خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم های نیکول کیدمن

بهترین فیلم های نیکول کیدمن – نیکول کیدمن یکی از بهترین بازیگران زن هالیوود محسوب می‌شود که به موفقیت‌های گوناگونی در طول حرفه بازیگری‌اش دست یافت.

نیکول کیدمن به جوایز مختلفی در طول دوران بازیگری‌اش دست یافت که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به یک جایزه اسکار و چهار جایزه گلدن گلوب اشاره کرد.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های نیکول کیدمن را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم بامب ‌شل

بامب ‌شل

Bombshell
کارگردان: Jay Roach نویسنده: Charles Randolph
سال انتشار:2019محصول: کانادا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Charlize TheronCharlize Theron
Nicole KidmanNicole Kidman
Margot RobbieMargot Robbie
John LithgowJohn Lithgow
Allison JanneyAllison Janney
Malcolm McDowellMalcolm McDowell

درباره فیلم بامب ‌شل


بامب‌شل (Bombshell) فیلمی درام به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جی روچ است که در سال 2019 اکران شد. افرادی چون آرون گیلبرت، چارلز راندولف، شارلیز ترون و مارگارت رایلی در امر تهیه‌کنندگی روچ را همراهی کردند. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده چارلز راندولف قرار داشت.

این فیلم در جلب نظرات مثبت منتقدان بسیار موفق بود و با تحسین گسترده آن‌ها مواجه شد. فیلم بامب‌شل به دلیل عملکرد عالی گروه بازیگری، کارگردانی قدرتمند و فیلم‌نامه محشر مورد تحسین قرار گرفت.

فیلم بامب‌شل طی مراسم اسکار در سه رشته بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای بازی شارلیز ترون، بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی مارگو رابی و بهترین چهره‌پردازی و آرایش مو نامزد دریافت جایزه بود که تنها موفق به کسب جایزه بهترین چهره‌پردازی و آرایش مو شد.

این فیلم طی مراسم گلدن گلوب در دو رشته بهترین بازیگر زن فیلم درام برای بازی شارلیز ترون و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی مارگو رابی نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ رشته‌ای نتوانست این جایزه را کسب کند.

این فیلم حضور درخشانی در گیشه داشت و استقبال گسترده مخاطبان را به همراه داشت. فیلم بامب‌شل که با بودجه تولید 32 میلیون دلاری‌اش، حدود 59 میلیون دلار فروش کرد. مارگو رابی، شارلیز ترون، نیکول کیدمن، جان لیسگو، کیت مک‌کینون، نازنین بنیادی، الیسون جنی، آلیس ایو و مالکوم مک‌داول ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم بامب‌شل بدین شرح است: در سال ۲۰۱۶، یکی از مجریان شبکه فاکس نیوز به اسم گرچن کارلسون که از کارها و پیشنهادهای بی‌شرمانه مدیرعامل شبکه راجر ایلز کلافه شده ‌است، قبل از به پایان رسیدن مهلت قرارداد خود با وکلای خود در خصوص شکایت از مدیرعامل صحبت می‌کند و زمینه‌ای جهت شکایت از وی فراهم می‌آورد. بعد از شکایت وی در نیوجرسی، موجی از شکایات و فشارها علیه راجر ایلز به شبکه فاکس نیوز وارد شد و در این بین یکی از مجریان باسابقه و بلندپایه شبکه به نام مگین کلی نیز وارد این داستان می‌شود و پرده از یک‌سری حقایق برمی‌دارد.




بنر فیلم آکوامن

آکوامن

Aquaman
کارگردان: James Wan نویسنده: David Leslie Johnson-McGoldrick , Will Beall
سال انتشار:2018محصول: استرالیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jason MomoaJason Momoa
Amber HeardAmber Heard
Willem DafoeWillem Dafoe
Patrick WilsonPatrick Wilson
Nicole KidmanNicole Kidman
Dolph LundgrenDolph Lundgren

درباره فیلم آکوامن


آکوامن (Aquaman‎) ششمین فیلم دنیای سینمایی دی سی است که یکی از بهترین فیلم های نیکول کیدمن محسوب می‌شود. جیمز وان وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت؛ جف جانز در امر نویسندگی وان را همراهی کرد. فیلم‌نامه فیلم آکوامن توسط ویل بیل و دیوید لزلی جانسون به رشته تحریر درآمد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده پیتر سفر قرار داشت.

فیلم آکوامن نمرات نسبتا خوبی از جانب منتقدان دریافت کرد و واکنش‌های مثبت آنان را در پی داشت. این فیلم به دلیل کارگردانی قدرتمند، جلوه‌های ویژه جذاب و بازی زیبای گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت؛ البته منتقدان مدت زمان طولانی فیلم را یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف آن دانستند.

فیلم آکوامن عملکرد قدرتمندانه‌ای در گیشه داشت و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کرد. این فیلم که با بودجه عظیم 200 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 1.148 میلیارد دلار فروش کرد. آکوامن با این میزان از فروش به پنجمین فیلم پرفروش سال 2018، پرفروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی دی‌سی، نهمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تاریخ و بیست‌ودومین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیسون موموآ، امبر هرد، ویلم دفو، پاتریک ویلسون، یحیی عبدالمتین دوم، تمورا موریسون، دولف لاندگرن و نیکول کیدمن اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال 1985، نگهبان چراغ خانه توماس کری طی یک طوفان موفق به نجات آتلانا، ملکه قلمروی زیر آب آتلانتیس می‌شود. آن‌ها دلبسته یکدیگر شده و صاحب پسری به نام آرتور می‌شوند که قادر است با موجودات دریایی ارتباط برقرار کند. سربازان آتلانتیس جهت گرفتن آتلانا می‌آیند و او مجبور مجبور می‌شود خانواده خود را ترک کند. او جهت تربیت آرتور به مشاورش نیودیس ولکو اعتماد می‌کند. آرتور به جنگجوی ماهری تبدیل شده و پی می‌برد آتلانا به دلیل عشق‌ورزی به یک انسان و داشتن یک پسر نیمه انسان اعدام شده است.




بنر فیلم دیگران
پوستر فیلم دیگران

دیگران

The Others
کارگردان: Alejandro Amenábar نویسنده: Alejandro Amenábar
سال انتشار:2001محصول: اسپانیا , ایالات متحده , فرانسه , ایتالیا
Nicole KidmanNicole Kidman
Fionnula FlanaganFionnula Flanagan
Christopher EcclestonChristopher Eccleston
Alakina MannAlakina Mann
James BentleyJames Bentley
Eric SykesEric Sykes

درباره فیلم دیگران


دیگران (The Others) یک فیلم ترسناک به کارگردانی و نویسندگی آلخاندرو آمنابار است که در سال 2001 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم مهیج برعهده خوزه لوئیس کوئردا قرار داشت.

فیلم دیگران پس از اکران تحسین گسترده منتقدان را در پی داشت و نمرات بسیار خوبی را از جانب آن‌ها دریافت کرد. منتقدان از این فیلم به دلیل پیچش داستانی جذاب، بازی زیبای نیکول کیدمن و فیلم‌نامه قدرتمند تحسین کردند.

این فیلم به موفقیت تجاری بزرگی دست یافت و فروش خارق‌العاده‌ای در باکس‌آفیس داشت. فیلم دیگران با بودجه تولید 17 میلیون دلاری، حدود 209 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به نیکول کیدمن، فیونولا فلانگان، کریستوفر اکلستون، الین کاسیدی و اریک سایکس اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم دیگران بدین شرح است: داستان فیلم در روزهای پایانی جنگ جهانی دوم جریان دارد. گریس استورات یک مادر کاتولیک است که به‌همراه دو فرزند کوچکش در یک خانه دورافتاده زندگی می‌کند. بچه‌ها، آن و نیکولاس از نوعی بیماری نادر حساسیت به نور رنج می‌برند؛ بنابراین، زندگی آن‌ها با یک‌سری قوانین عجیب و پیچیده که برای مراقبت آن‌ها از اشعه آفتاب در نظر گرفته شده، عجین شده ‌است.




بنر فیلم فریب خورده
پوستر فیلم فریب خورده

فریب خورده

The Beguiled
کارگردان: Sofia Coppola نویسنده: Sofia Coppola , Albert Maltz , Irene Kamp
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
Colin FarrellColin Farrell
Nicole KidmanNicole Kidman
Kirsten DunstKirsten Dunst
Elle FanningElle Fanning
Oona LaurenceOona Laurence
Angourie RiceAngourie Rice

درباره فیلم فریب خورده


فریب‌خورده (The Beguiled) یک فیلم درام به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی سوفیا کوپولا است که جزو بهترین فیلم های نیکول کیدمن محسوب می‌شود. رومن کوپولا در امر تهیه‌کنندگی سوفیا کوپولا را همراهی کرد. این فیلم برپایه رمانی به نام شیطان مصور شده اثر توماس پی. کالینن ساخته شد.

فیلم فریب‌خورده نتوانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و نمرات بسیار پایینی را دریافت کرد. منتقدان نسبت به شخصیت‌پردازی‌ها و روند داستانی این فیلم انتقادات زیادی داشتند.

فیلم فریب‌خورده فروش خوبی در گیشه نداشت و تنها کمی بیشتر از بودجه تولیدش فروش کرد. این فیلم با بودجه تولید 10 میلیون دلاری، حدود 16 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ال فانینگ، نیکول کیدمن، کالین فارل، کیرستن دانست و انگوری رایس اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم فریب‌خورده بدین شرح است: در سال ۱۸۶۴ و در دوران جنگ داخلی آمریکا در یک مدرسه شبانه‌روزی دخترانه، دوشیزه مارتا به همراه دوشیزه ادوینا و پنج دانش‌آموز به دور از هیاهوی جنگ زندگی می‌کنند. روزی یکی از دانش‌آموزان به اسم ایمی در جنگل سرباز زخمی را پیدا می‌کند و او را به مدرسه می‌آورد. بانوان مدرسه از مرد زخمی مراقبت می‌کنند و به او اجازه می‌دهند تا بهبودی در مدرسه بماند. حضور مرد جوان خوش‌قیافه توجه بانوان مدرسه را جلب می‌کند و هر یک از دوشیزگان تلاش می‌کنند با محبت به مک‌برنی و پوشیدن لباس‌های زیبا توجه او را جلب کنند. مک‌برنی نیز کم و بیش به محبت آن‌ها پاسخ می‌دهد.




بنر فیلم شیر
پوستر فیلم شیر

شیر

Lion
کارگردان: Garth Davis نویسنده: Luke Davies
سال انتشار:2016محصول: استرالیا , بریتانیا , ایالات متحده
Dev PatelDev Patel
Rooney MaraRooney Mara
David WenhamDavid Wenham
Nicole KidmanNicole Kidman
Abhishek BharateAbhishek Bharate
Divian LadwaDivian Ladwa

درباره فیلم شیر


شیر (Lion) فیلمی به کارگردانی گارث دیویس است که در سال 2016 اکران شد. فیلم‌نامه این اثر توسط لوک دیویس نوشته شد. آیین کنینگ، آنجی فیلدر و امیل شرمان نیز تهیه‌کنندگان این فیلم درام بودند.

فیلم شیر پس از اکران با واکنش‌های مثبت منتقدان مواجه شد و نمرات بسیار بالایی را دریافت کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های کارگردانی، بازی گروه بازیگری و فیلم‌نامه تمجید کردند.

فیلم در گیشه نیز خارق‌العاده ظاهر شد و سود عظیمی را برای سازندگانش به ارمغان آورد. این فیلم که با بودجه 12 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 140 میلیون دلار فروش کرد. دو پتل، رونی مارا، دیوید ونهام، نیکول کیدمن، ابیشک بهارات، دیویان لادوا، پریانکا بوس، دیپیتی نوال، تانیشتا چاتراجه و نوازالدین صدیقی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم شیر بدین شرح است: سارو کودکی است که در یک خانواده فقیر هندی زندگی می‌کند. او روزی با خوابیدن در قطاری از خانواده‌اش دور می‌شود و برادر، مادر و خواهرش را گم می‌کند. وی پس از مدتی سرگردانی و گدایی در خیابان و سپس پذیرفته شدن در بهزیستی، توسط یک خانواده استرالیایی به فرزند خواندگی پذیرفته می‌شود. او بزرگ می‌شود اما همیشه یاد و هویت هندی‌اش در خاطرش است تا اینکه تصمیم می‌گیرد به دنبال خانواده‌اش در هند برود.




بنر فیلم پدینگتون
پوستر فیلم پدینگتون

پدینگتون

Paddington
کارگردان: Paul King نویسنده: Paul King
سال انتشار:2014محصول: فرانسه , بریتانیا , ایالات متحده
Ben WhishawBen Whishaw
Hugh BonnevilleHugh Bonneville
Sally HawkinsSally Hawkins
Samuel JoslinSamuel Joslin
Madeleine HarrisMadeleine Harris
Julie WaltersJulie Walters

درباره فیلم پدینگتون


پدینگتون (Paddington) یک عنوان لایواکشن به کارگردانی و نویسندگی پائول کینگ است که در سال 2014 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده دیوید هیمن قرار داشت.

فیلم پدینگتون نمرات قابل قبولی را جانب منتقدان دریافت کرد و در زمینه‌های داستان، شخصیت‌پردازی‌ها و جلوه بصری زیبا مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به هوگو بونوویل، سالی هاوکینز، نیکول کیدمن، جیم برودبنت و سایمن فارنابی اشاره کرد.

فیلم پدینگتون فروش بالایی در باکس‌آفیس داشت و با استقبال مخطبان در سالن‌های سینما مواجه شد. این فیلم با بودجه تولید 38 میلیون دلاری‌اش، حدود 259 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم پدینگتون بدین شرح است: در عمق جنگل‌های تاریک پرو، یک جغرافی‌دان به‌ اسم مونتگومری کلاید، خانواده‌ای از خرس‌های نیمه‌باهوش را می‌یابد. او می‌فهمد که آن‌ها قادرند زبان انگلیسی یاد بگیرند و علاقه شدیدی به مارمالاد دارند. سپس از آن‌ها می‌خواهد که به بریتانیا بروند. خرس‌ها به اسامی لوسی و پاستوزو، با برادرزاده‌شان زندگی می‌کنند. یک روز، زمین‌لرزه‌ای باعث می‌شود به پناهگاهی در زیر زمین بروند. پاستوزو نمی‌تواند به پناهگاه برسد و ناپدید می‌شود.




بنر فیلم بتمن برای همیشه
پوستر فیلم بتمن برای همیشه

بتمن برای همیشه

Batman Forever
کارگردان: Joel Schumacher نویسنده: Akiva Goldsman
سال انتشار:1995محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Val KilmerVal Kilmer
Tommy Lee JonesTommy Lee Jones
Jim CarreyJim Carrey
Nicole KidmanNicole Kidman
Chris O'DonnellChris O'Donnell
Michael GoughMichael Gough

درباره فیلم بتمن برای همیشه


بتمن برای همیشه (batman forever) یک فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی جوئل شوماخر است که در سال 1995 اکران شد. تیم برتون و پیتر مک‌گرگور اسکات تهیه‌کنندگان این پروژه بودند. فیلم‌نامه این اثر توسط لی بچلر، جنت اسکات بچلر و آکیوا گلدزمن نوشته شد.

از فیلم بتمن برای همیشه به‌عنوان یکی از بدترین فیلم‌های با محوریت کاراکتر بتمن یاد می‌شود که به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت. منتقدان از این فیلم به دلیل فیلم‌نامه مضحک و شخصیت‌پردازی‌های بسیار ضعیف انتقاد کردند.

فیلم بتمن برای همیشه با وجود نقدهای منفی که دریافت کرد، فروش نسبتا بالایی داشت. این فیلم با بودجه تولید 100 میلیون دلاری، حدود 336 میلیون دلار فروش کرد. وال کیلمر، نیکول کیدمن، جیم کری، تامی لی جونز، کریس اودانل، درو بریمور، مایکل گاف، دبی میزار و پت هینگل ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم بتمن برای همیشه بدین شرح است: هاروی دنت که دادستان سابق بود اکنون بعد از سوخته شدن نیمی از صورتش فرد شروری شده و با کمک ادوارد نیگما قصد نابودی بتمن را دارد. بروس وین نیگما را اخراج کرد، چون معتقد بود اختراع او یعنی ماشین کنترل ذهن وسیله خوبی نیست. بتمن که به دلیل نزدیک شدن سالگرد در گذشت پدر و مادرش دچار مشکل روحی شده به روانپزشکی به نام چیس میرادان مراجعه می‌کند و به کمک او می‌تواند مشکلاتش را حل کند.




بنر فیلم پیش از آنکه بخوابم
پوستر فیلم پیش از آنکه بخوابم

پیش از آنکه بخوابم

Before I Go to Sleep
کارگردان: Rowan Joffe نویسنده: Rowan Joffe
سال انتشار:2014محصول: فرانسه , سوئد , بریتانیا
Nicole KidmanNicole Kidman
Colin FirthColin Firth
Mark StrongMark Strong
Anne-Marie DuffAnne-Marie Duff
Jing LusiJing Lusi
Dean-Charles ChapmanDean-Charles Chapman

درباره فیلم پیش از آنکه بخوابم


پیش از آنکه بخوابم (Before I Go to Sleep) یک فیلم معمایی و مهیج به کارگردانی و نویسندگی روان جافه است که برپایه رمانی به همین نام اثر اس.جی. واتسون ساخته شد. آوی لرنر و ریدلی اسکات وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم پیش از آنکه بخوابم با واکنش‌های متعددی از سوی منتقدان مواجه شد و نمرات مختلفی دریافت کرد. این فیلم در زمینه بازی بازیگران مورد تحسین قرار گرفت؛ اما منتقدان روند داستانی کند این اثر را مورد انتقاد قرار دادند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به نیکول کیدمن، مارک استرانگ، کالین فرث و آن-ماری داف اشاره کرد. فیلم پیش از آنکه بخوابم در گیشه شکست خود و در جلب نظر مخاطبان ناموفق بود؛ این فیلم با بودجه تولید 22 میلیون دلاری، تنها حدود 15 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به زنی ۴۰ ساله به اسم کریستین لوکاس است که طی حادثه‌ای نامشخص دچار یادزدودگی پیش‌گستر شده ‌است و هر روز پس از بیدار شدن از خواب هیچ چیز را به یاد نمی‌آورد و تلاش می‌کند خاطرات از دست رفته را به کمک ژورنالش احیا کند.




بنر فیلم تعدی
پوستر فیلم تعدی

تعدی

Trespass
کارگردان: Joel Schumacher نویسنده: Karl Gajdusek
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Nicolas CageNicolas Cage
Nicole KidmanNicole Kidman
Ben MendelsohnBen Mendelsohn
Liana LiberatoLiana Liberato
Cam GigandetCam Gigandet
Jordana SpiroJordana Spiro

درباره فیلم تعدی


تعدی (Trespass) یکی دیگر از بهترین فیلم های نیکول کیدمن محسوب می‌شود که در ژانر جنایی و مهیج ساخته شده است. جوئل شوماخر وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. رنه بسون، اروین وینکلر و دیوید وینکلر تهیه‌کنندگان فیلم تعدی بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط کارل گیدوسک به رشته تحریر درآمد.

فیلم تعدی انتقادات گسترده منتقدان را در پی داشت و نمرات اسفناکی دریافت کرد. این فیلم به دلیل داستان سردرگم و شخصیت‌پردازی‌های ضعیف مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به نیکولاس کیج، نیکول کیدمن، لیانا لیبراتو، کم جیجاندت، بن مندلسون، جوردانا اسپیرو و دش میهوک اشاره کرد.

فیلم تعدی شکست بزرگی را در گیشه تجربه کرد و موفق نشد مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما بکشاند؛ این فیلم که با بودجه 35 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 10 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم تعدی بدین شرح است: کایل و سارا میلر زن و شوهری هستند که به همراه دختر نوجوانشان آوری زندگی بسیار خوب و خوشی دارند. کایل در کار خرید و فروش الماس است و از این راه توانسته ثروت بزرگی بهم بزند. اما طی یک شب، گروهی به خانه خانواده میلر حمله می‌کنند و تنها خواسته آنها هم پول است. کایل تصمیم می‌گیرد در مقابل این گروه بایستد.




بنر فیلم کشتن گوزن مقدس
پوستر فیلم کشتن گوزن مقدس

کشتن گوزن مقدس

The Killing of a Sacred Deer
کارگردان: Yorgos Lanthimos نویسنده: Yorgos Lanthimos , Efthymis Filippou
سال انتشار:2017محصول: بریتانیا , ایالات متحده , ایرلند
Colin FarrellColin Farrell
Nicole KidmanNicole Kidman
Barry KeoghanBarry Keoghan
Raffey CassidyRaffey Cassidy
Bill CampBill Camp
Sunny SuljicSunny Suljic

درباره فیلم کشتن گوزن مقدس


فیلم کشتن گوزن مقدس (The Killing of a Sacred Deer‎) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی یورگوس لانتیموس است که در سال 2017 اکران شد. اد گینه و اندرو لووی تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. لانتیموس در امر نویسندگی تنها نبود و افثمیس فیلیپو در این راه او را همراهی کرد.

کشتن گوزن مقدس با نقدهای مثبت منتقدان روبه‌رو شد و توانست مورد توجه آن‌ها قرار بگیرد. منتقدان این فیلم را به دلیل داستان عمیق، کارگردانی عالی و بازی محشر گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند. این فیلم در هفتادمین دوره جشنواره فیلم کن حضور داشت و توانست به طور مشترک جایزه بهترین فیلم‌نامه را کسب کند.

فیلم کشتن گوزن مقدس در گیشه چندان قدرتمند ظاهر نشد و تنها حدود 7 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به کالین فارل، نیکول کیدمن، رافی کسیدی، بیل کمپ، آلیسیا سیلورستون و بری کیوگن اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: استیون مورفی یک جراح قلب حرفه‌ای است که سال‌ها قبل به علت مصرف الکل قبل از جراحی، باعث مرگ یکی از بیمارانش شده است. استیون که خود را بابت مرگ مرد مقصر می‌داند، تلاش می‌کند از پسر نوجوانش، مارتین حمایت کند. استیون مارتین را به عنوان پسر یکی از دوستانش که سال‌ها قبل در اثر تصادف مرده ‌است به خانواده‌اش معرفی می‌کند و مارتین یک روز را در کنار خانواده استیون می‌گذراند. در این دیدار علاقه‌ای میان مارتین و کیم (دختر استیون) ایجاد می‌شود.




بنر فیلم نُه
پوستر فیلم نُه

نُه

Nine
کارگردان: Rob Marshall نویسنده: Anthony Minghella , Michael Tolkin
سال انتشار:2009محصول: ایتالیا , ایالات متحده
Daniel Day-LewisDaniel Day-Lewis
Marion CotillardMarion Cotillard
Penélope CruzPenélope Cruz
Nicole KidmanNicole Kidman
Judi DenchJudi Dench
Sophia LorenSophia Loren

درباره فیلم نُه


نه (Nine) نیز استحقاق حضور در لیست بهترین فیلم های نیکول کیدمن را داراست. وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم موزیکال و عاشقانه برعهده راب مارشال قرار داشت. جان دلوسا نیز در امر تهیه‌کنندگی مارشال را همراهی کرد. وظیفه نویسندگی فیلم نه برعهده آنتونی منگلا و مارک پلت قرار داشت.

فیلم نه پس از اکران با نمرات منفی منتقدان مواجه شد و نتوانست مورد تحسین آن‌ها قرار بگیرد. این فیلم در زمینه‌های کارگردانی، شخصیت‌پردازی‎ها و داستان با نقدهای منفی منتقدان روبه‌رو شد.

فیلم نه در گیشه نیز شکست خود و نتوانست مطابق انتظارات سازندگانش در باکس‌آفیس عمل کند. این فیلم با بودجه تولید 80 میلیون دلاری، تنها حدود 54 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به دنیل دی-لوئیس، ماریون کوتیار، نیکول کیدمن، روبرتو چیتران و پنه لوپه کروز اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم نه بدین شرح است: داستان این فیلم موزیکال، راجع‌به یک کارگردان ایتالیایی چهل ساله به اسم گوییدو کونیتینی است که در زمان شروع ساختن فیلم جدیدش دچار مشکلاتی در رابطه با زنان تأثیرگذار در زندگی‌اش می‌شود و در گردابی از احساسات، خاطرات و پیچیدگی‌های عاطفی گرفتار می‌شود. کونتینی که حتی کلمه‌ای هم برای فیلم‌نامه فیلمش ننوشته ‌است تلاش می‌کند میان زندگی حرفه‌ای و درونی خود تعادل ایجاد کند.




بنر فیلم مترجم
پوستر فیلم مترجم

مترجم

The Interpreter
کارگردان: Sydney Pollack نویسنده: Scott Frank , Steven Zaillian , Charles Randolph
سال انتشار:2005محصول: فرانسه , آلمان , بریتانیا , ایالات متحده
Nicole KidmanNicole Kidman
Sean PennSean Penn
Catherine KeenerCatherine Keener
Jesper ChristensenJesper Christensen
Yvan AttalYvan Attal
Earl CameronEarl Cameron

درباره فیلم مترجم


مترجم (The Interpreter) فیلمی به کارگردانی سیدنی پولاک است که در سال 2005 اکران شد. چارلز راندولف، اسکات فرانک و استیون زایلیان فیلم‌نامه این فیلم را نوشتند. تیم بوان، اریک فلنر و کوین میشر نیز وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

این فیلم با واکنش‌های مختلفی از سوی منتقدان روبه‌رو شد و نمرات متوسطی را دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در فیلم مترجم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شان پن، نیکول کیدمن، کاترین کینر و پت کی‌یرنان اشاره کرد.

فیلم مترجم در گیشه عملکرد درخشانی را از خود نشان داد و توانست با استقبال گسترده مخاطبان روبه‌رو شود. این فیلم با بودجه تولید 80 میلیون دلاری، حدود 162 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سیلویا بروم که متولد آفریقاست به عنوان مترجم شفاهی در سازمان ملل متحد فعالیت می‌کند. روزی او به شکل تصادفی و ناخواسته مکالمه‌ای را می‌شنود که در آن یک رهبر آفریقایی که قرار است در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند تهدید به قتل می‌شود. این مکالمه به زبانی ادا می‌شود که عده بسیار محدودی از جمله سیلویا به آن اشراف دارند. شنیدن این مکالمه باعث می‌شود تا زندگی سیلویا به شکل جدی وارد خطر شود. تروریست‌ها پی می‌برند که سیلویا از نقشه آن‌ها با خبر شده ‌است و در نتیجه درصدد از بین بردن او بر می‌آیند. سیلویا مایوسانه به دنبال راهی برای خنثی کردن نقشه آن‌ها و نیز نجات خود می‌گردد؛ البته یافتن فردی که ادعای او را مبنی بر جریان تهدید به قتل باور کند دشوار است.




بنر فیلم مولان روژ
پوستر فیلم مولان روژ

مولان روژ

Moulin Rouge!
کارگردان: Baz Luhrmann نویسنده: Baz Luhrmann , Craig Pearce
سال انتشار:2001محصول: استرالیا , ایالات متحده
Nicole KidmanNicole Kidman
Ewan McGregorEwan McGregor
John LeguizamoJohn Leguizamo
Jim BroadbentJim Broadbent
Richard RoxburghRichard Roxburgh
Garry McDonaldGarry McDonald

درباره فیلم مولان روژ


مولن روژ (Moulin Rouge) یک فیلم کمدی، موزیکال و عاشقانه به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی باز لورمن است که یکی از بهترین فیلم های نیکول کیدمن به شمار می‌آید. فرد بارون و مارتین براون در امر تهیه‌کنندگی و کرگ پیرس در امر نویسندگی لورمن را همراهی کردند.

مولن روژ پس از اکران با واکنش‌های نسبتا خوبی از جانب منتقدان روبه‌رو شد و نمرات خوبی دریافت کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های کارگردانی، فیلم‌برداری، بازی بازیگران و چهره‌پردازی تحسین کردند.

فیلم مولن روژ طی مراسم اسکار در هشت بخش ازجمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شده بود، که درنهایت در دو بخش بهترین کارگردانی هنری و بهترین طراحی صحنه موفق به کسب این جایزه شد. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در شش بخش ازجمله بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شد، که توانست در سه بخش بهترین فیلم، بهترین موسیقی متن و بهترین بازیگر زن برای بازی نیکول کیدمن این جایزه را کسب کند.

فیلم مولن روژ در گیشه قدرتمند ظاهر شد و در جلب نظر مخاطبان بسیار موفق عمل کرد. این فیلم که با بودجه 52 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 179 میلیون دلار فروش کرد. ایوان مک‌گرگور، نیکول کیدمن، جیم برودبنت، جان لگویزمائو، ریچارد راکسبرگ و کیرونا استامل ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم مولن روژ بدین شرح است: کریسشن نویسنده انگلیسی جوانی است که در سال ۱۸۹۹ به محله مونمارتر پاریس نقل مکان می‌کند تا بتواند جایگاهی در فرهنگ آن سال‌ها برای خود پیدا کند. او که تنها ماشین تایپ و کمی وسیله را با خود به همراه آورده است در هتلی ساکن شده و مشغول نوشتن می‌شود. روزی او به شکل تصادفی با یک گروه موسیقی به رهبری تولوز لوترک که سر از اتاق او درآورده‌اند آشنا می‌شود. آن‌ها قصد دارند نمایشی تازه را برای هارولد زیدلر، صاحب کاباره مولن روژ به روی صحنه ببرند.




بنر فیلم ساعت ها
پوستر فیلم ساعت ها

ساعت ها

The Hours
کارگردان: Stephen Daldry نویسنده: David Hare
سال انتشار:2002محصول: ایالات متحده
Nicole KidmanNicole Kidman
Julianne MooreJulianne Moore
Meryl StreepMeryl Streep
Stephen DillaneStephen Dillane
Miranda RichardsonMiranda Richardson
George LoftusGeorge Loftus

درباره فیلم ساعت ها


ساعت‌ها (The Hours) فیلمی به کارگردانی استیون دالدری است که براساس رمانی به همین نام اثر مایکل کانینگهام ساخته شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده اسکات رودین و رابرت فاکس قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط مایکل کانینگهام و دیوید هر نوشته شد.

فیلم ساعت‌ها توانست استقبال گسترده منتقدان را به همراه داشته باشد و به دلیل بازی فوق‌العاده گروه بازیگری، کارگردانی عالی و فیلم‌نامه قدرتمند مورد تحسین قرار بگیرد. فیلم ساعت‌ها طی مراسم اسکار در نه رشته ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی نامزد دریافت جایزه شد که درنهایت توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای بازی نیکول کیدمن را کسب کند.

این فیلم طی مراسم گلدن گلوب در شش رشته نامزد دریافت جایزه شد که در آخر توانست در دو رشته بهترین فیلم درام و بهترین بازیگر زن فیلم درام برای بازی نیکول کیدمن این جایزه را به دست بیاورد.

فیلم ساعت‌ها در باکس‌آفیس حضور درخشانی داشت؛ این فیلم که با بودجه 25 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 108 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به نیکول کیدمن، جولین مور، مریل استریپ، اد هریس و جان سی ریلی اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم ساعت‌ها بدین شرح است: این فیلم داستان یک روز از زندگی سه زن در سه مکان مختلف و در سه زمان مختلف را نشان می‌دهد. ویرجینیا وولف نویسنده در سال ۱۹۲۳ در حال نگارش رمان خانم دالووی، لورا براون زنی خانه‌دار در سال ۱۹۵۱ در حال خواندن رمان خانم دالووی و کلاریسا واگان زنی در سال ۲۰۰۱ که به مانند خانم دالووی قرار است ترتیب یک مهمانی را بدهد.




بنر فیلم سکوت قبرستانی
پوستر فیلم سکوت قبرستانی

سکوت قبرستانی

Dead Calm
کارگردان: Phillip Noyce نویسنده: Terry Hayes
سال انتشار:1989محصول: استرالیا , ایالات متحده
Nicole KidmanNicole Kidman
Sam NeillSam Neill
Billy ZaneBilly Zane
George ShevtsovGeorge Shevtsov
Rod MullinarRod Mullinar
Joshua TildenJoshua Tilden

درباره فیلم سکوت قبرستانی


سکوت قبرستانی (Dead Calm) یک فیلم دلهره‌آور و ترسناک به کارگردانی فیلیپ نویس است که در سال 1989 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده تری هیز و جرج میلر قرار داشت. فیلم‌نامه این اثر توسط چارلز ویلیامز نوشته شد.

فیلم سکوت قبرستانی نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد و نمرات خوبی را دریافت نکرد. این فیلم در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری، کارگردانی و شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سام نیل، نیکول کیدمن و بیلی زین اشاره کرد.

فیلم سکوت قبرستانی نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد و فروش خوبی را در گیشه تجربه نکرد. این فیلم با بودجه تولید 10 میلیون دلاری، حدود 10 میلیارد دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم سکوت قبرستانی بدین شرح است: داستان این فیلم راجع‌به یک زوج استرالیایی است که پس از از دست دادن نوزادشان یه مسافرت دریایی می‌روند. در بین راه به جوانی مرموز که بازمانده یک کشتی غرق شده‌ است پناه می‌دهند. در ادامه مرد برای جستجو در کشتی غرق شده همسرش را در قایق تنها می‌گذارد، غافل از اینکه مرد جوان روانی است.




بنر فیلم استرالیا
پوستر فیلم استرالیا

استرالیا

Australia
کارگردان: Baz Luhrmann نویسنده: Stuart Beattie , Ronald Harwood , Baz Luhrmann , Richard Flanagan
سال انتشار:2008محصول: استرالیا , ایالات متحده , بریتانیا
Nicole KidmanNicole Kidman
Hugh JackmanHugh Jackman
Essie DavisEssie Davis
David WenhamDavid Wenham
Bryan BrownBryan Brown
David GulpililDavid Gulpilil

درباره فیلم استرالیا


استرالیا (Australia) نیز جزو بهترین فیلم های نیکول کیدمن محسوب می‌شود که در سال 2008 اکران شد. وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده باز لورمن قرار داشت. کاترین نپمن و جی مک‌براون در امر تهیه‌کنندگی و رونالد هاروود، استوارت بیتی و ریچارد فلانگان در امر نویسندگی لورمن را همراهی کردند.

فیلم استرالیا موفق به دریافت نمرات خوبی نشد و نقدهای منفی منتقدان را در پی داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به نیکول کیدمن، هیو جکمن، دیوید ونهام، دیوید گولپلیل، برایان بران، جک تامپسون، براندون والترز، دیوید انگومبوجارا، بن مندلسون، اسی دیویس و بری اتو اشاره کرد.

فیلم استرالیا فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این فیلم با بودجه تولید 130 میلیون دلاری‌اش، حدود 211 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرخ است: در حاشیه جنگ جهانی دوم، زنی انگلیسی و از طبقه اشراف به دورافتاده‌ترین قاره سفر می‌کند و در آنجا با طبیعتی وحشی و انسان‌هایی خشن روبه‌رو می‌شود. این زن در آنجا مزرعه بزرگی را به ارث برده است. او به نگهداری از مزرعه بی میل است اما با اصرارهای مردی که در آنجاست تصمیم می‌گیرد که آنجا را بازسازی کند و در این راه تجربیات زیادی به دست می‌آورند تا اینکه نیروهای ژاپنی آن سرزمین را بمباران می‌کنند.




بنر فیلم دور و دورتر
پوستر فیلم دور و دورتر

دور و دورتر

Far and Away
کارگردان: Ron Howard نویسنده: Ron Howard , Bob Dolman
سال انتشار:1992محصول: ایالات متحده
Tom CruiseTom Cruise
Nicole KidmanNicole Kidman
Thomas GibsonThomas Gibson
Robert ProskyRobert Prosky
Barbara BabcockBarbara Babcock
Cyril CusackCyril Cusack

درباره فیلم دور و دورتر


دور و دورتر (far and away) فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی ران هاوارد است که در سال 1992 اکران شد. لازم به ذکر است که باب دلمن در امر تهیه‌کنندگی و نویسندگی هاوارد را همراهی کردند.

فیلم دور و دورتر نمرات متوسطی دریافت کرد. منتقدان از این فیلم به دلیل عملکرد درخشان گروه بازیگری و کارگردانی تمجید کردند؛ اما نسبت به فیلم‌نامه آن انتقادات زیادی داشتند. توماس گیبسون، رابرت پروسکی، باربارا بابکوک، کالم مینی، سیریل کیوسک، میشل جانسون، کلینت هاوارد، رنس هاوارد، نیال تویبین و روکو سیستو ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم دور و دورتر در گیشه موفق ظاهر شد و توانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. این فیلم با بودجه تولید 60 میلیون دلاری خود، حدود 137 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم داستان مهاجرت ایرلندی‌ها به آمریکا برای کسب زمین و زندگی بهتر درسرزمین جدید را نشان می‌دهد و داستان اصلی آن راجع‌به عشقی است که در این سفر بین جوزف دانلی و وشانون کریستی شکل می‌گیرد. آن‌ها در ابتدا با هم روابط دوستانه‌ای ندارند ولی آرام آرام به هم وابسته می‌شوند و رقابت بر سر کسب زمین مرغوب این عشق را به نهایت می‌رساند.




بنر سریال نه غریبه کامل

نه غریبه کامل

Nine Perfect Strangers
سازنده: David E. Kelley , John-Henry Butterworth
سال‌های انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Nicole KidmanNicole Kidman
Melissa McCarthyMelissa McCarthy
Bobby CannavaleBobby Cannavale
Luke EvansLuke Evans
Michael ShannonMichael Shannon
Asher KeddieAsher Keddie

درباره سریال نه غریبه کامل


نه غریبه کامل (Nine Perfect Strangers) یک مینی سریال هشت قسمتی است که در سال 2021 توسط شبکه هولو شروع به پخش کرد. وظیفه ساخت این سریال برعهده دیوید ای. کلی قرار داشت.

سریال نه غریبه کامل موفق نشد استقبال منتقدان را به همراه داشته باشد. در این مینی‌سریال بازیگرانی همچون نیکول کیدمن، ملیسا مک کارتی، منی جاسینتو، اشر کدی، لوک ایوانز، ملوین گرگ، سامارا ویوینگ، گریس ون پتن، تیفانی بون، مایکل شنون، رجینا هال و بابی کاناوله به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این مینی سریال بدین شرح است: نه غریبه از شهر برای یک استراحت 10 روزه در خانه آرامش جمع می‌شوند. خانه آرامش یک استراحتگاه سلامت و تندرستی در شهر خیالی کابریلو، کالیفرنیا است که نوید تغییر و شفای مهمانانی را که در آنجا می‌مانند، می‌دهد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم های نیکول کیدمن

عکس پروفایل

شما