Joe PantolianoJoe Pantoliano
Gloria FosterGloria Foster

درباره فیلم ماتریکس


مجموعه فیلم‌های ماتریکس (The Matrix) یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی و اکشن به کارگردانی و نویسندگی واچوفسکی‌ها است که به موفقیت‌های مختلفی دست پیدا کرد. مجموعه فیلم‌های ماتریکس با نام‌های ماتریکس، ماتریکس: بارگذاری مجدد و انقلاب‌های ماتریکس به‌ترتیب در سال‌های 1999، 2003 و 2003 اکران شدند.

مجموعه فیلم‌های ماتریکس پس از اکران توانستند تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشته باشند و نمرات بالایی دریافت کنند. منتقدان از این مجموعه فیلم‌ها به دلیل پیچش داستانی عمیق، فیلم‌نامه قدرتمند و کارگردانی عالی تحسین کردند.

کیانو ریوز، لارنس فیشبرن، کری ان ماس، هوگو ویوینگ، جو پانتولیانو، گلوریا فاستر، مونیکا بلوچی و مری آلیس ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. مجموعه فیلم‌های ماتریکس در گیشه خارق‌العاده ظاهر شدند و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کردند. مجموعه فیلم‌های ماتریکس با مجموع بودجه تولید 363 میلیون دلاری‌، حدود 1.631 میلیارد دلار فروختند.

خلاصه داستان فیلم نخست این مجموعه بدین شرح است: زنی به اسم ترینیتی در هتلی متروک در یک شهر بزرگ تحت محاصره پلیس گیر کرده است. این زن با تکیه بر قدرت‌های ابرقهرمانی‌اش موفق به شکست این محاصره شده و از دست نیروهای پلیس فرار می‌کند. پس از این اتفاق علاوه‌بر پلیس، دسته‌ای از مامورانی که توانایی‌های ویژه‌ای دارند دست به تعقیب او می‌زنند. ترینیتی در ادامه وارد یک کیوسک تلفن عمومی مرموز می‌شود؛ ناگهان تلفن زنگ می‌خورد و او گوشی را برمی‌دارد؛ درست چند ثانیه پیش از آنکه این کیوسک تلفن مورد اصابت کامیونی قرار بگیرد که توسط ماموران رانده می‌شود، ترینیتی ناپدید می‌شود.

گالری فیلم ماتریکس





بنر فیلم بیل و تد رو در رویی با موسیقی

بیل و تد رو در رویی با موسیقی

Bill and Ted Face the Music
کارگردان: Dean Parisot نویسنده: Ed Solomon , Chris Matheson
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Keanu ReevesKeanu Reeves
Alex WinterAlex Winter
Kristen SchaalKristen Schaal
Samara WeavingSamara Weaving
Brigette Lundy-PaineBrigette Lundy-Paine
William SadlerWilliam Sadler

درباره فیلم بیل و تد رو در رویی با موسیقی


بیل و تد چهره موسیقی (Bill & Ted Face the Music) یک فیلم کمدی و علمی تخیلی به کارگردانی دین پاریز است که در سال 2020 اکران شد. استیون سودربرگ و اسکات کروپف تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط کریس ماتسون و اد سلیمان نوشته شد.

فیلم بیل و تد چهره موسیقی موفق نشد مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و نمرات پایینی دریافت کرد؛ البته برخی از منتقدان داستان این فیلم را سرگرم‌کننده دانسته و اعتقاد داشتند که این فیلم می‌تواند لحظات سرگرم‌کننده‌ای را برای مخاطبانش رقم بزند.

این فیلم فروش بالایی در گیشه نداشت؛ اما توانست بیشتر از بودجه تولیدش در باکس‌آفیس بفروشد. فیلم بیل و تد چهره موسیقی که با بودجه 25 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 38 میلیون دلار در گیشه فروخت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیانو ریوز، الکس وینتر، کریستین شال و ویلیام سدلر اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم بیل و تد چهره موسیقی بدین شرح است: داستان بیل و تد از جایی آغاز می‌شود که مسافری از آینده به آن‌ها خبر می‌دهد که تنها کسانی که می‌توانند دنیا را از نابودی نجات دهند، آن‌ها هستند و این اتفاق نیز توسط یکی از آهنگ‌هایشان می‌افتد. اکنون بیل و تد باید تمام تلاششان برای ساخت آهنگ موردنظر را به کار بگیرند.




بنر فیلم جان ویک

جان ویک

John Wick
کارگردان: Chad Stahelski , David Leitch نویسنده: Derek Kolstad
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Keanu ReevesKeanu Reeves
Michael NyqvistMichael Nyqvist
Alfie AllenAlfie Allen
Adrianne PalickiAdrianne Palicki
Bridget MoynahanBridget Moynahan
Dean WintersDean Winters

درباره فیلم جان ویک


جان ویک (John Wick) یک فیلم در ژانر اکشن است که یکی از بهترین فیلم‌های کیانو ریوز محسوب می‌شود. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده چاد استاهلسکی قرار داشت. باسیل ایوانیک، دیوید لیچ، اوا لونگوریا و مایکل وییریل تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط دریک کولستاد نوشته شد.

فیلم جان ویک توانست با تحسین منتقدان مواجه شود و مورد استقبال آن‌ها قرار بگیرد. منتقدان از این فیلم به دلیل صحنه‌های اکشن جذاب، بازی عالی گروه بازیگری و دنیای منحصربه‌فردش تمجید کردند.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم جان ویک حضور داشتند می‌توان به کیانو ریوز، مایکل نیکویست، آلفی آلن، آدریان پالیکی، بریجیت مویناهان، دین وینترز، جان لگویزمائو، ایان مک‌شین و ویلم دفو اشاره کرد.

فیلم جان ویک فروش بسیار خوبی در باکس‌آفیس داشت و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد. این فیلم با بودجه تولید 30 میلیون دلاری‌اش، حدود 86 میلیون دلار فروش کرد. این موفقیت تجاری در گیشه باعث شد تا سازندگان تصمیم به ساخت دنباله‌های این فیلم بگیرند.

خلاصه داستان فیلم جان ویک بدین شرح است: جان ویک یک آدم‌کش بازنشسته سازمان مافیایی است که به زندگی ساده خود برگشته تا با همسر خود زندگی آرام داشته باشند. همسر جان به دلیل سرطان فوت می‌کند و پس از مرگ خود وصیتش این بوده که یک سگ برای جان ویک فرستاده شود. جان با آن سگ ارتباط عاطفی برقرار می‌کند تا این که یک روز که با فورد موستانگ خود به گردش می‌رود، پسر مافیا روسیه مقیم نیویورک به او پیشنهاد خرید ماشینش را می‌دهد. اما جان ویک این درخواست را قبول نمی‌کند. اما شب همان روز او و دوستانش به خانه جان ویک هجوم می‌آورند و سگ او را کشته و ماشینش را می‌دزدند.

گالری فیلم جان ویک





بنر فیلم داستان اسباب‌بازی ۴

داستان اسباب‌بازی ۴

Toy Story 4
کارگردان: Josh Cooley نویسنده: Andrew Stanton , Josh Cooley , Stephany Folsom
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
تام هنکستام هنکس
Tim AllenTim Allen
Annie PottsAnnie Potts
Tony HaleTony Hale
Keegan-Michael KeyKeegan-Michael Key
Madeleine McGrawMadeleine McGraw

درباره فیلم داستان اسباب‌بازی ۴


داستان اسباب‌بازی 4 (Toy Story 4) یک انیمیشن تماشایی به کارگردانی جاش کولی است که در سال 2019 اکران شد. گلین ساسمن وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط اندرو استنتون و استفانی فولسوم نوشته شد.

انیمیشن داستان اسباب‌بازی 4 پس از اکران واکنش‌های مثبت منتقدان را در پی داشت و توانست نظرات مثبت آن‌ها را به سمت خود جلب کند. این انیمیشن در زمینه‌های موسیقی، داستان و فیلم‌نامه نمرات بالایی دریافت کرد.

انیمیشن داستان اسباب‌بازی 4 طی مراسم اسکار در دو بخش بهترین ترانه و بهترین فیلم پویانمایی نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت تنها موفق به کسب جایزه بهترین فیلم پویانمایی شد. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در بخش بهترین فیلم پویانمایی نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت نتوانست این جایزه را کسب کند.

ازجمله صداپیشگانی که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تام هنکس، تیم آلن، دان ریکلس، کریستین شال، پاتریشیا آرکت، لاری میت کالف و کیانو ریوز اشاره کرد. این انیمیشن به موفقیت تجاری بزرگی دست یافت و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند؛ قسمت چهارم انیمیشن داستان اسباب‌بازی که با بودجه 200 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 1 میلیارد دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: وقایع داستان اسباب‌بازی ۴ چند سال پس از اینکه اندی اسباب بازی‌های خود را به بانی داد، رخ می‌دهد. هنگامی که بانی در کارگاه هنر و مهارت یک اسباب بازی جدید به اسم فورکی که یک قاش‌چنگ است می‌سازد، وودی، باز و دیگر اسباب بازی‌ها با مشکل جدیدی مواجه می‌شوند. فورکی با یک بحران وجودی مواجه شده و درک درستی از اسباب بازی بودن ندارد. او گمان می‌کند یک زباله است؛ به همین علت، بقیه به او کمک می‌کنند تا یاد بگیرد چگونه یک اسباب بازی باشد. اما هنگامی که بانی و خانواده‌اش راهی یک سفر جاده‌ای می‌شوند، فورکی فرار کرده و وودی سعی می‌کند که او را نجات دهد.

لازم به ذکر است که این انیمیشن، به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های جهان شناخته می‌شود و تمامی سنین می‌توانند از تماشای آن لذت ببرند :)




بنر فیلم کپی‌ها
پوستر فیلم کپی‌ها

کپی‌ها

Replicas
کارگردان: Jeffrey Nachmanoff نویسنده: Chad St. John
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده , بریتانیا , چین , Puerto Rico
Keanu ReevesKeanu Reeves
Alice EveAlice Eve
Thomas MiddleditchThomas Middleditch
John OrtizJohn Ortiz
Nyasha HatendiNyasha Hatendi
Aria Lyric LeabuAria Lyric Leabu

درباره فیلم کپی‌ها


کپی‌ها (Replicas) یک فیلم علمی تخیلی به کارگردانی جفری ناچمانوف است که در سال 2018 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم کپی‌ها برعهده لورنزو دی بوناونتورا، مارک گائو، استیون همل، کیانو ریوز و لوئیس آ. ریئف‌کول قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط چاد سنت جان نوشته شد.

فیلم کپی‌ها به شکل گسترده با نقدهای منفی منتقدان روبه‌رو شد و نتوانست مورد توجه آن‌ها قرار بگیرد. منتقدان فیلم‌نامه این فیلم را دارای ایرادات بزرگی دانسته و اعتقاد داشتند که داستان این فیلم نمی‌تواند تاثیر بالایی بر مخاطبان داشته باشد.

این فیلم در گیشه متحمل شکست بزرگی شد و نتوانست توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند. فیلم کپی‌ها که با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 9 میلیون دلار در گیشه فروخت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیانو ریوز، آلیس ایو، توماس میدلتیچ و جان اورتیز اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم کپی‌ها بدین شرح است: این فیلم داستان مردی دانشمند و جسور به اسم ویل فاستر را به تصویر می‌کشد که خانواده خود را در تصادف از دست می‌دهد و حالا قصد دارد با استفاده رشته علمی خود و روش‌های شبیه‌سازی اعضای خانواده خود را به زندگی برگرداند.




بنر فیلم وکیل مدافع شیطان
پوستر فیلم وکیل مدافع شیطان

وکیل مدافع شیطان

The Devil's Advocate
کارگردان: Taylor Hackford نویسنده: Jonathan Lemkin , Tony Gilroy
سال انتشار:1997محصول: آلمان , ایالات متحده
Keanu ReevesKeanu Reeves
Al PacinoAl Pacino
Charlize TheronCharlize Theron
Jeffrey JonesJeffrey Jones
Judith IveyJudith Ivey
Connie NielsenConnie Nielsen

درباره فیلم وکیل مدافع شیطان


وکیل‌مدافع شیطان (The Devil's Advocate) یکی از بهترین فیلم‌های معمایی و مهیج به کارگردانی تیلور هاکفورد است که شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های کیانو ریوز را داراست. آرنولد کوپلسون و آرنان میلشان وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. فیلم‌نامه این اثر نیز توسط جاناتان لیمکین و تونی گیلروی نوشته شد. فیلم وکیل‌مدافع شیطان برپایه رمانی به همین نام اثر اندرو نیدرمن ساخته شد.

فیلم وکیل‌مدافع شیطان در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق عمل کرد و مورد تحسین آن‌ها قرار گرفت. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های بازی بازیگران، کارگردانی و شخصیت‌پردازی‌ها تحسین کردند.

این فیلم به موفقیت بزرگی در گیشه رسید و تواست سود خوبی را برای سازندگانش به ارمغان بیاورد. فیلم وکیل‌مدافع شیطان که با بودجه 57 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 153 میلیون دلار گیشه فروخت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به آل پاچینو، کیانو ریوز، شارلیز ترون، جفری جونز، کانی نیلسن، کریگ تی. نلسن و جودیت ایوی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: کوین لومکس یک وکیل بسیار موفق در شهر جکسون ویلایالت فلوریدا است که تاکنون در هیچ پرونده‌ای شکست نخورده ‌است. در یکی از مراحل دفاع از موکلش که یک معلم مدرسه است و به جرم کودک آزاری دستگیر شده در سالن دادگاه متوجه می‌شود که موکلش گناه‌کار است. کوین به علت برنده شدن کیس دادگاهی به دفاع از حقوق مرد گناهکار می‌پردازد و درنهایت برنده می‌شود. درجشن پیروزی وی، جان میلتون به کوین پیشنهاد کار با حقوق بسیار عالی را در شهر نیویورک می‌دهد. مادر کوین نیز که یک راهبه است، به وی هشدار می‌دهد که زندگی در شهرهای بزرگ، همراه با آلوده شدن به گناه است؛ اما کوین به حرف مادرش توجه نمی‌کند و به همراه همسرش مری به منهتن نقل مکان می‌کند.




بنر فیلم یک بوینده تاریکی
پوستر فیلم یک بوینده تاریکی

یک بوینده تاریکی

A Scanner Darkly
کارگردان: Richard Linklater نویسنده: Richard Linklater
سال انتشار:2006محصول: ایالات متحده
Keanu ReevesKeanu Reeves
Winona RyderWinona Ryder
Woody HarrelsonWoody Harrelson
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Mitch BakerMitch Baker
Steven Chester PrinceSteven Chester Prince

درباره فیلم یک بوینده تاریکی


یک پوینده تاریک (A Scanner Darkly) یک فیلم در ژانر پویانمایی است که براساس رمانی به همین نام اثر فیلیپ کی. دیک تولید شد؛ ریچارد لینکلیتر به‌عنوان کارگردان و نویسنده در این پروژه حضور داشت. تامی پالوتا، آن واکر مک‌بی، پالمر وست، جونا اسمیت و اروین استاف تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم یک پوینده تاریک در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود و نمرات پایینی دریافت کرد. منتقدان روند داستانی فیلم را کند دانسته و اعتقاد داشتند که مخاطبان نمی‌توانند به‌خوبی با شخصیت‌ها ارتباط برقرار کنند.

این فیلم در گیشه نتوانست موفق عمل کند و مورد توجه مخاطبان قرار نگرفت؛ فیلم یک پوینده تاریک با بودجه تولید 8 میلیون دلاری‎‌اش، حدود 7 میلیون دلار فروش کرد. کیانو ریوز، رابرت داونی جونیور، وودی هارلسون، وینونا رایدر، روری کوچرین و الکس جونز ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به مامور مخفی پلیسی است که قصد نفوذ در باند قاچاقچی را دارد؛ اما او در حین ماموریت خود، به ماده مخدر جدیدی اعتیاد پیدا می‌کند و توان تشخیص و تمایز بین واقعیت و خیال را از دست می‌دهد و به مرکز ترک اعتیاد فرستاده می‌شود.




بنر فیلم حقیقت مطلق
پوستر فیلم حقیقت مطلق

حقیقت مطلق

The Whole Truth
کارگردان: Courtney Hunt نویسنده: Nicholas Kazan
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Keanu ReevesKeanu Reeves
Renée ZellwegerRenée Zellweger
Gugu Mbatha-RawGugu Mbatha-Raw
Gabriel BassoGabriel Basso
Jim BelushiJim Belushi
Sean BridgersSean Bridgers

درباره فیلم حقیقت مطلق


حقیقت مطلق (The Whole Truth) نیز جزو بهترین فیلم های کیانو ریوز محسوب می‌شود که در سال 2016 اکران شد. کورتنی هانت وظیفه کارگردانی این فیلم مهیج را برعهده داشت. آنتونی برگمن، ایلون درسوویتز، کوین فراکس و راج بریندر سینگ تهیه‌کنندگان فیلم حقیقت مطلق بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط نیکولاس کازان نوشته شد.

فیلم حقیقت مطلق به شدت با نقدهای منفی منتقدان روبه‌رو شد و نتوانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند. این فیلم به دلیل فیلم‌نامه ضعیف و شخصیت‌پردازی‌های نه‌چندان قدرتمند مورد انتقاد قرار گرفت.

فیلم حقیقت مطلق در گیشه نیز نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد و مورد توجه مخاطبان قرار نگرفت. این فیلم که با بودجه 7.9 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 1.8 میلیون دلار فروخت. کیانو ریوز، رنی زلوگر، گوگو امبتارا، گابریل باسو و جیم بلوشی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ریچارد رامسی یک وکیل پرتلاش است که قصد دارد در پرونده جدیدی که به او سپرده شده است، از یک پسر جوان ۱۷ ساله به اسم مایک لاستیر در برابر اتهاماتی که به او وارد شده ‌است، دفاع کند. از جمله این اتهامات، قتل پدر ثروتمندش است.




بنر فیلم جرم هنری
پوستر فیلم جرم هنری

جرم هنری

Henry's Crime
کارگردان: Malcolm Venville نویسنده: Sacha Gervasi , David N. White
سال انتشار:2010محصول: ایالات متحده
Keanu ReevesKeanu Reeves
Vera FarmigaVera Farmiga
James CaanJames Caan
Judy GreerJudy Greer
Fisher StevensFisher Stevens
Danny HochDanny Hoch

درباره فیلم جرم هنری


جرم هنری (Henry's Crime) یک فیلم کمدی و عاشقانه به کارگردانی مالکم ون وایلی است که در سال 2010 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کیانو ریوز و استفان هامل قرار داشت. ساشا گرواشی و دیوید ان. وایت نیز فیلم‌نامه‌نویسان این پروژه بودند.

فیلم جرم هنری پس از اکران با نقدهای منفی منتقدان روبه‌رو شد؛ این فیلم در زمینه‌های کارگردانی، شخصیت‌پردازی‌ها و فیلم‌نامه مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم جرم هنری به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیانو ریوز، جیمز کان و ویرا فارمیگا اشاره کرد.

این فیلم نتوانست در گیشه قدرتمند ظاهر شود و با شکست بزرگی مواجه شد. فیلم جرم هنری که با بودجه 12 میلیون دلاری ساخته شده بود، تنها حدود 2 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم جرم هنری بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به مردی بی‌احساس و بی‌هدف به نام هنری است که کارمند عوارضی یک بزرگراه است. او به اصرار دوستش ادی به‌عنوان راننده در دزدی از یک بانک همکاری می‌کند؛ اما نقشه درست پیش نمی‌رود و او دستگیر می‌شود. هنری به سه سال حبس محکوم می‌شود. او در زندان با مکس سالتزمن آشنا می‌شود. او بعد از آزادی از زندان به‌طور اتفاقی در یک کافی‌شاپ به عکسی قدیمی از تونلی در زیر خزانه بانک برمی‌خورد که در حال حاضر تونل متروکه مانده ‌است.




بنر فیلم روزی که دنیا از حرکت ایستاد
پوستر فیلم روزی که دنیا از حرکت ایستاد

روزی که دنیا از حرکت ایستاد

The Day the Earth Stood Still
کارگردان: Scott Derrickson نویسنده: David Scarpa
سال انتشار:2008محصول: کانادا , ایالات متحده
Keanu ReevesKeanu Reeves
Jennifer ConnellyJennifer Connelly
Jaden SmithJaden Smith
Kathy BatesKathy Bates
John CleeseJohn Cleese
Jon HammJon Hamm

درباره فیلم روزی که دنیا از حرکت ایستاد


روزی که دنیا از حرکت ایستاد (The Day the Earth Stood Still) یکی از بهترین فیلم های درام و علمی تخیلی به کارگردانی اسکات دریکسون است که یکی از بهترین فیلم های کیانو ریوز محسوب می‌شود. فیلم روزی که دنیا از حرکت ایستاد درواقع نسخه بازسازی شده فیلمی به همین نام است که در سال 1951 ساخته شده بود.

وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده اروین استاف، پل هریس بردمن و گرگوری گودمن قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط دیوید اسکارپا و هری بیتس به رشته تحریر درآمد. فیلم روزی که دنیا از حرکت ایستاد نتوانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و نمرات پایینی دریافت کرد.

کیانو ریوز، جنیفر کانلی، جیدن اسمیت، جان کلیز، کتی بیتس، کایل چندلر، آرون داگلاس و بلیر ردفورد ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. این فیلم در گیشه خارق‌العاده ظاهر شد و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد. فیلم روزی که دنیا از حرکت ایستاد با بودجه تولید 80 میلیون دلاری‌اش، حدود 233 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان از سال ۱۹۲۸ آغاز می‌شود. در کوه‌های برف‌پوش قره‌قوم در هندوستان کوهنوردی با گویی درخشان برخورد کرده و پس از تماس دستش با آن از هوش می‌رود. زمانی که به هوش می‌آید، گوی ناپدید شده و زخمی روی دست وی باقی مانده ‌است. در ادامه داستان فیلم به زمان حال می‌آید؛ دکتر هلن بنسن استاد دانشگاه پرینستون و تعدادی دانشمند دیگر به سرعت توسط ماموران امنیتی گردآوری می‌شوند. هدف از این کار طراحی نقشه‌ای برای نجات انسان‌ها از برخورد با جسمی است که با سرعتی معادل سی هزار کیلومتر در ساعت به سوی زمین نزدیک می‌شود.




بنر فیلم سلاطین خیابان
پوستر فیلم سلاطین خیابان

سلاطین خیابان

Street Kings
کارگردان: David Ayer نویسنده: Kurt Wimmer , Jamie Moss , James Ellroy
سال انتشار:2008محصول: ایالات متحده
Keanu ReevesKeanu Reeves
Forest WhitakerForest Whitaker
Chris EvansChris Evans
Hugh LaurieHugh Laurie
Naomie HarrisNaomie Harris
Cedric the EntertainerCedric the Entertainer

درباره فیلم سلاطین خیابان


سلاطین خیابان (Street Kings) یک فیلم اکشن و جنایی به کارگردانی دیوید آیر است که در سال 2008 اکران شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط جیمز الروی، کرت ویمر و جیمی موس نوشته شد. لوکاس فاستر و اروین استاف نیز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم سلاطین خیابان پس از اکران با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی دریافت کرد. این فیلم در زمینه‌های صحنه‎‎های اکشن و بازی بازیگران مورد تحسین قرار گرفت؛ اما منتقدان به فیلم‌نامه این فیلم ایرادات مختلفی وارد کردند.

فیلم سلاطین خیابان توانست توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند و در گیشه قدرتمند ظاهر شود. این فیلم که با بودجه 20 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 65 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به کیانو ریوز، فارست ویتاکر، هیو لوری، کریس ایوانز، کامن، گیم و تری کروس اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم راجع‌به تام لودلا افسر کارآزموده اداره پلیس لس‌آنجلس است که بعد از مرگ همسرش زندگی برایش بسیار سخت شده ‌است. هنگامی که شواهد پلیسی او را متهم به قتل یکی از همکارانش می‌کند، مجبور می‌شود برخلاف قوانین پلیس که بخشی از حرفه او بود رفتار کند.




بنر فیلم خانه‌ای روی برکه
پوستر فیلم خانه‌ای روی برکه

خانه‌ای روی برکه

The Lake House
کارگردان: Alejandro Agresti نویسنده: David Auburn , Kim Eun-jeong , Yeo Ji-na
سال انتشار:2006محصول: ایالات متحده
Keanu ReevesKeanu Reeves
Sandra BullockSandra Bullock
Christopher PlummerChristopher Plummer
Ebon Moss-BachrachEbon Moss-Bachrach
Willeke van AmmelrooyWilleke van Ammelrooy
Dylan WalshDylan Walsh

درباره فیلم خانه‌ای روی برکه


خانه‌ای روی برکه (The Lake House) یک فیلم عاشقانه به کارگردانی آلخاندرو اگرستی است که می‌تواند در لیست بهترین فیلم های کیانو ریوز قرار بگیرد. روی لی تهیه‌کننده و دیوید اوبرن نویسنده این فیلم بودند. فیلم خانه‌ای روی برکه درواقع نسخه بازسازی شده فیلمی کره‌ای به همین نام است که در سال 2000 اکران شده بود.

فیلم خانه‌ای روی برکه با واکنش‌های متوسط منتقدان مواجه شد و نمرات مختلفی دریافت کرد. منتقدان داستان فیلم را تاثیرگذار دانسته و عملکرد گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند. البته فیلم‌نامه این فیلم دارای ایردات مختلفی بود که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد.

کیانو ریوز، ساندرا بولاک، دیلن والش، شهره آغداشلو و کریستوفر پلامر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. این فیلم فروش خارق‌العاده‌ای در گیشه داشت و با بودجه تولید 40 میلیون دلاری‌اش، حدود 114 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: کیت یک پزشک جوان است که هنگام اسباب‌کشی از خانه کنار دریاچه‌اش، برای مستاجر بعدی یادداشتی گذاشته و ضمن برشمردن مشکلات و مزایای خانه از او می‌خواهد نامه‌هایش را به آدرس جدیدش بفرستد. مستاجر بعدی، الکس، مهندس معماری است که برای فرار از زندگی شهری به آن خانه دنج پناه آورده است. پاسخ وی به نامه کیت منجر به شکل‌گیری رابطه‌ای دوستانه بین آن دو می‌شود.




بنر فیلم کنستانتین
پوستر فیلم کنستانتین

کنستانتین

Constantine
کارگردان: Francis Lawrence نویسنده: Kevin Brodbin , Frank A. Cappello
سال انتشار:2005محصول: آلمان , ایالات متحده
Keanu ReevesKeanu Reeves
Rachel WeiszRachel Weisz
Shia LaBeoufShia LaBeouf
Djimon HounsouDjimon Hounsou
Max BakerMax Baker
Pruitt Taylor VincePruitt Taylor Vince

درباره فیلم کنستانتین


کنستانتین (Constantine) یک فیلم ترسناک به کارگردانی فرانسیس لارنس است که در سال 2005 اکران شد. لورنزو دی بوناونتورا، بنجامین ملنیکر، آکیوا گلدزمن، لورن شولر دانر و اروین استاف تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط کوین برادبین و فرانک کاپلو نوشته شد.

فیلم کنستانتین توانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و با واکنش‌های مثبت آنان مواجه شود. این فیلم به دلیل بازی محشر گروه بازیگری، فیلم‌نامه قدرتمند و داستان مهیجش مورد تحسین قرار گرفت.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیانو ریوز، ریچل وایس، شایا لباف، تیلدا سوینتن، پروییت تیلور وینس و جایمن هانسو اشاره کرد. فیلم کنستانتین در گیشه حضور درخشانی داشت و فروش بسیار بالایی داشت؛ این فیلم که با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 230 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جان کنستانتین یک کارآگاه مرموز جن‌گیر است. در پی کشف خودکشی ایزابلا دودسون، خواهر دوقلوی او به کنستانتین پناه می‌برد و در نتیجه می‌فهمد که مأمون برای ورود به دنیا احتیاج به خون خدا دارد و این خون را می‌تواند از روی لکه‌های خون روی نیزه سرنوشت به دست بیاورد. اما باید مأمون درون بدن خواهر دوقلو حلول کند و با نیزه سرنوشت کشته شود تا بتواند جسم یابد.




بنر فیلم نوامبر شیرین
پوستر فیلم نوامبر شیرین

نوامبر شیرین

Sweet November
کارگردان: Pat O'Connor نویسنده: Kurt Voelker
سال انتشار:2001محصول: ایالات متحده
Keanu ReevesKeanu Reeves
Charlize TheronCharlize Theron
Jason IsaacsJason Isaacs
Greg GermannGreg Germann
Lauren GrahamLauren Graham
Michael RosenbaumMichael Rosenbaum

درباره فیلم نوامبر شیرین


نوامبر شیرین (Sweet November) یکی از بهترین فیلم های کیانو ریوز به شمار می‌آید که در سال 2001 ساخته شد. پت اوکانر وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. الیوت کاستنر، دبرا استاف و اروین استاف تهیه‌کنندگان این اثر بودند. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط پال یوریچ و کارت وولکر نوشته شد.

فیلم نوامبر شیرین مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و با واکنش‌های منفی آنان روبه‌رو شد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های کارگردانی و فیلم‌نامه نقد کردند. کیانو ریوز، شارلیز ترون، جیسون ایساکس، لورن گراهام و لیام ایکن ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم نوامبر شیرین فروش نسبتا خوبی در باکس‌آفیس داشت و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. این فیلم که با بودجه 40 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 65 میلیون دلاری فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: نلسون ماوس در قسمت تبلیغات کار می‌کند و تمام عمر خود را صرف موفقیت در این حرفه کرده ‌است. وی به شکل اتفاقی در امتحان تمدید گواهی‌نامه خود با زنی به اسم سارا دیور برخورد می‌کند که با تمام زن‌هایی که نلسون تاکنون دیده‌است، تفاوت دارد. در این امتحان، نلسون باعث می‌شود تا سارا نتواند مدرک خود را بگیرد و سعی می‌کند تا خسارتی را که به سارا زده ‌است از طریق پرداخت وجه نقد جبران کند.




بنر فیلم آیداهوی اختصاصی خودم
پوستر فیلم آیداهوی اختصاصی خودم

آیداهوی اختصاصی خودم

My Own Private Idaho
کارگردان: Gus Van Sant نویسنده: Gus Van Sant
سال انتشار:1991محصول: ایالات متحده
River PhoenixRiver Phoenix
Keanu ReevesKeanu Reeves
James RussoJames Russo
William RichertWilliam Richert
Rodney HarveyRodney Harvey
Chiara CaselliChiara Caselli

درباره فیلم آیداهوی اختصاصی خودم


آیداهوی اختصاصی خودم (My Own Private Idaho) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی گاس ون سنت است که در سال 1991 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم آیداهوی اختصاصی خودم برعهده لوری پارکر قرار داشت.

فیلم آیداهوی اختصاصی خودم نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد و با واکنش‌های مثبت منتقدان در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری، کارگردانی و داستان مواجه شد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ریور فینیکس، کیانو ریوز و جیمز روسو اشاره کرد. این فیلم که با بودجه 2.5 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 6.4 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: مایک پسری جوان و تنها است که دنبال مادری می‌گردد که سال‌ها ندیده‌ است. او با اسکاتی پسر شهردار پورتلند آشنا می‌شود وآن دو ماجراجوئی‌های مشترکی را با هم تجربه می‌کنند تا اینکه در پی پیدا شدن ردی از مادر مایک آن دو به ایتالیا می‌روند.




بنر فیلم روابط خطرناک
پوستر فیلم روابط خطرناک

روابط خطرناک

Dangerous Liaisons
کارگردان: Stephen Frears نویسنده: Christopher Hampton
سال انتشار:1988محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Glenn CloseGlenn Close
John MalkovichJohn Malkovich
Michelle PfeifferMichelle Pfeiffer
Swoosie KurtzSwoosie Kurtz
Keanu ReevesKeanu Reeves
Mildred NatwickMildred Natwick

درباره فیلم روابط خطرناک


روابط خطرناک (Dangerous Liaisons) یکی از بهترین فیلم های کیانو ریوز به شمار می‌آید که در سال 1988 اکران شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده استیون فریرز قرار داشت. نورما هیمن تهیه‌کننده و کریستوفر همپتون نویسنده این فیلم بودند.

فیلم روابط خطرناک نمرات بالایی دریافت کرد و توانست استقبال منتقدان را به همراه داشته باشد. این فیلم طی مراسم اسکار در هفت بخش ازجمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت در سه بخش بهترین فیلم‌نامه اقتباسی، بهترین کارگردانی هنری و بهترین طراحی لباس موفق به کسب این جایزه شد.

فیلم روابط خطرناک در گیشه حضور خوبی داشت و فروش قابل قبولی را تجربه کرد. این فیلم که با بودجه 14 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 34 میلیون دلار فروش کرد. گلن کلوز، میشل فایفر و سوزی کرتز ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم روابط خطرناک بدین شرح است: مارکیز دو مرتوی و ویکونت دو و المونت، اشراف‌زاده‌هایی که قبلا عاشق یکدیگر بودند، اکنون اوقاتشان را صرف نقشه‌های اغواگرانه و تلافی‌جویانه می‌کنند.




بنر فیلم باب اسفنجی: اسفنج در حال فرار
پوستر فیلم باب اسفنجی: اسفنج در حال فرار
دو زبانه

باب اسفنجی: اسفنج در حال فرار

The SpongeBob Movie: Sponge on the Run
کارگردان: Tim Hill نویسنده: Tim Hill
سال انتشار:2020محصول: کره جنوبی , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Tom KennyTom Kenny
Bill FagerbakkeBill Fagerbakke
Rodger BumpassRodger Bumpass
Mr. LawrenceMr. Lawrence
Keanu ReevesKeanu Reeves
Clancy BrownClancy Brown

درباره فیلم باب اسفنجی: اسفنج در حال فرار


باب اسفنجی: اسفنج در حال فرار (The SpongeBob Movie : Sponge on the) یک انیمیشن به کارگردانی و نویسندگی تیم هیل است که در سال 2020 توسط سرویس نت‌فلیکس عرضه شد. رایان هریس به‌‍‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.

انیمیشن باب اسفنجی: اسفنج در حال فرار نتوانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و واکنش‌های منفی آنان را در پی داشت. ازجمله صداپیشگانی که در این انیمیشن همکاری داشتند می‌توان به تام کنی، راجر آلبرت بومپاس، کلنسی براون، بیل فیجرباک، مستر لارنس، جیل تالی، کارولین لارنس، اسنوپ داگ، مری جو کتلت، کیانو ریوز، مت بری و لوری آلن اشاره کرد.

آمار دقیقی از میزان سوددهی این انیمیشن در دست نیست. این انیمیشن که با بودجه 60 میلیون دلاری ساخته شده بود، پس از عرضه توسط نت‌فلیکس به یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های این سرویس تبدیل شد.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: باب‌اسفنجی و پاتریک جهت نجات حلزون حیوان خانگی باب‌اسفنجی گری که توسط پلانکتون ربوده شده است، به ماموریت نجات می‌پردازند و به شهر گمشده آتلانتیک سیتی به همراه بوته‌ای سفر می‌کند و در آنجا با شاه پوسایدون مواجه می‌شوند.




بنر فیلم سیبری

سیبری

Siberia
کارگردان: Matthew Ross نویسنده: Stephen Hamel
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Keanu ReevesKeanu Reeves
Ana UlaruAna Ularu
Molly RingwaldMolly Ringwald
Taran VittTaran Vitt

درباره فیلم سیبری


سیبری (Siberia) یکی دیگر از بهترین فیلم های کیانو ریوز است که متیو راس وظیفه کارگردانی آن را برعهده داشت. استفان هامل، برادن افترگود، گابریلا باچر و دیو هانسن تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. اسکات اسمیت نیز داستان این فیلم را نوشتند.

فیلم سیبری با نقدهای منفی منتقدان روبه‌رو شد و موفق نشد مورد تحسین آنان قرار بگیرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیانو ریوز، آنا الراو، پاشا لیچنیکوف و مولی رینگوالد اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به یک تاجر آمریکایی الماس است که جهت فروش یک الماس آبی کمیاب به روسیه سفر می‌کند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های کیانو ریوز

عکس پروفایل

شما