خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم و سریال‌های لی جی ایون

بهترین فیلم های لی جی ایون چه هستند؟ لی جی ایون یکی از بازیگران زن مطرح کره‌ای است که جزو خوانندگان محبوب کشور کره نیز به حساب می‌آید.

این بازیگر با نام هنری آی یو نیز شناخته می‌شود. لی جی ایون با ایفای نقش در سریال‌هایی همچون عاشقان ماه و آقای من به شهرت بالایی در عرصه بازیگری رسید.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های لی جی ایون را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم با ما همراه باشید.




بنر سریال آقای من
پوستر سریال آقای من

آقای من

My Mister
سازنده: Park Hae-young , Studio Dragon
سال‌های انتشار:2018محصول: کره جنوبی
Lee Sun-kyunLee Sun-kyun
IUIU
Song Sae-byukSong Sae-byuk
Park Ho-sanPark Ho-san
Goh Doo-shimGoh Doo-shim
Lee Ji-ahLee Ji-ah

درباره سریال آقای من


آقای من (My mister) از محبوب‌ترین سریال‌های کشور کره محسوب می‌شود که از سال 2018 توسط شبکه tvN شروع به پخش کرد و بعد از 18 قسمت به اتمام رسید. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده کیم وون-سئوک قرار داشت. داستان سریال آقای من توسط پاک هائه-یونگ نوشته شد.

سریال آقای من موفق شد نمرات فوق‌العاده‌ای را از سوی منتقدان دریافت کند و با تحسین گسترده آن‌ها مواجه شود. منتقدان از داستان جذاب این سریال تمجید کردند. آن‌ها همچنین شخصیت‌پردازی‌های این سریال را قدرتمند دانسته و اعتقاد داشتند مخاطب قادر است خیلی خوب با شخصیت‌ها ارتباط برقرار کند.

سریال آقای من پس از آغاز پخشش به یکی از محبوب‌ترین سریال های کشور کره تبدیل شد و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. آی یو، لی سون-کیون، جانگ کی-یونگ، پارک هوو سن و کیم یئونگ مین ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در سریال آقای من به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: سریال آقای من داستان سه برادر میانسال که زیر بار سنگین زندگی قرار دارند و یک زن قوی و سرد را که زندگی سختی دارد، به مخاطبان نشان می‌دهد. آن‌ها دور یکدیگر جمع شده‌اند و زخم‌های گذشته یکدیگر را بهبود می‌بخشند.




بنر سریال سقوط روی شما
پوستر سریال سقوط روی شما

سقوط روی شما

Crash Landing on You
سازنده: Park Ji-eun
سال‌های انتشار:2019 - 2020محصول: کره جنوبی
Son Ye-jinSon Ye-jin
Hyun BinHyun Bin
Seo Ji-hyeSeo Ji-hye
Kim Jung-hyunKim Jung-hyun
Oh Man-seokOh Man-seok
Kim Young-minKim Young-min

درباره سریال سقوط روی شما


سقوط بر روی تو (Crash Landing on You) می‌تواند در لیست بهترین سریال های لی جی ایون حضور داشته باشد. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده لی جئونگ هیو قرار داشت. سریال سقوط بر روی تو از سال 2019 توسط شبکه tvN شروع به پخش کرد و بعد از 16 قسمت به پایان رسید.

سریال سقوط بر روی تو موفق شد نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و با تحسین آن‌ها مواجه شد. این سریال در زمینه‌های داستان، شخصیت‌پردازی‌ها و بازی بازیگران مورد تحسین قرار گرفت. هیون بین، سون یه‑جین، کیم سو هیون، سئو جی های و کیم جونگ هیون ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: یون سیری یک کارآفرین موفق کره جنوبی و یک وارث چایبول است. روزی هنگام پرواز با پاراگلایدر در سئول، یک طوفان او را از مسیر خارج می‌کند. در نتیجه، او به قسمت کره شمالی DMZ سقوط می‌کند.




بنر سریال عاشقان ماه

عاشقان ماه

Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo
سازنده: Tong Hua
سال‌های انتشار:2016محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Lee Joon-giLee Joon-gi
IUIU
Kang Ha-neulKang Ha-neul
Hong Jong-hyunHong Jong-hyun
Kim San-HoKim San-Ho
Yoon Sun-WooYoon Sun-Woo

درباره سریال عاشقان ماه


عاشقان ماه (Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo) یک سریال به کارگردانی کیم کیو تائه است که از سال 2016 توسط شبکه ای بی اس کره شروع به پخش کرد و پس از 20 قسمت به اتمام رسید رسید. وظیفه نویسندگی این سریال برعهده جو یون یانگ قرار داشت.

سریال عاشقان ماه توانست مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و به محبوبیت بالایی برسد. جون کی، آی یو، کانگ ها نئول، هونگ جونگ هیون، کانگ هان نا، بک هیون، نام جو هیوک و جی سو ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال عاشقان ماه بدین شرح است: داستان حول محور شاه چهارم گوریو شاه کوانگ جونگ و برادرانش می‌چرخد. لی جی ایون در نقش یک دختر معمولی‌ست که از زمان حال به آن تاریخ منتقل می‌شود و شاهزادگان را مورد تأثیر قرار می‌دهد.

لازم به ذکر است که سریال عاشقان ماه، به عنوان یکی از بهترین سریال های کره ای تاریخی شناخته می‌شود.




بنر سریال هتل دل لونا

هتل دل لونا

Hotel Del Luna
سازنده: Oh Choong-hwan , Oh Choong-hwan
سال‌های انتشار:2019محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
IUIU
Yeo Jin-gooYeo Jin-goo
Jung Dong-HwanJung Dong-Hwan
Shin Jung-geunShin Jung-geun
Bae Hae-sunBae Hae-sun
Pyo Ji-hoonPyo Ji-hoon

درباره سریال هتل دل لونا


هتل ماه (Hotel del Luna) نیز یکی از بهترین سریال‌های لی جی ایون محسوب می‌شود که از سال 2019 توسط شبکه tvN شروع به پخش کرد و پس از 16 قسمت به اتمام رسید. اوه چونگ-هوان کارگردان این سریال بود. هونگ جونگ-ایون و هونگ می-ران نیز نویسندگان سریال هتل ماه بودند.

سریال هتل ماه توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد و با استقبال آن‌ها مواجه شد. این سریال نمرات بسیار بالایی را نیز دریافت کرد و نقدهای مثبت منتقدان را به همراه داشت. آی یو، یو جین-گو، بائه هه سان، شین جونگ گیون و کیم سون هیون ازجمله بازیگرانی بودند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان این سریال درمورد زنی به نام جانگ مان وون است که به دلیل گناهان زیادی که مرتکب شده، هزار سال است او را مجبور به مدیریت هتل کرد‌ه‌اند. مسافران این هتل مرموز و ماوراطبیعی تنها ارواح هستند. جانگ مان وون هیچ یک از گناهان خود را به یاد نمی‌آورد.




بنر سریال رویای بلند
پوستر سریال رویای بلند

رویای بلند

Dream High
سازنده: Bae Yong-joon
سال‌های انتشار:2011 - 2011محصول: کره جنوبی
Kang So-raKang So-ra
Jeong Jin-woonJeong Jin-woon
Park Seo-junPark Seo-jun
Im Jae-beomIm Jae-beom
Kim Soo-hyunKim Soo-hyun
HyolynHyolyn

درباره سریال رویای بلند


رویای بلند (Dream High) سریالی موزیکال و عاشقانه است از سال 2011 شروع به پخش کرد و پس از 16 قسمت به پایان رسید رسید. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده لی یونگ بک قرار داشت و پارک هی ریون نیز نویسنده سریال رویای بلند بود.

سریال رویای بلند پس از آغاز پخشش تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و موفق شد به محبوبیت زیادی در میان قشر نوجوان برسد. بائه سوزی، لی جو یون، کیم سو هیون، اوک تکیون، کانگ یی سوک و هاهم ایون جونگ مهم‌ترین بازیگرانی سریال رویای بلند بودند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: گو هه می دختری است که در رشته موسیقی کلاسیک تحصیل می‌کند. او همیشه آرزو داشت به یک خواننده اپرا مشهور تبدیل شود، اما سرانجام مجبور می‌شود جهت پرداخت بدهی‌های پدرش، هدف بزرگ زندگی خود را به سمت خواننده پاپ شدن تغییر بدهد و به مدرسه موسیقی کیرین برود. او جهت ورود به دبیرستان باید سونگ سم دونگ و جین گوک را راضی کند که به دبیرستان کیرین بیایند. سونگ سم دونگ یک پسر روستایی ساده و احمق است که یک اعجوبه موسیقی به حساب می‌آید و در یک روستای دور افتاده زندگی می‌کند و جین گوک پسری است که به هیچ وجه رابطه خوبی با پدر سیاستمدارش ندارد؛ او همچنین هه می را زمان فرار از دست طلبکاران پدرش نجات می‌دهد. اوضاع زمانی پیچیده‌تر می‌شود که یون بک هی، شخصی که مدت‌ها قبل صمیمی‌ترین دوست هه به حساب می‌آمد، در زمان تست خوانندگی مدرسه پشت دوستش هی می را از به دلیل خودخواهی خالی می‌کند و آن‌ها تبدیل به دشمن‌های سرسخت یکدیگر تبدیل می‌شوند.




بنر سریال تو بهترینی
پوستر سریال تو بهترینی

تو بهترینی

You're the Best
سازنده: Jung Yoo-kyung
سال‌های انتشار:2013محصول: کره جنوبی
IUIU
Cho Jung-seokCho Jung-seok
Goh Doo-shimGoh Doo-shim
Lee Mi-sookLee Mi-sook
You In-naYou In-na
Go Joo-wonGo Joo-won

درباره سریال تو بهترینی


تو بهترینی (You Are the Best!) سریالی عاشقانه و کمدی به کارگردانی یون سونگ سیک است که کار خود را از سال 2013 توسط شبکه کی بی اس آغاز کرد و پس از 50 قسمت به اتمام رسید. داستان این سریال توسط جونگ یو کیونگ نوشته شد.

منتقدان سریال تو بهترینی را سرگرم‌کننده توصیف کرده و از عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی جی ایون، جو جونگ سوک، یو این نا و لی می سوک اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال تو بهترینی بدین شرح است: کیم جونگ آئه، با عشق لی سون شین را به‌عنوان دختر خودش تربیت کرد. همسر کیم، لی سون شین را هنگامی که نوزاد بود در ایستگاه اتوبوس تنها یافت و او را به خانه آورد.




بنر سریال تهیه کنندگان
پوستر سریال تهیه کنندگان

تهیه کنندگان

The Producers
سازنده: Park Ji-eun , Hong Yoon-sung , Seo Min-soo
سال‌های انتشار:2015 - 2015محصول: کره جنوبی
Cha Tae-hyunCha Tae-hyun
Gong Hyo-jinGong Hyo-jin
Kim Soo-hyunKim Soo-hyun
IUIU
Im Ye-jinIm Ye-jin
Kim Hee-chanKim Hee-chan

درباره سریال تهیه کنندگان


تولیدکنندگان (The Producers) نیز شایستگی حضور در لیست بهترین سریال های لی جی ایون را داراست. سئو سو-مین و پیو مین-سو کارگردانان این سریال بودند. پخش سریال تولیدکنندگان از سال 2015 توسط شبکه کی بی اس 2 شروع شد و پس از 12 قسمت به اتمام رسید. پارک جی-ایون و کیم جی-سون نویسندگان سریال تولیدکنندگان بودند.

سریال تولیدکنندگان توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و به محبوبیت بین‌المللی بزرگی دست پیدا کند. کیم سو هیون، چا تائه-هیون، گونگ هیو-جین و لی جی ایون ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

سریال تولیدکنندگان در جلب نظرات مثبت منتقدان بسیار موفق بود؛ این سریال به دلیل داستان جذاب و شخصیت‌پردازی‌های قدرتمندش مورد تحسین قرار گرفت.

خلاصه داستان سریال تولیدکنندگان بدین شرح است: در مرکز Yeouido ساختمان KBS واقع شده است. در طبقه ششم آن دفاتر تقسیم شده‌ای وجود دارند که کارمندان آن در بخش‌ها متنوعی از آن کار می‌کنند. داستان سریال به مرور شکل جذابی به خود گرفته و مخاطب را غرق در خود می‌کند.




بنر سریال سلاماندر گورو و سایه‌ها
پوستر سریال سلاماندر گورو و سایه‌ها

سلاماندر گورو و سایه‌ها

Salamander Guru and The Shadows
سازنده: Ryu Hyun-kyung
سال‌های انتشار:2012محصول: کره جنوبی
Im Won-heeIm Won-hee
Oh Dal-suOh Dal-su
Choi Min-hoChoi Min-ho
Lee Byung-joonLee Byung-joon
Ryu Hyun-kyungRyu Hyun-kyung

درباره سریال سلاماندر گورو و سایه‌ها


استاد سمندر و گنگسترها (Salamander Guru and The Shadows) سریالی کمدی و درام به کارگردانی پارک سئونگ مین است که از سال 2012 توسط شبکه اس بی اس شروع به پخش کرد و بعد از 10 قسمت به پایان رسید.

سریال استاد سمندر و گنگسترها نمرات چندان خوبی را دریافت نکرد و نتوانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد. مینهو، لی بیونگ جون، ایم وون هی و لی جی ایون ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: مین هیوک، یک هکر نابغه ضد اجتماعی است که از دوران کودکی تا به حال با کامپیوترها سروکار داشت. او بزرگ می‌شود و مهارت‌های هک کردن را از پدرش، یک نابغه کامپیوتری مریض که یک مخزن قمار غیرقانونی برای تأمین آینده خانواده‌اش را اداره می‌کند، فرا می‌گیرد.




بنر سریال پسر زیبا
پوستر سریال پسر زیبا

پسر زیبا

Pretty Boy
سازنده: Ryu Hyun-kyung
سال‌های انتشار:2013 - 2014محصول: کره جنوبی
Jang Keun-sukJang Keun-suk
IUIU
Lee Jang-wooLee Jang-woo
Han Chae-youngHan Chae-young
Kim Bo-YeonKim Bo-Yeon
Dokgo Young-jaeDokgo Young-jae

درباره سریال پسر زیبا


پسر زیبا (Pretty Boy) یک سریال کمدی و عاشقانه به کارگردانی لی جه سنگ و یونگ جونگ هوا است که از سال 2013 شروع به پخش کرد و پس از 16 قسمت به اتمام رسید. داستان این سریال توسط یون یانگ اه نوشته شد.

سریال پسر زیبا در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود و نمرات پایینی را دریافت کرد. مخاطبان نیز نتوانستند به خوبی با شخصیت‌های این سریال ارتباط برقرار کنند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جانگ گیون سوک، لی جی ایون، لی جانگ وو و هان چای یونگ اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: دوکگه ماته مردی جاه‌طلب است که تلاش دارد با استفاده از ظاهر زیبایش پول کسب کند. او با ده نفر از موفق‌ترین زنان کره قرار ملاقات ترتیب داده و با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کند. در این بین یک زن ناشناس به اسم کیم بوتانگ بر سر راه او قرار گرفته که از یک خانواده معمولی بوده و ده سال است که عاشق دوک گو ماته است.




بنر فیلم واقعی
پوستر فیلم واقعی

واقعی

리얼
کارگردان: Lee Sa-rang نویسنده: Lee Jeong-sub
سال انتشار:2017محصول: کره جنوبی
Kim Soo-hyunKim Soo-hyun
Sung Dong-ilSung Dong-il
Lee Sung-minLee Sung-min
SulliSulli
Jo Woo-jinJo Woo-jin
Kim Hong-paKim Hong-pa

درباره فیلم واقعی


واقعی (Real) یک فیلم جنایی و معمایی به کارگردانی لی سارانگ است که در سال 2017 اکران شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط لی جونگ ساب به رشته تحریر درآمد. فیلم واقعی در جلب نظر مخاطبان موفق ظاهر نشد و نتوانست مورد توجه آن‌ها قرار بگیرد.

منتقدان این فیلم را به شدت مورد انتقاد قرار دادند و نمرات پایینی را به آن اعطا کردند؛ این فیلم موفق شد تنها حدود 3 میلیون دلار در گیشه فروش کند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیم سون هیون، بازیگرانی همچون سونگ دونگ ایل، لی سونگ مین، سولی، جو وو چین و لی گیونگ یونگ اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان این فیلم درمورد یک خلافکار حرفه‌ای و قدرتمند به نام جانگ تائه یونگ است که آرزوی احداث یک مکان تفریحی را دارد و شروع به راه‌اندازی آن می‌کند. اما با ورود یک خبرنگار همه چیز تغییر می‌کند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم و سریال‌های لی جی ایون

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_39997

یکشنبه، 11 مهر 1400، 20:14

آیو تو سریال سقوط بر روی تو بازی نمیکنه اصلا :)