خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های ویل اسمیت

بهترین فیلم های ویل اسمیت – ویل اسمیت یکی از پرکارترین و موفق‌ترین بازیگران هالیوود به شمار می‌آید که محبوبیت زیادی در بین طرفداران سینما دارد.

از او می‌توان به‌عنوان یک بازیگر همه‌کاره در هالیوود یاد کرد که قادر است به‌زیبایی هرچه تمام‌تر در بسیاری از ژانرهای سینمایی خوش بدرخشد.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های ویل اسمیت را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم در جستجوی خوشبختی
پوستر فیلم در جستجوی خوشبختی

در جستجوی خوشبختی

The Pursuit of Happyness
کارگردان: Gabriele Muccino نویسنده: Steve Conrad
سال انتشار:2006محصول: ایالات متحده
Will SmithWill Smith
Jaden SmithJaden Smith
Thandie NewtonThandie Newton
Brian HoweBrian Howe
James KarenJames Karen
Kurt FullerKurt Fuller

درباره فیلم در جستجوی خوشبختی


در جستجوی خوشبختی (The Pursuit of Happyness) فیلمی درام به کارگردانی گابریل موچینو است که در سال 2006 اکران شد. ویل اسمیت، تاد بلک و جیمز لاسیتر تهیه‌کنندگان این اثر بودند. استیون کانراد نیز وظیفه نویسندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم در جستجوی خوشبختی در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق عمل کرد و مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های بازی گروه بازیگران، فیلم‌نامه و کارگردانی تمجید کردند.

این فیلم طی مراسم اسکار در بخش بهترین بازیگر نقش اصلی مرد برای بازی ویل اسمیت نامزد دریافت جایزه شده بود که موفق به کسب آن نشد. فیلم در جستجوی خوشبختی در مراسم گلدن گلوب نیز در دو بخش بهترین ترانه غیراقتباسی و بهترین بازیگر مرد فیلم درام برای بازی ویل اسمیت نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را کسب کند.

فیلم در جستجوی خوشبختی توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و در گیشه عملکرد فوق‌العاده داشته باشد. این فیلم که با بودجه 55 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 307 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ویل اسمیت، جیدن اسمیت، تندی نیوتون، دن کستلانتا و میشل کروزیک اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم داستان حقیقی کریس گاردنر سیاه پوست، خرده فروش اسکنرهای پزشکی در سال ۱۹۸۱ را نشان می‌دهد که به همراه لیندا و پسر کوچکش، کریستوفر، در سانفرانسیسکو زندگی بسیار دشواری دارند. اوضاع مالی کریس بسیار اسفناک است. او که قادر به پرداخت اجاره خود نیست، توسط صاحبخانه‌اش بیرون رانده شده و از این رو لیندا نیز او را رها می‌کند. کریس که هم باید پدر خوبی باشد و هم خرج کریستوفر را تأمین کند، دچار مشکل شده است. کریس تلاش می‌کند در شرکتی استخدام شود و از سویی باید کریستوفر را حفظ کند.




بنر فیلم دشمن ملت
پوستر فیلم دشمن ملت

دشمن ملت

Public Enemies
کارگردان: Michael Mann نویسنده: Michael Mann , Ann Biderman , Ronan Bennett
سال انتشار:2009محصول: ایالات متحده
Johnny DeppJohnny Depp
Christian BaleChristian Bale
Marion CotillardMarion Cotillard
Billy CrudupBilly Crudup
Stephen DorffStephen Dorff
Stephen LangStephen Lang

درباره فیلم دشمن ملت


دشمن ملت (Enemy of the State) فیلمی در ژانر اکشن و مهیج است که جزو بهترین فیلم های ویل اسمیت محسوب می‌شود. تونی اسکات وظیفه کارگردانی و جری بروکهایمر وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. فیلم‌نامه فیلم دشمن ملت نیز توسط دیوید مارکونی نوشته شد.

فیلم دشمن ملت با تحسین نسبی منتقدان روبه‌رو شد و نمرات خوبی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را به دلیل بازی جذاب گروه بازیگری و داستان سرگرم‌کننده‌اش مورد تحسین قرار دادند.

فیلم دشمن ملت در باکس‌آفیس قدرتمند ظاهر شد و سود بزرگی را برای سازندگانش به ارمغان آورد. این فیلم با بودجه تولید 90 میلیون دلاری‌اش حدود 250 میلیون دلار فروش کرد. ویل اسمیت، جین هکمن، جان ویت، جک بلک، بری پپر، رجینا کینگ، یان هارت، لیزا بونت، جاشا واشنگتن، جیمز لوگرو، جیک بیوزی، اسکات کان، جیمی کندی، جیسون لی، گابریل بیرن، آنا گان، لورن دین و ست گرین ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم دشمن ملت بدین شرح است: رابرت کلیتن دین یک وکیل دادگستری است که برای خرید به یک فروشگاه می رود. اما خودش در جریان نیست که در ساک خریدش، نواری ویدیویی انداخته‌اند که قتل اخیر سناتوری را توسط توماس رنولدز، یکی از ماموران فاسد و رده بالای سازمان امنیت، نشان می‌دهد. طولی نمی‌کشد که توماس رنولدز به تعقیب رابرت کلیتن دین می‌پردازد تا نوار را به دست آورد.




بنر فیلم مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی

مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی

Men in Black: International
کارگردان: F. Gary Gray نویسنده: Art Marcum , Matt Holloway
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Chris HemsworthChris Hemsworth
Tessa ThompsonTessa Thompson
Kumail NanjianiKumail Nanjiani
Rebecca FergusonRebecca Ferguson
Rafe SpallRafe Spall
Emma ThompsonEmma Thompson

درباره فیلم مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی


مردان سیاه‌پوش یک فیلم علمی تخیلی، اکشن و کمدی است که در سال 1997 اکران و توسط بری ساننفلد کارگردانی شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده والتر پارکس، لوری مک دونالد و استیون اسپیلبرگ قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط اد سلیمان به رشته تحریر درآمد.

فیلم مردان سیاه‌پوش پس از اکران واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشت و نمرات بالایی را دریافت کرد. این فیلم در زمینه‌های جلوه‌های بصری، بازی بازیگران و صحنه‌های اکشن مورد تحسین قرار گرفت.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ویل اسمیت، تامی لی جونز، وینسنت دن آفریو، لیندا فیورنتینو، ریپ تورن، تونی شالهوب، سیوبان فالون هوگان، جون گریس، کارل استریکن، ریچارد همیلتون، پاتریک برین، بکی آن بیکر و دیوید کراس اشاره کرد.

فیلم مردان سیاه‌پوس به موفقیت تجاری بزرگی در گیشه دست پیدا کرد و در گیشه قدرتمند ظاهر شد. این فیلم با بودجه تولید 90 میلیون دلاری حدود 1.117 میلیارد دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: مأمور کی عضو یک سازمان مخفی است که هیچ وابستگی دولتی ندارد و هدف آن حفظ زمین به عنوان منطقه بی‌طرف برای بیگانگان فرا زمینی و اسکان آن‌ها در اطراف شهر نیویورک است. این سازمان حافظه کسانی را که از عملیات آن‌ها خبردار شوند پاک می‌کنند. در ادامه مامور کی و مأمور دی به منطقه‌ای نزدیک مرز مکزیک می‌روند تا مانع از فعالیت بیگانگان شوند؛ اما مأمور دی سرعت خود را از دست داده و به همین علت تصمیم به بازنشستگی می‌گیرد.




بنر فیلم گیر
پوستر فیلم گیر

گیر

Hitch
کارگردان: Andy Tennant نویسنده: Kevin Bisch
سال انتشار:2005محصول: ایالات متحده
Will SmithWill Smith
Eva MendesEva Mendes
Kevin JamesKevin James
Amber VallettaAmber Valletta
Julie Ann EmeryJulie Ann Emery
Adam ArkinAdam Arkin

درباره فیلم گیر


هیچ (Hitch) یک فیلم کمدی و عاشقانه به کارگردانی اندی تننت است که شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های ویل اسمیت را داراست. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده ویل اسمیت، جیمز لاسیتر و تدی زی قرار داشت. کوین بیش به‌عنوان فیلم‌نامه‌نویس در این پروژه همکاری داشت.

هیچ از سوی منتقدان به‌عنوان یک فیلم سرگرم‌کننده توصیف شد و با درون‌مایه سرگرم‌کننده‌اش می‌تواند لحظات خوشی را برای مخاطبانش رقم بزند. ویل اسمیت، اوا مندس، کوین جیمز، آمبر والتا، تالمی اسلوکم و آتو اساندو ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم هیچ در گیشه به موفقیت بزرگی رسید و استقبال گسترده مخاطبان را به همراه داشت. این فیلم که با بودجه 70 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 371 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم هیچ بدین شرح است: یک دلال ازدواج ملقب به هیچ به مشتریان مرد خود کمک می‌کند تا با استفاده از ترفندهای هوشمندانه و جذاب به خانم‌های موردعلاقه‌ خود برسند. داستان زمانی جالب می‌شود که هیچ عاشق دختری به نام سارا می‌شود؛ حال او باید با ترفندهایی که در اختیار دارد، خودش را به چالش بکشد.




بنر فیلم من افسانه هستم

من افسانه هستم

I Am Legend
کارگردان: Francis Lawrence نویسنده: Akiva Goldsman , Mark Protosevich
سال انتشار:2007محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Will SmithWill Smith
Alice BragaAlice Braga
Charlie TahanCharlie Tahan
Dash MihokDash Mihok
Salli Richardson-WhitfieldSalli Richardson-Whitfield
Willow SmithWillow Smith

درباره فیلم من افسانه هستم


من افسانه هستم (I am legend) فیلمی آخرالزمانی به کارگردانی فرانسیس لارنس است که برپایه رمانی به همین نام اثر ریچارد ماتیسون ساخته شد. فرانسیس لارنس وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. آکیوا گلدسمن، دیوید هیمن و اروین استاف تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. وظیفه فیلم‌نامه‌نویسی فیلم من افسانه هستم برعهده مارک پروتوسویچ و آکیوا گلدسمن قرار داشت.

من افسانه هستم استقبال منتقدان را در پی داشت و توانست تحسین آن‌ها را در پی داشته باشد. این فیلم به دلیل داستان تاثیرگذار، کارگردانی قدرتمند و بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ویل اسمیت، آلیس براگا، دش میهوک و سالی ریچاردسن اشاره کرد. فیلم من افسانه هستم موفقیت بزرگی را در باکس‌آفیس تجربه کرد و توانست سود بزرگی را برای سازندگانش رقم بزنید. این فیلم که با بودجه عظیم 150 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 585 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم من افسانه هستم بدین شرح است: در سال ۲۰۱۰ در آمریکا ویروسی شیوع پیدا کرده که انسان‌ها را از حالت عادی خود خارج کرده است. تمام مردم تبدیل به افراد هاری شده‌اند که انسانیت خود را از دست داده‌اند. از خصوصیات این موجودات این است که قادر نیستند در روشنایی زنده بمانند. آن‌ها شب‌ها بیرون می‌آیند و دست به تخریب شهر می‌زنند.




بنر فیلم من، ربات
پوستر فیلم من، ربات

من، ربات

I, Robot
کارگردان: Alex Proyas نویسنده: Akiva Goldsman , Jeff Vintar
سال انتشار:2004محصول: ایالات متحده , آلمان
Will SmithWill Smith
Bridget MoynahanBridget Moynahan
Alan TudykAlan Tudyk
James CromwellJames Cromwell
Bruce GreenwoodBruce Greenwood
Shia LaBeoufShia LaBeouf

درباره فیلم من، ربات


من، ربات (I, Robot) یکی دیگر از بهترین فیلم های ویل اسمیت به شمار می‌آید که در سال 2004 اکران شد. الکس پرویاس وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط جف وینتار و آکیوا گلدزمن نوشته شد. لورنس مارک، جان دیویس، توفر داو و ویک گادفری تهیه‌کنندگان این فیلم تماشایی بودند.

فیلم من، ربات با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی را دریافت کرد. این فیلم در زمینه بازی گروه بازیگری و جلوه‌های بصری مورد تحسین قرار گرفت؛ اما منتقدان فیلم‌نامه این اثر را دارای ایردات بزرگی دانستند.

فیلم من، ربات به موفقیت تجاری بزرگی رسید و در گیشه خارق‌العاده ظاهر شد. این فیلم با بودجه تولید 120 میلیون دلاری، حدود 347 میلیون دلار فروش کرد. ویل اسمیت، بریجیت مویناهان، جیمز کرامول، بروس گرین وود، شایا لابوف و شای مک‌براید ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دل اسپونر یک افسر پلیس در دورانی است که کنترل همه وسایل در دست روبات‌ها قرار دارد. دل اعتقادی به استفاده از روبات‌ها ندارد؛ تا اینکه روبات‌ها سر به شورش می‌گذارند و صحت حرف دل اسپونر ثابت می‌شود. او در ادامه شروع به مبارزه با روبات‌ها می‌کند.




بنر فیلم مرد دو پیکره
پوستر فیلم مرد دو پیکره
دو زبانه

مرد دو پیکره

Gemini Man
کارگردان: Ang Lee نویسنده: David Benioff , Billy Ray , Darren Lemke
سال انتشار:2019محصول: چین , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Will SmithWill Smith
Mary Elizabeth WinsteadMary Elizabeth Winstead
Clive OwenClive Owen
Benedict WongBenedict Wong
Douglas HodgeDouglas Hodge
Ralph BrownRalph Brown

درباره فیلم مرد دو پیکره


مرد ماه جوزا (Gemini Man) فیلمی به کارگردانی انگ لی است که در سال 2019 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده جری بروکهایمر و دیوید الیسون قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط دیوید بنیاف، بیلی ری و درن لمکه نوشته شد.

فیلم مرد ماه جوزا پس از اکران به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و نمرات بسیار پایینی را دریافت کرد. این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه، شخصیت‌پردازی‌ها و کارگردانی مورد انتقاد قرار گرفت.

این فیلم در گیشه نیز شکست خورد و نتوانست مطابق انتظارات سازندگانش در گیشه ظاهر شود. فیلم مرد ماه جوزا با بودجه تولید 138 میلیون دلاری‌اش، حدود 173 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در فیلم مرد ماه جوزا به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ویل اسمیت، مری الیزابت وینستد، کلایو اوون، بندیکت وانگ، داگلاس هاج، رالف برون، لیندا ایمند، آندرآ سوک، ایلیا ولوک و تیم کانولی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک مامور با تجربه به اسم هنری بروگن در آستانه‌ بازنشستگی قرار دارد؛ او از طرف جایی که در آنجا کار می‌کرد مورد هدف مرگ قرار می‌گیرد. او در ادامه پی می‌برد شخصی که برای نابودی وی آمده، یک نسخه‌ جوان‌شده و تکامل‌یافته از خودش است که می‌تواند تمامی حرکات و قدم‌های او را پیش‌بینی کند و قرار است جایگزین وی در آینده شود.




بنر فیلم جاسوسان نامحسوس
پوستر فیلم جاسوسان نامحسوس
دو زبانه

جاسوسان نامحسوس

Spies in Disguise
کارگردان: Troy Quane , Nick Bruno نویسنده: Lloyd Taylor , Brad Copeland
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Will SmithWill Smith
Tom HollandTom Holland
Rachel BrosnahanRachel Brosnahan
Toru UchikadoToru Uchikado
Reba McEntireReba McEntire
Mark RonsonMark Ronson

درباره فیلم جاسوسان نامحسوس


جاسوسان نامحسوس (Spies in Disguise‎) یکی از بهترین انیمیشن‌های جهان محسوب می‌شود که در 2019 اکران شد. وظیفه کارگردانی این انیمیشن برعهده نیک برونو و تروی کوین قرار داشت. پیتر چرنین و مایکل چی.تراورس تهیه‌کنندگان این اثر بودند. فیلم‌نامه این انیمیشن توسط برد کوپلند و لاید تیلور نوشته شد.

انیمیشن جاسوسان نامحسوس از سوی منتقدان به‌عنوان یک اثر سرگرم‌کننده توصیف شد که می‌تواند اوقات خوشی را برای مخاطبانش به ارمغان بیاورد. ازجمله صداپیشگانی که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ویل اسمیت، تام هالند، رشیدا جونز، بن مندلسون، ریبا مک اینتایر، کارن گیلان و دی جی خالد اشاره کرد.

این انیمیشن فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت و در جلب نظر مخاطبان موفق بود. انیمیشن جاسوسان نامحسوس با بودجه تولید 100 میلیون دلاری، حدود 171 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: هنگامی که دنیا وارد خطر می‌شود، بزرگترین جاسوس دنیا به نام لانس استرلینگ وارد عمل می‌شود. اما در این راه دچار مشکلات فراوان شده و به جرم خیانت به سازمان جاسوسی مورد تعقیب قرار می‌گیرد. در این زمان لانس استرینگ نزد مخترع جوانی به اسم والتر بکت می‌رود که خودش او را از شرکت اخراج کرده بود و از او درخواست می‌کند او را مخفی کند؛ اما در این بین طی یک اتفاق به کبوتر تبدیل می‌شود.




بنر فیلم زیبایی موازی

زیبایی موازی

Collateral Beauty
کارگردان: David Frankel نویسنده: Allan Loeb
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Will SmithWill Smith
Edward NortonEdward Norton
Kate WinsletKate Winslet
Michael PeñaMichael Peña
Helen MirrenHelen Mirren
Jacob LatimoreJacob Latimore

درباره فیلم زیبایی موازی


زیبایی موازی (Collateral Beauty) یکی دیگر از فیلم های ویل اسمیت محسوب می‌شود که در سال 2016 اکران شد. دیوید فرانکل وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. بارد دوروس، مایکل شوگر، آلن لوب، آنتونی برگمن و کوین فراکس تهیه‌کنندگان این اثر بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط آلن لائوب نوشته شد.

فیلم زیبایی موازی در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود و نمرات نسبتا پایینی را دریافت کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های شخصیت‌پردازی‌ها و فیلم‌نامه انتقاد کردند. ویل اسمیت، ادوارد نورتون، کیرا نایتلی، مایکل پنیا، نائومی هریس، جاکوب لاتیموری، کیت وینسلت و هلن میرن ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم زیبایی موازی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و فروش خوبی را در گیشه تجربه کرد. این فیلم با بودجه تولید 36 میلیون دلاری، حدود 88 میلیون دلاری فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ویل اسمیت که سهام‌دار یک شرکت است، پس از فوت دختر کوچکش افسرده شده، از همسرش طلاق می‌گیرد، با مدیریت شرکت دیگر کاری ندارد و کمتر با کسی حرف می‌زند و بیشتر وقت خود را یا در خانه یا در پارک روی یک نیمکت مخصوص یا در حال دوچرخه سواری می‌گذراند.




بنر فیلم جوخه انتحار

جوخه انتحار

Suicide Squad
کارگردان: David Ayer نویسنده: David Ayer
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Will SmithWill Smith
Margot RobbieMargot Robbie
Jared LetoJared Leto
Joel KinnamanJoel Kinnaman
Viola DavisViola Davis
Jay HernandezJay Hernandez

درباره فیلم جوخه انتحار


جوخه انتحار (Suicide Squad) یک فیلم ابرقهرمانی جذاب محصول شرکت دی سی است که در سال 2016 اکران شد. دیوید آیر وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. ریچارد ساکل و چارلز روون به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند.

فیلم جوخه انتحار نتوانست مورد استقبال منتقدان قرار بگیرد و با نقدهای گسترده آنان مواجه شد. منتقدان فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌های این اثر را ضعیف توصیف کرده و انتقادات گوناگونی به آن وارد کردند.

فیلم جوخه انتحار با وجود دریافت نقدهای منفی، فروش بسیار خوبی در گیشه داشت و توانست توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند. فیلم با بودجه تولید 175 میلیون‌ دلاری‌اش، حدود 746 میلیون دلار فروش کرد. ویل اسمیت، جرد لتو، مارگو رابی، یوئل کینامان، وایولا دیویس، جای کورتنی، جی هرناندس، کارن فوکوهارا، آدواله آکینویه آگباجه، اسکات ایستوود و کارا دلوین ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم جوخه انتحار بدین شرح است: بعد از مرگ سوپرمن، مأمور اطلاعات، آماندا والر تیمی از جنایتکاران خطرناک تشکیل می‌دهد. او آن‌ها را در بازداشتگاه بل تحت فرمان سرهنگ ریک فلگ مستقر می‌کند تا در مأموریت‌های پرخطر آمریکا مورد استفاده قرار گیرند. هر عضو بمب کوچکی در گردن دارد تا درصورت شورش یا تلاش برای فرار، منفجر شود.

گالری فیلم جوخه انتحار





بنر فیلم تمرکز
پوستر فیلم تمرکز

تمرکز

Focus
کارگردان: Glenn Ficarra , John Requa نویسنده: Glenn Ficarra , John Requa
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
Will SmithWill Smith
Margot RobbieMargot Robbie
Rodrigo SantoroRodrigo Santoro
Gerald McRaneyGerald McRaney
Robert TaylorRobert Taylor
Billy SlaughterBilly Slaughter

درباره فیلم تمرکز


تمرکز (Focus) فیلمی در ژانر درام و عاشقانه است که جزو بهترین فیلم های ویل اسمیت به شمار می‌آید. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده گلن فیکارا و جان ریکوآ قرار داشت. دنیس دی نوووی تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم تمرکز با نمرات مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی را دریافت کرد. منتقدان از این فیلم به دلیل بازی عالی گروه بازیگری تمجید کردند؛ اما آن‌ها فیلم‌نامه این اثر را دارای ایردات بزرگی دانسته و به روند داستانی کند این فیلم انتقاد کردند.

فیلم تمرکز عملکرد قدرتمندانه‌ای در باکس‌آفیس داشت و سود خوبی را برای سازندگانش رقم زد. این فیلم با بودجه تولید 50 میلیون دلاری، حدود 159 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ویل اسمیت، مارگو رابی، رودریگو سانتورو، جرالد مک‌رینی، بیلی اسلاتر، خوان مینوخین، گریف فرست و توماس فرانسیس مورفی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: نیکی اسپرگن کلاهبرداری است که به یک کلاب شبانه می‌رود. در آنجا جیب‌بری بی‌تجربه به اسم جس برت تلاش می‌کند وانمود کند شوهرش آن‌ها را دیده و به این ترتیب نیکی را اغواء کند. نیکی متوجه می‌شود و به او پیشنهاد می‌کند هرگز موقع رویارویی با موقعیتی غیرمنتظره، تمرکز خود را ازدست ندهند. چند روز بعد، جس او را در کلابی دیگر پیدا می‌کند و او را قانع می‌کند تا مربی او شود.




بنر فیلم افسانه زمستان
پوستر فیلم افسانه زمستان

افسانه زمستان

Winter's Tale
کارگردان: Akiva Goldsman نویسنده: Akiva Goldsman
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
Colin FarrellColin Farrell
Jessica Brown FindlayJessica Brown Findlay
Russell CroweRussell Crowe
William HurtWilliam Hurt
Jennifer ConnellyJennifer Connelly
Will SmithWill Smith

درباره فیلم افسانه زمستان


افسانه زمستان (Winter's Tale) فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آکیوا گلدسمن است که در سال 2014 اکران شد. فیلم افسانه زمستان برپایه رمانی به همین نام اثر مارک هلپرین ساخته شد.

فیلم افسانه زمستان نمرات پایینی دریافت کرد و نتوانست توجه منتقدان را به سمت خود جلب کند. این فیلم در زمینه‌ فیلم‌نامه دارای ایردات بزرگی است و داستان آن باعث سردرگمی مخاطبان می‌شود.

کالین فارل، جسیکا براون فیندلی، جنیفر کانلی، راسل کرو، ویلیام هرت، اوا ماری سنت، ویل اسمیت، مت بامر، کوین کوریگان و کوین دوراند ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. فیلم افسانه زمستان شکست بزرگی را در گیشه تجربه کرد و نتوانست انتظارات مخاطبانش را برآورده سازد. این فیلم که با بودجه 60 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 30 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم افسانه زمستان بدین شرح است: در آغاز به یک پدر و مادر و فرزندشان که قصد ورود به آمریکا را دارند به دلیل بیماری سل اجازه ورود داده نمی‌شود. اما آن‌ها درخواست می‌کنند که به بچه اجازه ورود داده شود؛ اما با این درخواست موافقت نمی‌شود و آن‌ها در ساحل فرزندشان را به آب می‌اندازند تا به آمریکا برسد.




بنر فیلم ضربه مغزی
پوستر فیلم ضربه مغزی

ضربه مغزی

Concussion
کارگردان: Peter Landesman نویسنده: Peter Landesman , Jeanne Marie Laskas
سال انتشار:2015محصول: استرالیا , ایالات متحده , بریتانیا
Will SmithWill Smith
Alec BaldwinAlec Baldwin
Albert BrooksAlbert Brooks
Gugu Mbatha-RawGugu Mbatha-Raw
David MorseDavid Morse
Arliss HowardArliss Howard

درباره فیلم ضربه مغزی


ضربه مغزی (Concussion) یکی دیگر از بهترین فیلم های ویل اسمیت محسوب می‎شود که در سال 2015 اکران شد. پیتر لندس مند کارگردان و نویسنده این فیلم بود. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم ضربه مغزی نیز برعهده ریدلی اسکات، لاری شومن و الیزابت کانتیلون قرار داشت.

فیلم ضربه مغزی توانست با استقبال منتقدان روبه‌رو شود و واکنش‌های مثبت آنان را به همراه داشته باشد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ویل اسمیت، آلبرت بروکس، الک بالدوین، گوگو امبتا را، پل رایزر و لوک ویلسون اشاره کرد.

فیلم ضربه مغزی در حوزه فروش موفق نشد انتظارات سازندگانش را برآورده سازد و تنها کمی بیشتر از بودجه تولیدش فروش کرد. این فیلم با بودجه تولید 35 میلیون دلاری‌اش، حدود 48 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به مرگ و زوال عقلی بازیکنان ان‌اف‌ال لیگ ملی فوتبال به خاطر ضربات پی در پی که به سر آن‌ها ایجاد می‌شود است و این سازمان تلاش‌هایی را برای مخفی نگه داشتن این عوارض انجام می‌دهد تا لیگ فوتبال آمریکایی زیر سوال نرود.




بنر فیلم پس از زمین
پوستر فیلم پس از زمین

پس از زمین

After Earth
کارگردان: M. Night Shyamalan نویسنده: M. Night Shyamalan , Gary Whitta
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Jaden SmithJaden Smith
Will SmithWill Smith
Sophie OkonedoSophie Okonedo
Zoë KravitzZoë Kravitz
Glenn MorshowerGlenn Morshower
Chris GeereChris Geere

درباره فیلم پس از زمین


پس از زمین (After Earth) فیلمی به کارگردانی ام. نایت شیامالان است که در سال 2013 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کلب پینکت، جیدا پینکت اسمیت، ویل اسمیت و جیمز لاسیتر قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط ویل اسمیت نوشته شد.

فیلم پس از زمین به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و نمرات بسیار پایینی را دریافت کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های کارگردانی، فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها انتقاد کردند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیدن اسمیت، ویل اسمیت، سوفی اوکوندو، زو کراویتز و کریستوفر هیویو اشاره کرد. فیلم پس از زمین فروش بسیار بالایی در گیشه داشت و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد؛ این فیلم که با بودجه 130 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 243 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در زمان آینده تغییرات آب و هوایی و سوانح طبیعی انسان‌ها را مجبور به ترک زمین و زندگی در یک سیاره جدید به نام نوا پرایم نمود. هزار سال بعد از این واقعه انسان‌ها درگیر جنگی با موجودات بیگانه‌ای که قصد در تسخیر نوا پرایم داشتند، شدند. سلاح اصلی آن‌ها شکارچیانی بزرگ و چابک اما کور که در واقع شکار خود را با حس و استشمام ترس شناسایی می‌کردند. داستان حول یک ژنرال در سپاه رنجرهای متحده به نام سایفر ریج به همراه پسر نوجوانش کیتای ریج که بسیار علاقه داشت همانند پدرش تبدیل به یک رنجر شود، می‌چرخد. او در تمرینات نظامی موفق بود اما به علت عدم آمادگی در امتحان پایانی رد شد.




بنر فیلم هفت پوند
پوستر فیلم هفت پوند

هفت پوند

Seven Pounds
کارگردان: Gabriele Muccino نویسنده: Grant Nieporte
سال انتشار:2008محصول: ایالات متحده
Will SmithWill Smith
Rosario DawsonRosario Dawson
Sarah Jane MorrisSarah Jane Morris
Woody HarrelsonWoody Harrelson
Michael EalyMichael Ealy
Connor CruiseConnor Cruise

درباره فیلم هفت پوند


هفت پوند (Seven Pounds) یک فیلم در ژانر درام است که یکی دیگر از بهترین فیلم های ویل اسمیت محسوب می‌شود. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده گابریل موچینو قرار داشت. تد بلک، جیسون بلومنتال، جیمز لاسیتر، ویل اسمیت و استیو تیش تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. گرانت نیپورت به‌عنوان فیلم‌نامه‌نویس در این پروژه همکاری داشت.

فیلم هفت پوند مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و توانست نمرات خوبی را از جانب منتقدان دریافت کند. این فیلم دلیل عملکرد درخشان گروه بازیگری، کارگردانی قدرتمند و فیلم‌نامه عالی مورد تحسین قرار گرفت.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ویل اسمیت، رزاریو داوسون، بری پپر، وودی هارلسون، مایکل ایلی و اکتاویا اسپنسر اشاره کرد. فیلم هفت توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند و در گیشه فروش بالایی داشته باشد. این فیلم که با بودجه 54 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 169 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دو سال قبل، تیم توماس مسبب یک تصادف با ماشین شد؛ هفت نفر طی این تصادف کشته شدند؛ شش غریبه و نامزد او، سارا جنسن. تیم تصمیم به جبران می‌گیرد. او در نظر دارد که زندگی هفت آدم خوب را نجات دهد. یک سال پس از تصادف، او شغل خود که مهندسی فضانوردی است را ترک می‌کند. او نرمه شش خود را به برادرش بن که کارمند اداره مالیات آمریکا است می‌بخشد. شش ماه بعد او بخشی از کبدش را به کارمند خدمات کودکان هالی می‌بخشد. بعد از آن او به دنبال کسانی می‌گردد که شایسته دریافت بخشش باشند.




بنر فیلم افسانه بگر ونس
پوستر فیلم افسانه بگر ونس

افسانه بگر ونس

The Legend of Bagger Vance
کارگردان: Robert Redford نویسنده: Jeremy Leven
سال انتشار:2000محصول: ایالات متحده
Matt DamonMatt Damon
Will SmithWill Smith
Charlize TheronCharlize Theron
Bruce McGillBruce McGill
Joel GretschJoel Gretsch
J. Michael MoncriefJ. Michael Moncrief

درباره فیلم افسانه بگر ونس


افسانه بگر ونس (The Legend of Bagger Vance) یک فیلم ورزشی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رابرت ردفورد است که براساس رمانی به همین نام اثر استیون پرسویلد ساخته شد. مایکل نوزیک و جک ایبرتس در امر تهیه‌کنندگی ردفورد را همراهی کردند. فیلم‌نامه این فیلم توسط جرمی لیون نوشته شد.

فیلم افسانه بگر ونس به دلیل بازی محشر گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت؛ اما آن‌ها فیلم‌نامه این اثر را متناقص دانسته و نسبت به شخصیت‌پردازی‌ها انتقاد داشتند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ویل اسمیت، مت دیمون، شارلیز ترون و جوئل گرچ اشاره کرد.

این فیلم در گیشه شکست بزرگی را متحمل شد و نتوانست فروش موفقیت‌آمیزی در باکس‌آفیس داشته باشد. فیلم افسانه بگر ونس که با بودجه 80 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 39 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم افسانه بگر ونس بدین شرح است: رانولف قهرمان گلف و پسر محبوب جورجیاست که پس از شرکت کردن در جنگ جهانی اول، دیگر آن آدم سابق نیست. آدله که معشوقه سابق وی بوده، برای رونق دادن دوباره به شهر، تصمیم می‌گیرد که مسابقه گلفی برگزار کند و از رانولف بخواهد به عنوان نماینده مردم این شهر، در مسابقات شرکت کند؛ اما رانولف دیگر به خودش ایمان ندارد تا اینکه ونس وی را ملاقات می‌کند و تصمیم میگیرد مربی رانولف شود.




بنر فیلم پسران بد برای زندگی

پسران بد برای زندگی

Bad Boys for Life
کارگردان: Adil El Arbi , Bilall Fallah نویسنده: Joe Carnahan , Peter Craig , Chris Bremner
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Will SmithWill Smith
Martin LawrenceMartin Lawrence
Paola NuñezPaola Nuñez
Vanessa HudgensVanessa Hudgens
Alexander LudwigAlexander Ludwig
Charles MeltonCharles Melton

درباره فیلم پسران بد برای زندگی


پسران بد (Bad Boys) فیلمی اکشن و کمدی است که در سال 1995 اکران شد و به محبوبیت بالایی دست یافت. مایکل بی وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. دن سیمپسون و جری بروکهایمر تهیه‌کنندگان این اثر بودند. مایکل بری، جیم مولهولند و داگ ریچاردسون فیلم‌نامه این اثر را نوشتند.

فیلم پسران بد از سوی منتقدان به‌عنوان یک فیلم کمدی سرگرم‌کننده توصیف شد و نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ویل اسمیت، مارتین لارنس، تیا لئونی، تریسا رندل، چکی کاریو، جو پانتولیانو، فرانک جان هاگز، نستور سرانو، ژولیو اسکار مچوسو، جان سلی، مارگ هلگنبرگر، مایکل امپریولی و کریستوفر میچوم اشاره کرد.

این فیلم مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت و فروش بسیار خوبی داشت. فیلم پسران بد با بودجه تولید 19 میلیون دلاری خود حدود 141 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دو کارآگاه پلیس وظیفه دارند از یک شاهد قتل محافظت کنند، در حالی که روی محموله هروئین دزدیده شده نیز تحقیق می‌کنند؛ در این راه اتفاقات و حادثه‌های غیرمنتظره‌ای برای این دو پلیس رخ می‌دهد.

گالری فیلم پسران بد برای زندگی





بنر فیلم علاءالدین

علاءالدین

Aladdin
کارگردان: Guy Ritchie نویسنده: Guy Ritchie , John August
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Mena MassoudMena Massoud
Naomi ScottNaomi Scott
Will SmithWill Smith
Marwan KenzariMarwan Kenzari
Navid NegahbanNavid Negahban
Nasim PedradNasim Pedrad

درباره فیلم علاءالدین


علاالدین (Aladdin) عنوانی موزیکال و فانتزی به کارگردانی و نویسندگی گای ریچی است. جان اوگست در امر نویسندگی ریچی را همراهی کردند. دن لین به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.

فیلم علاالدین موفق نشد استقبال منتقدان را به همراه داشته باشد. در این فیلم بازیگرانی همچون مینا مسعود، ویل اسمیت، نائومی اسکات، مروان کنزاری، نوید نگهبان، نسیم پدراد، بیلی مگنوسن و نومان اکار به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم با وجود دریافت نقدهای منفی، توانست به موفقیت تجاری عظیمی برسد. فیلم علاالدین که با بودجه 183 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 1.051 میلیارد دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به پسری فقیر و سرگردان است که در خیابان‌های شهر آگرابا از مغازه‌ها دزدی می‌کند. اما بعد از اینکه به شکل اتفاقی یک چراغ جادوی اسرارآمیر را پیدا می‌کند، زندگی‌اش کاملا دگرگون می‌شود.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های ویل اسمیت

عکس پروفایل

شما