خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های کریستوفر نولان

بهترین فیلم های کریستوفر نولان – کریستوفر نولان یکی از بهترین کارگردانان تاریخ سینما محسوب می‌شود که با فیلم‌هایش به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده است.

نولان همواره به دلیل ساخت فیلم‌هایی با پیچش داستانی عمیق و محشر شناخته می‌شود. این کارگردان تاکنون به جوایز مختلفی نیز دست پیدا کرده است.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های کریستوفر نولان را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم اصول
پوستر فیلم اصول دو زبانه

اصول

Tenet
کارگردان: Christopher Nolan نویسنده: Christopher Nolan
سال انتشار:2020محصول: Estonia , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
John David WashingtonJohn David Washington
Robert PattinsonRobert Pattinson
Elizabeth DebickiElizabeth Debicki
Kenneth BranaghKenneth Branagh
Dimple KapadiaDimple Kapadia
Himesh PatelHimesh Patel

درباره فیلم اصول


تنت (Tenet) یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی و اکشن محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن برعهده کریستوفر نولان قرار داشت. نولان در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و اما توماس در این راه نولان را همراهی کرد.

تنت پس از اکران با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد. منتقدان از این فیلم به دلیل جلوه‌های بصری زیبا و بازی عالی گروه بازیگری تمجید کردند؛ اما آن‌ها اعتقاد داشتند داستان فیلم دارای پیچیدگی زیادی بوده و برای مخاطب گیج‌کننده است.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا، دیمپل کاپادیا، آرون تایلر-جانسون و کلیمانس پوزی اشاره کرد.

این فیلم در گیشه فروش نسبتا خوبی داشت، اما سازندگان از میزان فروش این فیلم در باکس‌آفیس راضی نبودند. فیلم تنت که با بودجه عظیم 200 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 363 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم تنت بدین شرح است: دو جاسوس بین‌المللی حرفه‌ای جهت جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم، درگیر ماجرا و توطئه‌ای پیچیده می‌شوند؛ از جمله یک فناوری بی‌مانند که امکان وارونگی زمان را به بشر داده ‌است.

گالری فیلم اصول





بنر فیلم دانکرک

دانکرک

Dunkirk
کارگردان: Christopher Nolan نویسنده: Christopher Nolan
سال انتشار:2017محصول: فرانسه , Netherlands , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Fionn WhiteheadFionn Whitehead
Tom Glynn-CarneyTom Glynn-Carney
Aneurin BarnardAneurin Barnard
Jack LowdenJack Lowden
Harry StylesHarry Styles
James D'ArcyJames D'Arcy

درباره فیلم دانکرک


دانکرک (Dunkirk‎) یک فیلم جنگی است که جزو بهترین فیلم های کریستوفر نولان محسوب می‌شود. این فیلم برپایه یک داستان واقعی در جنگ جهانی دوم تولید شده است. وظیفه تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده کریستوفر نولان قرار داشت. اما توماس نیز در امر تهیه‌کنندگی نولان را همراهی کرد.

فیلم دانکرک در جلب نظرات مثبت منتقدان بسیار موفق بود و نمرات بسیار خوبی دریافت کرد. این فیلم به دلیل موسیقی شنیدنی، فیلم‌برداری محشر، کارگردانی قدرتمند، فیلم‌نامه فوق‌العاده و عملکرد عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم طی مراسم اسکار در هشت رشته ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شد که درنهایت در سه رشته بهترین تدوین صدا، بهترین تدوین و بهترین میکس صدا توانست این جایزه را کسب کند. فیلم دانکرک طی مراسم گلدن گلوب نیز در سه بخش بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی و بهترین موسیقی متن نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را به‌دست بیاورد.

فیلم دانکرک در گیشه خارق‌العاده ظاهر شد و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این فیلم که با بودجه 150 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 526 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به فیون وایتهد، تام گلین-کارنی، جک لودن، هری استایلز، آنورین برنارد، جیمز دارسی، بری کیوگن، کنت برانا، کیلین مورفی، مارک رایلنس و تام هاردی اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم دانکرک بدین شرح است: دسته بزرگی از سربازان متحد انگلیس، کانادا، بلژیک و فرانسه در سواحل دانکرک توسط نیروهای آلمانی محاصره شده‌اند؛ به همین دلیل نیز عملیاتی گسترده جهت نجات این سربازها از تاریخ 26 می تا 4 ژوئن 1940 انجام گرفت.




بنر فیلم میان ستاره‌ای

میان ستاره‌ای

Interstellar
کارگردان: Christopher Nolan نویسنده: Christopher Nolan , Jonathan Nolan
سال انتشار:2014محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Jessica ChastainJessica Chastain
Anne HathawayAnne Hathaway
Michael CaineMichael Caine
Casey AffleckCasey Affleck
Mackenzie FoyMackenzie Foy

درباره فیلم میان ستاره‌ای


میان‌ستاره‌ای فیلمی علمی تخیلی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کریستوفر نولان است که به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرد. اما توماس و لیندا اوبست در امر تهیه‌کنندگی و جاناتان نولان در امر نویسندگی به کریستوفر نولان کمک کردند.

فیلم میان‌ستاره‌ای نمرات بسیار خوبی دریافت کرد و با واکنش‌های مثبت منتقدان مواجه شد. این فیلم به دلیل بازی محشر گروه بازیگری، پیچش داستانی عمیق، فیلم‌نامه فوق‌العاده، جلوه‌های ویژه جذاب و کارگردانی قدرتمند مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم طی مراسم اسکار در پنج رشته بهترین جلوه‌های ویژه، بهترین طراحی صحنه، بهترین میکس صدا، بهترین تدوین صدا و بهترین موسیقی نامزد دریافت جایزه شد که تنها موفق به کسب جایزه اسکار بهترین جلوه‌های ویژه شد. فیلم میان‌ستاره‌ای در مراسم گلدن گلوب نیز تنها در بخش بهترین موسیقی نامزد دریافت جایزه شد که موفق به کسب آن نشد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به متیو مک‌کانهی، ان هتوی، جسیکا چستین، بیل ایروین، الن برستین، مایکل کین، مت دیمون و کیسی افلک اشاره کرد. فیلم میان‌ستاره‌ای در گیشه قدرتمند ظاهر شد و فروش خوبی داشت؛ این فیلم که با بودجه عظیم 165 میلیون دلاری‌ ساخته شده بود، حدود 701 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم میان‌ستاره‌ای بدین شرح است: حوادث فیلم در زمان آینده جریان دارد؛ زمین به‌دلیل بادزدگی دچار بحران شده و محصولات کشاوری در حال نابودی هستند. مردی به نام کوپر که خلبان پیشین ناسا است، همراه با پدر زن، پسر جوان و دختر کوچکش در مزرعه‌ای زندگی می‌کنند. دختر کوپر که مورفی نام دارد ادعا می‌کند در اتاقش شبحی وجود دارد که می‌خواهد با او ارتباط برقرار کند. کوپر با بررسی اتاق پی می‌برد که هوشی ناشناخته قصد دارد با استفاده از اواج گرانشی پیامی را برای آن‌ها ارسال کند. این پیام در قالب اعداد دودویی که در گردوغبار اتاق برجای مانده به او منتقل می‌شود. این پیام شامل مختصاتی است که کوپر را به تاسیسات مخفی ناسا که توسط جان برند رهبری می‌شود، هدایت می‌کند.

گالری فیلم میان ستاره‌ای





بنر فیلم بتمن آغاز می‌کند

بتمن آغاز می‌کند

Batman Begins
کارگردان: Christopher Nolan نویسنده: Christopher Nolan , David S. Goyer
سال انتشار:2005محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Christian BaleChristian Bale
Liam NeesonLiam Neeson
Michael CaineMichael Caine
Katie HolmesKatie Holmes
Gary OldmanGary Oldman
Cillian MurphyCillian Murphy

درباره فیلم بتمن آغاز می‌کند


بتمن آغاز می‌کند (Batman Begins) یک فیلم ابرقهرمانی است که شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های کریستوفر نولان را داراست. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده کریستوفر نولان قرار داشت. دیوید اس. گویر نیز در امر نویسندگی نولان را همراهی کرد. چارلز روون، اما توماس و لری جی فرانکو تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم بتمن آغاز می‌کند مورد توجه منتقدان قرار گرفت و توانست با نظرات مثبت آن‌ها روبه‌رو شود. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های کارگردانی، جلوه‌های ویژه و عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند.

کریستین بیل، مایکل کین، لیام نیسون، کیتی هلمز، گری الدمن، کیلین مورفی، مورگان فریمن، چارلز ادواردز، اسپنسر وایلدینگ و مارک استرنج ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم بتمن آغاز می‌‌کند توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و فروش بسیار خوبی داشته باشد. این فیلم که با بودجه 150 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 374 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بروس وین در دوران کودکی داخل چاهی می‌افتد و مورد هجوم خفاش‌ها قرار می‌گیرد و به همین دلیل وحشتی از خفاش‌ها در وجودش نهادینه می‌گردد. کمی بعد، یک شب که با پدر و مادرش در حال بازگشت از سالن اوپرا هستند، پدر و مادرش توسط دزدی به نام جو چیل کشته می‌شوند و آلفرد پنی‌ورث خدمتکار خانوادگی آن‌ها، بروس را بزرگ می‌کند.

گالری فیلم بتمن آغاز می‌کند





بنر فیلم شوالیه تاریکی

شوالیه تاریکی

The Dark Knight
کارگردان: Christopher Nolan نویسنده: Christopher Nolan , Jonathan Nolan
سال انتشار:2008محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Christian BaleChristian Bale
Heath LedgerHeath Ledger
Michael CaineMichael Caine
Gary OldmanGary Oldman
Aaron EckhartAaron Eckhart
Maggie GyllenhaalMaggie Gyllenhaal

درباره فیلم شوالیه تاریکی


شوالیه تاریکی (The Dark Knight) فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کریستوفر نولان است که در سال 2008 اکران شد. اما توماس و چارلز روون در امر تهیه‌کنندگی و جاناتان نولان در امر نویسندگی کریستوفر نولان را همراهی کردند.

فیلم شوالیه تاریکی توانست با نقدهای مثبت منتقدان روبه‌رو شود و مورد تحسین آن‌ها قرار بگیرد. منتقدان از این فیلم‌ در زمینه‌های کارگردانی، عملکرد گروه بازیگری و فیلم‌نامه تمجید کردند.

این فیلم در مراسم اسکار در هشت بخش نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود که درنهایت در دو بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی هیث لجر و بهترین تدوین صدا موفق به کسب این جایزه شد. فیلم شوالیه تاریکی تنها در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی هیث لجر نامزد دریافت جایزه شد که توانست این جایزه را کسب کند.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم شوالیه تاریکی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کریستین بیل، مایکل کین، هیث لجر، گری اولدمن، آرون اکهارت، مگی جیلنهال، مورگان فریمن و وینسنت ریوتا اشاره کرد.

این فیلم مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کرد و مورد توجه آن‌ها قرار گرفت. فیلم شوالیه تاریکی که با بودجه عظیم 185 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 1 میلیارد دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم شوالیه تاریکی بدین شرح است: در گاتهام سیتی، یک سال بعد از ناپدید شدن دکتر جاناتان کرین معروف به مترسک، امنیت توسط بتمن دوباره به گاتهام بازگردانده شده است. روزی در گاتهام تبهکاری به اسم جوکر به همراه هم‌دستانش به بانکی دستبرد می‌زنند. به دستور جوکر، هم‌دستانش یک به یک یکدیگر را می‌کشند و آخرین نفر را نیز خود جوکر می‌کشد و با پول‌ها تنهایی فرار می‌کند.

گالری فیلم شوالیه تاریکی





بنر فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد

شوالیه تاریکی برمی‌خیزد

The Dark Knight Rises
کارگردان: Christopher Nolan نویسنده: Christopher Nolan , Jonathan Nolan
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Christian BaleChristian Bale
Michael CaineMichael Caine
Gary OldmanGary Oldman
Anne HathawayAnne Hathaway
Tom HardyTom Hardy
Marion CotillardMarion Cotillard

درباره فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد


شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (The Dark Knight Rises) یکی دیگر از بهترین فیلم های کریستوفر نولان محسوب می‌شود که در سال 2012 اکران شد. اما توماس و چارلز روون در امر تهیه‌کنندگی و جاناتان نولان در امر نویسندگی کریستوفر نولان را همراهی کردند.

فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد نمرات بسیار خوبی دریافت کرد و با نقدهای مثبت آنان روبه‌رو شد. این فیلم به دلیل جلوه‌های بصری زیبا، فیلم‌نامه قدرتمند و بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت.

کریستین بیل، مایکل کین، گری الدمن، ان هتوی، تام هاردی، ماریون کوتیار، جوزف گوردون لویت، مورگان فریمن، تره‌ور وایت و مارک کیلین ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد به مانند دو فیلم قبلی فروش بسیار خوبی داشت و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این فیلم که با بودجه عظیم 300 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 1.084 میلیارد دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد بدین شرح است: هشت سال بعد از مرگ هاروی دنت، با اجرای قانون دنت، تقریبا تمامی جرایم سازمان‌یافته ریشه‌کن شده ‌است. جیمز گوردون که از نگفتن حقیقت احساس گناه می‌کند، جریان واقعی اتفاق‌افتاده به همراه استعفایش را در یک نامه می‌نویسد تا در سالروز مرگ هاروی دنت، آن را بخواند؛ اما زمان را مناسب نمی‌بیند و تصمیم می‌گیرد این کار را نکند. بتمن هشت سال است ناپدید شده است. بروس وین منزوی شده و به غیر از آلفرد کسی او را نمی‌بیند.

گالری فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد





بنر فیلم تلقین

تلقین

Inception
کارگردان: Christopher Nolan نویسنده: Christopher Nolan
سال انتشار:2010محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Ken WatanabeKen Watanabe
Joseph Gordon-LevittJoseph Gordon-Levitt
Marion CotillardMarion Cotillard
Ellen PageEllen Page
Tom HardyTom Hardy

درباره فیلم تلقین


تلقین (Inception) یک فیلم علمی تخیلی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کریستوفر نولان است؛ نولان در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و اما توماس نیز در این امر او را همراهی کرد.

منتقدان از این فیلم به‌عنوان یک شاهکار سینمایی یاد کردند و نمرات بسیار خوبی به آن اعطا کردند. این فیلم در زمینه‌های بازی گروه بازیگری، فیلم‌نامه، کارگردانی و جلوه‌های بصری مورد تحسین قرار گرفت.

فیلم تلقین طی مراسم اسکار در هشت رشته ازجمله بهترین فیلم و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه شد که در چهار بخش بهترین فیلم‌برداری، بهترین تدوین صدا، بهترین میکس صدا و بهترین جلوه‌های ویژه توانست این جایزه را به‌دست بیاورد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به لئوناردو دی‌کاپریو، الن پیج، جوزف گوردون لویت، ماریون کوتیار، کن واتانابه، تام هاردی، دیلیپ رائو، کیلین مورفی، تام برنگر و مایکل کین اشاره کرد. فیلم تلقین حضور موفقیت‌آمیزی در گیشه داشت و مخاطبان زیادی را به سمت‌ سالن‌های سینما روانه کرد. این فیلم که با بودجه 160 میلیون دلاری‌ ساخته شده بود، حدود 870 میلیون دلار در گیشه فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دام کاب یک دزد ماهر در کشف اسرار ارزشمند مورد نیاز برای سازمان‌های جاسوسی و شرکت‌های تجاری است. او می‌تواند زمانی که دیگران در خواب هستند، اسرار مهم آنان را از درون خواب‌هایشان به سرقت برده و در دنیای بیرون از خواب، این اسرار را به خریداران مورد نظرش بفروشد. داک یک گروه چیره‌دست از روان‌کاوان و معماران زبده دارد که به همراه او مخفیانه وارد خواب‌های دیگران شده و تلاش در کشف و ربودن اطلاعات دارند.

گالری فیلم تلقین





بنر فیلم حیثیت

حیثیت

The Prestige
کارگردان: Christopher Nolan نویسنده: Christopher Nolan , Jonathan Nolan
سال انتشار:2006محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Christian BaleChristian Bale
Hugh JackmanHugh Jackman
Michael CaineMichael Caine
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Rebecca HallRebecca Hall
David BowieDavid Bowie

درباره فیلم حیثیت


پرستیژ (The Prestige) نیز جزو بهترین فیلم‌های کریستوفر نولان به‌شمار می‌آید که در سال 2006 اکران شد. فیلم پرستیژ براساس رمانی به همین نام اثر کریستوفر پریست تولید شد. نولان به‌عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده در این پروژه حضور داشت. آرون رایدر و اما توماس در امر تهیه‌کنندگی و جاناتان نولان در امر نویسندگی کریستوفر نولان را همراهی کردند.

فیلم پرستیژ با تحسین گسترده منتقدان مواجه شد و نمرات بسیار خوبی دریافت کرد. این فیلم به دلیل بازی عالی گروه بازیگری، فیلم‌نامه قدرتمند و کارگردانی محشر مورد تحسین قرار گرفت.

فیلم پرستیژ طی مراسم اسکار در دو بخش بهترین فیلم‌برداری و بهترین طراحی صحنه نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را کسب کند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به هیو جکمن، کریستین بیل، مایکل کین، اسکارلت جوهانسون، ربکا هال، اندی سرکیس، دیوید بویی و کریستوفر نیم اشاره کرد.

فیلم پرستیژ مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کرد و فروش بسیار خوبی داشت. این فیلم که با بودجه تولید 40 میلیون دلاری‌ ساخته شده بود، حدود 109 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: آلفرد بوردن شعبده باز به جرم قتل رابرت انجییر محکوم می‌شود و در زندان تصمیم به خواندن خاطرات انجییر می‌کند. فیلم به گذشته برمی‌گردد. زمانی که هردو دستیاران میلتون شعبده باز با مبتکرش جان کاتر بودند، که در نمایشی جولیا همسر انجییر هنگام انجام حقه فرار از مخزن آب در مقابل چشمان تماشاگران خفه می‌شود و انجیر بوردن را مقصر می‌داند که او گره نامناسب بسته بوده ‌است.




بنر فیلم حافظه (یادآوری)

حافظه (یادآوری)

Memento
کارگردان: Christopher Nolan نویسنده: Christopher Nolan , Jonathan Nolan
سال انتشار:2000محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Guy PearceGuy Pearce
Carrie-Anne MossCarrie-Anne Moss
Joe PantolianoJoe Pantoliano
Mark Boone JuniorMark Boone Junior
Russ FegaRuss Fega
Jorja FoxJorja Fox

درباره فیلم حافظه (یادآوری)


یادگاری (Memento) یک فیلم روانشناسانه به کارگردانی و نویسندگی کریستوفر نولان است که در سال 2000 اکران شد. سوزان تاد و جنیفر تاد وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم یادگاری در جلب نظرات مثبت منتقدان بسیار موفق بود و نمرات خوبی دریافت کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های بازی گروه بازیگری، کارگردانی و فیلم‌نامه تمجید کردند. این فیلم طی مراسم اسکار در دو بخش بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی و بهترین تدوین فیلم نامزد دریافت جایزه شده بود که در هیچ‌کدام از این دو بخش نتوانست این جایزه را کسب کند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به گای پیرس، کری-ان ماس، جو پانتولیانو و ماریان مولرلایلی اشاره کرد. فیلم یادگاری در مقایسه با بودجه تولیدش، فروش نسبتا خوبی داشت؛ این فیلم که با بودجه 9 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 39 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: لئونارد شلبی بر اثر یک اتفاق، حافظه کوتاه مدت خود را از دست می‌دهد و با کمک یادداشت‌ها، خالکوبی‌ها و عکس‌هایش سعی می‌کند کسی که همسرش را کشته ‌است پیدا کند و انتقام بگیرد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های کریستوفر نولان

عکس پروفایل

شما