خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم سریال‌های شین مین آ

بهترین فیلم های شین مین آ چه هستند؟ شین مین آ یک بازیگر زن اهل کشور کره جنوبی است که از سال 2001 کار خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد.

او با نقش‌آفرینی‌های قدرتمندش توانست مراحل پیشرفت را طی کرده و در آثار گوناگونی حضور داشته باشد.

در ادامه می‌خواهیم به معرفی بهترین فیلم های شین مین آ بپردازیم. با ملوفیلم همراه باشید.




بنر سریال رئیس ستاد
پوستر سریال رئیس ستاد

رئیس ستاد

Chief of Staff
سازنده: Kwak Jung-hwan , Kwak Min-ho
سال‌های انتشار:2019محصول: کره جنوبی
Lee Jung-jaeLee Jung-jae
Shin Min-aShin Min-a
Lee ElijahLee Elijah
Kim Dong-junKim Dong-jun
Jung Jin-youngJung Jin-young
Kim Gab-SooKim Gab-Soo

درباره سریال رئیس ستاد


دستیار رییس جمهور (Chief of Staff) یک سریال درام و سیاسی به کارگردانی کواک جونگ هوان است که از سال 2019 توسط شبکه JTBC شروع به پخش کرد و پس از 20 قسمت به پایان رسید. لی دائه ایل وظیفه نویسندگی داستان این سریال را برعهده داشت.

سریال دستیار رییس جمهور پس از آغاز پخشش با واکنش‌های مختلفی از جانب منتقدان مواجه شد؛ منتقدان داستان منحصربه‌فرد این سریال را مورد تحسین قرار دادند؛ اما اعتقاد داشتند که شخصیت‌پردازی‌ها به خوبی صورت نگرفته است.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال دستیار رئیس جمهور به ایفای نقش پرداختند می‌توان شین مین آ، لی الیجا، لی یونگ جائه و کیم دونگ جون اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: این سریال داستان سیاستمداران و دستیاران آن‌ها است که سعی می‌کنند از نردبان سیاسی بالا بروند.




بنر سریال لوسیفر (شیطان)
پوستر سریال لوسیفر (شیطان)

لوسیفر (شیطان)

The Lucifer
سازنده: Kwak Min-ho
سال‌های انتشار:2007محصول: کره جنوبی
Uhm Tae-woongUhm Tae-woong
Ju Ji-hoonJu Ji-hoon
Shin Min-aShin Min-a
Kwak Jung-wookKwak Jung-wook
Seo Jun-youngSeo Jun-young
Han Jung-sooHan Jung-soo

درباره سریال لوسیفر (شیطان)


شیطان (The Lucifer) یک سریال درام و معمایی به کارگردانی پارک چان هونگ است که از سال 2007 توسط شبکه کی بی اس شروع به پخش کرد و بعد از 20 قسمت به اتمام رسید. داستان این سریال تماشایی توسط کیم جی وو نوشته شد.

سریال شیطان نتوانست با تحسین منتقدان روبه‌رو شود و نمرات بسیار پایینی را دریافت کرد. منتقدان روند داستانی این سریال را دارای ایردات مختلفی دانسته و شخصیت‌پردازی‌های آن را مورد انتقاد قرار دادند.

ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آم تائه وونگ، جو جی هون، شین مین آ و جانگ دونگ هوان اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال شیطان بدین شرح است: زنجیره‌ای از قتل‌ها، یک کارآگاه متخاصم، یک کتابدار عجیب و یک وکیل مرموز با انگیزه‌های مشکوک را گرد هم آورده است. داستان با گذشت زمان حقایقی جالبی را آشکار کرده که می‌تواند مخاطب را متعجب کند.

سریال لوسیفر، از دیدگاه بسیاری از علاقه مندان به سینمای کشور کره جنوبی، به عنوان یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای محسوب می‌شود.




بنر سریال روزهای زیبا
پوستر سریال روزهای زیبا

روزهای زیبا

Beautiful Days
سازنده:
سال‌های انتشار:2001محصول: کره جنوبی
Choi Ji-wooChoi Ji-woo
Lee Yoo-jinLee Yoo-jin
Lee Byung-hunLee Byung-hun
Lee Jung-hyunLee Jung-hyun
Shin Min-aShin Min-a
Lee Ae-jungLee Ae-jung

درباره سریال روزهای زیبا


روزهای زیبا (Beautiful Days) یک سریال‌ عاشقانه است که می‌تواند در لیست بهترین سریال های شین مین آ قرار بگیرد. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده لی جانگ سو قرار داشت. داستان این سریال نیز توسط یونگ سونگ به رشته تحریر درآمد.

سریال روزهای زیبا نمرات متوسطی را دریافت کرد و با واکنش‌های گوناگون منتقدان روبه‌رو شد. این سریال موفق شد به محبوبیت بسیار بالایی برسد و با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شود.

پخش سریال روزهای زیبا از سال 2001 توسط شبکه اس بی اس آغاز شد و بعد از 24 قسمت به پایان رسید. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند ریو سی وون، چوی جی وو، لی بیونگ هان، لی جونگ هیون و شین مین آ اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: در این سریال شاهد درگیری‌هایی در روابط خانوادگی و همچنین یک مثلث عاشقانه هستیم. لی مین چول از تحصیل در ایالات متحده بازمی‌گردد تا در تجارت موسیقی موفق پدرش، Victory Records نقش فعالی داشته باشد.




بنر سریال اوه الهه من
پوستر سریال اوه الهه من

اوه الهه من

Oh My Venus
سازنده: Kwak Min-ho
سال‌های انتشار:2015 - 2016محصول: کره جنوبی
So Ji-subSo Ji-sub
Shin Min-aShin Min-a
Jung Gyu-woonJung Gyu-woon
Yoo In-youngYoo In-young
Jo Eun-jiJo Eun-ji
Sung HoonSung Hoon

درباره سریال اوه الهه من


اوه ونوس من (Oh My Venus) سریالی کمدی و عاشقانه است که از سال 2015 شروع به پخش کرد و پس از 16 قسمت به اتمام رسید. کیم هیونگ سوک کارگردان این سریال بود. وظیفه نویسندگی این سریال نیز برعهده کیم ایون جی قرار داشت.

سریال اوه ونوس من در جلب نظرات مثبت منتقدان و مخاطبان موفق بود. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شین مین آ، سو جی سوب، سانگ هون و جونگ گیو وون اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال اوه ونوس من بدین شرح است: کیم یانگ هو، معروف به جان کیم، مربی شخصی ستاره‌های هالیوود است. با وجود ثروت خانواده، یانگ هو در کودکی بیماری ویرانگری را متحمل شد. اما او معتقد است که زندگی سالم و ورزش تنها راه زنده ماندن است. او از این امر برای فرار از مسائل خانوادگی خود استفاده می‌کند. در ادامه رسوایی هالیوود با یک بازیگر زن باعث شد تا او به کره بازگردد.




بنر سریال دوست دختر من یک گومیهو است
پوستر سریال دوست دختر من یک گومیهو است

دوست دختر من یک گومیهو است

My Girlfriend is a Gumiho
سازنده: Kwak Min-ho
سال‌های انتشار:2010محصول: کره جنوبی
Lee Seung-giLee Seung-gi
Shin Min-aShin Min-a
No Min-wooNo Min-woo
Park Soo-jinPark Soo-jin
Byun Hee-bongByun Hee-bong
Yoon Yoo-sunYoon Yoo-sun

درباره سریال دوست دختر من یک گومیهو است


معشوقه من گومیهو است (My Girlfriend Is a Gumiho) یک سریال کمدی و عاشقانه است که از سال 2010 توسط شبکه اس بی اس شروع به پخش کرد و پس از 16 قسمت به پایان رسید. بو سونگ چول وظیفه کارگردانی این سریال را برعهده داشت. هونگ جونگ یون و هونگ می ران نیز نویسندگان این سریال بودند.

سریال معشوقه من گومیهو است از سوی منتقدان سرگرم‌‌کننده توصیف شد و مورد تحسین آن‌ها قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به شین مین آ، لی سونگ گی، نو مین وو و پارک سو جین اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: چا دای وونگ یک دانشجوی معمولی دانشگاه است که آرزو دارد یک ستاره اکشن شود. یک روز او به طور تصادفی یک روباه افسانه‌ای 9 دم را که در داخل یک نقاشی توسط مادربزرگ سامشین مهر و موم شده بود، آزاد می‌کند.




بنر فیلم زندگی تلخ و شیرین
پوستر فیلم زندگی تلخ و شیرین

زندگی تلخ و شیرین

A Bittersweet Life
کارگردان: Kim Jee-woon نویسنده: Kim Jee-woon
سال انتشار:2005محصول: کره جنوبی
Lee Byung-hunLee Byung-hun
Shin Min-aShin Min-a
Kim Yeong-cheolKim Yeong-cheol
Hwang Jung-minHwang Jung-min
Kim Roe-haKim Roe-ha
Oh Dal-suOh Dal-su

درباره فیلم زندگی تلخ و شیرین


زندگی تلخ و شیرین (A Bittersweet Life) اثری اکشن به کارگردانی و نویسندگی کیم جی وون است که یکی از بهترین فیلم های شین مین آ محسوب می‌شود. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم نیز برعهده پارک دونگ هو و اوژن لی قرار داشت.

منتقدان از صحنه‌های مهیج و اکشن این فیلم تمجید کرده و داستان آن را سرگرم‌کننده توصیف کردند. این فیلم در گیشه نیز عملکرد نسبتا خوبی داشت و چیز در حدود 7.6 میلیون دلار فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان لی بیونگ هان، شین مین آ، کیم یونگ چول و هوانگ جونگ مین اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم زندگی تلخ و شیرین بدین شرح است: کیم سون وو یک مجری عالی رتبه و تابع وفادار رئیس جرم و جنایت، کانگ است. این دو نگرانی‌هایی در مورد تنش‌های تجاری با بائک دائه سیک، پسری از یک خانواده رقیب دارند.




بنر سریال فردا با تو
پوستر سریال فردا با تو

فردا با تو

Tomorrow with You
سازنده: Kwak Min-ho
سال‌های انتشار:2017محصول: کره جنوبی
Lee Je-hoonLee Je-hoon
Shin Min-aShin Min-a
Kang Ki-DoongKang Ki-Doong
Jo Han-chulJo Han-chul
Kim Ye-wonKim Ye-won
Lee Jung-eunLee Jung-eun

درباره سریال فردا با تو


فردا با تو (Tomorrow, with You) نام سریالی فانتزی و عاشقانه به کارگردانی یو جی وون است که پخش آن از سال 2017 توسط شبکه تی وی ان آغاز شد و بعد از 16 قسمت به پایان رسید. داستان سریال فردا با تو توسط هی سونگ هی به رشته تحریر درآمد.

سریال فردا با تو با نمرات متوسط منتقدان مواجه شد؛ منتقدان به برخی از نقاط داستانی این سریال ایراد گرفته، اما عملکرد گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند. لی جی هون، شیم مین آ، کانگ کی دونگ و هان چول جو ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال فردا با تو بدین شرح است: داستان حول محور مدیر عامل یک شرکت املاک به نام یو سو جون می‌چرخد که توانایی سفر در زمان را با یک مترو دارد. همسر او سونگ ما رین به‌عنوان یک عکاس آماتور کار می‌کند. در ادامه حوادث جالبی برای سو جون رخ می‌دهد.




بنر سریال افسانه آرانگ
پوستر سریال افسانه آرانگ

افسانه آرانگ

Tale of Arang
سازنده: Kwak Min-ho
سال‌های انتشار:2012محصول: کره جنوبی
Lee Joon-giLee Joon-gi
Shin Min-aShin Min-a
Han Jung-sooHan Jung-soo
Hwang Bo-raHwang Bo-ra
Yoo Seung-hoYoo Seung-ho
Yeon Woo-jinYeon Woo-jin

درباره سریال افسانه آرانگ


آرانگ و دادرس (Tale of A-rang) نیز شایستگی حضور در لیست بهترین سریال های شین مین آ را داراست. این سریال فانتزی و ترسناک توسط کیم سانگ هو و جونگ دا یون کارگردانی شد. داستان سریال آرانگ و دادرس نیز توسط جونگ یونگ جونگ نوشته شد.

سریال آرانگ و دادرس از سال 2012 توسط شبکه ام بی سی شروع به پخش کرد و پس از 20 قسمت به پایان رسید. این سریال در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود و نتوانست نمرات خوبی را کسب کند.

لی جون کی، شین مین آ، یون وو جین و یو سئونگ هو ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال آرانگ و دادرس بدین شرح است: نجیب زاده‌ای به نام کیم یون اوه پس از شنیدن شایعه حضور مادرش در روستای میریانگ، در جستجوی مادرش به شهری کوچک می‌آید. او توانایی ویژه‌ای در شنیدن، دیدن و لمس روح‌ها دارد.




بنر سریال عشق برای کشتن
پوستر سریال عشق برای کشتن

عشق برای کشتن

A Love to Kill
سازنده: Kwak Min-ho
سال‌های انتشار:2005محصول: کره جنوبی
RainRain
Shin Min-aShin Min-a
Kim Sa-rangKim Sa-rang
Lee Ki-wooLee Ki-woo
Ji Sang-ryeolJi Sang-ryeol
Lim Ju-hwanLim Ju-hwan

درباره سریال عشق برای کشتن


عشق به کشتن (A Love to Kill) یک سریال درام و عاشقانه به کارگردانی کیم کیو تائه است که پخش آن از سال 2005 توسط شبکه کی بی اس آغاز شد و بعد از 16 قسمت به اتمام رسید. لی کیونگ هی نیز داستان این سریال را به رشته تحریر درآورد.

سریال عشق به کشتن نتوانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد و با نقدهای تند آن‌ها مواجه شد. ازجمله بازیگرانی که در سریال عشق به کشتن به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شین مین آ، رین، کیم سا رانگ و لی کی وو اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال عشق به کشتن بدین شرح است: کانگ بوک گو یک جنگنده ماهر K-1 است. با این حال، او هرگز تلاش نکرده است که در یک مبارزه پیروز شود؛ زیرا تمایلی به توجهات که با لقب و مقام همراه باشد، ندارد. او با هان دا جونگ که در نوجوانی او را از آتش نجات داد در یک خانه زندگی می‌کند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم سریال‌های شین مین آ

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_62571

چهارشنبه، 07 اردیبهشت 1401، 23:42

دهکده ساحلی چاچاچا و غم های ما هم اضافه کنید لطفا