خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های نوید محمدزاده

بهترین فیلم های نوید محمدزاده چه هستند؟ نوید محمدزاده یکی از بهترین بازیگران کشورمان محسوب می‌شود که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است.

این بازیگر طی سالیان اخیر با بازی‌های خارق‌العاده خود توانست چشم بسیاری از طرفداران سینما را به سمت خود بدوزد و به موفقیت‌های مختلفی دست پیدا کند.

او پله به پله راه موفقیت را طی کرد و اکنون به‌عنوان یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران شناخته می‌شود.

طی این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین فیلم های نوید محمدزاده (آل پاچینوی سینمای ایران) بپردازیم. با ملوفیلم همراه باشید.




بنر فیلم ‫عصبانی نیستم!
پوستر فیلم ‫عصبانی نیستم!

‫عصبانی نیستم!

I'm Not Angry!
کارگردان: Reza Dormishian نویسنده:
سال انتشار:2014محصول: ایران
Baran KosariBaran Kosari
Navid MohammadzadeNavid Mohammadzade
Reza BehboudiReza Behboudi

درباره فیلم ‫عصبانی نیستم!


فیلم عصبانی نیستم یکی از بهترین فیلم های نوید محمدزاده محسوب می‌شود که با حواشی مختلفی مواجه شد. وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده رضا درمیشیان قرار داشت.

فیلم عصبانی نیستم با مشکلات زیادی برای اکران مواجه شد. درنهایت با حدود 21 دقیقه سانسور، این فیلم در سینماها اکران شد. این فیلم با استقبال گسترده منتقدان مواجه شد و نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد. فیلم من عصبانی نیستم به‌عنوان تنها نماینده ایران در جشنواره فیلم برلین حضور پیدا کرد و بعد از پخش به‌شدت مورد تشویق مخاطبان قرار گرفت.

این فیلم طی سی‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر نیز در شش بخش ازجمله بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی نوید محمدزاده و بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی باران کوثری نامزد دریافت جایزه شده بود که موفق به کسب آن نشد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم من عصبانی نیستم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به باران کوثری، نوید محمدزاده، رضا بهبودی، علیرضا خدادادی و مهیار نظری اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم عصبانی نیستم بدین شرح است: فیلم راجع‌به دانشجویی به نام نوید است که به علت فعالیت‌های سیاسی از دانشگاه اخراج شده است؛ او نامزدی به نام ستاره دارد که از سوی پدرش تحت فشار است و نوید تلاش می‌کند که بتواند مشکلاتش را حل کند.




بنر فیلم لانتوری
پوستر فیلم لانتوری

لانتوری

Lantouri
کارگردان: Reza Dormishian نویسنده:
سال انتشار:2016محصول: ایران
Baran KosariBaran Kosari
Navid MohammadzadeNavid Mohammadzade
Maryam PalizbanMaryam Palizban
Reza BehboudiReza Behboudi
Mehdi KoushkiMehdi Koushki
Behnaz JafariBehnaz Jafari

درباره فیلم لانتوری


لانتوری نیز جزو بهترین فیلم های نوید محمدزاده محسوب می‌شود که شایستگی حضور در این لیست را دارد. وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم برعهده رضا درمیشیان قرار داشت. فیلم لانتوری در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی مختلفی حضور پیدا کرد و جوایز گوناگونی را کسب کرد.

فیلم لانتوری در جلب نظرات مثبت منتقدان بسیار موفق بود و عملکرد درخشانی را از خود برجای گذاشت. این فیلم در زمینه‌ عملکرد گروه بازیگری، کارگردانی و چهره‌پردازی توانست نقدهای مثبتی را دریافت کند.

فیلم لانتوری طی جشنواره فیلم فجر در سه بخش بهترین تدوین، بهترین صدا و بهترین چهره‌پردازی نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت تنها در بخش بهترین صدا موفق به کسب جایزه سیمرغ بلورین شد.

این فیلم توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و عملکرد قدرتمندانه‌ای را از خود در گیشه برجای بگذارد. فیلم لانتوری حدود 6 میلیارد تومان در گیشه فروش کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم لانتوری به ایفای نقش پرداختند می‌توان به نوید محمدزاده، مریم پالیزبان و باران کوثری اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پسر جوانی به اسم پاشا که رهبر باندیست تبهکارانه به نام لانتوری، عاشق دختری به نام مریم می‌شود. مریم یک روزنامه‌نگار و کنشگر اجتماعیست. او در جهت جلب رضایت از خانواده‌هایی فعالیت می‌کند که در پی از دست دادن نزدیکانشان در پی اجرای حکم قصاص برای مجرمین هستند. مریم بارها پاشا را که به علت علاقه بسیار باعث زحمت و مزاحمت او می‌شود از خود می‌راند. پاشا که به شکل بیمارگونه‌ای به او دل بسته است، پس از تلاش‌های بسیار در جهت جلب توجه مریم، سرانجام ناامید می‌شود و از سر خشم فراوان و حس سرخوردگی عصیان می‌کند. او تصمیم می‌گیرد به صورت مریم اسید بپاشد. مریم که پس از این حادثه زیبایی و بینایی خود را از دست داده است، مانند تمام خانواده‌هایی که روزی با آن‌ها در رابطه با چشم‌پوشی از قصاص صحبت می‌کرد، اکنون تنها قصاص می‌خواهد.




بنر فیلم خشم و هیاهو
پوستر فیلم خشم و هیاهو

خشم و هیاهو

Sound and Fury
کارگردان: Houman Seyyedi نویسنده:
سال انتشار:2016محصول: ایران
Navid MohammadzadeNavid Mohammadzade
Tannaz TabatabaeiTannaz Tabatabaei
Rana AzadivarRana Azadivar
Behnaz JafariBehnaz Jafari
Reza BehboudiReza Behboudi
Saeed ChangizianSaeed Changizian

درباره فیلم خشم و هیاهو


فیلم خشم و هیاهو نیز بدون شک شایستگی حضور در این لیست را داراست. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده نوید محمدزاده قرار داشت. سعید سعدی نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.

فیلم خشم و هیاهو نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد و توانست دیدگاه‌های مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند. این فیلم به دلیل بازی محشر گروه بازیگری و داستان جذابش با تمجید منتقدان مواجه شد.

این فیلم طی سی‌وچهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در شش بخش ازجمله بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی نوید محمدزاده و بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی طناز طباطبایی نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت توانست جایزه بهترین فیلم‌برداری و جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کند.

فیلم خشم و هیاهو در گیشه نیز عملکرد خوبی داشت و با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. این فیلم حدود 1.5 میلیارد تومان در گیشه فروخت. طناز طباطبایی، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، رعنا آزادی‌ور، بهزاد عمرانی، رضا کولغانی، کیارش اردشیرپور، سامیار محمدی، آیناز جعفرزاده و سید حمید مروج ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان رسمی فیلم خشم و هیاهو بدین شرح است: زندگی به من آموخت که هیچ چیز از هیچ‌کس بعید نیست. این فیلم داستانی جنایی و پیچیده از زندگی یک خواننده را به تصویر می‌کشد.




بنر فیلم ابد و یک روز
پوستر فیلم ابد و یک روز

ابد و یک روز

Life and a Day
کارگردان: Saeed Roustayi نویسنده: Saeed Roustayi
سال انتشار:2016محصول: ایران
Peyman MaadiPeyman Maadi
Parinaz IzadyarParinaz Izadyar
Navid MohammadzadeNavid Mohammadzade
Shabnam MoghadamiShabnam Moghadami
Rima RaminfarRima Raminfar
Mahdi GorbaniMahdi Gorbani

درباره فیلم ابد و یک روز


یکی دیگر از بهترین فیلم های نوید محمدزاده که به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرد، فیلم ابد و یک روز بود. سعید روستایی به‌عنوان کارگردان و نویسنده در این پروژه همکاری داشت. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم ابد و یک روز نیز برعهده سعید ملکان قرار داشت.

فیلم ابد و یک روز پس از اکران در سال 1394 با تحسین گسترده منتقدان مواجه شد و نمرات فوق‌العاده‌ای را دریافت کرد. منتقدان داستان این فیلم را تاثیرگذار توصیف کرده و اعتقاد داشتند که فیلم می‌تواند به زیبایی مشکلات قشر ضعیف جامعه به لحاظ مالی را به‌تصویر بکشد. آن‌ها همچنین کارگردانی و عملکرد گروه بازیگری را در این فیلم تحسین کردند.

فیلم ابد و یک روز در جشنواره فیلم فجر نیز حضور قدرتمندانه‌ای داشت و جوایز مختلفی را کسب کرد. این فیلم طی جشنواره در 11 بخش (ازجمله بهترین فیلم) نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت در هفت بخش بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی پریناز ایزدیار، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی نوید محمدزاده، بهترین فیلم‌نامه، بهترین تدوین، بهترین چهره‌پردازی و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران موفق به کسب این جایزه شد.

این فیلم توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما بکشاند و با فروش‌ خارق‌العاده‌ای در گیشه مواجه شود. فیلم ابد و یک روز حدود 11.4 میلیارد تومان در گیشه فروخت. پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، شبنم مقدمی، ریما رامین‌فر، مهدی قربانی، معصومه رحمانی و شیرین یزدان‌بخش ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم ابد و یک روز به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان این فیلم روایتگر خانواده‌ای است که درگیر مشکلات مختلفی همچون اعتیاد، فقر، بیکاری و مشکلات خانوادگی هستند. از همه مهم‌تر، روابط عاطفی میان اعضای خانواده است. به دنبال رهایی از این مشکلات، داستان‌هایی در حین تدارک دیدن مراسم عروسی سمیه شکل می‌گیرد که منجر به اتفاقات و تغییراتی در رابطه افراد خانواده می‌شود.

فیلم سینمایی ابد و یک روز، یکی از بهترین فیلم های ایرانی است و تماشای آن خالی از لطف نیست.




بنر سریال قورباغه
پوستر سریال قورباغه

قورباغه

The Frog
سازنده: هومن سیدی
سال‌های انتشار:2020 - 2021محصول: ایران
Shahrooz DelafkarShahrooz Delafkar
Navid MohammadzadeNavid Mohammadzade
Saber AbarSaber Abar
Sahar DolatshahiSahar Dolatshahi
Fereshteh HosseiniFereshteh Hosseini
Houman SeyyediHouman Seyyedi

درباره سریال قورباغه


قورباغه نام جدیدترین پروژه‌ای است که نوید محمدزاده در آن حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده هومن سیدی قرار داشت.

سریال قورباغه واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت. منتقدان عملکرد گروه بازیگری، کارگردانی و فیلم‌برداری این سریال را تحسین کردند؛ اما اعتقاد داشتند سریال در زمینه فیلم‌نامه دارای ایرادات اساسی است

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به صابر ابر، نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار و هومن سیدی اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال قورباغه بدین شرح است: در روز چهارشنبه سوری سه دوست به نام‌های رامین، فرید و جواد پس از سرقت اسلحه یک مأمور زخمی، دست به سرقت از نوری، همکلاسی دوران کودکی رامین که به فردی پولدار و مرموز تبدیل شده است می‌زنند.

لازم به ذکر است که از دیدگاه بسیاری از کاربران ایرانی، سریال قورباغه بهترین سریال ایرانی جدید است. تماشای آن می‌تواند ساعت‌ها لذت را برای شما به ارمغان بیاورد.




بنر فیلم مغزهای کوچک زنگ زده
پوستر فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

مغزهای کوچک زنگ زده

Sheelpe
کارگردان: Houman Seyyedi نویسنده: Houman Seyyedi
سال انتشار:2018محصول: ایران
Navid MohammadzadeNavid Mohammadzade
Farhad AslaniFarhad Aslani
Farid Sajjadi HosseiniFarid Sajjadi Hosseini
Nazanin BayatiNazanin Bayati
Marjan EtefaghianMarjan Etefaghian
Navid PourfarajNavid Pourfaraj

درباره فیلم مغزهای کوچک زنگ زده


مغزهای کوچک زنگ‌زده فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی است که به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم تماشایی برعهده سعید سعدی قرار داشت. بدون شک فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده را می‌توان یکی از بهترین فیلم های نوید محمدزاده توصیف کرد.

این فیلم نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کرد و علاوه‌بر جلب نظر منتقدان داخلی، مورد توجه منتقدان بین‌المللی نیز قرار گرفت. دبورا یانگ منتقد آمریکایی نشریه هالیوود ریپورتر فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده را مهیج‌ترین فیلم در بازار جشنواره فجر معرفی کرد که به خوبی می‌تواند در عرصه بین‌المللی نیز مخاطبان را جذب کند.

منتقدان فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده را به دلیل داستان اجتماعی جذاب، ریتم مهیج و بازی محشر گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند. این فیلم طی سی‌وششمین دوره جشنواره فیلم فجر در 13 رشته ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت سیمرغ بلورین شده بود که درنهایت در چهار رشته بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بهترین فیلم از نگاه هنر و تجربه، بهترین فیلم‌نامه و بهترین صداگذاری توانست این جایزه را کسب کند.

فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده عملکرد درخشانی در گیشه داشت و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این فیلم حدود 12.7 میلیارد تومان در باکس‌آفیس فروخت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی، نازنین بیاتی، فرید سجادی حسینی، نوید پورفرج، مرجان اتفاقیان، هامون سیدی، مهيار راحت طلب و لادن ژاوه وند اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در منطقه‌ای نزدیک البرز و زندان قزل حصار، یک آبادی وجود دارد که مختص فقیران و آشغال جمع‌کن‌ها و افراد به شدت گیر افتاده در تمکن مالی است. شکور، شاهین، شهره و شهروز به همراه پدر و مادرشان، در این آبادی زندگی می‌کنند. خشونت‌های جامعه و مسائل جمعی موادمخدر به طوری این خانواده را تحت الشعاع قرار داده‌است که این خانواده از هم می‌پاشد.




بنر فیلم سرخ‌پوست
پوستر فیلم سرخ‌پوست

سرخ‌پوست

The Warden
کارگردان: Nima Javidi نویسنده: Nima Javidi
سال انتشار:2019محصول: ایران
Navid MohammadzadeNavid Mohammadzade
Parinaz IzadyarParinaz Izadyar
Setareh PesyaniSetareh Pesyani
Mani HaghighiMani Haghighi
Habib RezaeiHabib Rezaei
Atila PesyaniAtila Pesyani

درباره فیلم سرخ‌پوست


یکی دیگر از فیلم های نوید محمدزاده که به دلیل بازی محشرش مورد استقبال قرار گرفت، فیلم سرخ‌پوست بود. نیما جاویدی وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. مجید مطلبی نیز تهیه‌کننده فیلم سرخ‌پوست بود.

فیلم سرخ‌پوست توانست تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشته باشد و با استقبال آن‌ها مواجه شود. منتقدان فیلم سرخ‌پوست را به دلیل داستان متفاوت و جذاب، عملکرد عالی گروه بازیگری و فیلم‌نامه قدرتمند مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم در جشنواره فیلم فجر در هشت رشته ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شد که درنهایت تنها توانست جایزه ویژه هیئت داوران را کسب کند. فیلم سرخ‌پوست در بیستمین دوره جشن حافظ نیز در هشت رشته نامزد دریافت جایزه شده بود که در نهایت در سه رشته بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد موفق به کسب این جایزه شد.

فیلم سرخ‌پوست مورد توجه طرفداران سینما نیز قرار گرفت و با فروش خوبی در گیشه مواجه شد. این فیلم با بودجه تولید 5.5 میلیاردی خود توانست چیزی در حدود 14.9 میلیارد تومان بفروشد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم سرخ‌پوست به ایفای نقش پرداختند می‌توان به نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، حمید مهاجر، حبیب رضایی و مانی حقیقی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سال ۱۳۴۶، یک زندان قدیمی در جنوب، به علت مجاورت با فرودگاه در حال توسعه شهر، در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان، به همراه مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدید هستند و قرار است خود سرگرد به همراه افرادش تا عصر از زندان بروند. سرهنگ مدبر که مافوق جاهد است، به نزد او در زندان می‌رود و می‌گوید که جاهد ترفیع گرفته و قرار است جانشین خود او شود. جاهد که از شنیدن این خبر خوشحال است، طی یک تماس تلفنی متوجه می‌شود که یکی از زندانیان به نام احمد ملقب به سرخ‌پوست همراه با دیگر زندانیان نبوده‌است. تحقیقات بعدی، جاهد را مطمئن می‌سازد که سرخ‌پوست در زندان است و در جایی پنهان شده‌است.




بنر فیلم متری شیش و نیم
پوستر فیلم متری شیش و نیم

متری شیش و نیم

6.5 Per Metr
کارگردان: Saeed Roustayi نویسنده: Saeed Roustayi
سال انتشار:2019محصول: ایران
Peyman MaadiPeyman Maadi
Navid MohammadzadeNavid Mohammadzade
Parinaz IzadyarParinaz Izadyar
Farhad AslaniFarhad Aslani
Houman KiaiHouman Kiai
Mehdi HosseininaMehdi Hosseinina

درباره فیلم متری شیش و نیم


متری شیش و نیم را نیز می‌توان جزو بهترین فیلم های نوید محمدزاده دانست که این بازیگر در آن بسیار خوش درخشید. سعید روستایی وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. جمال ساداتیان نیز تهیه‌کننده فیلم متری شیش و نیم بود.

این فیلم توانست نمرات بسیار خوبی را از جانب منقدان دریافت کند و مورد تحسین آن‌ها قرار بگیرد. منتقدان از فیلم متری شیش و نیم در زمینه‌های بازیگری، کارگردانی و فیلم‌نامه تمجید کردند.

این فیلم طی سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در 11 رشته ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت سه بخش بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بهترین تدوین و بهترین صدابرداری توانست سیمرغ بلورین را کسب کند.

فیلم متری شیش و نیم در نوزدهمین دوره جشنواره فیلم حافظ نیز در هشت رشته نامزد دریافت جایزه بود که درنهایت در چهار رشته بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلم‌برداری توانست این جایزه را کسب کند.

این فیلم توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و فروش خوبی را در گیشه تجربه کند. فیلم متری شیش و نیم با بودجه تولید 7 میلیاردی خود چیزی در حدود 27.7 میلیارد تومان فروش کرد. پیمان معادی، نویسد محمدزاده، فرهاد اصلانی، پریناز ایزدیار، هومن کیایی، مرجان قمری و مازیار سیدی ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم متری شیش و نیم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم متری شیش و نیم بدین شرح است: گروهی از ماموران مواد مخدر به رهبری صمد، در جستجوی یک فروشنده بزرگ شیشه در تهران به نام ناصر خاکزاد هستند. آن‌ها در این راه با مشکلات مختلفی مواجه می‌شوند و سرانجام موفق می‌شوند پیکر نیمه‌جان ناصر را در خانه لوکسش پیدا کنند. داستان پس از دستگیری ناصر شکل جالب‌تری به خود گرفته و پیام‌های عمیقش را به مخاطب منتقل می‌کند.




بنر فیلم سیزده
پوستر فیلم سیزده

سیزده

13
کارگردان: هومن سیدی نویسنده:
سال انتشار:1391محصول: ایران
Navid MohammadzadeNavid Mohammadzade
Amir JafariAmir Jafari
Vishka AsayeshVishka Asayesh
Saber AbarSaber Abar
Azade SamadiAzade Samadi

درباره فیلم سیزده


سیزده نام دومین فیلم بلند هومن سیدی است که در سال 1392 ساخته شد. هومن سیدی علاوه‌بر انجام وظیفه کارگردانی، به‌عنوان نویسنده نیز در این پروژه همکاری داشت. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم تماشایی برعهده سعید سعدی قرار داشت.

فیلم سیزده موفق شد با دیدگاه‌های مثبت منتقدان مواجه شود و مورد تحسین آن‌ها قرار بگیرد. متتقدان این فیلم را به‌علت بازی عالی گروه بازیگری، کارگردانی قدرتمند و فیلم‌نامه محشر مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم طی سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر در پنج بخش ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت در دو بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی امیر جدیدی و جایزه ویژه هیئت داوران موفق به کسب این جایزه شد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم سیزده به ایفای نقش پرداختند می‌توان به امیر جعفری، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، ریما رامین فر، یسنا میرطهماسب، مهران احمدی، امیر جدیدی و نوید محمدزاده اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بمانی یک پسر ۱۳ ساله‌ است در سن رشد، پدر و مادرش در آستانه طلاق هستند. مادر خانه را رها می‌کند و پدر غرق در کار است. بمانی به علت تنهایی و عقده‌هایی که برایش به وجود آمده به جوان‌های بزرگتر از خودش پناه می‌برد و این باعث تغییر و تحولی در وی می‌شود که هویت واقعی و اصلی او را تغییر می‌دهد. درست زمانی که این پسر باید به ثبات شخصیتی برسد وارد ماجراهایی می‌شود که باعث بروز اتفاقاتی در زندگی‌اش می‌شود.




بنر فیلم در میان ابرها
پوستر فیلم در میان ابرها

در میان ابرها

Dar Miane Abrha
کارگردان: Rouhollah Hejazi نویسنده: Mohammadreza Gohari
سال انتشار:2008محصول: ایران
Elnaz ShakerdoustElnaz Shakerdoust
Younes GhazaliYounes Ghazali
Navid MohammadzadeNavid Mohammadzade

درباره فیلم در میان ابرها


در میان ابرها فیلمی به کارگردانی روح‌الله حجازی است که در سال 1386 اکران شد. سعید سعدی به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور داشت. داستان فیلم در میان ابرها نیز توسط محمدرضا گوهری به رشته تحریر درآمد. نوید محمدزاده با ایفای نقش در این فیلم نخستین تجربه بازیگری خود را به انجام رساند.

فیلم در میان ابرها در جلب نظر منتقدان موفق ظاهر شد و توانست مورد تحسین آن‌ها قرار بگیرد. منتقدان این فیلم را در زمینه‌های بازیگری و داستان مورد تحسین قرار دادند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به الناز شاکردوست، یونس غزالی، رضا مختار، بهمن عیوق، مالک حدپورسراج، سید مهرداد ضیایی، فرید کشکولی، مهران امام بخش، امیر سفیری، سعید وکیلی، مهدی ملاک، نوید محمدزاده، مجتبی دربندی، احسان عاضدی، حسین حیدری و رئوف دلفی اشاره کرد.

خلاصه داستان رسمی که از این فیلم منتشر شده بدین شرح است: گاری‌ها می‌تازند. بارها در مرز جابه‌جا می‌شوند و مسافران در تکاپوی رفتن. مالک، بار نورا را بر دوش دارد و انتظار می‌کشد تا او بیاید.




بنر فیلم ناهید
پوستر فیلم ناهید

ناهید

Nahid
کارگردان: Ida Panahandeh نویسنده: Ida Panahandeh , Arsalan Amiri
سال انتشار:2016محصول: ایران
Sare BayatSare Bayat
Navid MohammadzadeNavid Mohammadzade
Pejman BazeghiPejman Bazeghi
Milad Hossein PourMilad Hossein Pour
Pouria RahimisamPouria Rahimisam
Nasrin BabaelNasrin Babael

درباره فیلم ناهید


ناهید فیلمی به کارگردانی و نویسندگی آیدا پناهنده است که در سال 1394 اکران شد؛ پناهنده در امر نویسندگی تنها نبود و ارسلان امیری نیز او را همراهی کرد. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم ناهید نیز برعهده بیژن امکانیان قرار داشت.

فیلم ناهید موفق شد تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشته باشد و مورد استقبال آن‌ها قرار بگیرد. منتقدان این فیلم را به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و داستان تاثیرگذار مورد تحسین قرار دادند. فیلم ناهید منتخب بیش از سی فستیوال فیلم جهانی بود.

این فیلم در گیشه چیزی در حدود 378 میلیون تومان فروخت. ساره بیات، پژمان بازغی، نوید محمدزاده، فریده دریامج، پوریا رحیمی‌سام، نسرین بابایی، میلاد حسین‌پور، فریبرز زیده‌سرایی، محمدرضا راد، مهرداد بخشی، عباس آستانه، ابوذر جلالی، کهن قنبریان، سیامک مظفری، سینا ناظمی، امیرمهدی صفت، حدیث نیکرو، مریم شعبانی، مسعود بدرطالعی، فاطمه مظلوم و عسل قرایی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم ناهید بدین شرح است: ناهید، زن جوانی است که از شوهرش احمد به دلیل اعتیادش جدا شده و خرج زندگی خود و پسر خردسالش را از طریق تایپ پایان‌نامه‌های دانشجویی درمی‌آورد. طبق توافق با همسر سابقش، او تنها در صورتی می‌تواند بچه را نزد خودش نگه دارد که ازدواج نکند. او عاشق مرد ثروتمندی به نام مسعود است که به او پیشنهاد ازدواج هم داده، اما ناهید به علت ترس از دست دادن فرزند، برخلاف میل درونی‌اش به پیشنهاد مسعود جواب رد داده‌است.




بنر فیلم بدون تاریخ بدون امضا
پوستر فیلم بدون تاریخ بدون امضا

بدون تاریخ بدون امضا

No Date, No Signature
کارگردان: Vahid Jalilvand نویسنده: Vahid Jalilvand , Ali Zarnegar
سال انتشار:2017محصول: ایران
Amir AghaeiAmir Aghaei
Navid MohammadzadeNavid Mohammadzade
Hedie TehraniHedie Tehrani
Zakiyeh BehbahaniZakiyeh Behbahani
Saeed DakhSaeed Dakh
Alireza OstadiAlireza Ostadi

درباره فیلم بدون تاریخ بدون امضا


بسیاری از طرفداران سینما فیلم بدون تاریخ، بدون امضاء را تاثیرگذارترین فیلم کارنامه هنری نوید محمدزاده توصیف کردند که احساسات هر مخاطبی را منقلب می‌کند. این فیلم علاوه‌بر موفقیت در جشنواره‌های داخلی، موفق شد به شکل بین‌المللی نیز برای کشورمان افتخارآفرینی کند.

وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم برعهده وحید جلیلوند قرار داشت. البته در امر نویسندگی علی زرنگار و در امر تهیه‌کنندگی احسان علیخانی با جلیلوند همراه شدند.

فیلم بدون تاریخ، بدون امضاء مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را به علت نشان دادن مشکلات اجتماعی و فاصله طبقاتی مورد تحسین قرار دادند. آن‌ها همچنین از عملکرد فوق‌العاده گروه بازیگری تمجید کردند.

این فیلم طی سی‌وپنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در 12 رشته ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت تنها در دو رشته بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (برای بازی نوید محمدزاده) و بهترین صداگذاری توانست این جایزه را کسب کند. فیلم بدون تاریخ، بدون امضاء فروش بسیار خوبی در گیشه داشت و حدود 4.8 میلیارد تومان فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به امیر آقایی، هدیه تهرانی، نوید محمدزاده و زکیه بهبهانی اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم بدون تاریخ، بدون امضاء بدین شرح است: دکتر کاوه نریمان در زمان رانندگی با یک موتورسیکلت که خانواده ای سوار آن بوده تصادف می‌کند. فردای آن روز او در محل کارش در پزشکی قانونی با جسدی روبه‌رو می‌شود که او را می‌شناخته اما از روبه‌رو شدن با خانواده متوفی خودداری می‌کند.




بنر فیلم خفه‌گی
پوستر فیلم خفه‌گی

خفه‌گی

Asphyxia
کارگردان: Fereydoun Jeyrani نویسنده:
سال انتشار:2017محصول: ایران
Navid MohammadzadeNavid Mohammadzade
Elnaz ShakerdoustElnaz Shakerdoust
Pardis AhmadiehPardis Ahmadieh
Poulad KimiayiPoulad Kimiayi
Mahaya PetrossianMahaya Petrossian
Parviz PourhosseiniParviz Pourhosseini

درباره فیلم خفه‌گی


خفه‌گی فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی فریدون جیرانی است که در سال 1396 اکران شد. فیلم خفه‌گی با واکنش‌های مثبت منتقدان مواجه شد و نمرات خوبی دریافت کرد. این فیلم طی جشنواره فیلم فجر در دو بخش بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و بهترین عکس نامزد دریافت جایزه شده بود که تنها موفق به کسب جایزه بهترین جلوه‌های ویژه میدانی شد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم خفه‌گی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به نوید محمدزاده، الناز شاکردوست، پردیس احمدیه، ماهایا پطروسیان، پولاد کیمیایی، احسان امانی، غلامحسین لطفی و پرویز پورحسینی اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم خفه‌گی بدین شرح است: صحرا مشرقی پرستار بیمارستان روانی، مجرد و در آستانه میانسالی است. داستان فیلم از جایی شروع می‌شود که زن جوانی به اسم نسیم ظاهراً مشکل روانی پیدا کرده و شوهرش مسعود او را به تیمارستان جهت بستری می‌آورد. صحرا در همان ابتدا پی به مرموز بودن مسئله می‌برد و اوضاع را تماما غیرعادی می‌بیند. او با مشاهده رفتارهای این زن به حقایقی عجیب از زندگی او دست میابد و ناخواسته درگیر زندگی آن‌ها می‌شود.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های نوید محمدزاده

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_39011

یکشنبه، 21 شهریور 1400، 15:13

بعدنبود

عکس پروفایل

u_18384

جمعه، 17 اردیبهشت 1400، 10:09

نرو سمیه

عکس پروفایل

u_16396

چهارشنبه، 01 اردیبهشت 1400، 16:33

بازیگری برای تمام فصول

عکس پروفایل

u_5872

سه‌شنبه، 24 فروردین 1400، 08:50

سمیه نرو سمیه اگه به خاطر من میری نرو بذار من میرم تو جوب کارتن خواب میشم ولی تو نرو. سمیه تو بری این خواهرات به مامان غذا نمیدن دسشوییش نگیره. سمیه تو نرو به خدا ترک میکنم.


عکس پروفایل

مصطفی

سه‌شنبه، 24 فروردین 1400، 10:25

عالیه بازیه نوید .. واقعا که از بهترین‌های ایرانه.