خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های پریناز ایزدیار

بهترین فیلم های پریناز ایزدیار چه هستند؟ پریناز ایزدیار یکی از بهترین بازیگران زن سینمای کشورمان است که طی سالیان اخیر بازی‌های درخشانی را از خود نشان داده است.

این بازیگر متولد سال 1364 در بابل است. ایزدیار با حضور در سریال زمانه به شهرت رسید و خیلی سریع پله‌های ترقی را طی کرد.

طی این مطلب قصد داریم بهترین فیلم های پریناز ایزدیار را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم متری شیش و نیم
پوستر فیلم متری شیش و نیم

متری شیش و نیم

6.5 Per Metr
کارگردان: Saeed Roustayi نویسنده: Saeed Roustayi
سال انتشار:2019محصول: ایران
Peyman MaadiPeyman Maadi
Navid MohammadzadeNavid Mohammadzade
Parinaz IzadyarParinaz Izadyar
Farhad AslaniFarhad Aslani
Houman KiaiHouman Kiai
Mehdi HosseininaMehdi Hosseinina

درباره فیلم متری شیش و نیم


متری شیش و نیم فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی است که بدون شک شایستگی حضور در این لیست را دارد. جمال ساداتیان نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

این فیلم نمرات بسیار خوبی را از سوی منقدان دریافت کرد و استقبال آن‌ها را به همراه داشت. منتقدان فیلم متری شیش و نیم را به دلیل بازی عالی گروه بازیگری، کارگردانی قدرتمند و فیلم‌نامه فوق‌العاده مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم در سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در 11 بخش ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه بود که درنهایت سه بخش بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بهترین تدوین و بهترین صدابرداری موفق به کسب سیمرغ بلورین شد.

فیلم متری شیش و نیم در نوزدهمین دوره جشنواره فیلم حافظ نیز در هشت بخش نامزد دریافت جایزه بود که درنهایت در چهار بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلم‌برداری موفق به کسب این جایزه شد.

این فیلم در گیشه عملکرد درخشانی داشت و توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند. این فیلم که با بودجه 7 میلیاردی تولید شده بود، حدود 27.7 میلیارد تومان فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم متری شیش و نیم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به پیمان معادی، نویسد محمدزاده، فرهاد اصلانی، پریناز ایزدیار، هومن کیایی، مرجان قمری و مازیار سیدی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: گروهی از ماموران مواد مخدر به رهبری صمد، در جستجوی یک فروشنده بزرگ شیشه در تهران به نام ناصر خاکزاد هستند. آن‌ها در این راه با مشکلات مختلفی مواجه می‌شوند و سرانجام موفق می‌شوند پیکر نیمه‌جان ناصر را در خانه لوکسش پیدا کنند. داستان پس از دستگیری ناصر شکل جالب‌تری به خود گرفته و پیام‌های عمیقش را به مخاطب منتقل می‌کند.




بنر فیلم سرخ‌پوست
پوستر فیلم سرخ‌پوست

سرخ‌پوست

The Warden
کارگردان: Nima Javidi نویسنده: Nima Javidi
سال انتشار:2019محصول: ایران
Navid MohammadzadeNavid Mohammadzade
Parinaz IzadyarParinaz Izadyar
Setareh PesyaniSetareh Pesyani
Mani HaghighiMani Haghighi
Habib RezaeiHabib Rezaei
Atila PesyaniAtila Pesyani

درباره فیلم سرخ‌پوست


سرخ‌پوست جزو بهترین فیلم های پریناز ایزدیار محسوب می‌شود که در جلب نظر مخاطبان موفق ظاهر شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده نیما جاویدی قرار داشت. مجید مطلبی نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم سرخ‌پوست مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و دیدگاه‌ها مثبت آن‌ها را به همراه داشت. منتقدان فیلم سرخ‌پوست را در زمینه‌های داستان ، عملکرد گروه بازیگری و فیلم‌نامه قدرتمند تحسین کردند.

این فیلم طی جشنواره فیلم فجر در هشت بخش ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه بود که درنهایت تنها توانست جایزه ویژه هیئت داوران را به دست بیاورد. فیلم سرخ‌پوست در بیستمین دوره جشن حافظ نیز در هشت بخش نامزد دریافت جایزه بود که در نهایت در سه بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد این جایزه را کسب کرد.

فیلم سرخ‌پوست در گیشه نیز عملکرد درخشانی داشت و با استقبال مخاطبان مواجه شد. این فیلم که با بودجه 5.5 میلیاردی تولید شده بود، حدود 14.9 میلیارد تومان فروش کرد.

نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، حمید مهاجر، حبیب رضایی و مانی حقیقی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم سرخ‌پوست بدین شرح است: سال ۱۳۴۶، یک زندان قدیمی در جنوب، به علت مجاورت با فرودگاه در حال توسعه شهر، در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان، به همراه مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدید هستند و قرار است خود سرگرد به همراه افرادش تا عصر از زندان بروند. سرهنگ مدبر که مافوق جاهد است، به نزد او در زندان می‌رود و می‌گوید که جاهد ترفیع گرفته و قرار است جانشین خود او شود. جاهد که از شنیدن این خبر خوشحال است، طی یک تماس تلفنی متوجه می‌شود که یکی از زندانیان به نام احمد ملقب به سرخ‌پوست همراه با دیگر زندانیان نبوده ‌است. تحقیقات بعدی، جاهد را مطمئن می‌سازد که سرخ‌پوست در زندان است و در جایی پنهان شده ‌است.




بنر سریال شهرزاد
پوستر سریال شهرزاد

شهرزاد

shahrzad
سازنده: Hassan Fathi
سال‌های انتشار:2015 - 2018محصول: ایران
Tarane AlidoustiTarane Alidousti
Shahab HosseiniShahab Hosseini
Mostafa ZamaniMostafa Zamani
Parinaz IzadyarParinaz Izadyar
Mehdi SoltaniMehdi Soltani
Parviz FallahipourParviz Fallahipour

درباره سریال شهرزاد


شهرزاد یکی از بهترین سریال‌های ایرانی محسوب می‌شود که کار خود را از سال 1394 توسط شبکه نمایش خانگی آغاز کرد و درنهایت پس از سه فصل به پایان رسید. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این سریال تماشایی برعهده حسن فتحی قرار داشت. البته نغمه ثمینی در امر نویسندگی فتحی را همراهی کرد.

این سریال موفق شد نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و نمرات خوبی را دریافت کند. منتقدان داستان سریال شهرزاد را زیبا و تاثیرگذار توصیف کرده و به تمجید از عملکرد گروه بازیگری پرداختند.

ازجمله بازیگرانی که در سریال شهرزاد به ایفای نقش پرداختند می‌توان به علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، غزل شاکری، مهدی سلطانی، محمود پاک‌نیت، هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، مینا وحید، جمشید هاشم‌پور، پرویز فلاحی‌پور، ابوالفضل پورعرب، رویا نونهالی، رضا کیانیان، امیر جعفری، آتنه فقیه‌نصیری و گلاره عباسی اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال شهرزاد بدین شرح است: شهرزاد دانشجوی پزشکی و فرهاد دانشجوی ادبیات و روزنامه‌نگار عاشق یکدیگر هستند و قصد دارند با هم ازدواج کنند. داستان در سال ۱۳۳۲ و زمامداری دکتر مصدق جریان دارد. پدران این دو از افراد تحت فرمان شخصی متنفذ به نام بزرگ‌آقا هستند. تحولات ۲۸ مرداد، فرهاد را که روزنامه‌نگار و از طرفداران پر و پا قرص مصدق است، به دلیل اتهام به قتل و توطئه علیه سلطنت به پای چوبه دار می‌کشد، اما بزرگ‌آقا او را نجات می‌دهد. پس از آن ماجرا که دیگر فرهاد کمی از وحشت‌زدگی‌اش کم شده تصمیم می‌گیرد مراسم عروسی بگیرد.




بنر فیلم لتیان
پوستر فیلم لتیان

لتیان

Latyan
کارگردان: Ali Teymoori نویسنده: Oktay Baraheni
سال انتشار:2018محصول: ایران
Parinaz IzadyarParinaz Izadyar
امیر جدیدیامیر جدیدی
Sara BahramiSara Bahrami
Hassan MajooniHassan Majooni
Setareh PesyaniSetareh Pesyani

درباره فیلم لتیان


لتیان را نیز می‌توان در لیست بهترین فیلم های پریناز ایزدیار قرار داد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده علی تیموری قرار داشت. مجید مطلبی تهیه‌کننده و اکتای براهنی نویسنده این فیلم تماشایی بودند.

فیلم لتیان پس از اکران نقدهای مختلفی را از جانب منتقدان دریافت کرد. منتقدان فیلم‌نامه فیلم را ضعیف توصیف کرده و نسبت به شخصیت‌پردازی‌ها انتقاد داشتند. البته آن‌ها به تحسین از عملکرد گروه بازیگری پرداختند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم لتیان به ایفای نقش پرداختند می‌توان به پریناز ایزدیار، امیر جدیدی، سارا بهرامی، حسن معجونی، ستاره پسیانی، علیرضا ثانی‌فر و پارسا بیات اشاره کرد.

در خلاصه داستان فیلم لتیان آمده: لتیان یک سد است. سدی بر روابط انسانی. رودخانه‌های روابط پشت سدی ایستاده‌اند و راه بن‌بست است. یک نفر می‌خواهد این سد را بشکند اما خوب می‌داند که شکستن سد به این سادگی نیست. شهر خراب خواهد شد. تکلیف چیست؟




بنر فیلم خوک
پوستر فیلم خوک

خوک

Pig
کارگردان: Mani Haghighi نویسنده: Mani Haghighi
سال انتشار:2018محصول: ایران
Hasan Ma'juniHasan Ma'juni
Leila HatamiLeila Hatami
Leili RashidiLeili Rashidi
Parinaz IzadyarParinaz Izadyar
Ali BagheriAli Bagheri
Mina JafarzadeMina Jafarzade

درباره فیلم خوک


خوک نام فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مانی حقیقی است که به موفقیت‌های بین‌المللی مختلفی دست پیدا کرد. این فیلم در جشنواره‌های بین‌المللی مختلفی حضور پیدا کرد و موفق به کسب جوایز گوناگونی شد.

منتقدان بازی محشر گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند و از داستان خاص این فیلم تمجید کردند. فیلم خوک در گیشه نیز عملکرد خوبی داشت و حدود 1.185 میلیارد تومان فروخت.

حسن معجونی، لیلا حاتمی، لیلی رشیدی، پریناز ایزدیار، سیامک انصاری، علی باقری، مینا جعفرزاده، آیناز آذرهوش، رضا یزدانی، بیوک میرزایی، سهیلا رضوی و علی مصفا ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم خوک بدین شرح است: حسن خشمگین است. مدتی است موفق به فیلم ساختن نشده. شیوا مهاجر، ستاره محبوبش صبر ندارد و می‌خواهد با کارگردانان دیگر همکاری کند. همسرش گلی، دیگر عاشقش نیست. دخترش آلما، بزرگ شده و دیگر مستقل است. مادرش جیران، پیر شده و کم‌کم حافظه خود را از دست داده. مزاحم جذابی به نام آنی، او را هر جا می‌رود تعقیب می‌کند و اصرار دارد حسن او را وارد دنیای سینما کند. از همه بدتر، قاتلی در سطح شهر مشغول کشتن کارگردانان سینمای ایران است، اما حسن را نادیده گرفته. حسن رنجیده‌است: آیا او مهم‌ترین فیلمساز این شهر نیست؟




بنر فیلم ‫۳۶۰ درجه
پوستر فیلم ‫۳۶۰ درجه

‫۳۶۰ درجه

360 Degrees
کارگردان: Sam Gharibian نویسنده:
سال انتشار:2015محصول: ایران
Amir AghaeiAmir Aghaei
Naser AghaeeNaser Aghaee
Alireza AraAlireza Ara
Mitra HajjarMitra Hajjar

درباره فیلم ‫۳۶۰ درجه


360 درجه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سام قریبیان است که در سال 1394 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده فرامرز قریبیان قرار داشت.

فیلم 360 در بخش فیلم‌نامه و داستان چندان با نظرات مثبت منتقدان روبه‌رو نشد و تنها به دلیل عملکرد درخشان گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به امیر آقایی، میلاد کی مرام، پریناز ایزدیار، میترا حجار، بهاره رهنما، ناصر آقایی، مسعود فروتن، حبیب اسماعیلی، رضا رویگری، حسین سلیمانی و بابک کریمی اشاره کرد. این فیلم در گیشه چیزی در حدود 355 میلیون تومان فروخت.

خلاصه داستان فیلم 360 درجه بدین شرح است: پسر جوانی در آستانه ازدواج با همسرش درگیر یک ماجرای مواد مخدری می‌شود و به زندان می‌افتد. آزاد شدن وی از زندان پس از سه سال سرآغاز اتفاقات زیادی است که پای پلیس و مافیای مواد مخدر را پیش می‌کشد.




بنر فیلم خط ویژه
پوستر فیلم خط ویژه

خط ویژه

Special Line
کارگردان: Mostafa Kiaei نویسنده:
سال انتشار:2014محصول: ایران
Houman SeyyediHouman Seyyedi
Mostafa ZamaniMostafa Zamani
Hanie TavassoliHanie Tavassoli
Mohsen KiaeiMohsen Kiaei
Parinaz IzadyarParinaz Izadyar
Sam GharibianSam Gharibian

درباره فیلم خط ویژه


خط ویژه یکی دیگر از بهترین فیلم های پریناز ایزدیار محسوب می‌شود که در سال 1392 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده مصطفی کیایی قرار داشت. منصور لشکری قوچانی نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم خط ویژه عمدتا با نقدهای مثبت منتقدان روبه‌رو شد و مورد تحسین آن‌ها قرار گرفت. منتقدان اعتقاد داشتند داستان این فیلم به زیبایی معنای واقعی اختلاف طبقاتی را به تصویر می‌کشد و می‌تواند به خوبی با مخاطبان ارتباط برقرار کند.

فیلم خط ویژه در گیشه بسیار قدرتمند ظاهر شد و توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کند. این فیلم حود 2.4 میلیارد تومان در گیشه فروخت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به مصطفی زمانی، هانیه توسلی، هومن سیدی، میلاد کی‌مرام، محسن کیایی، پری‌ناز ایزدیار، میترا حجار و سام قریبیان اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم خط ویژه بدین شرح است: کاوه نابغه علوم کامپیوتری به همراه خواهر و شوهرخواهرش تحت شرایط خاصی حساب بانکی یک رانت خوار به نام محتشم را هک می‌کنند. محتشم برای بازگشت پولش به روش‌های غیرقانونی رو می‌آورد، اما این پول هنگفت در اختیار هفت جوان قرار می‌گیرد و مشکلات عدیده‌ای را برای آن‌ها به وجود می‌آورد.




بنر فیلم ابد و یک روز
پوستر فیلم ابد و یک روز

ابد و یک روز

Life and a Day
کارگردان: Saeed Roustayi نویسنده: Saeed Roustayi
سال انتشار:2016محصول: ایران
Peyman MaadiPeyman Maadi
Parinaz IzadyarParinaz Izadyar
Navid MohammadzadeNavid Mohammadzade
Shabnam MoghadamiShabnam Moghadami
Rima RaminfarRima Raminfar
Mahdi GorbaniMahdi Gorbani

درباره فیلم ابد و یک روز


ابد و یک روز جزو بهترین و ماندگارترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران به حساب می‌آید که به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده سعید روستایی قرار داشت. سعید ملکان نیز تهیه‌کننده این فیلم زیبا بود.

این فیلم تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد. منتقدان از داستان تاثیرگذار این فیلم بسیار تمجید کرده و اعتقاد داشتند که فیلم توانسته به بهترین شکل ممکن مشکلات قشر ضعیف جامعه را نشان دهد. آن‌ها از کارگردانی و عملکرد گروه بازیگری این فیلم نیز تحسین کردند.

فیلم ابد و یک روز طی جشنواره فیلم فجر در 11 رشته (ازجمله بهترین فیلم) نامزد دریافت جایزه بود که درنهایت در هفت رشته بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی پریناز ایزدیار، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی نوید محمدزاده، بهترین فیلم‌نامه، بهترین تدوین، بهترین چهره‌پردازی و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران توانست این جایزه را کسب کند.

این فیلم در گیشه نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با استقبال عظیم مخاطبان مواجه شد. فیلم ابد و یک روز حدود 11.4 میلیارد تومان فروش کرد. در این فیلم پریناز ایزدیار، پیمان معادی، نوید محمدزاده، شبنم مقدمی، ریما رامین‌فر، مهدی قربانی، معصومه رحمانی و شیرین یزدان‌بخش به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم ابد و یک روز بدین شرح است: داستان این فیلم روایتگر خانواده‌ای است که درگیر مشکلات مختلفی همچون اعتیاد، فقر، بیکاری و مشکلات خانوادگی هستند. از همه مهم‌تر، روابط عاطفی میان اعضای خانواده است. به دنبال رهایی از این مشکلات، داستان‌هایی در حین تدارک دیدن مراسم عروسی سمیه شکل می‌گیرد که منجر به اتفاقات و تغییراتی در رابطه افراد خانواده می‌شود.




بنر فیلم یک روز بخصوص
پوستر فیلم یک روز بخصوص

یک روز بخصوص

A Special Day
کارگردان: Homayoun Assadian نویسنده:
سال انتشار:2017محصول: ایران
Farhad AslaniFarhad Aslani
Mostafa ZamaniMostafa Zamani
Parinaz IzadyarParinaz Izadyar
Shirin YazdanbakhshShirin Yazdanbakhsh

درباره فیلم یک روز بخصوص


یک روز بخصوص فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان است که می‌تواند در لیست بهترین فیلم های پریناز ایزدیار قرار بگیرد. اسعدیان در امر نویسندگی تنها نبود و مجید قیصری نیز او را همراه کرد.

فیلم یک روز بخصوص توانست نظرات مثبت منتقدان را برانگیزد و نمرات نسبتا خوبی دریافت کند. این فیلم در گیشه نیز موفق ظاهر شد و توانست توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند. این فیلم حدود 1.195 میلیارد تومان فروخت.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم یک روز بخصوص به ایفای نقش پرداختند می‌توان به مصطفی زمانی، فرهاد اصلانی، پری‌ناز ایزدیار، محسن کیایی، افسانه کمالی و مجتبی پیرزاده اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم یک روز بخصوص بدین شرح است: حامد باید برای عمل قلب خواهرش دست به یک انتخاب بزند، انتخابی که در آینده مسیرهای متفاوتی را پیش روی او قرار داده است.




بنر فیلم ویلایی‌ها
پوستر فیلم ویلایی‌ها

ویلایی‌ها

The Villa Complex Residents
کارگردان: Munir Gheidi نویسنده: Munir Gheidi
سال انتشار:2017محصول: ایران
Sorayya GhasemiSorayya Ghasemi
Parinaz IzadyarParinaz Izadyar
Saber AbarSaber Abar
Tannaz TabatabaeiTannaz Tabatabaei

درباره فیلم ویلایی‌ها


ویلایی‌ها فیلمی به کارگردانی و نویسندگی منیر قیدی است که در سال 1396 اکران شد. البته ارسلان امیری در امر نویسندگی قیدی را همراهی کرد. سعید ملکان نیز تهیه‎‌کننده این پروژه بود.

فیلم ویلایی‌ها پس از اکران تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشتو منتقدان این فیلم را در زمینه‌های داستان، فیلم‌نامه و بازی گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم طی سی‌وپنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در شش بخش نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت در دو بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی ثریا قاسمی و بهترین جلوه‌های بصری موفق به کسب سیمرغ بلورین شد.

فیلم ویلایی‌ها در گیشه نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست حدود 1.159 میلیارد تومان فروش کند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، صابر ابر، ثریا قاسمی، فریما کهنمویی، گیتی قاسمی، معصومه بیگی، علیرضا داوری و علیرضا پریشانی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ویلایی‌ها قصه خانواده‌های فرماندهان سپاه و ارتش در سال ۱۳۶۵ است. عزیز زن ۵۰ ساله‌ای است که همراه نوه‌هایش وارد مجموعه ویلاها می‌شود. الیاس نیز راننده بسیجی است که هر وقت وارد مجموعه می‌شود همه نگران این می‌شوند که شاید خبر شهادت یکی از فرماندهان را بدهد. پس از مدتی سیما که عروس عزیز است از تهران می‌آید تا بچه‌های خود را به خارج از کشور ببرد.




بنر فیلم این سیب هم برای تو
پوستر فیلم این سیب هم برای تو

این سیب هم برای تو

This Apple is for You
کارگردان: Sirus Alvand نویسنده: Sirus Alvand
سال انتشار:2015محصول: ایران
Pejman BazeghiPejman Bazeghi
Parinaz IzadyarParinaz Izadyar
Changiz JalilvandChangiz Jalilvand

درباره فیلم این سیب هم برای تو


این سیب هم برای تو نیز جزو بهترین فیلم های پریناز ایزدیار است که در سال 1394 اکران شد. سیروس الوند به‌عنوان کارگردان و نویسنده در این پروژه همکاری داشت. الوند در امر نویسندگی تنها نبود و نازنین فراهانی نیز او را همراهی کرد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده محمد نشاط قرار داشت.

فیلم این سیب برای تو مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و منتقدان داستان آن را سرگرم‌کننده توصیف کردند. این فیلم در گیشه نیز بسیار موفق ظاهر شد و حدود 1.130 میلیارد تومان فروخت.

پژمان بازغی، رعنا آزادی‌ور، چنگیز جلیلوند، پری‌ناز ایزدیار و امیرعلی دانایی ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم این سیب برای تو بدین شرح است: این فیلم داستان دو دختر جوان است که با هم دوست هستند و در حالی که یکی از آن‌ها نامزد دارد، رابطه عاشقانه‌ای بین نامزد دختر با دوست او برقرار شده است.




بنر فیلم مغز استخوان
پوستر فیلم مغز استخوان

مغز استخوان

Marrowbone
کارگردان: Sergio G. Sánchez نویسنده: Sergio G. Sánchez
سال انتشار:2017محصول: اسپانیا
George MacKayGeorge MacKay
Anya Taylor-JoyAnya Taylor-Joy
Charlie HeatonCharlie Heaton
Mia GothMia Goth
Matthew StaggMatthew Stagg
Kyle SollerKyle Soller

درباره فیلم مغز استخوان


مغز استخوان نیز شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های پریناز ایزدیار را داراست. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده حمیدرضا قربانی قرار داشت. حسین پورمحمدی تهیه‌کننده این فیلم بود. فیلم‌نامه فیلم مغز استخوان نیز توسط علی زرنگار نوشته شد.

فیلم مغز استخوان با تحسین منتقدان روبه‌رو شد. این فیلم طی جشنواره فیلم فجر در دو بخش بهترین بازیگر نقش مکل مرد و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شده بود، که درنهایت در هیچ بخشی موفق نشد این جایزه را کسب کند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به پریناز ایزدیار، بابک حمیدیان، نوید پورفرج، علیرضا میرسالاری، جواد عزتی و بهروز شعیبی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بهار پسرش به بیماری سرطان مبتلا شده و دکترها تنها را درمان این پسر را استفاده از بانک خون بند ناف می‌دانند؛ این در حالی است که بهار از همسرش جدا شده و با همسر فعلی‌اش حسین بداغی زندگی میکند. از طرفی پدر پیام به جرم قتل و تجاوز تا یک ماه دیگر اعدام می‌شود.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های پریناز ایزدیار

عکس پروفایل

شما