خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های تام هنکس

بهترین فیلم های تام هنکس – تام هنکس یکی از بازیگران باسابقه سینمای هالیوود محسوب می‌شود که موفقیت‌های بزرگی را در طول دوران بازیگری‌اش تجربه کرد.

این بازیگر تاکنون دو بار موفق به کسب جایزه اسکار و چهار بار موفق به کسب جایزه گلدن گلوب شده است و از این حیث یکی از پرافتخارترین بازیگران تاریخ سینما محسوب می‌شود.

در این مقاله شما مخاطبان ملوفیلم با بهترین آثار هنری این بازیگر آشنا خواهید شد؛ پس همراه ما باشید.

برترین فیلم‌های تام هنکس

در این قسمت فیلم‌های تام هنکس را که در تمام جهان طرفداران زیادی دارد را معرفی خواهیم کرد. این شما و این برترین فیلم‌های تام هنکس:




بنر فیلم جنگ چارلی ویلسون
پوستر فیلم جنگ چارلی ویلسون

جنگ چارلی ویلسون

Charlie Wilson's War
کارگردان: Mike Nichols نویسنده: Aaron Sorkin
سال انتشار:2007محصول: ایالات متحده
تام هنکستام هنکس
Philip Seymour HoffmanPhilip Seymour Hoffman
Julia RobertsJulia Roberts
Amy AdamsAmy Adams
Om PuriOm Puri
Shiri ApplebyShiri Appleby

درباره فیلم جنگ چارلی ویلسون


جنگ چارلی ویلسون (Charlie Wilson's War‎) فیلمی به کارگردانی مایک نیکولز است که در سال 2007 اکران شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط آرون سورکین نوشته شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم نیز برعهده تام هنکس قرار داشت.

این فیلم نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد و به دلیل بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. تام هنکس، جولیا رابرتز، نوید نگهبان، فیلیپ سیمور هافمن، اوم پوری، امیلی بلانت، امی آدامز، شیری اپلبی، ند بیتی، ریچل نیکولز، اریک آواری، مکس ثیر و آهارون ایپاله ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم جنگ چارلی ویلسون با استقبال مخاطبان در گیشه مواجه شد و فروش بسیار خوبی داشت. این فیلم که با بودجه 75 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 119 میلیون دلار فروش کرد.

این فیلم طی مراسم اسکار تنها در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نامزد دریافت جایزه شد که نتوانست آن را کسب کند. فیلم جنگ چارلی ویلسون طی مراسم گلدن گلوب در پنج بخش ازجمله بهترین فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شد که درنهایت در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را کسب کند.

خلاصه داستان فیلم جنگ چارلی ویلسون بدین شرح است: فیلم زندگی سیاسی و حواشی نماینده دموکرات مجلس ایالات متحده، چارلی ویلسون را در زمان جنگ شوروی در افغانستان را روایت می‌کند. او با افزایش بودجه برای کمک به جنگ با کمونیست‌ها در افغانستان درنهایت باعث خروج شوروی از این کشور شد.




بنر فیلم سگ تازی

سگ تازی

Greyhound
کارگردان: Aaron Schneider نویسنده: تام هنکس
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
تام هنکستام هنکس
Elisabeth ShueElisabeth Shue
Stephen GrahamStephen Graham
Matt HelmMatt Helm
Craig TateCraig Tate
Rob MorganRob Morgan

درباره فیلم سگ تازی


سگ تازی (Greyhound) یکی از بهترین فیلم‌های جنگی است که در سال 2020 توسط سرویس اپل تی‌وی پلاس عرضه شد. آرون اشنایدر به‎‌عنوان کارگردان در این پروژه حضور داشت. تام هنکس وظیفه نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. هنکس در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و گری گوئتزمن او را همراهی کرد.

فیلم سگ تازی برپایه رمانی به اسم شفارد خوب اثر سی. اس. فارستر تولید شد. فیلم سگ تازی بعد از عرضه با نقدهای گوناگون منتقدان روبه‌رو شد. منتقدان از فیلم‌نامه این فیلم ایردات بزرگی گرفته و اعتقاد داشتند مخاطبان نمی‌توانند به خوبی با شخصیت‌های درون فیلم ارتباط برقرار کنند. البته آن‌ها عملکرد گروه بازیگری و کارگردانی را مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم پس از عرضه تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های سرویس اپل تی‌وی پلاس شد. لازم به ذکر است که فیلم سگ تازی با بودجه 50 میلیون دلاری ساخته شد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به تام هنکس، استیون گراهام، الیزابت شو و راب مورگان اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: حوادث فیلم در زمان جنگ جهانی دوم جریان دارد. یک کاپیتان کم‌تجربه به اسم کاپیتان ارنست کراوس به‌عنوان اولین فرمانده یک ناوشکن انتخاب می‌شود. او هنگام گذر از شمال اقیانوس اطلس توسط دسته‌ای از قایق‌های شکاری آلمان تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

گالری فیلم سگ تازی





بنر فیلم فارست گامپ

فارست گامپ

Forrest Gump
کارگردان: Robert Zemeckis نویسنده: Eric Roth
سال انتشار:1994محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
تام هنکستام هنکس
Robin WrightRobin Wright
Gary SiniseGary Sinise
Mykelti WilliamsonMykelti Williamson
Sally FieldSally Field
Michael Conner HumphreysMichael Conner Humphreys

درباره فیلم فارست گامپ


فارست گامپ (Forrest Gump) جزو بهترین فیلم های تام هنکس محسوب می‌شود که موفق شد به یکی از ماندگارترین فیلم‌های تاریخ سینما تبدیل شود. فیلم فارست گامپ برپایه رمانی به همین نام اثر وینستون گروم تولید شد. رابرت زمکیس به‌عنوان کارگردان در این پروژه حضور داشت. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده وندی فینرمن، استیو تیش، استیو استارکی و چارلز نوویرت قرار داشت. اریک راث فیلم‌نامه این فیلم را به رشته تحریر درآورد.

فیلم فارست گامپ نمرات بسیار بالایی دریافت کرد و از سوی آن‌ها به‌عنوان یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینما یاد شد. این فیلم به دلیل بازی عالی گروه بازیگری، جلوه‌های بصری جذاب، موسیقی شنیدنی و فیلم‌نامه قدرتمند مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم طی مراسم اسکار در 13 بخش نامزد دریافت جایزه اسکار شد که درنهایت توانست در شش بخش بهترین فیلم، بهترین جلوه‌های ویژه، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین فیلم‌نامه اقتباسی و بهترین تدوین موفق به کسب این جایزه شد. فیلم فارست گامپ طی مراسم گلدن گلوب در رشته نامزد دریافت جایزه شد که در سه رشته بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر فیلم درام توانست این جایزه را کسب کند.

این فیلم در گیشه خارق‌العاده ظاهر شد و فروشی عالی را تجربه کرد. فیلم فارست گامپ با بودجه تولید 55 میلیون دلاری‌اش، حدود 677 میلیون دلار فروخت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تام هنکس، رابین رایت، گری سینایس، میکلتی ویلیامسون و سالی فیلد اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم فارست گامپ بدین شرح است: فیلم با نشان دادن مردی ساده‌دل به اسم فارست گامپ در یک ایستگاه اتوبوس شروع می‌شود؛ خانمی به آن ایستگاه آمده و گامپ خود را به او معرفی کرده و داستان زندگی‌اش را برایش تعریف می‌کند. داستان به دوران کودکی فارست می‌رود. او کودکی با بهره هوشی پایین‌تر نسبت به دیگر همسالانش است که مادرش حوادث اطراف را به زبانی ساده برایش شرح می‌دهد. فارست نزد دوستان همسالش محبوب نبود و تنها کودکی به نام جنی با او همبازی می‌شد.




بنر فیلم نجات سرباز رایان

نجات سرباز رایان

Saving Private Ryan
کارگردان: استیون اسپیلبرگ نویسنده: Robert Rodat
سال انتشار:1998محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
تام هنکستام هنکس
Matt DamonMatt Damon
Tom SizemoreTom Sizemore
Edward BurnsEdward Burns
Barry PepperBarry Pepper
Adam GoldbergAdam Goldberg

درباره فیلم نجات سرباز رایان


نجات سرباز رایان (Saving Private Ryan) را باید جزو بهترین فیلم‌های جهان دانست. استیون اسپیلبرگ وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. اسپیلبرگ در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و یان برایس، مارک گوردون و گری لوینسون در این راه او را همراهی کردند. فیلم‌نامه فیلم نجات سرباز رایان توسط رابرت رودات نوشته شد.

فیلم نجات سرباز رایان بعد از اکران تحسین گسترده منتقدان را در پی داشت و مورد توجه آن‌ها قرار گرفت. این فیلم در زمینه‌های داستان، عملکرد گروه بازیگری، کارگردانی، فیلم‌نامه و صحنه‌های جنگی با تمجید منتقدان روبه‌رو شد.

این فیلم طی مراسم اسکار در 11 رشته ازجمله بهترین فیلم و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه شد که درنهایت در پنج رشته بهترین کارگردانی، بهترین تدوین صدا، بهترین صداگذاری، بهترین تدوین و بهترین فیلم‌برداری توانست این جایزه را به‌دست آورد. فیلم نجات سرباز رایان در این مراسم در پنج رشته نامزد دریافت جایزه شد که توانست در دو رشته بهترین فیلم درام و بهترین کارگردانی این جایزه را کسب کند.

این فیلم مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما کشاند و سود بزرگی را برای سازندگانش به ارمغان آورد. فیلم نجات سرباز رایان با بودجه تولید 70 میلیون دلاری‌اش، حدود 482 میلیون دلار در گیشه فروخت. طبق گزارش‌های مختلف منتشرشده این فیلم در شبکه ویدیو خانگی چیزی در حدود 44 میلیون دلار سوددهی داشت.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم نجات سرباز رایان به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تام هنکس، تام سایزمور، بری پپر، آدام گلدبرگ، مت دیمون، وین دیزل، پل جیاماتیف جووانی ریبیسی و اریش ردمن اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: کاپیتان جان میلر همراه با هفت سرباز دیگر مامور می‌شوند تا سرباز جیمز فرانسیس رایان را پیدا کرده و به خانه بازگردانند. او سه برادر داشته که همه آن‌ها در جنگ کشته شدند. بعد از کشته شدن سه برادر جیمز رایان، به دستور فرمانده کل ارتش او می‌تواند نزد مادر خود بازگردد.




بنر فیلم اگه میتونی منو بگیر

اگه میتونی منو بگیر

Catch Me If You Can
کارگردان: استیون اسپیلبرگ نویسنده: Jeff Nathanson
سال انتشار:2002محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
تام هنکستام هنکس
Christopher WalkenChristopher Walken
Martin SheenMartin Sheen
Nathalie BayeNathalie Baye
Amy AdamsAmy Adams

درباره فیلم اگه میتونی منو بگیر


فیلم اگه می‌تونی منو بگیر (Catch Me if You Can) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های تام هنکس قرار بگیرد. وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده استیون اسپیلبرگ قرار داشت. والتر پارکس در امر تهیه‌کنندگی به اسپیلبرگ کمک کرد. فیلم‌نامه این فیلم توسط جف ناتانسون نوشته شد.

لازم به ذکر است که فیلم اگه میتونی منو بگیر براساس یک کتاب زندگینامه‌ به همین نام اثر فرانک آبیگنل جونیور و استن ردینگ ساخته شده است. این فیلم پس از اکران در سال 2002 با دیدگاه‌های مثبتی از سوی منتقدان مواجه شد و مورد تحسین قرار گرفت. منتقدان این اثر را در زمینه‌های بازیگری، کارگردانی و فیلم‌نامه مورد تحسین قرار دادند.

فیلم اگه میتونی منو بگیر توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد و مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت. این فیلم که با بودجه 52 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 352 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لئوناردو دی‌کاپریو، تام هنکس، مارتین شین، ناتالی بای و کریستوفر واکن اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع به زندگی‌ فرانک ابگنیل است. او شخصی است که شهرتش را به دلیل سابقه فعالیت خود به عنوان جاعل چک، کلاهبرداری و حقه‌های فرارش از دست ماموران به ‌دست آورد. فرانک در دهه شصت میلادی و در ۱۶ سالگی موفق شده بود، چک‌های جعلی که در مجموع به اندازه ۴ میلیون دلار آمریکا ارزش داشت در ۲۶ کشور جهان نقد کند. او به قدری این کار را استادانه انجام داد که هیچ بانکی نتوانست به جعلی‌بودن چک‌های او پی ببرد. فرانک تا سن هجده سالگی، بیش از ۲۵۰ پرواز انجام داد و در ۲۶ کشور جهان به این کلاهبرداری‌ها دست زد.




بنر فیلم داستان اسباب‌بازی

داستان اسباب‌بازی

Toy Story
کارگردان: John Lasseter نویسنده: Andrew Stanton , Joss Whedon , Joel Cohen , Alec Sokolow
سال انتشار:1995محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
تام هنکستام هنکس
Tim AllenTim Allen
Don RicklesDon Rickles
Jim VarneyJim Varney
Wallace ShawnWallace Shawn
John RatzenbergerJohn Ratzenberger

درباره فیلم داستان اسباب‌بازی


داستان اسباب‌بازی (Toy Story) یک انیمیشن به کارگردانی و نویسندگی جان لستر است که در سال 1995 اکران شد. البته پیت داکتر، اندرو استنتون، جو رانفت، جاس ویدون، جوئل کوهن و الک سوکولو در امر نویسندگی به لستر کمک کردند. بانی آرنولد و رالف گوگنهایم تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

انیمیشن داستان اسباب بازی در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر شد و نمرات بسیار خوبی دریافت کرد. این انیمیشن در زمینه‌های موسیقی، داستان و فیلم‌نامه مورد استقبال قرار گرفت.

انیمیشن داستان اسباب بازی طی مراسم اسکار در سه رشته بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی، بهترین موسیقی و بهترین ترانه نامزد دریافت جایزه بود که در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را کسب کند. این انیمیشن طی مراسم گلدن گلوب در دو رشته بهترین فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین موسیقی نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ‌کدام از این دو رشته موفق به کسب این جایزه نشد.

انیمیشن داستان اسباب‌بازی توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد و سوددهی بالایی داشت. این انیمیشن با بودجه تولید 30 میلیون دلاری، حدود 373 میلیون دلار در گیشه فروخت. تام هنکس، تیم آلن، دان ریکلس، جیم وارنی، والاس شاون، جان راتزنبرگر، آنی پاتس، لاری میت کالف و اسکات مکافی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: اندی یک پسر بچه‌ شش ساله است که علاقه زیادی به اسباب‌بازی‌هایش دارد. دانستن این موضوع که اسباب بازی‌ها زنده هستند کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. وودی، گاو چرانی قدیمی و اسباب بازی مورد علاقه اندی، رهبر تمامی اسباب بازی‌ها در اتاق اندی است. دوستان وودی یک دایناسور، خوک، سگ و سیب زمینی هستند. اندی در جشن تولد خود تکاوری فضایی به نام باز لایت یر را هدیه می‌گیرد. این اسباب بازی جدید جای وودی را تا حدی تنگ می‌کند. حس حسادت وودی منجر به چشم و هم‌چشمی می‌شود. طی بروز اتفاقاتی وودی و باز سر از خانه پسر همسایه سید درمی‌آورند که از قضا این پسر عادت به شکنجه و خراب کردن اسباب بازی‌ها دارد.




بنر فیلم پل جاسوس‌ها
پوستر فیلم پل جاسوس‌ها

پل جاسوس‌ها

Bridge of Spies
کارگردان: استیون اسپیلبرگ نویسنده: Joel Coen , Ethan Coen , Matt Charman
سال انتشار:2015محصول: هندوستان , ایالات متحده , آلمان
تام هنکستام هنکس
Mark RylanceMark Rylance
Amy RyanAmy Ryan
Alan AldaAlan Alda
Sebastian KochSebastian Koch
Austin StowellAustin Stowell

درباره فیلم پل جاسوس‌ها


پل جاسوس‌ها (Bridge of Spies) یک فیلم درام و تاریخی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ است که جزو بهترین فیلم های تام هنکس به شمار می‌آید. مارک ئی. پلات و کریستی ماکوسکو کریگر در امر تهیه‌کنندگی اسپیلبرگ را همراهی کردند. فیلم‌نامه این اثر توسط مت چارمن، جوئل کوئن و اتان کوئن نوشته شد.

فیلم پل جاسوس‌ها موفق شد تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد و مورد استقبال آن‌ها قرار بگیرد. این فیلم به دلیل عملکرد درخشان گروه بازیگری، کارگردانی قدرتمند و شخصیت‌پردازی‌های عالی مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم طی مراسم اسکار در شش بخش ازجمله بهترین فیلم و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت تنها موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی مارک رایلنس شد. فیلم پل جاسوس‌ها طی مراسم گلدن گلوب تنها در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی مارک رایلنس نامزد دریافت جایزه شده بود که موفق به کسب آن نشد.

فیلم پل جاسوس‌ها مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما کشاند و سود بزرگی را برای سازندگانش رقم زد. این فیلم که با بودجه 40 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 165 میلیون دلار فروخت.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تام هنکس، امی رایان، آلن آلدا، ایو هوسان، مارک رایلنس، بیلی مگناسن، استیون کانکن و اسکات شپرد اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم داستان واقعی نجات جان سربازان وفادار به وطن و انسان‌ها به‌واسطه مذاکره و دیپلماسی یک وکیل مجرب و شهروند ساده ایالات متحده به نام جیمز داناوان را نشان می‌دهد.




بنر فیلم مسیر سبز

مسیر سبز

The Green Mile
کارگردان: Frank Darabont نویسنده: Frank Darabont
سال انتشار:1999محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
تام هنکستام هنکس
David MorseDavid Morse
Bonnie HuntBonnie Hunt
Michael Clarke DuncanMichael Clarke Duncan
James CromwellJames Cromwell
Michael JeterMichael Jeter

درباره فیلم مسیر سبز


مسیر سبز (The Green Mile) فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی فرانک دارابونت است که در سال 1999 اکران شد و به موفقیت‌های مختلفی دست یافت. لازم به ذکر است که دیوید والدس در امر تهیه‌کنندگی دارابونت را همراهی کرد. فیلم مسیر سبز برپایه رمانی به همین نام اثر استیون کینگ ساخته شد.

فیلم مسیر سبز توانست واکنش‌های مثبت منتقدان را برانگیزد و با تحسین گسترده آن‌ها روبه‌رو شود. این فیلم در زمینه‌های کارگردانی، فیلم‌نامه و بازی بازیگران مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

فیلم مسیر سبز طی مراسم اسکار در چهار بخش بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین صدا گذاری نامزد دریافت جایزه شده بود، که درنهایت در هیچ‌کدام از این بخش‌ها نتوانست این جایزه را کسب کند. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز تنها در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی مایکل کلارک دانکن نامزد دریافت جایزه شد که موفق به کسب این جایزه نشد.

فیلم مسیر سبز مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کرد و در باکس‌آفیس قدرتمند ظاهر شد. این فیلم با بودجه تولید 60 میلیون دلاری، حدود 290 میلیون دلار فروخت. ازجمله بازیگرانی که در فیلم مسیر سبز حضور داشتند می‌توان به تام هنکس، دیوید مورس، بانی هانت، مایکل کلارک دانکن، بری پپر، جیمز کرامول، داچ هاچینسن، پاتریشا کلارکسون و کیث سارابایکا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم در یک زندان در آمریکا می‌گذرد و راجع‌به پل اجکام است که به علت کهولت سن در خانه سالمندان است. او بعد از دیدن صحنه رقص فیلمی به گریه می‌افتد و بعد از این اتفاق او به بیان بخشی از خاطرات خود برای دوستش الین در زمان خدمت در گروه اعدام زندان می‌پردازد. اجکام در سال ۱۹۳۵ در زندان مسئول گروه اعدام‌کنندگان بوده و در آنجا با یک سیاهپوست درشت اندام و خوش قلب به اسم جان کافی آشنا می‌شود که قدرتی خارق‌العاده دارد.




بنر فیلم فرشتگان و شیاطین
پوستر فیلم فرشتگان و شیاطین

فرشتگان و شیاطین

Angels & Demons
کارگردان: Ron Howard نویسنده: David Koepp , Akiva Goldsman
سال انتشار:2009محصول: ایتالیا , ایالات متحده
تام هنکستام هنکس
Ewan McGregorEwan McGregor
Ayelet ZurerAyelet Zurer
Stellan SkarsgårdStellan Skarsgård
Pierfrancesco FavinoPierfrancesco Favino
Nikolaj Lie KaasNikolaj Lie Kaas

درباره فیلم فرشتگان و شیاطین


فرشتگان و شیاطین (Angels & Demons) نیز جزو بهترین فیلم های تام هنکس محسوب می‌شود که در سال 2009 اکران شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده ران هاوارد قرار داشت. برین گریزر تهیه‌کننده و آکیوا گلدزمن فیلم‌نامه‌نویس این فیلم بودند. فیلم فرشتگان و شیاطین برپایه رمانی به همین نام اثر دن براون ساخته شد.

فیلم فرشتگان و شیاطین آنچنان که انتظار می‌رفت مورد توجه منتقدان قرار نگرفت و نمرات پایینی دریافت کرد. منتقدان روند داستان فیلم را خسته‌کننده دانسته و شخصیت‌پردازی‌ها را ضعیف توصیف کردند.

این فیلم با وجود اینکه نمرات پایینی دریافت کرد و با نقدهای منفی منتقدان روبه‌رو شد، توانست فروش بسیار خوبی در گیشه داشته باشد. فیلم فرشتگان و شیاطین با بودجه تولید 150 میلیون دلاری، حدود 485 میلیون دلار فروخت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به تام هنکس، یوان مک‌گرگور، آیلیت زورر، کریستوف کونراد و نوربرت وایسر اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم فرشتگان و شیاطین بدین شرح است: فیلم با نشان دادن مراسم تشییع جنازه پاپ در بین تعداد زیادی از مسیحیان و خبرگزاری‌های سراسر جهان آغاز می‌شود. در همین حین در مرکز تحقیقاتی سرن، پژوهشگران در تلاش جهت کشف مبدا پیدایش هستی موفق به کشف ذره بنیادی به اسم کانیستر موسوم به ذره خدا می‌شوند. فردی ناشناس یکی از دانشمندان مرکز که از قضا لباس کشیشی بر تن دارد را کشته و نماد اشراقیون را بر سینه وی حک می‌کند و یکی از مخزن‌های پادماده را می‌دزدد.




بنر فیلم دور افتاده

دور افتاده

Cast Away
کارگردان: Robert Zemeckis نویسنده: Robert Zemeckis , William Broyles Jr.
سال انتشار:2000محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
تام هنکستام هنکس
Helen HuntHelen Hunt
Chris NothChris Noth
Paul SanchezPaul Sanchez
Lari WhiteLari White
Leonid CiterLeonid Citer

درباره فیلم دور افتاده


دورافتاده (Cast Away) فیلمی درام به کارگردانی رابرت زمکیس است که در سال 2000 اکران شد. تام هنکس، جک رپکی، رابرت زمکیس و استیو استارکی تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط ویلیام برویلس نوشته شد.

فیلم دورافتاده مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و توانست نظرات مثبت‌ آن‌ها را به سمت خود جلب کند. منتقدان داستان این فیلم را بسیار تاثیرگذار دانسته و از عملکرد گروه بازیگری (به‌خصوص تام هنکس) تمجید کردند. لازم به ذکر است که تام هنکس جهت حضور در این فیلم حدود 25 کیلوگرم وزن کم کرد.

فیلم دورافتاده طی مراسم اسکار در دو بخش بهترین بازیگر نقش اصلی مرد برای بازی تام هنکس و بهترین صداگذاری نامزد دریافت جایزه شده بود، که درنهایت در هیچ‌کدام از این دو بخش موفق به کسب این جایزه نشد. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در بخش بهترین بازیگر مرد فیلم درام برای بازی تام هنکس نامزد دریافت جایزه شد که درنهایت توانست این جایزه را کسب کند.

فیلم دورافتاده به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کرد و توانست با استقبال گسترده مخاطبان در گیشه مواجه شود. این فیلم که با بودجه 90 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 429 میلیون دلار فروخت. تام هنکس، هلن هانت و نیک سیرسی ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم دورافتاده بدین شرح است: چاک نولاند تحلیل‌گر سیستم شرکت پستی فدکس است که به سرتاسر دنیا سفر می‌کند و در پی حل مشکلات بهره‌وری در انبارهای این شرکت است. او رابطه بسیار نزدیکی با کلی فریرز دارد و با او در ممفیس زندگی می‌کند. آن‌ها قصد دارند که با هم ازدواج کنند، ولی سر چاک خیلی شلوغ است و این فرصت ایجاد نمی‌شود. چاک جشن کریسمسی که با حضور اقوام برگزار می‌شود را نیمه‌کاره رها می‌کند زیرا برای حل یک مشکل در خارج از کشور باید اقدام کند.




بنر فیلم جاده ای به تباهی
پوستر فیلم جاده ای به تباهی

جاده ای به تباهی

Road to Perdition
کارگردان: Sam Mendes نویسنده: David Self
سال انتشار:2002محصول: ایالات متحده
تام هنکستام هنکس
Paul NewmanPaul Newman
Jude LawJude Law
Jennifer Jason LeighJennifer Jason Leigh
Stanley TucciStanley Tucci
Daniel CraigDaniel Craig

درباره فیلم جاده ای به تباهی


جاده‌ای به سوی تباهی (Road to Perdition) یک فیلم جنایی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سم مندس است که شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های تام هنکس را داراست. مندس در امر تهیه‌کنندگی تنها نبود و دین زانوک و ریچارد دی زانوک در این راه او را همراهی کردند. فیلم‌نامه این فیلم توسط دیوید سلف نوشته شد. لازم به ذکر است که فیلم جاده‌ای به سوی تباهی برپایه رمانی به همین نام اثر مکس الن کالینز ساخته شد.

فیلم جاده‌ای به سوی تباهی پس از اکران استقبال گسترده منتقدان را به همراه داشت؛ این فیلم در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری، کارگردانی و فیلم‌نامه مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تام هنکس، پل نیومن، جود لا و دنیل کریگ اشاره کرد.

این فیلم طی مراسم اسکار در شش بخش نامزد دریافت جایزه شده بود، که درنهایت تنها موفق به کسب جایزه بهترین فیلم‌برداری شد. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز تنها در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی پل نیومن نامزد دریافت جایزه شد، که نتوانست به این جایزه برسد.

فیلم جاده‌ای به سوی تباهی سود خوبی را برای سازندگانش به ارمغان آورد. این فیلم با بودجه تولید 80 میلیون دلاری، حدود 181 میلیون دلاری فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم داستان پسربچه‌ای به اسم مایکل را به‌تصویر می‌کشد که چیزی راجع‌به شغل پدرش نمی‌داند. او فقط می‌داند که پدرش برای آقای رونی کار می‌کند. آقای رونی وقتی پدر مایکل کودک یتیمی بوده او را پذیرفته و بزرگ کرده ‌است. مایکل آنقدر درباره شغل پدرش کنجکاوی می‌کند که متوجه می‌شود آقای رونی یکی از سران مافیای آمریکاست و پدرش هم برای او دست به آدمکشی می‌زند.




بنر فیلم سالی
پوستر فیلم سالی

سالی

Sully
کارگردان: Clint Eastwood نویسنده: Todd Komarnicki
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
تام هنکستام هنکس
Aaron EckhartAaron Eckhart
Laura LinneyLaura Linney
Anna GunnAnna Gunn
Autumn ReeserAutumn Reeser
Holt McCallanyHolt McCallany

درباره فیلم سالی


سالی (Sully) فیلمی در ژانر درام و زندگی‌نامه‌ای است که وظیفه کارگردانی آن برعهده کلینت ایستوود قرار داشت. الین استوارت و فرانک مارشال تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم نیز نیز توسط تاد کومارنیکی نوشته شد.

فیلم سالی پس از اکران واکنش‌های مختلف منتقدان را برانگیخت و نمرات متوسطی دریافت کرد. این فیلم در زمینه بازی بازیگران مورد تحسین قرار گرفت؛ اما منتقدان فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌های فیلم را مورد انتقاد قرار دادند.

این فیلم فروش خوبی را در گیشه تجربه کرد و با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. فیلم سالی که با بودجه 60 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 240 میلیون دلاری فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تام هنکس، آرون اکهارت، لورا لینی، هولت مک‌کالانی و جری فرارا اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم سالی بدین شرح است: این فیلم داستان خلبان آمریکایی چسلی سالی سولنبرگر و فرود اضطراری قهرمانانه پرواز ۱۵۴۹ یو اس ایرویز از خطوط هوایی ایالات متحده را که در ژانویه ۲۰۰۹ با ۱۵۵ مسافر و خدمه در رودخانه هادسون نشست و همچنین تبلیغات پس از آن و بررسی نحوه عملکرد خلبان را به تصویر می‌کشاند.




بنر فیلم پست

پست

The Post
کارگردان: استیون اسپیلبرگ نویسنده: Josh Singer , Liz Hannah
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Meryl StreepMeryl Streep
تام هنکستام هنکس
Bob OdenkirkBob Odenkirk
Tracy LettsTracy Letts
Bruce GreenwoodBruce Greenwood
Sarah PaulsonSarah Paulson

درباره فیلم پست


پست (The Post‎) نیز یکی دیگر از بهترین فیلم های تام هنکس به شمار می‌آید که در سال 2017 اکران شد. وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده استیون اسپیلبرگ قرار داشت. کریستی ماکوسکو کریگر و ایمی پاسکال در امر تهیه‌کنندگی اسپیلبرگ را همراهی کردند. فیلم‌نامه این فیلم توسط لیز هانا و جاش سینگر نوشته شد.

فیلم پست موفق شد نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند؛ این فیلم به دلیل بازی بازیگران و فیلم‌نامه قدرتمند مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم طی مراسم اسکار در دو بخش بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای بازی مریل استریپ نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ‌کدام از این دو بخش نتوانست این جایزه را کسب کند.

این فیلم طی مراسم گلدن گلوب در شش رشته ازجمله بهترین کارگردانی، بهترین فیلم درام و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شد، که درنهایت در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را به‌دست بیاورد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم پست به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تام هنکس، مریل استریپ، الیسون بری، دیدی کوپر، دیوید کراس، بروس گرینوود، تریسی ل، باب ادنکیرک، سارا پلسون، جسی پلمونس و مایکل استلبرگ اشاره کرد.

این فیلم سود خوبی را برای سازندگانش رقم زد و فروش بسیار بالایی داشت؛ فیلم پست که با بودجه 50 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 177 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم پست بدین شرح است: داستان این فیلم راجع‌به پنهانکاری است که چهار رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا را تحت تأثیر قرار داد. اولین رئیس زن واشینگتن پست، کاترین گراهام و سردبیر شجاع این روزنامه، بنجامین سی. بردلی می‌خواهند وارد نبردی بی‌سابقه بین خبرگزاری‌ها و دولتی‌ها بشوند تا بتوانند اسنادی را از پنتاگون افشا کنند.




بنر فیلم اخبار جهان

اخبار جهان

News of the World
کارگردان: Paul Greengrass نویسنده: Paul Greengrass , Luke Davies
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
تام هنکستام هنکس
Helena ZengelHelena Zengel
Fred HechingerFred Hechinger
Michael Angelo CovinoMichael Angelo Covino
Thomas Francis MurphyThomas Francis Murphy
Elizabeth MarvelElizabeth Marvel

درباره فیلم اخبار جهان


اخبار جهان (News of the World) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پل گرینگرس است که در سال 2020 اکران شد. لوک دیویس در امر نویسندگی گرینگرس را همراهی کرد. الیزابت گیبلر، گری گوتزمن، گرگوری گودمن، تام هنکس و گیل موتراکس وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم اخبار جهان نمرات چندان خوبی دریافت نکرد و واکنش‌های منفی منتقدان را در زمینه‌های فیلم، کارگردانی و شخصیت‌پردازی‌ها در پی داشت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تام هنکس، هلنا زنگل، الیزابت مارول و میر وینینگهم اشاره کرد.

این فیلم با توجه به نقدهای منفی که دریافت کرد، در گیشه نیز شکست خورد و نتوانست توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند. فیلم اخبار جهان که با بودجه 38 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 12 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان این فیلم راجع‌به یک سروان جنگ‌های داخلی آمریکاست که پس از جنگ برای کسب درآمد به خواندن اخبار روزنامه‌ها برای اهالی شهرهای مختلف می‌پردازد و در جریان یکی از سفرهایش به دختری یتیم برمی‌خورد و تلاش می‌کند او را نزد بستگانش ببرد.




بنر فیلم فیلادلفیا
پوستر فیلم فیلادلفیا

فیلادلفیا

Philadelphia
کارگردان: Jonathan Demme نویسنده:
سال انتشار:1993محصول: ایالات متحده
تام هنکستام هنکس
Denzel WashingtonDenzel Washington
Jason RobardsJason Robards
Mary SteenburgenMary Steenburgen
Antonio BanderasAntonio Banderas
Ron VawterRon Vawter

درباره فیلم فیلادلفیا


فیلادلفیا (Philadelphia) یک فیلم در ژانر درام به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جاناتان دمی است که جزو بهترین فیلم های تام هنکس به‌شمار می‌آید. لازم به ذکر است که ادوارد ساکسون در امر تهیه‌کنندگی به جاناتان دمی کمک کرد. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط ران نیسوانر نوشته شد.

فیلم فیلادلفیا در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق بود و مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت. این فیلم در زمینه‌های موسیقی، کارگردانی و عملکرد گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم طی مراسم اسکار در چهار رشته ازجمله بهترین فیلم‎‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه شده بود که در دو رشته بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین ترانه موفق به کسب این جایزه شد. فیلم فیلادلفیا طی مراسم گلدن گلوب نیز در دو بخش بهترین بازیگر مرد فیلم درام و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه بود که تنها توانست جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم درام را کسب کند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تام هنکس، دنزل واشینگتن، جیسون رابردز، مری استینبرگن، آنتونیو باندراس، جوآن وودوارد و انا دیویر اسمیت اشاره کرد. فیلم فیلادلفیا مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و در گیشه خارق‌العاده ظاهر شد؛ این فیلم با بودجه تولید 26 میلیون دلاری‌اش حدود 206 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان فیلم فیلادلفیا بدین شرح است: مالکان یک شرکت حقوقی یکی از وکلای خود، اندی بکت را به دلایل ساختگی اخراج می‎کنند. اندی تصمیم می‌گیرد شرکت را به علت رفتار ناعادلانه به دادگاه بکشد. او دست یاری به سوی وکیلی سیاه پوست به اسم جو میلر دراز می‌کند.




بنر فیلم دایره
پوستر فیلم دایره

دایره

The Circle
کارگردان: James Ponsoldt نویسنده: Dave Eggers , James Ponsoldt
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
Emma WatsonEmma Watson
تام هنکستام هنکس
John BoyegaJohn Boyega
Karen GillanKaren Gillan
Ellar ColtraneEllar Coltrane
Patton OswaltPatton Oswalt

درباره فیلم دایره


دایره (The Circle) یک فیلم علمی تخیلی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی جیمز پانسولت است که برپایه رمانی به همین نام اثر دیو اگرز ساخته شد. آنتونی برگمن و تام هنکس در امر تهیه‌کنندگی پانسولت را همراهی کردند.

فیلم دایره به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و با واکنش‌های منفی آنان مواجه شد. منتقدان اعتقاد داشتند مخاطب قادر نیست به راحتی با شخصیت‌های درون فیلم ارتباط برقرار کند. آن‌ها همچنین فیلم‌نامه این اثر را دارای ایردات اساسی دانستند.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم دایره حضور داشتند می‌توان به تام هنکس، اما واتسون، جان بویگا، کارن گیلان، پتن اسوالت، بیل پکستون، الار کولترین و جیمی وانگ اشاره کرد. این فیلم که با بودجه 18 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 33 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم دایره بدین شرح است: یک کارمند جوان تکنولوژی شغلی در یک شرکت قدرتمند اینترنتی دریافت می‌کند و به سرعت در این شرکت به مدارج بالا دست پیدا می‌کند و به زودی خودش را در یک وضعیت خطرناک در مسئله حریم خصوصی، آزادی و نظارت می‌بیند. او متوجه می‌شود که تصمیمات و اعمال او در این منصب چه تاثیری بر آینده بشریت خواهد داشت.




بنر فیلم بی‌خواب در سیاتل
پوستر فیلم بی‌خواب در سیاتل

بی‌خواب در سیاتل

Sleepless in Seattle
کارگردان: Nora Ephron نویسنده: Nora Ephron , David S. Ward , Jeff Arch
سال انتشار:1993محصول: ایالات متحده
تام هنکستام هنکس
Meg RyanMeg Ryan
Ross MalingerRoss Malinger
Rita WilsonRita Wilson
Victor GarberVictor Garber
Tom Riis FarrellTom Riis Farrell

درباره فیلم بی‌خواب در سیاتل


بی‌خواب در سیاتل (Sleepless in Seattle) اثری کمدی و عاشقانه به کارگردانی و نویسندگی نورا افرون است که در سال 1993 اکران شد. دیوید اس. وارد در امر نویسندگی افرون را همراهی کرد. گری فوستر نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم بی‌خواب در سیاتل نمرات متوسطی دریافت کرد و نظرات مختلف منتقدان را در پی داشت. این فیلم طی مراسم اسکار در دو رشته بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی و بهترین ترانه نامزد دریافت جایزه شد که موفق به کسب این جایزه در هیچ‌کدام از این دو رشته نشد.

این فیلم در مراسم گلدن گلوب در سه رشته بهترین فیلم موزیکال یا کمدی، بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ رشته‌ای این جایزه را کسب نکرد.

این فیلم موفقیت تجاری بزرگی را به نام خود ثبت کرد و فروش خارق‌العاده‌ای داشت. فیلم بی‌خواب در سیاتل که با بودجه 21 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 227 میلیون دلار فروش کرد. تام هنکس، مگ رایان، بیل پولمن، راس مالینگر، روزی اودانل، ویکتور گاربر، ریتا ویلسون، کاری لوول، دیوید هاید پیرس، راب رینر و جان بویلان ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم بی‌خواب در سیاتل بدین شرح است: داستان راجع‌به مردی به اسم سام است که همسرش را از دست داده ‌است و به شکل اتفاقی و توسط پسرش با زنی آشنا می‌شود و به آن علاقه‌مند می‌شود.




بنر فیلم فینچ
پوستر فیلم فینچ
دو زیرنویس

فینچ

Finch
کارگردان: Miguel Sapochnik نویسنده: Ivor Powell , Craig Luck
سال انتشار:2021محصول: بلژیک , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
تام هنکستام هنکس
Caleb Landry JonesCaleb Landry Jones
Oscar AvilaOscar Avila
Lora Martinez-CunninghamLora Martinez-Cunningham
Marie WagenmanMarie Wagenman

درباره فیلم فینچ


فینچ (Finch) فیلمی علمی تخیلی و درام است که میگل سپاچنیک کارگردان آن بود. داستان این فیلم نیز توسط کریگ لاک و ایور پاول نوشته شد.

فیلم فینچ نمرات پایینی دریافت کرد و نتوانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تام هنکس، کلب لندری جونز، سمیرا وایلی، لورا هری‌یر و اسکیت اولریش اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ده سال از برخورد شراره‌ای خورشیدی به زمین می‌گذرد. اکنون دمای زمین تا 70 درجه سانتیگراد (150 درجه فارنهایت) افزایش پیدا کرده و زمین توسط اشعه فرابنفش به سیاره‌ای بدون استفاده، غیرقابل سکونت و سوخته تبدیل شده و در معرض رویدادهای شدید آب و هوایی قرار گرفته است. یکی از معدود بازماندگان مهندس رباتیک فینچ واینبرگ است که همراه با سگ خود گودیر و یک ربات کمکی در آزمایشگاه زیرزمینی سنت لوئیس که زمانی متعلق به شرکتی بود که قبلا در آن کار می‌کرده، به تنهایی زندگی می‌کند.




بنر فیلم مردی به نام اتو
پوستر فیلم مردی به نام اتو
دو زبانه

مردی به نام اتو

A Man Called Otto
کارگردان: Marc Forster نویسنده: David Magee
سال انتشار:2022محصول: سوئد , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
تام هنکستام هنکس
Mariana TreviñoMariana Treviño
Rachel KellerRachel Keller
Manuel Garcia-RulfoManuel Garcia-Rulfo
Cameron BrittonCameron Britton
Kailey HymanKailey Hyman

درباره فیلم مردی به نام اتو


مردی به نام اتو

جدیدترین فیلم تام هنکس مردی به نام اتو یا A Man Called Otto است. یک شاه اثر جدید از هنکس که با دیدن آن حس بسیار خوبی از زندگی‌کردن به دست خواهید آورد. این فیلم در مورد پیرمردی است که قصد خودکشی دارد تا با این کار پیش همسر خود که سال‌ها پیش مرده است برگردد.

در طول فیلم خانواده‌ای 4 نفره به همسایگی «اتو» می‌آیند که باعث می‌شوند زندگی این پیرمرد تنها تغییر کند. فیلم را می‌توانید در ملو فیلم مشاهده کنید.

گالری فیلم مردی به نام اتو





بنر فیلم یک روز زیبا در محله

یک روز زیبا در محله

A Beautiful Day in the Neighborhood
کارگردان: Marielle Heller نویسنده: Noah Harpster , Micah Fitzerman-Blue
سال انتشار:2019محصول: چین , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
تام هنکستام هنکس
Matthew RhysMatthew Rhys
Chris CooperChris Cooper
Susan Kelechi WatsonSusan Kelechi Watson
Maryann PlunkettMaryann Plunkett
Enrico ColantoniEnrico Colantoni

درباره فیلم یک روز زیبا در محله


یک روز زیبا در محله

فیلم "یک روزی زیبا در محله" یا A Beautiful Day in the Neighborhood یکی از فیلم‌های تام هنکس در دوران حرفه‌ای اوست. این فیلم به کارگردانی ماریل هلر ساخته شده و بر اساس داستان واقعی روزنامه‌نگار تام جونود درباره دیدارهای او با مجری تلویزیونی محبوب کودکان، فرِد راجرز که نقش آن را تام هنکس ایفا می‌کند، ساخته شده است.

در این فیلم، هنکس با بازی برجسته‌ای نقش فرد راجرز را به تصویر می‌کشد و گرما و مهربانی کاراکتر را بازگو می‌کند. فرد راجرز به‌عنوان یک مجری تلویزیونی محبوب در زمینه برنامه‌های کودکان، نشان می‌دهد که با ارزش‌های انسانی و احترام به دیگران چگونه می‌تواند تأثیرات مثبتی روی زندگی مردم بگذارد. بازی هنکس در این فیلم، عمق و پیچیدگی شخصیت راجرز را به‌خوبی به تصویر می‌کشد و نقش آن را به شکلی قابل‌تحسین اجرا می‌کند.




بنر فیلم آپولو ۱۳

آپولو ۱۳

Apollo 13
کارگردان: Ron Howard نویسنده: William Broyles Jr. , Al Reinert
سال انتشار:1995محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
تام هنکستام هنکس
Bill PaxtonBill Paxton
Kevin BaconKevin Bacon
Gary SiniseGary Sinise
Ed HarrisEd Harris
Kathleen QuinlanKathleen Quinlan

درباره فیلم آپولو ۱۳


آپولو 13

فیلم "Apollo 13" یکی دیگر از بهترین فیلم‌های تام هنکس است. این فیلم در سال 1995 منتشر شد و توسط ران هوارد کارگردانی شد. داستان واقعی و هیجان‌انگیز این فیلم درباره مأموریت آپولو 13 است که در طول سفر به ماه، با یک انفجار مهم روبرو می‌شود.

این انفجار باعث کاهش قدرت برق و اکسیژن فضاپیما می‌شود و احتمال فوت خلبانان را در زمان واقعی و در تلویزیون ملی به وجود می‌آورد. کیست که می‌تواند آن‌ها و همۀ ما را نجات دهد؟ کیست که می‌تواند از این شکست یک پیروزی همه‌جانبه را به دست آورد؟

فیلم را مشاهده کنید و از اوج هیجان لذت ببرید.

گالری فیلم آپولو ۱۳





بنر فیلم بزرگ

بزرگ

Big
کارگردان: Penny Marshall نویسنده: Gary Ross , Anne Spielberg
سال انتشار:1988محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
تام هنکستام هنکس
Elizabeth PerkinsElizabeth Perkins
Robert LoggiaRobert Loggia
John HeardJohn Heard
Jared RushtonJared Rushton
David MoscowDavid Moscow

درباره فیلم بزرگ


بزرگ

فیلم "بزرگ" Big یکی از برترین فیلم‌های تام هنکس است که در سال 1988 منتشر شد. این فیلم کمدی - درام به کارگردانی پنلوپه میلین ساخته شده است. در این فیلم، هنکس نقش جاش برادلی را بازی می‌کند.

یک پسر نوجوان که با دستگاه جادویی در یک ماشین‌بازی عجیب‌وغریب به فردی بالغ تبدیل می‌شود. او ناگهان در بدن یک مرد بزرگ قرار می‌گیرد؛ اما درونش همچنان احساسات و ذهن یک نوجوان را دارد. جاش برادلی سعی می‌کند با این شرایط جدید کنار بیاید و در میان جامعه بزرگسالان راه خود را پیدا کند.

بازی هنکس در "Big" بسیار مورد تحسین قرار گرفت و نشان داد که او همچنان در نقش‌های کمدی استعداد بی‌نظیری دارد. فیلم با الهام از تغییرات زندگی و تلاش برای حفظ کودکی و خلاقیت در دنیای بزرگسالان، احساسات را به طرزی دلنشین و جذاب انتقال می‌دهد.

گالری فیلم بزرگ


سخن پایانی

 تام هنکس، بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی، از جمله صاحب‌نام‌های برجسته صنعت سینما است. او با بازی در نقش‌های متنوع و برجسته در طول دورۀ فعالیت حرفه‌ای خود، موفق به کسب شهرت و احترام جهانی شده است. در این مقاله به بررسی بهترین فیلم‌های تام هنکس پرداختیم.

تام هنکس با بازیگری استثنایی و توانایی بیان عمیق احساسات، به یکی از بزرگ‌ترین نام‌های هالیوود تبدیل شده است. فیلم‌هایی نظیر "فارست گامپ"، "سقوط آزاد" و "فیلادلفیا" نشان‌دهنده استعداد و توانایی هنکس در به‌تصویرکشیدن داستان‌های پر احساس و پر چالش است. 

او با دریافت جوایز و تشویق جمعی به‌خوبی از زحمات خود پاداش‌گرفته است و برای همیشه در صنعت سینما به یادگار خواهد ماند.

تمامی فیلم‌هایی که معرفی کردیم را می‌توانید در ملوفیلم مشاهده کنید. کدام یک از فیلم‌های بالا را بیشتر دوست داشتید و در شما تأثیر خوبی داشته است.

منابع:

theguardian, themanual

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های تام هنکس

عکس پروفایل

شما