خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های مارتین اسکورسیزی

بهترین فیلم های مارتین اسکورسیزی – مارتین اسکورسیزی یکی از بهترین و محبوب‌ترین فیلم‌سازان جهان است که به جوایز مختلفی دست پیدا کرده است.

این کارگردان در طول دوران حرفه‌ای خود فیلم‌های جذابی تولید کرده که برخی از آن‌ها به ماندگارترین فیلم‌های سینما تبدیل شدند.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های مارتین اسکورسیزی را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم رفقای خوب

رفقای خوب

GoodFellas
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: Martin Scorsese , Nicholas Pileggi
سال انتشار:1990محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Ray LiottaRay Liotta
Robert De NiroRobert De Niro
Joe PesciJoe Pesci
Lorraine BraccoLorraine Bracco
Paul SorvinoPaul Sorvino
Frank SiveroFrank Sivero

درباره فیلم رفقای خوب


رفقای خوب (Goodfellas) یک فیلم به کارگردانی و نویسندگی مارتین اسکورسیزی است که در سال 1990 اکران شد. نیکولاس پیلگی در امر نویسندگی اسکورسیزی را همراهی کرد. اروین وینکلر وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم رفقای خوب پس از اکران با نظرات مثبت منتقدان مواجه شد و نمرات بالایی دریافت کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های بازی گروه بازیگری، کارگردانی و فیلم‌نامه تمجید کردند.

این فیلم طی مراسم اسکار در شش رشته ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی نامزد دریافت جایزه شد که تنها توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی جو پشی را کسب کند. فیلم رفقای خوب طی مراسم گلدن گلوب نیز در پنج بخش ازجمله بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را کسب کند.

فیلم رفقای خوب فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت. این فیلم که با بودجه 25 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 46 میلیون دلار فروش کرد. رابرت دنیرو، ری لیوتا، جو پشی، لورین براکو، پل سوروینو و تونی دارو ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم رفقای خوب بدین شرح است: داستان بر پایه رویدادهای واقعی زندگی هنری هیل، گنگستر مخوف سابق به تصویر کشیده شده است. هنری از کودکی آرزو داشته یک گانگستر شود؛ به‌طوری‌که گانگستر شدن را از رئیس‌جمهور آمریکا شدن بهتر می‌دانست. هنری جوان به عنوان یک پیشخدمت و راننده برای سازمان جنایی نزدیک محله‌شان در بروکلین به نام دارودسته سیسرو، وارد گروه آن‌ها شده و با کمک دو تن از دوستانش به نام‌های جیمی و تامی به‌طور رسمی وارد گروه می‌شود.




بنر فیلم رفتگان

رفتگان

The Departed
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: William Monahan , Alan Mak , Felix Chong
سال انتشار:2006محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jack NicholsonJack Nicholson
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Matt DamonMatt Damon
Mark WahlbergMark Wahlberg
Vera FarmigaVera Farmiga
Martin SheenMartin Sheen

درباره فیلم رفتگان


رفتگان (The Departed) یکی از بهترین فیلم های مارتین اسکورسیزی محسوب می‌شود که جزو بهترین فیلم‌های جهان به شمار می‌آید. مارتین اسکورسیزی وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. برد گری، گراهام کینگ، روی لی و برد پیت به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند. فیلم‌نامه این فیلم توسط ویلیام موناهان نوشته شد.

فیلم رفتگان در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر شد و مورد تحسین آن‌ها قرار گرفت. منتقدان از این فیلم به دلیل بازی عالی گروه بازیگری، داستان جذاب، فیلم‌نامه قدرتمند و کارگردانی محشر تحسین کردند.

این فیلم طی مراسم اسکار در پنج رشته نامزد دریافت جایزه شد که در چهار رشته بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه اقتباسی و بهترین تدوین این جایزه را به دست آورد. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب در شش رشته ازجمله بهترین فیلم درام نامزد دریافت جایزه شد که تنها در رشته بهترین کارگردانی توانست این جایزه را کسب کند.

فیلم رفتگان مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد و حضور قدرتمندانه‌ای در گیشه داشت. این فیلم با بودجه تولید 90 میلیون دلاری‌اش، حدود 289 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به لئوناردو دی‌کاپریو، مت دیمون، جک نیکلسون، مارک والبرگ، مارتین شین و ویرا فارمیگا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یکی از مأموران اداره پلیس شهر بوستون به اسم بیلی کاستیگان از سوی مافوقانش یعنی کاپیتان کوئینان و سرجوخه دیگنام مأمور می‌شود تا به صورت ناشناس در تشکیلات یک باند خلافکاری بسیار بزرگ و خطرناک که رهبری آن برعهده شخصی به نام فرانک کاستلو قرار دارد نفوذ کند تا اخبار آنجا را به اداره پلیس منتقل کند. از طرف دیگر یکی از افراد مهم و وفادار به کاستلو به نام کالین سالیوان به‌عنوان یک پلیس به اداره پلیس شهر می‌پیوندد تا برای کاستلو خبرچینی کند. پس از گذشت مدتی از این اتفاقات بیلی پی می‌برد که خلافکارها یک جاسوس در اداره پلیس دارند و کالین نیز از طرف دیگر پی می‌برد فردی در تشکیلات آن‌ها برای اداره پلیس جاسوسی می‌کند.




بنر فیلم گرگ وال استریت
پوستر فیلم گرگ وال استریت

گرگ وال استریت

The Wolf of Wall Street
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: Terence Winter
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Jonah HillJonah Hill
Margot RobbieMargot Robbie
Rob ReinerRob Reiner
Kyle ChandlerKyle Chandler
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey

درباره فیلم گرگ وال استریت


گرگ وال استریت یک فیلم‌ در ژانر کمدی و زندگینامه‌ای به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مارتین اسکورسیزی است. لئوناردو دی کاپریو، رایزا عزیز و جویی مک‌فارلند در امر تهیه‌کنندگی اسکورسیزی را همراهی کرد. فیلم‌نامه این فیلم توسط ترنس وینتر به رشته تحریر درآمد. فیلم گرگ وال استریت برپایه کتابی به همین نام اثر جردن بلفورت تولید شد.

فیلم گرگ وال استریت توانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند. این فیلم در زمینه‌های بازیگری، کارگردانی، فیلم‌نامه و فیلم‌برداری با تحسین منتقدان مواجه شد.

این فیلم طی مراسم اسکار در پنج بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه و بهترین فیلم نامزد جایزه شد که در هیچ بخشی موفق به کسب این جایزه نشد. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب در دو بخش بهترین فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر نقش اول مرد موزیکال یا کمدی برای بازی لئوناردو دی‌کاپریو نامزد دریافت جایزه شد که تنها توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد موزیکال یا کمدی را کسب کند.

فیلم گرگ وال استریت توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این فیلم که با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 392 میلیون دلار در گیشه فروخت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به لئوناردو دی کاپریو، مارگو رابی، ژان دوژاردن، کایل چندلر، متیو مک‌کانهی، جونا هیل، راب رینر و جان فاورو اشاره کرد.

خلاصه فیلم گرگ وال استریت بدین شرح است: داستان این فیلم درمورد یک دلال پرتلاش به نام جردن بلفورت است که در اواخر دهه 1980 وارد بازار سهام شد. اما او از همان آغاز با یک ناکامی بزرگ مواجه شد؛ جردن بلافاصله در روزی که جواز دلالی خود را به دست می‌آورد، وارد گرداب سهمگین دوشنبه سیاه (بزرگترین سقوط اقتصادی بعد از دهه 1920) شده و بیکار می‌شود. اما او از تلاش دست برنمی‌دارد و کار خود را در بازار سهام کم‌ارزش ادامه می‌دهد. او در ادامه با انجام یکسری کارهای غیرقانونی به ثروت زیادی می‌رسد.




بنر فیلم جزیره شاتر

جزیره شاتر

Shutter Island
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: Laeta Kalogridis
سال انتشار:2010محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Mark RuffaloMark Ruffalo
Ben KingsleyBen Kingsley
Emily MortimerEmily Mortimer
Michelle WilliamsMichelle Williams
Max von SydowMax von Sydow

درباره فیلم جزیره شاتر


جزیره شاتر (Shutter Island) یکی از بهترین فیلم های مارتین اسکورسیزی محسوب می‌شود که در سال 2010 اکران شد. فیلم جزیره شاتر برپایه رمانی به همین نام اثر دنیس لهان تولید شد. مارتین اسکورسیزی وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط لیتا کالوگریدیس به رشته تحریر درآمد. بردلی جی. فیشر، آرنی مسر و مایک مدووی به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور داشتند.

جزیره شاتر یکی از بهترین فیلم‌های جهان محسوب می‌شود که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این فیلم به دلیل داستان عمیق، فیلم‌نامه قدرتمند، کارگردانی محشر و بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت.

فیلم جزیره شاتر به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد و فروش بسیار خوبی داشت. این فیلم با بودجه تولید 80 میلیون دلاری‌اش، حدود 294 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لئوناردو دی کاپریو، مارک روفالو، بن کینگزلی، میشل ویلیامز، امیلی مورتیمر، پاتریشا کلارکسون و روبی جرینز اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: حوادث فیلم در سال 1954 جریان دارد. دو مارشال ایالات متحده به نام‌های تدی دانیلز و چاک ایول جهت تحقیق روی فرار یک بیمار روانی خطرناک به نام سولاندو از بیمارستانی در جزیره شاتر به این جزیره مرموز مسافرت می‌کنند. هنگام ورود به این جزیره تد شاهد رفتارهای ناخوشایندی از سوی پلیس مستقر در جزیره است. تدی مشکلات شخصی خاص خودش را در زندگی خود دارد؛ او همسرش را طی یک آتش‌سوزی که توسط یک مجرم روانی به ‌نام اندرو لدیس که او هم در همین جزیره نگهداری می‌شود از دست داده‌ است. رفتارهای عجیب رئیس بیمارستان روانی، دکتر جان کاولی باعث شک تدی می‌شود. او تصور می‌کند تمام افراد داخل جزیره به نحوی در یک بازی که تنها برای او طراحی شده ‌است بازی می‌کنند.




بنر فیلم راننده تاکسی
پوستر فیلم راننده تاکسی

راننده تاکسی

Taxi Driver
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: Paul Schrader
سال انتشار:1976محصول: ایالات متحده
Robert De NiroRobert De Niro
Jodie FosterJodie Foster
Albert BrooksAlbert Brooks
Harvey KeitelHarvey Keitel
Cybill ShepherdCybill Shepherd
Peter BoylePeter Boyle

درباره فیلم راننده تاکسی


راننده تاکسی (Taxi Driver) یک فیلم در ژانر درام است که وظیفه کارگردانی آن برعهده مارتین اسکورسیزی قرار داشت. پل شریدر تهیه‌کننده و نویسنده این فیلم بود. جولیا فیلیپس و مایکل فیلیپس نیز در امر تهیه‌کنندگی شریدر را همراهی کردند.

فیلم راننده تاکسی نمرات خوبی دریافت کرد و استقبال منتقدان را به همراه داشت. این فیلم در زمینه‌های بازی گروه بازیگری، کارگردانی و فیلم‌نامه با تحسین منتقدان مواجه شد.

این فیلم طی مراسم اسکار در چهار رشته ازجمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ رشته‌ای موفق به کسب این جایزه نشد. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در دو رشته بهترین بازیگر مرد فیلم درام و بهترین بازیگر زن فیلم درام نامزد دریافت جایزه شد که در هیچکدام از این دو رشته موفق به کسب این جایزه نشد.

فیلم راننده تاکسی فروش بسیار خوبی در باکس‌آفیس داشت. این فیلم که با بودجه 1.3 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 28 میلیون دلار فروش کرد. رابرت دنیرو، جودی فاستر، آلبرت بروکس، سیبل شفرد، هاروی کایتل، لئونارد هریس و پیتر بویل ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم راننده تاکسی بدین شرح است: تراویس بیکل شخصیت اصلی این فیلم یک جوان ۲۶ ساله تنها و افسرده و عضو سابق نیروی دریایی ایالت متحده است که به تنهایی در نیویورک زندگی می‌کند. وی از بی‌خوابی مزمن رنج می‌برد، جهت فرار از بی‌خوابی شغل تاکسی‌رانی در شب را انتخاب می‌کند و بیشتر با جنایت‌ها در سطح شهر نیویورک آشنا می‌گردد. در این میان تراویس شیفته بتسی که یکی از داوطلبان حاضر در دفتر انتخاباتی سناتور چالز پلنتاین، که نامزد انتخابات ریاست جمهوری است، می‌شود. پس از تماشا کردن تعاملات بتسی با همکارش تام از پنجره، تراویس به بهانه داوطلب شدن وارد می‌شود تا با بتسی گفتگو کند و او را به قهوه دعوت کند.




بنر فیلم قمارخانه
پوستر فیلم قمارخانه

قمارخانه

Casino
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: Martin Scorsese , Nicholas Pileggi
سال انتشار:1995محصول: فرانسه , ایالات متحده
Robert De NiroRobert De Niro
Sharon StoneSharon Stone
Joe PesciJoe Pesci
James WoodsJames Woods
Don RicklesDon Rickles
Alan KingAlan King

درباره فیلم قمارخانه


کازینو (Casino) جزو بهترین فیلم های مارتین اسکورسیزی به شمار می‌آید که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده مارتین اسکورسیزی قرار داشت. نیکولاس پیلگی در امر فیلم‌نامه‌نویسی اسکورسیزی را همراهی کرد. این فیلم برپایه کتاب کازینو: افتخار و عشق در لاس وگاس اثر پیلگی تولید شد. باربارا دفینا نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور داشت.

فیلم کازینو پس از اکران مورد توجه منتقدان قرار گرفت. منتقدان داستان این فیلم را جذاب دانسته و عملکرد گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم در گیشه حضور قدرتمندانه‌ای داشت و فروش بسیار خوبی را تجربه کرد. فیلم کازینو با بودجه تولید 50 میلیون دلاری خود، حدود 116 میلیون دلار فروخت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم کازینو به ایفای نقش پرداختند می‌توان به رابرت دنیرو، جو پشی و شارون استون اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ماجرای کازینو این فیلم در شهر لاس وگاس جریان دارد. سام راستین به‌عنوان یک قمارباز ماهر رهبری کازینو تنجیرز که یکی از کازینوهای برتر لاس وگاس است را برعهده میگیرد. کازینویی که مالکان آن از اعضای ایتالیایی‌ها یا سیسیلی‌ها هستند. سام راستین با توجه به تجربه فراوانی که در امر کازینو دارد سعی می‌کند وضیعت کازینو را سازمان‌دهی کند. اما موانع یکی پس از دیگری بر سر راه او سبز می‌شوند.




بنر فیلم گاو خشمگین
پوستر فیلم گاو خشمگین

گاو خشمگین

Raging Bull
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: Paul Schrader , Mardik Martin
سال انتشار:1980محصول: ایالات متحده
Robert De NiroRobert De Niro
Joe PesciJoe Pesci
Cathy MoriartyCathy Moriarty
Frank VincentFrank Vincent
Nicholas ColasantoNicholas Colasanto
Theresa SaldanaTheresa Saldana

درباره فیلم گاو خشمگین


فیلم گاو خشمگین (Raging Bull) براساس کتاب گاو خشمگین: داستان من تولید شد و داستان آن برپایه حقیقت است. مارتین اسکورسیزی کارگردان این فیلم بود. چارتوف و ایروین وینکلر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده پل شریدر و ماردیک مارتین قرار داشت.

فیلم گاو خشمگین توانست پس از اکران تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشته باشد. این فیلم به دلیل کارگردانی قدرتمند، بازی عالی بازیگران و فیلم‌نامه محشر مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم طی مراسم اسکار در هشت رشته ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شد که تنها توانست در دو رشته بهترین بازیگر مرد برای بازی رابرت دنیرو و بهترین تدوین این جایزه را به دست بیاورد. فیلم گاو خشمگین طی مراسم گلدن گلوب نیز در دو بخش بهترین فیلم درام و بهترین بازیگر مرد فیلم درام برای بازی رابرت دنیرو نامزد دریافت جایزه شد که تنها موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد شد.

فیلم گاو خشمگین در بخش فروش نتوانست آنطور که باید انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. این فیلم با بودجه تولید 18 میلیون دلاری خود، حدود 23 میلیون دلار فروش کرد. رابرت دنیرو، کتی موریارتی، جو پشی، فرانک وینسنت و نیکلاس کلسانتو ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم گاو خشمگین بدین شرح است: جیک لاموتا قصد دارد که به اوج قله‌های بوکس حرفه‌ای برسد و از این راه به آرزوهایش برسد.




بنر فیلم رنگ پول
پوستر فیلم رنگ پول

رنگ پول

The Color of Money
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: Richard Price
سال انتشار:1986محصول: ایالات متحده
Paul NewmanPaul Newman
Tom CruiseTom Cruise
Mary Elizabeth MastrantonioMary Elizabeth Mastrantonio
Helen ShaverHelen Shaver
John TurturroJohn Turturro
Bill CobbsBill Cobbs

درباره فیلم رنگ پول


رنگ پول (The Color of Money) یک فیلم درام به کارگردانی مارتین اسکورسیزی است که در سال 1986 اکران شد. باربارا دفینا تهیه‌کننده این فیلم بود. فیلم‌نامه این فیلم توسط ریچارد پرایس نوشته شد.

فیلم رنگ پول استقبال گسترده منتقدان را به همراه داشت و در زمینه‌های کارگردانی، عملکرد گروه بازیگری و فیلم‌نامه مورد تحسین قرار گرفت.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به پل نیومن، مری الیزابت ماسترانتونیو، تام کروز و جان تورتورو اشاره کرد. فیلم رنگ پول فروش بسیار خوبی در گیشه داشت. این فیلم که با بودجه 13 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 52 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان این فیلم بیست و پنج سال پس از فیلم بیلیاردباز جریان دارد. ادی فیلسون یک فروشنده موفق مشروب است که شبی در یک بار، جوانی بیلیاردباز به نام وینسنت را می‌یابد که مانند گذشته خود او است و تلاش می‌کند به او و معشوقه‌اش کارمن به صورت حرفه‌ای بیلیارد یاد بدهد. یک شب وقتی ادی بازی عالی وینسنت مقابل گریدی قهرمان فصل را می‌بیند تصمیم میگرد تا او را بعد اتفاقاتی که می‌افتد به مسابقات بیلیارد شهر آتلانتیک بفرستد.




بنر فیلم مرد ایرلندی
پوستر فیلم مرد ایرلندی دو زبانه

مرد ایرلندی

The Irishman
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: Steven Zaillian
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert De NiroRobert De Niro
Al PacinoAl Pacino
Joe PesciJoe Pesci
Stephen GrahamStephen Graham
Ray RomanoRay Romano
Harvey KeitelHarvey Keitel

درباره فیلم مرد ایرلندی


مرد ایرلندی (The Irishman‎) نیز شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های مارتین اسکورسیزی را داراست. مارتین اسکورسیزی وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. این فیلم بر اساس رمانی به اسم شنیده‌ام خانه‌ها را رنگ می‌کنی اثر چارلز برنت ساخته شد. رابرت دنیرو، جین رزنتال، گاستون پاولوویچ و اما تیلینگر کاسکاف در امر نویسندگی اسکورسیزی را همراهی کرد. فیلم‌نامه این فیلم توسط استیون زایلیان نوشته شد.

فیلم مرد ایرلندی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و واکنش‌های مثبت آنان را به همراه داشت. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های بازی گروه بازیگری، چهره‌پردازی، کارگردانی و فیلم‌نامه مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم در مراسم اسکار در ده رشته ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ رشته‌ای نتوانست این جایزه را کسب کند. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در پنج بخش نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ‌ بخشی موفق به کسب این جایزه نشد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی، بابی کاناوله، آنا پاکوین، هاروی کایتل و ری رومانو اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: حوادث فیلم از دهه 1950 میلادی آغاز می‌شود؛ یک راننده کامیون به نام فرانک شیرن با راسل بوفالینو، یکی از روسای مافیا آشنا می‌شود. شیران با بالا رفتن مقامش و تبدیل شدن به یک قاتل قراردادی حرفه‌ای، شروع به کار برای جیمی هوفا می‌کند. هوفا از رهبران اتحادیه کارگران در آمریکا بود که با مافیا و جرائم سازمان یافته ارتباط داشت.




بنر فیلم سلطان کمدی
پوستر فیلم سلطان کمدی

سلطان کمدی

The King of Comedy
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: Paul D. Zimmerman
سال انتشار:1982محصول: ایالات متحده
Robert De NiroRobert De Niro
Jerry LewisJerry Lewis
Sandra BernhardSandra Bernhard
Diahnne AbbottDiahnne Abbott
Shelley HackShelley Hack
Frederick de CordovaFrederick de Cordova

درباره فیلم سلطان کمدی


سلطان کمدی (The King of Comedy) یک فیلم به کارگردانی مارتین اسکورسیزی است که در سال 1983 اکران شد. آرنون میلکان تهیه‌کننده این فیلم بود. فیلم‌نامه فیلم سلطان کمدی توسط پل زیمرمن نوشته شد.

فیلم سلطان کمدی مورد توجه منتقدان قرار گرفته و نمرات خوبی دریافت کرد. رابرت دنیرو، جری لوئیس، ساندرا برنارد، دایان ابوت، اد هرلیهی، فرد د کوردوا و لورتا کلمنس تاپر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم سلطان کمدی در گیشه شکست خورد و نتوانست توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند. این فیلم که با بودجه 19 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 2.5 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: روپرت پاپکین جهت رسیدن به آرزویش که تبدیل‌شدن به یک کمدین تلویزیونی است، هر راهی را برای نزدیک شدن به بت خود جری لانگ‌فورد امتحان می‌کند و در این حال دوباره با ریتا آشنائی قدیمی که اینک در یک کافه مشغول به کار است برخورد می‌کند. او سرانجام متوجه می‌شود که جری علاقه‌ای به برنامه او یا آینده‌اش ندارد.




بنر فیلم بعد از ساعت‌ها
پوستر فیلم بعد از ساعت‌ها

بعد از ساعت‌ها

After Hours
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: Joseph Minion
سال انتشار:1985محصول: ایالات متحده
Griffin DunneGriffin Dunne
Rosanna ArquetteRosanna Arquette
Verna BloomVerna Bloom
Tommy ChongTommy Chong
Linda FiorentinoLinda Fiorentino
Teri GarrTeri Garr

درباره فیلم بعد از ساعت‌ها


پس از ساعات اداری (After Hours) یک فیلم در ژانر کمدی است که استحقاق حضور در لیست بهترین فیلم های مارتین اسکورسیزی را داراست. امی رابینسون، گریفین دون و رابرت اف. کولسبری تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط جوزف مینین نوشته شد.

فیلم پس از ساعات اداری موفق شد تحسین منتقدان را برانگیزد و در زمینه‌های فیلم‌نامه، کارگردانی و داستان با تمجید آن‌ها مواجه شود. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به روزانا آرکت، ورنا بلوم، تامی چونگ، گریفین دان، لیندا فیورنتینو، تری گار، جان هرد، چیچ مارین، کاترین اوهارا و ویل پاتون اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‎به مردی به اسم پال هکت است که یک شب برای بازگشت به خانه از سوهو درگیر دردسرهای متعددی می‌شود.




بنر فیلم دار و دسته‌ی نیویورکی‌ها
پوستر فیلم دار و دسته‌ی نیویورکی‌ها

دار و دسته‌ی نیویورکی‌ها

Gangs of New York
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: Steven Zaillian , Jay Cocks , Kenneth Lonergan
سال انتشار:2002محصول: ایالات متحده , ایتالیا
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Daniel Day-LewisDaniel Day-Lewis
Cameron DiazCameron Diaz
Liam NeesonLiam Neeson
Brendan GleesonBrendan Gleeson
John C. ReillyJohn C. Reilly

درباره فیلم دار و دسته‌ی نیویورکی‌ها


دارودسته‌های نیویورکی (Gangs of New York) فیلمی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی است برپایه کتابی به همین نام اثر هربرت اسبوری ساخته شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده آلبرتو گریمالدی و هاروی وینستین قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط جی کاکس، استیون زایلیان و کنت لانگرگن نوشته شد.

فیلم دارودسته‌های نیویورکی در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق بود. این فیلم به دلیل بازی عالی گروه بازیگری، فیلم‌نامه محشر، شخصیت‌پردازی‌های قدرتمند و کارگردانی فوق‌العاده مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم طی مراسم اسکار در ده رشته ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ رشته‌ای نتوانست این جایزه را به دست بیاورد. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در پنج رشته نامزد دریافت جایزه شد که در دو رشته بهترین کارگردانی و بهترین ترانه غیراقتباسی این جایزه را کسب کرد.

لئوناردو دی‌کاپریو، دانیل دی لوئیس، کامرون دیاز، جیم برودبنت، جان سی ریلی، لیام نیسون، برندن گلیسون، باربارا بوشه، مارتین شرمن، جووانی لومباردو رادیچه، ماسیمو وانی و ناتسارنو ناتاله ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم دارودسته‌های نیویورکی بدین شرح است: در خلال جنگ‌های آمریکا طی سال‌های ۱۸۴۰ تا ۱۸۵۲، شهر نیویورک بر اثر جنگ‌های بین آمریکایی‌های بومی و ایرلندی‌های مهاجر با آشفتگی‌های بزرگی دست‌وپنجه نرم می‌کند. بیل کاتینگ قصاب سر دسته آمریکایی‌ها حریف ایرلندی خود کشیش والن که سردسته گروهی ایرلندی به نام خرگوش‌های مرده است را می‌کشد و آمریکایی‌ها پیروز می‌شوند. پس از گذشت شانزده سال پسر کشیش، آمستردام به نیویورک برمی‌گردد تا از بیل به دلیل مرگ پدرش انتقام بگیرد.




بنر فیلم هوانورد
پوستر فیلم هوانورد

هوانورد

The Aviator
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: John Logan
سال انتشار:2004محصول: آلمان , ایالات متحده
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Cate BlanchettCate Blanchett
Kate BeckinsaleKate Beckinsale
John C. ReillyJohn C. Reilly
Alec BaldwinAlec Baldwin
Alan AldaAlan Alda

درباره فیلم هوانورد


هوانورد (The Aviator) نیز جزو بهترین فیلم های مارتین اسکورسیزی محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی آن برعهده اسکورسیزی قرار داشت. مایکل مان، سندی کلایمن، گراهام کینگ و چارلز ایوانز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور داشتند. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط جان لوگان به رشته تحریر درآمد.

فیلم هوانورد موفق شد نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و مورد توجه آن‌ها قرار بگیرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های بازی گروه بازیگری، کارگردانی، فیلم‌برداری و فیلم‌نامه مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم طی مراسم اسکار در 11 رشته ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه شد که درنهایت در پنج رشته بهترین فیلم‌برداری، بهترین طراحی صحنه، بهترین تدوین، بهترین نقش مکمل زن برای بازی کیت بلانشت و بهترین طراحی لباس توانست این جایزه را کسب کند.

این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در شش رشته نامزد دریافت جایزه شد که در سه رشته بهترین فیلم درام، بهترین بازیگر نقش اول مرد فیلم درام و بهترین موسیقی توانست این جایزه را به دست بیاورد.

فیلم هوانورد با بودجه تولید 110 میلیون دلاری خود، حدود 213 میلیون دلار در گیشه فروخت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به لئوناردو دی‌کاپریو، کیت بلانشت، کیت بکینسیل، الک بالدوین، آلن آلدا، برنت اسپاینر و ایو ژاک اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم هوانورد بدین شرح است: داستان این فیلم قسمتی از زندگی هاوارد هیوز کارگردان و تهیه‌کننده و خلبان پرآوازه آمریکایی را از اواخر دهه ۱۹۲۰ تا اواسط دهه ۱۹۴۰ نشان می‌دهد. او که دچار اختلال وسواسی جبری بود همواره به دنبال شکستن رکوردهای سرعت و فاصله پرواز بود.




بنر فیلم هوگو
پوستر فیلم هوگو

هوگو

Hugo
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: John Logan , Brian Selznick
سال انتشار:2011محصول: فرانسه , ایالات متحده , بریتانیا
Asa ButterfieldAsa Butterfield
Chloë Grace MoretzChloë Grace Moretz
Ben KingsleyBen Kingsley
Sacha Baron CohenSacha Baron Cohen
Ray WinstoneRay Winstone
Emily MortimerEmily Mortimer

درباره فیلم هوگو


هوگو (Hugo) یک فیلم در ژانر درام و ماجراجویانه به کارگردانی مارتین اسکورسیزی است که در سال 2011 اکران شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط جان لوگان نوشته شد. جانی دپ، تیموتی هدینگتون و گراهام گینگ تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم هوگو پس از اکران استقبال منتقدان را به همراه داست و نمرات بالایی دریافت کرد. این فیلم به دلیل داستان جذاب و بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم طی مراسم اسکار در 11 بخش ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی نامزد دریافت جایزه شده بود که در پنج بخش بهترین جلوه‌های بصری، بهترین صداگذاری، بهترین تدوین صدا، بهترین کارگردانی هنری و بهترین فیلم‌برداری موفق به کسب این جایزه شد.

فیلم هوگو طی مراسم گلدن گلوب نیز در سه بخش بهترین کارگردانی، بهترین فیلم درام و بهترین موسیقی نامزد دریافت جایزه شده بود، که تنها موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی شد.

این فیلم در بخش فروش مطابق انتظارات سازندگانش ظاهر نشد و فروش خوبی نداشت. فیلم هوگو که با بودجه 150 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 185 میلیون دلار فروش کرد. بن کینگزلی، ساشا بارون کوهن و کلویی مورتز و ایسا باترفیلد ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان این فیلم راجع‌به پسری به اسم هوگو است که شیفته سینما بوده و به دلیل مرگ پدرش مسئول رسیدگی به ساعت یک ایستگاه قطار شده و زندگی‌اش در محفظه کوچک همان ساعت می‌گذرد. کنجکاوی‌ها و پیگیری‌های هوگو و تکمیل کار تعمیری که با پدرش شروع کرده بود و آشنایی‌اش با ایزابل، او را به آشنایی با یک کارگردان بزرگ ولی فراموش‌شده می‌رساند.




بنر فیلم سکوت
پوستر فیلم سکوت

سکوت

Silence
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: Martin Scorsese , Jay Cocks
سال انتشار:2016محصول: مکزیک , Taiwan , ایالات متحده
Andrew GarfieldAndrew Garfield
Adam DriverAdam Driver
Liam NeesonLiam Neeson
Yosuke KubozukaYosuke Kubozuka
Tadanobu AsanoTadanobu Asano
Issey OgataIssey Ogata

درباره فیلم سکوت


سکوت (Silence) فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی مارتین اسکورسیزی است که در سال 2016 اکران شد. پل برولز، ویتوریو چکی گوری، باربارا دفینا، راندال امت، جرج فرلا، اما ترلینگر و اروین وینکلر در امر تهیه‌کنندگی و جی کاکس در امر نویسندگی اسکورسیزی را همراهی کردند.

فیلم سکوت پس از اکران با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی دریافت کرد. منتقدان به فیلم‌نامه این فیلم ایرادات مختلفی وارد کردند، اما بازی گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به اندرو گارفیلد، آدام درایور، لیام نیسون، تادانابو آسانو و کیران هایندز اشاره کرد. فیلم سکوت در گیشه شکست بزرگی را تجربه کرد. این فیلم با بودجه تولید 50 میلیون دلاری‌اش، حدود 23 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم ماجراهای دو کشیش جوان را دنبال می‌کند. آن‌ها طی سفری به کشور ژاپن به دنبال پیدا کردن اثری از استاد خود هستند، که در طول مسیر اتفاقات و حوادث پیش‌بینی نشده‌ای را تجربه می‌کنند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های مارتین اسکورسیزی

عکس پروفایل

شما