خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های کوئنتین تارانتینو

بهترین فیلم های کوئنتین تارانتینو – کوئنتین تارانتیو یکی از بهترین فیلم‌سازان هالیوود محسوب می‌شود که به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده است.

کوئنتین تارانتینو با ساخت فیلم‌هایی عمیق و جذاب توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب و جوایز مختلفی کسب کند.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های کوئنتین تارانتینو را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم روزی روزگاری در هالیوود
پوستر فیلم روزی روزگاری در هالیوود دو زبانه

روزی روزگاری در هالیوود

Once Upon a Time in Hollywood
کارگردان: Quentin Tarantino نویسنده: Quentin Tarantino
سال انتشار:2019محصول: چین , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Brad PittBrad Pitt
Margot RobbieMargot Robbie
Emile HirschEmile Hirsch
Margaret QualleyMargaret Qualley
Timothy OlyphantTimothy Olyphant

درباره فیلم روزی روزگاری در هالیوود


روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood‎) فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کوئنتین تارانتینو است؛ تارانتینو در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و دیوید هیمن در این امر او را همراهی کرد.

فیلم روزی روزگاری در هالیوود در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق بود و نمراتی بسیار خوبی دریافت کرد. این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه، کارگردانی، بازی گروه بازیگری و فضای منحصربه‌فردش مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم طی مراسم اسکار 2020 در ده رشته ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت در دو بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای برد پیت و بهترین طراحی صحنه موفق به کسب این جایزه شد. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب در پنج بخش نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد که درنهایت در سه رشته بهترین فیلم موزیکال یا کمدی، بهترین فیلم‌نامه و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای برد پیت توانست این جایزه را کسب کند.

فیلم روزی روزگاری در هالیوود در گیشه خارق‌العاده ظاهر شد و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این فیلم بودجه تولید 96 میلیون دلاری‌اش، حدود 389 میلیون دلار در گیشه فروخت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، کرت راسل، تیموتی اولفینت، داکوتا فانینگ، لوک پری، مارگارت کوالی، دیمین لوئیس، بروس درن، امیل هرش، آل پاچینو، دیمون هریمن، لورنزا ایزو، آستین باتلر، لینا دانم، ویکتوریا پدرتی، مایا هاک و مدیسن بیتی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بازیگری به اسم ریک دالتون که شغل خود را با حضور در آثار تلویزیونی شروع کرده و بیشتر شهرتش را مدیون یک سریال وسترن است که از اواخر دهه ۵۰ تا اوایل دهه ۶۰ پخش می‌شد، اکنون اوضاع خوبی ندارد. مدتی است ریک در عرصه بازیگری دچار بحران شده و به همین دلیل نیز به الکل پناه می‌برد. طی این موقعیت دشوار تنها دوست صمیمی او یعنی کلیف از او پشتیبانی می‌کند. کلیف به‌عنوان بدلکار همیشگی ریک در آثارش حضور داشت. او یک ارتشی سابق است که طبق شایعه‌ها همسر خود را کشته است. ریک اعتقاد دارد دورانش به‌عنوان یک بازیگر به پایان رسیده است. او به همین علت تلاش می‌کند در کارش مسیرهای جدیدی را در پی بگیرد.




بنر فیلم هشت نفرت انگیز
پوستر فیلم هشت نفرت انگیز

هشت نفرت انگیز

The Hateful Eight
کارگردان: Quentin Tarantino نویسنده: Quentin Tarantino
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
Samuel L. JacksonSamuel L. Jackson
Kurt RussellKurt Russell
Jennifer Jason LeighJennifer Jason Leigh
Walton GogginsWalton Goggins
Demián BichirDemián Bichir
Tim RothTim Roth

درباره فیلم هشت نفرت انگیز


هشت نفرت‌انگیز (The Hateful Eight) یک فیلم وسترن و معمایی است که شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های کوئنتین تارانتینو را داراست. کوئنتین تارانتینو به‌عنوان کارگردان و نویسنده در این پروژه همکاری داشت. ریچارد ان. گلدستاین، شانون مک‌اینتاش و استیسی شر نیز وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم هشت نفرت‌انگیز در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق عمل کرد؛ این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه، موسیقی و بازی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم طی مراسم اسکار در سه رشته بهترین فیلم‌برداری، بهترین موسیقی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی جنیفر جیسن لی نامزد دریافت جایزه شد که تنها توانست جایزه بهترین موسیقی را دریافت کند.

فیلم هشت نفرت‌انگیز در مراسم گلدن گلوب نیز در سه رشته بهترین موسیقی، بهترین فیلم‌نامه و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی جنیفر جیسن لی نامزد دریافت جایزه شد که در نهایت تنها موفق به کسب جایزه بهترین موسیقی شد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ساموئل ال. جکسون، کرت راسل، جنیفر جیسن لی، دمیان بیچیر، تیم راث و مایکل مدسن اشاره کرد. فیلم هشت نفرت‌انگیز حضور قدرتمندانه‌ای در گیشه داشت. این فیلم با بودجه تولید 44 میلیون دلاری‌اش، حدود 156 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان فیلم هشت نفرت‌انگیز بدین شرح است: مأمور چوبه‌دار سابق که یک خلافکار زن را برای دار زدن به شهر صخره سرخ می‌برد با یک جایزه بگیر دیگر همراه می‌شود. در بین راه فردی که ادعا می‌کند کلانتر جدید شهر صخره سرخ است هم با آن‌ها همراه می‌شود. به دلیل کولاک شدید این سه تن به همراه کالسکه چی مجبور به اقامت در خواربار فروشی بین راه می‌شوند. سه نفر مسافر و یک نفر مسئول نگهداری از خواربار فروشی از قبل رسیده‌اند. مأمور دارزن اعتقاد دارد حداقل یک نفر این از مسافران قبلی خواربار فروشی با خلافکار زن همکار است و می‌خواهد در موقعیت مناسب همه آن‌ها را بکشد.




بنر فیلم جنگوی زنجیرگسسته

جنگوی زنجیرگسسته

Django Unchained
کارگردان: Quentin Tarantino نویسنده: Quentin Tarantino
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jamie FoxxJamie Foxx
Christoph WaltzChristoph Waltz
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Kerry WashingtonKerry Washington
Samuel L. JacksonSamuel L. Jackson
Walton GogginsWalton Goggins

درباره فیلم جنگوی زنجیرگسسته


جنگوی زنجیرگسسته (Django Unchained) یکی از بهترین فیلم های جهان به کارگردانی و نویسندگی کوئنتین تارانتینو است که در سال 2013 اکران شد. رجینالد هالدین، استیسی شر و پیلار ساوونه وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم جنگوی زنجیر گسسته پس از اکران نظرات مثبت منتقدان را برانگیخت و نمرات بالایی دریافت کرد. این فیلم به دلیل بازی عالی گروه بازیگری، کارگردانی محشر، فیلم‌نامه قدرتمند و داستان جذاب مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم طی مراسم اسکار در پنج بخش ازجمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شد که درنهایت در دو بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی کریستف والتس و بهترین فیلم‌نامه موفق به کسب این جایزه شد.

این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در چهار بخش ازجمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شد که توانست در دو بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی کریستف والتس و بهترین فیلم‌نامه این جایزه را به دست بیاورد. جیمی فاکس، کریستف والتس، لئوناردو دی‌کاپریو، کری واشینگتن، ساموئل ال. جکسون، والتون گوگینس، جی.دی. اورمور، آتو اساندو، تام پراکتر و لورا کایوت ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم جنگوی زنجیر گسسته به موفقیت فوق‌العاده‌ای در گیشه دست پیدا کرد و فروش بسیار خوبی داشت. این فیلم با بودجه تولید 100 میلیون دلاری، حدود 425 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک شکارچی جایزه‌بگیر به اسم دکتر کینگ شولتز یک برده سیاه‌پوست به نام جنگو را می‌خرد تا او را از دست خلافکاران نجات دهد. او در ادامه خلافکاران را می‌کشد و جنگو را نجات می‌دهد. شولتز که از جسارت جنگو خوشش می‌آید با او دوست می‌شود. او در ادامه به جنگو کمک می‌کند تا همسرش را از شر یک مزرعه‌دار ثروتمند و ظالم به نام کلوین نجات دهد.




بنر فیلم پست فطرت های لعنتی
پوستر فیلم پست فطرت های لعنتی

پست فطرت های لعنتی

Inglourious Basterds
کارگردان: Quentin Tarantino نویسنده: Quentin Tarantino
سال انتشار:2009محصول: آلمان , ایالات متحده
Brad PittBrad Pitt
Mélanie LaurentMélanie Laurent
Christoph WaltzChristoph Waltz
Eli RothEli Roth
Michael FassbenderMichael Fassbender
Diane KrugerDiane Kruger

درباره فیلم پست فطرت های لعنتی


حرامزاده‌های لعنتی (Inglourious Basterds) یکی از بهترین فیلم های جنگی است که استحقاق حضور در لیست بهترین فیلم های کوئنتین تارانتینو را داراست. کوئنتین تارانتینو وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. لورنس بندر نیز تهیه‌کننده این فیلم تماشایی بود.

این فیلم نمرات بسیار خوبی دریافت کرد و واکنش‌های مثبت آنان را به همراه داشت. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های بازی گروه بازیگری، کارگردانی و فیلم‌نامه تمجید کردند.

این فیلم طی مراسم اسکار در هشت بخش ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه شد که تنها موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی کریستوف والتز شد.

فیلم حرامزاده‌های لعنتی در مراسم گلدن گلوب در چهار بخش بهترین کارگردانی، بهترین فیلم درام، بهترین فیلم‌نامه و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نامزد دریافت جایزه شد که تنها توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کند.

برد پیت، کریستوف والتس، مایکل فاسبندر، الی راث، بی. جی. نواک، تیل شوایگر، دیانه کروگر، دانیل برول، ملانی لوران، هاروی کایتل و لودگر پیستور ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. این فیلم موفق شد مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند و سود بزرگی را برای سازندگانش رقم بزند. این فیلم که با بودجه 70 میلیون دلاری‌ تولید شده بود، حدود 321 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

فیلم حرامزاده‌های لعنتی از پنج فصل تشکیل شده که خلاصه داستان فصل نخست آن بدین شرح است: در جنگ جهانی دوم، در یکی از مناطق مرزی فرانسه اشغال شده توسط نازی‌ها، روزی کلنل اس اس، هانس لاندا که به او لقب شکارچی یهودیان را داده‌اند به کلبه‌ای می‌آید و از مرد خانواده راجع‌به یهودیان اطراف می‌پرسد. کمی بعد آشکار می‌شود که یهودیان مورد نظر زیر کف خانه مخفی شده‌اند. به دستور کلنل، به زمین شلیک می‌کنند. تمامی اعضای خانواده از جمله پدر، مادر و برادر می‌میرند.




بنر فیلم شهر گناه
پوستر فیلم شهر گناه

شهر گناه

Sin City
کارگردان: Robert Rodriguez , Frank Miller نویسنده: Frank Miller
سال انتشار:2005محصول: ایالات متحده
Bruce WillisBruce Willis
Jessica AlbaJessica Alba
Clive OwenClive Owen
Mickey RourkeMickey Rourke
Rutger HauerRutger Hauer
Benicio del ToroBenicio del Toro

درباره فیلم شهر گناه


شهر گناه (Sin City) یکی از بهترین فیلم های جنایی محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی آن برعهده فرانک میلر قرار داشت. رابرت رودریگز و کوئنتین تارانتینو در امر کارگردانی و الیزابت آوه‌یان در امر تهیه‌کنندگی میلر را همراهی کردند.

فیلم شهر گناه توانست تحسین منتقدان را برانگیزد و با تمجید آن‌ها مواجه شود. منتقدان داستان این فیلم را جذاب دانسته و از عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به بروس ویلیس، میکی رورک، کلایو اوون، جسیکا البا، مکنزی وگا، مایکل مدسن، بریتانی مورفی، بنیسیو دل تورو و الیجاه وود اشاره کرد.

این فیلم موفق شد توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و در گیشه عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. فیلم شهر گناه که با بودجه 40 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 158 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم شهر گناه بدین شرح است: داستان فیلم در شهری به اسم بیسین سیتی رخ می‌دهد که به شهر گناه معروف است. در نخستین بخش فیلم راوی داستان، پلیسی به اسم هارتیگان است که چند ساعتی بیشتر به بازنشستگی‌اش نمانده ‌است. او به عنوان آخرین مأموریت خود وظیفه دارد دختر ۱۱ ساله‌ای به اسم نانسی کالاهان را از اسارت پسر کودک‌آزار سناتور فاسد، رورک نجات دهد. به علت نفوذ سناتور رورک تا آن زمان کسی جرات دستگیری پسرش و جلوگیری از اقدامات ظالمانه او را نداشته ‌است.




بنر فیلم بیل را بکش 1

بیل را بکش 1

Kill Bill: Vol. 1
کارگردان: Quentin Tarantino نویسنده: Quentin Tarantino
سال انتشار:2003محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Uma ThurmanUma Thurman
Lucy LiuLucy Liu
Vivica A. FoxVivica A. Fox
Daryl HannahDaryl Hannah
David CarradineDavid Carradine
Michael MadsenMichael Madsen

درباره فیلم بیل را بکش 1


بیل را بکش: بخش 1 (Kill Bill: Volume 1) یکی دیگر از بهترین فیلم های کوئنتین تارانتینو محسوب می‌شود که در سال 2003 اکران شد. تارانتینو به‌عنوان کارگردان و نویسنده در این پروژه حضور داشت. لورنس نیز بندر تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم نخست بیل را بکش از سوی منتقدان مورد تحسین قرار گرفت و نمرات بسیار خوبی دریافت کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های بازی گروه بازیگری، کارگردانی و صحنه‌های اکشن تحسین کردند. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب در بخش بهترین بازیگر زن فیلم درام برای بازی اوما تورمن نامزد دریافت جایزه شده بود، که موفق به کسب آن نشد.

فیلم بیل را بکش: بخش یک به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کرد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. این فیلم که با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 180 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بئاتریس کیدو ملقب به عروس پس از سپری کردن ۴ سال در کما و به هوش آمدن، تصمیم می‌گیرد تا از افرادی که در مراسم عروسی‌اش، شوهر و بچه‌اش را به قتل رسانده‌اند انتقام بگیرند.




بنر فیلم جکی براون
پوستر فیلم جکی براون

جکی براون

Jackie Brown
کارگردان: Quentin Tarantino نویسنده: Quentin Tarantino
سال انتشار:1997محصول: ایالات متحده
Pam GrierPam Grier
Samuel L. JacksonSamuel L. Jackson
Robert De NiroRobert De Niro
Bridget FondaBridget Fonda
Michael KeatonMichael Keaton
Robert ForsterRobert Forster

درباره فیلم جکی براون


جکی براون (Jackie Brown) یک فیلم جنایی به کارگردانی و نویسندگی کوئنتین تارانتینو است که برپایه رمانی اثر المور لئونارد تولید شد. لورنس بندر وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم جکی براون موفق شد تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد و نمرات بسیار خوبی دریافت کند. منتقدان از این فیلم به دلیل کارگردانی عالی، شخصیت‌پردازی‌ها فوق‌العاده و عملکرد محشر گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت.

فیلم جکی براون طی مراسم اسکار تنها در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی رابرت فورستر نامزد دریافت جایزه شد که نتوانست آن را کسب کند. این فیلم در مراسم گلدن گلوب نیز در دو رشته بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ رشته‌ای نتوانست این جایزه را به دست بیاورد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به رابرت دنیرو، پم گریر، ساموئل ال. جکسون، رابرت فورستر و بریجیت فوندا اشاره کرد. فیلم جکی براون حضور موفقیت‌آمیزی را در گیشه تجربه کرد و مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت. این فیلم با بودجه تولید 12 میلیون دلاری، حدود 74 میلیون دلاری فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم جکی براون بدین شرح است: جکی براون، یک زن میانسال است که پس از مدت‌ها خدمت در خطوط معتبر بین‌المللی، کاری بهتر از مهمانداری در یکی از بدترین خط‌های هوائی مکزیک پیدا نکرد. حقوق کم، مزایای ناچیز و پیری که به‌زودی به سراغش خواهد آمد آنچنان او را از آینده می‌ترسانند که از روی ناچاری دست به همکاری با یک قاچاقچی اسلحه به‌نام اوردل زده و محموله‌های پول نقد او را به شکل غیرقانونی از مرز هوائی مکزیک وارد کشور می‌کند.




بنر فیلم چهار اتاق
پوستر فیلم چهار اتاق

چهار اتاق

Four Rooms
کارگردان: Allison Anders , Alexandre Rockwell , Robert Rodriguez , Quentin Tarantino نویسنده: Allison Anders , Alexandre Rockwell , Robert Rodriguez , Quentin Tarantino
سال انتشار:1995محصول: ایالات متحده
Tim RothTim Roth
Jennifer BealsJennifer Beals
Antonio BanderasAntonio Banderas
Valeria GolinoValeria Golino
David ProvalDavid Proval
Sammi DavisSammi Davis

درباره فیلم چهار اتاق


چهار اتاق (Four Rooms) یکی دیگر از بهترین فیلم های کوئنتین تارانتینو محسوب می‌شود که در سال 1995 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده الیسون آندرس، الکساندر راکول، رابرت رودریگز و کوئنتین تارانتینو قرار داشت. لورنس بندر نیز تهیه‌کننده فیلم چهار اتاق بود.

فیلم چهار اتاق پس از اکران نتوانست نمرات خوبی دریافت کند و با واکنش‌های منفی منتقدان مواجه شد. منتقدان از این فیلم به دلیل فیلم‌نامه ضعیف و داستان گنگ انتقاد کردند.

این فیلم نتوانست در گیشه موفق عمل کند و فروش خوبی نداشت. فیلم چهار اتاق که با بودجه 4 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 4.2 میلیون دلاری فروش کرد. تیم راث، والریا گولینو، لیلی تیلور، مدونا، آیونی اسکای، جنیفر بیلز، آنتونیو باندراس، سلما هایک، تاملین تومیتا، کوئنتین تارانتینو، مریسا تومی، دیوید پرووال، بروس ویلیس، پال کالدرون، مارک لارنس و سامی دیویس ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم چهار اتاق بدین شرح است: این فیلم چهار داستان به هم پیوسته را در آستانه جشن سال نو که در یک هتل به وقوع می‌پیوندند، نشان می‌دهد.




بنر فیلم داستان عامه پسند

داستان عامه پسند

Pulp Fiction
کارگردان: Quentin Tarantino نویسنده: Quentin Tarantino
سال انتشار:1994محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
John TravoltaJohn Travolta
Samuel L. JacksonSamuel L. Jackson
Uma ThurmanUma Thurman
Bruce WillisBruce Willis
Ving RhamesVing Rhames
Harvey KeitelHarvey Keitel

درباره فیلم داستان عامه پسند


داستان عامه‌پسند (Pulp Fiction) جزو بهترین فیلم های جهان محسوب می‌شود که به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرد. کوئنتین تارانتینو به‌عنوان کارگردان و نویسنده در این پروژه همکاری داشت. تارانتینو در امر نویسندگی تنها نبود و راجر آواری در این راه او را همراهی کرد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده لورنس بندر قرار داشت.

داستان عامه‌پسند از سوی منتقدان به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سینما معرفی شد و نمرات بسیار خوبی را از سوی آن‌ها دریافت کرد. این فیلم را در زمینه‌های کارگردانی، بازیگری و فیلم‌نامه مورد تحسین قرار گرفت.

فیلم داستان عامه‌پسند طی مراسم اسکار در هفت رشته ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شد که درنهایت تنها توانست جایزه بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی را دریافت کند. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در شش رشته ازجمله بهترین فیلم درام و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شد که تنها جایزه بهترین فیلم‌نامه را کسب کرد.

این فیلم در گیشه خارق‌العاده ظاهر شد و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد. فیلم داستان عامه‌پسند با بودجه تولید 8 میلیون دلاری، حدود 213 میلیون دلار در گیشه فروخت. جان تراولتا، ساموئل ال. جکسون، اوما تورمن، بروس ویلیس، هاروی کایتل، تیم راث، آماندا پلامر، کریستوفر واکن، کیتی گریفین، استیو بوشمی و پال کالدرون ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم روایت‌گر ماجراهایی با خطوط داستانی متقاطع از خلافکارهای لس‌آنجلسی، بازیکن بوکس، سارقان مسلح خرده‌پا و یک کیف اسرارآمیز است. بیشتر زمان فیلم از تک‌گویی و گفتگوهایی با درون‌مایه نگاه به زندگی و با چاشنی بذله‌گویی تشکیل شده‌است که بین شخصیت‌های فیلم ردوبدل می‌گردد.




بنر فیلم سگ‌های انباری

سگ‌های انباری

Reservoir Dogs
کارگردان: Quentin Tarantino نویسنده: Quentin Tarantino , Roger Avary
سال انتشار:1992محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Harvey KeitelHarvey Keitel
Tim RothTim Roth
Michael MadsenMichael Madsen
Chris PennChris Penn
Steve BuscemiSteve Buscemi
Lawrence TierneyLawrence Tierney

درباره فیلم سگ‌های انباری


سگ‌های انباری (Reservoir Dogs) جزو بهترین فیلم های کوئنتین تارانتینو محسوب می‌شود که در سال 1992 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده کوئنتین تارانتینو قرار داشت. لورنس بندر نیز تهیه‌کننده این فیلم تماشایی بود.

سگ‌های انباری نمرات بسیار خوبی دریافت کرد و تحسین منتقدان را برانگیخت. این فیلم به دلیل داستان جذاب، بازی محشر گروه بازیگری و کارگردانی قدرتمند مورد تحسین قرار گرفت.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به هاروی کایتل، تیم راث، استیو بوشمی، کریس پن، مایکل مدسن، کوئنتین تارانتینو، نینا شیماشکو، رندی بروکس و کرک بالتز اشاره کرد. این فیلم با بودجه تولید 1.2 میلیون دلاری‌اش، حدود 2.8 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: شش سارق از سوی گنگستری به اسم جو کپت و پسرش ادی برای سرقت از یک فروشگاه الماس‌فروشی اجیر می‌شوند. از بین سارقان، آقای آبی و قهوه‌ای در حین دزدی کشته می‌شوند و آقای نارنجی نیز زخمی می‌شود. آن‌ها متوجه می‌شوند یک نفر آن‌ها را لو داده است زیرا پلیس‌ها در آنجا کمین کرده بودند. هر کدام از اعضا در پی پیدا کردن کسی است که آن‌ها رو لو داده است.




بنر فیلم تولد بهترین دوستم
پوستر فیلم تولد بهترین دوستم

تولد بهترین دوستم

My Best Friend's Birthday
کارگردان: Quentin Tarantino نویسنده: Quentin Tarantino
سال انتشار:1987محصول: ایالات متحده
Quentin TarantinoQuentin Tarantino
Allen GarfieldAllen Garfield
Craig HamannCraig Hamann
Al HarrellAl Harrell
Crystal ShawCrystal Shaw
Brenda HillhouseBrenda Hillhouse

درباره فیلم تولد بهترین دوستم


تولد بهترین دوستم (My Best Friend's Birthday‎) یکی دیگر از بهترین فیلم های درام محسوب می‌شود که در سال 1987 اکران شد. وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم برعهده کوئنتین تارانتینو قرار داشت. کرگ هامان و راند وسلر در امر تهیه‌کنندگی تارانتینو را همراهی کردند. هامان در امر نویسندگی نیز به تارانتینو کمک کرد.

تولد بهترین دوستم با نقدهای منفی منتقدان مواجه شد و نمرات بسیار پایینی دریافت کرد. منتقدان داستان فیلم را خسته‌کننده توصیف کرده و فیلم‌نامه آن را دارای ایرادات اساسی دانستند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کوئنتین تارانتینو، برندا هیلهاوس، آلن گارفیلد و لیندا کی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: مرد جوانی تمامی تلاش خود را می‌کند تا جشن تولد دوست خود را به جالب‌ترین نحو ممکن برگزار کند؛ اما دست به هرکاری که می‌زند، نتیجه معکوس می‌گیرد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های کوئنتین تارانتینو

عکس پروفایل

شما