خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های کریستین بیل

بهترین فیلم های کریستین بیل – کریستین بیل جزو بهترین بازیگران هالییود به شمار می‌آید که دارای طرفداران زیادی است.

او با ایفای نقش‌هایی خارق‌العاده توانست نام خود را به‌عنوان یک بازیگر قدرتمند در بین طرفداران سینما جاودان کند.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های کریستین بیل را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم بتمن آغاز می‌کند

بتمن آغاز می‌کند

Batman Begins
کارگردان: Christopher Nolan نویسنده: Christopher Nolan , David S. Goyer
سال انتشار:2005محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Christian BaleChristian Bale
Liam NeesonLiam Neeson
Michael CaineMichael Caine
Katie HolmesKatie Holmes
Gary OldmanGary Oldman
Cillian MurphyCillian Murphy

درباره فیلم بتمن آغاز می‌کند


سه‌گانه بتمن (Batman) جزو بهترین فیلم‌ های جهان به شمار می‌آیند که تا ابد در یاد طرفداران سینما ماندگار خواهند ماند. کریستوفر نولان وظیفه کارگردانی این سه‌گانه جذاب را برعهده داشت. نام این مجموعه فیلم‌ها به ترتیب تاریخ اکران عبارت‌اند از: بتمن آغاز می‌کند (Batman Begins)، شوالیه تاریکی (The Dark Knight) و شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (The Dark Knight Rises).

این سه‌گانه توانست با استقبال گسترده منتقدان مواجه شود و نمرات بسیار خوبی را دریافت کند. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های بازی بازیگران، کارگردانی و فیلم‌نامه تمجید کردند. کریستین بیل، مایکل کین، گری الدمن، ان هتوی، تام هاردی، ماریون کوتیار، جوزف گوردون لویت، مورگان فریمن و هیث لجر ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سه‌گانه به ایفای نقش پرداختند.

سه‌گانه بتمن در جلب نظر مخاطبان نیز بسیار موفق بود و در گیشه خارق‌العاده عمل کرد. این سه‌گانه با بودجه تولید 585 میلیون دلاری‌ خود، حدود 2.4 میلیارد دلار فروش کرد.

خلاصه داستان قسمت نخست این سه‌گانه بدین شرح است: بروس وین در زمان کودکی داخل چاهی سقوط می‌کند و مورد هجوم خفاش‌ها قرار می‌گیرد و به همین دلیل وحشتی از خفاش‌ها در وجودش نهادینه می‌گردد. کمی بعد، یک شب که با پدر و مادرش در حال بازگشت از سالن اوپرا هستند، پدر و مادرش توسط دزدی به نام جو چیل به قتل می‌رسند و آلفرد پنی‌ورث خدمتکار خانوادگی آن‌ها، بروس را بزرگ می‌کند.

گالری فیلم بتمن آغاز می‌کند





بنر فیلم سلطنت آتش
پوستر فیلم سلطنت آتش

سلطنت آتش

Reign of Fire
کارگردان: Rob Bowman نویسنده: Matt Greenberg , Gregg Shabot
سال انتشار:2002محصول: ایرلند , بریتانیا , ایالات متحده
Christian BaleChristian Bale
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Izabella ScorupcoIzabella Scorupco
Gerard ButlerGerard Butler
Alexander SiddigAlexander Siddig
Scott MoutterScott Moutter

درباره فیلم سلطنت آتش


سلطنت آتش (Reign of Fire) می‌تواند در لیست بهترین فیلم های کریستین بیل جای بگیرد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده راب بومن قرار داشت. ریچارد دی. زانوک، لیلی فینی زنوک، راجر بیرنباوم، گری باربر و دین زانوک به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند. مت گرینبرگ، گریگ چابوت و کوین پیترکا نویسندگان این فیلم بودندو

فیلم سلطنت آتش نتوانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و نمرات پایینی دریافت کرد. این فیلم به دلیل شخصیت‌پردازی‌های ضعیف و فیلم‌نامه متناقص مورد انتقاد قرار گرفت.

فیلم سلطنت آتش فروش بالایی را تجربه کرد و با استقبال مخاطبان مواجه شد. این فیلم با بودجه تولید 60 میلیون دلاری خود، حدود 82 میلیون دلار فروش کرد. متیو مک کانهی، کریستین بیل، ایزابلا اسکروپو، جرارد باتلر و لورا پایپر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: کودکی به نام کوین ناخواسته باعث بیداری اژدهایی مخوف می‌شود. اژدها باعث مرگ بسیاری از جمله مادر کوین شده و دیری نمی‌گذرد که سرتاسر دنیا به سلطه این اژدها و فرزندانش در می‌آید. بعد از گذشت سال‌ها کوین و تنها بازماندگان از نسل بشر که در یک قلعه قدیمی پنهان شده‌اند با یک غریبه و دارودسته‌اش مواجه می‌شوند که ادعا می‌کنند شکارچی اژدها هستند.




بنر فیلم 3:10 به یوما
پوستر فیلم 3:10 به یوما

3:10 به یوما

3:10 to Yuma
کارگردان: James Mangold نویسنده: Michael Brandt , Derek Haas , Halsted Welles
سال انتشار:2007محصول: ایالات متحده
Christian BaleChristian Bale
Russell CroweRussell Crowe
Logan LermanLogan Lerman
Dallas RobertsDallas Roberts
Peter FondaPeter Fonda
Ben FosterBen Foster

درباره فیلم 3:10 به یوما


۳:۱۰ به یوما (3:10 to Yuma) یک فیلم وسترن و اکشن به کارگردانی جیمز منگولد است که براساس داستان کوتاهی به همین اسم اثر المور لئونارد تولید شد. کیتی کنراد تهیه‌کننده این فیلم بود. فیلم‌نامه این اثر نیز توسط درک هاس، هالستد والز و مایکل برندت به رشته تحریر درآمد.

3:10 به یوما پس از اکران واکنش‌های مختلف منتقدان را در پی داشت و نمرات متوسطی دریافت کرد. این فیلم در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری و ریتم داستانی مورد تحسین قرار گرفت، اما در زمینه شخصیت‌پردازی‌ها نتوانست نظرات مثبت آن‌ها را جلب کند.

فیلم 3:10 به یوما طی مراسم اسکار در دو رشته بهترین موسیقی و بهترین میکس صدا نامزد دریافت جایزه بود که در هیچ رشته‌ای موفق به کسب این جایزه نشد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به راسل کرو، کریستین بیل، پیتر فوندا، گرچن مول، بن فاستر، لوگان لرمن، آلن تودیک و وینسا شا اشاره کرد.

فیلم 3:10 به یوما توانست کمی بیشتر از بودجه تولیدش در گیشه بفروشد. این فیلم که با بودجه 55 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 70 میلیون دلار در گیشه فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بن وید مجرمی تحت تعقیب و رهبر یک گروه راهزن است؛ او در شهر کوچکی در آریزونا دستگیر می‌شود؛ افراد وید به سرکردگی چارلی پرینس به فکر آزادسازی او هستند. کلانتر مردان شهر را برای کمک به انتقال او فرامی‌خواند. آن‌ها باید وید را با قطار ساعت ۳:۱۰ جهت اجرای حکم اعدام، راهی یوما کنند. دن ایوانز یک کشاورز و مجروح یک پا قطع جنگ داخلی آمریکا است؛ او در حال از دست دادن مزرعه خود به دلیل بدهی است. او برای نجات مزرعه خود حاضر به شرکت در این سفر خطرناک می‌شود.




بنر فیلم حقه باز آمریکایی
پوستر فیلم حقه باز آمریکایی

حقه باز آمریکایی

American Hustle
کارگردان: David O. Russell نویسنده: David O. Russell , Eric Warren Singer
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Christian BaleChristian Bale
Bradley CooperBradley Cooper
Jeremy RennerJeremy Renner
Amy AdamsAmy Adams
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Louis C. K.Louis C. K.

درباره فیلم حقه باز آمریکایی


حقه‌بازی آمریکایی (American Hustle) یک فیلم کمدی و جنایی به کارگردانی و نویسندگی دیوید او. راسل است که در سال 2013 اکران شد. اریک وارن سینگر در امر نویسندگی او. راسل را همراهی کرد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده مگان الیسون، چارلز رون، ریچارد ساکل و جاناتان گوردون قرار داشت.

فیلم حقه‌بازی آمریکایی نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد و با استقبال منتقدان مواجه شد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های کارگردانی، عملکرد گروه بازیگری و فیلم‌نامه تمجید کردند.

فیلم حقه‌بازی آمریکایی یکی از ناکام‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما طی مراسم اسکار محسوب می‌شود؛ این فیلم طی مراسم اسکار در ده بخش ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه شده بود، که درنهایت در هیچ بخشی موفق به کسب این جایزه نشد.

فیلم حقه‌بازی آمریکایی طی مراسم گلدن گلوب نیز در هفت بخش ازجمله بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شده بود، که درنهایت در سه بخش بهترین فیلم موزیکال یا کمدی، بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن موفق به کسب این جایزه شد.

فیلم حقه‌بازی آمریکایی مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد و در گیشه قدرتمند ظاهر شد. این فیلم با بودجه تولید 40 میلیون دلاری‌اش، حدود 251 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به کریستین بیل، امی آدامز، بردلی کوپر، جنیفر لارنس و جرمی رنر اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم داستان دو شیاد ایروینگ روزنفیلد و دوست دختر دلفریبش سیدنی پروسر را به تصویر می‌کشد که در دام مأمور اف‌بی‌آی، ریچی دی مازو، گیر افتاده‌اند و در ازای آزادی خود در دستگیری سیاست‌مداران رشوه‌خوار با او همکاری می‌کنند. ریچی این دو شیاد را مجبور می‌کند تا در درون مافیای پولشویی صاحبان قدرت و سیاستمداران نیوجرسی وارد شوند. از جمله این سیاستمداران شهردار کارمین پولیتو ایتالیایی اصل است که ایروینگ از راه جلب اعتماد و دوستی با وی به درون سیستم مافیایی راه پیدا می‌کند.




بنر فیلم از کوره در رفته
پوستر فیلم از کوره در رفته

از کوره در رفته

Out of the Furnace
کارگردان: Scott Cooper نویسنده: Scott Cooper , Brad Ingelsby
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Christian BaleChristian Bale
Zoe SaldanaZoe Saldana
Woody HarrelsonWoody Harrelson
Sam ShepardSam Shepard
Willem DafoeWillem Dafoe
Forest WhitakerForest Whitaker

درباره فیلم از کوره در رفته


از کوره در رفته (Out of the Furnace) فیلمی در ژانر دلهره‌آور است که توسط اسکات کوپر کارگردانی شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این اثر برعهده جنیفر دویژن، لئوناردو دی‌کاپریو و ریدلی اسکات قرار داشت.

فیلم از کوره در رفته پس از اکران با واکنش‌های منفی منتقدان مواجه شد و نمرات بسیار پایینی را دریافت کرد. منتقدان داستان این فیلم را تکراری دانسته و اعتقاد داشتند که سازندگان در نوشتن فیلم‌نامه این اثر خلاقیتی به خرج نداده‌اند.

این فیلم در گیشه نیز مورد توجه مخاطبان قرار نگرفت و حتی موفق به تامین بودجه تولید خود نیز نشد. فیلم از کوره در رفته که با بودجه 22 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 15 میلیون دلار فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کریستین بیل، وودی هارلسون، کیسی افلک، فارست ویتاکر، ویلم دفو، زویی سالدانیا و سام شپارد اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به دو برادر است که یکی از آن‌ها سرباز ارتش آمریکا بوده و دیگری در کارخانه کار می‌کرده است. رودنی جهت امرار معاش و کسب درآمد شروع به مبارزه‌های زیرزمینی کرده و بعد از یکی از این مسابقات او را به قتل می‌رسانند. اکنون برادرش، راس، در صدد انتقام برمی‌آید.




بنر فیلم گل‌های جنگ
پوستر فیلم گل‌های جنگ

گل‌های جنگ

The Flowers of War
کارگردان: Zhang Yimou نویسنده: Liu Heng
سال انتشار:2011محصول: چین , Hong Kong
Christian BaleChristian Bale
Ni NiNi Ni
Tong DaweiTong Dawei
Zhang XinyiZhang Xinyi
Shigeo KobayashiShigeo Kobayashi
Atsuro WatabeAtsuro Watabe

درباره فیلم گل‌های جنگ


گل‌های جنگ (The Flowers of War) یک فیلم درام و تاریخی به کارگردانی ژانگ ییمو است که با اقتباس از رمانی به نام ۱۳ گل نانجینگ اثر یان گلینگ ساخته شد. ویلیام کانگ تهیه‌کننده این فیلم تماشایی بود. فیلم‌نامه این اثر نیز توسط لیو هنگ نوشته شد.

فیلم گل‌های جنگ پس از اکران با استقبال منتقدان روبه‌رو شد و نمرات بالایی دریافت کرد. این فیلم به دلیل بازی عالی گروه بازیگری، فیلم‌نامه قدرتمند و شخصیت‌پردازی‌های فوق‌العاده مورد تحسین قرار گرفت.

فیلم گل‌های جنگ به‌هیچ وجه در حوزه فروش نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد و در گیشه شکست خورد. این فیلم با بودجه تولید 94 میلیون دلاری، حدود 93 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کریستین بیل، نی نی، ژانگ شین‌یی و آتسورو واتابه اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال ۱۹۳۷ شهر نانجینگ در اشغال نظامیان ژاپنی است. جان میلر یک آمریکایی متصدی کفن و دفن، جهت شرکت در مراسم درگذشت یک کشیش به صومعه‌ای در این شهر می‌رود که پسر نوجوانی به اسم جورج سرپرست آن است و دختران نوجوان دانش‌آموز در آن تحصیل می‌کنند. کمی بعد گروهی از زنان نیز به آن صومعه پناه می‌برند. یکی از آن‌ها که انگلیسی می‌داند از جان درخواست می‌کند با توجه به اینکه ژاپنی‌ها به آمریکایی‌ها حمله نمی‌کنند، به فرار آن‌ها از نانجینگ کمک کند. جورج نیز از او درخواست می‌کند که دانش آموزان را از صومعه فراری دهد.




بنر فیلم نابودگر: رستگاری

نابودگر: رستگاری

Terminator Salvation
کارگردان: McG نویسنده: John D. Brancato , Michael Ferris
سال انتشار:2009محصول: آلمان , ایتالیا , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Christian BaleChristian Bale
Sam WorthingtonSam Worthington
Moon BloodgoodMoon Bloodgood
Helena Bonham CarterHelena Bonham Carter
Anton YelchinAnton Yelchin
CommonCommon

درباره فیلم نابودگر: رستگاری


رستگاری نابودگر (Terminator Salvation) یکی دیگر از بهترین فیلم های کریستین بیل محسوب می‌شود که در سال 2009 اکران شد. این فیلم درواقع چهارمین فیلم از سری فیلم‌های نابودگر به حساب می‌آید. جوزف مکگینتی نیکول وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. درک اندرسون، ویکتور کوبیکک، جفری سیلور و مورتیز بورمن تهیه‌کنندگان این اثر بودند. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده جان برنکاتو و مایکل فریس قرار داشت.

فیلم رستگاری نابودگر نتوانست انتظارات منتقدان را برآورده سازد و با واکنش‌های منفی آنان مواجه شد. این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه، شخصیت‌پردازی‌ها و کارگردانی مورد انتقاد قرار گرفت.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کریستین بیل، سم ورتینگتون، آنتون یلچین، برایس دالاس هاوارد، مون بلودگود، کامن، هلنا بونهام کارتر و رولاند کیکینگر اشاره کرد.

این فیلم در گیشه عملکرد قابل قبولی داشت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. فیلم رستگاری نابودگر که با بودجه عظیم 200 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 371 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال ۲۰۰۳، دکتر سرینا کوگان از شرکت سایبرداین سیستمز، به سلول مارکوس رایت می‌آید و این زندانی محکوم به مرگ را متقاعد می‌کند تا بدن خود را بعد از مرگ برای پژوهش پزشکی به آن شرکت بسپارد. یک سال بعد از این جریان، ربات‌های ساخت انسان که به درجه‌ای از هوشمندی و خودآگاهی رسیده‌اند، نوع بشر را به عنوان تهدیدی برای بقای خود به‌شمار می‌آورند و سامانه‌ای به نام سامانه اسکای‌نت را به منظور نابودی انسان‌ها ایجاد می‌کنند.




بنر فیلم روانی آمریکایی
پوستر فیلم روانی آمریکایی

روانی آمریکایی

American Psycho
کارگردان: Mary Harron نویسنده: Mary Harron , Guinevere Turner
سال انتشار:2000محصول: کانادا , ایالات متحده
Christian BaleChristian Bale
Willem DafoeWillem Dafoe
Jared LetoJared Leto
Josh LucasJosh Lucas
Samantha MathisSamantha Mathis
Matt RossMatt Ross

درباره فیلم روانی آمریکایی


روانی آمریکایی (American Psycho) فیلمی در ژانر کمدی سیاه است که برپایه رمانی به همین نام اثر برت ایستون الیس ساخته شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده ماری هرون قرار داشت. گوینویر ترنر در امر نویسندگی هرون را همراهی کرد. ادوارد آر. پرسمن وظیفه تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده داشت.

فیلم روانی آمریکایی موفق شد نمرات بالایی را دریافت کند و با تحسین آن‌ها روبه‌رو شود. منتقدان به تمجید از شخصیت‌پردازی‌های فیلم پرداخته و بازی عالی گروه بازیگری را به مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم نسبت به بودجه تولیدش فروش خوبی را تجربه کرد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت؛ فیلم روانی آمریکایی با بودجه تولید 7 میلیون دلاری، حدود 34 میلیون دلار فروش کرد. کریستین بیل، جاستین ثرو، جرد لتو، بیل سیج، جاش لوکاس، کلویی سونی، ریس ویترسپون، سامانتا ماتیس، ویلم دفو و کارا سیمور ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پاتریک بیتمن یک جوان اهل نیویورک و معقول و خوش سر و لباس است. اما در پشت این چهره او، یک هیولا نهفته‌ است. بیتمن شب‌ها کار واقعی خود را آغاز می‌کند و به شکار و کشتن ولگردها و زنان خیابانی می‌پردازد.




بنر فیلم حیثیت

حیثیت

The Prestige
کارگردان: Christopher Nolan نویسنده: Christopher Nolan , Jonathan Nolan
سال انتشار:2006محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Christian BaleChristian Bale
Hugh JackmanHugh Jackman
Michael CaineMichael Caine
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Rebecca HallRebecca Hall
David BowieDavid Bowie

درباره فیلم حیثیت


پرستیژ (The Prestige) یک فیلم علمی تخیلی و دلهره‌آور است که یکی دیگر از بهترین فیلم های کریستین بیل محسوب می‌شود. فیلم پرستیژ برپایه رمانی به همین نام اثر کریستوفر پریست ساخته شد. وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کریستوفر نولان قرار داشت. آرون رایدر و اما توماس در امر تهیه‌کنندگی و جاناتان نولان در امر نویسندگی کریستوفر نولان را همراهی کردند.

فیلم پرستیژ پس از اکران واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشت و در جلب نظر آن‌ها موفق بود. این فیلم در زمینه‌های بازی گروه بازیگری، فیلم‌نامه و کارگردانی مورد تحسین قرار گرفت.

فیلم پرستیژ طی مراسم اسکار در دو رشته بهترین فیلم‌برداری و بهترین طراحی صحنه نامزد دریافت جایزه شده بود که در هیچ‌کدام از این بخش‌ها موفق به کسب این جایزه نشد. هیو جکمن، کریستین بیل، مایکل کین، اسکارلت جوهانسون، ربکا هال، اندی سرکیس، دیوید بویی و کریستوفر نیم ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم پرستیژ حضور قدرتمندانه‌ای در گیشه داشت و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد. این فیلم با بودجه تولید 40 میلیون دلاری‌اش حدود 109 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: آلفرد بوردن شعبده باز به جرم قتل رابرت انجییر محکوم می‌شود و در زندان تصمیم به خواندن خاطرات انجییر می‌کند. فیلم به گذشته برمی‌گردد. زمانی که هردو دستیاران میلتون شعبده باز با مبتکرش جان کاتر بودند، که در نمایشی جولیا همسر انجییر هنگام انجام حقه فرار از مخزن آب در مقابل چشمان تماشاگران خفه می‌شود و انجیر بوردن را مقصر می‌داند که او گره نامناسب بسته بوده ‌است.




بنر فیلم ماشین کار
پوستر فیلم ماشین کار

ماشین کار

The Machinist
کارگردان: Brad Anderson نویسنده: Scott Kosar
سال انتشار:2004محصول: فرانسه , اسپانیا , بریتانیا , ایالات متحده
Christian BaleChristian Bale
Jennifer Jason LeighJennifer Jason Leigh
Aitana Sánchez-GijónAitana Sánchez-Gijón
John SharianJohn Sharian
Michael IronsideMichael Ironside
Lawrence Gilliard Jr.Lawrence Gilliard Jr.

درباره فیلم ماشین کار


کریستین بیل در فیلم ماشین‌چی (The Machinist) یکی از به‌یادماندنی‌ترین نقش‌آفرینی‌های خود را رقم زد. این بازیگر برای حضور در این فیلم حدود 28 کیلوگرم وزن خود را کاهش داد و وزش را به 54 کیلوگرم رساند. برد اندرسون به‌عنوان کارگردان در این پروژه همکاری داشت. کارلوس فرنادندس تهیه‌کننده این اثر بود. اسکات کوسار نیز وظیفه نویسندگی این فیلم را برعهده داشت.

این فیلم موفق شد با دیدگاه‌های مثبت منتقدان مواجه شود و مورد تحسین آن‌ها قرار بگیرد. منتقدان از این فیلم به دلیل پیچش داستانی منحصربه‌فرد و بازی فوق‌العاده گروه بازیگری تحسین کردند.

فیلم ماشین‌چی آنطور که باید در گیشه قدرتمند ظاهر نشد و نتوانست استقبال مخاطبان را به همراه داشته باشد. این فیلم با بودجه تولید 5 میلیون دلاری، حدود 8 میلیون دلار فروش کرد. کریستین بیل و جنیفر جیسن لی و جان شاریان ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم ماشین‌چی بدین شرح است: تروور رزنیک مکانیکی است که زندگی ناآرام و عجیبی را پشت سر می‌گذارد. تروور از بیماری بی‌خوابی رنج می‌برد و به مدت یکسال است که موفق به خوابیدن نشده و به همین دلیل به حدی وزن کم کرده ‌است که به لاغری شدیدی رسیده است. ظاهر وحشتناک تروور و رفتار عجیبش منجر به دوری کردن همکارانش از وی شده ‌است.




بنر فیلم توازن
پوستر فیلم توازن

توازن

Equilibrium
کارگردان: Kurt Wimmer نویسنده: Kurt Wimmer
سال انتشار:2002محصول: ایالات متحده
Christian BaleChristian Bale
Taye DiggsTaye Diggs
Angus MacfadyenAngus Macfadyen
Matthew HarbourMatthew Harbour
Sean BeanSean Bean
Emily WatsonEmily Watson

درباره فیلم توازن


توازن (Equilibrium) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کرت ویمر است که در سال 2002 اکران شد. جان د بونت به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.

فیلم توازن به دلیل درون‌مایه داستانی عمیق و بازی عالی بازیگران توانست با تحسین منتقدان مواجه شود و نمرات بالایی را دریافت کند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کریستین بیل، امی واتسون، تی دیگز، شون بین، آنگوس مکفایدن، ویلیام فیچتنر، شین پرتوی، دوید همینگز و ماریا پیا کالتسونه اشاره کرد.

فیلم توازن شکست بزرگی را در گیشه تجربه کرد و نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. این فیلم با بودجه تولید 20 میلیون دلاری، تنها حدود یک میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم داستان زندگی مردم را بعد از جنگ جهانی سوم نشان می‌دهد؛ ظلم و فساد و تباهی جهان را فرا گرفته است. رهبری با اتکا به نیروی نظامی به تصرف کل جهان می‌پردازد و جهت جلوگیری از جنگ جهانی چهارم که موجب نابودی نسل بشر می‌گردد. او با مجبور کردن مردم به مصرف دارو، احساسات را در مردم سرکوب می‌کند. چرا که او معتقد است روح ستیزه‌خوی بشر ریشه در احساسات او دارد.




بنر فیلم زنان کوچک

زنان کوچک

Little Women
کارگردان: Greta Gerwig نویسنده: Greta Gerwig
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Saoirse RonanSaoirse Ronan
Florence PughFlorence Pugh
Emma WatsonEmma Watson
Eliza ScanlenEliza Scanlen
Laura DernLaura Dern
Timothée ChalametTimothée Chalamet

درباره فیلم زنان کوچک


زنان کوچک (Little Women) فیلمی درام به کارگردانی گیلیان آرمسترانگ است که براساس رمانی به همین نام اثر لوییزا می الکات و در سال 1994 ساخته شد. دنیس دی نوی تهیه‌کننده این اثر بود. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط رابین سوئی‌کورد به رشته تحریر درآمد.

فیلم زنان کوچک موفق شد پس از اکران تحسین مننقدان را به همراه داشته باشد و نظرات مثبت آن‌ها را به سمت خود جلب کند. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های بازیگری، فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها تمجید کردند. وینونا رایدر برای بازی در این فیلم نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شده بود که موفق به کسب آن نشد.

این فیلم عملکرد قابل قبولی در گیشه داشت و در جلب نظر مخاطبان موفق ظاهر شد. فیلم زنان کوچک با بودجه تولید 18 میلیون دلاری، حدود 50 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به وینونا رایدر، سوزان ساراندون، ترینی آلوارادو، کلیر دینز، کیرستن دانست، کریستین بیل، گابریل بیرن، سامانتا ماتیس، جان نویل و اندریا لیبمن اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان این فیلم راجع‌به چهار خواهر است. آن‌ها در کانکورد ماساچوست و در زمان جنگ آمریکا در خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کنند. پدر آن‌ها به جنگ رفته ‌است و این چهار خواهر مشکلاتی زیادی را تجربه می‌کنند؛ آن‌ها زیرنظر مادرشان که زن بسیار عاقل و فهمیده‌ای است، این مشکلات را حل کرده و زندگی فقیرانه ولی شادی دارند. گاهی اوقات آن‌ها برای از یاد بردن مشکلاتشان، نمایش نامه‌هایی را که جو آن‌ها را نوشته اجرا می‌کنند و بیشتر در عالم کودکی خود به سر می‌برند.




بنر فیلم شوالیه جام‌ها
پوستر فیلم شوالیه جام‌ها

شوالیه جام‌ها

Knight of Cups
کارگردان: Terrence Malick نویسنده: Terrence Malick
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
Christian BaleChristian Bale
Cate BlanchettCate Blanchett
Natalie PortmanNatalie Portman
Brian DennehyBrian Dennehy
Antonio BanderasAntonio Banderas
Freida PintoFreida Pinto

درباره فیلم شوالیه جام‌ها


شوالیه جام‌ها (Knight of Cups) فیلمی در ژانر درام است که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده ترنس مالیک قرار داشت. نیکولاس گوندا، سارا گرین و کن کائو نیز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم شوالیه جام‌ها نمرات پایینی دریافت کرد و با واکنش‌های منفی آنان روبه‌رو شد. این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت. کریستین بیل، ناتالی پورتمن، کیت بلانشت، ایزابل لوکاس، آنتونیو باندراس، ترزا پالمر، فریدا پینتو و بن کینگزلی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند. این فیلم تنها حدود 1 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم شوالیه جام‌ها بدین شرح است: شوالیه جام‌ها راجع‌به فیلمنامه‌نویسی است که بحرانی بزرگ را از سر می‌گذراند و تلاش دارد تا میان اتفاقاتی که اطرافش رخ می‌دهد رابطه منطقی بیابد.




بنر فیلم فورد در برابر فراری
پوستر فیلم فورد در برابر فراری
دو زبانه

فورد در برابر فراری

Ford v Ferrari
کارگردان: James Mangold نویسنده: Jez Butterworth , John-Henry Butterworth , Jason Keller
سال انتشار:2019محصول: فرانسه , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Christian BaleChristian Bale
Matt DamonMatt Damon
Caitriona BalfeCaitriona Balfe
Josh LucasJosh Lucas
Noah JupeNoah Jupe
Jon BernthalJon Bernthal

درباره فیلم فورد در برابر فراری


فورد در برابر فراری (Ford v Ferrari) فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی جیمز منگولد است که در سال 2019 اکران شد. پیتر چرنین، لوکاس فاستر، الکس یانگ و کوین هالوران در امر تهیه‌کنندگی منگولد را همراهی کردند. منگولد در امر نویسندگی نیز تنها نبود و افرادی چون جز باترورث، جان هنری باترورث و جیسون کلر در این راه به او کمک کردند.

فورد در برابر فراری توانست نمرات بالایی را دریافت کند و با تحسین گسترده منتقدان مواجه شود. این فیلم در زمینه‌های فیلم‌برداری، بازی بازیگران و کارگردانی مورد تحسین قرار گرفت. فیلم فورد در برابر فراری طی مراسم اسکار در چهار بخش ازجمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت در دو بخش بهترین تدوین فیلم و بهترین تدوین صدا توانست این جایزه را کسب کند.

کریستین بیل نیز برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم درام شده بود که درنهایت موفق به کسب این جایزه نشد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به مت دیمون، کریستین بیل، جان برنثال، کترینا بلف، نوآ جوپ، جاش لوکاس و استفانیا اسپامپیناتو اشاره کرد.

فیلم فورد در برابر فراری با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این فیلم با بودجه تولید 97 میلیون دلاری‌اش، حدود 225 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم داستان زندگی و رفاقت پیچیده کن مایلز و کرول شلبی را نشان می‌دهد که در اوایل دهه ۶۰ توسط شرکت فورد استخدام می‌شوند تا ماشین مسابقه‌ای قدرتمند بسازند که بتواند ماشین شرکت فراری را شکست دهد.




بنر فیلم معاون

معاون

Vice
کارگردان: Adam McKay نویسنده: Adam McKay
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Christian BaleChristian Bale
Amy AdamsAmy Adams
Shea WhighamShea Whigham
Eddie MarsanEddie Marsan
Stefania LaVie OwenStefania LaVie Owen
Adam BartleyAdam Bartley

درباره فیلم معاون


فیلم معاون (Vice) نیز شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های کریستین بیل را داراست. وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم برعهده آدام مک‌کی قرار داشت. برد پیت، دده گاردنر، جرمی کلاینر، مگان الیسون، کوین جی. مسیک و ویل فرل در امر تهیه‌کنندگی آدام مک‌کی را همراهی کردند.

فیلم معاون پس از اکران با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی را دریافت کرد. منتقدان به فیلم‌نامه این اثر ایرادات بزرگی وارد کرده و آن را دارای مشکلات اساسی دانستند.

فیلم معاون در گیشه نتوانست مطابق انتظارات سازندگانش ظاهر شود و تنها کمی بیشتر از بودجه تولیدش فروش کرد. این فیلم با بودجه تولید 60 میلیون دلاری‌اش حدود 72 میلیون دلار فروخت. ایمی آدامز، استیو کارل، سم راکول، الیسون پیل، جسی پلمونس و تایلر پری ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم معاون داستانی حماسی و سیاسی را مورد بررسی قرار می‌دهد؛ در این فیلم شاهد آن هستیم که چگونه دیک چینی از حضور در کنار ریچارد نیکسون، سی‌وهفتمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا و مدیریت شرکت هالیبرتن، با پیوستن به کابینه جرج دبلیو بوش و کسب جایگاه معاونت او، تبدیل به قدرتمندترین مرد دنیا می‌شود. او پس از به‌دست آوردن این جایگاه، کشور خود و همچنین کل دنیا را به گونه‌ای تغییر داد که ما امروزه همچنان این تغییرات را حس می‌کنیم.




بنر فیلم مشت زن
پوستر فیلم مشت زن

مشت زن

The Fighter
کارگردان: David O. Russell نویسنده: Scott Silver , Paul Tamasy , Eric Johnson
سال انتشار:2010محصول: ایالات متحده
Mark WahlbergMark Wahlberg
Christian BaleChristian Bale
Amy AdamsAmy Adams
Melissa LeoMelissa Leo
Mickey O'KeefeMickey O'Keefe
Dendrie TaylorDendrie Taylor

درباره فیلم مشت زن


فیلم مشت‌زن (The Fighter) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های کریستین بیل قرار بگیرد. دیوید او. راسل وظیفه کارگردانی این اثر را برعهده داشت. دیوید هابرمن، تود لیبرمن و مارک والبرگ تهیه‌کنندگان این اثر بودند. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده اسکات سیلور، پائول تاماسی، اریک جانسون و کیت دورینگتون قرار داشت.

فیلم مشت‌زن پس از اکران با واکنش‌های مثبت گسترده منتقدان مواجه شد و توانست تحسین آن‌ها را برانگیزد. منتقدان این فیلم را به دلیل فیلم‌نامه قدرتمند، کارگردانی محشر و عملکرد درخشان گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم طی مراسم اسکار در هفت بخش ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت در دو بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل زن موفق به کسب این جایزه شد.

فیلم مشت‌زن در مراسم گلدن گلوب نیز در شش رشته ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه بود، که در دو رشته بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل زن توانست این جایزه را به دست بیاورد.

فیلم مشت‌زن حضور درخشانی در باکس‌آفیس داشت و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما کشاند. این فیلم که با بودجه 25 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 129 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به مارک والبرگ، کریستین بیل، امی آدامز، ملیسا لیو و پال کمپبل اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان این فیلم راجع‌به زندگی حرفه‌ای قهرمان بوکس، ایریش میکی وارد و برادر بزرگتر او است.




بنر فیلم امپراطوری خورشید
پوستر فیلم امپراطوری خورشید

امپراطوری خورشید

Empire of the Sun
کارگردان: استیون اسپیلبرگ نویسنده: Tom Stoppard , Menno Meyjes
سال انتشار:1987محصول: چین , ژاپن , بریتانیا , ایالات متحده
Christian BaleChristian Bale
John MalkovichJohn Malkovich
Miranda RichardsonMiranda Richardson
Nigel HaversNigel Havers
Ben StillerBen Stiller
Joe PantolianoJoe Pantoliano

درباره فیلم امپراطوری خورشید


امپراطوری خورشید (Empire of the Sun) فیلمی درام و جنگی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ است که برپایه رمانی به همین نام اثر جی. جی. بالارد ساخته شد. کاتلین کندی و فرانک مارشال در امر تهیه‌کنندگی اسپیلبرگ را همراهی کردند. فیلم‌نامه این اثر توسط تام استاپارد نوشته شد.

فیلم امپراطوری خورشید در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق بود و در زمینه‌های کارگردانی و بازی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم طی مراسم اسکار در شش رشته نامزد دریافت جایزه اسکار شد که در هیچ رشته‌ای موفق به کسب این جایزه نشد.

این فیلم حضور قدرتمندانه‌ای در باکس‌آفیس داشت و مورد توجه طرفداران سینما قرار گرفت. فیلم امپراطوری خورشید که با بودجه 25 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 66 میلیون دلار فروش کرد. کریستین بیل، جان مالکوویچ، میراندا ریچاردسون، نایجل هیورز، جیمز گرین، پیتر کاپلی، امیلی ریچارد و روپرت فریزر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک پسر بچه انگلیسی به اسم جیمز گراهام که در دوران جنگ جهانی دوم به همراه خانواده‌اش در شانگهای زندگی می‌کرده، توسط ژاپنی‌ها به اسارت گرفته شده ‌است.




بنر فیلم موگلی افسانه جنگل

موگلی افسانه جنگل

Mowgli: Legend of the Jungle
کارگردان: Andy Serkis نویسنده: Callie Kloves
سال انتشار:2018محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Rohan ChandRohan Chand
Christian BaleChristian Bale
Andy SerkisAndy Serkis
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Cate BlanchettCate Blanchett
Freida PintoFreida Pinto

درباره فیلم موگلی افسانه جنگل


موگلی: افسانه جنگل (Mowgli: Legend of the Jungle) فیلمی در ژانر ماجراجویی و درام است که اندی سرکیس کارگردان و تهیه‌کننده آن بود. جاناتان کاوندیش، استیو کلاوز و دیوید بارون در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی به سرکیس کمک کردند. کلی کلاوز نیز فیلم‌نامه این فیلم را به رشته تحریر درآورد.

این فیلم در جلب نظرات مثبت منتقدان ناکام بود و نتوانست تمجید آنان را به همراه داشته باشد. کریستین بیل، کیت بلانشت، بندیکت کامبربچ، نائومی هریس و تام هالندر ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در فیلم موگلی: افسانه جنگل به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک فرزند انسان که توسط گرگ‌ها بزرگ شده، بایستی تا با یک ببر بدجنس به اسم شیر خان مبارزه کند و با هم کیشان خود مواجه شود.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های کریستین بیل

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_6260

پنج‌شنبه، 10 تیر 1400، 16:29

مسی😅😄

عکس پروفایل

u_6260

پنج‌شنبه، 10 تیر 1400، 15:06

Fun: کریستین بیل شبیه کدوم فوتبالیست هست؟🥰😅


عکس پروفایل

سامان

پنج‌شنبه، 10 تیر 1400، 15:57

کاسیاس؟

عکس پروفایل

u_21661

جمعه، 14 خرداد 1400، 20:53

از توضیحات بسیار عالیتون سپاسگزار هستم.


عکس پروفایل

پوریا

جمعه، 14 خرداد 1400، 20:55

خواهش می‌کنم :)